Ik ben erg benieuwd wat ze dan allemaal gaan aankondigen! Toch wel mooi om te zien dat de game niet na het eerste jaar gratis + Season Pass content op een laag pitje wordt gezet ten behoeve van andere games.
Heb inmiddels naast mijn main DPS build (4 Strikers, Specialized backpack en Savage gloves) nu ook een begin gemaakt met een Electronics build.
Op het moment 4 Tactician en 2 Nomad, maar hier kan nog genoeg aan verbeteren uiteraard

De 2 Nomad vooral voor de Health on kill, zodat ik wat meer survivability heb zonder een healing skill te hoeven equipen. Huidige stats zijn volgens mij 230 / 320 / 285 met als main wapen een LVOA-C met Talented en Determined. Gear mods volledig in Electronics + Skill haste (zijn t/m vrijdag nog te koop bij DZ vendor, must buy!)
Als skills gebruik ik dan de Seeker mine met Airburst en een Sticky Bomb. Performance mods increasen de damage van de Seeker mine, maar kan dat ook omwisselen naar Sticky damage increase. Tot zover vermaak ik me echt kostelijk met deze build

Het geeft echt voldoening om alles en iedereen op te blazen haha
[
Voor 4% gewijzigd door
The.Sticky op 08-03-2017 11:13
]