muhda schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 00:04:
Origineel het spel op de PS4 gekocht. Volgens mij na bijna 9 a 10 maanden niet meer gespeeld te hebben begon het weer te kriebelen. Omdat je, je account niet kan overzetten van PS4 naar PC. Heb ik twee weken geleden toch maar de PS4 versie opnieuw gekocht.
Ik moet zeggen, ik vermaak me uitstekend. De youtube video's van Marcostyle gekeken en Reddit posts gevolgd. Heb in de twee weken tijd gegrind voor de D3fnc gearset (lekker een schild en SMG gebruiken)
Wel jammer ze de set gelijk weer hebben generfd.
Nu op steam ook 60% korting, maar ik verwacht over een jaar of twee al weer "The division 2" en in de tussentijd ben ik bang dat de community tussentijds over gaat naar "Destiney 2"of Warframe. Ook omdat ik dan helemaal opnieuw moet beginnen zit ik tegen op. Ik denk dat ik de game maar op de PS4 blijf spelen ook al is de PC versie naar mijn mening veel beter. (Heeft ook momenteel de grootste playerbase?)
Ik ben zelf ook begonnen op de PC, en dit spel is echt super. Ik had The Division laatst gekocht met een sale, maar toen nog niet echt aan toe gekomen. Nu samen met een kameraad begonnen aan de game. Het is toch heel anders dan ik verwacht had (in a good way

). Ben echt verrast met de area's die je bezoekt, en hoeveel detail ze hierin hebben gestoken. Ik heb tot nu toe geen enkele keer gehad dat ik het gevoel had dat ik dezelfde area "opnieuw" deed, zoals je veel in andere games hebt.
Je hebt dat je bepaalde NPC's opnieuw en opnieuw tegenkomt, maar zelf maakt mij dat niet zo uit. Als je je bezig houdt met allerlei missies, dan kom je vanzelf verschillende bosses tegen, die ook nog best uniek zijn.
Ik speel zelf de game nu iets langer dan een halve week, maar ik kom best veel mensen tegen. Voornamelijk in de safe houses kom je veel mensen tegen. Gisteren ook voor het eerst naar de Dark Zone geweest, en daar zijn ook erg veel mensen te bekennen. Het is wel oppassen voor die lui die je neer willen schieten, maar het is een super gevoel wanneer je mooie loot hebt en dit ook nog heb kunnen extracten

.
Mocht The Division 2 uitkomen, en hij heeft een beetje dezelfde sfeer als deze game, dan ga ik die zeker kopen. Op dit huidige moment is The Division denk mijn favoriete Ubisoft game. De overige games (zoals Assassin's Creed) begonnen mij te vervelen. En Ubisoft staat toch wel bekend om bepaalde games qua Graphics te downgraden, zoals Watch Dogs (1).
Mocht deel 2 uitkomen dan zou ik graag het nemen van screenshots wel verbeterd willen zien. De game ziet er super tof uit, maar met de UI kan je soms niet echt mooie screenshots nemen. Dus een soort van "disable UI knop" kunnen krijgen, dan ben ik blij
[
Voor 12% gewijzigd door
Diigii op 22-08-2017 12:42
]