Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Xecuter NL schreef op woensdag 21 december 2016 @ 08:52:
[...]

Zoals hierboven gezegd is het zeer waarschijnlijk geen World tier 5. Toen ik net met mijn alt lvl 30 was schrok ik ook van mijn thoughness...maar dat was nog op T1 ;w
Wat houdt dat in? World Tier? Ik ben geheid T1 want ik ben nog maar net lvl 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
vind je online een ps4 season pass voor 29 euri met global region........ out of stock :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Paulus07 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 09:20:
vind je online een ps4 season pass voor 29 euri met global region........ out of stock :(
Scheisse.

En als het geen wt5 is snap ik het wel.

Mooie build jongens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Laatst online: 17-09 11:42
Tristan schreef op woensdag 21 december 2016 @ 09:20:
[...]

Wat houdt dat in? World Tier? Ik ben geheid T1 want ik ben nog maar net lvl 30.
Als je je map opent, dan zie je links bovenin je World Tier. Deze kan je aanpassen zodat je in elke world tier loot krijgt met een bij de world tier horende gear score. Tier 5 krijg je 256 gear score loot. Het level van de boeven gaat ook omhoog, dus het wordt moeilijker ;)

Alles schaalt mee, dus ook je vendors, Underground en random loot drops van vijanden. Als je gear score 230+ is zou ik lekker op T5 gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runner83
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-08 17:52
Maar nu de grote vraag wie is Michel op tweakers ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Michel8704
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 07:47
runner83 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 09:29:
Maar nu de grote vraag wie is Michel op tweakers ;)
Uhhh ik ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:31
runner83 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 08:08:
Opstaan deed vanochtend toch wel een beetje pijn.
Ik verbaas me altijd een beetje hoe snel je een paar uur verder bent in TD. Even de daily challenging doen, terug naar BO, loot bekijken en evt wat aanpassingen doen qua scopes e.d., even de gratis spulletjes oppikken in de BO, craften rerollen en hop voor je t weet is t alweer laat :)
Denk toch een goed teken als je bezig bent en de tijd gaat snel... geen verveling!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Xecuter NL schreef op woensdag 21 december 2016 @ 09:26:
[...]

Als je je map opent, dan zie je links bovenin je World Tier. Deze kan je aanpassen zodat je in elke world tier loot krijgt met een bij de world tier horende gear score. Tier 5 krijg je 256 gear score loot. Het level van de boeven gaat ook omhoog, dus het wordt moeilijker ;)

Alles schaalt mee, dus ook je vendors, Underground en random loot drops van vijanden. Als je gear score 230+ is zou ik lekker op T5 gaan spelen.
Aahhh ik ben level 240+ geloof ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 19:36
Thanks aan degenen hierboven die de link maakten tussen Toughness en World Tier. Dat verklaart inderdaad een hoop :)

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runner83
JohnnyV76 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 10:09:
[...]

Ik verbaas me altijd een beetje hoe snel je een paar uur verder bent in TD. Even de daily challenging doen, terug naar BO, loot bekijken en evt wat aanpassingen doen qua scopes e.d., even de gratis spulletjes oppikken in de BO, craften rerollen en hop voor je t weet is t alweer laat :)
Denk toch een goed teken als je bezig bent en de tijd gaat snel... geen verveling!
Ja klopt en daarnaast natuurlijk dat Tristan 30 moest halen voordat we offline mochten van em :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 08:15:
Hoe kom je eigenlijk aan ilvl34 mods met armor erop? zitten die bij de DZ vendors? Heb ook een blueprint gekocht voor een ilvl34 firearms mod dus kan ook een kwestie zijn van een bergje van die dingen craften en hopen dat je armor rolled?
Vendors iedere week in de gaten houden: http://rubenalamina.mx/the-division-weekly-vendor-reset/
Maar eigenlijk heb ik al mijn mods met 260+ armor via loot en caches gekregen. LZ bosses droppen veel gear/performance mods en ook uit de sealed caches komen ze veel.
Crafting is teveel RNG en ik heb zelf het idee dat armor een lagere weging heeft dan andere stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Thanks. Die mods staan wel hoog op het verlanglijstje. Ik ben vanaf morgen tot en met 8 januari vrij (woohoo) dus kan de komende tijd lekker wat farmen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
NLxAROSA schreef op woensdag 21 december 2016 @ 12:13:
[...]

Crafting is teveel RNG en ik heb zelf het idee dat armor een lagere weging heeft dan andere stats.
Wat je zegt, crafting heb ik over het algemeen 5x nodig voordat er iets degelijks uitkomt.
Vendors vind ik over het algemeen dat de talents drama zijn en dus de kosten niet waard.
Gisteren toevallig voor het eerst het rondje bosses gedaan en gelijk overspoeld met items/mods.
Waaronder een named weapon en gloves. Werkte beter dan daily/weekly missions runnen.
Vanavond nog maar een keer. :D

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 09:12

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

Bokkie schreef op woensdag 21 december 2016 @ 07:05:
[...]

FU, fuck Lexington, fuck Larae Barret ... :(

Maar grats Ik heb alles voor een full HE set behalve,,... barrets chest ;(
Hoeveel runs heb je ongeveer gedaan denk je?

[...]

Dat is geen WT5 denk ik :)
Ik denk een run of 5 na de update. Daarna nog een hoop keren, maar verder ook niks meer gekregen.
Net zo met de MDR, maat van me 3x al, ik nog geen 1. Sowieso bijna nooit een named uit survival.

Uplay: Red--Death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:18
Mensen die zin hebben om vanavond een rondje World Bosses te lopen met mij? :) (PS4)

[ Voor 3% gewijzigd door KaiseRRuby op 21-12-2016 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:42
KaiseRRuby schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:08:
Mensen die zin hebben om vanavond een rondje World Bosses te lopen met mij? :) (PS4)
Als mijn schoonvader me vrij geeft vanavond en lets say je niet voor half 8 begint. Abosluut :9

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runner83
KaiseRRuby schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:08:
Als ik optijd on ben tuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Wat is wijsheid bij survival?

Zo veel mogelijk gear farmen en daarna de DZ in gaan? Of ASAP extracten?

Die flare kun je die alleen in de DZ craften?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
Frank1973 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:44:

Die flare kun je die alleen in de DZ craften?
Je moet een basic virus filter maken om Dark Zone te kunnen betreden. Je moet een flare gun maken m.b.v. Division Tech in Dark Zone om te kunnen extracten. Dus je kunt niet even snel door naar de Dark Zone en extracten.
De enige manier om te kunnen extracten zonder flare gun is wanneer een andere agent een extraction start en dat je dan mee gaat in zijn helikopter zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Br3wmaster schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:27:
[...]

Als mijn schoonvader me vrij geeft vanavond en lets say je niet voor half 8 begint. Abosluut :9
Hoe kan ik het beste met jullie in contact komen? Mijn PSN gamertag is: KaiseRRuby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
KaiseRRuby schreef op woensdag 21 december 2016 @ 16:25:
[...]

Hoe kan ik het beste met jullie in contact komen? Mijn PSN gamertag is: KaiseRRuby.
Heb je een request gestuurd. Ben als het goed is vanaf 19:15 online. Als dat de laat is ben ik ook wel in om wat andere dingen te farmen. Mis nog het nodige voor mijn tank build :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Wat is tegenwoordig de go to sniper rifle? ik kom niet hoger dan 65k op dit moment, of moet je dan de derp zone in?

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

ZO vanavond ff KILL

Heb zo'n dag gehad waar alles fout ging :(
Moet frustatie wegknallen

Mijn ge-optimizede PvE farm build:

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/suuhwo.png

120% Kill xp en nog redelijke thougness :D
SouLLeSSportal schreef op woensdag 21 december 2016 @ 16:38:
Wat is tegenwoordig de go to sniper rifle? ik kom niet hoger dan 65k op dit moment, of moet je dan de derp zone in?
De M44 en de M700 zijn erg goed vind ik

[ Voor 38% gewijzigd door kihon op 21-12-2016 16:41 ]

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Lol kom ik aan met 3400 firearms als hoogste skill 8)7 granted ik zit nog maar op 182 en enkele 204 skill level armors.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

SouLLeSSportal schreef op woensdag 21 december 2016 @ 16:42:
Lol kom ik aan met 3400 firearms als hoogste skill 8)7 granted ik zit nog maar op 182 en enkele 204 skill level armors.
Gewoon een keer met ons (de discord peeps) meedoen, zit je zo op GS256
Daarna gewoion relaxed je build afmaken

Hoe goed dat dan is...tja... laten we het daar maar niet over hebben ;(

(looking at you, scrubs who just wear everything thast gives 'em a higher nuber, cuz Numbers :9~ ) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Frank1973 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:44:

Gear farmen, deconstructen, mats gebruiken voor craften en zorgen dat je volledig paars gegeared bent voordat je de DZ in gaat (let wel op dat je ook meds zoekt). Met alleen blauwe gear is het ingewikkeld vechten tegen de hunters (laat staan met groene gear).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runner83
kihon schreef op woensdag 21 december 2016 @ 16:39:
ZO vanavond ff KILL

Heb zo'n dag gehad waar alles fout ging :(
Moet frustatie wegknallen

Mijn ge-optimizede PvE farm build:

[afbeelding]

120% Kill xp en nog redelijke thougness :D

[...]

De M44 en de M700 zijn erg goed vind ik
Ik voel met je mee precies dezelfde dag gehad straks alles weg knallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 18:37

l3p

www.^.nl

Sinds de update, iedere dag de daily's, verschillende Boss runs, ik denk al 50x Lexington gedaan .. nog steeds geen Barret 8)7 |:(

Deze week wel dit (maar kan er weinig mee)
2x Ferro's Oxygen Mask
1x NinjaBike Messenger Bag
2x Thompson M1928

Gister wel heerlijke AB gloves erbij

Ik heb geen vaste tijden maar mag graag 's avonds ff knallen 'L3p.nl' (op PC uiteraard :9 )

[ Voor 13% gewijzigd door l3p op 21-12-2016 18:15 ]

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

En aan de andere kant van het spectrum hebben we heel de wereld die huilt omdat de nieuwe Mario game 10€ kost. Ik word blijkbaar oud !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Br3wmaster schreef op woensdag 21 december 2016 @ 16:31:
[...]

Heb je een request gestuurd. Ben als het goed is vanaf 19:15 online. Als dat de laat is ben ik ook wel in om wat andere dingen te farmen. Mis nog het nodige voor mijn tank build :9
Ik ben overal voor in. Ben zelf vooral op zoek naar named spullen of naar alphabridge spul, maar vind het ook gewoon leuk om rond te lopen.

Ben er denk ik zelf ook vanaf half 8. Nog meer mensen die aan willen haken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jirnsum
Voor de grap inderdaad even mijn character bekeken in WT5 (boven) en WT1 (onder). Heeft inderdaad een tikje invloed op toughness :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/OUt23sflgKaE7YuA30uMJPp5/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/SPnXuoe7uVF9hrZjNw7315FT/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Met zijn 2en nog over, mijn maat heeft nog 1 minuut te leven.. extration duurt 3 min dus tel uit je winst..

Dat ging ik dus even niet redden in mijn eentje.. jammer, maar toch mij 1,5 uur vermaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 18:37

l3p

www.^.nl

Jirnsum schreef op woensdag 21 december 2016 @ 21:02:
Voor de grap inderdaad even mijn character bekeken in WT5 (boven) en WT1 (onder). Heeft inderdaad een tikje invloed op toughness :P

[afbeelding]

[afbeelding]
Sta meer te kijken van de 135M credits :9
(337 basic cashes - 6000 Phoenix credits)

Ging trouwens lekker vlot incursion op heroic ;)

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
l3p schreef op woensdag 21 december 2016 @ 22:01:
[...]

Sta meer te kijken van de 135M credits :9
(337 basic cashes - 6000 Phoenix credits)
Ik verkoop de zooi meestal, omdat stashes van mats vol zitten. En hoewel het kopen van een cache 1 druk op de knop is, heb ik geen zin om meer dan 300 keer lang op de F te drukken, backpack om de 10 caches leeg te gooien, etc. Ga dan liever missions oid doen ;)
Ging trouwens lekker vlot incursion op heroic ;)
Was lachen. Ik dacht trouwens dat ie gewoon challenging was :P
Frank1973 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 21:58:
Met zijn 2en nog over, mijn maat heeft nog 1 minuut te leven.. extration duurt 3 min dus tel uit je winst..

Dat ging ik dus even niet redden in mijn eentje.. jammer, maar toch mij 1,5 uur vermaakt..
Je raakt er steeds meer bedreven in ;) Was dat trouwens PVP of PVE? Als tip: indien je alleen begint kom je ook op een server waar alleen maar solo players in zitten. Anders kom je op een server met teams. Kan weleens wat uitmaken ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Jirnsum op 21-12-2016 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel8704
Er zitten toch nog wel wat glitches in Survival geloof ik. Vooral degene waarin je dood kan gaan zonder ook maar een kogel te hebben gekregen van een NPC slaat mijn inziens totaal nergens op. Beetje jammer... moet wel zeggen dat survival mij wel erg trekt! Het speelt erg lekker weg en vereist andere tactics! Ook wat tips en tricks gevonden op Reddit die nog zouden kunnen helpen. Denk aan 1633 x 3048 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Michel8704 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 23:02:
Er zitten toch nog wel wat glitches in Survival geloof ik. Vooral degene waarin je dood kan gaan zonder ook maar een kogel te hebben gekregen van een NPC slaat mijn inziens totaal nergens op. Beetje jammer... moet wel zeggen dat survival mij wel erg trekt! Het speelt erg lekker weg en vereist andere tactics! Ook wat tips en tricks gevonden op Reddit die nog zouden kunnen helpen. Denk aan 1633 x 3048 😋
je bedoelt doodgaan van de kou of de ziekte? dat is toch geen glitch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel8704
Jirnsum schreef op woensdag 21 december 2016 @ 23:13:
[...]

je bedoelt doodgaan van de kou of de ziekte? dat is toch geen glitch?
Nee dat klopt, maar dat was ook niet aan de hand. Ik kom een npc tegen, ga rechtsomkeert en hij ziet me en poef ik ben dood? Zonder schot of wat dan ook....

Of npc's die zomaar ineens op je spawnen? Zie dan maar eens weg te komen...

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:28
Heb op diverse sites gezocht maar kan het niet echt vinden....

Gear/wapens die je vind met Survival mode (of verdiend, of wat dan ook), kan je die ook gebruiken in de reguliere spelmode?

PSN: Maichel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Maichel schreef op donderdag 22 december 2016 @ 09:19:
Heb op diverse sites gezocht maar kan het niet echt vinden....

Gear/wapens die je vind met Survival mode (of verdiend, of wat dan ook), kan je die ook gebruiken in de reguliere spelmode?
Nee, alleen de caches neem je mee. En de Gear die daar uit komt is voor de reguliere spelmodus. Alles wat je verder craft of vindt is weg aan het einde van de ronde.

• Xecuter NL
Wat bedoel je hiermee?

• agoNITE
  • Laatst online: 13-09 10:04
Ik vermoed een locatie op de map. Ik weet niet elke manier om de coördinaten zichtbaar te maken. Maar als je bijvoorbeeld een plek op de kaart selecteert en vervolgens deselecteert, komen er kleine coördinaten bij te staan.

Voorbeeld: https://cdn.division.zone...oss-locations-colored.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door agoNITE op 22-12-2016 10:10 ]

• Br3wmaster
Gister een gezellig rondjes bosses gedaan met 2 mede tweakers. Helaas moest ik de campange wat eerder stoppen maar dat mocht de pret absoluut niet drukken.

Hopelijk dat we morgen avond met een heel Tweakers team wat bosses kunnen omleggen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

rsnubje schreef op woensdag 21 december 2016 @ 12:45:
[...]

Ik denk een run of 5 na de update. Daarna nog een hoop keren, maar verder ook niks meer gekregen.
Net zo met de MDR, maat van me 3x al, ik nog geen 1. Sowieso bijna nooit een named uit survival.
damn...

Ik ook een run of 5.. per dag elke dag sinds 1.4.... >_<
Wel een shitload aan named gloves gekregen en een paar messenger ninja bags uit de DZ, maar nog steeds geen Barret's

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Dinsdagavond eindelijk GS 256 behaald, omdat er eindelijk een keer interessante Knee Pads gedropt werden bij een missie of in een cache.

Nu eindelijk beginnen aan de echte build. Voor de rest nog druk bezig met Daily Quests en Lexington (Barret schijnt interessant te zijn). Verder hoop ik op een prijsverlaging van de Season Pass op PS4. Wellicht dat er vandaag nieuwe weekendaanbiedingen volgen...

• Jirnsum
Bokkie schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:55:
[...]

damn...

Wel een shitload aan named gloves gekregen en een paar messenger ninja bags uit de DZ, maar nog steeds geen Barret's
Don't feel bad: ik speel dagelijks (dailies, weeklies, underground en survival), en ben nog niet één van die pieces tegengekomen ;) Zoals ik een pagina of 2 terug zei dropte mijn eerste named weapon ooit slechts een paar dagen geleden :P

• kidicoke
Ik speel sinds twee dagen en nu level 22 en ben helemaal hooked :P . Ga de season pass sowieso halen, hoop alleen nog op een korting voor de PS4 de komende dagen. Ik speel eerst ff rustig de story en side missions uit en dan ben ik ook heel erg benieuwd naar de darkzone en alles. Mochten mensen op de PS4 in zijn voor teamup wanneer ik lv 30 ben voeg me gerust toe :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McWolf82
Eindelijk, server maintenance heeft een vervelende bug opgelost voor Lexington Event Center:

"Fixed a bug where Larae Barrett's loot would get stuck on the Balcony. Now if she is killed on the Balcony, the loot will spawn by the player."

• Br3wmaster
McWolf82 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 12:54:
Eindelijk, server maintenance heeft een vervelende bug opgelost voor Lexington Event Center:

"Fixed a bug where Larae Barrett's loot would get stuck on the Balcony. Now if she is killed on the Balcony, the loot will spawn by the player."
Op de PS4 kon je haar in ieder geval nog wel looten maar scheelt nu wel een stukje lopen :)

• Jirnsum
McWolf82 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 12:54:

Gelukkig kon je die loot dan alsnog krijgen door de muur heen (nadat je naar boven gelopen was over de trap rechts ;)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ook niet altijd, alleen als ze inderdaad in die hoek gekilled was
ook wel paar keer meegemaakt dat het meer in het midden lag en je er dus net niet bij kon :(

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McWolf82
Bokkie schreef op donderdag 22 december 2016 @ 13:11:
Ook niet altijd, alleen als ze inderdaad in die hoek gekilled was
ook wel paar keer meegemaakt dat het meer in het midden lag en je er dus net niet bij kon :(
Inderdaad, daarnaast vind ik dat ze het 'bulletproof vest' gewoon in DZ beschikbaar moeten maken. Ben het wel een beetje zat om elke keer Lexington Event Center te spelen of te hopen dat het vest in een Field Proficiency/Survival Cache zit.

• Sjoerd001
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:30
Zo, ja dat is irritant ja die sniper in Lexington. Heb ook een keer gehad dat we haar niet konden killen. Moesten we dus allemaal de missie opgeven.

Heb qua named gear het masker van Ferro en die Ninja Messenger Bag. Qua wapens de Midas, Caduceus en Pakhan. Dropped inderdaad niet heel vaak.

Als je snel gear wilt farmen doe ik altijd rondjes DZ06 met een team. Maar ook daily's aflopen of een rondje bosses (nog thnx trouwens voor die routebeschrijving paar paginas terug :) )

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Een vriend en ik spelen vaak co-op games. Dankzij het Free-Weekend van vorige week is ons oog nu op deze game gevallen. Wij vonden het beiden wel een leuke game, maar we vroegen ons af of het spel helemaal speelbaar is in co-op? Wordt je later niet 'verplicht' om met meerdere mensen te spelen?

Ik neem aan dat het 'raiden' end-game niet met 2 kan, maar dat is op zich geen probleem. Zolang we het verhaal maar volledig samen kunnen spelen. :) Is er end-game iets dat je wel met 2 kan doen? Hoelang doe je gemiddeld over de campaign?

Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:27
Asskicker schreef op donderdag 22 december 2016 @ 14:56:
Een vriend en ik spelen vaak co-op games. Dankzij het Free-Weekend van vorige week is ons oog nu op deze game gevallen. Wij vonden het beiden wel een leuke game, maar we vroegen ons af of het spel helemaal speelbaar is in co-op? Wordt je later niet 'verplicht' om met meerdere mensen te spelen?

Ik neem aan dat het 'raiden' end-game niet met 2 kan, maar dat is op zich geen probleem. Zolang we het verhaal maar volledig samen kunnen spelen. :) Is er end-game iets dat je wel met 2 kan doen? Hoelang doe je gemiddeld over de campaign?

Thanks!
In principe is momenteel alles nog in co-op te spelen, zelfs de endgame incursions en alle DLC. Alles scaled naar het aantal spelers. Of alle incursions met z'n tweeën goed te doen is weet ik niet, maar het is wel mogelijk.

het levelen van 1-30 duurt denk ik zo'n 20-30 uur denk ik zo als je gewoon normaal speelt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Asskicker schreef op donderdag 22 december 2016 @ 14:56:

Thanks!
Zoals jantje al aangaf boven mijn reactie kan je gewoon het hele spel met 2-man blijven spelen.
De enemies scalen inderdaad naar hoeveel man in je party zit. (hoeveelheid enemies en de HP van de enemies worden meer)

Alles is in principe solo/co-op te doen (mits je goed gegeared bent ;)
Alhoewel sommige dingen makkelijker zijn met meerdere mensen

• Jirnsum
kihon schreef op donderdag 22 december 2016 @ 16:21:
[...]

Alles is in principe solo/co-op te doen (mits je goed gegeared bent ;)
Alhoewel sommige dingen makkelijker zijn met meerdere mensen
Ik durf te zeggen dat ondanks mijn prima gear ik een Heroic Incursion voor mezelf onmogelijk vind in solo ;)

• cinzano99
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-11-2023
Bokkie schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:55:
[...]

damn...

Vanmiddag ff lexington gefarmed en kreeg deze vest twee keer, een keer uit een prof. cache en een keer als eind drop.

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

cinzano99 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 17:52:
[...]

Vanmiddag ff lexington gefarmed en kreeg deze vest twee keer, een keer uit een prof. cache en een keer als eind drop.
These kinda people who are loved by RNGezus... 8)7 |:( leave some for us "normal" peeps

Maarre gratz denk ik, mag ik er nu 1 >:)

• Michel8704
agoNITE schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:08:
[...]

Ik vermoed een locatie op de map. Ik weet niet elke manier om de coördinaten zichtbaar te maken. Maar als je bijvoorbeeld een plek op de kaart selecteert en vervolgens deselecteert, komen er kleine coördinaten bij te staan.

Voorbeeld: https://cdn.division.zone...oss-locations-colored.jpg
Kijk, jij snapt 'm! ;) be warned though... er lopen wat stevige enemies rond. Het is een tunnel die van de coordinaten op de map naar de DZ loopt, aldus reddit.

Ik was kansloos bij de eerste npc die ik tegen kwam, wellicht voor een groepje of een beter gegearde. Je hebt iig geen last van de kou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0Uev8Os.jpg
Heb nu iets minder DPS maar meer Touchness. Ik heb eigenlijk nog named gloves nodig en Devision Tech wapens. Krijg je die alleen in DZ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Skulls MC Gloves droppen van LZ nameds. Heb ik er al vier van gehad in ieder geval. :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
PS4 season pass in de aanbieding in de store.

ipv 39,99 nu 29,99

https://store.playstation...=STORE-MSF75508-JANSALE17

[ Voor 40% gewijzigd door Paulus07 op 23-12-2016 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Michel8704 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 20:51:
[...]

Kijk, jij snapt 'm! ;) be warned though... er lopen wat stevige enemies rond. Het is een tunnel die van de coordinaten op de map naar de DZ loopt, aldus reddit.

Ik was kansloos bij de eerste npc die ik tegen kwam, wellicht voor een groepje of een beter gegearde. Je hebt iig geen last van de kou.
1633 x 3048.. iets specifieker/linkje? Ben wel benieuwd, dacht dat we inmiddels alle plekjes wel hadden gevonden met het groepje waar ik Survival mee doe :P
Of is het gewoon een metro met stukje tunnel ofzo?

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 23-12-2016 09:57 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel8704
Angeloonie schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:57:
[...]

1633 x 3048.. iets specifieker/linkje? Ben wel benieuwd, dacht dat we inmiddels alle plekjes wel hadden gevonden met het groepje waar ik Survival mee doe :P
Of is het gewoon een metro met stukje tunnel ofzo?
https://www.reddit.com/r/...oute_for_solo_and_groups/ ;)
+ de coordinaten die ik gegeven heb (bij de construction site zit ergens de manhole).

Hope this helps!

Edit: kleine correctie: coordinaten moeten zijn ( ik sta nu precies tegen het gat naar beneden aan) 1746x3051.
Je kunt deze tunnel ook 'testen' door in de normale spelmodus even te gaan kijken.

[ Voor 15% gewijzigd door Michel8704 op 23-12-2016 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Michel8704 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 10:02:
[...]

https://www.reddit.com/r/...oute_for_solo_and_groups/ ;)
+ de coordinaten die ik gegeven heb (bij de construction site zit ergens de manhole).

Hope this helps!

Edit: kleine correctie: coordinaten moeten zijn ( ik sta nu precies tegen het gat naar beneden aan) 1746x3051.
Je kunt deze tunnel ook 'testen' door in de normale spelmodus even te gaan kijken.
Cheers, ff kijken binnenkort. Spawn wel 90% van de tijd links dus zal wel even duren voordat ik er ben.
Nadeel is natuurlijk wel dat je niet kan craften, pas aan het einde van de tunnel kun je weer een safehouse zoeken. :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik heb gisteravond met de pass in mn winkelwagentje gestaan maar toch besloten nog heel even te wachten, want €40,- is toch een aardig bedrag. Blij dat ik gewacht heb!

Wie wil er binnenkort een rondje DZ met me doen. Ik denk dat ik er klaar voor ben..

[ Voor 8% gewijzigd door Tristan op 23-12-2016 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Tx!

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:01
Zojuist deze game gekocht op de Steam winter sale. Vanavond even stukje spelen. Ben heel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Mensen op de PS4 die vanavond vanaf een uur of 8 zin hebben om wat Bosses te farmen? Evt nog wat DZ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:11
hey br3master lijkt me leuk ben alleen nog maar level 28(bijna 29) kan ik dan wel mee bosses farmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runner83
Br3wmaster schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:32:
Mensen op de PS4 die vanavond vanaf een uur of 8 zin hebben om wat Bosses te farmen? Evt nog wat DZ ?
Ik ga mee Brew PSN: Henri__NL
MrHarry schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:34:
hey br3master lijkt me leuk ben alleen nog maar level 28(bijna 29) kan ik dan wel mee bosses farmen?
Moet lukken waarschijnlijk ben je op het einde lvl 30

[ Voor 35% gewijzigd door runner83 op 23-12-2016 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runner83
""

[ Voor 100% gewijzigd door runner83 op 23-12-2016 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:11
top zal voor de zekerheid checken dat de vrouw niet andere idee'en heeft voeg je vanavond toe! :):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
@ hierboven. Gezellig en uiteraard lvl 30 of bent gewoon welkom (: . Zal jullie toevoegen of jullie mij (zie handtekening voor PSN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
MrHarry schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:46:
top zal voor de zekerheid checken dat de vrouw niet andere idee'en heeft voeg je vanavond toe! :):)
Lol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
Eindelijk Survival voor het eerst kunnen spelen. Wat een fantastische manier om Division te spelen. Ergens was dit mijn visie van wat de division van begin af aan had moeten zijn (even los van de sickness timer).

Elke hoek van de straat is gevaarlijk, je hebt een tijdsdruk, niet alleen vanwege je sickness, maar ook omdat er andere spelers je loot voor je neus weg gappen. Het slechte zicht, uitstekende soundtrack, toch dat gevoel van die kou, het scavengen van meds. Echt een beloning als je eindelijk een betere gear piece hebt gevonden en als je een skill craft.

Heb er nu 4 potjes op zitten. Kom steeds verder. Laatste potje had ik mijn anti-virals gevonden, maar werd ik aangevallen en stond ik zonder de juiste bescherming in een contaminated zone...einde verhaal. Heb de hunters dus nog niet gezien. Wat mij wel opviel was dat zodra je een custom m44 gecraft hebt, je leven een stuk makkelijk wordt ;)

Twijfel echter wel aan de replayability van deze modus. Je moet wel even de tijd nemen en als je eenmaal doorhebt wat een goede route is en welke gear je moet craften is het spannende er wel een beetje af. Speel eerst PVE, dus wellicht wordt PVP dan interessant.

Al met al een waardevolle toevoeging aan The Division!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Lekker dan. Ik zit midden in het einde van de Dragon's Nest missie smeert m'n hele team het. Sta je dan..
Iemand die online is en met mij de missie af wil maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Heb net de Season Pass gekocht. Klopt het dat ik de DLC's dan handmatig moet downloaden uit de store? Was net ingame en toen ik Survival wilde proberen stond er DLC required?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xecuter NL
The Outlaw schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 13:43:
Heb net de Season Pass gekocht. Klopt het dat ik de DLC's dan handmatig moet downloaden uit de store? Was net ingame en toen ik Survival wilde proberen stond er DLC required?
Klopt, je moet ze even via de store downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel8704
Nog een tipje: https://www.reddit.com/r/...universal_clothing_stash/

Hoop eigenlijk op een map met daarop de meeste locaties met wat paarse gear. Zal ongetwijfeld nog komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Survival heb ik kunnen installeren. Alleen krijg bij Underground de melding dat deze DLC momenteel niet beschikbaar is. Vreemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Held

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Grappig man, ik loop nu bijna full alphabridge rond. Tof hoor, nu nog even de Underground DLC spelen en erna Survival. Vind dit echt een hele toffe game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de melding. Voor het mooie vind ik het eigenlijk nog te duur. PC Season pass mag kennelijk wel voor 19,99. Alleen nu speel ik de game nog en wellicht over een tijdje niet meer. Dilemma's, dilemma's...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jirnsum
Twee gratis holiday beanies bij de reward vendor (zou kunnen dat deze bij Season Pass horen)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/aHKusX5wgxvoG4oukUjnKXF0/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/W7QMLLZyEeFptwCgp2E95LZz/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel8704
Hier heb je geen season pass voor nodig. Zijn kerst gifts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 15:59:
[...]

Bedankt voor de melding. Voor het mooie vind ik het eigenlijk nog te duur. PC Season pass mag kennelijk wel voor 19,99. Alleen nu speel ik de game nog en wellicht over een tijdje niet meer. Dilemma's, dilemma's...
Had ik ook. echter speel hem nu weer elke avond en volgende week vrij dus dit bedrag mag nog wel. De fun haal ik er wel mee uit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:01
PdeBie schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:31:
Zojuist deze game gekocht op de Steam winter sale. Vanavond even stukje spelen. Ben heel benieuwd!
Inmiddels eventjes gespeeld en ben nu in Manhattan aangekomen geloof ik. Tot nog toe bevalt de game mij wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik heb net een paar uur DZ gespeeld maar daar vind ik niet zoveel aan. Gare gasten die je zomaar uit het niets neermaaien. Zelfs als je al kruipend smeekt op een pleister.

Ik vind dat als een agent rogue gaat hij zwaar gestraft zou moeten worden. Nu maakt het geen fuck uit en is het een groot killfest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Tristan schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 00:24:
Ik heb net een paar uur DZ gespeeld maar daar vind ik niet zoveel aan. Gare gasten die je zomaar uit het niets neermaaien. Zelfs als je al kruipend smeekt op een pleister.

Ik vind dat als een agent rogue gaat hij zwaar gestraft zou moeten worden. Nu maakt het geen fuck uit en is het een groot killfest.
Solo in DZ is heel gevaarlijk. Beste is om met een volle groep te gaan dan heb je minder kans om dood te gaan en meer kans om leuke loot te extracten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Betere gear bij vendors dan vorige week zo te zien: http://rubenalamina.mx/the-division-weekly-vendor-reset/

:)

Aantal gear dat één (of géén afhankelijk van je speelstijl) reroll nodig heeft, o.a. Tenacious Mask, AlphaBridge chest.

Small Grip blueprint is ook handig om je AR te min/maxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
JohnnyV76 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 09:48:
[...]

Solo in DZ is heel gevaarlijk. Beste is om met een volle groep te gaan dan heb je minder kans om dood te gaan en meer kans om leuke loot te extracten.
Ik was niet solo maar met een volle groep. Echter waren we op enig punt gesplitst in twee-en. Daarna ging het bergafwaarts.

Je ziet trouwens inderdaad dat de DPS en Touchness flink zakt als je Tier05 aanzet:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/38zScenl.jpg

Ik ben nog een beetje zoekende wat nu de juiste combi is.

[ Voor 5% gewijzigd door Tristan op 24-12-2016 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
Het valt mij op dat ik vrij snel door de world tiers heen ga, ging echt in een uur tijd van 1 naar 3 omdat alle Yellow drops gelijk max level zijn. Verwacht dus ook snel op tier 5 aan te komen. Alleen nu vraag ik mij een beetje af waar ik mij op moet focussen. Ik heb alle missies en side missions gedaan, ik snap dat je voor de Daily en weekly missions moet gaan maar buiten dat? Wat is het beste om vervolgens te doen? Ik ben nog niet in de DZ of in undergrounds geweest, heb echt net alle missies af. Zag dat ik ook search&destroy dingen kon doen bij elke savehouse, zijn die zinvol? Moet zeggen dat ik me echt goed vermaak met dit spel alleen vraag ik me wel af omdat ik echt door de world tiers heen vlieg en heel veel Yellow drops krijg met max gearscore hoelang ik me ga vermaken met de endgame, weet alleen nog niet wat de endgame is :p . Hoop dus niet dat het gearscore 256 is en dan klaar is kees

[ Voor 8% gewijzigd door kidicoke op 24-12-2016 13:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Bash
  • Laatst online: 21-09-2024
Wat een heerlijke game mode dat Survival! Na 4x pogingen gelukt om te extracten (PVE) door goede samenwerking met een teamgenoot. Samen spelen blijft gewoon de leukste manier. Ook erg handig als je down gaat. :+

Voor PS4 spelers die samen graag een potje spelen: The_Bash :*)

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-07 19:22
ik zoek een team van 4 mensen on Survival te spelen op de PS4.

zijn er nog mensen die willen spelen? zowel PVP als PVE?

bennjiweerdinge kan je dan toevoegen op de PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
The_Bash schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 15:47:
Wat een heerlijke game mode dat Survival! Na 4x pogingen gelukt om te extracten (PVE) door goede samenwerking met een teamgenoot. Samen spelen blijft gewoon de leukste manier. Ook erg handig als je down gaat. :+

Voor PS4 spelers die samen graag een potje spelen: The_Bash :*)
Wellicht even de persoon onder je toevoegen :-)

Voor de Playstation spelers, deze doc. openen en dan de Playstation tab selecteren.

[ Voor 18% gewijzigd door The Outlaw op 24-12-2016 16:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tristan schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 12:25:
[...]

Ik ben nog een beetje zoekende wat nu de juiste combi is.
Als ik kijk naar je screenshot: armor op je vest en mods met armor plaatsen op al je gear pieces, dan schiet je toughness omhoog.

En DPS blijft volgens mij gelijk over de tiers, alleen toughness gaat omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Zo kerstkadootje is binnen... lexington als challenging daily vandaag dus alle chars even langs. Hoppa bij de 3e dropte een barret's chest! :) Moest wel de electronics roll naar stamina rerollen maar verder een leuk ding. Eens kijken hoe die werkt!
Verder nog ernstig op zoek naar mods met armor dus als iemand ze spot bij een vendor post hier even aub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktov
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 11:58
JohnnyV76 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 19:15:
Zo kerstkadootje is binnen... lexington als challenging daily vandaag dus alle chars even langs. Hoppa bij de 3e dropte een barret's chest! :) Moest wel de electronics roll naar stamina rerollen maar verder een leuk ding. Eens kijken hoe die werkt!
Verder nog ernstig op zoek naar mods met armor dus als iemand ze spot bij een vendor post hier even aub!
kijk anders hier even voor wat er bij de vendors te koop is
https://www.reddit.com/r/...y_vendor_reset_info_1223/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 19:15:

Southpaw: 248 Electronics + 254 Armor.

En bookmark deze effe voor de weekly vendor reset: http://rubenalamina.mx/the-division-weekly-vendor-reset/
Pagina: 1 ... 29 ... 47 Laatste

Let op:
Dit topic is voor The Division deel 1 (uit 2016). Het grote The Division 2 (uit 2019) topic vindt je hier

Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen.

Tweakers zijn van nature behulpzaam en staan sterker in een groep(+300 agents). Om deel uit te maken van deze groep elite-Tweakers-agents, dien je het aanmeldformulier in te vullen. Bezoek vervolgens ons safehouse [#1] [#2] (via discord) voor hulp, slowchat, RA en vormen van party.