Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:49
Tristan schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 22:21:
Net even een coop met rikwin gespeeld. Hij zit nog in world tier 0. Wat is dat simpel geworden zeg! Ik heb dan bijna een thoughness van 1.000.000 en wandel dus overal zo doorheen. 10 enemies tegelijk op me aan het knallen en ik voel het amper.

Ik vind eigenlijk dat ze world tier 05 ook wat harder mogen maken..
Rikwin....volgens mij ben ik die toevallig tegengekomen in het spel :D . Ik kom nooit namen tegen die ik vaker zie. Grappig. En ja ik ben net begonnen en lvl 12 dus ik zal ook wel in WT0 zitten nog. Run and gun is ieder geval geen srategie op dit level.

Het valt me op dat mensen in de darkzone soms wel erg voor je langs rennen (al dan niet bewust) als je uit dekking loop te schieten. Blij dat ik bursts schiet of met de SCAR-H :( Voor je het weet ben je rogue.

Ik las iets over dat als mensen vlak bij je lopen, dat je dan opeens in elkaars chat zit. Is dat alleen in de dark zone? Was wel grappig. Zat ik opeens met een Engelsman te praten (terwijl die dus voor mn voeten liep terwijl ik schoot). Gelukkig snapte hij wel mijn excuses :)

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
basset schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 08:45:
[...]

Rikwin....volgens mij ben ik die toevallig tegengekomen in het spel :D . Ik kom nooit namen tegen die ik vaker zie. Grappig. En ja ik ben net begonnen en lvl 12 dus ik zal ook wel in WT0 zitten nog. Run and gun is ieder geval geen srategie op dit level.

Het valt me op dat mensen in de darkzone soms wel erg voor je langs rennen (al dan niet bewust) als je uit dekking loop te schieten. Blij dat ik bursts schiet of met de SCAR-H :( Voor je het weet ben je rogue.

Ik las iets over dat als mensen vlak bij je lopen, dat je dan opeens in elkaars chat zit. Is dat alleen in de dark zone? Was wel grappig. Zat ik opeens met een Engelsman te praten (terwijl die dus voor mn voeten liep terwijl ik schoot). Gelukkig snapte hij wel mijn excuses :)
Ik vind de Dark Zone echt niet leuk. Mede omdat je echt per ongeluk roque kan gaan en dan krijg je de halve Dark Zone op je nek zonder dat je de kans krijgt om het uit te leggen. Misschien is dat hoe PVP werkt, maar ik vind het zeer slecht uitgevoerd in The Division.

Volgens mij is het in de Dark Zone en in Survival zo dat als je in de buurt bent je vrij kan chatten. Een leuke feature!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoCarrier
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-05-2021
kidicoke schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 10:43:
[...]

Als je terug gaan van WT05 naar WT01 dan kan dat ;) . In WT05 zal je dat inderdaad niet redden zonder een ult te poppen met bepaalde talents.
Ah, vandaar.

Ik moet zeggen dat de endgame van dit spel met al die overdreven taaie elite bullet sponge NPCs me toch een beetje tegen gaat staan. In het begin van het spel had ik hoogstens één vol magazijn nodig om een NPC om te leggen. Er zat tenminste nog een beetje realisme in de vuurgevechten. Nu, in WT5, moet ik drie extended magazines leegspuiten op het hoofd van één of ander geel figuur, en hij gaat nog niet gestrekt.

Ik snap dat The Division uiteindelijk een looter shooter is, en geen tactical shooter zoals Ghost Recon, maar de balans is in de endgame wel erg zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Horen jullie na wisselen wapen ook een hele hoge schelle piep? PS4 versie hier

Alsof er aan het eind van de "wapen wissel geluidje" nog net een fragment hoge piep zit.

[ Voor 49% gewijzigd door Gamebuster op 19-01-2017 09:52 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:16
NoCarrier schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:51:
[...]

Ah, vandaar.

Ik moet zeggen dat de endgame van dit spel met al die overdreven taaie elite bullet sponge NPCs me toch een beetje tegen gaat staan. In het begin van het spel had ik hoogstens één vol magazijn nodig om een NPC om te leggen. Er zat tenminste nog een beetje realisme in de vuurgevechten. Nu, in WT5, moet ik drie extended magazines leegspuiten op het hoofd van één of ander geel figuur, en hij gaat nog niet gestrekt.

Ik snap dat The Division uiteindelijk een looter shooter is, en geen tactical shooter zoals Ghost Recon, maar de balans is in de endgame wel erg zoek.
Hadden wij gisteren ook met een Weekly HvT.

Al die gele elites. We kregen ze wel om, maar het duurde even. Uiteindelijk gewoon tijd tekort (7 min) om alle waves te voltooien. Zelf met een m44 sniper continu headshotten. Assault rifles. Mocht niet baten.

Failed. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:41
Tristan schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:35:
[...]
Ik vind de Dark Zone echt niet leuk. Mede omdat je echt per ongeluk roque kan gaan en dan krijg je de halve Dark Zone op je nek zonder dat je de kans krijgt om het uit te leggen. Misschien is dat hoe PVP werkt, maar ik vind het zeer slecht uitgevoerd in The Division.

Volgens mij is het in de Dark Zone en in Survival zo dat als je in de buurt bent je vrij kan chatten. Een leuke feature!
Naja t idee van de Dark Zone is dat er rogue agents rondlopen op zoek zijn naar de achtergebleven loot van de JTF. Het is balen als je per ongeluk iemand raakt.. mss dat ze de threshold wat hoger moeten zetten voordat je rogue gaat en niet na een paar hits al de sigaar bent. Solo is gewoon een slecht idee tenzij je t echt spannend wil maken. Heb nu een paar keer duo gespeeld en dat is leuk... beetje kletsen en de landmarks af... lekker wat loot verzamelen en toch spanning bij het extracten. Het is balen als je te grazen genomen wordt door rogues maar juist die spanning geeft de DZ een bepaalde sfeer. Aanrader is eerst een Banshee setje te scoren... dat geeft je wat meer rust. Je verliest dan geen xp en currency als je dood gaat en je doet 10% meer damage tegen rogues. Kun je lekker wat farmen en als ze je te pakken nemen is er niet zoveel aan de hand.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Sosua schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 10:38:
[...]

Al die gele elites. We kregen ze wel om, maar het duurde even. Uiteindelijk gewoon tijd tekort (7 min) om alle waves te voltooien. Zelf met een m44 sniper continu headshotten. Assault rifles. Mocht niet baten.

Failed. :(
Dan mis je dps. Met goede gear en 3 man is die 7 mins ruim genoeg tijd om alle waves te killen.

Op sommige weekly High risk HVT's hebben wij soms zelfs dat wij moeten wachten op de volgende wave terwijl de timer doorloopt.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd001
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:26
JohnnyV76 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 10:53:
[...]

Naja t idee van de Dark Zone is dat er rogue agents rondlopen op zoek zijn naar de achtergebleven loot van de JTF. Het is balen als je per ongeluk iemand raakt.. mss dat ze de threshold wat hoger moeten zetten voordat je rogue gaat en niet na een paar hits al de sigaar bent. Solo is gewoon een slecht idee tenzij je t echt spannend wil maken. Heb nu een paar keer duo gespeeld en dat is leuk... beetje kletsen en de landmarks af... lekker wat loot verzamelen en toch spanning bij het extracten. Het is balen als je te grazen genomen wordt door rogues maar juist die spanning geeft de DZ een bepaalde sfeer. Aanrader is eerst een Banshee setje te scoren... dat geeft je wat meer rust. Je verliest dan geen xp en currency als je dood gaat en je doet 10% meer damage tegen rogues. Kun je lekker wat farmen en als ze je te pakken nemen is er niet zoveel aan de hand.
Het is ook een tactiek van sommige spelers om expres in jouw vuur lijn te lopen zodat jij rogue gaat en zij jou dan weer kunnen afknallen voor extra punten. Zit weleens bij een groepje waar mensen dat expres doen en mooi vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd001
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:26
kidicoke schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 08:25:
Hoe doen jullie dat met solo survival? Ik heb het idee dat ik gewoon ten alle tijden langs NPCs moet rennen en het gewoon moet hebben van de kisten die je loot. Alleen soms moet je een NPC killen maar dan moet ik echt zeker weten dat er geen 5+ enemies zijn en geen elites. NPCs hebben mijn game al zovaak verneukt, en als ik de killfeed zie ben ik niet de enige :P .Zelfs in de DZ heb ik het idee dat ik ze niet moet aanvallen ondanks dat ik vaak toch wel redelijke gear heb met vaak een LMG in de eerste slot en een sniper in de tweede. Wel jammer want die NPCs droppen mij toch wel vaak blauwe/paarse loot :P
Ik heb survival nu redelijk vaak solo gedaan en doe dat eigenlijk liever dan met een groep van bv. 4 Met een bekende ofzo is het nog wel leuk als je een beetje je eigen route loopt naar DZ. Maar met een groep met 4 onbekende is niet zo leuk en spannend. Ga liever mn eigen weggetje.

Maargoed solo. Met pistol tegen NPC's is inderdaad lastig, maar zeker niet onmogelijk. Je neemt dan wat extra risico met de hoop ineens goede loot te krijgen. Wat ik meestal doe is NPC's ontwijken als ik nog met pistol loop. Maar als ik er wat tegenkom dan check ik altijd goed hoeveel het er zijn en of er geen paarse bij zitten. Bij ongeveer 3 durf ik het wel aan. Meer kan ook wel maar dan moet je wel goed weten wat je doet en fallback points in gedachten hebben. Ook altijd eerst opwarmen voor je aanvalt in het begin met pistol. Er is niets zo irritant als teruglopende health in the heat of the fight... ;)

Het beste is dus om zsm. een Police M4 ofzo te craften. Je hoeft hiervoor maar 1x weapon parts als loot tegen te komen. Dus kan al vrij snel gebeuren. :)

Wat ik ook meestal doe is eerst even aan de rand blijven en dan van hideout naar hideout lopen. Dan pak je in ieder geval even flink wat painkillers. Onderweg kom je genoeg loot tegen. Als ik dan een Police M4 heb zoek ik NPC's op. Ook goed de map in de gaten houden en op zoek gaan naar players die dood zijn. Dat telt lekker snel op als hun loot er nog ligt. Sowieso is dat ook een goede tactiek op het moment dat je de DZ in gaat. Even snel checken of er een agent op de grond ligt in de buurt en snel looten.

Maar dus globaal:
- Pistol doe ik VS enkele rode (soms ook wel meer)
- AR groen doe ik VS enkele rode plus een paarse
- AR blauw doe ik VS meerdere paarse
- AR paars doe ik VS enkele gele
- Gouden AR's doe ik VS named bosses en de hunters.

Is natuurlijk niet heilig dit lijstje, maar dit houd ik in mijn achterhoofd. Je kan een wapen ook 'overpoweren' met mooie mods. Meestal wil ik in ieder geval een extended magazine erop hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
Vanmiddag om 17.00 uur de eerste State of the Game van 2017 met daarin informatie over de laatste DLC 'Last Stand'.

http://nl.ign.com/tom-cla...railer-the-last-stand-uit

[ Voor 4% gewijzigd door McWolf82 op 19-01-2017 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runner83
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-08 17:52
laatste tijd super druk geweest.
Zal proberen komend weekend weer eens on the komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:42
McWolf82 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 11:49:
Vanmiddag om 17.00 uur de eerste State of the Game van 2017 met daarin informatie over de laatste DLC 'Last Stand'.

http://nl.ign.com/tom-cla...railer-the-last-stand-uit
Lijkt dus erop dat het een team deathmatch modus gaat worden. Met grotere teams dan 4 vs 4. Als ik de trailer bekijk. Dit lijkt me fantastisch! Hoop alleen dat ze met 2 modes komen: 1 level advantages uit, dus iedereen gelijk en 2. met level advantages waarbij je min/max gear dus toegevoegde waarde heeft.

Destiny doet dit ook met hun standaard PVP waar je stats niet uitmaken en de PVP variant Iron Banner en Trials of Osiris waar je stats wel degelijk meespelen.

Ik ben erg benieuwd naar de stream vanmiddag!!! :9 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Met name de gamemode waar iedereen gelijk is móet er gewoon inzitten. Anders slaat het helemaal nergens op en kun je net zo goed DZ spelen.

Maar.. Massive kennende zal dat er wel niet inzitten :')

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
Angeloonie schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 12:08:
Met name de gamemode waar iedereen gelijk is móet er gewoon inzitten. Anders slaat het helemaal nergens op en kun je net zo goed DZ spelen.

Maar.. Massive kennende zal dat er wel niet inzitten :')
Eens dat die er in moet zitten, anders is de kans klein dat ik het speel.

"Maar Massive kennende..."
Ik heb er wel vertrouwen in. Survival is ook echt goed gelukt. Tuurlijk kan het altijd beter. Massive verdient al die haat niet. The Division is gewoon een hele dikke vette game waar je heel veel waar voor je geld krijgt in prijs / uren spelplezier verhouding. Maar goed, laten we die discussie niet weer gaan houden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Gamebuster schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:51:
Horen jullie na wisselen wapen ook een hele hoge schelle piep? PS4 versie hier

Alsof er aan het eind van de "wapen wissel geluidje" nog net een fragment hoge piep zit.
Ik heb wel vaak, dat als ik in het menu ga, dt mn poppetje helemaal zwart wordt en ik dus geen kleding kan previewen. Ook merk ik dat the Division erg zwaar op het systeem drukt, als ik mn menu in ga van de PS zelf, dan is deze vaak eerst even " unresponsive" .

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Xecuter NL schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 12:20:
[...]

Ik heb er wel vertrouwen in. Survival is ook echt goed gelukt. Tuurlijk kan het altijd beter. Massive verdient al die haat niet. The Division is gewoon een hele dikke vette game waar je heel veel waar voor je geld krijgt in prijs / uren spelplezier verhouding. Maar goed, laten we die discussie niet weer gaan houden :+
Begrijp me niet verkeerd, ik hou van The Division O+ Het is het spel met de meeste uren sinds Diablo 3 en ik vind het echt geweldig. Ken geen ander spel dat grafisch zo'n gevoel kan neerzetten en ook qua spelconcept is het nog steeds erg goed, de wapens voelen heerlijk aan en het geluid is ook fantastisch.

Maar... er had al zoveel meer in kunnen zitten als Massive beter geluisterd had of logischere keuzes gemaakt had. Dat vind ik gewoon jammer. Vandaar mijn sceptische voorbehoud :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
basset schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 12:21:
[...]

Ik heb wel vaak, dat als ik in het menu ga, dt mn poppetje helemaal zwart wordt en ik dus geen kleding kan previewen.
Die bug zit er al een hele tijd in. (helaas)
Komt omdat de camera door een muur of een NPC/ander speler gaat en dat maakt de texture zwart.
Even een stil hoekje opzoeken in de basis en zorgen dat je camera niet door een muur heen wil drukken en het blijft goed. :)

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Xecuter NL schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 12:20:
[...]

Angeloonie schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 12:30:
[...]

Begrijp me niet verkeerd, ik hou van The Division O+ Het is het spel met de meeste uren sinds Diablo 3 en ik vind het echt geweldig. Ken geen ander spel dat grafisch zo'n gevoel kan neerzetten en ook qua spelconcept is het nog steeds erg goed, de wapens voelen heerlijk aan en het geluid is ook fantastisch.

Maar... er had al zoveel meer in kunnen zitten als Massive beter geluisterd had of logischere keuzes gemaakt had. Dat vind ik gewoon jammer. Vandaar mijn sceptische voorbehoud :P
Wat Angeloonie zegt: spel/wereld/geluid/graphics is/zijn geweldig! Alleen ik heb sterk het gevoel dat ze de potentie die de spelwereld bevat, maar halfjes gebruiken. Leuk de dailies, maar na een paar weken komen ze je strot uit. De loot in de WT is een continu waterval aan gele items.. En voor het 99% is het allemaal sloop- of verkoopbaar.
Ik ben verre van compleet uit gegeared, maar de uitdaging is er op het moment wel helmaal uit. En daar baal ik flink van. Niet omdat ik er geld in gestopt heb, en het er niet geheel uithaal, maar puur omdat de potentie niet genoeg gebruikt wordt.
Zo ook ben ik maar half blij met de survival: de grootste uitdaging is het looten van boxen en tassen. -O-
En als je dan 2 a 3 tries hebt met 100+ fabrics en geheel geen drankjes, en de rest van de grondstoffen maar 1 a 2 of zelfs helemaal niet: }:| (ja echt, no tweaker-shittin' here)
Herhaling is de key! Ok, maar maak het dan nog enigzins veranderlijk en verrassend..

Sorry voor de halfslachtige rant.. :X

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Xecuter NL schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 12:03:

Lijkt dus erop dat het een team deathmatch modus gaat worden. Met grotere teams dan 4 vs 4. Als ik de trailer bekijk. Dit lijkt me fantastisch! Hoop alleen dat ze met 2 modes komen: 1 level advantages uit, dus iedereen gelijk en 2. met level advantages waarbij je min/max gear dus toegevoegde waarde heeft.

Destiny doet dit ook met hun standaard PVP waar je stats niet uitmaken en de PVP variant Iron Banner en Trials of Osiris waar je stats wel degelijk meespelen.

Ik ben erg benieuwd naar de stream vanmiddag!!! :9 :P
Ben benieuwd wat ze in 1.6 gaan implementeren naast de DLC.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
Macchill schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 13:25:
[...]

[...]

Wat Angeloonie zegt: spel/wereld/geluid/graphics is/zijn geweldig! Alleen ik heb sterk het gevoel dat ze de potentie die de spelwereld bevat, maar halfjes gebruiken. Leuk de dailies, maar na een paar weken komen ze je strot uit. De loot in de WT is een continu waterval aan gele items.. En voor het 99% is het allemaal sloop- of verkoopbaar.
Ik ben verre van compleet uit gegeared, maar de uitdaging is er op het moment wel helmaal uit. En daar baal ik flink van. Niet omdat ik er geld in gestopt heb, en het er niet geheel uithaal, maar puur omdat de potentie niet genoeg gebruikt wordt.
Zo ook ben ik maar half blij met de survival: de grootste uitdaging is het looten van boxen en tassen. En als je dan meerdere tries hebt met 100+ fabrics, en de rest maar 1 a 2 of zelfs helemaal niet: }:| (ja echt, no tweaker-shittin' here)
Herhaling is de key! Ok, maar maak het dan nog enigzins veranderlijk en verrassend..

Het is je vergeven ;)

Ik snap het en de game is verre van perfect. Voor mij is het echter de enige game waar ik maar naar terug blijf komen. Diablo 3 werd echt geest-dodend na 2 reruns. Destiny ben ik echt helemaal op uitgekeken en max level interesseert me gewoon niet na het een paar keer doen van de end-game. Division heb je keuze om even de underground in te gaan om alles te slopen. Survival blijft elke keer spannend. Zowel in solo mode als co-op met een bekende of matchmaking. Ik heb overigens nog niet zo'n run gehad met 100+ fabrics :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Xecuter NL schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 13:43:
[...]

Het is je vergeven ;)

Ik snap het en de game is verre van perfect. Voor mij is het echter de enige game waar ik maar naar terug blijf komen. Diablo 3 werd echt geest-dodend na 2 reruns. Destiny ben ik echt helemaal op uitgekeken en max level interesseert me gewoon niet na het een paar keer doen van de end-game. Division heb je keuze om even de underground in te gaan om alles te slopen. Survival blijft elke keer spannend. Zowel in solo mode als co-op met een bekende of matchmaking. Ik heb overigens nog niet zo'n run gehad met 100+ fabrics :X
Dank u! ;)

Na de herinstallatie van m'n pc zijn er maar 3 spelletjes teruggekomen, en The Division is er 1 van, puur omdat ik het wel steeds probeer!
Misschien dacht de game ook gewoon: 'krijg jij toch de kleren, hier zijn fabrics, gebruik ze!'
Overigens is Survival absoluut wel spannend en nerve-wrecking te noemen. 1 keer tot aan de hunter gehaald, maar die bewoog zo onnatuurlijk snel, dat ik hem in mijn solootje continu kwijt was. :? En weer niks kunnen extracten..
Misschien vanavond na een vergadering weer een keer stug blijven proberen!

[ Voor 4% gewijzigd door Macchill op 19-01-2017 13:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoCarrier
Macchill schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 13:25:
Ik ben een relatieve laatkomer, en speel pas sinds de patch 1.5 Steam sale die eind november was. Ik heb nu ongeveer 300 uur in The Division zitten, en ik ben het eigenlijk wel met jullie eens. Dit spel heeft een enorm potentieel dat helaas nog steeds niet volledig tot zijn recht komt, vooral wat betreft de vrij eentonige secundaire missies en de endgame.

De spelwereld is fantastisch uitgewerkt, zowel beeld als geluid. Ik had toch wel een kleine nerdgasm toen ik voor het eerst zag dat bijvoorbeeld de sneeuw aan je kleding blijft kleven, of dat als je een vijand door een paar autoruiten neerknalt je de kogelgaten op de juiste plek ziet zitten. De herlaad-animaties kloppen ook, voor zover ik kan zien. (Bijvoorbeeld: op de Kalasjnikov zit de spangreep een beetje ongelukkig op de rechterkant van de systeemkast, waardoor je met je linkerhand onder het wapen door moet om het te kunnen bedienen. Dit zie je je karakter ook daadwerkelijk doen bij het herladen.)

Dus aan de ene kant heb je dan dit soort fantastische Tom Clancy-achtige dingen, en aan de andere kant heb je dan World Tier 5 elites die geen probleem hebben met meer dan 200 patronen in hun harses.

Ik blijf het spel spelen puur vanwege de fantastische sfeer die het ademt, want zoals ik al zei, ik word niet wild van de endgame gameplay. Hopelijk wordt de opvolger hierin een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
NoCarrier schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 14:20:
[...]
Dus aan de ene kant heb je dan dit soort fantastische Tom Clancy-achtige dingen, en aan de andere kant heb je dan World Tier 5 elites die geen probleem hebben met meer dan 200 patronen in hun harses.
Het lastige van een spel als dit (en laten we eerlijk wezen... zoiets als dit bestond nog niet) is dat je ergens realisme voor gameplay moet opgeven. "in t echt" is 1 headshot bijna altijd fataal maar als je elke mob met een headshot om zou kunnen leggen is er ook niks aan en ook omgekeerd... als jij met 1 headshot dood zou zijn ook niet. Als je een shooter-RPG maakt dan kun je haast niet anders dan sterkere mobs bullet sponges laten zijn. Als je kijkt naar klassieke (MMO)RPG's dan zijn eindbazen altijd mobs met super veel hitpoints waar je bijvoorbeeld met een groep van 6 of zelfs 12 man een half uur op staat te hakken.

Het is eigenlijk ook gek dat als je een bepaalde scope op je wapen doet je ineens meer headshot damage doet. Alsof je kogel ineens meer damage gaat doen tsk. Of een headshot maken en je kogel wordt op magische wijze niet gebruikt!!!

Ze kunnen haast niet anders dan bullet sponge bosses maken. Hoe zou je het anders moeten doen?

Ik ben het er absoluut mee eens dat er veel meer in het spel zit en als er ooit een 3rd wave van division agents komt dan sta ik zeker vooraan! (lees: The Division 2)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoCarrier
JohnnyV76 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 15:33:
[...]
Ze kunnen haast niet anders dan bullet sponge bosses maken. Hoe zou je het anders moeten doen?A
Nou, ik schreef al dat ik snap dat The Division is opgetuigd als een looter shooter zoals Borderlands of Destiny, met alle bepalingen uit dat genre ten gevolg. Dus begrijp me niet verkeerd; ik verwacht zeker geen ArmA-achtige tactical FPS fratsen zoals single-shot kills vanaf 600 meter, of zo. Ik vind alleen dat de balans een beetje zoek is in The Division, vooral vanwege het realistische Tom Clancy-kader van het spel.

Maar wat Massive bijvoorbeeld zou kunnen verbeteren aan de endgame content in een vervolg:
  • Zowel de high-level bosses als de spelers iets kwetsbaarder maken, zodat flankeren en goede beschutting weer belangrijker wordt.
  • Meer mobs, maar dan niet met zo'n hoog bullet sponge niveau.
  • Af en toe de high-level mobs laten toeslaan vanuit een hinderlaag, zodat ze aan het begin van een gevecht in het voordeel zijn.
  • Af en toe de high-level mobs in versterkte posities plaatsen waar ze moeilijker te raken zijn.
  • Af en toe de high-level bosses in voertuigen met zware wapens plaatsen (zoals Bliss in z'n helikopter).
  • De high-level bosses op de spelers laten jagen (in plaats van andersom).
  • De high-level mobs in gevaarlijke omgevingen plaatsen (traangas voor de Rikers, vuur voor de Cleaners, enz.)
  • Extra taken tijdens het bevechten van high-level mobs (beschermen van iemand, specifiek doelwit, uitschakelen van een bom, enz.)
Dit is even wat ik zo snel kan verzinnen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik heb overigens met die 30% kortingscode die Division Agent statue gepreordered :)
Ding heeft een lampje er in voor het horloge en de backpack, dat is wel erg cool :D

[ Voor 33% gewijzigd door Angeloonie op 19-01-2017 16:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xecuter NL
Last Stand PVP arena en uitbreiding DZ met 7-9. Hmmmm, weet het niet zo goed...

Over 24 uur horen we nog meer.

Ook een nieuwe incursion blijkbaar....en ik haat de incursions, die slaan werkelijk waar nergens op.

maar blijkbaar komt er meer 'pve content' waar we dan morgen meer over horen.

[ Voor 32% gewijzigd door Xecuter NL op 19-01-2017 18:38 . Reden: rant added ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Wat is pts waar ze het steeds over hebben op de stream?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 17:37:
Dat is de mogelijkheid voor PC gamers op alvast 1.6 + aanvullingen aan 1.6 te testen. Feedback zal gebruikt worden om de game beter te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:36
Net de stream even teruggekeken. Ik ben positief en benieuwd :)

in other news: er is een regisseur voor de film

[ Voor 58% gewijzigd door Jirnsum op 19-01-2017 18:42 ]

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Nieuwevolger schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 17:37:
Pts staat voor public test server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

[...]

Ik ben een relatieve laatkomer, en speel pas sinds de patch 1.5 Steam sale die eind november was. Ik heb nu ongeveer 300 uur in The Division zitten, en ik ben het eigenlijk wel met jullie eens. Dit spel heeft een enorm potentieel dat helaas nog steeds niet volledig tot zijn recht komt, vooral wat betreft de vrij eentonige secundaire missies en de endgame.

De spelwereld is fantastisch uitgewerkt, zowel beeld als geluid. Ik had toch wel een kleine nerdgasm toen ik voor het eerst zag dat bijvoorbeeld de sneeuw aan je kleding blijft kleven, of dat als je een vijand door een paar autoruiten neerknalt je de kogelgaten op de juiste plek ziet zitten. De herlaad-animaties kloppen ook, voor zover ik kan zien. (Bijvoorbeeld: op de Kalasjnikov zit de spangreep een beetje ongelukkig op de rechterkant van de systeemkast, waardoor je met je linkerhand onder het wapen door moet om het te kunnen bedienen. Dit zie je je karakter ook daadwerkelijk doen bij het herladen.)

Ik blijf het spel spelen puur vanwege de fantastische sfeer die het ademt, want zoals ik al zei, ik word niet wild van de endgame gameplay. Hopelijk wordt de opvolger hierin een stuk beter.
vergeet niet de autodeurtjes! :+

Maar de gloeiende barrels van autofire wapens is wel tof, duurt ook even voordat die afkoelen wat een leuke touch is. Details zitten wel goed qua looks maar de gameplay is te eentonig, helemaal nu de ar koning is. De rest doet gewoon voor spek en bonen mee, al doe je wel wat damage, sniper of lmg zijn eigenlijk niet echt een keuze, helemaal pvp niet.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 13-09 10:04
SouLLeSSportal schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 23:08:
[...]

vergeet niet de autodeurtjes! :+

Maar de gloeiende barrels van autofire wapens is wel tof, duurt ook even voordat die afkoelen wat een leuke touch is. Details zitten wel goed qua looks maar de gameplay is te eentonig, helemaal nu de ar koning is. De rest doet gewoon voor spek en bonen mee, al doe je wel wat damage, sniper of lmg zijn eigenlijk niet echt een keuze, helemaal pvp niet.
Of het magazijn van de Showstopper, welke echt leeg raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
NoCarrier schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 16:11:
[...]

Nou, ik schreef al dat ik snap dat The Division is opgetuigd als een looter shooter zoals Borderlands of Destiny, met alle bepalingen uit dat genre ten gevolg. Dus begrijp me niet verkeerd; ik verwacht zeker geen ArmA-achtige tactical FPS fratsen zoals single-shot kills vanaf 600 meter, of zo. Ik vind alleen dat de balans een beetje zoek is in The Division, vooral vanwege het realistische Tom Clancy-kader van het spel.

Maar wat Massive bijvoorbeeld zou kunnen verbeteren aan de endgame content in een vervolg:
  • Zowel de high-level bosses als de spelers iets kwetsbaarder maken, zodat flankeren en goede beschutting weer belangrijker wordt.
  • Meer mobs, maar dan niet met zo'n hoog bullet sponge niveau.
  • Af en toe de high-level mobs laten toeslaan vanuit een hinderlaag, zodat ze aan het begin van een gevecht in het voordeel zijn.
  • Af en toe de high-level mobs in versterkte posities plaatsen waar ze moeilijker te raken zijn.
  • Af en toe de high-level bosses in voertuigen met zware wapens plaatsen (zoals Bliss in z'n helikopter).
  • De high-level bosses op de spelers laten jagen (in plaats van andersom).
  • De high-level mobs in gevaarlijke omgevingen plaatsen (traangas voor de Rikers, vuur voor de Cleaners, enz.)
  • Extra taken tijdens het bevechten van high-level mobs (beschermen van iemand, specifiek doelwit, uitschakelen van een bom, enz.)
Dit is even wat ik zo snel kan verzinnen... :)
Als gameplay toevoeging:
Normaal kunnen springen wanneer je er zin in hebt (zie uncharted) ik vind de besturing nu vaak toch iets te statisch. OF er toch een FPS van maken a la Destiny, maar wellicht dat er dan weer iets anders verloren gaat in de spelwijze.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Seau, de coming-up-content even door gelezen.
Het is een feest voor de pvp'ers.. En de pve is 'een beetje erbij'..
Jammer weer voor de mensen die schurft hebben aan pvp/darkzone..

[ Voor 72% gewijzigd door Macchill op 20-01-2017 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Macchill schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 09:37:
Seau, de coming-up-content even door gelezen.
Het is een feest voor de pvp'ers.. En de pve is 'een beetje erbij'..
Jammer weer voor de mensen die schurft hebben aan pvp/darkzone..
Nog niet te vroeg afschieten, er is nu eigenlijk enkel gefocussed op Last Stand omdat dat de content is waar mensen voor betaald hebben. Er zou nog meer in 1.6 moeten zitten dus denk dat het verstandig is te wachten tot de PTR/volledige patchnotes er zijn :)

Gisteren voor het eerst in héééél lang zowaar upgrades uit de DZ gehaald. En dan niet 1 maar 2 en nog een 3e item dat ook mooi was.
Als eerste dropte een AK-74 die meteen mijn LW M4 verving:
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/152368910467989504/271731832439963648/unknown.png
Nu met Brutal/Destructive^/Swift. En damn wat schiet dat ding heerlijk! Heel eenvoudig volledig onder controle te houden ipv te LW M4 die als een raket omhoog wil.

Nog iets later dropte er nog een AK-74, ook met goede talents. Qua armor/dmg +1% armor shred en -600 damage tov die hierboven, maar altijd goed om een 2e te hebben (voor alts of andere talents).

Iets later dropte er hele mooie AB kneepads :o Inmiddels met Armor ipv Health.
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/152368910467989504/271740236793511936/unknown.png

En nog wat later na wat roguegeklooi dropte er voor shroudster een mooie Mk 16, maar vanwege rogue/herlooten was die niet meer tradable helaas (voor hem :+). Ook deze met behoorlijke rolls:
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/152368910467989504/271768288055263232/unknown.png
Zit Brutal/Responsive/Self Preserved op, dus ideaal voor rerolls die laatste slot.

Al met al was het een behoorlijk nuttige avond. Ik ben benieuwd wat ze met AlphaBridge en Uncomplicated gaan doen. Er gaat iets generfed worden maar hoop niet dat het helemaal gesloopt wordt. Uncomplicated mag er wel uit dan kan ik de FAMAS ook dumpen :+

[ Voor 57% gewijzigd door Angeloonie op 20-01-2017 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Angeloonie schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 10:11:
[...]

Nog niet te vroeg afschieten, er is nu eigenlijk enkel gefocussed op Last Stand omdat dat de content is waar mensen voor betaald hebben. Er zou nog meer in 1.6 moeten zitten dus denk dat het verstandig is te wachten tot de PTR/volledige patchnotes er zijn :)

Eens, het ging vooral over de uitbreiding dan over 1.6
Zo werd ook terluiks gezegd dat er een DZ7-9 komt. (Misschien oud nieuws, maar ik wist het nog niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
[...]

Gisteren voor het eerst in héééél lang zowaar upgrades uit de DZ gehaald. En dan niet 1 maar 2 en nog een 3e item dat ook mooi was.
Als eerste dropte een AK-74 die meteen mijn LW M4 verving:
[afbeelding]
Nu met Brutal/Destructive^/Swift. En damn wat schiet dat ding heerlijk! Heel eenvoudig volledig onder controle te houden ipv te LW M4 die als een raket omhoog wil.

Nog iets later dropte er nog een AK-74, ook met goede talents. Qua armor/dmg +1% armor shred en -600 damage tov die hierboven, maar altijd goed om een 2e te hebben (voor alts of andere talents).

Iets later dropte er hele mooie AB kneepads :o Inmiddels met Armor ipv Health.
[afbeelding]

En nog wat later na wat roguegeklooi dropte er voor shroudster een mooie Mk 16, maar vanwege rogue/herlooten was die niet meer tradable helaas (voor hem :+). Ook deze met behoorlijke rolls:
[afbeelding]
Zit Brutal/Responsive/Self Preserved op, dus ideaal voor rerolls die laatste slot.

Al met al was het een behoorlijk nuttige avond. Ik ben benieuwd wat ze met AlphaBridge en Uncomplicated gaan doen. Er gaat iets generfed worden maar hoop niet dat het helemaal gesloopt wordt. Uncomplicated mag er wel uit dan kan ik de FAMAS ook dumpen :+
Er hing gisteren wat in de lucht in de DZ blijkbaar. Ik was even solo naar binnen om de daily assignment te doen (10 cleaners). Was dus helemaal niet van plan iets te extracten, maar toen dropte er tot mijn stomme verbazing van een paarse NPC een Ninja Messenger Bag. Die was ik nog niet eerder tegengekomen, dus toch maar extract. Bagger stats, maar toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Jirnsum schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 10:44:
[...]

Er hing gisteren wat in de lucht in de DZ blijkbaar. Ik was even solo naar binnen om de daily assignment te doen (10 cleaners). Was dus helemaal niet van plan iets te extracten, maar toen dropte er tot mijn stomme verbazing van een paarse NPC een Ninja Messenger Bag. Die was ik nog niet eerder tegengekomen, dus toch maar extract. Bagger stats, maar toch
Of all items is dat wel de meest scrubby named item die er is :+

Als wij iemand met NinjaBike tegenkomen is dat eigenlijk direct reden om iemand om te leggen :+

Worst of all: je kunt hem niet eens verkopen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ninjabike nooit extracten, altijd even droppen en dan na je extract weer oppakken :P als je dan gekilled wordt en het enige wat je drops is een ninjabike, jokes on them _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm-Fox
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 18:00
"Ubisoft onthult vanmiddag de nieuwste dlc voor The Division genaamd Last Stand.
Via een Twitch-stream wordt vanmiddag om 17:00 uur meer informatie gedeeld over de Last Stand-dlc. Een korte teaser voor de nieuwe content verscheen vannacht. In de video zijn kort locaties te zien van de aankomende dlc."

https://www.twitch.tv/thedivisiongame

PSN: StormFox81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Storm-Fox schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:12:
"Ubisoft onthult vanmiddag de nieuwste dlc voor The Division genaamd Last Stand.
Via een Twitch-stream wordt vanmiddag om 17:00 uur meer informatie gedeeld over de Last Stand-dlc. Een korte teaser voor de nieuwe content verscheen vannacht. In de video zijn kort locaties te zien van de aankomende dlc."

https://www.twitch.tv/thedivisiongame
(psst: dat was gistermiddag toch al?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Macchill schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:15:
[...]

(psst: dat was gistermiddag toch al?)
Klopt. Vandaag komt er om 1:30 vermoedelijk een artikel online dat meer zal vertellen over de PvE content die in 1.6/Last Stand zal zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paulus07 schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 10:48:
gisteravond even alle missies opnieuw gedaan op hard. ging snel :P en trophy is binnen. Nog 2 te gaan op de ps4.

- extracten op elke plek in de DZ (moet te doen zijn)
- kill 20 rogue agents (dit gaat lastig worden)
Ik kan je met beide helpen, als het nog actueel genoeg is. PS4 versie, toch?

Zelf moet ik ook nog iets van 18 Rogue kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

en aan de andere kant heb je dan World Tier 5 elites die geen probleem hebben met meer dan 200 patronen in hun harses.
Ik ken geen enkele vijand in WT5 die 200 headshots nodig heeft. WT5+GS256 is vergelijkbaar met WT4+ GS229. Is je build wel op orde? Post ff wat specs anders, zat mensen hier die tips kunnen geven. :)
Sosua schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 10:38:
[...]

Al die gele elites. We kregen ze wel om, maar het duurde even. Uiteindelijk gewoon tijd tekort (7 min) om alle waves te voltooien..
Dan heb je simpelweg te weinig damage output met je groep. Kijk ff naar je build (of die van je teamleden) of daar iets aan te verbeteren valt. Post je specs hier ff.
[...]

Als eerste dropte een AK-74 die meteen mijn LW M4 verving
Iedereen loopt altijd weg met de LVOA-C en M4, maar de AK-74 raakt zo verschrikkelijk hard vergeleken met die, zou 'm altijd nemen boven die (bij gelijke talents en EAD).

V.w.b. 1.6: Als ze de andere sets nou eens buffen i.p.v. de beste te nerfen. Hebben mensen nog meer moeite in WT5 zometeen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Probleem is dat de AK47 oefening nodig heeft, waar je met de LVOA en LWM4 gewoon de trekker ingedrukt kan houden tijdens corrigeren, dit icm de hoge rate of fire, maakt het no brains use wapens.

Heb tijdens levellen altijd AK's gebnruikt, maar heb sinds 1.5 patch nog geen AK gevonden met ook maar 2 talents die ik zou willen hebben, helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Bokkie schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 12:40:
Probleem is dat de AK47 oefening nodig heeft, waar je met de LVOA en LWM4 gewoon de trekker ingedrukt kan houden tijdens corrigeren, dit icm de hoge rate of fire, maakt het no brains use wapens.

Heb tijdens levellen altijd AK's gebnruikt, maar heb sinds 1.5 patch nog geen AK gevonden met ook maar 2 talents die ik zou willen hebben, helaas
Actually, ik vind juist de AK74 veel makkelijker te controleren.. Waar ik bij de LVOA/LWM4 enorm m'n muis naar beneden moet slepen om hem verticaal tegen te houden (wat vaak bijna niet bij te houden is) heb ik met de AK-74 eigenlijk nergens last van, veel en veel minder recoil in mijn ogen. Schiet nu in de DZ elites in 1/3e mag af ipv 2/3e.. Niet enkel door de hogere dmg per bullet maar vooral omdat het veel makkerlijker is om headshots te blijven landen.
Heb het gisteren ook kunnen testen in PvP en ook daar ging het echt veel beter dan met de LWM4

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 20-01-2017 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Heb alleen X1 ervaring, daar hoef je alleen de linker stik op een bepaalde stand naar beneden vast te houden en je schiet dead on op dezelfde plek (headshots) vanwege de alleen maar vertical recoil.

Met de ak gaat de recoil ook naar links en rechts. Maar ik zou graag een AK willen voor mijn striker/nomad build :P lekker bursten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McWolf82
Er komt dus een The Division film:

http://nl.ign.com/tom-cla...ion-film-krijgt-regisseur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Helaas toch weer een hele hoop DZ-spul in 1.6.. :F
Misschien omdat het dan 'rustiger' is dat je dan meer kan solo'en.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben benieuwd wat 1.6 gaat doen voor alle builds. Ziet er veelbelovend uit in ieder geval. Geen nieuwe gear score, maar waarschijnlijk ga je toch al je gear opnieuw rollen vanwege de andere wijzigingen gok ik zo. :+
Macchill schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 13:53:
[...]
Helaas toch weer een hele hoop DZ-spul in 1.6..
Dat mocht ook wel na alle PVE updates en tweaks. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Was mij alleen niet duidelijk of er ook nieuwe wapens in deze update komen? Vermoedelijk wel, maar kan het nergens terugvinden/overheen gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop het wel. Hoop ook dat ze Legendary op meer missies beschikbaar maken dan alleen wat ze nu noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
NLxAROSA schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 13:57:
Ben benieuwd wat 1.6 gaat doen voor alle builds. Ziet er veelbelovend uit in ieder geval. Geen nieuwe gear score, maar waarschijnlijk ga je toch al je gear opnieuw rollen vanwege de andere wijzigingen gok ik zo. :+

[...]

Dat mocht ook wel na alle PVE updates en tweaks. ;)
Dat is mijn probleem met het spel op het moment. Ze blijven dingen rerollen om je maar bezig te houden om wéér de goeie gear te krijgen. Dat noemen ze dan 'tweaken om de game/beleving te verbeteren', maar het komt bij mij heel erg 'hoe houden we de spelers zo lang mogelijk bezig'.
Misschien ben ik wat pessimistisch, maar zoals ik al eerder zei: ze halen niet alle (pve) potentie uit de wereld.

Incursions, HVT's, Underground en Legendary-niveau zie ik niet als gebruik van de potentie in de wereld. Maar simpelweg de hardcore-gamers te pleasen (prima, ik red dat niveau toch niet).
Survival is wel weer een mooie uitbreiding, als alles een beetje normaal geloot kan worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Macchill op 20-01-2017 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
Ze hebben veel aangepakt, zaken die me ook echt ernorm irriteerde, zoals de kracht van AlphaBridge t.o.v. andere gear sets, armor als major bonus, hipfire, maximum aantal keer recalibreren.

Uitbreiding van Dark Zone was nodig, het wordt blijkbaar ook een stuk moeilijker, NPC's zijn slimmer, vergelijkbaar met een Hunter uit Survival. Ik kijk erg uit naar 1.6 en Last Stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p
  • Laatst online: 16-09 18:37

l3p

www.^.nl

'Alphabridge 4-piece bonus now shares the free talent from your weapons instead of all three.'

'Armor has been removed as a major bonus and replaced with Health. Gear still comes with base armor and some talents will still give bonus armor.
Health and stamina are your primary means of toughness.'

|:(

[ Voor 50% gewijzigd door l3p op 20-01-2017 14:21 ]

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
l3p schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 14:16:
'Alphabridge 4-piece bonus now shares the free talent from your weapons instead of all three.'

|:(
goed. dat wordt dus weer overstappen op compleet andere build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p
  • Laatst online: 16-09 18:37

l3p

www.^.nl

Voor mij waarschijnlijk het einde van dit spel. Niet perse deze veranderingen maar vond het sowieso de laatste tijd wat saai worden.

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

FNC.. crit terug, maar je verliest je shield mod....
Dat wordt dus een 4set tactician met blis holster en barrets chest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wow wat een enorme lijst met aanpassingen :o

Vooralsnog kan ik ze enkel toejuichen. Klinkt allemaal echt interessant en doordacht en ook de balancing zooi is prima. (Niet simpel doodstaren op "armor is weg!!111")
AB is gewoon te overpowered, en nu riep iedereen om dan de rest maar de buffen, maar denk dat het beter is om er 1 ietwat te nerfen (1 extra weapon talent is nog steeds best nice) dan dat je er 7 op de schop moet nemen. Nu kun je met huidige sets alvast wat gaan kloten.

* Angeloonie blij is dat hij van ALLE sets een near-godroll versie in de stash heeft zitten inmiddels :+

Damnit ik wil spelen op de PTS!

[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 20-01-2017 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Afbeeldingslocatie: https://ubistatic9-a.akamaihd.net/resource/en-GB/game/tomclancy-thedivision/game/BoxingV2_282404.gif

hihi
In both PvE and PvP Survival, reviving a downed player will always cost a medkit (grouped or not).
Wat?!

[ Voor 33% gewijzigd door Tristan op 20-01-2017 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 14:31:

AB is gewoon te overpowered, en nu riep iedereen om dan de rest maar de buffen, maar denk dat het beter is om er 1 ietwat te nerfen (1 extra weapon talent is nog steeds best nice) dan dat je er 7 op de schop moet nemen.
Veel van die 7 hebben in het verleden al één of meerdere nerfs gehad, dus dat AB overpowered is komt niet alleen maar door de talents en/of Uncomplicated. Ik ben gewoon niet zo'n voorstander van een 'race to the bottom'. Voor mensen zoals jij en ik (met goede tot zeer goed geoptimaliseerde build) maakt het allemaal niet zoveel uit, maar voor de grote massa wordt het allemaal weer veel moeilijker gemaakt.

Ik trek mijn HE build weer uit de mottenballen denk ik. :D

Maar goed, met alle veranderingen die er ook nog bijkomen is het lastig te voorspellen wat het totaalplaatje precies gaat doen. Skill wordt zometeen veel belangrijker en armor is nagenoeg weg, dus benieuwd wat de puzzel nu wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

NLxAROSA schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 15:03:
[...]

Veel van die 7 hebben in het verleden al één of meerdere nerfs gehad, dus dat AB overpowered is komt niet alleen maar door de talents en/of Uncomplicated. Ik ben gewoon niet zo'n voorstander van een 'race to the bottom'. Voor mensen zoals jij en ik (met goede tot zeer goed geoptimaliseerde build) maakt het allemaal niet zoveel uit, maar voor de grote massa wordt het allemaal weer veel moeilijker gemaakt.
Mwah denk dat het wel meevalt. Ze nerfen inderdaad alles kapot maar ik denk dat veel sets nog best viable kunnen worden als AB minder effectief wordt. Er zijn nu ook een aantal andere Sentry of Striker builds die best kunnen in de huidige patch maar gewoon net niet effectief genoeg zijn in vergelijking met AB. Dus die worden dan ineens weer interessant. Ben in ieder geval benieuwd hoe het uitpakt.
Ik trek mijn HE build weer uit de mottenballen denk ik. :D
Dat inderdaad. HE build zat nu al dicht tegen AB aan dus na de nerf is HE denk ik wel beter.
Helaas nog steeds niet die @#*(&@*&(# chest gevonden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wel terecht opzich, vond het al vreemd dat het jezelf wel een medkits kost maar als iemand anders het doet niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Angeloonie schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 15:20:
Helaas nog steeds niet die @#*(&@*&(# chest gevonden :(
dit!!!!! :( F-ing Lexington denk ik al 100x gedaan inmiddels...

EDIT: en we gaan ook weer verder met micro transactions. Dacht t niet ;w

EDIT2: "In Survival, solo players can no longer end up in games with players queuing as a group." "Grouping up while in a PvP Survival game has been disabled" _/-\o_

[ Voor 39% gewijzigd door Jirnsum op 20-01-2017 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Angeloonie schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 15:21:
[...]

Wel terecht opzich, vond het al vreemd dat het jezelf wel een medkits kost maar als iemand anders het doet niet..
rip random revives dus. Wel iets realistischer maar goed als je across the map bijna geoneshot wordt door shotgunners die je recht in de bakkes blaft met een automatisch wapen, tja.... ik vond de revives wel prima zo.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoCarrier
NLxAROSA schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 12:29:
[...]
Ik ken geen enkele vijand in WT5 die 200 headshots nodig heeft. WT5+GS256 is vergelijkbaar met WT4+ GS229. Is je build wel op orde? Post ff wat specs anders, zat mensen hier die tips kunnen geven. :)
https://www.dropbox.com/s...0%2017-01-32-890.png?dl=0

Primary
M700 Carbon
DPS: 151K + 42K
Talents: Swift / Ferocious / Elevated

Secondary
LVOA-C
DPS: 149K + 75K
Talents: Adept / (Fierce) / Accurate

Wat wil je nog meer weten?

[ Voor 15% gewijzigd door NoCarrier op 20-01-2017 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

NoCarrier schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 17:12:
[...]

https://www.dropbox.com/s...0%2017-01-32-890.png?dl=0

Primary
M700 Carbon
DPS: 151K + 42K
Talents: Swift / Ferocious / Elevated

Secondary
LVOA-C
DPS: 149K + 75K
Talents: Adept / (Fierce) / Accurate

Wat wil je nog meer weten?
200 schoten was dan denk ik overdreven? Of was het een shield-heavy? :P
Misschien 2 mags op een gewone cleaner oid denk ik maar meer niet?

(PS. heb je echt nog geen wapens gevonden met betere talents? :X)

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 20-01-2017 17:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dit is genoeg om mee te beginnen.:)

Allereerst je primary stats:

Voor een DPS build wil je uitkomen op (ongeveer) 6000/6000/2800. Meer dan 6k voor firearms en stamina heeft niet zoveel zin wegens afnemende meeropbrengsten. Dus als jij 1000 uit je electronics haalt en die respect naar firearms dan zit je op 5800/5800/2800 en doe je een berg meer schade.

Dan je gear:

Op je gear altijd gaan voor de hoogste primary stat (1272 is max, dus liefst 1260+). Meeste mensen rollen geen electronics, skill power haal je dan uit een Specialized backpack. Met bovengenoemde cijfers kom je dan rond de 107k skillpower uit, zat voor een DPS build. Je heals (booster shot!) en pulse (extra CHC/CHD) zijn dan krachtig zat. Dan armor (voor zolang het duurt, in 1.6 gaat dit niet meer op!): je wil armor op alle gear items waar het op kan, en dan ook nog zo hoog mogelijk. Ook al je mods met armor. Alleen stamina/firearms mods (wat je voor jouw build nodig hebt om ongeveer op die 6000/6000 uit te komen). Je toughness vliegt dan omhoog. Naast armor wil je graag zo hoog mogelijke enemy armor damage, dus rol dit waar kan (mask, kneepads).

Je wapens:

Destructive (enemy armor damage) is verplicht als talent (ook op je AR, die zelf al EAD heeft). Voor sniper zou ik er nog Brutal bijnemen en misschien nog Deadly (ben zelf geen sniper dus wellicht wil je hier nog wat anders).
Omdat je als sniper zo hoog mogelijk in je headshot damage wil zitten, zorg dan ook dat de mods op je wapens dit hebben. Geen (of zo min mogelijk) stability of accuracy, altijd kiezen voor HS, CHC en CHD.

Uiteraard ga je dit allemaal niet in één keer bij elkaar krijgen, dus werk er gewoon op je gemak naartoe. (Bijna) niemand heeft een perfecte build.

Hier wat voorbeeldjes van mijn eigen builds, dan kun je een beetje zien waar de verschillen inzitten, kijk vooral naar de primary stats en de armor rolls (en dan mis ik nog best een hoop ook qua armor):

HE-build: https://c1.staticflickr.c...29667614_af128b88e6_b.jpg
AB-build: https://c1.staticflickr.c...14143671_ee55c338b0_b.jpg

Heb zelf inmiddels weer een andere build, maar nog geen screenshot van.

En last but not least: dit is hoe ik het heb gedaan, er zijn meer wegen naar een goede build, dus dit is zeker niet de heilige graal ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:52

Louw Post

Cerenas

Jirnsum schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 15:39:
[...]

dit!!!!! :( F-ing Lexington denk ik al 100x gedaan inmiddels...

EDIT: en we gaan ook weer verder met micro transactions. Dacht t niet ;w

EDIT2: "In Survival, solo players can no longer end up in games with players queuing as a group." "Grouping up while in a PvP Survival game has been disabled" _/-\o_
Was even bang voor die micro-transacties, maar het is gelukkig alleen voor de looks zover ik zie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Wordt tijd voor ghost recon wildlands.. alweer word mijn favo build generfd.... eerst striker daarna sentry nu ab.. Jammer, maar dat betekent het einde voor mij dan voor deze game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoCarrier
NLxAROSA schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 19:26:
[...]
Dit is genoeg om mee te beginnen.:)
Allemachtig, wat een lap tekst... :-)

Nou, ik heb met jouw tips in het achterhoofd nog even naar m'n build gekeken, en hieronder het resultaat!

https://www.dropbox.com/s...0%2023-48-21-344.png?dl=0

Heb ook een Lightweight M4 uit m'n stash getrokken en een van de talents gecalibreerd naar Destructive:

Primary
SOCOM Mk20 SSR
357K + 44K
(Coolheaded) / Balanced / Skilled

Secondary
Lightweight M4
161K + 81K
Destructive / Prepared / Focused

We gaan 't zien hoe dit werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoCarrier schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 23:54:
[...]

We gaan 't zien hoe dit werkt...
Succes!

Check ook ff de vendors deze week: http://rubenalamina.mx/the-division-weekly-vendor-reset/

VX-1 Scope in The Meatlocker (hs, chc)
Omega Rifle Suppressor in de Advanced weaponry vendor (hs, chc, chd)
Stamina mod in Camp Hudson met armor (niet de beste roll, maar kan als basis prima zijn als je nog niks hebt met armor).

En nog wel een paar andere handige dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
Zou het gezien de 'upgrade' van named naar exotics het nu zin hebben om al named te kopen van de vendors? Kan me namelijk voorstellen dat exotics niet meer verkocht gaan worden straks...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:59
Bij mij had die Hunter in Survival weer pech onderweg blijkbaar,hij kwam weer niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
&%&#*#($ hunters. Kreng wilden niet dood gaan en bleef zich reviven. :( weer 1h 19m met niks uit de DZ/survival komen :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:55

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

maurieske72 schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 16:42:
Bij mij had die Hunter in Survival weer pech onderweg blijkbaar,hij kwam weer niet.
Dan kwam hij naar mij.
Ik heb er 4 neergeschoten.
De heli was al weg en er kwamen er nog 3...
Ik was in me eentje. Later nog een speler er bij. Jammer maar helaas. Volgende keer beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:59
ApC_IcE schreef op zondag 22 januari 2017 @ 22:03:
[...]

Dan kwam hij naar mij.
Ik heb er 4 neergeschoten.
De heli was al weg en er kwamen er nog 3...
Ik was in me eentje. Later nog een speler er bij. Jammer maar helaas. Volgende keer beter
Nou hij had gerust mogen komen bij mij die Hunter.9 van de 10 keer kill ik hem vrij snel, maar als er idd een paar Hunters zijn is het soms wel klote.Wel vreemd ik heb nu 2 keer gehad dat die niet kwam die gast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Volgens mij spawnt er voor elke speler maar 1 hunter. Als je net in de buurt van een actieve extract loopt kan het zijn dat hij daar spawnt (lullig voor degene daar), en niet meer bij je eigen extract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Jirnsum schreef op zondag 22 januari 2017 @ 22:33:
Volgens mij spawnt er voor elke speler maar 1 hunter. Als je net in de buurt van een actieve extract loopt kan het zijn dat hij daar spawnt (lullig voor degene daar), en niet meer bij je eigen extract.
1 hunter per extractlocatie. (max 3 dus per sessie per persoon)

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 22-01-2017 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

pfft RNG zuigt....

Dit weekend 25 van die SASG K's gekocht en allemaal gererolled, maar geen enkele keer Responsive gekregen :')
Deze week nog maar een zooi van die SASG's inslaan voor rerollen

Ook voor het eerst ooit gekickt uit een groep vermoedelijk omdat ik geen 256 gearscore run, :') :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:55

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Angeloonie schreef op zondag 22 januari 2017 @ 23:46:
[...]

1 hunter per extractlocatie. (max 3 dus per sessie per persoon)
Max 3 tegelijk misschien.
Of het is een bug.
Vriend van me had het ook. Bleef maar nieuwe hunters spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

ApC_IcE schreef op maandag 23 januari 2017 @ 09:14:
[...]

Max 3 tegelijk misschien.
Of het is een bug.
Vriend van me had het ook. Bleef maar nieuwe hunters spawnen.
Zit geen max aan aantal hunters tegelijk. Iedere speler kan er 1 per extractlocatie spawnen, dus 3 maximaal. Als je in de buurt van een extract loopt spawned hij al dus het kan zijn dat er gewoon veel spelers in de buurt waren. Anders bug waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opzoek naar goede team Players voor aankomende 1.6 PTS farming (of eerder) ik ben 28 jaar oud en game dagelijks tussen 9 en 1 uur in de avond/nacht heb verschillende builds maar run vooral striker (pve ren je door de missie)

Je mag me.toevoegen op UPLAY -- onder de naam nl-n00b-nl ( 2 x nul ) en laat ff weten dat je van tweakers bent alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een goede tip om Hunter makkelijk te doden met survival zorgt dat je genoeg medkits heb en kies je turrent en je seeker balls en als je Hunter ziet wacht totdat je je skills kunt gebruiken en gooi je turrent vlak naast hem en laat je seekers balls los hij concentreert zich dan alleen op je turrent en seekerball en dan kun je hem heel makkelijk doden lukt bij mij altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:36
Bokkie schreef op maandag 23 januari 2017 @ 07:31:
pfft RNG zuigt....

Dit weekend 25 van die SASG K's gekocht en allemaal gererolled, maar geen enkele keer Responsive gekregen :')
Deze week nog maar een zooi van die SASG's inslaan voor rerollen

Ook voor het eerst ooit gekickt uit een groep vermoedelijk omdat ik geen 256 gearscore run, :') :')
Ik ben ook wel eens om onduidelijke redenen uit een groep gekickt. Vraag me dan altijd af waarom ze matchmaking aan hebben staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga meestal binnen een kwartier neer in survival, is het niet van de kou dan wel neergeschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Complete patch notes voor 1.6 PTS en morgen gaat de PTS open

[ Voor 27% gewijzigd door Jirnsum op 23-01-2017 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En zijn er nog mensen hier met een goede build die morgen avond de pts willen ontdekken met.mij ?

Uplay nl-n00b-nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Na weer een prachtige Survival run de patch notes eens goed bestudeerd. Ziet er eigenlijk best wel goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu op de PS4 een lvl5 en een lvl18 character (op de PC heb ik nog een lvl27-28 maar daar speel ik nooit meer mee)
Nu speel ik de lvl18 altijd met een vriend samen dus daar blijf ik solo van af, de lvl5 heb ik dus daarnaast aangemaakt om solo/PUG wat mee te klooien.

Nu is de vraag; heeft het volgens jullie zin om op lvl5 de Dark Zone in te gaan of kan ik daar beter mee wachten? Een beetje uitdaging en doodgaan vind ik niet erg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 10:08:
Ik heb nu op de PS4 een lvl5 en een lvl18 character (op de PC heb ik nog een lvl27-28 maar daar speel ik nooit meer mee)
Nu speel ik de lvl18 altijd met een vriend samen dus daar blijf ik solo van af, de lvl5 heb ik dus daarnaast aangemaakt om solo/PUG wat mee te klooien.

Nu is de vraag; heeft het volgens jullie zin om op lvl5 de Dark Zone in te gaan of kan ik daar beter mee wachten? Een beetje uitdaging en doodgaan vind ik niet erg ;)
DZ is maar beschikbaar vanaf lvl 10 denk ik

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 19:19

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Hmm, zie dat de Famas ook niet meer werkt met AB. Tenminste niet als je de Famas op je rug houdt voor de Uncomplicated. Jammer.

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Skarloc schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 10:50:
Hmm, zie dat de Famas ook niet meer werkt met AB. Tenminste niet als je de Famas op je rug houdt voor de Uncomplicated. Jammer.
Alleen maar beter, nu heeft letterlijk IEDEREEN die AB speelt een #random+famas build. Hierdoor kun je nu tenminste wat variatie krijgen én kun je het 2e wapen gewoon volledig modden zoals je wilt, waardoor je in principe 2 verschillende setjes in 1 hebt.

Wapen A met talent 1/2/3
Wapen B met talent 4/5/6

Set 1 is bijv. voor PvE met talent 1/2/3/6 en set 2 is voor PvP met talent 4/5/6/3 :)
Bijkomstigheid dat je de talent requirements niet meer hoeft te halen is eveneens erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
In patch 1.6 gaan named wapens sowieso een ding worden, denk dat niemand de 'normale' guns nog gaat aanraken. Er zaten er in ieder geval een paar bij die mij heel interessant leken in samenwerking met een bepaalde set.

[ Voor 33% gewijzigd door kidicoke op 24-01-2017 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Kunnen named weapons straks uit weapon caches komen? Die van 400k credits? Ben al flink aan t sparen ook omdat ik de crafting mats niet echt nodig heb maar zou leuk zijn om straks een berg caches te kopen en hopen dat er wat leuks bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, named komt straks alleen nog maar uit exotic caches. En je kunt ze niet meer bij de vendor kopen, dus als er in 1.5 iets zit wat je in 1.6 graag wil hebben, dan zou ik 't kopen voordat 1.6 live gaat.

Blij dat ik mijn Caduceus met redelijke talents had bewaard, dat was eerst echt een ruk wapen, maar zometeen niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 13-09 10:04
NLxAROSA schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 19:51:
Nee, named komt straks alleen nog maar uit exotic caches. En je kunt ze niet meer bij de vendor kopen, dus als er in 1.5 iets zit wat je in 1.6 graag wil hebben, dan zou ik 't kopen voordat 1.6 live gaat.

Blij dat ik mijn Caduceus met redelijke talents had bewaard, dat was eerst echt een ruk wapen, maar zometeen niet meer.
Mijn eerste nieuwe exotic (caduceus) dropte van een named enemy in de 'LZ' (Sgt. Lewis).

edit: dit is op de PTS, nog niet helemaal zoals het straks wordt.

[ Voor 6% gewijzigd door agoNITE op 24-01-2017 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Is eigenlijk al bekend welke datum die DLC uit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, ff zitten puzzelen op de PTS met een HE PVE build. Zit standaard op 375/330/107, maar met Robust + Sturdy + Overboost kom ik toch nog redelijk uit t.o.v. 1.5. Heb ook nog een Barrett chest (die nu zonder armor ineens wél prima is), maar die vind ik qua talents wat te contextueel, heb liever de fixed (cover) bonus van Robust.

Heb nog wel een beetje het idee dat je i.p.v. armor nu gewoon health rolt, dus los van het hernoemen van de stat merk ik nog niet zoveel verschil met een DPS build. Je zal wel meer richting glass cannon moeten om nog aan je oude DPS te komen, maar dat ligt meer aan de nerf op AB dan aan het weghalen van armor.
kidicoke schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 20:33:
Is eigenlijk al bekend welke datum die DLC uit komt?
Ik ga er vanuit dat de PTS periode een week of twee duurt en dat hij daarna vrij snel uitkomt. Denk voor eind februari. Maar da's mijn gok hè, dus garantie tot hier. :+
Pagina: 1 ... 33 ... 47 Laatste

Let op:
Dit topic is voor The Division deel 1 (uit 2016). Het grote The Division 2 (uit 2019) topic vindt je hier

Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen.

Tweakers zijn van nature behulpzaam en staan sterker in een groep(+300 agents). Om deel uit te maken van deze groep elite-Tweakers-agents, dien je het aanmeldformulier in te vullen. Bezoek vervolgens ons safehouse [#1] [#2] (via discord) voor hulp, slowchat, RA en vormen van party.