PSN: breminem
Als ik met de controller speel gewoon met de default settings.breminem schreef op donderdag 16 november 2017 @ 12:28:
Degene die spelen met controller; welke buttons gebruiken jullie om te schakelen?
Als ik het goed heb X op schakelen en vierkant terug schakelen.
[ Voor 10% gewijzigd door smokeintheface op 16-11-2017 12:32 ]
PSN: SmokeInTheFaceNL
Plus het is dezelfde opstelling als forza en dat maakt het wel handig. Alleen is dan x(A) de koppeling daar.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
[ Voor 9% gewijzigd door breminem op 16-11-2017 13:29 ]
Gisteren Interlagos met B/B, maar ik kom die SR:B niet meer uit.
Had geen goede kwali door verkeerde keuze van auto, vervolgens bleef ik rond positie 10 hangen en dat is vaak de beuk club. Qua racepace kan het sneller, maar omdat je loopt te kloten met mensen om je heen, gaat je rating dus ook niet fatsoenlijk omhoog... Baal daar wel van, want in B/A was het wat prettiger racen.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Bijvoorbeeld de gr. 3 race op Interlagos gisteren, met de GT86 niet vooruit te branden terwijl het met de TT een stuk beter gaat (wint eerste race).
Neen, helaas.giantgiantus schreef op donderdag 16 november 2017 @ 07:59:
[...]
Is dat nog aan te leren als je al jaren met automaat speelt (en 33 bent)?
Helaas is het balance of perfomance systeem een beetje kapoet.Hegeman schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:28:
Waarom zit er zoveel verschil in auto's in bepaalde groepen?
Bijvoorbeeld de gr. 3 race op Interlagos gisteren, met de GT86 niet vooruit te branden terwijl het met de TT een stuk beter gaat (wint eerste race).
Voor de meeste circuits heb je altijd een paar autos die beste zijn. En de rest zijn soms echt flink trager.
Bv de gt86 (gr4 btw) is een auto met kleine wielbasis. Veel pk en weinig gewicht. Dus op hele snelle banen is deze snel. Maar op de meer bochtige circuits is het echt moeilijk mee te komen.
En de fwd autos zijn vaak overpowered en erg licht. Dus op een recht stuk zijn ze gewoon weg. Maar in de bochten zijn ze wel wat minder maar niet veel minder.
Maar dit word vast wel weer gebalanceerd. Net als de scirocco die was is zwaar OP. Maar na een patch niet meer, maar de 4wd autos zijn sowieso best kansloos nu, zeker de veyron wtf...
En ja veel rwd met blok voorin zijn soms snel maar meestal niet.
Beste zijn de Mégane, de alfa en citroen.
En soms de viper maar dat is zelfzaam.
Over het algemeen rij ik wat ik leuk vind. De 10 laps races trouwens wel met 4wd ivm bandenslijtage. Vanaf ronde 7 kun je behoorlijk inlopen op de RWDv8power67 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 16:27:
[...]
Helaas is het balance of perfomance systeem een beetje kapoet.
Voor de meeste circuits heb je altijd een paar autos die beste zijn. En de rest zijn soms echt flink trager.
Bv de gt86 (gr4 btw) is een auto met kleine wielbasis. Veel pk en weinig gewicht. Dus op hele snelle banen is deze snel. Maar op de meer bochtige circuits is het echt moeilijk mee te komen.
En de fwd autos zijn vaak overpowered en erg licht. Dus op een recht stuk zijn ze gewoon weg. Maar in de bochten zijn ze wel wat minder maar niet veel minder.
Maar dit word vast wel weer gebalanceerd. Net als de scirocco die was is zwaar OP. Maar na een patch niet meer, maar de 4wd autos zijn sowieso best kansloos nu, zeker de veyron wtf...
En ja veel rwd met blok voorin zijn soms snel maar meestal niet.
Beste zijn de Mégane, de alfa en citroen.
En soms de viper maar dat is zelfzaam.
Hier mijn snelste lap zover:
[YouTube: https://youtu.be/hVIRgj4TcD0]
[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 16-11-2017 16:43 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
stort me vandaag op de gr 3, rest is geen ruk aan.
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
Ik moet nog sneller kunnen maar dit blijft een erg lastige baan.
Edit: Nu een 2e tijd

[ Voor 21% gewijzigd door SCARfaceE op 16-11-2017 18:24 ]
PSN ID: Beest41
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
Weinig mensen...
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
Maar man man, wat een dropmongolen zeg, niet normaal
Ook leuk dat je, als je met zo'n Lambo aangetikt wordt, 10 meter naar voren vliegt

Snel vergeten deze race.
[ Voor 25% gewijzigd door Superkiwi op 17-11-2017 10:02 ]
Nope. Is helaas niks af te stellen. Je kan wel rechter stick proberen voor gas/rem. Zit wat meer gevoel in.job115 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 19:59:
Vraagje, Is het mogelijk om de deadzones van de controller aan te passen? Ik heb wat moeite met gedoseerd gas geven door de korte slag van de trigger die maar gebruikt wordt.
Ontzettend lastige baan. In iedere bocht zit een valkuil om veel tijd te verliezen. Beest41 en Baas41: respect voor jullie tijden met een controller
PSN: DirkvT
Ben nu gezakt naar C alleen maar door anderen. Natuurlijk raak ik soms iemand heel licht, kan gebeuren. Maar iemand die een do or die actie doet, mij vol raakt, moet ik geen straf krijgen.
Iemand die zijn auto verliest. Als ghost terugkomt en in 1x geen ghost meer is en ik er door tegenaan rij, krijg ik 10sec straf.
Iemand ramt mij vol van achter, ik schiet door en krijg nogmaals 10sec straf.
Pffff ik probeer het zooo netjes. Netjes gas los als ik er niet voorbij kan en iemand beukt er vervolgens rechts over de strepen voorbij en geeft mij een duw.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Het is meer de mentaliteit van er voorbij moeten, geen geduld hebben, en totaal geen idee hebben van waar je wel en waar je niet veilig kan inhalen (als je er maar voorbij bent, verder kijken ze niet).
Tegenwoordig ga ik gewoon aan de kant als ik drama verwacht (niet altijd te voorkomen, maar zelfs als iemand van de baan spinned voor probeer ik niet gewoon volgas door te rijden zodat ik geen kant op kan als de ghost weer normale auto word).
laatste tijd gaat het wel redelijk (helpt dat ik misschien nu wat snellere tijden kan rijden zodat ik meestal net voor het middenveld sta (en daar gebeurd meestal alle chaos).
Jammer. Een van de weinige dingen die Forza beter doet op het moment. Van het weekend maar is wat meer rondjes rijden en kijken of ik er aan kan wennen.v8power67 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 21:34:
[...]
Nope. Is helaas niks af te stellen. Je kan wel rechter stick proberen voor gas/rem. Zit wat meer gevoel in.
Het kost best wat tijd om goed te trainen voor een circuit/auto combinatie. Voordat ik dit voor elkaar heb, is de avond voorbij en heb ik geen tijd meer over om nog een aantal races hiermee te rijden. De volgende dag is de tijd die je hebt gezet alweer gewist en gaan we door naar de volgende ronde.
Ik zit te wachten op kampioenschappen met een zelfde raceklasse. Met iedere week een nieuwe ronde op een nieuwe baan. Op wedstrijden met meer lengte (0:30 - 1:00uur), of een combinatie van sprint en endurance. Geef de kampioenschappen meer een podium, meer/uitgebreidere leaderboards (per land/auto/etc.). Prestaties in een kampioenschap die bewaard worden in een soort van prijzenkast.
Ik had gehoopt dat Gran Turismo Sport de game zou zijn die juist dit zou aanpakken omdat ze beweren de E-sport racegame te willen zijn. Voor mij draait E-sports om competitie en proberen beter te zijn dan je naaste concurrenten, op welk niveau dan ook. Vooralsnog krijg ik niet het gevoel dat dit eruit wordt gehaald. Zitten jullie net als mij ook te wachten of vinden jullie het prima zoals het nu is?
PSN: DirkvT
Als ik je een tip mag geven (je bent gewoonweg al best snel):dvdkiwi schreef op donderdag 16 november 2017 @ 16:36:
De daily met de RCZ op Dragon Trail is tof maar erg lastig om een goede tijd neer te zetten. Als ik de top 10 bekijk kan/moet ik nog 3(!) seconden kunnen winnen, maar waar? Eén seconde lukt misschien nog wel maar een 2:16 zie ik er niet in zitten, laat staan een 2:15. Tips zijn welkom
Hier mijn snelste lap zover:
[video]
Ik zie dat je vaak (ook op andere videos) de neiging hebt om redelijk vroeg de apex te pakken en daardoor ook al redelijk vroeg instuurt. Je entry snelheid is dan best hoog (goed om in te halen) maar je verliest mid corner speed en nog belangrijk: exit snelheid.
Een bocht is 9 van de 10 keer niet een uitdaging qua ingaan van de bocht maar het snel eruit komen.
Rem langer door, stuur later in en pak (afhankelijk van de bocht) de apex later. Hierdoor zal je snelheid bij het uitkomen van de bocht hoger liggen wat je helemaal meeneemt de rechte stukken op
PSN RobinNova
Thanks RobinNova, hier gaan we eens aan werken!
Gisteren een paar van de circuit experiences gedaan en ondanks dat ik het rally helemaal niet zo leuk vind blijft de replay mode ontzettend vet
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=z_pYEb2hNc4]
Tot slot nog een verbeterde feature:
[ Voor 47% gewijzigd door Superkiwi op 17-11-2017 10:24 ]
Voor de mensen die zich afvragen hoe je een 10sec op nurburgring 24 h track kan zetten in de circuit experience mode.
Hoop wel dat dit snel gefixed word. Ben wel van een easy money of xp glitch( kan je zeggen heb het gisteren even geprobeerd en het werkt echt) maar dit is dus ook in een online race te doen...
Net als in forza heb ik die glitch flink gedaan(maar dat was omdat ik dengame niet zo leuk vond..) maar dat was puur een offline glitch zeg maar. Maar met deze kan je dus winnen in 20a30 sec, en geloof dat het ook online werkt.
Moet wel een enkele lap zijn want meer keer achter mekaar doen lukt niet.
Maja zal vast snel gepatched worden. Maar voor de mensen met weinig tijd en toch graag geld willen glitchen voor een bepaalde auto there it is.

Heb een gelijkaardig probleem, de max throttle gaat hier maar tot +-90%. Op sommige circuits verlies je daardoor heel wat tijd..Blijkbaar ben ik niet de enige en is er ook niet echt een oplossing buiten een nieuwe controller aan te schaffen...job115 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 19:59:
Vraagje, Is het mogelijk om de deadzones van de controller aan te passen? Ik heb wat moeite met gedoseerd gas geven door de korte slag van de trigger die maar gebruikt wordt.
iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....
Voor jouw probleem is wel een oplossing, als je een beetje handig bent:Jimster21 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:50:
[...]
Heb een gelijkaardig probleem, de max throttle gaat hier maar tot +-90%. Op sommige circuits verlies je daardoor heel wat tijd..Blijkbaar ben ik niet de enige en is er ook niet echt een oplossing buiten een nieuwe controller aan te schaffen...
SR8 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 08:48:
[...]
Dan heb je hoogstwaarschijnlijk dit probleem:
http://i.imgur.com/Say07uH.jpg
Als je een beetje handig bent, zelf makkelijk op te lossen met een nieuw rubbertje. Bijvoorbeeld uit China. Ik heb het zelf gerepareerd met een trigger rubbertje uit een kapotte DS3. Niet helemaal het goede formaat, maar wel 'passend' gekregen en dat rubbertje is ook een stuk dikker.
[ Voor 21% gewijzigd door SR8 op 17-11-2017 11:35 ]
Ik bedoelde het eigenlijk meer in de zin dat het spel al 100% throttle input laat zien terwijl ik de trigger nog niet volledig heb ingedrukt. Hoop niet dat ik nu al een nieuwe controller hoef te kopen, ding is net 3 dagen oud...Jimster21 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:50:
[...]
Heb een gelijkaardig probleem, de max throttle gaat hier maar tot +-90%. Op sommige circuits verlies je daardoor heel wat tijd..Blijkbaar ben ik niet de enige en is er ook niet echt een oplossing buiten een nieuwe controller aan te schaffen...
Verwijderd
En die viese glitches en cheat nerds, man wat haat ik dat, was juist 1 van de redenen om over te stappen van PC naar console, maar zelfs op de console duiken ze af en toe op.
In Dirt 4, waar de ranglijsten van elk platform samengesmolten waren, waren echt elke cheat tijden van PC spelers, je kon zo elke top tien naar beneden scrollen met cheat tijden en allemaal platform PC, wat n lol

Volgens mij zijn dat 2 verschillende dingen:Jimster21 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:50:
[...]
1. korte slag in trigger is het moeilijk dosseren op 70/80/90%
2. Niet de 100% kunnen halen.
Punt 1 heb ik ook last van met het stuur en pedalen, dit omdat de throttle curve exponentieel loopt en niet linear. De laatste paar procenten zijn moeilijk te handelen hierdoor. Ditzelfde geldt voor de brake pedal. In Assetto Corsa (PC) is dit gelukkig allemaal aan te passen maar in GT Sport niet.
Punt 2 kan een hardware probleem zijn, even schoonmaken van de triggers of pedalen als je dit met stuur hebt kan vaak helpen.
Wel grappig dat de ai op de nordschleife gaat knipperen en voor je aan de kant gaat zodra je een paar honderd meter achter ze aan rijdt, maar tegelijk ook jammer voor het racen dat ze je eigenlijk vrij baan geven.
Morgen maar weer eens proberen.
PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]
Nu met de 4c na 15 laps en 100km een 1:12.8. Met een optimale tijd van 1:12.2...
Die wagen is wel echt stukken sneller dan mn vipertje..
yep, helaas kan ik er nog steeds niet mee overweg, toch maar eens blijven proberen een hele avond.v8power67 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 23:40:
Hoe bizar is de 4c gr4... Reed met mn viper waar ik zon 2800km mee gereden heb onderhand een 2:13.6.
Nu met de 4c na 15 laps en 100km een 1:12.8. Met een optimale tijd van 1:12.2...
Die wagen is wel echt stukken sneller dan mn vipertje..
Ding overstuurd als de pest
Ja klopt maar je kan juist met die overstuur zo spelen dat je heel makkelijk door bochten gaat.rgarretsen schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 23:57:
[...]
yep, helaas kan ik er nog steeds niet mee overweg, toch maar eens blijven proberen een hele avond.
Ding overstuurd als de pest
Alleen de tragere bochten zijn lastig. Zonder tcs is het wel een extra uitdaging. Maar ben blij met mn ronde.
Kan sneller maar vind best zo
Eerste stint fuel map op 2 gezet en 9 rondes gereden, tweede stint fuel map op 4 gezet en 10 rondes gereden, 3e stint fuel map op 6 gezet en 11 rondes gereden. Op de finish nog fuel voor 0.2 rondjes over.
Alles op Racing Medium banden, die waren aan het eind van stint 3 wel half gaar.
Tijdens de laatste stint kwam de AI met 2-3 sec per ronde dichterbij maar omdat die vier pitstops hadden kwam de eerste plaats niet in gevaar: uiteindelijk 24 sec voorsprong.
Leuke race, op naar mission challenges rijtje 7
*edit
Die waren tof! Even buiten de AI gerekend want die waren erg, erg vervelend...
[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 18-11-2017 18:01 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Volgens mij is dat de black friday acties geldig van 24-27steJumpman schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 21:14:
Voor iedereen die nog twijfelt. Gran Turismo Sport vanaf maandag 20-11-2017: € 29,00.
Sta een paar honderste van een top 10 plek af... Maakte veel foutjes dus zou nog kunnen.
Btw pak de beetle gr3. Dat ding is gewoon te bizar OP.
Heeft heel veel grip en power. Loopt op rechte stukken harder of even hard als andere gr3 en dan heb je nog meer grip ook.
Mn optimale ronde was een 8:16.667... had ik die paar foutjes maar niet gemaakt
[ Voor 41% gewijzigd door v8power67 op 19-11-2017 13:47 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ook een paar keer dat iemand zijn wagen ertussen gooit waar het eigenlijk helemaal niet kan

Ja op zon circuit gebeurt dat veel... Is te krap en te langzaam en dan proppen mensen hem er vaak tussen op onmogelijke plekken..dvdkiwi schreef op zondag 19 november 2017 @ 14:18:
Ik ben vooral bezig met de daily op Interlagos maar meer dan een 14e plaats zit er in de eerste paar races niet in; de concurrentie heeft de track en auto een stuk beter door.
Ook een paar keer dat iemand zijn wagen ertussen gooit waar het eigenlijk helemaal niet kan
Daarom hou ik het bij nurburgring 24h qualificatie. Vind ik leuk genoeg haha.
Voor wie mn ronde wil zien. Ben zeker niet de snelste maar ben toch best trots op mn ronde
Net trouwens een lekkere kwalificatieronde op Interlagos neergezet, die me zowaar een pole position gaf
De druk tijdens de race zat er goed op want de nr2 bleef goed in de buurt. Helaas voor hem maakte hij in lap 3 een klein foutje waardoor ik ondanks wat kleine foutjes van mijn kant een beetje uit kon lopen en eindelijk een overwinning heb kunnen boeken, mijn eerste in de B/S rating klasse
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_jH7SsJoBoA]
Hier dezelfde race maar dan vanuit replay mode.
Heb ik al gezegd hoe tof deze game is?
Was zo mooi geweest als alles ook in VR gespeelt kon worden.
Congrats, dat is een mooie!dvdkiwi schreef op zondag 19 november 2017 @ 15:50:
Het was gelijk de 91e dus de trophy is binnen!
Ja, maar hij is ook gewoon geweldig.Heb ik al gezegd hoe tof deze game is?
Heerlijkste racegame in tijden, wat mij betreft. Online vind ik ook echt wel een aardig werkend systeem. Tuurlijk heb je alsnog weleens een troll er tussen zitten, maar waar zie je de niet. Over het algemeen heb ik de meeste races toch echt wel plezier en maar soms de balen dankzij een etterbak.
Je moet, mijns inziens, er wel vanuit gaan dat er soms ook gewoon echt ongelukjes en onbedoelde tikjes voorkomen, maar dat is op het circuit niet anders... Iedereen probeert gewoon zo snel mogelijk te gaan, dan zit je al snel op het randje en dichtbij een foutje. Ik maak ook weleens een foutje waarmee ik anderen onbedoeld benadeel.
Dat straffen soms ook niet terecht zijn, omdat het een fout van de ander is, gebeurt in het echt ook, vraag maar aan Max
Ja, ik vind het ook erg tof

[ Voor 8% gewijzigd door breminem op 19-11-2017 18:01 ]
Wat. Een. Poepmissie.
Is dat op die oval? Die heb ik ook wel een paar keer opnieuw moeten doen....dvdkiwi schreef op zondag 19 november 2017 @ 18:55:
Bezig met mission challenge 8-6....
Wat. Een. Poepmissie.

PSN ID = Zathan772
Heb nu 5 pogingen gedaan maar die WRX loopt de laatste paar laps gewoon uit, ook op de straights en dat terwijl ik in dezelfde auto rij met fuel map op max power

Ik heb verschillende tactieken geprobeerd (pitten in lap 8, 9 en 10) maar geen enkele heeft nog gewerkt.
Qua banden twijfel ik ook wat het beste is, of ik beide stints op mediums moet rijden of toch één stint op medium en één stint op hard.
Hier ga ik vanavond nog wel even zoet mee zijn...
[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 19-11-2017 19:09 ]
Oh vreemd, ik heb gisteren goud gehaald.dvdkiwi schreef op zondag 19 november 2017 @ 19:08:
Yep, dat is die. Volgens de leaderboards heb jij die ook nog niet op goud
Heb nu 5 pogingen gedaan maar die WRX loopt de laatste paar laps gewoon uit, ook op de straights en dat terwijl ik in dezelfde auto rij met fuel map op max power
Ik heb verschillende tactieken geprobeerd (pitten in lap 8, 9 en 10) maar geen enkele heeft nog gewerkt.
Qua banden twijfel ik ook wat het beste is, of ik beide stints op mediums moet rijden of toch één stint op medium en één stint op hard.
Hier ga ik vanavond nog wel even zoet mee zijn...
Ik heb ´m met de Beetle gereden en ben begonnen op medium banden. Na 12 ronden pitten ,9 ronden brandstof erbij en over op soft.
PSN ID = Zathan772
Verwijderd
Ik zou yoch echt voor een t300/500 gaan .vond de 150 ,toch wat minder aanvoelenbreminem schreef op zondag 19 november 2017 @ 17:57:
Hopen dat er komende week nog een leuke black friday deal voor een stuurtje voorbij komt. T150RS Pro bijvoorbeeld...
Ik zie het al Snoei, er staan een snoei en een zathan op de leaderboards
Speel jij met 2 accounts?
Heb 'm wel gehaald nu
Moest de laatste 5 ronden de nummer 2 flink blokken anders had ie me kwijt gereden...
[YouTube: https://youtu.be/J5WW2JEbxQ4]
[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 19-11-2017 20:57 . Reden: baas van een video toegevoegd ]
Haha nee, die andere is m´n broerdvdkiwi schreef op zondag 19 november 2017 @ 20:14:
[...]
Ik zie het al Snoei, er staan een snoei en een zathan op de leaderboards![]()
Heb 'm wel gehaald nu
Moest de laatste 5 ronden de nummer 2 flink blokken anders had ie me kwijt gereden...
PSN ID = Zathan772
Ja dat ding is alsof je GT3 speelt. Jammer. Ik heb em ook gekocht en kon 15 seconden van mijn tijd halen met de Corvette. Wel een grappig ding, maar absoluut een on rails auto.v8power67 schreef op zondag 19 november 2017 @ 14:44:
[...]
Ja op zon circuit gebeurt dat veel... Is te krap en te langzaam en dan proppen mensen hem er vaak tussen op onmogelijke plekken..
Daarom hou ik het bij nurburgring 24h qualificatie. Vind ik leuk genoeg haha.
Voor wie mn ronde wil zien. Ben zeker niet de snelste maar ben toch best trots op mn ronde
[video]
Net een potje op de Nordschleife gedaan en jammer genoeg van de 2e de 4e plek beland. Helemaal aan mezelf te wijden. Ik ben behoorlijk consistent geworden, maar wil soms nog wat te veel.
[ Voor 12% gewijzigd door PjotrStroganov op 19-11-2017 20:59 ]
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Mediamarkt is aan het stunten en heeft de Day One en normale versie deze week voor €29 !!!
http://www.mediamarkt.nl/...pf%7C1509103%7C%7Cp%7C%7C
En
http://www.mediamarkt.nl/...laystation-4-1455720.html
Zo lees ik het ook.... dus opzich wel leuke bonus maar ik mis dan nog behoorlijk wat met de nog luxere versies?breminem schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:05:
De Day One edition is volgens mij gewoon de normale versie incl. wat in-game zooi zoals een exclusieve helm, 250.000 credits enz.
Maar voor zo'n mooie prijs (€29,-) zou ik lekker voor de Day One edition gaan. Heb drie weken geleden deze versie nog voor €45,- aangeschaft.
dvdkiwi in "[PS4] Gran Turismo Sport"MKMosselman schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:01:
Kan iemand svp nog eens ergens de verschillen posten tussen alle versies? Ik krijg het niet gevonden zo snel.
Alstu
https://www.bol.com/nl/p/...ion-ps4/9200000058789338/
[ Voor 35% gewijzigd door BertP op 20-11-2017 09:39 ]
Pas als je level 20 bent als ik het goed heb. Dat gaat je niet in een avond lukken ben ik bang.BertP schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:39:
bol.com heeft hem nu ook voor €29Net besteld, vanavond ouderwets rondjes nordschleife!
https://www.bol.com/nl/p/...ion-ps4/9200000058789338/
Flink oefenenhomernt schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:41:
[...]
Pas als je level 20 bent als ik het goed heb. Dat gaat je niet in een avond lukken ben ik bang.
Snap ik, ben bekend met de GT seriesdvdkiwi schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:45:
Hij bedoelt dat je de Nordschleife pas unlockt als je level 20 bent
Nice, thanx voor de tip! Zal zo even wat fora afspeuren, mocht ik wat tegenkomen post ik het hier ook wel even.homernt schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:52:
Ik weet even niet meer hoe het heet maar je kunt door bepaalde dingen doen extra punten scoren en dan daarmee sneller levelen. Bijvoorbeeld door een x aantal foto's te nemen of drift punten halen. Dat heb ik gedaan en was nog redelijk snel level 25 en dan kan je overal bij.
TOP!!! Precies wat ik zocht.
Is er bij (net bestelde) Day One edititie links of rechts om ook nog ooit die auto's te orderen via mini betalingen via Playstore ofzo die wel bij de steelbook editie zitten?
Vind het leuke extra's die onderstaande maar jeetje... ik ga geen 50 euro meer uitgeven dan hé nu hij zo mooi in de bonus is toch?
Alle wagens die als extra in de Steelbook of Collector's Edition zitten zijn gewoon ingame met credits te koop
Behalve de safety cars, die koop je ingame met zogenaamde mileage punten die je tijdens het rijden verdient. Die zijn dan weer in te wisselen in de mileage store die elke dinsdag van content verandert.
Waarschijnlijk zullen de auto's die te koop zijn in de mileage store rouleren dus ik denk niet dat je auto's (bijvoorbeeld die van de afgelopen weken) mis kunt lopen.
Als ik in dit forum zo lees hoe snel jullie door de campaign heen gaan dan voel ik me echt een noob
KIJK!!! Dat maakt het gamen helemaal intens als je ze echt zelf vrij speelt.dvdkiwi schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:09:
Nope, geen mini betalingen
Alle wagens die als extra in de Steelbook of Collector's Edition zitten zijn gewoon ingame met credits te koop
Behalve de safety cars, die koop je ingame met zogenaamde mileage punten die je tijdens het rijden verdient. Die zijn dan weer in te wisselen in de mileage store die elke dinsdag van content verandert.
Waarschijnlijk zullen de auto's die te koop zijn in de mileage store rouleren dus ik denk niet dat je auto's (bijvoorbeeld die van de afgelopen weken) mis kunt lopen.
Serieus goed bestede 29 euro dus vandaag :-)
En die safety car is natuurlijk leuke bonus.
(Was dat steelbook nou echt zoveel mooier dan mensen?)
JaMKMosselman schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:22:
[...]
(Was dat steelbook nou echt zoveel mooier dan mensen?)
Echt ook hé.... doe eens leuke redenen hierneer plempen als je wil
Vanaf morgen ik dus hopelijk ook weer verslaafd aan GT

9 Extra auto's, extra credits, chromen racehelm (al heb ik die raar genoeg nooit gehad), extra mooi stalen hoesje mét beschermhoesje.MKMosselman schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:36:
[...]
Echt ook hé.... doe eens leuke redenen hierneer plempen als je wil
En ten tijde van launch was ie slechts een tientje duurder dan de normale editie dus zoveel scheelde het toen niet
Kun je niet gewoon een lobby aanmaken met de nordschleife? Kun je iig even rondscheurenhomernt schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:41:
[...]
Pas als je level 20 bent als ik het goed heb. Dat gaat je niet in een avond lukken ben ik bang.
https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch
[ Voor 33% gewijzigd door SR8 op 20-11-2017 17:56 ]
Zijn er ook al specifieke racers met alleen tweakers?
Ja die PSN naam levert af en toe wat verwarring opdvdkiwi schreef op zondag 19 november 2017 @ 20:14:
[...]
Ik zie het al Snoei, er staan een snoei en een zathan op de leaderboards![]()
Heb 'm wel gehaald nu
[video]
Ik heb hem gisteren ook gehaald met een Beetle
"It's nice to be important, but it's more important to be nice" : H.P. Baxxter 1995
Jazeker: http://www.psnracing.nl/Requiem19 schreef op maandag 20 november 2017 @ 17:58:
Ik heb gebruikgemaakt van deze leuke deal.
Zijn er ook al specifieke racers met alleen tweakers?
Elke zondag hele mooie races, tenminste als je niet vast gelijmd zit aan de startgrid

Overkomt volgens mij steeds dezelfde mensen toch? Vraag me af waar het aan ligt..smokeintheface schreef op maandag 20 november 2017 @ 18:46:
[...]
Jazeker: http://www.psnracing.nl/
Elke zondag hele mooie races, tenminste als je niet vast gelijmd zit aan de startgrid
Ik had er vorige week gelukkig geen last van, afgelopen zondag beide racesBaas41 schreef op maandag 20 november 2017 @ 21:15:
[...]
Overkomt volgens mij steeds dezelfde mensen toch? Vraag me af waar het aan ligt..

Achja volgend weekend nieuwe ronde nieuwe kansen. (vind brands hatch wat dat betreft toch niet echt een fijn circuit, maar baalde er wel een beetje van dat ik niet mee kon doen)
Verbazingwekkend dat die bug er nog steeds in zit.smokeintheface schreef op maandag 20 november 2017 @ 18:46:
[...]
Jazeker: http://www.psnracing.nl/
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Eerste race was een compleet drama, een stel Duitsers dachten bumpercars aan het spelen te zijn in de race en even later werd ik zelfs gedisconnect..
Dat resulteerde in een B-B rating naar een C-D rating
Daarna ging het beter, veel beter zelfs, de eerst volgende race cleansheet gewonnen, race daarop 2de en daarna nog een keer 1st.
Toen was ik al snel weer terug bij m`n B-B rating en dacht ik nog even een merkencup-race te doen.
Wat waren die mensen snel

Doordat het een race in niemandsland was nu zelfs een safetyrating van A gekregen
Al met al een mooi eindresultaat van de dag
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
In us is hij zelfs achter forza 7, en die kwam eerder uit(denk 2e leven ivm xox launch), dus ja is opzich niet raar ivm forza is erg usa minded.
Maar andere cijfers hebben we niet.
Maar deze drop is denk ik wel te linken met eventuele tegenvallende verkopen.
Jammer want ik vind beste racer van moment.
Blijkbaar maakt de hoeveelheid content meer uit dan de game zelf...
Over de dlc is maar afwachten. Sowieso erg stil vanuit PD. Jammer want zou graag een beetje willen weten hoe en wat.
Edit: zie dat forza nu ook flink in de aanbieding gaat. Naja misschien een makkelijke manier van meer mensen binnen halen rond de feestdagen ?
Een ps4 met gt sport is een mooie kerst deal.
Naja merk online gelukkig nog geen schaarste aan mensen dus denk dat wel meevalt allemaal.
[ Voor 20% gewijzigd door v8power67 op 21-11-2017 10:28 ]
Dit.v8power67 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:20:
Verwijderd
Kan er mee door ja maar zeker niet de beste van het momentv8power67 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:20:
In de uk viel de verkoop erg snel omlaag ja.
In us is hij zelfs achter forza 7, en die kwam eerder uit(denk 2e leven ivm xox launch), dus ja is opzich niet raar ivm forza is erg usa minded.
Maar andere cijfers hebben we niet.
Maar deze drop is denk ik wel te linken met eventuele tegenvallende verkopen.
Over de dlc is maar afwachten. Sowieso erg stil vanuit PD. Jammer want zou graag een beetje willen weten hoe en wat.
Edit: zie dat forza nu ook flink in de aanbieding gaat. Naja misschien een makkelijke manier van meer mensen binnen halen rond de feestdagen ?
Een ps4 met gt sport is een mooie kerst deal.
Naja merk online gelukkig nog geen schaarste aan mensen dus denk dat wel meevalt allemaal.
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.
Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing