Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 23:21
T-LCM loadcell heb ik onderzoek naar gedaan, lijken heel goede LC pedalen te zijn voor de prijs van het geld ;-).

Loadcell geeft dan weer veel meer feedback over hoe ver hij is ingedrukt, hierdoor kun je preciezer remmen.

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaJe.
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 13-01-2024
kampers schreef op donderdag 16 april 2020 @ 21:50:
[...]

LOL, iets met bomen en een bos... :D
T3pa pro zin rond 160 euro en de nieuwe t-lcm zijn rond de 200, opzich valt dat verschil wel mee😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15-06 10:51
HaJe. schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 09:07:
[...]

T3pa pro zin rond 160 euro en de nieuwe t-lcm zijn rond de 200, opzich valt dat verschil wel mee😉
Ik kan een 2dehands t3pa pro kopen voor 75€ zitten alleen geen break mods bij.

Live op Twitch . Mijn YouTube Kanaal iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j-a-k-e-88
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15-08 23:21

j-a-k-e-88

BMW 328i

kampers schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 13:00:
[...]

Ik kan een 2dehands t3pa pro kopen voor 75€ zitten alleen geen break mods bij.
Ik weet er nog een setje t3pa pro voor 20€ , zonder rempedaal.

(Zou zelf de nieuwe thrustmaster set bestellen als ik u was)

Edit: nog bijna een volle seconde eraf gereden in kwali Tokyo. Zo op de valreep ook Monza nog ff proberen.

Edit: Monza 0.6 eraf. @RTF1970 je mag weer aan de bak

[ Voor 20% gewijzigd door j-a-k-e-88 op 17-04-2020 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
Ja ik ga denk ik een DIY rig maken voor mijn huidige Setup plus mijn Ps4 en pc voor te streamen enz.

Wat zouden jullie doen? Een 27” monitor of je 55” tv voor je neus zetten op ongeveer 1m van je neus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:53
kampers schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 19:39:
Ja ik ga denk ik een DIY rig maken voor mijn huidige Setup plus mijn Ps4 en pc voor te streamen enz.

Wat zouden jullie doen? Een 27” monitor of je 55” tv voor je neus zetten op ongeveer 1m van je neus.
Misschien heb je iets aan deze video (uitleg over field of view):

In de beschrijving staan een aantal links waar je de FOV kan berekenen.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
alesandro_46 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 21:54:
[...]

Misschien heb je iets aan deze video (uitleg over field of view):
[YouTube: Sim Racing Field of View (FOV) - Sim Racing Explained Quick!]
In de beschrijving staan een aantal links waar je de FOV kan berekenen.
Die had ik al eens gezien. Maar fov is niet van toepassing in GT sport? En al zeker niet op de bumpercam?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:53
kampers schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 21:57:
[...]

Die had ik al eens gezien. Maar fov is niet van toepassing in GT sport? En al zeker niet op de bumpercam?
Goed punt, ik heb geen idee. :o

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RTF1970
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 07-07 16:56
j-a-k-e-88 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 15:32:
Edit: Monza 0.6 eraf. @RTF1970 je mag weer aan de bak
Zal kijken of ik er nog aan toe kom, ben vrij druk met die kluswerkzaamheden en meer werk tegen gekomen dan verwacht.
Nu ff kleffe hap van de KFC en dan de bank opzoeken.
Zal kijken of er nog wat in mijn accu zit morgenavond, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E.R.Y.
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-09 14:35
Rijd iedereen in een schakelbak zijn rondes? Ik krijg dat gewoon niet in de vingers. Frustrerend! Zeker omdat het sneller mogelijk moet zijn door te schakelen.

Alle tijden die ik zet zijn nog steeds zonder te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
E.R.Y. schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 23:03:
Rijd iedereen in een schakelbak zijn rondes? Ik krijg dat gewoon niet in de vingers. Frustrerend! Zeker omdat het sneller mogelijk moet zijn door te schakelen.

Zelf schakelen levert je heel veel tijd op. Het is wennen om het onder de knie te krijgen, maar rijdt uiteindelijk veel prettiger.

Wat ik altijd doe bij een voor mij nieuwe game. Meteen beginnen met zelf schakelen, gaat het op een gegeven moment vanzelf.

Vind het nog steeds jammer dat mensen met een stuurtje geen aparte lobbies hebben, met een controller verlies je dat gewoon (muv echte professionals dan).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kampers
Segafreak83 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 23:34:
[...]

Zelf schakelen levert je heel veel tijd op. Het is wennen om het onder de knie te krijgen, maar rijdt uiteindelijk veel prettiger.

Wat ik altijd doe bij een voor mij nieuwe game. Meteen beginnen met zelf schakelen, gaat het op een gegeven moment vanzelf.

Vind het nog steeds jammer dat mensen met een stuurtje geen aparte lobbies hebben, met een controller verlies je dat gewoon (muv echte professionals dan).
Of je nu een stuur hebt of niet. Maakt helemaal niets uit. Je rijd tegen mensen van het zelfde Niveau. En iedereen gaat er maar vanuit of jij hebt een stuur jij hebt het makkelijker.

Bij call of duty hebben ze ook geen aparte lobbys voor mensen met of zonder scuff controllers. “Erger” nog de pc hackers laten ze ook toe in de Ps en xdoos versies.

Of het makkelijker of moeilijker is heb ik geen idee van. Het al vast wel leuker met een stuur.

Wat ik er vooral van begrepen heb toen ik mijn stuur 2 weken geleden kocht en wat “opzoek werk” heb gedaan is dat het vooral verschil maakt in bandenslijtage.

No Offence naar u toe he zeker niet zelfs. Gwn een algemeen vaststelling van mij. “Oooh jij hebt een stuur normaal dat je sneller bent”.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kampers
Btw races voor volgende week zijn bekend

Race A
Blue Moon Bay Speedway - Infield A
4 Laps 12 Players Car(s): N200

Race B
Fuji International Speedway
4 Laps 16 Players Car(s): GR3

Race C
Tokyo Expressway - Central Outer Loop
15 Laps 20 Players Car(s): GR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
kampers schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 00:09:
[...]

Of je nu een stuur hebt of niet. Maakt helemaal niets uit. Je rijd tegen mensen van het zelfde Niveau. En iedereen gaat er maar vanuit of jij hebt een stuur jij hebt het makkelijker.

Bij call of duty hebben ze ook geen aparte lobbys voor mensen met of zonder scuff controllers. “Erger” nog de pc hackers laten ze ook toe in de Ps en xdoos versies.

Of het makkelijker of moeilijker is heb ik geen idee van. Het al vast wel leuker met een stuur.

Wat ik er vooral van begrepen heb toen ik mijn stuur 2 weken geleden kocht en wat “opzoek werk” heb gedaan is dat het vooral verschil maakt in bandenslijtage.

No Offence naar u toe he zeker niet zelfs. Gwn een algemeen vaststelling van mij. “Oooh jij hebt een stuur normaal dat je sneller bent”.
En dus heb je voordeel.. Hoe klein dat ook mag zijn.

En mbt cod, op de PS4 kan ik dat (cross play met pc) gewoon uitzetten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:58
Vind het altijd wel typisch, van die mensen die een andere controller oneerlijk vinden, terwijl ze zelf ook die controller zouden kunnen kopen.

In mijn GT Legends dagen was er iemand die met toetsenbord sneller was dan mensen met stuurtje..

Iemand zonder talent zal met topstuur nog steeds slechter zijn dan een getalenteerd iemand met controller. Sterker, waarschijnlijk is diegene met stuur zelfs langzamer dan wanneer hij met controller zou rijden.

Ik geloof namelijk dat zeker 70% van de mensen met stuur langzamer zijn dan met controller.

[ Voor 9% gewijzigd door GAIAjohan op 18-04-2020 11:01 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
Welke auto zou het beste zijn voor op Fuji Gr3?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 15:56
Net een uurtje in Monza gestoken. Gestrand op een 1:47.0xx, opti van 1:46.8xx.

Wou nog even doordoen maar de vrouw had de bezemsteel bovengehaald. Ik moest eten klaar maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTF1970
kampers schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 12:33:
AMG GT3 '16. vind ik persoonlijk de betere wagen voor Fuji, vooral wat betreft handling.

[ Voor 19% gewijzigd door RTF1970 op 18-04-2020 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemmyB83
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 00:55
E.R.Y. schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 23:03:

Hier een newbie
Met controller altijd automaat gereden.
Ik vond het rijden wel leuk, maar de controller niet prettig. Dus een stuurtje aangeschaft.
Met stuur eerst ook even automatisch gereden. Na een beetje gewend te zijn aan het stuur en de pedalen, overgegaan naar schakel.
Dit was zeker ff wennen omdat je gewend bent, dat het automatisch gaat. Maar ik had mijn voorgenomen niet te gaan zitten pushen.
Omdat je dan met veel te veel dingen te gelijk bezig bent. Eerste dagen waren het lastigst, omdat je er nog veel te veel bij moet nadenken.
Daarna komt een tijd dat het makkelijker gaat, maar nog niet helemaal van zelf. In deze tijd zal je waarschijnlijk ook nog niet sneller zijn.
Daarna komt de tijd dat het schakelen automatisch gaat zonder erbij na te denken.
Door het schakelen heb ik het idee dat ik nu beter kan inschatten wat mijn bochtensnelheid is, en ik meer controle in de bochten heb.
Dus geef niet te snel op, en probeer het schakelen goed onder de knie te krijgen.
En ja het duurt even voordat het helemaal in je systeem zit.

Pijnacker Oost/West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
GAIAjohan schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 10:58:
Vind het altijd wel typisch, van die mensen die een andere controller oneerlijk vinden, terwijl ze zelf ook die controller zouden kunnen kopen.

In mijn GT Legends dagen was er iemand die met toetsenbord sneller was dan mensen met stuurtje..

Iemand zonder talent zal met topstuur nog steeds slechter zijn dan een getalenteerd iemand met controller. Sterker, waarschijnlijk is diegene met stuur zelfs langzamer dan wanneer hij met controller zou rijden.

Ik geloof namelijk dat zeker 70% van de mensen met stuur langzamer zijn dan met controller.
Altijd typisch dat mensen die voordeel hebben, nooit toe zullen geven dat ze dat daadwerkelijk hebben..

In het begin is stuur langzamer, want je moet eraan wennen, als je die fase door bent, dan loop je mijlenver voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaJe.
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 13-01-2024
Ook weer mijn tijd verbeterd op Monza met een 1.47,331😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormbreaker
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 16-09 18:10
Racen doe je met een stuur en pedalen, klip en klaar. Ik heb zoals in mijn topic gezegd mijn T150 pro / T3PA ingeruild voor een TS PC racer, losse pedalen bij Fanatec besteld. Het stuur is er nu maar totdat de pedalen met de UPS uit Deutschland arriveren: geen complete set, niet racen. Ik heb wel even het stuur met toetsenbord (voor gas/rem) getest maar dat is gekkenwerk om zo echt te racen. Met een keyboard kan je gewoon niet racen, je racet niet traploos: 0/100 %. Ik snap ook niet dat mensen hier überhaupt verdedigen dat zonder controller kan racen, net als een flight sim zonder joystick. Ik heb al sinds 2003 stuur/pedalen alleen ben nu aan het professionaliseren. Mijn eerste set (2003-2018) was een Logitech Wingman Formula GP (heel best voor zijn tijd), daarna (2018-2020) een Thrustmaster Ferrari Legend Edition, maar die was matig, laatst overgestapt op een T150 pro maar die kan geen rally aan en heeft een lage resolutie (trage respons). Nu een high end wheel en straks ook naast de TS PC race (Thrustmaster) Fanatec CSL Elite Pedals LC (met koppeling dus).

i7-8700 - Gigabyte WindForce RTX 2070 8 GB - Corsair LPX Vengeance 32 GB 2666 Mhz - Aorus B360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corpii
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:33

Corpii

Le Tostie

RTF1970 schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 14:31:
[...]

AMG GT3 '16. vind ik persoonlijk de betere wagen voor Fuji, vooral wat betreft handling.
Die ga ik straks eens proberen. De Lambo is ook wel nice, net een 1:40.04 meer neergezet, inclusief glijden en missen van apexen.

Om jullie een idee te geven: meestal zit ik een 3 à 4 sec van de toppers af.

[ Voor 10% gewijzigd door Corpii op 18-04-2020 16:52 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• VCDfan
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 06:44
Ekfad schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 13:48:
Net een uurtje in Monza gestoken. Gestrand op een 1:47.0xx, opti van 1:46.8xx.

Wou nog even doordoen maar de vrouw had de bezemsteel bovengehaald. Ik moest eten klaar maken. :)
Net ook nog een uurtje in Monza gestoken. Gestrand op een 1.47.0xx. Opti was ook een 1.46.8xx.

Ik wou het ook meerdere keren overdoen maar kreeg ik het niet optimaal in een ronde. GTR Gr3 reed nu wel stabiel. 8)7
Sta nu in de Tweakers top 3. Maar het is erg close! @MailMan heeft een scherpe tijd staan.

(H) ex vrouw de deur uitgeschopt dus geen bezemsteel naar m'n harses meer gelukkig. Ze ging er op zitten en vloog zo weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:26
Ik ben nog een beetje aan het klussen aan het huis vandaag maar heb de Daily Races al gesaved om later ren lobby mee te starten!

Denk dat ik einde van de middag online ga en wellicht vanavond ook nog even een lobby opengooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTF1970
@j-a-k-e-88 Jij mag weer, 1.48,330 lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Pff, net 4 races gereden.
Je zou denken dat het er wat properder aan toe gaat maar het was duwen, beuken en niet remmen geblazen. En dan krijg je er van het penaltysysteem nog een bonus bovenop. Echt een kl*teboel.

De 4de race was het zo erg dat ik halverwege gestopt ben. Zucht

Straks eens opnieuw proberen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RTF1970
zondag, veel kids online, merk je zo wie zo overdag veel ivm dat er veel kids thuis zitten.
tussen 0600 en 10.00 is het goed te doen en na 20.00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

Zal ff proberen. Goed bezig! Ik zie dat je nog wel een paar seconden mist in Tokyo?! Vind ik best een leuk circuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTF1970
moment ff racen haha edit hem zo wel

pfff, kan aan mij liggen, maar in de ene race doet en gedraagt de auto zich als wanneer je oefent en dan plotsklaps rij je een race waar je auto wel een dweil lijkt..

ja, monza ligt me goed, heb even de tokyo overgeslagen, zal zo even eens proberen

[ Voor 77% gewijzigd door RTF1970 op 19-04-2020 14:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:50

Oekol

waka waka hey hey

MailMan schreef op zondag 19 april 2020 @ 11:22:
Ik ben nog een beetje aan het klussen aan het huis vandaag maar heb de Daily Races al gesaved om later ren lobby mee te starten!

Denk dat ik einde van de middag online ga en wellicht vanavond ook nog even een lobby opengooi.
Klinkt goed, ben ik wellicht wel bij. Nu ook nog even in de tuin aan het bakken

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Oekol schreef op zondag 19 april 2020 @ 15:49:
[...]

Klinkt goed, ben ik wellicht wel bij. Nu ook nog even in de tuin aan het bakken
Ik ga over 30-45min een lobby aanzwengelen voor mensen die de volgende Dailies willen oefenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Lobby is open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
Ik wil na de virtual GP wel meedoen. (~21:30)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Duik nu even race in

Network error... ne-210cf0cf

[ Voor 44% gewijzigd door MailMan op 19-04-2020 18:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ekfad
VCDfan schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 20:35:
[...]

Net ook nog een uurtje in Monza gestoken. Gestrand op een 1.47.0xx. Opti was ook een 1.46.8xx.

Ik wou het ook meerdere keren overdoen maar kreeg ik het niet optimaal in een ronde. GTR Gr3 reed nu wel stabiel. 8)7
Sta nu in de Tweakers top 3. Maar het is erg close! @MailMan heeft een scherpe tijd staan.

(H) ex vrouw de deur uitgeschopt dus geen bezemsteel naar m'n harses meer gelukkig. Ze ging er op zitten en vloog zo weg.
Op de valreep maar heb er nog iets af gesnoept. Geëindigd op een 1:46,875 1:46,747.
Optimaal van een 1:46,3** maar ik zou niet weten hoe ik die moet rijden. Blijf foutjes maken met deze auto.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kampers
Ik heb net de Thrustmaster T-LCM besteld. Normaal morgen in huis. En als het niet te druk is bij de “doe het zelf” winkel ga ik ook aan men Rig beginnen. (Rig/streambureau)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithrandirrr
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:32
Sorry ben vandaag niet meer komen testen. De banen van volgende week liggen me allemaal niet zo :(. Ik heb me de laatste dagen bezig gehouden in lobby races met n200 en n300 wagens. Ik vind de mx5 roadster zo heerlijk sturen! Vanavond zat ik in een lobby waarmee ze met racing super soft reden op de nordschleife en dat heeft werkelijk super races opgeleverd.

1 race zat de top 3 op 0.7 seconden over de finish. Ik was nummer 3, de hele race met 4 wagens dicht bij elkaar op een geweldig cleane manier. Naast elkaar op de snelste stukken en wachten waar je weer dat het zinloos is om een poging te wagen.

Dit zijn echt de races waarin dit spel zo heerlijk is!

One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live... and too rare to die…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:09
Banen van deze week spreken mij ook minder aan. Ik vind de Nordschleife heerlijk, rustig achter je voorganger blijven hangen tot ze ergens een fout maken. De fout komt sowieso ;) Gisteravond 2x achter elkaar tweede geworden.

Ik heb het spel dit weekend na ongeveer 1.5 jaar weer opgepakt. Ik ben nog ingedeeld in de B groep en ik merk dat ik op iedere andere baan dan de Nurburgring (die ik irl een aantal keer heb gereden) volledig wordt zoekgereden. Even wachten tot ik de demote krijg naar C :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xannepan
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-08-2023
kampers schreef op zondag 19 april 2020 @ 19:16:
Ik heb net de Thrustmaster T-LCM besteld. Normaal morgen in huis. En als het niet te druk is bij de “doe het zelf” winkel ga ik ook aan men Rig beginnen. (Rig/streambureau)
Ben benieuwd naar je ervaring met de T-LCM!
Heb een paar vrienden die er ook tegen aan hikken om te bestellen ;)

PSN: Neochrome72

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knul
kampers schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 12:33:
De top 10 rijdt met de Huracan GT3, die heb ik zojuist aangeschaft. Even kijken of ik er bij in de buurt kom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RTF1970
xannepan schreef op maandag 20 april 2020 @ 10:29:
[...]

Ben benieuwd naar je ervaring met de T-LCM!
Heb een paar vrienden die er ook tegen aan hikken om te bestellen ;)
Ik heb ze nu een maand zoiets en het is echt geen miskoop.
Enorm wennen met het gas, dat werkt magnetisch en regelmatig dat ik te vroeg op het gas ga bij het uitkomen van de bocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

Even een tijd op de 3 circuits gezet en paar races B gedaan. De huracan vind ik lastig bestuurbaar nog, nu eerst even met de Peugeot gedaan. Zie veel Mercedessen rijden ook.

C vind ik een aparte, relatief lastig inhalen daar, dus kwali erg belangrijk en vaak op dit circuit wat bots-penalities.

Benieuwd naar jullie tijden, stonden er nog niet zoveel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTF1970
Zal vanavond eens een poging wagen, zo`n rolsteiger van 6 meter hoog ligt ook niet echt geweldig in de bochten, haha.
Op tijd gestopt, zo even koken, douchen en dan eens kijken wat mij tijden willen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kampers
kampers schreef op zondag 19 april 2020 @ 19:16:
Dus niet vandaag in huis, zelfs nog niet verzonden “megekko”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTF1970
Lol, ik kon ze ophalen in Breda, die had ze op voorraad, want ik wilde en vertrouwde ook niet zo op vandaag besteld, morgen in huis.

Maar geduld word beloond, geloof mij maar.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kampers
Het geraamte staat er. Mss nog wel 2 balken van de “rig” naar de achterkant van de bureau voor extra stevigheid.

En morgen wat MDF gaan halen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D61sQJ9JJW0YYea7_EooXuUPLxA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qNGQhpUwV8rB0ooemsCceAdc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kampers
RTF1970 schreef op maandag 20 april 2020 @ 19:39:
Lol, ik kon ze ophalen in Breda, die had ze op voorraad, want ik wilde en vertrouwde ook niet zo op vandaag besteld, morgen in huis.

Maar geduld word beloond, geloof mij maar.
ik heb net email gehad van post NL dat ze net mijn bestelling hebben ontvangen en dat het morgen geleverd gaat worden. We zullen ze met de Corona maar het voordeel van de twijfel geven zeker, de manne van Megekko..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
Voor de mensen die het resultaat willen zien van mijn DIY...

kampers in "Het grote 'show je race-rig' topic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KH39
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-05 05:13
hallo,
is er iemand die weet hoe je jouw speelnaam veranderd in GT sport

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VCDfan
KH39 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 01:05:
hallo,
Je speelnaam is jouw PSN naam. En die kan je aanpassen:

https://www.playstation.c...change-online-id-ps4-web/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RTF1970
KH39 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 01:05:
hallo,
In GT is dat niet mogelijk, wel als je een nieuw PS account aanmaakt, dan kan je gewoon vanaf nul beginnen met GT.

Je kan wel je PS 4 account kosteloos eenmalig veranderen van gebruikersnaam.
Die word dan doorgevoerd in GT en meerder andere spellen, dat is dan je nieuwe gebruikersnaam op de PS.
Wil je dat vaker veranderen, dan kost je dat geld.
Hier een tutorial in het Nederlands hoe je dat doet op de PS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Laatst online: 09:48

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

https://www.gran-turismo.com/nl/news/00_3733873.html
Gran Turismo Sport Update 1.57 is on its way with the further refined 2020 model of the Toyota GR Supra RZ, just in time for the start of the GR Supra GT Cup. #GTSport

New Car:
• Toyota GR Supra RZ '20 (N300)
:/ gewoon het 2020 model van de Supra RZ die al in de game zit. Wel meer vermogen: From 335 hp to 382 hp.

[ Voor 58% gewijzigd door DerOllie op 22-04-2020 16:15 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
volgens kudosprime is mijn target op fuji 01:41.295 en ik rij nu een 1.40.8xx
die pedalen zijn wel even gewoon worden als je die standaard pedalen gewoon bent.
de veren wat aanpassen enz. en echt op de rem "stampen" om te remmen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
kampers schreef op woensdag 22 april 2020 @ 18:27:
die pedalen zijn wel even gewoon worden als je die standaard pedalen gewoon bent.
Met welke auto rij je? Met de Aventador kom ik niet onder de 1:41, met de Mazda heb ik per ongeluk 1:40.8 gereden maar daar kom ik niet meer aan :') Laatste sector vind ik erg lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
Knul schreef op woensdag 22 april 2020 @ 19:29:
[...]

Met welke auto rij je? Met de Aventador kom ik niet onder de 1:41, met de Mazda heb ik per ongeluk 1:40.8 gereden maar daar kom ik niet meer aan :') Laatste sector vind ik erg lastig.
Met de AMG, en er zit nog rek op. Ik vind vooral de laatste bocht lastig in te schatten. Moet is ergens een vast punt zien te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

Als iemand je foto geliked heeft, kun je dan niet zien wie dat allemaal gedaan heeft? Ik zie alleen de laatste naam. Iemand een idee? Heb net ook ff de GT compagnion app op de tel gezet, kun je de boel ook wat in de gaten houden zonder de PS aan te hoeven zetten.

Wat is jullie Kudo's prime waardering eigenlijk? ik blijf altijd een beetje net boven de 50 hangen, zit altijd wel onder mn target times.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTF1970
kampers schreef op woensdag 22 april 2020 @ 18:27:
Je hebt ze toch wel gekalibreerd via je pc of laptop ? moet je namelijk doen na elke aanpassing, anders dan kan het nog weleens komisch worden met vooral remmen, :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kampers
RTF1970 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 21:12:
[...]

Je hebt ze toch wel gekalibreerd via je pc of laptop ? moet je namelijk doen na elke aanpassing, anders dan kan het nog weleens komisch worden met vooral remmen, :D
Ja, ik ken er wel niet veel van. Heb de rem een beetje aangepast als ik men voet opende pedaal hou dat ik niet “per ongeluk” beetje rem (de eerste 2% ofzo). En de gas een beetje ingekort als ik hem niet 100% plat duw toch 100% gas geef. (92% ong)

Mss eens een filmpje zoeken op YT ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
j-a-k-e-88 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 20:56:
Wat is jullie Kudo's prime waardering eigenlijk? ik blijf altijd een beetje net boven de 50 hangen, zit altijd wel onder mn target times.
Iets boven de 60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
j-a-k-e-88 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 20:56:
Hier 74/75 74,86 (Kan momenteel niet checken op Kudos).
Als je de tijden haalt die ze vooropstellen blijf je stijgen dus laat dat vooral een doel zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-09 21:58
K' Speed Score (regional)76.2
Ik wist eigenlijk nooit echt wat het betekende :P

Ben wel erg benieuwd naar de veranderingen in de update van vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

Ekfad schreef op donderdag 23 april 2020 @ 09:06:
[...]

Hier 74/75 74,86 (Kan momenteel niet checken op Kudos).
Als je de tijden haalt die ze vooropstellen blijf je stijgen dus laat dat vooral een doel zijn. :)
Mooie scores allemaal. Zal toch eens kijken wat er “mis” gaat. Denk dat ik in het verleden te vaak gewoon “een tijd” heb neergezet waardoor de gemiddelde beste tijden nog erg slecht zijn of zo. Kijk nog niet zo lang op kudos maar rij wel altijd onder m’n targettimes. Andere tips of ideeen hierover?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mithrandirrr
Even een reminder voor degenen die nog willen racen vanavond. Zet zodra je thuis komt van werk even je ps4 aan om de update te installeren 😉

One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live... and too rare to die…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
mithrandirrr schreef op donderdag 23 april 2020 @ 18:06:
Even een reminder voor degenen die nog willen racen vanavond. Zet zodra je thuis komt van werk even je ps4 aan om de update te installeren 😉
was toch niet zoon grote update? was op 5min klaar hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithrandirrr
Echt?? Bij mij is ie altijd ruim 20 minuten bezig met data kopiëren, ongeacht de grootte van de update :(.

[ Voor 19% gewijzigd door mithrandirrr op 23-04-2020 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
volgens mij liggen de servers ook zwaar overbelast, ik kreeg al een melding van geen netwerkfuncties en alles ij pokke traag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie
  • Laatst online: 09:48

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

kampers schreef op donderdag 23 april 2020 @ 21:02:
volgens mij liggen de servers ook zwaar overbelast, ik kreeg al een melding van geen netwerkfuncties en alles ij pokke traag
Ja rond jou post tijd gisteren lag PSN min of meer plat volgens mij. Ik was DIRT Rally 2.0 aan spelen, maar na een race had ie ineens moeite met PSN verbinding te maken.
https://allestoringen.nl/storing/playstation-network/

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ekfad
Vandaag eindelijk wat tijd om achter het stuur te kruipen. Na 1h30 een 1:39,030 op Fuji.
Morgen wat tijd steken in Tokyo en dan zondag misschien nog wat optimaliseren.

Trouwens best wel een kreng die Lamborghini op Fuji

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
we zullen nog eens een stream opzetten, kom gerust eens langs :) (link in handtekening)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTF1970
De reden dat zowat alles wat online games ( de servers ) betreft zo overbelast zijn, is puur te wijten dat er enorm veel mensen thuis zitten, waaronder ook veel jeugd.
Ik merkte het toen ik een video wilde uploaden van een race, als test i.v.m. de kwaliteit, dat nam ook langer dan gebruikelijk de tijd om het up te loaden.
Maar goed, het is niet anders, neem nu zo`n crisis en er bestond geen internet, ik zie mijzelf niet echt elke avond monopoly of mens erger je niet spelen. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

Lachen, speel net de FIA Suzuka. De straf voor het Onjuist gebruik van banden is geen 20 seconden maar een volle minuut ! Scheelde toch weer 2 plekken, 6e geworden. Blijft een prachtig circuit. Nu LEGO! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
ik ga vandaag de Manufacture eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corpii
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:33

Corpii

Le Tostie

Dat moet dan in reactie op de FIA race van afgelopen week zijn. Ik meen laguna seca is de pitlane loss 20+ seconden en moesten alle banden gebruikt worden maar je kon hem geloof ik, volgens de steam van Kie25, zelfs uitrijden op 1 compound en wat fuel saving. Dan won je dus 25 seconden over de hele race door de penalty te pakken. Man, dan had ik nog vooraan kunnen eindigen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VCDfan
j-a-k-e-88 schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 19:52:
Lachen, speel net de FIA Suzuka. De straf voor het Onjuist gebruik van banden is geen 20 seconden maar een volle minuut ! Scheelde toch weer 2 plekken, 6e geworden. Blijft een prachtig circuit. Nu LEGO! :-)
Dat las ik inderdaad deze week. https://www.gran-turismo.com/gb/gtsport/news/00_5616433.html

Daily's volgende week:

- Race A : Alsace - Village | Car(s): N200 | 2 laps

- Race B : Circuit de Spa-Francorchamps | Car(s): N400 / ONE MAKE | 3 Laps

- Race C : KYOTO DRIVING PARK - YAMAGIWA+MIYABI | Car(s): GR3 | 8 Laps

Alsace en ook de Kyoto variant is erg lang geleden bij de daily races. Dat is leuk. Race A N200 durf ik zo niet te zeggen welke auto dat is. Race B is natuurlijk de Toyota Supra '20. Het is natuurlijk erg duidelijk dat Toyota wat sponsorgeld er tegen aangooit. Dit gaat voor hun ergens over maar voor de players natuurlijk nergens over. Ik ga toch echt geen Supra kopen in real life. 8)7

Morgenmiddag wil ik wel weer oefenen voor de komende daily's. Als ik een lobby aanmaak dan geef ik dat aan en anders join ik een lobby van een tweaker. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mithrandirrr
Ik vind die supra wel erg tof rijden! Vind het leuke daily races volgende week :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

Leuke races idd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
ik 5de vertrokken en 5de geëindigd. even niet op de baan gelet maar naar de stream aan het kijken en van de baan gegaan. anders had ik mss nog 4de kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
Weet iemand of die banden en brandstof voor Manufacture altijd het zelfde zijn? om een oefenlobby te kunnen maken voor de volgende race.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kampers
Hier mijn eerste race in de Manufacture Series.

Wat vinden jullie eigenlijk van het contact in turn 1?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:12
Ekfad schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 15:27:
Vandaag eindelijk wat tijd om achter het stuur te kruipen. Na 1h30 een 1:39,030 op Fuji.
Morgen wat tijd steken in Tokyo en dan zondag misschien nog wat optimaliseren.

Trouwens best wel een kreng die Lamborghini op Fuji
Ik zit vlak achter je met 1:39.050. De laatste sector vind ik echt lastig. Met die Lambo glij ik daar te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 19:26
kampers schreef op zondag 26 april 2020 @ 01:35:

[YouTube: FIA Manufacture - R1 - 2020 (GR4)]
Niet netjes. Blijft altijd lastig natuurlijk maar iedereen die van achteren iemand aanrijdt is tenslotte altijd fout. Iets met afstand en anticiperen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
VCDfan schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 20:20:
[...]

Dat las ik inderdaad deze week. https://www.gran-turismo.com/gb/gtsport/news/00_5616433.html

Daily's volgende week:

- Race A : Alsace - Village | Car(s): N200 | 2 laps

- Race B : Circuit de Spa-Francorchamps | Car(s): N400 / ONE MAKE | 3 Laps

- Race C : KYOTO DRIVING PARK - YAMAGIWA+MIYABI | Car(s): GR3 | 8 Laps

Alsace en ook de Kyoto variant is erg lang geleden bij de daily races. Dat is leuk. Race A N200 durf ik zo niet te zeggen welke auto dat is. Race B is natuurlijk de Toyota Supra '20. Het is natuurlijk erg duidelijk dat Toyota wat sponsorgeld er tegen aangooit. Dit gaat voor hun ergens over maar voor de players natuurlijk nergens over. Ik ga toch echt geen Supra kopen in real life. 8)7

Morgenmiddag wil ik wel weer oefenen voor de komende daily's. Als ik een lobby aanmaak dan geef ik dat aan en anders join ik een lobby van een tweaker. :)
Gisteravond de Daily B & C kort geoefend. Race B is echt lachen met die Supra! _/-\o_ Vind het een heerlijke auto die kan glijden zonder meteen de controle te verliezen, en waarbij je onderstuur kan omzetten in overstuur. Redelijk wat pace ook.

Heb wat kluszaken op me genomen vandaag, maar wil zeker proberen wat rondjes te knallen vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Jimster schreef op zondag 26 april 2020 @ 01:41:
[...]

Ik zit vlak achter je met 1:39.050. De laatste sector vind ik echt lastig. Met die Lambo glij ik daar te veel.
Ja, die Lambo is heel moeilijk om grip te vinden. Had er ook last mee.

Ik heb vandaag Tokyo even geoefend. Daar op een 1:16,997 geëindigd, je weet wat je te doen staat ;)
Er kan zeker nog wat af, mijn opti stond op 1:16,340
Esit: 1:16,5xx

Tja, geluk dat je hem tikt want anders was je er af maar netjes is het niet natuurlijk. Al moet ik toegeven dat hij er waarschijnlijk ook sowieso was af gegaan.

[ Voor 41% gewijzigd door Ekfad op 26-04-2020 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:43

Vreemd dat dit geen penalty gaf, die had je daar wel verdiend.
Wanneer fixen ze dat penalty systeem nou eens goed :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mithrandirrr
Lobby is up and running :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
sverzijl schreef op zondag 26 april 2020 @ 12:14:
[...]

Daar zelden als je van achteren aantikt. Ik heb er daar al gehad die vol in mijn kont beuken en ik de penalty krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTF1970
Ik zal de boel eens aanzwengelen, deze week amper tijd gehad en gisteren teveel spierpijn om te sturen, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
Ekfad schreef op zondag 26 april 2020 @ 12:18:
[...]

Daar zelden als je van achteren aantikt. Ik heb er daar al gehad die vol in mijn kont beuken en ik de penalty krijg.
sverzijl schreef op zondag 26 april 2020 @ 12:14:
[...]

Ekfad schreef op zondag 26 april 2020 @ 11:27:

Tja, geluk dat je hem tikt want anders was je er af maar netjes is het niet natuurlijk. Al moet ik toegeven dat hij er waarschijnlijk ook sowieso was af gegaan.
Crawl NL schreef op zondag 26 april 2020 @ 08:27:
[...]

Niet netjes. Blijft altijd lastig natuurlijk maar iedereen die van achteren iemand aanrijdt is tenslotte altijd fout. Iets met afstand en anticiperen :)
Ik vond vooral dat hij veel te vroeg remde, in die bochten moet je niet hard remmen (althans ik niet met deze wagen). heel zachtjes om die dubbelen te kunnen pakken.(zie je ook in de volgende rondes) en hij gooide precies alles dicht. had het totaal niet verwacht, want ik zou er alles aan doen om eigenlijk geen contact te maken. Als ik daar een PEN had gekregen had ik het wel begrepen

Ook een paar rondes later na dat ik even van de baan af ga, knallen ze op mij. doe ik daar iets verkeerd? in mijn ogen kan ik niet verder aan de binnenkant blijven en moet die persoon die mij aanrijd daar wat ruimte laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Arg nu al! Moet nog klussen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ben de “echte” circuit auto aan het verbouwen. In de garage krijg ik geen penalties :+ ben even wat minder gt sport aan het doen

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

kampers schreef op donderdag 23 april 2020 @ 21:02:
Eerste bocht hoef je niet eens te vragen :-). Daar zit je goed fout.

Overigens in kwali hield je je erg netjes. Vaak zie je dat als er iemand in die positie zit, ook tijdens een race, dat de tragere voorganger er vanaf gebeukt wordt. Thumbs up daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

Capo schreef op zondag 26 april 2020 @ 16:17:
[...]

Ben de “echte” circuit auto aan het verbouwen. In de garage krijg ik geen penalties :+ ben even wat minder gt sport aan het doen
Misschien heb je het eerder gezegd, maar wat rij je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithrandirrr
Capo schreef op zondag 26 april 2020 @ 16:17:
[...]

Gaaf! Wat voor iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

VCDfan schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 20:20:
[...]

Race B is natuurlijk de Toyota Supra '20.
Wat bedoel je daar mee? Is dat de beste auto voor die race en zo ja waarom? Waarom is het natuurlijk race b de supra?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

Oekol schreef op zondag 26 april 2020 @ 16:50:
[...]

Wat bedoel je daar mee? Is dat de beste auto voor die race en zo ja waarom? Waarom is het natuurlijk race b de supra?
de race is blijkbaar een "one make"race , dus iedereen dezelfde auto. Aangezien de Supra net bij de laatste update is toegevoegd is de kans nagenoeg 100% dat we daarmee aan de slag kunnen. Kijk er naar uit, heb em nog niet geprobeerd, misschien later vandaag nog ff als er nog een lobby is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

j-a-k-e-88 schreef op zondag 26 april 2020 @ 17:25:
[...]

de race is blijkbaar een "one make"race , dus iedereen dezelfde auto. Aangezien de Supra net bij de laatste update is toegevoegd is de kans nagenoeg 100% dat we daarmee aan de slag kunnen. Kijk er naar uit, heb em nog niet geprobeerd, misschien later vandaag nog ff als er nog een lobby is.
Ah vandaar. Wist niet dat one make betekent dat iedereen dezelfde auto moet. Dat maakt 't een stuk duidelijker. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
j-a-k-e-88 schreef op zondag 26 april 2020 @ 16:21:
[...]

Eerste bocht hoef je niet eens te vragen :-). Daar zit je goed fout.

Overigens in kwali hield je je erg netjes. Vaak zie je dat als er iemand in die positie zit, ook tijdens een race, dat de tragere voorganger er vanaf gebeukt wordt. Thumbs up daarvoor.
Ja normaal rij ik ook wel zoals in de Quali.ach ja zolang het niet te vaak voorvalt ben ik blij. Liever niet natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Ik gooi over 30-60min nog een lobby open om te oefenen voor de dailies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Lobby is open maar er lijken ook wat serverproblemen te zijn?

Room id: 0475-4391-2592-5069-9332
Pagina: 1 ... 83 ... 88 Laatste

Let op:
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.

Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing