• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:38
Degene die spelen met controller; welke buttons gebruiken jullie om te schakelen?

PSN: breminem

• smokeintheface
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 31-07 10:56
breminem schreef op donderdag 16 november 2017 @ 12:28:
Degene die spelen met controller; welke buttons gebruiken jullie om te schakelen?
Als ik met de controller speel gewoon met de default settings.
Als ik het goed heb X op schakelen en vierkant terug schakelen.

[ Voor 10% gewijzigd door smokeintheface op 16-11-2017 12:32 ]

PSN: SmokeInTheFaceNL

• WittiW
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-03-2022
Die twee heb ik omgedraaid. [] opschakelen en x terug

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb rondje opschakelen. Vierkantje terug, en x is handrem. Hiermee kan je met standaard autos de snelle schakel truc doen. De handrem opschakelen truc werkt soms echt wel goed ;)
Plus het is dezelfde opstelling als forza en dat maakt het wel handig. Alleen is dan x(A) de koppeling daar.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• breminem
Top! Thanks voor jullie input! d:)b

[ Voor 9% gewijzigd door breminem op 16-11-2017 13:29 ]

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:59
Je kunt ook gaan gassen/remmen met je rechterpookje en dan schakelen met L2/R2. Dat is de setting die ik nu gebruik. Het pookje geeft mij wat meer gevoel in gasgeven en remmen.

Gisteren Interlagos met B/B, maar ik kom die SR:B niet meer uit.
Had geen goede kwali door verkeerde keuze van auto, vervolgens bleef ik rond positie 10 hangen en dat is vaak de beuk club. Qua racepace kan het sneller, maar omdat je loopt te kloten met mensen om je heen, gaat je rating dus ook niet fatsoenlijk omhoog... Baal daar wel van, want in B/A was het wat prettiger racen.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• Hegeman
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17-09 11:49

Hegeman

Weet van alles wat

Waarom zit er zoveel verschil in auto's in bepaalde groepen?
Bijvoorbeeld de gr. 3 race op Interlagos gisteren, met de GT86 niet vooruit te branden terwijl het met de TT een stuk beter gaat (wint eerste race).

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
giantgiantus schreef op donderdag 16 november 2017 @ 07:59:
[...]

Is dat nog aan te leren als je al jaren met automaat speelt (en 33 bent)?
Neen, helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel joh. Paar rondjes en je bent er aan gewend! :)
Hegeman schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:28:
Waarom zit er zoveel verschil in auto's in bepaalde groepen?
Bijvoorbeeld de gr. 3 race op Interlagos gisteren, met de GT86 niet vooruit te branden terwijl het met de TT een stuk beter gaat (wint eerste race).
Helaas is het balance of perfomance systeem een beetje kapoet.
Voor de meeste circuits heb je altijd een paar autos die beste zijn. En de rest zijn soms echt flink trager.
Bv de gt86 (gr4 btw) is een auto met kleine wielbasis. Veel pk en weinig gewicht. Dus op hele snelle banen is deze snel. Maar op de meer bochtige circuits is het echt moeilijk mee te komen.
En de fwd autos zijn vaak overpowered en erg licht. Dus op een recht stuk zijn ze gewoon weg. Maar in de bochten zijn ze wel wat minder maar niet veel minder.
Maar dit word vast wel weer gebalanceerd. Net als de scirocco die was is zwaar OP. Maar na een patch niet meer, maar de 4wd autos zijn sowieso best kansloos nu, zeker de veyron wtf...
En ja veel rwd met blok voorin zijn soms snel maar meestal niet.
Beste zijn de Mégane, de alfa en citroen.
En soms de viper maar dat is zelfzaam.

• Schimanski81
  • Niet online
v8power67 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 16:27:
[...]

Helaas is het balance of perfomance systeem een beetje kapoet.
Voor de meeste circuits heb je altijd een paar autos die beste zijn. En de rest zijn soms echt flink trager.
Bv de gt86 (gr4 btw) is een auto met kleine wielbasis. Veel pk en weinig gewicht. Dus op hele snelle banen is deze snel. Maar op de meer bochtige circuits is het echt moeilijk mee te komen.
En de fwd autos zijn vaak overpowered en erg licht. Dus op een recht stuk zijn ze gewoon weg. Maar in de bochten zijn ze wel wat minder maar niet veel minder.
Maar dit word vast wel weer gebalanceerd. Net als de scirocco die was is zwaar OP. Maar na een patch niet meer, maar de 4wd autos zijn sowieso best kansloos nu, zeker de veyron wtf...
En ja veel rwd met blok voorin zijn soms snel maar meestal niet.
Beste zijn de Mégane, de alfa en citroen.
En soms de viper maar dat is zelfzaam.
Over het algemeen rij ik wat ik leuk vind. De 10 laps races trouwens wel met 4wd ivm bandenslijtage. Vanaf ronde 7 kun je behoorlijk inlopen op de RWD ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De daily met de RCZ op Dragon Trail is tof maar erg lastig om een goede tijd neer te zetten. Als ik de top 10 bekijk kan/moet ik nog 3(!) seconden kunnen winnen, maar waar? Eén seconde lukt misschien nog wel maar een 2:16 zie ik er niet in zitten, laat staan een 2:15. Tips zijn welkom :)
Hier mijn snelste lap zover:

[YouTube: https://youtu.be/hVIRgj4TcD0]

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 16-11-2017 16:43 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 11:36
wat een pruts auto, het lijkt wel of je over het circuit aan het toeren bent :)

stort me vandaag op de gr 3, rest is geen ruk aan.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 13:33
Voorlopig een top 10 tijd (zal niet lang duren :P) in de Gr.3 daily:

Ik moet nog sneller kunnen maar dit blijft een erg lastige baan.

Edit: Nu een 2e tijd :o

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DOxS_cOXcAAa_wi.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door SCARfaceE op 16-11-2017 18:24 ]

PSN ID: Beest41

• rgarretsen
blijf op 1:58.0 steken, maar zie net hoe je 2 bochten compleet anders rijd, vanavond ook maar eens proberen en kijken of het wat brengt

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

• WittiW
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-03-2022
Net een leuke race in de manufacturer race. Netjes rijden ook voor het meest. Uiteindelijk twijfel ik wel aan de haalbaarheid. De 19:10 race met rank a t/m e. Allemaal a sr. A rijdt 1:53:5 constant, b tussen 53 hoog en 54. C,d,e weet ik niet. Wel heeft de top 5, de laatste 5 gelapt :+

Weinig mensen...

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
Vraagje, Is het mogelijk om de deadzones van de controller aan te passen? Ik heb wat moeite met gedoseerd gas geven door de korte slag van de trigger die maar gebruikt wordt.

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Net de Nations Cup gereden op Lagio Maggiore, met allemaal B/S lui. Dus dat moet wel een leuke race opleveren, dacht ik.....
Maar man man, wat een dropmongolen zeg, niet normaal :(

Ook leuk dat je, als je met zo'n Lambo aangetikt wordt, 10 meter naar voren vliegt :/
Snel vergeten deze race.

[ Voor 25% gewijzigd door Superkiwi op 17-11-2017 10:02 ]

job115 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 19:59:
Vraagje, Is het mogelijk om de deadzones van de controller aan te passen? Ik heb wat moeite met gedoseerd gas geven door de korte slag van de trigger die maar gebruikt wordt.
Nope. Is helaas niks af te stellen. Je kan wel rechter stick proberen voor gas/rem. Zit wat meer gevoel in.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dirk188
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-11-2020
Hier mijn rondje op Lago Maggiore met de Porsche 911

Ontzettend lastige baan. In iedere bocht zit een valkuil om veel tijd te verliezen. Beest41 en Baas41: respect voor jullie tijden met een controller d:)b

PSN: DirkvT

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:59
Pfff oké. Ik begin dat SR systeem serieus wel beetje irritant te vinden.
Ben nu gezakt naar C alleen maar door anderen. Natuurlijk raak ik soms iemand heel licht, kan gebeuren. Maar iemand die een do or die actie doet, mij vol raakt, moet ik geen straf krijgen.

Iemand die zijn auto verliest. Als ghost terugkomt en in 1x geen ghost meer is en ik er door tegenaan rij, krijg ik 10sec straf.

Iemand ramt mij vol van achter, ik schiet door en krijg nogmaals 10sec straf.

Pffff ik probeer het zooo netjes. Netjes gas los als ik er niet voorbij kan en iemand beukt er vervolgens rechts over de strepen voorbij en geeft mij een duw.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• rgarretsen
Dat is het grote probleem in elke vorm van online racen, maar ik denk dat ze er nog wel iets aan gaan veranderen aangezien sommige penalties naar het slachtoffer gaan ipv de aanstichter.

Het is meer de mentaliteit van er voorbij moeten, geen geduld hebben, en totaal geen idee hebben van waar je wel en waar je niet veilig kan inhalen (als je er maar voorbij bent, verder kijken ze niet).

Tegenwoordig ga ik gewoon aan de kant als ik drama verwacht (niet altijd te voorkomen, maar zelfs als iemand van de baan spinned voor probeer ik niet gewoon volgas door te rijden zodat ik geen kant op kan als de ghost weer normale auto word).

laatste tijd gaat het wel redelijk (helpt dat ik misschien nu wat snellere tijden kan rijden zodat ik meestal net voor het middenveld sta (en daar gebeurd meestal alle chaos).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
v8power67 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 21:34:
[...]

Nope. Is helaas niks af te stellen. Je kan wel rechter stick proberen voor gas/rem. Zit wat meer gevoel in.
Jammer. Een van de weinige dingen die Forza beter doet op het moment. Van het weekend maar is wat meer rondjes rijden en kijken of ik er aan kan wennen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dirk188
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-11-2020
Ik begin te merken dat ik zit te wachten totdat het echte online gebeuren in GT Sport van start gaat. Ik heb op dit moment het gevoel met de daily races en de FIA test kampioenschappen dat het allemaal niet echt veel 'waarde' heeft. Ik hoop dat ik niet aan het wachten ben op iets wat helemaal niet gaat gebeuren.
Het kost best wat tijd om goed te trainen voor een circuit/auto combinatie. Voordat ik dit voor elkaar heb, is de avond voorbij en heb ik geen tijd meer over om nog een aantal races hiermee te rijden. De volgende dag is de tijd die je hebt gezet alweer gewist en gaan we door naar de volgende ronde.

Ik zit te wachten op kampioenschappen met een zelfde raceklasse. Met iedere week een nieuwe ronde op een nieuwe baan. Op wedstrijden met meer lengte (0:30 - 1:00uur), of een combinatie van sprint en endurance. Geef de kampioenschappen meer een podium, meer/uitgebreidere leaderboards (per land/auto/etc.). Prestaties in een kampioenschap die bewaard worden in een soort van prijzenkast.

Ik had gehoopt dat Gran Turismo Sport de game zou zijn die juist dit zou aanpakken omdat ze beweren de E-sport racegame te willen zijn. Voor mij draait E-sports om competitie en proberen beter te zijn dan je naaste concurrenten, op welk niveau dan ook. Vooralsnog krijg ik niet het gevoel dat dit eruit wordt gehaald. Zitten jullie net als mij ook te wachten of vinden jullie het prima zoals het nu is?

PSN: DirkvT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Laatst online: 16-09 12:56
dvdkiwi schreef op donderdag 16 november 2017 @ 16:36:
De daily met de RCZ op Dragon Trail is tof maar erg lastig om een goede tijd neer te zetten. Als ik de top 10 bekijk kan/moet ik nog 3(!) seconden kunnen winnen, maar waar? Eén seconde lukt misschien nog wel maar een 2:16 zie ik er niet in zitten, laat staan een 2:15. Tips zijn welkom :)
Hier mijn snelste lap zover:

[video]
Als ik je een tip mag geven (je bent gewoonweg al best snel):

Ik zie dat je vaak (ook op andere videos) de neiging hebt om redelijk vroeg de apex te pakken en daardoor ook al redelijk vroeg instuurt. Je entry snelheid is dan best hoog (goed om in te halen) maar je verliest mid corner speed en nog belangrijk: exit snelheid.

Een bocht is 9 van de 10 keer niet een uitdaging qua ingaan van de bocht maar het snel eruit komen.

Rem langer door, stuur later in en pak (afhankelijk van de bocht) de apex later. Hierdoor zal je snelheid bij het uitkomen van de bocht hoger liggen wat je helemaal meeneemt de rechte stukken op

PSN RobinNova

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Laatst online: 19:24

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Wow das niet duur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kronos1979 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 08:46:
[...]
Als ik je een tip mag geven (...)
Thanks RobinNova, hier gaan we eens aan werken! d:)b

Gisteren een paar van de circuit experiences gedaan en ondanks dat ik het rally helemaal niet zo leuk vind blijft de replay mode ontzettend vet :D
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=z_pYEb2hNc4]

Tot slot nog een verbeterde feature:

Afbeeldingslocatie: https://www.gtplanet.net/forum/attachments/img_0137-jpg.691493/

[ Voor 47% gewijzigd door Superkiwi op 17-11-2017 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.powerpyx.com/g...-xp-money-exploit-glitch/
Voor de mensen die zich afvragen hoe je een 10sec op nurburgring 24 h track kan zetten in de circuit experience mode.
Hoop wel dat dit snel gefixed word. Ben wel van een easy money of xp glitch( kan je zeggen heb het gisteren even geprobeerd en het werkt echt) maar dit is dus ook in een online race te doen...
Net als in forza heb ik die glitch flink gedaan(maar dat was omdat ik dengame niet zo leuk vond..) maar dat was puur een offline glitch zeg maar. Maar met deze kan je dus winnen in 20a30 sec, en geloof dat het ook online werkt.
Moet wel een enkele lap zijn want meer keer achter mekaar doen lukt niet.
Maja zal vast snel gepatched worden. Maar voor de mensen met weinig tijd en toch graag geld willen glitchen voor een bepaalde auto there it is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster21
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-09 14:31
job115 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 19:59:
Heb een gelijkaardig probleem, de max throttle gaat hier maar tot +-90%. Op sommige circuits verlies je daardoor heel wat tijd..Blijkbaar ben ik niet de enige en is er ook niet echt een oplossing buiten een nieuwe controller aan te schaffen...

iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Jimster21 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:50:
[...]

Heb een gelijkaardig probleem, de max throttle gaat hier maar tot +-90%. Op sommige circuits verlies je daardoor heel wat tijd..Blijkbaar ben ik niet de enige en is er ook niet echt een oplossing buiten een nieuwe controller aan te schaffen...
Voor jouw probleem is wel een oplossing, als je een beetje handig bent:
SR8 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 08:48:
[...]

Dan heb je hoogstwaarschijnlijk dit probleem:
http://i.imgur.com/Say07uH.jpg

Als je een beetje handig bent, zelf makkelijk op te lossen met een nieuw rubbertje. Bijvoorbeeld uit China. Ik heb het zelf gerepareerd met een trigger rubbertje uit een kapotte DS3. Niet helemaal het goede formaat, maar wel 'passend' gekregen en dat rubbertje is ook een stuk dikker.

[ Voor 21% gewijzigd door SR8 op 17-11-2017 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
[...]

Ik bedoelde het eigenlijk meer in de zin dat het spel al 100% throttle input laat zien terwijl ik de trigger nog niet volledig heb ingedrukt. Hoop niet dat ik nu al een nieuwe controller hoef te kopen, ding is net 3 dagen oud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de replays van GTSport sowieso de beste van zowat elke racegame die ik maar kan vinden op youtube of gespeeld heb, zit echt te genieten ook van mijn eigen noob races.
En die viese glitches en cheat nerds, man wat haat ik dat, was juist 1 van de redenen om over te stappen van PC naar console, maar zelfs op de console duiken ze af en toe op.
In Dirt 4, waar de ranglijsten van elk platform samengesmolten waren, waren echt elke cheat tijden van PC spelers, je kon zo elke top tien naar beneden scrollen met cheat tijden en allemaal platform PC, wat n lol :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-09 22:43
[...]

Volgens mij zijn dat 2 verschillende dingen:
1. korte slag in trigger is het moeilijk dosseren op 70/80/90%
2. Niet de 100% kunnen halen.

Punt 1 heb ik ook last van met het stuur en pedalen, dit omdat de throttle curve exponentieel loopt en niet linear. De laatste paar procenten zijn moeilijk te handelen hierdoor. Ditzelfde geldt voor de brake pedal. In Assetto Corsa (PC) is dit gelukkig allemaal aan te passen maar in GT Sport niet.

Punt 2 kan een hardware probleem zijn, even schoonmaken van de triggers of pedalen als je dit met stuur hebt kan vaak helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Laatst online: 17-09 22:55
Ik heb de dailies nu wel een beetje gezien eerlijk gezegd, steeds weer dezelfde tracks en klasse autos. Hopelijk gaan ze snel naar n400 of hoger en bathurst/nordschleife of willow springs, of een keer rally.

Wel grappig dat de ai op de nordschleife gaat knipperen en voor je aan de kant gaat zodra je een paar honderd meter achter ze aan rijdt, maar tegelijk ook jammer voor het racen dat ze je eigenlijk vrij baan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:18
Vandaag eindelijk eens tijd om de PS4 aan te slingeren. Na een uurtje maar weer uitgezet. Het lukt me gewoon niet om 1e te worden in een dagelijkse race. Die Hyundai glijd als de pest over de voorwielen weg bij elke bocht die ik wil nemen, en bij de Blue Moon Speedway kom ik gewoon niet onder de 43.300 sec uit. Zou ook weleens een keer eerste willen worden.

Morgen maar weer eens proberen. >:)

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sander H
  • Laatst online: 17-09 22:55
Die hyundai is een kwestie van slow in fast out, zodra je op het gas gaat merk je ook dat de achterkant ineens wel mee wil draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe bizar is de 4c gr4... Reed met mn viper waar ik zon 2800km mee gereden heb onderhand een 2:13.6.
Nu met de 4c na 15 laps en 100km een 1:12.8. Met een optimale tijd van 1:12.2...
Die wagen is wel echt stukken sneller dan mn vipertje..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rgarretsen
v8power67 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 23:40:
Hoe bizar is de 4c gr4... Reed met mn viper waar ik zon 2800km mee gereden heb onderhand een 2:13.6.
Nu met de 4c na 15 laps en 100km een 1:12.8. Met een optimale tijd van 1:12.2...
Die wagen is wel echt stukken sneller dan mn vipertje..
yep, helaas kan ik er nog steeds niet mee overweg, toch maar eens blijven proberen een hele avond.

Ding overstuurd als de pest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rgarretsen schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 23:57:
[...]

yep, helaas kan ik er nog steeds niet mee overweg, toch maar eens blijven proberen een hele avond.

Ding overstuurd als de pest :)
Ja klopt maar je kan juist met die overstuur zo spelen dat je heel makkelijk door bochten gaat.
Alleen de tragere bochten zijn lastig. Zonder tcs is het wel een extra uitdaging. Maar ben blij met mn ronde.
Kan sneller maar vind best zo :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zojuist mission challenge 6-8 afgerond (30 lap endurance op Lagio Maggiore); wat een lange zit :P
Eerste stint fuel map op 2 gezet en 9 rondes gereden, tweede stint fuel map op 4 gezet en 10 rondes gereden, 3e stint fuel map op 6 gezet en 11 rondes gereden. Op de finish nog fuel voor 0.2 rondjes over.
Alles op Racing Medium banden, die waren aan het eind van stint 3 wel half gaar.
Tijdens de laatste stint kwam de AI met 2-3 sec per ronde dichterbij maar omdat die vier pitstops hadden kwam de eerste plaats niet in gevaar: uiteindelijk 24 sec voorsprong.

Leuke race, op naar mission challenges rijtje 7 :)
*edit
Die waren tof! Even buiten de AI gerekend want die waren erg, erg vervelend...

[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 18-11-2017 18:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VCDfan
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 06:44
In die lange zit kan je wel af en toe een pauze inlassen. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:13
Voor iedereen die nog twijfelt. Gran Turismo Sport vanaf maandag 20-11-2017: € 29,00.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kungfukip
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 10:05
Net voor het eerst een dagelijkse race gewonnen. Vanuit p4 meteen naar p2 na de eerste haarspeldbocht bij de nurburgring. Daarna steeds de nummer 1 op zijn hielen gezeten tot eind ronde 3 waar hij een fout maakt in de laatste bocht. Nog wat gevechten met hem uitgevochten waarbij hij mij van de weg probeert te duwen, om uiteindelijk als eerste over de finish te komen. Wat een heerlijk gevoel :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• breminem
Oef, zojuist driving school 36, na een poging of 40, op goud gezet. Pittigste tot nu toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 21:14:
Voor iedereen die nog twijfelt. Gran Turismo Sport vanaf maandag 20-11-2017: € 29,00.
Volgens mij is dat de black friday acties geldig van 24-27ste

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Damn wat is het fijn dat de 24h nurburgring ner eindelijk is voor dailys. Rij nu een 8:17.195.
Sta een paar honderste van een top 10 plek af... Maakte veel foutjes dus zou nog kunnen.
Btw pak de beetle gr3. Dat ding is gewoon te bizar OP.
Heeft heel veel grip en power. Loopt op rechte stukken harder of even hard als andere gr3 en dan heb je nog meer grip ook.
Mn optimale ronde was een 8:16.667... had ik die paar foutjes maar niet gemaakt :(

[ Voor 41% gewijzigd door v8power67 op 19-11-2017 13:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:42
Net een online race gedaan op de Ring 24h. Geweldige race gehad. Begon op plek 20 en eindigde op 11.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben vooral bezig met de daily op Interlagos maar meer dan een 14e plaats zit er in de eerste paar races niet in; de concurrentie heeft de track en auto een stuk beter door.
Ook een paar keer dat iemand zijn wagen ertussen gooit waar het eigenlijk helemaal niet kan :/

Acties:
  • +3 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zondag 19 november 2017 @ 14:18:
Ik ben vooral bezig met de daily op Interlagos maar meer dan een 14e plaats zit er in de eerste paar races niet in; de concurrentie heeft de track en auto een stuk beter door.
Ook een paar keer dat iemand zijn wagen ertussen gooit waar het eigenlijk helemaal niet kan :/
Ja op zon circuit gebeurt dat veel... Is te krap en te langzaam en dan proppen mensen hem er vaak tussen op onmogelijke plekken..
Daarom hou ik het bij nurburgring 24h qualificatie. Vind ik leuk genoeg haha.

Voor wie mn ronde wil zien. Ben zeker niet de snelste maar ben toch best trots op mn ronde :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Erg snel, netjes _/-\o_ Ik heb jouw replay met cockpit view zitten kijken maar sommige capriolen die jij uithaalt hoef ik met een stuurtje niet te proberen...

Net trouwens een lekkere kwalificatieronde op Interlagos neergezet, die me zowaar een pole position gaf :D
De druk tijdens de race zat er goed op want de nr2 bleef goed in de buurt. Helaas voor hem maakte hij in lap 3 een klein foutje waardoor ik ondanks wat kleine foutjes van mijn kant een beetje uit kon lopen en eindelijk een overwinning heb kunnen boeken, mijn eerste in de B/S rating klasse :) Het was gelijk de 91e dus de trophy is binnen!

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_jH7SsJoBoA]
Hier dezelfde race maar dan vanuit replay mode.
Heb ik al gezegd hoe tof deze game is? d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• damitch300
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-09 17:50
Weet iemand waarom de VR gedeelte zo klein is?
Was zo mooi geweest als alles ook in VR gespeelt kon worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zondag 19 november 2017 @ 15:50:
Het was gelijk de 91e dus de trophy is binnen!
Congrats, dat is een mooie!
Heb ik al gezegd hoe tof deze game is? d:)b
Ja, maar hij is ook gewoon geweldig. O+ O+ O+

Heerlijkste racegame in tijden, wat mij betreft. Online vind ik ook echt wel een aardig werkend systeem. Tuurlijk heb je alsnog weleens een troll er tussen zitten, maar waar zie je de niet. Over het algemeen heb ik de meeste races toch echt wel plezier en maar soms de balen dankzij een etterbak.

Je moet, mijns inziens, er wel vanuit gaan dat er soms ook gewoon echt ongelukjes en onbedoelde tikjes voorkomen, maar dat is op het circuit niet anders... Iedereen probeert gewoon zo snel mogelijk te gaan, dan zit je al snel op het randje en dichtbij een foutje. Ik maak ook weleens een foutje waarmee ik anderen onbedoeld benadeel.
Dat straffen soms ook niet terecht zijn, omdat het een fout van de ander is, gebeurt in het echt ook, vraag maar aan Max ;) Hier ook weer, ik vind het penalty-systeem best redelijk. Het kan wat verbetering gebruiken, maar ik vind het alsnog best knap hoever het al is.

Ja, ik vind het ook erg tof _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
Hopen dat er komende week nog een leuke black friday deal voor een stuurtje voorbij komt. T150RS Pro bijvoorbeeld... O-)

[ Voor 8% gewijzigd door breminem op 19-11-2017 18:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bezig met mission challenge 8-6....
Wat. Een. Poepmissie.
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-02 16:33
dvdkiwi schreef op zondag 19 november 2017 @ 18:55:
Bezig met mission challenge 8-6....
Wat. Een. Poepmissie.
:P
Is dat op die oval? Die heb ik ook wel een paar keer opnieuw moeten doen.... |:(

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yep, dat is die. Volgens de leaderboards heb jij die ook nog niet op goud ;)
Heb nu 5 pogingen gedaan maar die WRX loopt de laatste paar laps gewoon uit, ook op de straights en dat terwijl ik in dezelfde auto rij met fuel map op max power :/
Ik heb verschillende tactieken geprobeerd (pitten in lap 8, 9 en 10) maar geen enkele heeft nog gewerkt.
Qua banden twijfel ik ook wat het beste is, of ik beide stints op mediums moet rijden of toch één stint op medium en één stint op hard.
Hier ga ik vanavond nog wel even zoet mee zijn...

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 19-11-2017 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
dvdkiwi schreef op zondag 19 november 2017 @ 19:08:
Yep, dat is die. Volgens de leaderboards heb jij die ook nog niet op goud ;)
Heb nu 5 pogingen gedaan maar die WRX loopt de laatste paar laps gewoon uit, ook op de straights en dat terwijl ik in dezelfde auto rij met fuel map op max power :/
Ik heb verschillende tactieken geprobeerd (pitten in lap 8, 9 en 10) maar geen enkele heeft nog gewerkt.
Qua banden twijfel ik ook wat het beste is, of ik beide stints op mediums moet rijden of toch één stint op medium en één stint op hard.
Hier ga ik vanavond nog wel even zoet mee zijn...
Oh vreemd, ik heb gisteren goud gehaald.
Ik heb ´m met de Beetle gereden en ben begonnen op medium banden. Na 12 ronden pitten ,9 ronden brandstof erbij en over op soft.

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

breminem schreef op zondag 19 november 2017 @ 17:57:
Hopen dat er komende week nog een leuke black friday deal voor een stuurtje voorbij komt. T150RS Pro bijvoorbeeld... O-)
Ik zou yoch echt voor een t300/500 gaan .vond de 150 ,toch wat minder aanvoelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snoei01 schreef op zondag 19 november 2017 @ 19:13:
[...]
Oh vreemd, ik heb gisteren goud gehaald.
Ik zie het al Snoei, er staan een snoei en een zathan op de leaderboards ;)
Speel jij met 2 accounts?

Heb 'm wel gehaald nu :)
Moest de laatste 5 ronden de nummer 2 flink blokken anders had ie me kwijt gereden...
[YouTube: https://youtu.be/J5WW2JEbxQ4]

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 19-11-2017 20:57 . Reden: baas van een video toegevoegd ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snoei01
dvdkiwi schreef op zondag 19 november 2017 @ 20:14:
[...]

Moest de laatste 5 ronden de nummer 2 flink blokken anders had ie me kwijt gereden...
Haha nee, die andere is m´n broer :)

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:15
v8power67 schreef op zondag 19 november 2017 @ 14:44:
[...]

Ja op zon circuit gebeurt dat veel... Is te krap en te langzaam en dan proppen mensen hem er vaak tussen op onmogelijke plekken..
Daarom hou ik het bij nurburgring 24h qualificatie. Vind ik leuk genoeg haha.

Voor wie mn ronde wil zien. Ben zeker niet de snelste maar ben toch best trots op mn ronde :D
[video]
Ja dat ding is alsof je GT3 speelt. Jammer. Ik heb em ook gekocht en kon 15 seconden van mijn tijd halen met de Corvette. Wel een grappig ding, maar absoluut een on rails auto.

Net een potje op de Nordschleife gedaan en jammer genoeg van de 2e de 4e plek beland. Helemaal aan mezelf te wijden. Ik ben behoorlijk consistent geworden, maar wil soms nog wat te veel. :+

[ Voor 12% gewijzigd door PjotrStroganov op 19-11-2017 20:59 ]

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKMosselman
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15:36
Kan iemand svp nog eens ergens de verschillen posten tussen alle versies? Ik krijg het niet gevonden zo snel.

Mediamarkt is aan het stunten en heeft de Day One en normale versie deze week voor €29 !!!

http://www.mediamarkt.nl/...pf%7C1509103%7C%7Cp%7C%7C

En
http://www.mediamarkt.nl/...laystation-4-1455720.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
De Day One edition is volgens mij gewoon de normale versie incl. wat in-game zooi zoals een exclusieve helm, 250.000 credits enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKMosselman
breminem schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:05:
De Day One edition is volgens mij gewoon de normale versie incl. wat in-game zooi zoals een exclusieve helm, 250.000 credits enz.
Zo lees ik het ook.... dus opzich wel leuke bonus maar ik mis dan nog behoorlijk wat met de nog luxere versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
Geen idee wat het verschil is met de luxere versies maar volgens mij hebben die versies wat exclusieve wagens die je kan downloaden.

Maar voor zo'n mooie prijs (€29,-) zou ik lekker voor de Day One edition gaan. Heb drie weken geleden deze versie nog voor €45,- aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MKMosselman schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:01:
Kan iemand svp nog eens ergens de verschillen posten tussen alle versies? Ik krijg het niet gevonden zo snel.
dvdkiwi in "[PS4] Gran Turismo Sport"
Alstu ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 23:49
bol.com heeft hem nu ook voor €29 :) Net besteld, vanavond ouderwets rondjes nordschleife!

https://www.bol.com/nl/p/...ion-ps4/9200000058789338/

[ Voor 35% gewijzigd door BertP op 20-11-2017 09:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
BertP schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:39:
bol.com heeft hem nu ook voor €29 :) Net besteld, vanavond ouderwets rondjes nordschleife!

https://www.bol.com/nl/p/...ion-ps4/9200000058789338/
Pas als je level 20 bent als ik het goed heb. Dat gaat je niet in een avond lukken ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
homernt schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:41:
[...]

Pas als je level 20 bent als ik het goed heb. Dat gaat je niet in een avond lukken ben ik bang.
Flink oefenen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij bedoelt dat je de Nordschleife pas unlockt als je level 20 bent ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BertP
dvdkiwi schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:45:
Hij bedoelt dat je de Nordschleife pas unlockt als je level 20 bent ;)
Snap ik, ben bekend met de GT series :) Dacht dat je in arcade/time trial wel gewoon rondjes kon rijden maar begrijp dat je eerst level 20 moet halen om deze te unlocken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Ik weet even niet meer hoe het heet maar je kunt door bepaalde dingen doen extra punten scoren en dan daarmee sneller levelen. Bijvoorbeeld door een x aantal foto's te nemen of drift punten halen. Dat heb ik gedaan en was nog redelijk snel level 25 en dan kan je overal bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
homernt schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:52:
Ik weet even niet meer hoe het heet maar je kunt door bepaalde dingen doen extra punten scoren en dan daarmee sneller levelen. Bijvoorbeeld door een x aantal foto's te nemen of drift punten halen. Dat heb ik gedaan en was nog redelijk snel level 25 en dan kan je overal bij.
Nice, thanx voor de tip! Zal zo even wat fora afspeuren, mocht ik wat tegenkomen post ik het hier ook wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKMosselman
TOP!!! Precies wat ik zocht.
Is er bij (net bestelde) Day One edititie links of rechts om ook nog ooit die auto's te orderen via mini betalingen via Playstore ofzo die wel bij de steelbook editie zitten?

Vind het leuke extra's die onderstaande maar jeetje... ik ga geen 50 euro meer uitgeven dan hé nu hij zo mooi in de bonus is toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nope, geen mini betalingen ;)
Alle wagens die als extra in de Steelbook of Collector's Edition zitten zijn gewoon ingame met credits te koop ;)
Behalve de safety cars, die koop je ingame met zogenaamde mileage punten die je tijdens het rijden verdient. Die zijn dan weer in te wisselen in de mileage store die elke dinsdag van content verandert.
Waarschijnlijk zullen de auto's die te koop zijn in de mileage store rouleren dus ik denk niet dat je auto's (bijvoorbeeld die van de afgelopen weken) mis kunt lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• breminem
Heb nu, in 3 weken tijd, zo'n 6 uren gespeeld (weinig tijd om te gamen helaas) en heb nu net in driving school de eerste 39 op goud, haha.
Als ik in dit forum zo lees hoe snel jullie door de campaign heen gaan dan voel ik me echt een noob :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKMosselman
dvdkiwi schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:09:
Nope, geen mini betalingen ;)
Alle wagens die als extra in de Steelbook of Collector's Edition zitten zijn gewoon ingame met credits te koop ;)
Behalve de safety cars, die koop je ingame met zogenaamde mileage punten die je tijdens het rijden verdient. Die zijn dan weer in te wisselen in de mileage store die elke dinsdag van content verandert.
Waarschijnlijk zullen de auto's die te koop zijn in de mileage store rouleren dus ik denk niet dat je auto's (bijvoorbeeld die van de afgelopen weken) mis kunt lopen.
KIJK!!! Dat maakt het gamen helemaal intens als je ze echt zelf vrij speelt.
Serieus goed bestede 29 euro dus vandaag :-)

En die safety car is natuurlijk leuke bonus.

(Was dat steelbook nou echt zoveel mooier dan mensen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKMosselman
Echt ook hé.... doe eens leuke redenen hierneer plempen als je wil _/-\o_

Vanaf morgen ik dus hopelijk ook weer verslaafd aan GT O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MKMosselman schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:36:
[...]
Echt ook hé.... doe eens leuke redenen hierneer plempen als je wil _/-\o_
9 Extra auto's, extra credits, chromen racehelm (al heb ik die raar genoeg nooit gehad), extra mooi stalen hoesje mét beschermhoesje.
En ten tijde van launch was ie slechts een tientje duurder dan de normale editie dus zoveel scheelde het toen niet ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 10:31
homernt schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:41:
[...]

Kun je niet gewoon een lobby aanmaken met de nordschleife? Kun je iig even rondscheuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:59
Foutje in de prijs? 28.99€ lijkt mij wel bizar goedkoop...

https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Je moet het meer zoeken in de richting van het prijsmatchen van een concurrent, aangezien GT Sport deze week in de aanbieding is bij de Mediamarkt voor €29.

[ Voor 33% gewijzigd door SR8 op 20-11-2017 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:27
Ik heb gebruikgemaakt van deze leuke deal :).

Zijn er ook al specifieke racers met alleen tweakers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 206Premium
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-09 14:27
dvdkiwi schreef op zondag 19 november 2017 @ 20:14:
[...]

[video]
Ja die PSN naam levert af en toe wat verwarring op :)

Ik heb hem gisteren ook gehaald met een Beetle :) Beide stints gereden met medium banden. Uiteindelijk gefinished met ruim 3 sec. voorsprong.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice" : H.P. Baxxter 1995

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• smokeintheface
Requiem19 schreef op maandag 20 november 2017 @ 17:58:
Ik heb gebruikgemaakt van deze leuke deal :).

Zijn er ook al specifieke racers met alleen tweakers?
Jazeker: http://www.psnracing.nl/
Elke zondag hele mooie races, tenminste als je niet vast gelijmd zit aan de startgrid |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-06 19:16
smokeintheface schreef op maandag 20 november 2017 @ 18:46:
[...]

Elke zondag hele mooie races, tenminste als je niet vast gelijmd zit aan de startgrid |:(
Overkomt volgens mij steeds dezelfde mensen toch? Vraag me af waar het aan ligt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeintheface
Baas41 schreef op maandag 20 november 2017 @ 21:15:
[...]

Overkomt volgens mij steeds dezelfde mensen toch? Vraag me af waar het aan ligt..
Ik had er vorige week gelukkig geen last van, afgelopen zondag beide races :X
Achja volgend weekend nieuwe ronde nieuwe kansen. (vind brands hatch wat dat betreft toch niet echt een fijn circuit, maar baalde er wel een beetje van dat ik niet mee kon doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
Yes, ben nu toe aan de laatste 8 challenges in driving school op goud te halen. Eerste is driften....brrr! Durf vanavond geen poging meer te doen, morgen maar haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
smokeintheface schreef op maandag 20 november 2017 @ 18:46:
[...]

Verbazingwekkend dat die bug er nog steeds in zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:13
Hij gaat nog lager, Gran Turismo Sports € 19,99 bij Intertoys met Black Friday.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:13
Haha wat een prijs, had eentje voor me broer gekocht bij mm die gaat mooi terug, intertoys betere deal.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• angerblub
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:24
Gisteren een groot aantal races kunnen doen in de sport modes. Ik blij met een mooie groep 3 race op de nurburgring GP. Een mooie quali gezet voor mijn doen van 1:59.4 en racen maar...

Eerste race was een compleet drama, een stel Duitsers dachten bumpercars aan het spelen te zijn in de race en even later werd ik zelfs gedisconnect..

Dat resulteerde in een B-B rating naar een C-D rating :(

Daarna ging het beter, veel beter zelfs, de eerst volgende race cleansheet gewonnen, race daarop 2de en daarna nog een keer 1st.
Toen was ik al snel weer terug bij m`n B-B rating en dacht ik nog even een merkencup-race te doen.

Wat waren die mensen snel :O de top was niet bij te houden en reed constant 5de tot dat de nummer 3 en 4 aan de stok kregen in de laatste ronde en er eentje heel veel straf moest inlossen en uiteindelijk 4de geëindigd.

Doordat het een race in niemandsland was nu zelfs een safetyrating van A gekregen :)

Al met al een mooi eindresultaat van de dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:17
Hoe kan het eigenlijk dat GTS zo goedkoop al wordt aangeboden nu? Tegenvallende verkopen? En zou dit in de toekomst nog consequenties kunnen hebben voor mogelijke DLC?

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In de uk viel de verkoop erg snel omlaag ja.
In us is hij zelfs achter forza 7, en die kwam eerder uit(denk 2e leven ivm xox launch), dus ja is opzich niet raar ivm forza is erg usa minded.
Maar andere cijfers hebben we niet.
Maar deze drop is denk ik wel te linken met eventuele tegenvallende verkopen.
Jammer want ik vind beste racer van moment.
Blijkbaar maakt de hoeveelheid content meer uit dan de game zelf...
Over de dlc is maar afwachten. Sowieso erg stil vanuit PD. Jammer want zou graag een beetje willen weten hoe en wat.

Edit: zie dat forza nu ook flink in de aanbieding gaat. Naja misschien een makkelijke manier van meer mensen binnen halen rond de feestdagen ?
Een ps4 met gt sport is een mooie kerst deal.
Naja merk online gelukkig nog geen schaarste aan mensen dus denk dat wel meevalt allemaal.

[ Voor 20% gewijzigd door v8power67 op 21-11-2017 10:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:20:
Dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Prima toch. Dat betekent bij de volgende GT release; GT sport inclusief old school career mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:20:
In de uk viel de verkoop erg snel omlaag ja.
In us is hij zelfs achter forza 7, en die kwam eerder uit(denk 2e leven ivm xox launch), dus ja is opzich niet raar ivm forza is erg usa minded.
Maar andere cijfers hebben we niet.
Maar deze drop is denk ik wel te linken met eventuele tegenvallende verkopen.
Over de dlc is maar afwachten. Sowieso erg stil vanuit PD. Jammer want zou graag een beetje willen weten hoe en wat.

Edit: zie dat forza nu ook flink in de aanbieding gaat. Naja misschien een makkelijke manier van meer mensen binnen halen rond de feestdagen ?
Een ps4 met gt sport is een mooie kerst deal.
Naja merk online gelukkig nog geen schaarste aan mensen dus denk dat wel meevalt allemaal.
Kan er mee door ja maar zeker niet de beste van het moment
Pagina: 1 ... 27 ... 88 Laatste

Let op:
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.

Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing