Ik heb deze code geflashed op een NodeMCU. Het joinen leek goed te gaan, de fan (een Itho 545-5036) draaide op een laag toerental (stand I) en ging toen even sneller draaien en toerde daarna weer naar beneden.
Helaas doet de snelheid aanpassen via een HTTP-request het voor geen meter

Ik krijg alleen maar te zien "Deze site is niet bereikbaar. Het duurt te lang voordat 192.168.4.158 reageert."
Op 192.168.4.158 kan ik de ESP wél gewoon pingen (en valt de ping weg zodra ik USB-voeding afkoppel). Maar de webpagina geeft geen 'OK' ofzo terug en de snelheid verandert dus ook niet.
Waarom werkt het niet? Heb mijn CC1101 aangesloten via het schema in de code.
Ik moest overigens sowieso de commando's na rf.sendcommand() wijzigen, blijkbaar is de library in de tussentijd gewijzigd. Dus van
rf.sendcommand(full) naar
rf.sendcommand(IthoFull) anders kon ik de sketch niet eens compilen.
Deze code ook geprobeerd, maar deze blijft bij een hot reboot (reset knopje op ESP) hangen op het verbinden met wifi-netwerk. Alleen met een cold reboot (USB eruit trekken) maakt hij verbinding met wifi.
Maar ook bij deze sketch doet de webpagina niks, terwijl ik de ESP wel kan pingen.
Heb de NodeMCU ook nog geruild voor een Wemos D1 Mini, maar ook hier hetzelfde resultaat
Is één keer koppelen trouwens genoeg (heeft de CC1101 een soort 'MAC-adres') of moet je als je verschillende sketches probeert, ook telkens opnieuw pairen?
[
Voor 30% gewijzigd door
ThinkPad op 10-03-2017 23:56
]