En zijn reactie dat ik blijkbaar totaal geen leven heb is verder niet aanvallend?Typhone schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 10:27:
[...]
Waarom meteen zo cynisch en aanvallend reageren tegen @UnderAVoidSky? Het punt wat hij maakt is volkomen valide. Op het moment dat jij late wipe niemand tegen komt en pas op het einde van de raid soms een sub level 30 tegenkomt leert mij twee dingen:
1) Je zoekt PVP
2) Je speelt als een rat
Dat werkt niet hè. Wil je daar verandering in brengen (ook late wipe) adviseer ik je op Shoreline naar Resort te rushen, Woods naar Sawmill, Customs naar Dorms of Crackhouse of de bunkers in bij Reserve. Ook KIBA / Techlight/ Rasmussen/Adik/Oli op Interchange is zelfs in de nacht nog druk met high levels.
Jij doet hier een bewering 'over het restje' spelers om daarmee een punt te maken waarom voor jou de game saai is. Toch staat de waarheid ook daar een klein beetje haaks op want de high levels zijn alom aanwezig maar die spelen in de regel niet aan de rand van de map zoals de low-level questers wel vaak doen. Overigens geef je wel aan dat je 'geruime tijd geleden' gestopt bent... wat is geruime tijd? Want wellicht was het vroeger anders. Op dit moment echter niet (en april/mei/juni ook niet (12.12 late wipe).
Ik zoek inderdaad PvP en waarom is dat slecht? Wat mij betreft is dat nog steeds 1 van de belangrijkste elementen in Tarkov, en dat is ook goed te doen - tot een gegeven moment waarbij iedereen de wipe heeft verlaten.
Je hoeft mij verder niet te vertellen waar ik PvP kan vinden (en no offence, maar iemand die pas dit jaar voor het eerst komt kijken heeft ondanks die 1800 uur nog een heleboel te leren). Natuurlijk zit ik niet ergens in de middle of nowhere in een bosje te wachten. Dat is namelijk geen PvP. En zelfs low levels kom je daar waarschijnlijk niet tegen. Je argument slaat ook verder nergens op, aangezien ik duidelijk aangeef dat het pas later in de wipe een probleem is. Dat zou dus betekenen dat eerder in de wipe iedereen in de middle of nowhere loopt.
Maar goed, ik heb rond 11 september dit jaar voor het laatst gespeeld. Zelfs op Customs (en ja, ik ga naar Dorms en Crackhouse) vond ik bijna geen spelers meer die redelijk hoog level waren of in ieder geval een uitdaging konden bieden.
Mijn server selectie is vooral auto-EU geweest, maar ik heb ook losse servers geprobeerd. En ik speel niet midden in de nacht of zo.
Ik ga niet steeds het spel opstarten om te kijken of ik toevallig een raid kan vinden waar wel PvP aanwezig is. Mijn persoonlijke ervaring was op een gegeven moment zoals ik het beschreef. Het stopt dan voor mij. Dat jouw ervaring anders is, vind ik niet zo relevant. Ik heb daar helemaal niks aan.