Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
ErwinJ schreef op maandag 13 februari 2017 @ 10:22:
Ik ben nu een 4 weken aan het spelen en ga me nu bezig houden met de dagelijkse missies en dergelijken.
Ik twijfel nog aan de aanschaf van de seasonpass ik vind het vrij prijzig, of weet iemand een goedkoop adresje ;).

Is het wel de moeite waard de seasonpass ?
Ah balen, ik wilde je net een link sturen van Amazon.de, daar was ie dit weekend maar 20 euro.. Maar zie dat de prijs daar nu weer gestegen is helaas :Y)

Andere optie is via G2A, Cdkeys of Kinguin, daar zal ie vast rond de 20 - 25 euro zijn volgens mij! Het is wel tof in ieder geval hoor, Underground en Survival vind ik beide het al waard!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:20
The.Sticky schreef op maandag 13 februari 2017 @ 12:47:
Maar voor hoger dan level 256 moet je zeker Incursions doen? Of Heroic mode o.i.d.?
256 is hoogste gearscore. Zit wel kwaliteitsverschil tussen ;) Incursions zijn m.i. niet nodig om de beste spullen te krijgen (ik vind ze dodelijk saai0
Daarnaast ook eens Survival gedaan, wist daar verder niets van af, ben er gewoon blanco ingestapt. Ik heb me daar ook echt ontzettend goed mee vermaakt! Je voelt echt wel een stukje spanning tijdens het spelen. Uiteindelijk 3 keer een Survival gestart en daarvan 1 keer 'm ook afgerond.
Netjes!

Ik keek gisteren een stream waarin de hoster in de DZ op een bepaald moment een vloekende kerel tegenkwam die nog steeds alleen maar een handgun had omdat ie geen gun parts kon vinden. Hilarisch. Uiteindelijk gingen die twee als team een extract doen (1 met handgun en alleen pulse, de ander met alleen maar blauwe gear en een self heal). Kans-loos ten onder.
Aangezien ik een tijd niet gespeeld heb: zijn er nog dingen die ik moet weten of waar ik me op kan gaan richten qua gear enz.? Ik speel in principe alleen PvE, Darkzone ga ik af en toe eens in. Zal vanavond wel eens een screenshot van m'n huidige build plaatsen.
Op dit moment wordt alphabridge gecombineerd met twee assault rifles met goede talents als de beste build gezien. Gaat na 1.6 weer op de schop.

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:15
The.Sticky schreef op maandag 13 februari 2017 @ 12:58:
[...]

Ah balen, ik wilde je net een link sturen van Amazon.de, daar was ie dit weekend maar 20 euro.. Maar zie dat de prijs daar nu weer gestegen is helaas :Y)

Andere optie is via G2A, Cdkeys of Kinguin, daar zal ie vast rond de 20 - 25 euro zijn volgens mij! Het is wel tof in ieder geval hoor, Underground en Survival vind ik beide het al waard!
Thx net aangeschaft via CDkeys
eens kijken of ik me wat meer uurtjes kan gaan vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:22
NoCarrier schreef op maandag 13 februari 2017 @ 10:12:
[...]

De matchmaking van het spel koppelt je aan spelers die ongeveer hetzelfde level hebben als jij. En ik heb de afgelopen maanden slechts een paar keer meegemaakt dat pubbies het opgaven, en dat was met zogenaamde incursions waarvoor je een goed op elkaar ingespeeld team moet hebben.
Dat zeg ik ook toch niet?

Ik bedoel dat als ik met mensen speel die het nu nog spelen die ik ken, zijn die al level 30 en loop ik er voor piet snot bij, waar niks aan is.

Of ik wordt gekoppeld aan randoms in de match die je toch niet meer terugziet, en indien wel toch niet hoort, of aan randoms die niets van teamplay kennen en maar hun eigen ding doen, waar in een game die gericht is op teamplay en samen dingen doen, ook niks aan is

Ik speel al lang genoeg games om te weten dat dit 90% van de tijd het geval is, ook bij Tom Clancy games Rainbow Six, SC Blacklist)

Ik wacht wel op GR Wildlands, daar zal er een veel grotere spelersbasis zijn. Spijtig maarja. En ik heb nog altijd niet gehoord of er hier nu nog een actieve community is of niet....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jirnsum
Het feit dat je hier continu antwoorden krijgt van uiteenlopende mensen zou je over die community in ieder geval een beetje moeten vertellen ;)

Mensen kunnen overigens ook nieuwe characters aanmaken om daarmee samen te levelen. Het feit dat iemand al eens (of meer dan eens) tot lvl 30 heeft gespeeld zegt m.i. niet zoveel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AntiChrist7 schreef op maandag 13 februari 2017 @ 18:55:
[...]

Ik bedoel dat als ik met mensen speel die het nu nog spelen die ik ken, zijn die al level 30 en loop ik er voor piet snot bij, waar niks aan is.
Dat duurt maar heel even, daarna heb je ook goede gear (in ieder geval goed genoeg om mee te komen).

Maar dit is wel een beetje het probleem met The Division op dit moment, er komt te weinig nieuw volk bij en er gaat teveel weg. We zitten nu ook precies in het gat voor een nieuwe patch. Na patch is het zeker weer een aantal dagen/weken flink druk.
Ik wacht wel op GR Wildlands, daar zal er een veel grotere spelersbasis zijn.
De randoms zijn daar net zo slecht als hier, en bovendien met veel meer. :+ En dan ook nog eens ieder zijn difficulty apart i.p.v. gezamelijk voor de groep. Is een goede groep bekenden al helemaal geen overbodige luxe.

Maar ik gok dat je veel mensen uit dit topic ook in daar tegen gaat komen. Dus hou vooral de GRWL topics hier in de gaten, gaat zo rond launch veel in gebeuren (ik ben wel wat dingen van plan in het PC topic in ieder geval :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:22
Ik heb al 2 man uit mijn friendslist waarmee ik wildlands op pc ga spelen, dus dat is geen probleem.

Ik had gewoon gehoopt hier mensen te vinden die the division na een jaartje ook eens wilden proberen nu ja hem aan halve prijs kan vinden en geprobeerd te hebben in free weekend, alleen dat is teleurstellend, blijkbaar is de basis hier toch kleiner dan men denkt, of het wordt niet goed gefaciliteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Clubje hier op Discord hadden ook GR WL geprobeerd, o.a. @shroudster en @rsnubje

Ik vond het zelf enorm tegenvallen, had een ander spel verwacht met een veel serieuzere insteek.
Het speelde wel leuk maar voelt echt enorm arcade aan, de besturing voelt raar aan (vooral van voertuigen) en het is een beetje een Just Cause gevoel, gewoon lekker run & gun. Hoezo tactiek nodig? Dat is wel jammer, had echt een squad based tactische shooter verwacht zoals de oude Ghost Recons.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 09:12

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

Angeloonie schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:15:
Clubje hier op Discord hadden ook GR WL geprobeerd, o.a. @shroudster en @rsnubje

Ik vond het zelf enorm tegenvallen, had een ander spel verwacht met een veel serieuzere insteek.
Het speelde wel leuk maar voelt echt enorm arcade aan, de besturing voelt raar aan (vooral van voertuigen) en het is een beetje een Just Cause gevoel, gewoon lekker run & gun. Hoezo tactiek nodig? Dat is wel jammer, had echt een squad based tactische shooter verwacht zoals de oude Ghost Recons.
Maar we hebben ook bijna geen "Ghost" moeilijkheidsgraad geprobeerd :P

Uplay: Red--Death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-09 06:32
Angeloonie schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:15:

Herkenbaar ja. Tactiek komt misschien later nog maar ik maak mij vooral zorgen over de "houdbaarheid" van de game. Als alles unlocked is dan wat? (en in een avondje 5% halen gaat dus vrij rap)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

@rsnubje Mwah ok, misschien dat het dan moeilijker is maar op de een of andere manier voelt het gewoon veels te arcade aan. Denk niet dat meer dmg ontvangen daar verschil in brengt (of is de AI dan ook slimmer?)

@shroudster Dat ook idd, denk dat als je het verhaal klaar hebt dat je dan ook wel echt klaar bent. Er zit niet echt een item-grind in zoals in TD.

Voor mij is het een game die ik wel wil spelen, maar dan gratis als download :+

[ Voor 99% gewijzigd door Angeloonie op 14-02-2017 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
NLxAROSA schreef op maandag 13 februari 2017 @ 19:21:
[...]
Dat duurt maar heel even, daarna heb je ook goede gear (in ieder geval goed genoeg om mee te komen).

Maar dit is wel een beetje het probleem met The Division op dit moment, er komt te weinig nieuw volk bij en er gaat teveel weg. We zitten nu ook precies in het gat voor een nieuwe patch. Na patch is het zeker weer een aantal dagen/weken flink druk.

[...]
De randoms zijn daar net zo slecht als hier, en bovendien met veel meer. :+ En dan ook nog eens ieder zijn difficulty apart i.p.v. gezamelijk voor de groep. Is een goede groep bekenden al helemaal geen overbodige luxe.

Maar ik gok dat je veel mensen uit dit topic ook in daar tegen gaat komen. Dus hou vooral de GRWL topics hier in de gaten, gaat zo rond launch veel in gebeuren (ik ben wel wat dingen van plan in het PC topic in ieder geval :)).
Er zijn anders nog genoeg rogue level 99 agents die het leuk vinden om de boel te verstieren :( Vooral na de eerste extraction loopt het opeens vol met eikels.......Ik vind het jammer dat er niet een anti rogue DZ is, of tenminste een buff als je er zit......Vooral als nieuwe speler, maakt dit dat je snel afhaakt in de DZ.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt hier heb ik ook last van...
Vele vinden het leuk om de nieuwelingen onderuit te blijven schieten waardoor we nooit hogerop kunnen komen. Gelukkig hebben ze nog gedeeltes zoals survival en underground waar je gear kan farmen maar dat begint ook wel beetje saai te worden.
basset schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:48:
[...]

Er zijn anders nog genoeg rogue level 99 agents die het leuk vinden om de boel te verstieren :( Vooral na de eerste extraction loopt het opeens vol met eikels.......Ik vind het jammer dat er niet een anti rogue DZ is, of tenminste een buff als je er zit......Vooral als nieuwe speler, maakt dit dat je snel afhaakt in de DZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rsnubje schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:29:
[...]

Ik wel, nog steeds te simpel, zowel solo als met drie man (coop is nog veel simpeler dan solo). Zeker niet 'één kogel en je bent dood', zoals in de gameplay trailer werd gezegd. [/offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:22
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:57:
Vele vinden het leuk om de nieuwelingen onderuit te blijven schieten waardoor we nooit hogerop kunnen komen. Gelukkig hebben ze nog gedeeltes zoals survival en underground waar je gear kan farmen maar dat begint ook wel beetje saai te worden.
[...]
Zoek gewoon een groepje voor DZ. Met 4 man ben je gewoon veel minder snel een target. Ik loop er ook met de banshee set rond. Kost het je praktisch niets als een rogue je neerhaalt. Natuurlijk wel vervelend als je net een volle bag met lewt hebt.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoCarrier
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-05-2021
JohnnyV76 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 15:29:
[...]

Zoek gewoon een groepje voor DZ. Met 4 man ben je gewoon veel minder snel een target. Ik loop er ook met de banshee set rond. Kost het je praktisch niets als een rogue je neerhaalt. Natuurlijk wel vervelend als je net een volle bag met lewt hebt.
Neergeschoten worden door echte rogues is nog tot daar aan toe, maar zelfs met z'n vieren doe je natuurlijk niets tegen dikke, vette cheaters die je groepje in een oogwenk omver knallen. Hoe veel keren me dat wel niet gebeurt is de afgelopen weken...

Die hele DZ is wel een beetje een domper gebleken. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

rsnubje schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:29:
[...]

Enige wat veranderd is dat je sneller doodgaat, wordt er niet tactischer of beter van, hooguit wat extra frustrerende deaths extra. Moeilijkheidsgraad is dan ook nog steeds niet heel moelijk. Ghost recon zoals het was, was gaaf, moeilijk en je moest tactische beslissingen nemen hoe te infiltreren etc. Dit is gewoon grand far cry auto.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RavendeRenee
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 02-12-2024
NoCarrier schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 16:43:
[...]

Neergeschoten worden door echte rogues is nog tot daar aan toe, maar zelfs met z'n vieren doe je natuurlijk niets tegen dikke, vette cheaters die je groepje in een oogwenk omver knallen. Hoe veel keren me dat wel niet gebeurt is de afgelopen weken...

Die hele DZ is wel een beetje een domper gebleken. :-(
Ik speel alleen nog maar de DZ... juist vanwege de vele rogues is het zo spannend. Anders kun je net zo goed door de stad gaat lopen in Tier5 nu. Wat heb je te verliezen? Een tasje met gear? Je krijgt tegenwoordig overal dikke gear voor, challenges, missions, supply drops, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
RavendeRenee schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 23:59:
[...]

Ik speel alleen nog maar de DZ... juist vanwege de vele rogues is het zo spannend. Anders kun je net zo goed door de stad gaat lopen in Tier5 nu. Wat heb je te verliezen? Een tasje met gear? Je krijgt tegenwoordig overal dikke gear voor, challenges, missions, supply drops, etc...
Nou dat ben ik niet met je eens, er komt bij 1.6 een hoop extra speelgrond bij (heb ik al gezien op de pts), wil je dan zeggen dat je daar dan maar niet moet gaan spelen? Echte uitbreidingen voor pve komen er schijnbaar niet.
En alleen voor de loot hoef je het niet te doen nee, die kan je elders wel scoren. Maar een complete speelwereld (zoals in 1.6 er gaat zijn) links laten liggen is gewoon een mega domper..

Een setting om in de DZ niet pvp te gaan zou leuk zijn. Desnoods met wat moeilijkere AI (ja, ik hoor de moaners al: de DZ is opgezet om pvp te gaan, maar zoals ik al zei: moet je een complete wereld links laten liggen omdat je geen fan van pvp bent of dat de DZ gestalkt worden door Elite-rogues?! Nee sorry.)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Naja zo ligt t eigenlijk wel... als je absoluut geen pvp wil dan moet je de DZ wel vermijden. Er zijn genoeg dingen te doen buiten de DZ. De spanning en het risico van rogue spelers in de DZ is juist wat de DZ de DZ maakt... als je dat puur PVE zou kunnen doen is het niet echt een Dark Zone meer. Ik ben ook geen fan van PvP en ik baal wel eens als je door irritante rogues afgemaakt wordt maar juist dat risico maakt het speciaal.

Met de update wordt het gebied veel groter en is er relatief minder kans om door rogues gepakt te worden. Als ik het goed begrijp raak je ook sowieso geen xp en currency meer kwijt en dat is wel nodig. Door goede PvPers of cheaters zou je anders met minder de DZ uit kunnen komen dan dat je erin ging. Van mij zouden ze t ook zo mogen maken dat je maar 1 of 2 random items uit je extract bag kwijt zou raken. Oftewel... de penalty van doodgaan klein maken zodat de Rogues nog steeds hun fun hebben en jij niet bang hoeft te zijn om spullen kwijt te raken.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 12:56

spartacusNLD

This is Sparta!!

en daar gaan we weer :P alles rerollen :z

[ Voor 88% gewijzigd door spartacusNLD op 16-02-2017 18:52 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• The.Sticky
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hIUz54P.jpg

Dit is hoe het er voor mij momenteel uit ziet. Ik heb in m'n stash nog wel een en ander aan andere gear (set) items bewaard, maar voor nu is dit wel lekker speelbaar :) Daarnaast ook nog wel leuke wapens in m'n stash.. maar eens kijken wat die in 1.6 gaan betekenen.

M'n armor migitation zit weliswaar 'maar' op 49% op het moment, volgens mij is dat nog best wel laag? Ik las ergens dat de cap op 75% zit?

Al met al vermaak ik me momenteel weer prima met de game! Vanavond samen met een vriend Survival gedaan. Was voor hem de eerste keer en was (wederom) ontzettend tof! We hebben zelfs een extract kunnen doen, ook al hingen onze levens zo goed als aan een zijden draadje _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

The.Sticky schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 23:36:
[afbeelding]

Dit is hoe het er voor mij momenteel uit ziet. Ik heb in m'n stash nog wel een en ander aan andere gear (set) items bewaard, maar voor nu is dit wel lekker speelbaar :) Daarnaast ook nog wel leuke wapens in m'n stash.. maar eens kijken wat die in 1.6 gaan betekenen.

M'n armor migitation zit weliswaar 'maar' op 49% op het moment, volgens mij is dat nog best wel laag? Ik las ergens dat de cap op 75% zit?

Al met al vermaak ik me momenteel weer prima met de game! Vanavond samen met een vriend Survival gedaan. Was voor hem de eerste keer en was (wederom) ontzettend tof! We hebben zelfs een extract kunnen doen, ook al hingen onze levens zo goed als aan een zijden draadje _O-
Ipv die Alpha Bridge mask, kan je beter een lager lvl gele "refreshed" of "Rehabilitated" pakken als je die hebt. Heb je meer aan dan een los set item zonder dat je een bonus pakt

Die 75% cap is alleen in world tier 1 volgens mij, WT5 kom ik zonder talents op gear max rond de 54% oid en dan heb ik redelijk hoge rolls, op gear en mods

[ Voor 7% gewijzigd door Bokkie op 17-02-2017 07:42 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-06-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:57:
Gelukkig heb je nu tenminste andere opties. Een half jaar geleden was er alleen de DZ als endgame. Geen underground, geen HVT's, geen respawnende bosses, niks. Je kon de DZ in en andere opties om betere gear te krijgen waren er niet. Tegen die muur loop je nu in ieder geval niet meer aan.

De DZ is wat het is, pvp moet ook een plek hebben binnen dit spel. En in the division kan je er in ieder geval voor kiezen om er wel of niet aan mee te doen. Van mij hoeven ze het niet te veranderen (al moeten ze wel keihard tegen cheaters optreden, maar dat is logisch).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JohnnyV76
Gisteravond heerlijk rondje survival...
Kwam bijna tegelijk online met een vriend dus op TS en hop survival queue in. Rondje begon snel en volgens afspraak gingen we ieder onze weg. Ik begon goed... vond veel painkillers en medicine en ook langs de weg en bij de landmarks vond ik veel loot. De rest van de spelers was niet zo goed of had pech want ze gingen achter elkaar dood en uit de instance. Hoe meer er weg zijn hoe meer loot voor ons dus elke alert dat er iemand dood ging klonk als muziek in de oren.

Mijn tactiek is om, zodra je wat groene weapon parts en tools hebt, een groene M4 te craften met extended mag. Daarmee kun je makkelijk mobs uitschakelen en heb je snel een goede basis qua wapentuig. Virus filter gecraft, blauwe G36 en langzaam richting de DZ. Kwam bij die pit waar allemaal cleaners rond lopen inclusief een gele boss. Alles neer dus rondje lopen om de loot op te pikken.

Bij de ingang van de DZ kwam ik in een vuurgevecht terecht met 2 gele mobs, een stuk of 3 paarse en nog wat rode. Dat werd nog even kritiek want ik was echt omsingeld. Voorzichtig een voor een alles uitgeschakeld, wel ten koste van al mijn medkits.

Nu maar de DZ in! Ging bij DZ1 naar binnen en ja hoor de antivirals lagen in DZ6. Kwam gelukkig niet al te zware mobs tegen dus al lootend kwam ik verder. Maatje was nog buiten de DZ bezig met spullen craften om de DZ in te gaan. Bij de antivrals aangekomen bleek dat ik door een gebied moest waar je een advanced filter voor nodig had... sjips die heb ik niet... heb wel een flare gun gecraft. Terug naar een hideout om dat filter te craften. Ondertussen was ook mijn maatje de DZ binnengekomen en onderweg naar mij. Hij had wel een filter maar geen flare gun :)

Toen ik mijn filter gecraft had kwamen we samen en gingen we op weg naar de antivirals. Flink wat weerstand om het kistje heen maar alles neer en meds op zak. Terug naar DZ3 om daar te extracten. Mijn infectie werd heftiger en medicine/painkillers waren op. Life expectancy 30m dus nog tijd zat. Ondertussen een gele G36 gecraft met wat mods erop. Ok... laten we de chopper oproepen!! Zo snel mogelijk na de flare een gebouw ingerend en voorzichtig zoeken naar de hunters. Zag er 1 voorbij rennen dus leeg een clip in zn rug. Hunter dook weg met nog 25% life. Toch spannend die gasten dus om het gebouw heen en samen die hunter omgelegd. De andere hunter had een healing station neer gezet dus we wisten waar ie zat. Met de nodige spanning ook de 2e neer en toen was het gevaar geweken. Chopper kwam 30sec later en kort daarna zaten we veilig onderweg naar huis :)

11k punten dus geen verkeerd rondje. Prima 1h:21m vermaak! Spannend van begin tot eind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Met twee vind ik tot nu toe de leukste manier om Survival te spelen. Gisteren met vier gespeeld en dat ging goed, totdat we bij een extraction met 8 hunters te maken kregen, andere 4 spelers extracten succesvol of lagen allemaal om, geen idee. Die hunters uiteindelijk kunnen omleggen, moeten we opnieuw extracten, komt er weer een groepje van 4 bij, weer 8 hunters op ons dak.

Maar in plaats dat ze ons helpen, lopen ze weg, wachten totdat we neer liggen en maken ons af. -O-
WTF, je vind al snel 6 caches en met al die hunters die omgelegd moesten worden, kon je makkelijk vol geraken zou dat niet zijn. Wat een aso gedrag op PvE soms...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:59
Tja.. ook in PvE is het de één zijn dood een ander zijn brood. Je kunt elkaar misschien niet kapot knallen maar ....
Persoonlijk ben ik ook degene die meestal wel een ander helpt en zelfs zijn laatste medkit nog wel wil opofferen, maar andersom gebeurd dat niet vaak. Ik denk dat je van solo spelers PvE ook meer kan verwachten qua behulpzaamheid in vergelijking met een groep.

Ik was gisteren samen met een vriend een lekker rondje aan het lopen in de DZ en wij zijn letterlijk niemand tegengekomen. Het leek wel alsof wij een prive server hadden. Ook in de berichten zagen wij niets voorbij komen dat er iemand kapot ging. Heel bizar. Daardoor konden we vaak dubbele extractions doen. Nadeel is alleen dan dat je stash snel vol zit. :-P Dit betrof overigens op de Xbox One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-09 10:46
Even een vraagje over dps welke wordt getoond als je op I drukt. Wat mij daar opvalt is in mijn geval (met 4 alpha items aan) dat als je de mods uit je tweede wapen haalt (omdat dat een zelfde soort wapen is en dus niet nodig hebt) de dps omlaag gaat. Is dat werkelijk zo? Dit omdat ik die mods dan weer in een setje sniper wapens zou kunnen zetten voor het geval we die nodig zouden hebben in groep ipv assault wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Phuncz schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 16:55:
Met twee vind ik tot nu toe de leukste manier om Survival te spelen. Gisteren met vier gespeeld en dat ging goed, totdat we bij een extraction met 8 hunters te maken kregen, andere 4 spelers extracten succesvol of lagen allemaal om, geen idee. Die hunters uiteindelijk kunnen omleggen, moeten we opnieuw extracten, komt er weer een groepje van 4 bij, weer 8 hunters op ons dak.

Maar in plaats dat ze ons helpen, lopen ze weg, wachten totdat we neer liggen en maken ons af. -O-
WTF, je vind al snel 6 caches en met al die hunters die omgelegd moesten worden, kon je makkelijk vol geraken zou dat niet zijn. Wat een aso gedrag op PvE soms...
Solo of met twee mensen vind ik ook het leukst in Survival ja. De truc is overigens om eerst zo lang mogelijk buiten de DZ te farmen, te gearen en genoeg medicijnen te vinden de hele tijd. Er zijn veeeeeel mensen die te snel te DZ in gaan en vervolgens daar hun dood vinden door wat jij hierboven o.a. beschrijft ;)

Eergister speelde ik een ronde solo en kwam ik op den duur ook in de DZ. Toen ik naar mijn vaste extraction point liep lag het daar bezaaid met caches en gear van dode mensen, waren volgens mij 6 of 7 mensen daar gesneuveld :*) Rustig aan de beste caches en gear nog gepakt en vervolgens m'n extract gecalled. Hunter kapot gemaakt en huplakee!

Wat ik wel echt vervelend vind is dat je 3 van de 4 keer een Mike error krijgt als je klaar bent. Heb welgeteld maar 2 keer nu m'n eindscore gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat ik vanavond de seasonpass ga kopen en ook eens met survival ga beginnen.
Benieuwd of het me de eerste keer gaat lukken.

Bij wat voor plekken vind je vaak painkillers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
The.Sticky schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:01:
[...]

Solo of met twee mensen vind ik ook het leukst in Survival ja. De truc is overigens om eerst zo lang mogelijk buiten de DZ te farmen, te gearen en genoeg medicijnen te vinden de hele tijd. Er zijn veeeeeel mensen die te snel te DZ in gaan en vervolgens daar hun dood vinden door wat jij hierboven o.a. beschrijft ;)

Eergister speelde ik een ronde solo en kwam ik op den duur ook in de DZ. Toen ik naar mijn vaste extraction point liep lag het daar bezaaid met caches en gear van dode mensen, waren volgens mij 6 of 7 mensen daar gesneuveld :*) Rustig aan de beste caches en gear nog gepakt en vervolgens m'n extract gecalled. Hunter kapot gemaakt en huplakee!

Wat ik wel echt vervelend vind is dat je 3 van de 4 keer een Mike error krijgt als je klaar bent. Heb welgeteld maar 2 keer nu m'n eindscore gezien..
Nadeel daarvan vind ik dat veel Division Tech caches dan leeg zijn tegen de tijd dat je in de DZ belandt, en je daardoor geen gele wapens meer kan craften. Dat deed mij laatst bijna de das om: hele DZ door geweest (inclusief underground) en alléén maar lege divtech caches. Met een blauwe sniper een Hunter uitschakelen is bijna niet te doen.
Bij wat voor plekken vind je vaak painkillers?
Vaak naast ambulances op straat, of in CERA tenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd001
  • Registratie: September 2004
Met zn 2en is leuk inderdaad. Ik ga de laatste tijd zsm de DZ in. Ik craft ook eigenlijk niets meer buiten de DZ, zonde van de fabrics etc. De wapens dus uit de kisten halen op de bekende plekken (na 30+ rondes survival weet je die wel te vinden). Ook goed in de gaten houden wanneer agents plat gaan, dan daar zsm. heen. Dat zijn de mooie manieren om snel vooruit te gaan.

Dan in de DZ zoveel mogelijk Division Tech meenemen en alle weapon parts etc. Al snel kun je dan de G36 geel en M44 geel craften, dan rustig aan de gele Gear craften. De bosses bovenin zijn vrij goed om te leggen. Onderin trouwens ook wel, truuc is om altijd afstand te houden en dus steeds terug te kunnen vallen als de druk toeneemt. Dan dus bosses killen en survival caches looten. Mijn doel is altijd om 6 Survival Caches mee te nemen, zeker nu de update eraan komt. Schijnbaar zit er in 1/3 vd kistjes een named item.

Bij de weekly assignments is dat schijnbaar een gegarandeerde. Die zitten dus allemaal in mn inventory. Heb zon 40+ kisten erin zitten nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die mij willen joinen op de PC om de survival beetje wegwijs te maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jirnsum
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:31:
Zijn er nog mensen die mij willen joinen op de PC om de survival beetje wegwijs te maken?
Voeg me maar toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Sjoerd001 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:28:
Met zn 2en is leuk inderdaad. Ik ga de laatste tijd zsm de DZ in. Ik craft ook eigenlijk niets meer buiten de DZ, zonde van de fabrics etc. De wapens dus uit de kisten halen op de bekende plekken (na 30+ rondes survival weet je die wel te vinden). Ook goed in de gaten houden wanneer agents plat gaan, dan daar zsm. heen. Dat zijn de mooie manieren om snel vooruit te gaan.

Dan in de DZ zoveel mogelijk Division Tech meenemen en alle weapon parts etc. Al snel kun je dan de G36 geel en M44 geel craften, dan rustig aan de gele Gear craften. De bosses bovenin zijn vrij goed om te leggen. Onderin trouwens ook wel, truuc is om altijd afstand te houden en dus steeds terug te kunnen vallen als de druk toeneemt. Dan dus bosses killen en survival caches looten. Mijn doel is altijd om 6 Survival Caches mee te nemen, zeker nu de update eraan komt. Schijnbaar zit er in 1/3 vd kistjes een named item.

Bij de weekly assignments is dat schijnbaar een gegarandeerde. Die zitten dus allemaal in mn inventory. Heb zon 40+ kisten erin zitten nu :)
Hoe bedoel je wapens uit de kisten halen op de bekende plekken? Ik heb welgeteld nog maar iets van 8 - 10 rondes Survival gespeeld tot zover, dus ben nog niet echt bekend met goede plaatsen om wat degelijke wapens te vinden. Weet al wel wat andere goede spots om spullen te vinden enz.

Thanks voor de tip over die Survival Caches trouwens, dan ga ik die vanaf nu ook opsparen voor de patch. Met de Weekly Assignment Caches ben ik dat al aan het doen :)
Jirnsum schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:38:
[...]

Nadeel daarvan vind ik dat veel Division Tech caches dan leeg zijn tegen de tijd dat je in de DZ belandt, en je daardoor geen gele wapens meer kan craften. Dat deed mij laatst bijna de das om: hele DZ door geweest (inclusief underground) en alléén maar lege divtech caches. Met een blauwe sniper een Hunter uitschakelen is bijna niet te doen.
Hmm mja ik heb nog eigenlijk niks verder met het craften van gele items gedaan in de DZ. Tot zover heb ik het vaak gered met een gevonden sniper (blauw of paars) of zelfs met een gecrafte blauwe SRS. Zolang je gear er omheen maar wat toereikend is, ook qua FA, dan is het best te doen :)

Maar lang buiten de DZ farmen is dus niet per definitie toereikend? Als je met slechte gear de DZ in gaat zijn de mobs best wel te sterk toch lijkt me?

• Jirnsum
Maar lang buiten de DZ farmen is dus niet per definitie toereikend? Als je met slechte gear de DZ in gaat zijn de mobs best wel te sterk toch lijkt me?
Die engage je dus niet voordat je in de DZ wat mooie gear hebt gecraft ;)

Gisteren trouwens een verschrikkelijk irritant einde aan mijn Survival sessie. Ik ging down bij het clearen van een landmark, kon prima naar dekking kruipen, maar mijn medkits werkten niet. Cirkel liep tot drie keer toe vol maar ik kwam niet meer overeind (en nee: ik werd niet geraakt op dat moment, want ik lag in een trappenhuis buiten schot).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjoerd001
  • Registratie: September 2004
The.Sticky schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:40:
[...]

Hoe bedoel je wapens uit de kisten halen op de bekende plekken? Ik heb welgeteld nog maar iets van 8 - 10 rondes Survival gespeeld tot zover, dus ben nog niet echt bekend met goede plaatsen om wat degelijke wapens te vinden. Weet al wel wat andere goede spots om spullen te vinden enz.

Thanks voor de tip over die Survival Caches trouwens, dan ga ik die vanaf nu ook opsparen voor de patch. Met de Weekly Assignment Caches ben ik dat al aan het doen :)

[...]

Hmm mja ik heb nog eigenlijk niks verder met het craften van gele items gedaan in de DZ. Tot zover heb ik het vaak gered met een gevonden sniper (blauw of paars) of zelfs met een gecrafte blauwe SRS. Zolang je gear er omheen maar wat toereikend is, ook qua FA, dan is het best te doen :)

Precies dat bedoel ik... Dus dat je na wat rondes wel de bekende plekken weet om snel gear te farmen. Bv. het politiebureau (linksbovenin en links wat meer in het midden), bepaalde landmarks, crashsites, etc.

Voor het laatste, inderdaad niet te snel mobs aanvallen, altijd even pulsen om te zien of het veilig is. Turret neergooien en maaien maar. Dan kun je met blauwe gear prima in de DZ rondlopen. De mobs droppen dan paarse shit zodat je goedkoop sterker wordt. Dit kun je dan in een safehouse vervangen door gele gear en wapens die je craft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:31:
MA.Sparta op Uplay. Beter nog.. Join de discord server.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
1.6 komt uit op 28-2 zie ik net. Ze hebben er wel een handje van updates uit te brengen als ik in een ver buitenland zit :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Laatst online: 11:51
WaSteiL schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 07:28:
Tja.. ook in PvE is het de één zijn dood een ander zijn brood. Je kunt elkaar misschien niet kapot knallen maar ....
Persoonlijk ben ik ook degene die meestal wel een ander helpt en zelfs zijn laatste medkit nog wel wil opofferen, maar andersom gebeurd dat niet vaak. Ik denk dat je van solo spelers PvE ook meer kan verwachten qua behulpzaamheid in vergelijking met een groep.

Ik was gisteren samen met een vriend een lekker rondje aan het lopen in de DZ en wij zijn letterlijk niemand tegengekomen. Het leek wel alsof wij een prive server hadden. Ook in de berichten zagen wij niets voorbij komen dat er iemand kapot ging. Heel bizar. Daardoor konden we vaak dubbele extractions doen. Nadeel is alleen dan dat je stash snel vol zit. :-P Dit betrof overigens op de Xbox One.
Ja dat was wel een lekker potje idd.. beter dan gister iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Ik dacht dat t wel leuk was om een nieuw caracter te beginnen... wat een vergissing.. elke 5 sec ga je dood alles instakilled je.. nee.. laat maar.. no fun at all :/

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
TgR_KILLER schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 12:35:
Ik dacht dat t wel leuk was om een nieuw caracter te beginnen... wat een vergissing.. elke 5 sec ga je dood alles instakilled je.. nee.. laat maar.. no fun at all :/
Dan speel je een tikje te agressief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Jirnsum schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 17:48:
[...]

Speelde ik vanmiddag met jou in een groep randoms? (Lexington).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Jirnsum schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 17:48:
[...]

Ook al probeer ik helemaal voorzichtig te doen.. ga nog steeds dood of het team gaat dood.. Blijf wel lekker mijn high level char spelen.. Die kan tenminste meer dan 3x geraakt worden voor hij omvalt xD

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-09 14:31
Is het nog leuk om nu te beginnen? Of is iedereen al zo ver dat het niet leuk meer is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
agoNITE schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 18:56:
[...]

Speelde ik vanmiddag met jou in een groep randoms? (Lexington).
Ja! Ik vroeg me ook al af waar ik jouw naam van kende :P
jaydenjarno schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 19:21:
Is het nog leuk om nu te beginnen? Of is iedereen al zo ver dat het niet leuk meer is?
Ik heb tot endgame bijna alles solo gespeeld. Dat gaat prima :) En als je heel snel naar de endgame wilt zijn er genoeg mensen die je er doorheen willen trekken. Ik heb vorig weekend in 3 uurtjes iemand die van PS4 overstapte naar PC van lvl 6 naar lvl 30 geholpen. Maar voor je eerste play-through is dat zonde imho ;)

[ Voor 51% gewijzigd door Jirnsum op 25-02-2017 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Dinsdag 28 februari komt de 1.6 patch uit, hoe laat was dit dan voor ons tijdens 1.5 ? Zeker woensdagochtend of middag veronderstel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
TgR_KILLER schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 12:35:
Ben je iemand die gewoon blijft staan schieten op mobs of zit je wel altijd in cover? Dat is iig super belangrijk in TD. Soms moet je even in cover blijven schuilen tot mobs reloaden of gaan bewegen oid. Zorg ook dat je gear een beetje up to date is met je level. Als je elke 5s dood gaat dan gaat er echt iets fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Zit altijd in cover.. ben niet capped geraakt door in t open te staan haha..

Ik kan gewoon niet meer met een low lvl omgaan. Zoooo weak :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

TgR_KILLER schreef op zondag 26 februari 2017 @ 10:52:
Zit altijd in cover.. ben niet capped geraakt door in t open te staan haha..

Ik kan gewoon niet meer met een low lvl omgaan. Zoooo weak :/
Dan doe je echt iets fout :P Ben al tijden met een low level bezig en behalve dat het ontzettend traag gaat nergens last van :P Focus je wel gear op stamina of alles op Firearms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 08:18
Jammer dat die Season pass op de ps4 2 keer zoveel kost als op de pc, anders had ik hem zeker gekocht. Nu twijfel ik toch wel een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Ik word echt moe van die 'Mike errors' als je een Survival ronde hebt voltooid. Gisteravond een solo run gedaan met de focus om zo snel mogelijk de DZ in te gaan en daar verder te gaan met verzamelen. Had op den duur alles HE qua wapens, gear en wat mods. In m'n eentje zelfs nog wat doable named elites gekilled in combi met Custom M44 en Ballistic Shield.

Daarna de extraction gedaan, dat was verder easy peasy met de DPS die de M44 er uit kreeg. Hunter in een paar schoten neer en toen rustig wachten. Gezien alles wat ik had en heb gedaan was ik er van overtuigd om wel een Master rank te halen, maar dan krijg je dus weer zo'n $&*(#% Mike error en kom je nooit in het score scherm 8)7 Daardoor haal je dus ook die achievement dan niet volgens mij...

Morgen komt 1.6 toch? Ik hoop dat ze die shit dan eindelijk gefixed hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BranderoS
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 09-09 19:37
Gisteren ben ik weer begonnen met de division na een lange pauze (PS4 tot aan update 1.2 en nu de PC versie gekocht). Ondertussen ben ik lvl 14 (lekker purple gefarmd in low lvl DZ). Morgenavond even rushen naar lvl 30.

Toch vroeg ik me af of de DLC's (alle 3) mijn geld waard zijn? Ik heb namelijk geen idee wat ik er van kan verwachten. Ik koop ze dan wel los uiteraard, geen season pass..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BranderoS schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:49:

Toch vroeg ik me af of de DLC's (alle 3) mijn geld waard zijn? Ik heb namelijk geen idee wat ik er van kan verwachten. Ik koop ze dan wel los uiteraard, geen season pass..
Is season pass niet goedkoper dan de drie losse DLCs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BranderoS
NLxAROSA schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:59:
[...]

Is season pass niet goedkoper dan de drie losse DLCs?
5 euro goedkoper (15 euro per DLC), maar season pass is per jaar..
Aangezien er nog geen plannen bekend zijn voor het komende jaar (na 1.6) Lijkt me het los kopen van DLC een goedkopere oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De huidige season pass is een éénmalige uitgave en alleen voor de eerste drie uitbreidingen, dus Underground, Survival en The Last Stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob SOS
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Gisteravond zag ik vanaf mijn laptop op de bank dat de season pass afgeprijs was naar 19,95 helaas is hij nu weer 39,95. Stom zeg. :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Angeloonie schreef op zondag 26 februari 2017 @ 10:58:
[...]

Dan doe je echt iets fout :P Ben al tijden met een low level bezig en behalve dat het ontzettend traag gaat nergens last van :P Focus je wel gear op stamina of alles op Firearms?
Ben nog niet eens op een punt gekomen dat ik echt gear heb xD heb het daarvoor al opgegeven :P

Ben gewoon te ongeduldig.. wil vast sneller gaan dan het gaat op dat level omdat ik gewent ben max level te spelen nu.. en even snel even spelen is er gewoon niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb de laatste weken op de PTS niet bijgehouden, wat is de nieuwe meta vanaf morgen? Kun je nog een beetje fatsoenlijke allround build maken nu? Zit de patch notes een beetje te bekijken maar er gaat me niet direct een licht branden. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The.Sticky
NLxAROSA schreef op maandag 27 februari 2017 @ 20:54:
Heb de laatste weken op de PTS niet bijgehouden, wat is de nieuwe meta vanaf morgen? Kun je nog een beetje fatsoenlijke allround build maken nu? Zit de patch notes een beetje te bekijken maar er gaat me niet direct een licht branden. :P
Volgens mij is dat prima mogelijk! Ik speel verder niet op de PTS, maar heb een aantal filmpjes van MarcoStyle (zijn accent blijft vreselijk though) bekeken die je wel wat richtlijnen kunnen geven voor een leuke build in 1.6 :)

In voorbereiding op 1.6 heb ik in ieder geval flink wat potentiële gear lopen verzamelen in de afgelopen weken, dus ik heb er zin in! Eens kijken wat voor leuke combi's ik kan gaan bouwen. Sowieso kijk ik er naar uit om eens een fijne Tactician skillpower build te maken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:36
Ik liep al een hele tijd met Striker en dat ga ik lekker zo houden in 1.6. Ben wel een beetje klaar met de dailies, nu heb ik nog redelijk wat lol met Underground. Alleen jammer dat het daar vaak zo lang duurt voordat je een goed team hebt.

Binnenkort eens Survival uitproberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sluggha
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-11-2024
ik zie enorm veel M44 voorbij komen als ik speel, maar wat is daar zo "goed" aan? als ik em vergelijk met mn huidig sniper rifle brengt hij niet zo veel meer aan (mk17 sniper geloof ik).
Ok, ben nog niet maxed (world tier 4 nog maar), maar kan hier iemand me ff uitleggen waar juist de M44 het verschil maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Wat ik wel mooie updates vind in 1.6:

- Base damage van de Famas is verhoogd met 11%
- Civilians will always drop target intel when helped
- Underground kills grants now underground xp

Verder is het interessant dat AlphaBridge omlaag wordt gehaald, zorgt voor interessante dingen tijdens de builds. Wat ik nu niet zo snel kon vinden is dat ik ergens heb gelezen dat armor helemaal weg gaat en replaced wordt voor health?

Wel jammer dat je tegenwoordig exotic caches kunt kopen, aangezien de named gear wordt hernoemd naar exotic. Dus iedereen loopt straks met Barrets Chest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Due to unexpected complications, we have to extend the maintenance by 90 minutes. Servers should be back up at 3pm CET, 9am EST, 6am PST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
sluggha schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 11:03:
ik zie enorm veel M44 voorbij komen als ik speel, maar wat is daar zo "goed" aan? als ik em vergelijk met mn huidig sniper rifle brengt hij niet zo veel meer aan (mk17 sniper geloof ik).
Ok, ben nog niet maxed (world tier 4 nog maar), maar kan hier iemand me ff uitleggen waar juist de M44 het verschil maakt?
Het is voor een deel ook wat voor voorkeur je hebt denk ik. Een M44 is een bolt action sniper, terwijl die MK17 een semi auto is. Daarnaast is het ook afhankelijk van de talents die je er op krijgt. Ik heb bijvoorbeeld een Custom M44 met Deadly, Brutal en Destructive (zo gekregen, echt sick) en schiet daar, in combinatie met de juiste mods, echt een hele hoge damage per schot mee.

Daarentegen heb ik ook tijdenlang met een First Wave M1A gelopen, welke ook weer erg nuttig kan zijn. Het hangt een beetje van de situatie af waar je in speelt. Als je lange afstand kan snipen vind ik een M44 echt heel fijn. Als je wat kortere afstand hebt en dus sneller moet kunnen schieten, is een semi-auto sniper fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

The.Sticky schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 12:48:
[...]

Het is voor een deel ook wat voor voorkeur je hebt denk ik. Een M44 is een bolt action sniper, terwijl die MK17 een semi auto is. Daarnaast is het ook afhankelijk van de talents die je er op krijgt. Ik heb bijvoorbeeld een Custom M44 met Deadly, Brutal en Destructive (zo gekregen, echt sick) en schiet daar, in combinatie met de juiste mods, echt een hele hoge damage per schot mee.

Daarentegen heb ik ook tijdenlang met een First Wave M1A gelopen, welke ook weer erg nuttig kan zijn. Het hangt een beetje van de situatie af waar je in speelt. Als je lange afstand kan snipen vind ik een M44 echt heel fijn. Als je wat kortere afstand hebt en dus sneller moet kunnen schieten, is een semi-auto sniper fijn.
Ik gebruik momenteel de M700 carbon, deze is ook bolt action maar vind hem fijner dan de M44.
Alpha Bridge set in combinatie met een Scar-H semi auto sniper _/-\o_

Helaas is Alpha Bridge in 1.6 generfed dus vanavond even afwachten wat er van over is.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
ricjuh schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 12:52:
[...]

Ik gebruik momenteel de M700 carbon, deze is ook bolt action maar vind hem fijner dan de M44.
Alpha Bridge set in combinatie met een Scar-H semi auto sniper _/-\o_

Helaas is Alpha Bridge in 1.6 generfed dus vanavond even afwachten wat er van over is.
Heb de M700 Carbon een paar keer als drop gehad, maar de talents waren helaas heel slecht. Klinkt wel als een leuke combi met AlphaBridge ja!

De afgelopen weken heb ik ook met AlphaBridge gespeeld, maar dan met Assault Rifles :7 Moet zeggen dat dat wel lekker ging qua DPS! Maar heb al een mooie verschillende hoeveelheid aan (set) gear verzameld voor de 1.6 patch. Ik denk dat ik eens naar de Striker combi ga kijken als balanced build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Ik ga voor striker / Nomad / tactician health build voor de incursion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Frank1973 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:10:
Ik ga voor striker / Nomad / tactician health build voor de incursion
in 1.6 voor PVE wel de beste gear sets IMHO.. AB wordt flink generfed, Dus de 2 * AR + AB meta is voorbij hoop ik.

waar ik ook benieuwd naar ben is hoeveel er van mijn toughness is overgebleven.. ik zat op 396K met 45% armor..

[ Voor 15% gewijzigd door spartacusNLD op 28-02-2017 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:10
spartacusNLD schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:13:
[...]

in 1.6 voor PVE wel de beste gear sets IMHO.. AB wordt flink generfed, Dus de 2 * AR + AB meta is voorbij hoop ik.

waar ik ook benieuwd naar ben is hoeveel er van mijn toughness is overgebleven.. ik zat op 396K met 45% armor..
Ja eindelijk weer een mogelijk om 2 verschillende wapens rond te lopen ipv van altijd 2 van dezelfde soort nodig te hebben. Wel zonde van de bijna optimized AB build waar ik 2 patches mee bezig ben geweest :+

Ach ja was wel tijd voor wat vernieuwing heb afgelopen weken ook haast niet gespeeld omdat er niet echt meer een doel was. Had ook weinig nut om een andere build te spelen die toch minder DPS output had.

En speelde dan weer te weinig om hardcore te farmen voor een barret chest ed. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

jantje 2 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:58:
[...]
En speelde dan weer te weinig om hardcore te farmen voor een barret chest ed. :+
Ik kan iig geen Lexington meer zien de komende tijd :O en nog steeds die chest niet gezien.. hopelijk krijg ik wat leuks uit die weekly caches binnenkort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Ik heb 50 caches gespaard maak ik vanavond eens open.

Ik heb nu nog een striker build met 230 385 160 en 54% armor mitigation.

Ben ook benieuwd hoe zich dat ontwikkeld vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sluggha
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-11-2024
ok, bedankt voor de uitleg. ik gebruik mn sniper als opening op middel tot lange afstand. close up gebruik ik een m60 /G36 (afhankelijk van omgeving en afstand)

misschien toch is beter opletten als der een bolt action valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Frank1973 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:14:
Ik heb 50 caches gespaard maak ik vanavond eens open.

Ik heb nu nog een striker build met 230 385 160 en 54% armor mitigation.

Ben ook benieuwd hoe zich dat ontwikkeld vanavond.
Haha ja ik heb ook wat caches opgespaard de afgelopen weken, ben benieuwd!

Mijn huidige AlphaBridge build komt uit op 414k / 320k / 86k met 52% migitation. Dit is dan met AR. Maar ik moet zeggen dat ik er ook wel weer naar uit kijk om twee verschillende wapens te spelen! Een sniper als secondary speelt toch een stuk leuker dan enkel maar een AR leegschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

The.Sticky schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:05:
[...]

Haha ja ik heb ook wat caches opgespaard de afgelopen weken, ben benieuwd!

Mijn huidige AlphaBridge build komt uit op 414k / 320k / 86k met 52% migitation. Dit is dan met AR. Maar ik moet zeggen dat ik er ook wel weer naar uit kijk om twee verschillende wapens te spelen! Een sniper als secondary speelt toch een stuk leuker dan enkel maar een AR leegschieten.
Ik doe alles met de black market SAG 12 voor de striker te stacken, en dan maak ik het af met de LOAVC.
Ik kan bijna niet meer zonder shotty.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Frank1973 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:59:
[...]

Ik doe alles met de black market SAG 12 voor de striker te stacken, en dan maak ik het af met de LOAVC.
Ik kan bijna niet meer zonder shotty.. :P
Ik heb nog nooit een LOAVC gehad als drop helaas :'( Heb momenteel de Leightweight M4 en die bevalt ook wel erg goed, maar vind de LOAVC zo bruut er uit zien!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
The.Sticky schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 17:32:
[...]

Ik heb nog nooit een LOAVC gehad als drop helaas :'( Heb momenteel de Leightweight M4 en die bevalt ook wel erg goed, maar vind de LOAVC zo bruut er uit zien!
Het is LVOA-C. Geen LOAVC (of LOVAC zoals velen hem ook noemen :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
Net even rondje gedaan met de nieuwe update. Toughness is wel gedaald, maar die heb ik alweer een beetje weten te combineren. DPS is daar en tegen goed gestegen. In de DZ ga je nu als een malle omhoog in rank. Ik deed helemaal niet zo gek en was binnen 15 minuten iets van 4-5 ranks gestegen. Kan mij niet herinneren dat dit altijd was. Veterans lijken alleen wel bijna moeilijker dan Elites..

Eén dingetje viel mij vandaag op bij de daily. Daar was de opdracht om 3 elites te slopen, maar raar genoeg vallen named elites er niet onder. Was dat altijd al zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Reclaimer is perfect icm 2x tactician, 310/380/180 33% mitigation ( cap is 35 ) Incursion build.

Fun build, Striker met Specialized backpack en savage gloves, 320/375/160 33% mitigation

Ben ook nog met tactician bezig icm met 2 striker momenteel: 270/360/220 31% mitigation, maar daar ben ik nog niet zo tevreden over..

[ Voor 4% gewijzigd door Frank1973 op 28-02-2017 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren even een paar rondjes gedaan met 1.6. Napalm site op legendary is echt supervet. Vijanden zijn niet echt bullet sponges (afgezien van de shield bearers), maar er komen er veel en ze raken hard.

Denk dat ik eens een healer build ga proberen, heb een goede Caduceus, dus met wat skill power en skill haste is dat een leuke build voor in een groep (gok iets met 2-3 stuks Tactician, Specialized backpack en Savage gloves).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

nieuws: Studio achter Tom Clancy's The Division werkt aan nieuwe Avatar-game

Dit doet me vermoeden dat er geen Year 2 content komt en dat ze eerder ambitiëren (of ze het ook doen is een ander) om balancing en bug fixes te voorzien. Waarom dit nieuws juist op de dag van de derde DLC ?

[ Voor 6% gewijzigd door Phuncz op 01-03-2017 07:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Blij om te zien dat men hier over het algemeen positief is. Ben momenteel ver van huis dus kan zelf niet testen, en de hoeveelheid geklaag op twitter is niet van de lucht.

@Phuncz: Ik hoop echt dat ze verdergaan met nieuwe DLC/gebieden. Wellicht dat het hier een ander team betreft (ook al is dat wellicht ijdele hoop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Heb gisteravond ook kort even kunnen spelen. Mn AB setje omgeruild voor 4 Striker, Savage gloves en Specialized backpack.

Zit nu op 340 / 350 / 135 met 32% migitation :) Had wel het gevoel dat ik echt een flinke DPS output had op elites, maar dit weekend maar eens wat verder finetunen en kijken naar wat ik nog allemaal in m'n stash heb.

Dan ook meteen de nieuwe dingen maar eens uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Electronics is echt alleen maar support geworden :/
dafuq..dikke suckage, ik heb bijna 2x zoveel skillpower als in 1.5, 2k meer Electronics en 4x skill haste mods 2xtac 4xfirecrests

En nog is de cooldown op mijn BB8's trager dan dikke strond door een trechter. om over de dmg nerf nog maar te zwijgen :X

Build diversity mijn reet.

Ok positievf punt, uit 2 van mijn 4 bewaarde weekly caches kreeg ik een barrets chest.
1 was crap ander net iets minder dan mijn huidige barrets,

[ Voor 18% gewijzigd door Bokkie op 01-03-2017 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Nu online
Ik kreeg gisteren een oranje drop, die kon ik nog niet. Eir, grappige SMG, vooral als er mannen met knuppels mooi op een rij jouw kant opkomen.

Ik blijf balen dat de darkzone eigenlijk niet leuk is, doordat Roque groepen met 4 man er doorheen jakkeren. Komt het door het DZ level dat ze zoveel sterker zijn? Ik ben level 30 en hele groepen 99 rennen langs en shieten je in 1 seconde af.

En in mn stash kwam ik die Barret Armour tegen, ook oranje. Ik wist niet eens dat ik die had :D . Nog niet geprobeert, geen idee of het wat is.

[ Voor 15% gewijzigd door basset op 01-03-2017 10:16 ]

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

basset schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:13:
En in mn stash kwam ik die Barret Armour tegen, ook oranje. Ik wist niet eens dat ik die had :D . Nog niet geprobeert, geen idee of het wat is.
:o hoe durf je? hordes mensen zochten weken lang in Lexington naar deze chest

heel gauw gaan gebruiken.. is de sterkste exotic ingame op dit moment (mits de chest goed gerolled is natuurlijk)

ik heb er gisteren eentje gekregen uit een weekly cache :) icm 4 * striker + specialiced backpack heel leuk -> 330 / 387 / 116 :*) werkt lekker in last stand.. heb t gevoel dat vijanden veel sneller neer gaan dan dan in DZ.. maakt toch gemiddeld rond de 15 kills per rondje (weet niet of dat goed is?)

gisteren ook lost signal op heroic gedaan.. t duurde ff maar tering he :D wat is dat een goede missie _/-\o_ _/-\o_ die eindbaas is echt klote :|

[ Voor 33% gewijzigd door spartacusNLD op 01-03-2017 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
basset schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:13:
Ik kreeg gisteren een oranje drop, die kon ik nog niet. Eir, grappige SMG, vooral als er mannen met knuppels mooi op een rij jouw kant opkomen.
Ik heb de Hildr and Eir beide uit opgespaarde Weekly Caches gekregen gister :) Nog niks mee uitgeprobeerd verder, maar ik kwam ergens al iets tegen dat die combi best wel heel erg (te) sterk is. Schijnt in combinatie met de SEEKR gearset al helemaal buiten proportie te schieten, dus ben benieuwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
The.Sticky schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:59:
[...]

Ik heb de Hildr and Eir beide uit opgespaarde Weekly Caches gekregen gister :) Nog niks mee uitgeprobeerd verder, maar ik kwam ergens al iets tegen dat die combi best wel heel erg (te) sterk is. Schijnt in combinatie met de SEEKR gearset al helemaal buiten proportie te schieten, dus ben benieuwd :P
Volgens mij leeft jij nog in PTS1 versie :P . Seekr set zit niet meer in de game en die bug waardoor je 1mil+ dps had is allang verholpen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm-Fox
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 18:00
Ik heb gisteren een potje Last stand gedaan, maar bakte er totaal niks van, omdat mijn
build verkeerd was en ik enorm moest wennen aan de snelheid.
De nieuwe mapuitbreiding vond ik wel super fijn en had het gevoel dat de DZ gisteren rustiger was
waardoor ik solo prima alleen meerdere keren kon extracten zonder dat ik last had van rogues.

Voordat ik stopte kreeg ik nog een melding dat de contamination level (nieuwe feature 1,6) hoger was geworden, maar ik heb deze mission/locatie niet kunnen bezoeken.
Weet iemand of dit goede loot oplevert?

PSN: StormFox81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:10
The.Sticky schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:59:
[...]

Volgens mij heb jij nog oude dingen gekeken, SEEKR gearset zit ook niet meer in de game :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
jantje 2 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 12:26:
[...]

Volgens mij heb jij nog oude dingen gekeken, SEEKR gearset zit ook niet meer in de game :+
kidicoke schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 12:08:
[...]

Volgens mij leeft jij nog in PTS1 versie :P . Seekr set zit niet meer in de game en die bug waardoor je 1mil+ dps had is allang verholpen ;) .
Ah dat zal het dan wel zijn ja! Ik kwam via Google uit op een pagina en daar stond een filmpje. Ging wel over 1.6 maar stond niet specifiek bij dat het om de PTS ging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb sinds 1.3 niet meer in de DZ gespeeld vanwege de brakke PvG (Player vs Gank). Had niet veel verwacht van Last Stand PvP, maar het valt me echt 100% mee, gewoon leuke PvP. :)

Mijn PVE build is alleen niet zo effectief. :+ Effe wat anders samenstellen voor PVP dus. :D

[ Voor 21% gewijzigd door NLxAROSA op 01-03-2017 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Deadeye buyild bij elkaar gefrankensteined, nog geen uber rolls op gear.

Surprise surprise, Dead eye 4 set werkt nog steeds met Reflex sight (scope zonder zoom) _O-
Benieuwd hoe lang het duurt voor ze dat fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Dat dan weer wel. :P

Beetje jammer dat ze zo fucking traag zijn met fixes waar de spelers als sinds release om vragen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foekie01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-07-2024
[PC] Ik kon gisteren wel soort van inloggen (kreeg wel een melding dat de servers down waren), maar toen ik continue game drukte toen kreeg ik de melding dat mijn trial periode verlopen was en dat ik het spel moest kopen om door te kunnen spelen 8)7 Meer mensen die dat probleem hadden? Moet ik straks weer een uur aan de lijn hangen met ubisoft of kan ik wel gewoon spelen? :+

Edit: ook een vriend had het probleem, maar na nogmaals game starten werkte het vandaag wel :+

[ Voor 11% gewijzigd door foekie01 op 02-03-2017 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BranderoS
Gisteren mijn main character maar een over lvl 14 heengetild.

Ziet er naar uit dat ik nét op tijd was met het farmen van een full purple lvl 14 set.
Krijg nu alleen nog maar blue's uit de kisten waar normaal twee purple's inzaten.

Aangezien medkit's HP teruggeven, verliezen ze met de update veel van hun functie. Het geeft ongeveer 2 tot 5 % HP, terwijl een heal skill ongeveer 45-50% geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Net mijn eerste uurtje 1.6 gespeeld. Na weken Lexington en NUL vests, haalde ik er nu een uit de laatste van een hele trits caches die ik had opgespaard. He he. Build naar HE omgezet. E.e.a. speelt weer wat anders, maar mijn hemel, die whiners op de ubisoft forums maken het wel heel erg allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Health build van marcostyle overgenomen, 4 x tactician met vigorous chest. 225/320/380 met tactician gestacked ruim 430k skillpower. Dat icm defelibrator loopt ik bijna continue in overheal rond. Met de juiste heal talents ideaal voor teamplayer, doe daar nog een reclaimer bij en je bent klaar voor incursion op legendary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Frank1973 schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 09:28:
Health build van marcostyle overgenomen, 4 x tactician met vigorous chest. 225/320/380 met tactician gestacked ruim 430k skillpower. Dat icm defelibrator loopt ik bijna continue in overheal rond. Met de juiste heal talents ideaal voor teamplayer, doe daar nog een reclaimer bij en je bent klaar voor incursion op legendary.
Dan voeg ik jou even toe op PSN. Gisteren die level met Joe Ferro op legendary geprobeerd maar echt geen schijn van kans. Was zelf ook echt iedere keer down.

Ga eens even wat guides lezen om mijn striker build optimaal te krijgen want dit is niet zo tof zo, constant down zijn..
Pagina: 1 ... 35 ... 47 Laatste

Let op:
Dit topic is voor The Division deel 1 (uit 2016). Het grote The Division 2 (uit 2019) topic vindt je hier

Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen.

Tweakers zijn van nature behulpzaam en staan sterker in een groep(+300 agents). Om deel uit te maken van deze groep elite-Tweakers-agents, dien je het aanmeldformulier in te vullen. Bezoek vervolgens ons safehouse [#1] [#2] (via discord) voor hulp, slowchat, RA en vormen van party.