Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:03
Misschien een domme vraag maar weet iemand de betekenis van de kleuren die je bij tussentijden enz ziet? Paars, groen?
Zoek al een week naar een antwoord hierop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bizarre410
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 12:55
Paars is snelste op de baan en groen is snelste persoonlijke tijd dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-09 21:22
Gisteren uiteindelijk de 1 Miljoen driftpunten gehaald, bijkomend voordeel is dat je gelijk de in-game drift achievement op lvl3 zet( volgens mij het maximale lvl?).
Daardoor krijg je gelijk flink wat XP, ik schoot gelijk van driver lvl 15 naar 21 :*)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSSF
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 12:28
Wist helemaal niet dat hier een topic van was, leuk :P

Ik speel sinds een tijdje met een GT300rs stuurtje en een Playseat wat het allemaal toch wel wat leuker maakt.
De GTsport vind ik niet alles in vergelijk met de vorige series maar we doen het er maar mee :+

https://www.instagram.com/cncdepartment/ Diverse projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07:49
Als je een kleur wijzigt van een auto en velgen, dan hoort hij toch voortaan in die vertoning mee te doen met races? Ik heb de la ferarri een ander kleurtje gegeven, en wat leukere sloffen. Maar hij komt gewoon in foeilelijk geel op het circuit

Acties:
  • +2 Henk 'm!
skreppiedoe schreef op maandag 14 januari 2019 @ 17:30:
Gisteren uiteindelijk de 1 Miljoen driftpunten gehaald, bijkomend voordeel is dat je gelijk de in-game drift achievement op lvl3 zet( volgens mij het maximale lvl?).
Daardoor krijg je gelijk flink wat XP, ik schoot gelijk van driver lvl 15 naar 21 :*)
Daar had ik ooit een video van gemaakt hoe je die in een kleine 2 uurtjes kunt halen:

Vrij simpel op deze manier en een stuk makkelijker (en daarom minder frustrerend) dan op asfalt;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:44

Salandur

Software Engineer

drusloos schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 00:18:
Als je een kleur wijzigt van een auto en velgen, dan hoort hij toch voortaan in die vertoning mee te doen met races? Ik heb de la ferarri een ander kleurtje gegeven, en wat leukere sloffen. Maar hij komt gewoon in foeilelijk geel op het circuit
Wellicht heb je hem niet geupload of geselecteerd?

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07:49
Salandur schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:17:
[...]

Wellicht heb je hem niet geupload of geselecteerd?
Selecteren is dus niet mogelijk. Uploaden kan ik nog een keer proberen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
dvdkiwi schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 09:28:
[...]

Daar had ik ooit een video van gemaakt hoe je die in een kleine 2 uurtjes kunt halen:
Vrij simpel op deze manier en een stuk makkelijker (en daarom minder frustrerend) dan op asfalt;)
Ik heb het in ongeveer 2,5 uur op de korte layout van Suzuka (west geloof ik) gehaald. Ik zat meestal tussen de 15- en 20.000 punten per ronde.
Toen ik eenmaal doorhad hoe je door de s bochten heen moest driften ging het (voor mijn doen) vrij vlot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 20:55
Kuusj schreef op maandag 14 januari 2019 @ 15:39:
[...]

Interpolatie heeft wel degelijk ook nut bij games. Games die normaal op 30fps draaien, zien er (met een fatsoenlijke interpolatietechniek) zeer vloeiend uit. Nadeel is iets hogere input-lag vanwege de processing en af en toe artifacten als de TV zaken verkeerd inschat.
En dat - hogere inputlag - wil je dus echt niet bij een race game ;) Dan kun je nooit precies sturen en bijtijds anticiperen.
Kuusj schreef op maandag 14 januari 2019 @ 15:39:
[...]
Daarnaast sommige menu-muziek die (tot GT5 letterlijk) hetzelfde is als GT2...
Niet om flauw te doen, maar ik denk dat men die menu-muziek juist expres hetzelfde hebben gemaakt uit nostalgische overwegingen. De soorten races zijn dat immers ook.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 14:26

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Januari update details zijn bekend:
https://www.gran-turismo.com/us/news/00_5571549.html

Special stage route X ook weer terug, 30 km lange oval... beetje meh track...
en jammer van de rol beugel op de 356A Speedster....

Verder mooie update.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Die nieuwe baan is online echt bruut. Veel races en battles gehad in gt6. Plus hou wel van drag racen en top speed runs.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
DerOllie schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 16:32:
en jammer van de rol beugel op de 356A Speedster....
Nee........ dat zou strafbaar moeten zijn...
Heiligen schennis! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 20:55
De nieuw toegevoegde wagens zien er zoals altijd prachtig uit, maar wéér geen nieuwe Gr2, Gr3 of Gr4 auto's. Terwijl ik mij niet aan de indruk kan onttrekken dat dat juist de soorten auto's zijn waar men het meest in rijdt. In ieder geval online...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:53
Die N wagens kunnen mij ook gestolen worden inderdaad.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In elke vorige Gran Turismo game zouden ze niet misstaan want dat waren meer auto(verzamel)games dan racegames. Daar GT Sport een competitieve racegame is vind ik de keuze voor de hoeveelheid N-wagens in updates ook een vrij aparte.
Neemt niet weg dat ik het wel leuk vind om met die normale straatwagens over oa de
Nordschleife te rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 07:02
Ik vind de meeste wagens wel toffe toevoegingen, ben alleen bang wat de klassiekers aan punten gaan kosten..

Verder kan ik niet erg enthousiast worden van 15 km recht stuk heen en vervolgens weer zo een stuk terug.

Maar goed... een gegeven paard...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
Die special stage route X is leuk als je snel je gereden aantal kilometers wil verhogen. Maar het blijft een gedrocht van een baan wat mij betreft...het had een creatie van Herman Tilke kunnen zijn. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb echt veel leuke races online gehad op deze oval. Zeker als je autos zoekt die bijna identiek zijn. Dan heb je dikke battles.
Plus drag races. En nu makkelijk je daily mileage kms rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook online leaque's / competities buiten de dagelijkse races en fia GT waarin jullie racen en zo ja waar vind je die? Het lijkt mij erg leuk om zoiets te doen.

Ik heb zelf nu een jaar GT sport en sinds een maand een playseat. Speel eigenlijk alleen dagelijkse online races en online races via de lobby...

Ik ben op dit moment niveau C S

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-09 20:03
Zo, vanmiddag ook eens twee uur vrijgemaakt om te gaan driften. En ik hoor nu ook bij de één miljoen punten club.

Het ging mij het makkelijkst af op Susuka east. Die S combinatie daar tellen flink op. Thanks @skreppiedoe

Begin die liveries onder controlle te krijgen. Ik zie alleen nu pas dat die Castrol sticker op de deurnaat zit. En misschien moet ik de vleugel ook maar wit maken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kGkAEoFusVsLUMR4WdnAzdJu/full.jpg

Ik kon het niet laten. Liveries maken is verslavend. Hier nog een creatie van mij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mbA8qBV0DyBp6Fl4ofOcSw84/full.jpg

[ Voor 51% gewijzigd door Jasphur op 17-01-2019 20:10 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:02
Haha die nieuwe track is wel het toppunt van saai. Niet aan mij besteed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
Net voor de 2e keer de Alsace village 15 lap endurance mission challenge gedaan,maar kom nog ruim 25 sec te kort om bij P1 te komen.
Morgen nog maar een poging doen met een andere wagen...iemand nog tips voor een goede Gr4 wagen voor deze challenge?
Ik heb deze 2 pogingen met de Toyota86 Gr4 gereden, ik las ergens wel dat de lancer evo final edition een prima keuze zou zijn.
Aangezien deze track nieuw is voor mij heb ik ook nog wel teveel fouten gemaakt ,en daar is zeker nog de nodige tijd te winnen om in de buurt te komen voor goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 23:18

Canis Lupus

Vosbot

skreppiedoe schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 21:43:
Net voor de 2e keer de Alsace village 15 lap endurance mission challenge gedaan,maar kom nog ruim 25 sec te kort om bij P1 te komen.
Morgen nog maar een poging doen met een andere wagen...iemand nog tips voor een goede Gr4 wagen voor deze challenge?
Ik vind de Mazda Atenza erg fijn rijden, Gr. 4 heeft ook 4WD. (net als de Mitsubishi)
Toevallig van de week deze ook voor het eerst geprobeerd, maar werd idd tweede. Je kunt iig wel gewoon op Racing Soft beginnen, aangezien je toch een keer voor brandstof moet stoppen. (ongeveer halverwege).

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!
De nieuwe integra dc2 rijd echt heerlijk. En geluid erbij is echt baas !
Eerst 20 ronde op tsukuba gedaan en kwam op een 1:08 hoog uit. Toen sport soft eronder gemikt en kwam op een 1:07 laag uit.
Toen suzuka gedaan. En heb met snelle autos altijd moeite met die baan, maar met bv de integra is het echt genieten.
Ben weer zeer blij met de nieuwe patch. Moooe autos en leuke testbaan. Standaard integra dc2 stopt bij 247km/h.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:44

Salandur

Software Engineer

Ik heb deze 2 pogingen met de Toyota86 Gr4 gereden, ik las ergens wel dat de lancer evo final edition een prima keuze zou zijn.
Aangezien deze track nieuw is voor mij heb ik ook nog wel teveel fouten gemaakt ,en daar is zeker nog de nodige tijd te winnen om in de buurt te komen voor goud.
Ik heb de challenge ook een paar keer moeten doen. Het heeft ook te maken met hoe goed je de baan en de auto waar je in rijd kent, scheelt een hoop!

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skreppiedoe
Drie keer is scheepsrecht, ik heb hem gehaald. Ik heb hem gereden met de Lancer Evo, gestart op medium en na 9 laps een pitsstop gemaakt,en op medium blijven rijden.
In de voorlaatste ronde de eerste plek gepakt en ik was uiteindelijk 38sec sneller dan mijn vorige poging. 8)
Nu eerst een biertje...die heb ik wel verdiend! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 21:43
Eindelijk level 40 gehaald. Wel weer een mega telleurstelling... toen ik de game net had kreeg je helm of een outfit bij het halen van level 10 ofzo. Level 40: NIKS!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
sverzijl schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 20:25:
Haha die nieuwe track is wel het toppunt van saai. Niet aan mij besteed
Voor mij is het ook niks. Snap dat je wel de topsnelheid van autos kunt testen enzo. Maar nee, bedankt ervoor :/ Dit is niet een update aan mij besteed maar waarschijnlijk vinden andere hem wel leuk :)

[ Voor 12% gewijzigd door Daniel_Elessar op 19-01-2019 14:15 ]

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Kleine analyse gedaan van mijn wagenpark. B)
Daarna een "Shopping spree" gehouden: 25 voertuigen gekocht (allen <100.000) <+:)

Tot de conclusie gekomen dat, met het wagenpark van nu (V1.32):
Ik nog 78 voertuigen moet bemachtigen :7
Daarvoor 146.420.620 credits voor bij elkaar moet rijden om ze te kopen... :+ 8)7 :') :$

Ik hoop op een paar meevallers in de dagelijkse oefeningen...

update: fout gemaakt, 2 Audi VGT niet meegrekend, maar ook alweer 2 wagens erbij
202 wagens in het wagenpark binnen, nog 77 te gaan ondertussen, nog 146.670.620 bij elkaar te rijden :F

