Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mithrandirrr
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:56
v8power67 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 12:51:
Edit; en zie dat mijn game van deze generatie weer meer gratis spul gaat geven !!
Start de game altijd met mega veel plezier op !!
Moet alleen echt weer eens in het online racen inkomen. Vergt me altijd zoveel energie qua concentratie dat ik snel weer klaar mee ben...
Miaschien beginnen met wat simpele lobbie races.
Ik was ook te lang niet in de daily races geweest, en aangezien ik niet echt een denderende rating heb (B-S) was ik toch te bang om die rating naar beneden te halen.

Daarom had ik een tweede account gemaakt, puur om weer een beetje de feeling van de daily races te krijgen. Resultaat was dat ik na 3 dagen dezelfde rating had als ik op m'n primaire account heb.... Dat account heeft wel 9 consecutive clean races nu. Da's toch best lekker :D

Maarja.. nu rijd ik dus gewoon met m'n normale account weer de daily races..

One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live... and too rare to die…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:52
mithrandirrr schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 13:13:
[...]

Ik was ook te lang niet in de daily races geweest, en aangezien ik niet echt een denderende rating heb (B-S) was ik toch te bang om die rating naar beneden te halen.

Daarom had ik een tweede account gemaakt, puur om weer een beetje de feeling van de daily races te krijgen. Resultaat was dat ik na 3 dagen dezelfde rating had als ik op m'n primaire account heb.... Dat account heeft wel 9 consecutive clean races nu. Da's toch best lekker :D

Maarja.. nu rijd ik dus gewoon met m'n normale account weer de daily races..
Mijn DR was de laatste tijd (door het niet spelen) gekelderd naar D. Nu met de Daily Race op Fuji had ik 'm binnen no-time weer op C. Met m'n kwalificatietijd van 1:32.xxx start ik telkens in Top 3 en is een goed resultaat dus vrijwel gegarandeerd wat weer een hoop punten oplevert die m'n DR opkrikt. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 20:33
Moet alleen echt weer eens in het online racen inkomen. Vergt me altijd zoveel energie qua concentratie dat ik snel weer klaar mee ben...
Miaschien beginnen met wat simpele lobbie races.
Of je doet gewoon mee met de wacky wednesday (beginnen om 20:00 uur sharp):

Race 1. Subaru WRX Sti isle of man time attack car 2016 ( GrX full power - Cr. 300.000 ) - Sardegna Windmills II
Uitslag van deze race is tevens de startopstelling voor race 2
Race 2. Subaru WRX Sti isle of man time attack car 2016 ( GrX full power - Cr. 300.000 ) - St Croix A ( bandenslijtage aan )
Race 3. Gr2 naar keuze - Dragon Trail Seaside II ( bandenslijtage aan )

Gewoon niet te ingewikkeld lekker racen. Meedoen? Dicewizard toevoegen op PSN en je kunt aansluiten in de friends only lobby (wel de juiste auto kiezen).

[ Voor 7% gewijzigd door DeTjuk op 27-02-2019 14:25 . Reden: starttijd toegevoegd. ]

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeTjuk schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 14:11:
[...]

Of je doet gewoon mee met de wacky wednesday:

Race 1. Subaru WRX Sti isle of man time attack car 2016 ( GrX full power - Cr. 300.000 ) - Sardegna Windmills II
Uitslag van deze race is tevens de startopstelling voor race 2
Race 2. Subaru WRX Sti isle of man time attack car 2016 ( GrX full power - Cr. 300.000 ) - St Croix A ( bandenslijtage aan )
Race 3. Gr2 naar keuze - Dragon Trail Seaside II ( bandenslijtage aan )

Gewoon niet te ingewikkeld lekker racen. Meedoen? Dicewizard toevoegen op PSN en je kunt aansluiten in de friends only lobby (wel de juiste auto kiezen).
Zal er over nadenken klinkt wel leuk!

Net wel mn tijd verbeterd op fuji.
Van een 1:30.8 naar een 1:30.3
Maar denk niet dat ik er echt meer uitkrijg. Is gewoon te lastig met controller. Ding is te gevoelig op het gas.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeTjuk
v8power67 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 14:16:
[...]

Zal er over nadenken klinkt wel leuk!

Net wel mn tijd verbeterd op fuji.
Van een 1:30.8 naar een 1:30.3
Maar denk niet dat ik er echt meer uitkrijg. Is gewoon te lastig met controller. Ding is te gevoelig op het gas.
Heb starttijd nog even toegevoegd. Ik moet mijn eerste rondjes in een Gr.2 nog maken op dat circuit. De laatste sector is echt pittig idd. Trage, oplopende bochten, ik haat ze haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 17:41
Fuji is heerlijk. Zie dat iedereen de gtr gebruikt dus ik gebruik mn lexus :D
Eens kijken dalijk of ik in de 1:29 kan komen...
Zit nu op een hoge 1:30.8 geloof ik.
...
Volgens TheKie25 zou de NSX qua bandenslijtage beter zijn (geworden). Zie het einde van zijn laatste race in die stream.

Ikzelf heb geen enkel idee :D

[ Voor 30% gewijzigd door Canard op 27-02-2019 15:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 10:59

Barbas

Gallego!

Gisteravond de F1500 race op Brandshatch gewonnen in de professional league! In de f#*cking laatste bocht haalde ik de koploper in :D Echt nooit meer deze race voor mij! Wat een hel haha :)

Mejor así

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Gisteren toch heel even GT Sport opgestart, enkel om mijn birthday gift op te halen :P
Ik was niet teleurgesteld:

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/52771862_2023879017749449_2641282343033110528_o.jpg?_nc_cat=101&_nc_ht=scontent-ams3-1.xx&oh=36c8e6d555af7e70ab5634c8b4b592a3&oe=5CE66DC2

:D

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net eindelijk de motul gtr gekocht om eens te zien hoe snel hij is.
Reed max een 1:31.6 ofzo veelste snel overstuur en reed bagger.
Dus ik schelden uiteraard. Zie ik ineens race hard staan.. wtf..
Dus medium eronder geknald en hoppa snelste tijd 1:30,160. Kan onder de 1:30 komen maar na een uur proberen vond ik het wel best. Dus ja, de motul gtr is echt stuk beter op fuji ja. De nsx ook geproberrd maar wtf ding reed vaag en bagger.
Denk met stuurtje wel te doen maar met controller niet voor mij dan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
https://www.gtplanet.net/...o-sport-later-this-month/

Krijgen 2 updates in maart. 28 maart weer een met een super formula erin.
SUPER FORMULA is coming to the world-famous game, Gran Turismo Sport, which more than 5 million people plays!

On the update coming this spring, which will have SF19 machines, you can choose the engine from Honda / M-TEC one or Toyota / TRD one, and their sounds are well-reproduced.

And the boost system will be newly introduced! You can use it in accordance with the overtaking system.

