Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 00:37
GroeneThee schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 12:12:
Hangt juist een beetje van je speelstijl af?
Ja dat dacht ik ook, maar misschien health vs CHD als attribute niet discutabel en zegt men, sowieso altijd voor health gaan, omdat dit onderaan de streep meer oplevert.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Monda schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 21:54:
[...]

Ja dat dacht ik ook, maar misschien health vs CHD als attribute niet discutabel en zegt men, sowieso altijd voor health gaan, omdat dit onderaan de streep meer oplevert.
Ik zou hier eens naar kijken (ingewikkeld/lang verhaal):
https://www.reddit.com/r/...ritical_hit_chance_ratio/

In het kort komt het er op neer dat een hogere CHD bij max CHC steeds minder damage oplevert.

• Monda
agoNITE schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:27:
[...]

Ik zou hier eens naar kijken (ingewikkeld/lang verhaal):
https://www.reddit.com/r/...ritical_hit_chance_ratio/

In het kort komt het er op neer dat een hogere CHD bij max CHC steeds minder damage oplevert.
Oh interessant, dat wist ik echt niet. Dankjewel! Ik ga eens lezen. Vooraf, vind ik t wel raar eigenlijk. Ik zou zeggen, met veel CHC, veel CHD stacken.

• agoNITE
Monda schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:40:
[...]

Oh interessant, dat wist ik echt niet. Dankjewel! Ik ga eens lezen. Vooraf, vind ik t wel raar eigenlijk. Ik zou zeggen, met veel CHC, veel CHD stacken.
Is doorgaans ook wat ik doe. De getallen bij CHD op die pagina zijn theoretisch. Bijvoorbeeld een CHD van 288..zou niet weten hoe je die zo hoog moet krijgen. Misschien met een DeadEye build.

• Monda
agoNITE schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:58:
[...]

Is doorgaans ook wat ik doe. De getallen bij CHD op die pagina zijn theoretisch. Bijvoorbeeld een CHD van 288..zou niet weten hoe je die zo hoog moet krijgen. Misschien met een DeadEye build.
Ja precies! Maar die post is volgens mij ook meer dan een jaar geleden gepost toch? Misschien ook al weer het een en ander veranderd.
Ik heb 43,5% CHC en 132% CHD met mn mp5. Dan zou ik dus eigenlijk met deze CHC, 217,5% CHD moeten hebben...
En ik heb al op al m'n weaponmods CHD.

[ Voor 3% gewijzigd door Monda op 30-09-2017 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik heb al een tijdje geen the division gespeeld, maar nu las ik iets over global events welke nu bezig zijn? Wat moet ik hier voor doen, en wat is de beste farming methode?

Is het gewoon credits farmen in lexiton en dan caches kopen.? Er is zoveel veranderd met de laatste keer dat ik het spel gespeeld heb 😅

Ik speel op de ps4 en ben 256gs

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08:16
WillieWuks schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 18:29:
Ik heb al een tijdje geen the division gespeeld, maar nu las ik iets over global events welke nu bezig zijn? Wat moet ik hier voor doen, en wat is de beste farming methode?

Is het gewoon credits farmen in lexiton en dan caches kopen.? Er is zoveel veranderd met de laatste keer dat ik het spel gespeeld heb 😅

Ik speel op de ps4 en ben 256gs
https://www.reddit.com/r/...2uj/global_event_assault/

[ Voor 9% gewijzigd door GroeneThee op 04-10-2017 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Maar weer eens uitzoeken hoe ik sneller die gearscore kan levellen. Nu nog steeds tier1 op de map en wil wat meer doen dan steeds die oude missies :P Alle incursions staan nu nog open maar die kan je pas bij tear2 starten......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Probeer mee te liften met iemand die wat snelle missies met je wil doen. Daarnaast gear aandoen welke extra XP geeft. Op welk platform speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
GroeneThee schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 09:28:
Probeer mee te liften met iemand die wat snelle missies met je wil doen. Daarnaast gear aandoen welke extra XP geeft. Op welk platform speel je?
PC (voorheen PS4)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoCarrier
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-05-2021
Gisteren een paar quick-matchmaking Assault missies gespeeld, en ik heb écht geen idee waar sommige spelers mee bezig zijn. Ik word dan omver geknald door de named boss en z'n maatjes, terwijl de andere drie spelers een heel spelveld verderop in dekking zitten bij te komen van de extra damage die ze oplopen. Hallo, kom ook eens naar voren!

Echt mateloos irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51
Is al bekend wanneer er weer een outbreak is, werd al snel saai toen die was afgelopen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
Paulus, kom eens langs op de discord, word nu vooral die pubg rotzooi gespeeld maar ik wil wel een rondje met je mee doen in tier 5 om je igg aan je gearscore te helpen

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroeneThee
looyenss schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 18:31:
[...]

Paulus, kom eens langs op de discord, word nu vooral die pubg rotzooi gespeeld maar ik wil wel een rondje met je mee doen in tier 5 om je igg aan je gearscore te helpen
Same here, wil zelfs discord weer eens opstarten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 12:58
SinergyX schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 15:36:
Is al bekend wanneer er weer een outbreak is, werd al snel saai toen die was afgelopen.
Global Event is nu weer bezig, alleen nu geen outbreak maar assault.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
SinergyX schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 15:36:
eergister is er een nieuwe global event gestart, geen outbreak, die komt niet meer terug gok ik zo ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chief-BE
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 05-02-2022
looyenss schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 08:49:
[...]

eergister is er een nieuwe global event gestart, geen outbreak, die komt niet meer terug gok ik zo ;-)
Eerlijk gezegd heb ik het gehad met die GE, en zeker wat betreft die nieuwe maskers die daaraan zijn verbonden, een clown masker, en een varkens masker en nog eentje, waar zitten die mannen hun verstand?
Ze zijn er iets van aan het maken en ik die dacht dat de Division bestemt was vanaf 18 jaar en meer. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
chief-BE schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 16:37:
[...]

Eerlijk gezegd heb ik het gehad met die GE, en zeker wat betreft die nieuwe maskers die daaraan zijn verbonden, een clown masker, en een varkens masker en nog eentje, waar zitten die mannen hun verstand?
Ze zijn er iets van aan het maken en ik die dacht dat de Division bestemt was vanaf 18 jaar en meer. :?
mooi man

je weet dat een GE de snelste manier is om aan classifeid gear te komen? of is je brain confused door de geweldige cosmetics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Laatst online: 04-08 21:57
chief-BE schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 16:37:
[...]

Het zijn maar cosmetics, voor mij persoonlijk niet echt de reden waarom ik TD/GE speel. Ik moet zeggen dat ik de Assault GE echt wel top vind spelen hoor. Zelf een hele lange tijd niet gespeeld maar nu blijf ik het toch spelen, al aardig wat classifieds weten binnen te slepen inmiddels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chief-BE
looyenss schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 19:01:
[...]

mooi man

je weet dat een GE de snelste manier is om aan classifeid gear te komen? of is je brain confused door de geweldige cosmetics
Wat betreft die classifeid gear sets, ik weet niet of jij in bezit ben van de PTS, daar kan je die sets gratis bekomen en je kan deze optimaliseren maar daarvoor heb je division tech voor nodig, zelfs de 4 nieuwe wapens kan men gratis bekomen plus al de exotic items.
Nu is de vraag of men die sets en die nieuwe wapens nog gratis kan krijgen als 1.8 definitief uitkomt?
En wat betreft de huidige GE, ik en nog een vriend hebben al wat classifieds verzameld. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• agoNITE
chief-BE schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 00:32:
[...]

Wat betreft die classifeid gear sets, ik weet niet of jij in bezit ben van de PTS, daar kan je die sets gratis bekomen en je kan deze optimaliseren maar daarvoor heb je division tech voor nodig, zelfs de 4 nieuwe wapens kan men gratis bekomen plus al de exotic items.
Nu is de vraag of men die sets en die nieuwe wapens nog gratis kan krijgen als 1.8 definitief uitkomt?
En wat betreft de huidige GE, ik en nog een vriend hebben al wat classifieds verzameld. ;)
Alle Classified gear/Exotics krijg je op de PTS makkelijk/snel om ze te kunnen testen. Wanneer 1.8 definitief uitkomt, mag je gewoon ouderwets gaan grinden voor je gear.

Zou wat zijn als je op de PTS met Phoenix mag betalen, daar ben je snel doorheen. Vervolgens kun je maar een fractie van de nieuwe items testen. Dit was met de vorige PTS net zo.

Daarnaast zijn er 3 Classified gearsets te krijgen tijdens het huidige event (Striker's/Sentry/Reclaimer), na het event worden ze aan de reguliere loot pool toegevoegd (met erg lage droprates). De overige sets zijn voor toekomstige Global Events.

Kortom, wil je de nieuwe Gear sets proberen? Speel dan GE, daarna is de kans op de nieuwe classified gear aanzienlijk kleiner.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• looyenss
chief-BE schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 00:32:
[...]

dat is het idee van de PTS... dat is niet als 1.8 live is ;-) dus daarom speel ik nu GE, niet om te huilen over de maskers, maar om te grinden als een koreaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 13:37
Ik kom om in de classified reclaimer backpacks en de classified striker gloves maar nog geen enkele set compleet. Ik trok net echt een superior cache open met twee classified reclaimer backpacks.... ik moet maar een rngesus altaar gaan bouwen ofzo

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Jirnsum schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 23:13:
Ik kom om in de classified reclaimer backpacks en de classified striker gloves maar nog geen enkele set compleet. Ik trok net echt een superior cache open met twee classified reclaimer backpacks.... ik moet maar een rngesus altaar gaan bouwen ofzo
Hier net andersom. Ik krijg alles wat jij zoekt, jij alles wat ik zoek :p. Hoop dat ik vandaag een nog Reclaimer backpack krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoCarrier
Jirnsum schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 23:13:
Bij mij precies hetzelfde. Ik heb zaterdag en zondag urenlang gespeeld, maar nog geen één set compleet kunnen maken. Maar heb nu wel vijf Reclaimer holsters in plaats van de Reclaimer vest die ik zoek.

En dan exotics krijgen die je gewoon bij de vendor kan halen. Of al die exotics die ronduit slecht uit de RNG komen. En dan de server errors en de lag die het spel af en toe onspeelbaar maakte...

Bovendien werd ik maar al te vaak gekoppeld aan sukkels die Crucial of Major Assault spelen en dan niet uit dekking willen komen.

Niet mijn meest leuke tijd in The Division. Ik vraag me eigenlijk af waarom ik het doe... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Precies hetzelfde, laatste tijd ook veel gespeeld. Nog nooit zoveel gegrind in the The division. Wilde graag of sentry of striker set hebben. Gezien de minimale tijd maakt het me niet zoveel uit welke ik krijg zolang ik maar een setje had.

Uiteindelijk heb ik van alle drie de sets iets van 3 pieces en daarvan alles minimaal 2x dubbel >.< Ook altijd leuk die superior caches waar alleen maar normale gear sets inzitten.... :|

Naja wel een goede Ninja Messenger backpack drop en een iets betere MDR gehad uit zo'n cache :+

[ Voor 10% gewijzigd door jantje 2 op 09-10-2017 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Bagger MDR en ditto gloves hier. Ook nog geen ccomplete set maar heb hoop... nog een paar uurtjes.... Het zou toch wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
nou.. de support is weer stil

26-09 -> gemerkt dat account op 21-09 is gebanned. Ticket aangemaakt met alle relevante informatie, play logs etc.
28-09 -> update verzocht, nog niks gehoord
29-09 -> update dat er inderdaad iets niet klopt aan inlog locaties, en dat het is doorgezet
05-10 -> update verzocht, niks meer gehoord

En nu zijn we hier.. Ik begin van iemand die de DLC graag wil spelen langzaam te gaan naar "waarom wilde ik nog spelen"

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
ik snap het matchmaking probleem niet zo @NoCarrier ;-) kom gewoon in de discord die hier aangegeven staat, geef aan dat je TD speelt en er is vast wel iemand met wie je mee kan doen.

al mn sets compleet en een godroll mdr en m700 gefarmt. Gelijk reward tier 3 veilig gesteld. Nu division tech grinden en lets go 1.8!

[ Voor 26% gewijzigd door looyenss op 09-10-2017 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoCarrier
looyenss schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 14:13:
ik snap het matchmaking probleem niet zo @NoCarrier ;-) kom gewoon in de discord die hier aangegeven staat, geef aan dat je TD speelt en er is vast wel iemand met wie je mee kan doen.
Iemand moet de pubbies laten zien hoe het moet... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Hoorde/las dat je je exotic caches pas moet openen als 1.8 er is. Broodje aap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Uiteindelijk ondanks dik 30 superior coaches geen enkele set compleet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22:36
Ook bij mij na dik 40 caches geen enkele set compleet. Sentry call heb ik er 5, Striker 4 en Reclaimer 3. Wel allemaal minstens dubbel of driedubbel natuurlijk.
Desondanks vond ik dit event beter geslaagd dan de vorige. Waar tot dit event voor PVE vooral de AR en LMG werden gebruikt, rende dit event iedereen opeens met een SMG en Shotgun rond.
Ik vond het zelf in ieders geval erg gaaf om zo te spelen.
Nu hopen dat t volgende event sneller volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
na 135 kistjes alles compleet inclusief godroll sentry gloves, ook reward tier 3 veilig gesteld (10k+ GE per uur) hebben jullie vooral solo gespeeld @Jirnsum en @Shreddaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
GroeneThee schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 23:57:
Hoorde/las dat je je exotic caches pas moet openen als 1.8 er is. Broodje aap?
Klopt, iets met nieuwe wapens ;-) heb er ondertussen 24 in mn backpack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Laatst online: 04-08 21:57
Jirnsum schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 06:54:
Uiteindelijk ondanks dik 30 superior coaches geen enkele set compleet
In mijn lijst zijn er zelfs mensen die na 120+ caches nog niet eens alle sets compleet hebben

Zou toch fijn zijn als er een alternatieve manier is binnen het event waarbij je bijvoorbeeld 1 item zou kunnen kopen zodat je uiteindelijk niet met 5/6 blijft steken (mag voor hoge kosten). Of toch iets met een share optie binnen het event want ik heb echt zoveel dubbelen gehad die anderen hadden kunnen gebruiken.

Verder wel veel plezier gehad, gelukkig wel alle sets compleet (na een cache of 55), ben benieuwd naar de volgende GE's en natuurlijk 1.8

[ Voor 9% gewijzigd door DarthNeo op 10-10-2017 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
looyenss schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 08:46:
na 135 kistjes alles compleet inclusief godroll sentry gloves, ook reward tier 3 veilig gesteld (10k+ GE per uur) hebben jullie vooral solo gespeeld @Jirnsum en @Shreddaaa
Deels via matchmaking. 60x door Lexington was ook echt waar ik mqx tijd voor had afgelopen week :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien binnenkort ook maar weer eens mee verder gaan.
Eerst maar eens gaan uitzoeken wat de classified enzo inhoud.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2017 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoCarrier
DarthNeo schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 08:47:
[...]In mijn lijst zijn er zelfs mensen die na 120+ caches nog niet eens alle sets compleet hebben
Dat geloof ik best. Heb nu eindelijk de Sentry's Call set compleet na het openen van ruim 60 Superior caches, naast vijf Reclaimer holsters en vier Striker vests en nog wat driedubbele en dubbele gear items.

Man man man, ik hoef Russian Consulate voorlopig niet meer te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
[...]

Klopt, iets met nieuwe wapens ;-) heb er ondertussen 24 in mn backpack
24 :o Ben al trots op mijn 3... de eerste had ik al uitgepakt. Dan wacht ik wel even met de rest.

Neem aan dat ook in 1.8 de gearsets en dergelijke veel zullen veranderen. Heeft het wel zin om nu veel geldetc in rerollen te stoppen?
NoCarrier schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:17:
[...]

Man man man, ik hoef Russian Consulate voorlopig niet meer te zien...
Heb voornamelijk Lexington gedaan.Wel een paar keer incursions gedaan samen met een maatje maar dat werkte niet echt :+

Heb het net pas weer opgepakt en de uurtjes die ik had best wel leuk gespeeld. Al wordt ik dat eeuwige grinden ook wel een beetje zat.
Toch heb ik gisteravond alle drie de sets compleet gekregen, al zijn de rolls echt niet om over naar huis te schrijven. Wat wel lastig was, was om gaande weg te bedenken wat ik wel of iet wilde houden, was er al niet zo in thuis en na bijna een jaar weg te zijn geweest is uiteraard veel gewijzigd. Helaas is de stash nog erg "beperkt" . Gaandeweg het event ook maar eens met d3-fnc een build gemaakt om maar eens met een Shield te spelen. Was eigenlijk best leuk en weer eens wat anders.

Nu maar eens langzaam aan uitzoeken of een 6pc beter/leuker is dan een een mix. En welke wapens "passen" goed bij welke build. Kwam dit tegen, er maar eens verder induiken. Heb nu een showstopper en een MDR. Barrets vest en skull gloves maar helaas geen Ninja bag.
Wel ga ik een healer build maken, vind support spelen best leuk op z'n tijd.

Al met al was het een prima weekje, had alleen wat meer tijd willen hebben :9
EDIT: zie net dat ik in totaal 46 caches heb gekocht.

[ Voor 15% gewijzigd door GroeneThee op 10-10-2017 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
30 caches in totaal gehaald meer tijd had ik niet en dacht laat ik dan toch nog maar die recommodation halen voor het openen van 30 caches.

Ben de week begonnen met solo eerst een legendary run te doen en daarna HVT's toen. Daarna ook met wat recommodations bezig geweest. Uiteindelijk 12/20 gehaald. Later in de week overgestapt op farming van hudson refugee camp ( ong. 6-7 min runs ) Had geen zin in Lexington. En gisteren voor de long stretch clear sky farm met ong 5-6 min runs. Je krijgt door farming zoveel loot dat ik alles maar gewoon gedeconstruct hebt, geen zin om te verkopen want dat koste tijd.

Was begonnen met shotguns en smgs te spelen, maar uiteindelijk bleek de LW M4 en LVOAC combo nog steeds de meest effectieve manier om te farmen.

In 30 caches heb ik 5 pc striker 4 pc sentry en 4 pc reclaimer gehaald en daarvan minimaal 1-2 duplicates :+

[ Voor 8% gewijzigd door jantje 2 op 10-10-2017 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoCarrier
Ja, ik vraag me af of die 6 piece sets een verbetering zullen zijn. Ik speel momenteel met een 4-delige (eigenlijk 3-delig) Striker set, Ninja Messenger bag, een mooie Barrett's Chest, en Nomad voor de 15% health on kill, en deze loadout doet het behoorlijk goed.

En dan een Enhanced AUG A3P met Swift en Hurried. Herladen is net een of andere goocheltruc.

[ Voor 4% gewijzigd door NoCarrier op 10-10-2017 10:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22:36
Wist niet dat je nog zoveel speelde joh haha!
Ja niet solo, voornamelijk via matchmaking. Bij vrienden was niemand online en de Discord is toch voornamelijk PUBG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Geen idee hoeveel caches ik heb geopend. Maar ik heb 2 Striker's setjes (niet 2x6 items, maar sommige dubbel met EAD/DTE) voor PVE/PVP. Zelfde voor Sentry. Mis helaas nog steeds de Reclaimer backpack. Hoop dat ik deze vanmiddag uit de Tier 3 reward caches krijg.

Gisteren vooral Lexington nog gedaan om aan de cap van 10.000 GE Tokens te raken voor het volgende event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesperber
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 08-09 15:09

jesperber

(y)

Is het spel nog een beetje aangepast sinds een maand na de release?
Al enige tijd niet meer gespeeld en wil het weer gaan oppakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
jesperber schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:34:
Is het spel nog een beetje aangepast sinds een maand na de release?
Al enige tijd niet meer gespeeld en wil het weer gaan oppakken
https://www.reddit.com/r/thedivision/wiki/update_17_summary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Shreddaaa schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:36:
[...]

Wist niet dat je nog zoveel speelde joh haha!
Ja niet solo, voornamelijk via matchmaking. Bij vrienden was niemand online en de Discord is toch voornamelijk PUBG.
had je me even moeten pingen :-) ik heb vooral clearsky gedaan... dat is toch echt de snelste manier (@Jirnsum )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Die kan snel ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51
Eerste 3 Superior caches gekocht, alle 3 natuurlijk normale set items, ik wordt zo moe van die RNG zut in deze game, was leuk voor het weekend, maar gaat weer de koelkast in. Ik heb zo goed als elke set inmiddels compleet (buiten die ik totaal niet gebruik), enige nut is nog die classified gearset, en is het maar hopen dat je uberhaubt de juiste classified gaat krijgen.

Wel vaag dat ik matchmaking vraag met assault, kom je alsnog met een invite met major assault, leuk om te zien hoe shotguns van die heavy gasten op ~40 meter gewoon bijna 1 shots worden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
Door me clear sky farm toch nog in tier 2 beland voor de rewards en 2 superior caches waarin me laatste set item zat voor de reclaimer set. Dus iig een volle classified reclaimer set gehaald :)

Nu nog even een leuke build hiermee verzinnen, heb echt nog nooit dedicated healer gespeeld. Iemand toevallig een linkje ed. met een voorbeeldje? O-)

[ Voor 9% gewijzigd door jantje 2 op 11-10-2017 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 12:58
jantje 2 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 09:29:
Door me clear sky farm toch nog in tier 2 beland voor de rewards en 2 superior caches waarin me laatste set item zat voor de reclaimer set. Dus iig een volle classified reclaimer set gehaald :)

Nu nog even een leuke build hiermee verzinnen, heb echt nog nooit dedicated healer gespeeld. Iemand toevallig een linkje ed. met een voorbeeldje? O-)
Niet zozeer een voorbeeldje van een build, maar wel een goed doel voor een reclaimer build is Underground met 3 phases en alle directives aan. Dan heb je namelijk echt wat aan die 4 piece reclaimer build, laat staan ook nog eens met die 6 piece classified set.

Voordeel van de 6 piece classified reclaimer lijkt mij dat je lang niet zoveel hoeft te stacken op skill power, maar ook meer naar firearms en stamina kan gaan.

Ik mis er helaas nog 2 in de set..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
WaSteiL schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:43:
[...]

Niet zozeer een voorbeeldje van een build, maar wel een goed doel voor een reclaimer build is Underground met 3 phases en alle directives aan. Dan heb je namelijk echt wat aan die 4 piece reclaimer build, laat staan ook nog eens met die 6 piece classified set.

Voordeel van de 6 piece classified reclaimer lijkt mij dat je lang niet zoveel hoeft te stacken op skill power, maar ook meer naar firearms en stamina kan gaan.

Ik mis er helaas nog 2 in de set..
6pc heeft elke 2k electronics geeft 10% kans op instant cooldown van support station als deze kapot wordt geschoten met 10k electronics is dat dus 50%. Meeste builds die ik heb gezien is 3k FM 3K STAM en 10k Electronics met tenebrae en cadaceaus als wapens en competent, talented en dominated als talent.

Ga eens proberen of ik ook zoiets in elkaar kan sleutelen. Maar idd reclaimer momenteel met de huidige staat van de underground is wel super handig! Met de nieuwe directives in 1,8 missn wat minder noodzakelijk maar een dedicated healer lijkt me wel eens leuk na 2 jaar vooral verschilende soorten dps gespeeld te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Is iedereen die het laatste event heeft gespeeld, nog actief? Merk dat 90% van mijn vrienden lijst na het event weer is gestopt met spelen.

Ben er zelf wel een beetje klaar mee merk ik. En niet eens omdat het spel zo slecht is, meer omdat de DZ zonder je vaste clubje eigenlijk maar een saaie bedoeling is. Vaak veel solo spelers tegen (vaak dezelfde) volle teams. Voel er ook weinig voor om te matchmaken, ik wordt bijna altijd op slechte servers gezet in teams die niet communiceren en elk hun eigen ding doen (niet bij de groep blijven etc).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GroeneThee
agoNITE schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 08:58:
Is iedereen die het laatste event heeft gespeeld, nog actief? Merk dat 90% van mijn vrienden lijst na het event weer is gestopt met spelen.

Ben er zelf wel een beetje klaar mee merk ik. En niet eens omdat het spel zo slecht is, meer omdat de DZ zonder je vaste clubje eigenlijk maar een saaie bedoeling is. Vaak veel solo spelers tegen (vaak dezelfde) volle teams. Voel er ook weinig voor om te matchmaken, ik wordt bijna altijd op slechte servers gezet in teams die niet communiceren en elk hun eigen ding doen (niet bij de groep blijven etc).
Heb geen vast team maar kan wel beamen dat ik ook even op zoek ben naar waarom ik speel. Gisteren in de DZ was geen pretje in je eentje. Veel rogues die j bij het binnenkomen je al opwachten. Erg irritant en matchen om de DZ in te gaan is er ook al niet op een normale manier bij.

Op discord is the Division verdomhoekje ook erg leeg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Ik speel meestal solo en voor missions matchmake ik altijd en werkt over het algemeen prima. Meeste content heb ik met random teams gewoon afgewikkeld.

Laatste paar keren dat ik in de DZ was geen last gehad van rogues, zelf ook nooit echt een probleem ervaren met de DZ en rogues. Als je er last van hebt ga je toch gewoon PVE content doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
DarthNeo schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 08:47:
[...]

In mijn lijst zijn er zelfs mensen die na 120+ caches nog niet eens alle sets compleet hebben

Zou toch fijn zijn als er een alternatieve manier is binnen het event waarbij je bijvoorbeeld 1 item zou kunnen kopen zodat je uiteindelijk niet met 5/6 blijft steken (mag voor hoge kosten). Of toch iets met een share optie binnen het event want ik heb echt zoveel dubbelen gehad die anderen hadden kunnen gebruiken.

Verder wel veel plezier gehad, gelukkig wel alle sets compleet (na een cache of 55), ben benieuwd naar de volgende GE's en natuurlijk 1.8
Of, (net als met incursions) dat je bepaalde GE event missies kan doen voor alleen gloves etc. dan bepaalt RNG alleen welke van de 3 classifeids je krijg ;-)

@GroeneThee en omdat ze op de discord vooral camping/running/spectating simulator spelen wijken mensen uit naar andere/eigen discords. Ik zou daar nog steeds wel TD willen spelen mits het volk dat dat speelt zich even meld :-P Geen idee wie allemaal wat speelt. En misschien mn invites niet negeren :9

[ Voor 14% gewijzigd door looyenss op 13-10-2017 14:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroeneThee
looyenss schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 14:04:
[...]
@GroeneThee en omdat ze op de discord vooral camping/running/spectating simulator spelen wijken mensen uit naar andere/eigen discords. Ik zou daar nog steeds wel TD willen spelen mits het volk dat dat speelt zich even meld :-P Geen idee wie allemaal wat speelt. En misschien mn invites niet negeren :9
:D serieus? Hmmm dat zou kwalijk zijn :|

Speel graag met tweakers! Ben er vanavond weer... dus als het kan :9 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, ik ben sinds een week ofzo ook weer terug bij dit spel. Wat is het verbeterd zeg! Solo DZ is goed te doen, Solo LZ is super tof. Challenging missies e.d. zijn ook goed te doen solo, en matchmaken gaat waar nodig ook nog prima.

Ik mis alleen in al de informatie van reddit wat nou de huidige meta is qua build. Ik hoor veel over tactician maar wat daar nou het voordeel van is mis ik dus.. En welke wapens goed zijn eigenlijk ook.

Daarnaast ben ik nog geen plek tegen gekomen om Exotic caches te krijgen, is dat alleen aan het eind van legendary missions? Die heb ik ook nog niet gevonden, waar kan je dat doen en is dat ook geschaald voor solo?

Ik ben in ieder geval aan het genieten, je kan eindelijk een redelijke build maken (striker) zonder er heeel veel tijd in te hoeven stoppen. Ik heb bijv bij de GE (die echt tof was overigens) maar 5 caches kunnen verdienen maar al met al écht wel aan het genieten dus.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoCarrier
Melantrix schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 14:14:
Daarnaast ben ik nog geen plek tegen gekomen om Exotic caches te krijgen, is dat alleen aan het eind van legendary missions? Die heb ik ook nog niet gevonden, waar kan je dat doen en is dat ook geschaald voor solo?
Je krijgt alleen exotic caches voor het doen van World Tier 5 Heroic incursions, geloof ik. Die zijn zelfs pittig voor ongecoördineerde quick-matchmake groepen, laat staan solo players die niet super min-max ingeregeld zijn. Helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
jantje 2 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 14:01:
Ik speel meestal solo en voor missions matchmake ik altijd en werkt over het algemeen prima. Meeste content heb ik met random teams gewoon afgewikkeld.

Laatste paar keren dat ik in de DZ was geen last gehad van rogues, zelf ook nooit echt een probleem ervaren met de DZ en rogues. Als je er last van hebt ga je toch gewoon PVE content doen?
Ik heb er geen last van. Maar ik heb het PVE gedeelte wel gezien eigenlijk. Wacht met smart op de nieuwe content in 1.8. En PVP is juist wat leuk is in de DZ, alleen wel zo fijn om dit met een groep te doen. Solo de DZ in, is niks voor mij.

Eerlijk gezegd denk ik dat ik gewoon uitgespeeld ben. Erg benieuwd naar 1.8, ik ben alleen bang dat de release van 1.8 weer een tijdelijke piek in spelersaantallen oplevert, om vervolgens na een klein aantal weken weer zo goed als dood te zijn.

Helaas nog geen ander spel gevonden wat me zo pakt/boeit als the Division.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 10:36
agoNITE schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 16:06:
[...]

Ik heb er geen last van. Maar ik heb het PVE gedeelte wel gezien eigenlijk. Wacht met smart op de nieuwe content in 1.8. En PVP is juist wat leuk is in de DZ, alleen wel zo fijn om dit met een groep te doen. Solo de DZ in, is niks voor mij.

Eerlijk gezegd denk ik dat ik gewoon uitgespeeld ben. Erg benieuwd naar 1.8, ik ben alleen bang dat de release van 1.8 weer een tijdelijke piek in spelersaantallen oplevert, om vervolgens na een klein aantal weken weer zo goed als dood te zijn.

Helaas nog geen ander spel gevonden wat me zo pakt/boeit als the Division.
Zelfde gevoel, nu bezig met Destiny 2. Ghost recon was een miskoop, beetje zwart gat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Sosua schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 16:42:
[...]

Zelfde gevoel, nu bezig met Destiny 2. Ghost recon was een miskoop, beetje zwart gat.
Wij (pc) moeten nog ff wachten op d2, bevalt ie? ☺

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
nou.. de update..

29-09 is het ticket geopend, gister krijg ik de volgende update:
Hallo the8bithamster,

Dank u voor uw informatie.

Wij kunnen inderdaad bevestigen dat u op The Division wel een ban heeft. Ik zal uw verzoek verder in behandeling nemen daar wij wel vreemde aanmeldingspunten op uw Uplay Account hebben gevonden.
Heeft ze maar 2,5 week gekost.. applausje

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
NoCarrier schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:18:
[...]

Je krijgt alleen exotic caches voor het doen van World Tier 5 Heroic incursions, geloof ik. Die zijn zelfs pittig voor ongecoördineerde quick-matchmake groepen, laat staan solo players die niet super min-max ingeregeld zijn. Helaas...
En legendary missies.

Edit 16/10 : iemand zin om vanavond te knallen? (PC)

[ Voor 6% gewijzigd door GroeneThee op 16-10-2017 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 10:36
looyenss schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 12:11:
[...]

Wij (pc) moeten nog ff wachten op d2, bevalt ie? ☺
Prima, alleen ik mis nog wel het wow effect wat ik mij The Division had.
Hoewel het qua eyecandy wel goed in elkaar zit hoor.

Je knalt behoorlijk snel door de storyline heen. Vervolgens is het grinden naar max light level.
Dan is er ook nog een stukje PvP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
2 weken geleden ook het spel en de uitbreidingen gekocht. Inmiddels tier 5 gear aan het farmen. Echter heb ik wat weinig ervaring met het spel dus ben op zoek naar wat leuke en effectieve builds, in eerste instante voor PvE. Mensen hier met tips en suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
T-homas schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 19:02:
2 weken geleden ook het spel en de uitbreidingen gekocht. Inmiddels tier 5 gear aan het farmen. Echter heb ik wat weinig ervaring met het spel dus ben op zoek naar wat leuke en effectieve builds, in eerste instante voor PvE. Mensen hier met tips en suggesties?
google, reddit, youtube. Bij dit soort games hoort het zelf uitzoeken een beetje erbij

[ Voor 7% gewijzigd door looyenss op 21-10-2017 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Yay! ticket staat nu een maand open..

Escalatie
In Behandeling
Escalatie
In Behandeling
etc
etc

Uiteindelijk gebeld vorige week "Ik ga het laten escaleren"..

dus een maand wachten voor een simpel ticket >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Maar weer eens na een jaar (denk ik) opgepakt :) eens kijken of ik mij er weer iets meer mee kan vermaken.
Hopelijk is DZ solo wat leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chief-BE
corset schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:30:
Yay! ticket staat nu een maand open..

Escalatie
In Behandeling
Escalatie
In Behandeling
etc
etc

Uiteindelijk gebeld vorige week "Ik ga het laten escaleren"..

dus een maand wachten voor een simpel ticket >_>
De service van de klantendienst van Ubisoft is niet meer wat ze geweest is. Als men tegenwoordig een ticket aanvraagt duurt het heel lang eer men een antwoord geeft op zowel simpele vragen alsook de iets moeilijke vragen zoals onder andere die van u alhoewel uw vraag toch snel op te lossen valt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
ReQuiem83 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:09:
Maar weer eens na een jaar (denk ik) opgepakt :) eens kijken of ik mij er weer iets meer mee kan vermaken.
Hopelijk is DZ solo wat leuker.
Denk dat je van een koude kermis thuis gaat komen. Komt binnenkort een nieuwe patch 1.8 en die maakt dat niet beter. Zoek op YouTube maar eens op Rogue 2.0

Dat gezegd hebbende, speel nu ook weer sinds een paar weken na bijna een jaar weg te zijn geweest. Ik vermaak mij absoluut weer. Zelfs af en toe in de DZ :9

Net terug gekomen voor de laatste Global Event en dat was heerlijk farmen. De komende GE kan mij niet snel genoeg komen :)

Weet niet op welk platform je speelt maar indien op de PC, kom even buurten zou ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
chief-BE schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:34:
[...]

De service van de klantendienst van Ubisoft is niet meer wat ze geweest is. Als men tegenwoordig een ticket aanvraagt duurt het heel lang eer men een antwoord geeft op zowel simpele vragen alsook de iets moeilijke vragen zoals onder andere die van u alhoewel uw vraag toch snel op te lossen valt. ;)
Hallelujah! Gistermiddag update gekregen dat mijn account weer werkt. Jezus christ on a mountainbike. Hoe moeilijk kan dit zijn. >_> Heeft een maand gekost...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroeneThee
corset schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:59:
[...]

Hallelujah! Gistermiddag update gekregen dat mijn account weer werkt. Jezus christ on a mountainbike. Hoe moeilijk kan dit zijn. >_> Heeft een maand gekost...
Niet lullen maar knallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Dz is idd niet heel veel veranderd. Al kan ik wel vaker normaal extracten waarschijnlijk minder spelers haha. Tijd om keer die nieuwe incursions te proberen. Gisteren met een random groep Dragon nest geprobeerd op hard maar grootte faal met dat vuur op de grond. Is zo dat je met een support station geen dag daarvan krijgt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroeneThee
ReQuiem83 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 12:13:
Dz is idd niet heel veel veranderd. Al kan ik wel vaker normaal extracten waarschijnlijk minder spelers haha. Tijd om keer die nieuwe incursions te proberen. Gisteren met een random groep Dragon nest geprobeerd op hard maar grootte faal met dat vuur op de grond. Is zo dat je met een support station geen dag daarvan krijgt?
Behalve life support is immunizer erg handig. Dat haalt het status effect weg (being on fire). Wat ik een fijne manier vindt is om als je naar dat level gaat, zsm de eerste schakelaars omzetten en dan asap naar de hoek linksboven in (vanaf binnenkomst gezien). Waar je dan alleen een klein beetje op moet letten is de ncp's die door de deur komen. Voor de rest afknallen zoals normaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chief-BE
agoNITE schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 08:58:

Idem, als ik mijn vriendenlijst overloop, dan zijn er ook die al maanden dit spel niet meer hebben gespeeld. De reden hiervan zal men niet ver moeten zoeken.

1- De PVE missies zijn al achterhaalt en veel nieuwigheden zijn er voor de moment nog niet, daarvoor is het wachten op 1.8.

2- DZ: is inderdaad een saai boeltje en dat daar verandering in zal komen met de komst van rogue 2.0. zal de toekomst uitwijzen, je betreed de DZ het best met uw vertrouwde team als men die tenminste heeft?

3- Overleven missie: zowel in de pvp als in pve ben je ook beter af met een groep vrienden, maar het grotendeel van mijn vriendenlijst die nog de moeite nemen om the division te spelen vermijden deze overleven missie. Solo, is nu bijna niet meer te doen, op de moment dat je moet extracten ben je al zo goed als dood ofwel door hunters of ziekte.

4- Last stand: niet ons ding.

5- Ondergronds: niet iedereen is daar voor te vinden, maar toch de moeite om even uit te proberen.

Men kan nu zich gaan afvragen wat de toekomst van de The Division zal worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Ik heb Division ook al een hele tijd niet meer gespeeld maar stiekem kriebelt het wel soms. Ik wil de Xbox nog wel eens aanzwengelen als er nog meer gegadigden zijn om een groepje te vormen.

[ Voor 0% gewijzigd door LordKnox op 28-11-2017 09:25 . Reden: spelfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
ik speel the division ook enkel in de winter als het buiten koud is :P is geen zomer game voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikerijnders
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-07-2022
Is the division nog de moeite waard om te kopen? Nog maar €20 maar las wel dat het spel nog vol bugs zou zitten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NoCarrier
mikerijnders schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 15:38:
Is the division nog de moeite waard om te kopen? Nog maar €20 maar las wel dat het spel nog vol bugs zou zitten.
Nou ja, "vol bugs"...

Je moet dat soort berichten echt met een korreltje zout nemen, want het zijn vooral de hardcore PVP spelers die moord en brand schreeuwen over de bugs. Kent het spel nog steeds een aantal bugs die te misbruiken zijn in PVP? Ja. Krijg je af en toe te maken met lag? Ja. Wordt er soms ge-cheat in de Dark Zone? Ja. Maakt dit alles het spel onspeelbaar? Bij lange na niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chief-BE
LordKnox schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:25:
Ik heb Division ook al een hele tijd niet meer gespeeld maar stiekem kriebelt het wel soms. Ik wil de Xbox nog wel eens aanzwengelen als er nog meer gegadigden zijn om een groepje te vormen.
Als je bereid ben om met pc-spelers een Nederlandstalige groepje te vormen dan ben je van harte welkom. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chief-BE
NoCarrier schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 18:15:
[...]

Nou ja, "vol bugs"...

Je moet dat soort berichten echt met een korreltje zout nemen, want het zijn vooral de hardcore PVP spelers die moord en brand schreeuwen over de bugs. Kent het spel nog steeds een aantal bugs die te misbruiken zijn in PVP? Ja. Krijg je af en toe te maken met lag? Ja. Wordt er soms ge-cheat in de Dark Zone? Ja. Maakt dit alles het spel onspeelbaar? Bij lange na niet.
Ik heb gisterenavond (DZ) nog aan de stok gehad met een paar cheaters, ik heb dan dit gemeld samen met een sreenshot en ben benieuwd wat men daar gaat aan doen. Normaal moet je een video fragment meesturen, maar dat kon ik niet....en inderdaad de hardcore PVPers zien regelmatig spoken en soms hebben ze gelijk, maar soms ook niet. De meeste PVP-spelers hebben ook kritiek op de komende rougue 2.0. maar al bij al blijft the division nog speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northside
  • Laatst online: 29-06-2023
[b]chief-BE schreef op maandag 27 november 2017 @ 23:23
Men kan nu zich gaan afvragen wat de toekomst van de The Division zal worden?
Dat was een half jaar geleden al duidelijk, the division is aflopende zaak. Te weinig vernieuwing, te veel heen en weer gezwabber van ubisoft. Al die patches die ze besteed hebben aan het opnieuw balanceren van gear en gear sets hadden ze moeten besteden aan het beter maken van freeroam en het neerzetten van een clan structuur. Die PTS was een goed idee, maar die had er ook al vanaf 1.1 in moeten zitten.

Een ontzettend gemiste kans van ubisoft, het had zoveel meer kunnen zijn. We kunnen nog hopen op een fantastische the division 2 i guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
vermaak me er nog steeds prima mee hoor :) Volgende week de 1.8 patch. Kijken hoe dat eruit ziet met het schip etc :) Want het blijft er bruut uitzien die game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Bruut uitziende games houdt geen spelers. Frustraties door grote bugs en exploits die maandenlang niet aangepakt worden en een onsportieve gameplay veroorzaken, kost wel spelers. Ikzelf geef het spel nog één kans met 1.8 maar wat ik hoor en lees van de staat waarin het zich bevind op de testservers is het duidelijk dat dit meer van hetzelfde is. Ik vrees dat andere spelers al lang op hun honger zitten en elders zijn.

Misschien het feit dat Destiny 2 een end-game flater is, kan nog wat hoop geven dat er een substantiële groep terugkeert als het meer is dan een mooi verpakte drol.

[ Voor 26% gewijzigd door Phuncz op 02-12-2017 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chief-BE
Paulus07 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 21:48:
vermaak me er nog steeds prima mee hoor :) Volgende week de 1.8 patch. Kijken hoe dat eruit ziet met het schip etc :) Want het blijft er bruut uitzien die game.
Ik en nog een paar vrienden hebben via de PTS 1.8 een drietal weken mogen uit proberen en wat met dat schip betreft, dat was wel heftig zeker nu de relschoppers, de rikers, de cleaners en lmb samen werken plus dat je de lucht ook in het oog moet houden voor de drones. Buiten het schip kom men ook een en ander tegen je kunt daar ook opdrachten uitvoeren en als je geluk heb dan kan men nog een dansje proberen in de disco :*) De nieuwe skirmish PVP hebben wij links laten liggen.
Ondergronds, kan men voortaan terugvallen op safehouse's en zal men moeten rekening houden met hunters, deze maken jacht op u... Ook zal men special gearsets vinden bij alle bosses.
Wat DZ- Rouge 2.0 betreft, laat ik in het midden, dat moet ieder voor zich uitmaken.
Al bij al komt volgende week een serieuze patch op ons af, maar wilt niet zeggen dat daarmee de Division gered is en zullen wij moeten op Division 2 die volgens onofficiële bronnen ergens in de nazomer van 2018 kan verschijnen.

Dus Paulus07, veel geluk op het schip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
mikerijnders schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 15:38:
Paulus07 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 21:48:
Heb de game weer opgepakt rond de tijd van de laatste GE en sindsdien door het matchen met onbekenden, weer een leuke lijst met goede en/of gezellige spelers verzameld.
De afgelopen tijd staat verder alles een beetje in het teken van het verzamelen van wat exotic caches voor de nieuwe wapens/gear.
Ik vermaak mij dan ook prima met The Division de laatste weken. Als ik af en toe tijd heb speel ik in de ochtend in de DZ om wat te farmen (weinig rogues en kom al helemaal geen cheaters tegen). In de middag of avond is het matchen ook goed te doen voor missies of incursions. Hoef weinig tot nauwelijks langer te wachten dan 1-2 minuten om een missie te kunnen starten.
Later op de avond even een rondje DZ om de PVP skills (die gruwelijk ontbreken :9 ) wat te verbeteren.

Ben erg benieuwd naar wat .8 gaat brengen morgen, vermoedt een enorme boost in terugkerende spelers. Helemaal omdat verwacht wordt dat een week later de volgende Golbal Event weer zal starten.
Hoop dat dit tijdschema wordt waargemaakt. De week erop op vakantie en grinden voor Classifieds is na de GE echt een bitch :(

[ Voor 4% gewijzigd door GroeneThee op 04-12-2017 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:25
Ik speel al heel lang the Division, met tussenpozen. Heb me tijden vermaakt om met een groepje vrienden gewoon missies af te lopen en zo heel af en toe de Dark Zone in.

Nu gaan we wat meer the Dark Zone in, maar zoals gisteravond loopt er 1 rogue en die killt ons constant. Hij lijkt ook amper damage te krijgen van onze schoten.

Nu heb ik wat lopen zoeken hoe dat kan, maar heeft er iemand simpele tips om ook een baas in de DZ te worden? Begrijp dat het nodig is om een speciale DZ build te maken, heeft iemand een mooi voorbeeld welke build en waar op te letten?

Edit: Speel op de PS4, dus lijken me geen cheaters.

[ Voor 4% gewijzigd door KaiseRRuby op 04-12-2017 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-09 17:45
Is deze game leuk om zo nu en dan te spelen? Heb hem op PS4, maar wil het eigenlijk wel op de PC kopen. Ik heb echter niet de tijd om 24/7 te grinden voor gear, is de game een beetje casual friendly?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chief-BE
KaiseRRuby schreef op maandag 4 december 2017 @ 10:58:
Ik speel al heel lang the Division, met tussenpozen. Heb me tijden vermaakt om met een groepje vrienden gewoon missies af te lopen en zo heel af en toe de Dark Zone in.

Nu gaan we wat meer the Dark Zone in, maar zoals gisteravond loopt er 1 rogue en die killt ons constant. Hij lijkt ook amper damage te krijgen van onze schoten.

Nu heb ik wat lopen zoeken hoe dat kan, maar heeft er iemand simpele tips om ook een baas in de DZ te worden? Begrijp dat het nodig is om een speciale DZ build te maken, heeft iemand een mooi voorbeeld welke build en waar op te letten?

Edit: Speel op de PS4, dus lijken me geen cheaters.
Cheaters en eventuele hackers vind men zowel in de PS4, xbox one en in de pc versies, op YouTube vind men voorbeelden genoeg en marcostyleNL heeft het meegemaakt tijdens een overleven spel.
Nu wat uw vraag betreft om een speciale DZ build te maken daarvoor kan ik je aanraden om ook opzoekingen te doen op YouTube daar vind men voorbeelden genoeg, kijk maar naar onderstaande link:
YouTube: THE DIVISION 1.7 - BEST PVP BUILD | REASONS WHY YOU ARE DYING AND TI...
Nu houd er wel rekening mee dat je met een speciale build de cheaters niet kunt verslaan maar je kan ze wel moeilijker maken.
Hoe ze het klaarspelen is ons een raadsel. Op ubisoft NL klantendienst kan men de cheaters rapporteren.
Onderstaande vraag-antwoord is afkomstig van Ubisoft.

Ik heb cheaters ontmoet in Tom Clancy's The Division. Wat moet ik doen ?

ANTWOORD:
Wij geloven in eerlijk spel voor iedereen en we begrijpen hoe frustrerend en storend het kan zijn wanneer je dit soort gedrag tegenkomt. U kunt er zeker van zijn dat we onze gedragscode actief afdwingen en de nodige maatregelen nemen om te vechten tegen cheaters.

Terwijl we van plan zijn onze eigen onderzoeken uit te voeren en onze systemen te verfijnen om onze werkwijze te verbeteren willen wij u de mogelijkheid om cheaters rechtstreeks te melden. Als je denkt dat je een cheater in-game bent tegengekomen zullen we dit per geval onderzoeken en de passende maatregelen nemen om de betrokken spelers te straffen. Om dit te doen kunt u contact opnemen met ons Support Team met de onderstaande informatie:

Gemelde speller zijn Gebruikersnaam:
De tijd van waargenomen cheat:
Beschrijving van de cheat gebruikt:

Houd er rekening mee dat we een video waarin de cheat te zien is, nodig hebben, daar enkel video's ons kunnen helpen in het vinden van een cheat die niet door ons system ontdekt is. Dit is niet alleen nodig voor handhaving van de gedragscode, maar ook voor het verbeteren van onze anti-cheat systeem om cheaters efficiënter te detecteren. We begrijpen de potentiële impact van cheaters op de game-ervaring en de strijd tegen cheaters is daarom één van onze hoogste prioriteit.

Houd er rekening mee dat sancties niet worden uitgevoerd, zonder voldoende bewijs. Wees er dus zeker van dat u uw zaak kan staven wat volgens u legitiem cheaters zijn.

Elk verslag zal grondig worden onderzocht. Wat betekent dat het een paar dagen  kan duren voordat het onderzoek een conclusie heeft en zowel de status van het onderzoek als de uitkomst kan niet worden besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northside
  • Laatst online: 29-06-2023
Nou, 1.8. Eens kijken of het de moeite waard is, ze hebben mij in ieder geval (minstens) weer voor een paar avondjes terug in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Zironako schreef op maandag 4 december 2017 @ 17:04:
Is deze game leuk om zo nu en dan te spelen? Heb hem op PS4, maar wil het eigenlijk wel op de PC kopen. Ik heb echter niet de tijd om 24/7 te grinden voor gear, is de game een beetje casual friendly?
Als je hem al hebt op de PS4 dan weet je toch hoe hij speelt? Je moet er best wat uurtjes in stoppen voor echt goede gear, maar het ligt eraan wat je wil doen. Wil je die hard PvPen dan moet je er wel genoeg tijd in stoppen. Wil je af en toe even wat PvE spelen dan gaat dat met minder tijd prima.

Ik zag op FB al die dingen van patch 1.8 langs komen. Heb al tijden niet meer gespeeld, heb ook geen 1 uitbreiding gekocht. En mijn PS+ is al maanden verlopen xD dus geen idee of ik het weer op pak..

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-09 17:45
TgR_KILLER schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 21:55:
[...]

Als je hem al hebt op de PS4 dan weet je toch hoe hij speelt? Je moet er best wat uurtjes in stoppen voor echt goede gear, maar het ligt eraan wat je wil doen. Wil je die hard PvPen dan moet je er wel genoeg tijd in stoppen. Wil je af en toe even wat PvE spelen dan gaat dat met minder tijd prima.

Ik zag op FB al die dingen van patch 1.8 langs komen. Heb al tijden niet meer gespeeld, heb ook geen 1 uitbreiding gekocht. En mijn PS+ is al maanden verlopen xD dus geen idee of ik het weer op pak..
Ik heb op de PS4 alleen het verhaal gedaan, nooit de endgame. Maar vraag me dus af of de endgame ook een beetje leuk is voor zo nu en dan zegmaar.Zag net dat hij flink afgeprijst is though, dus maar gekocht. Staat nu in de download. Ben benieuwd :)!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Blijft er tof uit zien die game :D

Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4537/23991370047_cb5e6bb5c4_o.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Ik heb me gisteravond kostelijk vermaakt totdat ik er tijdens een potje resistance bij wave 10 uit werd gekickt door mr Delta. Kwam daarna niet meer het spel in. Vanavond maar weer verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Jirnsum schreef op woensdag 6 december 2017 @ 08:03:
Ik heb me gisteravond kostelijk vermaakt totdat ik er tijdens een potje resistance bij wave 10 uit werd gekickt door mr Delta. Kwam daarna niet meer het spel in. Vanavond maar weer verder
Gelukkig gisteren geen Delta gehad en eerlijk gezegd het meeste van de avond gespendeerd aan opruimen van mijn stash en optimimaliseren van mijn main. Moet echt meer Div Tech gaan farmen de komende tijd en kan niet wachten op GE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Laatst online: 15-09 14:32
Super tof! Wanneer de nieuwe content komt ga ik ook zeker weer spelen :).

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroeneThee
Diigii schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:51:
[...]

Super tof! Wanneer de nieuwe content komt ga ik ook zeker weer spelen :).
De nieuwe content is er al sinds gisteren :

Check en check
Pagina: 1 ... 39 ... 47 Laatste

Let op:
Dit topic is voor The Division deel 1 (uit 2016). Het grote The Division 2 (uit 2019) topic vindt je hier

Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen.

Tweakers zijn van nature behulpzaam en staan sterker in een groep(+300 agents). Om deel uit te maken van deze groep elite-Tweakers-agents, dien je het aanmeldformulier in te vullen. Bezoek vervolgens ons safehouse [#1] [#2] (via discord) voor hulp, slowchat, RA en vormen van party.