Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• SCARfaceE
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 23:57
Hoe moet ik ooit hoger komen in SR met zulke mensen;

PSN ID: Beest41

• Phase
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 19:46

Phase

Supremely Insane

quote:
v8power67 schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 12:41:
Blijf bijna elke dag terug komen om even op de ring te rijden. Daarom mis ik al jaren sinds ps4 een gt op ps4. Heb forza op de x1 maar komt voor mij persoonlijk gewoon niet in de buurt van het gt gevoel.
Hoe heerlijk op de ring rijden en ineens 20 rondjes gedaan te hebben. En je dan nog niet vervelen. Wat ik in forza wel had na rondje of 2...
Hoop echt dat de game snel uitkomt. Wil online private​ lobby met mn broers de ring aanvallen.
Ik heb GT 3, 4, 5, en 6 helemaal kapot gespeeld, avonden en nachtenlang alleen maar de ring gereden, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik hem liever rijd in Project Cars (ook ps4) , daar is het qua handling een stuk beter voor elkaar dan GT.

Voor wat ik tot nu toe gezien heb ben ik bang dat ik gt sport ga overslaan, maar vooralsnog de kat nog maar eens uit de boom kijken als hij uit komt :P

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 22:55

v8power67

CORSA B GSI/MANTZEL/ST LOWERED

quote:
Phase schreef op zondag 30 april 2017 @ 10:17:
[...]

Ik heb GT 3, 4, 5, en 6 helemaal kapot gespeeld, avonden en nachtenlang alleen maar de ring gereden, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik hem liever rijd in Project Cars (ook ps4) , daar is het qua handling een stuk beter voor elkaar dan GT.

Voor wat ik tot nu toe gezien heb ben ik bang dat ik gt sport ga overslaan, maar vooralsnog de kat nog maar eens uit de boom kijken als hij uit komt :P
Heb p cars op pc en ps4 en sinds kort ook op x1, maar vind het gewoon niet lekker spelen. Zeker met controller is het niet goed te doen. Waar gt sport met controller gewoon echt beste ervaring met controller ooit is voor mij. Terwijl ik alle voorgaande gt's al prima met controller vind spelen.

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL Mijn corsa b W.I.P/ x5670@4.4ghz||rx480 4gb saphire nitro@ 1400/1870mhz|| 12gb @1771mhz||850evo 256gb||

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 18:25
quote:
Hegeman schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 15:34:
Worden die beta keys nog steeds uitgereikt of zijn deze inmiddels allemaal vergeven?
Je kunt je nog steeds op hun website inschrijven.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 00:15

Voxalizer

Simracer

Vandaag weer eens wat races gedaan. Eindelijk de Lancer Evo N300 vrijgespeeld, nu snap ik hoe sommige mensen in verhouding zo hard gaan, haha. Wat een wagen.

Overigens heb ik zelfs daadwerkelijk een bugreport gedaan. Of het aan de PS4 firmware ligt of aan GT Sport weet ik niet, maar als ik mijn bekabelde headset (Logitech G430) via de controller heb aangesloten en vervolgens de G29 wil gebruiken blijft de rem zo rond de 20% hangen. Op twee verschillende PS4's (vanilla en pro). Stuur opnieuw aansluiten verhelpt het overigens.

PSN / Steam: Voxalizer // Diablo 3 BattleTag: Plaguehead#2325 // Fanatec CSR Elite / Logitech G29 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 23:21

Rivanov

Apple freak

quote:
Gran Turismo Sport Closed Beta Gets Huge 9.8GB Update

Polyphony Digital has pushed out an update for the Gran Turismo Sport closed beta. The update addresses numerous issues, and weighs in at a whopping 9.8GB.

A short list of patch notes has accompanied the v1.05 update. According to the list, improvements have been made to the physics and force feedback engines, though no specifics were given. The Sportsmanship rating has been corrected in terms of judgement and display, while a set of quick options have been added to the Pause menu.

The big news is a massive expansion of the existing Sport race schedule. Previous versions of the beta limited racing to a few hours each day, but v1.05 has the daily races running almost non-stop. This could mean another expansion into yet more territories, or the ability for Europeans to race against North Americans.

The large download size hints at other hidden content, but what? Last month, the big news was Porsche officially joining the franchise. Polyphony showed off three new circuits shortly after — Blue Moon Bay, Dragon Trail, and Sardegna. Players have already driven two of those new tracks, but Sardegna has only been visible as a replay from the main menu.

Existing beta players have already reported several undocumented changes, such as the inclusion of ghosts in qualifying. The chase cam has also received an update, allowing players to choose its relative stiffness compared to the car’s movements.

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X Scorpio Edition (pre-order)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dennis585
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 11-09 05:47
@Rivanov

Ik ben de update nu aan het downloaden.

I want to play a game.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Laat verschil zien met de chase cam.
Terug naar de gt3 cam, ziet er goed uit.

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL Mijn corsa b W.I.P/ x5670@4.4ghz||rx480 4gb saphire nitro@ 1400/1870mhz|| 12gb @1771mhz||850evo 256gb||

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Simracer

Eerste dingen die me zo opvallen, vrije dag dus tja. :)

Gepiep van de banden nog harder gemaakt... Serieus PD?
FFB voelt best anders dan gisteren, stuk beter!
Letters bij je SR ipv cijfers (A, B, etc). Mja, ik vond cijfers toch wat duidelijker.
Ik weet niet of het de bedoeling is of een bug, maar de startgrid is random... Je ziet bijvoorbeeld in het scherm voor de race dat je pole position staat, maar wanneer de race daadwerkelijk start sta je doodleuk 10e, lekker.

