Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Deed ook weinig anders dan de high end loot oprapen. Raakte op een gegeven moment de kluts kwijt en toen hadden zij de hele missie al geklaard. Tot mijn stomme verbazing voegden ze me ook toe op PSN en gingen daarna samen met mij de dagelijkse missies aflopen op wereldniveau 5.
Dat zorgde er bij mij voor dat ik alleen maar een beetje achteraan bleef hangen en dat ik iedere keer na 2 keer geraakt te zijn voor een enemy al dood ging. Dat maakte mijn nieuwe vrienden echter niets uit, 1 tank healde mij iedere keer en het was voor mij enkel maar farmen, high end.
Om half 1 gisteravond stopten we er mee. Toen ik begon had ik iets van 40k DPS en 70k health, na deze runs zat ik geloof ik op 200k DPS en 350k health en gear score van 256 al.
Nu wordt het een zoektocht naar de beste gear en hoe ik wil gaan spelen.
Was echt heel vet, geen enkel idee ook waarom die andere gasten mij mee namen.
Dat is juist leuk als je zelf al goede gear hebt en alle instances blind kunt spelen om iemand die net level 30 is een boost te geven! Is fun als je weet dat iemand van paarse meuk naar HE en set items gaat en daar waarschijnlijk heel blij mee isKaiseRRuby schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 11:59:
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

58% EAD en 55.5% armor
Laatste talent M4 = Competent; Mp7 = Unforgiving
[ Voor 18% gewijzigd door kihon op 16-12-2016 14:50 ]
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net
[ Voor 97% gewijzigd door Angeloonie op 16-12-2016 15:10 ]
Destructive 15%
Ik was zelf 14 (ben nu inmiddels 16). Vanmiddag de missie met een level 15 en een level 16 redelijk makkelijk uitgespeeld. Scheelt toch wel wat, 3 level 14s of een level 15 en 16 erbij.ApC_IcE schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 10:37:
[...]
Als je iemand toevoegt met rank 30 (gaat automatisch dus je moet geluk hebben) is die zo gedaan
Laatst nog een avondje met 3 low levels(niet vervelend bedoelt) een stuk of 10 missies gedaan.
Ik hielp her en der een beetje en vond het best gezellig
Niet zonder te weten wat ze precies van plan zijn voor jaar twee. Niet alleen qua DLC/content, maar ook qua Dark Zone, Open World, balancering, etc.Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 08:56:
[...]
De logische vervolgvraag: zouden jullie bereid zijn voor een tweede Season Pass?
Voor mensen met een beetje talent en een goede gearset is het geen enkel probleem om er iemand bij te hebben die nog niet is gegeard. Loot wordt meestal ook gedeeld.KaiseRRuby schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 11:59:
En al helemaal bij Lexington, General Assembly en Napalm Production Site, veel mensen spelen die alleen voor de kans op de named gear items.
http://store.ubi.com/nl/t...le_nslt_1212_TDSP_ID39162
19,99
Ik zie hem nog niet voor de ps4 iemand?
[ Voor 9% gewijzigd door ApC_IcE op 16-12-2016 20:22 ]
Nope wacht ook nog steeds op een korting voor de ps4 variant.ApC_IcE schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 20:21:
Voor de pc is de season pass goedkoper.
http://store.ubi.com/nl/t...le_nslt_1212_TDSP_ID39162
19,99
Ik zie hem nog niet voor de ps4 iemand?
Dacht dat er een was met die ubisoft mail van 30 jarig bestaan en je nu alsnog die gratis 7 pc games kan downen als je ze nog niet hebt. (https://club.ubisoft.com/en-en/ubi30)
En stond dus ook bij kortingen op andere games. Maar die zijn pc only nog steeds. Wel goede games trouwens. Division, R6 siege etc.

Zitten nog wel wat onvolkomenheden in, dus kan in theorie nog een klein stukje hoger. Combineren met een Sturdy Holster of Vigorous Chest lijkt me wel wat, maar mijn HE-mask heeft een armor roll van 1001 en 1266 stamina (en CHC en EAD), moeilijk iets beters te vinden.
Wat kan ik veranderen? Beter doen?

Welk level missies doe je? Misschien doe je te hoog level missiesTristan schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 18:37:
Ik ben vanmiddag level 20 geworden maar ik begin nu langzaam te merken dat m'n hits er niet meer toe doen. Ik moet bijna een hele clip legen op een NPC zn hoofd wil hij niet meer opstaan.
Wat kan ik veranderen? Beter doen?
[afbeelding]
[afbeelding]
ALs level 20 geen level 19+ missies doen
Wellicht kan je al betere gear kopen bij safe-house vendors?
Ik loop nu rond in 20-25 gebied en ben nu level 22. Heb net blauwe gear gefit. Morgen eens proberen.kihon schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 22:19:
[...]
Welk level missies doe je? Misschien doe je te hoog level missies
ALs level 20 geen level 19+ missies doen
Wellicht kan je al betere gear kopen bij safe-house vendors?
Probeer in ieder geval al je gear naar blauw (liefst paars) te krijgen en zorg dat ze altijd van het level zijn wat je nu bent. Hou wel in de gaten dat de pieces ook echt beter zijn dan wat je weg doet.
Rondje world bosses is erg fijn. Heb er al drie keer MC gloves van gehad en één keer Tenebrae.Frank1973 schreef op zondag 18 december 2016 @ 08:42:
Hehe, na een rondje world bosses eindelijk een bijna god rol MC gloves.. 32 nieuwe HÈ items voor nog geen 30 min..
Tip als je wil farmen: normaal moet je 4 uur wachten tot ze respawnen, maar als je in iemand anders sessie zit kun je ze gewoon nog een keer doen (mits die persoon ze nog niet gedaan heeft). Dus wat ik doe als ik wil farmen is een rondje, dan ff matchmaken voor Lexington, na afloop in die persoons sessie blijven zitten en dan weer een rondje. Herhalen tot je het zat bent.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Steam profiel UPlay JirnsumNL
In potentie was het wel een super game kunnen worden, zeker met een survival mode waarbij je op zoek moet naar eten en drinken. Echter vind ik dat de wereld hier te leeg voor is. Ik mis de interiors om te doorzoeken, verlaten appartementengebouwen, etc. Als ik met een missie door zo'n verlaten gebouw loopt vind ik het écht een hele vette sfeer die wordt neergezet. Helaas zijn deze locaties erg schaars in de open wereld en wordt e.e.a. dus verprutst door waypoints en icoontjes die opeens door het beeld springen terwijl ik mij net als echte survivor een keukentje doorzoek naar een blikje fanta.
Leuk om even gespeeld te hebben, maar niet voor herhaling vatbaar. Wellicht dat een opvolger wel meer opties en diepgang in de wereld brengt.
Je weet dat er een DLC is met precies dit?Divak schreef op zondag 18 december 2016 @ 17:56:
In potentie was het wel een super game kunnen worden, zeker met een survival mode waarbij je op zoek moet naar eten en drinken. Echter vind ik dat de wereld hier te leeg voor is. Ik mis de interiors om te doorzoeken, verlaten appartementengebouwen, etc. Als ik met een missie door zo'n verlaten gebouw loopt vind ik het écht een hele vette sfeer die wordt neergezet. Helaas zijn deze locaties erg schaars in de open wereld en wordt e.e.a. dus verprutst door waypoints en icoontjes die opeens door het beeld springen terwijl ik mij net als echte survivor een keukentje doorzoek naar een blikje fanta.
EDIT: nu bezig met dat open world boss rondje en dat leidt meteen tot mijn eerste named weapon drop: Caduceus
[ Voor 10% gewijzigd door Jirnsum op 18-12-2016 18:05 ]
Dat was me moeilijk. Totdat ik op een gegeven moment drie gasten bij me in de groep had die volgens mij alle drie tanks waren. Bleef een ongelofelijk moeilijke missie, daar niet van.
Dat zette me enorm aan het denken over mijn gear, ik wil nu denk ik toch voor een AlphaBridge of een Strikers Battlegear set gaan.
Wat is jullie favoriete gearset?
Ik gebruikte altijd deze: https://i.imgbox.com/ZNAEk0Br.jpg (maar ken ze nu uit mijn hoofd) Handig voor op je mobiel als je een bankspeler bent en niet wilt switchen heel de tijd.Jirnsum schreef op zondag 18 december 2016 @ 16:58:
Goede tip. Ga ik ook maar eens doen. Heb net een lijstje met locaties gevonden
Mijn rondje is als volgt:
- Fast travel naar Autumn's Hope. Rechts de deur uit en bij de straat links en daar loopt Bullet King.
- Fast travel Amhersts Apartment. Direct west lopen, trap af naar beneden en daar zit Strings. Vervolgens trap weer terug omhoog en dan die straat doorlopen in oostelijke richting langs Amhersts Apartment tot het speeltuintje aan de linkerkant. Daar loopt Soretto.
- Fast travel naar Kerman station. Via de rolltrappen naar boven, dan rechtsomkeert en in de straat via de dozen het dak op, andere kant er weer af en die straat volgen tot na de parkeergarage. Aan de rechterkant loopt Erskine op straat.
- Fast travel naar The Cavern. Via de blauwe exit de safe house verlaten, dan bij de put gelijk west lopen tot je een ingang van de metro tegenkomt, die naar beneden, gelijk rechts en daar loopt Fumes.
- Fast travel naar Hudson Refugee Camp. Dan zuidelijk lopen tot aan 29th street, daar linksaf. Rechstaf in het parkje loopt Fray.
- Doorlopen in zuidelijke richting, over het hek, dan achter het bushokje tussen de gebouwen door. Links loopt dan Five-O.
- Fast travel naar Napalm Production Site. Zuidelijk lopen, kom je vanzelf Belzer tegen.
- Doorlopen naar Riot (is niet echt een spawnplek dicht in de buurt).
- Fast travel naar The Ward. Safehouse uit links, dan straat in links en rechtdoor lopen tot je Chains tegenkomt.
- Fast travel naar Police Academy. Omdraaien, twee keer links (je zit dan op de straat ten zuiden van deze locatie) en daar loopt Cpl. Wright.
- Fast travel naar de oostelijke DZ01 ingang, oostelijk lopen, kom je vanzelf Lewis tegen.
- Fast travel naar The Grindhouse. Na verlaten safehouse oostelijk blijven lopen op 38th street, kom je vanzelf Doorsman tegen.
- Fast travel naar The Crypt. Van daaruit oost lopen tot je Apollo tegenkomt. Van daaruit zuidelijk lopen tot je weer oost kan, daarna weer zuid. Loop je zo tegen Jacks aan.
En that's it. Duurt ongeveer 20-25 minuten.
Da's een Incursion, soort van mini-raid zeg maar. Die zijn inderdaad moeilijker.KaiseRRuby schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:19:Dat was me moeilijk. Totdat ik op een gegeven moment drie gasten bij me in de groep had die volgens mij alle drie tanks waren. Bleef een ongelofelijk moeilijke missie, daar niet van.
AlphaBridge of High End set met een paar Named Gear items. Striker werkt ook prima trouwens, vooral als je de 3xbonus combineert met de 3x van een andere set (bv Predator).KaiseRRuby schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:19: Dat zette me enorm aan het denken over mijn gear, ik wil nu denk ik toch voor een AlphaBridge of een Strikers Battlegear set gaan.
Wat is jullie favoriete gearset?
Je bedoelt Survival? Die borduurt toch gewoon voort op de map die er is, dus voegt verder geen huizen/interiors toe?Jirnsum schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:02:
[...]
Je weet dat er een DLC is met precies dit?
Voor zover ik weet niet, maar ze worden veel effectiever gebruikt doordat er loot/materials liggen die je écht nodig hebt en ze beschermen ook tegen de kou. Maar je kan niet opeens overal naar binnen nee.Divak schreef op zondag 18 december 2016 @ 19:03:
[...]
Je bedoelt Survival? Die borduurt toch gewoon voort op de map die er is, dus voegt verder geen huizen/interiors toe?
Dat is inderdaad wat ik bedoelde. Wat mij betreft totaal andere ervaringNLxAROSA schreef op zondag 18 december 2016 @ 19:21:
[...]
Voor zover ik weet niet, maar ze worden veel effectiever gebruikt doordat er loot/materials liggen die je écht nodig hebt en ze beschermen ook tegen de kou. Maar je kan niet opeens overal naar binnen nee.
En thanks voor het rondje!
Ik heb ook altijd wel het gevoel dat er meer uit het spel te halen is. Het idee is geweldig als je van shooters en RPG's houdt. Ik denk dat bijvoorbeeld een guild of clan al een enorme verbetering zou zijn. Verder zou ik graag nieuwe instances zien voor daily missions. Als de pool groter is heb je minder snel t gevoel van verveling omdat je weer t zelfde speelt. Herhaling is op zich niet erg om te grinden voor geaar (RPG) maar hoe meer afwisseling hoe beter.
Ben voorlopig weer lekker aan t spelen
Doen jullie ook Search and Destroy? Heeft het nog enige waarde om die te doen?
PSN: Brwmaster
Alleen als je HVT daylies en weeklies doet (daar heb je de target intel voor nodig).Br3wmaster schreef op maandag 19 december 2016 @ 08:56:
Doen jullie ook Search and Destroy? Heeft het nog enige waarde om die te doen?
Is het voor loot ook relevant of is het gewoon leuk om zo is te doen?NLxAROSA schreef op maandag 19 december 2016 @ 09:12:
[...]
Alleen als je HVT daylies en weeklies doet (daar heb je de target intel voor nodig).
Die weeklies kun je aardig wat leuke loot uit krijgen.Br3wmaster schreef op maandag 19 december 2016 @ 09:29:
[...]
Is het voor loot ook relevant of is het gewoon leuk om zo is te doen?
De daylies ook, alleen daar iets lagere aantallen. (die zijn dan ook makkelijker.)
Ook krijg je phoenix credits na afloop, en die zijn altijd prettig.
PSN ID: Ancta
Dan moet ik als afwisseling ook maar is wat SD missies gaan doen. Mis sowieso nog onwijs veel gear voor mijn build heheGhostley schreef op maandag 19 december 2016 @ 09:38:
[...]
Die weeklies kun je aardig wat leuke loot uit krijgen.
De daylies ook, alleen daar iets lagere aantallen. (die zijn dan ook makkelijker.)
Ook krijg je phoenix credits na afloop, en die zijn altijd prettig.
Probeer nu mijn gear beetje op orde te krijgen.. En misschien dan toch eens underground kopen, op YouTube ziet dat er toch best leuk uit
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Kun je eigenlijk iemand met een lage GS meenemen als je WT5 doet of moet diegene eerst op een lagere tier zijn GS omhoog krikken?
Deed wel even vanmorgen pijn toen de wekker ging
World Tier 5 is 230+, dus een gear score van meer dan 230 is aanbevolen, maar geen vereiste.JohnnyV76 schreef op maandag 19 december 2016 @ 12:09:
20 euro nu voor de season pass t/m 27-12. Kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken maar dat is wel te doen toch? Krijg je ook meteen 2x per maand een supply drop en heb je ook toegang to survival e.d.
Kun je eigenlijk iemand met een lage GS meenemen als je WT5 doet of moet diegene eerst op een lagere tier zijn GS omhoog krikken?
Van de week speelde ik Lexington Event Center met twee andere die ook 256 gear score hadden en eentje had een gear score van 11! Die ging van 11 naar 15 toen de missie was afgelopen.
[ Voor 3% gewijzigd door McWolf82 op 19-12-2016 12:31 ]
pc of console?JohnnyV76 schreef op maandag 19 december 2016 @ 12:09:
20 euro nu voor de season pass t/m 27-12. Kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken maar dat is wel te doen toch? Krijg je ook meteen 2x per maand een supply drop en heb je ook toegang to survival e.d.
PC:
https://store.ubi.com/nl/...b6#q=the+division&start=2
[ Voor 23% gewijzigd door McWolf82 op 19-12-2016 13:57 ]
Naja ik kon op mn alt met GS rond de 200 niet naar WT5 toe... kon max WT4 selecteren. WT5 gaat me goed af dus als ik een maatje wil boosten met lage GS dan kan ik dus in WT5 een rondje LZ bosses doen met iemand op sleeptouw die maar zeg.. 160GS heeft? Of kan hij dan niet mee?McWolf82 schreef op maandag 19 december 2016 @ 12:30:
[...]
World Tier 5 is 230+, dus een gear score van meer dan 230 is aanbevolen, maar geen vereiste.
Van de week speelde ik Lexington Event Center met twee andere die ook 256 gear score hadden en eentje had een gear score van 11! Die ging van 11 naar 15 toen de missie was afgelopen.
Heb nu ook een AB setje met 2 ARs en dat speelt prima. Nu ook eindelijk het idee dat ik een deuk in een pakje boter kan slaan. Heb een AK en een ACR-E en waar de AK harder hit per kogel is de ACR sneller en het geluid van de ACR vind ik heerlijk. Doe er ook expres geen silencer op
Survivability moet nog omhoog... vond een firearms mod met als bonus iets van 250 armour dus die ging er meteen in. Zag toen ook dat mijn kneepads geen armour roll hadden dus nadat ik daar ook armour op gerolled had ging ik van 39% naar 45% mitigation. Dat merk je best. Extra armour moet denk ik toch van mods komen?
Yep, naast op alle items main roll naar armor haal je de rest van je modjes (5 modjes * 250+ = 1250+ armor erbij.JohnnyV76 schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:17:
Extra armour moet denk ik toch van mods komen?
Hmm, dan vind ik het raar dat er iemand met een gear score van 11 mee heeft kunnen spelen in World Tier 5.JohnnyV76 schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:17:
[...]
Naja ik kon op mn alt met GS rond de 200 niet naar WT5 toe... kon max WT4 selecteren. WT5 gaat me goed af dus als ik een maatje wil boosten met lage GS dan kan ik dus in WT5 een rondje LZ bosses doen met iemand op sleeptouw die maar zeg.. 160GS heeft? Of kan hij dan niet mee?
Als ik je verhaal zo lees dan is het dus wel een vereiste om 230+ te hebben.
AlphaBridge is de 'meta' op het moment. Ik heb 4x AlphaBridge, Specialized backpack en Savage gloves.
Loop zelf met een LVOA-C en FAMAS rond. Mitigation zit ik op 48%. Enemy Armor Damage is +58%, Headshot damage +122%
Primary DPS 335.000 / Secondary DPS 327.000 / Toughness 377.000 / Skill Power 107.000
Kan me nu aardig verdedigen in World Tier 5.
[ Voor 22% gewijzigd door McWolf82 op 19-12-2016 15:46 ]
Zolang de 'leader' maar 230+ is maakt het voor de rest van het gevolg niet uit.McWolf82 schreef op maandag 19 december 2016 @ 15:36:
[...]
Hmm, dan vind ik het raar dat er iemand met een gear score van 11 mee heeft kunnen spelen in World Tier 5.
Als ik je verhaal zo lees dan is het dus wel een vereiste om 230+ te hebben.
Die liften gewoon mee.
(Tot ze weer naar hun eigen sessie gaan, dan is het weer terug naar WT4 (of lager))
[ Voor 9% gewijzigd door Ghostley op 19-12-2016 15:45 ]
PSN ID: Ancta
Jullie mogen mij gerust joinen (meeliften als je boost wilt)
Wat betreft de armor, ik heb de grootste moeite om een chest armor te vinden met degelijke minimum native roll, zodat totall boven de 3100 uitkomt
Dat was lachenkihon schreef op maandag 19 december 2016 @ 16:21:
Ik doe meestal elke werkdag rond half 5 een rondje world bosses voordat ik bv Dailies/HVTs/Underground/DZ/ of w/e ga doen.
Bij die missie buggde er bij mij echt veel, kon niet eens gerezzed worden door een Res-Ulkt
Wel door ou natuurlijk

Ik doe graag mee, maar half 5 is voor mij te vroeg op de avondkihon schreef op maandag 19 december 2016 @ 16:21:
Ik doe meestal elke werkdag rond half 5 een rondje world bosses voordat ik bv Dailies/HVTs/Underground/DZ/ of w/e ga doen.
Wat betreft de armor, ik heb de grootste moeite om een chest armor te vinden met degelijke minimum native roll, zodat totall boven de 3100 uitkomt
Hoef niet precies half 5 heTristan schreef op maandag 19 december 2016 @ 21:33:
[...]
Ik doe graag mee, maar half 5 is voor mij te vroeg op de avond
Heb ze net weer gedaan, ze spwanen om de 4 uur
Skull gloves dit keer met FA, maar met minimale armor

Add me maar op Uplay
Hoe werken die mods nou? Worden die automatisch assigned aan je wapen? En welke wordt er dan geselecteerd als je er meerdere in je inventory heb?
Mods moet je in zelf in je wapen stoppen. Via de inventory naar je wapen gaan, dan zie je alle slots (scope, barrel, underbarrel en magazine, afhankelijk van of het wapen ze allemaal heeft) en dan kun je ze daar instoppen en weer uithalen.Tristan schreef op maandag 19 december 2016 @ 23:39:
Hoe werken die mods nou? Worden die automatisch assigned aan je wapen? En welke wordt er dan geselecteerd als je er meerdere in je inventory heb?
Ik bedoel die performance mod en electronics mod etc. Maar blijkbaar heeft geen enkele gear item van mij plek voor zo'n mod.NLxAROSA schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 07:21:
[...]
Mods moet je in zelf in je wapen stoppen. Via de inventory naar je wapen gaan, dan zie je alle slots (scope, barrel, underbarrel en magazine, afhankelijk van of het wapen ze allemaal heeft) en dan kun je ze daar instoppen en weer uithalen.
Haha Tristan ik had dus precies hetzelfde gisteren ben van 26 naar 29 gegaan omdat een gast met 256 mij 2 missie op hard heeft geboost:)Tristan schreef op maandag 19 december 2016 @ 23:39:
Net twee level 26 missies op hard gespeeld met een gast die level 51 DZ had en waar bij mij 26 staat had hij 256? Anyway die gast liep er doorheen alsof het niets was. Bi-zar. Ik ben twee levels omhoog gegaan en heb mn DPS en Thougness kunnen verdubbelen. Lekkkerrrr! Loop nu met alles blauw en een paar items paars rond.
Zaten we toevallig niet in hetzelfde team?runner83 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 08:17:
[...]
Haha Tristan ik had dus precies hetzelfde gisteren ben van 26 naar 29 gegaan omdat een gast met 256 mij 2 missie op hard heeft geboost:)
Ik denk het stiekem welTristan schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 09:59:
[...]
Zaten we toevallig niet in hetzelfde team?
Ik vind zelf deze erg fijn (klikken voor groot):NLxAROSA schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:32:
[...]
Ik gebruikte altijd deze: https://i.imgbox.com/ZNAEk0Br.jpg (maar ken ze nu uit mijn hoofd) Handig voor op je mobiel als je een bankspeler bent en niet wilt switchen heel de tijd.
https://cdn.division.zone...oss-locations-colored.jpg
Erg handig!agoNITE schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 10:34:
[...]
Ik vind zelf deze erg fijn (klikken voor groot):
https://cdn.division.zone...oss-locations-colored.jpg
Season pass blijft duur voor de PS4.
Voor de PC is er een aanbieding voor 19.99
Ik wil best survival spelen maar niet voor 39.99. Het spel zelf is 24,- bij de MediaMarkt
Ik wijzig geen gear pieces, weapon mods, gear mods, etc. Op Reddit lees ik dat heel veel mensen dit ook hebben en het lijkt een bug, maar het is heel irritant.
same here. Wil er best voor betalen ben alleen bang dat ze rond de feestdagen alsnog dat ding in de aanbieding gaan gooien en dan altijd net nadat ik hem gekocht hebApC_IcE schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 11:37:
[...]
Erg handig!
Season pass blijft duur voor de PS4.
Voor de PC is er een aanbieding voor 19.99![]()
Ik wil best survival spelen maar niet voor 39.99. Het spel zelf is 24,- bij de MediaMarkt
Zag dat ze nu op de servers bezig waren via twitter. Dus ook maar even gevraagd of ze ook nog een discount op de planning hebben staan voor de ps4
Elke keer als ik een keer een paar uurtjes vrij heb, zo irritant dit.
[ Voor 48% gewijzigd door HaterFrame op 20-12-2016 12:16 ]
I am the great Cornholio!
Onderhoud op dinsdag 20-12 9:30-12:30, wekelijks onderhoud is op donderdag ~9:30-12:30MetaFrame schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:12:
Ik krijg geen verbinding met de pc...
Elke keer als ik een keer een paar uurtjes vrij heb, zo irritant dit.
[ Voor 11% gewijzigd door 4th op 20-12-2016 12:20 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Mn ingame nick is tvbNL..runner83 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 10:33:
[...]
Ik denk het stiekem welalthans er was een andere nederlander
HAHA Jazeker
hoe klein is de wereld

[ Voor 26% gewijzigd door PirE op 20-12-2016 13:26 ]
Heerlijk in je eentje door de verlate straten en de sneeuwstorm op zoek naar gear om te overleven. Alleen toch jammer dat ik er al zoveel van heb gezien online; kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen.
Benieuwd naar de andere PS4 spelers' ervaring.
Is er al nieuws over de patchnotes voor PS4 Pro support? BLIJKBAAR:
*Added support for PlayStation 4 Pro.
*Will render UI at 4k and Game at 1080p.
*Improves graphics settings to have better looking shadows and reflections.
Niet heel schokkend dus

[ Voor 18% gewijzigd door Xecuter NL op 20-12-2016 15:11 . Reden: patch details ]
Waarschijnlijk wel, voeg me maar toe als friend. Dan zie ik je wel online.runner83 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:50:
[...]
HAHA Jazekervanavond weer ? (Henri__NL)
hoe klein is de wereld
Is gisteren al gebeurd zijn friends kijken of PES ons weer wilt helpen haha.Tristan schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 14:47:
[...]
Waarschijnlijk wel, voeg me maar toe als friend. Dan zie ik je wel online.
7 Euro vind ik 5 Euro teveel, maar wel een goede grapPirE schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:24:
7 euro voor wat kersttruien en lelijke wapenskins. Vanavond maar even kopen.
[afbeelding]
Gewoon even gratis voor kerst zou leuk zijn, maar om er nou voor te betalen
[ Voor 95% gewijzigd door Ircghost op 20-12-2016 18:16 ]
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Ik heb alleen een PS4?Jirnsum schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 15:04:
Tristan, runner83: ik loop met plezier een keer met jullie mee, dus voeg me maar toe als jullie op PC zitten (JirnsumNL)
[...]
7 Euro vind ik 5 Euro teveel, maar wel een goede grap
Helaas speel division niet meer op pc alleen nog op ps4. Maar bedankt voor het aanbod!Jirnsum schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 15:04:
Tristan, runner83: ik loop met plezier een keer met jullie mee, dus voeg me maar toe als jullie op PC zitten (JirnsumNL)
[...]
7 Euro vind ik 5 Euro teveel, maar wel een goede grap
Zie net dat the division Versie 1.10 pushed op ps4
[ Voor 3% gewijzigd door runner83 op 20-12-2016 16:41 ]
Gewoon op Discord komen. Alles op 1 plekiLikeNoobies schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 15:49:
[afbeelding]
Beste Scavengers,
Zijn jullie op zoek naar een relaxte community om een spelletje te spelen? Join nehox.nl!
Enkele jaren geleden zijn wij als klein clubje begonnen met een CS:GO Teamspeak . Inmiddels zijn wij uitgegroeid tot een volwaardige community met meer dan 2500 unieke TS members. Elke avond zijn er genoeg mensen online om een lekker potje mee te knallen, en er is ook altijd ruimte om gezellig te ouwehoeren. Wij bieden:
- 512 slots Teamspeak
- Actieve crew
- 2500+ TS members
- Website + forum
- Teamspeak panel (om je eigen rank aan te passen)
Hebben wij jullie interesse gewekt? Neem dan een kijkje op nehox.nl, of join onze Teamspeak op ts3.nehox.nl
Groet en Yolo,
Noobies
En al die PS4 mensen mogen naar PC switchen

Ik snap het ook niet, het zal wel zijn omdat ik niet in deze eeuw geboren ben dat ik niet wil betalen voor gameplayloze content. Ik heb al moeite om ubicoins of phoenix credits te betalen voor cosmetic zooi. Maar er zijn ook blijkbaar veel mensen die betalen voor gameplayloze "games" op mobile...kihon schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 15:47:
7 euro..man man man 10 euro te duur
Gewoon even gratis voor kerst zou leuk zijn, maar om er nou voor te betalen
Ik ben ver in de vorige eeuw terug geboren en ik heb tot nu toe alle kledingsetjes gekocht.Phuncz schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 16:47:
[...]
Ik snap het ook niet, het zal wel zijn omdat ik niet in deze eeuw geboren ben dat ik niet wil betalen voor gameplayloze content. Ik heb al moeite om ubicoins of phoenix credits te betalen voor cosmetic zooi. Maar er zijn ook blijkbaar veel mensen die betalen voor gameplayloze "games" op mobile...
Edit:
Nog meer mensen die vast zitten op verbinden ?
[ Voor 34% gewijzigd door runner83 op 20-12-2016 20:13 ]

Prachtig toch?
Zojuist Lincoln tunnel mee gedaan met maar 1x booster poppen, 0 medkits

[ Voor 26% gewijzigd door rsnubje op 20-12-2016 22:21 ]
Uplay: Red--Death
Bedankt voor het boss rondje samen met Michel!runner83 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 19:34:
Net level 30 bereikt!! Meteen even season pas besteld
Edit:
Nog meer mensen die vast zitten op verbinden ?
Resultaat, level 30, m'n DPS ver-twaalfvoudigd en mn armor dik ver-twintigvoudigd

[ Voor 7% gewijzigd door Tristan op 20-12-2016 23:49 ]
Wel van alles door elkaar maar een mooie toughness en dps etc.
Ik ben level 252 maar zit veel lager.
Hoe zie je dat?Jirnsum schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 23:52:
inderdaad bizar hoge toughness. Ik zit met 6000 stamina and hogere armor rolls lager. let trouwens even op dat je nog open performance mod slots hebt
FU, fuck Lexington, fuck Larae Barret ...rsnubje schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 22:20:
HE build: Barret vest, specialized BP, Refreshed mask, Skull gloves, Shortbow kneepads, Nimble holster.
Zojuist Lincoln tunnel mee gedaan met maar 1x booster poppen, 0 medkits
[afbeelding]
Maar grats Ik heb alles voor een full HE set behalve,,... barrets chest
Hoeveel runs heb je ongeveer gedaan denk je?
Dat is geen WT5 denk ikJirnsum schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 23:52:
inderdaad bizar hoge toughness. Ik zit met 6000 stamina and hogere armor rolls lager. let trouwens even op dat je nog open performance mod slots hebt
[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 21-12-2016 07:06 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
ook mijn dank Michel en Tristan

Nu weer wat punten uit weerbaarheid halen en in weer DPS stoppen.
Opstaan deed vanochtend toch wel een beetje pijn.Tristan schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 23:37:
[...]
Bedankt voor het boss rondje samen met Michel!
Resultaat, level 30, m'n DPS ver-twaalfvoudigd en mn armor dik ver-twintigvoudigd
[ Voor 35% gewijzigd door runner83 op 21-12-2016 08:20 ]
Craften kan, paar resets terug waren er inderdaad ook ilvl 34 mods te koop met armor (firearms en stamina)JohnnyV76 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 08:15:
Hoe kom je eigenlijk aan ilvl34 mods met armor erop? zitten die bij de DZ vendors? Heb ook een blueprint gekocht voor een ilvl34 firearms mod dus kan ook een kwestie zijn van een bergje van die dingen craften en hopen dat je armor rolled?
Zelf wacht ik leivern op vendor, teveel rng met craften namelijk, als ze te koop zijn gewoon een zwik inslaan zodat je genoeg hebt,. Credits in overvloed
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Heb je een foto van jezelf als face gebruikt en dat je daarom een balkje heb geplaatst?runner83 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 08:08:
Was gezellig gisteren![]()
ook mijn dank Michel en Tristan
[afbeelding]
Nu weer wat punten uit weerbaarheid halen en in weer DPS stoppen.
[...]
Opstaan deed vanochtend toch wel een beetje pijn.
Nee stond een berichtje met iemands gamertag vond het wat netter om deze niet te postenTristan schreef op woensdag 21 december 2016 @ 08:36:
[...]
Heb je een foto van jezelf als face gebruikt en dat je daarom een balkje heb geplaatst?
Zoals hierboven gezegd is het zeer waarschijnlijk geen World tier 5. Toen ik net met mijn alt lvl 30 was schrok ik ook van mijn thoughness...maar dat was nog op T1Jirnsum schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 23:52:

Dit topic is voor The Division deel 1 (uit 2016). Het grote The Division 2 (uit 2019) topic vindt je hier
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen.
Tweakers zijn van nature behulpzaam en staan sterker in een groep(+300 agents). Om deel uit te maken van deze groep elite-Tweakers-agents, dien je het aanmeldformulier in te vullen. Bezoek vervolgens ons safehouse [#1] [#2] (via discord) voor hulp, slowchat, RA en vormen van party.