Acties:
  • +3 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
Ik heb de game nu 2 jaar gespeeld, 3 wipes meegemaakt en dicht bij kappa in de buurt geweest.

Als ik de veranderingen teruglees ben ik blij dat ik ff van Tarkov af ben. Speelde de game bijna 7 dagen per week voor tenminste 2,5 uur of langer.

Snap dat ze de balans zoeken omdat anders weer iedereen rondloopt met meta gear. En het ook lachen is dat je nu gestimuleerd wordt vrienden te maken met andere player scavs voor je rep met Fence. Dat zorgt voor een nieuwe dynamiek in het spel omdat je nu een beste squad aan scavs tegen kan komen.

Voor mij zat de aantrekkingskracht in het weapon customization systeem en het realisme hieromheen. De best wel deftige graphics en weer systeem en het feit dat een headshot ook vrijwel altijd kill betekent.

Er mogen best wel wat elementen van deze game terugvloeien in andere casual fps games.

Ik vind alleen dat ze ter gaan met zoveel wijzigingen in een keer. En dat ik dan elke keer dezelfde quests doormoet. Er zijn er zo’n 200 dus ik snap dat je niet zomaar nieuwe quests verzint maar zeker die begin quests zouden ze een keer iets aan kunnen doen.

Hoe dan ook, zal de game wel blijven volgen maar voorlopig even passief ipv actief.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:00

scorpie

Supra Addict

Ik speel Tarkov sinds de vorige wipe (Kerst 2020, of ja, eigenlijk een paar weekjes ervoor al), en heb bijna dagelijks gespeeld omdat er toch niks te doen was (geen sport, iedereen huisarrest, je kent het wel..), en ben meteen die wipe voor Kappa gegaan. Kappa behaald, en nu hoeft het voor mij niet meer. Ik heb EOD, dus heel veel pouch ruimte mis ik niet, en nu doe ik gewoon een quest als ik speel, maar ga er niet voor grinden. Zou leuk zijn als essentiele dingen als geluid en cheaters hard aangepakt worden, dan maak ik wellicht ook nog een kans :+

Verder vind ik de combinatie van FPS, RPG, en hideout management érg vermakelijk :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:40
Ooit gespeeld tot level 6. ( lvl 5 was toen flee market, found in raid status bestond nog niet). Maar dus als een kip zonder kop rondgerend tot ik vaak genoeg dood was gegaan en nooit een extract had gehaald tot ik flee had. En de dag dat ik met flee geld mijn eerste raid durfde te doen kwam een wipe en ging flee naar lvl 10. Daarna nooit meer aangeraakt ( want hoe ging ik dat ooit halen). Nu weer nieuw gedownload.
Maar ik ben een beetje in de val gelopen dat ik offline mode probeerde ( na kijken guides) en nu niet de overstap durf te maken. Ik heb telkens het gevoel dat ik het spel nog niet genoeg beheers om het voor het echt te proberen. Waarom beginnen als ik niet de weg weet, alle extracts bij naam ken, lootruns ken, waarde van loot weet, hidden stashes weet, ammo tiers weet etc.. etc. En zo heb ik al tientallen uren offline, honderden video's gekeken, maar nog geen seconde online gespeeld, niet eens als scav :+

Gewoon beginnen is vast het antwoord, maar blijf het lastig vinden. Elke keer ontdek ik weer een nieuwe spelmechanic die ik eerst eigen wil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11-09 19:38
Skybullet schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 13:23:
Ooit gespeeld tot level 6. ( lvl 5 was toen flee market, found in raid status bestond nog niet). Maar dus als een kip zonder kop rondgerend tot ik vaak genoeg dood was gegaan en nooit een extract had gehaald tot ik flee had. En de dag dat ik met flee geld mijn eerste raid durfde te doen kwam een wipe en ging flee naar lvl 10. Daarna nooit meer aangeraakt ( want hoe ging ik dat ooit halen). Nu weer nieuw gedownload.
Maar ik ben een beetje in de val gelopen dat ik offline mode probeerde ( na kijken guides) en nu niet de overstap durf te maken. Ik heb telkens het gevoel dat ik het spel nog niet genoeg beheers om het voor het echt te proberen. Waarom beginnen als ik niet de weg weet, alle extracts bij naam ken, lootruns ken, waarde van loot weet, hidden stashes weet, ammo tiers weet etc.. etc. En zo heb ik al tientallen uren offline, honderden video's gekeken, maar nog geen seconde online gespeeld, niet eens als scav :+

Gewoon beginnen is vast het antwoord, maar blijf het lastig vinden. Elke keer ontdek ik weer een nieuwe spelmechanic die ik eerst eigen wil maken.
Ken je gevoel.. ik ben gewoon gegaan. Je kunt toch je account resetten. Het is ook maar een game, ik zelf kan geen plezier halen uit het offline gebeuren. Dan speel ik toch anders dan dat er iets op het spel staat.
Begin ook gewoon op customs en speel alleen die, met je pmc en als scav. Zo leer je gaanderweg alles wel.
De loot zal ik me ook niet druk om maken, wat je voor quests nodig hebt zie je in de quest en de rest lekker verkopen ofzo.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 23:16
@Skybullet en @Korkss : er is een vrij grote disord met veel actieve spelers. Daar zijn ook beginners welkom. De 'Dutch EFT' disord link staat in dit topic. Kan je hem niet vinden, DM gerust, dan stuur ik je de link.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:40
Hammetje schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 16:38:
@Skybullet en @Korkss : er is een vrij grote disord met veel actieve spelers. Daar zijn ook beginners welkom. De 'Dutch EFT' disord link staat in dit topic. Kan je hem niet vinden, DM gerust, dan stuur ik je de link.
Ik heb niet meer samen gespeeld met iemand sinds call of duty ( ja echt, deel 1) op teamspeak nog. Voel me opeens heel oud, maar dat valt wel mee. Ik zal disord eens proberen. Geen idee of er iemand interesse heeft om te spelen met iemand die nog nooit gespeeld heeft. Bedankt iig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-06 16:17
Skybullet schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 13:23:

Ja ik speel nu als een soort rat en word door de ai soms goed te grazen genomen, ik probeer de spelers te ontlopen en als ik ze tegen kom ben ik zo goed als dood, maar ja dat geeft niet. Je leert wel goed de map kennen.

Wat belangrijk is dat je een kaart hebt waar je de exits op ziet, zodat je weet welke richting je moet lopen voor een extract. Focus eerst op het neerschieten van de ai, dat is soms al moeilijk genoeg, als je er 2 of 3 hebt neergeschoten, loot ze en ga naar de exit, je hebt dan al gauw 2000xp te pakken bij gebruik van een exit.,

De meeste guns die je nu vind zijn beneden 50% durability, hierdoor zullen spelers ze minder snel oprapen, omdat ze niet meer verkoopbaar zijn in de trade. Dit zorgt er voor dal als je de verzekering neemt je ze ook bijna altijd weer terug krijgt wat handig is om wapens te behouden.

Paar sites die helpzaam kunnen zijn...

voor goede maps, https://eftmkg.com/index.html
item informatie etc: https://escapefromtarkov.fandom.com/wiki/Corrugated_hose
waarde items info: https://tarkov-market.com/item/car_battery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:00

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik vind het jammer dat vaak mijn scav run eindigd door een player scav, die het nodig vindt om mij te killen..
ik probeer een postieve rating te behouden.. maar begin nu een hekel te krijgen aan dat afwachten of ze terug wigglen.. en vooral niet alsnog zielig te killen voor de loot.

miss maar de asshole uithangen.. en alles killen wat beweegt en lak hebben aan fence?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
Fence boeit toch alleen als je voor kappa gaat? Als je niet voornemens bent te grinden voor kappa zou ik vooral m’n eigen plan trekken.

discogs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Hoe hoger de reputatie bij Fence, hoe groter de kans is dat je met goede loot spawnt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Strykeforce
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 14:08
En hoe lager hoe langer je scav cooldown is. Dus anderen killen zorgt er op de langere termijn voor dat je max een timer van 2 uur hebt en ook alle scavs je aggro'en. De player scavs die nu killen zullen steeds langer moeten wachten dus zo vaak kom je ze niet tegen.

Er is ook echt een groot verschil tussen weekend Tarkov en doordeweeks Tarkov. Nu met de wipe valt het nog wel mee maar je merkt dat er een hoop mensen alleen in het weekend lijken spelen en niet de best geïnformeerde spelers zijn.

Ik voiceline tegenwoordig altijd als ik iemand hoor lopen als scav en sta te wiggelen al voordat ze om het hoekje komen en dan maak ik mezelf vaak asap uit de voeten of de ander doet dat wel.

[ Voor 16% gewijzigd door Strykeforce op 19-07-2021 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Ok, dan maar doorzetten met braaf te zijn. Ik vind het juist leuk om ingame een andere player scav te ontmoeten en daarmee op te trekken. Maar dat verloopt nog vaak niet zo.

Ik ga niet voor Kappa. Maar speel wel vaak een rondje scav als het kan.. net zo leuk!

Het vooraf een team maken als je scav begint doen er ook niet veel aan mee, als je ze uitnodigt bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivandu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Misschien zou je juist positieve reputatie moeten krijgen als je zelf door een andere scav gekilled wordt ofzo. Om het leed te verzachten. (dan wel met in acht neming dat je zelf niet het gevecht initieerde)

Dit spel is zoveel highs en lows voor mij. Ik speel erg casual, misschien 3/4 uurtjes per week max), maar ik merk dat ik s'ochtends meer leuke games heb dan s'avonds. Misschien omdat dan de wat meer hardcore spelers actief zijn?
Enfin, die raids eindigen eigenlijk altijd in een zwart scherm waar ik met een groot vraagteken boven m'n hoofd naar zit te staren. "Wat... waar...hoe?"

Maar dan heb je weer zo'n raid waar opeens de hele game samenkomt: een team van 3 in je eentje wegvagen in een dorpje in Woods, waarbij je verschillende guns en tactieken gebruikt. En je vervolgens de huisjes leegloot en flink eet en drinkt en je magazines weer volstopt, voordat je verder trekt (en uiteraard de 4e scav die ik tegenkom mijn streak beeindigd, maar dat maakt dan niet meer uit).

Het blijft een uniek spel en zoals iemand al eerder zei: ik wou dat moderne games hier meer van hadden. Het risk vs reward, de ontzettende spanning en je wordt in geen enkele manier geholpen door een HUD die alles voorkauwt. Gebruik je eigen zintuigen en zoek het uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strykeforce
Rivandu schreef op maandag 19 juli 2021 @ 11:13:
Misschien zou je juist positieve reputatie moeten krijgen als je zelf door een andere scav gekilled wordt ofzo. Om het leed te verzachten. (dan wel met in acht neming dat je zelf niet het gevecht initieerde)
Dat zou echt instant cheesing opleveren, gaat iedereen net langs je schieten als men shit gear bij heeft. ik schrik me nu al rot van cpu scavs die ergens crouched in dorms zitten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:10
-6 rep bij Fence heeft o.a. dit tot gevolg:

Scav cooldown timer +800%
Aburd hoge prijzen voor items te koop bij Fence en lage prijzen bij verkoop
Geen toegang tot kopen van not-insured items van dode PMC's
Spawn als Scav met alleen nog maar een mes, geen rig, rugzak, wapen, helm of armor
Alle NPC Scavs zullen je achtervolgen en proberen te killen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivandu
Strykeforce schreef op maandag 19 juli 2021 @ 11:21:
[...]

