D6 Vendor heeft Striker GlovesSouLLeSSportal schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 15:07:
[...]
idd, iets minder armor met een set bonus is 10x beter dan die armor puntjes. Maar de basis is er en je krijgt snel genoeg extra set pieces mettertijd, al gaat het verkrijgen van een striker gloves met enigzins goede stats traaaaaaaaaag.(lees ik zit nu nog op 229 gloves omdat die drop maar niet komt)
Don't worry, komt allemaal goed.Paulus07 schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 17:51:
arggggg 1,5 uur in survival.
In de DZ, kon nergens een flare gun craften, dacht oke dan zal ik hem al wel hebben ofzo...
Naar extraction point na ophalen antivirus.
Je moet een flare gun extracten. euhhhh
Met veel lomp geweld naar de hideout flare craften. Weer terug naar extraction point.
Flare de lucht in. Gast neerknallen. 30 seconde op de teller voor heli.
BAM dood door een hunter. -_-![]()
![]()
Wth is een hunter en waar komt die opeens vandaan dan
[[
Wat mij betreft goed werkt werkt (voor mijzelf) is het volgende;
Ik ga meestal in coop, 2 of 3 man. Apart upgraden en verzamelen bij de DZ. Ik zorg er ook voor dat ik mijn skills in orde heb voor het geval dat ik alleen kom vast te zitten in de DZ (turret, mines, pulse en supportstation).
Voordat ik met de hunters aan de slag ga, heb ik een geel wapen (m60 of zoiets) en 1 a 2 gele items, de rest minimaal paars of blauw.
Als je in een groep bent, kun je met pulse de positie van de hunters bepalen, ook al storen ze in het begin alles. Voor de rest, neem je tijd om de hunter uit te schakelen, granaten erop, mines, turret en rustig uitschakelen,
En zoals al eerder aangegeven, DZ2 parkeergarage is praktisch ivm veel dekking voor je zelf. Ik vindt degene in DZ5 of DZ6 (de kruising) ook wel prettig.
Als je een goed uitgebalanceerd team heb kun je makkelijk het dubbele aantal hunters aan. Met een team van drie hebben we 7 hunters overleeft die extra spawnde door spelers die op de extraction afkwamen.
Succes!
Iets teveel AlphaBridge builds, tijd voor iets totaal anders: D3-FNC

Laat die stats je niet voor de gek houden, Ballistics Shield toughness is gigantisch (800K - 1.8M HP, 25% extra reduction) en damage is ook veel hoger door buffs wanneer de shield deployed is.

Weapon of Choice: Midas. De andere is "just for show", die wordt nooit bovengehaald.

De skills die ik run in groep.

En de talents.
Resultaat: WT05 easy-mode solo of in groep, enige waarik rekening mee moet houden zijn flankers en het ammo verbruik. De groep vind het geweldig want ik trek alle aandacht met 250% increased threat, dan wordt het voor hun ook easy-mode.

Laat die stats je niet voor de gek houden, Ballistics Shield toughness is gigantisch (800K - 1.8M HP, 25% extra reduction) en damage is ook veel hoger door buffs wanneer de shield deployed is.

Weapon of Choice: Midas. De andere is "just for show", die wordt nooit bovengehaald.

De skills die ik run in groep.

En de talents.
Resultaat: WT05 easy-mode solo of in groep, enige waarik rekening mee moet houden zijn flankers en het ammo verbruik. De groep vind het geweldig want ik trek alle aandacht met 250% increased threat, dan wordt het voor hun ook easy-mode.
Inderdaad, het enige dat uitmaakt zijn de nummertjes die verschijnen als je op echte enemies schiet (niet shooting range) en je RoF. (En je eigen skillz om raak te schieten uiteraard). En er zijn zoveel talents die niet in je DPS te zien zijn, maar wél enorm uitmaken op die nummertjes (Destructive, Ferocious, Responsive, etc.).Bokkie schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 22:40:
[...]
Niet op dps letten, is een bloated number, het zegt wel iets, maar niet zoveel als je zou denken.
Ik run nu zelf met 355/373/119
Verwijderd
Ik ben ook maar overstag gegaan en heb de Season Pass aangeschaft. Geen zin meer om te wachten op een verdere prijsverlaging. Vanaf deze week kan ik online weer los. Tijdens de feestdagen toch vooral erg druk geweest (inkopen, familie, etc.) en bijna geen spel aangeraakt.Paulus07 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 18:29:
[...]
Had ik ook. echter speel hem nu weer elke avond en volgende week vrij dus dit bedrag mag nog wel. De fun haal ik er wel mee uit
Vendor Reset 30/12
In de nieuwe update zit er een Electronics Mod in Autumn's Hope: 242 Electronics + 245 Armor. Vorige week was er een iets betere (248 ELE / 254 ARM), maar mocht je hem gemist hebben...
Hebben jullie ook dat je soms door de items het bos niet meer ziet?
Mijn stash zit zo vaak propvol met Green en Gele items dat ik van gekkigheid niet meer weet wat ik weg moet doen. En ik vrees echt met grote vrezen dat ik al zo vaak TOP items heb gedeconstruct of gewoon heb verkocht uit frustratie omdat ik ruimte nodig had. Door al die cijfertjes en verschillende Powers heb ik echt geen idee wat ik met al die spullen moet en wat nou eigenlijk echt spul is wat ik moet houden of niet.
Mijn stash zit zo vaak propvol met Green en Gele items dat ik van gekkigheid niet meer weet wat ik weg moet doen. En ik vrees echt met grote vrezen dat ik al zo vaak TOP items heb gedeconstruct of gewoon heb verkocht uit frustratie omdat ik ruimte nodig had. Door al die cijfertjes en verschillende Powers heb ik echt geen idee wat ik met al die spullen moet en wat nou eigenlijk echt spul is wat ik moet houden of niet.
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Ik heb altijd 2 verschillende builds,
Mainbuild is alpha AR of shotty
Funbuild is HE build DPS met MC gloves and Barret vest
Voor de rest heb ik wat wapens overal 2 van..
Stash gebruik ik nooit, in begin wel maar wat je al zelf aan geeft je ziet het op het moment niet meer..
Ik tweak en verfijn mijn huidige builds en de rest verkoop ik, ik heb dan ook ruim 200 miljoen credits
Mainbuild is alpha AR of shotty
Funbuild is HE build DPS met MC gloves and Barret vest
Voor de rest heb ik wat wapens overal 2 van..
Stash gebruik ik nooit, in begin wel maar wat je al zelf aan geeft je ziet het op het moment niet meer..
Ik tweak en verfijn mijn huidige builds en de rest verkoop ik, ik heb dan ook ruim 200 miljoen credits
Gewoon je belangrijkste gear locken (op de pc met TAB), kan je het ook niet meer per ongeluk verkopen/deconstructen. Ook makkelijk na iedere missie om alle troep te vergelijken/verkopen.MetalPool schreef op maandag 2 januari 2017 @ 16:08:
Dacht zal eens kijken voor die trophie met alle missies op hard. Maar super irritant dat je niet makkelijk kan zien welke al op hard voltooid zijn
Worldtier op 1 zetten en ze gewoon allemaal snel meepakkenPaulus07 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 21:23:
Dacht zal eens kijken voor die trophie met alle missies op hard. Maar super irritant dat je niet makkelijk kan zien welke al op hard voltooid zijn
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ja kreeg gisteren halverwege een missie een error scherm dus was er toch al snel klaar meeBokkie schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 07:01:
[...]
Worldtier op 1 zetten en ze gewoon allemaal snel meepakkenpisseasy
Mensen hier die in 4 man groups survival runnen?
Nu paar keer met 4 man gedaan, maar het is beduidend lastiger dan solo. omdat je alles moet verdelen wat dus problemen opleverd met medicine/pills.
Nog niet gelukt om een full 4 man extract te doen om die laatste reden. Kleding, wapens eten en drinken is het probleem niet, alleen de pillen en medicine om de infection tegen te gaan nekt altijd minimaal 1 persoon.
We willen eigenlijk juist niet opspltsen en pas in DZ samenkomen, wat kennelijk de meeste "groepen" wel doen.
Nu paar keer met 4 man gedaan, maar het is beduidend lastiger dan solo. omdat je alles moet verdelen wat dus problemen opleverd met medicine/pills.
Nog niet gelukt om een full 4 man extract te doen om die laatste reden. Kleding, wapens eten en drinken is het probleem niet, alleen de pillen en medicine om de infection tegen te gaan nekt altijd minimaal 1 persoon.
We willen eigenlijk juist niet opspltsen en pas in DZ samenkomen, wat kennelijk de meeste "groepen" wel doen.
Ik vind zelf een 2 man group het lekkerst werken. Je bent wat sterker dan solo, waardoor je de landmarks goed kan clearen. Verder zijn de items die je vindt goed deelbaar met 2 man.Bokkie schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 09:08:
Mensen hier die in 4 man groups survival runnen?
Het voordeel van 4 man in de Dark Zone is dat je de Named Bosses kan clearen. Met 2 man lukt dat met enige moeite, 4 man is wat simpeler.
Zelf in het begin een paar keer 4 man group gedaan, maar dus al snel terug naar 2 man.
PSN: Redrafted
Net een paar dagen bezig met the Division naar lang twijfelen (steam sale FTW) en moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben door het spel ondanks veel kritiek van mensen om me heen. Ik zoek nog wat mensen die me misschien willen uitleggen hoe alles werkt endgame (ben 26 dus kom in de buurt). Mijn naam is Kraanwater mocht iemand daar zin in hebben.
Hier ook net een weekje bezig. Ben nu level 30 en world tier 5 (256). - weekje vrij helpt -
Ben beetje op zoek naar groepje om wat missies mee te doen en/ of in de Dark Zone rond te huppelen. Of incursions, etc.
In game naam is 'Def2K' (don't ask
)
Ben beetje op zoek naar groepje om wat missies mee te doen en/ of in de Dark Zone rond te huppelen. Of incursions, etc.
In game naam is 'Def2K' (don't ask
Ik ben ook in de vakantie 30 geworden, plus ook alles 256 gekregen. Verder nog geen hele goede items dus, wil de Predator en Banshee set op gaan sparen (d.m.v. underground en DZ nu vooral), dus ben wel opzoek naar wat medespelers. Zal je vanavond wel even toevoegen.Remco-H schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 15:17:
Hier ook net een weekje bezig. Ben nu level 30 en world tier 5 (256). - weekje vrij helpt -
In game naam is 'Def2K' (don't ask)
Vroeg me daarnaast af of dat de juiste keuzes zijn (niet direct aan Remco-H). Banshee voor DZ en Predator voor PVE?
De meeste mensen in de DZ lopen met een Alpha Bridge set rond (6 actieve talents op je wapens is erg handig).Louw Post schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 15:45:
[...]
Ik ben ook in de vakantie 30 geworden, plus ook alles 256 gekregen. Verder nog geen hele goede items dus, wil de Predator en Banshee set op gaan sparen (d.m.v. underground en DZ nu vooral), dus ben wel opzoek naar wat medespelers. Zal je vanavond wel even toevoegen.![]()
Vroeg me daarnaast af of dat de juiste keuzes zijn (niet direct aan Remco-H). Banshee voor DZ en Predator voor PVE?
Heb zelf ook een Predators Mark set, vanwege de Bleed die je veroorzaakt (en daarmee vertraging voor wegrennende rogues)
Mijn AB set gebruik ik ook gewoon voor PVE.
Ik ben zelf nog sets aan het sparen; heb nog geen volledige sets/ combi.
Voor PvP zal het iets als AlphaBridge/ Banshee worden. Zie toch weinig wat daar tegenop kan..
PVE: doe wat je wilt. Ik ga nu eens kijken of ik die D3-FNC kan krijgen en dan lekker achter mn schildje aanwandelen
Voor PvP zal het iets als AlphaBridge/ Banshee worden. Zie toch weinig wat daar tegenop kan..
PVE: doe wat je wilt. Ik ga nu eens kijken of ik die D3-FNC kan krijgen en dan lekker achter mn schildje aanwandelen
Welkom!Remco-H schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 15:17:
In game naam is 'Def2K' (don't ask)
Misschien handig om even aan te geven op welk platform je speelt?
Nederlandse PS5 clan / 30+
PCThe Outlaw schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 16:45:
[...]
Welkom!
Misschien handig om even aan te geven op welk platform je speelt?
Verwijderd
Hierdoor ben ik gestopt met spelen. De interface is zo slecht qua items. Werkelijk om te huilen.MetalPool schreef op maandag 2 januari 2017 @ 16:08:
Je moet het ook gewoon bijhouden en niet alles maar in je stash pleuren. Goede items in je stash stoppen en de rest verkopen of decomishen. Simpel en dan hou je het overzicht.Verwijderd schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 17:53:
[...]
Hierdoor ben ik gestopt met spelen. De interface is zo slecht qua items. Werkelijk om te huilen.
Verwijderd
Dat is niet het probleem. De interface is gemaakt voor een console, en dat is echt een bak ellende als je RPG interfaces op de PC gewend bent.Tristan schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 20:06:
[...]
Je moet het ook gewoon bijhouden en niet alles maar in je stash pleuren. Goede items in je stash stoppen en de rest verkopen of decomishen. Simpel en dan hou je het overzicht.
Dat is 'deels' niet het probleem misschien.. ik heb hoogstens 2 of 3 items in mijn stash.. of ik nou op pc of niet speel.. een zooitje wordt het niet..Verwijderd schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 20:23:
[...]
Dat is niet het probleem. De interface is gemaakt voor een console, en dat is echt een bak ellende als je RPG interfaces op de PC gewend bent.
Ook al heb je DZ gedaan een tijdje.. gewoon je stash weer netjes opruimen en dan komt t wel goed.
Of anders gewoon een console kopen
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Verwijderd
Hoe kan je in één overzicht zien wat je in je stash hebt? Ook al heb je maar 3-6 items? Die mogelijkheid is er niet. Opruimen is al helemaal een bak ellende. In een normale RPG kan je 30 items tegelijk in beeld hebben zonder het overzicht te verliezen.TgR_KILLER schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 21:02:
[...]
Dat is 'deels' niet het probleem misschien.. ik heb hoogstens 2 of 3 items in mijn stash.. of ik nou op pc of niet speel.. een zooitje wordt het niet..
Ook al heb je DZ gedaan een tijdje.. gewoon je stash weer netjes opruimen en dan komt t wel goed.
Of anders gewoon een console kopen
Ik heb 120 items in mijn stash, geen enkel probleem, ook niet als ik zaken wil opruimen. Er zijn heel veel belangrijker zaken in dit spel op te lossen dan de interface van de stash.
Verwijderd
Oh, dat geloof ik best. Maar voordat ik daar tegenaan liep had ik het al gehad met de interface. Alleen als je een fotografisch geheugen hebt is het te doen.NLxAROSA schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 21:16:
Ik heb 120 items in mijn stash, geen enkel probleem, ook niet als ik zaken wil opruimen. Er zijn heel veel belangrijker zaken in dit spel op te lossen dan de interface van de stash.
Als jullie je druk maken over de Stash, maak ik me wel druk om die Hunters. Goddomme gisteren weer niet gelukt om te extracten. We krijgen die hunters maar niet op tijd gekilled. Wel weer iets verder gekomen dan de vorige keer maar het blijft een uitdaging.
Pak de extraction bij DZ3, dat is dat grote plein. Hierbij kan je op het balkon makkelijk met een sniper (HE m44) je hunters neerhalen. Works every time.Tristan schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 06:33:
Als jullie je druk maken over de Stash, maak ik me wel druk om die Hunters. Goddomme gisteren weer niet gelukt om te extracten. We krijgen die hunters maar niet op tijd gekilled. Wel weer iets verder gekomen dan de vorige keer maar het blijft een uitdaging.
Gister was ik met een buddy die voor het eerst speelde. Waren we klaar voor de extraction. Lopen we een safehouse uit...BAM!! 4 hunters!! En de agents die ze gespawned hadden nergens te bekennen. Was ook meteen de eerste keer dat ik een bijl in mijn schedel kreeg van een hunter haha!
Was bij die extraction zone in dz 4 of 5 met een safehouse om de hoek.
[ Voor 0% gewijzigd door Xecuter NL op 04-01-2017 09:45 . Reden: typo ]
Gisteren voor het eerst survival gespeeld leuke modus hoor. Vooral elke keer de warmte etc opzoeken zodat je niet onderkoeld raakt en de timer maakt het wel tof
Eerst alleen maar toen ging ik te snel dood doordat ik niet goed oplette omdat ik een besmet gebied inging.
Daarna met een groepje alleen dan merk je wel dat alles min of meer voor je neus weggekaapt wordt als je niet snel genoeg bent.
Virus gemaakt en de darkzone in.
Ik was al een poosje niet meer in de darkzone geweest maar lopen daar sinda de survial modus weer rode ventjes? Ik vond het wat rustiger in de darkzone.
Uiteindelijk een flare gemaakt en geprobeert te extracten helaas lukte dat niet door de bekende hunters
Mijn vragen: Hou jeje kleding die je hebt gepakt tijdens survival of begin je elke survival run weer zonder 'warme' jas etc? Want je guns etc hou je wel.
Kreeg uiteindelijk 3 caches na 1 run.
Eerst alleen maar toen ging ik te snel dood doordat ik niet goed oplette omdat ik een besmet gebied inging.
Daarna met een groepje alleen dan merk je wel dat alles min of meer voor je neus weggekaapt wordt als je niet snel genoeg bent.
Virus gemaakt en de darkzone in.
Ik was al een poosje niet meer in de darkzone geweest maar lopen daar sinda de survial modus weer rode ventjes? Ik vond het wat rustiger in de darkzone.
Uiteindelijk een flare gemaakt en geprobeert te extracten helaas lukte dat niet door de bekende hunters
Mijn vragen: Hou jeje kleding die je hebt gepakt tijdens survival of begin je elke survival run weer zonder 'warme' jas etc? Want je guns etc hou je wel.
Burp
Je houdt je guns ook niet. Elk potje survival begin je weer opnieuw met enkel je hazmat suit, wat groene gear en alleen een pistool.Wii4all schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:22:
Volgens mij waren we daar ook. Ape_ICE had ergens gehoord dat als je een extraction start en daar de hunters laat komen dat je dan bij een andere extraction geen hunters meer krijgt. Dus dat hebben we geprobeerd. Helaas krijg je ook bij de tweede extraction huntersXecuter NL schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:14:
[...]
Pak de extraction bij DZ3, dat is dat grote plein. Hierbij kan je op het balkon makkelijk met een sniper (HE m44) je hunters neerhalen. Works every time.
Gister was ik met een buddy die voor het eerst speelde. Waren we klaar voor de extraction. Lopen we een safehouse uit...BAM!! 4 hunters!! En de agents die ze gespawned hadden nergens te bekennen. Was ook meteen de eerste keer dat ik een bijl in mijn schedel kreeg van een hunter haha!
Was bij die extraction zone in dz 4 of 5 met een safehouse om de hoek.
We hadden geen snipers, goeie tip!
Advies is om ieder een eigen straat te pakken, maar niet verder dan 2 blokken van elkaar vandaan zodat je op tijd terug bent om iemand te reviven als dat nodig is of als er teveel enemies spawnen.Wii4all schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:22:
[ Voor 18% gewijzigd door Tristan op 04-01-2017 09:59 ]
Mijn minimale survival succes stappenplan:
1. alles looten
2. craften van:
- kleding (indien niet genoeg geloot),
- DZ virus filter masker (standaard + advanced!)
- skills: pulse + support station,
- paarse sniper (SRS1)
3. DZ in
4. division tech zoeken (vaak nog in contaminated zones te vinden, want niet iedereen craft adv. virus filter)
5. craften van HE M44 + HE holster (holster geeft alle 3 stats een flinke boost)
6. Antivirals looten (als te zwaar bewaakt wordt, dan skip ik deze)
7. flare gun craften
8. extract @ DZ03
9. kill hunter(s) vanaf balkon
10. extract
11. alles verkopen
11. rinse, repeat
1. alles looten
2. craften van:
- paarse sniper (SRS1)
3. DZ in
4. division tech zoeken (vaak nog in contaminated zones te vinden, want niet iedereen craft adv. virus filter)
5. craften van HE M44 + HE holster (holster geeft alle 3 stats een flinke boost)
7. flare gun craften
8. extract @ DZ03
10. extract
11. alles verkopen
11. rinse, repeat
Zo na 2 weken eindelijk weer is tijd om wat te gamen lol. Mensen die vanavond zin hebben om op de Ps4 een rondje bosses te doen? Of evt Underground rank te levelen. (Zit pas op 4 geloof ik)
PSN: Brwmaster
Is het trouwens waard om beide DLC's te halen of alleen de laatste? Aangezien het bij de meeste looter shooter alleen de laatste DLC relevant is.
Underground is compleet anders dan Survival. Survival is een game opzich zelf.Kraanwater schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 11:31:
Is het trouwens waard om beide DLC's te halen of alleen de laatste? Aangezien het bij de meeste looter shooter alleen de laatste DLC relevant is.
Beide DLC geven loot die je kan gebruiken voor endgame. Het is allebei een andere manier om relevante loot te verkrijgenKraanwater schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 11:31:
Grootste verschil tussen beide vind ik dat Survival het beste Solo werkt en Underground in een Team.Kraanwater schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 11:31:
Underground speel je 'even snel een potje', bij Survival werkt dat minder, want je bent met een goed potje zo 1,5 uur zoet. Snelste speedrun Survival die ik heb gezien was 30 minuten.
Verder vind ik Underground maar matig en Survival echt heel dik, maar dat is persoonlijk
Is het verstandig om hem direct te halen dan als ik 30 ben of eerst vanilla een beetje te ontdekken?
Er is nog genoeg te doen in de normale game als je lvl 30 bent.. dus ik zou wachten tot je een mooie aanbieding kan vinden en dan eens aan de gang te gaan.
Grappig, heb nu Ninjabike Messenger bag en Colonel Bliss holster. Beide Named Gear waar ik niet zoveel aan heb eigenlijk.
Wil het liefst die Skull Gloves en Barrets chest, maar die krijg ik maar niet..
Season Pass was tot voor kort in de aanbieding volgens mij. Of die aanbieding loopt nog (PS4)WaSteiL schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 13:15:
Er is nog genoeg te doen in de normale game als je lvl 30 bent.. dus ik zou wachten tot je een mooie aanbieding kan vinden en dan eens aan de gang te gaan.
Ik heb dat Lexinton Event Center echt al 62 keer gedaan en hij is nog steeds niet gedropt lol xDKaiseRRuby schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 13:43:
Grappig, heb nu Ninjabike Messenger bag en Colonel Bliss holster. Beide Named Gear waar ik niet zoveel aan heb eigenlijk.
Karma is a bitch yo

Btw vanavond nog zin in rondje bosses?
[ Voor 4% gewijzigd door Br3wmaster op 04-01-2017 16:12 ]
PSN: Brwmaster
Ga vanavond ook maar weer eens een poging survival doen. Toch eens proberen met de M44 vanaf het balkon.
Dit keer iets sneller de DZ in en iets meer high-end gear mee.
[ Voor 24% gewijzigd door The_Bash op 04-01-2017 17:46 ]
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Mijn solo tactiek:The_Bash schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 17:20:
Ga vanavond ook maar weer eens een poging survival doen. Toch eens proberen met de M44 vanaf het balkon.
Vooral in het begin moet je kijken dat je zo snel mogelijk in de buurt van de DZ komt (nog niet naar binnen). Rondom de DZ zijn een hoop "shelters" waar je binnen goede loot kunt vinden en je hoeft niet de hele tijd een firebarrel op te zoeken.
Als je eenmaal een hoop blauwe / paarse gear hebt, beide masks en twee skills (ik gebruik altijd pulse en healing shot) de DZ in! In het zuiden van de DZ kun je met die gear eenvoudig wat NPC's neerschieten. Hier en daar wat kistjes opentrekken en je zou in staat moeten zijn om wat gele items te craften.
Door in het begin snel te zijn heb je op het einde tijd zat genoeg bij elkaar te sparen voor gele items. Daarmee (en met de pulse zodat je niet verrast wordt) zou je eenvoudig de hunter moeten kunnen verslaan. Ik craft trouwens altijd een gele G36, schiet lekker weg.
PS: Survival speedrun op Youtube: YouTube: Survival Speed Run: 9 Minute Solo Win (zo snel kan het dus)
[ Voor 6% gewijzigd door Sharkware op 04-01-2017 17:59 ]
balkon?Xecuter NL schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 10:08:
1. alles looten
2. craften van:
- paarse sniper (SRS1)
3. DZ in
7. flare gun craften
8. extract @ DZ03
10. extract
11. alles verkopen
11. rinse, repeat
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
PS, die vent is niet helemaal helder volgens mij xD lay off the energy drink..Sharkware schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 17:58:
[...]
PS: Survival speedrun op Youtube: YouTube: Survival Speed Run: 9 Minute Solo Win (zo snel kan het dus)
lol
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Ja die 2e extraction starten leek wel alsof ze boos waren die hunters haha.Tristan schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:57:
[...]
Volgens mij waren we daar ook. Ape_ICE had ergens gehoord dat als je een extraction start en daar de hunters laat komen dat je dan bij een andere extraction geen hunters meer krijgt. Dus dat hebben we geprobeerd. Helaas krijg je ook bij de tweede extraction hunters![]()
We hadden geen snipers, goeie tip!
[...]
Advies is om ieder een eigen straat te pakken, maar niet verder dan 2 blokken van elkaar vandaan zodat je op tijd terug bent om iemand te reviven als dat nodig is of als er teveel enemies spawnen.
Hunter was ook nog niet wakker volgens mij.TgR_KILLER schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 20:29:
[...]
PS, die vent is niet helemaal helder volgens mij xD lay off the energy drink..
lol
Vanavond eerste keer dat ik echt volledig solo extract heb (dus niet meegelift met ander, of andere die meeliftte met mij). Meds lagen in DZ6 op het dakterras, met de LMB eromheen. Als je ze voorzichtig nadert, kun je de meds wegnemen zonder dat je gezien wordt. Liggen ook twee kisten met div tech in de buurt
Technieken hierboven laten trouwens zien dat er meerdere wegen naar een succesvolle extract zijn
Steam profiel UPlay JirnsumNL
Vanavond survival gedaan met 2 medetweakers. Uiteindelijk met z'n 2en overgebleven in de DZ. We hadden beide wat gele items en hebben de extract gestart. Hunters verslagen en de chopper landt, wij blij. Komt er een andere groep van 3 aanrennen, stappen samen met mijn maatje in de heli en vliegen weg, stond ik daar alleen in de DZ...
Op dat moment start bij de parkeergarage een andere extract, terwijl ik daar heen ren worden 3 spelers gekilled door hunters. "1 agent left" (helemaal alleen).
Kom bij de extract en de hunters staan verderop (laatste spelers was weggerend). Ik loot de 2 dode spelerd (gelukkig een flare gun) en roep de heli op. Er spawnt een hunter die ik uiteindelijk om kan leggen. Heli landt en ik stap in met 1:20 over op de teller.
Wat een heroisch gevoel!
(En morgen weer lekker op kantoor
)
Op dat moment start bij de parkeergarage een andere extract, terwijl ik daar heen ren worden 3 spelers gekilled door hunters. "1 agent left" (helemaal alleen).
Kom bij de extract en de hunters staan verderop (laatste spelers was weggerend). Ik loot de 2 dode spelerd (gelukkig een flare gun) en roep de heli op. Er spawnt een hunter die ik uiteindelijk om kan leggen. Heli landt en ik stap in met 1:20 over op de teller.
Wat een heroisch gevoel!
(En morgen weer lekker op kantoor
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Extraction zone @ DZ03 is een groot open plein. Op de positie Noord-Oosten van dit plein heb je een 'gebouw' met 2 balkons, vanwaar je overzicht hebt over het hele plein. Is een top positie om te snipen.
Meld zich hier ook even, krijg het spel als het goed is morgen binnen.
Heb de hele OP gelezen, hebben mensen nog verder beginnerstips?
Het spel trok me al erg lang aan maar las in het begin erg veel over cheaters en andere problemen, daarnaast had ik nog een backlog van 16 games op de ps4 en dus laten zitten. Die backlog ben ik niet door maar aangezien ik het spel tweedehands voor een tientje kon krijgen kon ik het niet laten.
Het spel trok me al erg lang aan maar las in het begin erg veel over cheaters en andere problemen, daarnaast had ik nog een backlog van 16 games op de ps4 en dus laten zitten. Die backlog ben ik niet door maar aangezien ik het spel tweedehands voor een tientje kon krijgen kon ik het niet laten.
Character levelen. Naar welke build je toe wilt gaan is nu nog niet van toepassing, maar om mee te kunnen in bv een team is het wel belangrijk om alvast op 256 gearscore te zitten.wildcardxl schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 09:22:
DarkZone is nog niet heel interessant op dit moment.
Tip: geniet van het levelen naar 30 en rush dit niet. Met andere woorden, level 30 moet niet een sprint zijn. Het is de eerste keer die missies doen zo ontzettend goed dik. Wissel af met solo en in een team (auto match werkt prima), zijn namelijk beide leuk om te doen.wildcardxl schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 09:22:
Weet niet op welk platform je speelt. Maar kan nooit kwaad om je details achter te laten mocht je een team zoeken om mee The Division in te gaan (link)
Gisteren even aan het spelen (op Xbox One) en ik speel met fire turret en seeker mine.. tijdens het deployen van een fire turret blijk ik in 1 keer dat ding als een wapen in mijn handen te hebben en kan er dus ook rondjes mee lopen. Dat lijkt mij niet te horen.. het is mij daarna ook niet gelukt om het nog een keer te doen.. Ik heb daarna gezocht met welke combinatie van knoppen op de controller dit zou moeten kunnen, maar niet kunnen vinden.. nog even gezocht op internet en ook niets kunnen vinden..
dus de vraag: was dit een glitch of hoor je dit standaard te moeten kunnen?
dus de vraag: was dit een glitch of hoor je dit standaard te moeten kunnen?
PS4, was idd wel handig om te vermelden. PSN: wildcardxxlThe Outlaw schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 09:58:
Weet niet op welk platform je speelt. Maar kan nooit kwaad om je details achter te laten mocht je een team zoeken om mee The Division in te gaan (link)
Absoluut van plan om kalm aan te doen, zelfde gedaan met overwatch, werd daarmee vanzelf wel een keer 25.
Ik zou elke zone lekker alle missies voltooien voordat je naar de volgende trekt, op die manier loop je overal heerlijk doorheen omdat je lvl en gear vaak net een level of 2 hoger is dan de missies. Ik was ook al level 30 met nog twee zones te gaan, volgens mij had ik er 30uur over gedaan om alle missies in alle zones te voltooien. Besteed geen aandacht aan craften, dat is vrijwel zinloos als je gewoon alles doet je krijgt genoeg rewards(wel mats oppikken indien in de buurt). Verder zou ik voor de missions gewoon matchmaking aanzetten, dat speelt gewoon makkelijk met 3/4 man (revive ftw). En terwijl die matchmaking aan staat zou ik lekker die encouters gaan doen op de map, die zijn simpel en snel te doen. Het enige nadeel is dat de matchmaking van missies soms 5-10 min kan duren voordat je een groep hebt (kan je dus mooi encounters doen). Dit is trouwens alleen zo tijdens de low lvl fase, ben je 30 dan heb je binnen 10sec een groep om dingen te doen!wildcardxl schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 10:42:
[...]
PS4, was idd wel handig om te vermelden. PSN: wildcardxxl
Absoluut van plan om kalm aan te doen, zelfde gedaan met overwatch, werd daarmee vanzelf wel een keer 25.
Ik mis tussen 7 en 8 de stap om 6 Survival Caches te halenXecuter NL schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 10:08:
1. alles looten
2. craften van:
- paarse sniper (SRS1)
3. DZ in
7. flare gun craften
8. extract @ DZ03
10. extract
11. alles verkopen
11. rinse, repeat
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
In alle eerlijkheid, kunnen die mij niks boeien op het momentAngeloonie schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 12:17:
[...]
Ik mis tussen 7 en 8 de stap om 6 Survival Caches te halen
Ik vermoed wel dat ik die kant uit ga om het uitdagender te gaan maken, nu ik redelijk goed in het succesvol extracten word. Neem trouwens aan dat je die haalt via clearen van landmarks en named enemies, of zijn er nog andere mogelijkheden?
Kistjes in de DZ bevatten ook caches. Verder kunnen regular enemies ook caches droppen.Xecuter NL schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 12:59:
[...]
In alle eerlijkheid, kunnen die mij niks boeien op het moment![]()
Ik vermoed wel dat ik die kant uit ga om het uitdagender te gaan maken, nu ik redelijk goed in het succesvol extracten word. Neem trouwens aan dat je die haalt via clearen van landmarks en named enemies, of zijn er nog andere mogelijkheden?
Sowieso is het clearen van named enemies een garantie voor een kist, evenals de kist in de landmark.
Dat is voor mij de enige reden om Survival te spelen zowatXecuter NL schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 12:59:
[...]
In alle eerlijkheid, kunnen die mij niks boeien op het moment![]()
En idd, enkel via Named Enemies en heel soms als je geluk hebt van een Hunter (en daarom clear je als part altijd alle extracts om alle Hunters te killen, ipv 1x extract te callen).
Die bevatten niet perse Survival caches, dus die pak ik vaak niet mee. De grotere zwarte kisten dan weer wel, maar die vind je afaik alleen binnen de landmarks...Xerox schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:07:
[...]
Kistjes in de DZ bevatten ook caches. Verder kunnen regular enemies ook caches droppen.
Sowieso is het clearen van named enemies een garantie voor een kist, evenals de kist in de landmark.
Ik speel Survival vanwege de uitdaging en de gigantische goede sfeer (krijg het er letterlijk koud van!), en verder ben ik niet bezig met min/maxen of whatever van mijn 2 toons, dus de loot die ik mee krijg is leuk, maar geen doel. Maar dat kan ik natuurlijk gaan toevoegen als het te makkelijk gaat worden.Angeloonie schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:08:
[...]
Dat is voor mij de enige reden om Survival te spelen zowat4 items * 6 = 24, plus alle XP die je tijdens het verzamelen krijgt en daardoor nog wat meer rewards. Enkel normale caches extracten is de moeite niet waard.
En idd, enkel via Named Enemies en heel soms als je geluk hebt van een Hunter (en daarom clear je als part altijd alle extracts om alle Hunters te killen, ipv 1x extract te callen).
Speel jij PVE of PVP?
PVP heb ik overigens geprobeerd solo...daar ben ik niet goed in en red het vaak niet verder dan max 15 minuten...en met een constante hartslag van 160+ is het ook redelijk vermoeiend spelen
Fixed thatXecuter NL schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:19:
[...]
Die bevatten niet nooit perse Survival caches, dus die pak ik vaak niet mee. De grotere zwarte kisten dan weer wel ook niet, maar die vind je afaik alleen binnen de landmarks...
Vind het ook de leukste gamemode hoor, maar dan wil er er ook wel het maximale uithalen met 6/6 Survival Caches[...]
Ik speel Survival vanwege de uitdaging en de gigantische goede sfeer (krijg het er letterlijk koud van!), en verder ben ik niet bezig met min/maxen of whatever van mijn 2 toons, dus de loot die ik mee krijg is leuk, maar geen doel. Maar dat kan ik natuurlijk gaan toevoegen als het te makkelijk gaat worden.
Mixed.. In groep bijna altijd PvP, en dan starten we solo om vervolgens in de game een party te makenSpeel jij PVE of PVP?
PVP heb ik overigens geprobeerd solo...daar ben ik niet goed in en red het vaak niet verder dan max 15 minuten...en met een constante hartslag van 160+ is het ook redelijk vermoeiend spelen
Soms PvE omdat het gewoon wat relaxter speelt, alleen dus minder kans op Survival Caches omdat meer spelers het halen. Maar als je dan met 3/4 man goed timed kun je andere spelers alsnog om zeep helpen in de DZ door hun extract te verkloten
Solo eigenlijk enkel PvE, ik trek een volledige sessie solo PvP gewoon niet. Niet per sé de skills maar vooral de hartslag zoals je al aangeeft.
[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 05-01-2017 13:43 ]
Klopt, sorry.Angeloonie schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:42:
[...]
Fixed thatSurvival Cache is enkel Named + kans bij Hunter
Wat bedoel je hiermee? Je gaat samen met een maatje ieder solo survival in en dan group je weer in Survival zelf? Waarom en hoe?Angeloonie schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:42:
[...]
In een groep PvP sessie waar je als solo in gaat lukt het meestal wel omdat dan na de 1e 2 of 3 spelers omgelegd te hebben je meestal alweer samen bent

Dat inderdaad. Je start allemaal tegelijk een solo survival sessie (dan is de kans dat je bij elkaar komt zowat 100%), en vervolgens als je ingeladen bent ga je via het Groepscherm (hotkey "O" op PC) een van de anderen joinen. Dan zit je dus met een 3/4 man party in een solo sessieXecuter NL schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 14:08:
[...]
Wat bedoel je hiermee? Je gaat samen met een maatje ieder solo survival in en dan group je weer in Survival zelf? Waarom en hoe?
Waarom? Voornamelijk omdat de 3 man queue belachelijk lang duurt en je op deze manier dus nogal snel een game krijgt en dan alsnog met z'n 3en kunt spelen
[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 05-01-2017 14:15 ]
Prima als ze dat gaan doen, mits ze zorgen dat je met 3 man niet 45 minuten hoeft te wachten tot je eindelijk een game kunt startenXecuter NL schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 14:17:
Dan snap ik ook waar dit vandaan komt:
https://www.reddit.com/r/...rt_penalizing_people_who/
Maar dan moeten ze dit ook doortrekken naar de DZ en deze ook voor 1/2/3/4 man locken
[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 05-01-2017 14:51 ]
Ik schaam me dood na het zien van dit filmpje. Niet om die gast, want die is Youtube geil maar om z'n game. Alles groen in z'n inventory, geen perks of skills, geen warme kleding, amper loot en als klap op de vuurpijl een hunter killen met een freaking handgunSharkware schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 17:58:

ik moet wel zeggen het leek of zijn hunter vaststond, die kwam niet achter een kist vandaan en healde zichzelf niet. Beetje geluk had hij wel.Tristan schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:52:
[...]
Ik schaam me dood na het zien van dit filmpje. Niet om die gast, want die is Youtube geil maar om z'n game. Alles groen in z'n inventory, geen perks of skills, geen warme kleding, amper loot en als klap op de vuurpijl een hunter killen met een freaking handgunwut?!
Burp
Je hebt amper warme kleding nodig als je ergens binnen even op kunt warmen... In de buurt van de DZ heb je veel shelters waar dat gaat, op het extract punt waar hij eindigt kun je ook binnen staan om op te warmen... Tussendoor eten werkt ook als een soort medkit als je maar veilig staat.Tristan schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:52:
[...]
Ik schaam me dood na het zien van dit filmpje. Niet om die gast, want die is Youtube geil maar om z'n game. Alles groen in z'n inventory, geen perks of skills, geen warme kleding, amper loot en als klap op de vuurpijl een hunter killen met een freaking handgunwut?!
Klopt, dat leek inderdaad een bug. Maar kijk zijn andere video's maar eens, hij heeft dit al heel vaak gedaan.Wii4all schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 16:59:
[...]
ik moet wel zeggen het leek of zijn hunter vaststond, die kwam niet achter een kist vandaan en healde zichzelf niet. Beetje geluk had hij wel.
Heb ik eindelijk een famas... vind ik t een ruk ding 
Recoiled als een malle. Wordt steeds meer fan van de M4. Snel, zuiver en goed op target te houden. Merk eigenlijk ook dat ik mobs op mn alt met een M4 en strikers set net ff sneller kill dan mn main met AB set.
Beetje anti-climax was te wel van die Famas.
Recoiled als een malle. Wordt steeds meer fan van de M4. Snel, zuiver en goed op target te houden. Merk eigenlijk ook dat ik mobs op mn alt met een M4 en strikers set net ff sneller kill dan mn main met AB set.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Famas wordt ook alleen maar gebruikt voor de free talent als 2e wapen, niet als primaryJohnnyV76 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 17:11:
Heb ik eindelijk een famas... vind ik t een ruk ding
Vanavond wel?Br3wmaster schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 16:11:
[...]
Ik heb dat Lexinton Event Center echt al 62 keer gedaan en hij is nog steeds niet gedropt lol xD
Karma is a bitch yo
Btw vanavond nog zin in rondje bosses?
aha... dus gewoon geen mods op doen (of alleen mods zonder acc/stability erop om bagspace uit te sparen) en dan is t een leuke boost voor je main.Bokkie schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 17:12:
[...]
Famas wordt ook alleen maar gebruikt voor de free talent als 2e wapen, niet als primary
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
op geen enkel wapen die mods zetten. talent geld voor het actieve wapen ;-)JohnnyV76 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 19:24:
[...]
aha... dus gewoon geen mods op doen (of alleen mods zonder acc/stability erop om bagspace uit te sparen) en dan is t een leuke boost voor je main.
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Vanavond twee keer hard gefaald. Beide keren neergehaald door groep NPC's buiten DZ
Steam profiel UPlay JirnsumNL
Ik ben weer aan de division geslagen. Inmiddels wat uurtjes weer gespeeld en lvl 30 main, dz nog niet veel gespeeld (lvl20) maar wel met underground bezig geweest.. ben nu item lvl 256.. maar heb van alles wat kwa setjes.. geen 1 helemaal compleet en weet ook niet wat goed is.
Kan iemand mij vertellen wat een beetje de verdeling kwa punten moet zijn of welke gearset goed is? Speel veel underground dus pve. Miss ook wel de dz in voor fun
En wat is de bedoeling in de underground?? Kan nu net phase2 spelen. Maar veel is nog locked. Speel wel op tier 5.
En wat is insurcion en hoe speel je dat???
Kan iemand mij vertellen wat een beetje de verdeling kwa punten moet zijn of welke gearset goed is? Speel veel underground dus pve. Miss ook wel de dz in voor fun
En wat is de bedoeling in de underground?? Kan nu net phase2 spelen. Maar veel is nog locked. Speel wel op tier 5.
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Ligt aan je build. Wil je bijvoorbeeld een supportbuild (support station, heal etc), dan ga je (veelal) voor Stamina en Electronics. DPS builds gaan voor Firearms en Stamina.Nickrsd schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 09:08:
...
Kan iemand mij vertellen wat een beetje de verdeling kwa punten moet zijn of welke gearset goed is?
Hoe hoger je rank, hoe meer opties je kan kiezen....
Fog of War = geen minimap
Waste not Want not = minder kogels
Mad skills = één skill gebruiken, de ander ook op cooldown
Special Forces = enemies gebruiken speciale kogels
Sickness = je verliest langzaam steeds wat leven (dacht ik)
Een raid, 4 man nodig en wat moeilijker.En wat is insurcion en hoe speel je dat???
Eindelijk een named drop gehad, is het die biker messenger bag met shitty stats

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Zou ook even de set bonussen van al die items lezen zodat je een idee hebt waar je voor wilt gaan.Nickrsd schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 09:08:
Ik ben weer aan de division geslagen. Inmiddels wat uurtjes weer gespeeld en lvl 30 main, dz nog niet veel gespeeld (lvl20) maar wel met underground bezig geweest.. ben nu item lvl 256.. maar heb van alles wat kwa setjes.. geen 1 helemaal compleet en weet ook niet wat goed is.
De Alpha Bridge of Strikers sets kun je eigenlijk niet verkeerd mee gaan. Belangrijk is dat je op al je armor pieces een +xxx armor roll hebt waar mogelijk. Meer armor geeft een hoop meer survivability.
https://docs.google.com/d...jMi35zerzd31fN6M/preview#Nickrsd schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 09:08:
Kan iemand mij vertellen wat een beetje de verdeling kwa punten moet zijn of welke gearset goed is? Speel veel underground dus pve. Miss ook wel de dz in voor fun![]()
handige guide om te beginnen en de boel een beetje te snappen wat goed is en waar je op kan richten.
Heb in de kerstvakantie ook de seasonpass versie met mooie korting gekocht. Het spel sprak me altijd al aan maar de slechte reviews bij release hielden me toch tegen. Nou, geen spijt van dit spel toch eens proberen! Ik vind de sfeer echt super en de stad voelt echt aan als New York (ben er een keer geweest in de winter...)
Tot nu toe naar level 21 gekomen en net via google uitgevonden dat ik level 28 moet zijn om de Underground DLC te proberen. Maar voor de Surviror DLC, hoe start ik een potje daar mee op? Moet ik daar ook een minimum level ofzo voor hebben? Leek me iets dat je juist los naast je normale character kan spelen.
Keep up the good fight!
Tot nu toe naar level 21 gekomen en net via google uitgevonden dat ik level 28 moet zijn om de Underground DLC te proberen. Maar voor de Surviror DLC, hoe start ik een potje daar mee op? Moet ik daar ook een minimum level ofzo voor hebben? Leek me iets dat je juist los naast je normale character kan spelen.
Keep up the good fight!
Na 65 uur in een kleine maand heb ik eindelijk door hoe het allemaal werkt met builds enzo. En wat een vet spel nog steeds! Was na uur of 20 lvl 30. Maar dit gaat niet snel vervelen.
2 vraagjes:
Waar kan ik nou betere AlphaBridge gear vinden?
Hoe werkt de blueprint vendor? Aangezien het aanbod nog nooit is veranderd sinds ik daar kan kopen (week of 3,4) doe ik er niks mee. Er staan ook maar heel weinig score 256 items op. Nu lijkt het erop alsof deze vendor compleet useless is
2 vraagjes:
Hoe werkt de blueprint vendor? Aangezien het aanbod nog nooit is veranderd sinds ik daar kan kopen (week of 3,4) doe ik er niks mee. Er staan ook maar heel weinig score 256 items op. Nu lijkt het erop alsof deze vendor compleet useless is
betere gear is gewoon grinden, ze droppen op namedbosses, hvts, missions en DZ en evt uit de caches die je kan openen. De blueprints gebruik ik ook bijna niet, evt wel is zijn die uit de dark zone blue prints die je met division tech maakt. Die zijn beter over het algemeen dan de standaard blueprints, maar ook die heb ik zelf nog niet gebruikt, dark zone in je eentje zonder echt goede AB build is vrijwel ondoenlijk. Blue prints maken snap je wel neem ik aan?NakedDutchy schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 10:24:
Na 65 uur in een kleine maand heb ik eindelijk door hoe het allemaal werkt met builds enzo. En wat een vet spel nog steeds! Was na uur of 20 lvl 30. Maar dit gaat niet snel vervelen.
2 vraagjes:
Ik heb 2/3 items met die Named of nomah ofzo.. voor die 15% hp voor een kill..in heb wel naar de bonuss gekeken wat welke gear heeft.. nu geeft een smg bij mij een behoorlijke bonus kwa damage. Maar vind het zo rot wapen.. speel liefste met een assault Rifle, alleen die doet kwa cijfers minder (170k vs230 k dmg). Dus nog opzoek naar een goeie assault rifle
die val naarmate de moeilijkheid omhoog gaat wel komen..? En heb het liefste een hoop stamina en dat ik damage kan doen, die elektronics boeien mij niet veel..
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Kan ook gewoon en inderdaad als "los" character. In je basis ga je naar de Terminal, daar vind je de ingang tot Survival. Als je dat opstart kan je kiezen PVP of PVE en hoppaPingewin schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 10:21:
Heb in de kerstvakantie ook de seasonpass versie met mooie korting gekocht. Het spel sprak me altijd al aan maar de slechte reviews bij release hielden me toch tegen. Nou, geen spijt van dit spel toch eens proberen! Ik vind de sfeer echt super en de stad voelt echt aan als New York (ben er een keer geweest in de winter...)
Keep up the good fight!
PSN: Maichel
Dag Allemaal,
Ik ben pas twee maanden geleden ingestapt (PS4) in The Division en was vanaf de eerste minuut hooked.
Op dit moment kost de Season Pass slechts 30 euro.
Zelf was ik al van plan om Underground te kopen voor 10 euro, maar ik vraag mij af of de Season pass
de moeite waard is waarbij ik als extras krijg:
- alle expansions
- weapon skins
- kleding
- weapons drops
- extra missions
Hoe goed is de gear in de weapon drops en hoe goed zijn de extra missions?
Ik zal vanavond de PS4 community online joinen en hopelijk kan ik met een paar tweakers PVE spelen.
Ik ben pas twee maanden geleden ingestapt (PS4) in The Division en was vanaf de eerste minuut hooked.
Zelf was ik al van plan om Underground te kopen voor 10 euro, maar ik vraag mij af of de Season pass
- alle expansions
- weapon skins
- kleding
- weapons drops
- extra missions
Ik zal vanavond de PS4 community online joinen en hopelijk kan ik met een paar tweakers PVE spelen.
[ Voor 9% gewijzigd door Storm-Fox op 06-01-2017 11:47 ]
PSN: StormFox81
Underground nog niet heel veel gespeeld, maar Survival is echt verslavend. Leuk om elke keer weer een nieuwe route te ontdekken in de sneeuw of spelers te helpen/killen. De extra kleding in de Season Pass is wel leuk, maar niet meer dan dat. Je krijgt 2x per maand een Supply Drop als Season Pass houder, daar kunnen ook wapens bij zitten, maar niet veel beter dan de normale drops.Storm-Fox schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 11:45:
Dag Allemaal,
- alle expansions
- weapon skins
- kleding
- weapons drops
- extra missions
Ik doe alle weekly's, heel veel lexington, DZ etc. Heb nu 345/350/88 ofzo. Maar echt betere (AB) gear is bijna niet te vinden. Helaas ben ik nog niet sterk genoeg in de DZ. En als het me is lukt om de underground van de DZ te looten en te extracten zijn het allemaal 207 crates. Daarnaast duurt het een eeuwigheid om te levelen in de DZ. Ben nu lvl 32 en geld gaat rete traag. Als je weer paar keer word gekilled ben je weer een hoop kwijtSouLLeSSportal schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 10:45:
[...]
betere gear is gewoon grinden, ze droppen op namedbosses, hvts, missions en DZ en evt uit de caches die je kan openen. De blueprints gebruik ik ook bijna niet, evt wel is zijn die uit de dark zone blue prints die je met division tech maakt. Die zijn beter over het algemeen dan de standaard blueprints, maar ook die heb ik zelf nog niet gebruikt, dark zone in je eentje zonder echt goede AB build is vrijwel ondoenlijk. Blue prints maken snap je wel neem ik aan?
normale credits grinden (aantal armor talents geven credits bij kills, extra xp boost etc gebruiken), caches kopen en openen, hierdoor phoenixs points krijgen en dan de green caches kopen van special vendor, kan ook werken.NakedDutchy schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 12:18:
[...]
Ik doe alle weekly's, heel veel lexington, DZ etc. Heb nu 345/350/88 ofzo. Maar echt betere (AB) gear is bijna niet te vinden. Helaas ben ik nog niet sterk genoeg in de DZ. En als het me is lukt om de underground van de DZ te looten en te extracten zijn het allemaal 207 crates. Daarnaast duurt het een eeuwigheid om te levelen in de DZ. Ben nu lvl 32 en geld gaat rete traag. Als je weer paar keer word gekilled ben je weer een hoop kwijt
DZ moet je gewoon met groep spelen, anders is het niet te doen. Meer dan dat weet ik nu ook niet hoe het is met de DZ, heb zelf nog geen passende build daarvoor.
Zelfs met een niet passende build kun je de DZ in. Waar je gewoon op moet letten is om niet in de lage DZ's te gaan extracten, want dat is vragen om problemen. DZ 4,5,6 kan ik makkelijk extracten zelfs als er spelers in de buurt zijn. Ja, er zijn altijd lui die PVP willen, maar die tref ik altijd net na ik een extract heb gedaan. Dan is het niet zo erg.SouLLeSSportal schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 12:27:
[...]
normale credits grinden (aantal armor talents geven credits bij kills, extra xp boost etc gebruiken), caches kopen en openen, hierdoor phoenixs points krijgen en dan de green caches kopen van special vendor, kan ook werken.
DZ moet je gewoon met groep spelen, anders is het niet te doen. Meer dan dat weet ik nu ook niet hoe het is met de DZ, heb zelf nog geen passende build daarvoor.
Ik heb nog 1 dag om de season pass met korting te kopen en ga dat wel doen
gezien de positieve verhalen over de expansions.
Is er al meer bekend over de laatste "Last stand" expansion?
Helaas moet ik als PS4 gamer iets langer wachten, maar geeft niet.
Update : Season Pass zojuist gekocht
Update : Season Pass zojuist gekocht
[ Voor 7% gewijzigd door Storm-Fox op 06-01-2017 16:36 ]
PSN: StormFox81
Last Stand komt gewoon op hetzelfde moment uit als PC en XBOX One. De exclusiviteit op die DLC's is afgelopen. Iedereen krijgt hem gelijktijdig.Storm-Fox schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 12:56:
Ik heb nog 1 dag om de season pass met korting te kopen en ga dat wel doen
Normale credits grinden is geen probleem. Ik verkoop nu alles omdat ik de BP vendor toch niet gebruik. Daardoor heb ik vaak gigantisch veel normale credits. Daar koop ik weer caches van, maar die zijn niet heel bijzonder. Phoenix credits investeer ik idd in green caches. Er zijn weer nieuwe weekly's, dus ik kan er weer ff tegenaan:D had alleen nooit verwacht dat het zoveel tijd zou kosten om de ultimate build te maken, maar dat houd het leukSouLLeSSportal schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 12:27:
[...]
normale credits grinden (aantal armor talents geven credits bij kills, extra xp boost etc gebruiken), caches kopen en openen, hierdoor phoenixs points krijgen en dan de green caches kopen van special vendor, kan ook werken.
Net voor de eerste keer gehad dat er geen Hunter kwam.Ik schiet die flaregun af en maar wachten,ik dacht wtf waar blijft die Hunter,ik was er helemaal klaar voor met mijn M44 maar geen Hunter.Helikopter kwam aan ik ingestapt en pleite,wel vreemd dit.Speel Survival elke dag maar elke keer kwam er ook een Hunter als ik die flaregun afschoot,misschien had die pech onderweg

Of een andere speler liep tegen jouw hunter aan?
Hier kreeg iemand ook geen Hunter,op dezelfde plek als mij.
YouTube: Tom Clancy's The Division™ no hunter
YouTube: Tom Clancy's The Division™ no hunter
Let op:
Dit topic is voor The Division deel 1 (uit 2016). Het grote The Division 2 (uit 2019) topic vindt je hier
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen.
Tweakers zijn van nature behulpzaam en staan sterker in een groep(+300 agents). Om deel uit te maken van deze groep elite-Tweakers-agents, dien je het aanmeldformulier in te vullen. Bezoek vervolgens ons safehouse [#1] [#2] (via discord) voor hulp, slowchat, RA en vormen van party.
Dit topic is voor The Division deel 1 (uit 2016). Het grote The Division 2 (uit 2019) topic vindt je hier
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen.
Tweakers zijn van nature behulpzaam en staan sterker in een groep(+300 agents). Om deel uit te maken van deze groep elite-Tweakers-agents, dien je het aanmeldformulier in te vullen. Bezoek vervolgens ons safehouse [#1] [#2] (via discord) voor hulp, slowchat, RA en vormen van party.