• WittiW
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-03-2022
Dus vandaag van start gegaan. Race 1, merkenrace. Crash naar dashboard tijdens laden.

Die ken ik al :)

Systeem lijkt de race niet te tellen als gereden, maar wie weet wat meer voor grappen.
Chips, net op het moment dat ik moet werken gaan de eerste races van start...
Dan die van zaterdag maar meepakken (er vanuit gaande dat ze weer op woensdag en zaterdag zijn).

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• WittiW
Klopt, zie tabelletje

Racedata Racedata seizoen 1
RD.1 20 juni 2018
RD.2 23 juni 2018
RD.3 27 juni 2018
RD.4 30 juni 2018
Vandaag voor het eerst op Circuit de la Sarthe gereden. Leuke baan, (erg) strakke penalties.
Na een 10 laps, waarvan een flink aantal mét penalty, een schone 4:22.140 gedaan met de 458 Italia Gr4:
[YouTube: https://youtu.be/FMEKkaQm9zo]

Vanmiddag eens met de Veyron Gr4 proberen.

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:33
Die track limits zijn best wel apart op Le Mans, in de chicanes met 2 wielen op de kerb, niet eens erover, geeft af en toe al een penalty. Het valt me op dat het samen lijkt te hangen met de snelheid waarmee je de kerb pakt...

• WittiW
In de porsche bochten mag je dan weer afsnijden en uitwaaien.
Van de week een aantal keer de Gr4 race gedaan op La Sarthe met de Veyron.
Eerste paar races steeds een pitstop gemaakt maar met een beetje slim fuel saven ook een aantal races niét hoeven pitten. Met nog 0-1% benzine over de finish komen is behoorlijk billenknijpen :D

Onderstaande was toch wel de beste van die races; op de rechte stukken in de slipstream geswitcht naar een lage fuel mix en wat geshortshift zonder dat het heel veel snelheid kostte. Kwam er iemand voorbij dan gingen we daar in de slipstream hangen.
Aan het eind van het 2e rondje is het verschil in verbruik goed te zien: degenen die gaan pitten hebben nog ca 15-20% fuel over, terwijl ik nog 41% over heb. Meer dan genoeg om het laatste rondje hard weg te rijden van iemand die ook een no-pitstop strategie aanhield.

*eerste chicane compleet het rempunt over het hoofd gezien, Spanjaard aangetikt en plekje direct teruggegeven.
*kwaliteit valt soms weg, komt omdat het een knipsel van een stream is.

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 24-06-2018 14:51 ]

Schaamteloze dubbelpost ;)
De daily race C van gisteren (8 laps Gr4 op Maggiore) was fantastisch!
Merendeel van de racers ging halverwege naar binnen maar de race was prima uit te rijden zonder pitstop. Mede daardoor eindigde ik veelal in de top 3, wat érg gunstig was voor mijn DR; ik zit nu slechts 600 driver puntjes van DR A af.
Consistentie was de sleutel, een foutje maken niet :+
Een aantal heerlijke close battles gehad, met onderstaande video als hoogtepunt.
Wat halverwege de race begon als een gevecht tussen mij en sojammy90, eindigde uiteindelijk in een battle tussen 4(!) auto's :D

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 25-06-2018 11:40 ]

• VinnieV
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06 08:18
Een aantal heerlijke close battles gehad, met onderstaande video als hoogtepunt.
Wat halverwege de race begon als een gevecht tussen mij en sojammy90, eindigde uiteindelijk in een battle tussen 4(!) auto's :D
Prachtige race! Met veel respect close racen. Dat is precies wat de makers bedoeld hebben met deze game denk ik. Je ziet dat Sojammy90 aan het einde last krijgt van de opgevoerde druk: steeds meer kleine uitstapjes en veel geknipper met de lampen (L3 indrukken?) Fraaie video

PSN gamertag: H3nk13024

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-10 10:38
Leuke filmpjes @dvdkiwi
De races waarbij iedereen netjes rijdt, maar toch hevig in gevecht is, zijn toch de leukste!

PSN: Curvaa_

Curva schreef op maandag 25 juni 2018 @ 12:06:
De races waarbij iedereen netjes rijdt, maar toch hevig in gevecht is, zijn toch de leukste!
Precies dat :)

Vorige week na La Sarthe viel ik even terug van SR S naar A en dacht het de dag erna op de Nurburgring GP (korte races) wel even goed te maken... gevolg was dat ik die dag afsloot met een SR C :/
Het eerste wat opviel was dat hoe lager mijn SR, hoe meer Spanjaarden ik tegen kwam.
Gisteren had ik dan ook het plan om gewoon veilig achteraan te gaan rijden (een aantal schone daily races C geeft vaak een positieve boost aan je SR) maar mijn kwalificatietijd zorgde ervoor dat ik constant rond plaats 7 moest starten. Gelukkig zaten er veelal sportieve mensen in de lobby waardoor de races stuk voor stuk erg leuk waren.
Ook dat valt op: bij de langere races (daily C) wordt vaak wat sportiever gereden dan bij de kortere races (daily A en B ).

• Curva
  • Laatst online: 16-10 10:38
Daily A en B zijn gemakkelijker om even te rijden. Bij C moet (of kun) je op je benzine letten en merk je verschil in rijgedrag na het slijten van de banden. Dat zal ook de reden zijn dat je hoger wordt beloond als je een clean race rijdt.

Rijden jullie wel is online een race via een race lobby? Ik zie vaak maar 1 speler in zo'n lobby.

PSN: Curvaa_

Curva schreef op maandag 25 juni 2018 @ 13:53:
Rijden jullie wel is online een race via een race lobby? Ik zie vaak maar 1 speler in zo'n lobby.
Sporadisch, maar dan alleen in een lobby met bekenden.
Lobbies met onbekenden join ik eigenlijk nooit; daar heb ik de Sport Mode voor ;)

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:47
Gisteren iets van zeven of acht keer race B gedaan op Dragon Trail Gardens en waren bijna allemaal leuke races op één na waar Spanjaarden de boel aan het verstieren waren. Ik voelde de bui al een beetje hangen toen in de startopstelling zag met twee Spanjaarden direct voor en achter mij. Na meermaals gebruikt te zijn als remhulp, op de rechte stukken in het gras gedrukt te worden en een PIT manoeuvre als toetje was ik er wel even klaar mee. Gelukkig waren de overige races wel sportief met leuke duels en nette races wat veel goed maakt.

Wat ik de laatste tijd wel merk is dat de matchmaking in de daily races mij niet echt gunstig gezind is als ik SR S heb. Na gisteren twee keer op p14 gestart te zijn met een tijd van 1:33.x ben ik er even voor gaan zitten en er een 1:31.2 uit weten te persen. Resultaat was dat ik nog steeds rond p14 de race begon maar nu ingedeeld zat met vooral A en A+ terwijl ik zelf DR B ben (circa 26.000 punten). Ik heb telkens vier à vijf plaatsen kunnen winnen en nette race bonussen gereden maar het eindresultaat is dat mijn SR aan de max zit en mijn DR beoordeling langzaam daalt omdat ik niet opgewassen ben tegen de snellere spelers. Zit er haast over te denken om maar bewust mijn SR te laten zakken om toch wat races te kunnen winnen...

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:29
Porsche 919 evo deed vandaag de Nordschleife in 5:19:546. Ik denk dat ik vanavond maar eens ga kijken wat voor tijd ik kan behalen met een getunede Gr.1 919 kan behalen.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:21
Curva schreef op maandag 25 juni 2018 @ 13:53:

Ik rijd alleen nog maar in lobbies.Redelijk vaak met dezelfde groep Duitsers, Fransen en een paar Spanjaarden (die in tegenstelling tot wat ik hier lees gewoon netjes en fair racen overigens). Af en toe zie ik ook wat andere Nederlander joinen, maar meestal doen die dan alleen voor spek en bonen mee.

Gisterenavond/nacht ook weer heerlijke close races gehad op Le Mans. Alleen nog maar Gr3 BoP races, de andere klasses interesseren me niet echt meer.
De Manufacturers race op Interlagos was een drama zonet...
Geen enkele tijd om te oefenen gehad, daardoor 20e gestart. In lap 4 een foutje gemaakt waarna ik verwachtte dat de reset to track functie mij weer op de baan zou zetten maar omdat mijn wagen nog enkele spastische bewegingen bleef maken was dat niet het geval.
Met dat ene foutje 12 seconden verloren en daarmee ook alle uitzicht op nog iets van een leuke race. Op zich niet eens zo heel slecht gereden, maar als de concurrentie gewoonweg sneller is en geen fouten maakt ben je snel gezien.
Verloren race, verloren DR. Zonde.
:/

Hier de trieste video:
[YouTube: https://youtu.be/2IQk6Ug2dNI]

[ Voor 49% gewijzigd door Superkiwi op 01-07-2018 00:21 ]

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-11 12:58

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Hebben we nou geen eind juni update gehad van GT Sport of heb ik wat gemist?

Tis toch elke keer voor het eind van de maand raak? (nieuwe auto's / Tracks / Races)

[ Voor 11% gewijzigd door DerOllie op 02-07-2018 20:11 ]

www.youtube.com/DerOllie

• Fonzie27
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 14:16
DerOllie schreef op maandag 2 juli 2018 @ 20:10:
Hebben we nou geen eind juni update gehad van GT Sport of heb ik wat gemist?

Tis toch elke keer voor het eind van de maand raak? (nieuwe auto's / Tracks / Races)
Nee, je hebt niks gemist. Laatste update was van mei als ik me kan herinneren.
Het is nu denk ik wachten op 2 mogelijkheden:
1. Ze gaan een serieuze 2.0 patch uitbrengen.
2. Gt7 aankondigen, met redelijke snelle release.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Fonzie27
GT7 aankondigen lijkt me wel heel erg vroeg.
v8power67 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 09:33:
Het is nu denk ik wachten op 2 mogelijkheden:
1. Ze gaan een serieuze 2.0 patch uitbrengen.
2. Gt7 aankondigen, met redelijke snelle release.
Voor GT7 is het zoals Fonzie zegt veel te vroeg.
Daarnaast ga ik er vanuit dat ze GT Sport nog wel even blijven ondersteunen en dat mede daardoor een nieuwe GT game nog wel even op zich laat wachten.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09:57
Zolang we niet aan de 500 auto’s zitten verwacht ik geen GT7. Sowieso zullen ze nog tijd nodig gaan hebben om al die extra circuits te maken voor GT7. Tenzij dat ook weer een kale game wordt zoals GT Sport bij release maar dat kan ik me niet voorstellen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• DerOllie
  • Laatst online: 11-11 12:58

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Laat er nu net een uurtje geleden een video op de Facebook pagina van gran turismo zijn verschenen. We zien een overview in de schaduw van een stad met een brug ...

End of july update!

[ Voor 6% gewijzigd door DerOllie op 06-07-2018 21:57 ]

www.youtube.com/DerOllie

• VCDfan
  • Laatst online: 09-11 06:45
DerOllie schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 21:57:
Laat er nu net een uurtje geleden een video op de Facebook pagina van gran turismo zijn verschenen. We zien een overview in de schaduw van een stad met een brug ...

End of july update!
Juist!

• Education
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-02 14:21

Education

psn: r320-321

8 min vol praten over een teaser van 13 seconden... _/-\o_

Ben trouwens wel weer toe aan wat nieuwe tracks.

Switch - N64 - WII - PS4 - Vita - DS - 3DS - Bastard Large :)

TheKie25 praat altijd veel in zijn video's ;)
Zijn kanaal is wel een aanrader trouwens. Hij upload bijna dagelijks een GT Sport video, rijdt erg goed en netjes én heeft behoorlijk verstand van tyre en fuel management, ook per auto.
Jammer dat ie sinds deze week is overgegaan naar bumpercam, vond het altijd behoorlijk indrukwekkend dat hij met cockpit zo snel reed.

[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 11-07-2018 16:51 ]

• VCDfan
  • Laatst online: 09-11 06:45
dvdkiwi schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 16:19:
TheKie25 praat altijd veel in zijn video's ;)
Zijn kanaal is wel een aanrader trouwens. Hij upload bijna dagelijks een GT Sport video, rijdt erg goed en netjes én heeft behoorlijk verstand van tyre en fuel management, ook per auto.
Jammer dat ie sinds deze week is overgegaan naar bumpercam, vond het altijd behoorlijk indrukwekkend dat hij met cockpit zo snel reed.
Klopt helemaal. Hij is niet alleen een snelle rijder met GT sport maar ook met andere race games. iRacing is ook een game waarin hij snel is. In zijn video's kan de man flink doorteuten maar het wordt nooit irritant omdat de informatie altijd relevant is. Daar kan Olav Mol nog een puntje aan zuigen. ;)

Ik ben 2 maanden terug overgestapt op cockpitview en sinds 2 dagen probeer ik weer bumperview die ik vanaf het begin heb gebruikt. Cockpitview is leuker (je voelt je echt in de auto) maar toch een paar tienden trager dan met bumperview. Dilemma....leuker of iets sneller. :/ :)
Zelfde probleem hier: ik weet dat ik sneller kan door met de bumpercam te racen, maar ik vind het met cockpit zoveel leuker.
Sinds GT5 Prologue rij ik met stuurtje en sindsdien nooit meer bumpercam gereden.
Dan maar iets langzamer ;)
TheKie25 reed S/S met cockpitview dus ik heb nog wel wat te halen :P

Btw, ik krijg geen connectie met de server vanavond :(
Dat wordt even geen Sport Mode...

[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 12-07-2018 20:58 ]

Frankrijk was al even bekend :)
Als ik het zo een beetje bekijk heeft het wat weg van de Schotland tracks uit Driveclub, iets wat ik wel toejuich; die tracks waren ontzettend tof!

Omdat de server offline was ben ik maar even een time trial gaan rijden op de Nordschleife met mijn
"time attack" Impreza WRX Type S '14.
Initieel had ik als racetijdstip ergens in de ochtend gekozen (bewolkt, beetje nevel) maar dat pakte niet zo goed uit. De wagen verloor erg veel grip zodra je met één wiel op het gras kwam en ook lag ie niet zo lekker in de bochten.
Toen als racetijdstip 1200u 's middags gepakt (zonnig) en ik merkte direct verschil. Het gras was droger dus een wiel buiten de baan was niet zo'n heel groot probleem, maar ook tijdens het remmen en het bochtenwerk merkte ik dat het asfalt warmer was.
Heel tof gedaan! Is me nog niet eerder opgevallen.

Mijn oude tijd stond op 08:17.051 en ik heb daar zojuist ruim 3 seconden af kunnen halen.
Heb nu een 08:13.842 staan met volgens mij nog wel ruimte voor verbetering.

[ Voor 73% gewijzigd door Superkiwi op 13-07-2018 09:30 ]

• Lasmibalsingh
Ik ben de laatste tijd zo nu en dan even bezig geweest met een selectie van Gr.1. wagens op de Nordschleife in verband met het nieuwe baanrecord van de 919 Porsche. Dit was het beste wat ik binnen de level 1 tuning ervan kon maken:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cZwI30d.jpg?1

Topsnelheid bleek veel belangrijker dan gedacht. Porsche 919 staat nieteens in de top 10 bij mij.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Dat zijn nette tijden!
Toevallig ook een filmpje van een van de rondjes?

Ik wil er ooit ook wel eens een meenemen de baan op maar ben bang dat ze te snel gaan voor mij :P

[ Voor 41% gewijzigd door Superkiwi op 13-07-2018 22:11 ]

• Fonzie27
je went aan de snelheid, het is een paar keer doen en vervolgens weet je wat je moet doen ;)
Ter referentie @Lasmibalsingh:
Vandaag was daily C een race met Gr1 op de Nordschleife.
Top 10 deed 5:29 tot 5:32.
In hoeverre de BoP daar veel verschilt tov jouw tuning weet ik niet.

• Lasmibalsingh
Het gaat ook vaak veel te snel om reactief te handelen, ik was er ook 1x afgegaan zie ik nu in de herhaling. De baan goed herinneren is een must. Ik heb de herhaling op de feed gezet in Gt sport. Ik denk dat ik morgen wel een filmpje opneem voor op YouTube om hier te posten. Ik had niets aan de afstelling veranderd trouwens, alleen gewicht verlaagd en pk's verhoogd binnen stage 1. Bij de meeste Gr 1 auto's kan je trouwens niet meer omhoog qua pk's in stage 2 en 3, alleen omlaag.

Ze waren best goed op weg met het penaltysysteem, maar sinds de update van deze week zit de game er weer een flink aantal keren goed naast...
Jammer dat naast elkaar een bocht door gaan, daarbij zachtjes deur tegen deur schurend, bestraft wordt met 10 of 15 (!) seconden

• Education
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-02 14:21

Education

psn: r320-321

dvdkiwi schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 13:08:
Ze waren best goed op weg met het penaltysysteem, maar sinds de update van deze week zit de game er weer een flink aantal keren goed naast...
Jammer dat naast elkaar een bocht door gaan, daarbij zachtjes deur tegen deur schurend, bestraft wordt met 10 of 15 (!) seconden
Bizar, 15 seconden.... Vind dat deur tegen deur er gewoon bijhoren. Dit is wat bijvoorbeeld het TCR racen zo gaaf maakt. Close maar fair racen hoort er gewoon bij.

Switch - N64 - WII - PS4 - Vita - DS - 3DS - Bastard Large :)

Onderstaande video (race van zojuist) laat zien wat ik bedoel.
De groene Mégane zit in de bocht naar links aan mijn linkerkant, ik laat hem daar prima ruimte en we komen er samen doorheen.
De bocht naar rechts zit ie nog steeds naast me, daarom rem ik iets vroeger en snij de bocht kort aan zodat hij aan de buitenkant genoeg ruimte heeft, maar hij stuurt veel te vroeg in en stuurt tegen mijn auto aan.
Misschien had ie niet gezien dat ik nog steeds naast hem zat?
De game vond het in elk geval mijn fout en bestrafte mij met 10(!) seconden.
Deze race heb ik een aantal keer gedaan en het was geen incident; ik zag auto's voor mij ook penalties krijgen voor ogenschijnlijk onschuldige zaken...

[YouTube: https://youtu.be/LAMZ1Q3tTQk]

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:46

Oxigeon

En zo is dat!

Na een hele tijd GT weer opgestart. Echter heb ik nu voor ik online speelde een regio moeten selecteren. Maar waarom vind ik nergens leaderboards of iets dergelijks van deze regio's. Dat is eigenlijk wel een beetje jammer. Of zie ik iets over het hoofd.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Bij de Nations en Manufacturers Cup kun je leaderboards filteren op regio ;)

De daily race C was een leuke vandaag.
Gr4 op Maggiore levert op een of andere manier altijd érg leuke races op.
Onderstaande was een gekkenhuis; iedereen bleef zo dicht bij elkaar tijdens de eerste paar ronden dat het echt penalties regende :D Overal waren gevechten bezig, wat erg tof was!
Op een of andere manier kwam ik er mooi penaltyvrij uit.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=WD3MPgo52YI]

De rest van de race was niet zo spannend omdat ik op fuel mix 2 reed om zodoende niet te hoeven pitten, maar voor de geïnteresseerden is hier de complete race vanuit cockpit view te zien.

[ Voor 81% gewijzigd door Superkiwi op 16-07-2018 13:03 ]

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:46

Oxigeon

En zo is dat!

dvdkiwi schreef op zondag 15 juli 2018 @ 14:50:
Bij de Nations en Manufacturers Cup kun je leaderboards filteren op regio ;)

De daily race C was een leuke vandaag.
Gr4 op Maggiore levert op een of andere manier altijd érg leuke races op.
Onderstaande was een gekkenhuis; iedereen bleef zo dicht bij elkaar tijdens de eerste paar ronden dat het echt penalties regende :D Overal waren gevechten bezig, wat erg tof was!
Op een of andere manier kwam ik mooi penaltyvrij uit.

[video]

De rest van de race was niet zo spannend omdat ik op fuel mix 2 reed om zodoende niet te hoeven pitten, maar voor de geïnteresseerden is hier de complete race vanuit cockpit view te zien.
Hier ook deze race gereden. Maar aangezien ik niet zo g9ed ben zal ik wel in de laagste klasse ingedeeld worden. Maar toch merk je na een paar laps dat ik vaak ergens in de middenmoot eindig. Ook hier door flink wat penalty naar voren geschoven. Maar merk toch wel dat ik ergens in lap 4 pit en de winnaar ergens in lap 6 of 7.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Als je een beetje zuinig met je brandstof omgaat kun je de race uitrijden zonder te pitten.
Dat blijkt toch weer de winnende strategie te zijn. Helaas weet bijna iedereen dat waardoor winnen niet zo makkelijk was :P
Ik reed de hele race op fuel mix 2, probeerde te slipstreamen waar mogelijk en schakelde zo vroeg mogelijk op. Eindigde telkens ergens rond plaats 6-8, wat prima is want mijn DR ging er weer iets door omhoog.

[ Voor 24% gewijzigd door Superkiwi op 15-07-2018 23:11 ]

• Unbreukable
De july update heeft een datum gekregen, de 30e! En zoals het lijkt zit er ook een formule wagen bij. Ik hoop dat deze update mij weer wat vaker naar GTS trekt.
Ik ga er vanuit dat deze update gewoon weer de bekende zaken met zich meebrengt:
Een aantal auto's, een nieuwe track (in Frankrijk) en wat kleine (BoP en penalty) fixes.
Mooi dat ze de game zo steeds een stukje verder uitbreiden :)

*edit*
Hier een sneak van de nieuwe wagens:

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/37335366_10214761517204345_5961578425490604032_o.jpg?_nc_cat=0&oh=42ae6f914fd10011a0c1eeab49b5ccbe&oe=5BD175FC

Ik zie iets wat lijkt op een Daihatsu Cuore (waarom?), iets wat lijkt op een 787B en iets wat lijkt op een F1 wagen. De rechtsbovenste en rechtsonderste lijken iets van nostalgische racewagens te zijn.
Ik ben benieuwd!

[ Voor 48% gewijzigd door Superkiwi op 20-07-2018 09:38 ]

• Hegeman
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15:52

Hegeman

Weet van alles wat

dvdkiwi schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 09:27:
Ik ga er vanuit dat deze update gewoon weer de bekende zaken met zich meebrengt:
Een aantal auto's, een nieuwe track (in Frankrijk) en wat kleine (BoP en penalty) fixes.
Mooi dat ze de game zo steeds een stukje verder uitbreiden :)

*edit*
Hier een sneak van de nieuwe wagens:

[afbeelding]

Ik zie iets wat lijkt op een Daihatsu Cuore (waarom?), iets wat lijkt op een 787B en iets wat lijkt op een F1 wagen. De rechtsbovenste en rechtsonderste lijken iets van nostalgische racewagens te zijn.
Ik ben benieuwd!
Is rechtsboven geen oude GT40? En rechts onderin een Jag E-type!? _/-\o_
Dat zou zomaar kunnen :)
Denk dat we maar moeten gaan hopen op een lucky workout roulette want ze zullen wel weer flink knaken kosten...

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:04
Is die linksonder geen oude Pagani Zonda?

PSN: Sluuz

• Lasmibalsingh
Rechtsonderin is denk ik een Ferrari 250 GTO

De enige twee waar ik echt geen enkel idee bij heb zijn de 2 buitenste in de middelste rij :/
Het lijken allebei wel cabrio's.

• Snoei01
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-11 18:17
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DihmKCyUEAAYDmy.jpg:large

PSN ID = Zathan772

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-11 12:02
Volgens GTplanet, die het baseerd op tweets van Kaz zelf, zit de F1 Mercedes van 2017 in de aanstaande update.

https://www.gtplanet.net/...ng-to-gran-turismo-sport/

Vincere Per Belli

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Dat zou echt awesome zijn!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Holy crap dat zou zwaar baas zijn!!
Hoop wel dat hij dan(niet om te bashen gewoon imo) beter rijd dan de renault in fm7. Dat is gewoon oncontroleerbaar...

[ Voor 63% gewijzigd door v8power67 op 23-07-2018 12:29 ]

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-11 07:31
Benieuwd naar de physics

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05-11 16:42
Is het erg dat ik meer zin heb in een race met Kei cars (Copen, Beat) dan een ritje in de Mercedes F1? Voor Formule 1 heb ik F1 2017 en voor GT wil ik gewoon in japanse auto's close (online) racen 8)

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-11 12:02
Nee hoor, alleen is F1 2017 (en 2018) niet psvr compatibel. Ik kijk wel uit naar die F1, ook al had ik liever een rooie of een matte donkerblauwe gehad. Gelukkig hebben we de livery editor nog....

Vincere Per Belli

• fredkroket
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 14:37:
Onderstaande video (race van zojuist) laat zien wat ik bedoel.
De groene Mégane zit in de bocht naar links aan mijn linkerkant, ik laat hem daar prima ruimte en we komen er samen doorheen.
De bocht naar rechts zit ie nog steeds naast me, daarom rem ik iets vroeger en snij de bocht kort aan zodat hij aan de buitenkant genoeg ruimte heeft, maar hij stuurt veel te vroeg in en stuurt tegen mijn auto aan.
Misschien had ie niet gezien dat ik nog steeds naast hem zat?
De game vond het in elk geval mijn fout en bestrafte mij met 10(!) seconden.
Deze race heb ik een aantal keer gedaan en het was geen incident; ik zag auto's voor mij ook penalties krijgen voor ogenschijnlijk onschuldige zaken...

[video]
Het blijft lastig te beoordelen, eigenlijk zou ik het beeld van buiten de auto's wel eens willen zien. Feit blijft dat het af en toe erg lastig is om een penalty geautomatiseerd toe te kennen. Daarbij vinden mensen al snel; zodra de voorbumper naast de achterbumper van mijn voorganger zit, zit ik ernaast! Terwijl in de normale racerij is dat gewoon niet voldoende.

Wel heb ik gezien dat je nu bepaalde spelers kunt rapporteren, dat was me nog niet opgevallen (volgens mij was dat er in het begin nog niet). Helaas tref je soms mensen die gewoon niet normaal kunnen spelen; laatst werd ik "ingehaald" (lees; we rammen hem door een gat in de binnenbocht dat er niet is) en ik kon aanhaken bij die lamzak. Vervolgens was hij op zich best vlot, en iedereen die hij inhaalde ramde hij er gewoon af met domme inhaal acties (ook leek hij was last te hebben van een hoge ping). Vervolgens wrong hij zich op een recht stuk ergens langs waarna hij (ik heb de replay niet gekeken) gewoon 90 graden rechtsaf in de muur ging met degene naast hem. Vreemde was; hij was daarna ook niet meer te rapporteren.

Laatst nog een race gereden waarbij ik 4e lag, vrij dicht achter nr 2 en 3. Beide hadden penalty time en ik zat tot dat moment in een volledig cleane race. 300 meter voor de finish gaan beide bijna stil staan op het rechte stuk om hun penalty in te lossen, maar dit veroorzaakte een gele vlag. Ik ga de nr 2 en 3 voorbij, maar krijg direct tijdstraf omdat ik ze inhaalde onder geel. Gevolg was dat ik door mij (onterechte) straf alsnog 4e werd.

Ook laatst nog een vreemde start gehad; op Suzuka was ik wat te laat met joinen. Gevolg was dat ik als 18e en een-na-laatste begon. De rollende start begon, en 2 auto's voor me ging de auto stilstaan (vreemd, dat kan je zelf niet regelen). Gevolg was dat ik al met 45 seconden achterstand ronde 1 in was gegaan... Was toch nog 12e geworden geloof ik, maar kansloos was het wel :).

• sverzijl
fredkroket schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 12:11:
[...]

Ook laatst nog een vreemde start gehad; op Suzuka was ik wat te laat met joinen. Gevolg was dat ik als 18e en een-na-laatste begon. De rollende start begon, en 2 auto's voor me ging de auto stilstaan (vreemd, dat kan je zelf niet regelen). Gevolg was dat ik al met 45 seconden achterstand ronde 1 in was gegaan...
Beetje hetzelfde als de bug waarbij je bij een normale start niet weg kan rijden. Dit gebeurt ook wel eens bij een rollende start. Alle auto's erachter blijven dan eerst een tijdje wachten. (Of bij rollende start blijf je op automatic rijden). Heel irritant die bugs, een tijdje geen last van gehad, maar de laatste week toch weer een paar keer gehad. Lijkt voornamelijk te gebeuren als je nog niet de baan op bent gegaan bij het starten van de race of nog niet het einde van sector 1 hebt gehaald.
fredkroket schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 12:11:
[...]
Het blijft lastig te beoordelen, eigenlijk zou ik het beeld van buiten de auto's wel eens willen zien.
Dat heb ik uiteraard nog bekeken na de race en we zaten echt vrijwel precies naast elkaar. Op het moment dat ik instuurde was het verschil tussen hem en mij 0.04 sec, dan weet je dat er niet echt iemand met zijn neus voorbij de ander steekt.

Nog één dagje wachten op de update!! :)

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 29-07-2018 12:14 ]

Plus er zit nu een optie in de game om met echt geld autos te kopen. Maar is zoals beschreven een optie. Je kan gewoon met ingame credits blijven kopen. Plus de dlc is nog steeda gratiz.
Ben geen fan van dit soort praktijken. Maar aangezien ze hun dlc gratiz maken, accepteer ik het wel.

Afbeeldingslocatie: https://www.gtplanet.net/forum/attachments/screenshot_20180730-133544_1-jpg.755242/

[ Voor 12% gewijzigd door v8power67 op 30-07-2018 08:56 ]

v8power67 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 08:50:
Plus er zit nu een optie in de game om met echt geld autos te kopen. Maar is zoals beschreven een optie. Je kan gewoon met ingame credits blijven kopen.
Enkel auto's onder de 2.000.000 credits doen mee :/
Daar snap ik dan weer niks van; had liever gezien dat ik de wagens van 15-20 miljoen cr zou kunnen kopen.
Ik heb geen 50+ miljoen cr liggen om die wagens aan te schaffen...
Dan toch maar de hoop houden dat ze een keer in de daily roulette voorbij komen.

[ Voor 36% gewijzigd door Superkiwi op 30-07-2018 09:15 ]

dvdkiwi schreef op maandag 30 juli 2018 @ 09:12:
[...]

