• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09:50
James Pond schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 13:54:
Heuyyy spelen er nog mensen dit hier?

Het is mijn eerste wipe en ik suck wel redelijk, al heb ik een enorme stash aan guns en armor opgebouwd. Iets van 87mil stash worth :')

Maargoed maar heel af en toe dat ik een chad gun uit mn inventory haal, voor de rest zit ik toch nog te kutten met custom AKMSN's met BP ammo enz..

Als iemand het tof vind om met een noob te spelen, ik weet wel redelijk veel goede loot spots want heb al die videos gekeken van de maps enz :p.

Stuur me een DM want ik zou het leuk vinden om een x een duo te doen, ik doe nu altijd solo's.
Zeker, toch aardig wat uurtjes per week gaande.
Speel deze wipe alleen nog maar customs, heb veel quests gedaan tot level 25 ofzo, daarna alleen maar pvp zoeken op customs. Haal daar het meeste plezier uit en merk dat customs het breedste aanbod heeft qua pvp. Andere maps ben ik vaak mensen aan het zoeken en vaak vind ik niemand.
Toevoegen mag altijd, speel wel altijd samen met een maat van me.
KorkssTV is mijn tarkov naam :Y)

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
Zo akelig rustig hier :).
Einde wipe zal over niet al te lange tijd gaan komen dus maar eens mijn statistieken gepost van mijn allereerste wipe:

Hideout is compleet uitgebouwd op level 3 BTC farm en Solar Power na.
In het begin niet zo heel veel met craften gedaan maar daar achteraf wat meer spijt van gekregen.
Heb in maart eens zitten bijhouden wat een GEMIDDELDE SCAV run mij netto opleverde -> 584.000 per run gemiddeld. Startte ik met een kleine of geen rugzak dan ging ik altijd op zoek in de hot spots om een rugzak te zoeken dan wel te vinden.

Belangrijkste lessen die ik geleerd heb:

1) Doodgaan is goed (maar niet fijn). De game vraagt om kritisch in de spiegel te kijken en wie dat niet kan heeft niks in Tarkov te zoeken.
2) Scav runs zijn belangrijk. Behandel je Scav met liefde en plezier met name als de military powerfilters en dergelijke grof geld waard zijn.
3) Scav runs om wapens te gaan verzamelen op Reserve / Lighthouse ? Geen idee waarom mensen dat zouden doen als scav. Vrijwel elke scav knalt je neer, rogues op de loer, PMC's op de loer. Staat haaks op het fenomeen dat je als SCAV een surival percentage van 90% moet (proberen te!) hebben.
4) Gear fear -> in het begin gehad maar door de angst om battles aan te gaan veelal zonder een schot te vuren dood gegaan. Nu push ik als het moet en reset ik de fight als het moet.
5) Voor de beginners: begin om te minimaal 40-50m voor je te kijken. De rest komt van je headset. In den beginne (toen ik van COD kwam) veel problemen mee gehad doordat men van véél verder schoot dan ik dacht.
6) Speel alleen. Groepen zijn leuk omdat je je veilig waant maar je racen als gekken de maps rond. Ben je eenmaal bekend met de maps ga gerust met mensen de raid in. Ik heb maximaal 50 raids niet solo gespeeld en voor de rest 100% solo.

Focus jezelf op enkele maps als het je eerste wipe is. Voor mij zijn dat Shoreline, Customs, Woods en Interchange. De laatste tijd heb ik wat meer op Reserve en Lighthouse gezeten. Labs ben ik twee keer geweest maar vind ik nog niet interessant. Ben inmiddels alleen nog maar op PVP uit en kom uitsluitend nog full geared naar de raids met M61, M62, 7.62BP of M856/M855A1. Heel soms even een uitstapje maken naar andere guns/ammo waaronder de Kriss Vector .45 ACP of de UMP beide met AP ammo.

Voor vragen of tips: shoot.

[Voor 4% gewijzigd door Typhone op 23-05-2022 22:00]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ultimo
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-06 21:08
Ik speel al dik een maand niet meer.
Ben er een beetje klaar mee met al die hackers :+
Deze wipe wel voor het eerst labs een beetje gespeeld, maar dat is niet echt mijn ding.
Wel zo goed als alle quests gedaan :)

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online
Ik denk dat ik maar 2 à 3 keer hackers ben tegengekomen. Voor de rest kom ik niet op labs want moet nog steeds de fights onder de knie krijgen en als ik hoor hoeveel hackers daar rondrennen... nein :).

Komende wipe wel even een plannetje gemaakt om binnen 1 dag level 15 te zijn. Dat maakt het upgraden van de hideout een stuk makkelijker en sneller. Dat had ik wel even onderschat in het begin. Ook hoe belangrijk traders levelen is.

[Voor 36% gewijzigd door Typhone op 23-05-2022 22:08]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Ik sla 'm over totdat je weer normaal op city trip naar Moskou zou kunnen, mocht je dat willen.

[Voor 3% gewijzigd door True op 23-05-2022 22:16]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:03

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Typhone schreef op maandag 23 mei 2022 @ 22:07:
Ik denk dat ik maar 2 à 3 keer hackers ben tegengekomen. Voor de rest kom ik niet op labs want moet nog steeds de fights onder de knie krijgen en als ik hoor hoeveel hackers daar rondrennen... nein :).

Komende wipe wel even een plannetje gemaakt om binnen 1 dag level 15 te zijn. Dat maakt het upgraden van de hideout een stuk makkelijker en sneller. Dat had ik wel even onderschat in het begin. Ook hoe belangrijk traders levelen is.
Learning curve pakte voor mij echt veel langer uit dan ik dacht. Echt een mega gave game maar had andere dingen te doen dus niet heel ver gekomen.

Scav games gaan meestal top maar pmc games is om te janken.
Ik kan gewoon niet goed aimen in deze game. Of althans ik aim voor mijn gevoel wel goed maar de kogels raken niet.

1 van de moeilijkste aspecten vind ik de hoeveelheid items leren kennen. Welke bullets enzo wel en niet. Ik heb ook al die cheatsheets etc maar kost gewoon veel tijd.

Wel zin om aankomende wipe weer even te proberen :) Traditiegewijs moet Juni / begin Juli een wipe zijn toch?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:15

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Voor mij is de lol er vanaf sinds het penalty systeem van scav's onderling.
Ik vond het aspect van zero to hero en eten en gegeten worden veel te leuk.

Tarkov is een game geweest waarin steeds meer zaken aan banden gelegd zijn geworden elke wipe opnieuw. Soms positief voor de game, soms negatief.

Wat jammer is is dat het zo'n goede game is qua graphics, gun customization maar de focus nog steeds erg ligt op het grinden van XP om ook maar iets leuks in handen te kunnen hebben.

En sinds ik een kleine heb, heb ik er ook geen tijd meer voor. Verder dan 15 minuten pinball FX op een avond kom ik niet op het moment.

discogs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hmmmmmmmmmpffff
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:34
Ben deze wipe rond level 50 gestopt. Heb alle quests die er een beetje toe doen wel gehad, maar de grind naar kappa had ik geen zin meer in. Liever speel ik dan een tijd niet (of mss 1 potje per week om erin te blijven) zodat ik weer veel zin heb in een nieuwe wipe.

Qua hackers: ook weinig tegen gekomen en ik geloof er helemaal niks van als mensen roepen dat ze er elke dag wel eentje zien.

Kan mij er een paar herinneren:

- Eentje op labs die vanaf de spawn direct naar mij toe rende terwijl ik mij ergens op een toilet even had verstopt, waar verder totaal geen loot is o.i.d.
- Nog een andere op labs
- Eentje op Interchange toen dat event met Tagilla er was. Ik speelde toen met een vriend, en die gast zei opeens via de andere kant van de muur dat we dood gingen. Schoot ie inderdaad de vriend dood, maar ik rende snel weg en toen hij achter mij aankwam kon ik hem via een wallbang dood maken. Hij had de hele lobby gecleared inclusief Killa + Tagilla. Ik had er wisselede gevoelens bij. :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:54
Probleem met roepen van 'Hackers' is dat je het niet altijd 100% zeker kan weten. Gisteren ook; maatje werd gekilled en riep dat het een hacker was. Hij had zelfs een clip gemaakt en teruggespoeld en vanuit zijn perspectief leek het inderdaad bullshit wat er gebeurde. Maar; op mijn scherm zag het logisch uit. Hij stond op Reserve in Bishop, op de stairs bij de rode container. Iemand van beneden gaf hem een headshot terwijl hij op zijn eigen scherm al terug de trap op gelopen was. Op mijn scherm ging hij dood op de rode container.

Zitten toch nog flink wat de-sync issues in, heb gemerkt dat wanneer je specifiek op NL of DE servers speelt, die over het algemeen minder zijn.

Daarnaast; helmen en armour helpen nu amper meer. Grote kans dat je mensen met M61/M62 of 7.62BP tegen komt, dan is het een kwestie van de juiste gun met de juiste kogel en slim spelen. Gisteren erg leuke avond gehad, paar mooie raids (Y).

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chollersin
  • Registratie: Augustus 2013
  • Nu online
Ik speel al 2-3 maanden niet. Zelf level 50, maar kan niet wachten op wipeday! Hopelijk halen ze kappa level requirement omlaag.

Ben er ook mee eens dat het heel grindy is geworden. Ik zou zelf graag dat market pas later level 25/30 beschikbaar wordt.

En dat munitie vooral beperkt wordt, dat je echt een gevoel krijgt dat je niet altijd met OP munitie schiet. I have a dream!

Jack's Rig

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uzuhl
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-07 14:56

Uzuhl

De ondertitel mag niet lange..

chollersin schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 11:08:
Ik speel al 2-3 maanden niet. Zelf level 50, maar kan niet wachten op wipeday! Hopelijk halen ze kappa level requirement omlaag.

Ben er ook mee eens dat het heel grindy is geworden. Ik zou zelf graag dat market pas later level 25/30 beschikbaar wordt.

En dat munitie vooral beperkt wordt, dat je echt een gevoel krijgt dat je niet altijd met OP munitie schiet. I have a dream!
Nou liever niet, ik lvl tot 15 zodat ik market beschikbaar heb en dan is het lekker rond clownen. Als dit naar 25/30 gaat dan ben ik ook meteen helemaal out.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hmmmmmmmmmpffff
Hammetje schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 09:57:
Probleem met roepen van 'Hackers' is dat je het niet altijd 100% zeker kan weten. Gisteren ook; maatje werd gekilled en riep dat het een hacker was. Hij had zelfs een clip gemaakt en teruggespoeld en vanuit zijn perspectief leek het inderdaad bullshit wat er gebeurde. Maar; op mijn scherm zag het logisch uit. Hij stond op Reserve in Bishop, op de stairs bij de rode container. Iemand van beneden gaf hem een headshot terwijl hij op zijn eigen scherm al terug de trap op gelopen was. Op mijn scherm ging hij dood op de rode container.

Zitten toch nog flink wat de-sync issues in, heb gemerkt dat wanneer je specifiek op NL of DE servers speelt, die over het algemeen minder zijn.

Daarnaast; helmen en armour helpen nu amper meer. Grote kans dat je mensen met M61/M62 of 7.62BP tegen komt, dan is het een kwestie van de juiste gun met de juiste kogel en slim spelen. Gisteren erg leuke avond gehad, paar mooie raids (Y).
Dat is zeker een issue. BSG zou echt een after-raid functie moeten aanbieden zodat je kunt terug zien hoe je gekilled bent, wanneer de raid voor iedereen is afgelopen.

Desync helpt zeker niet en ik hoop dat ze dat tijdig gaan oplossen. Ik weet nog goed hoe dat in Path of Exile het speelplezier bevorderde. Jarenlang had je desync issues in dat spel. Devs zeiden steeds dat ze het niet konden oplossen... tot het opeens opgelost was.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online
Uzuhl schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 11:29:
[...]

Nou liever niet, ik lvl tot 15 zodat ik market beschikbaar heb en dan is het lekker rond clownen. Als dit naar 25/30 gaat dan ben ik ook meteen helemaal out.
In de weinige tijd die ik heb ben ik sinds level 42 alleen maar PVP aan het opzoeken om wat beter te leren vechten. En zo nu en dan even scav runs gooien op woods om snel aan heel veel geld te komen.
Blijft verbazingwekkend hoeveel geld daar op te halen is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ultimo
Ik deed over het algemeen scav runs op reserve, ben daar meestal met 10minuutjes weer weg. En toch 100/500k per run.

Hideout is maxed (met 25gpus) dus tot kort had bitcoins voor ~300k resell ook nog wel nut, nu is dat 100k ofzo.

Log enkel dagelijks in voor lucky scav box moonshine run aan te zetten, bitcoins binnen te halen en af en toe een daily/weekly in te leveren met FIR spul. Alle motivatie is helaas weg. Misschien na de wipe weer een keer proberen.

• Korkss
Typhone schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 11:59:
[...]

In de weinige tijd die ik heb ben ik sinds level 42 alleen maar PVP aan het opzoeken om wat beter te leren vechten. En zo nu en dan even scav runs gooien op woods om snel aan heel veel geld te komen.
Blijft verbazingwekkend hoeveel geld daar op te halen is.
Ik scav ook veel op woods, zeker veel loot te vinden. Vind reserve en lighthouse denk wel iets beter voor meer roubles.
Op mn pmc speel ik bijna alleen maar customs nog, leukste voor pvp. Komt echt alles tegen daar.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-07 09:24

scorpie

Supra Addict

Ik vind het een veel te vermakelijke game, enige wat ik zelf lastig vind is dat het zo lang duurt voordat ik daadwerkelijk kan gamen. Ik heb al niet veel tijd om de game aan te slingeren, maar als ik dan eens wil spelen moet ik eerst 20 minuten een load out bij elkaar klikken voordat ik in-raid in 5 minuten ben kapotgeschoten :')
Hopelijk komt die load-out preset functie er gauw, dan gaan we er weer vol voor.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Korkss
Hopelijk wipe volgende week.

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Volgende week lijkt me enigszins vroeg, ik gok op de 23e. Genoeg tijd om pre-wipe events te doen en om de nieuwe patch (die er trouwens verdomd vet uitziet) te polishen zoals onze lord Nikita zei.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-07 22:59

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Wat komt er in de nieuwe patch dan???

• UnderAVoidSky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-07 12:08
Nickrsd schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 22:56:
Wat komt er in de nieuwe patch dan???
Uitbreiding Lighthouse, extra wapens en gear. Gisteren heeft Battlestate een TarkovTV gedaan (nog wel terug te vinden op hun Twitch channel denk ik).
Wipe zal ten vroegste binnen 2 weken zijn, maar ik verwacht eerder een maand. Pre wipe events moeten nog beginnen en ze waren de update nog aan het polishen (wat dat ook mag betekenen).

• Nickrsd

Nickrsd

ik heb het inmiddels gevonden ja wat eraan komt.. dat duurt nog wel even ja..
Nikita kennende.. soon soon..

Heb er 2 wipes niet meer gespeeld jammer genoeg, verlies langzaamaan mn interresse in de game.

Wie weet is er veel verbeterd sindsdien

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Als je al 2 wipes niet hebt gespeeld is er al een hoop veranderd :p
Scav karma, inertia, lighthouse, andere boss mechanics.. ik zou de game maar vast opstarten om je skills weer even te ontstoffen :)

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:00
Wie heeft er zin om volgende wipe te teamen? Heb inmiddels ongeveer 5k :+ uren in deze game zitten, speel vanaf eind 2019, dus al een aantal wipes.

Deze wipe alleen Scav runs gedaan ivm geen squad meer.

Heb wel weer zin om met een team te spelen, PMC raids.

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Nu online
Ik zou graag aan deze game willen beginnen maar heb eigenlijk een aantal vragen voor de ervaren spelers:

- Volgensmij heb je in game zo'n in game voice chat. Moet je deze gebruiken of is dit niet verplicht?
- Ik lees dat er waarschijnlijk binnenkort een wipe gaat plaatsvinden. Is het dan verstandig om nu in te stappen of te wachten op de wipe?

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

destroye schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 10:43:
Ik zou graag aan deze game willen beginnen maar heb eigenlijk een aantal vragen voor de ervaren spelers:

- Volgensmij heb je in game zo'n in game voice chat. Moet je deze gebruiken of is dit niet verplicht?
- Ik lees dat er waarschijnlijk binnenkort een wipe gaat plaatsvinden. Is het dan verstandig om nu in te stappen of te wachten op de wipe?
  • Niet verplicht.
  • Nu instappen en leren, dan weet je hoe het speelt en hoef je dat niet te leren als de game weer booming is (is die nu niet). Het is gemakkelijker te spelen direct na de wipe, behalve in de buurt van quest items }) . (dit omdat na een wipe iedereen weer met basic gear begint en nu iedereen alles heeft, quest item locaties zijn hot na een wipe omdat iedereen dezelfde questline volgt voor trader en item unlocks).

[Voor 12% gewijzigd door True op 10-06-2022 10:45]

• brtk
destroye schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 10:43:

In game VoIP kan je gebruiken, maar is zeker niet verplicht.

"Best day to start playing EFT is... yesterday!" 8) Elke minuut die je speelt leer je van!

• hmmmmmmmmmpffff
brtk schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 10:18:
Wie heeft er zin om volgende wipe te teamen? Heb inmiddels ongeveer 5k :+ uren in deze game zitten, speel vanaf eind 2019, dus al een aantal wipes.

Deze wipe alleen Scav runs gedaan ivm geen squad meer.

Heb wel weer zin om met een team te spelen, PMC raids.
Ik speel vaak met een vriend maar kan misschien wel een derde gebruiken. Wanneer speel je over het algemeen? DM anders je Discord tag even. Scav speel ik zelf niet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• brtk
hmmmmmmmmmpffff schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 11:00:
[...]

Ik speel vaak met een vriend maar kan misschien wel een derde gebruiken. Wanneer speel je over het algemeen? DM anders je Discord tag even. Scav speel ik zelf niet.
Speel eigenlijk elke dag wel in de avonduren. In de weekenden begin ik vaak al eerder. Stuur je later m'n discord tag, lijkt me leuk om weer met een squad te spelen!

• destroye
  • Nu online
True schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 10:44:
[...]
  • Niet verplicht.
  • Nu instappen en leren, dan weet je hoe het speelt en hoef je dat niet te leren als de game weer booming is (is die nu niet). Het is gemakkelijker te spelen direct na de wipe, behalve in de buurt van quest items }) . (dit omdat na een wipe iedereen weer met basic gear begint en nu iedereen alles heeft, quest item locaties zijn hot na een wipe omdat iedereen dezelfde questline volgt voor trader en item unlocks).
brtk schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 10:45:
[...]

In game VoIP kan je gebruiken, maar is zeker niet verplicht.

"Best day to start playing EFT is... yesterday!" 8) Elke minuut die je speelt leer je van!
Thanks voor jullie reacties!! Dat wordt vanavond direct als ik thuis ben de game kopen, installeren en spelen dan!

• hmmmmmmmmmpffff
brtk schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 11:04:
[...]

Speel eigenlijk elke dag wel in de avonduren. In de weekenden begin ik vaak al eerder. Stuur je later m'n discord tag, lijkt me leuk om weer met een squad te spelen!
Cool, wij ook wel als tijd heb naast werk etc. Ik zie je berichtje wel verschijnen!

• brtk
destroye schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 11:11:
[...]

[...]

Thanks voor jullie reacties!! Dat wordt vanavond direct als ik thuis ben de game kopen, installeren en spelen dan!
Enjoy the suffering! 8) :+ En heel veel plezier gewenst!

• destroye
  • Nu online
brtk schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 11:12:
[...]

Enjoy the suffering! 8) :+ En heel veel plezier gewenst!
Gaat helemaal goed komen! Ik hou ervan om me helemaal in een game onder te laten dompelen en alles uit te zoeken. Games waarbij alles wordt aangereikt vallen toch altijd tegen. Tijd investeren en echt beter worden is veel leuker

Acties:
  • +8Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

destroye schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 11:45:
[...]

Gaat helemaal goed komen! Ik hou ervan om me helemaal in een game onder te laten dompelen te laten waterboarden en alles uit te zoeken. Games waarbij alles wordt aangereikt vallen toch altijd tegen. Tijd investeren en echt beter worden is veel leuker
fixed that for you

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ultimo
Gekkigheid nu Tarkov.
Iedereen voelt dat de wipe eraan komt, ik heb het al dik een maand niet meer aangeraakt geloof ik.

Vorige wipe heb ik er direct na de wipe opgezeten, denk dat ik nu even de kat uit de boom ga kijken en later instroom. Word mijn eerste BEAR wipe en met een focus op AK en BS rounds denk ik.

• brtk

Acties:
  • +2Henk 'm!

• brtk
Zo, ben klaar voor deze wipe, doel bereikt: level 15 met zo min mogelijk PMC raids, gecombineerd met daily tasks van type "Find and Transfer" (met Scav raids).

Op naar de volgende wipe!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Korkss
brtk schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 17:30:
Zo, ben klaar voor deze wipe, doel bereikt: level 15 met zo min mogelijk PMC raids, gecombineerd met daily tasks van type "Find and Transfer" (met Scav raids).

[Afbeelding]
Klinkt heel easy, maar dit is een beste prestatie met zo weinig pmc raids _/-\o_

• UnderAVoidSky
brtk schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 17:30:

[Afbeelding]
Inderdaad wel een knappe prestatie met zo weinig PMC raids. Waarom specifiek gekozen voor zo'n challenge? (aan het aantal uren gespeeld te zien vermoed ik wel dat je de game een beetje onder de knie hebt :p )

• brtk
UnderAVoidSky schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 08:40:
[...]

Inderdaad wel een knappe prestatie met zo weinig PMC raids. Waarom specifiek gekozen voor zo'n challenge? (aan het aantal uren gespeeld te zien vermoed ik wel dat je de game een beetje onder de knie hebt :p )
Uit nood geboren, squadmates zijn gestopt met spelen, vind alleen PMC raids spelen toch minder leuk. Deze wipe wel enorm veel Scav raids gedaan, enkel op Woods. Dikke bankrekening opgebouwd. :)

Volgende wipe met wat tweakers squad raids! Heb inderdaad nogal wat uren in deze game zitten. In de offline versie ook nog honderden uren gestoken (oefenen).

• UnderAVoidSky
brtk schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 08:51:
[...]

Uit nood geboren, squadmates zijn gestopt met spelen, vind alleen PMC raids spelen toch minder leuk. Deze wipe wel enorm veel Scav raids gedaan, enkel op Woods. Dikke bankrekening opgebouwd. :)

Volgende wipe met wat tweakers squad raids! Heb inderdaad nogal wat uren in deze game zitten. In de offline versie ook nog honderden uren gestoken (oefenen).
Eventueel hardcore challenge? Is solo pmc, maar met een hele hoop restricties. Leek me wel leuk om te doen, maar ik ben nog niet genoeg om het spel normaal te spelen :p

Edit: toevoeging van de hardcore regels

[Voor 25% gewijzigd door UnderAVoidSky op 15-06-2022 09:29]

• hmmmmmmmmmpffff
Dit lijkt een pre-wipe event te zijn: https://twitter.com/bstategames/status/1538810079675404290

Misschien volgende week een wipe of zo? Heb al maanden niet gespeeld en best weer zin.

