Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Typhone schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 10:27:
[...]

Waarom meteen zo cynisch en aanvallend reageren tegen @UnderAVoidSky? Het punt wat hij maakt is volkomen valide. Op het moment dat jij late wipe niemand tegen komt en pas op het einde van de raid soms een sub level 30 tegenkomt leert mij twee dingen:

1) Je zoekt PVP
2) Je speelt als een rat

Dat werkt niet hè. Wil je daar verandering in brengen (ook late wipe) adviseer ik je op Shoreline naar Resort te rushen, Woods naar Sawmill, Customs naar Dorms of Crackhouse of de bunkers in bij Reserve. Ook KIBA / Techlight/ Rasmussen/Adik/Oli op Interchange is zelfs in de nacht nog druk met high levels.

Jij doet hier een bewering 'over het restje' spelers om daarmee een punt te maken waarom voor jou de game saai is. Toch staat de waarheid ook daar een klein beetje haaks op want de high levels zijn alom aanwezig maar die spelen in de regel niet aan de rand van de map zoals de low-level questers wel vaak doen. Overigens geef je wel aan dat je 'geruime tijd geleden' gestopt bent... wat is geruime tijd? Want wellicht was het vroeger anders. Op dit moment echter niet (en april/mei/juni ook niet (12.12 late wipe).
En zijn reactie dat ik blijkbaar totaal geen leven heb is verder niet aanvallend? :)

Ik zoek inderdaad PvP en waarom is dat slecht? Wat mij betreft is dat nog steeds 1 van de belangrijkste elementen in Tarkov, en dat is ook goed te doen - tot een gegeven moment waarbij iedereen de wipe heeft verlaten.

Je hoeft mij verder niet te vertellen waar ik PvP kan vinden (en no offence, maar iemand die pas dit jaar voor het eerst komt kijken heeft ondanks die 1800 uur nog een heleboel te leren). Natuurlijk zit ik niet ergens in de middle of nowhere in een bosje te wachten. Dat is namelijk geen PvP. En zelfs low levels kom je daar waarschijnlijk niet tegen. Je argument slaat ook verder nergens op, aangezien ik duidelijk aangeef dat het pas later in de wipe een probleem is. Dat zou dus betekenen dat eerder in de wipe iedereen in de middle of nowhere loopt.

Maar goed, ik heb rond 11 september dit jaar voor het laatst gespeeld. Zelfs op Customs (en ja, ik ga naar Dorms en Crackhouse) vond ik bijna geen spelers meer die redelijk hoog level waren of in ieder geval een uitdaging konden bieden.

Mijn server selectie is vooral auto-EU geweest, maar ik heb ook losse servers geprobeerd. En ik speel niet midden in de nacht of zo.

Ik ga niet steeds het spel opstarten om te kijken of ik toevallig een raid kan vinden waar wel PvP aanwezig is. Mijn persoonlijke ervaring was op een gegeven moment zoals ik het beschreef. Het stopt dan voor mij. Dat jouw ervaring anders is, vind ik niet zo relevant. Ik heb daar helemaal niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Post je stats eens van deze wipe?
Ik ben wel benieuwd welk level jij was op 11 september namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:09
Hier sinds een wipe of 5 aan het spelen. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik mij niet zo goed kan vinden in de hier genoemde kritiek. PVP kom ik zeker wel tegen, vooral op reserve en labs - daar lopen dan ook voornamelijk de 'chads' (MK47/RD met een slick). Van de week nog een speler op Interchange tegen gekomen van lvl 71 met de AXMC sniper (.308 kogel) en een slick.

Een blijvend irritatiepunt blijven de cheaters. Ik heb het idee dat voornamelijk rondom de aanbiedingen van het spel, een golf nieuwe cheaters komt. Dat mogen ze van mij echt beter aanpakken. Ook blijft het een beta, nu hebben ze weer een bepaalde soundbug. Achja, ik heb er inmiddels ook teveel uur in zitten, op lange termijn zie ik echt wel een steeds volwassener wordend spel.

Hier trouwens een KD van 5.98 en een SR van 64%. Geen idee of dat goed is trouwens.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-07 11:09
Grootste "probleem" van Escape From Tarkov voor mij is dat ik andere games niet meer leuk vind om te spelen, krijg er niet dezelfde "kick" van. Ben snel verveeld en voel niet de rollercoaster emoties die EFT je kan geven. De beleving die deze game geeft heb ik niet eerder ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsympatico
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-07 10:45
Een kd ratio van 5.98 is heel hoog toch.om een voorbeeld te geven, mijn collega’s hebben in bf3 0,88

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
brtk schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 20:14:
Grootste "probleem" van Escape From Tarkov voor mij is dat ik andere games niet meer leuk vind om te spelen, krijg er niet dezelfde "kick" van. Ben snel verveeld en voel niet de rollercoaster emoties die EFT je kan geven. De beleving die deze game geeft heb ik niet eerder ervaren.
Geen een FPS is meer tof na Tarkov juist vanwege wat jij beschrijft.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsympatico
Ik zou deze game ook moeten kopen, maar een 1060GTX zal dit niet trekken?

[ Voor 32% gewijzigd door elsympatico op 29-10-2022 10:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

elsympatico schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 21:33:
Een kd ratio van 5.98 is heel hoog toch.om een voorbeeld te geven, mijn collega’s hebben in bf3 0,88
Dat is niet te vergelijken.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hammetje
elsympatico schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 10:00:
Ik zou deze game ook moeten kopen, maar een 1060GTX zal dit niet trekken?
Op 1080p en instellingen op low heb ik in het verleden op een GTX1060 3GB prima kunnen gamen.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsympatico
Heb de 6gb top, heb er ook altijd aardig mee kunnen spelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

brtk schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 20:14:
Gisteren wel een 'rollercoaster' van emoties gehad. Met dat Halloween event een paar keer lelijk overvallen en klappen gekregen. In totaal gisteren 15x (jazeker) doodgegaan over de hele dag. Op het laatst gingen we met twee man maar even richting Woods, medic camp...

Maat killed twee keer level 50+ PMC, wordt gepakt door nummer 3. Ik pak nummer 3, pak een naked timmy en kill een duo die vanaf RUAF komt. Wordt vervolgens gepushed door een 4-man chad-squad. Twee man down en toen dood door een goede push van die andere twee. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zoveel PMC's binnen 10 minuten daar gezien heb. Die laatste twee zullen blij zijn geweest maar de vraag is hoeveel loot ze eruit gaan krijgen. WIj hadden T30 backpacks bij en zij volgens mij Tri-zips.

Elke raid zowat 2-3 kills gehaald maar constant dood. Typisch weekend in Tarkov weer :+

Overigens even COD:MW2 bekeken op vrijdagavond maar moest bijna huilen zo extreem slecht vond ik dat. Ik ben tot de dag van vandaag boos op @Hammetje die mij aan het Tarkovven heeft gebracht.

[ Voor 9% gewijzigd door Typhone op 31-10-2022 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
Typhone schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 12:19:
[...]

In totaal gisteren 15x (jazeker) doodgegaan over de hele dag
Ouch :) nasty man!

Heb COD MW2 drie minuten kunnen aanzien op een livestream, was er zonder het te spelen al klaar mee. Is die beloofde "Tarkov" mode in MW2 nu ook al te spelen, of komt die later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

brtk schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 13:52:
[...]

Ouch :) nasty man!

Heb COD MW2 drie minuten kunnen aanzien op een livestream, was er zonder het te spelen al klaar mee. Is die beloofde "Tarkov" mode in MW2 nu ook al te spelen, of komt die later?
Ik zou het niet weten lol. Ik zat opeens in de COD: Battlefield modus. Er reden allemaal tanks rond en die schoten ook op mij. Gewoon old school TDM was ik nog niet tegen gekomen. Ben altijd een fan van COD geweest maar dit was gewoon niet 'mijn ding'. Maar dat gevoel heb ik al veel vaker gehad sinds ik Tarkov gespeeld heb. De ziekelijke zucht naar realisme geeft toch meer voldoening dan zo'n fast paced 100-in-een-dozijn arcade shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Na een aantal jaar best fanatiek spelen staat Tarkov nu alweer dik een jaar ruimte in beslag te nemen op de SSD. Instap drempel is veel te hoog met het drukke leven nu. Dit is geen spel dat je maar af en toe kunt spelen. Je loopt constant achter de feiten aan, dat was al toen ik in ieder geval in de weekenden nog tijd had maar nu helemaal.

Dodelijk vermoeiend om weer voor de zoveelste keer tegen een lege inventaris aan te kijken, weer datzelfde kut horloge uit die klote vrachtwagen halen en weer een halve week na wipe door één of andere levenloos figuur die al level 57 is in end-game gear neergesprayed te worden.

Afgelopen weekend een potje opgestart met een vriend, direct een aimbotter. Nee ik heb een leuke tijd gehad en het was echt een uniek spel met een prachtige formule maar het is wel klaar nu.

Vond ook echt die boss in factory een moodbreaker. Alle bosses zijn redelijk geloofwaardig en ineens heb je een gast met een moker, zonder armor, die gewoon een damage spunge is. :S

Helemaal kut

[ Voor 8% gewijzigd door DutchManticore op 31-10-2022 19:01 ]

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06:47
DutchManticore schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 18:59:
Na een aantal jaar best fanatiek spelen staat Tarkov nu alweer dik een jaar ruimte in beslag te nemen op de SSD. Instap drempel is veel te hoog met het drukke leven nu. Dit is geen spel dat je maar af en toe kunt spelen. Je loopt constant achter de feiten aan, dat was al toen ik in ieder geval in de weekenden nog tijd had maar nu helemaal.

Dodelijk vermoeiend om weer voor de zoveelste keer tegen een lege inventaris aan te kijken, weer datzelfde kut horloge uit die klote vrachtwagen halen en weer een halve week na wipe door één of andere levenloos figuur die al level 57 is in end-game gear neergesprayed te worden.

Afgelopen weekend een potje opgestart met een vriend, direct een aimbotter. Nee ik heb een leuke tijd gehad en het was echt een uniek spel met een prachtige formule maar het is wel klaar nu.

Vond ook echt die boss in factory een moodbreaker. Alle bosses zijn redelijk geloofwaardig en ineens heb je een gast met een moker, zonder armor, die gewoon een damage spunge is. :S

Helemaal kut
Tagilla is eerlijk gezegd een van de makkelijkere bosses om te farmen. Je ziet in het begin van de wipe dan ook best vaak mensen met zijn outfit rondrennen. Gewoon zorgen dat je wat dichterbij staat zodat hij naar zijn hamer gaat en dan vervolgens (begin wipe) zijn benen voltanken met PST of magnum.

Ik moet zeggen dat ik deze wipe laat ben begonnen, zo rond eind Augustus, maar er wel plezier uit haal. Ik kom voor mijn gevoel vaker cheaters tegen maar nog acceptabel. Vooral omdat het me wat minder interesseert als ik doodga. Wel jammer als je dan een compleet uitgeklede gun terugkrijgt waardoor je ook direct ziet dat er een cheater is geweest. Dat zouden ze toch ook ergens in de logs makkelijk terug moeten kunnen vinden denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Typhone schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 10:46:
Post je stats eens van deze wipe?
Ik ben wel benieuwd welk level jij was op 11 september namelijk.
43. :)
elsympatico schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 21:33:
Dat valt mee, omdat je in Tarkov veel AI scavs hebt. Die kun je makkelijk doodschieten. De meeste spelers die wat meer wipes meedoen, hebben minimaal een KD van 10.

Overigens is een K/D van 0.88 in BF(3) wel erg slecht hoor. Ik zat daar minimaal op 2 als infantry, en veel hoger nog in vehicles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
soskes schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 07:40:
[...]

Tagilla is eerlijk gezegd een van de makkelijkere bosses om te farmen. Je ziet in het begin van de wipe dan ook best vaak mensen met zijn outfit rondrennen. Gewoon zorgen dat je wat dichterbij staat zodat hij naar zijn hamer gaat en dan vervolgens (begin wipe) zijn benen voltanken met PST of magnum.

Ik moet zeggen dat ik deze wipe laat ben begonnen, zo rond eind Augustus, maar er wel plezier uit haal. Ik kom voor mijn gevoel vaker cheaters tegen maar nog acceptabel. Vooral omdat het me wat minder interesseert als ik doodga. Wel jammer als je dan een compleet uitgeklede gun terugkrijgt waardoor je ook direct ziet dat er een cheater is geweest. Dat zouden ze toch ook ergens in de logs makkelijk terug moeten kunnen vinden denk ik dan.
Gaat wat mij betreft behoorlijk tegen de hardcore gritty feel van Tarkov in. Ik vind het onvergeeflijke en brute juist leuk. Als ik bulletspunge enemies wil ga ik wel naar The Division

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Hij zat afgelopen weekend samen met zijn broer Killa op Interchange. Hebben we net de ene dood bij Techlight zit de ander met zijn instakill RPK in een hoekje bij Papillon :+ :D
Scheelt wel dat we onze gear weer eens terugkrijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hammetje
soskes schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 07:40:
[...]

Het uitkleden van guns doen niet alleen cheaters. Soms na een fight ga ik looten en kom ik ook wel eens wapens tegen die qua durability beroerd zijn. Alles lager dan 95 neem ik sowieso niet mee, dan strip ik de waardevolle attachments (scope, foregrip en silencer). Ik ken best veel mensen die dit doen, dus dit is geen waterdichte methode om hackers te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Hammetje schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 10:39:
[...]

Het uitkleden van guns doen niet alleen cheaters. Soms na een fight ga ik looten en kom ik ook wel eens wapens tegen die qua durability beroerd zijn. Alles lager dan 95 neem ik sowieso niet mee, dan strip ik de waardevolle attachments (scope, foregrip en silencer). Ik ken best veel mensen die dit doen, dus dit is geen waterdichte methode om hackers te vinden.
Uhmm, ik denk dat je mij dan niet helemaal begrijpt omdat ik dacht dat dit wellicht wat duidelijk was voor men die vaker speelt.

Ik heb het over een handgrip, handguard en dat soort zaken. Dat kun jij, als het goed is, ook niet van wapens halen inraid. En dat is een prima indicatie voor cheaters. Ik zeg niet dat zij mij killen met aimbot oid, dat is weer een andere cheat. Alhoewel ik bij de eerste deze wipe wel dacht, heel goed schot. Maar dat kan toeval zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door soskes op 01-11-2022 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

soskes schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 11:21:
[...]

Uhmm,ik denk dat je mij dan niet helemaal begrijpt. Ik heb het over een handgrip, handguard en dat soort zaken. Dat kun jij, als het goed is, ook niet van wapens halen inraid.
Niet gewoon vergeten wat te insuren?
Sinds feb niet meer gespeeld, dus weet niet wat de laatste treurige stand van zaken is m.b.t. nalatige clientside code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
True schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 11:23:
[...]

Niet gewoon vergeten wat te insuren?
Sinds feb niet meer gespeeld, dus weet niet wat de laatste treurige stand van zaken is m.b.t. nalatige clientside code.
Ik insure al mijn guns en attachments. Neit het slimste maar zo ach, ik wordt ook nog wel eens genadeloos afgestraft door een shotgun of AP .366 scav ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
Ik heb ooit bij een streamer gezien dat een hacker een backpack had vol met guns waarbij de pistol grip verwijderd was, zodat hij meer ruimte had. Ik heb het met mijn gear nog nooit meegemaakt dat dit is gebeurd.

Welke servers speel je @soskes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Hammetje schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 11:26:
Ik heb ooit bij een streamer gezien dat een hacker een backpack had vol met guns waarbij de pistol grip verwijderd was, zodat hij meer ruimte had. Ik heb het met mijn gear nog nooit meegemaakt dat dit is gebeurd.

Welke servers speel je @soskes ?
Alles om en nabij ons exclusief Polen en Londen. Dus zal Duitsland, Zweden, Frankrijk, Nederland en Spanje zijn.

De backpack vol guns zal buiten een raid zijn en dus gewoon in de stash. Dit doen inderdaad heel veel mensen. Maar ik heb het dus over in raid.

Ik kom net terug van een werkweek in het buitenland en over het huidige event, wat een ontzettend ruk event zeg.... Ik kom net in raid met toxin. Die events van EFT buiten de laatste dag van de wipe kunnen mij echt gestolen worden. Wie verzint dit nou weer.....

[ Voor 17% gewijzigd door soskes op 01-11-2022 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsympatico
Anoniem: 316512 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 08:50:
[...]

43. :)

[...]

Dat valt mee, omdat je in Tarkov veel AI scavs hebt. Die kun je makkelijk doodschieten. De meeste spelers die wat meer wipes meedoen, hebben minimaal een KD van 10.

Overigens is een K/D van 0.88 in BF(3) wel erg slecht hoor. Ik zat daar minimaal op 2 als infantry, en veel hoger nog in vehicles.
Ik heb 1.48 in BF3 maar dat spel zit vol cheaters laatste jaren, die spelen vals op hun eigen servers en van vrienden echt kut.
Op BF4 heb ik 1.83 maar dan heb ik het over mijn alghele kd ratio en niet van een match.
0.88 is zeker laag, maar die games zitten echt vol cheaters in BF4 heb ik al is ene door de map zien vliegen en al vele malen heel ons team dood killed in action door multihack.
Ik speel niet zo graag meer, doordat de admins nooit hun job doen, maar als je hun uitmaakt word je wel gebanned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
soskes schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 11:33:
[...]

Alles om en nabij ons exclusief Polen en Londen. Dus zal Duitsland, Zweden, Frankrijk, Nederland en Spanje zijn.

De backpack vol guns zal buiten een raid zijn en dus gewoon in de stash. Dit doen inderdaad heel veel mensen. Maar ik heb het dus over in raid.

Ik kom net terug van een werkweek in het buitenland en over het huidige event, wat een ontzettend ruk event zeg.... Ik kom net in raid met toxin. Die events van EFT buiten de laatste dag van de wipe kunnen mij echt gestolen worden. Wie verzint dit nou weer.....
Je zou eens kunnen proberen wat losse landen te kiezen. Ik wissel tussen Nederland en Duitsland, dat gaat redelijk goed qua hoeveelheid hackers.

Dat van die backpack was niet buiten een raid, maar van in raid. Ik snap dus zeker wel wat je bedoelt, heb het met mijn eigen gear nog niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-07 23:38
Wipe is weer geweest en streets of tarkov is uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 05-07 16:21
TheJason schreef op woensdag 28 december 2022 @ 19:30:
Servers in brand en 13fps op streets. Wat een feest weer :+

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:30

scorpie

Supra Addict

Gisteren in totaal 7 raids kunnen doen, waarbij ik er 2 heb overleefd. :+ Truth be told, I had the time of my life! :D Early wipe is echt een leuke periode om te spelen vind ik. Aan de andere kant dan weer wel bizar om te zien dat sommige streamers nu alweer level 20+ zijn. Maargoed, het is hun baan, dus is ergens ook wel weer logisch.

Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe audio engine Oculus audio? Ik moest wel even wennen, maar het léék wel crispier te zijn dan met Steam audio. Soms had ik wel het idee dat er iemand naast me stond, en ik heb al wel een youtube filmpje gezien waarin de maker datzelfde beweerde, en dat dat door binaural audio kwam, dus dat wil ik binnenkort ook eens proberen uit te zetten.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
TheJason schreef op woensdag 28 december 2022 @ 19:30:
Vind het echt een rotmap. Veel gebouwen maar in het merendeel kun je niet in. Voel me een blinde mol die op de tast van deurtje naar deurtje stuitert op zoek naar een plekje waar hij in kan.

Customs, woods, factory, interchange, reserve en lighthouse vind ik dan weer fantastisch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Laatst online: 03-07 11:56

Louw Post

Cerenas

Meer mensen ook het probleem dat sommige dingen even vast lijken te lopen? Als ik Tarkov bijvoorbeeld start dan lijkt er een lange tijd niks te gebeuren en dan start ie opeens op. Ook na extracts of doodgaan in-raid loopt het spel zo een minuut vast en gaat dan pas door naar de after-game schermen (zoals exp, statistieken va nde match, etc.). Erg vervelend. Hier had ik voor de wipe nog geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-06 13:06

garriej

Ik las ondertieten.

DutchManticore schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 08:40:
[...]

Vind het echt een rotmap. Veel gebouwen maar in het merendeel kun je niet in. Voel me een blinde mol die op de tast van deurtje naar deurtje stuitert op zoek naar een plekje waar hij in kan.

Customs, woods, factory, interchange, reserve en lighthouse vind ik dan weer fantastisch
Ja het is een beetje jammer dat exact dezelfde texures en modellen worden gebruikt voor deuren die niet open kunnen.

Ik kan de map sowieso niet echt spelen want ik heb geen stabiele fps (1070TI + i5 8600k).

Vermaak mij wel weer met de wipe, altijd leuk de early game. Spelen op overleven, geen roubles hebben, hideout lekker upgraden en spullen zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Laatst online: 01:47
garriej schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 09:53:
[...]

Ja het is een beetje jammer dat exact dezelfde texures en modellen worden gebruikt voor deuren die niet open kunnen.

Ik kan de map sowieso niet echt spelen want ik heb geen stabiele fps (1070TI + i5 8600k).

Vermaak mij wel weer met de wipe, altijd leuk de early game. Spelen op overleven, geen roubles hebben, hideout lekker upgraden en spullen zoeken.
Heb je binaral audio aanstaan? Anders eens uitzetten, dat scheelde bij mij merkbaar erg veel in performance. Ook op andere maps. Ik heb alleen wel een recentere pc. (12700 / 3080)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-07 22:32

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik heb onlangs een EFT key gekregen van een maat, maar nog niet de wil/durf gehad om er aan te beginnen. Kijk af en toe wel is wat streamers, en het spel lijkt mij een vrij hoge leercurve te hebben. En zonder map kennis ben je in principe kansloos?

Ik ben een vrij ervaren Dayz speler, maar dit lijkt toch wel andere koek.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Nu online
NoFearCreations schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 20:01:
Ik heb onlangs een EFT key gekregen van een maat, maar nog niet de wil/durf gehad om er aan te beginnen. Kijk af en toe wel is wat streamers, en het spel lijkt mij een vrij hoge leercurve te hebben. En zonder map kennis ben je in principe kansloos?

Klopt, daarnaast is het ook de doos van pandora. Als je eenmaal Tarkov gaat spelen is er qua mogelijkheden, gun customization, wapen realisme weinig meer aan aan andere games. De leercurve is stijl. Je kan run en gun en agressief spelen als je er de ballen voor hebt, maar meeste is toch: corners checken, kamers checken, bosjes checken en opletten dat je niet genakt wordt door iemand die zit te campen.

discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:04

Gewoon beginnen, dood ga je toch.

Als je twee schermen hebt of een ipad/laptop de kaart van het desbetreffende level erop openen zodat je enige idee hebt waar je bent en naar toe moet.

En je hebt het gekregen toch? Dan kan je vriend je toch meenemen en je in ieder geval de basics leren.

[ Voor 21% gewijzigd door invine op 06-01-2023 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
invine schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 10:40:
[...]

Gewoon beginnen, dood ga je toch.

Als je twee schermen hebt of een ipad/laptop de kaart van het desbetreffende level erop openen zodat je enige idee hebt waar je bent en naar toe moet.

En je hebt het gekregen toch? Dan kan je vriend je toch meenemen en je in ieder geval de basics leren.
Ja gewoon spelen, snap vaak de “angst” ook niet. Het zijn maar pixels. Heerlijk juist om zo’n onbekend spel in te gaan en lekker te ontdekken en leren.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:29

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

In het begin ben je idd bang om te spelen ofzo dat gevoel had ik heeeel erg. Gear fear was een mega ding voor me. Inmiddels helemaal er van af kunnen zetten en de enige manier om het goed te leren is gewoon te spelen.

Wat wel een goeie methode is, is offline spelen. Je kan als je een raid start offline aan vinken. en dan join je gewoon een game met alleen maar AI. alles wat je daar doet en verliest is voor spek en bonen zeg maar. Wat je extract krijg je niet uiteindelijk en je kan niets verliezen als je dood gaat. Beste manier om maps te leren kennen.

En het best is gewoon op 1 map beginnen.
Ik begon op customs en gebruikte deze map er voor op mijn 2e scherm. Na x aantal potjes begon ik heel snel spawns te herkennen en wist ik gelijk waar ik was.

Na redelijk korte tijd kon ik customs gewoon spelen zonder map. al zet ik voor de zekerheid altijd op mijn 2e scherm de map nog open.

Afbeeldingslocatie: https://from-rizo.se/tarkov-helper/images/maps/customs-maksen.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Ricmaniac op 06-01-2023 11:14 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kunt het beste offline mode starten en de extracts leren. Selecteer dat je zonder AI wil spelen. Dan kun je rustig de map doorlopen.

Eventueel op een tweede monitor nog een third party map zoeken van de maps die je wil leren.

Het daadwerkelijke schieten etc. zal je vooral leren door het spel te starten. Er is ook een uitstekende wiki voor Tarkov.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Denk inderdaad dat ik is iemand ga zoeken waar ik bij mee kan lopen en die wat dingen uitlegt. Maat van wie ik de key heb gekregen speelt al een tijdje niet meer, dus is ff rondvragen wie wel.
Offline mode is ook een goed idee.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Had sinds deze wipe het probleem dat ik tarkov niet meer kon spelen. Elke keer BSOD zodra ik een raid in ging. Stash en hideout etc werkte prima. Kreeg het met niks gefixt. Gisteren mijn pc helemaal opnieuw geïnstalleerd omdat ik dat al een tijdje van plan was. Tarkov doet het nu ook weer gewoon. Paar raids kunnen starten op verschillende maps en werkt weer als vanouds.

Toen ging ik Streets proberen. Die werkte helaas niet :'( zelfde BSOD weer. Toen weer andere map geprobeerd en deed het wel weer gewoon. Nou is mijn rig maar met 16gb RAM en dat schijnt dus ook het probleem te zijn. Las dat meer mensen met 16gb RAM problemen hebben. Heb nog een rig staan met 32GB ram maar iets lagere kloksnelheid dus die zal ik nog even proberen. als het dan weg is dan weet ik het zeker dat 16gb RAM gewoon niet meer genoeg is voor Tarkov :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

NoFearCreations schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 19:09:
Denk inderdaad dat ik is iemand ga zoeken waar ik bij mee kan lopen en die wat dingen uitlegt. Maat van wie ik de key heb gekregen speelt al een tijdje niet meer, dus is ff rondvragen wie wel.
Er is een Nederlandse Discord waar ook wel veel mensen zitten die willen helpen of begeleiden. https://discord.gg/CWQddSx

Verder kan ik je deze websites wel aanraden om je op weg te helpen:
Maps: https://mapgenie.io/tarkov
Wiki: https://escapefromtarkov.fandom.com/wiki/Quests

Offline mode is ook een aanrader inderdaad. Niet alleen om de map te leren kennen, maar ook om een beetje een gevoel te krijgen wat betreft het bewegen en de wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
NoFearCreations schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 19:09:
Zonder grap. Dit is bijna niet meer in je eentje te leren. Dit spel heeft echt een enorme leercurve. Op de Tarkov forums kun je sherpas vinden die nieuwe mensen op sleeptouw nemen.

Daarnaast hier in dit topic misschien?

En er zijn ook echt bakken discords te vinden waar je kunt afspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Heb een offline raid geprobeerd, maar heb inderdaad geen flauw idee wat ik aan het doen ben. :9

Ik denk ook dat een goede headset wel een pre is.

Heb me aangemeld op de bovenstaande discord, eens kijken wanneer ik tijd kan maken. Want het is ook geen spel wat je even een half uurtje speelt blijkbaar. :P

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

NoFearCreations schreef op zondag 8 januari 2023 @ 15:03:
Heb een offline raid geprobeerd, maar heb inderdaad geen flauw idee wat ik aan het doen ben. :9

Ik denk ook dat een goede headset wel een pre is.

Heb me aangemeld op de bovenstaande discord, eens kijken wanneer ik tijd kan maken. Want het is ook geen spel wat je even een half uurtje speelt blijkbaar. :P
Offline raid met de map ernaast. Als je dubbelklikt op "O" dan zie je jouw extracts, dan kun je meteen op de map checken waar je ongeveer moet zijn.

Goede headset is wel fijn inderdaad, zodat je weet waar de vijanden zijn.

Ook moet je wel even tijd ervoor vrij maken ja, vooral als je met anderen gaat spelen op de Discord zijn ze vaak wel in voor meerdere raids. Als je een keer snel tussendoor wil spelen kun je altijd een scav raid doen. Als scav raak je de spullen niet kwijt van je main character en kun je wel alles meenemen wat je in-raid vindt (als je succesvol extract natuurlijk). Alleen zit er een cooldown op scav raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

NoFearCreations schreef op zondag 8 januari 2023 @ 15:03:
. Want het is ook geen spel wat je even een half uurtje speelt blijkbaar. :P
Nee dat zeker niet. Het is wel een investment ja.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hammetje
Voor degenen die een Discord zoeken waar wat meer 'volwassen' spelers zitten, kan je de andere grote NL/BE Discord joinen: https://discord.gg/bqE5gwPg

Daar zitten overigens ook een aantal sherpa's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 10:55
Iemand tips op hoe je weet wat je wel en niet kan verkopen qua items?
Ik durf bepaalde dingen gewoon niet te verkopen ondanks dat ze al 2 weken in mijn stash zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

wErudite schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 16:43:
Ik durf bepaalde dingen gewoon niet te verkopen ondanks dat ze al 2 weken in mijn stash zitten.
Als je wilt min-maxen, hier opzoeken: https://tarkov.dev/items/
Dan zie je waar je die het beste kwijt kunt, als er een trader bij staat verkoop je het bij die trader. Als er flea staat is het waarschijnlijk wat meer waard i.v.m. trader limits (max X-uur aanschaf), hoge trader reqs. (bijv. Prapor 4 nodig om het item te kopen), noodzakelijk voor een gunsmith quest, goed voor een barter die meer geld oplevert of goed voor een barter waarbij je een item krijgt welke je niet (gemakkelijk) op een andere manier kunt krijgen. Maar voor de flea geldt dat het item found in raid moet zijn. Als laatste kan het een item zijn welke je nodig zult hebben voor een found in raid quest dit kun je gemakkelijk terugvinden op de wiki: https://escapefromtarkov....i/Escape_from_Tarkov_Wiki

Mijn advies als je echt geen idee hebt wat je aan het doen bent: verkoop het item als je het niet zelf wilt gaan gebruiken/
Probeer in deze volgorde te verkopen voor beste opbrengst:
  1. Ragman
  2. Therapist
  3. Mechanic
  4. Jaeger
Probeer in deze volgorde te verkopen om goede opbrengst te krijgen én op vrij natuurlijke wijze je traders (spend counter) omhoog te krijgen:
Jaeger
Prapor
Ragman

Therapist gaat toch vrij gemakkelijk omhoog omdat je hier waarschijnlijk twee scav cases zult kopen én hier je meds haalt. Mechanic kan als je Prapor al weer op het volgende level hebt zitten. Zie onderstaand voorbeeld; in dit geval heb ik Prapor al 'spend klaar' voor de volgende tier dus kan ik beter weer bij Mechanic verkopen. Mechanic heeft beter value voor items.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vIak7rz.png

Skier en Peacekeeper vallen een beetje buiten de boot. PK wil je eigenlijk alle soorten diaries aan verkopen die heeft daar een behoorlijk goede prijs voor (in Dollars). Skier doet van alles eigenlijk wel en is m.i. lagere prioriteit totdat je Prapor en Mechanic klaar hebt voor de volgende 'spend' tier.

Goede zaken om aan PK te verkopen zijn voornamelijk deze dingen:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jZe1iLT.png

edit:
FYI, als ik Skier vergelijk met Ragman voor armor levert hij 20% minder op. Voor weapon attachments (een wapens zelf) doet hij t.o.v. Mechanic er maar 13% van af.
Mocht je voor Skier niets te verkopen hebben maar wel z'n 'spend counter' verhogen kun je het beste z'n Saiga-9 kopen en verkopen dit is een omzet van 25400 en een verlies van net geen 7k, hier verlies je dus 28% op wat wel meer is dan verkopen van verkregen items die je normaliter voor een beter prijs bij andere traders kunt slijten, maar het is wel een optie als je snel de 'spend counter' wilt verhogen.

[ Voor 12% gewijzigd door True op 26-01-2023 17:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Je hebt hier https://escapefromtarkov.fandom.com/wiki/Quests een lijstje aan items die je voor quests nodig hebt. Dat gezegd hebbende; de quest-list is deze wipe best wel veranderd (uitgebreid) nav de streets of tarkov map. Ook zijn er natuurlijk nog daily en weekly tasks waar je die items voor kunt gebruiken.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Nu online
De game is bij mij onspeelbaar geworden i7 8700k.
Hoop stutters, kan niet eens fatsoenlijk scopen, granaten die je niet hoort vallen.

ze hebben het weer goed verkloot zo

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

loewie1984 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 15:33:
De game is bij mij onspeelbaar geworden i7 8700k.
Hoop stutters, kan niet eens fatsoenlijk scopen, granaten die je niet hoort vallen.

ze hebben het weer goed verkloot zo
Binaural aan of uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Nu online
Uit, ik heb task manager ernaast gehouden. Cpu rond de 70%, geheugen rond de 85% (16gb ram) heb het altijd fatsoenlijk kunnen spelen maar sinds v0.13 niet meer.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Sinds de update van vandaag bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Nu online
Nou ervoor was het ook al slechter sinds de update vanaf de wipe, maar als ik als pmc inspan in Reserve is het eigenlijk niet te doen

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Qua geluid is er ook wat veranderd, geluiden van/tijdens het zoeken in een stash/itembox/body zijn vele malen luider geworden.
Ik had zowel voor als na de patch van vandaag binaural uit staan, raar.

BSG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
True schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 19:43:
Qua geluid is er ook wat veranderd, geluiden van/tijdens het zoeken in een stash/itembox/body zijn vele malen luider geworden.
Ik had zowel voor als na de patch van vandaag binaural uit staan, raar.

BSG
Daar komt een hotfix voor begreep ik al. Moet je eens een mag inraid bijvullen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

MisterEagle schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 11:20:
[...]

Daar komt een hotfix voor begreep ik al. Moet je eens een mag inraid bijvullen...
Onze gebeden zijn gehoord:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchManticore
wErudite schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 16:43:
Tarkov-market.com

Item naam intypen en je ziet direct of hij nodig is voor een hideout-upgrade, quest en waar je het best kunt verkopen. Trader, market etc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

DutchManticore schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 13:15:
[...]

Tarkov-market.com

Item naam intypen en je ziet direct of hij nodig is voor een hideout-upgrade, quest en waar je het best kunt verkopen. Trader, market etc
Ik gebruik dan deze: https://tarkov.dev/items/ die werkt erg soepel en ook gemakkelijk ingame alt-tabben CTRL+Q en typen en direct zien of iets in je prison wallet moet of niet ;)
Die heeft ook die profit functionaliteiten zonder dat je er 5$/mnd voor moet neerleggen 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door True op 28-01-2023 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
True schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 13:43:
[...]

Ik gebruik dan deze: https://tarkov.dev/items/ die werkt erg soepel en ook gemakkelijk ingame alt-tabben CTRL+Q en typen en direct zien of iets in je prison wallet moet of niet ;)
Die heeft ook die profit functionaliteiten zonder dat je er 5$/mnd voor moet neerleggen 8)7
Profit functionaliteit? Ik betaal echt nergens voor, kan overal gewoon bij dacht ik? 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

DutchManticore schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 13:50:
[...]

Profit functionaliteit? Ik betaal echt nergens voor, kan overal gewoon bij dacht ik? 🤔
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Fb9VKGo.png

Dit lijkt bij tarkov.dev standaard er in te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Dit topic leeft niet zo heel erg meer, maar toch speel ik Tarkov nog meerdere keren per week.
Het plezier is sinds kort een beetje weg, en onderstaande video laat zien waardoor dit komt.

Andere mensen de video ook al gezien? Zo ja, wat is jullie oordeel hierover?

YouTube: The Wiggle That Killed Tarkov

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

wErudite schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 16:00:
Dit topic leeft niet zo heel erg meer, maar toch speel ik Tarkov nog meerdere keren per week.
Het plezier is sinds kort een beetje weg, en onderstaande video laat zien waardoor dit komt.

Gezien, was verrast over de frequentie, maar het is wel wat vaag. Geen echte data, geen statistieken enkel onderbuikgevoelens gestaafd met 'bewijs' van deze videomaker.
Persoonlijk denk ik dat 60% v.d. games echt niet onrealistisch is, maar het bewijs is dun. Mooi dat de hele community dit klaarblijkelijk nodig had om helemaal uit de plaat te gaan en dat BSG hun best leek te doen om er onderuit te komen.

Ik denk dat dit deze wipe het begin van het einde is. Of EFT bloed dood, of ze maken een ommekeer. Maar eigenlijk denk ik dat BSG al wel genoeg spelers uit de niche doelgroep aangetrokken heeft dat ze gewoonweg minder en minder omzet gaan maken en beter af zijn met 'deadgame' zodat ze EFT 2.0 kunnen gaan uitbrengen voor een nieuwe prijs.

Ik heb nul vertrouwen in BSG, al niet sinds de tweede maand dat ik EFT speel eigenlijk en dat zal wel niet veranderen. Dat ze een post van 3 jaar geleden 1:1 kopiëren om de gemoederen te susses zegt m.i. genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
True schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 16:05:
[...]

Gezien, was verrast over de frequentie, maar het is wel wat vaag. Geen echte data, geen statistieken enkel onderbuikgevoelens gestaafd met 'bewijs' van deze videomaker.
Persoonlijk denk ik dat 60% v.d. games echt niet onrealistisch is, maar het bewijs is dun. Mooi dat de hele community dit klaarblijkelijk nodig had om helemaal uit de plaat te gaan en dat BSG hun best leek te doen om er onderuit te komen.

Ik denk dat dit deze wipe het begin van het einde is. Of EFT bloed dood, of ze maken een ommekeer. Maar eigenlijk denk ik dat BSG al wel genoeg spelers uit de niche doelgroep aangetrokken heeft dat ze gewoonweg minder en minder omzet gaan maken en beter af zijn met 'deadgame' zodat ze EFT 2.0 kunnen gaan uitbrengen voor een nieuwe prijs.

Ik heb nul vertrouwen in BSG, al niet sinds de tweede maand dat ik EFT speel eigenlijk en dat zal wel niet veranderen. Dat ze een post van 3 jaar geleden 1:1 kopiëren om de gemoederen te susses zegt m.i. genoeg.
Ben het helemaal met je eens. Ik ben sinds de laatste paar dagen ook aan het zoeken naar een nieuwe game, om dan maar terug te keren wanneer BSG het ooit op orde heeft. Maar ook voordat ik bij Tarkov uit kwam als juiste game, heeft het maanden geduurd. Ben bang dat het weer een lange zoektocht gaat zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

wErudite schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 16:00:

Had hem gezien. echt heel bizar vooral de frequentie dat hacken gebeurd. Ik dacht het vaker al wel maar door het op deze manier bevestigd te krijgen maakt het toch zieker. Ik verwacht ditzelfde gedrag namelijk in Warzone 2 enzo aangezien die zelfs F2P is.

Die 60% van zijn raids die hij benoemd is zelfs het minimum he omdat die dat met zijn data heeft kunnen hard maken.. Dus je kan er eigenlijk vergif op innemen dat het zelfs hoger is dan 60%.

Dit zal altijd een probleem blijven en eigenlijk nog groeien vrees ik tenzij er immens geinvesteerd word in anti cheat want er komen ook steeds meer hacks zelfs naar console toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Wauw dat is best wel extreem zeg. Het vervelende is nog wel dat het lastig te zeggen is of iemand cheat, omdat er inderdaad geen replay is of iets dergelijks. Nou moet ik zeggen dat ik zelf niet het gevoel had dat er zoveel gecheat werd, omdat het gewoon een moeilijke game is.

Naast dat vind ik de 2 wipes per jaar voor iemand die niet zo heel veel speelt eigenlijk best veel. Ik snap de reden wel, maar het is gewoon vervelend telkens weer diezelfde vervelende tasks te moeten doen. Mijn hoogst behaalde level was 26 (ben nu lvl18). De weg naar lvl15 is een hele lange voor mij, om eindelijk de flea te kunnen gebruiken. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Expired
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13:18
Moet eerlijk zeggen dat ik er deze wipe ook best wel moeite mee heb.
Ben op dit moment level 17, maar de huidige staat van de game trek met niet echt aan dus start is liever een andere spelletje op.
Meer ook dat dit ook zo is met groep waar ik normaal mee speelde.

Het filmpje van de cheaters verklaard wel een hoop van wat je tegen komt.

We lijken allemaal wel beetje uitgekeken op de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Ze adverteren nu zelfs:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/toPqdrz.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Korkss
Elke online shooter die ik speel of heb gespeeld heeft cheaters, enige verschil voor me is dat je in Tarkov een soort van gestraft wordt als je sterft. Je gear/loot is weg en daar raak je wel aan gehecht een soort van. Sinds ik letterlijk geen fuck meer geef om roubles gear etc, heb ik gewoon ziek plezier met tarkov. Tuurlijk ga ik soms dood door een sus iemand, maar dan zeg ik GG veel plezier met mn gear en start ik de volgende raid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterEagle
Korkss schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 22:05:
Elke online shooter die ik speel of heb gespeeld heeft cheaters, enige verschil voor me is dat je in Tarkov een soort van gestraft wordt als je sterft. Je gear/loot is weg en daar raak je wel aan gehecht een soort van. Sinds ik letterlijk geen fuck meer geef om roubles gear etc, heb ik gewoon ziek plezier met tarkov. Tuurlijk ga ik soms dood door een sus iemand, maar dan zeg ik GG veel plezier met mn gear en start ik de volgende raid.
Ik ben het hier helemaal mee eens. Ik denk dan ook dat de community de game om zeep gaat helpen. De meeste kunnen toch niet goed om gaan met de consequenties van dood gaan in tarkov. Dus omdat het zo punishing is, is de uitgever ruk etc want zo veel hackers. Er is geen enkele multiplayer game waar geen hackers zijn. Alleen bij de meeste games is het veel minder heftig als je dood gaat.

(en oké, natuurlijk is er genoeg wat BSG kan én moet verbeteren. Maar het probleem ligt echt niet alleen daar)

nog 20k exp tot level 44 hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Korkss schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 22:05:
Als je wat beter dan gemiddeld bent en een hele lobby dood maakt om vervolgens door een cheater doodgemaakt te worden, dan is dat in Tarkov wel een stuk vervelender dan in andere games vind ik.

Heb je een heleboel gear geloot en ga je dood door iets waar je vrijwel niets tegen kunt doen.

De wijzigingen waar de developers nu mee bezig zijn vind ik wel goed verder. Maar voorlopig laat ik Tarkov even liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-06 16:17
Ik vind het niet erg om door betere spelers gedood te worden, ik ben zelf niet zo goed,
wel level 17-18 maar lastige missies zoals kill pcm's zijn al lastig genoeg, als er dan zo
veel cheaters in een game zitten worden deze missies bijna onmogelijk voor mij.
Het verklaart wel een hoop dat ze me soms vinden als ik verstop ben en al een tijdje
niet bewogen had of schoten vanuit het niets. Ik wist niet dat het zo erg was.
Dit in combinatie met het lange wachten om een game te starten zorgen er voor dat ik een tijdje
niet meer speel tot het probleem is opgelost, en ze kunnen dat wel, als je bij goat de 2e video kijkt
dan heeft hij met security expers van valoriant gesproken die zeggen dat ze het merendeel van de
cheat detecteren die nu bij eft gebruikt worden en dat de meeste beveiligingen al in windows aanwezig zijn.

YouTube: Am I Banned?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Het aantal spelers is na de Wiggle video dramatisch afgenomen volgens mij.

Items is staan relatief lang op de markt, de waarde van alle items is merkbaar gekelderd (meer dan de normale wipe progression)

Hopen dat BSG nu eindelijk eens echt werk hiervan maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwau5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-03 19:21
DutchManticore schreef op zondag 19 maart 2023 @ 14:37:

Items is staan relatief lang op de markt, de waarde van alle items is merkbaar gekelderd (meer dan de normale wipe progression)

Na het uitbrengen van de video kwamen veel mensen tot de ontdekking hoe makkelijk je in Tarkov kon cheaten.
Dagen na de video stikte het elke raid van de rage cheaters omdat iedereen er ongeschonden mee wegkomt.
Dit heeft heel veel legit spelers de game doen verlaten voor lange tijd vrees ik.

Voor mij geld hetzelfde, ben er voorlopig wel even klaar mee. Bergen cheaters, waardeloze audio, waardeloze performance op Streets etc.

Ben inmiddels weer met SPT-AKI begonnen en met name de Softcore mod, heb in geen tijden zoveel schik gehad met Tarkov, echt het proberen waard.
Blijf dit wel spelen totdat er fatsoenlijke anti-cheat inzit en de vele bugs eindelijk een keer verholpen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DutchManticore schreef op zondag 19 maart 2023 @ 14:37:

Ik merk het ook. Veel lege servers. Zelf heb ik er ook niet zo'n zin meer in, maar ik denk ook dat het komt doordat ik aan het begin van een wipe erg veel speel en dan een soort burnout krijg of zo. En ik denk dat stiekem best veel mensen dat ervaren.

De updates van Tarkov volg ik nog vrij nauw en ze zijn wat mij betreft wel echt heel goed bezig de laatste tijd. Steeds nieuwe zaken die toegevoegd worden / worden verbeterd en ze communiceren er ook een stuk beter over dan voorheen, en vooral frequenter.

Binnenkort kun je ook zien of iemand die jij gereported hebt gebanned is. Leuke ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:15
koekwau5 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 11:33:
[...]

Na het uitbrengen van de video kwamen veel mensen tot de ontdekking hoe makkelijk je in Tarkov kon cheaten.
Dagen na de video stikte het elke raid van de rage cheaters omdat iedereen er ongeschonden mee wegkomt.
Dit heeft heel veel legit spelers de game doen verlaten voor lange tijd vrees ik.

Voor mij geld hetzelfde, ben er voorlopig wel even klaar mee. Bergen cheaters, waardeloze audio, waardeloze performance op Streets etc.

Ben inmiddels weer met SPT-AKI begonnen en met name de Softcore mod, heb in geen tijden zoveel schik gehad met Tarkov, echt het proberen waard.
Blijf dit wel spelen totdat er fatsoenlijke anti-cheat inzit en de vele bugs eindelijk een keer verholpen zijn.
https://www.reddit.com/r/...rovider_raided_by_police/

Deze schijnen de cheat gemaakt te hebben die al 3 jaar undeteced was maar zo vele anderen nog gok ik.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Het is hier bijzonder stil, zijn er nog mensen die dit spelen? :)

Anyway, vanavond weer een nieuwe TarkovTV waarin we nieuwe aankondigingen mogen verwachten, en misschien wel nieuwe features. Ik ben in elk geval erg stoked voor wellicht een Tarkov Arena releasedate in de nabije toekomst en hopelijk wat duidelijkheid over wanneer Unity 2021 wordt uitgerold.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Ik heb op geen enkele manier nog vertrouwen in de ontwikkelaar. Heb het inmiddels ook al weer een jaartje niet gespeeld en mis het niet. Het had z'n charme, maar door verschillende factoren: hackers, slechte ontwikkelingen, support en nog wat andere zaken heb ik gewoon geen behoefte om het nog te spelen. Het was mij de 140€ wel waard, maar ik zou het op dit moment echt niemand aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
scorpie schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 16:34:

Anyway, vanavond weer een nieuwe TarkovTV waarin we nieuwe aankondigingen mogen verwachten, en misschien wel nieuwe features. Ik ben in elk geval erg stoked voor wellicht een Tarkov Arena releasedate in de nabije toekomst en hopelijk wat duidelijkheid over wanneer Unity 2021 wordt uitgerold.
Jazeker. Ik heb begin van de wipe gespeeld, toen een maandje of 1.5 laten liggen en zit er sindsdien weer in.

De QoL verbeteringen die vanavond zijn aangekondigd vind ik top. Blijf er vaak plezier mee hebben en de stappen die ze maken zijn goed. Moet er wel bij zeggen dat hoe minder serieus je de game neemt hoe makkelijker ik over cheaters en netwerkfouten heen stap. Nog steeds mijn geld meer dan waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

@True ik snap wat je bedoelt, ik heb deze wipe ook niet veel gespeeld, maar dat komt voornamelijk omdat ik eigenlijk wacht op de QoL changes die ze voor aanstaande patch hebben aangekondigd. Ik ben in game-wereld bejaard (eind 30), dus m'n FPS skills zijn next to nowhere, dus ik zit meer in de lobby dan in raid. Maar ik vind het concept heel vet, dus ik blijf wel spelen.

@soskes Ja exact hetzelfde hier. Ik speelde m'n eerste wipe zoveel mogelijk, en nu is het meer een beetje lollen met wat vrienden en we zien wel of we quests halen of niet. Quests proberen te halen is altijd wel een leuke raid objective, maar als we besluiten om een boss te gaan hunten, is dat net zo leuk. Ooit Kappa gehaald, vind het wel goed zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

scorpie schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 16:34:

Speel het niet, maar ga het wel weer spelen bij de nieuwe wipe. Ergens in augustus dus. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soskes
scorpie schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 09:22:
@True ik snap wat je bedoelt, ik heb deze wipe ook niet veel gespeeld, maar dat komt voornamelijk omdat ik eigenlijk wacht op de QoL changes die ze voor aanstaande patch hebben aangekondigd. Ik ben in game-wereld bejaard (eind 30), dus m'n FPS skills zijn next to nowhere, dus ik zit meer in de lobby dan in raid. Maar ik vind het concept heel vet, dus ik blijf wel spelen.

@soskes Ja exact hetzelfde hier. Ik speelde m'n eerste wipe zoveel mogelijk, en nu is het meer een beetje lollen met wat vrienden en we zien wel of we quests halen of niet. Quests proberen te halen is altijd wel een leuke raid objective, maar als we besluiten om een boss te gaan hunten, is dat net zo leuk. Ooit Kappa gehaald, vind het wel goed zo :)
Ja, moet zeggen dat ik toch altijd Kappa taken blijf doen. Gewoon om te kijken of het beter gaat. Maar net zoals nu blijf ik hangen op 1 kill Lighthouse for SBIH. Die map is redelijk dood.

En btw, stop even te zeggen dat je bejaard bent voor de gamewereld :P. De gamewereld groeit gewoon met ons mee :). Maar zit ook in die leeftijdsrange en speel soms met een broertje van 28. Zeg dan maar dat na de zoveelste keer gekilled worden het aan de reflexen ligt. Easy W :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Ik vind het lastig, ik weet nu niet hoe goed de cheaters zijn aangepakt.
Als je in dat filmpje op youtube zag hoe veel cheater er tegelijk actief waren vraag ik
me af hoe dat nu is op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
bamboe schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 17:19:
Ik vind het lastig, ik weet nu niet hoe goed de cheaters zijn aangepakt.
Als je in dat filmpje op youtube zag hoe veel cheater er tegelijk actief waren vraag ik
me af hoe dat nu is op dit moment.
Ik persoonlijk denk dat het meevalt. Speel bijna iedere dag wel even sinds een maand of 3 weer en daarin heb ik zelden dat ik mijzelf afvraag hoe ik doodga.

Gisteren op Labs toevallig iemand die mij killed terwijl ik in de badkamer sta met 1 deur en daar kwam het schot niet doorheen. Dus die was voor mij overduidelijk.

Maar verder, ik denk dat het meevalt. Vooral de mindset is belangrijk in Tarkov of je er plezier aan beleefd. Als zoiets mij 1x in de maand voor zou komen, accepteren , rapporteren en doorgaan. Als het me meerdere keen per week zou overkomen, even neerleggen de game en na een week nog een keer proberen.

Ik denk dat het grootste probleem nog steeds in Labs zit. Maar wellicht met een nieuwe wie, als de aantallen er weer zijn, dat het anders wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik heb de game sinds eind 2020, dus heb wel wat wipes meegemaakt, en ik moet zeggen dat ik wipe na wipe minder speel, maar dat komt omdat ik dus teveel in de lobby / stash rondhang. Ik hoop daarom dat met de aankomende QoL changes ik gewoon met 3 klikken een vaste loadout kit kan equipen / kopen met healing, grenades, armor, helm, rig etc, en dan weer gewoon snel kan queuen. Een weapon preset hebben is leuk, maar ik zoek me altijd rot naar de juiste combinatie van kogels, mags, dat soort dingen. Als je dat allemaal in loadout presets kan zetten, ben ik een gezegend man.

Laat die update maar komen! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

EFT is op dit moment (zo laat in wipe) dan ook bijna helemaal dood, dus er zullen ook beduidend minder hackers meespelen. Na een wipe en dan de eerste twee maanden is dat wel anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterEagle
Wipe! (is live)

Patchnotes:
https://forum.escapefromt...023-patch-notes-for-0135/

Maar voor nu zijn de servers overleden, uiteraard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-06 13:06

garriej

Ik las ondertieten.

Twee wipes gelden voor het laatst gespeeld.

Met alle updates van de laatste tijd deze wipe maar weer is een kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:57

Dhrax

Prog Lord

MisterEagle schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 16:05:
Wipe! (is live)

Patchnotes:
https://forum.escapefromt...023-patch-notes-for-0135/

Maar voor nu zijn de servers overleden, uiteraard.
Een patch die een AAA ontwikkelaar er in een week doorheen knalt ... hier zijn ze een half jaar mee bezig. De progressie met deze game is echt tergend traag. Ze 'lichten' al jaren mensen op met de 'Limited Edition' uitgave, die gewoon te koop blijft. Ik voorzie nog jaren want deze game gaat niet snel uit beta komen.

Ze hebben geluk met een vast clubje Twitchers die als dagbesteding het spelen van Tarkov hebben. Gratis reclame dus, snap in die zin ook wel dat BSG ze af en toe eens wat ingame items geeft. Nog een dikke middelvinger naar de casuals die deze opties nooit gaan krijgen.

Ik denk dat veel mensen wel klaar zijn met Tarkov inmiddels :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Korkss
Dhrax schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 12:20:
[...]

Een patch die een AAA ontwikkelaar er in een week doorheen knalt ... hier zijn ze een half jaar mee bezig. De progressie met deze game is echt tergend traag. Ze 'lichten' al jaren mensen op met de 'Limited Edition' uitgave, die gewoon te koop blijft. Ik voorzie nog jaren want deze game gaat niet snel uit beta komen.

Ze hebben geluk met een vast clubje Twitchers die als dagbesteding het spelen van Tarkov hebben. Gratis reclame dus, snap in die zin ook wel dat BSG ze af en toe eens wat ingame items geeft. Nog een dikke middelvinger naar de casuals die deze opties nooit gaan krijgen.

Ik denk dat veel mensen wel klaar zijn met Tarkov inmiddels :o
Ondanks de traagheid in development, cheaters en bugs. Heb ik elke wipe veel plezier aan tarkov hoor. Ben alleen altijd weg end-wipe omdat ik al die level 6 gear zwetende m4 gebruikers wil vermijden. Early wipe is er voor mij geen leukere shooter dan tarkov al jaren!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Ik denk dat de game het meeste last heeft van de lange tijd om een sessie te starten,
Bij mij duurd dat 10-15 min om ergens in te komen, ja als je dan door een hacker word afgeknalt
is dat klote, als het maar een paar minuten zou duren dan zou alles minder erg zijn want dan heb
je zo een nieuwe game, nu moet je weer 10-15 min wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GZN
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:13

GZN

bamboe schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 15:10:
Ik denk dat de game het meeste last heeft van de lange tijd om een sessie te starten,
Bij mij duurd dat 10-15 min om ergens in te komen, ja als je dan door een hacker word afgeknalt
is dat klote, als het maar een paar minuten zou duren dan zou alles minder erg zijn want dan heb
je zo een nieuwe game, nu moet je weer 10-15 min wachten.
Misschien eens een keer als PMC spelen i.p.v. scav. Ik hoef nooit langer dan een paar minuten te wachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hammetje
@bamboe ; je kan eens kijken welke servers je aan hebt staan. Dat doe je in de launcher, niet in Tarkov zelf. Ik had ook lange laadtijden, vooral als SCAV. Van de week, na wipe, servers aangepast van ‘Auto EU’ naar alle regio’s binnen de EU (North, East, etc). Sindsdien merkbaar snelle laadtijden. PMC Max minuut of 4, SCAV vaak binnen 5-6 minuten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• brtk
[b]scorpie in "Escape from Tarkov" Ik ben in game-wereld bejaard (eind 30), dus m'n FPS skills zijn next to nowhere, dus ik zit meer in de lobby dan in raid.
Oh shit... ik loop tegen de 50 en speel dit spel al een aantal jaren nagenoeg elke dag :D. (teller staat in m'n profile nu op > 5100 uur 8)7).

Ermee beginnen was echt een ramp qua mee kunnen komen, maar moet zeggen dat het me nu, ondanks m'n leeftijd, toch best goed afgaat.

Blijft de beste en meest intensieve game die ik ooit gespeeld heb. Ondanks de bugs, cheaters, wipe problemen etc vermaak ik me er nog steeds kostelijk mee. En heel veel geleerd over (moderne) wapens en ammo.

[ Voor 4% gewijzigd door brtk op 14-08-2023 15:22 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• soskes
Leeftijd is natuurlijk geen ding in Tarkov, gaat hier meer om je speelstijl. Dus jij kunt nog een tijd vooruit en ik ook hoop ik.

Ik lees hier weer commentaren en dan denk ik weleens dat Tarkov gewoon niet de game voor diegenen is.

Cheaters: Vorige wipe 2 keer duidelijk door een cheaters gekilled, gerapporteerd en gebanned.
Valt mij alleszins mee. En met 6000 uur mag ik wel zeggen dat ik vaak genoeg speel.

Ontwikkeling traag, dat kan. Maar geen triple A developer, begonnen als zeer onervaren ontwikkelaars en nu meer ervaren vind ik het prima. Zeker deze wipe zijn er QoL ontwikkelingen die ik heerlijk vind. Tuurlijk, ik wil ook meer maar met de transparantie van BSG met betrekking tot de roadmaps ben ik tevreden.

Deze wipe vind ik tot nu toe een van de soepelere wipes die ik heb meegemaakt. Geen servers die er uit knallen, geen desync die om te janken is en alleen op streets waar de prestaties lastig waren maar waar sinds de laatste patchwork ik 60 fps haal met soms een jitter en stotter....
Grootste frustratie, het volume van het kooten/ searchen op streets. Mijn god, dat is luider dan de welbekende sirene op reserve :) .

Al met al snap ik dat mensen uitgekeken raken op Tarkov maar de commentaren die je dan leest op reddit en andere plaatsen over cheaters en andere zaken, vergelijk het even met andere games en dan denk ik dat BSG het aardig doet.

Iedereen die is begonnen, veel plezier en succes in de wipe. En voor degene waar Tarkov veel frustratie voor levert, start een andere game waar je veel plezier mee hebt en geef je frustraties en bugs aan bij BSG zodat zij er wat mee kunnen doen of biet als ze het niet juist / belangrijk vinden.

• scorpie

scorpie

Supra Addict

brtk schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 15:21:
[...]

Oh shit... ik loop tegen de 50 en speel dit spel al een aantal jaren nagenoeg elke dag :D. (teller staat in m'n profile nu op > 5100 uur 8)7).

Ermee beginnen was echt een ramp qua mee kunnen komen, maar moet zeggen dat het me nu, ondanks m'n leeftijd, toch best goed afgaat.

Blijft de beste en meest intensieve game die ik ooit gespeeld heb. Ondanks de bugs, cheaters, wipe problemen etc vermaak ik me er nog steeds kostelijk mee. En heel veel geleerd over (moderne) wapens en ammo.
100% eens. Als ik nu een andere shooter doe, mis ik het Tarkov gevoel. En wat dat dan precies is kan ik niet onder woorden brengen. :)
soskes schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 06:56:
Leeftijd is natuurlijk geen ding in Tarkov, gaat hier meer om je speelstijl. Dus jij kunt nog een tijd vooruit en ik ook hoop ik.

Ik lees hier weer commentaren en dan denk ik weleens dat Tarkov gewoon niet de game voor diegenen is.

Cheaters: Vorige wipe 2 keer duidelijk door een cheaters gekilled, gerapporteerd en gebanned.
Valt mij alleszins mee. En met 6000 uur mag ik wel zeggen dat ik vaak genoeg speel.

Ontwikkeling traag, dat kan. Maar geen triple A developer, begonnen als zeer onervaren ontwikkelaars en nu meer ervaren vind ik het prima. Zeker deze wipe zijn er QoL ontwikkelingen die ik heerlijk vind. Tuurlijk, ik wil ook meer maar met de transparantie van BSG met betrekking tot de roadmaps ben ik tevreden.

Deze wipe vind ik tot nu toe een van de soepelere wipes die ik heb meegemaakt. Geen servers die er uit knallen, geen desync die om te janken is en alleen op streets waar de prestaties lastig waren maar waar sinds de laatste patchwork ik 60 fps haal met soms een jitter en stotter....
Grootste frustratie, het volume van het kooten/ searchen op streets. Mijn god, dat is luider dan de welbekende sirene op reserve :) .

Al met al snap ik dat mensen uitgekeken raken op Tarkov maar de commentaren die je dan leest op reddit en andere plaatsen over cheaters en andere zaken, vergelijk het even met andere games en dan denk ik dat BSG het aardig doet.

Iedereen die is begonnen, veel plezier en succes in de wipe. En voor degene waar Tarkov veel frustratie voor levert, start een andere game waar je veel plezier mee hebt en geef je frustraties en bugs aan bij BSG zodat zij er wat mee kunnen doen of biet als ze het niet juist / belangrijk vinden.
Precies wat je zegt. Als non-AAA developer vind ik dat BSG het zeker niet verkeerd doet. Natuurlijk doen ze dingen niet optimaal, maar het zegt wat dat ik altijd maar terug blijf komen ondanks de soms lange connection times, op 500m door een scav met magnum buckshot een headshot kop, etc.

Deze wipe is wat mij betreft ook de beste tot nu toe, en ik heb er geloof ik 6 meegemaakt tot nu toe. Ben ook zeer blij met de QoL changes tot nu toe, en het blijft beter worden. Helaas gaan er maar zoveel uren in 1 dag, anders had ik meer gespeeld :P

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:57
soskes schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 06:56:

Tis maar net wat je tegenkomt. Pestily geeft net in een video aan dat van de 60 raids in deze patch hij 37 keer door een cheater is gekilled die nu zijn gebanned (je krijgt een message ingame daarvan tegenwoordig). Nu zijn dat andere servers, maar het kan dus zeker van persoon tot persoon verschillen. N=1 ding.

Wel met je eens dat Tarkov niet voor iedereen is inderdaad. :D

• brtk
37/60.... dat is wel echt diep triest. Merk dat zelf gelukkig niet in die mate op de EU servers. Dan zou de lol er wel gauw vanaf gaan vrees ik.

• MisterEagle
MuddyMagical schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 16:15:
[...]

Tis maar net wat je tegenkomt. Pestily geeft net in een video aan dat van de 60 raids in deze patch hij 37 keer door een cheater is gekilled die nu zijn gebanned (je krijgt een message ingame daarvan tegenwoordig). Nu zijn dat andere servers, maar het kan dus zeker van persoon tot persoon verschillen. N=1 ding.

Wel met je eens dat Tarkov niet voor iedereen is inderdaad. :D
Kleine nuance, van de 67x dat hij dood is gegaan ongeveer is 37 keer iemand gebanned.
Hij heeft op dat moment rond de 231 raids gedaan.

YouTube: BIG QOL AND TASK CHANGES! - 0.13.5 PATCH INITIAL THOUGHTS - Escape f...
Pagina: 1 ... 20 ... 25 Laatste