Ja, ik snap er zelf dus ook helemaal niks van. Game staat op een SSD, heb alle applicaties afgesloten (behalve af en toe discord dan om samen te gamen), cpu doet volgens mij geen 100% load.. en dan nog... al zou het iets aan de hardware componenten liggen, dan verwacht ik echt niet dat het specifiek misgaat bij het extraction point, of eigenlijk bij het einde van de raid, als ik scav speel.soskes schreef op zondag 27 december 2020 @ 15:00:
[...]
Zie nu net je bericht. Ik weet dat Tarkov een RAM vreter is maar 16 zou het moeten trekken. Al heb ik ook 16 en kijk ik nu al naar 32 GB omdat het gewoon krap is.
Ik zou ook voor de herinstallatie gaan. Kan me niet voorstellen dat de CPU hierin de bottleneck is. Merk je bijvoorbeeld ook stotteringen tijdens gamen?
En staat de game op een SSD intern of extern? HDD? Alleen dat zou ook alleen stotteringen geven en geen crashes. Vreemd man.
Ingame heb ik nog wel wat kunnen vinden dat *iets* triggert op het einde van een raid, en dat was 'play music when raid ends' ofzo, en die heb ik ook uitgezet, maar ook dat mocht niet baten.
Ik ben best flabbergasted nu

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470