Dat zou echt instant cheesing opleveren, gaat iedereen net langs je schieten als men shit gear bij heeft. ik schrik me nu al rot van cpu scavs die ergens crouched in dorms zitten :D
Dat zou je kunnen opvangen door een hele grote hitbox om de speler heen te maken en iedere scav die jouw richting op schiet is dan gemarkeerd als hostile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Hoop dat er snel een VOIP ofzo in de game komt. zodat je elkaar kan benanderen.
Nu is de wiggle of een handgebaar of een mompel (F1) alles..

VOIP zou de game zoveel veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderAVoidSky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:24
Nickrsd schreef op maandag 19 juli 2021 @ 13:50:
Hoop dat er snel een VOIP ofzo in de game komt. zodat je elkaar kan benanderen.
Nu is de wiggle of een handgebaar of een mompel (F1) alles..

VOIP zou de game zoveel veranderen.
Als ik het mij niet vergis heeft Nikita al aangegeven in een Twitch live stream dat dit nooit gaat gebeuren. Waarom niet kan ik me wel niet meer voor de geest halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Proximity voip wordt sowieso een gamechanger. Niet alleen je teammates, maar ook je enemies die in de buurt zitten, gaan je horen, want het wordt dacht ik proximity voip, toch? Je hebt niet alleen de voordelen, maar ook de nadelen.

Tevens denk ik niet dat het alles gaat verhelpen. Wat als een player-scav een pmc denkt te hebben identified 200m ver weg en die met een proppenschieter toch weet te killen? Dan kon je dat niet echt voorkomen met proximity voip lijkt me?

Dit zorgt ervoor dat ik wel benieuwd ben of iedereen uberhaupt wel voip gaat gebruiken of gewoon bij z'n huidige team-voice-chat app blijft.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strykeforce
Rivandu schreef op maandag 19 juli 2021 @ 13:11:
[...]
Dat zou je kunnen opvangen door een hele grote hitbox om de speler heen te maken en iedere scav die jouw richting op schiet is dan gemarkeerd als hostile.
Als ik dan een hostile pmc/scav te dicht bij jou neer schiet ben ik hostile, er zitten te veel haken en ogen aan dit soort veranderingen vast. Sowieso is het allemaal gewoon erg onduidelijk of iemand nou hostile is of niet, hoewel dit natuurlijk qua immersion gewoon wel goed werkt, dat iemand slechte bedoelingen heeft kan je pas bewijzen wanneer je het eerste hand ziet.
scorpie schreef op maandag 19 juli 2021 @ 14:25:
Proximity voip wordt sowieso een gamechanger. Niet alleen je teammates, maar ook je enemies die in de buurt zitten, gaan je horen, want het wordt dacht ik proximity voip, toch? Je hebt niet alleen de voordelen, maar ook de nadelen.

Tevens denk ik niet dat het alles gaat verhelpen. Wat als een player-scav een pmc denkt te hebben identified 200m ver weg en die met een proppenschieter toch weet te killen? Dan kon je dat niet echt voorkomen met proximity voip lijkt me?

Dit zorgt ervoor dat ik wel benieuwd ben of iedereen uberhaupt wel voip gaat gebruiken of gewoon bij z'n huidige team-voice-chat app blijft.
Dat zal niet anders zijn dan hoe het in Rust bijvoorbeeld is, Push to talk aanzetten in game en in discord open of een andere keybind, als ze je gaan forceren je mic in game te moeten gebruiken wordt dat heel makkelijk te omzeilen anyway en gaat niemand dat gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Betere maps: https://tarkov-tools.com/maps/ heeft ook een handige ammo chart en andere tools.
Ben je met één site klaar (m.u.v. item specifieke info waar je inderdaad de Wiki voor moet hebben).

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivandu
Strykeforce schreef op maandag 19 juli 2021 @ 14:32:
[...]

Als ik dan een hostile pmc/scav te dicht bij jou neer schiet ben ik hostile, er zitten te veel haken en ogen aan dit soort veranderingen vast. Sowieso is het allemaal gewoon erg onduidelijk of iemand nou hostile is of niet, hoewel dit natuurlijk qua immersion gewoon wel goed werkt, dat iemand slechte bedoelingen heeft kan je pas bewijzen wanneer je het eerste hand ziet.
Ja, mee eens dat het waarschijnlijk wel lastig te implementeren is.

Was er ook niet sprake van dat ze hetzelfde willen doen tussen USEC en BEAR? Dus dat je reputatie naar beneden gaat als je iemand van dezelfde partij neerpoft?

Ik vind het verschil overigens wel erg lastig te zien, ook soms tussen Scavs en PMC's. Als een Scav een grote rugzak, een helm en armor aan heeft, kan het in de verte net zo goed een PMC zijn.

Ik sta dan ook al in de min met Fence. Weet ook niet precies wat je moet doen voor positieve Scav rep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
Rivandu schreef op maandag 19 juli 2021 @ 17:09:
[...]

Ik sta dan ook al in de min met Fence. Weet ook niet precies wat je moet doen voor positieve Scav rep?
Als Scav: PMC's killen
Als Scav: Scavs killen die andere Scavs of de Boss hebben gekilled
Als PMC: Car extractions nemen op Woods, Customs, Interchange (de betaalde exits)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

brtk schreef op maandag 19 juli 2021 @ 18:39:
[...]

Als Scav: PMC's killen
Als Scav: Scavs killen die andere Scavs of de Boss hebben gekilled
Als PMC: Car extractions nemen op Woods, Customs, Interchange (de betaalde exits)
Ik dacht dat de scav+pmc exits ook nog +rep gaven voor fence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
True schreef op maandag 19 juli 2021 @ 19:21:
[...]

Ik dacht dat de scav+pmc exits ook nog +rep gaven voor fence.
Correctemundo! En nog een beloning van Fence ook, spulletjes. Soms hele goede spulletjes ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strykeforce
Rivandu schreef op maandag 19 juli 2021 @ 17:09:
[...]

Ja, mee eens dat het waarschijnlijk wel lastig te implementeren is.

Was er ook niet sprake van dat ze hetzelfde willen doen tussen USEC en BEAR? Dus dat je reputatie naar beneden gaat als je iemand van dezelfde partij neerpoft?

Ik vind het verschil overigens wel erg lastig te zien, ook soms tussen Scavs en PMC's. Als een Scav een grote rugzak, een helm en armor aan heeft, kan het in de verte net zo goed een PMC zijn.

Als scav moet je simpelweg reactief spelen en niet agressief de pmc opzoeken of je moet alleen factory gaan rondzoeken. Sowieso is het vrij nutteloos om agressief te spelen als scav, looten en wegwezen en je bent hartstikke rijk in no time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
True schreef op maandag 19 juli 2021 @ 14:38:
[...]

Betere maps: https://tarkov-tools.com/maps/ heeft ook een handige ammo chart en andere tools.
Ben je met één site klaar (m.u.v. item specifieke info waar je inderdaad de Wiki voor moet hebben).
Ik snap dat je hem beter vind, meer mappen maar, kijk eens bij die link van mij naar de cusoms map,
https://eftmkg.com/customs-full.html#2/-7500.0/14000.0
er staat precies waar je welke key kan vinden in de map en interactive een hoop sleutels hebben een foto waar je hem precies kan vinden, met een door link naar de andere wiki voor extra key informatie.
Zo kan je precies zien welke keys in customs te vinden zijn.
na een tijdje ga je het onthouden en heb je altijd iets nuttigs te doen waar de ook begint in de map.

Wat ik jammer vind is dat je heel moeilijk de boel weer terug kan draaien als je eenmaal als scav een andere scav heb doodgeschoten, ik zit op -6 voor ik door had dat het niet meer mocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strykeforce
bamboe schreef op maandag 19 juli 2021 @ 21:53:
[...]
Wat ik jammer vind is dat je heel moeilijk de boel weer terug kan draaien als je eenmaal als scav een andere scav heb doodgeschoten, ik zit op -6 voor ik door had dat het niet meer mocht...
Account reset :9

-6? Holy shit, wat deed jij altijd als scav, de hele map clearen? >:)

Het is natuurlijk wel de bedoeling dat het echt impact heeft -> slecht gedrag wordt heel hard afgestraft, daarom is het een kwestie van tijd totdat de "slechte appels" bijna niet meer in kunnen scav'en

[ Voor 20% gewijzigd door Strykeforce op 19-07-2021 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

bamboe schreef op maandag 19 juli 2021 @ 21:53:
Ik snap dat je hem beter vind, meer mappen maar, kijk eens bij die link van mij naar de cusoms map,
https://eftmkg.com/customs-full.html#2/-7500.0/14000.0
er staat precies waar je welke key kan vinden in de map en interactive een hoop sleutels hebben een foto waar je hem precies kan vinden, met een door link naar de andere wiki voor extra key informatie.
Zo kan je precies zien welke keys in customs te vinden zijn.
na een tijdje ga je het onthouden en heb je altijd iets nuttigs te doen waar de ook begint in de map.
Het is maar waar je waarde aan hecht ;) ik wil graag op mijn 2e scherm in een oogopslag een schot de halve map kunnen pinpointen op een gebouw of hoekje. Ook zijn de extract namen niet helder, ja er staat meer informatie op, maar je moet ook dingen aanklikken om dat te zien, voor mij in game niet praktisch.
Dit alles na 1400 uur of zo :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Strykeforce schreef op maandag 19 juli 2021 @ 22:12:
[...]

Account reset :9

-6? Holy shit, wat deed jij altijd als scav, de hele map clearen? >:)

Het is natuurlijk wel de bedoeling dat het echt impact heeft -> slecht gedrag wordt heel hard afgestraft, daarom is het een kwestie van tijd totdat de "slechte appels" bijna niet meer in kunnen scav'en
ben net level 14-15, voor mij een hoop werk dus ik blijf wel spelen zonder reset.
maar ja, bad habbits, als ik als scav niet schoot werd ik wel door andere neer geschoten, ik wist
dus nog niet van de veranderingen, en toen ik er achter kwam zat ik al in de rode cijfers, ik weet niet precies hoe veel maar -06 of de -6, kan het nu niet nakijken waar ik zit. Kan dus niet echt meer terug naar normaal, minimaal 60 pcms neer schieten gaat het ook nooit worden, een beloning voor een scav run zonder een ander te schieten zou wel fijn zijn zodat je weer langzaam naar de nul ga. mischien was het handig geweest om eerst de veranderingen te lezen... maar ja daar is het nu te laat voor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 03-09 20:51
Skybullet schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 18:12:
[...]

Ik heb niet meer samen gespeeld met iemand sinds call of duty ( ja echt, deel 1) op teamspeak nog. Voel me opeens heel oud, maar dat valt wel mee. Ik zal disord eens proberen. Geen idee of er iemand interesse heeft om te spelen met iemand die nog nooit gespeeld heeft. Bedankt iig!
Ik heb ook nog maar heel weinig ervaring, lvl 2 nu.

