Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:57

Louw Post

Cerenas

JohnnyV76 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 09:48:
[...]

Solo in DZ is heel gevaarlijk. Beste is om met een volle groep te gaan dan heb je minder kans om dood te gaan en meer kans om leuke loot te extracten.
Ik was nog maar level 19 (nu 21 dan) en ging vandaag ff voor het eerst DZ proberen, ging aardig goed en niemand die me probeerde te pakken en ik was alleen. Wilde even later mijn loot laten extracten en bij het naar boven gaan werken door de npc's werd ik per ongeluk geraakt door twee spelers, ik meteen een dood maaien en de ander begon te smeken om te stoppen met schieten haha. Mooie eerste ervaring dus, maar ben bang voor de hogere levels die komen. :p

Heb wel de vraag of het nu al waard is om die DZ currency te gebruiken op mijn level of dat beter is om het te bewaren?

Edit: Oh en nog een vraagje, ik heb een tijdje niet gespeeld, maar ik zie nu heel veel Chinezen (of Russen) in de chat. Heeft dat een reden?

[ Voor 7% gewijzigd door Louw Post op 25-12-2016 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:43

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Is dit spel weer helemaal levend?? Anders maar weer is oppakken dan! Int begin gespeeld was leuk maar was er ook snel klaar mee toen, nu veel verbeterd zeker??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
godsamme wat is die incursion missie clear sky partij moeilijk. :S was denk level insane. 5 uur mee bezig geweest en nog niet kunnen halen met groep mensen.

1e gedeelte gaat nog wel, dat 2e stuk en die koffertjes lopen. Niet te doen :S

8)7 |:( :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 19:36
Paulus07 schreef op zondag 25 december 2016 @ 01:39:
godsamme wat is die incursion missie clear sky partij moeilijk. :S was denk level insane. 5 uur mee bezig geweest en nog niet kunnen halen met groep mensen.

geduld ;)

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Die was na 5 uur proberen wel op ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Paulus07 schreef op zondag 25 december 2016 @ 01:39:

die enemies blijven komen, dus allemaal survival speciality en dan allemaal zorgen dat de sterkste tank de koffer draagt en gehealed blijft en zoveel mogelijk de vijanden van hem afhouden.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
SouLLeSSportal schreef op zondag 25 december 2016 @ 10:32:
[...]

die enemies blijven komen, dus allemaal survival speciality en dan allemaal zorgen dat de sterkste tank de koffer draagt en gehealed blijft en zoveel mogelijk de vijanden van hem afhouden.
was gister niet te doen. Zodra 1 iemand de koffer oppakt al direct 3 mortieren om je oren en dood op de grond.

Wat beeld van gisteren.
https://www.twitch.tv/paulus_nl/v/109621063

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Nickrsd schreef op zondag 25 december 2016 @ 01:35:
Is dit spel weer helemaal levend?? Anders maar weer is oppakken dan! Int begin gespeeld was leuk maar was er ook snel klaar mee toen, nu veel verbeterd zeker??
Jazeker. Patch 1.4 en 1.5 zijn zeker verbeteringen ten opzichte van het begin. 1.6 beloofd nog veel beter te worden. Dus jump in!

Over Clear Sky, hij is inderdaad lastig, maar met een Defense set + shield is hij echt heel goed te doen. Weet niet of jullie dat al hadden geprobeerd? Wat wij doen is niet opsplitsen maar echt als team werken en altijd een je skills gebruiken. Elkaar healen etc dmv een medkit etc.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

The Outlaw schreef op zondag 25 december 2016 @ 10:48:
[...]
Over Clear Sky, hij is inderdaad lastig, maar met een Defense set + shield is hij echt heel goed te doen. Weet niet of jullie dat al hadden geprobeerd? Wat wij doen is niet opsplitsen maar echt als team werken en altijd een je skills gebruiken. Elkaar healen etc dmv een medkit etc.
Dat is me toch niet gelukt met mijn D3-FNC set, je word constant geflanked en daardoor eerder een last voor het team. Dan moet je teamwork wel echt op punt staan om dat een binnen de perken te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 18:37

l3p

www.^.nl

The Outlaw schreef op zondag 25 december 2016 @ 10:48:
[...]

Jazeker. Patch 1.4 en 1.5 zijn zeker verbeteringen ten opzichte van het begin. 1.6 beloofd nog veel beter te worden. Dus jump in!

Jirnsum, hoe lang deden we erover Clear Sky op Heroic .. 15 minuten? :9

Ik doe hem heel vaak met een buddy, hij heeft shield en trekt daarmee alle aandacht, ik zelf AB build en probeer zoveel mogelijk te killen. Wanner hij alle aandacht trekt pak ik de koffer. Oh en beide zoveel mogelijk healing.

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
l3p schreef op zondag 25 december 2016 @ 11:56:
[...]

[...]

zoiets ;) ergens volgende week maar weer eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Gisteravond een paar rondjes Survival PVE met The_Bash gespeeld. Uiteindelijk zijn we tot de extraction point gekomen met nog 4 en 6 min op onze klokken. We waren beide minimaal gegeared omdat het looten niet echt lekker liep. Dus toen de countdown liep vol in spanning zitten wachten tot men ons kwam oppikken. Helaas activeer je met je flaregun ook de seekers (ofzo) Hunters en met nog een paar seconden te gaan zijn we beide neergemaaid. Jammer maar volgende keer hopelijk weer net wat beter want het is toch wel een erg vette game zo. Elke beslissing die je maakt heeft consequenties. Loop ik te lang in de kou als ik hier linksaf gaat? Kom ik zware enemies tegen als ik door dit hek loop? Wacht ik heel even bij dit vuur of ren ik door? Ga ik het gevecht aan of speel ik op save? Enz. Lekker spannend en uitdagend! En dan spelen we nog en neens PVP. Ik kan me voorstellen dat dat nog pittiger is, maar wellicht ook teleurstellender als je zomaar neergemaaid wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

l3p schreef op zondag 25 december 2016 @ 11:56:

Ik doe hem heel vaak met een buddy, hij heeft shield en trekt daarmee alle aandacht, ik zelf AB build en probeer zoveel mogelijk te killen. Wanner hij alle aandacht trekt pak ik de koffer. Oh en beide zoveel mogelijk healing.
Hmm bizar. Mijn 4-player team lukte dat niet, er waren altijd wel enemies die in je rug of zijkanten spawnde, ook nog dichtbij. Dan lig je binnen de kortste keren neer. Misschien is het beter deze met twee players te doen voor het beperkt houden van de enemy spawns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel8704
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 07:47
Tristan schreef op maandag 26 december 2016 @ 05:51:
Gisteravond een paar rondjes Survival PVE met The_Bash gespeeld. Uiteindelijk zijn we tot de extraction point gekomen met nog 4 en 6 min op onze klokken. We waren beide minimaal gegeared omdat het looten niet echt lekker liep. Dus toen de countdown liep vol in spanning zitten wachten tot men ons kwam oppikken. Helaas activeer je met je flaregun ook de seekers (ofzo) en met nog een paar seconden te gaan zijn we beide neergemaaid. Jammer maar volgende keer hopelijk weer net wat beter want het is toch wel een erg vette game zo. Elke beslissing die je maakt heeft consequenties. Loop ik te lang in de kou als ik hier linksaf gaat? Kom ik zware enemies tegen als ik door dit hek loop? Wacht ik heel even bij dit vuur of ren ik door? Ga ik het gevecht aan of speel ik op save? Enz. Lekker spannend en uitdagend! En dan spelen we nog en neens PVP. Ik kan me voorstellen dat dat nog pittiger is, maar wellicht ook teleurstellender als je zomaar neergemaaid wordt.
The Hunters ja! Ik heb het zelf ook al paar keer tot de DZ en iets verder gered in mn eentje.
Wat ik overa als tip lees: m44 craften, extraction in callen en wegwezen, het liefst een hoger plekje opzoeken met een minimaal aantal toegangswegen. Nu heb ik dat zelf nog niet gebprobeerd hoor...

Ik ben vooral op zoek naar tips over loot locaties. Weet iemand enkele goede locaties die hij of zij wilt delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Phuncz schreef op maandag 26 december 2016 @ 08:30:
[...]

Hmm bizar. Mijn 4-player team lukte dat niet,er waren altijd wel enemies die in je rug of zijkanten spawnde, ook nog dichtbij. Dan lig je binnen de kortste keren neer. Misschien is het beter deze met twee players te doen voor het beperkt houden van de enemy spawns.
Was bij ons ook niet te doen. Overal vijanden + die mortieren op je hoofd. Ook geprobeerd op verschillende manieren en zelfs 2 of 3 schilden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik moet hem nog doen. Later vandaag even proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p

l3p

www.^.nl

Paulus07 schreef op maandag 26 december 2016 @ 15:00:
[...]

Was bij ons ook niet te doen. Overal vijanden + die mortieren op je hoofd. Ook geprobeerd op verschillende manieren en zelfs 2 of 3 schilden.
'TheCanFo' en ik hebben hem al een stuk of 15 keer op Heroic gedaan. Is misschien 3x fout gegaan.
Zolang de 2 anderen maar wat aan healing doen lukt het wel.
Wel is het heel wat timing qua pakken en plaatsen van koffer (ondertussen heal en protect), killen van boss (anders blijven enemies spawnen) en constant healen. Dit gaat allemaal via teamspeak.

Wanneer hij terug is van vakantie neem ik het wel op :+

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toch weer een beetje aan de build zitten sleutelen. Moet nog een BM AK-74 met Ferocious op het derde slot zien te krijgen, maar dan komen de 300k headshots weer binnen bereik (nu 262845 met buffs).

Kost wel wat toughness door Reckless, maar nog steeds 360k over dus zeker geen glass cannon.

Ben ook nog bezig met een screenshot-only AB/SCAR-H build met gepimpte/inflated stats maar weinig in-game waarde: 709/489/108 (buffed). :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik probeer The Liberator te craften, maar ik mis de Phoenix Credits. Weet iemand een goede farm methode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Wat is een fijne assault gun? Loop zelf nog steeds rond met de caduceus die ik destijds per toeval tegenkwam :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tristan schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 00:34:
Ik probeer The Liberator te craften, maar ik mis de Phoenix Credits. Weet iemand een goede farm methode?
Lexington Challenge, World Tier 5. 80 PCX per keer. Overbodige loot verkopen en hier sealed caches voor kopen bij de vendor, geven ook PCX (13-24 per cache).
Paulus07 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 00:53:
Wat is een fijne assault gun? Loop zelf nog steeds rond met de caduceus die ik destijds per toeval tegenkwam :)
Ligt aan de talents natuurlijk en wat je zelf fijn vind schieten, maar LVOA-C staat bij de meeste mensen hoog op het lijstje. Ik gebruik zelf de BM AK-74, heeft hogere damage, maar minder ROF dan de LVOA-C, maar vind 'm zelf makkelijker om te headshotten. G36 vind ik ook fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Laatst online: 17-09 11:42
Het is maar net wat je fijn vind schieten. Er zijn wel 'betere' wapens, zoals de LVOA-C, maar die heeft een verticale terugslag die je maar net onder controle moet kunnen houden. Alle kogels die je mist doen natuurlijk geen damage, dus je kan beter iets hebben wat je onder controle kan houden ;)

De G36, de AK47 en de M4 zijn mijn faforiete assault wapens. Die M4 dropt alleen maar niet voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-09 21:55

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Ik vind zelf de g36c erg goed knallen. En de famas ook wel.

Gisteren voor het eerst in mijn eentje PVE survival. Kwam met redelijk gemak in de darkzone. Ging met een random uiteindelijk samen. Al ging die echt alle kanten op. (Net als ik). En uiteindelijk neergeschoten in de DZ op een paar meter voor de extraction point.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Vandaag eerste solo run gehaald met survival. Paar handige tips:

In de buurt van ambulances ligt vaak een medkit of medicijnen.
In pharmacies liggen vaak meerder medkits en medicijnen.
De locatie op 22nd street heeft altijd goede kleding.
Gebruik een G36 (geel) om de hunter te verslaan. Gaat daarmee heel eenvoudig neer.

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 21:12

MetalPool

Boe!

Sinds kort op de PC begonnen met The Division. Damn wat is dit spel verbeterd! Ben na 2 maanden release gestopt ofzo op de Ps4. Zag de discount voor de PC en het spel aangeschaft + Season Pass. Ben nu net lvl 30 geworden en item lvl van 181. Zijn er mensen op de PC die misschien samen willen spelen? Of misschien al een vast groepje waar ik bij kan aansluiten?

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
The_Bash schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 19:37:

Gebruik een G36 (geel) om de hunter te verslaan. Gaat daarmee heel eenvoudig neer.
Ik speel graag weer met je een potje survival maar alles gaat hier naar de klote. M'n tv is soort van stuk, mn playstation heeft één of andere software storing en m'n nieuwe receiver werkt ook niet meer met de HDMI port die ik gebruikte.. verdomme. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
Gister Survival voor het eerst met een maatje gespeeld in co-op. Dat vind ik toch echt stukken lastiger dan solo. Solo ben je veel meer in je eigen ritme bezig en scherper op je omgeving. Na 4 mislukte pogingen, weer een keer solo en was meteen weer succesvol.

Was wel raar dat er geen hunter spawnde, wat de eerste keer was voor me. Nu denk ik 20 keer Survival gedaan en 6 keer succesvol extracted.

Ik vind dit echt de dikste game mode die ik ooit heb gespeeld. Ik ben dan ook echt een fan van deze sfeer zoals in de films I am Legend, 28 Days Later, Book of Eli, niet perse met de zombies, maar het alleen in zo'n verlate stad, opgejaagd worden. Ik wil hier meer van!

Tips: Zoek het altijd hoger op, daar ligt altijd loot, zodra je een touw kan nemen naar een dak, doen. Ook underground zoals metro's, is altijd gear te vinden. Als er andere spelers in de buurt down zijn, zoek die altijd op, dat is easy loot. En vaak ook veel loot. Craft zoveel mogelijk geel voordat je gaat extracten, met name als eerste een holster en wapens. Ik craft zodra het kan de High-End Custom M44, daarmee leg je van een veilige afstand vijanden met een paar schoten neer en rode met een headshot in 1 keer. Ook de flamers schiet je met 1 schot de tank van kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Xecuter NL schreef op woensdag 28 december 2016 @ 09:59:
Gister Survival voor het eerst met een maatje gespeeld in co-op. Dat vind ik toch echt stukken lastiger dan solo. Solo ben je veel meer in je eigen ritme bezig en scherper op je omgeving. Na 4 mislukte pogingen, weer een keer solo en was meteen weer succesvol.

Was wel raar dat er geen hunter spawnde, wat de eerste keer was voor me. Nu denk ik 20 keer Survival gedaan en 6 keer succesvol extracted.

Ik vind dit echt de dikste game mode die ik ooit heb gespeeld. Ik ben dan ook echt een fan van deze sfeer zoals in de films I am Legend, 28 Days Later, Book of Eli, niet perse met de zombies, maar het alleen in zo'n verlate stad, opgejaagd worden. Ik wil hier meer van!

Tips: Zoek het altijd hoger op, daar ligt altijd loot, zodra je een touw kan nemen naar een dak, doen. Ook underground zoals metro's, is altijd gear te vinden. Als er andere spelers in de buurt down zijn, zoek die altijd op, dat is easy loot. En vaak ook veel loot. Craft zoveel mogelijk geel voordat je gaat extracten, met name als eerste een holster en wapens. Ik craft zodra het kan de High-End Custom M44, daarmee leg je van een veilige afstand vijanden met een paar schoten neer en rode met een headshot in 1 keer. Ook de flamers schiet je met 1 schot de tank van kapot.
Toch vind ik het samen spelen ook cool. Je moet je gevonden loot goed verdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
The_Bash schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 19:37:

gebruik altijd paarse lvoa-c die je net buiten de DZ kan craften. werkt ook prima

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
Tristan schreef op woensdag 28 december 2016 @ 12:35:
[...]

Toch vind ik het samen spelen ook cool. Je moet je gevonden loot goed verdelen.
Het is zeker ook cool! Ga het ook vaker doen. Enige dat ik zeg is dat ik solo meer kans van slagen heb. Het geouwehoer tussendoor zorgt voor minder focus ;)

Co-op splitsen we wel op en blijven binnen een blok of 2-3 wel in de buurt van elkaar in geval van nood. We spreken af dat we elkaar in de DZ zien, zodat we geen loot hoeven te delen en sneller de DZ in kunnen. Alleen in het begin als ik een wapen kan delen en de ander alleen nog een pistol heeft deel ik mijn extra gun om elkaar op weg te helpen. Ook spreken we af welke sites we bezoeken, zoals de chopper site, landmarks of dode agents, zodat we die niet beide aandoen.

Ik heb overigens nog geen enkele keer een andere agent eerder zien extracten. Zou namelijk wel een andere agent zijn extraction willen helpen (lees: kapen), of eventueel zonder anti-virals willen extracten. Die anti-virals zijn soms bewaakt door 5 gele elite...dat is dan echt niet te doen op een klein dak, waar dan shotgunners en heavies tussen zitten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Xecuter NL schreef op woensdag 28 december 2016 @ 13:11:
[...]

Het is zeker ook cool! Ga het ook vaker doen. Enige dat ik zeg is dat ik solo meer kans van slagen heb. Het geouwehoer tussendoor zorgt voor minder focus ;)

Co-op splitsen we wel op en blijven binnen een blok of 2-3 wel in de buurt van elkaar in geval van nood. We spreken af dat we elkaar in de DZ zien, zodat we geen loot hoeven te delen en sneller de DZ in kunnen. Alleen in het begin als ik een wapen kan delen en de ander alleen nog een pistol heeft deel ik mijn extra gun om elkaar op weg te helpen. Ook spreken we af welke sites we bezoeken, zoals de chopper site, landmarks of dode agents, zodat we die niet beide aandoen.

Ik heb overigens nog geen enkele keer een andere agent eerder zien extracten. Zou namelijk wel een andere agent zijn extraction willen helpen (lees: kapen), of eventueel zonder anti-virals willen extracten. Die anti-virals zijn soms bewaakt door 5 gele elite...dat is dan echt niet te doen op een klein dak, waar dan shotgunners en heavies tussen zitten |:(
Die anti virals lagen bij mij in een soort van kelder.
Kon er heen lopen door sneaky te doen. Terug ging minder makkelijk. Maar dit waren paarse 4 stuks waarvan 2 met schild.

Evengoed ging ik dood. Maar minder lastig dan de gele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Xecuter NL schreef op woensdag 28 december 2016 @ 13:11:
Die anti-virals zijn soms bewaakt door 5 gele elite...dat is dan echt niet te doen op een klein dak, waar dan shotgunners en heavies tussen zitten |:(
Daar kwam ik gisteren solo in terecht. Was inderdaad volkomen kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Speelt er iemand hier wel eens Underground?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jirnsum
Tristan schreef op woensdag 28 december 2016 @ 15:34:
yup: tot lvl 40 geleveld en loop nu zo nu dan nog een rondje mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Deze week mijn eerste missie gedaan. Nog niet heel ver, maar het hele concept lijkt mij echt tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Vaak genoeg gedaan maar de ruimtes zijn mij te groot, het tunnelstelsel in de darkzone is veel benauwder, achter elke hoek kan een patrol met cleaners zitten waar je zo tegenaanloopt. Tegenwoordig leg je ze zo om maar in 1.1 en 1.2 was dat toch wat lastiger op hogere DZ.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
Ik ben nu net level 30. Nog tips wat ik nu moet gaan doen? Heb alles tijdens het levelen gedeconstruct en niets gecraft, en niets gekocht. Dus heb wel wat geld en materials... ben ook in het bezit van een season pass.

Moet zeggen dat ik zeer aangenaam verrast ben door de game. Erg vet om te levelen, nu kijken wat de end-game brengt :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
overdoseh schreef op woensdag 28 december 2016 @ 16:49:
Ik ben nu net level 30. Nog tips wat ik nu moet gaan doen? Heb alles tijdens het levelen gedeconstruct en niets gecraft, en niets gekocht. Dus heb wel wat geld en materials... ben ook in het bezit van een season pass.

Moet zeggen dat ik zeer aangenaam verrast ben door de game. Erg vet om te levelen, nu kijken wat de end-game brengt :)!
Er is nog meer dan genoeg te doen :) Daily missies, Underground DLC, Survival DLC, Dark Zone.

Elke keer denk ik dat mn DPS en Touchness niet veel verder omhoog kan met de gear die ik vind.. toch kom beetje bij beetje verder

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/n1GWBrI.jpg

Ik snap alleen het volgende niet; bij de Recalibration Station kan ik de attributes aanpassen:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8s0Jgbs.jpg
Naar mijn idee heeft m'n holster een +1249 bonus op Electronics. Ik roll de attributes en kies voor de +1258 Electronics. Maar dan zegt de popup dat de Electronic van +1044 vervangen wordt met +1258. Hoe zit dan?

[ Voor 33% gewijzigd door Tristan op 28-12-2016 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Staar je niet te blind op dps.
Die gaat er vanuit dat je alles raak schiet.
Ik kwam laatst een sniper tegen en daardoor kreeg ik 500k dps (mijn g36c zit op 320k). Maar ik schoot geen deuk in een pakje boter met die sniper. (Ook niet echt mijn stijl).
Hierbij 340k toughness en 120k skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
overdoseh schreef op woensdag 28 december 2016 @ 16:49:

Je kan de Survival eens proberen. Is een level playing field modus. Dus iedereen begint vanaf nul. Doel is om de DZ te bereiken en een virus te extracten. Schijnt dat in de DZ van de Survival best goeie loot te vinden is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Bash
Ga vanavond weer een potje spelen, dus wie wil joinen 😊
Ga die paarse AR eens proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:41
Tristan schreef op woensdag 28 december 2016 @ 17:05:
[...]
Naar mijn idee heeft m'n holster een +1249 bonus op Electronics. Ik roll de attributes en kies voor de +1258 Electronics. Maar dan zegt de popup dat de Electronic van +1044 vervangen wordt met +1258. Hoe zit dan?
Die 1249 is wss inclusief een electronics mod in een mod slot. Je holster heeft van zichzelf die 1044.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-07 19:22
The_Bash schreef op woensdag 28 december 2016 @ 17:50:
ik join wel! hoe laat ongeveer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Verwacht ca 20.00 uur.

Heb helaas nog niet veel named gear of wapens uit de survival caches gehaald. Zijn er ook andere bronnen bekend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• l3p

l3p

www.^.nl

Even het verschil wat 4 leuke Firearms mods en 1 Stamina mod kunnen doen.
(wanneer ik betere gear vind met Stamina ipv Firearms welke ik niet wil rollen, switch ik naar 4xStamina mod en 1x Firearms mod)

Tom

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

The_Bash schreef op woensdag 28 december 2016 @ 17:50:
Ik zal je even toevoegen
Rondje survival?

Mijn nickname is ApC_IcE

[ Voor 5% gewijzigd door ApC_IcE op 28-12-2016 20:13 ]

• Paulus07
  • Niet online
weer iets hoger maar niet veel :(

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/15731953_1315897348449242_1053842870705720906_o.jpg?oh=0664c102011d977bb9ffe5c3099276b5&oe=58F571C4

En wie verzint die incursion missies? pfff moet die 3e nog. Maar dat laatste stuk met die brandweerwagen is niet te doen man. Op gegeven moment is heel die garage rood en kan je nergens meer zitten. 4 man dood dus reviven zit er dan ook niet meer in. En dan telkens weer dat hele gedoe weer opnieuw tot weer alles rood is...... :P 8)7

• l3p

l3p

www.^.nl

1 a 2 man in team met healing station - immunizer mod :)

L3p - MK - PV - WP

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 18:32
Ik ben ook begonnen met The Divison en bevalt mij boven verwachting goed. Toen het spel aangekondigd werd leek het mij echt een super vette game, maar na het spelen van de open beta was mijn positieve gevoel volledig verdwenen.

Onlangs heb ik de game gekregen en begin ik toch echt wel enthousiast te worden. Alleen een missie spelen kan prima, maar meestal zoek ik automatisch naar een team omdat het met anderen toch wat makkelijker gaat.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

The Jackel schreef op donderdag 29 december 2016 @ 08:02:
Ik ben ook begonnen met The Divison en bevalt mij boven verwachting goed. Toen het spel aangekondigd werd leek het mij echt een super vette game, maar na het spelen van de open beta was mijn positieve gevoel volledig verdwenen.

Onlangs heb ik de game gekregen en begin ik toch echt wel enthousiast te worden. Alleen een missie spelen kan prima, maar meestal zoek ik automatisch naar een team omdat het met anderen toch wat makkelijker gaat.
loot is vaak ook beter ivm meer enemies etc. per persoon blijft dat redelijk gelijk maar meer kans op random drops. :) ook leuker met meer man.

• The Jackel
  • Laatst online: 17-09 18:32
SouLLeSSportal schreef op donderdag 29 december 2016 @ 10:45:
[...]

loot is vaak ook beter ivm meer enemies etc. per persoon blijft dat redelijk gelijk maar meer kans op random drops. :) ook leuker met meer man.
Zeker leuker met meer man, alleen is het wel vaak zo dat alle teamleden een andere kant opgaan na het behalen van een missie..

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:27
Wordt er soms wel simpel van dat je zoveel gear krijgt maar dat je 99% van de tijd alles kan deconstructen omdat je nooit de gear krijgt die je eigenlijk wilt hebben.

Ik ben al weken op zoek naar Alphabrigde pieces en savage gloves zodat ik mijn build eindelijk eens kan afmaken. De enige Alphabrigde drops zijn altijd chest en mask die ik al zo goed als god rolled hebt.

Loop nu ook gewoon maar met 2 random gear set items rond met de beste stats in slot omdat ik gewoon niets beters krijg zodat ik ook daar geen 2 piece bonus bij elkaar kan krijgen.

Ook qua weapons is het lastig, wat is nu de beste combinatie voor Alphabrigde. Heb nu LVAOC/ FAMAS met destructive, responsive, uncomplicated, vicous, competent en brutal. En een MG5/ MG5 combinatie met deadly, brutal, skilled, destructive, swift, competent.

Farm nu een beetje doelloes de daily objectives, de daily mission en vaak nog 1 incursion en ben dan meestal wel klaar omdat ik weer niets nuttigs heb gehad. Laatst nog survival met 12 caches die ook allemaal sold zijn. Schiet niet echt op zo, het is lastig dat RNG niet echt wil meewerken.

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:43

Nickrsd

Sinds gister weer is begonnen aan het spel. Heb de season pass al. Ben nu lvl 26 en darkzone 21.. moet je weer helemaal inlezen over hoe en wat..

Wat is dat survival eigenlijk? En wanneer kan je daaraan beginnen? Ik vind er weinig info over.. is het een soort darkzone ?maar hoe enter je dat dan?

• Kju
  • Laatst online: 09:24

Kju

jantje 2 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 12:10:
Wordt er soms wel simpel van dat je zoveel gear krijgt maar dat je 99% van de tijd alles kan deconstructen omdat je nooit de gear krijgt die je eigenlijk wilt hebben.

Ik ben al weken op zoek naar Alphabrigde pieces en savage gloves zodat ik mijn build eindelijk eens kan afmaken. De enige Alphabrigde drops zijn altijd chest en mask die ik al zo goed als god rolled hebt.

Loop nu ook gewoon maar met 2 random gear set items rond met de beste stats in slot omdat ik gewoon niets beters krijg zodat ik ook daar geen 2 piece bonus bij elkaar kan krijgen.

Ook qua weapons is het lastig, wat is nu de beste combinatie voor Alphabrigde. Heb nu LVAOC/ FAMAS met destructive, responsive, uncomplicated, vicous, competent en brutal. En een MG5/ MG5 combinatie met deadly, brutal, skilled, destructive, swift, competent.

Farm nu een beetje doelloes de daily objectives, de daily mission en vaak nog 1 incursion en ben dan meestal wel klaar omdat ik weer niets nuttigs heb gehad. Laatst nog survival met 12 caches die ook allemaal sold zijn. Schiet niet echt op zo, het is lastig dat RNG niet echt wil meewerken.
Ik heb er ook vaak last van dat alleen datgene wat ik al heb of niet nodig heb in de loot zit. Het is mij op gegeven moment opgevallen dat als iets bij mij niet dropt ik het meestal bij de vendor kon kopen. Weliswaar zat daar nooit op wat ik wilde (bijvoorbeeld een armor roll) maar zodra ik het heb gekocht dropt het vrij snel vanzelf in het wild, inclusief armor.

PSN: Kjujay

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Of samenspelen met anderen en de loot delen, wat jij niet nodig hebt kan de ander mogelijk gebruiken en andersom ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Jirnsum
Nickrsd schreef op donderdag 29 december 2016 @ 12:48:
Wat is dat survival eigenlijk? En wanneer kan je daaraan beginnen? Ik vind er weinig info over.. is het een soort darkzone ?maar hoe enter je dat dan?
Survival is DLC. Als je het hebt kun je via de HUB (achterin de base) beginnen aan een rondje Survival. Je wordt dan ergens zonder spullen in de stad gedropt (ofwel: iedereen begint hetzelfde). Doel is om je richting de DZ te begeven terwijl je niet omkomt van ziekte en koude (of overhoop geknald worden door anderen). Je moet dus zoeken naar kleding, mats (om te craften in de safe houses), voeding, drinken en meds. In de DZ aangekomen moet je zoeken naar een partij anti-virals, een flare gun craften, en extracten. Klinkt eenvoudig, kan soms knap lastig zijn ;)

Vaak zijn HE pieces ivm de talents ook zeer goed bruikbaar, zelfs als de andere stats iets minder zijn. Wat voor mij wel werkt om goede HE gear (en met name die Savage gloves die jij wilt) te krijgen is het verkopen van je loot en sealed caches voor kopen. Heb ik een hele berg met gloves etc. uit gehad. (Backpacks over het algemeen alleen electronics, dat dan weer wel. :+ ) Met een paar rondjes Lexington of wat anders heb je zo 30 caches bij elkaar.

Als je beide combo's hebt kun je ze toch beiden proberen? Zie je zo welke beter is lijkt me.

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:27
NLxAROSA schreef op donderdag 29 december 2016 @ 15:07:
[...]

Vaak zijn HE pieces ivm de talents ook zeer goed bruikbaar, zelfs als de andere stats iets minder zijn. Wat voor mij wel werkt om goede HE gear (en met name die Savage gloves die jij wilt) te krijgen is het verkopen van je loot en sealed caches voor kopen. Heb ik een hele berg met gloves etc. uit gehad. (Backpacks over het algemeen alleen electronics, dat dan weer wel. :+ ) Met een paar rondjes Lexington of wat anders heb je zo 30 caches bij elkaar.

[...]

Als je beide combo's hebt kun je ze toch beiden proberen? Zie je zo welke beter is lijkt me.
Ja ik heb credits genoeg, maar het is zoveel werk om al die caches te openen te checken te sellen en weer je inventory te managen. Dat ik er meestal een stuk of 5-10 koop en meer niet per dag. Maar dat heeft me ook nog niets opgeleverd 8)7 Ik zat te denken aan resourcefull backpack met savage gloves of 2x striker voor de stability.

Ik denk dat AR sowieso de beter keus is voor wapens wegens de native armor damage en meer DPM/ hogere damage. Maar qua talents weet ik eigenlijk niet wat nu echt de ultimate talent rolls zijn en welke attachments ik nu het beste op me wapens moet zetten. Focus me nu vooral op HS damage.
jantje 2 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 15:52:
[...]

Ik denk dat AR sowieso de beter keus is voor wapens wegens de native armor damage en meer DPM/ hogere damage. Maar qua talents weet ik eigenlijk niet wat nu echt de ultimate talent rolls zijn en welke attachments ik nu het beste op me wapens moet zetten. Focus me nu vooral op HS damage.
HS damage stacken is prima. Verder CHC en CHD.

Ik wil zelf deze stack (PVE): Uncomplicated, Ferocious, Brutal, Deadly, Responsive en Destructive. Mis alleen nog Ferocious (heb nu Vicious). Voor PVP zou je Ferocious kunnen wisselen voor wat anders.

• The Outlaw
  • Niet online
Nickrsd schreef op donderdag 29 december 2016 @ 12:48:
Sinds gister weer is begonnen aan het spel. Heb de season pass al. Ben nu lvl 26 en darkzone 21.. moet je weer helemaal inlezen over hoe en wat..

Survival kun je aan beginnen. Hoef je niet eerst een x level voor te worden. Je moet een virus extracten uit de DZ. Maar voordat je daar aankomt crasht je helikopter en ben je je gear kwijt. Je zal weer op 0 beginnen en items moeten craften voordat je de DZ in kan. Survival enter je in de Terminal, aan de rechterkant naast de WVT en de HVT

• Tristan
Vanavond weer een potje survival gespeeld met o.a. The_Bash. We zijn er pijnlijk achter gekomen dat je die Hunters echt moet killen anders land de helicopter niet :( Helaas is dat wederom niet gelukt.

• The Outlaw
  • Niet online
Tristan schreef op donderdag 29 december 2016 @ 20:13:
Vanavond weer een potje survival gespeeld met o.a. The_Bash. We zijn er pijnlijk achter gekomen dat je die Hunters echt moet killen anders land de helicopter niet :( Helaas is dat wederom niet gelukt.
Probeer eens te extracten via het parkeerdek (DZ nummer mij even ontschoten), wacht in het trappenhuis en gebruik dat punt om de hunters uit te schakelen. Zo is het meermaals gelukt.

• Tristan
The Outlaw schreef op donderdag 29 december 2016 @ 20:23:
[...]

Probeer eens te extracten via het parkeerdek (DZ nummer mij even ontschoten), wacht in het trappenhuis en gebruik dat punt om de hunters uit te schakelen. Zo is het meermaals gelukt.
Daar zijn we al twee keer geweest. De eerste keer hadden we niet de armor en guns om iets tegen die hunters te beginnen en de tweede keer hadden we geen genoeg tijd meer :(

Survival is uitdagend! (ik ben benieuwd of dit blijft als het extracten wel lukt)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Nou vandaag weer een paar uurtjes in the division gestoken aangezien ik toch vakantie heb.

Begon op GS241 ofzo.. hoop nieuwe gear gevonden, enkel mijn gloves zijn nog 229 nu.. Heb al genoeg 256 gevonden maar niet met de juiste skillz dus ik wissel die nog niet in voorlopig denk ik zo haha.

Ook al erg veel wapens gevonden. Maar deze combi werkt voorlopig wel lekker. Wat het allermakkelijkste werkte met nieuwe gear vinden is behalve de straat af roamen gewoon maddison missie een paar keer doen op hard. Behalve gear ook mega veel XP wat ook weer leuke caches oplevert.

Afbeeldingslocatie: https://s28.postimg.org/jd3xj0wal/IMG_20161229_WA0007.jpg

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

• Jirnsum
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wivIEQPY7Z4uhMEh4Lh4ekxe/full.png

Weer een mooie ronde. Ik spawnde helemaal linksboven. Kwam daar redelijk snel in underground terecht. Klom zonder even goed te kijken een stuk riool in en stond oog en oog met zo'n cleaner baas...met alleen mijn handgun. Bij m langs gerend, en toen viel mijn oog op de wapenkist. Daar bleek een paarse M60 in te zitten. Daarmee kon ik m neerhalen voordat ik tenonder ging aan het feit dat ik verder nog helemaal niets verzameld had. Spannend momentje. Daarna op mijn gemak alles bij elkaar gezocht. Op het moment dat ik liep te zoeken naar een zesde cache begon iemand vlakbij een extract. Daarheen, en samen met hem en een ander drie hunters omgelegd. Daarna back to base. Blijft mooi dit :)

[ Voor 4% gewijzigd door Jirnsum op 29-12-2016 22:39 ]

• Paulus07
  • Niet online
arggg 44 minuten vol gehouden en kon die flare gun craften, dus op zoek naar een hideout. hoekje om, dood -_-

Flinke route nog kunnen afleggen en dus bijna bij die antivirus (gok dat je hem daarna moet extracten):

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/15723556_1317154474990196_938479246923109054_o.jpg?oh=db18171314f6127f43bc3ed6484e226a&oe=58E4D3D6

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/15723533_1317154694990174_619855232430722434_o.jpg?oh=3fd80c596b478e669e4021fd82546072&oe=58F4E092

Wel soms stressen met open stukken en nergens een BBQ te vinden om op te warmen. Heel je scherm bevroren :P

Oh en waarom die lange route? Dacht ik ga eens langs het hoofdkwartier. Zal vast wel binnen iets te halen zijn. Was het dicht 8)7 en liep vol met gele vijanden :O

[ Voor 11% gewijzigd door Paulus07 op 29-12-2016 22:46 ]

• Jirnsum
Paulus07 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 22:45:
arggg 44 minuten vol gehouden en kon die flare gun craften, dus op zoek naar een hideout. hoekje om, dood -_-

Flinke route nog kunnen afleggen en dus bijna bij die antivirus (gok dat je hem daarna moet extracten):

[afbeelding]

[afbeelding]

Wel soms stressen met open stukken en nergens een BBQ te vinden om op te warmen. Heel je scherm bevroren :P

Oh en waarom die lange route? Dacht ik ga eens langs het hoofdkwartier. Zal vast wel binnen iets te halen zijn. Was het dicht 8)7 en liep vol met gele vijanden :O
als er gelen lopen is er vast wat moois te halen. Check volgende keer ook eens dode andere players die in de buurt zijn. Ligt soms een prachtige stapel spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Zijn die dlc hun centen het echt waard? In de zin van replayable? of ben je er vrij snel klaar mee? Die survival mode klinkt wel leuk, beetje battle royale achtig zoals in arma 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 09:09:
Zijn die dlc hun centen het echt waard? In de zin van replayable? of ben je er vrij snel klaar mee? Die survival mode klinkt wel leuk, beetje battle royale achtig zoals in arma 3.
is natuurlijk persoonlijk maar voor mij is het antwoord ja, absoluut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Undergound heb ik twee keer gespeeld maar Survival is één van de beste DLC's die ik ooit heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Jirnsum schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 09:42:
[...]

is natuurlijk persoonlijk maar voor mij is het antwoord ja, absoluut
uiteraard kan je voornamelijk je mening erover geven maar dat zocht ik dan ook naar, meestal kan je wel merken of iets leuk is of alleen maar voor 1x te doen is en verder meh. Vooral survival lijkt me wel leuk maar underground meer de meh kant. Last stand krijg je dan uiteraard ook nog als je de season pass neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Ik heb Underground heel veel gespeeld in de periode voordat Survival uitkwam. Beide zijn totaal anders. Underground doe ik het liefst met een team, Survival het liefst solo. Voordeel van Underground is dat je "even een snel potje" kunt doen (omdat je kunt kiezen tussen 1 phase, 2 phase, of 3 phase scenario). Voor Survival moet je weten dat je minimaal een uur ongestoord kan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Survival, zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Scheve foto van de TV FTW maar goed.. Laatste item zojuist ook toegevoegd.. 256 gloves met AR dmg =)

Nu moet ik nog gear gaan tweaken.. sets compleet maken voor bonussen en betere mods voor de wapens en gear..

Maar al met al ben ik best tevreden :p

Afbeeldingslocatie: https://s29.postimg.org/z9awvw80n/20161230_135146.jpg

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Als je geen enkele set bonus haalt ben je denk ik beter af met de talenst van yellow gear eerlijk gezegd.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Bokkie schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 14:27:
Als je geen enkele set bonus haalt ben je denk ik beter af met de talenst van yellow gear eerlijk gezegd.
idd, iets minder armor met een set bonus is 10x beter dan die armor puntjes. Maar de basis is er en je krijgt snel genoeg extra set pieces mettertijd, al gaat het verkrijgen van een striker gloves met enigzins goede stats traaaaaaaaaag. :'( (lees ik zit nu nog op 229 gloves omdat die drop maar niet komt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

@tgr killer, je kunt beter wat minder DPS hebben en wat meer electronics.. Helpt niet alleen jezelf maar ook jouw teammates.. speel zelf met een alpha AR build 300k / 380 / 160

Dus iets meer electronic gear mods met armor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Had vooraf mijn bedenkingen, maar als ik zou de season pass halen nu hij nog in de sale is. Survival is veel leuker dan gedacht, en replayable! Met je squad of solo, je weet nooit of je het gaat halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Frank1973 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 15:24:
@tgr killer, je kunt beter wat minder DPS hebben en wat meer electronics.. Helpt niet alleen jezelf maar ook jouw teammates.. speel zelf met een alpha AR build 300k / 380 / 160

Dus iets meer electronic gear mods met armor
Engie wat hij hoeft te doen met die stats is een Specialized backpack pakken en hij zit al op de 130k sp denk ik

Ik run zelf een 2/2/1 verdeling op gear, maar dat komt omdat voor mijn talents 38xx electronics nodig heb.
Als je geen heavy sp build runt is bijna altijd een specialized backpack zat sp voor self heal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik heb nooit veel electronics gehad.. Ik speel ook 80% van de tijd alleen.. af en toe pak ik een random missie mee. En voor het alleen rond roamen werkt het best zo :p

Dark zone kom ik eigenlijk ook nooit.. tegen de tijd dat ik dat wil veranderen pas ik mijn gear wel weer aan :p

Had altijd wel wat electronics gear in mijn stash liggen maar dat is maanden geleden dus moet daar nog wat nieuwe stuffs voor vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stervis
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-09 18:05
Waar moet ik zoeken voor een actieve spelersgroep?

Moo, I say.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jirnsum
stervis schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 19:25:
Waar moet ik zoeken voor een actieve spelersgroep?
Zie in het roze gedeelte hieronder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
Even een vraagje, nu heb ik het geluk dat mij met de kerstdagen een PS4 ten deel is gevallen. Een mooie loot zo onder de kerstboom. Met dank aan de vrijgevige schoonouders, die het een leuk kado vonden voor de kleinkinderen.... Maar goed, als fervent pc speler van the Division heb ik natuurlijk het fenomeen ook aangeschaft voor op de PS4.

Vrouw van huis, kids op bed, PS4 aan en genieten, dat dacht ik tenminste.... Want A:je moet natuurlijk overnieuw beginnen (dat is nog niet zo erg), maar B: ik wordt aan barrels geschoten omdat ik loopt te klooien met de controller.

Richten gaat alsof je door een bak modder heen moet, elke keer als ik boven de dekking uitkom om even te richten op een NPC, heb ik al een paar blauwe bonen te pakken. Ik ben nog nooit zo vaak dood gegaan in de eerste missie. |:(

Kortom ik doe iets fout, instelling controller aangepast, naar klassiek, respons camera aangepast, richthulp : ja. Maar de crosshair is zo lastig op het target te brengen dat ik steeds het loodje leg. :(

Na een uur heb ik de overstap gemaakt voor een potje survival op de PC. Maar het moet toch mogelijk zijn om op de PS4 ook enigszins wat rendement te halen uit een uurtje prutsen. :'(

Wie kan mij op weg helpen met tips (oja veel oefenen komt wel goed, de komende tijd)

Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
whoa potje survival en de ene na de andere gun kwam ik tegen :D

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/15799865_1318671274838516_5743594034955750192_o.jpg?oh=093c990fd400b3a24e9f5ad1e800f942&oe=58F267FD

3 meter in de DZ en direct groepje paarsen gasten en dood :X Kon geen kant op toen ik die DZ in sprong. Heel fijn :(

Wat is trouwens het grote verschil tussen PVP en PVE in survival?
Kom je met PVE nooit andere spelers tegen? Zie wel hun loot namelijk als ze dood zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Laatst online: 02:14
Paulus07 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 22:18

Wat is trouwens het grote verschil tussen PVP en PVE in survival?
Kom je met PVE nooit andere spelers tegen? Zie wel hun loot namelijk als ze dood zijn.
Je komt in beide speltype spelers tegen, alleen in PVP kun je ook elkaar neer schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Paulus07 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 22:18:

3 meter in de DZ en direct groepje paarsen gasten en dood :X Kon geen kant op toen ik die DZ in sprong. Heel fijn :(
Als je met bovenstaande config de DZ in loopt snap ik dat je zo om gaat ja. Je hebt iets betere spullen nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Jirnsum schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 22:33:
[...]

Als je met bovenstaande config de DZ in loopt snap ik dat je zo om gaat ja. Je hebt iets betere spullen nodig ;)
Klopt. Maar dacht probeer het een keer :P doel was ook om de DZ in te gaan wat al een uitdaging was om er uberhaupt te komen van helemaal rechtsonder uit de map :S
Dennis_k schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 22:32:
[...]

Je komt in beide speltype spelers tegen, alleen in PVP kun je ook elkaar neer schieten.
Ah k. maar met PVE kan je ze niet neerknallen maar wel als groepje rondlopen dus? (als je ze ziet tenminste, op de map zag ik namelijk geen iconen etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
PVE staat voor Player vs Environment. Je speelt dus tegen de computer. PVP staat voor Player vs Player. Daarbij speel je naast dat je tegen de computer speelt ook tegen andere spelers. PVP is echt een stuk lastiger en soms zelfs frustrerend als je weer wordt neergemaaid. Als je net begint met Survival kan je het beste voor PVE kiezen, het is namelijk al moeilijk genoeg om te extracten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

The bash, een maatje en ik. Voor mij poging 4. En nogsteeds faal

Blijft evengoed leuk ✌

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fijne blueprints deze week: http://rubenalamina.mx/the-division-weekly-vendor-reset/

Blueprints: ACR, Holster, FA én ST mods. Die holosight weet ik niet helemaal zeker wat hij kan rollen qua secondaries, maar CHC is alvast goed, als daar nog CHD en HS bij kan dan is hij top.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 13-09 10:04
NLxAROSA schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 11:48:
Fijne blueprints deze week: http://rubenalamina.mx/the-division-weekly-vendor-reset/

Blueprints: ACR, Holster, FA én ST mods. Die holosight weet ik niet helemaal zeker wat hij kan rollen qua secondaries, maar CHC is alvast goed, als daar nog CHD en HS bij kan dan is hij top.
CHC, CHD en HS zijn alle 3 mogelijk.
Tabblad iLVL34 weapon mods:
https://docs.google.com/s...-xarH3ZpNxPCX218/pubhtml#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
tommy2005 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 21:38:
*knip*
Wie kan mij op weg helpen met tips (oja veel oefenen komt wel goed, de komende tijd)

Alvast bedankt!!
Ik vrees toch vooral veel oefenen. en gewoon betere gear vinden. Die eerste missie werd ik in mijn 1tje ook aan gort geschoten. Daarna met een team gedaan en dat ging al 20x beter.. En een controller moet je liggen.. Ik speel niet veel pure shooters op een console dat lukt mij echt niet.. The Division of TLOU gaat dan wel weer aardig.. Op de xbox360 kon ik er helemaal niks van.. de ps4 controller ligt me al veel beter.

Ik heb enkel een level30 max character anders had ik wel wat missies met je mee gelopen..

Well damn.. even nieuw character aangemaakt.. jezus wat ga je snel dood als lvl5.. 3x raak worden gesloten en je ligt om.. verschrikkelijk xd

[ Voor 8% gewijzigd door TgR_KILLER op 31-12-2016 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
arggggg 1,5 uur in survival.
In de DZ, kon nergens een flare gun craften, dacht oke dan zal ik hem al wel hebben ofzo...
Naar extraction point na ophalen antivirus.

Je moet een flare gun extracten. euhhhh
Met veel lomp geweld naar de hideout flare craften. Weer terug naar extraction point.

Flare de lucht in. Gast neerknallen. 30 seconde op de teller voor heli.

BAM dood door een hunter. -_- :X :r

Wth is een hunter en waar komt die opeens vandaan dan :S

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/15844359_1320065274699116_1312027126480815075_o.jpg?oh=82515df32bf3438826ac5b67c960b9a9&oe=5924A52B

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/15776773_1320065458032431_8688638691392828046_o.jpg?oh=6e09d17f24e3a767008481bac30d22db&oe=58EF0570

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/15732240_1320065588032418_6386465954365299021_o.jpg?oh=9f6c3a17359d126b6427c3d2f8bad9f4&oe=58E56779

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Hunters zijn de A.I spelers die rondom de extractions te vinden zijn. Ze zijn zo ingesteld dat ze net als normale spelers reageren. En kunnen je skills jammen waardoor je die niet kan gebruiken. Raadzaam is om de extraction aan te vragen en dan in een hoekje gaan zitten waar de hunters niet kunnen komen, en die je kan verslaan.

Ze laten loot vallen mocht je ze weten te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
En meer paars craften!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stuupje
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-08 00:46
Ik begin tegen het probleem aan te lopen waarbij ik niet meer weet hoe en waar ik mijn character kan laten verbeteren. Ik hoor mensen vaak genoeg roepen dat ze ~450k toughness en 370k DPS hebben, al heb ik totaal geen idee hoe ik dat ook kan krijgen.

Build is AlphaBridge, met Specialized pack en Savage gloves, zie screenshot hieronder.

Alle mods zijn met armor, waarbij Chest een electronics-mod heeft (ook armor) om gun-bonus te activeren.

Wie-o-wie heeft er tips? _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://section-9.io/images/end_of_december_build_hdt.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Stuupje schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 20:39:
Ik begin tegen het probleem aan te lopen waarbij ik niet meer weet hoe en waar ik mijn character kan laten verbeteren. Ik hoor mensen vaak genoeg roepen dat ze ~450k toughness en 370k DPS hebben, al heb ik totaal geen idee hoe ik dat ook kan krijgen.

Build is AlphaBridge, met Specialized pack en Savage gloves, zie screenshot hieronder.

Alle mods zijn met armor, waarbij Chest een electronics-mod heeft (ook armor) om gun-bonus te activeren.

[afbeelding]
Welke world tier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuupje
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-08 00:46
World Tier 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

[afbeelding]
Niet op dps letten, is een bloated number, het zegt wel iets, maar niet zoveel als je zou denken.
Ik run nu zelf met 355/373/119

mijn set is 4ab/2striker voor de stability

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023

[afbeelding]
Minder firearms speccen als je voor PVP gaat, dan moet je 4970 firearms om alleen je talents te unlocken verder alles in stamina. En als het goed is moet je helemaal niks in electronics speccen, als je dat wel moet dan heb je verkeerde talent op je wapen als je het mij vraagt. Tenminste dit geldt voor de Alpha bridge assault rifle variant. Ga je pve dan kan je wat meer firearms ipv stamina speccen met je mods omdat je dan geen 450k+ toughness nodig hebt.

Edit, en natuurlijk de juiste mods kiezen op je wapen en juiste stats op je gear :)

[ Voor 4% gewijzigd door kidicoke op 31-12-2016 22:58 ]

Pagina: 1 ... 30 ... 47 Laatste

Let op:
Dit topic is voor The Division deel 1 (uit 2016). Het grote The Division 2 (uit 2019) topic vindt je hier

Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen.

Tweakers zijn van nature behulpzaam en staan sterker in een groep(+300 agents). Om deel uit te maken van deze groep elite-Tweakers-agents, dien je het aanmeldformulier in te vullen. Bezoek vervolgens ons safehouse [#1] [#2] (via discord) voor hulp, slowchat, RA en vormen van party.