• brtk
The wipe is near! Denk nog maximaal twee weken. Heb er ook zin in!

[Voor 59% gewijzigd door brtk op 20-06-2022 16:10]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• brtk
Heb de smaak nu goed te pakken, alle tijd die ik erin gestoken heb betaalt zich eindelijk uit, 70% extraction rate op m'n PMC! :) Op naar de volgende wipe!

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Ultimo
Wipe is donderdag

Acties:
  • +3Henk 'm!

• chollersin
  • Nu online
Alvast 2 dagen vrij genomen! Rush to 40 here we go :P

Jack's Rig

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ultimo
chollersin schreef op zondag 26 juni 2022 @ 15:25:
Kom woensdag avond terug van vakantie :+

• hmmmmmmmmmpffff
chollersin schreef op zondag 26 juni 2022 @ 15:25:
Jij geniet van in de queue zitten. :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• chollersin
  • Nu online
hmmmmmmmmmpffff schreef op maandag 27 juni 2022 @ 08:11:
[...]

Jij geniet van in de queue zitten. :P
Komt wel goed! Paar maandjes niet gespeeld, dus ben wel bereid te wachten :D

Jack's Rig

Acties:
  • +4Henk 'm!

• hmmmmmmmmmpffff
De wipe is blijkbaar morgen.

Succes iedereen!

• Makine_31
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-06 13:11
Wipe-day! Tijd om weer eens een wipe mee te doen :) . Nu eerst even tijd vinden.

• UnderAVoidSky
Ik ben blij dat ik komende week op vakantie ben. Eerste paar dagen is te veel gemodder rond al die quest points.

• Mr Pringles
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 13:28
UnderAVoidSky schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 11:11:
Ik ben blij dat ik komende week op vakantie ben. Eerste paar dagen is te veel gemodder rond al die quest points.
Klopt, ik ga ook altijd night time om de eerste quests te doen, natuurlijk moet je de map al wel een beetje kennen want het kan flink donker zijn :P .

• Bjornpas
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 29-06 13:59
Hier alvast de patchnotes: https://forum.escapefromt...-patch-notes-for-0121230/

Bijna tijd om m'n solo a$$ gekickt te krijgen rond een goud zakhorloge

• Nickrsd

Nickrsd

ik zal vanaf nu ook weer eens gaan spelen, vorige wipe nauwelijks gespeeld..
Patch is binnen, maar de game starten.. haha forget it

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:03

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ook maar weer eens gespeeld gisteren. Eerst even alle traders langs en alles examinen. was direct level 2 :P Daarna even een scav game om even in te komen en dat ging qua loot heel erg goed. Qua reputatie met fence iets minder XD Ik killde perongeluk uit schrik een player scav. maarja die was goed bezig en had veel loot bij zich :P

Daarna mijn eerste PMC raid op woods gedaan om gelijk maar even Jaegers message te halen en tot mijn verbazing had ik hem in 1 keer :) .... tot ik 10 meter voor de extract ofzo alsnog werd gekilled :( (volgens mij door een scav ook nog is 8)7 )

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Nickrsd

Nickrsd

Ik deed mn eerste scav run op customs.. begon met een svd, daarna volle zak loot met o.a. 2 lab keys, analyzer, tank Shell en nog wat..

Bijna tijd, snel naar de extract.. was ik 3 seconde te laat.. haha de timer van extracten liep al, alleen de raid time was 3 seconde eerder afgelopen.. jeetje wat balen zeg

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:28
Das wel heel zuur..
Pagina: 1 ... 17 18 19 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee