Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-07 15:48

scorpie

Supra Addict

soskes schreef op zondag 27 december 2020 @ 15:00:
[...]

Zie nu net je bericht. Ik weet dat Tarkov een RAM vreter is maar 16 zou het moeten trekken. Al heb ik ook 16 en kijk ik nu al naar 32 GB omdat het gewoon krap is.

Ik zou ook voor de herinstallatie gaan. Kan me niet voorstellen dat de CPU hierin de bottleneck is. Merk je bijvoorbeeld ook stotteringen tijdens gamen?
En staat de game op een SSD intern of extern? HDD? Alleen dat zou ook alleen stotteringen geven en geen crashes. Vreemd man.
Ja, ik snap er zelf dus ook helemaal niks van. Game staat op een SSD, heb alle applicaties afgesloten (behalve af en toe discord dan om samen te gamen), cpu doet volgens mij geen 100% load.. en dan nog... al zou het iets aan de hardware componenten liggen, dan verwacht ik echt niet dat het specifiek misgaat bij het extraction point, of eigenlijk bij het einde van de raid, als ik scav speel.
Ingame heb ik nog wel wat kunnen vinden dat *iets* triggert op het einde van een raid, en dat was 'play music when raid ends' ofzo, en die heb ik ook uitgezet, maar ook dat mocht niet baten.

Ik ben best flabbergasted nu :X

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:47
Hoop dat de herinstallatie helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-06 16:17
Ik speel zelf op de nederlandsche server maar ik merk ook dat er soms iets niet goed is, lichamen van gedode scavs verplaatsen terwijl je ze aan het looten bent, en soms word je een stukje terug gezet en moet je het opnieuw lopen, ook bij de exit duurd het langer voordat je er uit bent. Voor de update had ik hier geen last van.

Bedankt voor de kerst tip, ik zal het meeste verkopen maar die ammo box, die had ik wel heel hard nodig... ben nog maar level 4

[ Voor 115% gewijzigd door bamboe op 27-12-2020 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Jackxl schreef op zondag 27 december 2020 @ 05:29:
Ik had gister wel een keer dat ik aan het einde van een raid extracten. Me scherm zwart werd maar er verder niets gebeurde. Totdat ik ineens schoten hoorde bij gas station (ik nam smugglers boat)

Via taakbeheer de boel gesloten en toen kon ik niet meer inloggen omdat de servers dus down waren.

Maar crashes nog niet mee gemaakt tijdens of aan het einde van een raid.

Ik heb een gtx 1060 6gb, r5 3600 en 32GB ram.
En het spel draait erg soepel sinds de wipe.
Laatste paar updates ervoor had ik veel lagspikes/stutters van 100~500 ms.

Wat minder lekker gaat is de survival rate. 21% survival rate op ongeveer 20 raids. Wel veel pmc kills, misschien moet ik me wat minder als een Chad gedragen als ik met een paca en sks rond loop >:) .
Scav raids gaan me telkens goed af dus me lvl 4 stash zit wel ramvol.

Tip: als je inlogt op de site van tarkov en je scrolled naar onder op je profiel pagina kun je een Christmas gift claimen. Die bevat aardig wat leuks waaronder een modded akm, bp ammo, 75 round drum mags, ammo box, docs case en een bult granaten.
toon volledige bericht
Wow, ik zie nav @bamboe pas dit bericht. Die kerst kado's ga ik wel claimen. Moet alleen ruimte maken in mijn stash. Zelfs met de eod versie ruimte te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 02-07 03:10
Ja ik heb de akm en de drum mags verkocht. De akm levert 160k op. En heeft niet zo'n goede stats. Hetzelfde geld voor de drums.

De ammo box komt wel goed uit. Die zit ook al bijna vol. Heb al aardig wat 5.45 bt rounds gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-07 19:28
Ik moet me precies eens inlezen in wat ik wel en niet moet bijhouden. M'n stash zal al vol met spullen maar ik weet echt van niks de waarde. Pak voorlopig gewoon alles mee dat ik vind. Focus me voorlopig vooral op shoreline, die begin ik nu wel wat te kennen om snel de exits te vinden. Nu is het een kwestie van de loot drops terug te vinden :). Scavs downen begint al aardig te lukken, spelers daarentegen... kom ik zonet eentje tegen, heavy armor aan zag ik zo, schiet er 23 kogels op volgens de stats. 1x damage gedaan. I've got much to learn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
@Powerblast

probeer deze links eens,
Bij de eerste hier onder kan je zien waar je het voor kan gebruiken, (rechts boven kan je op naam zoeken)
je kan ook op containers zoeken en dan kan je zien welke er zijn en hoe je ze kunt maken / kopen.

https://escapefromtarkov.gamepedia.com/A_pack_of_screws
https://escapefromtarkov.gamepedia.com/Containers

bij deze kan je de waarde zien bij de dealers en ook gemiddelde van de flea market.

https://tarkov-market.com/item/A_pack_of_screws

Voor Ammo kan je hier zien of het nog iets is of niet, maar dit is nu wel verouderd door de update.
bij kogels moet je kijken naar schade maar ook naar armor penetratie, die is eigenljik nog wel belangrijker
want als het niet door de armor heen gaat dan doet het ook geen schade.

https://docs.google.com/s...7Gms2_kT4ukwzkM/htmlview#

Hopelijk heb je hier iets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
bamboe schreef op zondag 27 december 2020 @ 22:06:
@Powerblast

probeer deze links eens,
Bij de eerste hier onder kan je zien waar je het voor kan gebruiken, (rechts boven kan je op naam zoeken)
je kan ook op containers zoeken en dan kan je zien welke er zijn en hoe je ze kunt maken / kopen.

bij deze kan je de waarde zien bij de dealers en ook gemiddelde van de flea market.

Voor Ammo kan je hier zien of het nog iets is of niet, maar dit is nu wel verouderd door de update.
bij kogels moet je kijken naar schade maar ook naar armor penetratie, die is eigenljik nog wel belangrijker

Hopelijk heb je hier iets aan.
toon volledige bericht
Thanks! Hier heb ik zeker wat aan. Exact wat ik zocht eigenlijk. De ammo types had ik wel al gelezen dat dit vrij belangrijk was, maar had er nog niet echt aandachtig naar gekeken. Ik snap ineens waarom die PMC m'n kogel regen overleefde :p

Edit: Zijn die drops het eigenlijk waard om je account te linken? Of zijn ze eerder rare?

[ Voor 3% gewijzigd door Powerblast op 28-12-2020 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Bij mij wel, ik kreeg een pakje matches (:p), en een BTC (nouja, 0.2 BTC dan). Die 0.2BTC was wel meteen ~370K waard toen ik em verkocht. Wel al een hoop uitgegeven aan insurance, want ja, ik suck nu eenmaal in de game, maargoed..

BTW vanavond voor het eerst geen crashes gehad! (wel maar 2 potjes kunnen doen, maar maakt niet uit, progress, not perfect :9 !)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Bij wie krijg je die drops nu dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

https://www.escapefromtarkov.com/news/id/182

Check onderin, per datum linkjes naar twitch accounts waar dingen droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-06 14:35

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Ik moet nog steeds een new char beginnen na de wipe. Zie op Twitch alweer lvl 40ers.. pfff dat zal wel zwaar worden met m'n pmc.

Maja net wel met m'n scav 2 pmc te pakken die aardige loot hadden 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
net een update gehad, alles werkte goed er voor, nu alleen maar crashes, vind ik groene gunpowder, crash server uit... zucht...

na een reboot van mijn pc lijkt het iets beter te gaan...

[ Voor 19% gewijzigd door bamboe op 29-12-2020 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Watvoor update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Ik weet het niet precies, maar ik moest toen uit de game, er kwam een update, heel klein en kon weer verder, maar nu net met opstarten was er weer een update hopelijk hebben ze het allemaal snel weer onder conrole, ik heb net toch maar mijn upgrade gedaan zodat ik wat relaxter kan spelen, met een grotere secure container en opslagruimte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powerblast
Het begint wel steeds beter te gaan. Ik leer elk potje wel iets bij. Zag ik gisteren op een stream dat je blijkbaar als je een body loot, je kan scrollen in die inventory naar beneden :o. Ow boy, hoeveel loot heb ik zo niet gemist. Ik heb dus echt elke keer de tactical rig en pockets niet geloot. Vind plotseling veel meer loot :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2max
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-06 18:15
Het is weer in de aanbieding, 25% korting .

• bamboe
E2max schreef op woensdag 30 december 2020 @ 21:55:
Het is weer in de aanbieding, 25% korting .
Ja, ik heb het maar gedaan, je krijgt meteen de extra opslagruimte (kon mijn handboor verkopen) en per message krijg je alle extra spullen.
Het is heel relaxed spelen, van 4 naar 9 secure container helpt echt bij spullen verzamelen, ben bijna level 9 dus ik zit bijna bij de flea market.

edit: Net de quest gedaan om dat medailon uit een truck te halen, eindelijk gelukt, het regende dat is dan erg fijn, ben nu level 9 dus nog eentje te gaan. Als ik binnenkort een betere koptelefoon heb kom ik naar die chatgroep.

[ Voor 20% gewijzigd door bamboe op 31-12-2020 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2max
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-06 18:15
Maakt het uit voor welke factie je kiest als je gaat spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timx2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-07 22:25
Hoe beoordelen jullie de graphics, sound en physics? Voelt het allemaal een beetje 2021 aan? Raak niet echt overtuigd ervan als ik Google... Heb tarkov al een poosje op de radar en het lijkt me echt heel boeiend...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:59
Maakt niet uit welke faction je kiest. Vorige 2 wipes was ik USEC, deze keer BEAR.

Graphics en dergelijke zijn echt top. Ik vind het persoonlijk echt een mooi spel.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackxl
Ik vind het er grafisch wel mooi uitzien. Maar vind dit echt van ondergeschikt belang. Als je met je hart in je keel probeert te ontsnappen aan een 3 man team die je op de hielen zit en je hoort de kogels om je oren vliegen maakt het niet zoveel uit hoe het er uit ziet. Veel waardevolle loot, of een Quest item in je inventory maakt dit allemaal nog spannender.

Weersomstandigheden van tarkov vind ik ook echt prachtig. Ik weet niet of er andere spellen zijn die er aan kunnen tippen.

Geluid kan soms wat bugged zijn, maar er is veel aandacht aan besteedt. Als je op een metalen ondergrond je machinegeweer leeg knalt en de lege hulzen vallen op het metaal dan hoor je dat. Dat soort dingen vind ik wel mooi en helpen bij de immersie.

Maar tarkov is om van te houden vanwege het totaal plaatje. Rust komt maar mijn idee in de buurt maar is toch een ander soort spel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timx2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-07 22:25
Bedankt voor de reacties. Ik heb het spel gisteren aangeschaft en een vriend heeft me een introductie gegeven. Ik zie de potentie, maar hoop dat het een beetje casual te spelen is (lees: 1 a 2 avonden per week). Ik verwacht dan geen volle bags en ontelbaar veel roebels, maar gewoon leuk speelbaar.
Wat betreft graphics vind ik het wisselend, ene keer prachtig en andere keer meh... (100-110 FPS, Ultra met 6800xt). Het geluid is super... wat een details.. de spanning ook als je denkt iets te hebben gehoord... zeker met een trio... de communicatie, komende van warzone, is nog een dingetje.... “ben nu hier, bij die steen”.... met een vijand in de buurt werkt niet echt haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bamboe
Timx2 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 07:42:
Bedankt voor de reacties. Ik heb het spel gisteren aangeschaft en een vriend heeft me een introductie gegeven. Ik zie de potentie, maar hoop dat het een beetje casual te spelen is (lees: 1 a 2 avonden per week). Ik verwacht dan geen volle bags en ontelbaar veel roebels, maar gewoon leuk speelbaar.
Wat betreft graphics vind ik het wisselend, ene keer prachtig en andere keer meh... (100-110 FPS, Ultra met 6800xt). Het geluid is super... wat een details.. de spanning ook als je denkt iets te hebben gehoord... zeker met een trio... de communicatie, komende van warzone, is nog een dingetje.... “ben nu hier, bij die steen”.... met een vijand in de buurt werkt niet echt haha.
Hier een leuk filmpje over hoe het begin is als je start met tarkov...

YouTube: Tarkov Logic Supercut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Weereffecten vind ik idd ook echt prachtig gedaan. Het zijn vooral het detailniveau wat ik prachtig vind. De waterdruppeltjes hoor je echt vallen, je gezichtsveld wordt een beetje troebel enzo van die dingen.

Het geluid is ook echt top al vind ik het wel moeilijk om te beoordelen of het geluidsniveau dat je maakt nu hoorbaar is voor iemand anders of niet :)

Spel zelf is echt wel hardcore, veel te leren, maar dat maakt het juist fijn vind ik.
bamboe schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 13:09:
[...]

Hier een leuk filmpje over hoe het begin is als je start met tarkov...

YouTube: Tarkov Logic Supercut
Lol, is echt zo herkenbaar ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Powerblast op 02-01-2021 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:01

Soul__assasin

de Belbelg

vandaag de eerste werkdag na een weekje grinden.. sinds de wipe toch alweer LVL-27.
maar van 10-14h per dag tarkov, naar terug working man life... het piekt

www.weefab.com

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jackxl
Soul__assasin schreef op maandag 4 januari 2021 @ 07:28:
vandaag de eerste werkdag na een weekje grinden.. sinds de wipe toch alweer LVL-27.
maar van 10-14h per dag tarkov, naar terug working man life... het piekt
Wacht maar tot vrouwlief je meesleept naar de IKEA. En je daar anxious rond loopt en al je corners checkt.

Of wanneer je in de bouwmarkt loopt en een waterfilter ziet. Triggert me elke keer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 26-06 20:47
Gister met mn handpistool 2 mega stacked pmc’s gekilled. Kwam daarna nog een dode rashalla guard tegen die ongeloot was. Liep weg helemaal de man met al mijn loot. Kom ik 50 meter van extract een scav tegen, die one tapped me gewoon even :-D
Wat een spel

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin

Soul__assasin

de Belbelg

Jackxl schreef op maandag 4 januari 2021 @ 07:35:
[...]

Wacht maar tot vrouwlief je meesleept naar de IKEA. En je daar anxious rond loopt en al je corners checkt.

Of wanneer je in de bouwmarkt loopt en een waterfilter ziet. Triggert me elke keer 8)7
Slicing the pie.... Slicing the pie

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Korkss schreef op maandag 4 januari 2021 @ 09:57:
Gister met mn handpistool 2 mega stacked pmc’s gekilled. Kwam daarna nog een dode rashalla guard tegen die ongeloot was. Liep weg helemaal de man met al mijn loot. Kom ik 50 meter van extract een scav tegen, die one tapped me gewoon even :-D
Wat een spel
Haha, herkenbaar. Vooral als ik een scav hoor met een shotties dan begin ik hem te knijpen. Die lui zien dat als een sniper volgens mij ;).

Ik ga stabiel. Alleen ik kan de sleutel maar niet vinden voor de taak van de olie Logistics office. Ik check iedere customs raid die ik doe de auto naast de opsporing auto maar tot nu toe nog geen geluk. En 400k is toch wel wat veel voor 1 taak.

Ik denk toch dat ik het maar ga doen want die taak staat al een tijdje open.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Tjah, zo had ik in 1 van die begin quests gas analyzers nodig. Zo vind je er nooit een, zo vind je er 2 op 1 scav als je die quest al lang en breed hebt afgerond. :)

Bij mij lijkt de game wel meer en meer op golf te lijken. Het spel waarbij het doel is om zo min mogelijk het spel te spelen :+. Ben alleen maar m'n stash aan het managen.. 1 scav rondje en weer een half uur tetris spelen in m'n inventory. (En ja, heb de EOD versie al :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Ja ik ken dat ruimte te kort, ik had meer dan 3.5 miljoen roebels...
Heb nu nog maar 75.000 en ben de eigenaar van twee lucky scav boxen
helaas ze zijn al weer vol... De derde kan ik morgen zelf maken als ik nog een paar
bouten kan vinden.
Maar het helpt wel de EOD versie, die 3x3 secure case ik neem toch gemakkelijker items
mee uit een raid. Oh ik heb boutjes en moertjes nodig, ik gooi ze meteen veilig in de case.

Ik had gisteren wel pech meerdere keren achter elkaar in customs dat ik binnen een minuut een team
tegen komt die me ook achtervolgde tot ze me hadden, Gelukkig later de missie kunnen doen, maar ik ben nog niet snel genoeg met richten helaas.
Meer geluk gehad bij de nieuwe wood, die map hebben ze erg leuk gemaakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-07 22:04
Na een jaar of 3 af en toe streams kijken net eindelijk de standaard editie gekocht, ik ga de eerste paar dagen maar eens wat solo spelen om de controls en guns te leren en kijken welke settings het beste werken want ik heb van het kijken van EFT streams wel gemerkt dat het qua optimisatie niet nog niet je van het is. Daarna in het weekend maar eens proberen of ik in een groep kan spelen zonder per ongeluk mijn halve team af te schieten. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-07 19:47
Gisteren groot dilemma gehad op customs...
Had een PMC gekilled die redelijk geared was en al wat kills had gedaan.
Zijn backpack rap genomen want lag in het open.
In de struiken zijn loot proberen te organiseren naar mijn loot. (Gaat nog niet zo super vlot hier)

Na een goeie 3 à 4 minuten had ik zo goed als alles terug op orde en grotendeels zijn loot overgenomen.

Plots hoorde ik nieuwe PMC's aankomen.. ditmaal was het een team. Ze waren goed de corners aant checken en was bang dat ze me zouden zien in de struik.

Dilemma...
Proberen neer te knallen (dacht dat ze met 2 waren) of blijven zitten en hopen dat ze doorlopen.

Ik spring tevoorschijn en kon al rap een headshot landen op PMC 1.
PMC 2 zat er kort op en met een spray kon ik ook PMC 2 neerhalen... Euforie was bijzonder groot... Tot ik zag dat het een 3 man squad was. :-( De derde PMC haalde me neer. :-(

Blijft echt één van de coolste spellen die er op dit moment zijn!

Lang niet gespeeld omdat het spel niet vlot draaide op mijn 1060 en 1440p.
Nu ik de 3070 heb aangeschaft loopt het spel bijzonder lekker.
Terug weer even inkomen maar het begint al wat beter te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

ik speelde normaal op 1080p, nu een upgrade naar 1440p.
alles lekker scherp bla bla bla.

Speelde net een game, maar viel me op dat het menu en ingame TAB screen erg groot zijn..
tis ook niet scherp. hoe kan dit? voorheen was het menu lekker klein en scherp.

Net of ik 1080p hud op 1440 heb.
Terwijl ik toch echt op 1440 speel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mystiqu
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05-2024
soskes schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:50:
[...]

Haha, herkenbaar. Vooral als ik een scav hoor met een shotties dan begin ik hem te knijpen. Die lui zien dat als een sniper volgens mij ;).

Ik ga stabiel. Alleen ik kan de sleutel maar niet vinden voor de taak van de olie Logistics office. Ik check iedere customs raid die ik doe de auto naast de opsporing auto maar tot nu toe nog geen geluk. En 400k is toch wel wat veel voor 1 taak.

Ha wacht maar tot je bij ragman komt met z'n zabralo 6b43. Je moet een van die armors inleveren op 0-50% condition. Heb er op de market goedkoop eentje gekocht die 'maar' 2 miljoen was. Die oli key ook, 560k voor gelapt -.-

Maarrrr ik heb de vakantie hard gegrind, vanavond m'n eerste zelf geproduceerde bitcoin binnen én level 40 == all traders max :*) Kappa here we come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-06 22:08
Zijn er hier misschien die het leuk vinden om samen als squad te spelen?
Heb Tarkov pas sinds gisteren en kan wel wat hulp gebruiken, de LFG met randoms was niet echt een success |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
mystiqu schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:45:
[...]

Ha wacht maar tot je bij ragman komt met z'n zabralo 6b43. Je moet een van die armors inleveren op 0-50% condition. Heb er op de market goedkoop eentje gekocht die 'maar' 2 miljoen was. Die oli key ook, 560k voor gelapt -.-

Maarrrr ik heb de vakantie hard gegrind, vanavond m'n eerste zelf geproduceerde bitcoin binnen én level 40 == all traders max :*) Kappa here we come.
Inmiddels meer knaken en de 400 k voor de 6b43 is geen probleem. Daarnaast laat ik een maat van mij op me schieten totdat we onder de 50% zitten en drop ik hem op shoreline in het water.

No way dat ik er miljoenen voor betaal. Voor dat geld kan ik het een paar keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackxl
Voor de wipe idd ook met veel F5 spammen een kapotte zabralo voor 2 mil gekocht. Zonder te zien dat die 2 mil was want het was super snel left click en Y toen ie verscheen.

Dat in het water droppen is wel slim. Al kan de insurance ook falen. Dan zegt prappor my boys combed everything.

Deze keer ga ik het denk ik wel zo doen. Scheelt een hoop geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Dat zegt hij alleen als iemand anders je Gear pakt. Als niemand je Gear pakt heb je altijd insurance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-06 20:36
Recentelijk aan deze game begonnen, maar ondanks dat ik wist dat het een enorm pittige game was toch wel enigzins spijt. Zodra ik als PMC speel raak ik vrijwel altijd mijn gear kwijt. Kom gewoon te vaak groepjes tegen of Scavs welke mij goed te grazen weten te nemen. Als Scav ontsnap ik welleens en dan krijg ik wat gear mee. Maar voelt niet fulfilling aan en kan maar eens in de 20minuten. Hoe haal je het uiterste uit deze game?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jackxl
Wat is je survival rate?

Kort na de wipe was mijn survival rate 18 procent op zijn laagst. Maar dat kwam omdat ik nogal als een dwaas rond rende. Inmiddels is ie richting de 40 maar nog niet daar aan voorbij.

Om de eerste paar minuten te overleven moet je zorgen dat je weg bent van je Spawn. Ook is het handig om te weten waar de andere spawns zijn zodat je weet uit welke hoeken je pmc's kunt verwachten.

Niet dood gaan aan AI scavs is vooral een kwestie van niet te lang in hun zicht blijven. Hoe langer ze je zien des te beter ze gaan schieten. Zo nu en dan kan het gebeuren dat je door een AI scav ge insta-tapped wordt. Vooral als ze met buckshot schieten is het gevaarlijk, de ai probeert dan naast te schieten maar de pellets kunnen als nog je hoofd raken.

Verder kan ik alleen maar de tip geven rustig aan te verplaatsen. Niet teveel rennen, omdat andere spelers je dan van ver horen aan komen en je sneaky op kunnen wachten.
Edit: altijd in-game een headset dragen de gssh van ragman is prima, en goed luisteren naar wat er in je omgeving gebeurt.

Maps als Woods en shoreline kunnen een verademing zijn tenopzichte van customs omdat je doorgaans minder snel iemand tegen het lijf loopt. Op deze laatste twee maps vooral maar eigenlijk altijd geld. Niet stilstaan. En je eigen waar mogelijk maar aan zo weinig mogelijk angles blootgeven. En herrie gemaakt? Verplaatsen want bloedlustige mensen die pmc's moeten killen kunnen er op af komen.

Edit2: oja, kill gemaakt? Niet direct looten. Eerst je omgeving checken. Of zelfs rondom de body een beetje lurken. Er kan altijd een player(teammate) in de buurt zijn die zit te wachten dat je voor de loot gaat.
Nadat ik een kill heb gemaakt ga ik altijd eerst de omgeving uitkammen. Tenzij het een scav is die niet al te open ligt. Dan check ik even snel de omgeving en ga ik er voor.

[ Voor 15% gewijzigd door Jackxl op 07-01-2021 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystiqu
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05-2024
soskes schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 18:17:
[...]

Inmiddels meer knaken en de 400 k voor de 6b43 is geen probleem. Daarnaast laat ik een maat van mij op me schieten totdat we onder de 50% zitten en drop ik hem op shoreline in het water.

No way dat ik er miljoenen voor betaal. Voor dat geld kan ik het een paar keer proberen.
Betere werk idd, niet aan gedacht 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soskes
Sn0wblind schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:59:
Recentelijk aan deze game begonnen, maar ondanks dat ik wist dat het een enorm pittige game was toch wel enigzins spijt. Zodra ik als PMC speel raak ik vrijwel altijd mijn gear kwijt. Kom gewoon te vaak groepjes tegen of Scavs welke mij goed te grazen weten te nemen. Als Scav ontsnap ik welleens en dan krijg ik wat gear mee. Maar voelt niet fulfilling aan en kan maar eens in de 20minuten. Hoe haal je het uiterste uit deze game?
Ik ben het met een aantal tips van @Jackxl eens. Er zitten zeker nuttige tips in die ik voor mezelf ook zou gebruiken als nieuwe speler. Wat daarnaast de beginselen zijn van Tarkov is, zoals al aangegeven, mapkennis (waar zijn de spawns, wat zijn de hotspots), kennis van ammo (wat penetreert, wat is zgn leg meta) en (helaas) veel gekilled worden. Ik zag iemand naar een survival rate verwijzen maar dat is totaal niet van belang in de game, zeker niet in het begin naar mijn mening.
Stel jezelf iedere raid een doel. Ga je een Quest item zoeken, ga je voor de PVP of juist scav kills?

Ga je een stash run doen om roubles binnen te harken? Of iets anders. Ikzelf zou zeggen dat customs (veel PVP) en shoreline goede beginners mappen zijn. Hoewel customs momenteel met de volle servers spawnplaatsen heeft die kort op elkaar zitten.

Shoreline is wat ruimtelijker met 1 grote hotspot in het midden van de map en 3 die wat meer uit elkaar liggen. Maar je kunt prima de PVP ontwijken op deze map.

Ik zou zeggen, lees je in, kijk veel YT video's van streamers over de maps (bijv. Pestily, Vox_E, Hayz of Timo_Redbeard en vele anderen). Daarnaast kun je ook zoeken naar mensen om een duo of squads mee te starten. Probeer dan wel een wat meer ervaren speler mee te nemen die je uitleg en tips kan geven.
En, nogmaals, accepteer dat je veel gekilled wordt. En zie dat als een leermoment.

Ik heb er veel uur inzitten en nog maak ik soms, achteraf gezien, domme fouten. Maar he, ik heb meestal plezier met de game en heb mijn eigen speelstijl gemaakt. Veelal solo en sinds deze wipe soms in duo's.

Geef zeker niet op en plaats hier eens een shoutout zoals je nu doet. De community is in mijn ogen veel minder toxic Dan bij andere games en vele malen behulpzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Facerafter schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:55:
Zijn er hier misschien die het leuk vinden om samen als squad te spelen?
Heb Tarkov pas sinds gisteren en kan wel wat hulp gebruiken, de LFG met randoms was niet echt een success |:(
Ik kan af en toe wel een duo of squad doen. Ik speel meestal solo en soms een aantal duo's met een maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-06 20:36
Jackxl schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 21:08:
Wat is je survival rate?

Kort na de wipe was mijn survival rate 18 procent op zijn laagst. Maar dat kwam omdat ik nogal als een dwaas rond rende. Inmiddels is ie richting de 40 maar nog niet daar aan voorbij.

Om de eerste paar minuten te overleven moet je zorgen dat je weg bent van je Spawn. Ook is het handig om te weten waar de andere spawns zijn zodat je weet uit welke hoeken je pmc's kunt verwachten.

Niet dood gaan aan AI scavs is vooral een kwestie van niet te lang in hun zicht blijven. Hoe langer ze je zien des te beter ze gaan schieten. Zo nu en dan kan het gebeuren dat je door een AI scav ge insta-tapped wordt. Vooral als ze met buckshot schieten is het gevaarlijk, de ai probeert dan naast te schieten maar de pellets kunnen als nog je hoofd raken.

Verder kan ik alleen maar de tip geven rustig aan te verplaatsen. Niet teveel rennen, omdat andere spelers je dan van ver horen aan komen en je sneaky op kunnen wachten.
Edit: altijd in-game een headset dragen de gssh van ragman is prima, en goed luisteren naar wat er in je omgeving gebeurt.

Maps als Woods en shoreline kunnen een verademing zijn tenopzichte van customs omdat je doorgaans minder snel iemand tegen het lijf loopt. Op deze laatste twee maps vooral maar eigenlijk altijd geld. Niet stilstaan. En je eigen waar mogelijk maar aan zo weinig mogelijk angles blootgeven. En herrie gemaakt? Verplaatsen want bloedlustige mensen die pmc's moeten killen kunnen er op af komen.

Edit2: oja, kill gemaakt? Niet direct looten. Eerst je omgeving checken. Of zelfs rondom de body een beetje lurken. Er kan altijd een player(teammate) in de buurt zijn die zit te wachten dat je voor de loot gaat.
Nadat ik een kill heb gemaakt ga ik altijd eerst de omgeving uitkammen. Tenzij het een scav is die niet al te open ligt. Dan check ik even snel de omgeving en ga ik er voor.
toon volledige bericht
Als Scav zijnde ongeveer 50% op Customs, de enige map welke ik gespeeld heb. Deze map ken ik dan opzich wel als in dat ik geen landkaart nodig heb voor de exits, ken de spawn en een aantal van de loot locations.

AI scavs zijn wel tricky maar vaak babbelen ze wat in het Russisch waardoor ik gewoon meteen weg ren eigenlijk. Alleen in gebouwen zoals dorms zijn ze gevaarlijk nog voor mij huidige skill niveau.

Wist niet dat die ingame headset iets deed, geen idee wat het was om eerlijk te zijn haha.

Moet de andere maps nog even checken, ga dat morgen even doen. Maar als een PMC leg ik het sowieso direct af, heb maar 1 PMC run overleefd helaas. Vaak zijn ze in groepjes, hebben betere armor en zijn super ervaren. Het deed mij in ieder geval voelen alsof deze game niet in je eentje gespeeld moet worden.

Thanks voor de tips! Aantal keer wel de looting fout gemaakt na een kill.
soskes schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 22:49:
[...]

Ik ben het met een aantal tips van @Jackxl eens. Er zitten zeker nuttige tips in die ik voor mezelf ook zou gebruiken als nieuwe speler. Wat daarnaast de beginselen zijn van Tarkov is, zoals al aangegeven, mapkennis (waar zijn de spawns, wat zijn de hotspots), kennis van ammo (wat penetreert, wat is zgn leg meta) en (helaas) veel gekilled worden. Ik zag iemand naar een survival rate verwijzen maar dat is totaal niet van belang in de game, zeker niet in het begin naar mijn mening.
Stel jezelf iedere raid een doel. Ga je een Quest item zoeken, ga je voor de PVP of juist scav kills?

Ga je een stash run doen om roubles binnen te harken? Of iets anders. Ikzelf zou zeggen dat customs (veel PVP) en shoreline goede beginners mappen zijn. Hoewel customs momenteel met de volle servers spawnplaatsen heeft die kort op elkaar zitten.

Shoreline is wat ruimtelijker met 1 grote hotspot in het midden van de map en 3 die wat meer uit elkaar liggen. Maar je kunt prima de PVP ontwijken op deze map.

Ik zou zeggen, lees je in, kijk veel YT video's van streamers over de maps (bijv. Pestily, Vox_E, Hayz of Timo_Redbeard en vele anderen). Daarnaast kun je ook zoeken naar mensen om een duo of squads mee te starten. Probeer dan wel een wat meer ervaren speler mee te nemen die je uitleg en tips kan geven.
En, nogmaals, accepteer dat je veel gekilled wordt. En zie dat als een leermoment.

Ik heb er veel uur inzitten en nog maak ik soms, achteraf gezien, domme fouten. Maar he, ik heb meestal plezier met de game en heb mijn eigen speelstijl gemaakt. Veelal solo en sinds deze wipe soms in duo's.

Geef zeker niet op en plaats hier eens een shoutout zoals je nu doet. De community is in mijn ogen veel minder toxic Dan bij andere games en vele malen behulpzamer.
toon volledige bericht
Heb alleen Customs tot nu toe nog gedaan, had die wel in een dagje redelijk door (denk ik). Als Scav valt het wel mee qua moeilijkheids graad. Maar het is echt als PMC, mijn doel is nu gewoon encounters te kunnen winnen en dan te ontsnappen, later wil ik wel voor de gear en objectives gaan. Heb inderdad gemerkt dat op Custom soms een hele squad naast je spawned, de eerste minuut lig ik vaker gewoon in een ditch te wachten op alles wat voorbij rent. Maar het is dat ik bij elke encounter echt het onderspit delf. Ik maak wel hits gebasseerd op het geluid dat ik hoor, maar uiteindelijk ben ik eerder dood dan de tegenstander.

Zal de YOutubers welke je noemde eens goed bekijken. De omgevingen zien er geweldi guit, beetje het STALKER Shadow of Chernobyl sfeertje wat het goed doet bij mij. Maar er is geen enkele ruimte voor fouten.

Thanks voor alle tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xleeuwx
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-07 15:59

xleeuwx

developer Tweakers Elect
soskes schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:50:
[...]

Persoonlijk koop ik de key samen met andere oftewel de ene koop de key voor de ene quest en een andere teammaat voor de volgende, wat je dus kan doen is vragen op discord’s servers of iemand die key heeft en je mee kan nemen de raid in, dit kan zeker voor beginners enorm behulpzaam zijn aangezien de andere persoon precies weet waar de quest item ligt en wat je voor de quest moet doen.

Eventuele discord (zal hier al ongetwijfeld meerdere keren voorbij gekomen zijn).
http://dutcheliteforcestarkov.nl/

Verder probeer map kennis op te doen door offline raids te spelen. Door de map in te gaan en naar herkenningspunten op te zoeken (woods: sniper rock, customs: main road / sniper scav tower, reserve: resort/zee/radar toren/ doom van reserve enz) hierdoor kan je gemakkelijk oriënteren als je online de raid in gaat.

Nog een streamer waar je ook gemakkelijk vragen aan kan stellen (is sherpa): danexert. Daarnaast heeft piranha veel quest video’s en loot (Hidden staches).

Als beginner is duo’s met een ervaren speler het meest fijne omdat je dan nog redelijk geruisloos kan voort bewegen terwijl met 3+ toch snel meer geluid maakt en minder aandacht bij de uitleg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
xleeuwx schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 01:46:
[...]

Als beginner is duo’s met een ervaren speler het meest fijne omdat je dan nog redelijk geruisloos kan voort bewegen terwijl met 3+ toch snel meer geluid maakt en minder aandacht bij de uitleg is.
Overigens is dat ook een goede indicatie voor beginners. Bij veel mensen die in duo of squads lopen zijn zelfverzekerd en lopen rucksichtloss naar voren. Vaak beginnende duo's of teams. En omdat communicatie in Tarkov behoorlijk lastig is kun je hier goed gebruik van maken als solo.

En voordat je op haantje de voorste gaat schieten, check altijd even of je nog iemand achter hem / haar of naast hem / haar ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xleeuwx
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-07 15:59

xleeuwx

developer Tweakers Elect
soskes schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 08:15:
[...]

Overigens is dat ook een goede indicatie voor beginners. Bij veel mensen die in duo of squads lopen zijn zelfverzekerd en lopen rucksichtloss naar voren. Vaak beginnende duo's of teams. En omdat communicatie in Tarkov behoorlijk lastig is kun je hier goed gebruik van maken als solo.

En voordat je op haantje de voorste gaat schieten, check altijd even of je nog iemand achter hem / haar of naast hem / haar ziet.
Zeker waar, en de armbandjes :p heb wel eens vanuit een bosje in een groepje mee gelopen (dorms -> gas station), helaas kwamen ze er na een tijdje wel achter maar ik liep wel met de armbandjes weg :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Omg deze game.. deed een solo scavrun op reserve.. had nog 29 minuten op de teller. Begon lekker de gebouwen te looten en had al wat waardevolle spullen gevonden. Laatste 10 minuten besloot ik een kijkje te nemen bij trainstation, want daar hoorde ik eerder veel schoten. Dacht misschien wat lijken te kunnen looten en wegwezen.
Ik hoorde ineens iets rennen daar en dat kwam recht op me af. Stilletjes gewacht en met een goed geplaatst schot van mn shotgun tussen zijn ogen killde ik een pmc. Deze was echt stacked for days. Had alle raiders denk gekilled en geloot. Kassa dus. Na enkele minuten tetris had ik het meeste meegenomen. Helemaal hyped richting cp fence want dit was mn extract. Eenmaal daar werkte deze extract niet. Besloot met nog 43 seconden naar sewer te lopen en dan maar mijn backpack uit te trekken daar. Met nog 2.3 seconden op de extracttimer daar, was ik te laat en missing in action!! Iemand vaker gehad dat een extract niet werkt? Heb vaker cp fence gedaan dus weet waar het is en heb het 10x gechecked. Dit was echt mega zuur...

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hammetje
Weet je zeker dat het 'CP Fence' was en niet 'Hole in the fence by the mountains'?

Hier alleen een keer gehad dat de car extract op customs niet wilde werken, wel geld betaald - zonder mij weggereden. Maar dat is alweer even wat patches geleden. De timer is nu wel streng ja; is je moet voordat hij op 0 staat echt geextract zijn; al ben je een seconde te laat is het direct afgelopen.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackxl
Ik ben wel bekend met het bugged zijn van de ruaf road block extract op customs. De lamp is soms aan de extract timer begind en eindigd maar je wordt vervolgens niet geextract. Ik houd er ook altijd rekening mee op customs dat ik genoeg tijd heb om door te lopen.

Echter voor dat ie op 0 staat geextract zijn is niet altijd voldoende. Er kan een verschil ontstaan tussen je eigen timer en die van de server. Zo ging ik laatst Mia in bij de railroad extract op interchange terwijl mijn extract timer de 0 had bereikt en mijn raid timer nog 5 seconden over had. Het scherm werd zwart. En vervolgens kreeg ik MIA te zien en een in raid tijd van 45.00 in het eindscherm.

Mocht je trouwens van te voren weten dat je MIA gaat. Drop dan alle insured gear die je bij je hebt. Dan krijg je het namelijk wel terug van de insurance. Insured gear op je lichaam krijg je niet terug bij MIA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frye
Hmm, heb de EOD versie en ben sinds deze wipe meer bezig met items bijhouden etc. voor quests en hideout.
Maar mijn stash is eigenlijk constant vol. Waardoor ik vaak mijn insurence gear niet kan aannemen.

Heb alreeds 1 lucky scav junkbox. De tweede is nu in de maak in hideout.
Maar als ik bijvoorbeeld naar streamers kijk zie ik dat ze vaak gewoon maar één of helemaal geen lucky scav junkbox hebben.

Hoeveel hebben jullie er?
Nu de aankoop is volgens mij nooit mis (via hideout) aangezien ze dan found in raid worden en ik ze weer op de flea market kan gooien eens ik door de meeste hideout & quests ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Hammetje schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:54:
Weet je zeker dat het 'CP Fence' was en niet 'Hole in the fence by the mountains'?

Hier alleen een keer gehad dat de car extract op customs niet wilde werken, wel geld betaald - zonder mij weggereden. Maar dat is alweer even wat patches geleden. De timer is nu wel streng ja; is je moet voordat hij op 0 staat echt geextract zijn; al ben je een seconde te laat is het direct afgelopen.
Haha ja dit weet ik zeker, precies dit dacht ik ook namelijk. Zat mezelf al te vervloeken maar na een dubbele check stond er 100% cp fence. Zo ben ik vd week op customs ook al nat gegaan met de car extract. Betaald, zat ernaast timer liep af. Op 0 reed de auto weg en ik stond er nog. Toen ik naar een andere extract liep werd ik door 2 pmc’s gekilled :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

offtopic:
Ik vraag me af of deze game niet een mooie openingspost verdient met up2date maps, spelersoverzicht, etc. Heb er alleen zelf geen tijd voor om te maken O-)

Hoe streamers met hun stash om gaan is denk ik simpel; In de 1e week na de wipe gaan die gasten gewoon rammend snel door hun quests heen zonder al teveel dood te gaan.. Ze kennen de game gewoon goed dus weten *precies* wat de moeite waard is om te bewaren, of om op over te stappen qua wapen of ammo. Als ze dan ook precies weten welke items ze wanneer, waarvoor nodig hebben, komen ze de quests en hideout upgrades zo door.

edit: Even vergeten te vermelden: Ik ga zelf best vaak dood, en heb vrijwel altijd last van crashes op het moment dat een raid ten einde komt, dus die super lucratieve scav loot runs moet ik ook missen.. :+

[ Voor 14% gewijzigd door scorpie op 11-01-2021 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
Dat dus. Alle meuk verkopen, alleen bewaren wat je weet wat je óf nodig hebt en zeldzaam is, óf uiteindelijk veel meer waard gaat worden. Ik kijk wel eens mee met wat spelers die klagen over ruimte gebrek - dan kijk ik mee, dan zie ik de gekste dingen. Van de grootste troep ammo tot meest bagger guns.

Boodschap: Als je er toch niet mee gaat spelen, verkoop het dan direct. Bij voorkeur in het begin aan traders, dat heb je ook nodig om te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Hammetje schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:37:
Dat dus. Alle meuk verkopen, alleen bewaren wat je weet wat je óf nodig hebt en zeldzaam is, óf uiteindelijk veel meer waard gaat worden. Ik kijk wel eens mee met wat spelers die klagen over ruimte gebrek - dan kijk ik mee, dan zie ik de gekste dingen. Van de grootste troep ammo tot meest bagger guns.

Boodschap: Als je er toch niet mee gaat spelen, verkoop het dan direct. Bij voorkeur in het begin aan traders, dat heb je ook nodig om te levelen.
Ik heb nu 2 scav junk boxen
1. hideout items
2. trade items & quest items

Op EFT wiki gekeken waarvoor ik de items nodig heb.
Ook paar items gevonden die redelijk nutteloos waren en deze direct verkocht.

Heb nu ook al wat meer inzicht welke items nuttig zijn en welke weg mogen.

Gaat trouwens super hier t.o.v. andere wipes.
Vorige wipes eigenlijk enkel beperkt tot Customs... Maar sinds deze wipe slechts een survivalrate van 20% ofzo op customs.

Nu veel interchange aan het spelen en dit gaat véééél beter.
Heb de Kiba keys en ondertussen al 4 keer kunnen looten van de 5. (zonder dood te gaan)
Telkens value van tussen 350k en 900k.
Laatste keer 3 m4a1's die ongeveer 400k waren... Was keuzes maken. 8)

Nu heb ik de Pharmacy key en ben ik ledx aan het farmen... Nuja nog geen gevonden in Pharmacy. :'( Van de 20 pogingen geen enkele spawn in Pharmacy.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-05 09:18
Van het weekend (op advies van mijn zoon) ook maar begonnen met deze game.
Om de de game als nieuweling moeilijk te noemen is een understatement zeg, wow :)
Snap er letterlijk geen snars van. Al die verschillende wapens en kogels, verband, medicijnen, etc etc.
Dan heb je dus een Scav en PMC en als je op een map bent die je TOTAAL niet kent dan moet je er ook weer ergens kunnen extracten maar god mag weten waar die points zijn want je hebt geen map functie.

Overweldigend veel wat er op je afkomt als ik eerlijk ben :)
(of ik wordt te oud lol)

Heb met mijn zoon en zijn vriend 2 runs op Customs gedaan maar dat was geen succes.
Ze zien alles veel eerder dan ik uberhaupt iets zie en killen ook players die ik nog geen eens gezien heb :X
Helaas hebben we beide keren de extract niet gehaald omdat ik ze (in mijn onervarendheid) neer had geschoten omdat ik dacht dat ze iemand anders waren :-(

Na die tweede keer dat ik ze gekilled had wilden ze niet meer met mij spelen ;w

Dan heb je nog een hideout ook maar dat zoek ik later wel eens uit.

Heb gisteravond de game solo (offline) gespeeld om zo Woods te leren kennen. Denk nl dat ik op die map focus totdat ik een beetje weet hoe of wat
Misschien ben ik wel te oud voor deze game maar wil het wel een kans geven.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Korkss schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:38:
[...]

Haha ja dit weet ik zeker, precies dit dacht ik ook namelijk. Zat mezelf al te vervloeken maar na een dubbele check stond er 100% cp fence. Zo ben ik vd week op customs ook al nat gegaan met de car extract. Betaald, zat ernaast timer liep af. Op 0 reed de auto weg en ik stond er nog. Toen ik naar een andere extract liep werd ik door 2 pmc’s gekilled :-(
Ik had dat ook bij de car extract in cutoms, 3x de volle minuut naar 0 laten tellen en ik bleef maar staan, mijn been was zwart, en ik had eindelijk een player kill gedaan , twee zelfs, door mijn gestrompel naar 1011 door een scav neergeschoten... zucht... gelukkig had ik de tags in mijn secure case gedaan, maar ja ik zit nu op 3 player kills en ik heb er zeven nodig voor de missie, ben nu maar bezig om te kijken of het in factory gaat lukken, had ik er een daar was het een bear en geen usac die ik nodig heb zucht.... haha...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bamboe
Iusedto schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:49:
Van het weekend (op advies van mijn zoon) ook maar begonnen met deze game.
Om de de game als nieuweling moeilijk te noemen is een understatement zeg, wow :)
Snap er letterlijk geen snars van. Al die verschillende wapens en kogels, verband, medicijnen, etc etc.
Dan heb je dus een Scav en PMC en als je op een map bent die je TOTAAL niet kent dan moet je er ook weer ergens kunnen extracten maar god mag weten waar die points zijn want je hebt geen map functie.

Overweldigend veel wat er op je afkomt als ik eerlijk ben :)
(of ik wordt te oud lol)

Heb met mijn zoon en zijn vriend 2 runs op Customs gedaan maar dat was geen succes.
Ze zien alles veel eerder dan ik uberhaupt iets zie en killen ook players die ik nog geen eens gezien heb :X
Helaas hebben we beide keren de extract niet gehaald omdat ik ze (in mijn onervarendheid) neer had geschoten omdat ik dacht dat ze iemand anders waren :-(

Na die tweede keer dat ik ze gekilled had wilden ze niet meer met mij spelen ;w

Dan heb je nog een hideout ook maar dat zoek ik later wel eens uit.

Heb gisteravond de game solo (offline) gespeeld om zo Woods te leren kennen. Denk nl dat ik op die map focus totdat ik een beetje weet hoe of wat
Misschien ben ik wel te oud voor deze game maar wil het wel een kans geven.
toon volledige bericht
Ik heb hier een paar pagina's geleden een paar links gezet, hier zijn ze nog een keer...

Voor maps, pak de eerdere link van de items en typ daar de map naam in de search, daar vind je onderaan
alle exits en nog iets lager de kaart.

https://escapefromtarkov.gamepedia.com/Customs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Wat ik persoonlijk erg leuk vind is om op youtube een aantal series te checken die van scratch beginnen en zo hun character builden. Zo krijg je snel goede tips over wapens, looproutes, stash locaties, quest volgordes, etc.

Yotube kanalen om eens te bekijken:
-Pestily
-Halfman

Zelf heb ik overigens ook gewoon maps uitgeprint voor m'n toetsenbord liggen. Handig voor callouts naar anderen, routebepaling en dergelijken.

Wat ik ook wel irritant vind is als player-scavs je omleggen als scav spelende.. Ik wiggle dan altijd met q / e om te laten zien dat ik ze gezien heb, en niet aanval. Als zij dan hetzelfde doen, durf ik voorbij te lopen zonder te vrezen voor m'n loot. Als de game dan niet crasht, heb ik tenminste weer wat spullen verzameld. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-06 14:46
scorpie schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:32:
Wat ik persoonlijk erg leuk vind is om op youtube een aantal series te checken die van scratch beginnen en zo hun character builden. Zo krijg je snel goede tips over wapens, looproutes, stash locaties, quest volgordes, etc.

Yotube kanalen om eens te bekijken:
-Pestily
-Halfman

Zelf heb ik overigens ook gewoon maps uitgeprint voor m'n toetsenbord liggen. Handig voor callouts naar anderen, routebepaling en dergelijken.

Wat ik ook wel irritant vind is als player-scavs je omleggen als scav spelende.. Ik wiggle dan altijd met q / e om te laten zien dat ik ze gezien heb, en niet aanval. Als zij dan hetzelfde doen, durf ik voorbij te lopen zonder te vrezen voor m'n loot. Als de game dan niet crasht, heb ik tenminste weer wat spullen verzameld. :D
Als je net begint kan je beter op alles schieten wat beweegt, dat friendly zijn komt later wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
invine schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:43:
[...]
Als je net begint kan je beter op alles schieten wat beweegt, dat friendly zijn komt later wel. ;)
Klopt het dat als je als Scav een Scav killed de rest niet meer friendly is ?

En kan je eigenlijk het verschil zien tussen een PMC of Scav ?
Voor mij lijkt alles op elkaar ................en alles killed me binnen 5 minuten of zo lol :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Iusedto schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 12:23:
[...]

Inderdaad dan zien ze je niet meer als friendly... Tenzij het een player scav was. (Weet niet 100% als dit klopt)
[...]
Voor mij lijkt alles op elkaar ................en alles killed me binnen 5 minuten of zo lol :)
Dat herken je meestal aan hun movement. Al zijn de AI scavs wel al stuk beter kwa movement dan jaar of 2 geleden. Scavs roepen ook bijna altijd eerst iets in het Russisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
[...]

Ja en Ja ;)

Scavs worden woest als je een andere scav doodschiet, maar scav boss en zijn buddies schieten sowieso op je geloof ik.

Je kan het verschil zien qua outfit, maar dat vergt ervaring. Vandaar het schiet op alles dat beweegt en dan leer je vanzelf tzt het verschil :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Kleine nuance; ai-scavs worden alleen aggressief naar je als je in hun buurt andere scavs aanvalt. Als je aan de andere kant van de map staat en een scav killt, weet de rest van niks. Alleen de scav bosses zijn sowieso al aggressief naar player scavs als je te dichtbij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
scorpie schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 13:14:
Kleine nuance; ai-scavs worden alleen aggressief naar je als je in hun buurt andere scavs aanvalt. Als je aan de andere kant van de map staat en een scav killt, weet de rest van niks. Alleen de scav bosses zijn sowieso al aggressief naar player scavs als je te dichtbij komt.
Dit is niet waar zover ik weet, of hebben ze dit in de laatste patch veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Welk gedeelte van m'n statement bedoel je precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
scorpie schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 14:16:
Welk gedeelte van m'n statement bedoel je precies?
Zover ik me kan heugen heb je gelijk hoor ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackxl
Wat scorpie zegt klopt idd. Het geldt echter alleen als je een player scav bent. Op je pmc zijn scavs altijd vijandelijk. Misschien dat daar het misverstand zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Tot afgelopen zaterdag kon je als player scav op Interchange Killa killen zonder dat hij wat terugdeed (Mosin achter hem tussen zijn thorax en hoofd)... Helaas hebben ze dit gefixt😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Gisteren een uurtje kunnen steken in EFT en ik begin Woods iets beter te leren kennen
Wel in offline mode hoor want ik durf absoluut nog niet online. Zal vanavond wel eens de map met Scavs gaan proberen. Oefening baart kunst denk ik :P

Heb gisteren wel kennis gemaakt met mijnenvelden.
Wist natuurlijk niet dat die er in zaten.....maar dat weet ik nu wel :+
Schrok me rot toen die afgingen , lol

Heb het advies opgevolgd en heb op youtube een filmpje gekeken over een beginners loadout
YouTube: Raiding 101 For New Players - Escape from Tarkov

Newbie out :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Iusedto schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 11:41:
Gisteren een uurtje kunnen steken in EFT en ik begin Woods iets beter te leren kennen
Wel in offline mode hoor want ik durf absoluut nog niet online. Zal vanavond wel eens de map met Scavs gaan proberen. Oefening baart kunst denk ik :P

Heb het advies opgevolgd en heb op youtube een filmpje gekeken over een beginners loadout

Ik heb zitten denken om jouw manier te doen, maar ik ben blij dat ik het toch anders ben gaan doen, eigenlijk ben ik met alleen een pistool de map gaan spelen, met als eerste doel de quest om die trader vrij te spelen, na een paar keer lukte het en dan is het toch wel fijn dat je gewoon in live zit in plaats van ofline...
Als je zorgd dat je wat ruimte hebt in je secure container dan kan je vaak er meer mee naar buiten nemen dan je kosten hebt als je dood gaat, pistooltje van 110 dollar kopen dan krijg je meteen extra geld in peacekeeper om hem later te levelen... Tip is om je gevonden diary's aan hem te verkopen hij geeft het meeste en je hebt meteen dollars om pistolen bij hem te kopen, minutie zou je bij hem of bij prapor kunnen kopen. Je hoeft niet extra veel ammo mee te nemen als je het niet in 17 schoten dood krijgt dan ben je zelf waarschijnlijk de persoon die het loodje legt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:03
Leuk om te zien dat het topic hier ook wel actief is. Heb zelf momenteel bijna 700 uur in het spel zitten. Ook ben ik een Sherpa. Ik help dus nieuwe spelers om het spel te leren,

Momenteel ben ik wat later in de Wipe begonnen dan normaal doordat ik bezig was met verbouwingen in huis. Ben nu net level 21 met 62% survival rating. Zat een stuk hoger, maar ik speelde vorige week toen ik iets te veel gedronken had dus ben ik de hele avond dood gegaan haha. Nu komt het weer omhoog in ieder geval.

Gisteravond echt een super avond gehad waarbij mijn stashwaarde met 3,5 miljoen gestegen is! Nu alleen wel bang dat Tarkov me vanavond minder gezind is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Kaasdipje schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:10:
Leuk om te zien dat het topic hier ook wel actief is. Heb zelf momenteel bijna 700 uur in het spel zitten. Ook ben ik een Sherpa. Ik help dus nieuwe spelers om het spel te leren,

Momenteel ben ik wat later in de Wipe begonnen dan normaal doordat ik bezig was met verbouwingen in huis. Ben nu net level 21 met 62% survival rating. Zat een stuk hoger, maar ik speelde vorige week toen ik iets te veel gedronken had dus ben ik de hele avond dood gegaan haha. Nu komt het weer omhoog in ieder geval.

Gisteravond echt een super avond gehad waarbij mijn stashwaarde met 3,5 miljoen gestegen is! Nu alleen wel bang dat Tarkov me vanavond minder gezind is!
Goed om te horen dat je een sherpa bent..
Help je ook met verbouwen in huis?? Ik moet een extra kinderkamer realiseren haha..

Doen we daarna ingame les!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-07 22:04
Iusedto schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 11:41:

Ik ben vorige week ook begonnen met offline spelen, ik heb nu een keer of 5 alleen en in een groep met randoms online gespeeld waarvan 1 extract maar merk wel dat het fijner is als je met je groep kan communiceren dus mocht jij of iemand anders hier een keer een avondje in een groep willen spelen voeg mij dan toe: BS1shot1kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Ik ben nu al zo'n 40 raids aant proberen om een ledx te vinden op Interchange.
Helaas nog geen gevonden. Spawnen ze zo rare?

Ik check meestal Pharmacy & Emercom. Daarna kijk ik ook eens in Mantis.
De deuren bij Pharmacy & Emercom zijn altijd nog locked dus het is niet iemand er anders mee is gaan lopen.

Wil graag eens een bitcoin farm maar moet voor medstation lvl 3 een ledx inleveren.
Kan er natuurlijk ook eentje kopen op de flea maar dat is 90% van mijn beschikbaar budget alweer.

Zijn er meer kansen voor een ledx te bemachtingen op Shoreline?
Heb ook de key voor 216 west... Wel nog maar 5 x geopend en enkel één Tetris gevonden.

[ Voor 8% gewijzigd door frye op 18-01-2021 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
frye schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:30:

De deuren bij Pharmacy & Emercom zijn altijd nog locked dus het is niet iemand er anders mee is gaan lopen.

Wil graag eens een bitcoin farm maar moet voor medstation lvl 3 een ledx inleveren.
Kan er natuurlijk ook eentje kopen op de flea maar dat is 90% van mijn beschikbaar budget alweer.

Heb ook de key voor 216 west... Wel nog maar 5 x geopend en enkel één Tetris gevonden.
Sanitairs kamer heef 3 of 4 spawns op shoreline dacht ik. Die key is momenteel alleen wel echt achterlijk duur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Pringles
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 30-06 11:15

Ik zou Shoreline gaan, ik heb zelf veel ledx gevonden in east wing 226, en ja de key with tape kamer maar die key is bijna niet te vinden, heb die zelf met wat geluk kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Mr Pringles schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:08:
[...]

Ik zou Shoreline gaan, ik heb zelf veel ledx gevonden in east wing 226, en ja de key with tape kamer maar die key is bijna niet te vinden, heb die zelf met wat geluk kunnen kopen.
Ok dan ga ik eens wat meer Shoreline spelen.
Slechts enkele raids maar gespeeld dus ken de map nog niet goed.

Heb deze keys:
- West 216
- West 220 (zou confirmed spawn location zijn)
- West 301 (zou confirmed spawn location zijn)
- Health resort warehouse safe key

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Pringles
frye schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:13:
[...]

Ok dan ga ik eens wat meer Shoreline spelen.
Slechts enkele raids maar gespeeld dus ken de map nog niet goed.

Heb deze keys:
- West 216
- West 220 (zou confirmed spawn location zijn)
- West 301 (zou confirmed spawn location zijn)
- Health resort warehouse safe key
Dacht zelf dat West 216 wel Ledx spawn heeft en West 220 alleen rare loot zoals bitcoins. En in West 301 zijn meerdere ledx spawns.

Als je de map nog niet heel vaak heb gedaan kan je ook proberen offline voor jezelf een route te maken zodat je overal snel en effectief alles kan checken voor loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin

Soul__assasin

de Belbelg

Mr Pringles schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:08:
[...]

Key with tape O+ in onze raid group circuleren er 2 ondertussen lang leve de drops van tijdens oud en nieuw... Full set resort Keys, en full set dorms (met 4 marked Keys) kiba Keyset... We mogen niet klagen met onze Keyset...

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Soul__assasin schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:49:
[...]

Key with tape O+ in onze raid group circuleren er 2 ondertussen lang leve de drops van tijdens oud en nieuw... Full set resort Keys, en full set dorms (met 4 marked Keys) kiba Keyset... We mogen niet klagen met onze Keyset...
Ik he reserve keyset compleet..vind die map alleen een nachtmerrie als pmc :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Pringles
Soul__assasin schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:49:
[...]

Ja heb die kunnen kopen voor 48k van iemand die de waarde er niet van wist :). Ik heb nu al 1x 3 ledx gevonden in die kamer en verder al meerdere keren 2x ledx, dus voor die 48k heb ik al zeker 10 ledx gevonden in die kamer.

Verder heb ik alle keys van de east wing, lekker budget fn 5-7 lvl 4 armor en sj6 en rennen voor mijn zakgeld oOo .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Mr Pringles schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:20:
[...]

En in West 301 zijn meerdere ledx spawns.
Ik begin het stilletjes op te geven.. Kost me veel te veel geld.
Ga meestal wel redelijk geared in de raid... Na 15 raids waar ik als eerste aankom in west 301... Gauw looten maar geen enkele ledx in die 15 raids.

Na looten van de room kom ik meestal een squad tegen waar ik niks tegen kan beginnen.. Ik geraak dus niet meer tot de 2xx rooms om deze te looten. ;w

Heeft me al 2,3mil aan gear en insurance gekocht.. had hem dus beter op de flea market gekocht. -.- Nu weer scav runs doen want ben dropped naar 40k en amper gear nog.
Hopen dat insurance nog iets opleverd. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:32
Misschien moet je dan iets lagere gear in de raid nemen, level 4 armor is vaak prima, als je solo teams tegen komt sta je toch al achter, tenzij je goed blijft bewegen en misschien ze 1 voor kan weg snipen, vergeet ook niet head-on engagements ben je echt kansloos tenzij je god-tier skills en het spel binnenste buiten kent, zelfs top tier spelers als Landmark en Pestily blijven bewegen, peeken nooit 2x. Key is gewoon goede kogels meenemen in een wapen wat je fijn vind. Als je toch het resort in gaat, neem dan een goede SMG mee met lekkere kogels. Dan zaag je vaak nog een hoop mensen neer.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Heyman
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12:54
Gisteren weer een prima pot op shoreline, low gear er in (sks met BP en lvl 4 armored rig), goede spawn en met maar 2 sleutels (geen shoreline speler, maar gekregen uit de dec. drops) eerst naar de kamer met (key with tape), eindeloos kutten, niks te vinden, toch nog 1 keer kijken in de douchebak en jawel een LedX. heb ik precies nodig voor hide out. Ik kijken: ah heb ook nog east 226, da's hierboven, dus hup trapje op, 226 open. Main room, ophthalmoscope, huppa zo naast de LedX in de container. even via het balkon naar de kamer er naast, ligt daar ook nog een videokaart op tafel, dus die ook maar in de broekzak gestoken. Wel een tunnel extract, dus flink over de map rennen, maar ach, met of zonder dood gaan kan ik alles in ieder geval gebruiken voor de hide out, dus hupsa naar de tunnel. Niemand gezien, geen scav of pmc, veilig extract. totaal: iets van een 2m waarde aan spullen binnen!

Edit: daarna wel 4x op shoreline een slechte spawn en directe encounter, 2x 3 players, dat valt dan toch wel tegen... haha

[ Voor 6% gewijzigd door Heyman op 19-01-2021 10:51 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin

Soul__assasin

de Belbelg

inderdaad veel te geared voor resort... gewoon cheap ass pistolruns en rekening houden met je spawn.. heb je een top spawn, rush resort loot enkel de ledx spots en kijk ook enkel daarnaar... en wegwezen...

zo een nachtje farmen en voor je het weet heb je 10+ ledx's... dat en server selection ;-)

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe

Tijdje geleden kwam ik in crackhouse een 2miljoen sleutel tegen 30 seconden voor ik afgeknald werd, kon hem op tijd in mijn secure stash leggen, die in shoreline een kamer opend waar 3 of meer spawns zijn in de badkamer, ik heb er tot nu toe in 10x die kamer te openen 1x eentje tegen gekomen, helaas overleefde ik het niet dus ik kan hem ook niet op de markt gooien, maar ja ze hebben een hele lage spawn rate volgens mij.

Ja het is die key met tape, begane grond west geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Soul__assasin schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 13:52:
inderdaad veel te geared voor resort... gewoon cheap ass pistolruns en rekening houden met je spawn.. heb je een top spawn, rush resort loot enkel de ledx spots en kijk ook enkel daarnaar... en wegwezen...

zo een nachtje farmen en voor je het weet heb je 10+ ledx's... dat en server selection ;-)
Toch mooi hoe iedereen anders de game beleeft. Ik wil alleen maar pvp en geef niks om quests etc. Quests die ik “per ongeluk haal” lever ik in, of als ze heel weinig moeite kosten. Ga niet 20 raids resort op om ledx of iets te zoeken.
Maatje van me vind dat questen weer helemaal mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin

Soul__assasin

de Belbelg

Korkss schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 14:45:
[...]

Toch mooi hoe iedereen anders de game beleeft. Ik wil alleen maar pvp en geef niks om quests etc. Quests die ik “per ongeluk haal” lever ik in, of als ze heel weinig moeite kosten. Ga niet 20 raids resort op om ledx of iets te zoeken.
wij spelen gevarieerd... soms met onze squad quests farmen soms gewoon pvp... hangt af van de samenstelling

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis1337
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 20-08-2021
Korkss schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 14:45:
[...]

Same, hoewel ik wel eerst de traders heb unlocked.

Verder hideout helemaal geupgraded dus ook al ga ik 5x dood dan heb ik nog steeds inkomen via de bitcoin farm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis1337
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 20-08-2021

Ik zou Shoreline aanraden inderdaad.

Nog beter, koop een LedX op de market en wanneer je er één in een raid vind dan verkoop je die. Zo komt je progressie met de bitcoin farm niet stil te staan. Vergeet namelijk niet dat elke bitcoin zo'n slordige 500k waard is.

Je moet verder ook een FIR LedX inleveren voor een quest mocht je quests doen, er één kopen is dan misschien slimmer.

Vorige wipe deed ik gewoon een paar money runs om die LedX te bekostigen, veel veiliger en niet zo afhankelijk van RNG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Nu je de LedX kunt craften is een found in raid makkelijker te krijgen. Enkel de basismaterialen looten en dus niet meer als hatchling (wat ikzelf bijzonder jammer vind dat men dit doet) shoreline afstruinen.

Kunnen we allemaal gewoon weer lekker pvp spelen op Shoreline :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
dennis1337 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 03:06:
[...]

Ik zou Shoreline aanraden inderdaad.

Nog beter, koop een LedX op de market en wanneer je er één in een raid vind dan verkoop je die. Zo komt je progressie met de bitcoin farm niet stil te staan. Vergeet namelijk niet dat elke bitcoin zo'n slordige 500k waard is.

Je moet verder ook een FIR LedX inleveren voor een quest mocht je quests doen, er één kopen is dan misschien slimmer.

Vorige wipe deed ik gewoon een paar money runs om die LedX te bekostigen, veel veiliger en niet zo afhankelijk van RNG.
Intussen inderdaad de ledx maar gekocht. Nog geen ledx gevonden ondertussen.. wel ondertussen 6 graphics cards in mijn farm ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TouchOfInsanity
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Ben net met het spel begonnen maar trof als scav een paar dagen geleden een GPU aan op Woods. Dat is wel een super leuke boost als beginner! Is dit vaker op woods?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

In principe kunnen ze op vrij veel plaatsen spawnen, maar dat gebeurt niet vaak.

https://escapefromtarkov.gamepedia.com/Graphics_card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:43
Ik mis Tarkov.

Ben er klaar mee omdat ik een hekel heb om weer van vooraf aan te beginnen, en de laatste keer ben ik me zo kapot geschrokken in die game dat ik 3 dagen lang last had van schrik.

Ik durf niet onbevangen te spelen, de gear maakte me nog niet zoveel. Ik had gear en roebels zat.
Maar gewoon het spelen en kapot gesniped worden van ik weet niet waar, is voor mij gewoon te spannend.

Helaas terug naar arcade shooters, want wat was Tarkov vet.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Zoek gewoon een leuke groep om mee te gaan raiden. Dat scheelt enorm op de manier waarop je een situatie aanpakt. Dan kun je je nog steeds kapotschrikken, maar vaker een van je maten uit een benarde situatie bevrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-07 21:49
Ben nu een maandje bezig met Tarkov, speel normaal gesproken op console diverse games.

Op PC eigenlijk alleen EFT of Hunt Showdown. Ben nu lvl20 maar quests voltooien solo is erg taai, heb een aantal quests open staan op Dorms maar daar alleen naar toe gaan is vrijwel altijd een slachtpartij.

De hoeveelheid bosjes campers etc maken het spel er ook niet leuker op of de high level/high gear players die letterlijk op dezelfde server zitten.

Best jammer want de gameplay, het looten en craften zijn wel heel leuk om te doen.

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Pagina: 1 ... 13 ... 25 Laatste