Enkel auto's onder de 2.000.000 credits staat er :/
Daar snap ik dan weer niks van; had liever gezien dat ik de wagens van 15-20 miljoen cr zou kunnen kopen.
Ik heb geen 50+ miljoen cr liggen om die wagens aan te schaffen...
Zie update van mn post onderin een plaatje. Geld voor autos tot 2 miljoen.

• Rivanov
  • Nu online
Vandaag komt de update incl. de Mercedes F1 wagen?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Rivanov schreef op maandag 30 juli 2018 @ 09:21:
Vandaag komt de update incl. de Mercedes F1 wagen?
Check even de videos 3 posts hierboven ;) maar kort ja die zit er nu in 2 variaties. 1 van lewis Hamilton. En 1 die verschillende kleuren kan.
Beide kunnen btw geen custom liveries.

• Rivanov
  • Nu online
v8power67 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 09:23:
[...]

Check even de videos 3 posts hierboven ;) maar kort ja die zit er nu in 2 variaties. 1 van lewis Hamilton. En 1 die verschillende kleuren kan.
Beide kunnen btw geen custom liveries.
Ja had het al gezien. Excuses. :+

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
Ik speel nog niet vaak een online race, ben nog vooral bezig geweest met alles op goud halen. Gisteravond eindelijk eens een 3e plaats in de kwalificatie gehaald en dus vol goede moed begonnen aan een online race.
In de 1e lap al 2 keer van de baan getikt/geramd door iemand, waardoor ik uiteindelijk met 1 minuut achterstand een na laatste werd. Ik heb dit de keren dat ik online speelde al regelmatig meegemaakt. Ik probeer zelf zo clean mogelijk te rijden, en vervolgens geeft iemand je zo'n tikje waardoor je uitbreekt en van de baan vliegt. Super irritant, zeker als diegene amper of geen penalty krijgt.
Iemand tips om dit soort momenten te minimaliseren? Defensiever rijden? Of juist agressiever?
Het maakt mij niet zoveel uit dat ik niet kan winnen, maar ik wil gewoon een leuke, eerlijke spannende race rijden? Kan dat überhaupt met de daily races?

PSN ID: robhoeben

• Sluuz
robhoeben schreef op maandag 30 juli 2018 @ 10:31:
Ik speel nog niet vaak een online race, ben nog vooral bezig geweest met alles op goud halen. Gisteravond eindelijk eens een 3e plaats in de kwalificatie gehaald en dus vol goede moed begonnen aan een online race.
In de 1e lap al 2 keer van de baan getikt/geramd door iemand, waardoor ik uiteindelijk met 1 minuut achterstand een na laatste werd. Ik heb dit de keren dat ik online speelde al regelmatig meegemaakt. Ik probeer zelf zo clean mogelijk te rijden, en vervolgens geeft iemand je zo'n tikje waardoor je uitbreekt en van de baan vliegt. Super irritant, zeker als diegene amper of geen penalty krijgt.
Iemand tips om dit soort momenten te minimaliseren? Defensiever rijden? Of juist agressiever?
Het maakt mij niet zoveel uit dat ik niet kan winnen, maar ik wil gewoon een leuke, eerlijke spannende race rijden? Kan dat überhaupt met de daily races?
Wat zijn je SR en DR ratings? Op basis daarvan word je gematched.

• robhoeben
Sluuz schreef op maandag 30 juli 2018 @ 10:33:
[...]

Wat zijn je SR en DR ratings? Op basis daarvan word je gematched.
Dat zou ik moeten opzoeken als ik huis ben, maar ik neem aan nog op de standaard levels, aangezien ik pas een 5-tal races online heb gespeeld. Dus DR: D en SR: B

• Sluuz
Dan zit er dus niks anders op dan je ratings omhoog krijgen door veel online races te rijden. Gaat er niet eens zozeer om dat je wint, maar wel dat je niemand eraf kegelt. Dus schone races rijden en dan ga je vanzelf omhoog in ranking en kom je automatisch tegen betere/nettere tegenstanders te rijden.

• WittiW
Met 1 of twee endurance races, zonder penalties, moet je al richting de SR: S gaan.

• robhoeben
Ok super bedankt, ik ga er eens werk van maken dan.
Waar kan je die endurance races doen? Die ben ik nog niet tegengekomen bij de daily races.

Verwijderd

robhoeben schreef op maandag 30 juli 2018 @ 11:30:
Ok super bedankt, ik ga er eens werk van maken dan.
Waar kan je die endurance races doen? Die ben ik nog niet tegengekomen bij de daily races.
Volgens mij bedoelt hij de Daily C., die een klein half uurtje duurt. Vandaag is die Daily C. het nieuwe circuit, niemand kent het al goed dus het is wel een beukfestijn.

Met de nieuwe update ook maar weer eens GTS opgestart na enkele maanden.
Die nieuwe Ford GT LM Spec II Test car rijdt als een beest! De eerste keer dat ik ermee reed meteen de Daily C. op het nieuwe circuit gewonnen :)

De Mercedes W08 is wel knap gemaakt. Ik ben alleen niet zo tevreden over de camerastandpunten - dat doet F1 2017 echt wel beter - waardoor ik mijn draai er niet echt mee vind.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2018 11:39 ]

• Homeland
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2018 @ 11:35:
[...]

Volgens mij bedoelt hij de Daily C., die een klein half uurtje duurt. Vandaag is die Daily C. het nieuwe circuit, niemand kent het al goed dus het is wel een beukfestijn.

Met de nieuwe update ook maar weer eens GTS opgestart na enkele maanden.
Die nieuwe Ford GT LM Spec II Test car rijdt als een beest! De eerste keer dat ik ermee reed meteen de Daily C. op het nieuwe circuit gewonnen :)

De Mercedes W08 is wel knap gemaakt. Ik ben alleen niet zo tevreden over de camerastandpunten - dat doet F1 2017 echt wel beter - waardoor ik mijn draai er niet echt mee vind.
Hoeveel kost de F1 auto?

• Lekker Ventje
Circuit ziet er wel OK uit, al zie ik liever dat ze ook eens echte circuits toevoegen en het liefst ook wat meer dan een per twee of drie maanden.
Heb de Mazda gekocht maar vind het geluid tegenvallen en juist bij deze auto moet dat 100% kloppen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Lekker Ventje
Homeland schreef op maandag 30 juli 2018 @ 12:07:
[...]

Hoeveel kost de F1 auto?
2 Miljoen.

• Semianri
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 26-01-2021
Goedemiddag allemaal

Dit is mijn eerste post en ik hoop dat jullie mijn zoontje blij kunnen maken.
Na lang sparen heeft hij vandaag zijn
Thrustmaster T300 Ferrari 599XX 30EVO Integral Alcantara Racing Wheel kunnen kopen.
F1 2016 deed het gewoon goed, alleen nu wil hij gran turimo sport gaan spelen en moet hij gas geven met linkerpedaal(koppeling) en we hebben het menu doorgelopen om het te veranderen maar wij kunnen het niet ontdekken
Kunnen jullie ons aub helpen!!!!
Alvast bedankt
Ps: bij de crew 2 hetzelfde verhaal gas geven met de koppeling😞

[ Voor 6% gewijzigd door Semianri op 30-07-2018 16:55 ]

Semianri schreef op maandag 30 juli 2018 @ 16:32:
Goedemiddag allemaal

Dit is mijn eerste post en ik hoop dat jullie mijn zoontje blij kunnen maken.
Na lang sparen heeft hij vandaag zijn
Thrustmaster T300 Ferrari 599XX 30EVO Integral Alcantara Racing Wheel kunnen kopen.
F1 2016 deed het gewoon goed, alleen nu wil hij gran turimo sport gaan spelen en moet hij gas geven met linkerpedaal(koppeling) en we hebben het menu doorgelopen om het te veranderen maar wij kunnen het niet ontdekken
Kunnen jullie ons aub helpen!!!!
Alvast bedankt
Ps: bij de crew 2 hetzelfde verhaal gas geven met de koppeling😞
Even snel gezocht voor je, misschien helpt dit :
http://forum.projectcarsg...and-some-other-questions)

Hold the "Mode" button on your steering wheel for a 5-10 seconds until the light flashes. Release it and your throttle and clutch pedals are switched around.

This feature is made so you can turn the pedals upside down into hanging GT mode or standing Formula mode.

• Semianri
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 26-01-2021
Super bedankt hij doet het in ieder geval op de crew2 lampje blijft nu op rood staan i.p.v. groen. Dat kan toch geen kwaad???(ben echt een leek in dit) Nogmaals super bedankt voor je snelle oplossing👍👍

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-10 16:08
RTFM eens man ;) Staat er gewoon in.

Mode lampje rood = gas rechts, koppeling links
Mode lampje groen = gas links, koppeling rechts

Switch mode: zoals hjallo hierboven al zei; mode button paar seconden ingedrukt houden.

PSN: breminem

• Unbreukable
Pfff die Daily Races worden vanaf nu wekelijks ververst ipv elke dag andere tracks/cars... LAME!!!
Unbreukable schreef op maandag 30 juli 2018 @ 19:04:
Pfff die Daily Races worden vanaf nu wekelijks ververst ipv elke dag andere tracks/cars... LAME!!!
Weet dat dit in begin ook was en vond wel leuk.
Alleen had beter geweest 1 race voor hele week de rest elke dag nieuw. Benieuwd wat dit met de top 10 tijden doet.
Die nieuwe st croix ofzo baan is wel leuk. Doe nu een 3:31.012 met de viper gr3.
Wel weer even wennen een compleet nieuwe baan leren. Maar na rondje of 2 a 3 begon het al snel te gaan.

• Jorick
Oei dat is serieus minder, de wisselende daily's zijn een van de redenen waarom ik het spel nog meermaals per week speel. Als dat een week lang hetzelfde is dan zal dat ook wel minder worden, helemaal als je je bedenkt dat straks iedereen met dezelfde auto gaat racen zoals nu weer het geval is met de Mégane Trophy. Hoop echt dat ze die auto aanpakken met de BoP update.
Jorick schreef op maandag 30 juli 2018 @ 19:12:
Oei dat is serieus minder, de wisselende daily's zijn een van de redenen waarom ik het spel nog meermaals per week speel. Als dat een week lang hetzelfde is dan zal dat ook wel minder worden, helemaal als je je bedenkt dat straks iedereen met dezelfde auto gaat racen zoals nu weer het geval is met de Mégane Trophy. Hoop echt dat ze die auto aanpakken met de BoP update.
Hij is aangepast met geloof 2% meer gewicht.

Edit kan alleen niks terug vinden erover, las dit op resetera, maar zal wel fout zijn dan..
Hier de patchnotes :
https://www.gran-turismo.com/gb/gtsport/news/00_1452863.html

[ Voor 14% gewijzigd door v8power67 op 30-07-2018 19:17 ]

• Unbreukable
Ze hadden er beter 7 kunnen hebben waarbij er elke dag 1 bijkomt en en 1 (de oudste) vervalt.

• Lasmibalsingh
Wel tof dat de Ford GT LM Spec II Test Car als Gr. 3 is gecategoriseerd, zal wel een populaire wagen worden voor de daily races. Ik ben trouwens niet echt onder de indruk van dat nieuwe circuit, lijkt wel direct uit een random track generator te komen. De cockpit cam van de Mercedes W08 F1-wagen is wel supergaaf!

Edit: de nieuwe locatie heeft blijkbaar meerdere varianten. De variaties zijn wel leuke banen moet ik zeggen. Alleen de a-baan is erg vlak en random, de andere varianten hebben wel een mooie flow en hoogteafwisseling.

[ Voor 68% gewijzigd door Lasmibalsingh op 30-07-2018 22:59 ]

Verwijderd

Unbreukable schreef op maandag 30 juli 2018 @ 19:04:
Serieus? Dan kan je binnenkort maanden wachten tot er eens een Gr.1 op een leuke baan in de Daily staat?
Unbreukable schreef op maandag 30 juli 2018 @ 20:05:
Ze hadden er beter 7 kunnen hebben waarbij er elke dag 1 bijkomt en en 1 (de oudste) vervalt.
Dat is eigenlijk een geniaal systeem... Zelfs 3/5 zou al voldoende zijn.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2018 21:53 ]

• Jorick
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2018 @ 21:52:
[...]

Serieus? Dan kan je binnenkort maanden wachten tot er eens een Gr.1 op een leuke baan in de Daily staat?

[...]

Dat is eigenlijk een geniaal systeem... Zelfs 3/5 zou al voldoende zijn.
Een combinatie van beide, in welke vorm dan ook, zou een prima oplossing zijn. Nu speel ik meestal twee tot drie keer in de week als ik een leuke combinatie zie, dat zal straks dan waarschijnlijk twee of drie keer in de maand worden. Vraag mij serieus af wat dat gaat betekenen voor de playerbase. Ben er bang voor dat je straks in een race wordt gezet met allerlei verschillende driver ratings (is nu soms ook al het geval) puur om de lobby vol te krijgen. De kans om als speler met DR-B een race te winnen in een lobby waar A+/S+ spelers zitten kun je wel vergeten.
Voor wie snel geld wil verdienen :
https://www.gtplanet.net/...dit-farming-setup.377859/

Deze setup op de ktm is echt bizar, de laatste bocht van de oval kan je nu zelfs volgas nemen.
Snelste rondetijd ermee is een 45,8 voor mij. Maar die gasten in dat topic doen er 11:30 min over ik rond de 11:48 dus verlies nog 18 sec per race...
Maar je krijgt als je clean race haalt 375.000 per race. Maar moet je zeggen een heel licht tikje tegen barrière en klaar je krijgt de bonus niet..
Is dus wel heel uitdagend. Zeker met de ai die zich heel erg verremt en in je klapt.. ben je gelijk je bonus kwijt.

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-11 07:31
Nog niet kunnen rijden zelf maar wat zijn de bevindingen met de Mercedes F1? Hoe verhouden de Physics zich met F1 2017?

• Unbreukable
Ik begin de koers de PD volgt met GT steeds minder te snappen ook. Helemaal de link met de FIA “officiele” kampioenschappen en dan steeds meer fantasy tracks toevoegen waarbij de laatste niet eens echt als een racetrack voelt.

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-10 11:43
Hertog_Martin schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 13:06:
Nog niet kunnen rijden zelf maar wat zijn de bevindingen met de Mercedes F1? Hoe verhouden de Physics zich met F1 2017?
Schakelen op auto vind ik de auto onbestuurbaar, dan vlieg je mid corner bij langzame bochten elke keer in de rondte. Lijkt een bug te zijn waarbij de auto niet terug schakelt tijdens het remmen, hij gaat van 8 naar 7, daar blijft hij in hangen en is het net of de koppeling ingedrukt blijft en wanneer je rem loslaat om weer op gas te gaan schiet hij heeeel snel terug naar 3 waardoor de auto in de rondte gaat.

Manual is dat een stuk beter omdat je dan zelf kan terug schakelen, maar ook daar zit iets vreemd rond de 2/3 versnelling. Ook hier gebeurd wat vreemds mid corner wat ik niet echt kan verklaren. De eerste hairpin en de laatste langzame chicane op de nurburgring zijn echt een uitdaging hem niet in de rondte te gooien. Deze pak ik nu maar in zijn 4 om niet te spinnen.

Ik heb aardig wat race uren er op zitten in sims als Grand Prix 2 tot aan iRacing etc. en 100 uur in GT Sport, maar dit heb ik nog niet eerder meegemaakt. Misschien dat het hem in de standaard setup zit, maar heb nog niet veel tijd genomen om te kijken of ik het met de setup kan wegnemen.

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Wil graag die F1 proberen maar credits sparen gaat niet zo snel als ik zou willen. Nog tips om snel 1,5 miljoen te cashen?

PSN: Shiver23

• sverzijl
Zie paar posts hierboven:) 5x foutloze race van +/- 12 min en je bent er (al is foutloos nog best lastig, je wordt door de AI zo tegen de muur gezet, ook als je er al 90% voorbij bent)

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
The Otherside schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:58:
[...]

Schakelen op auto vind ik de auto onbestuurbaar, dan vlieg je mid corner bij langzame bochten elke keer in de rondte. Lijkt een bug te zijn waarbij de auto niet terug schakelt tijdens het remmen, hij gaat van 8 naar 7, daar blijft hij in hangen en is het net of de koppeling ingedrukt blijft en wanneer je rem loslaat om weer op gas te gaan schiet hij heeeel snel terug naar 3 waardoor de auto in de rondte gaat.

Manual is dat een stuk beter omdat je dan zelf kan terug schakelen, maar ook daar zit iets vreemd rond de 2/3 versnelling. Ook hier gebeurd wat vreemds mid corner wat ik niet echt kan verklaren. De eerste hairpin en de laatste langzame chicane op de nurburgring zijn echt een uitdaging hem niet in de rondte te gooien. Deze pak ik nu maar in zijn 4 om niet te spinnen.

Ik heb aardig wat race uren er op zitten in sims als Grand Prix 2 tot aan iRacing etc. en 100 uur in GT Sport, maar dit heb ik nog niet eerder meegemaakt. Misschien dat het hem in de standaard setup zit, maar heb nog niet veel tijd genomen om te kijken of ik het met de setup kan wegnemen.
Wielspin is nog wel te doseren, maar het (redelijk realistische) gebruik aan downforce zorgt ervoor dat je in langezamere bochten spint. Lage wagengewicht zorgt voor weinig grip, op hoge snelheid doet de enorme downforce z'n werk.

Qua acceleratie merk je dat met name in 6, 7 en 8 hij sneller accelereert in hogere versnellingen. Niet naar begrenzer janken dus. :'(

Divide and conquer.

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-10 11:43
Shiver23 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:45:
Wil graag die F1 proberen maar credits sparen gaat niet zo snel als ik zou willen. Nog tips om snel 1,5 miljoen te cashen?
Ik had zelf aardig wat dure auto's gekocht gedurende mijn GT Sport loopbaan, maar inmiddels door de daily miles rewards veel van die auto's ook gewonnen. Dus heb daar een boel van verkocht en toen had ik zo die credits binnen :)

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-11 22:39
Nog niet eens aangedacht auto's te verkopen haha, wist niet eens dat het kon! Hier een linkje naar een race waarmee je het snelste credits en xp kan verdienen: https://www.gtplanet.net/...dit-farming-setup.377859/
Pagina: 1 ... 53 ... 88 Laatste

Let op:
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.

Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing