Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Pepperana
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 19-04 22:18

Pepperana

Brabander in hart .....

quote:
Jaap. schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 11:06:
[...]

Vooralsnog vermaak ik me prima, maar ik mis nog wel een beetje een doel waar je naartoe werkt. Ik zie mezelf hierdoor in de toekomst nog wel afhaken omdat ik geen trek heb om voor de 1001e keer bijvoorbeeld Customs in te laden terwijl ik al volledig gegeared ben.
Hier kan ik me in vinden. Maar ik hoorde via via dat je de stash dadelijk zelf moet gaan bouwen etc.
Ook valt het me op dat de graphics binnen echt toch zijn. Buiten ook wel maar zodra je met een scope gaat werken gaan de graphics toch echt naar beneden.

PS heeft er iemand de BETA key? Dan kan ik een maat blij maken om 7 dagen te spelen.

Pepperana wijzigde deze reactie 02-01-2018 13:47 (19%)

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

• murky123
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 15-04 20:53
Zijn er eigenlijk spelers hier die ook in discord aanwezig zijn?
Willing to share tips and tricks enzv. Iets van een tweakers discord groepje oid?

Ik zie wel het pc gaming central kanaal in discord, kan ik daar terecht voor deze game?

murky123 wijzigde deze reactie 02-01-2018 14:45 (23%)

• NINjak
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 01:10
quote:
murky123 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:39:
Zijn er eigenlijk spelers hier die ook in discord aanwezig zijn?
Willing to share tips and tricks enzv. Iets van een tweakers discord groepje oid?

Ik zie wel het pc gaming central kanaal in discord, kan ik daar terecht voor deze game?
Ja dus.... zie oa. de post van @f3cuk (zelf).
Daar kan je via een bot opgeven dat je EFT heb en dan kan je in de EFT gedeelte ;)

• MrMJ
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 24-02 19:54
en anders op squadplay.eu

Steam - Squadplay - Discord: MrMJ#1508

• DutchManticore
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 17-04 13:41

DutchManticore

Cognac-liefhebber

quote:
Jaap. schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 11:06:
[...]
Vooralsnog vermaak ik me prima, maar ik mis nog wel een beetje een doel waar je naartoe werkt.
Dat heb ik dus ook nu eigenlijk wel.
Als je eenmaal een stuk of wat AS VALs in je inventory hebt, en je zo goede gear hebt dat je eigenlijk alleen nog maar mensen tegenkomt die slechtere gear hebben is er vrij snel niets meer aan.
De road to riches is wat het leuk maakt... als je te ver in het spel komt heb je dus geen drive meer.

Vorige wipe ben ik uit verveling maar gaan proberen of ik friendlies kon vinden, en als ze mij niet afmaakten, gaf ik ze 200k roubles vanuit mijn secure container.

I5 8600k 16GB DDR4 3000mhz MSI GTX1080Ti Gaming X MSI Optix MAG27CQ 1440p 144hz T-mobile 500/500mbit

• murky123
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 15-04 20:53
quote:
NINjak schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:42:
[...]

Ja dus.... zie oa. de post van @f3cuk (zelf).
Daar kan je via een bot opgeven dat je EFT heb en dan kan je in de EFT gedeelte ;)
ok, thanks, maar hoe werkt dat? je opgeven voor het EFT kanaal via de bot?

• NINjak
quote:
murky123 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 16:40:
[...]

ok, thanks, maar hoe werkt dat? je opgeven voor het EFT kanaal via de bot?
In de chat van de bot iets zoals
.iam tarkov (of was het EFT)

Als je zoekt op die Discord (bv. op tarkov) moet je het zo vinden en andere denk ik dat @f3cuk het wel kan vertellen.

NINjak wijzigde deze reactie 02-01-2018 16:44 (35%)

• Jaap.
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 19-04 23:26
quote:
DutchManticore schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 16:26:
[...]

Dat heb ik dus ook nu eigenlijk wel.
Als je eenmaal een stuk of wat AS VALs in je inventory hebt, en je zo goede gear hebt dat je eigenlijk alleen nog maar mensen tegenkomt die slechtere gear hebben is er vrij snel niets meer aan.
De road to riches is wat het leuk maakt... als je te ver in het spel komt heb je dus geen drive meer.

Vorige wipe ben ik uit verveling maar gaan proberen of ik friendlies kon vinden, en als ze mij niet afmaakten, gaf ik ze 200k roubles vanuit mijn secure container.
Ik kan het me voorstellen, maar ik heb de game afgelopen vrijdag aangeschaft dus zit nog volledig onderaan de leercurve. Daarnaast ben ik simpelweg wat te traag om echt goed te zijn in shooters, dus ook daar zit voor mij wel wat uitdaging. Vooralsnog vermaak ik me wel prima, al ga ik die discord wel even bekijken. Samen zou wellicht nog leuker zijn dan alleen.

Wat ik me nog wel afvroeg; die tasks. Daar zal een doorgewinterde speler zijn uitdagingen uit moeten halen lijkt me? Of mis ik iets?

• DutchManticore

DutchManticore

Cognac-liefhebber

quote:
Jaap. schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 16:57:
[...]

Ik kan het me voorstellen, maar ik heb de game afgelopen vrijdag aangeschaft dus zit nog volledig onderaan de leercurve. Daarnaast ben ik simpelweg wat te traag om echt goed te zijn in shooters, dus ook daar zit voor mij wel wat uitdaging. Vooralsnog vermaak ik me wel prima, al ga ik die discord wel even bekijken. Samen zou wellicht nog leuker zijn dan alleen.

Wat ik me nog wel afvroeg; die tasks. Daar zal een doorgewinterde speler zijn uitdagingen uit moeten halen lijkt me? Of mis ik iets?
Misschien is dat het idee wel, maar in de praktijk valt het tegen.
Het zijn allemaal echt hele simpele tasks.

"Schiet 20 scavs dood op deze map"
"Blijf kastjes doorzoeken (lees grinden) totdat je sleutel met nummer X gevonden hebt, en pak het kistje op dat op de grond ligt, en kom levend naar buiten"
"Vind 5 salewa medkits (lees grinden) en lever deze in bij trader X"

En zo verder. Uitdaging moet je echt zoeken in PVP, maar helaas komt het er in de praktijk veel op neer dat 2 situaties kunt tegenkomen.

1. 8 spelers in je server waarvan de meeste met alleen hatchets en één of twee met niet veel meer dan wat simpele AK74s of zelfs minder.
2. Je komt met 8 spelers in een server waarvan er drie, vier of vijf bij elkaar horen, allemaal tot de tanden bewapend, en no way dat je ook maar iets van ze kunt looten zelfs als je er één doodkrijgt. Ze rushen allemaal naar de kill om jou af te maken, of ze gaan allemaal de exits campen zodat ze je bij het escapen alsnog doodschieten om de gear van hun vriendje te redden. Waarschijnlijker is het natuurlijk dat ze jou afschieten en met jij jouw spullen wel kwijt bent.

Moet wel zeggen dat de mooiste momenten die ik in dit spel heb gehad, de momenten zijn waarop ik onverwacht iedereen in een clan met niet meer dan een bijl kan afslachten. Op Factory is het al meerdere keren gelukt om drie zwaarbewapende clanmembers één voor een af te slachten om vervolgens met hun gear te extracten.

Daarnaast zitten er nogal wat gaten in de mechanics van het spel. Heb ook al eens een groepje van twee bijna doodgekregen op Woods, tot op het punt dat ze wegrenden. Toen ik ze 40sec laten had gevonden waren ze ineens naakt, en hadden ze hun gear dus ergens gedumpt. Omdat 't verzekerd is, krijgen ze de gear terug tenzij je het loot. Als ze hun gear echter in het water of op andere onbereikbare plaatsen dumpen kun je er niet bij en is alles dus voor niets.

Zeker in clanverband zie ik dit veel gebeuren.

DutchManticore wijzigde deze reactie 02-01-2018 17:17 (14%)

I5 8600k 16GB DDR4 3000mhz MSI GTX1080Ti Gaming X MSI Optix MAG27CQ 1440p 144hz T-mobile 500/500mbit

• Jaap.
quote:
DutchManticore schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 17:09:
[...]

Misschien is dat het idee wel, maar in de praktijk valt het tegen.
Het zijn allemaal echt hele simpele tasks.

"Schiet 20 scavs dood op deze map"
"Blijf kastjes doorzoeken (lees grinden) totdat je sleutel met nummer X gevonden hebt, en pak het kistje op dat op de grond ligt, en kom levend naar buiten"
"Vind 5 salewa medkits (lees grinden) en lever deze in bij trader X"

En zo verder. Uitdaging moet je echt zoeken in PVP, maar helaas komt het er in de praktijk veel op neer dat 2 situaties kunt tegenkomen.

1. 8 spelers in je server waarvan de meeste met alleen hatchets en één of twee met niet veel meer dan wat simpele AK74s of zelfs minder.
2. Je komt met 8 spelers in een server waarvan er drie, vier of vijf bij elkaar horen, allemaal tot de tanden bewapend, en no way dat je ook maar iets van ze kunt looten zelfs als je er één doodkrijgt. Ze rushen allemaal naar de kill om jou af te maken, of ze gaan allemaal de exits campen zodat ze je bij het escapen alsnog doodschieten om de gear van hun vriendje te redden. Waarschijnlijker is het natuurlijk dat ze jou afschieten en met jij jouw spullen wel kwijt bent.

Moet wel zeggen dat de mooiste momenten die ik in dit spel heb gehad, de momenten zijn waarop ik onverwacht iedereen in een clan met niet meer dan een bijl kan afslachten. Op Factory is het al meerdere keren gelukt om drie zwaarbewapende clanmembers één voor een af te slachten om vervolgens met hun gear te extracten.

Daarnaast zitten er nogal wat gaten in de mechanics van het spel. Heb ook al eens een groepje van twee bijna doodgekregen op Woods, tot op het punt dat ze wegrenden. Toen ik ze 40sec laten had gevonden waren ze ineens naakt, en hadden ze hun gear dus ergens gedumpt. Omdat 't verzekerd is, krijgen ze de gear terug tenzij je het loot. Als ze hun gear echter in het water of op andere onbereikbare plaatsen dumpen kun je er niet bij en is alles dus voor niets.

Zeker in clanverband zie ik dit veel gebeuren.
Met name dat laatste is echt teleurstellend.. Triestig eigenlijk..

Ik begreep via een stream echter wel dat de bedoeling is dat het straks een grote open world wordt, waarbij (naar ik aanneem) dus ook meer dan 8 mensen in je game gaan zitten.

Hopelijk blijft het niet bij zoals jij het nu schetst want dat zou jammer zijn. Vind het tot zover wel een toffe game en als ik er daardoor wel genoeg van krijg; tja.. Dan heb ik er in ieder geval wel een aantal weken lol aan gehad :)

• rolandos582
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 22:19
Laat ik voorop stellen dat : ''Gameplay is squad-based, tactical and first-person.''

Deze game is gewoon gemaakt om te spelen met meerdere mensen in een groep. Solo kan maar is zeker niet aan te raden. Het kan nu allemaal nog wel met instances en relatief lage player count maar straks met shoreline 30 man en open world word dit allemaal maar een grotere factor natuurlijk ;)
quote:
DutchManticore schreef op maandag 1 januari 2018 @ 16:26:
Gister TAW Destructor met een heel groepje tegen gekomen op Shoreline. Stonden op t dak van t ziekenhuis met 3 of meer man. Zul jij ook wel bij zijn geweest Rolandos gezien de taw.net pagina.

Allemaal full geared. Ik verstopte me achter een ambulance, kwamen er direct 4 of 5 granaten op me af.

Nul damage van gekregen, gepeekt en met Tokarev
LNRPC stuk of 5 schoten op schouders en hoofd geraakt. Geen idee wie t was, maar TAW Destructor keek vanaf andere kant van t dak omlaag en kon mij doodschieten.

Beetje dubbel gevoel. Ik zie er persoonlijk de lol totaal niet van in om ultra-geared met een grote groep een paar solo spelers te gaan sprayen.

Vind t zelf veel leuker om op Factory met een Tokarev of een hatch als underdog op pad te gaan door te sneaken. Ooks enige map waar mijn fps toereikend is voor PVP totdat ik mijn nieuwe PC binnen heb.

Jammer ook dat er nog steeds redelijk wat desync is, al heb ik geen extreme dingen meer meegemaakt zoals waar ik eerder over klaagde. Dat is dus gelukkig een stuk beter geworden lijkt het.
Speel zelf nu meer shoreline sinds gisteren omdat ik alle quests completed heb en nu ga voor de peacekeeper quests die eigenlijk alleen maar op shoreline zijn. Dus daar was ik niet bij, maar er zijn voldoende anderen. :)

Desync word beter, je merkt natuurlijk altijd wat drama na een major patch maar het word beter en beter. We zitten ook nog in closed beta dus ik klaag maar niet te hard. O-)

Huidige setup I7 5960x @ 4.6Ghz - MSI X99A Godlike - 2x MSI GTX 980 @1550mhz - Main OS : Intel 750 SSD 400GB - Game OS : Samsung 850EVO 1TB - 32GB Corsair Dominator Platinum -Custom loop - CaseLabs SMA8 - Corsair RM1000I -2x ASUS RoG Swift

• The.Sticky
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 11-04 11:06

Dit was gisteravond solo in Factory, halverwege de raid haha 8)7

Ik was in een team raid op Customs doodgegaan, dus om de tijd te doden toen maar even met een AK-SU een rondje Factory opgestart. Had daar een player gepakt en vervolgens bleven de SCAV's maar komen naar die hoek van Factory, nog niet eerder zo meegemaakt haha :P

Uiteindelijk 180 rounds er doorheen geschoten en met iets van 15 SCAV kills en vol loot de raid verlaten, dat gaf wel ontzettend veel voldoening! De huidige build/staat van de game is echt lekker, game is mega verslavend!

• PatRamon
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 21:26
quote:
The.Sticky schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:10:
[afbeelding]

Dit was gisteravond solo in Factory, halverwege de raid haha 8)7
....... :X
Na de wipe ben ik ook solo in de game gegaan, enkel met een mes.
Bij de exit wezen zitten om het hoekje met de deur dicht.

Kost wel wat geduld en mag je zelf een echte camper noemen, maar de loot werd ook in grote hoeveelheden naar me toegebracht ;)

**

• The.Sticky
quote:
PatRamon schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:56:
[...]

Na de wipe ben ik ook solo in de game gegaan, enkel met een mes.
Bij de exit wezen zitten om het hoekje met de deur dicht.

Kost wel wat geduld en mag je zelf een echte camper noemen, maar de loot werd ook in grote hoeveelheden naar me toegebracht ;)
Haha ach ja die tactiek kan wel werken als je spelers er bij hebt die daar niet bij stilstaan. Als ik ga extracten in Factory (zonder de key) en die deuren staan (nog steeds) dicht tegen de tijd dat ik daar kom, dan schiet ik sowieso een paar mags leeg door die rode deuren/wanden :9

• x3rius
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 22-02 16:12
Ik herken me ook wel in het feit dat af en toe de lol eruit wordt gehaald door high-geared/pro players, waardoor je zelf bijna niet met gear durft te joinen. Tuurlijk kan iedereen kiezen hoe hij de raid in gaat, maar soms maak je bijna geen kans. Ze zijn dan of wel met meer (terwijl ik bijna altijd duo speel), of hun aim is zo goed dat je binnen 2 tellen dood bent. Ik weet niet hoe de matchmaking op dit moment is, maar heb het gevoel dat iedereen gewoon door elkaar gegooid wordt.

Playerlevel zegt niet heel veel (een noob die veel speelt kan ook high lvl zijn), maar een combinatie hiervan met K/D of survival rate zou wel een hoop schelen denk ik.

En de randomness waarmee je soms dood gaat blijf ik vreemd vinden. Ik kan me er in vinden dat ik een fight verlies door een instant headshot nadat je zelf een clip leeg schiet, kan gebeuren, beter aimen. Maar al een paar keer meegemaakt dat ik de ene keer 10x geraakt kan worden (Kolpak/PACA armor) door een SCAV AI, en de keer erna kansloos door 1 kogel wordt neergemaaid.

Gedetailleerde informatie in het deathscreen over waar je overal geraakt bent en door welk wapen zou wellicht al wat frustratie weghalen af en toe.

• PatRamon
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 21:26
Klopt @x3rius
Heb je genoeg geld dan maakt het niet uit, maar ik join de servers met low gear,
en pak het meeste bruikbare op.

Speel het spel voor me fun en natuurlijk voor de kick onderling om er uit te komen.
Gaan we allemaal dood, jammer dan.

Ik zat gisteren ook met @pimskie in customs, nou dichtbij werd er een magazijn leeg geschoten van dik 200bullets (niet normaal)

En kreeg paar sec later @Red building in the office een headshot door de ruit terwijl ik bij de deur stond

**

• DutchManticore

DutchManticore

Cognac-liefhebber

Gister eerste SCAV potje sinds deze patch.
Ik spawn op 20 minuten over met een shotgunn achter de container in factory.

Hoor extreem dichtbij geluid.
Draai me om zonder te lopen en ik sta letterlijk tegen een fullgear player aan die een dode scav aan t looten is.

Ik schiet drie keer in zn benen.

Loot:
- Fort
- Kiver
- Trizip
- M4 met HAMR en drummag
- Wallet
- 100k aan Saigas in de Tri-zip

Kan me erg goed voorstellen dat dat een ragequit was voor m.

• laquaezzi
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 22:15
Momenteel aardig wat geld en wapens opgebouwd in de chest. Aantal traders ook op LVL 2 alleen die eerste task van Skier is echt minder. Iemand die eventueel 1 Fort Armor & 1 Kiver wilt traden zodat ik de task kan voltooien?

• Daradius
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 19-04 14:20
quote:
laquaezzi schreef op maandag 8 januari 2018 @ 18:59:
Momenteel aardig wat geld en wapens opgebouwd in de chest. Aantal traders ook op LVL 2 alleen die eerste task van Skier is echt minder. Iemand die eventueel 1 Fort Armor & 1 Kiver wilt traden zodat ik de task kan voltooien?
haha heb hier zelf ook erg veel moeite mee gehad, tot op een zaterdag ochtend ik ff een scav run ging doen in vactory. 1e body die ik loot zat de fort armor in. toevallig begin van de anvond nog een run gedaan met mijn aks, en alle scav waves gekilled in factory. Laatste body die ik looted dit keer. heb hem alleen helaas al aan een maatje van me beloofd :(. maar als ik er nog een vind zal ik je even een bericht sturen.

maar die dsync is niet te harden.. al 3 games achter elkaar zie ik mensen letterlijk vliegen. vervolgens staan ze weer op de vloer en me recht aan te staren. 2 hits dood... beetje jammer dit

Daradius wijzigde deze reactie 08-01-2018 21:52 (11%)

• laquaezzi
quote:
Daradius schreef op maandag 8 januari 2018 @ 20:58:
[...]

haha heb hier zelf ook erg veel moeite mee gehad, tot op een zaterdag ochtend ik ff een scav run ging doen in vactory. 1e body die ik loot zat de fort armor in. toevallig begin van de anvond nog een run gedaan met mijn aks, en alle scav waves gekilled in factory. Laatste body die ik looted dit keer. heb hem alleen helaas al aan een maatje van me beloofd :(. maar als ik er nog een vind zal ik je even een bericht sturen.

maar die dsync is niet te harden.. al 3 games achter elkaar zie ik mensen letterlijk vliegen. vervolgens staan ze weer op de vloer en me recht aan te staren. 2 hits dood... beetje jammer dit
Ja genoeg Factory gedaan zonder succes, dan maar even op deze manier haha. Fort is binnen op dit moment, alleen de Kiver nog nodig.

• Daradius
quote:
laquaezzi schreef op maandag 8 januari 2018 @ 22:01:
[...]

Ja genoeg Factory gedaan zonder succes, dan maar even op deze manier haha. Fort is binnen op dit moment, alleen de Kiver nog nodig.
zojuist scav run op factory, en heb nu 2x de kiver, dus als je nog nodig hebt :) hij past in je container

• laquaezzi
quote:
Daradius schreef op maandag 8 januari 2018 @ 22:50:
[...]

zojuist scav run op factory, en heb nu 2x de kiver, dus als je nog nodig hebt :) hij past in je container
Add me even ingame: laquaezzi

• Daradius
quote:
laquaezzi schreef op maandag 8 januari 2018 @ 22:52:
[...]

Add me even ingame: laquaezzi
Done ! :)

• Daradius
gister nog een mooie hatchet run gehad :). aks gevonden in een kistje (ging even mijn nieuwe sleutel uitproberen), vervolgens werd ik beschoten door een full geared player met een full modded mpx. Hij schoot zijn volledige clip mis....... dus heb ik maar even een halve aks clip in hem geschoten. enige waar ik nog echt naar op zoek ben, is die stomme factory key :(. lijkt nooit te droppen dat ding.

• x3rius
Als je moeite hebt met Fort Armor/Kiver-M vinden voor de Skier quest, kun je eventueel ook de questchain van Prapor verder afmaken. Bij quest "The Punisher" (volgens mij quest 10 ongeveer) krijg je als reward een Fort + Kiver.

Heb zelf ook samen met wat vrienden een aantal dagen Factory gefarmed hiervoor (schijnt dat ze laat in de raid vaker spawnen op SCAVs). Helaas 0 armors gevonden, wel 4-5 Kivers.

• Daradius
quote:
x3rius schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:19:
Als je moeite hebt met Fort Armor/Kiver-M vinden voor de Skier quest, kun je eventueel ook de questchain van Prapor verder afmaken. Bij quest "The Punisher" (volgens mij quest 10 ongeveer) krijg je als reward een Fort + Kiver.

Heb zelf ook samen met wat vrienden een aantal dagen Factory gefarmed hiervoor (schijnt dat ze laat in de raid vaker spawnen op SCAVs). Helaas 0 armors gevonden, wel 4-5 Kivers.
Ja klopt, later in de raid spawnen ze soms op Scavs, heb al 2 fort armor's gevonden in factory en 3 Kiver helmpjes. Enige wat ze nu nog moeten droppen is die factory key :P. Probeer hem al iets te lang te krijgen. (deze kunnen toch bij factory scavs in hun backpacks / pockets zitten ?)

Daradius wijzigde deze reactie 09-01-2018 13:13 (4%)

• f3cuk
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 17-04 13:36
Moet zeggen dat ik ook aardig hooked ben momenteel. Speel veel en kijk ook regelmatig de stream van Markstrom (https://www.twitch.tv/markstromtv) waar ik veel van opsteek.

Het heeft best veel weg van A2 Epoch, zeker als het straks open world wordt. Hopelijk gaan ze de traders dan ook in de wereld plaatsen en maken ze van Fence een soort van auction house.

Alle gear die ik gratis heb gekregen aan het begin van het spel verkocht (behalve keychain) en als het ware opnieuw beginnen met niets in mijn stash. Alle gear die ik loot en niet kan kopen of gebruiken voor quests verkoop ik direct, op die manier ben ik eigenlijk nooit bang iets te verliezen wat ik niet terug kan kopen.

Momenteel Peacekeeper en Prapor op level 2, kan daardoor altijd een silenced AKM met optic kopen. In combinatie met 7.62 hp rounds vind ik dat echt een beestachtig wapen. Vanavond hopelijk level 18, dan unlock ik Peacekeeper lvl 3, benieuwd wat voor mooie goodies hij dan heeft <3

Zoekt testers voor online facturatie pakket (PM bij interesse) - Escaperoom The Basement

• Jaap.
quote:
f3cuk schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 16:47:
Moet zeggen dat ik ook aardig hooked ben momenteel. Speel veel en kijk ook regelmatig de stream van Markstrom (https://www.twitch.tv/markstromtv) waar ik veel van opsteek.

Het heeft best veel weg van A2 Epoch, zeker als het straks open world wordt. Hopelijk gaan ze de traders dan ook in de wereld plaatsen en maken ze van Fence een soort van auction house.

Alle gear die ik gratis heb gekregen aan het begin van het spel verkocht (behalve keychain) en als het ware opnieuw beginnen met niets in mijn stash. Alle gear die ik loot en niet kan kopen of gebruiken voor quests verkoop ik direct, op die manier ben ik eigenlijk nooit bang iets te verliezen wat ik niet terug kan kopen.

Momenteel Peacekeeper en Prapor op level 2, kan daardoor altijd een silenced AKM met optic kopen. In combinatie met 7.62 hp rounds vind ik dat echt een beestachtig wapen. Vanavond hopelijk level 18, dan unlock ik Peacekeeper lvl 3, benieuwd wat voor mooie goodies hij dan heeft <3
Same; zeker nu ik de maps Shoreline wat beter leer kennen en ook wat vaker succesvol een raid uit kom. Ben zelf level 13 nu dacht ik.

• zoenvisje
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 19-04 20:54
Na lang twijfelen ben ik ook overstag gegaan ondanks dat ik een onwijze kneus ben met muis en toetsenbord. Moet er behoorlijk in komen, snap nog lang niet alles, maar heb me gister al prima vermaakt.

Heb alleen last van een vollopend werkgeheugen tijdens het spelen. Meer mensen hier last van? Eerst kijken, dan gillen, sorry voor deze nutteloze post. :X

zoenvisje wijzigde deze reactie 10-01-2018 13:03 (12%)

• The.Sticky
Had een tijdje niet gespeeld, maar sinds de laatste wipe de game weer erg veel aan het spelen en ben ook helemaal hooked! Heb zelfs nog de upgrade naar EOD gedaan rond de jaarwisseling, maar daar ga ik pas van genieten als er weer een wipe komt, vond 't anders zonde van m'n huidige progress.

Ik kreeg vandaag ineens uit het niks (of door een andere task gok ik) een task van Prapor om 20 Scav's te killen op Customs binnen 24 uur. Dus toen maar met een OP-SKS er op uitgegaan. Tijdens m'n tweede run tevens 4 players meegenomen, waarvan ééntje een Fort Armor en ook een OP-SKS had :9~

• Daradius
quote:
The.Sticky schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 20:35:
Had een tijdje niet gespeeld, maar sinds de laatste wipe de game weer erg veel aan het spelen en ben ook helemaal hooked! Heb zelfs nog de upgrade naar EOD gedaan rond de jaarwisseling, maar daar ga ik pas van genieten als er weer een wipe komt, vond 't anders zonde van m'n huidige progress.

Ik kreeg vandaag ineens uit het niks (of door een andere task gok ik) een task van Prapor om 20 Scav's te killen op Customs binnen 24 uur. Dus toen maar met een OP-SKS er op uitgegaan. Tijdens m'n tweede run tevens 4 players meegenomen, waarvan ééntje een Fort Armor en ook een OP-SKS had :9~

[afbeelding]
netjes netjes, heb vandaag eigenlijk alleen maar hatchet runs gedaan voor de usb drives .... nogsteeds 0 gevonden. Dacht aan het eind van de avond "nog even 1 customs run dan" en jahoor, daar lag ie dan in het kastje, de factory key :D. Toch nog iets nuttigs gevonden vandaag *O*

• The.Sticky
quote:
Daradius schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 00:42:
[...]

netjes netjes, heb vandaag eigenlijk alleen maar hatchet runs gedaan voor de usb drives .... nogsteeds 0 gevonden. Dacht aan het eind van de avond "nog even 1 customs run dan" en jahoor, daar lag ie dan in het kastje, de factory key :D. Toch nog iets nuttigs gevonden vandaag *O*
Waar heb je dat geprobeerd? Toevallig moest ik die begin deze week doen, in 5 runs had ik 3 USB drives gevonden. De Woods map in je inventory/secure container doen, dan aan de rechterkant op de kaart spawnen en dan zsm naar die tent rennen. Als je de beste spawn plek hebt (aan het water) ben je sowieso de eerste persoon die daar aankomt.

En lekker dat je de factory key hebt, die ben ik helaas nog niet tegengekomen! ;(

• Daradius
quote:
The.Sticky schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:03:
[...]

Waar heb je dat geprobeerd? Toevallig moest ik die begin deze week doen, in 5 runs had ik 3 USB drives gevonden. De Woods map in je inventory/secure container doen, dan aan de rechterkant op de kaart spawnen en dan zsm naar die tent rennen. Als je de beste spawn plek hebt (aan het water) ben je sowieso de eerste persoon die daar aankomt.

En lekker dat je de factory key hebt, die ben ik helaas nog niet tegengekomen! ;(
Netjes, ik heb denk ik wel 20 runs gedaan op woods, en was redelijk vaak als 1e, maar helaas 0 usb drives :(. Denk dat ik het vanavond nog maar is ga proberen dan.

• The.Sticky
quote:
Daradius schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:49:
[...]

Netjes, ik heb denk ik wel 20 runs gedaan op woods, en was redelijk vaak als 1e, maar helaas 0 usb drives :(. Denk dat ik het vanavond nog maar is ga proberen dan.
Die ene die ik teveel had, heb ik nog in m'n stash zitten. Die mag je wat mij betreft wel hebben.

• Daradius
quote:
The.Sticky schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:24:
[...]

Die ene die ik teveel had, heb ik nog in m'n stash zitten. Die mag je wat mij betreft wel hebben.
:D dat zou wel fijn zijn, thx !! dan hoef ik er iig nog maar 1tje te zoeken :D. ik geef je er wel wat voor terug. Mijn naam op op Tarkov is ook Daradius

Daradius wijzigde deze reactie 11-01-2018 13:18 (5%)

• Nickrsd
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 20-04 11:25

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Heb een tijd de beta gespeeld.. alleen naar de laatste wipe heb ik er weinig tijd meer ingestopt. Wil toch misschien meer Als duo gaan spelen. Dan houd je het ook langer uit. En kan nog wel wat basics leren Haha :) is er ergens een friendslist oid om mensen toe te voegen?

• Macsylver
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 20:18
Gisteren ook besloten de game te kopen. Na veel lezen en tutorials kijken kan ik alsnog wel wat hulp gebruiken in de vorm van buddies. Iemand zin om mij op pad te helpen? Is er al een (Tweakers) Team ?

My TED talk about the project Micrograph Stories & Imaginarium of Tears

• BLACKfm
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 21:01
Ik heb een tijdje terug in de V&A een key gekocht, deze gaf aan dat deze voor de standaard versie was en tevens toegang gaf tot de alpha.

Nu heb ik het spel al een tijdje niet meer gespeeld en dacht, laat ik het weer eens opstarten.
Nu krijg ik echter direct bij het inlogscherm (en de juiste gegevens te gebruiken) een error:

Backend error: 404 not found.

De executable betreft de 'Escape from Tarkov Alpha.exe' te zijn. Heb ik nu gewoon een oud spel (gezien de beta nu beschikbaar is)? Kan ik het uberhaupt spelen of ben ik gewoon genaaid met een Alpha key zonder het daadwerkelijke (final) spel?

Of kan je het spel nu pas weer spelen als het 'final' is?

Litebit.eu voorraad check :).

• mierenmepper
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 17:05
quote:
BLACKfm schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 11:15:
Ik heb een tijdje terug in de V&A een key gekocht, deze gaf aan dat deze voor de standaard versie was en tevens toegang gaf tot de alpha.

Nu heb ik het spel al een tijdje niet meer gespeeld en dacht, laat ik het weer eens opstarten.
Nu krijg ik echter direct bij het inlogscherm (en de juiste gegevens te gebruiken) een error:

Backend error: 404 not found.

De executable betreft de 'Escape from Tarkov Alpha.exe' te zijn. Heb ik nu gewoon een oud spel (gezien de beta nu beschikbaar is)? Kan ik het uberhaupt spelen of ben ik gewoon genaaid met een Alpha key zonder het daadwerkelijke (final) spel?

Of kan je het spel nu pas weer spelen als het 'final' is?
Naar mijn weten waren er geen speciale keys voor alpha's of beta's dus zou er nu gewoon een fout moeten zitten in je game. als je inlogged op de site wat staat daar bij profile ect.

• BLACKfm
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 21:01
Bij mijn profiel staat niks bijzonders, behalve wat knopjes (actions) aan de rechter kant voor support, en aanpassingen aan het profiel etc..

Onderin staat

Pre-ordered
Nothing, pre-order now.

Litebit.eu voorraad check :).

• Nickrsd

Nickrsd

Gister een super loot op tactory.. deed een pistol run voor fun.. hoorde ineens iemand naar de exit lopen, een ful geared pllayer! Met m’n tt paar kogels gepopt en hij ging dood..

Een vest, helm een volle m4a1, mp5 en een pp19 vol customed! WoW!!

• chiefmaster
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 18-04 15:01
quote:
BLACKfm schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 11:45:
Bij mijn profiel staat niks bijzonders, behalve wat knopjes (actions) aan de rechter kant voor support, en aanpassingen aan het profiel etc..

Onderin staat

Pre-ordered
Nothing, pre-order now.
Heb hetzelfde gehad .
Maak call aan bij support dan krijg je de nieuwste downloadlink en dan gaat het wel.

• DutchManticore

DutchManticore

Cognac-liefhebber

General Wares... 30 tuchanka! Serieus?!
Met standard edition betekent dat 13% van de complete stash die je dus kwijt bent aan de rotquest?
En ik ben nu 2 dagen op zoek geweest in Woods, maar heb er pas vier gevonden.
Iemand die er 26 te traden heeft? Roep maar wat dat moet kosten.

Ik heb bijvoorbeeld:
- AS VAL + ammo + mag
- $15.000
- Salewa x5
- GasAn x2
- GMcount x2
- Goldchain x10
- Beta-container x 3

Als ik iemand kan helpen met Salewa, GasAn, Goldchains, Beta Container dan doe ik dat graag.
Berichtje hier volstaat. Liefst wel in ruil voor meerdere Tuchonka dus!

• Ebayzo
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 22:30

Ebayzo

Gekke eend

@DutchManticore haha fijne missie ja. Was een maatje aan het helpen een beetje hiermee. Opeens zijn ze nergens meer te vinden natuurlijk :D

Flickr

• Nickrsd

Nickrsd

Waar kan ik de salewa vinden? Moet er 5 hebben voor de 1e quest van therapist.. ben net begonnen

• DutchManticore

DutchManticore

Cognac-liefhebber

quote:
Nickrsd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 18:38:
Waar kan ik de salewa vinden? Moet er 5 hebben voor de 1e quest van therapist.. ben net begonnen
Ik wil ze je wel geven. Voeg me ingame even toe DuvelR9.

Ben niet elke avond online maar als we elkaar treffen kan ik ze je wel cadeau doen.

Heb je toevallig kleine tungushka? Dan krijg ik die graag van je

• The.Sticky
Ik heb nog 3 tushonka’s in m’n stash zitten, heb de task al gehaald, dus daar kan ik iemand mee verblijden :)

Ingame naam is The_Sticky mocht je ze willen, hebben we t dan wel over wat ik er voor in return krijg!

• DutchManticore

DutchManticore

Cognac-liefhebber

quote:
The.Sticky schreef op maandag 29 januari 2018 @ 20:05:
Ik heb nog 3 tushonka’s in m’n stash zitten, heb de task al gehaald, dus daar kan ik iemand mee verblijden :)

Ingame naam is The_Sticky mocht je ze willen, hebben we t dan wel over wat ik er voor in return krijg!
Ik ga je toevoegen.

• Nickrsd

Nickrsd

waar kan je iemand toevoegen eigenlijk in de game launcher zie ik niet iets van een friend list..

• DutchManticore

DutchManticore

Cognac-liefhebber

quote:
Nickrsd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 21:28:
waar kan je iemand toevoegen eigenlijk in de game launcher zie ik niet iets van een friend list..
Bij de chat, waar je ook de beloningen voor missies krijgt, kun je "add friend" kiezen.

• The.Sticky
quote:
Accepted, ik ben vanavond wel weer online om te traden. Heb er nog 1 bij gevonden inmiddels :)

• Ebayzo

Ebayzo

Gekke eend

Rustig in het topic :) Ben momenteel bezig met de tungushka missie :') Gelukkig helpt mijn maatje mee, maar duurt wel even allemaal.

Heb wel redelijk mijn draai gevonden in het spel. Soms wel frusti als je weer eens vanuit het niets op de grond ligt te kermen, maar dat hoort erbij.

Flickr

• lethalnl
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 16-04 15:02
Moet zeggen dat ik de laatste 2 dagen wel een stuk meer het gevoel heb dat er een hele dikke desync gaande is.
30 kogels vol centre-massa en vervolgens val jij zelf dood neer zonder een schot te horen/zien., rubberbanding her en der, voetstappen die geen geluid maken en teleporterende PMC's.

ook een raid gehad die echt zo ontzettend laggde dat het niet meer leuk was, granaten gingen pas na 10+ seconden af. extraction timer over en we stonden maar een beetje van...ehhh en nu? (duurde nog eens 10 sec)

lethalnl wijzigde deze reactie 08-02-2018 10:45 (3%)

• Ebayzo

Ebayzo

Gekke eend

@lethalnl Coastline is wel behoorlijk gammel soms ja. Al wel paar sets kwijt geraakt door het vastzitten ergens en niet meer loskomen, desyncs (van minuut lang) etc. Maar over het algemeen redelijk kunnen spelen. Maar ook het verschil in soepelheid qua offline spelen en online in coastline is mega (en overige maps ook). Er is nog wel wat werk aan de winkel.

Flickr

• Nickrsd

Nickrsd

Ik zoek wat maatjes om mee te soelen😊 toch veel fijner om duo te doen. Sowieso om de mappen beter te leren en je overleefd toch wel langer samen.

Hebben we ergens een lijstje met namen voor een friendlist..??

• Dhrax
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 20-04 12:34
quote:
Ebayzo schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 11:38:
@lethalnl Coastline is wel behoorlijk gammel soms ja. Al wel paar sets kwijt geraakt door het vastzitten ergens en niet meer loskomen, desyncs (van minuut lang) etc. Maar over het algemeen redelijk kunnen spelen. Maar ook het verschil in soepelheid qua offline spelen en online in coastline is mega (en overige maps ook). Er is nog wel wat werk aan de winkel.
Het begint toch wel wat zorgwekkend te worden vind ik, dit soort verhalen zijn de doodsteek voor dergelijke games. Als ze dit niet snel op orde krijgen dan vrees ik het ergste ...

Staat de open beta al gepland ?

Intel i7 4770K | MSI Z87-G45 Gaming5 | Noctua DH-15 | Kingston HyperX Savage DDR3 1866 16GB | Gigabyte GTX980Ti | BeQuiet! Straight Power10 800W | Focusrite Scarlet 2i4 | Logitech G903 | Logitech G910 Orion Spectrum | Logitech G933 Artemis Spectrum |

• The.Sticky
quote:
Dhrax schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 09:20:
[...]

Het begint toch wel wat zorgwekkend te worden vind ik, dit soort verhalen zijn de doodsteek voor dergelijke games. Als ze dit niet snel op orde krijgen dan vrees ik het ergste ...

Staat de open beta al gepland ?
Mhoaw, ik moet zeggen dat ik het allemaal wel een beetje vind meevallen. Als je ziet vanaf welk stadium deze game is gekomen, hebben ze toch al best wel goede stappen gezet om dit soort problemen op te lossen. Van de 10 potjes die ik speel is er misschien 1 waar ik eens het gevoel heb dat er echt lag / desync aan de hand is. Het hangt misschien ook een beetje af van het moment waarop je speelt. Neemt niet weg dat er nog genoeg kan gebeuren aan verbetering en polijsten, maar ik vind dat de huidige versie echt een stuk lekkerder al speelt dan een aantal maanden geleden :)

Open beta zou ergens in het eerste kwartaal van dit jaar plaats gaan vinden, maar verdere details zijn nog niet bekend. Ik vrees wel een beetje voor de stabiliteit van servers als al die 'rookies' dan ineens ook mogen gaan spelen, maar het gaat ook weer veel gemakkelijk schietvoer opleveren O-)

• Ebayzo

Ebayzo

Gekke eend

Valt ook allemaal wel mee, maar in een spel waarin je gear weg is in dit soort situaties kan het wel frustrerend zijn soms. Maar goed, beta enzo 👍

Flickr

• DutchManticore

DutchManticore

Cognac-liefhebber

Reden dat ik zorgen heb is dat t met Unity is notoir moeilijk of zelfs onmogelijk is om de netcode goed op orde te krijgen door engine limitation.

Het is wel stukken beter geworden. Ik heb er echt structureel extreem veel last van gehad. Heb nu altijd wel een lichte desync, dat ik vanaf 10 meter gehatched wordt, maar het is nu 30% ofzo dat t nog zo dramatisch is.

• Nickrsd

Nickrsd

ik heb een tijd de standard versie gehad van het spel.. maar vind het zo vet. heb uurtje geleden de EOD versie gekocht..

alleen mijn game blijft onveranderd.. bedoel ik zie wel in het scherm dat ik de EOd versie heb, maar heb geen grotere stash.. ??

• Ebayzo

Ebayzo

Gekke eend

quote:
Nickrsd schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:54:
ik heb een tijd de standard versie gehad van het spel.. maar vind het zo vet. heb uurtje geleden de EOD versie gekocht..

alleen mijn game blijft onveranderd.. bedoel ik zie wel in het scherm dat ik de EOd versie heb, maar heb geen grotere stash.. ??
Je moet je account eerst resetten (via website - Profile pagina). Pas na reset heb je grotere stash en je digitale goodies.

Flickr

• Nickrsd

Nickrsd

ok zal is proberen.. ps.. ben ik dan alles kwijt? wat ik nu heb gespeeld.. bij nu lvl 28 en volle bak m4a1 en ak's.. haha zou zonde zijn om die te verliezen.. maarja heb geen plek meer!

zonde,, ben je wel alles kwijt :'( damn! achja.. volle bak missies doen weer:P

Nickrsd wijzigde deze reactie 13-02-2018 12:30 (99%)

• pimskie
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 19-04 11:15
quote:
Nickrsd schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 12:18:
ok zal is proberen.. ps.. ben ik dan alles kwijt? wat ik nu heb gespeeld.. bij nu lvl 28 en volle bak m4a1 en ak's.. haha zou zonde zijn om die te verliezen.. maarja heb geen plek meer!

Al gereset? Ik heb hetzelfde gehad, maar m'n meest waardevolle spullen in containers gestopt en tijdens een raid met een squad uitgewisseld. Na de reset de spullen weer terug gehad :)

• The.Sticky
quote:
Nickrsd schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 12:18:

Ja je verliest al je progress en items. Wat je eventueel kunt doen is al je spullen verkopen en het geld bij een vriend/teammate stashen zodat je het na de reset nog terug kunt krijgen. Of je gaat eerst gewoon #yolo met al je gear spelen totdat je het kwijt bent en dan de boel resetten :P

Ik ben zelf deze 'ronde' begonnen toen ik nog de PFE edition had, maar later ook nog een upgrade gedaan naar de EOD edition. Ik heb er echter voor gekozen om niet de reset te doen en gewoon door te gaan.

Je bent nu lvl 28 zei je, dus als je nog even door levelt kun je Weapon cases kopen bij Skier, daar bespaar je al een hele hoop ruimte mee in je stash :)

The.Sticky wijzigde deze reactie 13-02-2018 13:08 (21%)

• Dyoma
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 25-02 14:11
Kan iemand mij vertellen waar het mogelijk is om mij aan te melden voor de Closed Beta? Is het uberhaubt mogelijk om hier voor aan te melden ?

• lethalnl
quote:
Dyoma schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 14:08:
Kan iemand mij vertellen waar het mogelijk is om mij aan te melden voor de Closed Beta? Is het uberhaubt mogelijk om hier voor aan te melden ?
nee, als je je aanmeld gaat er niets gebeuren behalve dat je updates krijgt via email.

closed beta is pre-order only.

• Dyoma
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 25-02 14:11
Dus mocht ik het nu aanschaffen dan kan ik alsnog deel nemen aan de Closed Beta? of had ik eerder een aanschaf moeten doen?

• lethalnl
quote:
Dyoma schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 14:17:
Dus mocht ik het nu aanschaffen dan kan ik alsnog deel nemen aan de Closed Beta? of had ik eerder een aanschaf moeten doen?
nee hoor, je hebt dan meteen access.

• Nickrsd

Nickrsd

Haha heb de reset al gedaan. Jammer van die gear. Die pak ik wel af van andere pmc’s😅. Gewoon een schonen lei weer

Julie mogen mij wel toevoegen. Lijk me erg leuk om samen is te raiden!

Naam: NickoNL

Nickrsd wijzigde deze reactie 13-02-2018 15:15 (26%)

• DutchManticore

DutchManticore

Cognac-liefhebber

Daar was ik dus al bang voor.

DutchManticore wijzigde deze reactie 13-02-2018 21:29 (37%)

• NINjak
quote:
Dit zat er toch dik aan te komen... dat iemand het zou meten en dus bewijzen dat het niet helemaal klopt ;)
Het positieve is wel dat ze er wat aan gaan doen maar eerst een upgrade/update naar een nieuwere Unity Engine gaan doorvoeren.

• DutchManticore

DutchManticore

Cognac-liefhebber

quote:
NINjak schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 15:17:
[...]

Dit zat er toch dik aan te komen... dat iemand het zou meten en dus bewijzen dat het niet helemaal klopt ;)
Het positieve is wel dat ze er wat aan gaan doen maar eerst een upgrade/update naar een nieuwere Unity Engine gaan doorvoeren.
We gaan 't maar eens even afwachten. Hoop het van harte, want het concept is goud.
Maar ik ben blij dat ik de standard edition heb, en ik weet nu al helemaal zeker dat ik geen cent meer ga besteden totdat het opgelost is.

Heb al teveel ergernis momenten gehad door desync, lag en andere netwerk gerelateerde ongein.

• Nickrsd

Nickrsd

Hoe hebben jullie je video settings?? Ik heb echt last van witte lijntjes langs de randen.. jaggles ofzo.. welke instelling ik ook probeer weinig verbetering..

Heb een aantal settings van de streamers geprobeerd. Maar heb echt geen crispy helder en mooi beeld..

Speel op 1920x1080.

• DutchManticore

DutchManticore

Cognac-liefhebber

Wat een fundamenteel broken game is dit toch.
Elke keer trekt het me na een paar weken weer terug omdat het concept super goed is, maar het geluid is ruk, de netcode is unity-gerelateerd niet te fixen en compleet ruk.

Wat een ellende. 8)7

DutchManticore wijzigde deze reactie 03-03-2018 11:14 (16%)

• swoutr
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 19-04 08:48
De game gekocht via kinguin omdat het me ruim 15 euro scheelde, nu hebben zijn mijn account gewoon opgerold, dit moet toch niet zomaar kunnen?

MBPR 15” 2018 | iPhone X 64GB | Xbox woutertjuuuh | steam bubureijers

• True
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 20:03

True

Dislecticus

quote:
swoutr schreef op maandag 5 maart 2018 @ 19:17:
De game gekocht via kinguin omdat het me ruim 15 euro scheelde, nu hebben zijn mijn account gewoon opgerold, dit moet toch niet zomaar kunnen?
Moet je je even inlezen over de legitimiteit van de keys die verhandeld worden middels dat soort key verkoop sites.
Het kan en mag dus wel.

Steam Profile

• Nickrsd

Nickrsd

Ik wil graag samen raiden. Iemand zin om wat friendslist op te bouwen??

Name : NickoNL

• x3rius
quote:
DutchManticore schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 20:45:
Wat een fundamenteel broken game is dit toch.
Elke keer trekt het me na een paar weken weer terug omdat het concept super goed is, maar het geluid is ruk, de netcode is unity-gerelateerd niet te fixen en compleet ruk.

Wat een ellende. 8)7

[video]

[video]
Hier hetzelfde. Soms join ik wat vrienden in een potje, maar haak snel weer af door dit soort dingen. De map shoreline hoef ik niet eens meer te starten, die draait standaard op 20-30 fps lager dan de rest van de maps plus met nog wat framedrops wanneer er geschoten wordt, waardoor het eigenlijk gear uitdelen is.

Misschien dat ik na de eerstvolgende wipe (en dus meestal een redelijke patch) weer eens begin.

• Ebayzo

Ebayzo

Gekke eend

Ik geef het inderdaad ook nog even wat patches. Hoewel speelbaar gebeuren er soms ook wel wat stomme dingen. Maar goed, EA e.d. Vermaak me voorlopig wel even met andere zaken maar kom zeker weer terug. Las dat ze gebruik gaan maken van nieuwe Unity engine, dus wellicht dat dit helpt met de netcode issues.

Flickr

• GluonC
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 12-01 21:32
Volg dit spel al een tijdje en het jeukt ontzettend om deze game aan te schaffen, maar wat ik hier allemaal lees kan ik beter nog even wachten denk ik 🤔

• Dhrax
quote:
GluonC schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:54:
Volg dit spel al een tijdje en het jeukt ontzettend om deze game aan te schaffen, maar wat ik hier allemaal lees kan ik beter nog even wachten denk ik 🤔
Ik heb de game al maanden niet meer gespeeld dus mijn mening is niet geheel realistisch nu maar ik volg de forums wel en er word veel geklaagd. Als je de game nu aangeschaft weet je wat je koopt, vind je dit niks, dan kun je beter nog een paar maandjes wachten.

Zelf ben ik sceptisch, ze hebben nu al zo lang de zaak niet op de rit, krijgen ze het überhaupt goed werkend ?
Het concept is zo goed, alleen zijn er technische mankementen die uiteindelijk de game zullen killen als ze dit niet weten te fixen. Dit is natuurlijk ook de reden waarom de open beta niet van de grond komt. Als ze hierin falen dan is alles voor niets geweest, er staat dus nogal wat op het spel.

Dhrax wijzigde deze reactie 09-03-2018 09:52 (28%)

Intel i7 4770K | MSI Z87-G45 Gaming5 | Noctua DH-15 | Kingston HyperX Savage DDR3 1866 16GB | Gigabyte GTX980Ti | BeQuiet! Straight Power10 800W | Focusrite Scarlet 2i4 | Logitech G903 | Logitech G910 Orion Spectrum | Logitech G933 Artemis Spectrum |

• GluonC
Hmmm dankje. Dan wacht ik nog even. Ik wil namelijk niet weer teleurgesteld worden zoals met DayZ het geval was...

• Ebayzo

Ebayzo

Gekke eend

@Dhrax @GluonC Ik zou nu nog even wachten, hoewel ik wel positief ben en ook vertrouwen heb in een oplossing voor de issue(s). De grootste ergenis is gewoon de netcode. Ik denk dat dit op te lossen moet zijn, eventueel met de nieuwe Unity engine. Ik heb nóg geen spijt van mijn aankoop en upgrades, maar zet hem wel bewust aan de kant. PUBG heb ik wel doorgespeeld en kan me nu totaal niet zetten tot weer een poging.

Daarnaast zijn de wipes ook een dingetje om rekening mee te houden. Afhankelijk van de tijd die je erin kan steken is het wel zuur als je account weer wiped is door een patch.

Flickr

• Dhrax
Zag bij de nieuwe nVidia drivers een vermelding naar EFT.
Open beta dan eindelijk in zicht ?

• rolandos582
Nieuwe patch hype! Iemand al wat leuke dingen geloot?

Huidige setup I7 5960x @ 4.6Ghz - MSI X99A Godlike - 2x MSI GTX 980 @1550mhz - Main OS : Intel 750 SSD 400GB - Game OS : Samsung 850EVO 1TB - 32GB Corsair Dominator Platinum -Custom loop - CaseLabs SMA8 - Corsair RM1000I -2x ASUS RoG Swift

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dhrax
quote:
rolandos582 schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 00:14:
Nieuwe patch hype! Iemand al wat leuke dingen geloot?
Nieuwe map even geprobeerd maar was vrij vlot op dubieuze wijze neergeschoten door een andere speler.
Wellicht dat ik de game ooit nog eens oppak maar het is teveel gedoe met items en je klaar maken voor een nieuwe run dat de lol er voor mij wel af is.

• rolandos582
quote:
Dhrax schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 09:57:
[...]
Nieuwe map even geprobeerd maar was vrij vlot op dubieuze wijze neergeschoten door een andere speler.
Wellicht dat ik de game ooit nog eens oppak maar het is teveel gedoe met items en je klaar maken voor een nieuwe run dat de lol er voor mij wel af is.
Tsja het is niet voor iedereen weggelegd, dit spel is wel wat serieuzer dan even een potje PUBG oid. Veel realistischer, soms een beetje te maarja. Ik houd er van! O-)

• GluonC
Als ik nu de Standaard Edition van 35eu koop, kan ik het spel dan altijd wanneer ik wil spelen?
Spel kan niet via steam gespeeld worden toch?

• Dhrax
quote:
rolandos582 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 14:42:
[...]

Tsja het is niet voor iedereen weggelegd, dit spel is wel wat serieuzer dan even een potje PUBG oid. Veel realistischer, soms een beetje te maarja. Ik houd er van! O-)
Je hebt helemaal gelijk, het is gewoon niks voor mij. De setting en opzet is erg leuk gedaan maar de gameplay is niks voor mij.
quote:
GluonC schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 14:45:
Als ik nu de Standaard Edition van 35eu koop, kan ik het spel dan altijd wanneer ik wil spelen?
Spel kan niet via steam gespeeld worden toch?
Ja, je hebt toegang tot de volledige game :)
(met uitzondering van toekomstige DLC uiteraard).

Dhrax wijzigde deze reactie 24-04-2018 15:21 (3%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 19-04 11:15
quote:
Dhrax schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 09:57:
[...]
maar het is teveel gedoe met items en je klaar maken voor een nieuwe run dat de lol er voor mij wel af is.
Ik ben het, achteraf gezien, helaas wel met je eens. Ik heb het spel vrij fanatiek gespeeld, en als ik er eenmaal inzit, beleef ik er ook een hoop plezier aan.
Als ik het echter een tijdje niet gespeeld heb, is voor mij de drempel erg hoog om het weer op te pakken.
Voordat ik enigszins wat items heb / quests heb gedaan, ben ik weken verder (komt door combinatie tijd / skills :P ). Dan raakt het spel bij mij op de achtergrond, en kan ik na een tijd weer opnieuw beginnen.

En toch, dat hardcore / realistische trok me ook erg en vond ik vet aan het spel.
Wellicht binnenkort maar weer eens aan een cyclus beginnen 8)7

• The.Sticky
Hoewel ik over het algeheel positief ben over de patch en de nieuwe map, stoor ik mij momenteel echt aan twee dingen:
  1. Desync is echt belachelijk aanwezig op piek momenten. Ik heb echt al teveel momenten nu gehad dat ik 100% sure de kill had moeten hebben, maar doodleuk zelf doodging.
  2. Scav's zijn echt weer terminator geworden voor mijn gevoel. In de vorige build kon ik me prima verweren tegen Scav's met een goede aanpak. Nu word ik echt mega vaak neergeschoten en ook echt van belachelijke afstanden dat ze me in theorie nog niet zouden moeten zien.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rolandos582
quote:
The.Sticky schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 18:00:
Hoewel ik over het algeheel positief ben over de patch en de nieuwe map, stoor ik mij momenteel echt aan twee dingen:
  1. Desync is echt belachelijk aanwezig op piek momenten. Ik heb echt al teveel momenten nu gehad dat ik 100% sure de kill had moeten hebben, maar doodleuk zelf doodging.
  2. Scav's zijn echt weer terminator geworden voor mijn gevoel. In de vorige build kon ik me prima verweren tegen Scav's met een goede aanpak. Nu word ik echt mega vaak neergeschoten en ook echt van belachelijke afstanden dat ze me in theorie nog niet zouden moeten zien.
Yep. Helaas is dit correct, Zeker de shotgun scavs. 100 meter en instant legs black. Maarja ik heb veel fun. Nu weer level 21, constant 2-5 man groups vanuit de clan helpt zeker.

BSG probeert dingen aan te passen, soms werkt dit goed. Soms wat minder. Ze kunnen nog zoveel testen met 50 man, maar als opeens iedereen het gaat spelen gaar het vaak anders. Ik ben nog altijd positief en vermaak me zeker! Factory, checkpoint en guard desk key zijn alweer binnen.

• Foodie88
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 31-01 09:20
Ik denk dat ik dit spel al lang had aangeschaft als die veelbesproken problemen met de netcode er niet waren. Het is maar te hopen dat de developers dit als een hoge prioriteit zien en het oplossen. Niets zo frustrerend als bij bepaalde spellen steeds maar weer het verbeteren van de basis gameplay blijft liggen, om je vervolgens doodleuk te concentreren op het toevoegen van cosmetische items. Laten we hopen dat dat niet de ondergang van Escape from Tarkov wordt.

Het inventory management mag allemaal wel iets minder van mij - het mag redelijk hardcore zijn maar als zo'n hele mechanic erin lijkt te zitten om de frustratiefactor van het spel te verhogen lijkt het me dat het een beetje is doorgeschoten. Damage model lijkt me prima, paar kogeltjes dood is zeker leuk en zorgt ervoor dat je zeer voorzichtig moet spelen.

BF1 Stats

• rolandos582
quote:
Foodie88 schreef op donderdag 26 april 2018 @ 19:44:
Ik denk dat ik dit spel al lang had aangeschaft als die veelbesproken problemen met de netcode er niet waren. Het is maar te hopen dat de developers dit als een hoge prioriteit zien en het oplossen. Niets zo frustrerend als bij bepaalde spellen steeds maar weer het verbeteren van de basis gameplay blijft liggen, om je vervolgens doodleuk te concentreren op het toevoegen van cosmetische items. Laten we hopen dat dat niet de ondergang van Escape from Tarkov wordt.

Het inventory management mag allemaal wel iets minder van mij - het mag redelijk hardcore zijn maar als zo'n hele mechanic erin lijkt te zitten om de frustratiefactor van het spel te verhogen lijkt het me dat het een beetje is doorgeschoten. Damage model lijkt me prima, paar kogeltjes dood is zeker leuk en zorgt ervoor dat je zeer voorzichtig moet spelen.
Het valt allemaal wel een beetje mee hoor, sommige mensen overdrijven graag als ze spullen verliezen. En ik speel het spel genoeg om dit mee te maken, soms heb je wel momenten waarop je denkt. Dafuq? Maar dat heb ik altijd wel. Kan ook gewoon speler zijn met slecht internet. De hickups zijn op het moment wel vervelend, 100+ fps en dan opeens even een lagg naar 3 fps voor 2 seconden. Maar dat word wel opgelost. Zeker het damage per onderdeel is heel interessant, dus dat je ook specifieke body parts moet healen etc.

• Grotbewoner
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 02:19
Heeft iemand toevallig al de Ice Cream Cone quest gedaan? Ik heb een berg hard drives die ik wil ruilen voor een paar van die 60 round AK mags om de quest af te maken.

Verder is strength training generfed vandaag. Je kan niet meer AFK springen met overgewicht om strength omhoog te krikken. Jammer.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Ik ben ook weer begonnen , nu lvl 14 en net een paar questa gedaan.. toevallig vandaag een leuke pot gehad. Had solo wat gear verzameld en kwam 2 hatchling tegen.. na wat wiggle gedoe en wat vertrouwen bij hun gebleven.. dacht dat ze mij nog wel wilde pakken.. maar viel mee! Had voor ze wat scavs gekilled en hun de loot laten pakken.. daarna met z’n 3en verder gegaan en later nog 2 geared planters gepakt. Aardig van ze dat ik eerst mocht Looyen en hun de restjes..

Vermakelijke raid dus!

• The.Sticky
quote:
Grotbewoner schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 10:14:
Verder is strength training generfed vandaag. Je kan niet meer AFK springen met overgewicht om strength omhoog te krikken. Jammer.
Hoezo is dat jammer? Het was een dikke glitch die massaal misbruikt werd door mensen die er van op de hoogte waren. Ik vind het juist erg goed dat ze dit hebben gefixed en mede daarbij ook hebben geluisterd naar de community door die skill terug naar 0 te zetten. Progressie in deze game moet je verdienen door er hard voor te werken, niet door kansloos op een verborgen plekje te gaan staan en op je spatieblak te rammen :)

Ontopic: ik heb afgelopen weekend echt weer vele uren in de game gestoken. Tot aan de wipe had ik een flinke tijd niet gespeeld en dan merk je toch dat je weer in moet komen bij zo'n nieuwe patch. Inmiddels de smaak weer lekker te pakken, nu level 17 en met name gister een aantal heerlijke solo raids gehad.

Hoogtepunt van euforie was een raid op Shoreline, waar ik met enkel een pistool en wat meds aan was begonnen om morphine te zoeken. Uiteindelijk met volle gear (player en wat Scav's gekilled) een zwarte buik, geen hydration (en dus een tremor op den duur) en een shitload aan meds toch de extraction kunnen halen door de hele tijd heals te spammen _/-\o_ Heb twee IFAK's volledig er doorheen gebrand en nog een Salewa voor de helft haha, de spanning was insane :)

The.Sticky wijzigde deze reactie 30-04-2018 11:42 (19%)

• Grotbewoner
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 02:19
quote:
The.Sticky schreef op maandag 30 april 2018 @ 11:37:
[...]

Hoezo is dat jammer? Het was een dikke glitch die massaal misbruikt werd door mensen die er van op de hoogte waren. Ik vind het juist erg goed dat ze dit hebben gefixed en mede daarbij ook hebben geluisterd naar de community door die skill terug naar 0 te zetten. Progressie in deze game moet je verdienen door er hard voor te werken, niet door kansloos op een verborgen plekje te gaan staan en op je spatieblak te rammen :)

Ontopic: ik heb afgelopen weekend echt weer vele uren in de game gestoken. Tot aan de wipe had een flinke tijd niet gespeeld en dan merk je toch dat je weer in moet komen bij zo'n nieuwe patch. Inmiddels de smaak weer lekker te pakken, nu level 17 en met name gister een aantal heerlijke solo raids gehad :)
De nieuwe strength meta is T-bags stacken tot je overweight bent. Dan een plek zoeken in interchange waar je met ene beetje geluk door de map heen kan vallen. Dan oneindig vallen tot je dood gaat van de dorst. Strength wordt namelijk niet getraind door te lopen met overgewicht, maar afstand te overbruggen. Als je met 1000km/h valt, gaat dat nogal snel. Anders moet je 300 uur spelen wat ook weer een beetje uit balans is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rolandos582
quote:
Grotbewoner schreef op maandag 30 april 2018 @ 11:43:
[...]
De nieuwe strength meta is T-bags stacken tot je overweight bent. Dan een plek zoeken in interchange waar je met ene beetje geluk door de map heen kan vallen. Dan oneindig vallen tot je dood gaat van de dorst. Strength wordt namelijk niet getraind door te lopen met overgewicht, maar afstand te overbruggen. Als je met 1000km/h valt, gaat dat nogal snel. Anders moet je 300 uur spelen wat ook weer een beetje uit balans is.
Dat is pas een abuse.....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 28-03 11:13
EFTal aan het eind van de alpha gekocht, dacht niet dat mn pc het zou draaien maar wilde iig vast de development supporten. Vandaag toch eens geinstalleerd en met alles op low draait het nog best redelijk (factory map) maar ik kan er echt niks van 😂
Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True