Rolandos, ik vind het nog steeds erg jammer dat je alle kritiek en negatieve observaties probeert weg te poetsen. Ik snap dat je fan van bent dit spel, en dat je het het liefst allemaal wilt ontkennen maar dat draagt niet bij aan druk bij de developers om het op te lossen.
Ik vind het ook echt een geweldig spel waar ik mezelf uren in kan verliezen, en ik wil het ook zien slagen, en daarom juist vind ik het belangrijk om ook heel eerlijk en duidelijk te zijn over de plekken waar het gewoon nog niet goed zit.
We zijn echt blij dat je geen problemen hebt, maar de problemen van anderen gewoon ontkennen en zeggen dat het 'lekker weg speelt' is niet echt fair voor mensen dit dit lezen om zich op een aankoop te oriënteren. Op dat niveau zitten we nog lang niet.
Er zijn nog steeds veel problemen, maar ze worden wel geleidelijk minder inderdaad.
Heb alleen sinds 0.9.2 veel problemen met hitreg, en daar ben ik niet alleen in.
Heb 't vooral met 7.62PS ammo. Bij andere munitie is 't me nog niet zo opgevallen.
Daarnaast... is armor gebuffed? Ik heb gister met een OP-SKS en 7.62PS gehad dat ik 14 shots had geraakt en maar 50 damage heb gedaan. Hij had gewoon een PACA aan, dus geen extreme armor ofzo.
Om ook aan je behoefte voor positieve verhalen tegemoet te komen;
Gister nog wel even leuk moment. Was BP Depot missie voor Prapor aan het doen, word ik ineens met automatisch vuur beschoten. Krijg 't voor elkaar om 4 mensen dood te schieten, in de volle veronderstelling dat het players waren omdat ze goed gegeared waren.
Even gezorgd dat het clear was, en met hart in de keel gaan looten.
Kom ik in de inventory van één een gouden TT tegen. Direct in m'n safestash, en zwaar bepakt en bezakt naar de exit toe. Nog steeds hele goede gear moeten laten liggen omdat ik er gewoon geen plek meer voor had.
Na extraction even gegoogled op "golden TT", blijkt dat er nu een goed zeldzame SCAV boss in de game zit en dat ik die gewoon tijdens een 'fun-run' totaal onwetend tegenkom haha.
Opbrengst : 800k van armor, helmets en custom AK's die ze bij zich hadden.
En natuurlijk een golden TT die ik nog even in m'n stash bewaar.
Edit://
Daarnaast nu geupgraded naar een GTX1080Ti en een 1440p 144hz scherm een een 500/500mbit glasvezel lijn.
Performance is in orde. Zit nu continue tegen de 120fps hardlimit op 1440p, met selectief wat instellen.
Helaas nog steeds veel stotteren. Als scavs loaden stottert het, in de eerste 5 minuten van de maps extreem veel desync, daarna is het bij vlagen maar wel regelmatig genoeg om behoorlijk ergerlijk te zijn.
Er schijnt een cheater banwave te zijn geweest, maar ben gister nog wel afgemaakt door een vliegende cheater boven customs. Uiteraard toen ik weer eens dikke gear had meegenomen.
[
Voor 48% gewijzigd door
DutchManticore op 06-08-2018 11:40
]
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.