Ik lees net dat in de 1.6 update Central Park beschikbaar komt. Dat zou zo epic zijn, kan niet wachten! Wanneer komt tie?!
Sowieso, dikke kans dat als dat gebeurt, dat wij PS4 spelers nog een maand mogen wachten wegens exclusive voor Xbone en PC....Tristan schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 21:17:
Ik lees net dat in de 1.6 update Central Park beschikbaar komt. Dat zou zo epic zijn, kan niet wachten! Wanneer komt tie?!
Zou overigens wel gaaf zijn! Had in het verleden ergens gelezen in de lore dat er piles of bodies zouden liggen in central park, ben dus erg benieuwd! Geen idee wanneer dit dus released gaat worden.
Was die exclusiviteit er niet af bij 1.6?Michel8704 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 21:49:
[...]
Sowieso, dikke kans dat als dat gebeurt, dat wij PS4 spelers nog een maand mogen wachten wegens exclusive voor Xbone en PC....
Zou overigens wel gaaf zijn! Had in het verleden ergens gelezen in de lore dat er piles of bodies zouden liggen in central park, ben dus erg benieuwd! Geen idee wanneer dit dus released gaat worden.
ik lees zelfs verhalen dat dit er alleen bij de eerste twee expansions het geval is, maarja of dat nu nog zo is durf ik niet te zeggen. Ach, we wachten het gerust af. Ik vermaak me ondertussen prima met survival.
De deal die Massive/Ubisoft had met Microsoft was voor de 1e en 2e DLC.
Nederlandse PS5 clan / 30+
Net voor t eerst een extraction gehaald in survival. Phew, klamme handjes hoor 
Speelde met een maatje samen en afgesproken dat we pas in de dark zone samen komen. Eenmaal daargekomen hadden we niet genoeg items om een flare gun te craften dus snel op zoek naar wat mobs. Met enige moeite een groep gele mobs inclusief een named boss neer te halen en de benodigde items gevonden. Als je met zn 2en bent hoeft er zeker maar 1 de flare gun te craften of niet?
Anyway... maatje was nog onderweg maar omdat mijn infectie erg heftig werdt heb ik de chopper maar opgeroepen en toen begon de spanning... kennelijk liepen er nog wat mensen rond en ik vermoed dat zij geen flare gun hadden dus van onze chopper gebruik wilden maken. Er spawnden echt een hele berg hunters (1 voor elke speler?!?!) dus nog even flink spannend... dood... shit... oh kan mezelf reviven met medic bag... ok uiteindelijk alles neer en daar komt de chopper naar beneden... phew gehaald... hoor ik mijn maatje zeggen... hey... de chopper zit vol... ik kan niet mee. Waaat? kennelijk maar 4 plekken dus hij moest wachten op de volgende. Gelukkig had ie al een flare gun dus 2 minuutjes later zat hij ook veilig onderweg naar huis
er spawnde voor hem gelukkig niet nog een hunter.
Euforisch gevoel dat we het eindelijk gehaald hebben... je wordt er wel steeds handiger in. Zo met zn 2en is het wel t leukst... wat veiliger dan in je eentje.
Speelde met een maatje samen en afgesproken dat we pas in de dark zone samen komen. Eenmaal daargekomen hadden we niet genoeg items om een flare gun te craften dus snel op zoek naar wat mobs. Met enige moeite een groep gele mobs inclusief een named boss neer te halen en de benodigde items gevonden. Als je met zn 2en bent hoeft er zeker maar 1 de flare gun te craften of niet?
Anyway... maatje was nog onderweg maar omdat mijn infectie erg heftig werdt heb ik de chopper maar opgeroepen en toen begon de spanning... kennelijk liepen er nog wat mensen rond en ik vermoed dat zij geen flare gun hadden dus van onze chopper gebruik wilden maken. Er spawnden echt een hele berg hunters (1 voor elke speler?!?!) dus nog even flink spannend... dood... shit... oh kan mezelf reviven met medic bag... ok uiteindelijk alles neer en daar komt de chopper naar beneden... phew gehaald... hoor ik mijn maatje zeggen... hey... de chopper zit vol... ik kan niet mee. Waaat? kennelijk maar 4 plekken dus hij moest wachten op de volgende. Gelukkig had ie al een flare gun dus 2 minuutjes later zat hij ook veilig onderweg naar huis
Euforisch gevoel dat we het eindelijk gehaald hebben... je wordt er wel steeds handiger in. Zo met zn 2en is het wel t leukst... wat veiliger dan in je eentje.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Eergister ook The Division gekocht na lang twijfelen. Alle slechte reviews hielden me een beetje tegen.
Moet zeggen dat ik echt een hoop lol heb! Inmiddels level 15 en wat ziet het spel er toch prachtig uit op 3440x1440!
Zijn wel een paar performance dingetjes die irritant zijn, de game crashed zo nu en dan als hij op DX12 mode staat, en zowel op DX11/DX12 heb ik soms gigantische FPS drops naar 1-2 FPS. Dit houd dan 5-6 seconden aan en dan kom ik weer terug op 70-80 FPS stabiel. Het aparte is dat er niet echt te zeggen is waardoor dit precies gebeurt. Het is niet alleen bij het binnen gaan van een zone maar soms ook midden in een vuurgevecht van een missie. Het gebeurt niet heel veel, ongeveer 1x per uur maar toch behoorlijk irritant.
Iemand ideeën?
Specs zijn verder:
3440x1440
GTX 1070
i5 3570k @ 4.8 ghz
8GB Ram @ 1866 mhz (Draait verder niks op de achtergrond)
game staat op een Samsung 840 pro SSD
Moet zeggen dat ik echt een hoop lol heb! Inmiddels level 15 en wat ziet het spel er toch prachtig uit op 3440x1440!
Zijn wel een paar performance dingetjes die irritant zijn, de game crashed zo nu en dan als hij op DX12 mode staat, en zowel op DX11/DX12 heb ik soms gigantische FPS drops naar 1-2 FPS. Dit houd dan 5-6 seconden aan en dan kom ik weer terug op 70-80 FPS stabiel. Het aparte is dat er niet echt te zeggen is waardoor dit precies gebeurt. Het is niet alleen bij het binnen gaan van een zone maar soms ook midden in een vuurgevecht van een missie. Het gebeurt niet heel veel, ongeveer 1x per uur maar toch behoorlijk irritant.
Iemand ideeën?
Specs zijn verder:
3440x1440
GTX 1070
i5 3570k @ 4.8 ghz
Ik speel nu al een tijdje en eerlijk gezegd begint het nu toch wel wat saai te worden. Heb een goede Alphabridge gear en een leuke striker/predator build en dat loopt wel leuk weg.
Maar ik vind nu toch wel dat er niet veel nieuws is, heb wel Underground en daar ben ik pas lvl15 dus daar kan ik nog wel even mee vooruit maar iedere dag de daily's begint redelijk saai te worden. De dark zone vind ik ook niet zo leuk, daar lopen vooral veel gasten rond lvl99 die rogue zijn en dan ben ik iedere keer dood..
Maar ik vind nu toch wel dat er niet veel nieuws is, heb wel Underground en daar ben ik pas lvl15 dus daar kan ik nog wel even mee vooruit maar iedere dag de daily's begint redelijk saai te worden. De dark zone vind ik ook niet zo leuk, daar lopen vooral veel gasten rond lvl99 die rogue zijn en dan ben ik iedere keer dood..
Sinds laatste patch heb ik ook die constante FPS drops meestal idd na een uur spelen. Lijkt wel of er een memory leak in de game zelf zit. De game restarten is dan eigenlijk het enige wat helpt. Dit is pas sinds de laatste patch gekomen en heb ik hiervoor nog nooit gehad. Speelde op Ultra alles terug gezet naar Medium en het probleem blijft bestaan.Valandin schreef op maandag 9 januari 2017 @ 10:05:
Eergister ook The Division gekocht na lang twijfelen. Alle slechte reviews hielden me een beetje tegen.
Iemand ideeën?
Specs zijn verder:
3440x1440
GTX 1070
i5 3570k @ 4.8 ghz
Ik weet niet of dit al een bekend probleem is bij Massive maar hoop wel dat ze hier wat aan gaan doen.
Er is in principe nog zat te doen. Ik doe alleen de daily challenging missie, de hard versie sla ik over. Je komt nu wel regelmatig dezelfde missie tegen dus meer instances zijn zeker gewenst! Underground is toch ook wel leuk maar niet om uren achter elkaar te doen. Een challenging missie per dag houdt t leuk. Survival is echt een hele leuke DLC en zeker aan te raden. Hier mag het spel van mij wel op voortborduren. Iedereen begint elk potje gelijkwaardig en je moet echt een beetje slim spelen om verder te komen.KaiseRRuby schreef op maandag 9 januari 2017 @ 10:53:
Ik speel nu al een tijdje en eerlijk gezegd begint het nu toch wel wat saai te worden. Heb een goede Alphabridge gear en een leuke striker/predator build en dat loopt wel leuk weg.
DZ is denk ik wel een beetje wat ze beoogd hadden als end game. Ik doe het zelf nog niet veel maar denk dat ik dit binnenkort meer ga spelen. Als je solo wilt spelen neem dan de Banshee set zodat je niet zoveel kwijt raakt als je dood gaat. Beter nog.. ga met vrienden de DZ in... als die er niet zijn dan kun je ook matchmaken en met een random groep gaan. Ben je minder snel een doelwit voor rogues.
De incursions zijn op zich interessant maar heb t idee dat ze niet meer zoveel gedaan worden omdat je er best een poosje mee bezig kunt zijn. Alles bij elkaar is er toch best wat content dat je afwisselend kunt spelen en je gaandeweg je gear optimaliseert.
Wat betreft de vastlopers... heb er zelf totaal geen last van. Draai wel met 16GB RAM dus wss minder gevoelig voor memory leaks.
[ Voor 3% gewijzigd door JohnnyV76 op 09-01-2017 11:56 ]
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Survival zou nog een optie kunnen zijn inderdaad, dat overweeg ik nog.JohnnyV76 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 11:55:
[...]
Er is in principe nog zat te doen. Ik doe alleen de daily challenging missie, de hard versie sla ik over. Je komt nu wel regelmatig dezelfde missie tegen dus meer instances zijn zeker gewenst! Underground is toch ook wel leuk maar niet om uren achter elkaar te doen. Een challenging missie per dag houdt t leuk. Survival is echt een hele leuke DLC en zeker aan te raden. Hier mag het spel van mij wel op voortborduren. Iedereen begint elk potje gelijkwaardig en je moet echt een beetje slim spelen om verder te komen.
DZ is denk ik wel een beetje wat ze beoogd hadden als end game. Ik doe het zelf nog niet veel maar denk dat ik dit binnenkort meer ga spelen. Als je solo wilt spelen neem dan de Banshee set zodat je niet zoveel kwijt raakt als je dood gaat. Beter nog.. ga met vrienden de DZ in... als die er niet zijn dan kun je ook matchmaken en met een random groep gaan. Ben je minder snel een doelwit voor rogues.
De incursions zijn op zich interessant maar heb t idee dat ze niet meer zoveel gedaan worden omdat je er best een poosje mee bezig kunt zijn. Alles bij elkaar is er toch best wat content dat je afwisselend kunt spelen en je gaandeweg je gear optimaliseert.
Wat betreft de vastlopers... heb er zelf totaal geen last van. Draai wel met 16GB RAM dus wss minder gevoelig voor memory leaks.
Ik ga met enige regelmaat met vrienden de DZ in of met random matchmaking. Principe blijft hetzelfde. Als je als low rank (ik ben 36 geloof ik) in DZ03 of DZ04 rondloopt kun je met een beetje geluk een beetje looten. Dan heb je best wel oke spul, maar geen top spul zoals in DZ06. Als je dan wilt extracten komt er een groepje rogues aan, meestal lvl99, en bam, alles weg.
Of je treft random matcmaking een groepje ook hogere lvl en die doen niets anders dan jagen op rogues en soms zelf rogue worden. Dat vind ik gewoon niet zo leuk.
De volgende ondertiteling is gevonden in de huidige 1.5 update:
http://i.imgur.com/iEZ7OIg.png
http://imgur.com/a/zaQrq (i've put the barrets chest piece and alpha bridge kneepads on the models, because vanity "raw" shirts look like this: http://i.imgur.com/7XA2Nrn.png)
All the models and textures for the vanity sets were added (together with the christmas items) with 1.5 and will probably be released in the near future.
Cleaners will get Chlorine gas as part of the themed DZ Contamination Events:
Bovenin DZ06 schijnt ook 'opgeruimd' te zijn:
http://i.imgur.com/Pf8HSye.jpg vs http://i.imgur.com/UWRPqOQ.png
http://i.imgur.com/6z1iNpT.jpg vs http://i.imgur.com/VsADJBX.png
"Agent, we've started pushing further into the Dark Zone. We're unlocking the gates that lead north towards Central Park. I need you to get up there to do a little recon. Let me know what you see, and stay safe. It's not exactly friendly territory."
Look, there's no room. There's just no room any more. The park is full. They can't keep up with the dying. The transport trucks are dumping bodies outside and... and headed back for more. Jesus, I've never seen so much death. They have to seal it off. No one should ever see this..."
"I'm saying it's an opportunity. The JTF, they can't dig graves fast enough. So they are just taking the bodies, all of the bodies, and dumping them in Central Park. Just picking 'em up and throwing 'em in. I mean if you get a decent gas mask, maybe some hand sanitizer- you could find some serious shit in there. If they can't even bury 'em, they sure as hell aren't going through the pockets. But that doesn't have to stop us."
"Not exactly scenic New York City, is it? But at least we got some idea of what we're getting into. Thanks, Agent."
New Vanity Set: Private Military Company"Hey. Agent. I need you to check in with the new guy, Kekich, over at the terminal. He’s got something big on his hands, and he could use your help."
"Oh, hey, Agent. What you are looking at is one of the SHD tactical terminals airdropped into the DZ before we pulled out. They were supposed to help coordinate ops, but, well that didn’t work out so great. So they’ve just been sitting there rusting, until now. They're waking up, and they are loaded with operational data we need. The terminal will bring you up to speed on how to get them fully online."
"Good to see ya, Agent. These are the SHD tactical terminals that got left behind when we pulled out. They are loaded with operational data. We need to get to them and download what we can before anybody else does."
"Agent, this is Kekich. swing by when you get a chance. We've got these SHD tactical terminals left behind in the Dark Zone. They’re loaded with heavy duty operational data, and we need to get to that data before any Rogue agents get the chance. We're gonna need your help with this one."
"Agent, before we pulled out of the Dark Zone, the brass air-dropped in some SHD tech stations to coordinate local ops. Thing is, those tactical sites are still in there, sitting on all sorts of intel. We want it back, and so does every Rogue agent in the city. We need you to get a team together and download whatever you can from those stations before someone else does."
http://i.imgur.com/iEZ7OIg.png
http://imgur.com/a/zaQrq (i've put the barrets chest piece and alpha bridge kneepads on the models, because vanity "raw" shirts look like this: http://i.imgur.com/7XA2Nrn.png)
All the models and textures for the vanity sets were added (together with the christmas items) with 1.5 and will probably be released in the near future.
Cleaners will get Chlorine gas as part of the themed DZ Contamination Events:
Central Park!"Anomalous levels of chlorine gas detected below street level."
"Chlorine gas levels are rising below the street."
"Use of chlorine gas below street level identified."
"Chlorine level falling below street level."
"Hostiles detected below street level."
"Hostiles retreating."
Proximity subway threat eliminated. Scanning for additional hostiles."
"Hostiles moving out of proximity. Chlorine gas levels lowering to acceptable levels."
"No hostiles detected. Ambient chlorine has reached safe levels."
"I’m getting reports of pockets of chlorine gas in the subways underneath the Dark Zone. Looks like Cleaners are trying out their new approach."
"Keep an eye out and prep your gas masks."

Bovenin DZ06 schijnt ook 'opgeruimd' te zijn:
http://i.imgur.com/Pf8HSye.jpg vs http://i.imgur.com/UWRPqOQ.png
http://i.imgur.com/6z1iNpT.jpg vs http://i.imgur.com/VsADJBX.png
Dit vind ik leuk. Effe uitproberen
Zou gaaf zijn, moet nog survival proberen.Tristan schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 21:17:
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Misschien interessant om nog eens goed naar dit filmpje te kijken vwb de dlc's. Kijk maar eens goed naar de Underground en Survival stukjes. Daar haal je wel wat uit, ook al zegt het niet heel veel.
Kijk dan vooral naar de Last Stand DLC en ik zie daar toch echt een 'horde' mode in. Defend your base, waarbij je tevens turrets hebt die je ondersteunen en waarschijnlijk als een 'objective' meespeelt.
Hier het filmpje:
Persoonlijk vind ik horde-modes geen drol aan, dus ik hoop op een interessante twist of dat het natuurlijk helemaal geen horde mode wordt. Wel enigzins interessant, zou een pvp versie hiervan zijn, waarbij gear 'genormaliseerd' wordt en iedereen gelijk is (dan speelt skill een veel grotere rol). Een defend/attack base spel modus. Ook zou het interessant zijn als je met 12 man de base tegen een overweldigende force moet verdedigen. Want als je met 4 man hordes moet gaan afslaan kan je net zo goed een falcon lost incursion spelen.
Natuurlijk allemaal speculatie vooralsnog, maar ik vind het wel grappig dat in bovenstaande filmpje er duidelijker een scenario wordt gegeven tov underground of survival. Ook haal je prima de thema's eruit voor Underground en Survival.
Kijk dan vooral naar de Last Stand DLC en ik zie daar toch echt een 'horde' mode in. Defend your base, waarbij je tevens turrets hebt die je ondersteunen en waarschijnlijk als een 'objective' meespeelt.
Hier het filmpje:
Persoonlijk vind ik horde-modes geen drol aan, dus ik hoop op een interessante twist of dat het natuurlijk helemaal geen horde mode wordt. Wel enigzins interessant, zou een pvp versie hiervan zijn, waarbij gear 'genormaliseerd' wordt en iedereen gelijk is (dan speelt skill een veel grotere rol). Een defend/attack base spel modus. Ook zou het interessant zijn als je met 12 man de base tegen een overweldigende force moet verdedigen. Want als je met 4 man hordes moet gaan afslaan kan je net zo goed een falcon lost incursion spelen.
Natuurlijk allemaal speculatie vooralsnog, maar ik vind het wel grappig dat in bovenstaande filmpje er duidelijker een scenario wordt gegeven tov underground of survival. Ook haal je prima de thema's eruit voor Underground en Survival.
Ik heb het ook onlangs in de Steam Sales gekocht. Zeer leuk spel, al speel ik enkel de single player atm.Valandin schreef op maandag 9 januari 2017 @ 10:05:
Iemand ideeën?
Specs zijn verder:
3440x1440
GTX 1070
i5 3570k @ 4.8 ghz
Ik speel ook op 3440x1440 op een 1080GTX, maar nog niks gemerkt van Framedrops of andere problemen. Ik heb h'm wel nog in Dx11 laten staan.
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Hmm net alle Events (side missions) en Encounters uitgespeeld, krijg je nog en neens een Trophy 
Nu nog alle field data zoals echo's, phone recordings, crashed drones en missing agents. Daar zit ik pas op zo'n 28% mee.
En dan heb je ook nog de Underground Urbex Albums en Audio Journals.
Nee het duurt nog wel even voordat ik het spel heb uitgespeeld
Nu nog alle field data zoals echo's, phone recordings, crashed drones en missing agents. Daar zit ik pas op zo'n 28% mee.
En dan heb je ook nog de Underground Urbex Albums en Audio Journals.
Nee het duurt nog wel even voordat ik het spel heb uitgespeeld
De Tom Clancy’s The Division figurine van 24cm hoog.
http://store.ubi.com/nl/t...9d63adc724b4798b4567.html

[ Voor 37% gewijzigd door Storm-Fox op 11-01-2017 17:07 ]
PSN: StormFox81
Zo... meteen 3 besteld!
Nah... vind t wel leuk maar alles als ik geld teveel had zou ik er 1 kopen
Nah... vind t wel leuk maar alles als ik geld teveel had zou ik er 1 kopen
waarom geen 3D prints van je eigen character a la kerbal space program?
Steam profiel UPlay JirnsumNL
The Division Action Figures, het moet niet gekker worden

Valandin schreef op maandag 9 januari 2017 @ 10:05:
Zijn wel een paar performance dingetjes die irritant zijn, de game crashed zo nu en dan als hij op DX12 mode staat, en zowel op DX11/DX12 heb ik soms gigantische FPS drops naar 1-2 FPS.
Bij de settings de frames cappen op 60fps heeft bij mij geholpen. DX12 zou ik sowieso nog even niet gebruiken, spel crashed als je even naar je bureaublad switched.jantje 2 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 11:37:
[...]
Sinds laatste patch heb ik ook die constante FPS drops
Ik gebruik DX12 en kan zonder problemen switchen naar desktop..gstoffers schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 19:12:
[...]
[...]
Bij de settings de frames cappen op 60fps heeft bij mij geholpen. DX12 zou ik sowieso nog even niet gebruiken, spel crashed als je even naar je bureaublad switched.
Same here, dus dat crashen wellicht ligt niet meteen aan het spelmrFoce schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 21:33:
[...]
Ik gebruik DX12 en kan zonder problemen switchen naar desktop..
Even een vraag mbt weapon talents icm AB build. Ik speel op de ps4.
Ik gebruik een Lightweight M4 + Famas.
Als talent gebruik ik Puls.
Momenteel heb ik de volgende talents:
-Destructive
-Unforgiving
-Uncomplicated
-Vicious
-Responsive
-Deadly
De enige talents die ik nog kan veranderen zijn: Destructive en Deadly.
Ik begreep dat Brutal een belangrijke is.
Destructive ga ik niet rerollen, dus is het raadzaam om Deadly in te ruilen voor Brutal?
-Destructive
-Unforgiving
-Uncomplicated
-Vicious
-Responsive
-Deadly
Destructive ga ik niet rerollen, dus is het raadzaam om Deadly in te ruilen voor Brutal?
PSN: Mondaatje
Geinig, maar toch liever deze: http://toyhaven.blogspot....arkzone-agent-12.html?m=1Storm-Fox schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 16:58:
De Tom Clancy’s The Division figurine van 24cm hoog.
[afbeelding]
Vet! 140 USD. Valt wel mee als je het vergelijkt met bijvoorbeeld Hot Toys of Sideshow. Kwaliteit is zo te zien vergelijkbaar.agoNITE schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 22:52:
[...]
Geinig, maar toch liever deze: http://toyhaven.blogspot....arkzone-agent-12.html?m=1
Deadly eraf, dat is toch iets van crit chance of dmg? Crit chance en crit dmg zijn geen top stats voor een AR build, zou idd brutal nemen voor de headshot dmgMonda schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 22:46:
-Destructive
-Unforgiving
-Uncomplicated
-Vicious
-Responsive
-Deadly
Dat hangt denk ik van je build af. Als je veel in crit geinvesteerd hebt dan is deadly beter maar als je crit chance laag is en je mikt ook echt om headshots te maken dan is brutal beter.Monda schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 22:46:
Vicious, en Unforgiving deadly zijn allebei kanditaten om te rerollen naar Brutal imoMonda schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 22:46:
-Destructive
-Unforgiving
-Uncomplicated
-Vicious
-Responsive
-Deadly
Ik run zelf met
-Destructive
-Self-preserved
-Uncomplicated
-Butal
-Responsive
-Deadly
Deadly zou ik zelf graag wisselen voor Ferocious in PVE, maar dan moet die op het 3e slot zitten >_< Maar voor all round is Deadly prima om te houden.
edit:
doh unforgiving moet deadly zijn uiteraard
ZElf run ik geen unforgiving omdat ik self preserved al heb, zou het kunnen ruilen, maar dan moet ik andere wapens vinden
soms best lastig om een beetje leuke combi te maken, als je geen goed gerollde wapens kan vinden
[ Voor 13% gewijzigd door Bokkie op 12-01-2017 08:20 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik neem aan dat die de Alpha Bridge AR build heeft, volgens mij is het dan flat dmg talents kiezen. Crit wordt bij de AR build afgeraden omdat de base crit met ARs zo laag is, headshot dmg en flat dmg skils wint het daar gewoon van. Ik zelf heb ook dan bijna geen crit op mijn gear en mods zitten.
Ben gister wat aan t spelen geweest met de frontline set. Dat speelt best leuk... beetje tanken en aggro zien te pakken terwijl de rest van je team de mobs afknalt. Wel gemerkt dat de "Special Forces" directive in underground niet zo fijn is met deze build. Door de incendiary en explosive bullets ben je continue interrupted of sta je in de fix dus komt er weinig van je shield terecht.
Oké bedankt Kidicoke, Johnny en bokkie!JohnnyV76 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 08:15:
[...]
Dat hangt denk ik van je build af. Als je veel in crit geinvesteerd hebt dan is deadly beter maar als je crit chance laag is en je mikt ook echt om headshots te maken dan is brutal beter.
Deadly is idd CHD.
@Johhnyv76:
CHC: 21% + 13,3% pulse + 7% Savage = 41,3%
CHD: 68% + 13.3% pulse = 81,3%.
Pulse en savage wel situatie afhankelijk, maar in de meeste gevallen actief.
HS damage: 112%
Vond de season pass toch wel aan te prijs.
Als ik het goed begrijp is Underground niet per se een eis.
Survival is wel het geld waard?
gisteren key gekocht voor 19e, das toch niet veel voor 3 dlc waarvan 1 in ieder geval leuk is?Sosua schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 09:13:
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Er zijn in totaal 4 verschillende Division figurines van VTS Toys:NLxAROSA schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 08:01:
[...]
Vet! 140 USD. Valt wel mee als je het vergelijkt met bijvoorbeeld Hot Toys of Sideshow. Kwaliteit is zo te zien vergelijkbaar.
VTS Toys VM-019 The Darkzone Agent Tracy (preorder)
VTS Toys VM-019R The Darkzone Agent Tracy R Version (preorder)
VTS Toys VM-018 Darkzone Agent RENEGADE (preorder)
VTS VM-017 The Darkzone Agent (sold out)
Als je op de PS4 makkelijk headshots kan schieten wel ja. Op de PC was het iig een no brainer geweest. Op de PS4 durf ik het niet echt te zeggen.Monda schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 22:46:
-Destructive
-Unforgiving
-Uncomplicated
-Vicious
-Responsive
-Deadly
Ben gisteravond even met mijn AB build op pad geweest maar ik vind dat niet ideaal. Loop met een PP19 (SMG) en een G36c. Talents weet ik niet uit mijn hoofd maar die zal ik nog even met jullie delen om te kijken wat het beste is.
Ik kom niet zo hoog qua stats, 280/260/140.
Loop ook rond met een predator/striker build en die bevalt me veeeeeel beter. Is dat raar?
Loop ook rond met een predator/striker build en die bevalt me veeeeeel beter. Is dat raar?
Dat ligt eraan. Vind je het leuk om in een level playing field arena te spelen met de kans om direct dood te gaan buiten de DZ of in de DZ| te geraken en de Hunters te verslaan na 90 minuten.Sosua schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 09:13:
Je hebt het niet per se nodig, maar wil je je skills testen is het wel een hele leuke modus. Alleen, of met een groep.
Je loopt met een PP19, dat is een SMG en een G36C, dat is een Assault Rifle, zijn dus twee verschillende wapens, dan heb je niks aan AlphaBridge.KaiseRRuby schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 10:43:
Ben gisteravond even met mijn AB build op pad geweest maar ik vind dat niet ideaal. Loop met een PP19 (SMG) en een G36c. Talents weet ik niet uit mijn hoofd maar die zal ik nog even met jullie delen om te kijken wat het beste is.
Beide wapens moeten van hetzelfde type zijn om de unieke talenten van het andere wapen te kunnen gebruiken.
AB werkt niet als je met een SMG en een AR rond looptKaiseRRuby schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 10:43:
Daarnaast moet je stats nog wat rerollen als je 260 toughness hebt dan is het inderdaad niet al te hoog en wordt je snel rekt. Firearms weet ik niet precies, weet niet hoe dit uitkomt met SMGS
Op de ps4 is 'ie fors duurderSouLLeSSportal schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 10:16:
[...]
gisteren key gekocht voor 19e, das toch niet veel voor 3 dlc waarvan 1 in ieder geval leuk is?
Nooit geweten..jantje 2 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 11:05:
[...]
AB werkt niet als je met een SMG en een AR rond looptTalents worden alleen gestacked wanneer je 2 dezelfde soort wapens gebruikt ( SMG - SMG / AR - AR / LMG - LMG etc )
Daarnaast moet je stats nog wat rerollen als je 260 toughness hebt dan is het inderdaad niet al te hoog en wordt je snel rekt. Firearms weet ik niet precies, weet niet hoe dit uitkomt met SMGS
Dan zet ik mijn Famas maar naast de G36c. Stats rerollen.. Waar zou ik dan op moeten letten?
Armor rollen op je chest, kneepad, backpack, holster. Mask als secondary enemy armor damage.KaiseRRuby schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 11:35:
[...]
Nooit geweten..
Dan zet ik mijn Famas maar naast de G36c. Stats rerollen.. Waar zou ik dan op moeten letten?
Gloves AR damage/ CH / CHD of damage to elites. Alle mods ook met armor rollen.
Als mainstats heb ik persoonlijk 2x Firearms en 4x stamina rolled, maar is persoonlijke voorkeur.
Heb zelf ongeveer 350k/410k/90k waarbij ik nog niet min/maxed ben. 4x AB / Savage gloves random god rolled kneepad ( Al weken op zoek naar een goede backpack en kneepads die maar niet wil droppen )
Bedoel je met dat rollen dat je hem ook echt gaat rerollen bij die calibration ding? Of bedoel je dat je een stamina, electronics of firearms mod toevoegt?jantje 2 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:08:
[...]
Armor rollen op je chest, kneepad, backpack, holster. Mask als secondary enemy armor damage.
Gloves AR damage/ CH / CHD of damage to elites. Alle mods ook met armor rollen.
Als mainstats heb ik persoonlijk 2x Firearms en 4x stamina rolled, maar is persoonlijke voorkeur.
Heb zelf ongeveer 350k/410k/90k waarbij ik nog niet min/maxed ben. 4x AB / Savage gloves random god rolled kneepad ( Al weken op zoek naar een goede backpack en kneepads die maar niet wil droppen )
Ik ben niet full AB, heb namelijk de backpack/rucksack niet. Daarom loop ik met 4x AB en 2x striker voor stability.
Wat zou ik het beste kunnen doen ipv die 2x striker?Backpack en gloves zoals jij hierboven noemt?
Rugzak is eigenlijk een nobrainer tegenwoordig, specilazed die je 200% van je stamina/firearms in electronics gooit. Kortom gratis skilpower! Zelf ben ik nog opzoek naar die vervloekte Barrett Chest piece, succes met farmen voor die
. En dan de overige stukken AB houden
Hij bedoelt inderdaad het recalibreren. De armor roll op je items is gewoon een must dus als je ergens bijv. x% protection from elites hebt dan kun je die rerollen naar +xxxx armor. Dat scheelt enorm veel toughness.
Er zijn een aantal erg leuke speciale HE items. Heb geluk dat ik Barret's Bulletproof vest gedropt kreeg na ongeveer 20 runs op Lexington maar dat ding is ook wel erg leuk. 4x AB + 2x andere set is prima totdat je een betere HE vindt. Nog een tip wellicht... in het safe house The Firewall kun je gear mods kopen met 250+ stamina en 250+ armor.
Er zijn een aantal erg leuke speciale HE items. Heb geluk dat ik Barret's Bulletproof vest gedropt kreeg na ongeveer 20 runs op Lexington maar dat ding is ook wel erg leuk. 4x AB + 2x andere set is prima totdat je een betere HE vindt. Nog een tip wellicht... in het safe house The Firewall kun je gear mods kopen met 250+ stamina en 250+ armor.
Bron: https://www.reddit.com/r/...ullscreen_alttab_crashes/mrFoce schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 21:33:
[...]
Ik gebruik DX12 en kan zonder problemen switchen naar desktop..
Jij zegt: DX12 zou ik sowieso nog even niet gebruiken, spel crashed als je even naar je bureaublad switched.
Ik zeg: Ik gebruik DX12 en kan zonder problemen switchen naar desktop..
Mijn doel: niet iedereen heeft problemen met DX12 en jij doet alsof het een feit is dat DX12 voor problemen zorgt.... Blijkbaar in sommige gevallen, maar niet bij iedereen. Oftewel, gebruikt gerust DX12 en als je crashes hebt, kijk dan even verder of dat de oorzaak is.
Het calibreren van die items, waar kan ik dat het beste doen? Ergens bij die twee stations bij het HQ of zit er nog ergens anders een mooie?JohnnyV76 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:28:
Hij bedoelt inderdaad het recalibreren. De armor roll op je items is gewoon een must dus als je ergens bijv. x% protection from elites hebt dan kun je die rerollen naar +xxxx armor. Dat scheelt enorm veel toughness.
Ik zit even snel naar dit filmpje te kijken: YouTube: The Division | Purple Gear Solo Dark Zone Experiment
Maar dan denk ik: goh ik ben dus ook zo'n noob waar hij het over heeft terwijl ik dacht dat ik al best goed was. Zou wel eens willen dat iemand eens naar mijn build keek etc om te zien waar ik kan verbeteren..
[ Voor 19% gewijzigd door KaiseRRuby op 12-01-2017 14:45 ]
Calibreren kan inderdaad bij die twee stations in HQ. Zit verder geen verschil tussen.KaiseRRuby schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 14:38:
[...]
Het calibreren van die items, waar kan ik dat het beste doen? Ergens bij die twee stations bij het HQ of zit er nog ergens anders een mooie?
Ik zit even snel naar dit filmpje te kijken: YouTube: The Division | Purple Gear Solo Dark Zone Experiment
Maar dan denk ik: goh ik ben dus ook zo'n noob waar hij het over heeft terwijl ik dacht dat ik al best goed was. Zou wel eens willen dat iemand eens naar mijn build keek etc om te zien waar ik kan verbeteren..
Wat anderen hiervoor al zeiden, armor, armor, armor op alles.
Build alleen is niet echt wat het verschil maakt in de DZ imho. Skill doet een hoop.
Ik kan zeggen dat mijn go-to build redelijk is met 380/360/90, maar ik ben heel slecht in het pvp deel.
(Puur omdat ik dat heel weinig doe vanwege des-interesse.)
Iemand met een 'slechtere' build, maar met meer uren gespendeerd in de DZ legt mij gewoon plat omdat hij weet wat hij doet.
Marco vertelde ook zoiets in 1 van z'n laatste uploads waar hij z'n mening gaf over SkillUp die vind dat de DZ balancing nodig heeft.
PSN ID: Ancta
Nou dat is 't 'm juist... Ik twijfel... Als ik 1on1 gevecht aan ga, wordt het meestal aimen en allebei tegelijk schieten op elkaar. Dan lukt het me aardig om headshots te schieten en zal ik dus veel aan Brutal hebben. Het komt echter ook vaak in groepen voor dat er flink gerolled en gerend wordt. In zo'n situatie gebruik ik vaak hipfire en heb je meer aan CHD ipv headshot damage.jantje 2 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 10:22:
[...]
Als je op de PS4 makkelijk headshots kan schieten wel ja. Op de PC was het iig een no brainer geweest. Op de PS4 durf ik het niet echt te zeggen.
Pff, is er ergens een nieuwe cheat uit of iets? De laatste week kom ik echt alleen maar hackers tegen in de Darkzone en word er echt ziek van, nu al 2 keer een goeie alpha drop verloren door hackers. Hoop dat Ubi hier wat tegen gaat doen want dit verpest de hele game.
Er zijn een paar glitches bijgekomen.Kraanwater schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 16:31:
Pff, is er ergens een nieuwe cheat uit of iets? De laatste week kom ik echt alleen maar hackers tegen in de Darkzone en word er echt ziek van, nu al 2 keer een goeie alpha drop verloren door hackers. Hoop dat Ubi hier wat tegen gaat doen want dit verpest de hele game.
Mja ik zou liefst Deadly en brutal beiden willen. Ik heb puur een AB build voor pvp namelijk.Bokkie schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 08:15:
[...]
Vicious, en Unforgiving deadly zijn allebei kanditaten om te rerollen naar Brutal imo
Ik run zelf met
-Destructive
-Self-preserved
-Uncomplicated
-Butal
-Responsive
-Deadly
Deadly zou ik zelf graag wisselen voor Ferocious in PVE, maar dan moet die op het 3e slot zitten >_< Maar voor all round is Deadly prima om te houden.
edit:
doh unforgiving moet deadly zijn uiteraard
ZElf run ik geen unforgiving omdat ik self preserved al heb, zou het kunnen ruilen, maar dan moet ik andere wapens vinden
soms best lastig om een beetje leuke combi te maken, als je geen goed gerollde wapens kan vinden
Ik had van de week ook een hele rare encounter met 1 vs 4 (4 van ons in team op ts) hij klapte ons allemaal af in een idioot snelle ttk dat ik vermoed dat dat geen zuivere koffie was, ik kreeg zijn health niet eens op de helft met mijn semi ok AB build met redelijke lw m4 en famas combi.
Had deze week ook een paar keer het geval dat er iets niet klopte. Snipers die hipfire(niet zeker?) mijn 460k thoughness binnen 1sec naar 0 hadden. Maar het voelde niet als de cheaters met een M44 sniper en RPM hack. Dit was anders en was ik nog nooit tegengekomen. Leek een beetje op de 1.3 DeadEye tijd waarin je met semi automatische snipers heel veel damage kon doen.SouLLeSSportal schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 15:35:
[...]
Ik had van de week ook een hele rare encounter met 1 vs 4 (4 van ons in team op ts) hij klapte ons allemaal af in een idioot snelle ttk dat ik vermoed dat dat geen zuivere koffie was, ik kreeg zijn health niet eens op de helft met mijn semi ok AB build met redelijke lw m4 en famas combi.
Ik kreeg vandaag een survey van Ubi over The Division in de mail en een van de vragen was:
Ik kan niet wachten op The Last Stand DLC!How interested would you be in a "Last Man Standing" mode for Survival? (i.e Battle Royale, Hunger Games... Only one player can win and remain alive at the end of the game)
to each their own. Het spreekt mij juist helemaal niet aan
Ik kreeg die mail ook. Ze wilden vooral weten wie ik was dus klikte hem maar weg.Tristan schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 19:14:
Ik kreeg vandaag een survey van Ubi over The Division in de mail en een van de vragen was:
[...]
Ik kan niet wachten op The Last Stand DLC!
Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe game mode. Al vermaak ik me prima met survival!
Op die vraag in Survival of je dan als "Last Man Standing" (enkel de laatste overlevende kan extracten) interessant was, nee natuurlijk. Team tegen Team (expliciet 1vs1, 2vs2, 3vs3, 4vs4) zit er niet in, misschien kunnen ze beter die kant op kijken. Maar enkel "één winnaar" betekent één persoon die blij is en de rest die op zijn sokken terug kan naar de lobby.Tristan schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 19:14:
[...]
Ik kan niet wachten op The Last Stand DLC!
Ja ik vond het ook wel wat ver gaan maar ik zie wel nut erin voor hun om in te zien wat voor mensen het nog spelen. Vroeger had je daar profiling experts voor, nu betaal je statistiekenburo's.ApC_IcE schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 02:16:
[...]
Ik kreeg die mail ook. Ze wilden vooral weten wie ik was dus klikte hem maar weg.
Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe game mode. Al vermaak ik me prima met survival!
Op de Reddit pagina staat een rechtstreekse link: https://ubisoft.ca1.qualt...e/form/SV_5zNb71bKrLn2pRb
En zoals altijd, alle persoonlijke informatie die je gevraagd wordt, bepaal je zelf of je de waarheid opgeeft of niet natuurlijk
Ook voor PVE is die combo handig. Mijn favo combo is Destructive, Responsive, Deadly, Brutal, Uncomplicated en Ferocious. Met de juiste AR (+mods) en gear erbij (en dan Pulse + Booster shot) gaan headshot crits dan richting de 300k op een elite/named. Weet niet of er nog betere combo's mogelijk zijn qua damage output?Monda schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 17:00:
[...]
Mja ik zou liefst Deadly en brutal beiden willen. Ik heb puur een AB build voor pvp namelijk.
gisteravond even alle missies opnieuw gedaan op hard. ging snel
en trophy is binnen. Nog 2 te gaan op de ps4.
- extracten op elke plek in de DZ (moet te doen zijn)
- kill 20 rogue agents (dit gaat lastig worden)
- extracten op elke plek in de DZ (moet te doen zijn)
score staat bij mij ook nog maar op 12Paulus07 schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 10:48:
Hoeft helemaal niet 1 die blij is en de rest niet, je kan ook gewoon 1,2,3 of meer aflopend loot drops/credits/Phoenix points etc geven ofzo. Er zal natuurlijk wel maar 1 de winnaar zijn maar als ze het een beetje populair willen maken doen ze het niet zoals bij arma3 br dat je niks krijgt tenzij winnaar (krijg je nog niks maar wel de eer van winnen en evt ranking hoger)Phuncz schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 08:35:
[...]
Op die vraag in Survival of je dan als "Last Man Standing" (enkel de laatste overlevende kan extracten) interessant was, nee natuurlijk. Team tegen Team (expliciet 1vs1, 2vs2, 3vs3, 4vs4) zit er niet in, misschien kunnen ze beter die kant op kijken. Maar enkel "één winnaar" betekent één persoon die blij is en de rest die op zijn sokken terug kan naar de lobby.
[...]
Ja ik vond het ook wel wat ver gaan maar ik zie wel nut erin voor hun om in te zien wat voor mensen het nog spelen. Vroeger had je daar profiling experts voor, nu betaal je statistiekenburo's.
Op de Reddit pagina staat een rechtstreekse link: https://ubisoft.ca1.qualt...e/form/SV_5zNb71bKrLn2pRb
En zoals altijd, alle persoonlijke informatie die je gevraagd wordt, bepaal je zelf of je de waarheid opgeeft of niet natuurlijk
Ja zeker lekker! Voor output zou ik dan voor competent + Unforgiving gaan. Maar dan puur naar pvp kijkend.NLxAROSA schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 10:34:
[...]
Ook voor PVE is die combo handig. Mijn favo combo is Destructive, Responsive, Deadly, Brutal, Uncomplicated en Ferocious. Met de juiste AR (+mods) en gear erbij (en dan Pulse + Booster shot) gaan headshot crits dan richting de 300k op een elite/named. Weet niet of er nog betere combo's mogelijk zijn qua damage output?
Bij Madison's Stand is nu een erg leuke specialized operator pack te koop voor 1.1mio credits. Precies wat ik zocht!
Wat is die Midtown West Clinic missie? Je kan hem niet starten schijnt?
Van een Ubi forum:Tristan schreef op zondag 15 januari 2017 @ 16:51:
Wat is die Midtown West Clinic missie? Je kan hem niet starten schijnt?
Mogelijk een missie die in 1.6 erbij komt?MIDTOWN WEST CLINIC
Following the maintenance this week, we saw several reports of a new mission appearing on the map. We want to clarify that this is not intended or some kind of teaser.
PSN: Redrafted
Interessant: er wordt gesproken over "Bratva activity". Nieuwe factie (Russische maffia)?
Gisteravond heb ik me wat bezig gehouden met Clear Sky Incursion. Komt vooral omdat ik daar graag die Riot outfit wil scoren.
Waar ik behoorlijk van baal is dat je het eerste stuk vaak wel kunt halen maar als je eenmaal bij de helicopter bent ontbreekt bij de meeste spelers een plan. In mijn ogen moet je bovenop zo'n huisje gaan zitten met z'n drieën met smart cover, triage en support station en 1 iemand kan dan rondrennen om alles te fixen.
Ik had 1 keer een groep die dat begreep en toen hadden we hem binnen de kortste keren gehaald. Maar de rest van de avond had ik iedere keer 1 iemand die dat wel begreep maar die andere twee liepen dan als een kip zonder kop rond en dan valt hij gewoon niet te halen omdat zij iedere keer down zijn.
Zonde van de tijd is dat.
Waar ik behoorlijk van baal is dat je het eerste stuk vaak wel kunt halen maar als je eenmaal bij de helicopter bent ontbreekt bij de meeste spelers een plan. In mijn ogen moet je bovenop zo'n huisje gaan zitten met z'n drieën met smart cover, triage en support station en 1 iemand kan dan rondrennen om alles te fixen.
Ik had 1 keer een groep die dat begreep en toen hadden we hem binnen de kortste keren gehaald. Maar de rest van de avond had ik iedere keer 1 iemand die dat wel begreep maar die andere twee liepen dan als een kip zonder kop rond en dan valt hij gewoon niet te halen omdat zij iedere keer down zijn.
Dat geldt voor elke incursion missie heb ik gemerkt.KaiseRRuby schreef op maandag 16 januari 2017 @ 09:38:
Gisteravond heb ik me wat bezig gehouden met Clear Sky Incursion. Komt vooral omdat ik daar graag die Riot outfit wil scoren.
Zeker. Ook met Dragon's Nest. Daar moet je gewoon Immunizer hebben en Triage en dan gaat het ook redelijk simpel uiteindelijk.Tristan schreef op maandag 16 januari 2017 @ 10:32:
[...]
Dat geldt voor elke incursion missie heb ik gemerkt.
Falcon Lost heb ik nog niet gespeeld, hoe werkt die het beste?
weet niet of het veranderd is maar toen ik FL speelde was het puur een kwestie van in de gracht zitten in het midden en zo de waves overleven en zijn ook tactieken om bovenin te blijven met de groep... denk dat ergens ver terug in het topic wel een filmpje te zien is van enkele fanatiekelingen hier die heroic deden.
Falcon Lost is tegenwoordig EZ PZ met die checkpoints. Gewoon rechts op het platform bij de generators zitten met z'n allen
Nog easier als er een Final Measure in je team zit.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Heb van het weekend een stuk of 5 keer survival gedaan en dood gegaan om de domste dingen. Soms ook echt epic momenten gehad dat ik met 5% hp een ruimte in ren omdat ik bijna dood ging aan de cold en staan er opeens 2 hard enemys, sta je dan met je pistol. En dan gewoon voor elkaar krijgen het te redden met 1% over en vervolgens dood te gaan aan een bom die iets verder in de gang zat
. Merk wel dat ik wat terug moet van de rambo playstyle die in de rest van de content gespeeld kan worden
. Maar moet zeggen dat survival ondanks de meerdere fails prima bevalt!
Zijn er trouwens nog actieve PS4 spelers? Zou graag wat mensen willen toevoegen die ook nu het spel nog fanatiek spelen. Wel zo gezellig i.p.v. solo rond te rennen
Zijn er trouwens nog actieve PS4 spelers? Zou graag wat mensen willen toevoegen die ook nu het spel nog fanatiek spelen. Wel zo gezellig i.p.v. solo rond te rennen
hier, tvbNLkidicoke schreef op maandag 16 januari 2017 @ 13:40:
Heb van het weekend een stuk of 5 keer survival gedaan en dood gegaan om de domste dingen. Soms ook echt epic momenten gehad dat ik met 5% hp een ruimte in ren omdat ik bijna dood ging aan de cold en staan er opeens 2 hard enemys, sta je dan met je pistol. En dan gewoon voor elkaar krijgen het te redden met 1% over en vervolgens dood te gaan aan een bom die iets verder in de gang zat. Merk wel dat ik wat terug moet van de rambo playstyle die in de rest van de content gespeeld kan worden
Waar heb je die key gekocht voor €19 als ik vragen mag ?SouLLeSSportal schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 10:16:
[...]
gisteren key gekocht voor 19e, das toch niet veel voor 3 dlc waarvan 1 in ieder geval leuk is?
Ik zag je uitnodiging gister. Was al in me laatste potje survival
dl gamer, een duitse website, weet niet of die nog steeds zo laag is daar.ErwinJ schreef op maandag 16 januari 2017 @ 16:08:
[...]
Waar heb je die key gekocht voor €19 als ik vragen mag ?
Hier, KaiseRRuby.kidicoke schreef op maandag 16 januari 2017 @ 13:40:
Heb van het weekend een stuk of 5 keer survival gedaan en dood gegaan om de domste dingen. Soms ook echt epic momenten gehad dat ik met 5% hp een ruimte in ren omdat ik bijna dood ging aan de cold en staan er opeens 2 hard enemys, sta je dan met je pistol. En dan gewoon voor elkaar krijgen het te redden met 1% over en vervolgens dood te gaan aan een bom die iets verder in de gang zat. Merk wel dat ik wat terug moet van de rambo playstyle die in de rest van de content gespeeld kan worden
Mensen zin om morgen wat heroic incursions te doen?
Net even een coop met rikwin gespeeld. Hij zit nog in world tier 0. Wat is dat simpel geworden zeg! Ik heb dan bijna een thoughness van 1.000.000 en wandel dus overal zo doorheen. 10 enemies tegelijk op me aan het knallen en ik voel het amper.
Ik vind eigenlijk dat ze world tier 05 ook wat harder mogen maken..
Kan je niet beter op WT05 gaan spelen zodat hij ook wat heeft aan de loot die gedropt wordt? Dan kan hij helemaal snel levelen. Ok, hij is dan wel schietschijf, maar dan moet jij maar wat harder werken.Tristan schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 22:21:
Net even een coop met rikwin gespeeld. Hij zit nog in world tier 0. Wat is dat simpel geworden zeg! Ik heb dan bijna een thoughness van 1.000.000 en wandel dus overal zo doorheen. 10 enemies tegelijk op me aan het knallen en ik voel het amper.
Ja, zou je zeggen. Maar hij was nu al schietschijf als we de missies op Hard speeldeWaSteiL schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 07:48:
[...]
Kan je niet beter op WT05 gaan spelen zodat hij ook wat heeft aan de loot die gedropt wordt? Dan kan hij helemaal snel levelen. Ok, hij is dan wel schietschijf, maar dan moet jij maar wat harder werken.
Na een dik jaar Destiny toch maar een uitstapje naar The Division gemaakt. Fijn dat je met 4 man PvE kan doen (als nr 4 ooit de tutorial doorkomt
). Ik snap de verglijking, maar speltechnish is het wel erg anders.
Gisteren met zn drieën wat missies gedaan, waarwij ik nu lvl 11 ben een ander lvl 9. Dan is een lvl 20 die meedoet niet heel handig heb ik gemerkt. Wel voor de XP, maar niet voor de lol. Kanonnen wat worden de tegenstanders dan lastig.
Ook even alleen de Dark zone ingegaan. Dat is best een aparte sfeer, dat hebben ze erg goed gedaan. Heel beklemmend en ook wel spannend als je niet weet hoe of wat. 2 succesvolle extracties kunnen doen en iedereen hielp elkaar in dat beginveld. Wel lastig, dat mensen soms voor je langs rennen als je aan het schieten ben. Voor je het weet raak je een gewone speler. Gelukkig niet rogue geworden. Helaas op het laatst werd ik niet meer revived door een gozer die bij me stond, maar de extration ging wel goed en mocht ik een betyere SCAR-H in ontvangst nemen. Was wel meteen al mn dark zone credits kwijt.
De menu's vind ik wel knudde en niet heel intuitief moet ik zeggen. De TomTom is wel handig
Gisteren met zn drieën wat missies gedaan, waarwij ik nu lvl 11 ben een ander lvl 9. Dan is een lvl 20 die meedoet niet heel handig heb ik gemerkt. Wel voor de XP, maar niet voor de lol. Kanonnen wat worden de tegenstanders dan lastig.
Ook even alleen de Dark zone ingegaan. Dat is best een aparte sfeer, dat hebben ze erg goed gedaan. Heel beklemmend en ook wel spannend als je niet weet hoe of wat. 2 succesvolle extracties kunnen doen en iedereen hielp elkaar in dat beginveld. Wel lastig, dat mensen soms voor je langs rennen als je aan het schieten ben. Voor je het weet raak je een gewone speler. Gelukkig niet rogue geworden. Helaas op het laatst werd ik niet meer revived door een gozer die bij me stond, maar de extration ging wel goed en mocht ik een betyere SCAR-H in ontvangst nemen. Was wel meteen al mn dark zone credits kwijt.
De menu's vind ik wel knudde en niet heel intuitief moet ik zeggen. De TomTom is wel handig
[ Voor 4% gewijzigd door basset op 18-01-2017 07:58 ]
Hop,hop,hop!
WT5 is lastig zat hoor dat hoeft echt niet moeilijker. Doe regelmatig de hardmodes op T5 samen met een vriend die een altje aan t levellen is en dan is best een goede oefening. De mobs hitten erg hard ook is het slechts de hardmode. Hij wordt telkens ge-oneshot maar ondertussen al wel bijna level 27 door enkel en alleen wat hardmode missies te leechenTristan schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 22:21:
Ik deed gisteren met een PUG een Lexington run op Challenging (WT5 natuurlijk) en daar had iemand z'n Lvl 15 vriendje bij zich. Dat ging echt helemaal nergens over. Die figuur lag echt continu overhoop
Verder tot twee keer toe in Survival run vast komen te zitten. Een keer toen ik uit een raam van een winkel sprong (toen kreeg ik een out of bounds melding maar werd steeds teruggezet op exact dezelfde plek, waar ik ook nog eens onder vuur lag van Rikers), en een keer in een winkel waar ik een rugzak geloot had, en vast kwam te zitten tussen de rugzak en de muur. De tweede keer hielp het programma killen en opnieuw opstarten (waardoor ik de run kon resumen) maar je verliest toch tijd. Uitendelijk net na betreden dikke pech doordat ik ik middenin een groep yellow enemies terechtkwam en niet meer weg kon komen.
Verder tot twee keer toe in Survival run vast komen te zitten. Een keer toen ik uit een raam van een winkel sprong (toen kreeg ik een out of bounds melding maar werd steeds teruggezet op exact dezelfde plek, waar ik ook nog eens onder vuur lag van Rikers), en een keer in een winkel waar ik een rugzak geloot had, en vast kwam te zitten tussen de rugzak en de muur. De tweede keer hielp het programma killen en opnieuw opstarten (waardoor ik de run kon resumen) maar je verliest toch tijd. Uitendelijk net na betreden dikke pech doordat ik ik middenin een groep yellow enemies terechtkwam en niet meer weg kon komen.
[ Voor 60% gewijzigd door Jirnsum op 18-01-2017 09:43 ]
Hoe kom je in godsnaam aan een toughness van 1M? Met mijn huidige verzameling gear sets kom ik met hangen en wurgen tot 350K, en ik had begrepen dat 500K toch wel het hoogst haalbare is tegenwoordig.Tristan schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 22:21:
Ik heb dan bijna een thoughness van 1.000.000[...]
Als je terug gaan van WT05 naar WT01 dan kan datNoCarrier schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 10:10:
[...]
Hoe kom je in godsnaam aan een toughness van 1M? Met mijn huidige verzameling gear sets kom ik met hangen en wurgen tot 350K, en ik had begrepen dat 500K toch wel het hoogst haalbare is tegenwoordig.
Ik zit nu op level 26 en kan niet wachten om te starten met de Underground
en de HVT missions
en de HVT missions
[ Voor 88% gewijzigd door Storm-Fox op 23-01-2017 16:42 ]
PSN: StormFox81
Ik vind de NPC's die je op straat tegenkomt echt niet meer lastig. Van mijn mogen ze echt een tikkie moeilijker neer te krijgen zijn. Beetje zoals de gele dudes waarbij je als het er een paar zijn en je bent in je eentje wel even moet opletten.JohnnyV76 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 08:55:
[...]
WT5 is lastig zat hoor dat hoeft echt niet moeilijker.
ga eens de weekly HVT'S doen zou ik zeggenTristan schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 20:14:
[...]
Ik vind de NPC's die je op straat tegenkomt echt niet meer lastig. Van mijn mogen ze echt een tikkie moeilijker neer te krijgen zijn. Beetje zoals de gele dudes waarbij je als het er een paar zijn en je bent in je eentje wel even moet opletten.
Morgen meer info bij SOTG
Ben benieuwd. Kan hier nog niet heel veel uit opmaken
Hoogstwaarschijnlijk een PvP style DLC.
Van de moeilijkste weekly hvt krijg je best goede loot ook is mijn ervaring.Jirnsum schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 20:39:
[...]
ga eens de weekly HVT'S doen zou ik zeggen
Wel met minimaal 3 man en je hebt maar 1 kans
Best krom dat als je fully geared bent voor Challenge missions dat paarse ventjes een langere TTK hebben dan elites
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Hoe doen jullie dat met solo survival? Ik heb het idee dat ik gewoon ten alle tijden langs NPCs moet rennen en het gewoon moet hebben van de kisten die je loot. Alleen soms moet je een NPC killen maar dan moet ik echt zeker weten dat er geen 5+ enemies zijn en geen elites. NPCs hebben mijn game al zovaak verneukt, en als ik de killfeed zie ben ik niet de enige
.Zelfs in de DZ heb ik het idee dat ik ze niet moet aanvallen ondanks dat ik vaak toch wel redelijke gear heb met vaak een LMG in de eerste slot en een sniper in de tweede. Wel jammer want die NPCs droppen mij toch wel vaak blauwe/paarse loot
[ Voor 6% gewijzigd door kidicoke op 19-01-2017 08:26 ]
Let op:
Dit topic is voor The Division deel 1 (uit 2016). Het grote The Division 2 (uit 2019) topic vindt je hier
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen.
Tweakers zijn van nature behulpzaam en staan sterker in een groep(+300 agents). Om deel uit te maken van deze groep elite-Tweakers-agents, dien je het aanmeldformulier in te vullen. Bezoek vervolgens ons safehouse [#1] [#2] (via discord) voor hulp, slowchat, RA en vormen van party.
Dit topic is voor The Division deel 1 (uit 2016). Het grote The Division 2 (uit 2019) topic vindt je hier
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen.
Tweakers zijn van nature behulpzaam en staan sterker in een groep(+300 agents). Om deel uit te maken van deze groep elite-Tweakers-agents, dien je het aanmeldformulier in te vullen. Bezoek vervolgens ons safehouse [#1] [#2] (via discord) voor hulp, slowchat, RA en vormen van party.