Misschien is het wel leuk om samen er tegenaan te gaan? (of te falen) :+

01010000 01100101 01110000 01100101

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Nu ff gekeken ik zit op -0.07 dat valt dus nog mee, maar ik vraag me af of ik hem ooit weer positief kan krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strykeforce
bamboe schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 23:17:
Nu ff gekeken ik zit op -0.07 dat valt dus nog mee, maar ik vraag me af of ik hem ooit weer positief kan krijgen...
Car extracts nemen op je pmc. Dat is de makkelijkste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Car extracts nemen kan maar tot op zekere hoogte he. Je krijgt te maken met deminishing returns, dus bij iedere car extract krijg je wat minder fence rep erbij dan ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bamboe schreef op maandag 19 juli 2021 @ 22:55:
[...]

ben net level 14-15, voor mij een hoop werk dus ik blijf wel spelen zonder reset.
maar ja, bad habbits, als ik als scav niet schoot werd ik wel door andere neer geschoten, ik wist
dus nog niet van de veranderingen, en toen ik er achter kwam zat ik al in de rode cijfers, ik weet niet precies hoe veel maar -06 of de -6, kan het nu niet nakijken waar ik zit. Kan dus niet echt meer terug naar normaal, minimaal 60 pcms neer schieten gaat het ook nooit worden, een beloning voor een scav run zonder een ander te schieten zou wel fijn zijn zodat je weer langzaam naar de nul ga. mischien was het handig geweest om eerst de veranderingen te lezen... maar ja daar is het nu te laat voor....
Probeer het positief te bekijken: dit is een uitstekende kans om goed te worden als PMC, je vangnet als scav is nu weg.
scorpie schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 13:18:
Car extracts nemen kan maar tot op zekere hoogte he. Je krijgt te maken met deminishing returns, dus bij iedere car extract krijg je wat minder fence rep erbij dan ervoor.
Ja, maar als hij er nog geen enkele gebruikt heeft, moet het toch goed te doen zijn. Je kan iets van 3-4 de extract gebruiken, toch? Dus een paar keer woods, een paar keer customs, een paar keer interchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strykeforce
scorpie schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 13:18:
Als level 14-15 denk ik niet dat hij ze al heel vaak genomen heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Ja ben nu begonnen met de car extracts, dus alles valt nog wel mee gelukkig.

de wiki zegt het volgende:
Subsequent extracts have 50% diminishing return (+0.13; +0.08; etc) and each map (Woods, Interchange, Customs) has its own count.
You can gain a subsequent +1.50 Karma this way. The award is slowly regaining by 0.01 per day. (mechanic needs to be confirmed)

Ik weet niet of iemand kan bevestigen dat er 0.01 per dag bij komt.
vorige whipe werken die niet altijd dus ik had ze nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strykeforce
bamboe schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 16:30:
Ja ben nu begonnen met de car extracts, dus alles valt nog wel mee gelukkig.

de wiki zegt het volgende:
Subsequent extracts have 50% diminishing return (+0.13; +0.08; etc) and each map (Woods, Interchange, Customs) has its own count.
You can gain a subsequent +1.50 Karma this way. The award is slowly regaining by 0.01 per day. (mechanic needs to be confirmed)

Ik weet niet of iemand kan bevestigen dat er 0.01 per dag bij komt.
vorige whipe werken die niet altijd dus ik had ze nog niet geprobeerd.
Heb tot nu toe 1 keer gehad dat de car extract me niet mee nam maar dat was het dan ook wel, geen idee eigenlijk of dat de vorige wipe was of die daar voor. Heb ze zelf nog niet veel gedaan, ik sta op +0,60 en de timer is kort genoeg. Ik vind het een beetje jammer dat 6.0 zo ver weg is en dat er niks tussen in zit. Maargoed, misschien moet ik maar een aantal ochtend customs/woods/interchange runs doen om ff snel richting de car extract te rennen en te nemen voor wat extra rep.

Het idee van de verbeteringen is wel leuk, maar het feit dat er al zo veel minder gevochten wordt maakt scav runs al zo ontzettend lucratief dat het eigenlijk een beetje een onbalans veroorzaakt wat mij betreft. Als je weet wat je doet en simpelweg snel alle lootspawns op nighttime customs bijvoorbeeld af gaat is het erg makkelijk om rond de 300k elke 15 minuten te maken (daarbij wel zeggende: niet in het weekend, alles is al geloot door de vele andere player scavs). De bitcoin farm is er voor deze wipe niks bij!

Het grootste risico was altijd andere scavs en nu dat risico zo hard verlaagd is is er simpelweg een overvloed aan barter items, zelfs als pmc kom je makkelijker uit een raid omdat player scavs zo passief zijn geworden en het toch niet goed kunnen zien (behalve als je wel heel sweaty bent, maar dan vraag ik me af wat je nog in customs doet met < 15 min te gaan).

Komt nog steeds geregeld voor natuurlijk dat iemand anders je (probeert) af te knallen ;) . Had het net nog op customs in dorms dat een scav mij eerst miste met z'n baby mosin, vervolgens het nog een keer probeert maar mn arm raakt en daarna het haasje was 8)7. Maargoed ook niet zo gek aangezien er 10 lichamen lagen maar dat alles al zo goed als leeg was (hij dacht natuurlijk dat ik alles bij had maar helaas ik had ook bijna niks van waarde bij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Ben ik nu zo'n hoarder of hebben jullie ook aan 4 lucky scav junk boxen te kort om alle troep te bewaren waarvan je 'denkt' dat het nog nuttig kan zijn op de een of andere manier voor je hide out, om te craften of om te ruilen bij de traders.......
Ik zit dus te denken om een 5e te kopen maar ja al mijn geld is dan tot nu toe op gegaan aan die scav boxen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strykeforce
bamboe schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 20:04:
Ben ik nu zo'n hoarder of hebben jullie ook aan 4 lucky scav junk boxen te kort om alle troep te bewaren waarvan je 'denkt' dat het nog nuttig kan zijn op de een of andere manier voor je hide out, om te craften of om te ruilen bij de traders.......
Ik zit dus te denken om een 5e te kopen maar ja al mijn geld is dan tot nu toe op gegaan aan die scav boxen...
Je doet te veel scav runs, tijd om op je pmc te focussen en flea te halen ;)

Overigens ook als je nog niet weet of je het nodig hebt goed om even in de wiki telkens alles op te zoeken, kost je wat tijd in het begin maar uiteindelijk helpt het enorm om te weten wat nuttig is of niet.

En ja ik ook wel, heb er 3 8)

[ Voor 18% gewijzigd door Strykeforce op 22-07-2021 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Strykeforce schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 20:06:
[...]

Je doet te veel scav runs, tijd om op je pmc te focussen en flea te halen ;)

Overigens ook als je nog niet weet of je het nodig hebt goed om even in de wiki telkens alles op te zoeken, kost je wat tijd in het begin maar uiteindelijk helpt het enorm om te weten wat nuttig is of niet.

En ja ik ook wel, heb er 3 8)
Ik speel al bijna alleen met mijn pcm, maar level tot de flea marktet, ik moet nog 100k, dat is dus voor mij iets van 100+ runs om daar te komen, (met ongeveer 3 games speelbaar in een uur...) mischien moet ik mijn speelstijl gaan aanpassen en minder rat zijn, maar ja als ik dan eens een run met armor etc doe dan word ik nog steeds afgeschoten door de eerste de beste spler die veel beter spul heeft en dan is het zonde van de investering... maar aldoende leer ik....
Met dat betreft is het wel jammer dat de flea market zo hoog is nu want ik kan minder creds verdienen om te investeren in equipment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strykeforce
bamboe schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 23:07:
[...]

Ik speel al bijna alleen met mijn pcm, maar level tot de flea marktet, ik moet nog 100k, dat is dus voor mij iets van 100+ runs om daar te komen, (met ongeveer 3 games speelbaar in een uur...) mischien moet ik mijn speelstijl gaan aanpassen en minder rat zijn, maar ja als ik dan eens een run met armor etc doe dan word ik nog steeds afgeschoten door de eerste de beste spler die veel beter spul heeft en dan is het zonde van de investering... maar aldoende leer ik....
Met dat betreft is het wel jammer dat de flea market zo hoog is nu want ik kan minder creds verdienen om te investeren in equipment.
Het gaat allemaal om focus, kies de task(s) (altijd goed om meerdere quests op dezelfde map te hebben maar dat zal nu in het begin nog niet zo veel van toepassing zijn) die je of makkelijk kan doen of je op dit moment tegenhouden om de volgende tasks te krijgen. Focus dan vervolgens ook alleen maar op die task en ga niet ook looten, als je vervolgens een beetje rustig door de map gaat heb je een veel grotere kans van slagen dan alle (high risk) lootspawns af te gaan, 1 van de 3 markers of iets voor een quest is ook progress. 1 gas analyzer is ook genoeg om richting extract te gaan.

Scavs gekilled en geluid gemaakt? Fuck looten, wegwezen en door! Alleen als je echt in geld nood zit zou je het nog kunnen doen. Ik loot ze alleen nog maar wanneer ik zeker weet dat er niemand in de buurt is en het een beschutte spot is. Is er een PMC in de buurt en is er een exit strategie te bedenken? Hup wegwezen!

Het gaat ook allemaal om de gewenning met pvp, als je helemaal vast slaat in elk gevecht met een player betekend het eigenlijk dat je dus meer fights aan moet gaan, pak de scav loadout + wat meds en ga hunten op factory als pmc, ga maar gewoon dood. Ik ben zelf ook geen chad en vermijd eerder een fight zeker wanneer ik solo ga maar omdat ik wel de muscle memory heb opgebouwd gaan de fights me best prima af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djurres
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-09 22:25
Ik koop echt maar 1 lucky scav junkbox per wipe. 4 stuks is echt onnodig veel.

Als je gewoon de shit verkoopt die je niet nodig hebt, en via een tracker alles een beetje fatsoenlijk planned kan je het echt makkelijk af met 1 junkbox.

En stashmanagement, dat is echt een ding. Zorg dat je je stash op order heb, en hou niet iedere VPO-205 die je tegenkomt. Verkopen aan Mechanic of Fence en door. Denk dat ik al met al 8 guns in de stash hebt, 1 vest vol met kogels die ik nodig heb, en als ik wat te kort heb koop ik het bij de traders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strykeforce
Djurres schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 07:52:
Ik koop echt maar 1 lucky scav junkbox per wipe. 4 stuks is echt onnodig veel.

Als je gewoon de shit verkoopt die je niet nodig hebt, en via een tracker alles een beetje fatsoenlijk planned kan je het echt makkelijk af met 1 junkbox.

En stashmanagement, dat is echt een ding. Zorg dat je je stash op order heb, en hou niet iedere VPO-205 die je tegenkomt. Verkopen aan Mechanic of Fence en door. Denk dat ik al met al 8 guns in de stash hebt, 1 vest vol met kogels die ik nodig heb, en als ik wat te kort heb koop ik het bij de traders.
Had er zelf toch echt minimaal 2 nodig voor alle hideout upgrades (btc farm/scav case)/red rebel en andere barters + quest items aangezien gpu's maar 250k waren en andere zaken ook nog vrij goedkoop aan het begin van de wipe. Na 11 dagen was ik level 20 maar daarna ben ik helemaal ingezakt qua tempo (heel veel scav runs voor items/geld) dus heb ik wel wat storage nodig.

Ben wel veel meer gear aan het weggooien dan vorige wipe, alle half kapotte scav wapens gaan er sowieso uit. Heb nu een tijdje op de bolt action kills gezeten dus kon niet echt mn ak's inzetten helaas, ik heb ook nog 1.600 BT kogels van al die loot runs omdat BT in overvloed beschikbaar was :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djurres
Strykeforce schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 08:47:
[...]

Had er zelf toch echt minimaal 2 nodig voor alle hideout upgrades (btc farm/scav case)/red rebel en andere barters + quest items aangezien gpu's maar 250k waren en andere zaken ook nog vrij goedkoop aan het begin van de wipe. Na 11 dagen was ik level 20 maar daarna ben ik helemaal ingezakt qua tempo (heel veel scav runs voor items/geld) dus heb ik wel wat storage nodig.

Ben wel veel meer gear aan het weggooien dan vorige wipe, alle half kapotte scav wapens gaan er sowieso uit. Heb nu een tijdje op de bolt action kills gezeten dus kon niet echt mn ak's inzetten helaas, ik heb ook nog 1.600 BT kogels van al die loot runs omdat BT in overvloed beschikbaar was :9
Maar precies dit bedoel ik, 1600 BT kogels, waar de neuq heb je het precies voor nodig?
600 stuks is méér dan genoeg, daar kan je 5/6 runs mee lopen!?

Allemaal hoarders hier haha

[ Voor 121% gewijzigd door Djurres op 23-07-2021 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Djurres schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 10:04:
[...]

Maar precies dit bedoel ik, 1600 BT kogels, waar de neuq heb je het precies voor nodig?
600 stuks is méér dan genoeg, daar kan je 5/6 runs mee lopen!?

Allemaal hoarders hier haha
Ik weet niet hoe jouw raids eruitzien, maar met 100 BT rounds per raid ben ik wel heel erg krap aan het spelen. Je wilt sowieso na 3 weken wipe echt wel met 4 volle 30 rounder mags de raid in gaan. Daarnaast wil je nog minimaal één stack kogels in je pouch. Dus dan zit je al op 150 per raid. Als je wat meer sweaty wilt spelen pak je 60 round mags mee (of 45 als je dat een optie vindt) dan wil je toch echt minimaal 3 mags mee en zit je op 60+60+30 of 60+60+60 of 45+45+45 dus 150, 180 of 135 en dan overal nog 60 bij ;)

Het probleem is dat je veelal niet je kogels per raid terugvindt voor de gear die jij runt, dus 150 BT mee in een raid is heel leuk, maar je vindt er meestal geen 150 terug. Voordeel is dat als je wat verder bent je ze ook redelijkerwijs kunt kopen natuurlijk, maar dat staat los van de discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djurres
True schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 10:09:
[...]

Ik weet niet hoe jouw raids eruitzien, maar met 100 BT rounds per raid ben ik wel heel erg krap aan het spelen. Je wilt sowieso na 3 weken wipe echt wel met 4 volle 30 rounder mags de raid in gaan. Daarnaast wil je nog minimaal één stack kogels in je pouch. Dus dan zit je al op 150 per raid. Als je wat meer sweaty wilt spelen pak je 60 round mags mee (of 45 als je dat een optie vindt) dan wil je toch echt minimaal 3 mags mee en zit je op 60+60+30 of 60+60+60 of 45+45+45 dus 150, 180 of 135 en dan overal nog 60 bij ;)

Het probleem is dat je veelal niet je kogels per raid terugvindt voor de gear die jij runt, dus 150 BT mee in een raid is heel leuk, maar je vindt er meestal geen 150 terug. Voordeel is dat als je wat verder bent je ze ook redelijkerwijs kunt kopen natuurlijk, maar dat staat los van de discussie.
Moet zeggen dat ik eigks altijd premade's speel, dus dat is sowieso anders.
Run meestal 3x 30 rounder + 60 in gun en een 60 stack mee, als je dan zie wat je onder aan de streep gebruikt, je gaat immers niet 5x achter elkaar dood..

Nee, 1600 bt vind ik wel echt veel te veel. Als je dan ook nog Igolniks en BS kogels hebt, en dan nog kogels van andere guns, dan denk ik dat je priors niet goed liggen. Die mening heb ik oprecht wél

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strykeforce
Djurres schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 10:13:
[...]

Moet zeggen dat ik eigks altijd premade's speel, dus dat is sowieso anders.
Run meestal 3x 30 rounder + 60 in gun en een 60 stack mee, als je dan zie wat je onder aan de streep gebruikt, je gaat immers niet 5x achter elkaar dood..

Nee, 1600 bt vind ik wel echt veel te veel. Als je dan ook nog Igolniks en BS kogels hebt, en dan nog kogels van andere guns, dan denk ik dat je priors niet goed liggen. Die mening heb ik oprecht wél
Met de 3 ammo boxes die ik heb neemt het bar weinig plek in, heb geen reden om ze te verkopen. Het zijn prima rounds zeker de komende maand of 2 nog en het is heel snel naar 1400 gegaan maar de laatste 200 veel slomer omdat ze de spawns een nerf hebben gegeven. Ja het is veel maar neemt bijna geen plek in. De igolnik en BS kogels die laat ik nog wel in mn stash, totdat we wat later in de wipe zijn. De kans is groter dat je < level 4 armor tegenkomt dus de extra pen is niet zo spannend.

Heb overigens verder maar 150 Igolnik en 230 BS, de wipe is nog lang dus bizar veel vind ik het niet. Ik snap niet zo goed wat je bedoeld met dat m'n prioriteiten niet goed liggen? Zou je even de regels kunnen uitleggen van hoeveel ammo ik maximaal mag behouden en hoeveel ammo boxes ik mag hebben zodat m'n prioriteiten wel goed liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djurres
Strykeforce schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 11:30:
[...]

Met de 3 ammo boxes die ik heb neemt het bar weinig plek in, heb geen reden om ze te verkopen. Het zijn prima rounds zeker de komende maand of 2 nog en het is heel snel naar 1400 gegaan maar de laatste 200 veel slomer omdat ze de spawns een nerf hebben gegeven. Ja het is veel maar neemt bijna geen plek in. De igolnik en BS kogels die laat ik nog wel in mn stash, totdat we wat later in de wipe zijn. De kans is groter dat je < level 4 armor tegenkomt dus de extra pen is niet zo spannend.

Heb overigens verder maar 150 Igolnik en 230 BS, de wipe is nog lang dus bizar veel vind ik het niet. Ik snap niet zo goed wat je bedoeld met dat m'n prioriteiten niet goed liggen? Zou je even de regels kunnen uitleggen van hoeveel ammo ik maximaal mag behouden en hoeveel ammo boxes ik mag hebben zodat m'n prioriteiten wel goed liggen?
"regels" maak je er nu zelf van he..

Onder aan de streep is ammo een essentieel iets van de game, om die rede is het ook goed verkrijgbaar op de flee/traders.

Een bronze lion daar in tegen, dwz dat ik liever 1 bronze lion vast hou dan 360 BT kogels die je voor een scheet en 3 knikkers kan kopen. In dat opzicht vind ik 1600 BT's serieus veel. Denk dat ik zelf nooit meer dan 300 kogels in mn stash heb zitten.

Kijk, ieder zn ding, maar hoarden is iets waar íedereen tegenaan loopt in het begin. Speel nu een wipe of 3, en merk aan mijzelf dat ik deze wipe voor het eerst eens géén stashproblemen heb door gewoon practisch alles te verkopen. Komt bij kijken dat ik nooit zonder wapen of kogels zit, en dat ik meer dan voldoende ruimt heb om mijn hideout + questitems te kunnen bewaren en te gebruiken om te upgraden etc.

Dit waar mensen beweren 5 lucky scavboxes nodig te hebben, doe ik het er met 1. Dan vraag ik mijzelf af, doe ik het dan niet goed, of werken de personen met 5 scavboxes niet efficient :)

Uiteindelijk moet iedereen voor zichzelf kiezen, maar ik denk dat het efficienter kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strykeforce
Djurres schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 12:21:
[...]

Onder aan de streep is ammo een essentieel iets van de game, om die rede is het ook goed verkrijgbaar op de flee/traders.

Een bronze lion daar in tegen, dwz dat ik liever 1 bronze lion vast hou dan 360 BT kogels die je voor een scheet en 3 knikkers kan kopen. In dat opzicht vind ik 1600 BT's serieus veel. Denk dat ik zelf nooit meer dan 300 kogels in mn stash heb zitten.

Kijk, ieder zn ding, maar hoarden is iets waar íedereen tegenaan loopt in het begin. Speel nu een wipe of 3, en merk aan mijzelf dat ik deze wipe voor het eerst eens géén stashproblemen heb door gewoon practisch alles te verkopen. Komt bij kijken dat ik nooit zonder wapen of kogels zit, en dat ik meer dan voldoende ruimt heb om mijn hideout + questitems te kunnen bewaren en te gebruiken om te upgraden etc.

Dit waar mensen beweren 5 lucky scavboxes nodig te hebben, doe ik het er met 1. Dan vraag ik mijzelf af, doe ik het dan niet goed, of werken de personen met 5 scavboxes niet efficient :)

Uiteindelijk moet iedereen voor zichzelf kiezen, maar ik denk dat het efficienter kan.
Precies, iedereen heeft z'n eigen prioriteiten en stellen dat iemand anders z'n prioriteiten niet goed heeft liggen is ook waar ik een beetje op trigger ook omdat je het zo "oprecht" stelt ;). De een haalt plezier aan een stash waar alleen nog maar containers in zitten en de ander vind het wel leuk om wapens/items/etc te verzamelen. Dat is de kracht van tarkov wat mij betreft, die vrijheid om te spelen hoe jij wil. Want wat dat betreft heeft volgens mij het grootste deel van de playerbase z'n prioriteiten dan dus niet op orde anders was iedereen al lang level 20+.

Overigens is er best een case (hah) te maken voor meerdere scav cases, Ik heb er 1 nu met nog 15 gpu's, en halve vol met water filters. Ook al een hoop rode gunpowder ingeslagen en andere spullen voor crafts. Dit gaat naar mate we verder zijn in de wipe alleen maar duurder worden, dus de investeringen die ik nu doe gaan zich over tijd heel erg goed terug verdienen.

GPU's (had er zelfs 25 voordat ik BTC farm level 1 kon maken) voor 250k per stuk gekocht, zijn nu ~360k
Waterfilters voor 29k per stuk, zullen wel gaan stijgen richting de 80.
Red gunpowder voor rond de 30k zal ook nog goed gaan stijgen straks.

Ook de red rebel barter al vroeg ingeslagen, 15 propane tanks voor 15k per stuk. Nu rond de 30k.

Telt allemaal op, gedurende de wipe kan ik simpelweg blijven craften terwijl de prijzen alleen maar stijgen.

Ik moet nog 2 levels om 30 te raken maar dat komt wel. Heb nu niet zo veel tijd om te spelen. 2 jonge kinderen hebben is helaas ook niet efficient :X .

[ Voor 21% gewijzigd door Strykeforce op 23-07-2021 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12:24
Hier een lichte hoarder. 2 junkboxen en 3 ammo cases. Aangezien ik behoorlijk aggressief speel en niet de beste ben heb ik toch echt wel wat ammo nodig. 1600 BT is veel maar ach, je kunt het altijd wel gebruiken. Ik moet zeggen dat ik deze wipe toch echt heel wat minder vind.

Overigens zal het ook schelen of je met de standaard account speelt of met EoD. Ik ben 4 wipes geleden met de standaard account begonnen en toen had ik toch echt veel moeite om mijn stash te beheren. En nee, ik spaarde niet alles op. Ik keek hooguit 2 quests per trader vooruit en keek naar de prio's in de hideout.
Dus als je geen EoD hebt snap ik helemaal dat je moeite kan hebben met stash ruimte.

Daarnaast heb ik op een gegeven moment ook de grootste rigs gekocht om te stashen en ik denk dat ik er een stuk of 10 had die echt wel helemaal vol zaten.

Anyway, ik denk dat iedereen inderdaad voor zichzelf kan bepalen of het past of niet. Een beetje tetrissen is immers ook onderdeel van Tarkov. Ik kijk op twitch ook vaak naar Drakezilla en dan weet je pas wat echt hoarden is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

wat ik jammer vindt, dat ik totaal niet weten welke items in moet hebben voor quests/hideout of money makers zijn.. en wat crap is. Tuurlijk kijk is wel eens op tarkov wiki etc..

maar alvast wat items bewaern voor komende quests. scheelt een hoop.. alleen WAT? haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Haha, geweldig. Zojuist een Kevinkoekje uitgenodigd omdat het level een was en ik met mijn maat in Woods een run ging doen. Hij accepteerde het, helaas gelijk in een gevecht terecht gekomen en Kevin heeft het niet gered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Strykeforce schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 23:53:
[...]

Het gaat allemaal om focus, kies de task(s) (altijd goed om meerdere quests op dezelfde map te hebben maar dat zal nu in het begin nog niet zo veel van toepassing zijn) die je of makkelijk kan doen of je op dit moment tegenhouden om de volgende tasks te krijgen. Focus dan vervolgens ook alleen maar op die task en ga niet ook looten, als je vervolgens een beetje rustig door de map gaat heb je een veel grotere kans van slagen dan alle (high risk) lootspawns af te gaan, 1 van de 3 markers of iets voor een quest is ook progress. 1 gas analyzer is ook genoeg om richting extract te gaan.

Scavs gekilled en geluid gemaakt? Fuck looten, wegwezen en door! Alleen als je echt in geld nood zit zou je het nog kunnen doen. Ik loot ze alleen nog maar wanneer ik zeker weet dat er niemand in de buurt is en het een beschutte spot is. Is er een PMC in de buurt en is er een exit strategie te bedenken? Hup wegwezen!

Het gaat ook allemaal om de gewenning met pvp, als je helemaal vast slaat in elk gevecht met een player betekend het eigenlijk dat je dus meer fights aan moet gaan, pak de scav loadout + wat meds en ga hunten op factory als pmc, ga maar gewoon dood. Ik ben zelf ook geen chad en vermijd eerder een fight zeker wanneer ik solo ga maar omdat ik wel de muscle memory heb opgebouwd gaan de fights me best prima af.
Ja je hebt gelijk, ben gaan richten op tasks en heb nu lv 20 kunnen halen. 25 scavs killen op customs was een erg goeie leerschool als task.
Ik moet nu eigenlijk een goed wapen en ammo gaan vinden waarmee ik ook pcm's kan neerschieten, maar die nog niet te veel kost gezien ik niet de inkomsten heb van bitcoins..
Als ik nu een armored pcm tegen kom en hij ziet me ben ik de klos, ik wil wel een beetje kans hebben om te winnen maar ja nog geen bitcoinfarm dus nog niet echt veel inkomsten.

Die car extracts werken ook goed ik ben nu weer in de plus 1.
Ik kan iedereen aan raden om er zeker meteen een keer te gaan doen in alle drie de mappen zodat je tenminste iets hebt aan de 0.01 die er elke dag bij komt, hij gaat namelijk niet hoger dan 0.25 dus is het eigenlijk zonde om het niet meteen te op dag 1 te doen.
Wel een leuke sniper plek na een whipe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strykeforce
bamboe schreef op zondag 25 juli 2021 @ 22:24:
[...]
Ja je hebt gelijk, ben gaan richten op tasks en heb nu lv 20 kunnen halen. 25 scavs killen op customs was een erg goeie leerschool als task.
Ik moet nu eigenlijk een goed wapen en ammo gaan vinden waarmee ik ook pcm's kan neerschieten, maar die nog niet te veel kost gezien ik niet de inkomsten heb van bitcoins..
Als ik nu een armored pcm tegen kom en hij ziet me ben ik de klos, ik wil wel een beetje kans hebben om te winnen maar ja nog geen bitcoinfarm dus nog niet echt veel inkomsten.

Ik kan iedereen aan raden om er zeker meteen een keer te gaan doen in alle drie de mappen zodat je tenminste iets hebt aan de 0.01 die er elke dag bij komt, hij gaat namelijk niet hoger dan 0.25 dus is het eigenlijk zonde om het niet meteen te op dag 1 te doen.
Een SKS met BP ammo komt al hard aan ;). Maar tegen de tijd dat je een sks een beetje goed gemod hebt zodat het ding niet dramatisch is om te gebruiken kan je net zo goed een AKM hebben gemod op een budget vriendelijke manier. Voor onder de 100k kan je best prima gemodde akm's maken met 7,62, of ak's met 5.45 ammo.

Vergeet ook niet dat het ook gewenning/ervaring is dat je op moet doen met je wapen, daar krijg je ook vertrouwen mee zodat je weet wat je kunt verwachten wanneer je een keer zou moeten sprayen of een long range shot moet maken, ik zat zelf enorm te fumblen met de Leupold Mark 4 HAMR sight omdat ik nog niet genoeg gewend ben met die dual sights en ctrl klikken om te switchen. Ik miste volledig m'n kans om iemand op woods overhoop te knallen.

Dus probeer een preset te maken en die consistent te gebruiken. AKM is aan te bevelen met de aankomende AKM kills op shoreline bijvoorbeeld. Vind je de sight niet fijn? Verander die voor een paar raids, vind je de recoil te veel? Kijk of andere attachments het beter maken. Probeer hierbij overigens niet te veel naar al die youtube guides te kijken, die pakken heel vaak level 3 traders, het is beter om het zelf uit te zoeken.

De meeste armor die je nu tegen komt is nog <= level 4, dat betekend dat 7.62 BP en 5.54 BT al erg goed is (waarom ik dus ook nog zoveel BT aan hou), heb al genoeg mensen neergeknald of flink verwond met 7.62 PS. Dan is volledig overhoop geschoten worden eerder een probleem van zelf slechte armor gebruiken, te veel geluid maken en/of de ander niet horen lopen, slechte aim, slechte placing of slechte techniek. Maar ook soms gewoon pech ;). In het hoofd geschoten worden is natuurlijk altijd meteen game over, dan maakt de kogel niet eens meer zo veel uit.

Wachten totdat je de bitcoin farm hebt snap ik niet helemaal. Als je nu elk kwartier een scav run doet en zelfs in karige runs 100k maar maakt verdien je zo veel meer dan 1 bitcoin (~ 220k) elke 30 uur als je 10 gpu's (~ 3.5 mil) investeert. Customs en Reserve night time scav runs geven over het algemeen wel rond de 200-400k als je weet waar je moet kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis1337
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 20-08-2021
Djurres schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 12:21:
[...]

Ik denk dat 5 een beetje overdreven is het zij van jouw als voorbeeld of hun als ze dat daadwerkelijk hebben. Zelf heb ik er 2 en dat heeft er meer mee te maken dat ik al heel veel water filters en GPU's heb. Die kan je nu verkopen inderdaad maar straks heb ik ze zelf nodig. Dan verkoop ik liever de gpu's die ik later vind wanneer ze meer geld waard zijn en dat ik nu in 1x 50 gpu's klaar heb dan straks stukje bij beetje (of voor veel geld kopen). Je hebt overigens wel mensen die 5 scavboxes hebben met het idee om zo waardevolle items te bewaren om die dan te verkopen wanneer de prijzen gaan stijgen. Het leuke van Tarkov is, dat kan allemaal er is in principe geen goede of slechte manier van spelen.

Mbt ammo, als ik naar afgelopen wipe kijk had ik van alle meta ammo wel een ammo box vol. Simpelweg omdat ik geen tijd wou/wil verliezen tussen raids door om achter oa ammo aan te gaan. Als je een avond 2 uurtjes kan spelen dan wil ik graag zoveel mogelijk raids doen en niet de helft van die tijd spenderen in mijn stash. Mijn punt hiermee als iemand veel 5.45 speelt dan is het misschien wel logisch om zoveel te hebben. Ik zou alleen wel aanraden om een limiet voor jezelf te hebben dat zou ik eigenlijk met alles aanraden. Zo heeft het ook geen zin om 50 premade guns klaar te hebben. Maar een stuk of wat per gun kan harstikke handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis1337
[...]

Ik denk dat je een verkeerd beeld van de bitcoin farm hebt, het is passive income niks meer dan dat. Goeie gear moet je primair bekostigen uit de raids die je doet, wel te verstaan de items die je daar loot en verkoopt. Daarbij is het ook handig dat je zo snel mogelijk je traders max leveled zodat je tegen de minimale prijzen items kan kopen/traden.

Een bepaalde meta grip kost misschien nu op de market iets van 80k terwijl als je die zelf bij de dealer zou kunnen kopen misschien 15k. Verder is goede armor handig maar niet zozeer noodzakelijk, ik zou liever goeie kogels en gun kopen dan een slick met een minder schietijzer en ammo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djurres
dennis1337 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 14:28:
[...]

Ik denk dat 5 een beetje overdreven is het zij van jouw als voorbeeld of hun als ze dat daadwerkelijk hebben. Zelf heb ik er 2 en dat heeft er meer mee te maken dat ik al heel veel water filters en GPU's heb. Die kan je nu verkopen inderdaad maar straks heb ik ze zelf nodig. Dan verkoop ik liever de gpu's die ik later vind wanneer ze meer geld waard zijn en dat ik nu in 1x 50 gpu's klaar heb dan straks stukje bij beetje (of voor veel geld kopen). Je hebt overigens wel mensen die 5 scavboxes hebben met het idee om zo waardevolle items te bewaren om die dan te verkopen wanneer de prijzen gaan stijgen. Het leuke van Tarkov is, dat kan allemaal er is in principe geen goede of slechte manier van spelen.

Mbt ammo, als ik naar afgelopen wipe kijk had ik van alle meta ammo wel een ammo box vol. Simpelweg omdat ik geen tijd wou/wil verliezen tussen raids door om achter oa ammo aan te gaan. Als je een avond 2 uurtjes kan spelen dan wil ik graag zoveel mogelijk raids doen en niet de helft van die tijd spenderen in mijn stash. Mijn punt hiermee als iemand veel 5.45 speelt dan is het misschien wel logisch om zoveel te hebben. Ik zou alleen wel aanraden om een limiet voor jezelf te hebben dat zou ik eigenlijk met alles aanraden. Zo heeft het ook geen zin om 50 premade guns klaar te hebben. Maar een stuk of wat per gun kan harstikke handig zijn.
overdreven? Deze discussie is daardoor ontstaan ;)
bamboe in "Escape from Tarkov"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis1337
Djurres schreef op maandag 26 juli 2021 @ 14:53:
[...]

overdreven? Deze discussie is daardoor ontstaan ;)
bamboe in "Escape from Tarkov"
Dat specifieke bericht had ik gemist hehe, als de strekking is: ik weet niet wat ik moet bewaren dus ik bewaar alles maar en koop maar scav boxes erbij dan zou ik zeggen bezoek de wiki eens lol.

Benodigde (FIR) quest items zijn bijvoorbeeld hier terug te vinden:
https://escapefromtarkov.fandom.com/wiki/Quests

Kortom dan is het inderdaad dom horden en niet echt handig/praktisch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Djurres
[...]
Als ik nu een armored pcm tegen kom en hij ziet me ben ik de klos...
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/731964661288796300/868919164381835334/unknown.png

Pst Gzh uit een Vector tegen een stacked lvl 43, eergister in Dorms.
Het is ook een beetje geluk hebben hoor, maar tactics kunnen en thicboi gewoon rapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Ja ik ben nog niet zo goed in het krijgen van een income door mijn scav, mischien daar ook wat beter mee gaan spelen. Vorige keer gebruikte ik de bitcoin als inkomsten om gear te kopen vandaar, maar dat duurd nog wel een tijdje voordat ik die kan gaan bouwen.
Ik schrok me net kapot met mijn pcm ik checkte de dode soldaat op de sofa , had ie een grafics card op zak...,kijk ik naar de toolbox er naast is die al geloot en staat open...
mazzel dat de exit 75 meter verder op was..

Trouwens over die 5 scav boxen, ik had toch maar de 5e gekocht en heb hem nu niet meer nodig, bij lv 20 kan je een hoop bouwen in je hideout en dat ruimt heel lekker op.
Kwam dus omdat ik langzamer levelde dan jullie waar door ik meer raids deed en meer troep mee terug nam elke keer en dat stapeld dan wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djurres
bamboe schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 00:03:
Ja ik ben nog niet zo goed in het krijgen van een income door mijn scav, mischien daar ook wat beter mee gaan spelen. Vorige keer gebruikte ik de bitcoin als inkomsten om gear te kopen vandaar, maar dat duurd nog wel een tijdje voordat ik die kan gaan bouwen.
Ik schrok me net kapot met mijn pcm ik checkte de dode soldaat op de sofa , had ie een grafics card op zak...,kijk ik naar de toolbox er naast is die al geloot en staat open...

Trouwens over die 5 scav boxen, ik had toch maar de 5e gekocht en heb hem nu niet meer nodig, bij lv 20 kan je een hoop bouwen in je hideout en dat ruimt heel lekker op.
Kwam dus omdat ik langzamer levelde dan jullie waar door ik meer raids deed en meer troep mee terug nam elke keer en dat stapeld dan wel op.
5x 1 mil = ook 5 mil aan items he. Niet vreemd dat je dan geen geld overhou ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha wuuut, 5 scav boxen. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Strykeforce
bamboe schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 00:03:

Gewoon weer verkopen dan, je krijgt nog iets van 600/700k volgens mij er voor terug bij therapist.

Bestudeer eens een map als customs bijvoorbeeld en kijk waar alle loot zich bevind.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-8vQBMOzlSI9C7tGFF7ctTmeB8k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/raEZzsh5GZ0DkNg3D19ZEwcF.png?f=fotoalbum_large

Afhankelijk van waar je spawnt en/of het al geloot is kan je makkelijk een aantal paden doorlopen. Waarbij dorms zelf de meest riskante optie is en je snachts moet oppassen voor cultists (ook al spawnen ze niet zo heel vaak en vertonen ze maar raar gedrag tegenover scavs)

Ook zeker de witte puntjes waar stashes zijn zijn goed om langs te lopen. Kijk ook goed rond en neem je tijd in het begin, er zijn vaak een hoop containers en losse spawns die je over het hoofd ziet. Ik maak nu vaak ~350k per scav raid, easy money voor 15 minuten werk maar je moet wel weten waar te kijken (en ook wat te looten) tis een kwestie van tijd investeren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Strykeforce
Ah, nacht scav raids zijn de bom op Customs. Is het niet om de loot dan is het wel de clueless PMC's die er vaak rondlopen. Overdag inscavven geeft je vaak ook nog een timer van 20 min dus grote kans dat er wel meer dan 1 PMC nog is.

Eerste PMC (zelfs met NVG op) komt aanlopen bij de stash bij waterbuilding. Sproei hem vol in het gezicht met m'n PP19 Kedr. Dood. Beschadigde Korund, een AK47 met BT (serieus de BT wil maar niet opraken :X ) en een Saiga met AP-20 plus een level 4 helmet met de NVT10's. Eigenlijk is NVG vaak niet handig op customs, het is zo licht dat je bijna alles wel kan zien, maar zeker wel handig voor de donkere plekjes.

Even de weg vervolgen langs old gas, stashes richting stronghold meenemen, en vervolgens aan de onderkant bij stronghold naar binnen. PMC's zit middenin het looten van weapon case, hoorde me wel aankomen en loste nog wat schoten met z'n OP-SKS, maar helaas PS komt voor geen meter door die korund, hij is nu wel goed kapot maar te laat, hij is al doorzeefd met BT ammo. Exfill tan, slecht geloote backpack vol met wel wat van waarde maar net zo goed niet.

Reshala is dood, guards liggen verspreid dood door stronghold heen, op 1 na. Hebben nog wel wat bij, mooie volle AVS nog, maar verder niet veel van waarde. De overlevende guard is nog vriendelijk tegen scav's, heeft een Altyn aan. Heb al 3 Altyn's dus ga de rep hit niet nemen.

Extract? Warehouse 17, prima ben er dichtbij en zit al vol. Halverwege nog even in het maintenance gebouwtje kijken met de truck er in (stash/technical loot/attachments) maar wat hoor ik daar? Schoten bij stronghold? Hmmm, tja ik zit al op 8 mil plus, kep de gear niet nodig dus we gaan voor de lol wel even kijken....

De scav leeft nog, hmmm.... Waar is dat lichaam dan... Niks. Nee niks.. Hey ik zie bloedspetters op de grond, even kijken waar dat uitko..... AHA DAAR. Een bibberende PMC lost wat PP kogels af met z'n AK onder aan de trap, het mocht niet baten. en ik knal makkelijk door z'n armor heen. Hij heeft wat bij elkaar gesprokkelde zaken bij, een mooie rig in z'n backpack die ik nog kan vullen zodat ik echt vol zit. Ja nu dan maar gaan?

Nog 7 minuten en als een andere player scav mij ziet gelooft ie nooit dat ik een scav ben ook al voiceline ik. Extract located.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YPM6JToAAyEVbCvTeISCjC8LFls=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sxOhJQtJp2RmsRbdZUrzK20t.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smit260
Dat event met dat je water heel snel omlaag gaat in raid is totaal kansloos. Dat aquamarine en super water craften trager gaat tot daar aan toe, maar alles is heel duur nu… Ik draag altijd een M1 rig via de barter trade Ragman lvl 3, normaal 60k nu ruim 120k… Jammer.

En ik speel met nieuwe mensen die overleven nog geen 20 min in raid, en om nou elke keer zoveel geld uit te geven… Jammer!

Snap het nut niet van dit event..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Wist niet dat er een event was?? Dat je hydration nu wat sneller omlaag gaat, dacht ik dat dat normaal was.. zodat je toch wat drinken/eten meeneemt of moet vinden...

Gister nacht een Dikke raid gehad op night customs. In m'n eentje gas station met reshala gecleared.. alle loot zoveel mee genomen. Tot 50 meter voor de extract. Gekilled door een scav die ik niet zag haha en ik druk een zibbo moest verstoppen met de deur open 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Ik had er vorige wipe ook 5, zit er aan te denken om er deze wipe 6 te kopen zodat ik niet ook nog veel rigs met items in mijn stash heb. :P

Nu moet ik wel zeggen dat ik de items een beetje categoriseer en dan een box met tools, een box met tech, 1 met items die ik in de toekomst voor quests nodig heb etc. Ze zaten nooit echt vol maar ik had alles wel netjes georganiseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivandu
Nickrsd schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 13:33:
Wist niet dat er een event was?? Dat je hydration nu wat sneller omlaag gaat, dacht ik dat dat normaal was.. zodat je toch wat drinken/eten meeneemt of moet vinden...
Aha, dus het is normaal, ik dacht al dat ik een bug was tegengekomen. Hydration reset ook niet meer na het doodgaan blijkbaar.

Maar dit maakt mijn PMC (level 6) nu echt onspeelbaar. Ik kan ook geen drinken kopen bij de Traders en heb nog geen Fleamarket. Dus waar moet ik mijn water vandaan halen? Moet ik eerst scav runs gaan doen om water te halen voor mijn PMC?

Vind het wat te ver gaan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strykeforce
Rivandu schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 07:35:
[...]

Aha, dus het is normaal, ik dacht al dat ik een bug was tegengekomen. Hydration reset ook niet meer na het doodgaan blijkbaar.

Maar dit maakt mijn PMC (level 6) nu echt onspeelbaar. Ik kan ook geen drinken kopen bij de Traders en heb nog geen Fleamarket. Dus waar moet ik mijn water vandaan halen? Moet ik eerst scav runs gaan doen om water te halen voor mijn PMC?

Vind het wat te ver gaan :/
Scav run Interchange -> Goshan loot de nieuwe food/water spawns -> exit. Op woods zijn ook op zat plekken eten te vinden, zeker ook in de crates. Check de mappen voor food/water spawns en je zal er meer dan genoeg vinden.

Dus ja misschien moet je nu eerst scav runs gaan doen om met je PMC te spelen, hou de focus dan tijdens je scav run op drinken drinken drinken vinden en wegwezen. Ga vervolgens ook niet meer met je PMC dan 20-30 min in de raid vertoeven en focus je op het afmaken van een task en ga er meteen weer uit.

Het houd de game interessant en je weet gewoon niet wat er straks weer gaat gebeuren, kan me voorstellen dat echte lower levels problemen hebben met water, denk dat het effect daar harder gevoeld zal worden, anderzijds zijn we wel al een maand in de huidige wipe...

Het laat nu ook wel zien dat je beter wat "in stock" kunt houden qua items en dus beter NIET voor een lege stash kunt gaan. Ik heb nog zat water filters/fuel/intel/gunpowder etc (fuel gaat ook omhoog nu de bitcoin prijs aan het stijgen is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Inderdaad wat Strykeforce meldt.

Mijn vermoeden is dat dit soort events gewoon is om de early wipe situatie zo lang mogelijk in stand te houden, wat ik prima vind. Veel minder chads maar gewoon 'eerlijke' gevechten.

Drinken en voedsel is te vinden dus het is goed uit te houden. Totdat je maag compleet zwart geschoten wordt. Dan snap ik dat het wat lastiger wordt.

Dit soort zaken houdt ook de Tarkov economy wel interessant. Ik hoop dat ze straks zaken die (voor mij) compleet nutteloos zijn ook waarde weten te geven. Denk aan de AA batterijen bijvoorbeeld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivandu
Ik vind het vooral hinderlijk om eerst waterruns te moeten doen om vervolgens het spel echt te kunnen spelen met mijn PMC.

Heb al niet veel tijd om te spelen en nu is het waarschijnlijk dat ik een Scan run doe, uiteraard doodga en dan weer 20min moet wachten tot de Scav unlocked. Want PMC is nu echt onmogelijk voor mij.

Het is wellicht interessant voor de hardcore spelers, maar het maakt het voor de casual schier onmogelijk.

Misschien was het een goed idee om dit alleen toe te passen op high level spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Rivandu schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 21:41:
Ik vind het vooral hinderlijk om eerst waterruns te moeten doen om vervolgens het spel echt te kunnen spelen met mijn PMC.

Heb al niet veel tijd om te spelen en nu is het waarschijnlijk dat ik een Scan run doe, uiteraard doodga en dan weer 20min moet wachten tot de Scav unlocked. Want PMC is nu echt onmogelijk voor mij.

Het is wellicht interessant voor de hardcore spelers, maar het maakt het voor de casual schier onmogelijk.

Misschien was het een goed idee om dit alleen toe te passen op high level spelers?
Voor de casual player is het sowieso al vrijwel onmogelijk. Alleen al Kappa als goed voorbeeld. Ook de Flea market unlocken is lastiger geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Smit260 schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 02:42:
[...]

Voor de casual player is het sowieso al vrijwel onmogelijk. Alleen al Kappa als goed voorbeeld. Ook de Flea market unlocken is lastiger geworden.
Wat versta je onder een casual gamer? Want kappa was in de vorige staat ook al enigszins een grind. En de vrienden van mij die ik onder casual gamer versta, +-/ 3 - 5 uur per week kwamen daar never bij in de buurt.

Daarnaast had ik in de eerste 3 wipes die ik speelde iedere keer kappa gehaald. Dan is het bijzondere er wel van af. Nu ben je wel een echte eindbaas (en misschien een no-life ;) ) als je kappa haalt.

Ik ben het wel eens met een Vox_E die aangeeft dat er nu containers moeten komen tussen Epsilon / Gamma om het verschil te compenseren tot aan kappa.

De flea, ik weet niet of je daar nu veel hinder van ondervind? Ik zie nog steeds weinig mensen met end gear lopen. Dus als dat je punt zou zijn dat je dat nu misloopt, dan loop je aardig in de pas met de gemiddelde Tarkov gamer gok ik zo.

[ Voor 19% gewijzigd door soskes op 02-08-2021 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strykeforce
Rivandu schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 21:41:

Nou goed dan heb je nu een weekendje anders moeten spelen en dat was het dan wel, je hebt dus eventjes wat meer met je scav moeten spelen om water te hebben (trouwens had je niet gewoon nog water in je stash liggen?). Als casual player had je al niet zo veel tijd dus heb je er ook niet zo ontzettend lang "last" van gehad. Zondagmiddag was het alweer voorbij.

Tarkov en casual play gaan ook gewoon niet goed samen, alleen als je initieel even goed hebt gesprint naar level 20-30 dan kan je daarna "casual" gaan spelen en wat rustiger aan doen. Maar om die sprint goed/efficiënt te kunnen doen heb je ook weer een hoop game kennis nodig, wat je dus ook maar langzaam krijgt door weinig te spelen.

"Won't somebody please think of the casuals!" :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivandu
Strykeforce schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 10:57:
[...]

Nou goed dan heb je nu een weekendje anders moeten spelen en dat was het dan wel, je hebt dus eventjes wat meer met je scav moeten spelen om water te hebben (trouwens had je niet gewoon nog water in je stash liggen?). Als casual player had je al niet zo veel tijd dus heb je er ook niet zo ontzettend lang "last" van gehad. Zondagmiddag was het alweer voorbij.

Tarkov en casual play gaan ook gewoon niet goed samen, alleen als je initieel even goed hebt gesprint naar level 20-30 dan kan je daarna "casual" gaan spelen en wat rustiger aan doen. Maar om die sprint goed/efficiënt te kunnen doen heb je ook weer een hoop game kennis nodig, wat je dus ook maar langzaam krijgt door weinig te spelen.

"Won't somebody please think of the casuals!" :9
Oh is het voorbij? Phew. Ik dacht dat dit nog maanden zou duren oid. Geen probleem dan! :)

Maar misschien moet ik het even verduidelijken wat ik bedoel met casual. Ik heb de vorige wipe level 16 gehaald met veel pijn en moeite. Level 20 is nog maaaanden verwijderd voor mij.
Casual en Tarkov gaan niet goed samen? Ik denk dat je daarin gelijk hebt, maar ik vind het tegelijkertijd ook het spel wat mij het meeste aanspreekt. Geen enkel andere shooter geeft je dit soort spanning, frustratie, blijdschap, woede en een hele grote mix van allerlij emoties. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
soskes schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 07:56:
[...]

Wat versta je onder een casual gamer? Want kappa was in de vorige staat ook al enigszins een grind. En de vrienden van mij die ik onder casual gamer versta, +-/ 3 - 5 uur per week kwamen daar never bij in de buurt.
Vorige wipe was mijn eerste wipe en toen ben ik niet voor Kappa gegaan, ik dacht dat ik dat nu maar met mijn 2e wipe ging proberen maar met de level requirements zie ik het nut er niet meer van, dan heb je de Kappa eindelijk gehaald en wat komt er daarna? Je hebt alles in de game al bereikt dus wat is die Kappa nog waard na al die moeite? Je hebt niets meer te grinden waarvoor ie handig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
soskes schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 07:56:
[...]

Daarnaast had ik in de eerste 3 wipes die ik speelde iedere keer kappa gehaald. Dan is het bijzondere er wel van af. Nu ben je wel een echte eindbaas (en misschien een no-life ;) ) als je kappa haalt.

Ik ben het wel eens met een Vox_E die aangeeft dat er nu containers moeten komen tussen Epsilon / Gamma om het verschil te compenseren tot aan kappa.

De flea, ik weet niet of je daar nu veel hinder van ondervind? Ik zie nog steeds weinig mensen met end gear lopen. Dus als dat je punt zou zijn dat je dat nu misloopt, dan loop je aardig in de pas met de gemiddelde Tarkov gamer gok ik zo.
Ik ondervind nergens hinder van hoor, ben bijna level 40, speel zo'n 3-4 uur per dag met een groepje jongens en heb plezier. Maar begrijp dat voor een casual gamer, die misschien niet 3-4 uur per dag speelt maar het met minder tijd moet doen vrijwel onmogelijk is. Ze hebben de Quests ook niet nagekeken, Gunsmith part 1 is vanaf level 10 als voorbeeld, vroeger had je flea en kon je de onderdelen kopen, nu zit je vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strykeforce
Rivandu schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 11:13:
[...]

Oh is het voorbij? Phew. Ik dacht dat dit nog maanden zou duren oid. Geen probleem dan! :)

Maar misschien moet ik het even verduidelijken wat ik bedoel met casual. Ik heb de vorige wipe level 16 gehaald met veel pijn en moeite. Level 20 is nog maaaanden verwijderd voor mij.
Casual en Tarkov gaan niet goed samen? Ik denk dat je daarin gelijk hebt, maar ik vind het tegelijkertijd ook het spel wat mij het meeste aanspreekt. Geen enkel andere shooter geeft je dit soort spanning, frustratie, blijdschap, woede en een hele grote mix van allerlij emoties. 8)
Tarkov eist gewoon veel tijd van je, de voortgang is anders ontzettend traag. Heb zelf 2 seizoenen van de raid series van Pestily gevolgd, dan komt alles voorbij en zie je ook waar je op moet letten. Als je ze echt kijkt kijkt (dus niet op een tweede monitor) leer je tegelijkertijd ook nog eens de maps :D. Ben zelf nu anderhalf jaar bezig met tarkov en deze wipe pas echt serieus gaan spelen.

Eigenlijk eist Tarkov van je dat je alleen nog maar tarkov speelt in het begin. Anders kom je gewoon nergens.
1shot1kill schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 11:23:
[...]

Vorige wipe was mijn eerste wipe en toen ben ik niet voor Kappa gegaan, ik dacht dat ik dat nu maar met mijn 2e wipe ging proberen maar met de level requirements zie ik het nut er niet meer van, dan heb je de Kappa eindelijk gehaald en wat komt er daarna? Je hebt alles in de game al bereikt dus wat is die Kappa nog waard na al die moeite? Je hebt niets meer te grinden waarvoor ie handig is.
"It's all about the journey, not the destination". Denk dat dit voor Tarkov simpelweg is waar het om draait, de game is in staat om zoveel verschillende scenario's naar je toe te gooien dat het eind doel van Tarkov er ook helemaal niet toe doet. Dit is ook de reden voor mij om alleen solo te spelen "als het moet" (begin van de wipe) en daarna samen om de ervaringen in ieder geval te delen, is ook een stuk gezelliger.

Ik zie het ook als een goed experiment om Kappa naar 71 te doen, in principe niet te halen dus. Blijft men nog rushen of doet men nu wat rustiger aan en rekt men de early wipe dus ook nog verder uit? Tot nu toe is het antwoord ja, de slicks en exfill's kom je maar mondjesmaat tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1shot1kill
Strykeforce schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 12:59:
[...]
"It's all about the journey, not the destination". Denk dat dit voor Tarkov simpelweg is waar het om draait, de game is in staat om zoveel verschillende scenario's naar je toe te gooien dat het eind doel van Tarkov er ook helemaal niet toe doet. Dit is ook de reden voor mij om alleen solo te spelen "als het moet" (begin van de wipe) en daarna samen om de ervaringen in ieder geval te delen, is ook een stuk gezelliger.

Ik zie het ook als een goed experiment om Kappa naar 71 te doen, in principe niet te halen dus. Blijft men nog rushen of doet men nu wat rustiger aan en rekt men de early wipe dus ook nog verder uit? Tot nu toe is het antwoord ja, de slicks en exfill's kom je maar mondjesmaat tegen.
Ik begin sowieso niet aan een reis als de bestemming na een lange reis meh is, mosterd na de maaltijd.

Dat je minder Slicks en Exfils tegen komt nu heeft te maken met het verplaatsen van de Flea dat zorgt ervoor spelers veel langer moeten spelen tot ze bij een redelijk stabiele bron van inkomsten komen, dat heeft helemaal niets te maken met dat de Kappa level 71 is.

Er zijn wel mensen die vermoeden dat die level kap er na een paar maanden af gaat en dat ie er nu is om te zorgen dat er niet meteen zoveel kappa's rondlopen. Dat zou het wel wat meer acceptabel maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Smit260 schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 12:54:
[...]

Ik ondervind nergens hinder van hoor, ben bijna level 40, speel zo'n 3-4 uur per dag met een groepje jongens en heb plezier. Maar begrijp dat voor een casual gamer, die misschien niet 3-4 uur per dag speelt maar het met minder tijd moet doen vrijwel onmogelijk is. Ze hebben de Quests ook niet nagekeken, Gunsmith part 1 is vanaf level 10 als voorbeeld, vroeger had je flea en kon je de onderdelen kopen, nu zit je vast.
Ik begrijp je punt. Overigens is gunsmith 1 geen lvl 10 hoor. Het is een bartertrade die je relatief makkelijk kunt doen. Tenminste, ik heb hem ruim onder lvl 10 kunnen doen.

• Strykeforce
Poh, even luchten hoor.

Man man man waarom is men over het algemeen zo dom (in dit spel). Dan zit ik eerst een half uur in een bosje bij de PMC+scav extract te wachten op woods. Richting het einde begin ik een deuntje te schieten in de lucht en komt er een player scav aan. Staan we te extracten en dan beslist ie TOCH om te gaan schieten.... Gast, ik heb geen reet aan. Het is allemaal crap, misschien net 75k...

Schiet hem nog neer ook want tja een SKS daar raakt bijna niemand mee lijkt het wel, wordt ik vervolgens door nog een andere PMC afgeschoten.... die was ook op m'n deuntje af gekomen...

Achja het gaat wel goed verder, 3 keer op interchange bij de pmc+scav extract er uit gekomen, ook op woods/interchange de car extract kunnen pakken. Zit nu op 4.55 rep.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Strykeforce
Het is wel gelukt om nog 6.0+ rep te krijgen een uurtje voordat het event voorbij was, moet zeggen: zeker de moeite waard als je het leuk vind om ook (veel) scav runs te doen zoals ik. Consistent betere gear sets en ook leuke loot al in je inventory (2 keer een labs keycard gehad nu in de laatste 10 runs). Maar dit is toch wel het toppunt nu:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f8dxJ5OdG80z-lOOBfqR4QOnJPM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/EhAXfeODML2ymfOJNYApUtAg.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 23:16
Strykeforce schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 16:46:
Het is wel gelukt om nog 6.0+ rep te krijgen een uurtje voordat het event voorbij was, moet zeggen: zeker de moeite waard als je het leuk vind om ook (veel) scav runs te doen zoals ik. Consistent betere gear sets en ook leuke loot al in je inventory (2 keer een labs keycard gehad nu in de laatste 10 runs). Maar dit is toch wel het toppunt nu:
[Afbeelding]
Thermal, nice!

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11:42
Een scav met een flir is wel heel vies. Het mooiste zou zijn als ie op een svds zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strykeforce
Jackxl schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 19:35:
Een scav met een flir is wel heel vies. Het mooiste zou zijn als ie op een svds zit.
Ik denk dat ik dan te veel karma verlies tijdens de scav raid >:). Heb maar een night reserve raid gedaan. Nog een dooie pmc met ap-20 gevonden ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Het is de laatste tijd echt drama qua desync in het weekend. Doordeweeks heb ik er geen tot zeer weinig last van, maar in het in het weekend is het bijna elke raid raak. Ruim om de hoek dood gaan. Als scav spelen en een andere scav neer zien gaan zonder een schot te horen en pas na een seconde of twee een schot horen. Iemand vol door z'n hoofd schieten (clip bekeken) en geen kill maken.

Dit demotiveert om in het weekend te spelen, anderen hier ook (in het weekend) meer last van?
Strykeforce schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 16:46:
[Afbeelding]
Die gearset (sv-98+ flir) heb ik in een eerdere wipe ook wel eens voorbij zien komen dat is in ieder geval niet nieuw, wellicht dat de kans dat jij die krijgt met hogere Fence rep natuurlijk wel aanwezig is.
Strykeforce schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 20:21:
[...]

Ik denk dat ik dan te veel karma verlies tijdens de scav raid >:). Heb maar een night reserve raid gedaan. Nog een dooie pmc met ap-20 gevonden ook :D
Hoeveel scav runs speel je t.o.v. je PMC dat je AP-20 waardevol vindt tijdens een scav-run? :+ die dingen zijn gewoon bij Jaeger 4 te krijgen voor een spotprijs.

[ Voor 14% gewijzigd door True op 15-08-2021 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderAVoidSky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:24
True schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 13:28:
Het is de laatste tijd echt drama qua desync in het weekend. Doordeweeks heb ik er geen tot zeer weinig last van, maar in het in het weekend is het bijna elke raid raak. Ruim om de hoek dood gaan. Als scav spelen en een andere scav neer zien gaan zonder een schot te horen en pas na een seconde of twee een schot horen. Iemand vol door z'n hoofd schieten (clip bekeken) en geen kill maken.

Dit demotiveert om in het weekend te spelen, anderen hier ook (in het weekend) meer last van?
Hier in het weekend ook veel meer problemen. Kan meestal een avondje in de week spelen en met mijn verlof vorige week wat meer kunnen spelen, geen enkel probleem.

Laadtijden zijn ook langer precies. Scav on scav kills kom ik in de week amper tegen, in het weekend ook een pak meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar uurtjes gespeeld dit weekend. Had zelf weinig (merkbare) last van desync. Alleen 1x op reserve, maar kan ook zijn dat ik echt scheel was daar. :P

Maar ik heb zeker wel meerdere momenten gemerkt waar desync aanwezig was op andere dagen. Het zou Tarkov zoveel beter maken als ze het fixen.

Iemand hier wel eens Path of Exile gespeeld? Daar was desync ook jarenlang een probleem. Wat een verademing toen ze dat daar hadden opgelost.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2021 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Hier ook weinig issues met desyncs, los van dat ben ik droevig slecht in het spel :P te veel spray&pray nog :P

Inmiddels level 23, rustig aan de goede kant op :) Ik speel bijna uitsluitend op Customs en ga eigenlijk enkel voor quests de andere maps op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Strykeforce
True schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 13:28:

[...]

Die gearset (sv-98+ flir) heb ik in een eerdere wipe ook wel eens voorbij zien komen dat is in ieder geval niet nieuw, wellicht dat de kans dat jij die krijgt met hogere Fence rep natuurlijk wel aanwezig is.

[...]

Hoeveel scav runs speel je t.o.v. je PMC dat je AP-20 waardevol vindt tijdens een scav-run? :+ die dingen zijn gewoon bij Jaeger 4 te krijgen voor een spotprijs.
Stapel van 20 voor ongeveer 1k per stuk is toch best een prima slot value. Maargoed ging meer om ook nog een dooie pmc met prima loot tegen gekomen die snelle run.

Ik speel overigens wel veel meer scav sinds dat ik de 30 heb aangetikt (twee weken geleden), eerst voor het geld en nu voor de fun. Vooral op factory is het een soort van jagen geworden op slechte scavs en “achtergebleven” pmcs. Lekker kort ook, heb simpelweg niet zo veel tijd. PMC spelen doe ik zo goed als nooit alleen, heb er dan geen lol mee.

Weekend Tarkov is zo veel anders dan doordeweeks. Meer cheaters, meer potato computers, scavs die op alles schieten dat beweegt. Ik snap ook wel dat ze het event net voor het weekend hebben afgekapt, was waarschijnlijk toch 1 grote sh*tshow geworden en genoeg mensen die 6+ zijn denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Ik doe bijna 1:1 scav/pmc runs; moet zeggen dat voor het geld de scav-runs een stuk beter zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik zit in een bad pmc-run-streak :(
I can't seem to get a break ofzo.. of ik nou solo of met een 3-man of 4-man ga raiden, maakt allemaal niet uit :(

En ik speel niet overly aggressive of langzaam, en ik wissel af. Nouja, zal vast wel omkeren binnenkort :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivandu
Het is geen cheaten, maar als je net als ik er soms vroeg uit bent en je speelt gewoon op een EU server (kan je zelf aangeven), dan heb je weinig kans om iemand tegen te komen op de server. Dus: zakken vullen en wegwezen!

Had een viertal raiders neergeknalt in Reserve en met de loot die daarvan krijgt kan je zeker een paar leuke PMC runs mee doen (goede wapens, ammo en armor).

Ik merk wel dat ik extreem voorzichtig geworden ben in EFT. Ik ga liever gevechten uit de weg en richt me puur op de quests, waar ik voorheen de actie nog wel eens op wilde zoeken. Raids duren meestal dan ook zo'n 30 minuten of meer, dus het wordt dan soms echt een survival tocht, waar je eten en drinken moet vinden om door te gaan. Maakt het voor mij wel leuker dan vanaf het begin naar een hotspot rennen en na 3 minuten weer in het menu te zitten.

En ik merk dat de Scav karma wel echt begint te werken nu. Ik heb steeds vaker dat ik een gebouw uitkam met 2 andere random Scavs en we de kruimels opvegen van de PMC's die al lang weer weg zijn. Dan voel je je ook echt een 'aaseter' die de map een beetje opruimt na de echte actie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brother Lorien
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09-2022
De laatste tijd zijn er veel vreemde zaken gaande in Tarkov:

-Spelers die 5 AP-20's, BP's of m61 koppen zonder faceschield en je daarna 1 tappen
-Spelers en scavs die je op onmogelijke afstanden 1 tappen met wapens die die afstand niet halen
-Spelers die precies weten waar je zit , zonder dat je je beweegd
-Spelers die je 180 headshotten op het moment dat je net boven een raam vandaan komt

Ga zo maar verder...
Maakt wel dat het spel echt veel minder leuk word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11:42
Brother Lorien schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:33:
De laatste tijd zijn er veel vreemde zaken gaande in Tarkov:

-Spelers die 5 AP-20's, BP's of m61 koppen zonder faceschield en je daarna 1 tappen
-Spelers en scavs die je op onmogelijke afstanden 1 tappen met wapens die die afstand niet halen
-Spelers die precies weten waar je zit , zonder dat je je beweegd
-Spelers die je 180 headshotten op het moment dat je net boven een raam vandaan komt

Ga zo maar verder...
Maakt wel dat het spel echt veel minder leuk word.
Je eerste punt klinkt als desync.
Tweede punt zelf ook regelmatig mee gemaakt. 90 meter headshot met een mp 155 en magnum bug kan gewoon als je geluk hebt. MP5 met pst gzh is op 90 meter ook nog viable als je headshots weet te maken in je spray.

Andere punten kunnen inderdaad gewoon cheaters zijn. Maar als je ziet hoe bijv. Pestily of landmark pre-aimen dan ben je gewoon de klos als je ergens ik een hoekje zit.

• Makine_31
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 13:59
Is er iets veranderd in het Karma systeem? Ik word sinds een paar dagen significant vaker door Player Scavs aangevallen. 5/7 afgelopen scav runs werd ik door player scavs (als scav uiteraard), aangevallen. Ik heb nu ook het automatisme ingeslepen om waardevolle gear waar ik mee spawn maar gewoon in mijn backpack te doen. Om het in ieder geval minder aantrekkelijk te maken. Maar verder lijkt het alsof er opeens iets veranderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raininjah
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-11-2024
Makine_31 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 10:39:
Is er iets veranderd in het Karma systeem? Ik word sinds een paar dagen significant vaker door Player Scavs aangevallen. 5/7 afgelopen scav runs werd ik door player scavs (als scav uiteraard), aangevallen. Ik heb nu ook het automatisme ingeslepen om waardevolle gear waar ik mee spawn maar gewoon in mijn backpack te doen. Om het in ieder geval minder aantrekkelijk te maken. Maar verder lijkt het alsof er opeens iets veranderd is.
Er was paar weken geleden een event waar je veel fence rep kon krijgen, waarschijnlijk hebben deze spelers een groot overschot aan fence rep waardoor het hun niet meer uitmaakt om een paar reputation te verliezen...

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 12:26
Als er nog mensen medespelers zoeken.
Wij hebben een Tweakers discord gemaakt 2jaar terug met mensen van hier die Warzone speelden.
Nu zijn wij sinds kort overschakelt naar een breder gamma aan games en is iedereen welkom voor andere FPS shooters aangezien de meeste zijn uitgekeken op warzone.
Tarkov blijkt in trek te zijn bij ons

Mocht je dus interesse hebben om te joinen altijd welkom! (ps5, pc...)
Pagina: 1 ... 15 ... 25 Laatste