GT League will have a new series for SUPER FORMULA cars, and SF cars will be introduced in the Brand Central.

The keyword of SUPER FORMULA is “Quick & Light”.

SF19 succeeds the philosophy, and is on higher level!

Please experience the performance of SUPER FORMULA racers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Gave update. Hopelijk rijdt ie beter / leuker dan de Mercedes F1 van Hamilton.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo de ring evo 10 combo is vet!!
Rij net een 8:08.108.
Kan denk wel in de 8:07 komen maar verder lukt me niet denk ik zo.
Maar die wagen is echt leuk op de ring. Lekker gooi en smijt werk!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
v8power67 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 13:19:
Zo de ring evo 10 combo is vet!!
Rij net een 8:08.108.
Kan denk wel in de 8:07 komen maar verder lukt me niet denk ik zo.
Maar die wagen is echt leuk op de ring. Lekker gooi en smijt werk!
Dan raad ik zeker de Impreza WRX Sti '14 ook aan, valt in dezelfde categorie en is net zo veel fun d:)b
Heb daar zelf een 08:13.842 mee weten te rijden:

Sport Hard banden, geen tuning.
Alles uit behalve ABS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op maandag 4 maart 2019 @ 13:32:
[...]

Dan raad ik zeker de Impreza WRX Sti '14 ook aan, valt in dezelfde categorie en is net zo veel fun d:)b

[YouTube: Gran Turismo™SPORT Nordschleife time trial - Subaru WRX STI Type S '14 -08:13.842]

Alles uit behalve ABS.
Ja geloof zo dat deze 2 autos heel dicht bij mekaar zitten. Heb geloof ik toen je dit deed ook tijd neergezet, weet niet meer welke. Maar die wrx op de ring is ook puur genieten !!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:25
Gisteren RDR2 maar eens overgeslagen en GT er weer in gedrukt.
De vorige keer was ik bezig met goud halen bij circuitervaringen.

Ik moest de volle ronde Nordschleife met de M6 GT3 nog goud halen (zilver had ik al), Bathurst met de McLaren GT3 moest ik alleen de volle ronde nog doen.

Eerst de Ring, eerste poging net 0,2 seconden boven goud en met een gigantische fout halverwege. Tweede poging een seconde of 8 onder de gouden tijd. Heerlijk :)
Toen Bathurst, ik reed met de traction control op standje 1 of 2 en dat werkt (met de controller) in de langzame secties toch niet echt lekker. Dus maar weer op standje 3 en een beetje voorzichtig op het gas en pas echt volgas geven als de auto weer recht spoort. Resultaat was eenvoudig goud.

Toen Fuji, ik moest die in zijn geheel nog doe, maar die was een makkie :(

Misschien net als hierboven ook maar eens wat time trials doen met verschillende auto's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op maandag 4 maart 2019 @ 13:32:
[...]

[YouTube: Gran Turismo™SPORT Nordschleife time trial - Subaru WRX STI Type S '14 -08:13.842]

Alles uit behalve ABS.
Okee dacht ga gelijk weer eens proberen, maar denk dat er veel veranderd is in de game sinds je die tijd gereden hebt.
Want ik haal nu met een bone stock wrx met alles uit op abs na sport hard banden geen tuning een 8:01.994.
Had jij bop aangezet ? Want dat doet hij ook als je de evo in de sport modus gebruikt.
En dan heb ik nog een laatste lap verprutst want ik zat in de 7:59 range.
Dus denk dat weer tijd word voor je om een updated run te doen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BoP had ik niet aanstaan; gewoon een stock WRX gepakt, Sport Hard banden erop en gaan. Reden was dat de BoP in de loop der tijd wel eens wil veranderen en de stock setting (zonder BoP) niet ;)
Wel is er in de loop der tijd wat veranderd aan de bandenphysics, dat speelt natuurlijk ook een aardig grote rol.
Dus wat je zegt: mooie tijd om binnenkort weer eens update run te doen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 09:48

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Kleine preview van de morgen te lanceren update.
Afbeeldingslocatie: https://www.gtplanet.net/forum/attachments/1-jpg.803819/

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ISaFeeliN
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 08:06
Zijn er misschien competities gaande onder tweakers? Met een paar vrienden van van me die ook GTS spelen doen we bijvoorbeeld de qualifying time trial steeds, van de daily races, meestal de B race, en dan rondjes rijden en de beste tijd proberen te halen. Ik rijd zelf nog de NB niet (ja schiet maar), dus voor mij is het deze week hoofdzakelijk de C race (Mount Panorama Motor Racing Circuit, met Gr.3 uit je eigen garage). Dit is trouwens nog een lastig circuit, ken deze nog niet, en kom na 7 rondjes nog niet onder de 2:09.809 (maat van me zit al op 2:05:laag, en global zie ik tijden op 2:00:xx. Meestal halen we uiteindelijk wel (einde week zegmaar, zaterdag a zondag) tijden die ca. 2-4 sec boven global tijden liggen.

A races zijn soms ook wel leuk, alleen die A van nu is volgens mij een paar weken ook al precies op deze manier langs gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ISaFeeliN schreef op maandag 4 maart 2019 @ 21:59:
Zijn er misschien competities gaande onder tweakers? Met een paar vrienden van van me die ook GTS spelen doen we bijvoorbeeld de qualifying time trial steeds, van de daily races, meestal de B race, en dan rondjes rijden en de beste tijd proberen te halen. Ik rijd zelf nog de NB niet (ja schiet maar), dus voor mij is het deze week hoofdzakelijk de C race (Mount Panorama Motor Racing Circuit, met Gr.3 uit je eigen garage). Dit is trouwens nog een lastig circuit, ken deze nog niet, en kom na 7 rondjes nog niet onder de 2:09.809 (maat van me zit al op 2:05:laag, en global zie ik tijden op 2:00:xx. Meestal halen we uiteindelijk wel (einde week zegmaar, zaterdag a zondag) tijden die ca. 2-4 sec boven global tijden liggen.

A races zijn soms ook wel leuk, alleen die A van nu is volgens mij een paar weken ook al precies op deze manier langs gekomen.
Bij race c goed kijken of je de medium raceband hebt geselecteerd.
Rij nu net een 2:02.430, met de GR supra Racing Concept '18.
Die race c heeft vaak andere banden keuzes.
Soms alleen race hard soms medium soms soft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
Update 1.34 is online. 3GB groot.

Tevens nieuwe baan: Autopolis.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/L1OMNRy.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yJPweL8.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gV3Rlnv.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ghD19U6.jpg
En nieuwe Scape.

[ Voor 124% gewijzigd door Rivanov op 05-03-2019 06:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ISaFeeliN
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 08:06
v8power67 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 00:54:
[...]

Bij race c goed kijken of je de medium raceband hebt geselecteerd.
Goed punt, had ik nog niet naar gekeken!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
An update for Gran Turismo Sport has been released. The following is a list of the main features introduced:
Main Features Implemented
1. Cars
The following 5 cars have been added:
• Mazda Eunos Roadster (NA Special Package) '89
• McLaren F1 GTR - BMW (Kokusai Kaihatsu UK Racing) '95
• Mercedes-Benz SLR McLaren '09
• Pagani Huayra '13
• Toyota GR Supra RZ '19

2. Tracks
The "AUTOPOLIS" track has been added in 2 different layouts:
• AUTOPOLIS INTERNATIONAL RACING COURSE
• AUTOPOLIS INTERNATIONAL RACING COURSE SHORTCUT COURSE

3. Campaign Mode
The following events have been added to the "GT League":
• Amateur League: "Supra Legend"
• "Mazda Roadsters Cup" Rounds 6 and 7
• " Mazda Roadsters Cup +" Rounds 6 and 7
• "Premium Sports Lounge" Rounds 6 and 7
• "All Japan GT Car Championships" Rounds 6 and 7
• "Gr.3 Endurance Series" Round 6

4. Scapes
• “AUTOPOLIS” has been added to the special featured section.

5. Replays
• The grid introduction sequence will now be played during Replays saved from "Sport" mode and Lobby races after the Update 1.34.

Other Improvements and Adjustments
• Fixed an issue wherein the brake rotors were not being displayed properly during online races and Spectator View/Replays;
• Fixed an issue in "Sport" mode or Lobby wherein you would be sent back to the "Race Entry Selection" screen while matchmaking was in progress;
• Various adjustments have been made to sound effects;
• The rate of tyre wear has been adjusted;
• Various other issues have been addressed.
Thank you for your continued support and please continue to enjoy Gran Turismo Sport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
Vraagje die auto's in de ps store zijn die gwn snelle manier als je die wilt hebben of zitten ze niet standaard in het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
Bieren89 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 08:01:
Vraagje die auto's in de ps store zijn die gwn snelle manier als je die wilt hebben of zitten ze niet standaard in het spel?
Ik denk dat je dit bedoeld:

https://www.gran-turismo.com/nl/news/00_1854876.html
218 auto's die eerst alleen in de game konden worden gekocht, zijn nu ook te koop in PlayStation™Store. Deze line-up bestaat uit auto's die minder dan 2 miljoen credits kosten.

Dus dan hoef je inderdaad geen game credits bij elkaar te rijden, maar gewoon kopen met harde euri's :)
Rivanov schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 05:50:
Update 1.34 is online. 3GB groot.

Tevens nieuwe baan: Autopolis.
Die nieuwe track ziet er op het oog leuk! Verder vind ik de update niet zo interessant... road cars, meh

En verder: https://www.gran-turismo.com/us/gtsport/news/00_3171725.html
The BoP (Balance of Performance) of the following cars has been adjusted:

Gr.3 Class
・Honda NSX Gr.3 [Power Ratio : 98% > 99%]
・McLaren F1 GTR - BMW (Kokusai Kaihatsu UK Racing) '95 [Power Ratio : 89%] [Weight Reduction Ratio : 121%]
・Renault Sport R.S.01 GT3 '16 [Power Ratio : 99% > 98%]

IMPORTANT
The fuel consumption rate for the Gr.3 / Gr.4 cars has been adjusted.

[ Voor 39% gewijzigd door Canard op 05-03-2019 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
Canard schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 08:10:
[...]

Ik denk dat je dit bedoeld:

https://www.gran-turismo.com/nl/news/00_1854876.html
218 auto's die eerst alleen in de game konden worden gekocht, zijn nu ook te koop in PlayStation™Store. Deze line-up bestaat uit auto's die minder dan 2 miljoen credits kosten.

Dus dan hoef je inderdaad geen game credits bij elkaar te rijden, maar gewoon kopen met harde euri's :)

[...]
Ok thnx :) Twijvel nog tussen deze en project cars 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
Bieren89 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 08:22:
[...]

Ok thnx :) Twijvel nog tussen deze en project cars 2
Daar kan ik je moeilijk bij adviseren aangezien ik PC2 niet gespeeld heb... ik kan wel zeggen dat ik de diversiteit in gameplay van GT Sport erg prettig vind.
Wat zoek je in een racegame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
Canard schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 08:24:
[...]

Daar kan ik je moeilijk bij adviseren aangezien ik PC2 niet gespeeld heb... ik kan wel zeggen dat ik de diversiteit in gameplay van GT Sport erg prettig vind.
Wat zoek je in een racegame?
Wat variatie tussen soorten race's wat gewone race's, rally, ouder voertuigen mss een f1.

Zie wel net dat pc2 een season pass heeft maar GT sport niet is alle nieuwe race trackes enzo gratis?

En vooral goed speelbaar met controler

[ Voor 4% gewijzigd door Bieren89 op 05-03-2019 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bieren89 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 08:28:
[...]
En vooral goed speelbaar met controler
Als je met controller gaat spelen zou ik 100% voor GT Sport gaan; pCars is meer sim en is niet echt gemaakt voor de controllerracer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
dvdkiwi schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 08:32:
[...]

Als je met controller gaat spelen zou ik 100% voor GT Sport gaan; pCars is meer sim en is niet echt gemaakt voor de controllerracer.
Thnx straks is gaan halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Laatst online: 15-09 23:18

Canis Lupus

Vosbot

Fixed an issue in "Sport" mode or Lobby wherein you would be sent back to the "Race Entry Selection" screen while matchmaking was in progress;
Eindelijk! :) Werd er soms wel 3x achter elkaar uitgeknald...

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mooiste is die autpolis baan is onderdeel van de super formula race kalender dus kans dat twin ring motegi en nog eentje komen want die staan ook op de kalender ervoor.
Afbeeldingslocatie: https://www.gtplanet.net/forum/attachments/19f45e32-6e30-4bb8-855a-bfbc17a24d21-png.803929/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
Nieuw circuit, altijd goed en nog een bestaande ook.

Motegi mis ik ook idd, in de vorige delen heb ik daar ook heel wat digitaal rubber neergelegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
Even vraagje tussendoor... ik merk op mijn PS4 de laatste weken(?) dat de game heel kort hangt zo nu en dan tijdens een race, echt maar fractie van een seconde, maar wel maf... hebben meer mensen dit ervaren?

(Ik speel de laatste tijd geen andere games dus weet niet of het aan de PS4 ligt of aan de game zelf.)

[ Voor 20% gewijzigd door Canard op 05-03-2019 13:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nieuw hier, maar wat kan een dag lang duren als zo een update met zo een prachtige baan wordt gereleased als je op je werk bent haha!

Ben ook wel nieuwsgierig wie hier GT Sport echt competief speelt, FIA races onderanderen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
:)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rdOTG9C.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/U6dsDUL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:51
Canard schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 12:58:
Even vraagje tussendoor... ik merk op mijn PS4 de laatste weken(?) dat de game heel kort hangt zo nu en dan tijdens een race, echt maar fractie van een seconde, maar wel maf... hebben meer mensen dit ervaren?

(Ik speel de laatste tijd geen andere games dus weet niet of het aan de PS4 ligt of aan de game zelf.)
Ja sinds een maandje of 2 denk ik. Als er iemand de sessie verlaat bijv. een kleine hicup van 0.1sec ofzo. Anders dan dat niet eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bieren89
De deluxe edetie gekocht moet zegge speelt echt wel zeer tof en zeker met een controller :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Canard
Bieren89 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 20:03:
De deluxe edetie gekocht moet zegge speelt echt wel zeer tof en zeker met een controller :)
Welcome to the club! Enjoy!

Ik heb ook lang met controller gespeeld (dan wel met de motion sensor). Sinds kort toch een stuur+pedalen aangeschaft en dat maakt het nog veel leuker!

Heb je ook Playstation Plus? Dan kun je ook online races doen met anderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bieren89
Canard schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 20:34:
[...]

Welcome to the club! Enjoy!

Ik heb ook lang met controller gespeeld (dan wel met de motion sensor). Sinds kort toch een stuur+pedalen aangeschaft en dat maakt het nog veel leuker!

Heb je ook Playstation Plus? Dan kun je ook online races doen met anderen.
Jep heb ik ook :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Canard
Gisteravond Autopolis gereden met Gr3/Gr4 en de nieuwe McLaren F1 GTR en dat is wel een fijne track hoor!
Er zitten een paar nasty (blinde) bochten in, maar als je de flow te pakken hebt, is het erg lekker.

Wel een nieuwe bug gevonden, als je vanuit de Lobby naar het circuit gaat is de achtergrond zwart, je ziet alleen de heads-up display. Als je weer terug gaat naar de Lobby en weer naar circuit werkt het weer goed gelukkig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeTjuk
ISaFeeliN schreef op maandag 4 maart 2019 @ 21:59:

Jazeker zijn die er. Iedere woensdag (hee dat is vandaag) doen we puur voor fun de wacky wednesday. Hier worden geen punten oid van bijgehouden.
Om mee te doen voeg je Dicewizard toe als vriend op PSN. Om 20:00 uur wordt dan een friends only lobby gestart en kun je meedoen. Zorg wel voor je de juiste auto's, iedere week andere.

Daarnaast zijn we momenteel druk bezig met het F1 copycat kampioenschap. In principe is deze vol, maar je als reserve opgeven kan altijd. Meer info op de site, zie mijn profiel info.

Voor een volgend kampioenschap zitten we te denken aan de Dallara SF19, maar dat is nog niet zeker. Je mag me ook altijd een DM sturen voor meer info.

Ik had gisteren nog een "leuke" encounter met de AI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
Verwijderd schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:12:
Ben nieuw hier, maar wat kan een dag lang duren als zo een update met zo een prachtige baan wordt gereleased als je op je werk bent haha!

Ben ook wel nieuwsgierig wie hier GT Sport echt competief speelt, FIA races onderanderen.
Ja, paar mensen hier rijdt reed de FIA races. @Ekfad gaat behoorlijk hard ;) Ikzelf doe deed mee met de VW en heb paar mooie races gehad. Inmiddels is het kampioenschap ten einde. Alleen de aliens gaan nog door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Canard schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 07:45:
Gisteravond Autopolis gereden met Gr3/Gr4 en de nieuwe McLaren F1 GTR en dat is wel een fijne track hoor!
Er zitten een paar nasty (blinde) bochten in, maar als je de flow te pakken hebt, is het erg lekker.
Ja, duurde wel even voordat ik de juiste flow te pakken had, maar na een avondje wat races gedaan te hebben rijdt het erg lekker. Fijne baan.

Die McLaren F1 rijdt ook goed en gaat ook als een speer van de grid. Maar de 1:42.5 (SS tires/BoP) die ik gisterenavond zag van een van m'n sterkste rivalen kan ik er nog niet uitpersen (1:43.3 slechts). Die gast rijdt overal met z'n Atenza en is echt bizar snel. Heeft echter alleen altijd een wat slechte start omdat de Atenza niet bijster snel van de grid af komt.
Wel een nieuwe bug gevonden, als je vanuit de Lobby naar het circuit gaat is de achtergrond zwart, je ziet alleen de heads-up display. Als je weer terug gaat naar de Lobby en weer naar circuit werkt het weer goed gelukkig.
Die bug zat er bij mij al een tijdje in. Maar die bug is niet zo irritant als het vaststaan op de grid bij de start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arbjan
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-03 15:18
Hallo, ik heb een vraagje:

Ik speel dit spel al vanaf de beta en ik ben hier eigenlijk nogsteeds niet achter, hoe werkt de online races in opzicht naar de auto's toe?
Als voorbeeld: zover ik kan zien kun je niks tunen, dit gaat allemaal standaard en je kan er niks aan veranderen. De ene auto krijgt 110% gewicht/pk er bij en de andere bv 95%.
Wat maakt het dan nog uit welke auto je kiest? Op deze manier zouden alle auto's gelijkwaardig moeten zijn of zie ik iets over het hoofd?

Wat ik ook niet begrijp is dat ik eigenlijk nooit in de top 5 eindig met kwali, ook al race ik zo hard als ik zelf kan (met controller dan wel). Hoe kan ik zoiets verbeteren? Maakt de TCS nog veel verschil hierin ofzo?
Vaak heb ik dat ik 8e ofzo moet beginnen en ik de snelste race ronde rijd in de race en ik soms 1e/2e word, dit zou toch ook moeten betekenen dat ik sneller ben? kwali ben ik nog nooit 1e geeindigt.

Hoop dat julie wat tips voor mij hebben!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Arbjan schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 12:59:

Ik speel dit spel al vanaf de beta en ik ben hier eigenlijk nogsteeds niet achter, hoe werkt de online races in opzicht naar de auto's toe?
Als voorbeeld: zover ik kan zien kun je niks tunen, dit gaat allemaal standaard en je kan er niks aan veranderen. De ene auto krijgt 110% gewicht/pk er bij en de andere bv 95%.
Wat maakt het dan nog uit welke auto je kiest? Op deze manier zouden alle auto's gelijkwaardig moeten zijn of zie ik iets over het hoofd?

Wat ik ook niet begrijp is dat ik eigenlijk nooit in de top 5 eindig met kwali, ook al race ik zo hard als ik zelf kan (met controller dan wel). Hoe kan ik zoiets verbeteren? Maakt de TCS nog veel verschil hierin ofzo?
Vaak heb ik dat ik 8e ofzo moet beginnen en ik de snelste race ronde rijd in de race en ik soms 1e/2e word, dit zou toch ook moeten betekenen dat ik sneller ben? kwali ben ik nog nooit 1e geeindigt.

ja de Balance of Power zorgt ervoor dat de meeste auto dan qua vermogen en gewicht gelijk zijn, maar aandrijving is bv nog factor die mee speelt bij je voorkeur.
De Lambo Huracan in Gr4 is 4-wheel drive, rijd dus best wat stabieler en meer grip, maar rijd bv anders dan de Porsche Cayman, met zn achterwiel aandrijving.
Ook plek van de motor maakt dan nog weer uit, bv Gr.3 Porsche 911 rsr heeft zn motor meer naar achteren zitten (feitelijk nog nog voor de achteras, niet zoals een traditionele 911 achter de achteras) heeft weer ander gevoel dan een met een motor voor.

Ja voor sommige auto's is TCS toch net die ene vertragende factor. Ook kan je op sommige banen meer in een rechte lijn rijden dan je denkt. Probeer zo soepel als mogelijk te zijn. Rem eens eerder dan dat je eigenlijk zou, zodat je langzaam maar wel superstrak de bocht doorgaat. Er zijn meer factoren dan je denkt. Ik heb laatst heel wat assists uitgezet, alleen ABS op low staan, en af en toe TCS op 1, maar meer niet. Ik merkte dat de auto soms wat lastiger te besturen was, maar wel veel sneller op sommige stukken.

Tip: kijk welke snelle tijden op een baan zijn gereden voordat je een kwali rijd, en kijk dan ook of er een bepaalde auto voorkeur heeft. Heb al een paar keer gezien dat dat hele top 10 door 1 type auto werd gedomineerd. Verder blijft het oefenen oefenen en oefenen.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
Het begint met het bedenken van een nickname die snelheid uitstraalt...Geintje natuurlijk.

Practice makes perfect. Om een baan goed door te hebben, moet je gewoon kilometers maken.
Bekijk de replays van de snelle gasten. Soms zie je dan een andere lijn die een halve seconde of meer oplevert. Let ook op de rempunten en momenten dat er gas wordt gegeven. Bij GT Sport is er veel verschil tussen helemaal geen gas of toch een beetje gas geven. Let daar maar eens op bij de snelle gasten.
Zorg dat je assists uit hebt, behalve dan misschien TCS en beetje ABS. Soms is counter steering assist wel sneller zag ik laatst bij zo'n daily, maar dat is eigenlijk een beetje een mietjes assists ;)

En zoals @DerOllie al aangeeft sommige auto's zijn beter op bepaalde circuits ondanks de BoP. Voor TRL_LIGHTNING / Mikail Hizal maakt het allemaal weinig uit. Die gaat overal keihard mee.

En dan hebben we nog een portie talent. Ik kom niet verder dan een verschil van 2 tot 4 seconden achterstand op de echte toppers. Hoe ik dat verschil ooit ga goed maken weet ik niet. Denk dat het niet gaat gebeuren. Heb er niet minder lol om aangezien er genoeg mensen zijn die ook niet zo hard gaan.

[ Voor 13% gewijzigd door DeTjuk op 06-03-2019 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
De nieuwe Supra is echt gaaf. Dat geluid is top!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7908/32366191167_1e0c0d621c_o.jpg
Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7907/32366191727_679abf7e5d_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
Speelt echt wel tof 😊alleen in de online ben ik echt nog wel slecht 😂

Enigste wat ik wat mis is een carere modus zoals project cars 1 had

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GT heeft nooit een carriere modus gehad ;)
Wel een (ondertussen) volwaarde single player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind hem.alleen standaard niet zo mooi. Maar na een verlaging en geloof rays centerlock wheels erop ziet die er echt wel sexy uit. Maar geef me toch maar liever de mk4 supra met zn 2jz en mega sexy uiterlijk.
Ben wel benieuwd naar de tuning scene van de nieuwe supra. Is een bmw en die kun je echt flink motorisch kietelen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
Het moest er toch maar eens van komen.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4LmCh2E.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
En als we dan toch bezig zijn..

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Cp3tkND.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/79DlbU1.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Rivanov op 07-03-2019 20:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
Rivanov schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 19:57:
Het moest er toch maar eens van komen.
[Afbeelding]
Haha die moest ik van mezelf eerst allemaal goud hebben voordat ik iets anders mocht doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
B-Real schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 21:17:
[...]

Haha die moest ik van mezelf eerst allemaal goud hebben voordat ik iets anders mocht doen
Was er destijds aan begonnen, maar bleef steken bij de Endurance race op Alsace Village (Mission 5 - Challenge 8 ). Kwam daar maar niet doorheen. Vorige week was ik het zat en ging ik er even goed voor zitten. En de afgelopen avonden de rest maar meteen afgetikt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Laatst online: 15-09 23:18

Canis Lupus

Vosbot

Rivanov schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 07:58:
[...]
Was er destijds aan begonnen, maar bleef steken bij de Endurance race op Alsace Village (Mission 5 - Challenge 8 ). Kwam daar maar niet doorheen. Vorige week was ik het zat en ging ik er even goed voor zitten. En de afgelopen avonden de rest maar meteen afgetikt. ;)
Net begonnen aan 6-2 (Interlagos Atenza Gr. 3)

Zelf vind ik 4-6: Race (2 Lap) 86 Gr.B @ Colorado Springs (Night) erg lastig, daar kom ik maar niet verder dan 2e plek. Rest wel allemaal op goud. Mocht iemand nog een tip voor 4-6 hebben...

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
Canis Lupus schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 11:00:
[...]

Zelf vind ik 4-6: Race (2 Lap) 86 Gr.B @ Colorado Springs (Night) erg lastig, daar kom ik maar niet verder dan 2e plek. Rest wel allemaal op goud. Mocht iemand nog een tip voor 4-6 hebben...
Ik haat die rally races, zeker in het donker, uiteindelijk wel 1e geworden. Een tip? Mja, niet echt... ik heb 't idee dat je scherpe bochten heel kort moet nemen, dus niet te snel.... ruime bocht kost veel tijd. Verder, gedoseerd gas geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arbjan
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-03 15:18
Canis Lupus schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 11:00:
[...]

Zoveel mogelijk met je gas spelen en zo min mogelijk remmen, als je de bocht uitgaat, gelijk volgas (teminste zo deed ik het en haalde het met gemak). Hou vooral je snelheid in de gaten, probeer zoveel mogelijk op hoge snelheid te hangen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-09 15:24
....
De auto die je kiest is sterk afhankelijk van het circuit. Ondanks de BOP zijn er toch nog verschillen. Sommige wagens zijn sterker op een technisch circuit (veel bochten), andere zijn beter op een snel circuit.

De Porsche is een goede middelmaat. Ja kan steeds daar mee starten en kijken waar je uit komt om vervolgens over te stappen op een andere wagen. Let wel, het is niet omdat de top 10 met een specifieke wagen gereden werd dat je daarom zelf er ook sneller mee bent. Wat belangrijk is, zeker in de lagere regionen, is hoe de wagen voelt.
Je start met een half uurtje TT, niet zozeer voor de tijd maar vooral om de wagen (op dat/) en het circuit te leren kennen. Dan maak je nadien in ieder geval minder fouten tijdens de race. Vervolgens rij je de races en leer vooral daar uit. Kijk welke lijnen de andere wagens rijden en leer er uit. Daarna duik je opnieuw de TT in om je tijd neer te zetten.
Leer zo snel mogelijk om te rijden zonder hulpmiddelen, enkel ABS laat je aanstaan. Hoe sterk moet je zelf even uitzoeken. Ik ben meestal sneller met ABS op full.
Kijk vervolgens wat de brake bias doet met je wagen (er zijn online genoeg filmpjes te vinden die het klaar en duidelijk uitleggen) en ga op zoek naar die snellere tijd. Probeer in die 2de TT toch wel een uur te steken.

Wat de races betreft (en dit geldt ook in de hogere regionen), probeer vooral foutloos te rijden. Snel is niet zo zeer de hoofdvereiste. Je zal sneller stijgen met 10 2de plaatsen ipv 2 1ste en 8 ergens in het midden plaatsen :s .

En laat je niets wijsmaken over het controller/stuur verhaal. In GT ben je even snel met een controller, alleen op de bandenslijtage (en dus ook verbruik) heb je een voordeel als je met een stuur rijdt. Maar in de lagere regionen maakt dat niet zo erg veel uit.

Als laatste, blijf rustig en geduldig. Je zou er van staan te kijken hoe makkelijk je soms een race wint door gewoon te wachten.
DeTjuk schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 09:16:
[...]

Ja, paar mensen hier rijdt reed de FIA races. @Ekfad gaat behoorlijk hard ;) Ikzelf doe deed mee met de VW en heb paar mooie races gehad. Inmiddels is het kampioenschap ten einde. Alleen de aliens gaan nog door.
Hard is wel een beetje overdreven 😉.
FIA zal nog een paar oefenseizoenen kennen. In het najaar volgens mij het officiële kampioenschap. Volgend weekend is de officiële kick off in Parijs.

[ Voor 65% gewijzigd door Ekfad op 09-03-2019 13:42 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Canard
Yay! Ik ben omhoog gegaan naar CB C!!! *O* oOo O-)

Dat moest ik ff kwijt :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Kunnen binnenkort nog weer een mooie Ferrari verwachten zo te zien, deze wagen is gespot tijdens de finales in Parijs:

Ferrari 250 GT Berlinetta passo corto CN.2521 '61

Uit GT6 reeds bekend: https://gran-turismo.fand...passo_corto_CN.2521_%2761

Afbeeldingslocatie: https://www.gtplanet.net/forum/proxy.php?image=https%3A%2F%2Fabload.de%2Fimg%2Fd12o-b0wkaabgb1ilj9m.jpg&hash=55e99ec94947d064b5b4896f3d51b937

[ Voor 14% gewijzigd door DerOllie op 17-03-2019 14:33 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Nog een aantal wagens aanstaande heb ik gelezen, Lamborghini countach 25th anniversary edition ('88) en de Lancia Stratos zijn gespot in de finale races.

https://www.gtplanet.net/...662/page-68#post-12675462

https://www.gtplanet.net/...tach-stratos-ferrari-250/

Afbeeldingslocatie: https://www.gtplanet.net/forum/proxy.php?image=https%3A%2F%2Fpp.userapi.com%2Fc855436%2Fv855436955%2F65ce%2F4cfhcLWELQw.jpg&hash=3d5723a0e156df878409d9f291424dbe

Afbeeldingslocatie: https://www.gtplanet.net/forum/proxy.php?image=https%3A%2F%2Fpp.userapi.com%2Fc855216%2Fv855216491%2F5e70%2FjFgKT00r-Vk.jpg&hash=d6b076f8f3d0a438bfa17ef7535bd702

update; en nog meer zelfs, de Red Bull X2014 krijgt een update in de versie: Gran Turismo Red Bull X2014 Competition

[ Voor 13% gewijzigd door DerOllie op 18-03-2019 18:40 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Weer een mooie GT3 Daily op Interlagos deze week. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Interlagos <3
Meerdere autos getest.
Ben zelf snelste met de mclaren f1 gtr. Rij dan een 1:31.977.
Maar met de viper haalde ik 1:32.2 mee.
Die supra is echt k.u.t. op dit baantje.
De rest nog niet getest. Die audi laat ik links.liggen vind geen leuke auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
Top baantje, maar vervelend in de daily is die tikjes in de langzame bochten van je medecoureurs waardoor je rond gaat.

Mijn tijd is nu nog niet optimaal, maar hoop er nog wat af te kunnen schaven.

Voor ons eigen F1 copycat kampioenschap hebben we de finale race ook op dit circuit, maar dan met de Gr.4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

gister die race A van de daily races paar keer gedaan (MX5 op Tsukuba), zo waar de eerste race gewonnen. Ik heb een sportiviteit rating nu van S, en zat in een lobby met andere S'en, maar man man man wat waren die gasten aan het tikken tegen elkaar. Ze ramden in sommige stukken links en rechts mensen eraf, hoe kom je dan aan die S rating??

Ik heb de eerste bochten alles kunnen ontwijken daardoor had ik een fijne voorsprong, toch aan het einde nog kwijt geraakt door foute bocht. Toen probeerde nummer 2 me er ook af te dringen, maar kreeg hij een staf van 2 seconden(!) haha. Ik kreeg niets. De rest van de race beetje blijven hangen achter die eerste rijder en als tweede gefinisht en als eerste geclassificeerd.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
DerOllie schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 10:35:
gister die race A van de daily races paar keer gedaan (MX5 op Tsukuba), zo waar de eerste race gewonnen. Ik heb een sportiviteit rating nu van S, en zat in een lobby met andere S'en, maar man man man wat waren die gasten aan het tikken tegen elkaar. Ze ramden in sommige stukken links en rechts mensen eraf, hoe kom je dan aan die S rating??

Ik heb de eerste bochten alles kunnen ontwijken daardoor had ik een fijne voorsprong, toch aan het einde nog kwijt geraakt door foute bocht. Toen probeerde nummer 2 me er ook af te dringen, maar kreeg hij een staf van 2 seconden(!) haha. Ik kreeg niets. De rest van de race beetje blijven hangen achter die eerste rijder en als tweede gefinisht en als eerste geclassificeerd.
Naast de SR rating is er ook de DR rating. Ik ben helaas teruggevallen in C rating voor DR en dat merk je. Toen ik B was, werd er netter gereden.

Wat ook helpt is een dusdanige tijd rijden dat je vooraan, top 3, top 4, start. Dat scheelt vaak al een heel gedoe in het achterveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Waar vind je nou eigenlijk makkelijk je rating en wat je nodig bent voor de volgende stap op de ladder?

Ik weet alleen dat ik de rating in het klein rechtsboven in mijn scherm kan zien.

Moet wel zeggen dat ik online nog een noob ben, heb pas sinds kort een PS4 (na jaren PS3) en nog maar enkele online races gedaan. Wel uitgenodigd laatst door een Tweaker voor de woensdagavond en eigenlijk wil ik dat wat vaker gaan doen met gelijk gestemden...... als het qua tijd uitkomt althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
B-Real schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 11:51:
Waar vind je nou eigenlijk makkelijk je rating en wat je nodig bent voor de volgende stap op de ladder?

Ik weet alleen dat ik de rating in het klein rechtsboven in mijn scherm kan zien.

Moet wel zeggen dat ik online nog een noob ben, heb pas sinds kort een PS4 (na jaren PS3) en nog maar enkele online races gedaan. Wel uitgenodigd laatst door een Tweaker voor de woensdagavond en eigenlijk wil ik dat wat vaker gaan doen met gelijk gestemden...... als het qua tijd uitkomt althans.
Via de companion app op je telefoon kun je dat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-09 15:24
B-Real schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 11:51:

Of je gaat via de Kudosprime (google ff) website. Klikt daar op GT Sport. Dan player search, zoekt je id en hopla, heb je meteen een erg mooi overzicht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Top jongens, ga ik naar opzoek d:)b

Oh afgelopen weekend wel bezig geweest om weer wat circuitervaringen op goud te krijgen. De meesten zijn niet echt moeilijk, hebben alleen wat lopen ouwehoeren met Bathurst maar daar inmiddels ook altijd goud.

Ik zit nu op +/- 74%, alles goud maar heb de leukste baantjes/auto's wel gehad. O.a. de offroad varianten moet ik nog, maar dat vind ik eigenlijk niets aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:34
v8power67 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 14:05:
Interlagos <3
Meerdere autos getest.
Ben zelf snelste met de mclaren f1 gtr. Rij dan een 1:31.977.
Maar met de viper haalde ik 1:32.2 mee.
Die supra is echt k.u.t. op dit baantje.
De rest nog niet getest. Die audi laat ik links.liggen vind geen leuke auto.
De Beetle ook al geprobeerd?
Ook een geinig autottje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi2004 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 19:48:
[...]

De Beetle ook al geprobeerd?
Ook een geinig autottje.
Ja vroeger in begin van de game wel. Maar die is al tijdje niet meer echt competief na een aantal bop updates. Ziet bem nooit meer in de top 10 staan.
Is nu vooral die audi die heerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Behoorlijke tijd geleden dat ik weer eens gespeeld heb maar na een uurtje toch wel een aardig rondje eruit kunnen krijgen:
[YouTube: GT Sport | daily race qualification lap at Interlagos | Audi R8 LMS '15 | 1:34.310]
Het blijft lastig om vanuit deze view goed de randen van de baan te zien, dat wordt weer even oefenen. Kleine doelen stellen dus eerst maar eens onder de 1:34 zien te komen.
Op de friends leaderboards zie ik wel dat jullie ook niet stilgezeten hebben; mooie tijden hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Paar rondjes geprobeerd maar 1:32.5 is het voorlopig in de Aston Marton. Ik speel verder geen sport mode dus zal het hierbij laten denk ik. Zou nog wel een 0,5s vanaf kunnen maar veel meer niet voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
En jullie rijden beide met stuurtje?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik wel, maar ik ben nog niet half zo snel als @v8power67 met een controller :P

Heb officieel nu een 1:34.006 staan, met een 1:33.671 als optimaal rondje. Morgen een nieuwe poging!
Nadeel van lang niet spelen is dat je met zo'n kwalificatietijd lekker achteraan mag starten en kunt profiteren van de fouten van anderen _O-

[ Voor 60% gewijzigd door Superkiwi op 21-03-2019 21:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sverzijl
Met stuur, anders had ik het waarschijnlijk al lang niet meer gespeeld. Is zoveel leuker met stuur

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Speel idd controller. Maar speel best veel en ben echt van het time attacken 1 auto 1 baan en uren time attacken als een malle.

Enne kleine tip met de audi zet remmen op -3 dus op de voorkant. Had ik gezien bij een youtube thekie25. En idd kon toen meer de bocht in glijden en snelheid houden.

[ Voor 39% gewijzigd door v8power67 op 21-03-2019 21:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-09 11:03
DerOllie schreef op zondag 17 maart 2019 @ 13:48:
Kunnen binnenkort nog weer een mooie Ferrari verwachten zo te zien, deze wagen is gespot tijdens de finales in Parijs:

Ferrari 250 GT Berlinetta passo corto CN.2521 '61

Uit GT6 reeds bekend: https://gran-turismo.fand...passo_corto_CN.2521_%2761

[Afbeelding]
Nooit geweten dat Kuzu ook in deze scene zat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
sverzijl schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 21:35:
Met stuur, anders had ik het waarschijnlijk al lang niet meer gespeeld. Is zoveel leuker met stuur
GT Sport speelt prima met controller en vermaak me er goed mee. Speel het iedere dag voor de Daily Gift. Gebruik daar voornamelijk de Campaign voor. Fijne manier om Credits, Experience en direct Mileage te vergaren. :)

De Mercedes F1 championship is daar ideaal voor. 10 á 12 rondes rijden op leuke banen zoals Fuji, Suzuka of Barcelona.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Ik had het natuurlijk over mezelf he:) Ik vond de experience zoveel beter toen ik eenmaal een stuurtje had.

Vindt de 'strategie' races het leukste, beperkte brandstof/al dan niet hoge tire wear en zoek dan maar uit wat het snelst is. Fuel saving zodat je net een rondje meer kan rijden voordat je gaat pitten, of toch voluit. Op wat zachtere compound weg zodat je wat afstand kan nemen op de rest, wetende dat je misschien wel wat eerder moet pitten, een auto nemen die wat zuiniger omgaat met brandstof (Atenza, Genesis), maar wel wat langzamer zijn (of in ieder geval een stuk trager van de grid afkomen), enz.
Inmiddels een aardig wat online 'vrienden' die ditzelfde leuk vinden. Levert spannende races op.

[ Voor 73% gewijzigd door sverzijl op 22-03-2019 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
sverzijl schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 08:12:
Ik had het natuurlijk over mezelf he:) Ik vond de experience zoveel beter toen ik eenmaal een stuurtje had.
Natuurlijk is de ervaring veel mooier met een stuur. Had voorheen ook een Game PC incl. stuur etc. Speelde daar voornamelijk iRacing, Assetto Corsa etc op. Top! Maar voor casual op de bank racen is de controller toch net wat fijner. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
Rivanov schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 08:16:
[...]

Natuurlijk is de ervaring veel mooier met een stuur. Had voorheen ook een Game PC incl. stuur etc. Speelde daar voornamelijk iRacing, Assetto Corsa etc op. Top! Maar voor casual op de bank racen is de controller toch net wat fijner. ;)
Playseat staat gewoon naast de TV in de woonkamer hier, en kan makkelijk opgeborgen worden (wanneer dat nodig is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Aargh, net de daily race met de MX-5 gedaan. Drie kwalificatie rondjes met uiteindelijk de vierde tijd, niet ver van de derde tijd.
Had gehoopt op een mooi strijd voor de derde plek. Bleek ik bij de start per ongeluk in de tweede versnelling te staan, dus viel ik terug naar P6.

Uiteindelijk toch vierde geworden, 8 seconden voor P5 en een seconde achter P3. Net niet snel genoeg om nog wat te kunnen strijden voor de derde plek helaas.

Was wel lekker racen :)

Overigens nog nooit met een Playseat geracet, best wel benieuwd naar maar bijv in de MediaMarkt zijn die dingen altijd bezet of, zit het spel vast of staat de apparatuur uit.

[ Voor 15% gewijzigd door B-Real op 22-03-2019 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:44
B-Real schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 12:48:

Overigens nog nooit met een Playseat geracet, best wel benieuwd naar maar bijv in de MediaMarkt zijn die dingen altijd bezet of, zit het spel vast of staat de apparatuur uit.
https://www.playseatstore.nl/playseat-stores Volgens mij is het wel mogelijk om in de winkels het 1 en ander uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Geen vestiging bij mij om de hoek helaas, heb overigens ook niet het plan om er één aan te schaffen. Ben gewoon benieuwd hoe dat speelt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Oef ik dacht dat ik redelijk mee kon komen, maar zojuist op een race op red bull ring GR3 bop/no tuning op ss bandjes werd ik compleet weggereden door iemand die rondjes 1:26.9/1.27.1 reed terwijl ik blij was met een 1:27.7 - 1:28 laag (en een enkele 1:27.3).
Was wel een SS rated speler, en commentaar van anderen was “yeah we know, he’s an alien”. Dat niveau ga ik never nooit niet halen ben ik bang:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
v8power67 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 21:41:
Speel idd controller. Maar speel best veel en ben echt van het time attacken 1 auto 1 baan en uren time attacken als een malle.

Enne kleine tip met de audi zet remmen op -3 dus op de voorkant. Had ik gezien bij een youtube thekie25. En idd kon toen meer de bocht in glijden en snelheid houden.
Hoe rijd jij precies met je controller?
Met andere woorden, hoe is je controller layout ?

Andere die met controller rijden mogen hem ook delen ;)
Ben wel benieuwd hoe ze eruit zien t.o.v. die van mij.

Vrij stock eigenlijk en de sticks als sturen en gas/rem maar sommige gebruiken die L2/R2 voor gas rem etc.

/edit:
En controller gevoeligheid. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:44
Ik heb de gevoeligheid op het maximale
Daarnaast gas en remmen met de L2/R2.

Versnelling hoger ingesteld op vierkantje, versnelling lager op X.

Ik heb geprobeerd om gas te geven met de joysticks, maar omdat ik al heel wat jaren met de knoppen gas geef kan ik er maar niet aan wennen.

Volgende week gt weer een beetje oppakken. Laatste weken eigenlijk niet gespeeld.
Had de laatste keer problemen dat het beeld af en toe zwart werd op de PS4. Hopelijk geen echt defect..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi2004 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 23:31:
[...]

Hoe rijd jij precies met je controller?
Met andere woorden, hoe is je controller layout ?

Andere die met controller rijden mogen hem ook delen ;)
Ben wel benieuwd hoe ze eruit zien t.o.v. die van mij.

Vrij stock eigenlijk en de sticks als sturen en gas/rem maar sommige gebruiken die L2/R2 voor gas rem etc.

/edit:
En controller gevoeligheid. ;)
Effe denken hoor.
Gas rem is l2 en r2.
Opschakelen is vierkant en terug rondje.
Handrem is x.
Gevoeligheid pas iets lager gezet naar 5 geloof ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vraag aan de stuurgebruikers:
Spelen jullie naast de twee Force Feedback settings ook met de Controller Steering Sensitivity setting?
Ik volg iemand op Twitch die met stuur racet en die zegt dat ie met stuur wel verschil merkt, maar volgens mij is het toch echt een 100% controller setting die nul komma nul effect op het gebruik van je stuur heeft.

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/tjkVz0xJfcU/maxresdefault.jpg

Sowieso heeft alle 3 die settings slechts 1 of 2 staan dus of ie er uberhaupt iets van merkt vraag ik me af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
dvdkiwi schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 09:48:
Spelen jullie naast de twee Force Feedback settings ook met de Controller Steering Sensitivity setting?
Ik volg iemand op Twitch die met stuur racet en die zegt dat ie met stuur wel verschil merkt, maar volgens mij is het toch echt een 100% controller setting die nul komma nul effect op het gebruik van je stuur heeft.

[Afbeelding]

Sowieso heeft alle 3 die settings slechts 1 of 2 staan dus of ie er uberhaupt iets van merkt vraag ik me af.
Ik heb die instelling niet aangeraakt omdat er "controller" staat :) maar ik zal het eens proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Niet mee gespeeld maar lijkt me vrij onlogisch ja.
En als ie die andere force feedback settings ook maar op 1 of 2 heeft staan vraag ik me af of ie ueberhaupt wel iets van de force feedback van zn stuur voelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
sverzijl schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 08:23:
[...]

Playseat staat gewoon naast de TV in de woonkamer hier, en kan makkelijk opgeborgen worden (wanneer dat nodig is ;)
Dat had ik eerst ook, maar inmiddels ben ik niet meer afhankelijk van de tv 8)

Zie: ralph075 in "[PS4] Gran Turismo Sport"

Nu ziet de huiskamer er een stuk opgeruimder uit ;)

(Meer details over de setup: ralph075 in "Het grote 'show je race-rig' topic")

[ Voor 10% gewijzigd door ralph075 op 23-03-2019 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sverzijl schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 10:02:
En als ie die andere force feedback settings ook maar op 1 of 2 heeft staan vraag ik me af of ie ueberhaupt wel iets van de force feedback van zn stuur voelt.
Precies dat ja.
De ffb in GT Sport valt echt zwaar tegen. Ik weet nog hoe het in pCars aanvoelde, dat voelde echt een stuk beter! Als ik een ronde of wat Nordschleife erop heb zitten wil ik dat ook vóelen >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
dvdkiwi schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 09:48:

[Afbeelding]

Met die settings hebben we gisteren ook gespeeld maar die doen echt 0,0, wij merkten er iig niets van.

Thanks allen voor de controller settings feedback btw ;)

[ Voor 3% gewijzigd door schumi2004 op 23-03-2019 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:47

Maximus

There is no substitute

Hoop zo dat de nieuwe 250 GT SWB een beetje een redelijke prijs kent in GT.. en niet de 20 mln van de 250 GTO. Ben benieuwd!

PhD i.o.

Pagina: 1 ... 59 ... 88 Laatste

Let op:
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.

Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing