Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
en weer 1h13m weggegooid met survival :P
Het verzamelen van dingen gaat goed, darkzone ook nog wel. Alleen dat virus nekt me steeds waardoor ik in de DZ tijd te kort kom. En zeker omdat ik die flaregun niet kon craften. Moest steeds 1 division tech hebben. Kwam die nergens tegen :S

Iemand anders flaregun afgeschoten. Ik daar heen (kan ik dan trouwens ook met zijn heli mee?). 2 hunters, 1 schot, dood -_-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:36
Paulus07 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 22:28:
Het verzamelen van dingen gaat goed, darkzone ook nog wel. Alleen dat virus nekt me steeds waardoor ik in de DZ tijd te kort kom. En zeker omdat ik die flaregun niet kon craften. Moest steeds 1 division tech hebben. Kwam die nergens tegen :S

Iemand anders flaregun afgeschoten. Ik daar heen (kan ik dan trouwens ook met zijn heli mee?). 2 hunters, 1 schot, dood -_-
Veel drinken, daarmee zie je spullen gemakkelijker en gaat het veel sneller. Dus elke frisdrank automaat die je tegenkomt leegroven. Zorgen dat je goed gegeared bent voor extract, en afstand houden tot de hunter.

Ik begon vanavond extract in DZ3, stond op ander gebouw richting parkeergarage te schieten toen ik zag dat er een tweede hunter spawnde. De speler die dat gedaan had rende er echt recht op af, en was inderdaad meteen dood. Ik de twee hunters killen, ren naar de overkant voor de heli, komt er nog een hunter! Ik weer terug naar de overkant, bleek daar een andere gast te staan die ook stond te schieten op de hunter. Bam Bam, hunter down, heli meteen geland, terugrennen, met mijn laatste medpack die eerste speler nog reviven en net voor opstijgen kunnen instappen. Ik hoop dat ie een beetje dankbaar was :P

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:49

Je kan zeker met iemand anders mee in de heli.Als iemand extract kan je ook op een afstandje (anders komt die hunter van jou)wachten en zodra die heli gaat landen er snel heen rennen.

Vandaag 3 keer Survival gedaan en elke keer gewoon extract,in totaal 5 Hunters afgeknald.Maar in het begin zat ik ook te klote met het vinden van division tech.Je moet ook niet te laat die Darkzone in gaan.Ik ga meestal die Darkzone in als ik nog 35 a 40 minuten over heb en soms nog eerder,maarja moet je ook een beetje fatsoenlijke gear hebben gevonden anders heeft dat ook geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
niet mee eens. als je buiten alleen crap gear vindt moet je alleen niet in gevecht gaan met sterke NPC's totdat je in de DZ hebt kunnen craften of wat hebt kunnen looten van omgekomen spelers. Zo'n run had ik vanavond. Alles blauw op geel vest en paarse gloves na. Met div tech natuurlijk wel gele wapens gecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
Jirnsum schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 22:50:
niet mee eens. als je buiten alleen crap gear vindt moet je alleen niet in gevecht gaan met sterke NPC's totdat je in de DZ hebt kunnen craften of wat hebt kunnen looten van omgekomen spelers. Zo'n run had ik vanavond. Alles blauw op heel vest en paarse gloves na. Met div tech natuurlijk wel hele wapens gecraft
Ja daarom zeg ik ook dat het geen zin heeft vroeg de Darkzone in te gaan als je geen goede gear hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
ik zeg dus dat je ook met bagger gear de DZ kan ingaan (in bovenstaande voorbeeld over mijn run vanavond was alles op dat moment blauw) en dat je er dan ook prima weer uit kan komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:12

Misschien een kleine tip en meer medicine en painkillers nemen... Ik heb geen idee hoe je het voor elkaar krijgt om in 1 uur en 13 min al dood te zijn....ik haal altijd makkelijk de anderhalf tot 2 uur, ik ben überhaupt nog nooit doodgegaan aan het virus. Ik heb eigenlijk altijd tijd over tenzij ik echt alles ga clearen.

Medicine/painkillers kan je vaak looten bij medical dingen zoals ziekenhuis en ziekenauto's en vaak ook in die vrachtauto's. Vaak vind je ze ook op de landmarks.

Als je in één schot dood bent moet je ook maar eens naar je gear kijken, tenzij je express met een glas cannon build speelt. Vooral Stamina stacken is het beste als je onervaren bent.

Division tech zit trouwens ook altijd in de box van je anti virals, dus als je die loot kan je altijd een flare gun maken. Daarnaast droppen named bosses dit altijd. En vind je daar vaak ook een div tech chest.

[ Voor 8% gewijzigd door jantje 2 op 25-01-2017 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 20:24

Dreanor

Joene

Gisteren zag ik dat de Season Pass voor 50% korting op Uplay stond dus heb ik hem eindelijk maar eens aangeschaft. Maar de que times voor Survival slaan nergens op (10+ minuten).

En dan zit ik eindelijk in een potje en ben je sneller dood dan de wachtrij, haha.

Ik heb dus pas 2x survival kunnen spelen maar ik kon geen loot vinden, nergens niet ... Ook de andere spelers die ik afgeschoten had (eerst 2, daarna 1) hadden allemaal niks? Wel leuk trouwens een kale pistol fight met andere spelers :P

Waar moet ik op letten en waar vind ik loot? En is nergens een "F-to loot" scherm zoals dat overal in het spel wel is (behalve de eerste tas op je spawn en de workbench).

En waar moet ik naartoe lopen, ik ren maar doelloos in een richting in de hoop iets of iemand tegen te komen.

Edit: Ik heb trouwens wel heel erg het idee dat dit spel op de PC aan het uitsterven is (of uitgestorven is?). Groepen vinden voor incursions heeft ook al zo'n giga wachttijd en enkel de eerste incursie lijkt gespeeld te worden... :(

Ik speel natuurlijk world tier 5 en heb enkel 256GS items dus ik zit wel in de endgame zeg maar.

[ Voor 17% gewijzigd door Dreanor op 25-01-2017 12:29 ]

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
queue time voor PVE solo is vaak minder dan een minuut

als je geen F to loot krijgt heeft iemand anders het desbetreffende ding al leeggehaald.

Doel is je in de richting van de DZ te begeven en onderweg en mask en andere gear te craften zodat je de DZ in kunt

ik heb niet het idee dat het spel dood is. Gisteravond was het op de live server volgens mij wel rustiger dan normaal omdat veel mensen op de PTS zaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
Vandaag kreeg ik opeens 3 Hunters,ik had die 2 meer zeker nog te goed toen ze niet waren gekomen :+
Had alles blauwe gear maar wel een gele M44 toch alle 3 kreeg ik ze neer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

maurieske72 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 14:55:
Vandaag kreeg ik opeens 3 Hunters,ik had die 2 meer zeker nog te goed toen ze niet waren gekomen :+
Had alles blauwe gear maar wel een gele M44 toch alle 3 kreeg ik ze neer. ;)
Waarschijnlijk heb je 2 spelers in de buurt gehad bij je extract :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
Angeloonie schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:32:
[...]

Waarschijnlijk heb je 2 spelers in de buurt gehad bij je extract :P
Ja dat denk ik ook en die zijn meteen pleite gegaan :) Maarja ik heb ze toch alle 3 neer gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

maurieske72 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:51:
[...]

Ja dat denk ik ook en die zijn meteen pleite gegaan :) Maarja ik ze toch alle 3 neer gekregen.
Dat is onze "truc" in PvE survival (al doen we dat bijna nooit meer): gewoon met 3-4 man naar een extract toelopen, wachten tot Hunters spawnen en dan weggaan en hopen/er vanuit gaan dat de andere spelers dood gaan. Eventueel kun je nog klooien met nades op de spelers gooien. Ook al doen die niets: ze krijgen wel de rode cirkel en gaan daardoor meestal uit cover })

Truc werkt ook prima in PvP trouwens, Hunters laten spawnen en van grote afstand de Hunters een beetje meehelpen met je sniper :+

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 25-01-2017 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
Angeloonie schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:53:
[...]

Dat is onze "truc" in PvE survival (al doen we dat bijna nooit meer): gewoon met 3-4 man naar een extract toelopen, wachten tot Hunters spawnen en dan weggaan en hopen/er vanuit gaan dat de andere spelers dood gaan. Eventueel kun je nog klooien met nades op de spelers gooien. Ook al doen die niets: ze krijgen wel de rode cirkel en gaan daardoor meestal uit cover })

Truc werkt ook prima in PvP trouwens, Hunters laten spawnen en van grote afstand de Hunters een beetje meehelpen met je sniper :+
Ach als ik die gele m44 heb en een beetje gear dan mogen er gerust een paar komen van die Hunters ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Weer een tijdje op de PTS lopen puzzelen met gear in 1.6. Begint me al een beetje duidelijk te worden waar ik naartoe moet met een allround DPS build. Waar ik in 1.5 (WT5) op 6000/6000/3000 zat (ongeveer, kan hier en daar 100 schelen), kom ik nu uit op ongeveer 5000/4500/5500. Dan kan ik zo ongeveer continu mijn buffs ophouden (pulse/booster shot) en doen mijn heals ook echt wat. Buffs ophouden heb ik ook nodig voor mijn toughness (en dan sturdy holster + cover).

Nog maar weer ff verder puzzelen. :D Wel fijn dat recalibration op de PTS niks kost nu, kan ik mooi experimenteren/puzzelen voor ik het straks voor het echie doe.

[ Voor 11% gewijzigd door NLxAROSA op 25-01-2017 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Lekkere shield bug had shield vasst en klom over hek..

http://imgur.com/KjGfLVX

_O-

Nadat ik sprintje had getrokken had ik mijn aug weer in de hand :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Bokkie schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 08:12:
Lekkere shield bug had shield vasst en klom over hek..

http://imgur.com/KjGfLVX

_O-

Nadat ik sprintje had getrokken had ik mijn aug weer in de hand :P
knap: bullets out of thin air :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd001
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:26
Afgelopen 6 keer de Survival niet gehaald :x laatste 2x door een hunter (of in mn eentje ineens tegen meerdere....). De truc hierboven werd denk ik op mij toegepast.

Ga voortaan naar een andere extraction en inderdaad afstand houden. Al lukt het met een gouden overpowered AR redelijk goed om ze te rushen.

En over dat medicijnen tekort: blijf in het begin even langs de rand gaan, dan kun je in de 'begin' safehouses even Painkillers looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
Heb nu Colonel Bliss's Holster ,Skulls MC Gloves en Shortbow Championship Pads allemaal gekregen van random bosses.Wist helemaal niet dat je die bij hun kon krijgen.Heb ook Barret's Bulletproof Vest maar die heb ik van Lexington.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Heb ook Barret's Bulletproof Vest maar die heb ik van Lexington.
Nog...steeds...niet... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
Hahaha ik had hem vrij snel eerlijk gezegd,nog geen 10 keer gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ach, ik had hem al na iets van 200 runs ofzo en evenzoveel FPC's geopend te hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Ik heb gisteren ook weer de hele avond besteed aan lexington om maar die chest te krijgen, na 20 runs de playstation maar weer uit gezet omdat het bedtijd werd :P . Het totale aantal runs wil ik liever niet weten, gaat me nog meer demotiveren, het is dat die chest zo ongelooflijk goed is.... Mochten mensen op de PS4 in het zelfde schuitje zitten en over een goede build beschikken om te speedfarmen voeg me gerust toe, misschien maakt een party om slap te lullen het wat beter verdraagbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ik run lex tegenwoordig terwijl ik op een ander scherm een film of serie kjik :P (wil betere barrets hebben dan die ik nu heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
Nou ze mogen de drop kans van dit soort exotics wel verhogen bij de desbetreffende boss. Ik snap dat het 1% is van de FPCs maar imo mag het bij de boss zelf wel 5% (op challenger mode) zijn ofzo. Ik loop dat ding al heel lang te farmen tot soms frustratie toe. Ik weet al helemaal niet waar ik in staat ben als die eindelijke dropt maar dan met electronic spec, ik denk dat mijn playstation dan gaat vliegen :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Best aardige blueprints bij de vendor deze week: http://rubenalamina.mx/the-division-weekly-vendor-reset/

Stamina mask en firearms chest. Handig als je straks in 1.6 voor een HE build wil gaan. Extended magazine en small grip (CHD) zijn ook handig als je die nog niet had.

Vendors hebben ook veel goed (of bijna goed) spul deze week, zeker met 1.6 in het achterhoofd. Veel spul waar je maar 1 stat van hoeft te rerollen.

VX-1 scope in The Crypt is ook lekker. :)

Vergeet ook niet de named gear bij de vendors te kopen zolang het nog kan, vanaf 1.6 kan het niet meer en de special talents op die wapens (nieuw in 1.6) zijn vaak de moeite waard.

[ Voor 20% gewijzigd door NLxAROSA op 28-01-2017 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
Vergeet de god roll lvoa-c niet in 1 van de savehouse. Voor mijn geen upgrade, ik heb de mother of all godrolls lvoa-c :P

Edit: en de 6% zelf heal (max staat) heb je ook nog voor als je solo AB speelt in de DZ. Eigenlijk zijn er best veel sick items. Rng is goed voor ons deze week :D

[ Voor 40% gewijzigd door kidicoke op 28-01-2017 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

kidicoke schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 11:55:
Vergeet de god roll lvoa-c niet in 1 van de savehouse. Voor mijn geen upgrade, ik heb de mother of all godrolls lvoa-c :P

Edit: en de 6% zelf heal (max staat) heb je ook nog voor als je solo AB speelt in de DZ. Eigenlijk zijn er best veel sick items. Rng is goed voor ons deze week :D
Met het oog op 1.6 koop ik er een paar... Tactician build en de LVOA C doet mijn Liberator vergeten..

Ik heb nog ruim 260 miljoen te besteden.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
Denk dat in 1.6 named wapens beter gaan zijn dan HE wapens, dit ivm alle unique talents die named wapens krijgen. Maar we zullen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Waar staat de afkorting HE voor?
Ik speel al aardig tijdje mee maar die weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:01
ApC_IcE schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 13:42:
Waar staat de afkorting HE voor?
Ik speel al aardig tijdje mee maar die weet ik niet
High End, de gele items.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kidicoke schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 13:07:
Denk dat in 1.6 named wapens beter gaan zijn dan HE wapens, dit ivm alle unique talents die named wapens krijgen. Maar we zullen zien
Ik zou ze zeker nu al bij de vendors weghalen, vanaf 1.6 kan dat niet meer (alleen nog via exotic cache) en er zitten leuke unique talents bij. Of ze altijd beter zijn of niet ligt een beetje aan je set en je rol denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

thanx,
Ga ik me toch eens in verdiepen.
speel nu met 2x predator en de rest striker.
Voor DPS zeer sterk.
Extra assault en smg damage met predator en striker voor eerder genoemde.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
eindelijk! :D

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/16299708_1350691008303209_4566002928288937021_o.jpg?oh=3fbe34ca80cb9d3149c6726a49e29176&oe=594BF17A

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/16300221_1350691161636527_6047585706556074592_o.jpg?oh=cc5526f6a0ffb194e75b14b320a2ba59&oe=59120DB8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Gefeliciteerd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:36
kidicoke schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 11:55:

Waar is die LVOA-C?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:43
In de Wolves Den safehouse.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Inmiddels 2 van gekocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:10
Ik ben nu net begonnen en ben nog maar lvl 7 maar vraag me wel af wat er te doen valt als je max lvl bent. Is het dan een beetje te vergelijken met Destiny waar je dailys doet en gear gaat farmer? Of hoe moet ik dit zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:14
Smeldor schreef op zondag 29 januari 2017 @ 17:19:
Ik ben nu net begonnen en ben nog maar lvl 7 maar vraag me wel af wat er te doen valt als je max lvl bent. Is het dan een beetje te vergelijken met Destiny waar je dailys doet en gear gaat farmer? Of hoe moet ik dit zien?
Net gekocht voor de PS4 of voor de PC? Ik ben ook nog steeds bezig met mijn zoektocht naar een nieuwe leuke game en mijn shortlist is inmiddels: Destiny, Division, DA Inquisition of FF15. The Division spreekt me qua game behoorlijk aan maar als je gaat googlen lees ik nogal wat negatieve verhalen over dat je dit toch echt beter op de PC kan spelen..

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Vandaag een eerste rondje door de nieuwe DZ sections gemaakt. Prachtig zeg. Daar ga ik me nog heel wat uurtjes vermaken denk ik :)
Smeldor schreef op zondag 29 januari 2017 @ 17:19:
Dailies en gear farmen is een mogelijkheid (en de incursions), maar ik vermaak me al weken met de Survival DLC. De nieuwe Last Stand DLC ziet er ook goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
Die Chains heeft me nu al 3 keer achter elkaar de Caduceus gedropt wtf.Eerst krijg je hem nooit en nu 3 keer achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cinzano99
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-11-2023
Ik ben een tijdje bezig in de pts, nu heb ik een vraag mbt tot de armor mitigation. Ik zelf heb maar 31 % armor en stamina staat op 6500, als ik YouTube filmpjes kijk dan hebben sommige van hun een armor van 70 %, doe ik iets verkeerd, terwijl hun ook een stamina hebben van rond de 6500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
cinzano99 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 09:56:
Ik ben een tijdje bezig in de pts, nu heb ik een vraag mbt tot de armor mitigation. Ik zelf heb maar 31 % armor en stamina staat op 6500, als ik YouTube filmpjes kijk dan hebben sommige van hun een armor van 70 %, doe ik iets verkeerd, terwijl hun ook een stamina hebben van rond de 6500.
Lastig maar wat ik vaak merk is dat mensen valse stats laten zien, allerlei talents en skils activeren om maar stoer te doen over hoge DPS/Toughness. Persoonlijk neem ik alleen informatie die binnen in een safehouse gemaakt is nog serieus, buiten een safehouse is niet te vertrouwen. In een safehouse werken je skils en talents namelijk niet en zie je dus alleen de daadwerkelijke DPS en Toughness zonder een boost. Wel weet ik dat je een vrije hoge toughness kan krijgen door damage resilience te stacken, dit kan dus vooral met skils zoals booster shot, smartcover en mobile cover, oorzaak Skillpower is weer gebuffed. Dit schijnt momenteel nogal een probleem te zijn in 1.6. Ik ben zelf een ps4 gamer dus ik heb die informatie ook van reddit en youtube, kan helaas geen PTS spelen maar volg het allemaal wel via reddit en youtube.

[ Voor 4% gewijzigd door kidicoke op 31-01-2017 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
cinzano99 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 09:56:
70% armor in 1.6 PTS? Vermoedelijk kijk je filmpjes van oudere versies van the Division. Of van the Last Stand (met normalization ingeschakeld, geen idee of dat voor 70% armor zorgt of iets minder).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gisteren voor het eerst Last Stand geprobeerd...

Wat.
Een.
KutDLC.

Echt... 4vs4 PvP in de DZ was al erg, maar dit slaat echt helemaal nergens op.
Time to Kill is veel en veels te hoog, er is 0 tactiek doordat je gewoon met z'n allen op een kluitje om elkaar heen blijft rennen.

Wow.. Way to go Massive.

Oplossing IMO:
- Alle skills disablen m.u.v. de base Pulse en Heal
- Armor cappen op 25%

En nog beter: geef iedereen gewoon exact dezelfde gear.

Dat moet er wel voor zorgen dat je in cover moet gaan zitten en niet als kip zonder kop rond kan rennen met spray&pray zowat. Echt, als dit zo blijft ga ik die gamemode dus volledig overslaan. :r

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 31-01-2017 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Angeloonie schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:36:

Wat.
Een.
KutDLC.

Time to Kill is veel en veels te hoog, er is 0 tactiek doordat je gewoon met z'n allen op een kluitje om elkaar heen blijft rennen.

Wow.. Way to go Massive.

Oplossing IMO:
- Armor cappen op 25%

Dat moet er wel voor zorgen dat je in cover moet gaan zitten en niet als kip zonder kop rond kan rennen met spray&pray zowat. Echt, als dit zo blijft ga ik die gamemode dus volledig overslaan. :r
ik heb m nog niet getest maar zag van de week een filmpje waar dat rondrennen inderdaad het enige was dat ze deden. Daar is idd geen ruk aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Angeloonie schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:36:

Wat.
Een.
KutDLC.

Wow.. Way to go Massive.

Oplossing IMO:
- Armor cappen op 25%

En dan de mensen die lag hebben, prachtig!
Het voelt ook allemaal een beetje knullig aan allemaal. Geen duidelijke lijn, nulkommaniks samenwerking in het team (ja ik kom solo de game door).
In mijn eentje de enemy base overgenomen, de rest hing halverwege. Toen ik klaar was werd de boel binnen enkele seconden (wotthefock waarom gaat terug veroveren zo snel??) Terwijl er maar 1 dude liep.. 8)7

Ik was al geen fan van DZ (de beroeps rogues die killen om het zieken zijn een DOORN in mijn oog), maar TLS is echt niks, en laat ik voorlopig links (of rechts als je de hal binnenkomt) liggen... :|

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 20:24

Dreanor

Joene

Wauw, dit was de meest bullshit kutrun ooit in Survival mode PvE. Doe je rustig aan,verzamel je veel loot en na 1 uur de darkzone in en dan wordt je door NPC neergeschoten die in de muur zitten.... Echt WHAT THE ACTUAL FUCK

En dan duik je achter cover en wordt je nog geraakt door de cover heen ... Echt what the hell. Ben meteen voor de komende week klaar met deze shitzooi!

[ Voor 25% gewijzigd door Dreanor op 31-01-2017 20:38 ]

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
Ik had vandaag ook bij een van die random bosses dat van die NPC'S in muren zaten.Hun op mij schieten maar ik kon niks doen,ik wat verder op afstand gaan staan en opeens sprongen ze uit de muur,beetje vreemd dit,nooit eerder gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Storm-Fox
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 18:00
Mogelijk is deze link hier al eerder gedeeld, maar ik kwam vandaag deze pagina tegen
waar iemand alle The Divison geluidjes heeft gesampled voor prive gebruik:

https://clyp.it/user/uronfm0i

PSN: StormFox81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 11:43
Is the division nog leuk op het moment? Voor het laatst denk ik zo'n 4 maanden geleden gespeeld ofzo, dus heb geen DLC. Enigste wat ik toen op max lvl kon doen was beetje incursions en DZ farmen (waar iedereen in die 180+ bracket zat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Ik geloof dat iedereen redelijk positief is over de Survival DLC (vermaak ik me nog steeds mee). DZ wordt met volgende update flink uitgebreid, dus weer nieuwe gebieden te ontdekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm-Fox
Ik ben gisteren voor het eerst gestart met de Underground DLC en denk mij voldoende
te kunnen vermaken voordat ik mij aan survival waag.

Afgelopen weekend heb ik heel even gratis online Rainbox Six Siege gespeeld, maar
dit was duidelijk niet mijn ding, dus voorlopig blijf ik bij mijn Division :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Ik heb eindelijk die riot helm, mijn leven is compleet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
KaiseRRuby schreef op maandag 6 februari 2017 @ 14:13:
Ik heb eindelijk die riot helm, mijn leven is compleet.
onzin. je leven is pas compleet als je in stijl koffie drinkt!

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/243411191764877313/278589900457246720/WIN_20170207_19_16_23_Pro.jpg

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
looyenss schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 21:52:
[...]

onzin. je leven is pas compleet als je in stijl koffie drinkt!
Uhm, nope. :+

Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/61sogaEqF-L._UX385_.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyguy
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-09 09:24
Storm-Fox schreef op maandag 6 februari 2017 @ 13:20:
Ik ben gisteren voor het eerst gestart met de Underground DLC en denk mij voldoende
te kunnen vermaken voordat ik mij aan survival waag.

Afgelopen weekend heb ik heel even gratis online Rainbox Six Siege gespeeld, maar
dit was duidelijk niet mijn ding, dus voorlopig blijf ik bij mijn Division :)
Ook ik ben vanaf deze week de Underground aan het ontdekken. Wat een geweldige sfeer wordt daar neer gezet. Ik vind het een nog betere sfeer dan boven de grond. Krijg het er met tijden helemaal benauwd van. En lekker farmen natuurlijk! kan niet wachten op meer, meer, meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 11:43
Jirnsum schreef op zondag 5 februari 2017 @ 22:22:
Ik geloof dat iedereen redelijk positief is over de Survival DLC (vermaak ik me nog steeds mee). DZ wordt met volgende update flink uitgebreid, dus weer nieuwe gebieden te ontdekken
Hmmmm misschien toch maar is kopen dan... Vond het wel een erg vette game alleen die darkzone grind op lvl 30 werd me een beetje saai, en die bulletsponge bosses vond ik helemaal saai haha.

Is dat nog steeds zo erg? Of is het allemaal een stuk beter uitgewerkt nu? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
clockw1ze schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 09:43:
[...]

Hmmmm misschien toch maar is kopen dan...
Ik zou in dat geval de season pass overwegen: dan krijg je Survival (en straks Last Stand) erbij. Ik heb me inderdaad ook tijden vermaakt met Underground, en doe nu bijna elke dag wel even een rondje Survival.
Vond het wel een erg vette game alleen die darkzone grind op lvl 30 werd me een beetje saai, en die bulletsponge bosses vond ik helemaal saai haha.

Is dat nog steeds zo erg? Of is het allemaal een stuk beter uitgewerkt nu? :D
DZ moet je van houden ;) Hij wordt vanaf 1.6 veel groter, en doordat het aantal spelers in een instance gelijk blijft wordt het aantal spelers per oppervlak kleiner. Dat maakt het beter mogelijk om in de DZ PVE te spelen als je niet van PVP houdt. Bullet-sponges: tsja, het is door de aard van het spel geen one-shot-kill, maar men heeft er wel hard aan gewerkt om dit te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm-Fox
crazyguy schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 08:06:
[...]

Ook ik ben vanaf deze week de Underground aan het ontdekken. Wat een geweldige sfeer wordt daar neer gezet. Ik vind het een nog betere sfeer dan boven de grond. Krijg het er met tijden helemaal benauwd van. En lekker farmen natuurlijk! kan niet wachten op meer, meer, meer.
Goed om te lezen dat ik niet de enige ben die het fijn vind in de underground.
Zowel de sfeer als de soundtrack zijn zeer goed gekozen.
Ik zit nu op underground level 11 en speel de meeste missions op Heroic als ik in een groepje ga.
Toch vind ik het ook heel leuk om rustig solo te spelen, maar dan is hard prima te doen.

Mijn doel is nu om snel te levelen en later goede (B.L.I.N.D. / Alphbridge ) gear te krijgen.
Hier nog wat screenshots van vorige week:

Afbeeldingslocatie: https://i50.photobucket.com/albums/f313/storm-fox/PS_Messages_20170206_090652_zpslcnr06lb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i50.photobucket.com/albums/f313/storm-fox/PS_Messages_20170206_090648_zpssdw7sk0w.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is underground nog goed te doen om alleen gear te farmen?
Of krijg je niet echt high level gear op hard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
De beste gear in Underground krijg je zoals overal op Challenging, niet op Hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Net level 40 geworden in underground. Kan ook weer afgevinkt worden :)
Het is niet echt populair maar ik vind underground missies best leuk en er dropt zat loot. Hangt wel een goede sfeer en missies zijn toch vaak net weer anders.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm-Fox
Hier is een hele goede guide voor de Underground:
Note: Let wel dat na bepaalde updates sommige dingen anders kunnen zijn

https://www.reddit.com/r/...rming_tips_from_a_lvl_40/

Wat betreft de lone wolfs hier:

F) Efficient build for solo-ing Hard mode w/ Directives
- SS: http://steamcommunity.com...filedetails/?id=714463162
- Basically a build with decent DPS, moderate HP and enough skill power to heal yourself
- Pulse is approx. 70% CHD and 32% CHC with BLIND and 26k SP
- You should be able to acquire the same build with similar (or even better) stats when you reach level 20-25

En wat betreft Loot:

I) Loot
- FireCrest and BLIND drop A LOT at any difficulties, just sell them
- It seems that all slots of gear sets will drop (be it Kneepads, Mask, Vest etc.)
- Older gear sets do drop, but they are very rare e.g. TA, Hunter's Faith, Final Measure
- I've noticed that at lower difficulties, Reclaimer/DeadEYE/AlphaBridge drop more often than at Heroic difficulty
- Loot boxes at lower difficulties DO HAVE a small chance of giving you 268 GS gear (happened to me ONCE)
- I haven't seen a single non 1.3 update weapon from Underground Caches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Loot farmen op Underground is nutteloos en kost te veel tijd voor te weinig loot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Storm-Fox schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 10:43:
[...]

Goed om te lezen dat ik niet de enige ben die het fijn vind in de underground.
Zowel de sfeer als de soundtrack zijn zeer goed gekozen.
Ik zit nu op underground level 11 en speel de meeste missions op Heroic als ik in een groepje ga.
Toch vind ik het ook heel leuk om rustig solo te spelen, maar dan is hard prima te doen.

Mijn doel is nu om snel te levelen en later goede (B.L.I.N.D. / Alphbridge ) gear te krijgen.
Hier nog wat screenshots van vorige week:

[afbeelding]

[afbeelding]
Huh? B.L.I.N.D. is sinds Division 1.4 Banshee. Heroic is ook al een tijdje geen optie meer in Underground.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:01
agoNITE schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:29:
[...]

Huh? B.L.I.N.D. is sinds Division 1.4 Banshee. Heroic is ook al een tijdje geen optie meer in Underground.
Er wordt ook nog gesproken over GS 268, ipv 256. Dus deze guide is al van een tijdje geleden...

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm-Fox
agoNITE schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:29:
[...]

Je hebt helemaal gelijk.
Dit is gelijk het grote nadeel van dergelijke guides, omdat na elke grote update de zaken anders zijn.

Maar betekent dit ook dat het onderstaande B.L.I.N.D. outfit ge-renamed is?

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/443984582403093294/EFDE39AD0F7F55B60E3265DFC6ABFC16650681F0/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Storm-Fox schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 14:29:
[...]

Je hebt helemaal gelijk.
Dit is gelijk het grote nadeel van dergelijke guides, omdat na elke grote update de zaken anders zijn.

Maar betekent dit ook dat het onderstaande B.L.I.N.D. outfit ge-renamed is?

[afbeelding]
Ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd001
Ik vermaak me nog altijd heel goed in Survival. Zoveel mogelijk Survival caches halen is me nu ook gelukt, heb dus 6 bazen gekillt, solo overigens. Hunter was toen een eitje (met volledig gouden gear en PP19, want van mn AR was de ammo op :x )

Whats next :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohnnyV76
Angeloonie schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:20:
Loot farmen op Underground is nutteloos en kost te veel tijd voor te weinig loot :P
Mensen kunnen ook spelen omdat ze iets leuk vinden he... hoeft niet altijd t snelste loot scoren te zijn! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:59
Sjoerd001 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:34:
Ik vermaak me nog altijd heel goed in Survival. Zoveel mogelijk Survival caches halen is me nu ook gelukt, heb dus 6 bazen gekillt, solo overigens. Hunter was toen een eitje (met volledig gouden gear en PP19, want van mn AR was de ammo op :x )

Whats next :p
Proberen deze score te verbreken? ;-)

https://www.reddit.com/r/...er_new_high_score_on_ps4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd001
Bijna 12k is mn max tot nu toe :D not even close...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:59
Dan kom je een stuk verder dan ik met mijn 2.8K.. ik ben er gewoon echt slecht in. Meestal is er altijd wel iets in mijn rondjes. Gisteren rondje gedaan die voor mijn doen erg goed ging. Alleen ik vond maar geen medicijnen of pijnstillers. Dus uiteindelijk kwam ik in de DZ terecht en werd het qua tijd allemaal een beetje krapjes. Geen Division Tech dus kon ook geen flare gun craften, totdat er eentje een extract deed, dus ik dacht laat ik daar maar proberen mee te gaan (niet wetende of dat eigenlijk kan). Ik loop extraction punt op en loop echt meteen echt letterlijk tegen hunter aan... kansloos.
Dus misschien heb ik die gast meteen opgezadeld met twee hunters... sorry! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
ik dacht wtf is er met de layout van the division reddit gebeurt, maar dit is weer een schaduw reddit :P niet eens de officiele.

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
WaSteiL schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 07:47:
Dan kom je een stuk verder dan ik met mijn 2.8K.. ik ben er gewoon echt slecht in. Meestal is er altijd wel iets in mijn rondjes. Gisteren rondje gedaan die voor mijn doen erg goed ging. Alleen ik vond maar geen medicijnen of pijnstillers. Dus uiteindelijk kwam ik in de DZ terecht en werd het qua tijd allemaal een beetje krapjes. Geen Division Tech dus kon ook geen flare gun craften, totdat er eentje een extract deed, dus ik dacht laat ik daar maar proberen mee te gaan (niet wetende of dat eigenlijk kan). Ik loop extraction punt op en loop echt meteen echt letterlijk tegen hunter aan... kansloos.
Dus misschien heb ik die gast meteen opgezadeld met twee hunters... sorry! :P
Als je mee wilt gaan met een ander en die persoon is nog bezig met de Hunter,ff op een afstandje afwachten.Als de heli dan gaat landen als die klaar is,snel er naar toe rennen en meegaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-10-2023

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Eergisteren toch besloten om het spel aan te schaffen nadat andere spellen mij een beetje begonnen te vervelen. Ik heb nog geen seconde spijt gehad van mijn aankoop. Wat is het toch een verschrikkelijk vet spel.

Ik hoor van heel veel mensen dat het spel pas echt begint als je level 30 bent. Ergens snap ik dat ook wel, maar ergens snap ik dat ook niet, want wat wordt er pas echt interessant als je level 30 bent? De zogeheten 'Dark Zone'? Grinden om betere wapens te krijgen? Samen spelen en missies doen?

Ik probeer me nog een beetje wegwijs te maken in het spel. Hoop binnen een aanzienlijke tijd mee te kunnen knallen op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

FraxleNL schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:08:
Eergisteren toch besloten om het spel aan te schaffen nadat andere spellen mij een beetje begonnen te vervelen. Ik heb nog geen seconde spijt gehad van mijn aankoop. Wat is het toch een verschrikkelijk vet spel.

Ik hoor van heel veel mensen dat het spel pas echt begint als je level 30 bent. Ergens snap ik dat ook wel, maar ergens snap ik dat ook niet, want wat wordt er pas echt interessant als je level 30 bent? De zogeheten 'Dark Zone'? Grinden om betere wapens te krijgen? Samen spelen en missies doen?

Ik probeer me nog een beetje wegwijs te maken in het spel. Hoop binnen een aanzienlijke tijd mee te kunnen knallen op de PS4.
Omdat alle levels vervallen en iedereen op je map opeens level 30 wordt. Darkzone ben ik eigenlijk nog amper ingeweest, moet ik toch maar een keer gaan doen (als level 180 zijnde).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zet je tier level wat omhoog is ook wat leuker om rond te rennen :D
Heb het zelf heel veel gespeeld op de PS4 en ook met gezellige tweakers mensjes samen :D

Onlangs de overstap gemaakt naar PC gaming en moet eerlijk zeggen ook hier weer the division aangeschaft en damn dit speelt nog lekkerder dan de PS....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:16:
[...]

Omdat alle levels vervallen en iedereen op je map opeens level 30 wordt. Darkzone ben ik eigenlijk nog amper ingeweest, moet ik toch maar een keer gaan doen (als level 180 zijnde).
Level 180?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
Ja idd ik dacht ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Zal wel zijn Gearscore zijn.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Klopt als een bus. Noem het altijd 180 omdat je dat in beeld zie staan.
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 12:11:
Zet je tier level wat omhoog is ook wat leuker om rond te rennen :D
Moet je dat handmatig doen (ik zie wel dat er een aantal tier1 events zijn en zie nog wat tier2 events, maar deze lijken gelocked te zijn).
Als ik het handmatig moet doen, hoe en waar doe ik dat?

[ Voor 46% gewijzigd door MeNTaL_TO op 10-02-2017 15:46 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 15:28:
[...]

Moet je dat handmatig doen (ik zie wel dat er een aantal tier1 events zijn en zie nog wat tier2 events, maar deze lijken gelocked te zijn).
Als ik het handmatig moet doen, hoe en waar doe ik dat?
World tier kun je kiezen vanaf je kaart (staat linksboven). Iedere tier heeft een minimum gear score, dus de hoogste kun je waarschijnlijk nog niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 00:37
Even een vraag voor mensen die pts spelen.

1. Ik begreep dat Enemy Armor damage (EAD) minder belangrijk is geworden. Klopt dit? Dus geen Destructive meer op een wapen, skillpower /health rollen op mask en kneepads ipv ead.

2. Uitgaande dat bovenstaande klopt... Waarom wordt Strikers geadviseerd, als de 3e bonus 10% EAD geeft?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
Monda schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 16:34:
Even een vraag voor mensen die pts spelen.

1. Ik begreep dat Enemy Armor damage (EAD) minder belangrijk is geworden. Klopt dit? Dus geen Destructive meer op een wapen, skillpower /health rollen op mask en kneepads ipv ead.

2. Uitgaande dat bovenstaande klopt... Waarom wordt Strikers geadviseerd, als de 3e bonus 10% EAD geeft?
Heb niet op de pts gespeeld (speel PS4) maar volg alles wel. Zover ik weet is er niks veranderd aan EAD. Dat skilpower/skillhaste nu belangrijker wordt komt door de aanpassing op skilpower curve. Assault rifles schijnt nog steeds de meta te blijven door EAD, hoge ROF, range etc, en dat Striker nu èèn van de betere sets is komt gewoon doordat AB nu beter gebalanceerd is. Striker was sowieso al een goede set, het was alleen dat AB gewoon belachelijke dps gaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 00:37
kidicoke schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 17:39:
[...]

Heb niet op de pts gespeeld (speel PS4) maar volg alles wel. Zover ik weet is er niks veranderd aan EAD. Dat skilpower/skillhaste nu belangrijker wordt komt door de aanpassing op skilpower curve. Assault rifles schijnt nog steeds de meta te blijven door EAD, hoge ROF, range etc, en dat Striker nu èèn van de betere sets is komt gewoon doordat AB nu beter gebalanceerd is. Striker was sowieso al een goede set, het was alleen dat AB gewoon belachelijke dps gaf.
Ja okok. True. Maar er is toch wel echt iets veranderd aan het hele stukje armor in algemene zin.? Dus bijv geen armor meer op Mods en ook niet als major attribute. Daardoor is alles weer veranderd (ook armor mitigation) en las dat ead en bijv Destructive nu veel minder waarde hebben. Maar snap idd wat je zegt met toename waarde skillpower + nerf AB waardoor striker een goed alternatief is geworden. Snap echter niet helemaal waarom striker een betere keuze zou zijn dan AB (1 extra weapon talent). Stability is prettig, maar 10% EAD zou in het verhaal wat ik schets dus vrijwel geen meerwaarde geven. Dan heb ik toch liever bijv 10% extra rauwe damage dmv Competent oid...

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je alleen PVE speelt heeft EAD nog wel nut aangezien de werking van armor voor NPCs nog steeds hetzelfde is. Voor PVP denk ik dat je beter in ruwe damage kan speccen.

Moet zeggen dat ik al een tijdje niet op de PTS ben geweest dus weet niet helemaal de laatste stand van zaken en wat Massive in de tussentijd allemaal getweakt heeft. In het begin was het wel duidelijk dat je voor PVE en PVP verschillende builds moet hebben. Voor PVP gewoon vol in damage/toughness en voor PVE wat meer richting skill (zeker als je solot of een allround build wil). Weet niet of dat nog steeds zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:22
Is het de moeite waard hier nog aan te beginnen? 20euro op gamersgate. heb hem gespeeld tijdens de beta en free weekend en vond hem heel leuk. Maar dan wel met een dedicated team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Laatst online: 10-09 10:37
AntiChrist7 schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 14:21:
Is het de moeite waard hier nog aan te beginnen? 20euro op gamersgate. heb hem gespeeld tijdens de beta en free weekend en vond hem heel leuk. Maar dan wel met een dedicated team
€20? Absoluut!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Op je eentje valt toch het meeste van de fun weg? speelde een missie iemand uit mijn vriendenlijst tijdens het free weekend, en het was al moeilijk genoeg met drie.

zijn er hier nog mensen die pas begonnen zijn of hem willen binnenhalen voor €20?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

AntiChrist7 schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 23:27:
[...]

Op je eentje valt toch het meeste van de fun weg? speelde een missie iemand uit mijn vriendenlijst tijdens het free weekend, en het was al moeilijk genoeg met drie.

zijn er hier nog mensen die pas begonnen zijn of hem willen binnenhalen voor €20?
In je eentje valt het ook prima te doen, ik was binnen 2 weken level 30, alles solo behalve missies, die kan je redelijk makkelijk via matchmaking doen. Door alle missies te doen loop je qua level wat voor het gebied wat je ingaat, waardoor het relatief makkelijk gaat. Nu inmiddels gearlevel 200 en zelfs dat vind ik relatief makkelijk gaan (in vergelijking met het upgearen in wow dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
MeNTaL_TO schreef op zondag 12 februari 2017 @ 01:09:
[...]

In je eentje valt het ook prima te doen, ik was binnen 2 weken level 30, alles solo behalve missies, die kan je redelijk makkelijk via matchmaking doen. Door alle missies te doen loop je qua level wat voor het gebied wat je ingaat, waardoor het relatief makkelijk gaat. Nu inmiddels gearlevel 200 en zelfs dat vind ik relatief makkelijk gaan (in vergelijking met het upgearen in wow dan).
is maar de helft van mijn vraag he...

Ik sla dan maar over als er niemand is die ook begint. Ben niet van plan om mee te lopen in missies waar iedereen veel geavanceerder is, of gewoon met randoms waarvan de helft het toch aftrapt als het wat lastig wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16-09 20:37
AntiChrist7 schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 23:27:
[...]

Ik ben level 14 op pc. Vd week begonnen met een collega! Op xbox wel veel gespeeld, maar dat was rond release

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoCarrier
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-05-2021
AntiChrist7 schreef op zondag 12 februari 2017 @ 18:52:
[...]

is maar de helft van mijn vraag he...

Ik sla dan maar over als er niemand is die ook begint. Ben niet van plan om mee te lopen in missies waar iedereen veel geavanceerder is, of gewoon met randoms waarvan de helft het toch aftrapt als het wat lastig wordt
De matchmaking van het spel koppelt je aan spelers die ongeveer hetzelfde level hebben als jij. En ik heb de afgelopen maanden slechts een paar keer meegemaakt dat pubbies het opgaven, en dat was met zogenaamde incursions waarvoor je een goed op elkaar ingespeeld team moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Ik ben nu een 4 weken aan het spelen en ga me nu bezig houden met de dagelijkse missies en dergelijken.
Ik twijfel nog aan de aanschaf van de seasonpass ik vind het vrij prijzig, of weet iemand een goedkoop adresje ;).

Is het wel de moeite waard de seasonpass ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
ErwinJ schreef op maandag 13 februari 2017 @ 10:22:
Ik ben nu een 4 weken aan het spelen en ga me nu bezig houden met de dagelijkse missies en dergelijken.
Ik twijfel nog aan de aanschaf van de seasonpass ik vind het vrij prijzig, of weet iemand een goedkoop adresje ;).

Is het wel de moeite waard de seasonpass ?
Hij was dacht ik bij Ubi zelf in de aanbieding afgelopen weekend voor 20Euro. Ik vind het absoluut de moeite waard. Heb me weken vermaakt met Underground, en doe nu dagelijks een rondje survival. Blijft een uitdaging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Ik ben sinds afgelopen weekend weer eens gaan spelen, na maanden links laten liggen. Het was in het begin echt flink door m'n overtollige gear heen kijken om uiteindelijk een build op te zetten waar ik weer mee kon gaan spelen. Is een hoop veranderd zag ik en met 1.6 gaat er nog meer veranderen las ik al.

Maar voor nu wel weer goed vermaakt met het spel. Underground is nog steeds leuk en heeft me in ieder geval een stuk betere gear alweer opgeleverd dan ik had. Maar voor hoger dan level 256 moet je zeker Incursions doen? Of Heroic mode o.i.d.?

Daarnaast ook eens Survival gedaan, wist daar verder niets van af, ben er gewoon blanco ingestapt. Ik heb me daar ook echt ontzettend goed mee vermaakt! Je voelt echt wel een stukje spanning tijdens het spelen. Uiteindelijk 3 keer een Survival gestart en daarvan 1 keer 'm ook afgerond.

Aangezien ik een tijd niet gespeeld heb: zijn er nog dingen die ik moet weten of waar ik me op kan gaan richten qua gear enz.? Ik speel in principe alleen PvE, Darkzone ga ik af en toe eens in. Zal vanavond wel eens een screenshot van m'n huidige build plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zaterdag avond 3 uur lang HVT missies gedaan op world tier 5 en +/- 40 256 items gekregen
The.Sticky schreef op maandag 13 februari 2017 @ 12:47:
Ik ben sinds afgelopen weekend weer eens gaan spelen, na maanden links laten liggen. Het was in het begin echt flink door m'n overtollige gear heen kijken om uiteindelijk een build op te zetten waar ik weer mee kon gaan spelen. Is een hoop veranderd zag ik en met 1.6 gaat er nog meer veranderen las ik al.

Maar voor nu wel weer goed vermaakt met het spel. Underground is nog steeds leuk en heeft me in ieder geval een stuk betere gear alweer opgeleverd dan ik had. Maar voor hoger dan level 256 moet je zeker Incursions doen? Of Heroic mode o.i.d.?

Daarnaast ook eens Survival gedaan, wist daar verder niets van af, ben er gewoon blanco ingestapt. Ik heb me daar ook echt ontzettend goed mee vermaakt! Je voelt echt wel een stukje spanning tijdens het spelen. Uiteindelijk 3 keer een Survival gestart en daarvan 1 keer 'm ook afgerond.

Aangezien ik een tijd niet gespeeld heb: zijn er nog dingen die ik moet weten of waar ik me op kan gaan richten qua gear enz.? Ik speel in principe alleen PvE, Darkzone ga ik af en toe eens in. Zal vanavond wel eens een screenshot van m'n huidige build plaatsen.
Pagina: 1 ... 34 ... 47 Laatste

Let op:
Dit topic is voor The Division deel 1 (uit 2016). Het grote The Division 2 (uit 2019) topic vindt je hier

Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen.

Tweakers zijn van nature behulpzaam en staan sterker in een groep(+300 agents). Om deel uit te maken van deze groep elite-Tweakers-agents, dien je het aanmeldformulier in te vullen. Bezoek vervolgens ons safehouse [#1] [#2] (via discord) voor hulp, slowchat, RA en vormen van party.