[ Voor 21% gewijzigd door DerOllie op 25-01-2019 10:48 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
DerOllie schreef op zondag 20 januari 2019 @ 21:59:
Kleine analyse gedaan van mijn wagenpark. B)
Daarna een "Shopping spree" gehouden: 25 voertuigen gekocht (allen <100.000) <+:)

Tot de conclusie gekomen dat, met het wagenpark van nu (V1.32):
Ik nog 78 voertuigen moet bemachtigen :7
Daarvoor 146.420.620 credits voor bij elkaar moet rijden om ze te kopen... :+ 8)7 :') :$

Ik hoop op een paar meevallers in de dagelijkse oefeningen...
Ik heb ze nu volgens mij bijna allemaal. Nog eentje van 15Mio en de nieuwe uit de laatste update nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:53
Vandaag mijn PlayStation 4 Pro 7216b in gebruik genomen en moest GT Sport opnieuw installeren, dit is bij V1.32 41.35GB, loopt ook aardig op al die updates. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kolere wat is bathurst in donker lastig. Kom max op een 2:02.7 uit. Met controller is dit gewoon echt teveel pielen.. echt maar eens kijken naar stuurtje..
En de ring met de porsche een 7:40 niet slecht maar 13 sec van snelste af dafuq.. en kan zelf denk max nog 2 a 3 sec eraf rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 22:30
v8power67 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 21:57:
Kolere wat is bathurst in donker lastig. Kom max op een 2:02.7 uit. Met controller is dit gewoon echt teveel pielen.. echt maar eens kijken naar stuurtje..
En de ring met de porsche een 7:40 niet slecht maar 13 sec van snelste af dafuq.. en kan zelf denk max nog 2 a 3 sec eraf rijden.
Bathurst is sowieso al lastig met controller, in het donker vind ik het amper te doen (maar het ziet er wel fraai uit :9). 7:40 op de ring is netjes, kom amper onder de 7:50 maar heb ook nog maar een paar ronden gereden.

Iets anders; zijn er hier mensen die de laatste tijd last hebben van het probleem dat ze tijdens het joinen van daily races (na 'waiting for players to finish getting ready') naar het beginscherm/menu worden gegooid zonder enige foutmelding? Afgelopen weekend heb ik meermaals race b gedaan en dat ging een paar keer achter elkaar goed tot dat ik dan uit de lobby werd gesmeten en de daaropvolgende races ook (maar niet altijd). Het spel herstarten werkt maar is geen permanente oplossing want het probleem komt vroeg of laat weer terug. Ik heb het idee dat het bij andere mensen ook gebeurt want bij het joinen van een sessie zie je bijvoorbeeld 16 spelers in de lobby en zodra de warming-up begint zijn er een aantal spontaan uit de lobby verdwenen. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Er zitten helaas nog meer dan genoeg bugs in het spel. Net zoals regelmatig in de online lobbies dat niemand uit de pits kan komen (auto blijft rondjes draaien/beuken in de pitstraat), of auto's die op de grid blijven staan bij starten van de race (totdat de user die het 'probleem' veroorzaakte uit de lobby verdwijnt waarna de stilstaande auto's op de grid alsnog weg kunnen rijden). Of bij een rollende start niet wegkomen, maar rondjes blijven draaien.
Het lijkt nu wel wat beter dan een tijdje terug, maar het gebeurt me zeker 1 op de 10 races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Is dat zo'n missie race want ik heb alle missies goud gereden met controller dus moet te doen zijn of is het een circuit ervaring race want daar ben ik nog niet zo ver.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
schumi2004 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 10:07:
[...]

Is dat zo'n missie race want ik heb alle missies goud gereden met controller dus moet te doen zijn of is het een circuit ervaring race want daar ben ik nog niet zo ver.
Nee dit zijn de weekly sport races.
Die roulerende races elke week waar je kan qualificeren en online racen.
Nu is er bathurst in de nacht.
Nurburgring met 2016 gt3rs.
En een Tokyo baan met een 350z.

[ Voor 20% gewijzigd door v8power67 op 23-01-2019 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Die Route X race in nieuwe race die erbij is gekomen voor Group X Vision Gran Turismo auto's is niet zo makkelijk als ie lijkt.

Paar keer geprobeerd met een Mercedes Benz Vision Gran Turismo Racing, downforce helemaal omlaag, gearing beetje omhoog zodat ik wat meer topsnelheid heb, maar ik blijf maar cruisen op 320 kmh, en daarmee blijf ik net te langzaam voor de winnaar, die in een Alpine VGT Race rijd. als ik 330+ rijd ben ik wel net iets sneller, maar dat doe ik alleen wanneer ik draft achter iemand...

Ga ik rijden met de Alpine VGT Race, en je kan daarmee niets aanpassen qua settings, dan ben ik lang niet snel genoeg.

Iemand een tip welke wagen en setting ik beste kan nemen?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:58
Heeft Gran Turismo Sport überhaupt eigenlijk een SP modus?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
En een behoorlijk uitgebreide ook nog.
Meer dan 120 events ondertussen, met alle verschillende klasses en lengtes die je maar kunt bedenken; van rally tot straat, van F1 tot GT3, van enkele ronden tot een uur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
doobieters schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 16:53:
Heeft Gran Turismo Sport überhaupt eigenlijk een SP modus?
Jup. En dat is eigenlijk zo’n beetje het enige wat ik speel haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithrandirrr
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05:18
dvdkiwi schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 17:30:
Meer dan 120 events ondertussen, met alle verschillende klasses en lengtes die je maar kunt bedenken; van rally tot straat, van F1 tot GT3, van enkele ronden tot een uur...
Inderdaad als je nu begint met spelen ben je er zomaar niet klaar mee!

Ik vind dat ze echt super op weg zijn met content en als je het mij vraagt zijn de reviews die het spel tijdens de release echt niet meer accuraat. Blijf het nog steeds zo'n goed spel vinden dat ik gewoon niet aan andere games toe kom doordat ik de hele tijd terug kom bij gt sport. Zalig spel!

One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live... and too rare to die…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skreppiedoe
Zojuist mission challenge 6-8 (30 laps endurance op Lake Maggiore) op goud gehaald in mijn 2e poging. Na de laatste pitsstop kwam de nr2 ineens erg hard dichtbij, uiteindelijk gewonnen met een verschil van 0,7 sec. :+
Dit is wel een heerlijke baan als je hem beter leert kennen.
Ik hou het voorlopig ook bij de SP, ik ben nog wel een tijdje zoet met de mission challenges en de circuit experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
Ik baal dat ik de game toen niet voor 20 euro heb opgepikt. Was toen aan het twijfelen, maar nu is het weer een stuk duurder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
sverzijl schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 08:04:
Er zitten helaas nog meer dan genoeg bugs in het spel. Net zoals regelmatig in de online lobbies dat niemand uit de pits kan komen (auto blijft rondjes draaien/beuken in de pitstraat), of auto's die op de grid blijven staan bij starten van de race (totdat de user die het 'probleem' veroorzaakte uit de lobby verdwijnt waarna de stilstaande auto's op de grid alsnog weg kunnen rijden). Of bij een rollende start niet wegkomen, maar rondjes blijven draaien.
Het lijkt nu wel wat beter dan een tijdje terug, maar het gebeurt me zeker 1 op de 10 races.
Moet zeggen dat ik de laatste tijd veel van die problemen/bugs tijdens online races niet meer ben tegengekomen, voorheen ging het inderdaad nog wel eens mis bij de start van de race.

Grootste probleem blijft in mijn ogen het inconsistente penalty systeem maar aangezien dit erg lastig is om goed te krijgen probeer ik mij er niet al te veel aan te storen. Heb verder nog steeds veel plezier met dit spel, was het geld dubbel en dwars waard.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sverzijl
Jorick schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 00:08:
[...]
Heb verder nog steeds veel plezier met dit spel, was het geld dubbel en dwars waard.
Ik kan met zekerheid zeggen dat ik dit spel het meest heb gespeeld van alle spellen die ik ooit gespeeld heb. Inmiddels ruim 165.000km gereden over 342 'logged on days'.
Komt ook wel voornamelijk doordat ik een playseat + T300 had aangeschaft bij het spel, dit maakt het echt zoveel leuker dan met controller.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
doobieters schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 22:28:
Ik baal dat ik de game toen niet voor 20 euro heb opgepikt. Was toen aan het twijfelen, maar nu is het weer een stuk duurder..
Tbh is de game wel meer waard dan twintig euro :)

Heeft Gamemania hem niet tweedehands tegen een mooie prijs? En bij Bol hebben ze hem voor 26 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is ook mijn game van deze generatie. Heb al bijna 900 uur erin zitten. En start hem graag met plezier weer op.
En als je dan de overige sony exclusives erbij haalt was het weer een heerlijke generatie !!
Op naar ps5 en gt7!
Heb een gevoel dat gt7 niet zo lang op zich laat wachten na release ps5!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zit op 'slechts' 379 uur, al is dat voor een racegame ongekend veel voor mijn doen.
Uiteraard wil ik ooit die platinum trophy dus ik zal er de komende tijd weer eens wat tijd in gaan steken; die laatste trophy (level 50 worden) komt niet vanzelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
dvdkiwi schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 11:09:
Ik zit op 'slechts' 379 uur, al is dat voor een racegame ongekend veel voor mijn doen.
Uiteraard wil ik ooit die platinum trophy dus ik zal er de komende tijd weer eens wat tijd in gaan steken; die laatste trophy (level 50 worden) komt niet vanzelf ;)
Pff, level 50 is een hele opgave. Zit nu op 46, gaat heel langzaam vanaf level 40 ofzo. Denk dat je van level 40 tot 50 net zoveel tijd kwijt bent als van 0-40 (zo niet meer).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Je hebt hem inmiddels gehaald lees ik, maar ik heb deze afgelopen week ook voor een tweede gedaan met deze keer de Cayman Gr4 (eerste poging weet ik niet meer). Op Soft banden pitstop na ronde 8 en thats it.
Met deze auto is het een makkie, na de pitstop lag ik nog steeds 1e.

De auto rijdt ontzettend lekker en makkelijk. Ik dacht twee pitstops te moeten doen, maar zelfs op versleten banden reed de auto lekker én was ik nog vlotter als de rest dus heb ik er maar een één stopper van gemaakt :P
Eigenlijk vond ik deze poging te makkelijk op deze manier ;(
Misschien is het een beetje valsspelen, maar ik zet de helderheid van het spel altijd een stuk hoger (EV op 1.2 oid) als ik een nachtrace heb. Anders is er, naar mijn mening, geen beginnen aan in de meeste gevallen. Hogere helderheid is het verschil tussen pikke donker en schemerig, dat laatste rijdt een stuk prettiger naar mijn mening.

Wellicht komt het ook omdat ik over het algemeen de helderheid redelijk donker heb staan (EV op 0.1 oid) omdat de kleuren bij races in daglicht dan een stuk beter uit komen, ook weer mijn persoonlijke mening overigens.

Ben toch blij verrast door het spel. Heb enkele jaren niet meer gegamed en was een beetje bang dat voor de huidige race spellen een stuurtje toch wel een must zou moeten zijn. Is natuurlijk ook gewoon een must voor het échte gevoel, maar als je zoals ik af en toe wat gamed terwijl je languit op de bank ligt wat overkill.

Toch speelt het spel met de controller toch ook erg goed. Is even wennen, maar doseren van rem/gas/stuurbeweging lukt toch steeds beter en beter :)

[ Voor 21% gewijzigd door B-Real op 24-01-2019 11:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sverzijl schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 11:22:
[...]
Denk dat je van level 40 tot 50 net zoveel tijd kwijt bent als van 0-40 (zo niet meer).
Niet om je te demotiveren, maar maak daar maar ongeveer 6x(!) zo veel van;
bij level 46 zit je ongeveer op de helft van level 50:

Afbeeldingslocatie: https://www.gtplanet.net/forum/attachments/gtsleveltable-png.704430/
Bron: https://www.gtplanet.net/...next-driver-level.364538/
Ik zit pas op 40 (stats via Kudosprime) dus heb nog even te gaan...

[ Voor 24% gewijzigd door Superkiwi op 24-01-2019 11:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorick
DerOllie schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 11:39:
Die Route X race in nieuwe race die erbij is gekomen voor Group X Vision Gran Turismo auto's is niet zo makkelijk als ie lijkt.

Paar keer geprobeerd met een Mercedes Benz Vision Gran Turismo Racing, downforce helemaal omlaag, gearing beetje omhoog zodat ik wat meer topsnelheid heb, maar ik blijf maar cruisen op 320 kmh, en daarmee blijf ik net te langzaam voor de winnaar, die in een Alpine VGT Race rijd. als ik 330+ rijd ben ik wel net iets sneller, maar dat doe ik alleen wanneer ik draft achter iemand...

Ga ik rijden met de Alpine VGT Race, en je kan daarmee niets aanpassen qua settings, dan ben ik lang niet snel genoeg.

Iemand een tip welke wagen en setting ik beste kan nemen?
Probeer eens met de Toyota FT1-VGT met superzachte racebanden, kost iets van 1 miljoen credits geloof ik maar daarmee heb ik hem in een keer kunnen halen al was het verschil op de finish met nummer 2 (ook een FT1-VGT) minder dan een tiende van een seconde :*).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Jorick schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 11:35:
[...]

Probeer eens met de Toyota FT1-VGT, kost iets van 1 miljoen credits geloof ik maar daarmee heb ik hem in een keer kunnen halen al was het verschil op de finish met nummer 2 (ook een FT1-VGT) minder dan een tiende van een seconde :*).
Ik heb hem ook met Toyota gereden (controller), hele fijne auto waar ik meer missies mee gehaald heb.
Had een paar seconden over op de streep, 1 stop, racing hard en fuel consumption op 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
dvdkiwi schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 11:33:
[...]

Niet om je te demotiveren, maar maak daar maar ongeveer 6x(!) zo veel van;
bij level 46 zit je ongeveer op de helft van level 50
Haha, nog erger dus. Boeit me niet zo heel veel, al die trophies kunnen me gestolen worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

schumi2004 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 11:38:
[...]

Ik heb hem ook met Toyota gereden (controller), hele fijne auto waar ik meer missies mee gehaald heb.
Had een paar seconden over op de streep, 1 stop, racing hard en fuel consumption op 6
1 stop? fuel consumption? het zijn 2 rondes racen, en er is geen brandstof verbruik... :?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Er is met de V1.32 update ook weer een betere manier om snel credits bijelkaar te rijden in campaign mode.
Gewoon door races te doen, maar door de juiste race te doen en te herhalen, kun je sneller credits verdienen.

https://www.gtplanet.net/...s-make-money-xp-gt-sport/

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Wat ik eigenlijk nog wel mis, is dat mijn ghost ook op de mini map getoond word. Kan kij herinneren dat het in 1 van de vorige GT spellen wel zo was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Jorick schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 11:35:
[...]

Probeer eens met de Toyota FT1-VGT met superzachte racebanden, kost iets van 1 miljoen credits geloof ik maar daarmee heb ik hem in een keer kunnen halen al was het verschil op de finish met nummer 2 (ook een FT1-VGT) minder dan een tiende van een seconde :*).
Yep, dat was hem. 8) Nu was hij makkelijk te halen. Leek wel op de tegenstanders van een minder snelle selectie waren. De Alpine VGT kwam aan het einde tot een paar seconden dichtbij, maar die kon me niet meer inhalen.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een te gek spel zeg, heerlijk weer racen als vanouds! Dit keer inclusief rig 8)

Wat ik me afvroeg, slechts 5 van de ongeveer 30 banen zijn unlockt en ook zijn er maar een handjevol auto’s beschikbaar.
Kan ik in de offline modus (arcade only) ook carrière maken in de zin van circuits en auto’s verzamelen? Of ben ik echt aangewezen op een PlayStation Plus abonnement?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 12:08:
Wat een te gek spel zeg, heerlijk weer racen als vanouds! Dit keer inclusief rig 8)

Wat ik me afvroeg, slechts 5 van de ongeveer 30 banen zijn unlockt en ook zijn er maar een handjevol auto’s beschikbaar.
Kan ik in de offline modus (arcade only) ook carrière maken in de zin van circuits en auto’s verzamelen? Of ben ik echt aangewezen op een PlayStation Plus abonnement?
Geloof dat alles unlocked naarmate je level.
Vanaf level 20 heb je alles. Dit levelen doe je door offline of online te racen.
Bij je profiel zie je ook achievments staan. Hiermee unlock je ook xp en milage points.
Xp is voor je level.
Dus gewoon veel racen( offline denk gezien je vraag naar psn plus) en dan gaat vanzelf goed.
Makkelijke geld verdienen ia btw circuit experience. Is zo 3 ton en duurt vaak niet lang.
Je kan ook in arcade menu zelf offline races maken en geld verdienen.
Maar meeste doe je via campaign.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
In arcade modus kun je al flink wat vrijspelen.
Doe je eerst alle driving missions, mission challenges en circuit experiences en haal je die op goud dan krijg je al een flink aantal wagens en credits als reward, daarnaast level je behoorlijk waardoor je al enkele circuits vrijspeelt.
Offline events (welke dan ook) levert sowieso meer credits en xp op dan online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oeh net eindelijk een 2:01.5 neergezet met die nieuwe Supra gr3 bak op bathurst night weekly.
Kowte veel moeite en kramp in mn klauw van de controller maar gelukt. Zag alleen de top 10 alweer in de 1:58 zitten.. dafuq.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Campaign mode spelen, en racen racen racen... Dan level je vanzelf up, en krijg je ook vanzelf meer auto's.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skreppiedoe

Ik heb zelf nu ongeveer 12 uur in de SP zitten, driving missions alles op goud en zit op 75% van de mission challenges en zit op driver level 24.
Voor een redelijk "snelle" XP boost kan je ook de drift achievement halen( 1 Miljoen driftpoints), ik was er ongeveer 2,5 uur mee bezig maar ik schoot wel in 1 keer van level 15 naar level 21 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DerOllie schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 17:04:
[...]

Campaign mode spelen, en racen racen racen... Dan level je vanzelf up, en krijg je ook vanzelf meer auto's.
Maar Campaign is niet te selecteren :?
Enkel en alleen “opties” en “arcade”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 18:13:
[...]

Maar Campaign is niet te selecteren :?
Enkel en alleen “opties” en “arcade”
Ik denk dat je eerst je rijvaardigheid moet laten zien
Campaign -> Rijschool of Missie of Circuit ervaring?

Instant edit: Ben je wel "online" als in ingelogd in PS Network (lees; niet PS Plus, ik heb ook geen PS Plus, maar ben wel verbonden met internet en kan ook de PS Winkel in) dus verbinding met internet is er? Volgens mij moet je altijd online zijn, offline opslaan van voortgang werkt niet...
We can confirm that the campaign mode, which includes the series’ traditional driving school, is unavailable when you’re offline.
https://www.polygon.com/2...fline-functionality-saves

[ Voor 5% gewijzigd door DerOllie op 25-01-2019 18:51 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
DerOllie schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 14:21:
[...]

1 stop? fuel consumption? het zijn 2 rondes racen, en er is geen brandstof verbruik... :?
Oeps foutje bedankt, dacht toch echt dat ik op missie 8-8 reageerde :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DerOllie schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 18:50:
[...]

Ik denk dat je eerst je rijvaardigheid moet laten zien
Campaign -> Rijschool of Missie of Circuit ervaring?

Instant edit: Ben je wel "online" als in ingelogd in PS Network (lees; niet PS Plus, ik heb ook geen PS Plus, maar ben wel verbonden met internet en kan ook de PS Winkel in) dus verbinding met internet is er? Volgens mij moet je altijd online zijn, offline opslaan van voortgang werkt niet...

[...]

https://www.polygon.com/2...fline-functionality-saves
Scherp van je! Dat zal het zijn, ik ben nu vanalles aan het updaten, aldoende leert men!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHiXioN
Ligt het aan mij of lijkt de Nordschleife in de nieuwe update ook aangepast te zijn? De boompjes lijken voller / helderder / meer afwisselend en er lijkt ook meer langs de weg te staan in de vorm van campers en toeristenmeuk. Het bord bij de eerste bocht was me ook nog niet eerder opgevallen. Kan aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHiXioN
Volgens mij niet, viel me op tijdens online races van deze week. Was dat niet de reguliere Nordschleife zonder gedeelte op het GT circuit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 19:15:
[...]

Scherp van je! Dat zal het zijn, ik ben nu vanalles aan het updaten, aldoende leert men!
Dan heb je heel wat nieuwe content wat je binnen krijgt! :o

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doobieters
dvdkiwi schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 17:30:
Nog bedankt voor deze reactie(s)!

Toch maar gehaald voor €19.99.. Ben benieuwd, zeker in combinatie met de G29 die ook onderweg is..

[ Voor 64% gewijzigd door doobieters op 26-01-2019 16:11 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Jasphur
Hihi. Tweakmobiel

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qzPPg82nSwNwmDC1PACDjozj/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DerOllie schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 14:42:
[...]

Dan heb je heel wat nieuwe content wat je binnen krijgt! :o
Er ging een hele nieuwe wereld voor me open joh haha! En idd veel meer (race)opties!

Op de een of andere onverklaarbare reden had ik een wifi snelheid van 3(!) Mbps... :/
Het hele riedeltje duurde dus ongeveer 3,5 uur 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doobieters schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 22:28:
Haal je hm toch voor €6 meer bij Gamesource, heb ik ook gedaan prima service.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doobieters
Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 16:36:
[...]

Haal je hm toch voor €6 meer bij Gamesource, heb ik ook gedaan prima service.
Ik heb 'm al besteld voor 20 euro haha. Dus ben al voorzien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 10:59

Barbas

Gallego!

Ik heb zoveel moeite met Brandshatch, de F1500 race in de GT League, professional. 7e geworden. Vlieg echt telkens uit de bochten daar :D

Oefenen, oefenen, oefenen

Mejor así

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doobieters
Barbas schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 16:49:
Ik heb zoveel moeite met Brandshatch, de F1500 race in de GT League, professional. 7e geworden. Vlieg echt telkens uit de bochten daar :D

Ziet er bloedstollend spannend uit moet ik zeggen!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Barbas schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 16:49:

T1 in Brandshatch is een b... Na een miljoen keer oefenen lukt het mij nog steeds niet deze meerdere ronden achter elkaar goed te nemen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Ik rij met de racelijnen en pionnen langs het circuit aan, maar op Brands Hatch let ik daar eigenlijk weinig op. Heb gemerkt dat, o.a. in de eerste bocht ik het makkelijker vind om een andere lijn te nemen. Iets later insturen, rechts niet helemaal op de curbstone komen (ivm onbalans). Bij het uitkomen van de bocht ook wat marge houden aan de linkerkant, de curbstone daar kun je op zich wel meepakken maar de grens tussen net te hard rijden en dus in het grind komen en exact op de limiet is nogal dun.

Geen idee of het daadwerkelijk sneller is, maar voor mij maakt dat het rijden wel een stuk eenvoudiger.

Bovenstaande in zijn algemeenheid, de F1500 race heb ik nog niet gedaan.

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Woehoe sta eventjes in top 10 haha.
Suzuka met integra heb een 2:37.831.
Sta 6e momenteel maar is van korte duur. Maar toch eventjes trots.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QMr7eFUYSNn4zoNHVpL6cdao/medium.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door v8power67 op 28-01-2019 12:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 10:59

Barbas

Gallego!

Netjes hoor! _/-\o_

Race je met stuur of met controller?

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Barbas schreef op maandag 28 januari 2019 @ 12:19:
Netjes hoor! _/-\o_

Race je met stuur of met controller?
Controller, maar doe dit al sinds release dus ben er best handig mee haha.
Maar stuurtje is iets wat ik wel al tijdje wil gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
Heb je al een idee wat voor stuur je zou willen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi2004
v8power67 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 12:20:
[...]

Controller, maar doe dit al sinds release dus ben er best handig mee haha.
Maar stuurtje is iets wat ik wel al tijdje wil gaan doen.
doobieters schreef op maandag 28 januari 2019 @ 13:00:
Ik rij ook met controller en daar kan ik beter mee uit de voeten dan met een stuur.
Heb in het verleden wel een stuur gehad i.c.m. een Wheelstand Pro maar dat was het toch net niet.
Super makkelijk op te bergen dat wel maar is het allemaal toch net niet.

Mocht ik weer een stuur overwegen dan wordt het sowieso 1 met een Playseat want anders is het maar half bakken werk imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi2004 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 13:41:
[...]

[...]

Ik rij ook met controller en daar kan ik beter mee uit de voeten dan met een stuur.
Heb in het verleden wel een stuur gehad i.c.m. een Wheelstand Pro maar dat was het toch net niet.
Super makkelijk op te bergen dat wel maar is het allemaal toch net niet.

Mocht ik weer een stuur overwegen dan wordt het sowieso 1 met een Playseat want anders is het maar half bakken werk imo.
Als ik stuur ga idd met een rig. Ga er 1 zelf inmekaar lassen.
Maar weet in geloof gt5 dat ik echt seconden sneller was met stuur.
Maar gt sport is voor controller wel echt heel erg goed te doen.
doobieters schreef op maandag 28 januari 2019 @ 13:00:
Nee nog niet. Maar heb een Logitech g25 en een fanatec porsche turbo wheel s. Beide werken niet met ps4 maar met een drivehub van 100 euro weer wel.
Dus ja, kan het cheap doen en dan de fanatec gebruiken. Of ik ga eens reviews wat lezen.
Heb alleen geen geld om stuur van 500 a 1000 euro te kopen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• doobieters
Mijn G29 is zojuist binnen gekomen. Nu nog wachten totdat GT Sport op de deurmat valt! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorick
Jorick schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 00:08:
[...]
Grootste probleem blijft in mijn ogen het inconsistente penalty systeem maar aangezien dit erg lastig is om goed te krijgen probeer ik mij er niet al te veel aan te storen. Heb verder nog steeds veel plezier met dit spel, was het geld dubbel en dwars waard.
Even schaamteloos mijzelf quoten, denk toch dat ik deels moet terugkomen op wat ik hierboven zei. Ben de afgelopen twee weken bezig geweest om mijn DR/SR weer wat op het oude niveau te krijgen (rond de 30.000 DR en SR A/S) nadat ik terug was gevallen naar zo'n 20.000 DR. Ik heb vooral de dagelijkse races op Dragon Trail en Nordschleiffe gereden en dat ging, afgezien van de constante SR-puntverlies door mensen die je van achteren aantikken waar niets aan te doen valt, vrij goed waardoor ik afgelopen weekend op A/A zat en bijna op A/S. Gisteren in de laatste twee races helaas te maken gehad met roekeloze rijders waardoor ik behoorlijk de pineut was en mijn SR terugviel tot halverwege B. Daarna besloten om te stoppen om verdere 'schade' te voorkomen.

Met frisse zin wilde ik vanmiddag de schade herstellen op de Nürburgring (daily race b van deze week) wat normaal een baan is die mij goed ligt. Met één vliegende ronde snel een tijd neergezet voordat de race begon. Met een tijd van 2:02.022 (geen toptijd) startte ik als zesde in een lobby vol met B, C en D rated drivers. Ik voelde de bui al een beetje hangen en inderdaad, de race was echt een drama (understatement). Geen idee waar ik het aan te danken heb maar die ene race heeft mij, schrik niet, zo'n 16.000 (!) DR gekost:

DR Profiel Historie

Het wrange is dat ik er geen reet aan kon doen, de lobby zat vol met droeftoeters die geen zin hadden om te remmen en in elk gat sprongen die ze zagen en daarbij niet schuwden andere van de baan te drukken. Heb de race wel uitgereden en ben uiteindelijk als negende gefinisht maar ik snap werkelijk niet waarom ik zoveel DR punten in één race kwijt ben geraakt. Heb in alle frustratie snel de lobby verlaten en vergeten de herhaling op te slaan :/. Vrees dat het wel even gaat duren voordat ik dit weer recht heb gebreid :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Jorick schreef op maandag 28 januari 2019 @ 16:09:
[...]

Even schaamteloos mijzelf quoten, denk toch dat ik deels moet terugkomen op wat ik hierboven zei. Ben de afgelopen twee weken bezig geweest om mijn DR/SR weer wat op het oude niveau te krijgen (rond de 30.000 DR en SR A/S) nadat ik terug was gevallen naar zo'n 20.000 DR. Ik heb vooral de dagelijkse races op Dragon Trail en Nordschleiffe gereden en dat ging, afgezien van de constante SR-puntverlies door mensen die je van achteren aantikken waar niets aan te doen valt, vrij goed waardoor ik afgelopen weekend op A/A zat en bijna op A/S. Gisteren in de laatste twee races helaas te maken gehad met roekeloze rijders waardoor ik behoorlijk de pineut was en mijn SR terugviel tot halverwege B. Daarna besloten om te stoppen om verdere 'schade' te voorkomen.

Met frisse zin wilde ik vanmiddag de schade herstellen op de Nürburgring (daily race b van deze week) wat normaal een baan is die mij goed ligt. Met één vliegende ronde snel een tijd neergezet voordat de race begon. Met een tijd van 2:02.022 (geen toptijd) startte ik als zesde in een lobby vol met B, C en D rated drivers. Ik voelde de bui al een beetje hangen en inderdaad, de race was echt een drama (understatement). Geen idee waar ik het aan te danken heb maar die ene race heeft mij, schrik niet, zo'n 16.000 (!) DR gekost:

[Afbeelding: DR Profiel Historie]

Het wrange is dat ik er geen reet aan kon doen, de lobby zat vol met droeftoeters die geen zin hadden om te remmen en in elk gat sprongen die ze zagen en daarbij niet schuwden andere van de baan te drukken. Heb de race wel uitgereden en ben uiteindelijk als negende gefinisht maar ik snap werkelijk niet waarom ik zoveel DR punten in één race kwijt ben geraakt. Heb in alle frustratie snel de lobby verlaten en vergeten de herhaling op te slaan :/. Vrees dat het wel even gaat duren voordat ik dit weer recht heb gebreid :(.
16k zakken is wel zuur maar ff wat anders, hoe kom je aan zo'n mooi grafiekje ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
v8power67 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 14:31:
[...]

Als ik stuur ga idd met een rig. Ga er 1 zelf inmekaar lassen.
Maar weet in geloof gt5 dat ik echt seconden sneller was met stuur.
Maar gt sport is voor controller wel echt heel erg goed te doen.
Heb zelf ook een poos eraan gedacht er zelf 1 in elkaar te zetten maar ik heb er gewoonweg de ruimte niet voor en verhuizen om een Playseat te kunnen plaatsen leek me ook weer overdreven :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorick
schumi2004 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 16:12:
[...]

16k zakken is wel zuur maar ff wat anders, hoe kom je aan zo'n mooi grafiekje ?
Van kudosprime, zie https://www.kudosprime.com/gts/stats.php?profile=search

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
schumi2004 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 16:14:
[...]

Heb zelf ook een poos eraan gedacht er zelf 1 in elkaar te zetten maar ik heb er gewoonweg de ruimte niet voor en verhuizen om een Playseat te kunnen plaatsen leek me ook weer overdreven :)
Opzich valt de prijs en de grootte van de Playseat Challenge wel weer mee.. Is dat niet wat?

De game is trouwens momenteel 19.99 bij Shop4nl.

https://www.shop4nl.com/p...-ps4-game-psvr-compatible

En gebruik de kortingscode FS01 voor gratis verzenden.

[ Voor 19% gewijzigd door doobieters op 28-01-2019 17:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VCDfan
  • Laatst online: 14-09 06:44
Je mag trots zijn hjallo! Ik zag je gereden tijd een paar uurtjes geleden in de vriendenlijst. Toen stond je niet meer in de top 10 maar ik had wel het idee dat je daar geweest was. Ook met de Daily B heb je een goede tijd staan.

Aangaande daily races en D/R drops ( ik zit op B/S) kan ik melden dat ik al 8/9 maanden geen races meer online rijd. Als ik echt zou willen zou ik best A/S kunnen bereiken maar de stress daarna toe en vooral tijdens heb ik geen zin in. (Vroeger in PC racegames (rFactor) in een league had ik dat ook al, teveel teleurstelling na al die practice als de race niet ging zoals ik wilde) Ik gooi GTSport misschien 2 keer in de week aan en rijd ik wat Kwali laps. Vaak wordt het niet meer dan dat.

Ik heb geen zin in een stress race bang om flink aangetikt te worden terwijl jezelf niets fout doet. Misschien is het de leeftijd. Dat zal het wel zijn. En natuurlijk persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-09 17:42
Ik vond een mooi overzichtje van de stats van de verschillende auto's. Het zegt natuurlijk niets over hoe lekker een auto rijdt, maar zaken als top speed is bijv wel handig om te weten/vergelijken.

https://docs.google.com/s...VPfPSzis/edit?usp=sharing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Nog meer mensen die zich syoren aan dat het Alsace circuit een stratencircuit in de bergen is maar geen kruispunten heeft oid :P

Het is mierenneuken, maar vind het jammer dat het echt een rondje is haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Canard schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 11:43:
Ik vond een mooi overzichtje van de stats van de verschillende auto's. Het zegt natuurlijk niets over hoe lekker een auto rijdt, maar zaken als top speed is bijv wel handig om te weten/vergelijken.

https://docs.google.com/s...VPfPSzis/edit?usp=sharing
Ik was dat lijstje ook eens tegen gekomen maar ik moet even begrijpen nog wat ik aan deze BoP waarden heb.
Ben bekend met de GT serie vanaf dag 1 maar speel GTS zelf nog niet zo lang en heb me verder nog niet verdiept in deze getallen ;)
Pagina: 1 ... 57 ... 88 Laatste

Let op:
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.

Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing