Nice, een aantal van die caches kan wel even een goede hulp zijn om omhoog te gaan ja. Zorgen dat je zo gauw mogelijk omhoog kan naar World Tier 5 (als je Map opent staat dat linksbovenin). Snelste manier om gear te 'farmen' is voor jou nu denk ik een combi van Lexington runs en UndergroundGrimScythe schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 09:28:
[...]
Heb 4 basic chaches gekocht, kwamen wel wat leuke spullen uit.
Ook de eerste underground gedaan (met Rekt als boss), daar kwam mijn eerste set item uit.
Zit nu op Gearscore 178
Lexinton runs?The.Sticky schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 10:11:
[...]
Nice, een aantal van die caches kan wel even een goede hulp zijn om omhoog te gaan ja. Zorgen dat je zo gauw mogelijk omhoog kan naar World Tier 5 (als je Map opent staat dat linksbovenin). Snelste manier om gear te 'farmen' is voor jou nu denk ik een combi van Lexington runs en Underground
Heb gisteren world tier 2 gespeeld, daarna de world tier op 3 maar nog geen run gedaan op tier 3.
Lexington Event Center, dat is een missieGrimScythe schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 10:56:
[...]
Lexinton runs?
Heb gisteren world tier 2 gespeeld, daarna de world tier op 3 maar nog geen run gedaan op tier 3.
Weet iemand toevallig of je die exotics packs die je krijg als je een legendary missie heb afgerond eenmalig krijgt of zit daar ook iets van een reset tijd op.?
Volgensmij kan je de reward wekelijks verdienen, net zoals de rewards voor het voltooien van een incursionharryvos schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 00:19:
Weet iemand toevallig of je die exotics packs die je krijg als je een legendary missie heb afgerond eenmalig krijgt of zit daar ook iets van een reset tijd op.?
Thanks voor de tip, na 1 run en door de hogere world tier nu gearscore van 195The.Sticky schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 17:47:
[...]
Lexington Event Center, dat is een missie
Zit ondertussen in world tier 4.
Denk dat als ik een vervanging vind voor mijn 163 sidearm dat ik de 200 voorbij ga
Verwijderd
als je op de pc doet kan ik je wel een avondje helpen om meteen op 256 te komenGrimScythe schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 08:40:
[...]
Thanks voor de tip, na 1 run en door de hogere world tier nu gearscore van 195
Zit ondertussen in world tier 4.
Denk dat als ik een vervanging vind voor mijn 163 sidearm dat ik de 200 voorbij ga
Misschien als PC spelers eens wat meer missions samen doen überhaupt?Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:28:
[...]
als je op de pc doet kan ik je wel een avondje helpen om meteen op 256 te komen
Hebben meer mensen last van hackers op de PS4?
Was gisteren niet normaal, op elke server waren er wel een paar.
YouTube: Tom Clancy's The Division™ Hackers on PS4
Heb even de eerste 2 minuten vanaf waar hij speelt gekeken en dat lijkt meer op dikke lag/serverissues (no surprise there Ubisoft) dan hacks.Dennis_k schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:28:
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Er wordt gebruik gemaakt van een glitch:
http://forums.ubi.com/sho...e-and-last-stand-gameplay
Is als alles goed gaat vanmiddag gefixed:
http://forums.ubi.com/sho...e-and-last-stand-gameplay
Is als alles goed gaat vanmiddag gefixed:
Hey,
This issue will be addressed during tomorrow's maintenance.
/QuB3
[ Voor 33% gewijzigd door SR8 op 23-03-2017 11:11 ]
Ik weet niet of er nog veel pc spelers over zijn. Volgens mij zijn de meesten inmiddels overgestapt naar andere games?BranderoS schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:40:
Misschien als PC spelers eens wat meer missions samen doen überhaupt?
Met een groepje vrienden (afhankelijk, 2,3,4 personen) spelen we zo nu en dan (lees: een keer of 2-3 per maand) op de PC.Northside schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 14:09:
[...]
Ik weet niet of er nog veel pc spelers over zijn. Volgens mij zijn de meesten inmiddels overgestapt naar andere games?
Helaas hebben we het allemaal vrij druk, maar als we gamen is het bijna altijd division.
Als je een keer zin hebt om met Limburgers door de map te lopen dan ben je welkom
Ik weet niet of ik er vanavond of dit weekend aan toe kom (guildmeeting ander spel), maar ik zal je vanavond toevoegenfoekie01 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 14:11:
[...]
Met een groepje vrienden (afhankelijk, 2,3,4 personen) spelen we zo nu en dan (lees: een keer of 2-3 per maand) op de PC.
Helaas hebben we het allemaal vrij druk, maar als we gamen is het bijna altijd division.
Als je een keer zin hebt om met Limburgers door de map te lopen dan ben je welkomfoekie001 is mijn ubisoft ID
Dan zal deze Limburger je ook wel even toevoegenfoekie01 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 14:11:
[...]
Met een groepje vrienden (afhankelijk, 2,3,4 personen) spelen we zo nu en dan (lees: een keer of 2-3 per maand) op de PC.
Als je een keer zin hebt om met Limburgers door de map te lopen dan ben je welkomfoekie001 is mijn ubisoft ID
Division en Season Pass nu 50% korting op Steam. Ter info voor de twijfelaars
Agree to disagree... | Sort that one out!
Iemand bekend met de Delta C-1-200 error? Ubisoft zegt dat deze error verschijnt als je de PTS opstart omdat deze discontinued is. Grappige is alleen dat deze error bij de normale game verschijnt. Ik vraag dit namens een vriend die nu al een maand niet kan spelen. Hij heeft rondgevraagd op het Ubisoft forum maar verder dan het PTS verhaal komen ze daar niet helaas.
9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250
PTS deinstall en normale game reinstall geprobeerd?Tom. C schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 23:02:
Iemand bekend met de Delta C-1-200 error? Ubisoft zegt dat deze error verschijnt als je de PTS opstart omdat deze discontinued is. Grappige is alleen dat deze error bij de normale game verschijnt. Ik vraag dit namens een vriend die nu al een maand niet kan spelen. Hij heeft rondgevraagd op het Ubisoft forum maar verder dan het PTS verhaal komen ze daar niet helaas.
Jep. PTS is hidden en gedeinstalleerd in UPlay. Game opnieuw geinstalleerd. Op een laptop in hetzelfde netwerk geprobeerd. Firewall nagekeken en uitgeschakeld. Er zijn wel meer die het hebben maar komt geen fix voorbij op de forums van Ubisoft.Angeloonie schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 01:02:
[...]
PTS deinstall en normale game reinstall geprobeerd?
9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250
Ze mogen wel wat aan survival game finder doen, duurt soms dik 15 min voordat je in een game zit!
Wordt lastig denk ik. Voor een potje survival moet de map vol en het aantal spelers neemt steeds verder af. Zal de komende tijd alleen maar slechter worden ben ik bang.harryvos schreef op zondag 26 maart 2017 @ 09:11:
Ze mogen wel wat aan survival game finder doen, duurt soms dik 15 min voordat je in een game zit!
De oplossing is door de map enerzijds kleiner te maken (maar bv. de helft buiten de Dark Zone toegankelijk) en de hoeveelheid spelers verlagen. Maar inderdaad: geen spelers = lange queue time.
Jammere is dat de spelers wel weten wat er moet worden gefixt, en hoe. Maar Massive zelf snapt dit niet. Geldt niet alleen voor Survival trouwens.
Wel jammer want ik vind survival wel een heerlijk spel concept hebben.
In tegenstelling tot underground en last stand, duurt survival veels te lang. Ik hoop dat ze ooit een 'quick survival' bouwen, waarbij alle spelers direct in de DarkZone starten. Zeker met PvP lijkt het mij een leuke optie
Ik ben SotekOne op de pc trouwens. Niet heel vaak online, maar if so altijd in voor een missie ofzo.
Voor mij is het verhaal The Division nu definitief afgesloten...
Ik heb het een aantal maanden niet meer gespeeld. Net de update gedownload en hem weer aangeslingerd.
Compleet gebugged. Mijn controller input werkt voor geen meter, als ik reduced input lag uit wil zetten loopt het spel vast... Het is gewoon onspeelbaar geworden!
Ik heb het een aantal maanden niet meer gespeeld. Net de update gedownload en hem weer aangeslingerd.
Compleet gebugged. Mijn controller input werkt voor geen meter, als ik reduced input lag uit wil zetten loopt het spel vast... Het is gewoon onspeelbaar geworden!
ok...JoeyHamers schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 21:26:
Voor mij is het verhaal The Division nu definitief afgesloten...
dat...
is...
jammer...
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Zo krijg je niks, en zo krijg ik 2 Barretts vest achter elkaar..
Maand terug een barrets, nu al weken niks (6 runs per dag)
Ik speel nu met alleen maar exotic, op een specialized backpack na. Alles op firearms met health mods.
6700/5300/2800
Dit icm die 2 SMG eire en hilde? Dat is toch echt OP.
Voor incursion speel ik met vigorous chest en inventive backpack en de rest tacticians.
3800/2800/8400 door mijn 34% mitigation ga ik toch niet snel dood. Zeker niet omdat ik de heal bitch ben.
6700/5300/2800
Dit icm die 2 SMG eire en hilde? Dat is toch echt OP.
Voor incursion speel ik met vigorous chest en inventive backpack en de rest tacticians.
3800/2800/8400 door mijn 34% mitigation ga ik toch niet snel dood. Zeker niet omdat ik de heal bitch ben.
Af en toe kijk ik nog eens even op het forum, of er nog veel activiteit is en nieuwtjes. Het valt mij erg op dat het wel erg stil is.
Kunnen we concluderen dat de game zijn verwachtingen nooit echt heeft waargemaakt? De bugs in de game zijn nooit echt opgelost. Daarnaast, jaar 2 is gestart maar echte grote updates komen er niet aan. Dit terwijl concurrerende games -Destiny- pas in september wordt gereleased.
Is dit niet een gemiste kans?
Wel heb ik zelf uren in de game zitten, legendarische "Rogue" runs overleefd, of op ze gejagen. Erg jammer dat dit geen echt vervolg zal hebben.
MarcoStyle is ook al gestopt met Vloggen zag ik?
Kunnen we concluderen dat de game zijn verwachtingen nooit echt heeft waargemaakt? De bugs in de game zijn nooit echt opgelost. Daarnaast, jaar 2 is gestart maar echte grote updates komen er niet aan. Dit terwijl concurrerende games -Destiny- pas in september wordt gereleased.
Is dit niet een gemiste kans?
Wel heb ik zelf uren in de game zitten, legendarische "Rogue" runs overleefd, of op ze gejagen. Erg jammer dat dit geen echt vervolg zal hebben.
MarcoStyle is ook al gestopt met Vloggen zag ik?
AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2
Tsja, er zijn hier veel mensen met 1000+ uur in The Division, maar op een gegeven moment is het gewoon klaar, zeker als er geen zicht is op verbetering of echt nieuwe jaar twee content. Het had heel mooi kunnen zijn, game heeft zo verschrikkelijk veel potentie, maar Massive heeft gewoon niet het niveau om een game van dit kaliber in de lucht te kunnen houden.
Ik zou concluderen dat er meer in had gezeten. Ik heb me uitstekend vermaakt (en soms nog) en het is mijn geld dubbel en dwars waard geweest. Ik kan niet zeggen dat ik teleurgesteld ben in de game. Maar het had zoveel meer kunnen zijn. Ze zijn teveel tijd kwijtgeraakt met het opnieuw uitvinden van het spel, het bijsturen van de regels voor de DZ, het toevoegen en vervolgens weer verwijderen van gear score tiers, etc. Als de koers vanaf het begin duidelijk was geweest en ze al die energie in nieuwe content hadden kunnen stoppen... wat mij betreft had het dan een game van het formaat WoW kunnen worden. Jammer dat ze het verneukt hebben.SimD schreef op woensdag 5 april 2017 @ 19:45:
Overigens zal ik the division 2 als het ooit uitkomt alsnog gelijk kopen.
Eens. Het had in potentie een geweldige toekomst. Ook gezien al de Vloggers en fanbase. Eigenlijk enorme mis management. Zo zonde! De stad uitbreiden, verhaal toevoegen, andere fracties. Het had alles om een multiplatfom WoW te kunnen worden.Northside schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 16:22:
[...]
Ik zou concluderen dat er meer in had gezeten. Ik heb me uitstekend vermaakt (en soms nog) en het is mijn geld dubbel en dwars waard geweest. Ik kan niet zeggen dat ik teleurgesteld ben in de game. Maar het had zoveel meer kunnen zijn. Ze zijn teveel tijd kwijtgeraakt met het opnieuw uitvinden van het spel, het bijsturen van de regels voor de DZ, het toevoegen en vervolgens weer verwijderen van gear score tiers, etc. Als de koers vanaf het begin duidelijk was geweest en ze al die energie in nieuwe content hadden kunnen stoppen... wat mij betreft had het dan een game van het formaat WoW kunnen worden. Jammer dat ze het verneukt hebben.
Overigens zal ik the division 2 als het ooit uitkomt alsnog gelijk kopen.
Eigenlijk ben ik wel benieuwd wat het verhaal achter de schermen is. Wat was of is het grote probleem?
AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2
Ik denk eerder dat het van hoger hand afkomt. Ubisoft die zegt het is genoeg, de focus gaat naar division 2.SimD schreef op zondag 9 april 2017 @ 10:37:
[...]
Eens. Het had in potentie een geweldige toekomst. Ook gezien al de Vloggers en fanbase. Eigenlijk enorme mis management. Zo zonde! De stad uitbreiden, verhaal toevoegen, andere fracties. Het had alles om een multiplatfom WoW te kunnen worden.
Eigenlijk ben ik wel benieuwd wat het verhaal achter de schermen is. Wat was of is het grote probleem?
Jammer, dit is de eerste niet mmorpg waar ik veel tijd heb ingestoken en altijd op terug kwam.
iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH
Volgens mij leeft het spel sowieso nog, maar eens dat er meer uit te halen was! Voor jaar 2 staan er ook al dingen gepland / zijn er dingen gelekt. Dus volgens mij nog in ontwikkeling.
Ik vermaak me eigenlijk nog altijd heel erg met Survival. Om een of andere reden vind ik het heerlijk om met niets te beginnen en dan zsm de Dark Zone in en daar proberen zoveel mogelijk bosses om te leggen. Een run duurt bij mij meestal rond de 2 uur. Dat is wel fors voor non stop spelen. Soms doe ik ook een korte run om zsm te extracten, maar het is leuker een beetje rond te rennen en er zoveel mogelijk uit te halen.
Wat wat mij betreft mogen die hunters trouwens ook in de reguliere DZ spawnen bij een extraction
denk alleen dat ze minder match zijn voor mn regular character.
Ik vermaak me eigenlijk nog altijd heel erg met Survival. Om een of andere reden vind ik het heerlijk om met niets te beginnen en dan zsm de Dark Zone in en daar proberen zoveel mogelijk bosses om te leggen. Een run duurt bij mij meestal rond de 2 uur. Dat is wel fors voor non stop spelen. Soms doe ik ook een korte run om zsm te extracten, maar het is leuker een beetje rond te rennen en er zoveel mogelijk uit te halen.
Wat wat mij betreft mogen die hunters trouwens ook in de reguliere DZ spawnen bij een extraction
Tjsa, The Division was voor mij dé game van 2016, maar ook dé flop van 2016.. Hoe raar dat ook klinkt..
Ik heb veel uren in het spel gestopt en mij echt enorm vermaakt. De basis van de game klopt gewoon 100%: de wapens, het schieten, de omgeving en de spanning is echt ongeëvenaard. Heb zelden zoveel hartkloppingen door een game gehad. Momenten dat in de DZ het zweet mij uitbrak en ik trillend achter het toetsenbord zat waren niet op 1 hand te tellen
Al met al een dikke
voor het concept.
Helaas ging het bij de mechanisch en vooral de endgame helemaal fout. Massive had gewoon 0 visie en was gewoon niet voorbereid op het managen van zo'n grote game/community. En dat is echt dood en doodzonde. Ergens augustus 2016 rond 1.3 was de game volgens mij behoorlijk goed, en dat is daarna met elke patch volledig om zeep geholpen. Dingen als nieuwe sets toevoegen terwijl de huidige gearing nog niet eens klopte was voor mij onverklaarbaar.
Ik hoop zeer op een vervolg op deze game, al heb ik er een hard hoofd in, zeker als dit vervolg ook door Massive gemaakt gaat worden.
Ik heb veel uren in het spel gestopt en mij echt enorm vermaakt. De basis van de game klopt gewoon 100%: de wapens, het schieten, de omgeving en de spanning is echt ongeëvenaard. Heb zelden zoveel hartkloppingen door een game gehad. Momenten dat in de DZ het zweet mij uitbrak en ik trillend achter het toetsenbord zat waren niet op 1 hand te tellen
Al met al een dikke
Helaas ging het bij de mechanisch en vooral de endgame helemaal fout. Massive had gewoon 0 visie en was gewoon niet voorbereid op het managen van zo'n grote game/community. En dat is echt dood en doodzonde. Ergens augustus 2016 rond 1.3 was de game volgens mij behoorlijk goed, en dat is daarna met elke patch volledig om zeep geholpen. Dingen als nieuwe sets toevoegen terwijl de huidige gearing nog niet eens klopte was voor mij onverklaarbaar.
Ik hoop zeer op een vervolg op deze game, al heb ik er een hard hoofd in, zeker als dit vervolg ook door Massive gemaakt gaat worden.
Wat zijn dan de grote problemen met The division ?
Ik heb de trial gespeeld en erg genoten van de game. heb de game nu ook gekocht, nadat ik klaar was met GR: Wildlands en vrijwel alles op 100% heb uitgespeeld.
Ubisoft staat bekend om zijn slechte ondersteuning. Ze releasen liever een nieuwe versie, dan dat ze een game blijven updaten.
Problemen in Watch_Dogs, The Crew hebben ze ook heel lang niet aangepakt.
Ik heb de trial gespeeld en erg genoten van de game. heb de game nu ook gekocht, nadat ik klaar was met GR: Wildlands en vrijwel alles op 100% heb uitgespeeld.
Ubisoft staat bekend om zijn slechte ondersteuning. Ze releasen liever een nieuwe versie, dan dat ze een game blijven updaten.
Problemen in Watch_Dogs, The Crew hebben ze ook heel lang niet aangepakt.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Wat zijn de problemen? Nou die beginnen pas als je level 30 bent en op GS256 zit, alles daarvoor voelt wél aan zoals de game zou moeten zijn.Pykow schreef op maandag 10 april 2017 @ 15:48:
Wat zijn dan de grote problemen met The division ?
Er wordt te veel naar zeikerds op Reddit geluisterd (boohoo we hebben geen skills dus #nerf dit en #nerf dat) en doen aanpassingen in de game waar een beetje fatsoenlijke spelers niet op zitten te wachten. Iedere patch is de game weer anders door complete rehaul van allerlei stats.
Firearms scalen niet goed. Gearsets zuigen op een paar na echt allemaal. Gear rolls zijn te random. Gear is te random en vaak (>99%) nutteloos. Eindeloze marathons in de Dark Zone. Lege Dark Zones na uitbreiding met DZ07-09. Letterlijke _iedere_ patch weer gamebreaking bugs/glitches. Bekende bugs sinds de release die nog(!) niet opgelost zijn. Compleet gebrek aan endgame (al zijn de Legendary missies een welkome toevoeging). PvP is een zooitje. Oh, en vergeet de nog steeds aanwezige hackers niet. En dan vergeet ik ongetwijfeld nog een shitload aan zaken.
Nogmaals: ik heb mij echt enorm vermaakt met de game maar het had echt zó veel beter moeten zijn, maar de focus van Massive lag werkelijk iedere patch verkeerd.
[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 11-04-2017 12:40 ]
Dat dus inderdaad. Hierboven wordt ook The Crew aangehaald, maar laat dat nu net een game zijn van Ubisoft die op release date niet zo best was, maar een half jaar later echt prima was, en ook prima endgame kreeg.
Goedemiddag allemaal. Ik heb even een ader soort vraagje over The Division. Ik heb sinds kort een FreeSync monitor. Maar nu heb ik echt het idee dat dit niet werkt bij The Division. Met vSync uit heb ik namelijk tearing en met vSync aan stuttering. Beide zou niet mogen voorkomen ik zit ruim binnen mijn FreeSync rage (40-75 FPS). Bij andere games merk ik een wereld van verschil. Nu vroeg ik mij af, werkt FreeSync bij jullie? Ik heb het zowel in DX11 als DX12 geprobeerd aan de praat te krijgen.
De videokaart die ik gebruik is een MSI RX 480 Gaming X 8G en de monitor een LG 34UM68.
De videokaart die ik gebruik is een MSI RX 480 Gaming X 8G en de monitor een LG 34UM68.
AMD Ryzen 7 9800X3D - Corsair Vengeance 64 GB DDR5 @ 6000 MHz C36 - ASUS ROG Strix B650E-F - GeForce RTX 4090 Phantom - Samsung 990 Pro 2TB, 980 Pro 2TB, 970 EVO Plus 2TB, 860 EVO 1TB, 850 EVO 1TB, 830 256GB - Liquid Freezer II 280 - RM850x - LG 34GS95QE
Ben volledig eens met uw mening, Darkzone is verloederd door cheaters en Hackers, ik heb hiervan de makers meermaals op de hoogte gebracht, krijg wel in keurig Nederlands antwoord terug dat ze maatregelen gaan treffen, maar volgens mij kunnen ze dat niet opgelost krijgen of willen ze het niet oplossen?Angeloonie schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 09:47:
[...]
Wat zijn de problemen? Nou die beginnen pas als je level 30 bent en op GS256 zit, alles daarvoor voelt wél aan zoals de game zou moeten zijn.
Er wordt te veel naar zeikerds op Reddit geluisterd (boohoo we hebben geen skills dus #nerf dit en #nerf dat) en doen aanpassingen in de game waar een beetje fatsoenlijke spelers niet op zitten te wachten. Iedere patch is de game weer anders door complete rehaul van allerlei stats.
Firearms scalen niet goed. Gearsets zuigen op een paar na echt allemaal. Gear rolls zijn te random. Gear is te random en vaak (>99%) nutteloos. Eindeloze marathons in de Dark Zone. Lege Dark Zones na uitbreiding met DZ07-09. Letterlijke _iedere_ patch weer gamebreaking bugs/glitches. Bekende bugs sinds de release die nog(!) niet opgelost zijn. Compleet gebrek aan endgame (al zijn de Legendary missies een welkome toevoeging). PvP is een zooitje. Oh, en vergeet de nog steeds aanwezige hackers niet. En dan vergeet ik ongetwijfeld nog een shitload aan zaken.
Nogmaals: ik heb mij echt enorm vermaakt met de game maar het had echt zó veel beter moeten zijn, maar de focus van Massive lag werkelijk iedere patch verkeerd.
Last stand: nog zo iets, naar mijn bescheiden mening gaat deze dezelfde toer op als wat er de laatste periode in de DZ aan het gebeuren is, daar krijg je regelmatig meldingen van spelers die geblokkeerd zijn door de community, meestal gaat het over spelers die in het rode kamp zitten.
Overleven: niet aan mij besteed en ondergronds, deze heb ik wel meermaals gespeeld tot level 40
conclusie: het hoofdverhaal is prima, maar eens deze gespeeld zijn...de missies die dan aankomen vallen steeds in herhaling en ja sommige missies, zoals napalmproductie, time square relais en warengate elektriciteit centrale kan je uitdagend spelen en soms heb je geluk om een exotisch voorwerp in de wacht te slepen.
al bij al is The division een game die (als de makers het willen) nog kan groeien.
Iedereen zit in het rode kamp, ook als je in het blauwe zit.chief-BE schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:24:
[...]
meestal gaat het over spelers die in het rode kamp zitten.
(Je zit zelf altijd in het blauwe kamp. De tegenstander is altijd rood. Dus vanuit de tegenstander gezien zijn zij blauw en ben jij rood)
Ik heb dit weekend het hoofdverhaal afgerond en moet zeggen dat ik me daar heel goed mee vermaakt heb. Last Stand / Underground / Survival wil ik graag proberen, maar vaak relatief lange wachtrijen. Daarnaast nog aan het proberen al mijn gear op 256 te krijgen.
Zelf heb ik geen last gehad van bugs en veel plezier aan deze game gehad zo ver. Als shooter vind ik deze interessanter dan de CoD serie en zouden ze wat mij betreft veel meer mogen doen met nieuwe content. Zoals iemand anders al geopperd had, het had een WoW van de shooterwereld kunnen worden. Helaas gaan we dat niet zien denk ik.
Sidenote: ik heb zelf nog geen last gehad van hackers/cheaters oid, maar ben ook nog niet heel veel in de DZ te vinden geweest.
Zelf heb ik geen last gehad van bugs en veel plezier aan deze game gehad zo ver. Als shooter vind ik deze interessanter dan de CoD serie en zouden ze wat mij betreft veel meer mogen doen met nieuwe content. Zoals iemand anders al geopperd had, het had een WoW van de shooterwereld kunnen worden. Helaas gaan we dat niet zien denk ik.
Sidenote: ik heb zelf nog geen last gehad van hackers/cheaters oid, maar ben ook nog niet heel veel in de DZ te vinden geweest.
Die lange wachttijden zijn voornamelijk te wijten aan het dalende aantal spelers. De Dark Zone is ook per dag leger aan het worden lijkt het.elbowlessgoat schreef op woensdag 19 april 2017 @ 08:14:
Ik heb dit weekend het hoofdverhaal afgerond en moet zeggen dat ik me daar heel goed mee vermaakt heb. Last Stand / Underground / Survival wil ik graag proberen, maar vaak relatief lange wachtrijen. Daarnaast nog aan het proberen al mijn gear op 256 te krijgen.
Dat gevoel had ik inderdaad al. Ach ja, nog steeds leuk om af en toe met wat vrienden het spel te laden en wat rond te neuzen en magazijnen leeg te schieten.
Maar dat is het dus precies. Tot aan 256 is het eigenlijk behoorlijk in orde, daarna begint de ellende paselbowlessgoat schreef op woensdag 19 april 2017 @ 08:14:
Misschien wat te laat met een reactie maar ik heb uw filmpje volledig bekeken en ik denk dat je wel gelijk heb betreft dat je op een paar valsspelers gebotst bent, daarom is de DZ aan het leeglopen en is het niet interessant om de DZ nog een bezoekje te brengen en laat u een troost zijn, ik en mijn vrienden (pc) komen er regelmatig van die pipo's tegen. Nu weet ik ook dat je in de DZ niemand buiten uw eigen groep(?) kunt vertrouwen, maar het moet nog speelbaar blijven.Dennis_k schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:28:
Hallo, ik heb het spel sinds kort weer opgepakt en ben opzoek naar een actief team om vnl last stand mee te spelen! Speel meestal met dps builds maar kan evt ook skillen. Wil vanmiddag een paar potjes knallen.
Speel je op ps4? Voeg me toe! Psn NiQo90
Speel je op ps4? Voeg me toe! Psn NiQo90
Misschien is PlayerUnknown's Battleground die binnenkort op ps4 komt wat als alternatief?
Verder valt het aanbod coop erg tegen. Wildlands is ook net niets.
Ik ben echt verkocht...ik vind the division een machtige game.
Is er iemand in staat om mij vandaag te powerlevelen 20-30?
Thanks alvast
Is er iemand in staat om mij vandaag te powerlevelen 20-30?
Thanks alvast
hey Jeroni, als je op de pc speelt kan ik hier en daar wel met je meelopen hoor. stuur ff een PM
Verwijderd
Nouja, binnenkort...Sosua schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 15:59:
Misschien is PlayerUnknown's Battleground die binnenkort op ps4 komt wat als alternatief?
De game is in Alpha op de PC en komt daarna eerst als preview naar de Xbox One. Ik zou in ieder geval nog even verder kijken naar een game die nu al uit is of werkelijk binnenkort verschijnt voor de PS4.
Dat het coop aanbod op de PS4 voor de rest tegenvalt ben ik met je eens.
Bij een volgende sale in de zomer (wss -50 tot -60%) wil ik ook wel eens met The Division beginnen, heb de beta en free weekend gespeeld en me er erg mee geamuseerd, maar je hebt er wel een dedicated team voor nodig
Valt mee. je kunt hem heel goed single player uitspelen. Ga je de darkzone in of de DLC doen, dan zijn dedicated teams wel fijn ja, aangezien het dan niet of nauwelijks te doen valt in je eentje.
Met ghost recon en de free weekend heb ik al geleerd dat die game in een groep spelen het 400% beter maakt
Hoop voor je dat er tegen die tijd nog spelers zijn dan, anders moet je het misschien gedwongen alleen doen...AntiChrist7 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 21:13:
Met ghost recon en de free weekend heb ik al geleerd dat die game in een groep spelen het 400% beter maakt
Verwijderd
Ik heb eind vorig jaar nog Bad Company gespeeld op de PS3, een game van bijna 7 jaar oud. m.a.w. Er zijn niet veel spelers nodig om een online game in leven te houden.Northside schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 11:54:
[...]
Hoop voor je dat er tegen die tijd nog spelers zijn dan, anders moet je het misschien gedwongen alleen doen...
heb maar 2-3 man nodig heNorthside schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 11:54:
[...]
Hoop voor je dat er tegen die tijd nog spelers zijn dan, anders moet je het misschien gedwongen alleen doen...
Je hebt 2-3 goede spelers nodig. Genoeg rondrennende russische idioten te vinden, maar goede spelers die zich aan hun rol houden is al een stuk lastiger.AntiChrist7 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 16:56:
heb maar 2-3 man nodig he
Ja I know, anders kan ik evengoed met randoms spelen (en wat voor een ramp dat is weet ik al uit rocket league); maar ik ga ervan uit dat als je de moeite doet om een groepje te zoeken en een mic te hebben, je toch al iets meer bent dan een idioot.Northside schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 12:49:
[...]
Je hebt 2-3 goede spelers nodig. Genoeg rondrennende russische idioten te vinden, maar goede spelers die zich aan hun rol houden is al een stuk lastiger.
Het is trouwens free weekend blijkbaar voor the division, iemand die zich geroepen voelt om wat te proberen? kans is groot dat ie ook in sale gaat.
Ik kan me moeilijk indenken dat ik hier de enige ben in deze situatie, zo uniek kan ik niet zijn, en dit zou ook de grootste gaminghub van de benelux moeten zijn?
[ Voor 10% gewijzigd door AntiChrist7 op 04-05-2017 00:12 ]
Ja hoor, ik wil best meelopen dit weekend. Weer eens wat anders dan de Challenging daylies. Ik ben NoCarrier_NL op UPlay.AntiChrist7 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 17:29:
[...]Het is trouwens free weekend blijkbaar voor the division, iemand die zich geroepen voelt om wat te proberen? kans is groot dat ie ook in sale gaat.
Ik ben sinds een paar weken in het bezit van een Xbox one s en ook het spel The division. Tot nu toe erg gaaf! heb er pas een paar uur op zitten dus nog in beginfase. overigens speel ik single player. Ofja.. vaak samen met een vriend waarbij we de controller zo nu en dan overgeven
www.mariovisser.com
helaas kan ik dit weekend niet meelopen
belangrijkere dingen deze week.
Daarnaast, @AntiChrist7, ik heb voor mijn vriendin laatst nog de game gescoord voor ongeveer 15 euro op een van de vele cdkey websites. kans is groot dat dit goedkoper is dan een reguliere sale.
Daarnaast, @AntiChrist7, ik heb voor mijn vriendin laatst nog de game gescoord voor ongeveer 15 euro op een van de vele cdkey websites. kans is groot dat dit goedkoper is dan een reguliere sale.
Op de PC misschien maar weer eens downloaden. Wel jammer dat je niet je savegames kan delen tussen PS4 en PC.

Maar naast dit weekend, mocht je ooit willen spelen en ik ben online (kijk bijv. even op discord), dan kun je me altijd even vragen of ik mee doe.
voor de standard edition is het idd beter op een keysite, maar de god edition verschilt maar 5 euro, en eigenlijk 3 met die keyprotector erbij. Ga hem vannacht terug downloaden. Is ie wat te runnen op een hdd? Wildlands en Watch Dogs 2
Zal jullie straks toevoegen
Zal jullie straks toevoegen
Vanwege het gratis weekend dus toch maar eens geprobeerd en het bevalt goed 
Welke versie kan ik het beste kopen?
Als ik de gold editie koop heb ik dan alle dlc?
Yup: http://store.ubi.com/nl/t...94ad88a7e300458b4d62.htmlEdwin schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 13:08:
Vanwege het gratis weekend dus toch maar eens geprobeerd en het bevalt goed
Vraagje voor verschil steam/uplay. Ik had het freeweekend nu steeds lopen via de steam versie. Maar hij loopt dan in de achtergrond volgensmij ook nog via uplay.
Stel ik koop een PC key die voor Uplay is. kan ik hem dan nog steeds via de steam variant spelen of moet ik hem dan weer downloaden/installen via uplay?
Stel ik koop een PC key die voor Uplay is. kan ik hem dan nog steeds via de steam variant spelen of moet ik hem dan weer downloaden/installen via uplay?
Ik durf hier geen antwoord op te geven. je hebt gelijk dat hij via Uplay opstart als je de game in Steam opent.
In the end maakt het weinig uit welke van de twee opties je gebruikt, het blijft via UPlay gaan, en je kunt dus de Steam als middle-man er tussenuit halen. Uiteindelijk zie je toch alleen je UPlay vrienden die online zijn (aangezien een account verplicht is voor spelen).
Je zou het eventueel via UPlay kunnen installeren en dan de game aan je Steam library toevoegen (dit is immers mogelijk met externe games) als starten via Steam niet lukt, mocht je dit graag willen.
PS. Al heb ik zelf een steam licentie voor division, zou het mijns inziens wel mogelijk moeten zijn als je de game start, aangezien hij bij het opstarten loopt via je UPlay account. Echter durf ik hier geen garantie op te geven, met name omdat je via Steam misschien meerdere UPlay accounts kan gebruiken, maar via UPlay niet...
In the end maakt het weinig uit welke van de twee opties je gebruikt, het blijft via UPlay gaan, en je kunt dus de Steam als middle-man er tussenuit halen. Uiteindelijk zie je toch alleen je UPlay vrienden die online zijn (aangezien een account verplicht is voor spelen).
Je zou het eventueel via UPlay kunnen installeren en dan de game aan je Steam library toevoegen (dit is immers mogelijk met externe games) als starten via Steam niet lukt, mocht je dit graag willen.
PS. Al heb ik zelf een steam licentie voor division, zou het mijns inziens wel mogelijk moeten zijn als je de game start, aangezien hij bij het opstarten loopt via je UPlay account. Echter durf ik hier geen garantie op te geven, met name omdat je via Steam misschien meerdere UPlay accounts kan gebruiken, maar via UPlay niet...
met steam is het namelijk handig omdat die volledige ps4 controller support heeft zonder extra programma's als een ds4windows. Met de uplay client heb je die extra volgens mij wel nodig.
En the division heeft verder ook volledige ps4 controller support, dus met het free-weekend handig al de vertrouwde icoontjes etc in beeld + de touchpad om de map te openen
En had ff geen zin om met muis/toetsenbord te gamen.
En the division heeft verder ook volledige ps4 controller support, dus met het free-weekend handig al de vertrouwde icoontjes etc in beeld + de touchpad om de map te openen
Wil je wel spelen met een controller op een pc, vooral als de rest speelt met tobo en muis? Op de xbox klagen er al mensen dat sommige spelen met toetsenbord en muis, en jij wilt het andersom doen. Ga je dan in PvP niet gigantisch afgeschoten worden?
PVP nog niet gespeeld op de PC. Was nu met het free-weekend weer gewoon de singleplayer aan het doen maar dit keer alles op ultra-settings ipv ps4WaSteiL schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 11:59:
Wil je wel spelen met een controller op een pc, vooral als de rest speelt met tobo en muis? Op de xbox klagen er al mensen dat sommige spelen met toetsenbord en muis, en jij wilt het andersom doen. Ga je dan in PvP niet gigantisch afgeschoten worden?
Na het free weekend verkies ik eigenlijk toch Wildlands. In bolivie kan je proberen stealthy missies te completen, en in the division zijn ze toch eentoniger, en voertuigen zijn altijd een plus. En als je geen vast team hebt kan je nog altijd rekenen op de AI, wat in the division eigenlijk niet kan.
En voor een of andere reden dook de performance naa romlaag zodra ik coop begon, misschien omda ie op mijn hdd stond (heb geen plaats meer op mijn ssd)
Hij is wel -60% nu op de uplay store, dus mensen die hem wouden halen in free weekend maar niet gedaan hebben, krijgen een herkansing. Denk wel dat een The Divsion 2 heel goed kan zijn.
En voor een of andere reden dook de performance naa romlaag zodra ik coop begon, misschien omda ie op mijn hdd stond (heb geen plaats meer op mijn ssd)
Hij is wel -60% nu op de uplay store, dus mensen die hem wouden halen in free weekend maar niet gedaan hebben, krijgen een herkansing. Denk wel dat een The Divsion 2 heel goed kan zijn.
Is het multiplayer aspect van deze game nog steeds aanwezig of is het inmiddels dood? Ik zit eraan te denken om deze game te kopen.
Wat mij betreft (PS4 speler) nog steeds aanwezig! Survival nog steeds altijd binnen paar minuten wel een sessie, en DZ lopen genoeg mensen rond. Via de map en dan driehoekje is het ook simpel om snel samen COOP te doen of DZ runs, etc.
Veel mensen roepen altijd dat het dood is bla bla. Er zijn inderdaad minder spelers online dan in het begin en er zijn wat fouten/gemiste kansen door de ontwikkelaar en ja darkzone (dat is multiplayer) is/kan best lastig zijn in je eentje (iets met gekke russen). Maar iedere keer als wij spelen (1 keer per maand ongeveer) zitten de servers lekker vol en hebben we eigenlijk altijd lol. Mocht je iemand kennen die het spel ook heeft zou ik het gewoon even uitproberen en anders moet je de gok wagen en kijken of het spel jou bevalt.. Ik heb het in ieder geval altijd naar mijn zinAlterlai schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 09:06:
Is het multiplayer aspect van deze game nog steeds aanwezig of is het inmiddels dood? Ik zit eraan te denken om deze game te kopen.
Gisteren toch maar de pc versie gekocht. Voor 15 euro was dit nog te doen 
Nu kijken hoe snel ik weer op hetzelfde niveau/level zit als met de PS4 variant
hahaha, Ik heb precies hetzelfde gedaan.Paulus07 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 09:01:
Gisteren toch maar de pc versie gekocht. Voor 15 euro was dit nog te doen
Sinds vorige week een nieuwe computer gekocht. En heb met heel veel plezier The Division op de PS4 gespeeld. Nu op de PC gestart (6 uur free trial). Maar wat speelt het heerlijk op de computer.
PS: Waar heb je die aanbieding voor 15 euro gevonden ? Ik zie ze voor 20 euro bij de pricewatch op tweakers...
Zijn er nog dedicated players op de PC die zin hebben om mij te helpen ?
PSN ID: Klungeltjee
https://www.instant-gamin...uy-key-uplay-the-divisionmaffeleo schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 09:59:
[...]
hahaha, Ik heb precies hetzelfde gedaan.
Sinds vorige week een nieuwe computer gekocht. En heb met heel veel plezier The Division op de PS4 gespeeld. Nu op de PC gestart (6 uur free trial). Maar wat speelt het heerlijk op de computer.
PS: Waar heb je die aanbieding voor 15 euro gevonden ? Ik zie ze voor 20 euro bij de pricewatch op tweakers...![]()
Zijn er nog dedicated players op de PC die zin hebben om mij te helpen ?![]()
Game los = 14.87€
Game + season pass = 34.67€ (deze heb ik nu)
Maar ziet er op PC ook weer nice uit. Singleplayer speel ik nu nog wel met de ps4 controller eraan. Darkzone op PC nog niet in geweest. Binnenkort ook maar weer die survival testen (op de ps4 vaak gespeeld).
[ Voor 14% gewijzigd door Paulus07 op 19-05-2017 10:34 ]
Verwijderd
Ben ook weer begonnen met game dit keer op de PC met een andere maat mochten er nog mensen zijn die ook lekker mee willen knallen je bent van harte welkom mijn uplay account is Bouwhutje85
Heb je net toegevoegd. Heb deze week weer eens wat missies opgepakt. Nog steeds vermakelijkVerwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 21:57:
Ben ook weer begonnen met game dit keer op de PC met een andere maat mochten er nog mensen zijn die ook lekker mee willen knallen je bent van harte welkom mijn uplay account is Bouwhutje85
Steam profiel UPlay JirnsumNL
Season pass on sale. Dus vanavond maar weer eens oppakken. Volgens mij is de game echt volledig anders sinds de release van de 2e incursion?
Terwijl patch 1.6.1 in de realiteit bijna niets heeft fixed wat in de patch notes staat, nemen ze de tijd om de aandacht te vestigen op patch 1.7. Blijkbaar is het vooral belangrijk de cheezy "global events" nu uit de doeken te doen, terwijl er zoveel langlopende game-breaking bugs nog steeds niet gefixed zijn, die theoretisch gefixed waren in de laatste patch. De ontwikkelaar Massive stelt zo hard telleur, daar ga ik nooit meer centen aan geven.
Het begint inderdaad een klucht te worden met The division, Na elke patch die verschijnt mag je zeker van zijn dat er nieuwe fouten opduiken (glitch..) terwijl ze de oude niet gefikst krijgen of niet willen. Op YouTube vind men voorbeelden genoeg, en inderdaad ze focussen zich op 1.7; en later 1.8. maar dat deze beter zullen zijn is weeral af te wachten. Er zijn al paar van mijn vrienden die deze game links laten liggen, gewoon omdat er niets vernieuwend te bespeuren valt, alleen maar eindeloze herhalingen van missies, de legendarische missies dat gaat nog, maar de beloning is dan weer magertjes te noemen. De survivals missies is ook niet meer interessant, de "Last stand" wordt vervelend en daar duiken ook regelmatig fouten op en de underground missies zijn ook steeds hetzelfde.Phuncz schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:38:
Terwijl patch 1.6.1 in de realiteit bijna niets heeft fixed wat in de patch notes staat, nemen ze de tijd om de aandacht te vestigen op patch 1.7. Blijkbaar is het vooral belangrijk de cheezy "global events" nu uit de doeken te doen, terwijl er zoveel langlopende game-breaking bugs nog steeds niet gefixed zijn, die theoretisch gefixed waren in de laatste patch. De ontwikkelaar Massive stelt zo hard telleur, daar ga ik nooit meer centen aan geven.
Kortom, het word tijd dat de makers met iets nieuws komen, bijvoorbeeld met nieuwe missies en nieuwe gebieden.
Beter laat dan nooit, ik wil je wel verder helpen als je tenminste er niet tegenaan ziet om met een Belg te spelen. Mijn vriendenkring bestaan grotendeels uit Italianen ( echte pleziermakers ) , een Fransman, een paar Duitsers en een Nederlander ( deze al lang niet meer gezien) en wij spelen nu nog voor ons plezier, Belgen heb ik nog niet tegengekomen buiten eentje en die was dan nog minderjarig ook, maar ik zie hem niet meer. Laat maar een seintjemaffeleo schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 09:59:
[...]
hahaha, Ik heb precies hetzelfde gedaan.
PS: Waar heb je die aanbieding voor 15 euro gevonden ? Ik zie ze voor 20 euro bij de pricewatch op tweakers...![]()
Zijn er nog dedicated players op de PC die zin hebben om mij te helpen ?![]()
Ondanks de vele problemen is de game veelbelovend, maar wordt er lang niet het potentieel uit gehaald wat er uit te halen valt.
Inderdaad en soms frustrerend om door een bug helemaal opnieuw te moeten beginnen als je juist niet de checkpoint hebt gehaald. Ook is de 100% accuracy van NPC's zeer frustrerend, evenals de grenades die ontploffen voordat ze vallen en de soms eindeloos lang in cover blijvende NPC's. Zaken die al bekend waren een half jaar geleden of langer.chief-BE schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 15:33:
[...]
de legendarische missies dat gaat nog, maar de beloning is dan weer magertjes te noemen.
Al te vaak in Survival een lege server terechtgekomen of eentje waar 1, 2, 3 of 4-player teams gemengd het moeten opnemen in PVP. Leuk als je solo of in een 2-player team het mag opnemen tegen 4-player teams... Het kan wel eens leuk zijn als het niet zo fout gaat maar ze moeten drastisch aan de gang met deze game mode om het niet enkel leuk te maken als iedereen het speelt.De survivals missies is ook niet meer interessant
Daar vallen vooral de cheats, exploits en overpowered builds op, naast de vele bugs die er in 1.6.1 terug in zijn gekomen (of nooit zijn weggeweest). Het is frustrerend om te spelende "Last stand" wordt vervelend en daar duiken ook regelmatig fouten op
Dat speel ik al een half jaar niet meer, het kan me niets meer zeggen. Alles zo nauw en voorspelbaar qua layout.en de underground missies zijn ook steeds hetzelfde.
Amen ! Maar dan kiezen ze om "global events" te voorzien. Ze hebben al meermaals gear moeten disablen omdat ze het niet in die maanden tijd voor elkaar kregen om oneerlijke gameplay te vermijden. Dus wat doen ze: nog maar wat meer met de stats rommelen. Je hoeft geen waarzegger te zijn om te voorspellen dat dat fout gaat gaan. Ik ben eigenlijk hard onder de indruk dat ze er geslaagd in zijn om loadouts goed te voorzien. Ik had verwacht regelmatig gear kwijt te zijn, maar het blijft bij wat set-bonuses die niet activerenKortom, het word tijd dat de makers met iets nieuws komen, bijvoorbeeld met nieuwe missies en nieuwe gebieden.
En dan heb ik het nog niet gehad over de DZ, deze wordt stilaan een leegloper, van zodra je de DZ betreed hebben de Rouge agenten je al de pakken, daar lopen van die gasten bij die speciaal ergens in de buurt van DZ ingang blijven hangen om dan niet vijandige agenten hun leven zuur te maken en aan hun taal te horen zijn ze meestal afkomstig van de voormalige Oostbloklanden en de Russen kennen er ook iets van en je moet niet proberen ze te verslaan, 9 op de 10 lukt dat toch niet gewoon omdat de meeste cheaters zijn en joost mag het weten waar ze hun uitrusting vandaan halenPhuncz schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 16:30:
Ondanks de vele problemen is de game veelbelovend, maar wordt er lang niet het potentieel uit gehaald wat er uit te halen valt.
[...]
Inderdaad en soms frustrerend om door een bug helemaal opnieuw te moeten beginnen als je juist niet de checkpoint hebt gehaald. Ook is de 100% accuracy van NPC's zeer frustrerend, evenals de grenades die ontploffen voordat ze vallen en de soms eindeloos lang in cover blijvende NPC's. Zaken die al bekend waren een half jaar geleden of langer.
[...]
Al te vaak in Survival een lege server terechtgekomen of eentje waar 1, 2, 3 of 4-player teams gemengd het moeten opnemen in PVP. Leuk als je solo of in een 2-player team het mag opnemen tegen 4-player teams... Het kan wel eens leuk zijn als het niet zo fout gaat maar ze moeten drastisch aan de gang met deze game mode om het niet enkel leuk te maken als iedereen het speelt.
[...]
Daar vallen vooral de cheats, exploits en overpowered builds op, naast de vele bugs die er in 1.6.1 terug in zijn gekomen (of nooit zijn weggeweest). Het is frustrerend om te spelen![]()
[...]
Dat speel ik al een half jaar niet meer, het kan me niets meer zeggen. Alles zo nauw en voorspelbaar qua layout.
[...]
Amen ! Maar dan kiezen ze om "global events" te voorzien. Ze hebben al meermaals gear moeten disablen omdat ze het niet in die maanden tijd voor elkaar kregen om oneerlijke gameplay te vermijden. Dus wat doen ze: nog maar wat meer met de stats rommelen. Je hoeft geen waarzegger te zijn om te voorspellen dat dat fout gaat gaan. Ik ben eigenlijk hard onder de indruk dat ze er geslaagd in zijn om loadouts goed te voorzien. Ik had verwacht regelmatig gear kwijt te zijn, maar het blijft bij wat set-bonuses die niet activeren
Enfin het is geweten dat je in DZ van alles kunt tegenkomen en dat je alleen uw team kunt vertrouwen en dan nog...
De DZ is inderdaad een "special kind of hell", soms is het leuk, vaak is het frustrerend. Vooral ook omdat een vriend al bezig is en zegt "kom ook, super druk hier", join team --> server full, transitioning team
Serieus, ik kan er een klok op afstellen hoe vaak dat gebeurt. Er wordt niet gewerkt met harde en zachte limieten, het lijkt wel 24 players "vol = vol". Natuurlijk als dan iemand quit in een volle server, lijkt er door de server logica altijd dat die vriend dus in een 23 van 24 player slots bezette server gezet wordt, waardoor het direct actie is, maar zodra iemand het team joined is het over en word je bijna altijd naar een lege server verplaatst waar je soms na een half uur nog niet doorhebt of er iemand anders ook is. Dat is ook exact wat je wilt: solo tegen 3 en 4-player teams uitkomen en als je een team hebt enkel wat PVE in de DZ doen
Het zijn echt simpel op te lossen problemen, de servers voorzien van een 20 player soft limit, 25 player hard limit lost beide issues al grootendeels op. Maar dat lijkt echt ver boven het huidige realistisch haalbare wat in een patch geduwd wordt.

Serieus, ik kan er een klok op afstellen hoe vaak dat gebeurt. Er wordt niet gewerkt met harde en zachte limieten, het lijkt wel 24 players "vol = vol". Natuurlijk als dan iemand quit in een volle server, lijkt er door de server logica altijd dat die vriend dus in een 23 van 24 player slots bezette server gezet wordt, waardoor het direct actie is, maar zodra iemand het team joined is het over en word je bijna altijd naar een lege server verplaatst waar je soms na een half uur nog niet doorhebt of er iemand anders ook is. Dat is ook exact wat je wilt: solo tegen 3 en 4-player teams uitkomen en als je een team hebt enkel wat PVE in de DZ doen

Het zijn echt simpel op te lossen problemen, de servers voorzien van een 20 player soft limit, 25 player hard limit lost beide issues al grootendeels op. Maar dat lijkt echt ver boven het huidige realistisch haalbare wat in een patch geduwd wordt.
[ Voor 6% gewijzigd door Phuncz op 14-06-2017 18:09 ]
De ontwikkelaars hebben toch al lang geleden gezegd dat er geen nieuwe gebieden meer bij komen?chief-BE schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 15:33:
Kortom, het word tijd dat de makers met iets nieuws komen, bijvoorbeeld met nieuwe missies en nieuwe gebieden.
Ruim 1000 uur in het spel zitten nu, verveeld nog steeds niet..
@homeland hier ook ps4 speler we zitten meestal met een man of 3/4/5 online..
@homeland hier ook ps4 speler we zitten meestal met een man of 3/4/5 online..
Ik speelde altijd met een vaste groep via tweakers.Homeland schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 21:43:
Zijn er hier nog mensen die hem op PS4 spelen? Discord is alleen voor de PC mensen?
Had ongeveer 870 uur in t spel zitten maar paar maanden geleden gestopt.
Dz leek dood door de toevoeging van LS.
LS waren we na een aantal weken wel zat.
Na de toevoeging van de loadout ging t toch weer kriebelen en uit eindelijk weer op gepakt, mede door de komst van de pts.
In de DZ valt t me alles mee, genoeg mensen en weer plezier terug gevonden Division.
Enige echte enorme irritatie punt is en blijven de muis en toetsenbord spelers op de ps4.
Als je deze in een groepje (maar soms ook individueel) tegenkomt, kunt je je ps4 beter direct uitzetten (of een andere server zoeken).
PSN: Mondaatje
Ik ben aan het denken om deze game weer op te pakken. Is het aan te raden om de huidige DLCs aan te schaffen? Zijn deze puur voor meer content of voegen deze ook betere gear toe?
Tl;dr
Nee.
The Underground wordt al lange tijd compleet genegeerd en wordt snel saai in mijn ogen.
Survival is de moeite maar het is moeilijk tegenwoordig om een server te vinden met andere spelers (op PC toch) en je weet pas vrij laat of je echt alleen bent of niet. Voor en een nadeel. Maar de gamemode is wel de moeite.
Last Stand heeft enerzijds de cheaters en anderzijds de ervaren PvP spelers. Samenwerken is belangrijk maar zonder eigen squad is het zeer moeilijk om de objective te spelen.
Nee.
The Underground wordt al lange tijd compleet genegeerd en wordt snel saai in mijn ogen.
Survival is de moeite maar het is moeilijk tegenwoordig om een server te vinden met andere spelers (op PC toch) en je weet pas vrij laat of je echt alleen bent of niet. Voor en een nadeel. Maar de gamemode is wel de moeite.
Last Stand heeft enerzijds de cheaters en anderzijds de ervaren PvP spelers. Samenwerken is belangrijk maar zonder eigen squad is het zeer moeilijk om de objective te spelen.
Thanks! Een vaste squad ga ik niet hebben, dus wordt andere spelers zoeken of solo. Zal de DLCs zo lang laten voor wat het is.Phuncz schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 04:32:
Tl;dr
Nee.
Ik las dat ze dit jaar gratis dlcs gingen toevoegen?
Let op:
Dit topic is voor The Division deel 1 (uit 2016). Het grote The Division 2 (uit 2019) topic vindt je hier
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen.
Tweakers zijn van nature behulpzaam en staan sterker in een groep(+300 agents). Om deel uit te maken van deze groep elite-Tweakers-agents, dien je het aanmeldformulier in te vullen. Bezoek vervolgens ons safehouse [#1] [#2] (via discord) voor hulp, slowchat, RA en vormen van party.
Dit topic is voor The Division deel 1 (uit 2016). Het grote The Division 2 (uit 2019) topic vindt je hier
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen.
Tweakers zijn van nature behulpzaam en staan sterker in een groep(+300 agents). Om deel uit te maken van deze groep elite-Tweakers-agents, dien je het aanmeldformulier in te vullen. Bezoek vervolgens ons safehouse [#1] [#2] (via discord) voor hulp, slowchat, RA en vormen van party.