Wat ook hilarisch is... Je hoort de banden van je ghost. Lekker als je er dicht op rijdt, not. Beetje bedenkelijke patch imo.

Voxalizer wijzigde deze reactie 03-05-2017 11:43 (11%)

PSN / Steam: Voxalizer // Diablo 3 BattleTag: Plaguehead#2325 // Fanatec CSR Elite / Logitech G29 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• v8power67

v8power67

J3zus wat is dat punten systeem bagger.
Net rondje op een oval gedaan rij eerste, ga iemand lappen die dan mij beukt en ik krijg minpunten... Wordt van achter gebeukt ik minpunten... Wtfff.
Nee dit systeem werkt voor geen enkele centimeter.

Sowieso maak mensen die gelapt worden automagisch gewoon ghosts want dit slaat nergens op... Van die kut kinderen die mensen die eerste rijden gaan beuken... Beetje forza niveau hiero.
Nee geen goeie online ervaring zo.

v8power67 wijzigde deze reactie 03-05-2017 12:12 (31%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Simracer

quote:
v8power67 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 12:11:
J3zus wat is dat punten systeem bagger.
Net rondje op een oval gedaan rij eerste, ga iemand lappen die dan mij beukt en ik krijg minpunten... Wordt van achter gebeukt ik minpunten... Wtfff.
Nee dit systeem werkt voor geen enkele centimeter.
Sterker nog, het is zo ondoordacht dat degene die beukt er in veel gevallen beter mee wegkomt dan degene die gebeukt wordt. Voorbeeld:
Jij rijdt voorop, nummer 2 beukt jou van de baan af. Zowel jij als hij krijgen een minpunt (want, contact), maar omdat jij van de baan raakt krijg je daar een extra minpunt door. Mocht je zelfs spinnen en erg langzaam moeten draaien en de baan weer op rijden, krijg je NOG een extra minpunt vanwege 'gevaarlijk rijgedrag'.

Degene die nu voorop rijdt heeft dus positiewinst, en krijgt bovendien doordat hij de race voorop uit kan rijden meer pluspunten (want: alleen rijden is clean), dan die ene minpunt die hij in deze situatie heeft gehad. Spend some to get some, lijkt me niet de juiste filosofie in racegames.:)

Tja. Werk aan de winkel. Ik zit zelf op een vrij hoge SR (B, prepatch was het in de 60) momenteel maar ook daar beuken mensen nog vrij veel. Soms is het niet echt expres maar toch.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• v8power67

v8power67

quote:
Voxalizer schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 12:39:
[...]

Sterker nog, het is zo ondoordacht dat degene die beukt er in veel gevallen beter mee wegkomt dan degene die gebeukt wordt. Voorbeeld:
Jij rijdt voorop, nummer 2 beukt jou van de baan af. Zowel jij als hij krijgt een minpunt (want, contact), maar omdat jij van de baan raakt krijg je daar een extra minpunt door. Mocht je zelfs spinnen en erg langzaam moeten draaien en de baan weer op rijden, krijg je NOG een extra minpunt vanwege 'gevaarlijk rijgedrag'.

Degene die nu voorop rijdt heeft dus positiewinst, en krijgt bovendien doordat hij de race voorop uit kan rijden meer pluspunten (want: alleen rijden is clean), dan die ene minpunt die hij in deze situatie heeft gehad. Spend some to get some, lijkt me niet de juiste filosofie in racegames.:)

Tja. Werk aan de winkel. Ik zit zelf op een vrij hoge SR (B, prepatch was het in de 60) momenteel maar ook daar beuken mensen nog vrij veel. Soms is het niet echt expres maar toch.
Wow das wel echt hele diepe level aan bagger dan...
Zonde want vrees dat de game dalijk weer uitgesteld gaat worden(ondanks nog geen release datum).
Maar begin me nu wel serieus af te vragen hoe ze dit gaan fixen en waar ze de afgelopen jaren mee bezig​ zijn geweest.
Lijkt wel alsof ze gewoon gt7 maakte en ineens die esport wouden doen en hier nog niet zo lang mee bezig zijn..
Jammer want dit staat echt nog in kinderschoenen zo...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Simracer

quote:
v8power67 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 12:44:
[...]
Maar begin me nu wel serieus af te vragen hoe ze dit gaan fixen en waar ze de afgelopen jaren mee bezig​ zijn geweest.
Ik denk dat dit probleem bijna niet te fixen is zonder ontzettend streng en rigoureus mensen af te remmen en uit te sluiten.
Je ziet dit gebeuk in alle racegames waar in publieke lobbies gereden kan worden. Of het nou expres is of gewoon onkunde: Altijd chaos.

iRacing doet het redelijk met een safety rating die goed werkt. Maar volgens mij werkt daar ook mee dat het geen game voor de massa is, en doordat de drempel om dat te spelen een stuk hoger is daar sowieso meer cleane racers meedoen. Ik weet verder niet de ins en outs van dat systeem, misschien moet PD eens met die mensen rond de tafel.
Ook daar zie je overigens in races die niet 'meetellen' dat er ook niet al te clean gereden wordt. Mensen zijn over het algemeen gewoon scumbags. :)

Hoe je het voor jezelf oplost? Sport mode links laten liggen. Vaste groep mensen, invite only, iedereen headset, eigen regels. Je kunt zeggen van GT6 wat je wilt maar dat Lobby systeem was erg goed en uitgebreid. Als ze dat net zo doen in GTSport ben ik tevreden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

De races zijn nu wel non-stop i.p.v. op gezette tijden?

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X Scorpio Edition (pre-order)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Simracer

quote:
Rivanov schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 13:34:
De races zijn nu wel non-stop i.p.v. op gezette tijden?
Gezette tijden nog steeds, maar elk uur van de dag 3 races ipv alleen 's avonds zoals het eerst was.

Voxalizer wijzigde deze reactie 03-05-2017 13:57 (5%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• v8power67

v8power67

What the shit... Wou eindelijk eens een race op de ring doen. Zit erin warmup gehad alles en ineens disconnected...
Pfffff lekker hoor.
Heeel jammer want had wel kansen voor podium denk ik...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SCARfaceE
@Voxalizer Zelfde lobby :o .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Simracer

quote:
Wat een drama. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SCARfaceE
quote:
En niet zo een beetje ook :| .

• v8power67

v8power67

Heb een truc gelez3n op.neogaf om snel autos te unlocken.
Heb net get3st en werkt echt.
Heb mijn tijdzone op +13 gezet. En daarmee was het net 23:15. Toen even gewacht en vlak voor 00:00 ben ik een quali gaan doen.
Toen na 42 km gestopt en jahoor het was zogenaamd middernacht en kreeg een nieuwe auto. Dit terwijl ik ervoor hem ook al gehaald had dmv gewoon meer dan 42km te rijden.
Heb nu mijn tijdzone naar +12 gezet en ben benieuwd of hij heg dalijk weer doet.
Andere manier is om hem snachts rond 12uur dus een quali te doen. Dan na 12 uur de nieuwe auto innen, dan tijdzone min 1 doen wat het dan iets over 11 uur maakt en wachten tot 12 uur en dan weer vlak ervoor quali etc.

Zal laten weten of het echt werkt.

Enne merk sinds laatste update dat de lancer veel meer zweeft qua handling. Meer realistisch weet ik niet maar rijd wel wat moeilijker.
Ook de focus st is nu soms echt wat moeilijker te besturen. Meer lift off overstuur lijkt wel.

Edit:

Kan bevestigen het werkt dus elk uur.
Wel elke keer spel afsluiten voordat je uur terug of vooruit zet.
Ben benieuwd hoeveel autos er in de beta zitten.
Hoop wel die gr4 gtr te krijgen die schijnt nogal snel te zijn.

v8power67 wijzigde deze reactie 04-05-2017 14:15 (22%)

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Goeie tip! Vanavond ook eens proberen. :)

• v8power67

v8power67

Heb het nu geloof 4x achter mekaar gedaan. Heb nu ook die gr4 gtr en damn wat een beest. Voelt niet snel aan maar rij nu 49.6 op dat korte brandshatch circuit. Voorheen lage 50 met de hyundai.
Heb nu ook een gr3 jaguar renault en hyundai erbij :P

Edit:
Moet erwel bijzeggen dat het spel nooit gecrashed is bij mij maar sinds ik dus klote met die tijdzones wel een crash gehad.

v8power67 wijzigde deze reactie 04-05-2017 16:18 (21%)

• Nieuwevolger
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 23:08
Aah fijn, kreeg geen cadeau nadat ik m'n 42 km heb gereden. Volgens mij doordat de servers van playstation flipte en ik opeens offline was...

• v8power67

v8power67

Npu merk dat ik wel beetje klaar ben met de beta.
Hier is animo ook gezakt. Was leuk maar vind nu wel beetje saai worden. Ik zeg laat maar komen de retail game.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 23:08
Nurburgring is ook een mooie baan haha, eindig normaal altijd achteraan, maar hier hoef ik m'n bmw op de baan te houden en je eindigd in de top 6. Wel jammer dat bij de start de auto's zo ver van elkaar staan, maakt het wel minder spannend.

YouTube: [4K] Lets Play Gran Turismo Sport Beta on PS4 Pro!

Pro support zit wel in de beta, alleen is er geen supersampling voor 1080p gebruikers.... (anders draaid die op 1800p checkerboard)

Nieuwevolger wijzigde deze reactie 13-05-2017 16:37 (4%)

• v8power67

v8power67

quote:
Nieuwevolger schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 16:36:
Nurburgring is ook een mooie baan haha, eindig normaal altijd achteraan, maar hier hoef ik m'n bmw op de baan te houden en je eindigd in de top 6. Wel jammer dat bij de start de auto's zo ver van elkaar staan, maakt het wel minder spannend.

YouTube: [4K] Lets Play Gran Turismo Sport Beta on PS4 Pro!

Pro support zit wel in de beta, alleen is er geen supersampling voor 1080p gebruikers.... (anders draaid die op 1800p checkerboard)
Had net gekeken idd..
Dus weer geen supersampling voor 1080p gebruikers.
Mag hopen in final wel anders denk ik dat ik maar begin met vermijden van deze games die niets doen voor mensen die wel een pro gekocht hebben maar geen 4k tv geld hebben zoals ik.
Ookal kijk ik ontzettend uit naar deze game, ben het een beetje beu hoe sony er maar niks aan doet.
Voel me met een hoop games op de pro best genept, bieden amper tot niets over de gewone ps4 dan als je 1080p gebruikt...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 19-09 15:47

V3g3ta

Fueled by Metal!

:F Sinds dag 1 van de Beta iedere dag gespeeld en in het begin ging het vrij redelijk, van achteraan naar het middenveld en nu vooraan en tot 2 keer kunnen winnen in Gr.3.. echter.. het lijkt wel steeds meer op Destruction Derby, hoe clean je ook probeert te rijden, ik kijk in mijn spiegel en als iemand in mijn slipstream aankomt ga ik aan de kant, wat krijg je dan? Je word gewoon alsnog gebeukt.. en dus minpunten op mijn rating. Slaat gewoon nergens op die rating! Als dat zo blijft dan koop ik de game echt niet. Hoewel het verder goed uitziet en aanvoelt. 8)7

i7 4770K@4.5Ghz ,XSPC Cooled,Asus Maximus VI Formula,Corsair AX860i,Patriot Viper3 1866 16GB,NZXT Phantom 630,EVGA GTX 1070FTW,Acer H257HU,Logitech Z5500,Corsair MM800,Logitech G502S,G910 Orion Spectrum,Samsung 840Pro 256x2,WD Green 4TB+3+2,750 EVO 500GB

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 23:36

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
v8power67 schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 17:02:
[...]
Voel me met een hoop games op de pro best genept, bieden amper tot niets over de gewone ps4 dan als je 1080p gebruikt...
Ik dacht dat sony ook de pro had vrijgegeven om devs boosts te geven voor 1080p games? Of was dat enkel voor games die enkel voor ps4 waren gemaakt en niet voor de pro?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 19-09 15:47

V3g3ta

Fueled by Metal!

En de free cars zijn op? Krijg nu al voor de 2de keer op rij eentje die ik al heb..

i7 4770K@4.5Ghz ,XSPC Cooled,Asus Maximus VI Formula,Corsair AX860i,Patriot Viper3 1866 16GB,NZXT Phantom 630,EVGA GTX 1070FTW,Acer H257HU,Logitech Z5500,Corsair MM800,Logitech G502S,G910 Orion Spectrum,Samsung 840Pro 256x2,WD Green 4TB+3+2,750 EVO 500GB

Acties:
  • +2Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Sony heeft digital foundry gecontacteerd over gt sport.
1080p spelers krijgen 8xmsaa plus andere extras.
Geen idee of al in beta zit maar denk het niet.
quote:
UPDATE 25/5/17 1:00pm: Sony has been in touch to point out additional 1080p features in Gran Turismo Sport for PS4 Pro users, specifically that along with the significantly improved in-game frame-rate and unlocked replay performance we've highlighted in the 1080p comparison further down this page, anti-aliasing is also enhanced with the inclusion of 8x multi-sampling (MSAA).

ARTICLE CONTINUES BELOW

This does change the conversation, as 1080p with 8x MSAA would be a fascinating comparison point with an 1800p checkerboard presentation downscaled to full HD resolution - conceivably, the presentation could be cleaner. Polyphony has done something similar before with its lower resolution modes of course, with improved MSAA present on the 720p mode of Gran Turismo 5.

It's an aspect we should have picked up on and apologise for missing, because reviewing further media does show the difference - though in fairness, the MSAA coverage does seem a touch inconsistent and the effect overall is subtle. Polyphony Digital has supplied a brace of shots here (the first two in the sequence), and we've supplemented that with a few of our own shots.
http://www.eurogamer.net/...mo-sport-ps4-pro-analysis

Dat is wel netjes dan. Al is de implementatie nu nog wat soft volgens digital foundry. Maar in artikel is te zien fotos van pd zelf.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sjow
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 17-09 19:24
Weet iemand hoelang de beta doorgaat? Heb nog nooit zolang een beta gespeeld! Hopelijk tot release.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mickw
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 01:55
Hoe kom je aan een beta code, worden die nog uitgestuurd ? :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sjow
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 17-09 19:24
quote:
mickw schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 18:58:
Hoe kom je aan een beta code, worden die nog uitgestuurd ? :)
https://www.playstation.c...rismo-sport-beta-sign-up/

Onder het motto nee heb je, Ja kan je krijgen!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Grote nieuwe patch van 17gb.
Game physics have been updated.
- Force Feedback intensity has been adjusted.
- Various sound sources have been updated.
- Online experience has been improved.
- Rolling starts now available in [Daily Races].
- The algorithm behind the calculation of the Sportsmanship Rating has been changed.
- It is now possible to assign specific buttons to hazard lights and indicators.
- The braking indicator can now be switched ON/OFF under [Driving Options].
- Saved game data files are now stored online
- Fixed certain bugs.

Maar je kan nu dus je "stoel" afstellen in cockpit view. Briliant want veel autos is standaard positie bagger.

En er zijn op de nurburgring wat nieuwe bomen geplaatst. Zijn echt flink aan het timmeren eraan.

Maar beste is het geluid. Met de gr4 gtr rijden klinkt zo gruwelijk. En dan bij gaslos gaat ie lopen sputteren uit de uitlaten. En dan terugschakelen klinkt gewoon ziekelijk lekker.
Damn wordt echt de beste racer dit jaar voor mij !!!!

v8power67 wijzigde deze reactie 31-05-2017 14:59 (20%)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Is de dubbel post waard :

Klinkt echt heel erg goed.

• CaptainPanda
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 02:16
Zo...in n klap van slechtste autogeluiden naar de top twee, zoniet de beste van alle games. Alleen Raceroom Racing Experience zit op dit niveau, maar zelfs in dat spel zijn de uitlaafploffen niet zo bruut. Chapeau!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kijk, dt is geluid. Is trouwens die rev-meter niet aan te passen? Zie enkel dat vage 'als ie rood ingaat' is die zichtbaar, maar kan me toch aantal shots herinneren met een normale analoge rev.

Al zal het voor mij geen koop worden, console en racestuur wordt mij te gortig.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
Maar nu ben ik toch benieuwd naar hoe het klinkt als je cockpitview speelt.

Vincere Per Belli

• Voxalizer

Voxalizer

Simracer

quote:
peeth schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 13:21:
Maar nu ben ik toch benieuwd naar hoe het klinkt als je cockpitview speelt.
Dit vooral. :)

Maar goed, toch weer een goede reden om vanavond de beta weer eens aan te slingeren.

• Dennis585
Bedankt voor alle info tweakers.

Ik ben de beta nu aan het herdownloaden.

I want to play a game.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• v8power67

v8power67

In cockpit view hoor je nu steentjes die de onderkant raken als je offroad gaat, je hoort nu schakel geluiden, bij de gtr gr3 auto is die behoorlijk hard.
Plus dat je nu je positie kan aanpassen in cockpit view.
Maar het is wel zoals logisch is stiller dan buitenbeeld.
Maar met de megane rs n400 hoor je nu wel een soort aanzuiggeluid van de motor in cockpit view.
Overal is het geluid gewoon godsgruwlijk aangepast en klinkt nu zo beetje alle wagens echt heerlijk.
Vooral die downshifts zijn echt de beste geluiden die ik heb gehoord ooit in een racer.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zit nog eens die SLS te luisteren, ze zijn wat overkill gegaan.

• scorpie
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 23:37

scorpie

Supra Addict

Wow! Die sounds! That's more like it!! I Like it :9

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• S_Chief
  • Registratie: mei 2007
  • Niet online

S_Chief

🏎️⛽🏎️⛽🏎️

quote:
SinergyX schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 21:35:
Zit nog eens die SLS te luisteren, ze zijn wat overkill gegaan.
Dat is AMG in het echt ook qua geluid. :+ Heerlijk overkill. :9

GT-R klopt ook behoorlijk goed. Ik ben benieuwd naar de 370Z.

S_Chief wijzigde deze reactie 01-06-2017 22:44 (11%)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
S_Chief schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 22:43:
[...]

Dat is AMG in het echt ook qua geluid. :+ Heerlijk overkill. :9

GT-R klopt ook behoorlijk goed. Ik ben benieuwd naar de 370Z.
qua revs wel, maar de downshift is iets te veel geknetter, niet dat dat slecht is :P Ben benieuwd of de hoodcam dat ook hoorbaar blijft, merk veel games de hoodgame niet gelijk staan aan follow cam qua geluid.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nis156
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 02:57
quote:
v8power67 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:00:
Is de dubbel post waard :
[video]
Klinkt echt heel erg goed.
Klinkt inderdaad geweldig! Vanavond meteen de beta opstarten :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
Wat is de overall feel van deze GT? Welke kant gaat het op. Project Cars < | > Driveclub? Ik vond namelijk in de vorige delen van GT namelijk de besturing met controller echt erg fijn voor een racesim

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dennis585
@Jasphur

GT Sport lijkt erg veel op Project CARS.

I want to play a game.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jasphur
Oke. Ik heb mij aangemeld voor de Beta via bovenstaande link. Wie weet kan ik nog mee doen. Ben erg benieuwd ben eigenlijk sinds deel 2 al groot fan. En vergeet nooit meer het legendarische reclame filmpje van deel 3. Waar de gamer de wagen gewoon vergeet in te sturen omdat de hij de adembenemende graphics aan het bewonderen was :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• v8power67

v8power67

gisteren wat autos lopen testen qua geluid en damn alles klinkt nu echt heerlijk, lekkere klappen uit de pijpen als je terug schakeld en gas loslaat.
Plus je hoort nu bij bepaalde autos turbo afblaas geluiden, wat er voorheen niet was.
Ben echt zeer onder de indruk van PD wat ze al laten zien in deze beta.
Nu op de e3 effe de release aankondingen en dan kan ik me daar op verheugen.
Wordt echt beste racer dit jaar !! :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: augustus 2002
quote:
v8power67 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:35:
gisteren wat autos lopen testen qua geluid en damn alles klinkt nu echt heerlijk, lekkere klappen uit de pijpen als je terug schakeld en gas loslaat.
Plus je hoort nu bij bepaalde autos turbo afblaas geluiden, wat er voorheen niet was.
Ben echt zeer onder de indruk van PD wat ze al laten zien in deze beta.
Nu op de e3 effe de release aankondingen en dan kan ik me daar op verheugen.
Wordt echt beste racer dit jaar !! :D
Kan, tot nu toe gaat het de goede kant op, Project Cars 2 ziet er echter ook veelbelovend uit....

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dennis585
Van mij mag GT Sport zo snel mogelijk gereleased worden,
Project CARS 2 komt namelijk al aan het eind van dit jaar.

Twee van dezelfde soort Race games rond dezelfde tijd releasen is niet zo slim.

Ik hoop op meer info over GT Sport op de E3.

I want to play a game.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online

S_Chief

🏎️⛽🏎️⛽🏎️

quote:
SinergyX schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 22:46:
[...]

qua revs wel, maar de downshift is iets te veel geknetter, niet dat dat slecht is :P Ben benieuwd of de hoodcam dat ook hoorbaar blijft, merk veel games de hoodgame niet gelijk staan aan follow cam qua geluid.
Bij de hoodcam valt het wel een beetje tegen (heb gisteravond even een rondje geprobeerd).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jasphur
Nog even snel tussendoor. Hoe snel laten ze weten of je wel of niet nog mee mag doen aan de beta?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• v8power67

v8power67

quote:
peeth schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:00:
[...]

Kan, tot nu toe gaat het de goede kant op, Project Cars 2 ziet er echter ook veelbelovend uit....
Ben niet zo onder de indruk van project cars 2. Deel 1 viel ook ontzettend tegen.
Ben meer een gran turismo speler.
Had de beta net aanstaan en voelde gelijk gewend.
Heerlijke besturing icm prachtige graphics en nu ook bizar goed geluid. Its all i need!!
En een van de beste versies van de nurburgring uiteraard helpt heel erg mee :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Patrick
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 19:28
quote:
Jasphur schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 12:54:
Nog even snel tussendoor. Hoe snel laten ze weten of je wel of niet nog mee mag doen aan de beta?
Volgens mij twee weken geleden al ergens een aanvraag gedaan en tot op heden nog niets gehoord helaas ;(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Reken maar niet meer op een beta code. Geloof dat ze alleen naar andere regios kijken voor nieuwe codes.
Zojuist is Azi erbij gekomen als regio. Dus europa enz krijgt denk geen nieuwe codes meer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: november 2007
  • Niet online
quote:
Patrick schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 13:10:
[...]

Volgens mij twee weken geleden al ergens een aanvraag gedaan en tot op heden nog niets gehoord helaas ;(
ik al ruim een maand terug vlak voordat de beta uitkwam ook niks gehad.

We wachten rustig op de release.

Burp

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jasphur
Ah oke. Dan wacht ik de release maar af en houd ik dit topic in de gaten :P

Jasphur wijzigde deze reactie 02-06-2017 13:33 (7%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• v8power67

v8power67

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1353297&page=100000

Dit topic in de gaten houden, heeft veel info en mooie gifs en plaatjes.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jasphur
Inderdaad. Grappig om even snel het begin en het einde van het topic te vergelijken. Dan is de beta echt snel aan het verbeteren :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 00:06
Hier de patch vast van 17,46 GB aan het downloaden. Daar wordtje niet blij van als je die moet downloaden, als je net wilt gaan gamen.

Jumpman wijzigde deze reactie 02-06-2017 16:29 (5%)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO

Acties:
  • +1Henk 'm!

• v8power67

v8power67

quote:
Jumpman schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 15:22:
Hier de patch van vast 18GB aan het downloaden. Daar wordtje niet blij van als je die moet downloaden, als je net wilt gaan gamen.
Was bij mij in 30min binnen.
Maar ja heb liever dat ze wel patches maken ookal groot dan niks. Zeker voor een beta is dit zeldzaam van dit formaat maar damn PD wil echt laten zien dat ze keihard werken om deze game zo goed mogelijk te maken.
Echt krijg steeds meer vertrouwen erin.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jumpman
quote:
v8power67 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 15:50:
[...]

Was bij mij in 30min binnen.
Maar ja heb liever dat ze wel patches maken ookal groot dan niks. Zeker voor een beta is dit zeldzaam van dit formaat maar damn PD wil echt laten zien dat ze keihard werken om deze game zo goed mogelijk te maken.
Echt krijg steeds meer vertrouwen erin.
Als je wilt gaan gamen, wil je toch niet nog 30 minuten wachten? Daarom heb ik hem vanmiddag vast in de download gegooid. Kan ik later vandaag meteen gamen.

Niks op tegen zo'n update natuurlijk. :)

Jumpman wijzigde deze reactie 02-06-2017 16:33 (3%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online

S_Chief

🏎️⛽🏎️⛽🏎️

Tsja, daarvoor hebben ze PS+ h.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jumpman
quote:
S_Chief schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 17:02:
Tsja, daarvoor hebben ze PS+ h.
Heb ik. :) Maar als ik niet speel staat hij achter een verdeeldoos die uit staat. Alles zou anders soms weken voor niets op stand-by staan.

Blijkbaar nu ook servers dichter bij huis. Mijn ping is van tegen de 300 naar 27 gegaan volgens het infame menu (Bij BF1 heb ik een ping van 10 a 15).

Jumpman wijzigde deze reactie 02-06-2017 19:34 (21%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mickw
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 01:55
Zo oneerlijk al deze reacties, ik wil ook een beta code ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 20:42
Ik heb me al drie keer ingeschreven 😂😔

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 21:17
quote:
mickw schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 19:54:
Zo oneerlijk al deze reacties, ik wil ook een beta code ;)
Voor ons voelt het straks als een nieuwe ervaring. Voor de betatesters is het tegen die tijd oude meuk. 8) :+

YouTube

• Jasphur
Hoe is het, beta-mensen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dennis585
@Jasphur

Ik speel de beta al een week of wat niet meer omdat het saai aan het worden was
door de weinige circuits en auto's die er in de beta zitten.

I want to play a game.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Mijn hemel wat ziet dit er gewoon echt uit.

Nog meer beelden:

v8power67 wijzigde deze reactie 17-06-2017 02:37 (27%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Gts vs real life

• Jasphur
Wow. Erg goede vergelijking. Hoe is de off-track sfeer bij GT? Staat alles stil of leeft het ene beetje?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• v8power67

v8power67

quote:
Jasphur schreef op maandag 19 juni 2017 @ 09:02:
Wow. Erg goede vergelijking. Hoe is de off-track sfeer bij GT? Staat alles stil of leeft het ene beetje?
In de beta zie je genoeg leven langs de baan.

De Collector's Edition:

Buiten dit plaatje heb ik er nog niks van gezien; het enige wat bekend is, is de inhoud:
- 2.500.000 in-game
- Livery Sticker Packs
- 3 Pre-order packs
- Racing Helmet Chrome
- PS4 Avatars (60)
- SteelBook
- Apex Booklet
- Speciale verpakking
- Mercedes-AMG GTS (met exclusieve paintjob)

Eigenlijk vrijwel hetzelfde als de Signature Edition van GT5, alleen een 50 euro goedkoper (128,99 bij Bol).
Zo jammer dat we daar de AMG bij kregen ipv de GT-R -O-

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• Jasphur
- Speciale verpakking.

Oke bijzonder haha.

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 20:57
Van het weekend dan eindelijk een tijdje aan de Gran Turismo Beta besteed. Ik vond het er echt goed uitzien, geluid was ook erg tof.
1 van de 3 auto's die ik op het begin kreeg, was een Evo. Ik alleen de verhouding, auto, curb, gras, asfalt etc een beetje apart bij deze auto. Bij de Audi R8 zag het er realistischer uit.

Clash of Clans: MiSSeR || PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: december 2002
  • Niet online
wat ik me afvraag; alle preview en info die ik over gt sport lees gaan alleen maar over de graphics of het geluid, maar nergens lees ik iets over de physics.

hoe rijdt gt sport eigenlijk qua physics en ffb, als je het zou vergelijken met assetto corsa (subliem in mijn ogen) en project cars? oftewel, is het een echte simulator zoals je overal ziet staan: "the real driving simulator"?

:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Nieuwe patch die mechanische en visuele schade toevoegt. En tire en fuel wear zit er ook in.
Is in sommige races ook aangezet begreep ik.
Goeie patch weer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 23:37

scorpie

Supra Addict

oOo Oeh dat klinkt wel vet zeg! Ik weet nog wel dat ze Gran Turismo 4 (of was het 5?) wilden voorzien van schade, maar dat is een stille dood gestorven.

More realism!

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0Henk 'm!
Laatste tijd komen er redelijk wat nieuwe filmpjes op Youtube bij en ik moet zeggen dat ik aardig onder de indruk ben.
Dit ziet er gewoon prima uit en klinkt behoorlijk goed. Het geluid achter de auto, vanaf de motorkap of vanaf cockpit met helm op, je hoort duidelijk de verschillen.

Het enige wat ik nog steeds (erg) jammer vind is dat alles in Gran Turismo t verzadigd is en dat de game te klinisch oogt. Bekijk onderstaande video maar eens en zie de verschillen.
Het lijkt alsof er in GT5 een iets te sterk blauwfilter over de gehele game ligt waardoor het qua kleur minder realistisch overkomt. Forza heeft een warmer filter en komt daardoor op mij veel realistischer over qua kleur.
Zou GT het filter iets minder koud zetten dan zou de game er al een stuk minder klinisch en minder "gemaakt perfect" uitzien. (Ik hoop z sterk op een warmer-filter-optie in de uiteindelijke game)
Natuurlijk staat de zon in de Forza video iets lager, maar GT heeft het altijd al gehad. Ook mogen de banen/curbs en vangrails wel wat vuiler; ze zien er altijd uit alsof ze net aangelegd zijn

dvdkiwi wijzigde deze reactie 09-07-2017 10:54 (8%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Grappig dat je forza realistischer vind ogen terwijl die juist niet bekend staat om zijn realistische belichting...
Gran turismo en driveclub zijn op moment de games met de beste belichtings engines in racing games.
Zeker gt sport op moment is echt de mooiste game by far qua belichting.

Dat het er te netjes enz uitziet tja daar maak ik me niet druk om als ik met 250 plus over de ring knal.
Dan heb ik liever scherp beeld en accuraatheid qua baan.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Scherpte en accuraatheid van de baan twijfel ik niet aan.
Maar dat de baan (en het gras ernaast) eruit ziet alsof ie gisteren aangelegd is, dat heb ik altijd jammer gevonden in de GT games. Iets meer vuil en strepen mag wel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Tja ik kan me daar echt niet druk om maken.
Blijkbaar de developer ook niet ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Laatst online: 16-09 09:17
Gaat het nou echt zo zijn dat je met GT Sport een FIA racelicentie kan behalen die ook op het echte circuit geldig is?
Dat hebben ze in het verleden ook gedaan met hun GT Academy, dus het zou zo maar weer kunnen ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
dvdkiwi schreef op maandag 10 juli 2017 @ 08:18:
Dat hebben ze in het verleden ook gedaan met hun GT Academy, dus het zou zo maar weer kunnen ;)
Kans alleen net als vorige keer, Nederland uitgesloten :P

• MB23
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22:57
18-10-17

MB23 wijzigde deze reactie 13-07-2017 19:22 (12%)

quote:
Polyphony.

*drops mic :P

• SqueakyClean
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 19-09 09:25

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik krijg het gevoel dat ze dit ook gaan waarmaken. Ik heb ook al een tijdje de Collector's Edition gereserveerd staan, maar begin te twijfelen nu ik t schaalmodel gezien heb.

Hier een mooie foto van de CE:

Doe er dan zo'n tof Vision model bij, zoals ze in HK wel doen:

Ik zou de digitale goodies eigenlijk niet eens willen, vooral omdat er geen exclusieve CE goodies bij zitten: 2.5M credits, 20 auto's, stickers, helm en avatars. Ik verdien de modellen liever in-game. En de credits... Waarschijnlijk in een race of 10 bij elkaar geharkt... :')
De CE's van 5 en 6 vond ik beter.

Maar ik mag niet klagen: dit wordt m'n eerste GT sinds 4! :)

Acties:
  • +1Henk 'm!
Dat autootje is bijna dezelfde als in de Signature Edition van GT5, dat was ook een SLS AMG. In de USA en Japan kregen ze toen een veel mooier autootje, een GT-R. Ook vraag ik me af in hoeverre het Apex boek verschilt van die in de GT5 Signature Edition GT5.
Om die redenen haal ik deze keer gewoon de normale steelbook editie, de CE extra's zijn het voor mij niet waard.
Van pCars 2 zit ik wel te denken aan de Collector's Edition, die is wel wat duurder maar daar zit naast een autootje ook een car pack n de season pass bij.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die GT-R was zoveel mooier, al heb ik ook helemaal niets met die SLS. Apex boek lijkt wel stuk groter, zal wel een updated versie zijn van de GT5 versie. Maar 130 euro voor z'n CE vind ik beetje karig, zeker tov andere CE's die ik heb.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 00:26
Ik twijfel ergens een beetje of ik hem wil bestellen. Heb zeker wel zin in een racer, maar helaas nooit een Beta uitnodiging gehad. Dat was toch een goeie gelegenheid om een idee te krijgen. Dan heb je weer al die pre-order bonussen. Daar ben ik meestal wel gevoelig voor :p

ik vind het altijd balen als je bepaalde auto's niet meer kan vrijspelen oid. Maar ik kan niet vinden of deze modellen alleen bij een pre-order verkrijgbaar zijn.

Audi R18 TDI
Audi Sport Quattro S1 Pikes Peak ‘87
Peugeot RCZ Gr.B Rally Car
Toyota FT-1 Vision GT Group 3
GT-R NISMO GT3 N24 Schulze Motorsport
Corvette C7 Gr.3
Mgane R.S. Trophy
MiTo 1.4 T Sport
Golf VII GTI

PSN: lekkerboeie86 I Tweakers Eredivisie Poule https://www.voetbalpoules.nl/poule/106806/aanmelden

• SqueakyClean
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 19-09 09:25

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

quote:
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 20:30:
Ik twijfel ergens een beetje of ik hem wil bestellen. Heb zeker wel zin in een racer, maar helaas nooit een Beta uitnodiging gehad. Dat was toch een goeie gelegenheid om een idee te krijgen. Dan heb je weer al die pre-order bonussen. Daar ben ik meestal wel gevoelig voor :p

ik vind het altijd balen als je bepaalde auto's niet meer kan vrijspelen oid. Maar ik kan niet vinden of deze modellen alleen bij een pre-order verkrijgbaar zijn.

Audi R18 TDI
Audi Sport Quattro S1 Pikes Peak ‘87
Peugeot RCZ Gr.B Rally Car
Toyota FT-1 Vision GT Group 3
GT-R NISMO GT3 N24 Schulze Motorsport
Corvette C7 Gr.3
Mgane R.S. Trophy
MiTo 1.4 T Sport
Golf VII GTI
Zover ik heb begrepen zijn alle auto's vrij te spelen in game. Misschien zijn alleen de pacecars exclusief?
Ik hoop wel dat ze met die car packs nog iets met paintjobs doen, zoals bij GT6. Anders is er niet veel bijzonders aan die auto's. Dus ik wacht nog even af wat ze naar buiten brengen, maar op dit moment vind ik de CE ook een "karig" pakket.
De Steelbook Edition is slechts een tientje duurder dan de normale Standaard Plus Bonus Edition (wat een naam ook) en gezien het plezier en de tijd die ik in GT ga steken bestel ik morgen die Steelbook wel :)
De Collector's Edition is het me, zoals ik al zei, deze keer niet waard.

• MB23
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22:57
Is er al wat bekend over de wheels die gts zal ondersteunen? Ik hoop dat ik mijn T500rs gewoon kan afstoffen en gebruiken...
quote:
MB23 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 08:05:
Ik hoop dat ik mijn T500rs gewoon kan afstoffen en gebruiken...
Dit durf ik met 100% zekerheid wel te garanderen.

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 18-09 23:49

Oxigeon

En zo is dat!

Hopelijk komt er nog iets van een public bta zodat ik deze game van tevoren ook nog eens aan de tand kan voelen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | WoW Oxigeon

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Apple iPhone X Google Pixel XL 2 LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*