Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-06 16:17
Schizo007nl schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:46:
Ben nu een maandje bezig met Tarkov, speel normaal gesproken op console diverse games.

Op PC eigenlijk alleen EFT of Hunt Showdown. Ben nu lvl20 maar quests voltooien solo is erg taai, heb een aantal quests open staan op Dorms maar daar alleen naar toe gaan is vrijwel altijd een slachtpartij.

De hoeveelheid bosjes campers etc maken het spel er ook niet leuker op of de high level/high gear players die letterlijk op dezelfde server zitten.

Best jammer want de gameplay, het looten en craften zijn wel heel leuk om te doen.
De dorms quests zijn wel goed te doen als je het slim aan pakt, mischien wil je de water quest skippen want deze geeft negative support bij een andere trader.

Mij lukte het eerst ook niet maar later wel, er zijn twee manieren, als je in de buurd spawnd dan kan je er als eerste zijn meteen gaan sprinten naar binnen rennen, quest vervullen en meteen er uit naar de extraction, niet langer blijven, niet looten want de rest komt die kant uit... (car extraction kost geld en duurd 60 seconden dat je een schietschijf bent, hij is buggy en werkt niet altijd)

De tweede optie is gewoon eerst wat anders doen of je ergens verstoppen en wachten tot ze vertrokken zijn, ga dan met nog maar 10 of 5 minuten op de klok daar naar binnen en het is meestal leeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ben nu een maandje bezig met Tarkov, speel normaal gesproken op console diverse games.

Op PC eigenlijk alleen EFT of Hunt Showdown. Ben nu lvl20 maar quests voltooien solo is erg taai, heb een aantal quests open staan op Dorms maar daar alleen naar toe gaan is vrijwel altijd een slachtpartij.

De hoeveelheid bosjes campers etc maken het spel er ook niet leuker op of de high level/high gear players die letterlijk op dezelfde server zitten.

Best jammer want de gameplay, het looten en craften zijn wel heel leuk om te doen.
Die quests kun je het beste doen wanneer je bij ' railroad to port' (noord-west) of bij power pole (noord, net west van railroad to military base) spawnt. Dan ben je er gegarandeerd als eerste speler én zijn er nog geen scavengers. Power pole is meen ik het dichtst bij.

Verder voor alle spelers nog een website-tip: https://tarkov-tools.com
Deze site heeft maps, goede ammo charts, loot tier overzichten en sorteerbare gear tabellen. alles met actuele in-game prijzen en wiki-links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Ik had net mazzel, was als eerste bij de dorms, kon een scav afmaken (moet er nu nog maar 1 voor de quest nu) en kwam in een van de saves een bronzen lion statue tegen, helaas bij weggaan door een scav dood gegaan maar ja, nu wel weer een trade kunnen doen door het bronze leeuwtje. krijg zo veel nieuwe sleutels tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
bamboe schreef op zondag 7 februari 2021 @ 12:18:
Ik had net mazzel, was als eerste bij de dorms, kon een scav afmaken (moet er nu nog maar 1 voor de quest nu) en kwam in een van de saves een bronzen lion statue tegen, helaas bij weggaan door een scav dood gegaan maar ja, nu wel weer een trade kunnen doen door het bronze leeuwtje. krijg zo veel nieuwe sleutels tegenwoordig.
Welke trade bedoel je? Of bedoel je misschien dat je hem verkocht hebt op de flea market of aan een trader? Want ik ben niet bekend met een trade (met bronze lions) die het momenteel waard is. Ze kosten op de flea market momenteel meer dan 400.000 roebel. Ref wiki page: https://escapefromtarkov.gamepedia.com/Bronze_lion

Tenzij je de quest ‘living high is not a crime’ al af hebt, en eventueel je hideout scav case ook al, zou ik ze bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Ik ging dood, dus verkopen kan dan niet meer, dus maar ingeruild voor zo'n pouch waar je sleutels in kan opbergen die zijn ook ongeveer 400k op de auction. Ik had gisteren mazzel, met mijn scav bijna voor de deur in de gang gespawnd toch maar even kijken of er nog iets ligt en jawel er lag gewoon nog een ledx op de grond... zweten tot aan de laatste seconden van de extract.. lol...

• Heyman
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12:54
Bamboe bedoelt de Docs case (is een therapist trade, 1 cat, 1 lion en 3 horses geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis1337
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 20-08-2021

Dorms is een hotspot, alle chads en wannab chads zullen de eerste 10 tot misschien wel 20 minuten daar zijn (afhankelijk van hun spawns). Kortom als je geen gunstige spawn hebt of je hebt een quest wat langer duurt als normaal, bijvoorbeeld objects plaatsen dan is het slimmer om even te wachten.

Gaande weg leert men zeggen ze ook wel, dat is met Tarkov niet anders. Je leert steeds beter de map kennen, spawns en de timings. Ook ga je steeds beter sound (queues) herkennen waardoor je beter weet waar enemies zijn.

Mijn eerste wipe was ook redelijk een strugle, ik begon best laat namelijk. Uiteindelijk ben ik door de hele leer curve gegaan en als ik mijn spel van nu met toen vergelijk een wereld van verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivandu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
We spelen nu ook een maandje met een groep collega's, maar heel af en toe. Nu is opeens een van de groep gebanned. Hij zweert bij hoog en laag dat hij geen cheats heeft gebruikt of enigszins iets illegaals heeft gedaan, maar Battleye pikte 'm er toch uit en nu is z'n account waardeloos.

Ik geloof hem ook 100%, want hij is er absoluut de persoon niet voor en heeft ook serieus 0 PMC kills op z'n conto.

Toch wel bizar dat het systeem niet waterdicht is en er ook niets aan te doen is: hij is z'n 45 euro gewoon kwijt. Je kan beroep aantekenen, wat hij ook gedaan heeft, maar las al op diverse fora dat het zinloos is en dat ze gewoon voor 100% overtuigd zijn dat hij een cheater is en daarbij blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hristanya
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22-02-2021
Hi,

Zal binnenkort mijn PC hebben en ik vroeg me af of er mensen op het forum zijn die met mij samen op raids willen gaan?

Ben dus compleet nieuw met EFT maar heb veel ervaring in shooters.. Zal beginnen op customs.. hulp met quests etc zal ik erg waarderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Rivandu schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 21:35:
We spelen nu ook een maandje met een groep collega's, maar heel af en toe. Nu is opeens een van de groep gebanned. Hij zweert bij hoog en laag dat hij geen cheats heeft gebruikt of enigszins iets illegaals heeft gedaan, maar Battleye pikte 'm er toch uit en nu is z'n account waardeloos.

Ik geloof hem ook 100%, want hij is er absoluut de persoon niet voor en heeft ook serieus 0 PMC kills op z'n conto.

Toch wel bizar dat het systeem niet waterdicht is en er ook niets aan te doen is: hij is z'n 45 euro gewoon kwijt. Je kan beroep aantekenen, wat hij ook gedaan heeft, maar las al op diverse fora dat het zinloos is en dat ze gewoon voor 100% overtuigd zijn dat hij een cheater is en daarbij blijven.
Wellicht had ie nog iets draaien van software of zo? Ik heb wel eens gehad dat ik nog een Linux distro had draaien in een VM, en toen disconnected werd met de melding dat ik iets had draaien wat niet legitiem was. Daarna nooit meer last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nieuwe speler hier.

Vind het een erg tof spel. inmiddels een keer of 8 kunnen extracten en dat blijft wel echt een lekker gevoel zeg :D :*)

Zit wel nog in een erge learning fase hoor. Heb in principe alleen nog maar de map customs geleerd en dan in principe alleen de locaties en extraction points. De spawn points en plekken van loot zijn lang nog niet allemaal op orde.

Duurde wel een hele dag denk ik voor ik de basics door had maar nog steeds vind ik bepaalde dingen wel lastig als healen en wat je allemaal wel niet nodig hebt om je lichaam heel te houden :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrvatinl
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 29-06 20:10
Iemand dc link van de groep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 02-07 03:10
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Mbt gekicked worden voor 'illegale' software dat gebeurdt me regelmatig omdat ik dan nog zonder er bij na te denken een hyper-v vm met Ubuntu op de achtergrond heb draaien. Ben vooralsnog niet gebanned. Het stomme is wel dat ik vaak pas na 10 of 15 minuten in raid gekicked wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:29
Iemand nog zin om te teamen? heb geen zin weer elke avond de discord van def door te moeten spitten voor een fatsoenlijk potje.

Tarkov is een game waar je met een groepje op elkaar ingespeelde mensen wat kan bereiken en het kriebelt toch weer om wat rondjes te spelen

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesDelaney
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 01-07 17:13
loewie1984 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 20:37:
Iemand nog zin om te teamen? heb geen zin weer elke avond de discord van def door te moeten spitten voor een fatsoenlijk potje.

Tarkov is een game waar je met een groepje op elkaar ingespeelde mensen wat kan bereiken en het kriebelt toch weer om wat rondjes te spelen
Shoreline!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Ja leuk, vanavond na 19:00

discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:43

Soul__assasin

de Belbelg

feestje vandaag. Lvl 40 en 40+ mil cash on hand..

easy game

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackxl
Soul__assasin schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 18:20:
feestje vandaag. Lvl 40 en 40+ mil cash on hand..

easy game
Nu nog Kappa.

Wel veel cash. Ik ben lvl 45 hideout maxed. En een heel eind op weg voor Kappa maar heb de 20 mil nog niet aangetikt. Wel 60 mil stash value

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin

Soul__assasin

de Belbelg

Jackxl schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 19:24:
[...]

Nu nog Kappa.

Wel veel cash. Ik ben lvl 45 hideout maxed. En een heel eind op weg voor Kappa maar heb de 20 mil nog niet aangetikt. Wel 60 mil stash value
nog maar mijn eerste wipe, dus kappa is nog niet aan de orde nu... gewoon fun met de boys...

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TouchOfInsanity
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Hier ook eerste wipe. Die 20 miljoen haal ik wel maar quest doen is nog wel erg lastig in de eerste wipe, zeker als je veel alleen speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackxl
TouchOfInsanity schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 20:01:
Hier ook eerste wipe. Die 20 miljoen haal ik wel maar quest doen is nog wel erg lastig in de eerste wipe, zeker als je veel alleen speelt.
Zsm een Bitcoin farm realiseren het geld zal binnen stromen wat je aan Gear uit kunt geven om te questen.

Maar dan nog blijft het lastig ja. Maar met betere Gear en vooral goede ammo vergroot je wel je kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TouchOfInsanity
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Jackxl schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 20:26:
[...]

Zsm een Bitcoin farm realiseren het geld zal binnen stromen wat je aan Gear uit kunt geven om te questen.

Maar dan nog blijft het lastig ja. Maar met betere Gear en vooral goede ammo vergroot je wel je kansen.
Thanks. Bitcoin farm draait inderdaad. Echter de wipe is al wel weer 3 maanden geleden en dan os het wel lastig spelen tegen de lvl 50 players met lvl 6 armor.

Dus bij de volgende wipe in het begin wat sneller meekomen zal ook helpen.

Overigens kun je als scav op woods soms ook een fortuin verdienen.

[ Voor 5% gewijzigd door TouchOfInsanity op 17-03-2021 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin

Soul__assasin

de Belbelg

ammo doet veel ja... helmen zijn zinloos aan het worden omdat meer en meer mensen meta ammo aan het gebruiken zijn

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:10
Soul__assasin schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 07:07:
ammo doet veel ja... helmen zijn zinloos aan het worden omdat meer en meer mensen meta ammo aan het gebruiken zijn
Deze gedachte heb ik ook met een maatje van mij. Alleen steeds als ik dan overtuigd raakt om de helmen te laten krijg ik een ricochet op mijn donder en hou ik de helmen toch maar op.

Ik had de vorige wipe (juni ingestapt) in de eerste wipe Kappa gehaald en dat was echt tof. Maar het was een enorme grind. Nu ben ik lekker op het gemakje op weg en langzaamaan rok ik richting Kappa. Ik hoef "alleen" nog maar de 3 kills voor SBIH op reserve en dat is, samen met The guide toch wel de meest tijdrovende en kostbaarste taak.

Overigens speel ik meestal solo en kom voor mijn gevoel u toch wel heel veel duo's en squads tegen. En ik reik dan vaak maar tot het killen van 50 / 66 of 75% van diegene :).

En toch heb ik lol. Dat blijft het belangrijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackxl
Ik ben toevallig ook bezig met SBIH op reserve. Hoef er nog maar één. Kreeg de tip in het gebouw tegenover drop-down room te gaan zitten. En dan de betreffende room te campen. Vooralsnog niet geprobeerd. En buiten pmc's vinden Valt niet mee. Een andere tip die ik kreeg was eens op YouTube te zoeken naar een guide voor SBIH op reserve. Dat ga ik vandaag denk ik maar eens doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Ja, de dropdown room campen werd mij aangeraden. Maar dat zuigt echt, saai en duurt zo lang lijkt me.

Gisteren maar even de andere quests opgepakt. Killa gekilled terwijl ik dat niet door had, ik dacht dat het een gewone scav was. Daarna alsnog zelf door iemand anders neergehaald maar taak volbracht.

Vervolgens op zoek naar Shturman, ik raakte in gevecht met een duo. Na de eerste kill, een eindeloos flanken en niet looten van de eerste body want die werd gecamped (goede keuze soskes) op naar Lumber mill. Shturman bovenop de heuvel gekilled met de Rsass. Heeft die beste man zo maar een Red Rebel op zich. Dus gelijk maar naar de extract gegaan.

Redelijk goede games gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dennis1337
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 20-08-2021
FYI

Tarkov heeft momenteel een soort van event gaande zo is op:
  • Labs momenteel gratis (geen keycard nodig) en is Gluhar en gang is er actief.
  • Factory heeft Killa rondlopen (krijgt in de toekomst een eigen Boss met de uitbreiding van de map
  • Reserve zijn alle bosses (!) te vinden
Men speculeert dat dit event een teken van een aanstaande wipe is, ik moet het nog maar zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-07 20:35
wipe komt eraan, zal vandaag gebeuren of een van de komende dagen

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-06 14:35

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Dat roept men al vanaf maart 2021 haha een wipe.. soon soon.

Maar zal weer is gaan spelen als de wipe geweest is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-07 22:04
Ze hebben weer een nieuwe bericht op Twitter gezet waarin de Russische titel vertaald naar: "A Clean Slate" dus die wipe zal er de komende week sowieso wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 30-06 15:17
Na de wipe is het dus pas een goed moment om deze game een keer te proberen?

Of is het uberhaupt niet interessant meer voor nieuwkomers?

Als ik zo mensen hun berichten lees en filmpjes zie lijkt het me niet echt een spel dat vriendelijk is voor nieuwkomers. Ook met de grind, iedereen al max lvl en goede gear. Het tegendeel mag worden bewezen ;-)

01010000 01100101 01110000 01100101

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

@Generaal Pep

Het is nooit het juiste moment om te beginnen.
Het is altijd het juiste moment om te beginnen.

Beide zijn waar. Ja het is een complexe game en ja zeker op het begin is het best steep, maar ik zou juist aanraden net voor een wipe te beginnen. Dan leer je de game al een beetje ook al zijn de servers redelijk 'dead' en loop je voornamelijk tegen chads aan. Na de wipe is iedereen gelijk, hoewel je het nog steeds aflegt tegen iemand die weet hoe die moet spelen, maar je hebt een eerlijkere kans. Als je dan al een beetje weet hoe het spel werkt en hoe bewegen voelt heb je een vliegende start.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
@True

Ik snap 'm.

Wat zijn chads?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trigalti
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-02 07:18

Trigalti

Hmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Uit het filmpje van @Trigalti "These are the guys that liquidate their 401a to get male enhancement surgery." dit somt het goed op. Balls to the wall guns blazing type spelers.

Zonder gekheid heeft dit filmpje echt een kern van waarheid. Als je een tijdje speelt merk je dat als je extreem agressief speelt (en de map en posities kent) je mensen echt super gemakkelijk kan overrompelen. De tegenhanger is ook waar. Als je veel in de schaduw speelt verwachten mensen je niet, kun je bewust kiezen een gevecht aan te gaan en kun je het eerste (lethal mosin) schot uitdelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:57

Khaine

Python liefhebber

Generaal Pep schreef op maandag 28 juni 2021 @ 10:05:

Als ik zo mensen hun berichten lees en filmpjes zie lijkt het me niet echt een spel dat vriendelijk is voor nieuwkomers. Ook met de grind, iedereen al max lvl en goede gear. Het tegendeel mag worden bewezen ;-)
Ik zou bijna zeggen dat voor de wipe beginnen een ideaal moment is. Wetende dat je progressie toch weer gewiped gaat worden kun je lekker nog "aankloten". Verken de maps. Kijk wat voor soort tegenstand je kunt verwachten. Kijk hoe de wapens zich gedragen en krijg een beetje feeling voor het spel zelf. Het maakt in dit stadium immers niet uit of je slechte deals maakt of al je wapens kwijt bent, aangezien je bij de wipe gewoon weer terug op beginniveau bent.
Ervaring is in dit spel erg belangrijk.

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Als je nu begint heb je wel net een sale gemist, die was 25+26 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Lees overal 30 Juno de update en wipe.. ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Djurres
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-07 12:33
Nou, daar gaan we dan.

Patchnotes 0.12.11
This list does not include changes and new additions to the patch. A full description of the patch will be published later.

Fixed:
● In some cases players wouldn’t spawn even after successful matching and would get back to the main menu.
● Totally silent movement of Shturman and his guards.
● The player hung on a blank screen after pressing the "Back" button on the treatment screen after a raid.
● The progress of the "Crafting" skill diverged between the client and the backend after production was completed.
● Inventory and animation of the player's hands hung when the player tried to move a cartridge from the chamber of the weapon in his hands to a full stack of ammunition.
● The difference in the actions of the character when switching between pressing and holding the keys. Strong and weak grenade throws now work the same way: held down the key, thrown by releasing the key, and does not depend on the aiming settings.
● The mods locked behind a quest did not unlock on the purchase screen for presets even after completing the quest.
● The consumption rate of the air filter was higher than necessary.
● At the moment of the weapon assembly in the presets menu - the separate weapon mod would be applied to the gun even if the gun already had such a mod on it.
● The production timer in the hideout, which has been partially cropped.
● The library did not speed up the "Crafting" and "Hideout management" skills.
● Bolt-catch animations would be replaced with a charging handle loading one.
● Hits on the neck protection worsened the condition of the helmet itself, not the condition of the neck protection.
● Saiga 12 and PP-9 Klin stocks would get folded together with a quick drop of the backpack.
● Inventory and animation of the player's hands hung if the player simultaneously opened the door with a key and threw a grenade.
● The transfer screen from scav layered onto the main menu screen after restarting the game on the transfer screen.
● The player could not go sideways through the doorway.
● Filters for food and medicine that did not work in the player's stash.
● Quest "The Punisher. Part 4." which could be done without the scav vest.
● “Strength”, “Stamina”, and “Stealth” movement progress was not properly counted during the raid.
● Weapon mastering progress was not properly counted during the raid.
● Character's empty hand animation at a distance.
● The player with empty hands could not drop the backpack.
● Incorrect sensitivity on the mechanical sight on the ACOG.
● The remaining generator runtime counter was not synchronized between the fuel canisters and the generator itself.
● The observer was not able to see the grenade in the dropped backpack if the player put it in the backpack right out of his hands.
● The observer did not see the grenade that the player put on the ground right out of his hands.
● The sorting of lots by time of removal on the flea market did not work.
● The reticle on the MRS sight was placed below the alignment on the Vector and UMP.
● Breath sounds were not played if the player used up stamina with the Kiver visor down.
● Player would go to crouch position when trying to hide quest items from prone position.
● Changing the "Shadow visibility" setting was not applied during the raid.
● Hanging animation of the player's hands after reconnecting to the server at the moment of throwing a grenade.
● The "Apply" button on the treatment screen after a raid was active even when no treatment type was selected.
● Player wouldn’t get out of ADS mode when chamber-loading the gun.
● Medkits that removed the negative effect from a non-priority limb and left the priority limb untreated.
● Hands freeze when reloading some weapons via the context menu.
● Commission for putting a cultist knife with an incomplete supply of poison to the flea market.
● Discrete shadow movement from distant objects on high settings.
● Ability to load weapons with unexamined ammunition.
● The edit pocket map marker window did not close after loading into the raid.
● The lamp did not break for other players if you break it with a melee weapon.
● Unable to fill items by drag and drop when purchasing from a merchant.
● Game freeze when equipping an item from the letter during the transfer of items through the "get everything" button.
● The aiming magnification is not switched when re-installing the optical sight with the additional reflex sight.
● Change the icon of the position of the character, when you open the inventory while prone.
● Correcting the effects of light sources (flicker, glare).
● Abrupt change of the weapon model in the hands of a character when switching to another weapon.
● Inaccessibility of loot on the shelf, in the red room.
● Various audio fixes.
● Fixes for various problems related to the use of weapons and equipment.
● Fixes for various errors in trade and merchant services.
● Minor fixes to character stats.
● Fixes for various problems and exploits on locations.
● Fixes for some audio issues.
● Some graphics fixes and improvements.
● Some server bug fixes.
● Fixes for some backend issues.
● Fixes for some game interface elements.
● Some bug fixes in localization.
● Fixes for some bugs in offline raids.

Optimization:
● Physics optimization.
● Various graphics optimizations.
● Various server optimizations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Djurres schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 12:36:
Nou, daar gaan we dan.

Patchnotes 0.12.11

[...]
Zijn geen patchnotes maar fixes. De patchnotes staan nog niet online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djurres
LVNDMARK beweert dat Kappa nu vast zit achter lvl 71..
Ben nieuwsgierig of dat de waarheid is..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21-05 15:18
gisteravond wachttijden van +/- 15 minuten en dan niet kunnen extracten. bleagh.
voor de rest, na een half jaar weer aangeraakt en voelt direct weer ouderwets goed aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Djurres schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 08:10:
LVNDMARK beweert dat Kappa nu vast zit achter lvl 71..
Ben nieuwsgierig of dat de waarheid is..
Dat is geloof ik door een dataminer uitgezocht die het ergens gepost had.

Slimme zet van BSG, zal ze vast wel wat extra EoD sales opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djurres
Vind t alleen belahcelijk dat ze nog geen 'echte' patchnotes uitgebracht hebben. Liep gister mid-fight te kutten met een jammed wapen. Wist ik veel dat ik shift-T moest doen om dat te fixen..

Tot nu toe wel 100% survivalrate op 5 raids..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Jammer wapens zitten erin..hoe je dat dan goed? Geen idee.. shift T dus. Ah goed om te weten. Ook elke keer je wapen maken dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin

Soul__assasin

de Belbelg

de eerste 23h in game zitten er alweer op, wat hou ik toch ongelofelijk van wipe week...

LVL 15 nu, nog een dag grinden naar lvl 20 en ze kunnen weer full chad mode gaan

www.weefab.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bamboe
Generaal Pep schreef op maandag 28 juni 2021 @ 10:05:

Ik denk dat het beste is om vlak voor een whipe te gaan beginnen, je krijgt dan een beetje door hoe het spel werkt, ook al is dat iets moeilijker omdat er spelers zijn die hele goeie armor hebben.
Daar in tegen is elke scavenger gelijk en random wat het weer eerlijker maakt.

Door hebben hoe het spel werkt helpt je waardoor je beter speelt als de whipe er is en dan kan je beter mee komen met de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
@bamboe Bedankt voor je antwoord.

Iets over de aanschaf van het product is me nog niet helemaal duidelijk. Je koopt het spel, de standaard editie, je krijgt er allemaal loot bij zodat je tenminste iets terug kan doen. Top.

Je hebt ook 3 duurdere versies, waarbij je nog meer loot krijgt.

Wat gebeurt er met een wipe? Krijg je dan na de wipe loot waarvoor je ooit hebt betaald?

Al helemaal wanneer je 110 euro betaald, waarvan 75 euro extra voor wat loot.... Krijg je dan elke wipe die 75 euro aan extra loot?

[ Voor 33% gewijzigd door Generaal Pep op 05-07-2021 09:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loewie1984
@Generaal Pep je krijgt de loot van de editie die je op dat moment hebt.
Dus met de EOD krijg je meer loot na de start van een wipe dan bij de normale.

Maar het verschil zit hem meer in de startgrote van je container (gamma vs alpha of echo) en de grote van je stash. Die is bij de goedkoopste versie kleiner dan de EOD versie.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
loewie1984 schreef op maandag 5 juli 2021 @ 10:16:
@Generaal Pep je krijgt de loot van de editie die je op dat moment hebt.
Dus met de EOD krijg je meer loot na de start van een wipe dan bij de normale.

Maar het verschil zit hem meer in de startgrote van je container (gamma vs alpha of echo) en de grote van je stash. Die is bij de goedkoopste versie kleiner dan de EOD versie.
Oke... en container is waar je al je loot bewaart?

Stash bepaalt hoeveel loot je mee kan nemen tijdens een missie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loewie1984
Nee andersom. De container is de pouch die je hebt op je speler waar je 4 of 6 of 9 vakjes hebt om spul mee te nemen. En als je kappa hebt heb je 12 vakjes.

En de stash is de ruimte in je hideout waar je alle spullen kan bewaren.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
loewie1984 schreef op maandag 5 juli 2021 @ 10:59:
Nee andersom. De container is de pouch die je hebt op je speler waar je 4 of 6 of 9 vakjes hebt om spul mee te nemen. En als je kappa hebt heb je 12 vakjes.

En de stash is de ruimte in je hideout waar je alle spullen kan bewaren.
Oke thanks!

De goedkoopste versie van 35 euro lijkt me toch voldoende... of hebben jullie zoiets van; Bij de 58/80/110 euro versie krijg je wat extra's die je eigenlijk niet mis wilt lopen?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loewie1984
Generaal Pep schreef op maandag 5 juli 2021 @ 11:02:
[...]

Oke thanks!

De goedkoopste versie van 35 euro lijkt me toch voldoende... of hebben jullie zoiets van; Bij de 58 euro versie krijg je wat extra's die je eigenlijk niet mis wilt lopen?!
meer stashruimte, meer loot en 9 vakjes in je pouch ipv 4 maar dat is het dan ook.
Zou eerst kijken of je de game leuk vindt en dan uitbreiden.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
loewie1984 schreef op maandag 5 juli 2021 @ 11:03:
[...]

meer stashruimte, meer loot en 9 vakjes in je pouch ipv 4 maar dat is het dan ook.
Thanks voor je reactie.

Dan heb ik (voorlopig) nog 1 vraag aan jullie.

USEC of BEAR? Heeft een zijde betere wapens/items of zit daar geen verschil tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Geen verschil dat ik weet tot dusver. Enige verschil wat ik op dit moment ken is je spreekt Russisch of Engels

discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:41
@Generaal Pep ; koop sowieso de goedkoopste versie, dan kan je het gewoon proberen. Als je het echt tof vindt, geloof me - tegen gebrek aan stash ruimte lopen we allemaal, dan kan je ook upgraden naar een duurdere versie. Je betaalt dan dus niet 2 x de volle mep voor een bepaalde versie, maar alleen het upgrade tarief. Daarmee mag je ook wachten tot er weer aanbiedingen zijn.

Er zit wel verschil in qua begin met USEC of BEAR. Kies je USEC, krijg je een aantal basis wapens, zoals een MP5 en M4. Kies je BEAR krijg je een aantal AK's. Maakt na de start met basisloot eigenlijk niets uit, al vind ik het zelf wel vet om in het Russisch in game te schreeuwen.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
[b]Hammetje schreef op maandag 5 juli 2021 @ 11:23
Maakt na de start met basisloot eigenlijk niets uit, al vind ik het zelf wel vet om in het Russisch in game te schreeuwen.
Dat vind ik ook wel leuk, nastrovje!

De russisch gebekte zijn de USEC?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Generaal Pep schreef op maandag 5 juli 2021 @ 11:38:
[...]

Dat vind ik ook wel leuk, nastrovje!

De russisch gebekte zijn de USEC?
BEARs spreken Russisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Laatst online: 16:52

Dhrax

Prog Lord

Generaal Pep schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:42:
@bamboe Bedankt voor je antwoord.
Al helemaal wanneer je 110 euro betaald, waarvan 75 euro extra voor wat loot.... Krijg je dan elke wipe die 75 euro aan extra loot?
Yes klopt, na een wipe begin je weer met het start profiel inclusief de loot voor de versie die jij hebt :)

Mijn ervaring is overigens dat binnen de standard versie, je je behoorlijk snel gaat ergeren aan de schamele inventory space, het is continue passen en meten en je moet geregeld zaken verkopen in het begin omdat je het nergens kwijt kunt. De EoD versie is wat dat betreft een verademing. De stash is wel aan te passen binnen het 'hideout systeem', echter is dat wel end-game stuff, in het begin heb je er nog weinig aan.

[ Voor 8% gewijzigd door Dhrax op 05-07-2021 19:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1shot1kill
Dhrax schreef op maandag 5 juli 2021 @ 19:01:
[...]
Mijn ervaring is overigens dat binnen de standard versie, je je behoorlijk snel gaat ergeren aan de schamele inventory space, het is continue passen en meten en je moet geregeld zaken verkopen in het begin omdat je het nergens kwijt kunt. De EoD versie is wat dat betreft een verademing.
Ik ben level 5 en mijn EOD stash zit ook al zowat vol. :/
loewie1984 schreef op maandag 5 juli 2021 @ 11:03:
[...]

Bij de 58 Euro versie krijg je nog gewoon de 4 slot secure container, je krijgt bij de 80 Euro versie 3×2 en pas bij EoD 3×3. En EoD heeft het voordeel dat je alle DLC gaat krijgen zonder bij te betalen.

Maar inderdaad begin gewoon met de goedkoopste, upgraden is mogelijk voor ongeveer dezelfde kosten als het in 1 keer kopen.

[ Voor 39% gewijzigd door 1shot1kill op 05-07-2021 22:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:20

scorpie

Supra Addict

Nou, ik heb vandaag toch weer veel aan de community gedoneerd, heb maar 2 raids overleefd vandaag :p

En ik ben nog steeds (al een aantal levels...) aan het zoeken naar large Tushonka's en 1 Iskra lunch box. Nouja, ik moet zeggen dat ik de early wipe gamestyle wel heel vet vind. Niet alleen maar players tegenkomen met lvl6 armor enzo, iedereen zoekt loot want nog niet iedereen is lvl 20 voor de flea market, of moet dingen found in raid vinden.. nee... I like! :9 :)

Top game!

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-06 14:46
scorpie schreef op maandag 5 juli 2021 @ 23:25:
Nou, ik heb vandaag toch weer veel aan de community gedoneerd, heb maar 2 raids overleefd vandaag :p

En ik ben nog steeds (al een aantal levels...) aan het zoeken naar large Tushonka's en 1 Iskra lunch box. Nouja, ik moet zeggen dat ik de early wipe gamestyle wel heel vet vind. Niet alleen maar players tegenkomen met lvl6 armor enzo, iedereen zoekt loot want nog niet iedereen is lvl 20 voor de flea market, of moet dingen found in raid vinden.. nee... I like! :9 :)

Top game!
Helemaal mee eens! Ik vind dat early wipe ook vaak het leukst, iedereen met van die halfbakken wapens aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:20

scorpie

Supra Addict

Gisteren face-to-face met een andere pmc bij porter potty op Customs, ik met m'n halfbakken AK en hij met een ADAR geloof ik, allebei al cirkelend om die porter potty heen, pieuw pieuw, *click*.. damnit, weapon jam, eeeeennnn dood. Hahah zo kan ik zelfs genieten van gekilled worden :+

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
Dat jammen is wel een ding ja. Ik kwam erachter dat alle wapens die je van een SCAV plukt, automatisch 50% durability hebben. Kortom; je zult ook voordat je een raid in gaat moeten controleren wat de staat van je wapen is en die dus ook vaker moeten repareren.

Van de week ook; pluk een AK-74n van een scav op reserve als player scav. Ik had maar stackjes BS en BT gevonden, dus ik 5 magazijnen met goede ammo. Kom een andere speler tegen, ik ambush hem en na 1 schot, weapon jam..... Hij schrikt en knalt me overhoop. Tsja, got Tarkoved...

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djurres
scorpie schreef op maandag 5 juli 2021 @ 23:25:

Top game!
Iskra lunchbox is altijd te vinden in de 2 kisten tegenover techlight als je via de trap die uitkomt in de kantoren naar beneden loopt. Ook onder die trap zit een kist waar 99/100x een iskra in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Die Iskra kom ik sowieso op Interchange 3 of 4 keer per raid tegen, heel hoge spawn rate daar,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
De Iskra is standaard spawn op interchange. Al de zwarte weapon boxes bevatten de Iskra lunchboxes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Ik ben niet echt blij met alle veranderingen, het was al een hel om de fleamarket vorige keer te halen, nu hebben ze hem dus naar level 20 veschoven, en de xp om lv 20 te halen is ook verdubbeld begreep ik....

Zou fijn zijn geweest als ze het gratis healen dan ook hadden verhoogd tot lv 10... :(

@Generaal Pep Voordeel van een 3x3 secure container is dat je items voor je hideout upgrades etc gemakkelijker veilig kan stellen in je secure container voor als je dood gaat.
voor mij was dat toch wel heel veel gemakkelijker en relaxter spelen gezien ik erg vaak dood ga...

[ Voor 49% gewijzigd door bamboe op 08-07-2021 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Klote voor je dat jij het zo ervaart.
Ik vind het juist wel fijn. Mag misschien nog wel hoger van mij. Ben nu lvl 16 en mijn survival rate is 36% ofzo.
Mogelijk helpt het om een andere map te spelen?
Of met iemand samen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Het is uitstellen van een probleem die Flea Market. De tryhards en betaalde streamers hebben het toch wel binnen 2 a 3 dagen.

Of je het nou lvl 0, 10 en nu dus 20 maakt, het lost niks op.

Ze kunnen beter prijs limieten op items zetten. GPU dus maximaal 1.000.000 als voorbeeld. Daar los je veel meer mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Gisteren de flea behaald. Ik vind het een goede verandering. Loopt niet iedereen gelijk met goede S tier spullen.

Ik zat van de week Aqua te kijken en ben het wel met hem eens. Ik heb nu 2 wipes meegemaakt, 2x kappa (welke ik nu natuurlijk nooit haal) maar ik heb volgens mij nooit meer dan 10 milj. Roebel gehad.
De roebels zorgen dat ik af en toe een degelijk gun kan bouwen. Maar ik speel zelden of nooit met de uitgebouwde HK, de vector oid. Niet nodig, maar ik heb heel veel lol terwijl ik vaak dood ga. Volgens mij was mijn survival rate de laatste wipe 40%.

Ik zou de flea wel graag zien, enkel voor de attachments en voor de ammo. En de rest mag dan van mij achter traders ziten of enkel found in raid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dhrax
  • Laatst online: 16:52

Dhrax

Prog Lord

soskes schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 07:21:
Gisteren de flea behaald. Ik vind het een goede verandering. Loopt niet iedereen gelijk met goede S tier spullen.
Dat ben ik zeker niet met je eens. Door deze aanpassing word het gat tussen spelers nog veel groter. Een groot percentage van de spelers doet er lang over om level 20 te bereiken, niet iedereen heeft uren/dagen per week de tijd om te spelen. We liepen als casuals al achter de feiten aan en dat gat is nu nog groter.

Laat BSG dan zorgen dat de juiste mensen aan elkaar gekoppeld worden, o.b.v. een item rank systeem ofzo. zo moeilijk kan dat toch niet wezen.

Als ze deze trend gaan doorzetten dan gaan ze veel spelers kwijtraken. Het is allemaal heel leuk om te luisteren naar mensen die de godganse dag spelletjes zitten te spelen, maar ze vergeten dat het gros van hun base bestaat uit casuals die niet meer dan een aantal uur per week spelen. Tuurlijk moet je luisteren naar je spelersbase, maar ze slaan de plank nu wel een beetje mis imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
Heel eerlijk snap ik deze discussie niet. Of het nou early wipe of later in de wipe is; goede armor en goede helmen helpen je zeker om te overleven, maar met goede ammo liggen spelers ook zo... Ammo is ALTIJD, de hele wipe door relevant....

Zelf ga ik regelmatig nu meestal nog met lvl2/3 body armor de game in, maar topload ik mijn AK's altijd met BS of Igolnik, daarmee liggen ook Altyn boys snel hoor.... Je moet gewoon niet denken dat als jij mega cheap de game in gaat met troep ammo dat je makkelijk door zijn armor heen gaat.

Doe wat scav runs op reserve. Nu met nieuwe scav regels zul je dat makkelijker overleven. Reserve ligt vol met ammo kistjes. Voor AK, die erg goedkoop te runnen zijn, duw daar een 30 round mag met bijvoorbeeld 15 BT en daar bovenop 15 BS in. Ik kan je garanderen dat als je kan mikken en je een 'chad' verrast, je hem neerlegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze zouden beter de flea weer verwijderen.

Overigens is verreweg het grootste deel van de mensen die ik spreek echt pas level 15 of zo, en ik kom ingame ook niet echt veel mensen tegen met goede gear.

Ja, de paar streamers die Tarkov elke dag spelen hebben natuurlijk wel goede gear, maar ik heb ze zelf nog niet echt gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
bamboe schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 16:20:
Ik ben niet echt blij met alle veranderingen, het was al een hel om de fleamarket vorige keer te halen, nu hebben ze hem dus naar level 20 veschoven, en de xp om lv 20 te halen is ook verdubbeld begreep ik....

Zou fijn zijn geweest als ze het gratis healen dan ook hadden verhoogd tot lv 10... :(

@Generaal Pep Voordeel van een 3x3 secure container is dat je items voor je hideout upgrades etc gemakkelijker veilig kan stellen in je secure container voor als je dood gaat.
voor mij was dat toch wel heel veel gemakkelijker en relaxter spelen gezien ik erg vaak dood ga...
Fleamarket: Interessant, op youtube zie ik juist alleen maar filmpjes van gasten die heel blij zijn met deze aanpassing. Meesten zien zelfs liever de fleamarket op een nog hoger level beschikbaar komen of helemaal verdwijnen zelfs.

Secure container: Goede opmerking. Zie het nu ja.. hoe duurder je versie, hoe groter je secure container. Dat lijkt me wel erg fijn ja.

Zit nu al bijna 2 weken te twijfelen welke versie ik ga kopen.... 8)7

Denk dat ik zodadelijk de versie inclusief DLC ga downloaden. Vanavond Tarkov is even onveilig maken. Kijk uit mannen... zou maar wat anders gaan doen vanavond >:) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
Als er mensen zijn die samen willen spelen: Je bent van harte welkom!

Nog geeneen van me vrienden kunnen overhalen om dit spel met me te spelen, maar samen - met voicecoms - een milsim spelen is toch veel leuker dan in je eentje! Vandaar mijn 'advertentie'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Maar dat is toch vrijwel met elke game
(op een enkele uitgezonderd) je koopt een game zoals die is en je vindt hem te gek, na maanden zijn er zoveel aanpassingen gedaan dat de game die jij toen een paar maanden geleden kocht nu heel anders is en nu dus verkracht.

Nogmaals: de tryhards en betaalde streamers boeit het niet wat ze doen qua Fleamarket. Of het grotendeel nou binnen 1 week met tier 5 armor en M995 ammo rondloopt of 2 weken, het gebeurd toch. Gewoon uitstellen van een probleem.

Het is omdat mijn vakantie eraan komt, anders had ik waarschijnlijk niet eens deze wipe gespeeld. Voor de gewone casual gamer is het bijna onmogelijk. En als je over 1 maand begint betaal jij de hoofdprijs voor items op de flea door absurde bedragen die de community bedenkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 12:42
Generaal Pep schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 11:57:
Als er mensen zijn die samen willen spelen: Je bent van harte welkom!

Nog geeneen van me vrienden kunnen overhalen om dit spel met me te spelen, maar samen - met voicecoms - een milsim spelen is toch veel leuker dan in je eentje! Vandaar mijn 'advertentie'.
Als je mensen zoekt, er bestaat een grote discord server met nederlandse tarkov fanaten ;)
Zijn veel mensen die ook beginners (zoals mij) helpen in de game, top sfeertje!

PM me maar voor een linkje als je geïnteresseerd ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Generaal Pep schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 11:49:
[...]

Fleamarket: Interessant, op youtube zie ik juist alleen maar filmpjes van gasten die heel blij zijn met deze aanpassing. Meesten zien zelfs liever de fleamarket op een nog hoger level beschikbaar komen of helemaal verdwijnen zelfs.

Secure container: Goede opmerking. Zie het nu ja.. hoe duurder je versie, hoe groter je secure container. Dat lijkt me wel erg fijn ja.

Zit nu al bijna 2 weken te twijfelen welke versie ik ga kopen.... 8)7

Denk dat ik zodadelijk de versie inclusief DLC ga downloaden. Vanavond Tarkov is even onveilig maken. Kijk uit mannen... zou maar wat anders gaan doen vanavond >:) :+
Ja ik moet je daar gelijk in geven zou goed zijn als ze hem er helemaal uit halen en dan de traders gaan upgraden, ik ben al level 8 maar ben nog geen enkele spark plug tegen gekomen, zou fijn zijn als je dit soort missende dingen op een gegeven moment toch bij een trader kan halen, mischien met een aparte missie er tegenover of zoiets op een bepaalde level unlock....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
Generaal Pep schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 11:49:
Denk dat ik zodadelijk de versie inclusief DLC ga downloaden.
Toch niet.... Bij Escape from Tarkov kan je niet een mailadress met het domein '@icloud.com' gebruiken. Wat een onzin zeg! Mijn zakelijke mail ga ik niet gebruiken hiervoor.

[ Voor 6% gewijzigd door Generaal Pep op 09-07-2021 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Generaal Pep schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 18:28:
[...]

Toch niet.... Bij Escape from Tarkov kan je niet een mailadress met het domein '@icloud.com' gebruiken. Wat een onzin zeg! Mijn zakelijke mail ga ik niet gebruiken hiervoor.
Zijn genoeg gratis mail diensten, maar snap je punt.
Het is een heel onprettig bedrijf als je iets wilt veranderen.
Je email bijvoorbeeld veranderen is ook amper mogelijk.
Het is enkel mogelijk om je betaal gegevens (van de bank) + codes en nummers een ticket mee aan te maken.
*Gevalletje account verkoop ofzo dat het onder valt

**

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jackxl
Leuk man zonder flea market spelen. Rond rennen met een vpo-209 en super zuinig zijn op de 30 .366 AP rounds die ik er voor heb. Om vervolgens na het vinden van wat Gear als een rat naar de extract te gaan.

Voor de laatste veranderingen was het spel ook al moeilijk. Nu is het wat mij betreft nog steeds moeilijk maar de pace is lager. Wat de 'early wipe' periode alleen maar langer maakt. En volgensmij is iedereen het er wel mee eens dat early wipe leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
Jackxl schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 11:48:
Leuk man zonder flea market spelen. Rond rennen met een vpo-209 en super zuinig zijn op de 30 .366 AP rounds die ik er voor heb. Om vervolgens na het vinden van wat Gear als een rat naar de extract te gaan.

Voor de laatste veranderingen was het spel ook al moeilijk. Nu is het wat mij betreft nog steeds moeilijk maar de pace is lager. Wat de 'early wipe' periode alleen maar langer maakt. En volgensmij is iedereen het er wel mee eens dat early wipe leuk is.
Helemaal mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Eindelijk lvl 20 en nu is de game ook leuker. Ik vrees dat als de Flea op lvl 20 blijft of hoger gemaakt wordt dat er veel casual gamers zullen stoppen volgende wipe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Anoniem: 316512 schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 09:34:
Ze zouden beter de flea weer verwijderen.
Nikita heeft vorige week gezegd dat de Flea Market erin blijft omdat ze er veel tijd aan hebben besteed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bamboe
Smit260 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 18:28:
Eindelijk lvl 20 en nu is de game ook leuker. Ik vrees dat als de Flea op lvl 20 blijft of hoger gemaakt wordt dat er veel casual gamers zullen stoppen volgende wipe.
Ik heb het idee dat ik nu stukken sneller level dan de eerste keer dat ik het speelde, daar in tegen heb ik ook het gevoel dat de levels om de traders te levelen hoger zijn geworden. Als casual gamer zou het wel fijn zijn om eerder toegang te hebben tot de flea market, aan de andere kant is dit ook wel weer rustgevend, heb nu al wel 3 lucky scav boxes moeten kopen en daar al mijn credits tot nu toe in gestopt omdat je nu alles wil bewaren omdat je het later nodig hebt en niet zo maar kan kopen op de flea market.

En om eerlijk te zijn koop ik niet echt armor omdat ik toch door spelers vaak word doodgeschoten, ai gaat me gelukkig wel wat beter af.

haha de game speelt een spelletje met me, in een run corrugated hoze, car battery en groene gunpoder, helaas de gunpowder verloren toen ik dood ging...

[ Voor 15% gewijzigd door bamboe op 11-07-2021 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

PatRamon schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 09:48:
[...]

Zijn genoeg gratis mail diensten, maar snap je punt.
Het is een heel onprettig bedrijf als je iets wilt veranderen.
Je email bijvoorbeeld veranderen is ook aymper mogelijk.
Het is enkel mogelijk om je betaal gegevens (van de bank) + codes en nummers een ticket mee aan te maken.
*Gevalletje account verkoop ofzo dat het onder valt
Dit ja. Krijg mijn mail adres ook niet gewijzigd. Al van bank gewisseld dus die afschrijving is kansloos. Dan maar geen mail adres.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smit260 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 18:28:
Zou ik eerlijk gezegd alleen maar fijn vinden. Ik speel liever met mensen die een hardcore mindset hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Anoniem: 316512 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:39:
[...]

Zou ik eerlijk gezegd alleen maar fijn vinden. Ik speel liever met mensen die een hardcore mindset hebben.
Ieder zijn voorkeur natuurlijk. Het gaat mij meer om de prijzen Flea. De mensen die het nu al hebben, en dus veel tijd ingestoken hebben betalen bijna niks voor items. De gewone casual player betaald over een paar weken de hoofdprijs. Voorbeeld: GPU nu 250K, over 2 weken is deze zeker wel 700K. Óf Hoses, nu 55K, over 2 weken misschien 100K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 26-06 20:47
Smit260 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 02:56:
[...]

Ieder zijn voorkeur natuurlijk. Het gaat mij meer om de prijzen Flea. De mensen die het nu al hebben, en dus veel tijd ingestoken hebben betalen bijna niks voor items. De gewone casual player betaald over een paar weken de hoofdprijs. Voorbeeld: GPU nu 250K, over 2 weken is deze zeker wel 700K. Óf Hoses, nu 55K, over 2 weken misschien 100K.
Mooi toch.. nu al die items farmen _/-\o_

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smit260 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 02:56:
[...]

De 'gewone' speler kan toch ook items die zeldzaam zijn in z'n stash bewaren totdat hij de flea kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Tsja, dat is nu eenmaal vraag en aanbod. En bij the way, ik gok even dat ik een fanatieke casual gamer ben. En ik heb echt toch maar 2 ton aan roebels, heel veel lol en veelal F tier guns en ammo.

Ik blijf erbij dat dit beter is. Ik ga vaak dood door mijn onkunde maar de keren dat ik nu gekilled ben door M61 is op een hand te tellen. Terwijl de vorige wipes, early wipe, het toch wel anders was.

Verder, hebben ze op woods de BT ammo hoeveelheid generved? Ik vind nu alleen nog T ammo in grote packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-07 14:55
[...]

Zonder de casual gamers komt de game nooit af en zou BSG vrijwel geen geld verdienen tov nu.

Model Y -P, Hyundai Inster, Daikin FTXM & 5kW Monoblock. Ex-Autotechnisch Specialist. www.GewoonDuurzaamAdvies.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
soskes schreef op maandag 12 juli 2021 @ 19:17:
Tsja, dat is nu eenmaal vraag en aanbod. En bij the way, ik gok even dat ik een fanatieke casual gamer ben. En ik heb echt toch maar 2 ton aan roebels, heel veel lol en veelal F tier guns en ammo.

Ik blijf erbij dat dit beter is. Ik ga vaak dood door mijn onkunde maar de keren dat ik nu gekilled ben door M61 is op een hand te tellen. Terwijl de vorige wipes, early wipe, het toch wel anders was.

Verder, hebben ze op woods de BT ammo hoeveelheid generved? Ik vind nu alleen nog T ammo in grote packs.
Mbt de bt ammo.
Dat idee heb ik ook. Was wel een mooie bron voor ammo. Nu is dat afgelopen dagen maar zelden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heyman
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12:54
BT ammo is toch nog steeds vooral te vinden op Reserve? Prima te doen met een SCAV run, je kan zomaar met 4-5 stacks weg wandelen (240-300 kogeltjes). Met een beetje mazzel vind je ook nog 1 of 2 pakjes BS ammo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
Heyman schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 08:58:
BT ammo is toch nog steeds vooral te vinden op Reserve? Prima te doen met een SCAV run, je kan zomaar met 4-5 stacks weg wandelen (240-300 kogeltjes). Met een beetje mazzel vind je ook nog 1 of 2 pakjes BS ammo...
Dit dus. Nieuwe scav opzet is perfect geschikt voor oppikken kogels. BT & BS <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stef87 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 19:31:
[...]

Zonder de casual gamers komt de game nooit af en zou BSG vrijwel geen geld verdienen tov nu.
Jup, da's de keerzijde. Maar de casual spelers blijven er toch wel in zitten. Nu denk ik dat Tarkov wel sneller mensen aantrekt die wat meer hardcore zijn van nature. Als je 1 uur per week speelt ga je gewoon nergens komen met dit spel.

Over de ammo discussie: op Customs vind ik ook genoeg BT en BS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
[...]

Zoals iemand anders ook al schreef, ze zouden dan te weinig betalende spelers overhouden om de game te ontwikkelen.
Ik snap ook wel dat het voor jou niet meer leuk is om een speler als mij af te schieten, dat is te gemakkelijk en het kost je meer roebbels aan ammo dan het looten van mij oplevert.

Maar wat ze wel zouden kunnen doen is zorgen dat hardcore spelers meer uitgenodigd worden om naar andere mappen te gaan. Zet een level restrictie op sommige maps zoals shoreline zodat high level players die meds items uit het lab moeten gaan farmen en niet in shoreline blijven. Dit zou je bij meerdere mappen kunnen toepassen.

Ik focus me nu eerst op levelen (je hebt nu 300k nodig ipv 100k xp om toegang te hebben) en het opbouwen van mijn hideout, daardoor koop ik niet de beste gear maar gebruik wat ik vind. Het probleem is dat als ik een hardcore speler zoals jij tegen kom dan ben ik gewoon dood als lv 10 speler die ik nu ben, ook al zou ik nu dure armor en betere wapens kopen, dan is de kans dat ik van een hard core gamer full armor win mischien nog lager dan 10%. Zonde om dan dus dure armor en wapens en minutie te kopen, zoiezo is het al minder beschikbaar doordat we veel later pas toegang krijgen tot de flea market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bamboe schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 14:47:
[...]

Zoals iemand anders ook al schreef, ze zouden dan te weinig betalende spelers overhouden om de game te ontwikkelen.
Ik snap ook wel dat het voor jou niet meer leuk is om een speler als mij af te schieten, dat is te gemakkelijk en het kost je meer roebbels aan ammo dan het looten van mij oplevert.

Maar wat ze wel zouden kunnen doen is zorgen dat hardcore spelers meer uitgenodigd worden om naar andere mappen te gaan. Zet een level restrictie op sommige maps zoals shoreline zodat high level players die meds items uit het lab moeten gaan farmen en niet in shoreline blijven. Dit zou je bij meerdere mappen kunnen toepassen.

Ik focus me nu eerst op levelen (je hebt nu 300k nodig ipv 100k xp om toegang te hebben) en het opbouwen van mijn hideout, daardoor koop ik niet de beste gear maar gebruik wat ik vind. Het probleem is dat als ik een hardcore speler zoals jij tegen kom dan ben ik gewoon dood als lv 10 speler die ik nu ben, ook al zou ik nu dure armor en betere wapens kopen, dan is de kans dat ik van een hard core gamer full armor win mischien nog lager dan 10%. Zonde om dan dus dure armor en wapens en minutie te kopen, zoiezo is het al minder beschikbaar doordat we veel later pas toegang krijgen tot de flea market.
Ik vraag mij af hoeveel 'casual' mensen er nou echt in Tarkov zitten. Tarkov is bij definitie toch een vrij hardcore spel, ik denk dat de meeste mensen toch wel elke week de game een (paar) keer opstarten?

De mensen die minder dan dat spelen, tja, is dat echt zo'n grote playerbase? - ik vraag mij ook echt af hoeveel mensen er nou gaan stoppen doordat de flea nu wat lastiger te bereiken is.

Ik denk ook zelf dat iemand die niet zoveel speelt, nog steeds een goede kans maakt tegen iemand met een goede gearset. Loop bijvoorbeeld eens met een SKS rond met PS ammo. Of een Kedr.

Je idee over level restricties lijkt mij op zich wel leuk, of aparte leagues of zo. Er zijn denk ik veel mogelijkheden.

Overigens ben ik helemaal niet zo goed, ik ben zelf pas level 18 (heb ook fulltime baan etc. :P) en zo is denk ik het gros nog rond ons level. Het gaat mij vooral ook om de mindset. Dat je tactieken toepast, dat je nadenkt over je keuzes (welke ammo pak ik, naar welke extract ga je) - dat zie je eigenlijk in andere shooters niet zo.
Pagina: 1 ... 14 ... 25 Laatste