Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

KaiseRRuby schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 13:56:
[...]

Dan voeg ik jou even toe op PSN. Gisteren die level met Joe Ferro op legendary geprobeerd maar echt geen schijn van kans. Was zelf ook echt iedere keer down.

Ga eens even wat guides lezen om mijn striker build optimaal te krijgen want dit is niet zo tof zo, constant down zijn..
OK geen probleem, incursion reeds gehaald.. legendary missions nog niet gedaan.

Ik heb nu 3 builds klaar staan:

Bovenstaande tactician, een reclaimer build met 210 skill, en een DPS striker build voor pvp 325/380/180.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09 14:52
WOOOHOOO: Legendary Napalm gehaald met een stel Duitsers :P

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-09 18:58

Bozznl

GT: The Bozzz88

Leuk man vlak voor het eind van warren gate powerplant legendary > delta error...allemaal er uit gekickt en allemaal hangen op de loading screen. ** spel.

GT: The Bozzz88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Bozznl schreef op zondag 5 maart 2017 @ 20:38:
Leuk man vlak voor het eind van warren gate powerplant legendary > delta error...allemaal er uit gekickt en allemaal hangen op de loading screen. ** spel.
Zonde man :(

Zelf net mijn eerste twee potjes Last Stand gedaan. Vlotte gameplay. Vond het boeiender dan ik vantevoren had gedacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelfde hier. In tegenstelling tot de DZ vind ik de PVP in LS wél leuk.

Kreeg vanavond ook een Warlord uit een Last Stand Cache, heerlijk wapen voor PVP (20% incoming damage reduction while firing). Niet helemaal met de beste talents, maar eindigde er wel gelijk mee bovenaan in een potje. :+

Ben er wel een beetje uit qua build(s). Heb nu een AB-build voor PVP (met Joe Ferro mask en Specialized backpack) en een HE/Exotic build voor PVE. Ga nu voor puur DPS, misschien dat ik er nog een healer of support build bijmaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Van het weekend voor het eerst last stand gedaan om die melding weg te krijgen (wat niet lukt op een of andere manier)

Tegen alle verwacthing in gewonnen en 4 caches binnen geharkt.
Denk deze week nog wel paar keer doen, is wel grappig.

Tegenwoordig DZ in met healer/airburst build, de 3 gasten die de rope wilden hijacken hadden pech >:)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Ben er nu pas achter gekomen dat je eigenlijk firearms moet rollen en niet stamina. Dus ik kan mijn Striker build opnieuw gaan opbouwen. Gisteren vooral leuke potjes in de Dark Zone rondgelopen, op de 1 of andere manier kan ik altijd wel lol hebben in het spel. Of ik loop de dailies, of een incursion, of underground of dark zone. Ook even Survival nog er bij halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob SOS
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-09 13:10
Net level 30 en ongeveer 200 gear ilvl... en merk dat sommige incursions nu DLC vereisen. Season pass is op Kinguin 24,- euro... Zijn alle DLCs het waard? Of kan ik beter een enkele kopen voor 11 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:39:
Van het weekend voor het eerst last stand gedaan om die melding weg te krijgen (wat niet lukt op een of andere manier)

Tegen alle verwacthing in gewonnen en 4 caches binnen geharkt.
Denk deze week nog wel paar keer doen, is wel grappig.
Last Stand is simpel, maar gewoon leuk. Wat heel goed werkt is gear normalisatie: al je stats worden automatisch gemaxt en damage mitigation gaat naar 35%. Dus je hoeft je gear zelf niet te min/maxen, alleen ff zorgen dat je gear hebt met de juiste stats/talents. De rolls zelf mogen slecht zijn, deze wordt voor je gemaxt. :) Dus het is vrij makkelijk om een gearset te bouwen waarmee je mee kan komen.
Rob SOS schreef op maandag 6 maart 2017 @ 11:06:
Net level 30 en ongeveer 200 gear ilvl... en merk dat sommige incursions nu DLC vereisen. Season pass is op Kinguin 24,- euro... Zijn alle DLCs het waard? Of kan ik beter een enkele kopen voor 11 euro?
Ik vind van wel, heb alle drie met plezier gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

NLxAROSA schreef op maandag 6 maart 2017 @ 11:18:
[...]
Last Stand is simpel, maar gewoon leuk. Wat heel goed werkt is gear normalisatie: al je stats worden automatisch gemaxt en damage mitigation gaat naar 35%. Dus je hoeft je gear zelf niet te min/maxen, alleen ff zorgen dat je gear hebt met de juiste stats/talents. De rolls zelf mogen slecht zijn, deze wordt voor je gemaxt. :) Dus het is vrij makkelijk om een gearset te bouwen waarmee je mee kan komen.

[...]

Ik vind van wel, heb alle drie met plezier gespeeld.
Doulbe edged sword.

Ik heb een vintage gear lvl Liberator met Destructive, Talentend en Determined, omdat dat ding lagere gearscore is, hit ik met mijn 3k/3k/9k build alle 3 de talents :X (ja ik run 4Tactician 1-shot seeker mine, sue me :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BranderoS
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 09-09 19:37
Gisteren lvl 30 gehaald en begonnen met underground dlc, ben daar nu lvl 6.

Mijn gearscore is 105 en volgensmij krijg ik niet hoger dan 163 items ivm world-tiers?

Daarnaast speel ik vooral solo en ben ik benieuwd of er mensen zijn die op de pc mee willen doen en iemand accepteren die nog geen max. gear heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
BranderoS schreef op maandag 6 maart 2017 @ 11:40:

Mijn gearscore is 105 en volgensmij krijg ik niet hoger dan 163 items ivm world-tiers?

Daarnaast speel ik vooral solo en ben ik benieuwd of er mensen zijn die op de pc mee willen doen en iemand accepteren die nog geen max. gear heeft?
Ik wil best een keer met je lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BranderoS schreef op maandag 6 maart 2017 @ 11:40:

Brandero stuur me maar even een PB help je wel met levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BranderoS
Jirnsum schreef op maandag 6 maart 2017 @ 11:45:
[...]

Ik wil best een keer met je lopen :)
Super ^^, ik stuur straks een PB
Verwijderd schreef op maandag 6 maart 2017 @ 11:45:
[...]

