Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

wel een pittige game dit :P als noob is het vooral veel dood gaan, en guns afstaan; gaat wel hard met de roebels zo :+ wordt er beetje samen gespeeld?

speel nu graag als scav (heb je tenminste gun / geen verlies). zit daarop een timer, nu met battleaxe het veld op (dat doet minder pijn bij doodgaan)

himlims_ wijzigde deze reactie 11-05-2018 08:57 (33%)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 22:19
quote:
himlims_ schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 08:54:
wel een pittige game dit :P als noob is het vooral veel dood gaan, en guns afstaan; gaat wel hard met de roebels zo :+ wordt er beetje samen gespeeld?

speel nu graag als scav (heb je tenminste gun / geen verlies). zit daarop een timer, nu met battleaxe het veld op (dat doet minder pijn bij doodgaan)
Druk op ''O'' en je ziet de time left. Druk op dubbel ''O'' en je ziet time left + extractions.

Huidige setup I7 5960x @ 4.6Ghz - MSI X99A Godlike - 2x MSI GTX 980 @1550mhz - Main OS : Intel 750 SSD 400GB - Game OS : Samsung 850EVO 1TB - 32GB Corsair Dominator Platinum -Custom loop - CaseLabs SMA8 - Corsair RM1000I -2x ASUS RoG Swift

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 19-04 11:15
quote:
himlims_ schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 08:54:
wordt er beetje samen gespeeld?
Er zijn wat tweakers die een private discord hebben, daar speelde ik een tijdje terug soms mee. Super fijn! Mss dat de discord ergens in het topic staat.

Kan het zijn dat je gisteren op de PC Gaming Central in het EFT channel zat? Ik hang ook rond op die discord, dus ik kan je een dezer dagen wel ff een berichtje sturen.

Ik ben nooit super goed geweest, maar heb het nu ook al een paar weken niet meer gespeeld ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 28-03 11:13
Ik had gister een hele rare game. Als scav spawnde ik op factory in de hal vlak bij de kluis. Ik ren gelijk naar de kluis en open hem maar krijg ook een extraction timer, ik had net de tijd om 1 zakje roebels uit de kluis te halen voordat ik er uitgeknikkerd werd. Kan het after game scherm en de melding niet meer herrinneren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rolandos582
quote:
MonkeySandwich schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 14:05:
Ik had gister een hele rare game. Als scav spawnde ik op factory in de hal vlak bij de kluis. Ik ren gelijk naar de kluis en open hem maar krijg ook een extraction timer, ik had net de tijd om 1 zakje roebels uit de kluis te halen voordat ik er uitgeknikkerd werd. Kan het after game scherm en de melding niet meer herrinneren.
Als scav zitten er andere extraction points in. 1 van de positie´s voor scavs is inderdaad ´office´ met de safe/filing cabinets.

Patch notes :
Please, find what changes it brought to Tarkov below.

There will be NO WIPE with this update. Enjoy!

Added:

AI Scavs at Interchange
5 Mechanic trader quests
17 Ragman trader quests
New mods for M1A and other weapons
New barter items

New weapon mods:

Colt M4 front sight
Colt M4 Length handguard for AR-15-compatible systems
LMT Sopmod stock
Handle/rear sight for AR-15-compatible systems
Stock body for MC20-01 and compatibles
50-round 7.62x51 mm X-14 magazine for M14
30-round 7.62x51 mm magazine for M14
M14ALCS(MOD. 0) pistol grip for M14
M14ALCS(MOD. 0) stock for M14
M14ALCS(MOD. 0) stock body for M14
CASV 14 mount for M14
M14 DCSB mount for M14
UTG 4 point locking deluxe mount for M14
Arms 18 mount for M14
Mini Scout mount for M14
Ultimak M8 mount for M14
Archangel mount for M1A
Phantom 7.62x51 muzzle brake for M14
Vortex DC 7.62x51 muzzle brake for M14
Good iron 7.62x51 muzzle break for M14
JP Enterprises tactical compensator 7.62x51 for M14
National Match 7.62x51 muzzle brake for M1A
558mm barrel for M1A and compatible 7.62x51
SA National Match .062 blade front sight for M1A and compatibles
Troy S.A.S.S. Chassis for M14
Fixed:

VAL folding stock bug
Other minor fixes
Changes:

New loot containers at Factory
Ammo rebalancing (armor damage factor)
Increased AP on some body armor and helmets (combined with ammo changes body armor becomes more effective, depending on ammo)
Decreased prices for ammo and meds containers (100000 cheaper)
Changed prices and spawn chances for some of the items
Changes in some trading schemes
Known issues:

If the player discards a container with medicine that was being used, the slot gets blocked, as well as the ability to heal
Incorrect progress bar for splint
Raindrops disappear from character’s hands if character gets hit with a bullet
Link : https://forum.escapefromt...opic/70922-patch-0831274/

Huidige setup I7 5960x @ 4.6Ghz - MSI X99A Godlike - 2x MSI GTX 980 @1550mhz - Main OS : Intel 750 SSD 400GB - Game OS : Samsung 850EVO 1TB - 32GB Corsair Dominator Platinum -Custom loop - CaseLabs SMA8 - Corsair RM1000I -2x ASUS RoG Swift

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 21-02 20:31
Vandaag gekocht, even 1 offline potje gespeeld. Volgens mij ga ik me uitermate goed vermaken :)

Een plek te vinden waar ik mensen vind die ook spelen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 20-04 11:25

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Ik speel ook heel graag eft. Liefste als duo. Dan ben je wat sterker int veld en kill je nog maten binnen no time. Alleen ja waar vind je de andere tweakers die ook eft speleb

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TopsNL
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 19-04 11:02
Ik speel het sinds een week en ik vind het echt verslavend. Ik was een die hard Dayz fan en tarkov komt het meeste in de buurt van alle spellen van de laatste paar jaar.

Interessant concept dat de manier waarop je levelt is dingen verkopen aan vendors. Ben nu hard bezig de traders op level 2 te krijgen en eigen level te verhogen.

Grootste uitdaging voor dit moment is de sleutel set uit de marked room, meerdere pogingen gewaagd maar je vist toch vaak achter het net.

Als iemand een keer wil spelen, heb nog geen duo’s gedaan mijn nick is Lupercal113

Acties:
  • 0Henk 'm!

• eMKa
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
Ik zit ook te twijfelen of ik deze moet kopen :)

Voor welke versie zijn jullie gegaan?

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Ik heb eerst de standard gekocht.. maar daarna voor de eod versie gegaan. Vind het gewoon een onwijs gaaf spel. En met de eod heb je toegang tot de komende dlc’s.. wat dat precies voorstelt weet ik niet, maar heb ze dan al wel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 11-04 11:06
quote:
eMKa schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:12:
Ik zit ook te twijfelen of ik deze moet kopen :)

Voor welke versie zijn jullie gegaan?
Als je het nog nooit gespeeld hebt, zou ik eerst voor de Standard edition gaan. Ik ben zelf daar ook mee begonnen en toen uiteindelijk tijdens een kortingsactie ook naar de EoD versie gegaan. Duurdere versies geven je meer spullen bij de start van je character en afhankelijk van welke versie je neemt, ook een grotere stash en secured container bijvoorbeeld. Maar stash en dat soort zaken zullen t.z.t. ook te upgraden zijn in de game. Dus in jouw geval eerst gewoon lekker voor de Standard edition gaan!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 21-02 20:31
Voor standard gegaan en is prima! Later ingame zorgen voor meer stash. Nu vooral genieten :)

• rolandos582
Ik heb toen gelijk EoD gekocht maar dat was nog in de Alpha. Toen had je met EoD guaranteed access en met de andere pakketten een kans. Nu is het zeker interessant om standard te nemen en daarna upgraden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• millman
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 00:22

millman

6708Mhz @ -185c

Beste mensen, nu zeker een maand of 4-5 niet gespeeld. Gestopt vanwege de desync en lag problemen (memory leaks). Wat is de huidige status van de game?

millman wijzigde deze reactie 22-05-2018 12:49 (20%)

PAS OP: Hier huist een notaire botte eikel (maar heeft wel gelijk)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 18-04 15:42
quote:
millman schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 12:48:
Beste mensen, nu zeker een maand of 4-5 niet gespeeld. Gestopt vanwege de desync en lag problemen (memory leaks). Wat is de huidige status van de game?
Trek je eigen conclusie zou ik zeggen

https://www.reddit.com/r/..._sometimes_i_wonder_what/

is start het voorlopig niet meer op ;)

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • +2Henk 'm!

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

quote:
BobbLeeSwaggr schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 13:31:
[...]

Trek je eigen conclusie zou ik zeggen

https://www.reddit.com/r/..._sometimes_i_wonder_what/

is start het voorlopig niet meer op ;)
Ik heb (gelukkig) je opmerking niet de overhand laten hebben, en sinds een week helemaal hooked. We spelen met 2-4 man. en dat is echt een heerlijk gevoel. Wat voor de performance erg geholpen heeft is de upgrade naar (2400Mhz) 16GB geheugen en nu draait het relatief goed op een 1060-6gb en een 4690k @ 4500Mhz. Voorheen helemaal gek van de framedips, nu eens in de 10 minuten oid een hickup van 1-2 seconden naar de 5fps, verder op medium-high @ 60fps. *op aanvraag post ik mn instellingen

Gameplay technisch gezien erg hardcore, en zeeer 'slow paced', met zweet gutsend op plekken waar je t bestaan niet van wist. 'Op het puntje van je stoel'- werk en dat is zacht uitgedrukt. Daarnaast, mits je enigszins hardware hebt om dit op capabele instellingen te spelen, is dit echt een plaatje van een game. Desync hebben we (mijn game squad) de afgelopen week (pakweg uurtje of 50 spelen, jeeej vakantie) welgeteld 1 keer meegemaakt, ~ gelukkig zonder fatale gevolgen~ en mn huidige (doorgaande) winstreak van 9 geeft voor mij aan dat de stabiliteit van de game flinke sprongen heeft gemaakt.

Het niet al te grote dev-team blijft continue progress maken, content toevoegen en ook aan performance wordt continue gewerkt. Ik ben zo happy dat ik deze game weer opgepakt heb, dat ik eens ga kijken naar het schrijven van een review. Die blijkt er op T.Net zowaar nog niet te zijn.

Dit spel verdient meer aandacht dan dat het (hier o.a.) krijgt. Als je van de Stalker series met een vleugje Metro houdt, dan krijg je... rillingen..brrr, zo spannend :P Spelers zullen het er over eens zijn, sfeer komt de game zeker niet te kort. Elke keer als ik de eindstreep haal met een dik pak aan vette gear van een of andere level zoveel gast, of het behalen van een opdracht voor een van de traders voel ik mij een freaking hero. En als ik dan in mn stash kijk, voelt t elke keer weer als kerst.. Er valt zoveel speciaals te vinden en te modden, dat arma er bleek van wordt, ik bedoel:

Nog even een tip voor anderen, ik was zeer verrast dat ik de holiday present van kerst 2017 nog open mocht trekken: een 4x4 kist met 8x8 ruimte (!), een keychain die maar 1 plek in neemt en waar een heleboel sleutels aanpassen, een compleet 'tricked out' AKS 2k17 NY (zie hierboven) en een nog vettere M4.. 140k waard.. durf er niet mee te spelen, maar verkopen wil ik m ook niet... oi.... Jup, gunhoarder confirmed.. 8)

Log in op www.escapefromtarkov.com, ga naar je profiel en scrol iets naar beneden "additional ingame equipement".. voila.. thank me later.. :*)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Ik speel de game ook graag! Alleen ik speel maar solo omdat ik niet anders heb.

Wellicht een keertje samen spelen??

• wzzly
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 20:46
quote:
Nickrsd schreef op zondag 10 juni 2018 @ 08:29:
Ik speel de game ook graag! Alleen ik speel maar solo omdat ik niet anders heb.

Wellicht een keertje samen spelen??
wat is je discord naam? mijne is wzzlyNL#4693

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

@Nickrsd Sorry, ik speel al jaren met een heel hechte club 30-40'ers, ieder een vaste taak, loot-regels en speelstijl. Eerdere medespelers waren niet echt een succes, ik hoop dat je een goede speelmaat kan vinden.

• Ebayzo
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 22:30

Ebayzo

Gekke eend

@millman Je enthousiasme is mooi, maar toch heb ik meer vertrouwen in Reddit. Dit enthousiasme had ik zelf ook in het begin en vond het ook allemaal wel meevallen tot je M4 na M4 verloor door de meest stomme situaties en desync. Het feit dat je nog niet met je M4 speelt doet me vermoeden dat jullie nog niet heel veel spannend zijn tegengekomen met een winstteam van 9 😀 Wellich dat iedereen het al heeft opgegeven waardoor de servers soepele lopen en/of je minder rambos tegenkomt.

Ik wacht nog even wat meer goed nieuws af.

Flickr

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

Ik speel af en toe wel met een M4, maar niet met de 2k17 NY editie, die als cadeau gegeven wordt. Verder tot 11 winstreak gekomen, maar vandaag veel verloren.. 2x door exit campers lvl50 (een van meegepakt in m'n ondergang), 1x in Woods door npc scav (communicatie foutje met teammaat, die dacht dat ik die npc was, en ik dacht dat hij dat was, lol) Heb afgelopen week nachten veel gespeeld, 5-6 u per nacht zeker. 1x echt desync probleempje, verder best goede ervaringen. Dood gaan is altijd frustrerend, maar te weinig door game problemen. Snachts is het zeker rustiger, dat moet ik toegeven.. goede oefening wel ;)

• Nickrsd

Nickrsd

quote:
wzzly schreef op maandag 11 juni 2018 @ 20:35:
[...]

wat is je discord naam? mijne is wzzlyNL#4693
ik heb je toegevoegd op discord. mijn naam is Nicko_NL#8370

• Ebayzo

Ebayzo

Gekke eend

@millman begrijp me niet verkeerd, ik hoop dat je gelijk hebt en de desync weg is :)

Flickr

• Bendalf
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 19-04 20:02
Voor diegene die een toffe groep zoeken kan ik alleen maar deze aanraden: https://forum.escapefromt...er-aged-players-alliance/

Heel toffe bezetting met "iets oudere" spelers die elkaar enorm verder helpen. Leeftijd hier is iets minder belangrijk dan attitude dus die requirement moet je met een korrel zout nemen.

• Nickrsd

Nickrsd

maar je moet er 40+ voor zijn lees ik. jammer

• Bendalf
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 19-04 20:02
quote:
Nickrsd schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 11:11:
maar je moet er 40+ voor zijn lees ik. jammer
Hoe oud ben je?

En er zijn heus (uitzonderlijke) leden van in de 20 en 30 oud maar dan verwachten ze wel wat meer uitleg .
Zie https://forum.escapefromt...ndComment&comment=1115644

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

32, zal is een post doen!

• nRealsus
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 20-04 13:52

• PatRamon
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 21:26
Super game, helaas te weinig tijd voor om er mee echt door te zetten, ivm ook de wipe's

**

• Ebayzo

Ebayzo

Gekke eend

Nog steeds onspeelbaar ?

Geweldig die nieuwe content hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar het spel is wel echt onspeelbaar.

Flickr

Acties:
  • +2Henk 'm!

• nRealsus
Onspeelbaar is vrij overdreven.
Ja, de netcode is niet optimaal en de stutters / freezes zijn nog aanwezig maar met iedere patch voelt het stukken beter aan. De game blijft ervoor zorgen dat je op het puntje van je stoel zit met goede loot, weinig games die dit voor elkaar krijgen.

• PatRamon
Precies,
Voor mij is het pak en beet al meer dan een half jaar geleden.
Ik weet nog van toen dat je 1 op de 10 maps last had van een stuttering of desinc.
Gewoon er uitgaan en opnieuw joinen.
*Ik kan natuurlijk niet nu er over oordelen hoe het nu is.....

Vind dit ook 1 van de beste hardcore game's die er zijn kwa fps tacties gamen.
Geen Hud ect nada. zelf alles laden kogels ect ect.

Een game die je echt met zeer goeie communicatie moet spelen en luisterend oor. 8)

**

• Ebayzo

Ebayzo

Gekke eend

@PatRamon Probeer het nog eens zou ik zeggen.

Men kan het blijven ontkennen, maar het spel is gewoon niet speelbaar helaas. In een spel waar alles draait om loot en het extracten ervan is het simpelweg te onvoorspelbaar. Ik had het graag anders gezien want het is het gaafste en meest spannende spel dat ik sinds eeuwen heb gespeeld maar de frustratie als je weer eens een niet te raken hatchling tegen komt welke vervolgens met je goede gear ervandoor gaat is iets te gek.

Ik houdt de nieuwsberichten nog steeds in de gaten of het weer een poging waard is maar voorlopig staat deze dure aankoop weer in de koelkast. Beetje spijt van de upgrade naar de duurste editie na mijn enthousiasme in het begin.
Ik ga nog eens een nieuwe poging doen om het zelf te ervaren

Ebayzo wijzigde deze reactie 17-07-2018 14:15 (4%)

Flickr

• nRealsus
Ik speel sinds een paar weken maar kan mij echt niet vinden in het woord ONSPEELBAAR. Soms freezed de game voor een paar sec en de desync gebeurt wel eens ( 1 a 2 keer in een paar weken) maar ik erger mij er minder aan dan alle early acces games op steam.. start de game weer eens op bij 0.9 en kijk dan hoe de game voelt / speelt voor jouw rig.

• PatRamon
@Ebayzo Ga ik zeker doen, en dan beetje als scav klooien :)
Ik heb toen die tijd het spel aangeschaft met 4 of 5 key's tegelijk met een groep + black friday er over heen.
De 1e versie, was iets van 20/25 euro kwijt.

Game Version
0.5.4.823 Outdated! _O-

PatRamon wijzigde deze reactie 17-07-2018 14:31 (11%)

**

• kazzzdafke
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 19-04 20:19
Voor mij is het een no go, omdat er een deel pay2win achter zit, alsook de cheaters die met eem silenced sniper zitten te campen om je loot te pikken.
Het valt niet constant voor, maar genoeg om een domper te zijn (buiten de dsync issues).

Het was leuk, maar door 1 klein tegenslagje kan je je zuurverdiende tech kwijt geraken.

FOR SALE: Te Koop: BMW S1000-R

• nRealsus
quote:
kazzzdafke schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 14:31:
Voor mij is het een no go, omdat er een deel pay2win achter zit, alsook de cheaters die met eem silenced sniper zitten te campen om je loot te pikken.
Het valt niet constant voor, maar genoeg om een domper te zijn (buiten de dsync issues).

Het was leuk, maar door 1 klein tegenslagje kan je je zuurverdiende tech kwijt geraken.
Het cheaten is idd wel een issue die ze erg snel aan moeten pakken, verpest een hoop. Wat valt er voor jou onder pay2win?

• kazzzdafke
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 19-04 20:19
quote:
nRealsus schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 14:37:
[...]

Het cheaten is idd wel een issue die ze erg snel aan moeten pakken, verpest een hoop. Wat valt er voor jou onder pay2win?
Grotere stack kopen, waar je dus meer items in kwijt kan. Er waren nog zo'n zaken, maar doordat het weer meer dan een half jaartje geleden is kan ik ze niet meer zo snel bovenhalen.

EDIT: start toch al met de verschillende packs om de game te kopen? Meer betalen is meer voordeel?

EDIT: hier mss?
Video: https://www.reddit.com/r/EscapefromTarkov/comments/7hlihm/lol_guys_this_game_is_pay_to_win_right/

kazzzdafke wijzigde deze reactie 17-07-2018 14:41 (21%)

FOR SALE: Te Koop: BMW S1000-R

• nRealsus
quote:
kazzzdafke schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 14:39:
[...]

Grotere stack kopen, waar je dus meer items in kwijt kan. Er waren nog zo'n zaken, maar doordat het weer meer dan een half jaartje geleden is kan ik ze niet meer zo snel bovenhalen.

EDIT: start toch al met de verschillende packs om de game te kopen? Meer betalen is meer voordeel?

EDIT: hier mss?
[video]
De grotere stash is ook vrij te spelen door meer tijd in het spel te stoppen. Weeg dus voor jezelf af vind ik het mijn tijd waard, ja / nee. Door meer te besteden heb je verder geen enkel voordeel t.o.v. de standaard editie. De gear die de EOD heeft kan je zelf ook krijgen door een EOD speler neer te schieten en zijn gear te pakken :9~ Daarnaast hameren de devs constant op het feit geen microtransactions toe te voegen, zoalng zij zich hieraan houden ben ik tevree.

• PatRamon
LoL,
Start als scav in factory, maal er 3 neer met mijn shotgun. (Yolo run)
Kom ik een paar andere tegen schiet in hun achterhoofd van nog geen 3meter afstand, 5shots en leven nog
Kreeg ze met het mes ook niet kapot... Raaaaaaarrrrrrrrr 8)7

Maar nu net @kazzzdafke inhaakte weet ik nu ook weer waarom ik gestopt was met dit spel.
Idd pay to win en gecamp van high classes ;(

**

• Ebayzo

Ebayzo

Gekke eend

@PatRamon raaaaaaar (desync). Men kan blijven ontkennen, maar het hele internet staat er vol mee. Hoop dat ze het nog weten op te lossen want dit spel heeft zoveel mogelijkheden.

Niet eens met pay2win. Je start wellicht met wat grotere stash maar in het veld is iedereen gelijk.

Ebayzo wijzigde deze reactie 17-07-2018 16:06 (22%)

Flickr

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Foodie88
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 31-01 09:20
quote:
nRealsus schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 14:59:
[...]

De grotere stash is ook vrij te spelen door meer tijd in het spel te stoppen. Weeg dus voor jezelf af vind ik het mijn tijd waard, ja / nee. Door meer te besteden heb je verder geen enkel voordeel t.o.v. de standaard editie. De gear die de EOD heeft kan je zelf ook krijgen door een EOD speler neer te schieten en zijn gear te pakken :9~ Daarnaast hameren de devs constant op het feit geen microtransactions toe te voegen, zoalng zij zich hieraan houden ben ik tevree.
Dat klopt niet - later in het spel kan je inderdaad verschillende soorten cases kopen die bijvoorbeeld 3x3 in beslag nemen maar 'van binnen' 6x6 groot zijn. Dat is niet hetzelfde als een grotere stash hebben. Een grotere stash kan je alleen krijgen als je een duurdere editie koopt.

Daarnaast is wel aangekondigd dat ze bij 0.9 alle stashes 5 rijen gaan vergroten. Dus ook de standaard editie wordt 5 rijen groter.

Ik kan het geklaag vanwege de wipes wel begrijpen maar anderzijds is het ook nodig, soms worden er glitches gevonden waarmee er items geduped kunnen worden en dat vertroebelt natuurlijk de economie. D.w.z players die al veel gear hadden én de glitch kenden konden hun rijkdom nog eens vele malen vergroten. Na de wipe staat iedereen weer gelijk, iedereen heeft de startloot weer. Kan ook een voordeel zijn. Ook hoef je niet zo bang te zijn om je duurste loot te gebruiken, de wipe zal het toch wissen dus waarom niet gebruiken :)

BF1 Stats

• Jbk23
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 19:00
quote:
Ebayzo schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 14:08:
@PatRamon Probeer het nog eens zou ik zeggen.

Men kan het blijven ontkennen, maar het spel is gewoon niet speelbaar helaas. In een spel waar alles draait om loot en het extracten ervan is het simpelweg te onvoorspelbaar. Ik had het graag anders gezien want het is het gaafste en meest spannende spel dat ik sinds eeuwen heb gespeeld maar de frustratie als je weer eens een niet te raken hatchling tegen komt welke vervolgens met je goede gear ervandoor gaat is iets te gek.

Ik houdt de nieuwsberichten nog steeds in de gaten of het weer een poging waard is maar voorlopig staat deze dure aankoop weer in de koelkast. Beetje spijt van de upgrade naar de duurste editie na mijn enthousiasme in het begin.
Ik ga nog eens een nieuwe poging doen om het zelf te ervaren
voor mij is het anders best te spelen.
perfect is anders natuurlijk, maar ik vermaak me kostelijk (sinds een klein maandje).

Frustratie heb je sowieso wel in dit soort games, of dat nou door een hatchling die je niet kunt raken is, of een exit camper in de bosjes, of de sniper met headshot op 500m die jij nooit van zijn leven zag aankomen.
tenminste zo zie ik dit soort games, dus misschien is het daarom voor mij makkelijker te accepteren.
quote:
kazzzdafke schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 14:39:
[...]

en hoe zorgt een grotere inventory/stash dat je wint?

Jbk23 wijzigde deze reactie 17-07-2018 19:02 (12%)

• Ebayzo

Ebayzo

Gekke eend

@Jbk23 Ik heb het puur over technische frustraties. Snipers die zitten te wachten is part of the game. Een hatchling welke door brakke servers niet te raken is vind ik een ander verhaal.

Flickr

• Jbk23
ja als dat iedere keer zo is, maar naar mijn ervaring valt het best mee.
het is (voor mij) iig zeker niet onspeelbaar.

• Nickrsd

Nickrsd

Ik speel eft ook met een dikke smile! Lang niet zo spannend spel gespeeld. Zeker wtf momenten mee gemaakt en zuur dat je dikke items kwijtraakt.. maar ook zo vaak hele toffe sessies gehad.het is soms wat campen, maar dat hoort erbij.

Gave game met zeker nog de nodige verbeteringen nodig. Maar speel het dagelijks! Liefste wil ik duo spelen, tot heden alleen solo gedaan

• Khaine
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 21:23

Khaine

Python liefhebber

quote:
nRealsus schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 12:06:
Onspeelbaar is vrij overdreven.
Ja, de netcode is niet optimaal en de stutters / freezes zijn nog aanwezig maar met iedere patch voelt het stukken beter aan. De game blijft ervoor zorgen dat je op het puntje van je stoel zit met goede loot, weinig games die dit voor elkaar krijgen.
Exact dit.
Met de 0.9 patch wordt wel alle voortgang behalve traders gereset heb ik begrepen. Vandaar dat ik nu een beetje aan het yolo-en ben. Ben zelf pas lvl 5 en speel met een vaste buddy.

We komen beiden van Pubg en hij is van een beduidend hoger niveau dan mij (hoogste streak 11 kills, waarvan 9 headshots) maar het is wel een uitdaging.

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rolandos582
Ik snap de mensen hier echt niet, ik speel sinds de Alpha Augustus 2016. Tuurlijk heeft dit spel de nodige problemen, maar komop. Het is een BETA, dit is geen compleet spel. Ik heb vele beta's gespeeld en ze hebben allemaal problemen. Daarom is het ook een test fase en niet het volledige spel.

En comon, Pay 2 Win? Dat is totaal niet aan de orde hier. Ja je krijgt meer spullen/ruimte als je EOD koopt maar dit is allemaal te unlocken door te spelen. Naar mijn idee is de definitie van P2W dat je iets alleen kunt krijgen als je een grote bundel koopt of extreem veel voordeel krijgt. De spullen die je met EOD krijgt geven je echt geen huge voordeel wat je zelf niet makkelijk kunt krijgen.

Ik heb van de scav boss zeker een hoop meer loot gekregen dan van mijn EOD stash. Man gouden TT's, bitcoins, fort armors, modded ak's. Ik ga wel lekker! :)

Constant 5 man squad helpt zeker wel, meerdere engages en mensen die je loot kunnen droppen voor insurrance als je dood gaat.

• Ebayzo

Ebayzo

Gekke eend

@rolandos582 Je kan niet blijven verschuilen achter het BETA label. Er zijn zat spellen die dit hebben gedaan en nooit verder zijn gekomen (neem een DayZ). Dat er problemen zijn, prima, maar men bouwt op een engine welke bekend staat om zijn netcode beperkingen. Nogmaals, ik hoop dat het opgelost wordt want het is gewoon verder een top spel maar heb er een hard hoofd in en denk dat het grote publiek het links laat liggen en hij deze status nooit uit gaat komen. Beetje zoals ARMA, harstikke gaaf maar wel voor een bepaald publiek.

Flickr

• Nickrsd

Nickrsd

Ik zou ook wel anders dan solo willen spelen.. duo lijkt me echt gaaf! Waar kan ik een community vinden die tarkov speelt?

• rolandos582
quote:
Ebayzo schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:35:
@rolandos582 Je kan niet blijven verschuilen achter het BETA label. Er zijn zat spellen die dit hebben gedaan en nooit verder zijn gekomen (neem een DayZ). Dat er problemen zijn, prima, maar men bouwt op een engine welke bekend staat om zijn netcode beperkingen. Nogmaals, ik hoop dat het opgelost wordt want het is gewoon verder een top spel maar heb er een hard hoofd in en denk dat het grote publiek het links laat liggen en hij deze status nooit uit gaat komen. Beetje zoals ARMA, harstikke gaaf maar wel voor een bepaald publiek.
Te kort door de bocht, ik snap je wel. Maar ik heb vertrouwen in deze game. Mede omdat wij in onze community ook zat BSG members hebben en dus meer informatie krijgen dan de rest. Ik blijf vertrouwen houden, de updates zijn goed. Problemen zijn er, maar die zijn er om opgelost te worden. En ze hebben ook nooit onkend dat dit spel niet voor het grote publiek is. Dat is namelijk niet zo, dit spel is gericht op een bepaald publiek en daar zijn ze altijd open en eerlijk over geweest.
quote:
Nickrsd schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 23:23:
Ik zou ook wel anders dan solo willen spelen.. duo lijkt me echt gaaf! Waar kan ik een community vinden die tarkov speelt?
https://forum.escapefromtarkov.com/forum/40-clans/ hier, je bent welkom om The Art of Warfare te joinen. Laat me weten als je meer informatie nodig hebt! ;)

• Dhrax
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 20-04 12:34
quote:
rolandos582 schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 11:34:
[...]
Te kort door de bocht, ik snap je wel. Maar ik heb vertrouwen in deze game. Mede omdat wij in onze community ook zat BSG members hebben en dus meer informatie krijgen dan de rest. Ik blijf vertrouwen houden, de updates zijn goed. Problemen zijn er, maar die zijn er om opgelost te worden. En ze hebben ook nooit onkend dat dit spel niet voor het grote publiek is. Dat is namelijk niet zo, dit spel is gericht op een bepaald publiek en daar zijn ze altijd open en eerlijk over geweest.
[...]
@Ebayzo heeft wel degelijk een punt vind ik. Ik start de game zo nu en dan nog wel eens op, maar de veranderingen zijn echt zeer miniem ... De lag (dsync) is en blijft een issue en je gaat nog te vaak om vreemde, raadselachtige wijze dood. Iets wat binnen dit genre echt funest is.

Het is een te ambiteus project. Veel maps hebben we nog niks van gezien en het RPG deel wat imo hoort bij een MMO is echt van ondergeschikt belang hier. Je hebt wel perks e.d. maar het voelt allemaal doods aan ... Laten we hopen dat dit geen DayZ scenario gaat worden (begint er wel heel hard op de lijken helaas).

Intel i7 4770K | MSI Z87-G45 Gaming5 | Noctua DH-15 | Kingston HyperX Savage DDR3 1866 16GB | Gigabyte GTX980Ti | BeQuiet! Straight Power10 800W | Focusrite Scarlet 2i4 | Logitech G903 | Logitech G910 Orion Spectrum | Logitech G933 Artemis Spectrum |

• Khaine
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 21:23

Khaine

Python liefhebber

Vandaag weer wat potjes gedaan samen met die maat van mij. Gisteren 7 potjes waarvan 6 crashes. Vandaag geen vuiltje aan de lucht.

De crashes zijn zo mogelijk nog meer random dan de loot .....

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

• rolandos582
quote:
Dhrax schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 12:58:
[...]
@Ebayzo heeft wel degelijk een punt vind ik. Ik start de game zo nu en dan nog wel eens op, maar de veranderingen zijn echt zeer miniem ... De lag (dsync) is en blijft een issue en je gaat nog te vaak om vreemde, raadselachtige wijze dood. Iets wat binnen dit genre echt funest is.

Het is een te ambiteus project. Veel maps hebben we nog niks van gezien en het RPG deel wat imo hoort bij een MMO is echt van ondergeschikt belang hier. Je hebt wel perks e.d. maar het voelt allemaal doods aan ... Laten we hopen dat dit geen DayZ scenario gaat worden (begint er wel heel hard op de lijken helaas).
Vind je behoorlijk negetief moet ik zeggen, komt geen positief woord uit. Als je alleen maar dit soort texten gaat schrijven. Houd ze dan voor jezelf. Niemand ontkent dat het spel af is en geen problemen heeft. Maar het spel speelt gewoon lekker weg.
quote:
Khaine schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 22:50:
Vandaag weer wat potjes gedaan samen met die maat van mij. Gisteren 7 potjes waarvan 6 crashes. Vandaag geen vuiltje aan de lucht.

De crashes zijn zo mogelijk nog meer random dan de loot .....
Dit was een bekend probleem, is vandaag door een hotfix opgelost!

• BobB
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 18-04 13:04
Met dank aan 0.9 hèb ik me toch een irritante bug: als ik op iemand schiet of kill, dan blijft mijn beeld twee seconden hangen. Ik ben er nog niet uit of het door het schieten, hitten of killen komt, maar man wat is het vervelend. Net schoot ik heel langzaam een keer of vier op een scav waarbij ook hits zaten, en de vijfde kogel was de kill en mijn beeld en geluid bleef hangen. Meer mensen hier last van, naast hiccups die ik ook al rondlopend heb?

• rolandos582
quote:
BobB schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 23:25:
Met dank aan 0.9 hèb ik me toch een irritante bug: als ik op iemand schiet of kill, dan blijft mijn beeld twee seconden hangen. Ik ben er nog niet uit of het door het schieten, hitten of killen komt, maar man wat is het vervelend. Net schoot ik heel langzaam een keer of vier op een scav waarbij ook hits zaten, en de vijfde kogel was de kill en mijn beeld en geluid bleef hangen. Meer mensen hier last van, naast hiccups die ik ook al rondlopend heb?
Hmm ik heb ook wel eens in een gunfight dat hij opeens vasthangt tijdens de fight ja. Behoorlijk irritant maar voorlopig nog niets aan te doen. Behalve natuurlijk bugreports sturen!

• Dhrax
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 20-04 12:34
quote:
rolandos582 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 23:15:
[...]

Vind je behoorlijk negetief moet ik zeggen, komt geen positief woord uit. Als je alleen maar dit soort texten gaat schrijven. Houd ze dan voor jezelf. Niemand ontkent dat het spel af is en geen problemen heeft. Maar het spel speelt gewoon lekker weg.
[...]
We kunnen het toch gewoon noemen zoals het momenteel is ? Ik noem zaken op die op alle fora ook voorbij komen. Ja, dit is negatief, maar wel de realtiteit helaas.

Intel i7 4770K | MSI Z87-G45 Gaming5 | Noctua DH-15 | Kingston HyperX Savage DDR3 1866 16GB | Gigabyte GTX980Ti | BeQuiet! Straight Power10 800W | Focusrite Scarlet 2i4 | Logitech G903 | Logitech G910 Orion Spectrum | Logitech G933 Artemis Spectrum |

• sjakie1945
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 14-03 15:03
Iemand een idee of dat de visor van de Ops-core iets doet? Word nog altijd in 1x geheadshot!

• Foodie88
quote:
sjakie1945 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 20:26:
Iemand een idee of dat de visor van de Ops-core iets doet? Word nog altijd in 1x geheadshot!
Ligt aan het kaliber waarmee je beschoten wordt. Visors stoppen voornamelijk pistool- en shotgun kogels. 5.45 en 7.62 gaan er doorheen.

BF1 Stats

• Foodie88
Er is tot en met zondag een sale gaande.

15% korting wordt er gegeven, behalve op de EOD editie - die is 20% goedkoper.

Tweakers is geen medium om grijze/illegale methodes om software aan te schaffen te bespreken

Ircghost wijzigde deze reactie 03-08-2018 16:07 (65%)

BF1 Stats

• Ebayzo

Ebayzo

Gekke eend

Volgende keer gewoon graag een TR inschieten

Ircghost wijzigde deze reactie 03-08-2018 16:08 (77%)

Flickr

• nRealsus
quote:
Foodie88 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:48:
Er is tot en met zondag een sale gaande.

15% korting wordt er gegeven, behalve op de EOD editie - die is 20% goedkoper.
*knip*
Gewoon niet doen. Je hebt de kans dat je key / account geblokkeer wordt naderhand.

Ircghost wijzigde deze reactie 03-08-2018 16:08 (49%)

• Foodie88
quote:
nRealsus schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 14:37:
[...]

Gewoon niet doen. Je hebt de kans dat je key / account geblokkeer wordt naderhand.
Graag stoppen met dit onderwerp

Ircghost wijzigde deze reactie 03-08-2018 16:08 (50%)

BF1 Stats

• nRealsus
Ja Top, ik geef juist aan de game aan te schaffen via de officiele websitesite, thanks.

• rolandos582
Altijd dit soort games via officiele kanalen aankopen. Verder speelt het weer lekker weg!
Veel updates, veel trades, 7.62BP buff! :)

• DutchManticore
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 17-04 13:41

DutchManticore

Cognac-liefhebber

Rolandos, ik vind het nog steeds erg jammer dat je alle kritiek en negatieve observaties probeert weg te poetsen. Ik snap dat je fan van bent dit spel, en dat je het het liefst allemaal wilt ontkennen maar dat draagt niet bij aan druk bij de developers om het op te lossen.

Ik vind het ook echt een geweldig spel waar ik mezelf uren in kan verliezen, en ik wil het ook zien slagen, en daarom juist vind ik het belangrijk om ook heel eerlijk en duidelijk te zijn over de plekken waar het gewoon nog niet goed zit.

We zijn echt blij dat je geen problemen hebt, maar de problemen van anderen gewoon ontkennen en zeggen dat het 'lekker weg speelt' is niet echt fair voor mensen dit dit lezen om zich op een aankoop te oriënteren. Op dat niveau zitten we nog lang niet.

Er zijn nog steeds veel problemen, maar ze worden wel geleidelijk minder inderdaad.
Heb alleen sinds 0.9.2 veel problemen met hitreg, en daar ben ik niet alleen in.
Heb 't vooral met 7.62PS ammo. Bij andere munitie is 't me nog niet zo opgevallen.

Daarnaast... is armor gebuffed? Ik heb gister met een OP-SKS en 7.62PS gehad dat ik 14 shots had geraakt en maar 50 damage heb gedaan. Hij had gewoon een PACA aan, dus geen extreme armor ofzo.

Om ook aan je behoefte voor positieve verhalen tegemoet te komen;
Gister nog wel even leuk moment. Was BP Depot missie voor Prapor aan het doen, word ik ineens met automatisch vuur beschoten. Krijg 't voor elkaar om 4 mensen dood te schieten, in de volle veronderstelling dat het players waren omdat ze goed gegeared waren.

Even gezorgd dat het clear was, en met hart in de keel gaan looten.
Kom ik in de inventory van één een gouden TT tegen. Direct in m'n safestash, en zwaar bepakt en bezakt naar de exit toe. Nog steeds hele goede gear moeten laten liggen omdat ik er gewoon geen plek meer voor had.

Na extraction even gegoogled op "golden TT", blijkt dat er nu een goed zeldzame SCAV boss in de game zit en dat ik die gewoon tijdens een 'fun-run' totaal onwetend tegenkom haha.

Opbrengst : 800k van armor, helmets en custom AK's die ze bij zich hadden.
En natuurlijk een golden TT die ik nog even in m'n stash bewaar.

Edit://
Daarnaast nu geupgraded naar een GTX1080Ti en een 1440p 144hz scherm een een 500/500mbit glasvezel lijn.

Performance is in orde. Zit nu continue tegen de 120fps hardlimit op 1440p, met selectief wat instellen.
Helaas nog steeds veel stotteren. Als scavs loaden stottert het, in de eerste 5 minuten van de maps extreem veel desync, daarna is het bij vlagen maar wel regelmatig genoeg om behoorlijk ergerlijk te zijn.

Er schijnt een cheater banwave te zijn geweest, maar ben gister nog wel afgemaakt door een vliegende cheater boven customs. Uiteraard toen ik weer eens dikke gear had meegenomen.

DutchManticore wijzigde deze reactie 06-08-2018 11:40 (48%)

I5 8600k 16GB DDR4 3000mhz MSI GTX1080Ti Gaming X MSI Optix MAG27CQ 1440p 144hz T-mobile 500/500mbit

• rolandos582
Dit is max gear :

De hickups aan het begin zijn inderdaad bekend. Er moet een flink aantal objects inladen en dit zorgt voor ''freezes'' & ''fps lag''. Hier word constant aan gewerkt en merk inderdaad dat het minder aan het worden is.

''Hitreg'' is niet ideaal inderdaad. Maar moet zeggen dat ik die problemen niet heb met 7.62BP. Alhoewel die verdoemde facehitbox wel aangepast mag worden, jesus the amount of 1 taps 8)7 })

• Nickrsd

Nickrsd

Ps ammo is gewoon helemaal niks tegen armor. Dan heb je gewoon bijna een hele clip nodig. Dus probeer met bp/bs te spelen ofzo..-armor is flink gebuffed ja

• The.Sticky
quote:
Die Gen4 body armor is niet max gear, Fort Armor is nog steeds de hoogste klasse armor die je kan krijgen in de game. Daarnaast is de AKM nou ook niet bepaald de beste AR, maar dat is deels ook persoonlijke voorkeur natuurlijk :)

Ik moet zeggen dat ik me met deze patch ook echt weer ontzettend vermaak en weer behoorlijk verslaafd ben geraakt. Het is wel erg vervelend dat sommige mensen zoveel problemen hebben, want ik moet zeggen dat ik daar zelf echt amper wat van ondervind.

Geen crashes, draait soepel, heeeeel soms nog eens een korte freeze, maar vergeleken met eerdere versies is dat echt al zo ontzettend verbeterd. Daarnaast merk je dat ze ook op bijv. Shoreline de performance wel echt een stuk beter hebben gekregen.

0.10 gaat daar nog eens een flinke schep bovenop doen als het goed is, dus ik ben erg benieuwd en ben positief gestemd over de richting waar de game nu naartoe gaat.

• rolandos582
quote:
The.Sticky schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 13:28:
[...]

Die Gen4 body armor is niet max gear, Fort Armor is nog steeds de hoogste klasse armor die je kan krijgen in de game. Daarnaast is de AKM nou ook niet bepaald de beste AR, maar dat is deels ook persoonlijke voorkeur natuurlijk :)

Ik moet zeggen dat ik me met deze patch ook echt weer ontzettend vermaak en weer behoorlijk verslaafd ben geraakt. Het is wel erg vervelend dat sommige mensen zoveel problemen hebben, want ik moet zeggen dat ik daar zelf echt amper wat van ondervind.

Geen crashes, draait soepel, heeeeel soms nog eens een korte freeze, maar vergeleken met eerdere versies is dat echt al zo ontzettend verbeterd. Daarnaast merk je dat ze ook op bijv. Shoreline de performance wel echt een stuk beter hebben gekregen.

0.10 gaat daar nog eens een flinke schep bovenop doen als het goed is, dus ik ben erg benieuwd en ben positief gestemd over de richting waar de game nu naartoe gaat.
Oh, als we op die fiets gaan, dan hoort een Althyn daar natuurlijk ook bij! ;)

Fully modded VEPR/AKM is mijn go to op customs/shoreline/factory maar ik gebruik mijn M1A sass ook te vaak. Heerlijke gun met die 50 rounders! ;)

Maar je hebt gelijk, ik merk zeker een hoop minder problemen. Ik denk dat de grootste problemen zijn op de mensen met low to medium end rigs. Simpelweg door de optimalisatie. Maar dat heb je eigenlijk in een heleboel spellen nowadays.

• DutchManticore

DutchManticore

Cognac-liefhebber

Level 28 voor level 3 Skier?! Really?! Dat duurt veel te lang totdat je een beetje kunt gaan modden.
Je kunt met level 2 Skier niet eens de eerste quest voor Mechanic oplossen.

Gister m'n tweede encounter met Scavboss gehad. Weer gered. So far nog 100% win met Scavboss encounters. Jammer alleen dat de Golden TT's niets meer waard zijn.

En ik merk bij mezelf nog iets geks...
Ik vind Tarkov alleen leuk als underdog. Met hele dikke gear op pad gaan vind ik één van de saaiste dingen in het hele spel.

De uitdaging, en de lol, zit er voor mij juist in om met minimal gear op jacht te gaan en dik gegearde players te hunten. Mijn standard gear is eigenlijk SKS, extra mag, wat losse munitie, salewa en painkillers.

Ik vind er echt helemaal niets aan om met Fort en een M4 op pad te gaan en alles en iedereen kort en klein te schieten. Baal dan ook nog steeds dat ze de Axe zo generfed hebben...de activiteit waar ik de meeste lol mee had was alleen met axe op factory sneaken, een scav van z'n wapens ontdoen, en daarna op playerhunt te gaan.

I5 8600k 16GB DDR4 3000mhz MSI GTX1080Ti Gaming X MSI Optix MAG27CQ 1440p 144hz T-mobile 500/500mbit

• Foodie88
Ik heb nog steeds erg veel plezier in Tarkov maar de laatste tijd heb ik wel een paar rare bugs meegemaakt. Het gebeurt gelukkig zeer weinig maar het is wel jammer om gear te verliezen niet omdat je het verkeerd hebt gedaan maar omdat je een bug tegenkwam.

De ammo bug
Redelijk berucht. De ammo bug is kort gezegd dat je kogels soms helemaal geen schade doen. Ik had 'm nog niet in levende lijve meegemaakt tot een paar dagen terug op Customs. We waren met z'n drieën op pad en kwamen twee andere mensen tegen. Mijn twee teammates stierven meteen en ik doodde één van de twee players. De andere player trok zich terug. Ik ging achter hem aan. Toen ik hem weer zag, heb ik meer dan 20 BS 5.45 kogels in hem gepompt (het was in ieder geval raak want dat kon ik zien op mijn death screen). Hij droeg UNTAR. Hij leek er niets van te voelen, liep naar me toe en gaf me een headshot. Normaal gesproken zou je iemand een UNTAR met BS ammo moeten 1 of 2 shotten.

Meerdere spelers crashen in één keer
Dit was op Factory, paar dagen na de gebeurtenissen op Customs. We waren met z'n drieën en raakten in gevecht met een andere 3-man aan de zuidkant. Eén van onze mensen werd doodgeschoten en toen begon 't. Hij crashte blijkbaar tijdens z'n death. Z'n wapen bleef echter doorklinken, als een soort eindeloze mitrailleur. Twee players van de 3-man bleken ook te zijn gecrashed en stonden roerloos te staan, zonder dat ze doodgeschoten konden worden. De laatste player van de 3-man kon zich blijkbaar nog bewegen en schoot nog op mij - ik trok mij echter terug en ging naar de exit. Het was in ieder geval niet te doen met die keiharde eindeloze schietgeluiden in mijn oren.

Backpacks met gebugde slots
Nog een interessante, een bug die ik echt heel vaak heb. Bijna elke raid kom ik dit wel tegen. Je pakt een backpack van een gedode PMC of player scav op en doorzoekt de backpack. Na het zoeken zitten er nog grote lege stukken in. Als je in die slots echter iets probeert te plaatsen, wordt het vakje rood. Er zit dus nog een item in maar dat item kun je niet zien en er ook niet uithalen. De enige manier om te zien welke slots gebugged zijn is een item eroverheen te slepen en de kleur van het vakje te zien. Pas aan het einde van de raid kun je zien welke items er in deze slots zaten en deze eruit halen.

Hebben jullie deze bugs wel eens gehad?

BF1 Stats

• Jbk23
ik heb de backpack bug wel eens voorbij zien komen, maar is voor mij geen groot probleem eerlijk gezegd.
Ik laat die backpacks meestal gewoon liggen, wist ook niet dat je de items toch nog kon zien na de raid.

meerdere spelers tegelijk crashen heb ik nog niet meegemaakt.

ammo bug weet ik niet of ik die heb gehad, gisteren wel een scav niet kunnen neerschieten.
2x headshot, maar bleef gewoon zitten, hij schoot ook niet terug dus ik denk niet dat dat de ammo bug was.

• The.Sticky
quote:
DutchManticore schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:15:
Level 28 voor level 3 Skier?! Really?! Dat duurt veel te lang totdat je een beetje kunt gaan modden.
Je kunt met level 2 Skier niet eens de eerste quest voor Mechanic oplossen.

Gister m'n tweede encounter met Scavboss gehad. Weer gered. So far nog 100% win met Scavboss encounters. Jammer alleen dat de Golden TT's niets meer waard zijn.

En ik merk bij mezelf nog iets geks...
Ik vind Tarkov alleen leuk als underdog. Met hele dikke gear op pad gaan vind ik één van de saaiste dingen in het hele spel.

De uitdaging, en de lol, zit er voor mij juist in om met minimal gear op jacht te gaan en dik gegearde players te hunten. Mijn standard gear is eigenlijk SKS, extra mag, wat losse munitie, salewa en painkillers.

Ik vind er echt helemaal niets aan om met Fort en een M4 op pad te gaan en alles en iedereen kort en klein te schieten. Baal dan ook nog steeds dat ze de Axe zo generfed hebben...de activiteit waar ik de meeste lol mee had was alleen met axe op factory sneaken, een scav van z'n wapens ontdoen, en daarna op playerhunt te gaan.
Je kunt een pre-made shotgun van Mechanic halen (level 2 volgens mij?), deze kun je ruilen voor 3 rode pliers, welke je op Interchange wel kan vinden in de rekken in het laad/los gedeelte links achterin van het gehele gebouw. Vervolgens hoef je maar een paar onderdelen te vervangen, welkje je allemaal wel kunt kopen of vinden.

Ik had begin van de avond nog een encounter met de SCAV boss en z'n posse. Ik kwam notabene met een TT aanzetten en schoot de eerste neer die ik daarna kon looten haha. Uiteindelijk wilde ik dorms verlaten, werd ik door zo'n smerige campende Rus opgewacht in de bosjes die me killde en dus alle shit gratis mee kon nemen :F

Maar ja, ondanks dat ik met gear ook wel leuk vind van tijd tot tijd, vind ik het ook juist extra leuk en spannend om met wat minimale gear, nades e.d. op pad te gaan en maximaal gegeared en geloot er uit te komen door anderen te pakken :)

• Daradius
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 19-04 14:20
Zijn er nog mensen hier die dit nog steeds spelen ? Ben afgelopen week weer begonnen met spelen, en ben eigenlijk wel opzoek naar spelers om een keer wat maps mee te gaan clearen (alleen is soms gewoon niet leuk). Ben afgelopen week alleen maar bezig geweest met geld verdienen en tasks completen.

• Nickrsd

Nickrsd

ik speel het nog dagelijks!..Nicko_NL is mn tag..

• chollersin
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 15-04 17:04
Ik zou graag in een groep elke nacht/weekends raids/missions doen met medetweakers.

Jack's Rig

• Devilscomrade
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 20-04 09:34
Nieuwe patch speelt geweldig..

Als er iemand zin heeft vanavond: discord Blackburn#6583

LVL 24, redelijk wat ervaring.

Devilscomrade wijzigde deze reactie 24-09-2018 14:41 (16%)

• Daradius
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 19-04 14:20
Leuk om te zien dat er toch nog wel wat actieve spelers zijn. Speel zelf ook nog bijna dagelijks, en ben ook op zoek naar wat gezellige mensen om wat runs mee te doen. M'n tag in game is Daradius, en mijn discord Gruuny#0999. Vanavond zal ik ook zeker online zijn, dus voor de mensen die zin hebben :)

• DutchManticore

DutchManticore

Cognac-liefhebber

Heel erg jammer.... Gister even op een hatchet avontuur gegaan, maar de hatchets zijn echt COMPLEET generfd. Dat vond ik echt het leukst aan het hele spel. Met alleen een hatchet en een healthkit op Factory spawnen. Gear van een scav zien te krijgen, en vervolgens op playerhunt gaan. Echt als underdog.

Met dikke gear een paar half of niet gegearde kneusjes in elkaar slaan vind ik enorm saai, en daar krijg ik geen voldoening van. Zeker niet aangezien veel mensen ook nog eens met een heel team spawnen.
Het underdog spelen trekt mij veel meer.

Maargoed, zelfs een scav heeft al een goede 4 tikken op het hoofd nodig dus daar is de lol wel vanaf.
Jammer..

Gelukkig is er nu wel de Mosin 'boomstick' Nagant. Wat een heerlijk wapen is dat zeg.
Uiteraard weer zonder armor, of andere dure spullen, op Factory of Customs spawnen en dan zwaargegearde spelers, het liefst in groepjes, hun gear afhandig maken om te verkopen.

• 4th
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 18-04 14:13
Vandaag nog met een 25% korting op preorder

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aartss |

• DutchManticore

DutchManticore

Cognac-liefhebber

4th schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:44:
Vandaag nog met een 25% korting op preorder
Stond op het punt om te upgraden van Standard naar Prepare For Escape met 25% korting.
Blijkt de BTW, noch 'payment costs" van 5 EURO(!) nog niet in de getoonde prijs te zitten.
Ben je alsnog €45 kwijt.

Dat ga ik dus mooi niet doen zo lang de netcode zo kloterig is als nu.
Dan toch maar even met een kleine stashsize verder klooien

• avanreijn
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 19:53
Vandaag is er een patch geweest en zijn voor iedereen de characters gereset naar level 0.

Mocht je weer willen beginnen is nu het moment :)

Patch notes hier: https://forum.escapefromt...5-preliminary-patchnotes/

• laquaezzi
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 22:15
Ben ook weer begonnen met spelen sinds de nieuwe patch. Wel weer wennen na een aantal maanden er tussen uit te zijn geweest. Vooral de nieuwe animaties voor de meds zijn een pluspunt!

• DutchManticore

DutchManticore

Cognac-liefhebber

Heb nog steeds veel lag en netcode issues, maar het is speelbaar.
Blij met de Flea Market, zit voor het eerst nu op 5 miljoen na slechts 4 dagen spelen.
Moet wel zeggen dat dat ook direct als nadeel voelt. De end-game is nu nog sneller dichterbij.

Daarnaast kun je extreem snel levelen.
Koop gewoon op de fleamarket alle spullen die je voor mechanic quests nodig hebt, en je kunt zo 80.000xp binnenharken.

Daar zou je normaal zo'n 22 potjes voor moeten spelen van minimaal 20 minuten.
Oftewel dit is minimaal 7 uur gameplay die ik eruit knip. Iets waar ik met mijn vrije tijd toch al 3 weken voor nodig zou hebben.

DutchManticore wijzigde deze reactie 15-11-2018 15:48 (20%)

• Jbk23
DutchManticore schreef op donderdag 15 november 2018 @ 12:01:
Heb nog steeds veel lag en netcode issues, maar het is speelbaar.
Blij met de Flea Market, zit voor het eerst nu op 5 miljoen na slechts 4 dagen spelen.
Moet wel zeggen dat dat ook direct als nadeel voelt. De end-game is nu nog sneller dichterbij.

Daarnaast kun je extreem snel levelen.
Koop gewoon op de fleamarket alle spullen die je voor mechanic quests nodig hebt, en je kunt zo 80.000xp binnenharken.

Daar zou je normaal zo'n 22 potjes voor moeten spelen van minimaal 20 minuten.
Oftewel dit is minimaal 7 uur gameplay die ik eruit knip. Iets waar ik met mijn vrije tijd toch al 3 weken voor nodig zou hebben.
dan negeer je de flea market toch gewoon?
of gewoon alleen gebruiken om spullen te verkopen en niet te kopen, dan heb je de voordelen en niet de nadelen :-)

Jbk23 wijzigde deze reactie 15-11-2018 15:53 (6%)

• DutchManticore

DutchManticore

Cognac-liefhebber

Jbk23 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 15:52:
[...]

dan negeer je de flea market toch gewoon?
of gewoon alleen gebruiken om spullen te verkopen en niet te kopen, dan heb je de voordelen en niet de nadelen :-)
Het is meer dat de rest dat wel allemaal doet, en je dan dus grandioos achterloopt.
Iemand die die 80k aan experience wel pakt, kan een stuk meer gear bij traders kopen dan ik die het niet doe.

• Jbk23
DutchManticore schreef op donderdag 15 november 2018 @ 16:22:
[...]

Het is meer dat de rest dat wel allemaal doet, en je dan dus grandioos achterloopt.
Iemand die die 80k aan experience wel pakt, kan een stuk meer gear bij traders kopen dan ik die het niet doe.
en dan?
gear maakt niet de man in deze game.
dan gebruik je wat mindere gear, of heb je alleen plezier in een game als je de beste spulletjes hebt?

• DutchManticore

DutchManticore

Cognac-liefhebber

Jbk23 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:28:
[...]

en dan?
gear maakt niet de man in deze game.
dan gebruik je wat mindere gear, of heb je alleen plezier in een game als je de beste spulletjes hebt?
Nee... Juist niet lees even terug wat ik eerder heb gepost...

Ik zeg alleen dat het wel enorm nadelig is om geen toegang te hebben tot morphine, IFAKs, armor en backpacks als anderen dat wel hebben. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?

• Jbk23
DutchManticore schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 18:53:
[...]

Nee... Juist niet lees even terug wat ik eerder heb gepost...

Ik zeg alleen dat het wel enorm nadelig is om geen toegang te hebben tot morphine, IFAKs, armor en backpacks als anderen dat wel hebben. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?
ik begrijp het helemaal.
blijkbaar is het voor jou ontzettend nadelig om achter te lopen.
Ik heb er geen moeite mee, dus jij maakt het jezelf moeilijk om iets leuk te vinden.
geen probleem, ik deel je mening alleen niet.

• DutchManticore

DutchManticore

Cognac-liefhebber

Jbk23 schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 13:18:
[...]

ik begrijp het helemaal.
blijkbaar is het voor jou ontzettend nadelig om achter te lopen.
Ik heb er geen moeite mee, dus jij maakt het jezelf moeilijk om iets leuk te vinden.
geen probleem, ik deel je mening alleen niet.
Snap je vijandige houding niet helemaal maar goed, laten we het erop houden dat ik inderdaad een nadeel zie in het niet hebben van goede meds en armor terwijl je vecht tegen mensen die die armor en meds wel hebben in een competatieve FPS met perma-gear-loss ja.

• Jbk23
DutchManticore schreef op maandag 19 november 2018 @ 10:37:
[...]

Snap je vijandige houding niet helemaal maar goed, laten we het erop houden dat ik inderdaad een nadeel zie in het niet hebben van goede meds en armor terwijl je vecht tegen mensen die die armor en meds wel hebben in een competatieve FPS met perma-gear-loss ja.
niks vijandigs aan hoor, ik begrijp alleen niet waarom jij je druk maakt om niet belangrijke zaken.
Ik gaf alleen maar een tip met het idee dat je dan meer plezier van de game zou kunnen hebben..
maar als jij je aangevallen voelt dan bij deze mijn excuses.

• nRealsus
is er toevallig een groep / discord voor tweakers die EFT spelen? speel voornamelijk solo maar een squad play zou ook leuk zijn op z'n tijd.

Voeg me toe: username: nReal

nRealsus wijzigde deze reactie 26-11-2018 12:25 (10%)

• PerlinNoise
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 19:25
Ik ben nog gloednieuw met het spel maar zou het ook leuk vinden met een groep te spelen.
@nRealsus ik kan jou niet vinden ingame. Voeg me toe op Discord: PerlinNoise#9521

It doesn’t matter what we want, once we get it, then we want something else.

• nRealsus
PerlinNoise schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 12:15:
Ik ben nog gloednieuw met het spel maar zou het ook leuk vinden met een groep te spelen.
@nRealsus ik kan jou niet vinden ingame. Voeg me toe op Discord: PerlinNoise#9521
Zal ik doen bij thuiskomst, ben vanavond online. Zelf ook pas lvl 15. gezellig!

• Nickrsd

Nickrsd

Ik heb een tijd ook niet meer gespeeld. Na deze wipe ben ik nu lvl 15..maar speel altijd solo. Lijkt me leuk om met jullie te mengen ofzo nu en dan is samen te spelen

• nRealsus
Nickrsd schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 13:15:
Ik heb een tijd ook niet meer gespeeld. Na deze wipe ben ik nu lvl 15..maar speel altijd solo. Lijkt me leuk om met jullie te mengen ofzo nu en dan is samen te spelen
Gezellig! ook op discord? dan zal ik beide toevoegen vanavond.

• MonkeySandwich
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 28-03 11:13
Sinds een paar dagen start de game ineens niet meer bij mij. Ik log in, zie het laadscherm en daar blijft de game dan ook hangen. Opnieuw geinstalleerd maar nog steeds het zelfde probleem.
Terug naar de windows desktop en terug alt-tabben werkt helaas ook niet. Cache/temp folder gecleared, hielp ook niet.

• DutchManticore

DutchManticore

Cognac-liefhebber

Dit spel begint echt te overlijden.

Kom vaak in opvolgende raids mensen met dezelfde usernames tegen (dus weinig gepopuleerde servers) , problemen met hitreg, desync, lag, armor, ballistics bestaan nog steeds en verbeteren niet merkbaar meer na patches, aan de marketplace moet nog vanalles gedaan worden aan tweaken.

Op Reddit en het forum zijn steeds meer mensen die zeggen hun interesse te verliezen.

Echt heel erg jammer. Ze hebben gewoon echt de verkeerde engine gekozen wat betreft networking capabilities en maken er nu zelf een zooitje van wat betreft ballistics model. Nogal een core feature.

• daltona
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 12-04 19:09
Ik lees dat veel mensen die het spel bezitten met de feestdagen trial keys hebben gekregen.
Mocht er iemand 1 over hebben en er niets mee doen zou ik er graag 1 willen hebben om het spel te proberen.

Bij voorbaat dank, graag een pm.

Fijne jaarwisseling!!! O+

Ryzen 5 1600 @3.8Ghz 16Gb @3200Mhz GTX1070ti 1440p@144hz on a AOC AGON AG271QX

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True