Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gri77ie
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-06 03:20

Gri77ie

Ok.... het zal gerust....

Heb hetzelfde probleem.... wat een gelul. Al uren niet online. Lekker op je vrije dag....

Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Ik heb nergens last van. Kunnen jullie echt niet inloggen? Of krijgen jullie een melding met een dergelijke tekst, waarin je alsnog wel in kunt loggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Meeuw
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 21:38
agoNITE schreef op woensdag 7 december 2016 @ 17:45:
Ik heb nergens last van. Kunnen jullie echt niet inloggen? Of krijgen jullie een melding met een dergelijke tekst, waarin je alsnog wel in kunt loggen?
Ik kreeg net wel de melding, maar kon vervolgens gewoon inloggen en spelen. :?

I'm a bird! I'm a plane! I'm a choo-choo train!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
iedereen is zeker de ubisoft servers aan het belasten om de gratis assassins creed 3 binnen te harken :)

Lijkt er wel op :P http://downdetector.com/status/uplay

[ Voor 22% gewijzigd door Paulus07 op 07-12-2016 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-09 13:48
Paulus07 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 18:41:
iedereen is zeker de ubisoft servers aan het belasten om de gratis assassins creed 3 binnen te harken :)

Gratis?????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Yup is de gratis december game voor de ubi30 :)

https://club.ubisoft.com/nl-NL/ubi30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
Thanks voor de tip 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
Ook leuk trouwens,doe je die Survival DLC en ben je in de Darkzone en komt die Hunter,zit je vast bij een boom waar een hekje omzit.Ik kwam er verdomme niet meer uit man,kan toch niet man,ik werd helemaal leip😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
Zie net is voor PC,ik game op de Xbox One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik heb ook al eens moeten quitten omdat ik vastzat in een vuilniszak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
Phuncz schreef op woensdag 7 december 2016 @ 19:38:
Ik heb ook al eens moeten quitten omdat ik vastzat in een vuilniszak.
Ja daar word je toch leip van.Sta je daar met top Gear om die Hunter af te knallen en zit je klem bij een boom 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 13:02
Vandaar dat uplay nu op zijn gat ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:52
gstoffers schreef op woensdag 7 december 2016 @ 20:21:
[...]

Vandaar dat uplay nu op zijn gat ligt
Goed, dat ligt m dus niet aan mij. En gezien de reacties dat het al de hele dag duurt maar eens even kijken wat ik op Steam aan ga slingeren

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paulus07 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 18:41:

En je kan je inmiddels ook aanmelden voor de beta van Ghost Recon Wildlands. Die pagina wilde gisteravond ook niet erg. Vanmorgen heb ik me wel aan kunnen melden.

Inmiddels heb ik mijn gearscore alweer opgekrikt naar 253. Alleen een goede set knee pads nodig om de ultieme score te bereiken, waarna het echte bouwen kan beginnen. Momenteel speel ik vooral daily quests op Tier 5 met randoms. Ik zou alleen ook graag de beide 'basis' Incursions willen spelen, maar het heeft er alle schijn van dat weinig mensen dat nog doen. Zijn ze de moeite waard om te spelen (Falcon Lost en die andere)? Puur als ervaring, los van het verkrijgen van items etcetera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

De moeite? nee niet echt.

Meeste mensen runnen volgens mij lexington nonstop om barrets bulletproof chest te pakken te krijgen.

Zelfs WT2 clear sky queue is langer :X

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:32
Verwijderd schreef op donderdag 8 december 2016 @ 09:27:
[...]

En je kan je inmiddels ook aanmelden voor de beta van Ghost Recon Wildlands. Die pagina wilde gisteravond ook niet erg. Vanmorgen heb ik me wel aan kunnen melden.

Inmiddels heb ik mijn gearscore alweer opgekrikt naar 253. Alleen een goede set knee pads nodig om de ultieme score te bereiken, waarna het echte bouwen kan beginnen. Momenteel speel ik vooral daily quests op Tier 5 met randoms. Ik zou alleen ook graag de beide 'basis' Incursions willen spelen, maar het heeft er alle schijn van dat weinig mensen dat nog doen. Zijn ze de moeite waard om te spelen (Falcon Lost en die andere)? Puur als ervaring, los van het verkrijgen van items etcetera.
Op Challenging zijn er meestal nog wel groepen om mee te spelen, op Heroic heb ik nog niet echt groepen kunnen vinden. Enige echte voordeel van Incusrions zijn de 270 PC die je krijgt, zeker clear sky kan je in 5-10 min completen dus snel verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jantje 2 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 10:01:
[...]
Op Challenging zijn er meestal nog wel groepen om mee te spelen, op Heroic heb ik nog niet echt groepen kunnen vinden. Enige echte voordeel van Incusrions zijn de 270 PC die je krijgt, zeker clear sky kan je in 5-10 min completen dus snel verdient.
Bokkie schreef op donderdag 8 december 2016 @ 09:32:
De moeite? nee niet echt.

Meeste mensen runnen volgens mij lexington nonstop om barrets bulletproof chest te pakken te krijgen.

Zelfs WT2 clear sky queue is langer :X
Grappig hoe meningen verdeeld kunnen zijn. Bedankt voor jullie reacties in ieder geval. Ik ga dan eens proberen in die Clear Sky Incursion te komen (WT5 Challenging dan :o). 10-12 Phoenix Credits uit de kistjes om Blueprints te kunnen kopen, schiet niet heel erg op en met beperkte vrije tijd, geraak je dan niet snel aan de mogelijkheid om ze te kunnen aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas90
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:16

Bas90

Addicted2bass

Servers down? Kom soms de game in, maar dan zijn de vendors leeg en krijg ik ineens een delta error. Vaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bas90 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 12:52:
Servers down? Kom soms de game in, maar dan zijn de vendors leeg en krijg ik ineens een delta error. Vaag...
Ik kreeg ook twee vage foutmeldingen op zowel dinsdag- als woensdagavond. Desalniettemin kwam ik in de game. Ook zag ik voor het eerst dat ik in een queue geplaatst werd. Wellicht is het erg druk op de servers als gevolg van nieuwe updates, waardoor de foutmeldingen optreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas90
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:16

Bas90

Addicted2bass

Mike,delta; veel ingame stotteren, enemies die stilstaan, geen hitmarkers enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 13:11
Wat is het toch irritant als er een hacker rondloopt. Eentje die veel lager is, maar constant headshots schiet. Met 4 man zo'n beetje een half uur bezig geweest om hem te pakken -.-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 00:37
Weet iemand of Barrett's Bulletproof chestpiece ook dropt op "hard" of enkel "challenging"?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:19

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Monda schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 10:38:
Weet iemand of Barrett's Bulletproof chestpiece ook dropt op "hard" of enkel "challenging"?
Challenging

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
Barrett's bulletproof vest kun je ook krijgen via sealed caches, de Field Proficiency Cache en Survival Cache.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
Na alle serverdown meldingen en dan 45 min in de wacht staan eindelijk weer een potje survival kunnen doen op woensdag. Na een half uur met redelijke gear naar de DZ. Trekt je team maatje 6 of meer elite npc mee. Ik kon nog net knipperen met de ogen en het was al weer gedaan.

Gauw weer een rondje solo. Kom je bij een extraction point. Zijn daar 6 Hunters. Mooie samenwerking tussen allemaal solo players en voor het eerst survival gehaald. Dat is wel gaaf, zonder dat je in een team zit, samen knokken voor een plek in de heli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Oké thnx.

Geduldig door farmen maar.

Nog een vraagje...

Ik gebruik nu 4 AB + Vigorous + Savage. (ps4). Ik gebruik een assault rifle (lightweight M4).

Als weapon talents heb ik:

Destructive, Responsive, Unforgiving, Deadly, Vicious en Uncomplicated.

Ik heb mn weapon mods nu allemaal op HS damage gegooid.

Het liefste wil ik gewoon zoveel mogelijk pure damage.

Als ik dit nog meer wil optimaliseren, welke talents zou ik dan nog beter kunnen hebben?
Ik dacht zelf aan Brutal ipv Vicious, omdat Vicious situatie afhankelijk is en brutal altijd actief is.
Competent schijnt ook goed te zijn, maar lastig ivm hoge Electronics vereiste.

Helaas heb ik nu alleen de optie om Destructive in te wisselen voor Brutal, maar dat lijkt me geen goede ruil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Monda schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 16:30:
Oké thnx.

Geduldig door farmen maar.

Nog een vraagje...

Ik gebruik nu 4 AB + Vigorous + Savage. (ps4). Ik gebruik een assault rifle (lightweight M4).

Als weapon talents heb ik:

Destructive, Responsive, Unforgiving, Deadly, Vicious en Uncomplicated.

Ik heb mn weapon mods nu allemaal op HS damage gegooid.

Het liefste wil ik gewoon zoveel mogelijk pure damage.

Als ik dit nog meer wil optimaliseren, welke talents zou ik dan nog beter kunnen hebben?
Ik dacht zelf aan Brutal ipv Vicious, omdat Vicious situatie afhankelijk is en brutal altijd actief is.
Competent schijnt ook goed te zijn, maar lastig ivm hoge Electronics vereiste.

Helaas heb ik nu alleen de optie om Destructive in te wisselen voor Brutal, maar dat lijkt me geen goede ruil?
Als ik jou was zou ik:

Savage inwisselen voor die backpack die 200% FA/ST naar EL gooit (= meer CHC/CHD voor Pulse en itt Savage niet situatie-afhankelijk)

Deadly inwisselen voor Brutal
Vicious inwisselen voor Ferocious

Vicious/Unforgiving gaat niet echt lekker samen.

Deadly is het in 1.5 niet meer waard, er zijn andere bonussen die veel meer damage boost geven.
Destructive is in ieder geval géén bonus die je wilt droppen, dat is zowat de beste die er is.

Zelf zou ik ze alsvolgt prioriteren:
Uncomplicated > Destructive > Brutal > Responsive > Ferocious > Unforgiving/Competent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:04
Bleh.

Gisteravond wilde ik even lekker in de DZ gaan om te proberen wat superieure wapens te farmen. Zoals wel vaker was er geen enkel team wat ik kon joinen. Solo de DZ in terwijl ik lvl 24 ben is ook niet te doen, zeker niet voor een extraction.

Kwam ik een team tegen, bam, meteen rogue op mij terwijl ik helemaal geen spullen heb. Toen had ik geen zin meer.

Zijn er hier nog wel eens mensen die zin hebben om met z'n vieren een leuke run te doen door de DZ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Angeloonie schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 16:58:
[...]

Als ik jou was zou ik:

Savage inwisselen voor die backpack die 200% FA/ST naar EL gooit (= meer CHC/CHD voor Pulse en itt Savage niet situatie-afhankelijk)

Deadly inwisselen voor Brutal
Vicious inwisselen voor Ferocious

Vicious/Unforgiving gaat niet echt lekker samen.

Deadly is het in 1.5 niet meer waard, er zijn andere bonussen die veel meer damage boost geven.
Destructive is in ieder geval géén bonus die je wilt droppen, dat is zowat de beste die er is.

Zelf zou ik ze alsvolgt prioriteren:
Uncomplicated > Destructive > Brutal > Responsive > Ferocious > Unforgiving/Competent
Oke super! Daar kan ik wel wat mee. Ik merk wel dat Unforgiving in 1 tegen 1 situaties heel veel doet trouwens.

Je geeft aan dat ik savage beter kan inwisselen voor specialized backpack. Echter is dat dan toch juist situatie afhankelijk? Stel dat mn puls op cooldown is of mn tegenstander heeft pulse concealed (scrambler) dan krijg ik toch niet die CHC en CHD van puls?
Met Savage heb ik toch altijd gegarandeerd 7% extra CHC (pvp 99% out of cover).

Als je uitgaat van puls, is dan Deadly (CHD) en Vicious (CHC) niet juist een extra daar bovenop?
Ik wil echt een build puur voor pvp, dan is Ferocious toch niet van toepassing?

Dat laatste rijtje ziet er idd goed uit, maar voor ik dat een keer voor elkaar krijg. Ik weet iig dat ik Destructive lekker moet laten zitten dus en brutal ook een belangrijke is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Weer klein stapje hoger :)

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/15440306_1288607571178220_3504291759322529003_o.jpg?oh=cb8efb6e6a4aef31dd84e694378c3707&oe=58EB4418

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Monda schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 19:06:
[...]

Oke super! Daar kan ik wel wat mee. Ik merk wel dat Unforgiving in 1 tegen 1 situaties heel veel doet trouwens.

Je geeft aan dat ik savage beter kan inwisselen voor specialized backpack. Echter is dat dan toch juist situatie afhankelijk? Stel dat mn puls op cooldown is of mn tegenstander heeft pulse concealed (scrambler) dan krijg ik toch niet die CHC en CHD van puls?
Met Savage heb ik toch altijd gegarandeerd 7% extra CHC (pvp 99% out of cover).

Als je uitgaat van puls, is dan Deadly (CHD) en Vicious (CHC) niet juist een extra daar bovenop?
Beiden zijn situatieafhankelijk maar meer skillpower betekent: betere heal, betere pulse, betere cooldown. Je pulse kun je dan best vaak triggeren en dus de damage boost benutten.

Savage blijft dus enkel vs out of cover, dus dat blijft lastig effectief te houden.
Ik wil echt een build puur voor pvp, dan is Ferocious toch niet van toepassing?
True, dan inderdaad niet :)
Dat laatste rijtje ziet er idd goed uit, maar voor ik dat een keer voor elkaar krijg. Ik weet iig dat ik Destructive lekker moet laten zitten dus en brutal ook een belangrijke is.
Brutal > Deadly :)
Heb een hele stash vol met AR's die allemaal andere talents hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 22:49:
[...]

Beiden zijn situatieafhankelijk maar meer skillpower betekent: betere heal, betere pulse, betere cooldown. Je pulse kun je dan best vaak triggeren en dus de damage boost benutten.
De SP die je uit de Specialized backpack haalt is voor mij precies genoeg om te zorgen dat ik veel en vaak kan healen en mijn pulse kan gebruiken. Sowieso vind ik die andere talents waardeloos (de enige die misschien ook nog handig is voor een D3-FNC build is die talent waarmee je ook je skill objects kan healen).

Vendor update is trouwens weer matig deze week zie ik, zit weinig bij waar ik wat mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen.
Ik wil underground spelen en heb rank 29 en de juiste missie uitgespeeld.
Ik kan nu ook de trap af en de lift in,maar dan moet ik op de liftknop drukken en staat er "wereldrang 01 vereist"
Wat moet ik hier mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet level 30 hebben. Wereldrang = world tier en die komt beschikbaar bij level 30.

[ Voor 44% gewijzigd door NLxAROSA op 10-12-2016 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Wat stom...had juist eerder gelezen dat rank 28 nodig was voor Underground. Ok,duidelijke 😄👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Laatst online: 10-09 10:37
Ik ben nu net level 08 maar ik begin de missies behoorlijk lastig te vinden. Zelfs met 3 teammaten gaan we geregeld de mist in :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jirnsum
Tristan schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 18:58:
Ik ben nu net level 08 maar ik begin de missies behoorlijk lastig te vinden. Zelfs met 3 teammaten gaan we geregeld de mist in :(
Exp points pakken met sidemissions, en niet te snel door de hoofdmissies rushen, dan komt het allemaal goed ;)

Afbeeldingslocatie: https://c8.staticflickr.com/1/323/31442760631_59f83ba402_c.jpgTom Clancy's The Division™2016-12-10-22-16-55

Zo loop ik er momenteel bij. Ben nog hard op zoek naar de ontbrekende AB set items zodat ik wat kan gaan schuiven. Net een mooie Survival run gedaan. Eerste keer dat ik solo tot aan extraction kwam. Zoals zovelen echter geeindigd met een bijl in mijn hoofd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Is er eventueel iets bekend over een korting voor de seasonpass? Of kan er nog iets rond kerst komen?

Niet dat ik hem volgende week aanschaf voor 40 euro en dag later ineens dikke korting :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Paulus07 schreef op zondag 11 december 2016 @ 00:30:
Is er eventueel iets bekend over een korting voor de seasonpass? Of kan er nog iets rond kerst komen?

Niet dat ik hem volgende week aanschaf voor 40 euro en dag later ineens dikke korting :P
Voor PC/Xbox/PS4?

Denk dat er wel kortingen komen met de feestdagen.

Voor de PC is ie in iig voor 28,- euro en PS4 voor 20,- euro te krijgen nu
Jirnsum schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 22:24:
[...]

Zo loop ik er momenteel bij. Ben nog hard op zoek naar de ontbrekende AB set items zodat ik wat kan gaan schuiven. Net een mooie Survival run gedaan. Eerste keer dat ik solo tot aan extraction kwam. Zoals zovelen echter geeindigd met een bijl in mijn hoofd 8)7
Gaat de goede kant op.
Moet je maar een keer gewoon joinen denk ik; je bent best vaan online; net als ik :+

[ Voor 35% gewijzigd door kihon op 11-12-2016 10:55 ]

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Waar zie jij dat PS4 Season Pass is te krijgen voor 20 euro? Uplay Store en Playstation Store geven de normale prijzen aan.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

The Outlaw schreef op zondag 11 december 2016 @ 11:04:
Waar zie jij dat PS4 Season Pass is te krijgen voor 20 euro? Uplay Store en Playstation Store geven de normale prijzen aan.
https://psngames.org/down...l&utm_campaign=allkeyshop

Sold out nu al though :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Lekker veilig ook:

[quote]FEATURES

- play on your own profile, after setup you won't have to log into our account ever again
- earn trophies, play online, get updates
[quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

The Outlaw schreef op zondag 11 december 2016 @ 11:15:
[...]

Lekker veilig ook:

[quote]FEATURES

- play on your own profile, after setup you won't have to log into our account ever again
- earn trophies, play online, get updates
[quote]
Je vroeg waar hij 20 euro was, daar dus :) Geen idee hoe veilg het is.
Heb niet eens een PS4,maar site kwam langs bij keyshops die ik ken.

Eerstvolgende (die ik kan vinden ff snel) is gelijk 35,- euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
kihon schreef op zondag 11 december 2016 @ 10:54:
[...]

Voor PC/Xbox/PS4?

Denk dat er wel kortingen komen met de feestdagen.

Voor de PC is ie in iig voor 28,- euro en PS4 voor 20,- euro te krijgen nu

[...]

Gaat de goede kant op.
Moet je maar een keer gewoon joinen denk ik; je bent best vaan online; net als ik :+
zoek de ps4 variant. Dacht hem laatst voor 20 euro in de ubistore te zien maar is pc only :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Mijn Seeker mine build

Downed meeste spelers instant met "eddie's" :D
Seeker mine doet 90k Dmg

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/nnaae0.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mijn huidige build (Vigorous):

Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/1/306/30761446313_f4fc9633d8_c.jpg

Mijn alternatieve build (Reckless):

Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/1/741/30729667614_af128b88e6_c.jpg

Heb wel een vraagje over Reckless, kan er geen kaas van maken eerlijk gezegd. Met Reckless verwacht ik meer damage, maar minder toughness. Met Vigorous verwacht ik minder damage, maar meer toughness. Maar dat lijkt niet zo te werken. Met de Vigorous chest doe ik zowel meer DMG als meer tougness. Met Reckless doe ik minder damage, en de toughness lijkt veel harder achteruit te gaan dan die paar procentjes (van 387 naar 377 is ~3% minder) die het zou moeten schelen qua toughness. Moet echt wel in cover blijven en met Vigorous niet. Is dit weer gebugged?

Specs van Reckless vest: https://c1.staticflickr.c...29733414_eb5597bed8_c.jpg

Specs van Vigorous vest: https://c1.staticflickr.c...71073305_6a030d210e_c.jpg

Wat ik zelf vermoed: De extra 10% inkomende damage van Reckless gaat langs je armor heen, of is veel hoger dan 10% (of misschien klopt de tougness berekening niet voor Reckless?). De extra 8% die je zou moeten doen zie ik ook niet terug in DMG nummers tegen NPCs, mijn Vigorous doet meer.

Ik hou het voorlopig dus wel bij de Vigorous chest. :+

Iemand meer ideëen hierover/ervaring mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

NLxAROSA schreef op zondag 11 december 2016 @ 12:51:

Iemand meer ideëen hierover/ervaring mee?
Wat zegt je Bullet dmg met vigorous/Reckless vest?
Niet de Shit DPS bekijken.

En al gestest in shooting range ook?
Andere talents/skills?

Weet niet heoveel die ~600FA/STA verschil uitmaken; ff tsten met precies zelfde getallen he ;)

[ Voor 13% gewijzigd door kihon op 11-12-2016 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kihon schreef op zondag 11 december 2016 @ 12:59:
[...]

Wat zegt je Bullet dmg met vigorous/Reckless vest?
Niet de Shit DPS bekijken.

En al gestest in shooting range ook?
Andere talents/skills?

Weet niet heoveel die ~600FA/STA verschil uitmaken; ff tsten met precies zelfde getallen he ;)
Ik keek puur naar DMG per bullet op standaard LMB L34 mobs, zowel met/zonder pulse/overboost. Vigorous was consistent hoger (~10%). Met Reckless kon ik ook echt niet rond blijven lopen in het midden van de straat, moest echt in cover voor de machine gunners. Leek me een nogal groot verschil gezien het kleine verschil in Toughness.

Shooting range zal ik ff proberen.

En die FA/ST is ook een verschil inderdaad, geen idee of dat nog wat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 09:12

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

Reckless -500FA, vig +500FA, is precies 10%, dusja niet zo gek dat je dan meer damage doet.

Uplay: Red--Death

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jirnsum
Jirnsum schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 22:24:
Net een mooie Survival run gedaan. Eerste keer dat ik solo tot aan extraction kwam. Zoals zovelen echter geeindigd met een bijl in mijn hoofd 8)7
Wat een feestje is Survival!

Vanavond wederom op pad. Begon slecht: ik lootte binnen een minuut een kist met iets blauws, maar er sprong een andere speler bovenop en jatte het mee (dit is echt superirritant, ook als je met anderen speelt: je opent een kist en een ander pakt meteen wat erin zit). Daarna door naar heli crash site waar alles al leeg bleek te zijn. Dus maar flink wat rondrennen om spullen bij elkaar te harken. Daarna de DZ in. Moest een enorm eind door de DZ om bij de meds te komen. Net toen ik ze gevonden had, kreeg ik een melding dat er iemand een extract ging doen. Checken op de kaart, niet al te ver weg, dus rennen. Kom ik daar, hangt de heli boven het platform, maar verder niemand te zien. Ben aan het zoeken en wordt neergemaaid door hunter. Weet om een hoekje te kruipen en mezelf te reviven. Bam: twee shotgun blasts en de hunter ligt om (ik ben er nu achter dat ze niet echt moeilijk te killen zijn; probleem zit m in ze op tijd ontdekken). Nog steeds landt die heli niet, dus verder zoeken. Op dat moment zie ik een gewonde andere speler. Hem gerevived (was pve, en ja: ik ben een softie :P). Samen met hem de tweede hunter omgelegd, en weg! Top! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Survival is inderdaad top. Speel 't vaak solo, heb nog niet één keer geëxtract, maar de 'nog 1 potje dan' factor is erg hoog. :D

Als je aan de westkant begint zijn er ook een paar punten waar veel spullen liggen, o.a. de busremise (een stuk of 10 containers). Ten oosten van Amhersts Apartment zit ook een soort kampje tussen de gebouwen waar wat mobs zitten met 4-5 containers. Zitten vast ook wel van dit soort locaties aan de oostkant/zuidkant maar die heb ik nog niet ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-09 06:38
Mensen nog tip en tricks wat ik nu het beste kan doen? Gister ook de 1e dlc nog maar aangeschaft en daar mee begonnen. mijn GS is nu 234 maar doe geen ruk dmg :( .

Gister toevallig 256 smg gevonden die ik heb kunnen boosten naar 200k dps maar nog duurt het lang voor de mobs neer gaan. Heb 3 pieces van die fire set dus gebruik mijn flame turret.

als ik hier screens zie van mensen gaan die richting de 300k of meer dps. o.O hoe doen jullie dat? Of is het gewoon geluk hebben met het wapen dat dropt?

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Als je in WT 5 zit met een GS van 234 dan is het wel begrijpelijk dat je geen dmg doet. Zorg dat je build op 256 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
grrr game zelf is nu voor 24 euro te krijgen. Dat ze de season pass eens omlaag gooien :P

Als jullie trouwens een WT hoger kunnen, doen jullie dat dan direct of pas later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Paulus07 schreef op maandag 12 december 2016 @ 10:13:
grrr game zelf is nu voor 24 euro te krijgen. Dat ze de season pass eens omlaag gooien :P

Als jullie trouwens een WT hoger kunnen, doen jullie dat dan direct of pas later?
Direct gedaan. Moest wel zoeken naar 256 op dat momennt maar vond de pieces vrij snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
The Outlaw schreef op maandag 12 december 2016 @ 10:10:
Als je in WT 5 zit met een GS van 234 dan is het wel begrijpelijk dat je geen dmg doet. Zorg dat je build op 256 zit.
Oke dus gewoon in WT4 gear farmen? In WT4 dropt toch alleen 229?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

The Outlaw schreef op maandag 12 december 2016 @ 10:10:
Dat schiet natuurlijk niet op als WT4 enkel GS229 dropt.
Br3wmaster schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:23:
[...]

Oke dus gewoon in WT4 gear farmen? In WT4 dropt toch alleen 229?
Klopt, enkel 229.

Maar belangrijkste is: hoe was je 229 gear? Was dat goede gear met de ideale rolls, of was dat een bijeengeraapt zooitje? ;)

Als je 229 gear gewoon dik in orde was (lees: Challenging was prima te doen), dan zou WT5 in het begin wel iets lastig moeten zijn maar ook weer niet enorme problemen moeten veroorzaken.

Als je 229 gear crap is.. tsja dan wordt het lastiger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Angeloonie schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:37:
[...]

Dat schiet natuurlijk niet op als WT4 enkel GS229 dropt.

[...]

Klopt, enkel 229.

Maar belangrijkste is: hoe was je 229 gear? Was dat goede gear met de ideale rolls, of was dat een bijeengeraapt zooitje? ;)

Als je 229 gear gewoon dik in orde was (lees: Challenging was prima te doen), dan zou WT5 in het begin wel iets lastig moeten zijn maar ook weer niet enorme problemen moeten veroorzaken.

Als je 229 gear crap is.. tsja dan wordt het lastiger..
Dan zal dat het laatste wel zijn xD. Zal vanavond is even kijken hoe het er voor staat. (denk dat het dan behoorlijk om te janken is lol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:28
Van het weekend eens survival geprobeerd en t is best leuk. Toch vind ik het jammer dat je niet iets overhoudt aan je vorige sessies maar echt telkens helemaal opnieuw moet beginnen. Dat is een aantal keer leuk maar om nu telkens weer opnieuw en opnieuw te gaan... ik weet t niet. Deed de PVE variant en daar liep wel een lekker figuur rond. Ik was bezig wat elites aan t afknallen en met wat moeite had ik er 3 neer. Moest wel even regennen want bijna zelf dood. Komt er iemand vrolijk langs rennen die alle 3 de paarse drop incasseert. Bedankt he! Ik liep hem even achterna en kreeg een groeps invite. Het lijkt me wel leuker om dit met een (paar) bekende(n) te doen. Naja uiteindelijk in de DZ door een groep NPC's neergehaald en de sessie was weer klaar.

GS is nu 250 en speel met de firecrest set. Vind het niet echt goed werken want die flame turret heeft niet echt goede range en grote elites trappen m altijd stuk. Wil eigenlijk de beste DPS set hebben maar wat is dan de goede? Strikers toch maar of Alpha Bridge? Gebruik nu een 256 ACR maar vind de mobs niet snel genoeg neer gaan. Team mates lijken veel meer damage te doen. Mijn sheet DPS zit op 268k dus zou redelijk moeten zijn maar waarom zie ik andere mensen nu zo veel sneller killen? Op basis van mijn Firearms doet mijn ACR iets van 18k damage. Wat hebben jullie voor weapon damage? Ik heb een AK met slechte talents met 21k damage.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
JohnnyV76 schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:51:
GS is nu 250 en speel met de firecrest set. Vind het niet echt goed werken want die flame turret heeft niet echt goede range en grote elites trappen m altijd stuk. Wil eigenlijk de beste DPS set hebben maar wat is dan de goede? Strikers toch maar of Alpha Bridge? Gebruik nu een 256 ACR maar vind de mobs niet snel genoeg neer gaan. Team mates lijken veel meer damage te doen. Mijn sheet DPS zit op 268k dus zou redelijk moeten zijn maar waarom zie ik andere mensen nu zo veel sneller killen? Op basis van mijn Firearms doet mijn ACR iets van 18k damage. Wat hebben jullie voor weapon damage? Ik heb een AK met slechte talents met 21k damage.
Weapon damage alleen is niet voldoende, probeer op je ACR (Of ieder andere assault rifle) ook de juiste mods te zetten. (en de juiste talents, destructive is eigenlijk wel een must op een AR.)
Dus bijv. een scope met als main headshot-damage, een extended magazine met zeker 100% ammo in de plus en reload of fire-rate. Een silencer met als main headshot-damage en een vertical-grip met iets van stability.
Voor je flame-turret kun je kijken naar mods voor op je gear. (Extra range, extra health, etc.)
Een maat van me loopt met een lightweight-M4, 4x firecrest en 2x final-measure en voor hem werkt dat goed.

[ Voor 4% gewijzigd door Ghostley op 12-12-2016 13:04 ]

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Speel dit spel nu een week of 2 en vind hem top 😄👍
Ik heb alleen een paar vragen.
-Het lijkt mij leuk om met nl sprekende gamers te gaan knallen. Hoe kan ik gemakkelijk nl sprekende gamers echter vinden voor dit spel?
-tevens wil ik voor dit spel een mic aanschaffen. Maar niet dringen een behoefte om dit icm een koptelefoon te doen. M'n geluid gaat nu over m'n boxen en dat vind ik een stuk prettiger klinken. Echter is dit wel mogelijk?..een microfoon icm geluid over de boxen? En dan doel ik natuurlijk op de gamegeluiden die de microfoon dan misschien oppikt.
-is er ook een mogelijkheid om in-game naar iemand te teksten? (Dit ivm het niet hebben nog van een mic 😉)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
melly schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:01:
-Het lijkt mij leuk om met nl sprekende gamers te gaan knallen. Hoe kan ik gemakkelijk nl sprekende gamers echter vinden voor dit spel?
-tevens wil ik voor dit spel een mic aanschaffen. Maar niet dringen een behoefte om dit icm een koptelefoon te doen. M'n geluid gaat nu over m'n boxen en dat vind ik een stuk prettiger klinken. Echter is dit wel mogelijk?..een microfoon icm geluid over de boxen? En dan doel ik natuurlijk op de gamegeluiden die de microfoon dan misschien oppikt.
-is er ook een mogelijkheid om in-game naar iemand te teksten? (Dit ivm het niet hebben nog van een mic 😉)
zie in de footer het stukje over discord

iemand met mic en boxen vind ik persoonlijk verschrikkelijk irritant omdat ik dan alle dialogen dubbel hoor. helemaal erg als het iemand is met dialogen in andere taal

druk enter en je chat tegen iedereen om je heen. enter en dan /g en weer enter en je chat tegen je team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoCarrier
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-05-2021
Je mag mij wel toevoegen. Ik ben stillnocarrier (op Uplay en Steam). Ik sta momenteel nog niet op de Tweakers spelerslijst, maar zal dit binnenkort even regelen.
Ik zou 't niet doen. Net als Jirnsum vind ik zoiets verschrikkelijk irritant. Met push-to-talk ben je slechts in veel gevallen onverstaanbaar, maar de meesten gebruiken dan ook nog eens voice activation en dan krijg je vaak zo'n verschrikkelijke audio feedback loop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Jirnsum schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:11:
[...]

zie in de footer het stukje over discord

iemand met mic en boxen vind ik persoonlijk verschrikkelijk irritant omdat ik dan alle dialogen dubbel hoor. helemaal erg als het iemand is met dialogen in andere taal

druk enter en je chat tegen iedereen om je heen. enter en dan /g en weer enter en je chat tegen je team
NoCarrier schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:57:
[...]

Je mag mij wel toevoegen. Ik ben stillnocarrier (op Uplay en Steam). Ik sta momenteel nog niet op de Tweakers spelerslijst, maar zal dit binnenkort even regelen.

[...]

Ik zou 't niet doen. Net als Jirnsum vind ik zoiets verschrikkelijk irritant. Met push-to-talk ben je slechts in veel gevallen onverstaanbaar, maar de meesten gebruiken dan ook nog eens voice activation en dan krijg je vaak zo'n verschrikkelijke audio feedback loop.
Ik zit met paar anderen zo'n beetje elke dag op DISCORD inderdad.
Jullie moeten er gewoon bijkomen, lekker gezellig. 8)

Ik heb zelf losse speakers met losse Microfoon, maar heb het nagevraagd en (bij mij) is het verschil niet te horen (als ik het niet zou zeggen zou je het niet door hebben)

Of wanneer je niet kan praten, wel op Discord zitten en gewoon met je team in-game praten met /p (party chat) Ook een paar die dat doen wanneer ze niet meer kunnen praten 's avonds (wel meeluisteren dan O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Bedankt voor de reacties..
Wat betreft de mic,daar was ik al bang voor. Toch teveel kans op het opvangen van de game-geluiden wat voor andere spelers heel storend is. Balen..want dat betekent een koptelefoon met mic kopen en aangezien ik van goed geluid hou gaat dit snel oplopen.
Ik heb de G933 gehoord en vond het geluid wel ok. Alleen de prijs vond ik wat aan de hoge kant. Zijn er beter betaalbare headsets met een gelijkwaardige geluidskwaliteit? 7.1 is voor mij niet belangrijk. Draadloos echter wel (speel op een pc met xbox-one controller)

"Footer" en "discord" was voor mij nieuw 😉
Maar ook dat is mij nu duidelijk ..thx👍

Stillnocarrier,bedankt..ik voeg je meteen ff toe ☺

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Gister is wat aan mijn build gesleuteld en mijn GS opgekrikt naar 250. WT5 normals gaan nu in ieder geval easy dus hoop zo wat loot te vinden. Verder lees ik veel over de AlphaBride set. Aan te raden om hier voor te gaan? En dan kijken of ik armor kan stacken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Eindelijk een AR met goede rolls voor AB build..

dus weer weg van frontline shield smg, eerrste lexington run erna dropt er een PP90 met destructive en ferocious...... :X

Naja eerst maar DZ in om 400k te sparen voor de ACR-E die tekoop is.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Br3wmaster schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 09:44:
Gister is wat aan mijn build gesleuteld en mijn GS opgekrikt naar 250. WT5 normals gaan nu in ieder geval easy dus hoop zo wat loot te vinden. Verder lees ik veel over de AlphaBride set. Aan te raden om hier voor te gaan? En dan kijken of ik armor kan stacken?
Welke set je neemt is helemaal aan jezelf.
AlphaBridge is op dit moment de "meta"'maar ik loop er niet mee iig (ga er wel 1 maken, gewoon omdat het kan)
Zelf heb ik een volledige High-End build, 4x Striker build, D3-FNC, en ben wat het hameren/timmeren Reclaimer/Tactician build.

Wat betreft Armor, die moet je gewoon op alles hebben waar het op kan; Chest/Kneepads/Backpack en Holster wil je allemaal armor op hebben.
Het is belangrijker dan Stamina (imo) Dat ene % armor geeft je meer survivability dan 1k Stamina zeg maar (overdreven, but you get the point)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En neem ook bij voorkeur gear mods met armor ipv andere stats.

Ik heb zowel een HE als een AB build, beiden vergelijkbaar qua damage output, maar vind zelf de gear talents + Skulls MC gloves bonus fijner spelen dan de talent-stack van AB (met Uncomplicated van FAMAS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Bedankt voor jullie reacties. Zal nog is wat gaan puzzelen kwa builds en stats. Moet op deze manier wel stuk verder komen (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-06-2023
Leuk, dat survival. Paar keer de pve versie geprobeerd, maar pvp is toch leuker. Blijft spannend en geen geklaag over mensen die je spullen pikken. En de bonus op je eindscore is ook lekker, maakt het makkelijker om goede rewards te krijgen.

Voor de mensen die ook wat meer spanning en hogere scores willen maar niet echt van pvp houden (of er slecht in zijn)... start je survival in pvp en haal een kop koffie als je char in de hideout bij bewustzijn komt. Als jij 5 minuten later op avontuur gaat zijn alle andere spelers al uit de startgebieden verdwenen (of dood) en kan je redelijk veilig gaan ontdekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• l3p
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:37

l3p

www.^.nl

Denk dat dit een beter idee geeft qua damage en stability/accuracy waar ik het lekkerst mee speel.
(al is het recorden iets mislukt)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=pTTysZFKgfo]

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=u9PlvqPgndU]

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Gister maar is even wat oude content die ik nog niet gedaan had gedaan. Had niet zoveel tijd dus in de laatste gebieden nog wat side missions e.d. gedaan.

Mensen op de PS4 die vanavond is wat dailys willen doen / gearen of wat DZ willen doen? Wel zin om keer niet solo of met randoms de DZ in te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:39

Kju

Br3wmaster schreef op woensdag 14 december 2016 @ 09:41:
Gister maar is even wat oude content die ik nog niet gedaan had gedaan. Had niet zoveel tijd dus in de laatste gebieden nog wat side missions e.d. gedaan.

Mensen op de PS4 die vanavond is wat dailys willen doen / gearen of wat DZ willen doen? Wel zin om keer niet solo of met randoms de DZ in te gaan.
Je kan me adden op PSN, stuur maar een invite of join als je me online ziet in TD

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pexrider
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-08 07:39
Ik ben er ook graag bij, alleen qua gearscore zit ik op 197 ik weet niet of dat een probleem is? ben nog redelijk nieuw in The Division. PSN: Pexrider
Br3wmaster schreef op woensdag 14 december 2016 @ 09:41:

psn:Pexrider

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Br3wmaster
Kju schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:24:
[...]

Je kan me adden op PSN, stuur maar een invite of join als je me online ziet in TD
&&
pexrider schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:44:
Ik ben er ook graag bij, alleen qua gearscore zit ik op 197 ik weet niet of dat een probleem is? ben nog redelijk nieuw in The Division. PSN: Pexrider
[...]
Dat is echt een onwijs groot proleem sorry...

Nee zal jullie toevoegen. Avondje gezellig knallen is altijd goed :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Laatst online: 19:39

Kju

Lol heb weer te snel gelezen, vanavond heb ik al plannen in Los Santos, maar ik speel meerdere keren in de week TD dus als je me add komt dat vanzelf weer een keer goed.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Haha np enjoy LS ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pexrider
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-08 07:39
haha gezellig! :-)

psn:Pexrider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runner83
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-08 17:52
Speel nu ook The Division op PSN sinds 1 week, level 20 nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
Sinds een paar dagen speel ik met AlphaBridge build, ik was er in het begin geen fan van, aangezien je ammo zo op is en je blijft restocken als je geen extra ammo capacity attribute hebt. Inmiddels heb ik er eentje met +48% ammo capacity, dus dat scheelt.

Damage mitigation weten op te krikken van 36% naar 51%, door op alle mogelijke gear pieces zoveel mogelijk Armor via re-rolling (Recalibration) te bemachtigen. Daarnaast zoveel mogelijk CHC, CHD en als minor attribute enemy armor damage aangezien die laatste sinds 1.5 ook werkt in PVP.

'Enemy Armor Damage now functions in PVP: damage calculation in PvP ignores a percentage of the target’s armor equal to one third of the shooter’s Enemy Armor Damage.'

Bijf nu gelukkig wat langer overeind in PVE en PVP, al is het soms nog wel dat ik het gevoel heb alsof ik geen armor draag.

Ben alleen nog op jacht naar Barret's Bulletproof vest, ca. 30 keer Lexington Event Center gespeeld sinds 1.5, maar nog geen geluk gehad en ook niet gevonden in een Field Proficiency Cache.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

McWolf82 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 16:29:
Sinds een paar dagen speel ik met AlphaBridge build, ik was er in het begin geen fan van, aangezien je ammo zo op is en je blijft restocken als je geen extra ammo capacity attribute hebt. Inmiddels heb ik er eentje met +48% ammo capacity, dus dat scheelt.

Damage mitigation weten op te krikken van 36% naar 51%, door op alle mogelijke gear pieces zoveel mogelijk Armor via re-rolling (Recalibration) te bemachtigen. Daarnaast zoveel mogelijk CHC, CHD en als minor attribute enemy armor damage aangezien die laatste sinds 1.5 ook werkt in PVP.

'Enemy Armor Damage now functions in PVP: damage calculation in PvP ignores a percentage of the target’s armor equal to one third of the shooter’s Enemy Armor Damage.'

Bijf nu gelukkig wat langer overeind in PVE en PVP, al is het soms nog wel dat ik het gevoel heb alsof ik geen armor draag.

Ben alleen nog op jacht naar Barret's Bulletproof vest, ca. 30 keer Lexington Event Center gespeeld sinds 1.5, maar nog geen geluk gehad en ook niet gevonden in een Field Proficiency Cache.
Je kan op je Vest en backpack +ammo capacity krijgen inderdaad.
Vooral met AB is het heel handig ja 8)

En uiteraard wat je zegt, overal waat je EAD kan krijgen wil je het ook daadwerkelijk hebben
64% EAD FTW :9~

Heb 1 keer dat Barrets vest gekregen, maar de kans dat RNGesuz je een goede gunt ;w :F ;(
Ook 1 championship kneepads met godrolls (if i was GS186 8)7 )
l3p schreef op woensdag 14 december 2016 @ 01:20:
Denk dat dit een beter idee geeft qua damage en stability/accuracy waar ik het lekkerst mee speel.
(al is het recorden iets mislukt)
Je dmg mag wel iets omhoog, 70k Headshots met police M4?

[ Voor 23% gewijzigd door kihon op 14-12-2016 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
runner83 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 14:48:
Speel nu ook The Division op PSN sinds 1 week, level 20 nu
Een lange weg te gaan dus nog :-) Ik zou zeker de video's van Skill Up in de gaten houden. Elke week komen er vendor resets en nieuwe items her en der bij de shops. Kun je zeker je voordeel mee doen. Wellicht ook teamen met mensen die hoger in GS kan helpen. Die kunnen je dragen naar een hoger niveau en betere wapens.

Welcome to the family :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runner83
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-08 17:52
The Outlaw schreef op woensdag 14 december 2016 @ 16:46:
[...]

Een lange weg te gaan dus nog :-) Ik zou zeker de video's van Skill Up in de gaten houden. Elke week komen er vendor resets en nieuwe items her en der bij de shops. Kun je zeker je voordeel mee doen. Wellicht ook teamen met mensen die hoger in GS kan helpen. Die kunnen je dragen naar een hoger niveau en betere wapens.

Dank u dank u :)
Vanavond maar eens verdiepen in de filmpjes :) Nou als er nog mensen zijn op PSN PSN name= Henri__NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://ubistatic9-a.akamaihd.net/resource/en-US/game/tomclancy-thedivision/game/TCTD_News_Free_Weekend_PC_Header_278556.jpg

https://tomclancy-thedivi...nd-on-pc-dec-15th-to-18th

mss interessant om te zien hoe de game draait op mijn HTPC en vergelijken met de PS4 versie :)
Paulus07 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 22:45:

mss interessant om te zien hoe de game draait op mijn HTPC en vergelijken met de PS4 versie :)
Zelfs met alles op low ziet het er prima uit eerlijk gezegd, ben benieuwd wat je uit die 750ti kan persen. Wel mooi dat mensen het nu gewoon gratis kunnen proberen, hopen dat het meer spelers oplevert.

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:28
meer mensen is altijd goed en na een pauze van een aantal maanden vermaak ik me ook wel weer goed. Ben rustig mn vault vol aan t proppen met GS256 spul en alles wat lager is verpats ik. Underground wordt volgens mij niet veel gespeeld want zat in een queue voor een challenging missie en dat duurde echt lang.

Volgens mij mogen we vandaag weer onze supply drop ophalen he? Altijd fijn met 4 chars. Hopelijk zit er een FAMAS bij... wil m wel eens proberen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Paulus07
  • Niet online
NLxAROSA schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:29:
[...]

Zelfs met alles op low ziet het er prima uit eerlijk gezegd, ben benieuwd wat je uit die 750ti kan persen. Wel mooi dat mensen het nu gewoon gratis kunnen proberen, hopen dat het meer spelers oplevert.
Ben vooral benieuwd wat de 750TI doet ten opzichte van mijn ps4 waar ik nu altijd op speel met the division (kan ik dan op de pc trouwens verder met die savegames etc? of staat dat weer totaal los van elkaar?)

Zal denk niet zo heel veel krachtiger zijn. Maarja preload is inmiddels binnen :)

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Paulus07 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 14:55:
[...]

Ben vooral benieuwd wat de 750TI doet ten opzichte van mijn ps4 waar ik nu altijd op speel met the division (kan ik dan op de pc trouwens verder met die savegames etc? of staat dat weer totaal los van elkaar?)

Zal denk niet zo heel veel krachtiger zijn. Maarja preload is inmiddels binnen :)
Of de savegames interchangeable zijn denk ik helaas niet.
Anders moet je maar op vragen of er even mensne je powelevelen (gewoon meelopen met dailies ofzo :P )

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Momenteel aan de cap met alles.. meer dan 1 miljoen aan coins.

Mijn alphabuild LMG pve build is echt sterk 280 - 412 - 110 met 40% ead 52% dte en 20% protection from elites

• Night Lord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Hallo
Nadat ik via een vriend had over dit spel heb gehoord heb ik het toch gekocht.
Ik heb net mijn eerste character naar lvl 30 gebracht.
Tot nu toe moet ik zeggen dat het verhaal en de missies heel goed zijn (Ik moet general assembly nog doen).

Ik ben nu bezig met de laatste side missies en encounters en mijn gear score verbeteren.

Heb me net aangemeld op de spelers lijst omdat ik spelen in groepen leuker vind als solo.

• Paulus07
  • Niet online
Eens kijken hoe de game op mijn pc draait.

En was vergeten hoe tof die intro was :D

Edit:

Zet ik de graphics op auto detect is het allemaal low maar wel 60fps.
Op medium zakt het al direct naar 30fps

Op ultra is het 18fps :P

Het is wel nice om te zien dat op ultra de draw distance veel hoger is en je bijvoorbeeld niet meer die kerstverlichting voor je ziet uit renderen.

Maar verder blijft het met mijn huidige pc specs nog leuker om voor nu bij de ps4 versie te blijven.
Moet wel zeggen dat op low die 60fps lekker aanvoelen. Geen idee wat de ps4 versie trouwens doet mbt fps.

[ Voor 74% gewijzigd door Paulus07 op 15-12-2016 20:16 ]

• Tristan
Ik ben nu bij Enemy Level 16 - Police Academy aanbeland. Phoee krijg die nog niet completed :(

• Jirnsum
Tristan schreef op donderdag 15 december 2016 @ 22:46:
Ik ben nu bij Enemy Level 16 - Police Academy aanbeland. Phoee krijg die nog niet completed :(
automatchen voor de missie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Outlaw schreef op woensdag 14 december 2016 @ 16:46:
[...]

Over Skill-Up gesproken; in één van zijn recente filmpjes gaat hij in op het gerucht dat The Division een tweede seizoen zal krijgen. Niet al te lang geleden heb ik ook een enquete ingevuld, die een aanwijzing zou kunnen zijn voor een tweede seizoen. Aangezien de spelersaantallen recent ook weer zijn gestegen, wordt het allicht interessant.

De logische vervolgvraag: zouden jullie bereid zijn voor een tweede Season Pass? Ik zelf moet bekennen, dat ik de eerste nog niet gekocht heb. Ik hoop op een Weekenddeal via PSN in de aankomende periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 08:56:
[...]

Over Skill-Up gesproken; in één van zijn recente filmpjes gaat hij in op het gerucht dat The Division een tweede seizoen zal krijgen. Niet al te lang geleden heb ik ook een enquete ingevuld, die een aanwijzing zou kunnen zijn voor een tweede seizoen. Aangezien de spelersaantallen recent ook weer zijn gestegen, wordt het allicht interessant.

De logische vervolgvraag: zouden jullie bereid zijn voor een tweede Season Pass? Ik zelf moet bekennen, dat ik de eerste nog niet gekocht heb. Ik hoop op een Weekenddeal via PSN in de aankomende periode.
Een tweede Season Pass zou ik wel aanschaffen, maar ik vraag me af wat ze nog kunnen bedenken. Underground was ik toch wel snel klaar mee, alleen in het begin was dat leuk omdat je veel loot drops kreeg. Survival heb ik nog niet kunnen spelen aangezien ik een PS4 heb, maar heb daar hetzelfde gevoel bij. In het begin is het leuk en daarna doe je elke keer hetzelfde.

De laatste DLC die nog komt voor de huidige Season Pass is 'Last Stand'. Ik heb begrepen dat dit een uitbreiding is die zich richt op PVP, maar daar is eigenlijk nog niet veel over bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Waren de missie begonnen met 4 (via automatch). Eenmaal bij de (eind)baas aangekomen waren we nog maar met zn 3en. Toen deze erg lastig bleek en na de zoveelste keer proberen blijf ik uiteindelijk alleen achter. Dat was al helemaal niet meer te doen. Ik heb al die tijd match making aangehad maar er kwam niemand bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Laatst online: 21:21

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Tristan schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 10:35:
[...]

Waren de missie begonnen met 4 (via automatch). Eenmaal bij de (eind)baas aangekomen waren we nog maar met zn 3en. Toen deze erg lastig bleek en na de zoveelste keer proberen blijf ik uiteindelijk alleen achter. Dat was al helemaal niet meer te doen. Ik heb al die tijd match making aangehad maar er kwam niemand bij.
Als je iemand toevoegt met rank 30 (gaat automatisch dus je moet geluk hebben) is die zo gedaan ;)

Laatst nog een avondje met 3 low levels :+ (niet vervelend bedoelt) een stuk of 10 missies gedaan.
Ik hielp her en der een beetje en vond het best gezellig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20:32
Ben ook met de Free to play weekend hype train meegegaan.

2 videotjes gemaakt voor diegene met een gtx960m kaart in een laptop:

settings op low 50+ fps :
YouTube: The Division (part 3) on LOW! GTX960M + FPS COUNTER

Settings op medium+ 40 fps:
YouTube: The Division on GTX 960m Part 2. avg fps: 40

Twijfel zelf nog of ik het ga kopen of niet. Ga het sowieso nog de komende 2 dagen veel spelen, de aanbieding van 25 euro op steam is niet slecht, maar het spel heeft de season pass nodig las ik. Zonder de DLC is de endgame op lvl 30 waardeloos volgens reddit. Dus eigenlijk ben je met de korting meteen alweer 45 euro kwijt, prijs van een nieuwe game.
Pagina: 1 ... 27 ... 47 Laatste

Let op:
Dit topic is voor The Division deel 1 (uit 2016). Het grote The Division 2 (uit 2019) topic vindt je hier

Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen.

Tweakers zijn van nature behulpzaam en staan sterker in een groep(+300 agents). Om deel uit te maken van deze groep elite-Tweakers-agents, dien je het aanmeldformulier in te vullen. Bezoek vervolgens ons safehouse [#1] [#2] (via discord) voor hulp, slowchat, RA en vormen van party.