Gisteravond heerlijk rondje survival...
Kwam bijna tegelijk online met een vriend dus op TS en hop survival queue in. Rondje begon snel en volgens afspraak gingen we ieder onze weg. Ik begon goed... vond veel painkillers en medicine en ook langs de weg en bij de landmarks vond ik veel loot. De rest van de spelers was niet zo goed of had pech want ze gingen achter elkaar dood en uit de instance. Hoe meer er weg zijn hoe meer loot voor ons dus elke alert dat er iemand dood ging klonk als muziek in de oren.
Mijn tactiek is om, zodra je wat groene weapon parts en tools hebt, een groene M4 te craften met extended mag. Daarmee kun je makkelijk mobs uitschakelen en heb je snel een goede basis qua wapentuig. Virus filter gecraft, blauwe G36 en langzaam richting de DZ. Kwam bij die pit waar allemaal cleaners rond lopen inclusief een gele boss. Alles neer dus rondje lopen om de loot op te pikken.
Bij de ingang van de DZ kwam ik in een vuurgevecht terecht met 2 gele mobs, een stuk of 3 paarse en nog wat rode. Dat werd nog even kritiek want ik was echt omsingeld. Voorzichtig een voor een alles uitgeschakeld, wel ten koste van al mijn medkits.
Nu maar de DZ in! Ging bij DZ1 naar binnen en ja hoor de antivirals lagen in DZ6. Kwam gelukkig niet al te zware mobs tegen dus al lootend kwam ik verder. Maatje was nog buiten de DZ bezig met spullen craften om de DZ in te gaan. Bij de antivrals aangekomen bleek dat ik door een gebied moest waar je een advanced filter voor nodig had... sjips die heb ik niet... heb wel een flare gun gecraft. Terug naar een hideout om dat filter te craften. Ondertussen was ook mijn maatje de DZ binnengekomen en onderweg naar mij. Hij had wel een filter maar geen flare gun
Toen ik mijn filter gecraft had kwamen we samen en gingen we op weg naar de antivirals. Flink wat weerstand om het kistje heen maar alles neer en meds op zak. Terug naar DZ3 om daar te extracten. Mijn infectie werd heftiger en medicine/painkillers waren op. Life expectancy 30m dus nog tijd zat. Ondertussen een gele G36 gecraft met wat mods erop. Ok... laten we de chopper oproepen!! Zo snel mogelijk na de flare een gebouw ingerend en voorzichtig zoeken naar de hunters. Zag er 1 voorbij rennen dus leeg een clip in zn rug. Hunter dook weg met nog 25% life. Toch spannend die gasten dus om het gebouw heen en samen die hunter omgelegd. De andere hunter had een healing station neer gezet dus we wisten waar ie zat. Met de nodige spanning ook de 2e neer en toen was het gevaar geweken. Chopper kwam 30sec later en kort daarna zaten we veilig onderweg naar huis
11k punten dus geen verkeerd rondje. Prima 1h:21m vermaak! Spannend van begin tot eind!
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something