Brandero stuur me maar even een PB help je wel met levelen.
Zal ik straks even doen ^^

---

Is hard-mode dan een optie? Daar zijn uiteraard betere rewards, maar ben met mijn gear score nét niet sterk genoeg om het in mijn eentje te kunnen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BranderoS schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:37:
[...]

Super ^^, ik stuur straks een PB

[...]

Zal ik straks even doen ^^

---

Is hard-mode dan een optie? Daar zijn uiteraard betere rewards, maar ben met mijn gear score nét niet sterk genoeg om het in mijn eentje te kunnen doen
Kunnnen dan zeker wel op hard mode rond rennen op tier 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Van het weekend voor het eerst sinds september/oktober denk ik weer gespeeld, maar snapte er niks meer van, kon niks meer vinden.

Kon de nieuwe pvp modus niet vinden, erg jammer.

Einde voor mij....

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Mars18 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:47:

Einde voor mij....
Die is onderdeel van een DLC. Dus tenzij je die of de season pass hebt zul je die inderdaad niet kunnen vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 12:56

spartacusNLD

This is Sparta!!

Mars18 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:47:
Van het weekend voor het eerst sinds september/oktober denk ik weer gespeeld, maar snapte er niks meer van, kon niks meer vinden.

Einde voor mij....
:? Heb je de season pass?

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 08:18
Omg is er iemand die de incursion lost signal al heeft gehaald, die is toch niet te doen joh. Krijg geen tijd om op de boss te schieten.
Heb nog nooit zo iets moeilijk gezien!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ja ik heb de season pass, en toch kon ik het niet vinden

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Mars18 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:24:
[...]

Ja ik heb de season pass, en toch kon ik het niet vinden
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=DPPWCuVkptI]

als je dit volgt kom je in de HUB (onder de BoO) vanuit daar kan je underground, survival en last stand starten. succes d:)b
harryvos schreef op maandag 6 maart 2017 @ 22:07:
Omg is er iemand die de incursion lost signal al heeft gehaald, die is toch niet te doen joh. Krijg geen tijd om op de boss te schieten.
stolen signal op Heroic gehaald.. was idd heeel moeilijk. Die laatste boss (4e kamer) is een kwestie van veel coördinatie. Hou er rekening mee dat hij soms niet te beschadigingen is (tussen de waves door) en je hem alleen kan doden als je op hem schiet als er ook andere vijanden aanwezig zijn..

[ Voor 47% gewijzigd door spartacusNLD op 07-03-2017 10:36 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 18:19

Angeloonie

Cheeseburger Addict

harryvos schreef op maandag 6 maart 2017 @ 22:07:
Solo? :P

Op de PTS hadden wij hem vrij snel gehaald op Heroic toen we de achterlijke mechanic in de laatste ruimte doorhadden.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
spartacusNLD schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:33:
[...]

[video]

als je dit volgt kom je in de HUB (onder de BoO) vanuit daar kan je underground, survival en last stand starten. succes d:)b

[...]

stolen signal op Heroic gehaald.. was idd heeel moeilijk. Die laatste boss (4e kamer) is een kwestie van veel coördinatie. Hou er rekening mee dat hij soms niet te beschadigingen is (tussen de waves door) en je hem alleen kan doden als je op hem schiet als er ook andere vijanden aanwezig zijn..

[video]
Oke maar waar kan je dan pvp 8 vs 8 spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:56:
[...]

Oke maar waar kan je dan pvp 8 vs 8 spelen?
In de hoek rechts achter.
Voor de eerste keer moet je met die man praten en daarna bij dat tvtje wat daar staat een filmpje kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
Angeloonie schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:35:
[...]

Solo? :P

Op de PTS hadden wij hem vrij snel gehaald op Heroic toen we de achterlijke mechanic in de laatste ruimte doorhadden.
Knap ik krijg het op hard niet eens voor elkaar!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
spartacusNLD schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:33:
[...]

[video]
Wat mij opvalt is de enorme damage die ik zie, ik kan bijna een heel magazijn leeg schieten op zo'n high level vijand en dan gaat er bijna een streepje vanaf. Toch heb ik best high gear (groen) wapens met hoge damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

harryvos schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 19:58:
[...]
Wat mij opvalt is de enorme damage die ik zie, ik kan bijna een heel magazijn leeg schieten op zo'n high level vijand en dan gaat er bijna een streepje vanaf. Toch heb ik best high gear (groen) wapens met hoge damage.
groen wapens? dan zit je nog heel laag.. wat is je gear score?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
spartacusNLD schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 20:03:
[...]

groen wapens? dan zit je nog heel laag.. wat is je gear score?
Gearscore weet ik even niet uit mijn hoofd , ik bedoel wel de donkergroene gear.
Ik heb 1 exotic gear stuk en 1 exotic wapen. (Pakhan)

[ Voor 4% gewijzigd door harryvos op 07-03-2017 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
Stom van mij gearscore is natuurlijk 256☺

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 11:00:
[...]

In de hoek rechts achter.
Voor de eerste keer moet je met die man praten en daarna bij dat tvtje wat daar staat een filmpje kijken
Bedankt ik ga het proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Elke game in Last Stand nu zie je verschillenden met >100.000 scores. Ze gaan dan gezellig op de spawn met meerdere base-campen met Support Station uit. Dan krijgen ze een hoop kistjes natuurlijk... Ik ben benieuwd of dat ooit gefixed wordt, samen met het cheaten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C6WfDrUWAAE-6FB.png

The Division to Receive Two Free Expansions in Year 2

vanavond om 6 uur onze tijd dus een livestream hier: https://www.twitch.tv/thedivisiongame

hopelijk worden dan o.a. de problemen met 1.6 besproken..

:)

[ Voor 48% gewijzigd door spartacusNLD op 08-03-2017 07:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Phuncz schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 07:16:
Elke game in Last Stand nu zie je verschillenden met >100.000 scores. Ze gaan dan gezellig op de spawn met meerdere base-campen met Support Station uit. Dan krijgen ze een hoop kistjes natuurlijk... Ik ben benieuwd of dat ooit gefixed wordt, samen met het cheaten.
Ik las gisteren op Ubisoft forum dat ze bijna een fix hebben

@spartacusNLD goed te horen dat ze ook dit jaar verder werken aan de game :) Ben benieuwd

[ Voor 9% gewijzigd door Jirnsum op 08-03-2017 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BranderoS
Ik las in dat artikel ook iets over het snel kunnen switchen van build, kan GuildWars2 nog iets van leren ;-)

Hopelijk geven ze iets meer informatie vanavond dan dat in het artikel staat, ben nu nieuwsgierig geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Laatst online: 10-09 14:34
Ik ben erg benieuwd wat ze dan allemaal gaan aankondigen! Toch wel mooi om te zien dat de game niet na het eerste jaar gratis + Season Pass content op een laag pitje wordt gezet ten behoeve van andere games.

Heb inmiddels naast mijn main DPS build (4 Strikers, Specialized backpack en Savage gloves) nu ook een begin gemaakt met een Electronics build.

Op het moment 4 Tactician en 2 Nomad, maar hier kan nog genoeg aan verbeteren uiteraard :) De 2 Nomad vooral voor de Health on kill, zodat ik wat meer survivability heb zonder een healing skill te hoeven equipen. Huidige stats zijn volgens mij 230 / 320 / 285 met als main wapen een LVOA-C met Talented en Determined. Gear mods volledig in Electronics + Skill haste (zijn t/m vrijdag nog te koop bij DZ vendor, must buy!)

Als skills gebruik ik dan de Seeker mine met Airburst en een Sticky Bomb. Performance mods increasen de damage van de Seeker mine, maar kan dat ook omwisselen naar Sticky damage increase. Tot zover vermaak ik me echt kostelijk met deze build :D Het geeft echt voldoening om alles en iedereen op te blazen haha :)

[ Voor 4% gewijzigd door The.Sticky op 08-03-2017 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

In het gedeelte waar je de premium credits kan kopen, via de optie buy now! kom je in de ubisoft shop... echter er gebeurt niets! iemand meer last van?

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Livestream gekeken. Wat een teleurstelling. Geen nieuwe missies, geen nieuwe gebieden, geen season pass. "we realiseerden ons pas een paar dagen geleden dat mensen graag meer story willen hebben". Joh: volgt iemand daar de community.

Waar kunnen we wel naar uitkijken: patches voor op je mouw als je de bestaande content voor de zoveelste keer op een iets getweakte manier gespeeld hebt. Yay.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
Jirnsum schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 20:01:
Livestream gekeken. Wat een teleurstelling. Geen nieuwe missies, geen nieuwe gebieden, geen season pass. "we realiseerden ons pas een paar dagen geleden dat mensen graag meer story willen hebben". Joh: volgt iemand daar de community.

Waar kunnen we wel naar uitkijken: patches voor op je mouw als je de bestaande content voor de zoveelste keer op een iets getweakte manier gespeeld hebt. Yay.....
Oeff dat klinkt niet best, nieuwe missies is toch wel het minste wat ze kunnen uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BranderoS
Ook ik ben best wel teleurgesteld en blij dat ik geen season pass heb gekocht! (heb underground los gekocht).

Als ze écht spelers terug willen halen, dan denk ik dat zij veel meer moeten focussen op story en nieuwe gebieden (central park :p).

De eerste grote update van dit jaar klinkt niet alsof er veel nieuws aankomt, maar gewoon een rework van bestaande content

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-09 15:42
Phuncz schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 07:16:
Ik vroeg mij al af hoe dat zat. Ik ben blij als ik boven de 10k uitkom.
Ik heb de laatste paar keer ook gehad dat ik gematched werd in reeds gestarte spellen. Mega irritant aangezien je dan niet normaal je punten kan verzamelen en het soms al over is voordat je boe kan zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

En dat was het einde van Division voor mij... Y2 content is een fucking joke.

via https://www.reddit.com/r/...ecial_report_live_stream/
Story Missions in Year 2?
There will not be big map expansions or level increases in year 2
They will work on story content and have more narrative in the game but we got no specific details

PTS in Year 2
They continue with PTS for the two big Year 2 updates to get the direct feedback from the community
It is also intended that consoles will get a PTS

DLC 1 (July / August)
Loadouts for players
There will be a tab in the inventory called loadouts with 6 slots that enables you to save your equipped loadout. (Weapon, mods, equipment, skills and talents)
This way you can switch on the fly
Image
(this is a very early version)

Seasons (this is not the final name)
“Seasons” are limited timed events that feature a number of activities with a modifier that give rewards for participation and completion. They will also have leaderboards.
Modifiers of seasons are for example “close range” so you have to fight close range (below 15m). You may even need to change your build to participate more effectively.
As of now these Seasons are intended for PVE but they can also expand them to PVP (still in discussion)
When you perform very well in the Seasons and when are on top of the leaderboards or when you just participated, you will get rewards, patches etc. These rewards are exclusive to these seasons, so you need to participate to get them. Once the seasons are over you will not be able to get them.

Feats of the moment (not final name)
"Feats" are going to be in-game challenges and achievements that will give you special patches
These are short term, medium term, long term goals.
Celebrate moments of great achievements (like completing all legendary missions) Unlock x amounts of points etc.
They are also retroactive, so you probably have already unlocked some

New Vanity Slot
There will also be a new “special vanity slot"
It will be exclusive for seasons
No specific details were given
En daar durven ze een volledig uur sotg aan te wijden met 5 gasten die op een bank proberen dit goed te lullen naar hun spelers/kijkers :')

Alleen nog even last stand level maxen en dan is het klaar.. Naja iig een een paar maanden goed vermaak gehad, afgezien van patch 1.2 en 1.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoCarrier
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-05-2021
Erg jammer, inderdaad. Ik had ook gehoopt op meer verhaallijn en meer gebied om te verkennen, maar aangezien The Division een langzaam aflopende zaak is, gaat Ubisoft/Massive dat ongetwijfeld bewaren voor The Division 2. Kunnen we allemaal weer €50 aan spel en €30 aan Season Pass lappen.

Er zit ondertussen wel ruim 300 uur in dit spel, dus ik zal niet (te hard) klagen, maar er had zo veel meer in dit spel gezeten...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Snap niet waarom jullie dat allemaal zo'n probleem vinden. Vond the Division die 70 euro meer dan waard inclusief de DLC's.

Had ook niet verwacht dat er enorme grote dingen bij zouden komen. De game is over zijn hoogtepunt heen en ik hoop dat Division 2 weer zoveel lol gaat geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
KaiseRRuby schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:31:
Snap niet waarom jullie dat allemaal zo'n probleem vinden. Vond the Division die 70 euro meer dan waard inclusief de DLC's.

Had ook niet verwacht dat er enorme grote dingen bij zouden komen. De game is over zijn hoogtepunt heen en ik hoop dat Division 2 weer zoveel lol gaat geven.
Als solo speler is het waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 10:36
Jammer. Had stiekem toch hoop dat het wat "grote" map expansions had gekregen. Zoveel potentie. Zo weinig mee gedaan.

Denk dat groot deel van de spelers toch maar overstapt op wildlands nu. Enig ander waardig alternatief is er op dit moment gewoon niet.

Qua vooruitzicht sowieso weinig 4 player coop games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
baronruud schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:39:
[...]

Als solo speler is het waardeloos.
Bijna alle content is prima te solo-en. Alleen echte groepscontent op het hoogste niveau niet.

[ Voor 11% gewijzigd door NLxAROSA op 09-03-2017 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Het is inderdaad wel jammer om te zien dat er niet echt baanbrekende nieuwe dingen nog toegevoegd gaan worden. Ze zouden echt beter naar de community moeten luisteren in dit geval, er is namelijk nog genoeg tofs te doen met deze game, met wat er nu ook al in zit. Alle missies zouden bijvoorbeeld wel Challenging mode mogen krijgen, is er weer wat meer variatie om uit te kiezen!

Voor de rest zit ik nu rond de 350 uren gametime, dus het geld wat ik er aan uitgegeven heb vind ik het wel meer dan waard. Ondanks een flinke tijd pauze vanaf patch 1.3 ben ik nu toch al zeker een aantal weken weer aan het spelen en voel ik toch dat stukje verslaving weer om het op te starten, wat missies en opdrachten te doen om m'n gear te verbeteren en om te gaan spelen met andere combinaties ervan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Probleem is een groot woord. Mensen zijn teleurgesteld dat een game met zoveel potentie, gewoon practisch voor dood wordt achtergelaten.

Heel central park kan nog open, Brooklyn kan erbij,. andere grote stukken op de kaart die niet beschikbaar zijn hadden ze nog kunnen toevoegen.

Paar nieuwe story missies erbij (voor elk nieuw gebied 1) en ze hadden Y2 vol kunnen maken en mensen waren dan hardstikke blij geweest.

in plaats daarvan is hun main selling point in Y2 een loadout functie en cosmetic badges die je op je gear kan laten zien :')

Division is een 'nieuw' triple A IP waar ze een geweldig langdurig project van zouden kunnen maken. maar met hun huidige koers gaat dat voortijdig stranden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:10
Bokkie schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:30:
[...]

Probleem is een groot woord. Mensen zijn teleurgesteld dat een game met zoveel potentie, gewoon practisch voor dood wordt achtergelaten.

Heel central park kan nog open, Brooklyn kan erbij,. andere grote stukken op de kaart die niet beschikbaar zijn hadden ze nog kunnen toevoegen.

Paar nieuwe story missies erbij (voor elk nieuw gebied 1) en ze hadden Y2 vol kunnen maken en mensen waren dan hardstikke blij geweest.

in plaats daarvan is hun main selling point in Y2 een loadout functie en cosmetic badges die je op je gear kan laten zien :')

Division is een 'nieuw' triple A IP waar ze een geweldig langdurig project van zouden kunnen maken. maar met hun huidige koers gaat dat voortijdig stranden.
Dit bewaren ze natuurlijk allemaal voor Division 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
NLxAROSA schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:08:
[...]

Bijna alle content is prima te solo-en. Alleen echte groepscontent op het hoogste niveau niet.
Welke content is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
geen State of the Game vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
komt omdat er gister een stream is geweest...

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
looyenss schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 19:14:
[...]

komt omdat er gister een stream is geweest...
Nee, stond wel degelijk in de planning. Hamish is ziek en Yannick gaf op Twitter aan dat hij te druk was met andere zaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BranderoS
Jirnsum schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 20:13:
[...]

Nee, stond wel degelijk in de planning. Hamish is ziek en Yannick gaf op Twitter aan dat hij te druk was met andere zaken
Alles wat in de chat gebeurd is mensen die heel negatief zijn. Ze durven gewoon niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
Zucht ook lekker hoor, missie op legendary waarbij we nog 1mannetje moeten killen, word je gewoon gekickt. Geen loot niks.. jammer dag er nog steeds lui rondlopen die dit doen.

Zal waarschijnlijk wel een vriend inloggen die ff de loot mee pakt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
lullig man :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

HansAnders07 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 15:22:
[...]

Division 2 weer in New York lijkt mij sterk.
Dan is het meteen afgelopen met het IP.

Keener is pleite. Daar is waar het verhaal achteraan moet gaan. Niet nog meer in dezelfde stad rondhangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
harryvos schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 23:52:
Zucht ook lekker hoor, missie op legendary waarbij we nog 1mannetje moeten killen, word je gewoon gekickt. Geen loot niks.. jammer dag er nog steeds lui rondlopen die dit doen.

Zal waarschijnlijk wel een vriend inloggen die ff de loot mee pakt!!
Naaierij is wel een beetje waar het spel om draait. Het haalt de lol uit bijvoorbeeld de darkzone. Het is gewoon niet lollig, dat je meteen ook echt alles kwijt bent. Neem dan een deel van de loot weg of zo. Maar goed, vind je het niets, kun je er ook voor kiezen om gewoon niet meer te spelen. Die kant ga ik nu ook op. Ik heb me langer kunnen vermaken met destiny voordat de verveling toesloeg. Ondanks dat het spel misschien net zo groot is, is het toch een stuk afwisselender.

Division is zeker geen slecht spel hoor, maar de houdbaarheid is een stuk korter voor mij dan.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
HansAnders07 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 15:22:
[...]

Dat zal zeker gebeuren ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:33

Het is niet zozeer het punt of die originele 70 euro (met/zonder season pass) het waard was, het gaat om de continuïteit van de game die zojuist volledig is afgeschoten, de mogelijkheden die ze met de game hebben kunnen doen, lijken verdwenen.

Probleem vind ik het niet, ben alleen gigantisch teleurgesteld dat 'dit' alles is wat ze uit dit concept hebben kunnen halen, een redelijke sterke solo PVE start, een 'naai je maat voor RNG loot' PVP en een dungeon-PVE met bosses die relatief meer HP hebben dan een WoW 25 man raid boss. Sorry, maar daar konden ze 10x meer mee doen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoCarrier
Bokkie schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 06:59:
[...]
Division 2 weer in New York lijkt mij sterk.
Dan is het meteen afgelopen met het IP.
Zou het?

Massive zal ongetwijfeld nog zat hebben liggen aan onafgemaakt New York dat ze kunnen hergebruiken. Ik denk dan aan die eerste trailer voor The Division, dat ook een Dark Zone in Brooklyn liet zien. Dat het spel begint in DUMBO zal heus niet zomaar zijn; dat is waarschijnlijk een stukje Brooklyn dat ze nog konden afmaken. Dan hebben we nog Lower en Upper Manhattan dat we nog niet bezocht hebben, en de andere omliggende wijken...

Bovendien, wat blijft er over naast New York, als je je spel wilt laten plaatsvinden in een Amerikaanse winterse metropool in verval? Atlanta zou kunnen, en eventueel Washington D.C. Boston en Philadelphia, misschien, maar die steden zijn lang niet zo iconisch als New York. Los Angeles (GTA V), Chicago (Watch Dogs) en San Francisco (Watch Dogs 2) zijn recent nog gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 18:19

Angeloonie

Cheeseburger Addict

NoCarrier schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 12:58:
[...]

Zou het?

Massive zal ongetwijfeld nog zat hebben liggen aan onafgemaakt New York dat ze kunnen hergebruiken. Ik denk dan aan die eerste trailer voor The Division, dat ook een Dark Zone in Brooklyn liet zien. Dat het spel begint in DUMBO zal heus niet zomaar zijn; dat is waarschijnlijk een stukje Brooklyn dat ze nog konden afmaken. Dan hebben we nog Lower en Upper Manhattan dat we nog niet bezocht hebben, en de andere omliggende wijken...
Wat je in de game van Brooklyn ziet is zowat ook het meest interessante. Eigenlijk is het enige interessante dat ze kunnen toevoegen Central Park en Downtown, maar dat is nou niet echt voldoende voor een Division 2.
Bovendien, wat blijft er over naast New York, als je je spel wilt laten plaatsvinden in een Amerikaanse winterse metropool in verval? Atlanta zou kunnen, en eventueel Washington D.C. Boston en Philadelphia, misschien, maar die steden zijn lang niet zo iconisch als New York. Los Angeles (GTA V), Chicago (Watch Dogs) en San Francisco (Watch Dogs 2) zijn recent nog gedaan.
Chicago kan prima, ligt in de buurt en is een zelfde type stad. Maar Washington lijkt mij ook erg aannemelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 10-03-2017 13:20 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Angeloonie schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:17:
[...]

Wat je in de game van Brooklyn ziet is zowat ook het meest interessante. Eigenlijk is het enige interessante dat ze kunnen toevoegen Central Park en Downtown, maar dat is nou niet echt voldoende voor een Division 2.

[...]

Chicago? Detroit?
Ze kunnen vast nog wel de originele map hergebruiken, Ik kom er niet lekker meer in, Destiny heb ik na maanden weer opgepakt, en zat er meteen in.

Division helaas niet, blijft voor mij alleen Underground over wat ik heel af en toe wel leuk zal vinden.

Ga denk wel overstappen naar Wildlands, en daar maar in knallen als de "shooter met echte omgevingen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:47

Louw Post

Cerenas

NoCarrier schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 12:58:
[...]
...

Zou het per se Amerikaans moeten zijn dan? Ik bedoel, misschien gaat het verhaal wel door naar een Europese stad zoals Londen of Parijs? Redelijk iconisch ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-06-2023
Washington zou ook mooi zij... een incursion in het witte huis, standbeeld van lincoln onder de grafitti, dode politicians in de straten, dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
basset schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 08:21:
[...]

Naaierij is wel een beetje waar het spel om draait. Het haalt de lol uit bijvoorbeeld de darkzone. Het is gewoon niet lollig, dat je meteen ook echt alles kwijt bent. Neem dan een deel van de loot weg of zo. Maar goed, vind je het niets, kun je er ook voor kiezen om gewoon niet meer te spelen. Die kant ga ik nu ook op. Ik heb me langer kunnen vermaken met destiny voordat de verveling toesloeg. Ondanks dat het spel misschien net zo groot is, is het toch een stuk afwisselender.

Division is zeker geen slecht spel hoor, maar de houdbaarheid is een stuk korter voor mij dan.
In de DZ vind ik het niet zo heel erg, hoort er misschien bij je houdt er van of je haat het.
Maar om iemand de gehele incursion of missie mee te laten doen en dat net voor het laatste schot te kicken is triest. (Ik zou die loot niet eens willen hebben/ krijgen.) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Northside schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:41:
Washington zou ook mooi zij... een incursion in het witte huis, standbeeld van lincoln onder de grafitti, dode politicians in de straten, dat soort dingen.
dat ze ergens al easter egg trump verstoppen :D :X of een factie door door trump geleid wordt :+

[ Voor 6% gewijzigd door spartacusNLD op 10-03-2017 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 10:36
Tsja, wat zijn waardige opvolgers?4p coop. Wildlands is erg leuk, maar minder pvp etc.

Zat te kijken naar Mass Effect Andromeda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoCarrier
Louw Post schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:19:
[...]
Zou het per se Amerikaans moeten zijn dan? Ik bedoel, misschien gaat het verhaal wel door naar een Europese stad zoals Londen of Parijs? Redelijk iconisch ook. :)
Zou natuurlijk altijd kunnen, maar dan ben ik wel benieuwd wat een geheime Amerikaanse overheidsorganisatie doet in Parijs. Of de schrijvers moeten een Franse tegenhanger introduceren: le Département de la Stratégie intérieure, of zo... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

simons schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 18:24:
In het gedeelte waar je de premium credits kan kopen, via de optie buy now! kom je in de ubisoft shop... echter er gebeurt niets! iemand meer last van?
Niemand hier last van gehad of zelf premium credits gekocht? Ben benieuwd hoe dat gelukt is, bij mij werkt de ubisoft shop namelijk niet via premium vendor...

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
simons schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 11:51:
[...]

Niemand hier last van gehad of zelf premium credits gekocht? Ben benieuwd hoe dat gelukt is, bij mij werkt de ubisoft shop namelijk niet via premium vendor...
Ik heb even voor je gekeken op PC. Kom na klikken op buy keurig in de store op een plek waar ik moet gaan kiezen welke betaalmethode ik wil gebruiken. Verder dan dat ga ik niet ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Ztgrvq0wp3kfPavrRZIFasis/medium.png

[ Voor 14% gewijzigd door Jirnsum op 12-03-2017 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Gistermiddag m'n eerste Legendary missie gehaald :) Had een paar keer eerder de Napalm site geprobeerd, maar kwam telkens in een groepje terecht waar teveel als rambo werd gespeeld, wat resulteerde in wipes.

Ik heb op basis van deze post nu een Reclaimer build opgezet met de spullen die ik in m'n stash had bewaard en ben vervolgens Times Square op Legendary gestart via matchmaking. Ondanks dat het begin van de missie een beetje stroef verliep, werd er daarna goed samen gespeeld en wist iedereen ook duidelijk dat ik de support/healer rol had.

Was erg leuk om eens op deze manier de game te spelen en te zorgen dat iedereen in leven bleef. Daarnaast kon ik zelf ook nog een degelijke hoeveelheid DPS bijdragen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jirnsum
Toch blijft het lachen om helemaal als laatste over te blijven in een Survival instance (1 Agent left), en dan uiteindelijk toch op je scorekaart te zien dat je de eerste agent was die een succesvolle extract deed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
The.Sticky schreef op maandag 13 maart 2017 @ 09:21:
Gistermiddag m'n eerste Legendary missie gehaald :) Had een paar keer eerder de Napalm site geprobeerd, maar kwam telkens in een groepje terecht waar teveel als rambo werd gespeeld, wat resulteerde in wipes.

Ik heb op basis van deze post nu een Reclaimer build opgezet met de spullen die ik in m'n stash had bewaard en ben vervolgens Times Square op Legendary gestart via matchmaking. Ondanks dat het begin van de missie een beetje stroef verliep, werd er daarna goed samen gespeeld en wist iedereen ook duidelijk dat ik de support/healer rol had.

Was erg leuk om eens op deze manier de game te spelen en te zorgen dat iedereen in leven bleef. Daarnaast kon ik zelf ook nog een degelijke hoeveelheid DPS bijdragen :)
Ik vind de moeilijkheidsgraad legendary te hoog voor 4 random spelers, heb er 2 voltooid alleen kreeg ik daar weer geen exotic gear voor.

Napalm site helemaal tot het einde gehaald alleen kregen we die 4 eindbazen niet neer.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
Jammer zeg mooi spel hoor maar ben er helemaal klaar mee dat kicken net op het einde zouden ze moeten verbieden zo diep triest allemaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jirnsum
harryvos schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 10:16:
Jammer zeg mooi spel hoor maar ben er helemaal klaar mee dat kicken net op het einde zouden ze moeten verbieden zo diep triest allemaal.
Waarom start je zelf de missie niet en zet je je groep open? Dan zouden er automatisch mensen toegevoegd moeten worden die aan het quickmatchen zijn en blijf je zelf in de lead.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
Jirnsum schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 10:37:
[...]

Waarom start je zelf de missie niet en zet je je groep open? Dan zouden er automatisch mensen toegevoegd moeten worden die aan het quickmatchen zijn en blijf je zelf in de lead.
Thanks nooit bij stil gestaan dat het zo ook kon 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northside
Jirnsum schreef op maandag 13 maart 2017 @ 22:03:
Toch blijft het lachen om helemaal als laatste over te blijven in een Survival instance (1 Agent left), en dan uiteindelijk toch op je scorekaart te zien dat je de eerste agent was die een succesvolle extract deed :P
Ik ben verbaasd hoe vaak ik dit nog zie gebeuren. In het begin, ok, maar nu zou iedereen toch onderhand al een beetje moeten weten hoe survival werkt en tot het einde moeten kunnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
Northside schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 11:56:
[...]

Ik ben verbaasd hoe vaak ik dit nog zie gebeuren. In het begin, ok, maar nu zou iedereen toch onderhand al een beetje moeten weten hoe survival werkt en tot het einde moeten kunnen komen?
:X

ik heb nog nooit een extraction kunnen halen... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same here. maar doe het ook pas 2 weken haha en vind last stand wat leuker... wellicht kan iemand me keer survival door loodsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
Mijn probleem is dat ik eenmaal in de DZ meestal te laat aankom en dan niets meer kan vinden en dan maar moet proberen mee te komen met een andere extraction. Dat is dan een wanhoopsdaad en om één of andere reden verwar ik in 9 van de 10 gevallen de hunter voor de persoon die de extraction heeft opgeroepen en dan is het snel over. Lekker snugger I know.
De andere keer heb ik gewoon te weinig medicine of painkillers en kom je krap in de tijd.
Maar ik blijf het nog steeds wel erg leuk vinden. Al is mijn grootste probleem met survival gewoon de tijd. Als vader van een dochtertje van bijna anderhalf en ook nog verder wat zaken is het gewoon lasting om 2 uur in te plannen waar ik echt los kan. Daarom meestal rondje in de LZ en nu Last Stand wat ik ook wel erg tof vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Northside schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 11:56:
[...]

Zijn altijd mensen die later instappen (Season Pass). In het begin heb ik ook moeite gehad met het verzamelen van Fabrics/Tools etc. Maar na een paar x spelen leer je de omgeving kennen en ken je ook de spots waar zulke voorwerpen liggen.

Moet zeggen dat mijn runs steeds korter worden. Waar ik eerst 90 minuten deed over een extraction, kan ik dat nu makkelijk in 60 minuten of eerder halen. Kwestie van gewenning en bepaalde gebieden mijden waar gele mannetjes lopen. Die zijn echt funest.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
@The Outlaw Dan wordt het tijd wat landmarks in de DZ te gaan clearen tijdens je runs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northside
WaSteiL schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 13:09:
Maar ik blijf het nog steeds wel erg leuk vinden. Al is mijn grootste probleem met survival gewoon de tijd. Als vader van een dochtertje van bijna anderhalf en ook nog verder wat zaken is het gewoon lasting om 2 uur in te plannen waar ik echt los kan. Daarom meestal rondje in de LZ en nu Last Stand wat ik ook wel erg tof vind.
Zelfde probleem. Tijdens een weekje vrij heb ik een keer of 10 survival kunnen doen, daarna nog 2 keer op een vrije zondag en that's it. Ik zou het graag vaker doen, zeker de pvp survivals zijn altijd spannend, maar ik heb er de tijd niet meer voor. Max 2 x 1 stage underground of 1 x 2 stage underground en dan is mijn gametijd alweer op... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Ben benieuwd naar SOTG morgen. Hoe pakken ze het huidige sentiment onder de overgebleven spelers op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 11:22
Ik krijg dit spel als het goed is dit weekend binnen voor de PS4. Heb het een tijdje op de PC gespeeld toen het net uit kwam maar had er te weinig tijd voor. Ik begrijp dat zo goed als iedereen nu op 'endgame' niveau zit en dat story mode behalve voor het verhaal niet veel voordelen heeft. Schijnbaar is het mogelijk dat je op redelijk snelle wijze naar level 30 gebracht kan worden. Is er iemand die mij hierbij wil helpen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WaSteiL
jaihel schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 07:27:
Ik krijg dit spel als het goed is dit weekend binnen voor de PS4. Heb het een tijdje op de PC gespeeld toen het net uit kwam maar had er te weinig tijd voor. Ik begrijp dat zo goed als iedereen nu op 'endgame' niveau zit en dat story mode behalve voor het verhaal niet veel voordelen heeft. Schijnbaar is het mogelijk dat je op redelijk snelle wijze naar level 30 gebracht kan worden. Is er iemand die mij hierbij wil helpen?
Geniet juist van het moment dat je nog geen level 30 bent, je hebt dan namelijk nog de missions en storyline wat het spel juist zo vet maakt. De spanning die daarbij komt kijken is briljant. Dat maak je niet nog een keer op die manier mee. Ik ben met een tweede karakter opnieuw begonnen, maar het is toch anders aangezien je er een stuk makkelijker doorheen gaat. Ik weet nog dat de momenten rondlopen in de LZ echt spannend waren omdat om elke hoek wel een hogere level NPC kon tegenkomen. Dus geniet ervan..
Als je je hier laat helpen door personen met veel hogere levels maak je het echt niet mee zoals je zou mooeten en ga je het later nog moeilijk krijgen en zal het waarschijnlijk zelfs tegenvallen. Dus nogmaals: geniet ervan!

Vanaf level 30 kan je dan echt gaan levelen. Dan zorg je ervoor dat je in gearscore snel naar de 256 kan gaan. Daar kan ik je als Xbox gebruiker niet mee helpen, maar er zullen hier heus wel mensen zijn die dat kunnen en willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WaSteiL schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 08:14:
[...]

Geniet juist van het moment dat je nog geen level 30 bent, je hebt dan namelijk nog de missions en storyline wat het spel juist zo vet maakt. De spanning die daarbij komt kijken is briljant. Dat maak je niet nog een keer op die manier mee. Ik ben met een tweede karakter opnieuw begonnen, maar het is toch anders aangezien je er een stuk makkelijker doorheen gaat. Ik weet nog dat de momenten rondlopen in de LZ echt spannend waren omdat om elke hoek wel een hogere level NPC kon tegenkomen. Dus geniet ervan..
Als je je hier laat helpen door personen met veel hogere levels maak je het echt niet mee zoals je zou mooeten en ga je het later nog moeilijk krijgen en zal het waarschijnlijk zelfs tegenvallen. Dus nogmaals: geniet ervan!

Vanaf level 30 kan je dan echt gaan levelen. Dan zorg je ervoor dat je in gearscore snel naar de 256 kan gaan. Daar kan ik je als Xbox gebruiker niet mee helpen, maar er zullen hier heus wel mensen zijn die dat kunnen en willen doen.
Hier kan ik me volledig bij aansluiten. Juist de hele gang door de storyline en side missions maken het de moeite waard als nieuwe speler. Lekker de boel verkennen, genoeg content naar je hoofd gesmeten krijgen zodat je je geen minuut verveeld, af en toe er achter komen dat dit gebied toch echt nog te hoog gegrepen is :)
en staar je vooral niet blind op 1 type wapen of skill specialisatie juist in het begin heb je de kans om alles een keer een kans te geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 11:22
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 08:47:
[...]

Hier kan ik me volledig bij aansluiten. Juist de hele gang door de storyline en side missions maken het de moeite waard als nieuwe speler. Lekker de boel verkennen, genoeg content naar je hoofd gesmeten krijgen zodat je je geen minuut verveeld, af en toe er achter komen dat dit gebied toch echt nog te hoog gegrepen is :)
en staar je vooral niet blind op 1 type wapen of skill specialisatie juist in het begin heb je de kans om alles een keer een kans te geven!
Oke, daar hebben jullie natuurlijk een punt :)
Zijn alle side missions ook aan te raden? Geven sommige speciale rewards waar ik veel aan kan hebben?
Of is het volgen van de storyline opzich al goed genoeg, inclusief de area verkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
Side missions geven je upgrade points om de verschillende vleugels van Base of Operations te upgraden en hiermee unlock je bepaalde perks en abilities. Ze zorgen ook ervoor dat je kan levelen, al is het in mindere mate dan bijvoorbeeld missies. Al raad ik je weer niet aan om alleen maar missies te doen, dan kom je op een gegeven moment een beetje scheef uit wat betreft de level van de NPCs in die missie en jouw eigen level.

Dus gewoon lekker doen.. niet te veel rushen. Heel het stukje na Endgame komt wel, daar kan je je dan nog tijden lang mee vermaken. Doe eerst maar rustig over het eerste deel. je wilt veel te hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GhAoS897
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-04 11:52

GhAoS897

Star Citizen

Zoek nog mensen om mee samen te spelen. Doe nu veel solo.
Mijn ingame naam is ProemnPot... Ik zou zeggen voeg me toe :)
Maak gebruik van een DPS striker build en ben lvl 30 met gearscore 256 maar heb genoeg gear om een andere build te maken :)

[ Voor 34% gewijzigd door GhAoS897 op 17-03-2017 17:50 ]

Star Citizen Referral : STAR-DK5L-7NXL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harryvos
zo eindelijk alle missies op legendary gehaald, merk wel nu ik de game wat beter onder de knie heb en mijn DPS aardig in orde is het niet zo heel moeilijk meer is, mits je een redelijk goed team heb natuurlijk.
Moet nu alleen lost signal nog doen dan heb ik ook alle incursions gehaald

Exotics die ik heb gekregen zijn niet heel bijzonder maar gisteren kreeg ik wel de Barrett’s bulletproof vest na de lexington missie :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BranderoS
harryvos schreef op maandag 20 maart 2017 @ 16:55:

Exotics die ik heb gekregen zijn niet heel bijzonder maar gisteren kreeg ik wel de Barrett’s bulletproof vest na de lexington missie :) :)
Ik had gister voor het eerst de weekly compleet gemaakt (heb de game vier weken), en kreeg een Barrett's bulletproof vest uit de weekly cache :)

Gisteren voor het eerst een incursion gedaan, en ze zijn best leuk!
Daarnaast op 31/46 achievements op uplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Laatst online: 05-09 13:09
harryvos schreef op maandag 20 maart 2017 @ 16:55:
zo eindelijk alle missies op legendary gehaald, merk wel nu ik de game wat beter onder de knie heb en mijn DPS aardig in orde is het niet zo heel moeilijk meer is, mits je een redelijk goed team heb natuurlijk.
Moet nu alleen lost signal nog doen dan heb ik ook alle incursions gehaald

Wat is nou zo goed aan die vest? Ik heb hem ooit per ongeluk gekregen en ik heb hem onlangs maar ge-equipped, omdat iedereen roept, dat ie zo goed is. Maar waarom?

Overigens vind ik die Historian die je kunt kopen een enorm vette exotic. Misschien niet zoveel schade, maar hij klinkt zo lekker en doet altijd armour schade

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-09 13:28

GrimScythe

Game Addict

Gisteren voor het eerst sinds 9 / 10 maanden de game weer eens opgestart.
Erg veel veranderd moet ik zeggen.

Enige tips om hoe nu verder, heb de game toendertijd zover uitgespeeld dat ik alle wings max heb en zelf max level ben.
Wat ik wel al gemerkt heb is dat ik met de gear die ik nu heb niet veel meer begin in de nieuwe content.
Want ik kwam per ongeluk ergens bij een contamination site kwam waar ineens heel veel geschoten werd (npc's) het ternauwernood heb overleefd en een stuk of 5 gele items dropte.
De keer ervoor heb ik toch best wat moeite moeten doen om een gele vector te kunnen krijgen.
Dus heb zo'n idee dat ik best wel achterloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Laatst online: 14-09 11:08
GrimScythe schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:48:
Gisteren voor het eerst sinds 9 / 10 maanden de game weer eens opgestart.
Erg veel veranderd moet ik zeggen.

Enige tips om hoe nu verder, heb de game toendertijd zover uitgespeeld dat ik alle wings max heb en zelf max level ben.
Wat ik wel al gemerkt heb is dat ik met de gear die ik nu heb niet veel meer begin in de nieuwe content.
Want ik kwam per ongeluk ergens bij een contamination site kwam waar ineens heel veel geschoten werd (npc's) het ternauwernood heb overleefd en een stuk of 5 gele items dropte.
De keer ervoor heb ik toch best wat moeite moeten doen om een gele vector te kunnen krijgen.
Dus heb zo'n idee dat ik best wel achterloop.
Je doelt op een nieuw stukje in de DZ? Dat is ook vrij pittig :)
Zou je eerder aanraden om een missie te spelen op hard en daarna op challenging om te kijken of je nog kan meekomen met je huidige gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

Glorix Jim schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:51:
[...]

Je doelt op een nieuw stukje in de DZ? Dat is ook vrij pittig :)
Zou je eerder aanraden om een missie te spelen op hard en daarna op challenging om te kijken of je nog kan meekomen met je huidige gear.
Nope was buiten de darkzone in het gewone gedeelte.
Maar heb mij daarstraks tijdens mijn lunch weer eens verdiept in de game, met mijn huidige gearscore van 136 zal ik niet ver komen :P
Straks maar eens kijken wat vendors in de aanbieding hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Laatst online: 14-09 11:08
Zie eerst maar eens op 256 zien te komen ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
GrimScythe schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:54:
[...]

Nope was buiten de darkzone in het gewone gedeelte.
Maar heb mij daarstraks tijdens mijn lunch weer eens verdiept in de game, met mijn huidige gearscore van 136 zal ik niet ver komen :P
Straks maar eens kijken wat vendors in de aanbieding hebben.
Ik zou niet teveel geld wasten aan spullen bij de vendors. Het beste kun je missies op Hard en Challenging gaan doen om zo met een redelijk tempo gear te verzamelen richting 256 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

The.Sticky schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 18:48:
[...]

Ik zou niet teveel geld wasten aan spullen bij de vendors. Het beste kun je missies op Hard en Challenging gaan doen om zo met een redelijk tempo gear te verzamelen richting 256 :)
Heb 4 basic chaches gekocht, kwamen wel wat leuke spullen uit.
Ook de eerste underground gedaan (met Rekt als boss), daar kwam mijn eerste set item uit.
Zit nu op Gearscore 178 :D
Pagina: 1 ... 36 ... 47 Laatste

Let op:
Dit topic is voor The Division deel 1 (uit 2016). Het grote The Division 2 (uit 2019) topic vindt je hier

Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen.

Tweakers zijn van nature behulpzaam en staan sterker in een groep(+300 agents). Om deel uit te maken van deze groep elite-Tweakers-agents, dien je het aanmeldformulier in te vullen. Bezoek vervolgens ons safehouse [#1] [#2] (via discord) voor hulp, slowchat, RA en vormen van party.