"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Gister 1.8 gespeeld. Meer van hetzelfde hoewel meer in balans. Verder na 2 uurtjes wel weer gezien. Ook die resistance horde modus...wtf...dat is toch gewoon Falcon Lost incursion (de allereerste in ieder geval), dat is ook gewoon een horde modus in 1 kamer, alleen dan met beperkte waves. Come on!
De sfeer van Survival modus als die voor de eerste paar keer speelt, dat is exact de sfeer die ik voor ogen had bij The Division, echt briljant gedaan. Alleen door vaste spawn locaties van loot, had je al snel je vaste route en was de lol er snel af. Heel jammer.
2 van mijn meest favoriete games waar ik de meeste tijd ooit in heb gestoken, zijn tevens mijn 2 grootste terleurstellingen: destiny en division. Bizar eigenlijk.
Als je puur kijkt naar euro / uren speelplezier dan zijn het de 2 beste spellen ooit. En de Division had echt de beste ooit kunnen zijn. Als er een deel 2 komt, zal ik die ook weer gaan spelen, want het concept is gewoon in de basis een goede.
De 'hype' van 1.8 vind ik echter wel overrated en de DLC's gewoon, muv misschien Survival gewoon kudt. Waarom hebben ze in de DLC alleen maar spelmodi toegevoegd en niet nog meer van die awesome missies? NY verder uitgebreid dan een stukje DZ en nu de west haven. Er zijn iig ideeen zat en hopelijk komt die droom die ik heb van de Division ooit uit.
Ik vrees ook dat er binnen enkele maanden een aantal spelers the division weer links zullen laten liggen en andere horizon 's zullen opzoeken wat ergens normaal is.Xecuter NL schreef op woensdag 6 december 2017 @ 17:01:
Heb zelf vlak na de release van Survival niet meer gespeeld. Terwijl het spel echt zowel in de aanloop ernaar toe in de 2-3 jaar na de eerste aankondiging, tot en met de eerste paar maanden na release zo heeft weten te bekoren. Heb zelfs 3 vrienden weten over te halen om het spel ook te spelen. Maar al snel werd het maar karig. Die hele incursions zijn gewoon echt bizar slecht gedaan, terwijl ik echt gehoopt had op objective based raid achtige missies...destijds het hele idee van een incursion/raid waarbij je Riker Island zou moeten gaan clearen was echt mijn droom voor deze game. 4 of 6 man ala destiny raids (zoals vault of glass). Maar helaas is die potentie er nooit gekomen. Wat mij betreft zit er ook veels te veel verschil in hoe goed wapens zijn. De meta is altijd te duidelijk geweest en balance helemaal zoek.
Gister 1.8 gespeeld. Meer van hetzelfde hoewel meer in balans. Verder na 2 uurtjes wel weer gezien. Ook die resistance horde modus...wtf...dat is toch gewoon Falcon Lost incursion (de allereerste in ieder geval), dat is ook gewoon een horde modus in 1 kamer, alleen dan met beperkte waves. Come on!
De sfeer van Survival modus als die voor de eerste paar keer speelt, dat is exact de sfeer die ik voor ogen had bij The Division, echt briljant gedaan. Alleen door vaste spawn locaties van loot, had je al snel je vaste route en was de lol er snel af. Heel jammer.
2 van mijn meest favoriete games waar ik de meeste tijd ooit in heb gestoken, zijn tevens mijn 2 grootste terleurstellingen: destiny en division. Bizar eigenlijk.
Als je puur kijkt naar euro / uren speelplezier dan zijn het de 2 beste spellen ooit. En de Division had echt de beste ooit kunnen zijn. Als er een deel 2 komt, zal ik die ook weer gaan spelen, want het concept is gewoon in de basis een goede.
De 'hype' van 1.8 vind ik echter wel overrated en de DLC's gewoon, muv misschien Survival gewoon kudt. Waarom hebben ze in de DLC alleen maar spelmodi toegevoegd en niet nog meer van die awesome missies? NY verder uitgebreid dan een stukje DZ en nu de west haven. Er zijn iig ideeen zat en hopelijk komt die droom die ik heb van de Division ooit uit.
Ben juist terug van the Division met een gevoel dat er iets niet klopt en wat ik nu bijna zeker van ben is dat ik en mijn vaste groep (die ik af en toe nog kan bijeen krijgen)de nieuwe DZ niet meer zullen betreden, want nu willen ze allemaal rouge spelen welnu dat ze elkander maar het leven zuur maken en als de makers denken dat er met de rouge 2.0 meer volk in de DZ zullen betreden, wel daar zullen ze er niet in slagen, want was hun bedoeling niet om meer PVE-spelers in de DZ te krijgen of is het hun bedoeling dat er meer rouge in de DZ vertoeven of heb ik het mis? (dit is mijn mening)
Ik zie ook in mijn vriendenlijst dat er nog velen zijn die nog niet geneigd zijn om terug te gaan naar the Division nu 1.8 is verschenen op de live servers, er zijn er bij die al 7 maanden niet meer online zijn geweest (bijna allemaal Nederlandstaligen) een paar die 2-3 maanden niet meer te zien zijn en dan denk ik terug naar de beginperiode toen was het anders want toen moest men er snel bij zijn om met uw favoriete groep kunnen mee doen, nu pakweg zeven maanden later krijg je nog amper een groep bijeen of je moet aan matchmaking doen om aan vier mensen te geraken, jammer maar helaas.
Ik hoop voor u dat uw droom zal uitkomen, maar meestal komen de meeste dromen niet uit.
Volharden is de boodschap en hopen dat Division 2 die volgens een onofficiële bron zal uitkomen in de nazomer van 2018...
voelde vertrouwd en fijn om weer in NY te dwalen.
Ik was zeer benieuwd naar de nieuwe horde mode in update 1.8, aangezien ik mij vroeger enorm
heb vermaakt met Horde in Gears of War en de horde mode in Fortnite niet mijn ding is.
Hoewel ik slechts 2 potjes heb gespeeld ben ik zeer positief en ga de komende weken
meer tijd doorbrengen in de west side pier.
Horde mode is altijd het leukst als je met je vaste vrienden speelt en iedereen goed samen speelt.
PSN: StormFox81
Toch nog veel Division gerelateerde posten. Zou er dan toch nog iets komen na 1.8?
Steam profiel UPlay JirnsumNL
In de Dark Zone wat gepield maar daar was het probleem van een sterk gereduceerde playerbase ook duidelijk. Meer dan een paar solo spelers hebben we niet gezien.
Uiteindelijk is het wel best leuke content voor een gratis update maar de game boeit gewoon niemand meer en het zal moeilijk worden nieuwe personen te vinden om mee te spelen. Helaas want daar hebben de ontwikkelaars ook de meeste content op afgestemd qua difficulty.
Sinds de patch is het juist weer superdruk qua players: je zit regelmatig in een queue om de servers op te komen. Players zitten alleen niet in de DZ. Matchmaking voor Resistance en Underground gaan momenteel supersnel (en voor Underground was dat al een hele tijd niet meer het geval). Ik vermoed dat de gemiddelde PVP DZ player momenteel Skirmish aan het spelen is (maar dat kan ik niet staven want zelf nog niet aan toegekomen)[b][message=53508681,noline]
In de Dark Zone wat gepield maar daar was het probleem van een sterk gereduceerde playerbase ook duidelijk. Meer dan een paar solo spelers hebben we niet gezien.
[ Voor 12% gewijzigd door Jirnsum op 08-12-2017 11:06 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Phuncz op 08-12-2017 17:11 ]
[ Voor 7% gewijzigd door AntiChrist7 op 08-12-2017 18:11 ]
Dat betekent toch dat het druk is op hetzelfde aantal servers waar het daar eerder niet meer was (behalve tijdens Global Events)? En dat er dus meer spelers zijn?Phuncz schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 17:10:
Dat zou ook kunnen, alhoewel ik eerder denk dat de "players in queue" op moment niet aanduidt hoe druk het is op de servers maar dat ze eerder nog niet de servercapaciteit opgeschaald hebben of conservatief laag houden.
Weet iemand hoe wij samen kunnen spelen zonder een nieuw character aan te maken?
Tsja, je hebt de keus: beiden een nieuw karakter beginnen, óf je blijft in dekking tot je vriend je naar level 30 heeft getild. Het spel kent geen normalisatie van levels of gear, en als level 8 schiet je natuurlijk nog geen deuk in een pakje boter van level 30, zelfs niet op world tier 1.VySio schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 08:12:
Ik heb de game opnieuw gekocht. Ik had de game op XBO en nu op PS4. Ik ben level acht en wilde met een vriend spelen die GS 240 heeft. De enemies zijn voor mij veel te hoog en iedereen one-shot mij. Verlagen van gear score naar 56 maakt niet uit, de enemies blijven level 25.
Weet iemand hoe wij samen kunnen spelen zonder een nieuw character aan te maken?
Momenteel is het druk en daar zit dit free weekend er ook iets voor tussen en toch merk in mijn vriendenlijst weinig beweging en nochtans is 1.8 al een paar dagen uit. Er zijn er die uitgeweken zijn naar Ghost recon wild badlands. Gelukkig kan ik nog rekenen op een Nederlandstalige groep en dat speelt nu eenmaal gemakkelijker.Phuncz schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 08:02:
Ik ontken ook niet dat er meer spelers zijn, maar ik ben wel van mening dat het voor veel terugkerende spelers in hun eigen vriendenkring moeilijk wordt een squad te hebben om de Resistance en PVP modes te spelen. Je komt dan weer op randoms uit die vaak genoeg nog niet eens Engels spreken is mijn ervaring.
Nu maar hopen dat de makers gaan inzien dat ze het anders moeten gaan aanpakken want dit spel kan meer dan nu het geval is.
Een division 2 zou ik wel kopen denk ik als er wat aan gesleuteld wordt, maar blijf nu wel bj Siege en Wildlands
Zijn er nog tips of dingen aan te raden als volledig nieuwe speler?
Gewoon op je gemak door de storyline heen spelen. Linksom of rechtsom, dat is toch het beste deel van The Division. Na de storyline en lvl30/256 wordt het een lange grind naar de beste gear en exotics. Wat overigens ook erg verslavend isFrankoNL schreef op zondag 10 december 2017 @ 21:12:
Naar aanleiding van het free weekend deze game voor het eerste probeerd en hij viel niet tegen. Heb voor 26 euro de gold edition gekocht op steam.
DUGG
Dit: gewoon wat lol makenMach schreef op zondag 10 december 2017 @ 21:27:
[...]
Gewoon op je gemak door de storyline heen spelen. Linksom of rechtsom, dat is toch het beste deel van The Division. Na de storyline en lvl30/256 wordt het een lange grind naar de beste gear en exotics. Wat overigens ook erg verslavend is
Dan gaan we dat doen
DLCs zijn geen campaigns dus die kan je eindeloos spelen, alhoewel, Underground is op zich een soort van campaign tot level 30.. nah .. niet echt .. maar goed die tellen we allemaal niet mee.FrankoNL schreef op zondag 10 december 2017 @ 22:30:
[...]
Dan gaan we dat doenHoeveel uur is de campaign (incl dlc)?
Je kunt schijnbaar de campaigns in 20 uur doen (dat is in de situatie dat je bijvoorbeeld een 2e karakter maakt), maar ik zou er - net zoals net al gezegd is - er gewoon lol in hebben. De story line heeft toch een bepaalde charme en spanning over zich heen die echt de moeite waard is. Staar je dus zeker niet blind op die 20 uur en geniet er gewoon van. Daarna begint namelijk de eindeloze grind naar de god rolls..
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Deel 2 zou volgens een onofficiële bron in het najaar van 2018 verschijnen, tot die tijd kan er nog van alles gebeuren denk maar aan de komst van 1.9 waar ze nogal geheimzinnig over doen...maar dan mogen ze er niet te lang mee wachten zoals ze het nu gedaan hebben met 1.8.JohnnyV76 schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:57:
Helemaal mee eens. Hoewel ik TD al een tijd niet meer speel was het levellen een van de tofste ervaringen op game gebied van de afgelopen jaren. De sfeer en het telkens upgraden van je wapens en andere gear werkte zooo verslavend. Ik hoop vurig dat er ooit een deel 2 uit komt die de verslaving langer kan vast houden. Er is weliswaar genoeg te doen na max level maar na een tijdje komt er toch veel herhaling bij kijken.
Ik vermoed dat ze laatste update zwaar hebben onderschat want dat geven ze ergens toe in de laatste State of Game en dat ze de overgang van 1.8 naar 1.9 in diverse stappen zullen doen, 1.8.1 en zo verder, maar de vraag is wanneer en zal die dan nog gratis zijn?
Was dat tijdens een sale deze prijs? Want de prijs die ik nu zie, is gewoon weer 90 euro.FrankoNL schreef op zondag 10 december 2017 @ 21:12:
Naar aanleiding van het free weekend deze game voor het eerste probeerd en hij viel niet tegen. Heb voor 26 euro de gold edition gekocht op steam.
Ja free weekends zijn altijd met een sale, die meestal duurt tot maandag. Zo heb ik Siege 3 maand geleden binnengehaald.LordKnox schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:36:
[...]
Was dat tijdens een sale deze prijs? Want de prijs die ik nu zie, is gewoon weer 90 euro.
Maar Ubisoft zal net zoals steam een xmas sale doen, dus hou een oogje open
Ze zijn gisteren begonnen met twelve days of christmas. Vandaag een bult Assassin's Creed in de aanbieding. Morgen weer wat anders. Inderdaad in de gaten houden dusAntiChrist7 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:09:
[...]
Ja free weekends zijn altijd met een sale, die meestal duurt tot maandag. Zo heb ik Siege 3 maand geleden binnengehaald.
Maar Ubisoft zal net zoals steam een xmas sale doen, dus hou een oogje open
Drie maskersNorthside schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:58:
Global event van start. Wat kan je daarmee down/winnen/krijgen? Is het de moeite waard?
Commendations
GE credits om GE caches te kopen met kans op de nieuwste classified gear
Ik heb net de Jungle Mask binnengehaald. Als ik Larae nog 1x hoor zeggen dat ze een rivier is word ik helemaal gek
PSN: Mondaatje
Absoluut de moeite waard! De kans dat een classified uit een GE cache komt is 43% volgens mij. Dat is vele malen hoger dan de 1-3% als het event is afgelopen. Alleen de manier om de GE credits te verzamelen (zo veel en snel mogelijk) is wat geestdodend. Iedereen doet of lexington speed farm (zsm die missie doorlopen) of Clear Sky.....rinse and repeat. Dat laatste is met een goed team echt heel snel te doen en levert het meeste op. Heb je geen goed team dan zou ik je Lex aanraden, dat is makkelijk en snel te halen, ook met randoms.Northside schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:58:
Global event van start. Wat kan je daarmee down/winnen/krijgen? Is het de moeite waard?
Heb inmiddels door veel met randoms te spelen weer en leuk en gezellig clubje mensen verzameld waar de leeftijd varieert van 17-72!! jaar. Dat maakt het allemaal wat draagzamer
Zal ook het discord channel van Tweakers weer eens opzkoeken, wellicht dat er nu weer mensen zijn die daar gebruik van maken.
[ Voor 20% gewijzigd door GroeneThee op 14-12-2017 10:09 ]
Volledig mee eens, dat hele classifieds gedoe zal naar alle waarschijnlijkheid bij één van de volgende events weer veranderen, ik en mijn team doen alle moeite van de wereld om een set bijeen te sprokkelen en als men dan genoeg credits heeft en je koop dan een 9 tal strikesets dan komt er hoop en al 1 enkel groen classifieds te voorschijn, de rest zijn bijna allemaal gele sets en een enkel exotic item, tja met wat zijn we dan bezig. Men moet bij wijze van spreken al uw vrije tijd insteken om tegen volgende week woensdag een volledig classifeids set bijeen te sprokkelen....welnu ons niet gezien en we hebben afgesproken dat we nog enkel voor ons plezier gaan spelen en als iets nuttig uit de bus valt dan is dat mooi meegenomen.Northside schreef op donderdag 14 december 2017 @ 23:26:
Meh... en dan heb ik een classified, komt er in de volgende patch weer een superclassified of nieuw gearlevel of zoiets. Ik weet nog dat gele gear heel bijzonder was. Dagen over gedaan om een fatsoenlijke gele set te krijgen. En toen kwamen de groene sets, dagen over gedaan om die te sparen. En toen kwam er een nieuw gear level. En vervolgens werd dat gear leve geschrapt en was al die moeite voor niets. Nu zijn het classifieds... nee, die gear-wortel is lang genoeg voor m’n neus gebengeld, ik ga niet weer dagen geestdodend missions farmen voor gear die bij de volgende patch waarschijnlijk weer outdated is. Als dat alles is dat zo’n global event brengt dan sla ik hem over.
O ja nog iets betreft de Div-tech. eer men 4000 div tech heeft gespaard om te kunnen te optimaliseren moet men ook tot het uiterste gaan, daarvoor is het vliegdekschip het beste en daar zoveel mogelijk waves zien te overleven om zoveel div tech. te verkrijgen, ook zoiets waar men veel tijd en geduld moet voor hebben.
Dus voor ons hoeft een volgend event ook niet meer, dat ze maar eerst hun talloze bugs uit het spel halen en dan eens goed nadenken voor een volgende stap.
Vandaag in de Uplay store in de aanbieding 14.99 voor Standard, 26.99 voor GoldLordK v0orrnox schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:36:
[...]
Was dat tijdens een sale deze prijs? Want de prijs die ik nu zie, is gewoon weer 90 euro.
Ik bedoel, ik was met een groepje pubbies in Lexington GE credits aan het sprokkelen. Al 45 minuten lang niks aan de hand. Geen enkele keer voor pampus gelegen. Flashbang stickies op de juiste plaats, op het juiste moment. Gaat lekker zo...
*BAM*
Kicked from group.
Ik neem aan dat de anderen gewoon aan het trollen waren. Misschien was ik wel te goed voor ze? Anders zou ik het niet weten. Dit is de eerste keer in meer dan een jaar dat ik zo uit een groepje wordt gedonderd. Dit valt me zo vies tegen...
Hebben ze u eruit gedonderd tijdens of na Lexington? Als het tijdens de missie was zoals ik het kan uitmaken uit uw bericht,dan is het inderdaad niet fijn van de leader van de band.NoCarrier schreef op zondag 17 december 2017 @ 22:27:
Zijn jullie wel eens ge-votekicked vanuit het niets nu dat 1.8 uit is?
Ik bedoel, ik was met een groepje pubbies in Lexington GE credits aan het sprokkelen. Al 45 minuten lang niks aan de hand. Geen enkele keer voor pampus gelegen. Flashbang stickies op de juiste plaats, op het juiste moment. Gaat lekker zo...
*BAM*
Kicked from group.
Ik neem aan dat de anderen gewoon aan het trollen waren. Misschien was ik wel te goed voor ze? Anders zou ik het niet weten. Dit is de eerste keer in meer dan een jaar dat ik zo uit een groepje wordt gedonderd. Dit valt me zo vies tegen...
Zelf heb ik het niet meegemaakt maar het is al eens gebeurd dat ze mij na een missie eruit gebonjourd hebben...Op zich had ik daar geen probleem mee, ik had de beloning(en) toch lekker op zak.
Ik zou daar niet te zwaar aan tillen, zoals men hier in België zeggen, ander en beter
Midden in de missie. Vanuit het niets. Niks in de chat, niks over VOIP. Twee hadden dezelfde tag in de naam, en zaten dus in dezelfde clan, neem ik aan, en de derde stemde waarschijnlijk gewoon mee.chief-BE schreef op maandag 18 december 2017 @ 01:23:
[...]
Hebben ze u eruit gedonderd tijdens of na Lexington? Als het tijdens de missie was zoals ik het kan uitmaken uit uw bericht,dan is het inderdaad niet fijn van de leader van de band.
Ik geloof dat iedereen zo'n vote-kick kan beginnen, en dat alle drie ja moeten stemmen om de vierde uit de groep te gooien.
Ik weet, het is Lexington maar, dus niks aan de hand. Ik moet die missie wel honderden keren hebben gespeeld, Maar het is vanaf nu wel oppassen met de Incursions en de Legendaries, vooral als sommige spelers elkaar lijken te kennen. Ik had al op Reddit gelezen dat dat nog wel eens voorkomt: uit de groep gegooid worden vlak voordat de missie klaar is.
Waarschijnlijk moest jij plaatsmaken voor één van hun vrienden. Wel asociaal dat ze dat niet netjes vragen of even wachten tot lexington klaar is, zo lang duurt lexington niet.NoCarrier schreef op maandag 18 december 2017 @ 09:07:
[...]
Midden in de missie. Vanuit het niets. Niks in de chat, niks over VOIP. Twee hadden dezelfde tag in de naam, en zaten dus in dezelfde clan, neem ik aan, en de derde stemde waarschijnlijk gewoon mee.
eerste indruk, nieuwe geboed is wel grappig, ben benieuwd naar de horde mode. denk wel dat er goede comp van gear setups nodig gaat zijn om de hogere waves te halen.
In ieder geval weer een doel om voor de grinden.
Alleen jammer dat die strike stuff maar 1 week per maand is

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
De Global Events zijn 1x per maand (al was Strike vertraagd): de volgende zal weer anders zijn dan Strike. Het is maar de vraag of en zo ja wanneer Strike uberhaupt terugkomt.Bokkie schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:47:
.
Alleen jammer dat die strike stuff maar 1 week per maand is
Wel predator Mark classified compleet gekregen. en wat andere losse items.
Vanavond undeground in om hunters te hunten
Ben benieuwd
Als je helemaal opnieuw moet beginnen bekijken ze het maar, dan wacht ik wel op division 2.
Je hebt echt 5 of 6 onderdelen CLASSIFIED gear hebben van dezelfde set om die special talents te unlocken. Dat zal nu erg lastig zijn om dat nog te halen voor de reeds uitgebrachte sets, de beste periode is tijdens de Global Events.Northside schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 19:44:
Even een vraag over die classified sets... moet je hele set classified zijn, of alleen je 5e/6e stuk? Dus moet je al je sets helemaal opnieuw gaan farmen of is het een leuke toevoeging op je bestaande sets?
Als je helemaal opnieuw moet beginnen bekijken ze het maar, dan wacht ik wel op division 2.
Hahaha, wat een onzin, je moet dus echt weer helemaal bij 0 beginnen voor die classified sets? En dat kan dan eigenlijk ook nog maar 1 week per maand? Wat een timesink zeg. En alle tijd die je hebt geinvesteerd in je oude sets is voor niets geweest.WaSteiL schreef op woensdag 27 december 2017 @ 07:43:
Je hebt echt 5 of 6 onderdelen CLASSIFIED gear hebben van dezelfde set om die special talents te unlocken. Dat zal nu erg lastig zijn om dat nog te halen voor de reeds uitgebrachte sets, de beste periode is tijdens de Global Events.
Het is wel duidelijk dat er totaal geen lange termijn strategie voor the division is of ooit is geweest. Hoop dat ze er bij ubisoft iets van geleerd hebben voor een volgende game.
Je kunt ze verder wel degelijk verzamelen en daar zijn verschillende methodes voor, MAAR het zal wel een grind worden. DZ en LZ bosses droppen ze, In de nieuwe mode resistance kan je boxen openen met classified, maar aangezien er ondertussen zoveel sets zijn en je 6 onderdelen per set nodig hebt is het niet het meest idealen. Daar ben ik het helemaal met je eens.Northside schreef op woensdag 27 december 2017 @ 08:29:
[...]
Hahaha, wat een onzin, je moet dus echt weer helemaal bij 0 beginnen voor die classified sets? En dat kan dan eigenlijk ook nog maar 1 week per maand? Wat een timesink zeg. En alle tijd die je hebt geinvesteerd in je oude sets is voor niets geweest.
Het is wel duidelijk dat er totaal geen lange termijn strategie voor the division is of ooit is geweest. Hoop dat ze er bij ubisoft iets van geleerd hebben voor een volgende game.
Er zullen altijd zeikerds blijven, maar realiseer je wel dat de community super tevreden is over de updates de laatste tijd.Northside schreef op woensdag 27 december 2017 @ 08:29:
[...]
Hahaha, wat een onzin, je moet dus echt weer helemaal bij 0 beginnen voor die classified sets? En dat kan dan eigenlijk ook nog maar 1 week per maand? Wat een timesink zeg. En alle tijd die je hebt geinvesteerd in je oude sets is voor niets geweest.
Al betwijfel ik dat jij daar een goed onderbouwde mening voor kan vormen. Je hebt nog niet eens een poging gedaan om classified gear te bemachtigen. Voor de meeste spelers doet Massive het wel heel goed.
Bron: https://www.reddit.com/r/thedivision
Lees maar eens door de posts heen. Zo kom je er wellicht ook nog achter hoe jij je wél kunt vermaken in de game.
En komt vervolgens met een reddit thread. Redelijk principe net als hier, als je blijkbaar niet zo blij bent, wordt je gewoon verzocht een andere game te gaan spelen.de community
Ik vind hele systeem flut, niet alleen mag je weer eindeloos gaan vrinden om de rng voor de juiste items te krijgen, je moet ook direct een full 6 set hebben wil je uberhaubt overstappen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
En daar luisteren mensen in jouw optiek naar, daarom is het geen goede bron?SinergyX schreef op donderdag 28 december 2017 @ 14:12:
[...]
En komt vervolgens met een reddit thread. Redelijk principe net als hier, als je blijkbaar niet zo blij bent, wordt je gewoon verzocht een andere game te gaan spelen.
Ik vind hele systeem flut, niet alleen mag je weer eindeloos gaan vrinden om de rng voor de juiste items te krijgen, je moet ook direct een full 6 set hebben wil je uberhaubt overstappen.
Misschien eens wat verdiepen in de reddit community, die is erg zuur. Als je ziet hoeveel positiviteit in die thread heerst, dan moet je wel een erg zure eigen mening hebben om niet toe te geven dat de community in het algemeen tevreden is.
Bovendien: als je dat principe zo redelijk vindt, waarom ben je hier dan eigenlijk zuur aan het doen?
Reden dat ik dit schrijf is overigens niet om iemand te challengen, maar om lezers van deze thread een ander geluid te laten horen
Dit verpest het spel toch wel een beetje voor mij. Iemand met dezelfde ervaring? Ik doe vast iets verkeerd maar geen idee wat...
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Sponge systeem, daar is uiteindelijk voor gekozen in deze game, je zal qua gear je meer moeten richting op extra damage/extra boss/elite damage/headshot damage om je totale damage output te vergroten op zo'n boss.Ramon schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 14:22:
Ik ben vanwege de Steam sale vandaag begonnen met The Division, en heb een aantal side-missions gedaan maar bij de eerste side mission van Manhattan valt het me op dat ik echt salvo na salvo in zo'n bad guy gooi maar dat ze gewoon niet neergaan. En natuurlijk ga ikzelf wel gewoon neer na het tweede schot van hun handgun.
Dit verpest het spel toch wel een beetje voor mij. Iemand met dezelfde ervaring? Ik doe vast iets verkeerd maar geen idee wat...
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Echt lange termijn visie hoef je dan ook niet bij dit soort games te verwachten denk ik.. De meeste aandacht bij de ontwikkelaar en uitgever ligt waarschijnlijk allang bij The Division 2.. Games met constante ontwikkeling op de lange termijn moet je meer zoeken in het free to play genre, of bij games met abonnement vorm, zoals b.v. World of Warcraft..Northside schreef op woensdag 27 december 2017 @ 08:29:
[...]
Erg jammer, was er al bang voor dat ze zoiets gedaan hadden om het doorspelen en levelen "aan te moedigen". Voor mij is de lol er dan af, 3 of 4 kogels in de torso moet genoeg zijn om iemand neer te leggen (zeker met die hoodie-dragende rioters met hun gangstagrip) en ik ga niet levelen om iets te krijgen wat normaal zou moeten zijn.SinergyX schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:00:
[...]
Sponge systeem, daar is uiteindelijk voor gekozen in deze game, je zal qua gear je meer moeten richting op extra damage/extra boss/elite damage/headshot damage om je totale damage output te vergroten op zo'n boss.
Heb een refund gekregen
Had dit artikel eerder moeten vinden: https://www.forbes.com/si...nge-enemies/#305db15b105f
[ Voor 17% gewijzigd door Ramon op 29-12-2017 20:32 ]
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Het lijkt me waarschijnlijker dat alle kritische spelers the division en alles wat er mee te maken heeft al lang links hebben laten liggen en er alleen nog die hard fanboys over dit spel posten.BenJG schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:52:
Er zullen altijd zeikerds blijven, maar realiseer je wel dat de community super tevreden is over de updates de laatste tijd.
Al betwijfel ik dat jij daar een goed onderbouwde mening voor kan vormen. Je hebt nog niet eens een poging gedaan om classified gear te bemachtigen. Voor de meeste spelers doet Massive het wel heel goed.
Bron: https://www.reddit.com/r/thedivision
Lees maar eens door de posts heen. Zo kom je er wellicht ook nog achter hoe jij je wél kunt vermaken in de game.
De basis van het spel, de setting en de facties etc, vind ik te gek. Ik heb er niet voor niets een dikke 500 uur in zitten. Maar dat het beste waar ubisoft iedere patch mee komt is ‘ga maar weer opnieuw je gear farmen’ vind ik erg teleurstellend. Lexington had ik na 250 keer al gezien, wie wil daar serieus voor z’n plezier nog eens heen? Dat bedoel ik met gebrek aan lange termijn strategie, daar hadden ze al lang geleden een oplossing voor moeten bedenken. Niet weer aan de gear kant sleutelen.
Anyway, the division is nu voor mij een game waar ik eens in de maand ofzo een paar uurtjes inlog als ik zin heb om wat te knallen. En dan valt me altijd weer op hoe goed de basis van het spel is en hoe weinig ze er verder mee gedaan hebben.
Dan zwijgen we over de andere missies die niet meer spannend zijn.Northside schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 07:14:
[...]
Het lijkt me waarschijnlijker dat alle kritische spelers the division en alles wat er mee te maken heeft al lang links hebben laten liggen en er alleen nog die hard fanboys over dit spel posten.
De basis van het spel, de setting en de facties etc, vind ik te gek. Ik heb er niet voor niets een dikke 500 uur in zitten. Maar dat het beste waar ubisoft iedere patch mee komt is ‘ga maar weer opnieuw je gear farmen’ vind ik erg teleurstellend. Lexington had ik na 250 keer al gezien, wie wil daar serieus voor z’n plezier nog eens heen? Dat bedoel ik met gebrek aan lange termijn strategie, daar hadden ze al lang geleden een oplossing voor moeten bedenken. Niet weer aan de gear kant sleutelen.
Anyway, the division is nu voor mij een game waar ik eens in de maand ofzo een paar uurtjes inlog als ik zin heb om wat te knallen. En dan valt me altijd weer op hoe goed de basis van het spel is en hoe weinig ze er verder mee gedaan hebben.
Ik vermoed dat ze zich aan het focussen zijn over het vervolg van The Division.
Op you-tube zijn al video's te vinden die in die richting wijzen.
YouTube: THE DIVISION 2
YouTube: The Division: THE DIVISION 2 HINTED? IGN Interview With David Polfeldt!
De volgende GE zal een Ambush event zijn.Jirnsum schreef op woensdag 20 december 2017 @ 08:00:
[...]
De Global Events zijn 1x per maand (al was Strike vertraagd): de volgende zal weer anders zijn dan Strike. Het is maar de vraag of en zo ja wanneer Strike uberhaupt terugkomt.
Ook met het inloggen is het altijd gezeur met de delta codes.
Nu weet ik weer waarom ik het bij de release maar 10 uur heb gespeeld voordat ik de game opgaf.
Had toen gewoon al om een refund moeten vechten, want het is nog steeds onspeelbaar.
Het is echt jammer, want met vrienden speelt het lekker weg, maar elke keer deze codes tegen het lijf lopen word ernstig irritant.
[ Voor 16% gewijzigd door Poesmij op 31-12-2017 12:51 ]
Volgensmij is dit een probleem aan jou kant, want hier kan ik gewoon al de hele vakantie spelen zonder probleem.Poesmij schreef op zondag 31 december 2017 @ 12:50:
Nou ben deze game gestart met vrienden, sinds het weekend niks anders dan dropouts door die stomme c 0 1279 error code.
Nu weet ik weer waarom ik het bij de release maar 10 uur heb gespeeld voordat ik de game opgaf.
Had toen gewoon al om een refund moeten vechten, want het is nog steeds onspeelbaar.
Het is echt jammer, want met vrienden speelt het lekker weg, maar elke keer deze codes tegen het lijf lopen word ernstig irritant.
Geen idee waar je het over hebt. Ik kan veel slechte dingen zeggen over dit spel, maar technische problemen is er niet een van.Poesmij schreef op zondag 31 december 2017 @ 12:50:
Nou ben deze game gestart met vrienden, sinds het weekend niks anders dan dropouts door die stomme c 0 1279 error code.
Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....
Edit : Vandaag 1 potje gedaan en de Hunters waren er weer 😁
[ Voor 11% gewijzigd door maurieske72 op 06-01-2018 19:31 ]
Is het nog leuk om na zo’n lange tijd weer in te stappen?
Ik zou zeggen: kijk even naar onderstaande video. Geeft mooi overzicht van hoe het spel er nu voor staatcolorsone schreef op zondag 7 januari 2018 @ 11:13:
Ik heb the division vorig jaar enorm veel gespeeld, darkzone level 96, nu zie ik dat veel mensen heb weer gaan spelen.
Is het nog leuk om na zo’n lange tijd weer in te stappen?
Gisteravond loopt Bassie hier in de DZ. Samen met drie andere lvl99 gasten waren we beetje kistjes aan het looten voor Divtech. Ik ben zelf lvl47 ofzo en zeker geen pro DZ speler.
Mijn build: full classified nomad. Beetje gerold zoals MarcoStyle alleen hij heeft hem volledig geoptimized en ik niet. CHC 38%, CHD 90%. Loop met een PP90 en heb ook verschillende SMG extra damage bonus.
Builds van die andere gasten weet ik niet.
Oke, wij zijn aan het extracten en was was saai dus ik besloot een andere gast neer te schieten, rogue. Die andere gast liep dus op zijn gemakje door mijn vuur heen en ging er vandoor. Wij met z'n vieren er achteraan. Op een gegeven moment had die gast geen zin meer in weg rennen, dus hij draait zich op zijn gemakje om en maait ons alle vier redelijk snel neer. Wij popten nog ulti, mijn Nomad popte nog een keer waardoor ik zelfs nog 12sec 50% less incoming damage had maar geen schijn van kans. Hij popte wel medkits zag ik en volgens mij liep hij met full predator ofzo.
Maar hoe kan het toch dat wij met vier man geen kans maken? Snap dat echt niet.
PC of console?KaiseRRuby schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:15:
Heb het al eens eerder gevraagd maar ga het toch nog een keer vragen want ik snap er gewoon niks van.
Gisteravond loopt Bassie hier in de DZ. Samen met drie andere lvl99 gasten waren we beetje kistjes aan het looten voor Divtech. Ik ben zelf lvl47 ofzo en zeker geen pro DZ speler.
Mijn build: full classified nomad. Beetje gerold zoals MarcoStyle alleen hij heeft hem volledig geoptimized en ik niet. CHC 38%, CHD 90%. Loop met een PP90 en heb ook verschillende SMG extra damage bonus.
Builds van die andere gasten weet ik niet.
Oke, wij zijn aan het extracten en was was saai dus ik besloot een andere gast neer te schieten, rogue. Die andere gast liep dus op zijn gemakje door mijn vuur heen en ging er vandoor. Wij met z'n vieren er achteraan. Op een gegeven moment had die gast geen zin meer in weg rennen, dus hij draait zich op zijn gemakje om en maait ons alle vier redelijk snel neer. Wij popten nog ulti, mijn Nomad popte nog een keer waardoor ik zelfs nog 12sec 50% less incoming damage had maar geen schijn van kans. Hij popte wel medkits zag ik en volgens mij liep hij met full predator ofzo.
Maar hoe kan het toch dat wij met vier man geen kans maken? Snap dat echt niet.
Wat was de gemiddelde afstand waarin je vocht? welke wapens?
Als hij veel sustain had en je zag geen geen nomad procs zal het classy strikers geweest zijn, stacks up houden, traden op midrange icm een AR en geen SMG.
Veel factoren. Darkzone level zegt alleen iets over time spend, he
Hoe lang de nieuwe content me kan blijven boeien is ff afwachten, maar als TD2 een beetje in deze lijn doorgaat, wordt dat een must-buy voor mij.
Ik had een strikers set die veel damage deed, maar nu zie ik dat er classified sets zijn. Dus ik vermoed dat ik weer mag farmen.
Van de discussies online zie ik dat er 2 goede spots zijn voor classified te farmen:
- Resistance
- DZ
Natuurlijk lijkt DZ me meer risicovol want ik kan niet face to face staan tegen een huidige build want die eten mij levend op en in resitance heb ik het gevoel dat ik mijn current gear cap op wave 17 ofzo.
Item lvl 275
Als er mensen zijn die willen spelen, be my guest. Stuur me maar bericht en ik voeg je toe.
Als je op zoek bent naar classified gear items, vind je ze op dit moment echt het snelst in Resistance. In elke locatie staat een kist die je met een bepaalde hoeveelheid credits open kan maken, waarbij je elke keer 57% kans hebt op een exotic of een classified item.Lyca schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:15:
Natuurlijk lijkt DZ me meer risicovol want ik kan niet face to face staan tegen een huidige build want die eten mij levend op en in resitance heb ik het gevoel dat ik mijn current gear cap op wave 17 ofzo.
Item lvl 275
Met z'n tweeën werkt het best, is mijn ervaring. Als je echt elke seconde laat tellen in de boss en data breach waves, dan krijg je beiden rond wave 11-12 de kist 3× open, voor 6 items in totaal. In je eentje gaat ook prima, maar dan heb je uiteraard niemand om je 3 items eventueel mee te ruilen. Met z'n drieën krijg je er uiteraard 3×3=9 items uit, maar dan moet je wel doorspelen tot wave 13-14, waardoor het allemaal iets lastiger wordt en langer duurt. Met z'n vieren spelen en de kist 3× openkrijgen is moeilijk. Je moet dan voorbij wave 15, wat lastig wordt als je team niet heel erg is ingeregeld.
Ik scrheef heel bewust "op dit moment", want de overgrote meerderheid van spelers spelen nu Resistance naar wave 10 (4 personen, kist 2× open, 8 items in totaal) en beginnen dan opnieuw. Er zijn er maar weinig die Resistance spelen zoals de ontwikkelaars het bedoeld hebben, dus het zou me niks verbazen als Massive bij de volgende patch een paar "verbeteringen" doet aan Resistance.
Zeker toen ik las dat Hunter's Faith een gearset is geworden dat gericht is op bolt action rifles. Ik loop sinds 1.0 al met m'n favo wapen rond, de M44.
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Heb tot nog toe vooral shooters en rpg's solo gespeeld. Dit is mijn eerste multiplayer game. Ik ben benieuwd hoe die interactie met anderen is. Ik ben meer een rustige gamer die rustig door de vertrekken gaat en overal goed rondkijkt ipv iemand die door de levels rushed.
Heb inmiddels headset met microfoon, dus kom maar op. Welke Nederlandse groepen zijn interessant om bij te gaan? Wel met liefst volwassen spelers. Ben zelf 37.
Welkom! Ik zou de eerste keer van LVL 1-30 ook vooral rustig doorlopen, de omgeving in je opnemen etc! Van mijn vrienden speelt niemand The Division, ik heb dan ook nog nooit met een groep Nederlanders gespeeld. Wel heb ik een vaste groep Duitse spelers waarmee ik eigenlijk altijd samen speel.Qpido80 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:44:
Ben deze week voor het eerst begonnen met the Division. Gave setting. Net aangekomen op Manhattan.
Heb tot nog toe vooral shooters en rpg's solo gespeeld. Dit is mijn eerste multiplayer game. Ik ben benieuwd hoe die interactie met anderen is. Ik ben meer een rustige gamer die rustig door de vertrekken gaat en overal goed rondkijkt ipv iemand die door de levels rushed.
Heb inmiddels headset met microfoon, dus kom maar op. Welke Nederlandse groepen zijn interessant om bij te gaan? Wel met liefst volwassen spelers. Ben zelf 37.
Ik heb geen idee of er in dit topic nog spelers zijn die ook net zijn begonnen met spelen, misschien kun je daar mee samenspelen. Je kan ook gewoon via matchmaking met andere spelers samen spelen, al moet ik zeggen dat ik zelf bijna alles solo heb gespeeld.
Als er mensen hier het samen willen spelen (ik ben nu het lvl dat ik nét de darkzone in kon, waar ik genadeloos werd afgeslacht) dan hoor ik dat graag!
"Don't let the fear of losing be greater than the excitement of winning."

[ Voor 17% gewijzigd door Lesilhouette op 17-01-2018 14:44 ]
Gecertificeerd prutser!
ThisGuy schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:40:
Ik heb het spel 2 jaar terug bij mijn videokaart gekregen. Het speelt leuk, zag er fantastisch uit, maar de multiplayer was sad. Ik snapte niet veel van het gearen en dergelijke, en ik was de enige die het speelde.
Als er mensen hier het samen willen spelen (ik ben nu het lvl dat ik nét de darkzone in kon, waar ik genadeloos werd afgeslacht) dan hoor ik dat graag!
Lesilhouette schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:44:
Ik heb vorige week of zo campaign / story mode uitgespeeld op de pc en ben nu de DZ beetje aan het onderzoeken en kijken of ik wat leuke gear sets bij elkaar kan sprokkelen. Als er iemand is wil doen of wel een extra handje kan gebruiken, let me know. Ben nog niet heel goed/sterk, maar samen staan we sterk of zo is het spreekwoord geloof ik
Wat ik de afgelopen periode heb gedaan (speelde game op Xbox en ben vanaf december ook op PC begonnen) is gewoon rustig de verschillende regio's doorlopen. Qua levelling zijn die perfect geschaald. Alle missies doen, rustig aan genieten van de omgevingen en als je tijd over hebt (zoals ik) ook alle collectibles verzamelen. Ik heb de base game in 32 helemaal uitgespeeld (dus alle missies en alles verzameld). Toen pas ben ik rustig de DZ ingelopen en ben ik begonnen met de DLC.Qpido80 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:44:
Ben deze week voor het eerst begonnen met the Division. Gave setting. Net aangekomen op Manhattan.
Jullie mogen mij ook toevoegen op Uplay (Fifteen.) (dus Fifteen met een punt erachter). Speel elke week wel een paar dagen minimaal een uur.
Andere vraag die ik zelf wil stellen aan de mensen die Resistance spelen: hebben jullie nog tips voor een 3-man-group. Wij komen vaak maar tot wave 7 of 8 voordat we doodgaan. We spelen dan vaak Pier 93. De "standaard" tips zoals niet gelijk de boss killen maar pas doen op het eind van de timer voor de extra SHD-tech kennen we al. Maar welke hangar is nu het beste om als eerste te openen? Welke fortification is het handigst?
ivm speelwijze tot data breach in eerste kamer blijven wave4 data breach kijken hoe ver de data point is vanaf > 100m elke NPC killen tot 1m voor einde dan data scannen. altijd in je groep een 9k electronics reclaimer meenemen en resistance is niet moeilijk.
als je in pier 93 de data breach gedaan hebt dan ga je naar storage bay 02 maar opent deze nog niet en blijf boven met een reclaimer kist waarbij ge met 2-3 NPC op einde 1 iemand SHO gaat collecten. bij wave 8 ga je binnen en collect je kist gaat dit niet zorg dat je bij volgende data scan je 2 NPC's in leven laat en ga je terug naar storagebay 02 anders ben je nooit snel genoeg in storage bay 02 om je contamination level te spelen
als dit niet lukt gewoon wachten tot volgende week de global event
[ Voor 6% gewijzigd door dabelg op 18-01-2018 09:12 ]
Heb het een paar keer op level tier 1 gespeeld, dan kom je veel verder..LordKnox schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:51:
Andere vraag die ik zelf wil stellen aan de mensen die Resistance spelen: hebben jullie nog tips voor een 3-man-group. Wij komen vaak maar tot wave 7 of 8 voordat we doodgaan. We spelen dan vaak Pier 93. De "standaard" tips zoals niet gelijk de boss killen maar pas doen op het eind van de timer voor de extra SHD-tech kennen we al. Maar welke hangar is nu het beste om als eerste te openen? Welke fortification is het handigst?
Klopt maar dan is de loot ook slechter. En dat is juist hetgeen dat ik zo hard nodig heb. Goede loot.gstoffers schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:00:
[...]
Heb het een paar keer op level tier 1 gespeeld, dan kom je veel verder..
Je kan ook eens proberen in de besmette delen in de DZ, de bosses daar laten ook geheime uitrusting vallen maar daar moet voor jezelf uitmaken of je de moeite vind om dit te doen.LordKnox schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:02:
[...]
Klopt maar dan is de loot ook slechter. En dat is juist hetgeen dat ik zo hard nodig heb. Goede loot.
Verder zijn er op you-tube voorbeelden genoeg te vinden om hoe het best de pier 93 te spelen is en zoals hier al geschreven staat is voorzien dat iemand van uw groep een reclaimer uitrusting heeft.
Haha, wacht maar tot je voor de 80e keer Lexington (oid) moet doen, dan worden het ook voor jou gewoon speedruns hoor.Qpido80 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:44:
Geniet van deze begin periode waarin alles nieuws en spannend is, neem je tijd en laat je niet op sleeptouw nemen door hoge levels. Waar je nu zit is met afstand het mooiste deel van het spel!
Echter kom ik nu in de missies na de dark zone ( lvl 26 ) missies.
Ik kan niet verder in die missies.
Iemand een tip hoe ik kan levelen en het hoofdverhaal uitspelen?
Zit al aan de 15 uur maar ben pas klaar met de missies aan de linkerkant van de map
[ Voor 15% gewijzigd door cptbuttlick op 18-01-2018 21:09 ]
Vergeet niet om alle side missies en encounters ook te spelen. Puur alleen met missies ga je het niet redden.cptbuttlick schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:05:
Ik ben nu LVL 14 maar wil graag het hoofd verhaal uitspelen ,
Zit al aan de 15 uur maar ben pas klaar met de missies aan de linkerkant van de map
Bedankt voor je tipWaSteiL schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 07:30:
[...]
Vergeet niet om alle side missies en encounters ook te spelen. Puur alleen met missies ga je het niet redden.
Je hebt de hoofdmissies gedaan lijkt me dan. Doe ook zeker de kleinere missies. Ga in je HQ naar dat missiebord toe en dan zie je allemaal nieuwe missies voorbij komen. Verzamel wat meer van de collectibles. Loop gewoon eens rond op de map en vecht tegen alles dat je ziet. Op LVL14 al naar het rechterdeel gaan is veel te snel IMHO.cptbuttlick schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:05:
Ik ben nu LVL 14 maar wil graag het hoofd verhaal uitspelen ,
Doe ik ook. Prachtig vormgegeven en best aardige dingen te doen. Voelt alleen nog echt als een single player game. Ik zie in Chelsea geen enkele andere speler als ik daar rondloop en dingen doe. Hoogstens een paar man als ik in het kamp ben. Maar waar die blijven....?Northside schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:14:
[...]
Geniet van deze begin periode waarin alles nieuws en spannend is, neem je tijd en laat je niet op sleeptouw nemen door hoge levels. Waar je nu zit is met afstand het mooiste deel van het spel!
Ben nu level 6 en nog steeds in Chelsea. Gelukkig veel te doen.
Ik heb ook dat boek besteld. New York Collapse. Dat is wel een van de gaafste dingen die ik ooit gezien heb. Wauw!
[ Voor 13% gewijzigd door Qpido80 op 19-01-2018 09:37 ]
Waar ze blijven? In de Terminal (achter in het postkantoor) of de safehouses. In de spelwereld zelf zal je nooit andere spelers zien, tenzij ze in je groepje zitten. Dit kan je doen door vrienden uit je friends list uit te nodigen in je groep (matchmaking), of je kan gaan spelen met willekeurige spelers door quick (= public) matchmaking aan te zetten.Qpido80 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:34:
[...]Ik zie in Chelsea geen enkele andere speler als ik daar rondloop en dingen doe. Hoogstens een paar man als ik in het kamp ben. Maar waar die blijven....?
Ik had ook graag andere spelers in de spelwereld zien rondrennen, of op z'n minst vrienden uit m'n friends list, maar ik kan me voorstellen dat het een echte netwerktechnische nachtmerrie is om dat allemaal gesynchroniseerd te houden.
Hahahahahaha. Dan zal ik maar ophouden ze te zoeken. Maar is het hele spel dan eigenlijk dus ook als single player ervaring te doen?NoCarrier schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:02:
[...]
Waar ze blijven? In de Terminal (achter in het postkantoor) of de safehouses. In de spelwereld zelf zal je nooit andere spelers zien, tenzij ze in je groepje zitten. Dit kan je doen door vrienden uit je friends list uit te nodigen in je groep (matchmaking), of je kan gaan spelen met willekeurige spelers door quick (= public) matchmaking aan te zetten.
Ik had ook graag andere spelers in de spelwereld zien rondrennen, of op z'n minst vrienden uit m'n friends list, maar ik kan me voorstellen dat het een echte netwerktechnische nachtmerrie is om dat allemaal gesynchroniseerd te houden.
Dat is afhankelijk van je speelstijl (en de hoeveelheid vrienden die je hebt). Je kunt PVE (Player versus environment) spelen waarbij je solo of met een groepje vrienden tegen NPC's speelt. Of je gaat de Dark Zone is waar je wel tegen anderen kunt spelen. Er zijn later nog DLC-pakketten uitgekomen waarmee je PVP kunt spelen.Qpido80 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:10:
[...]
Hahahahahaha. Dan zal ik maar ophouden ze te zoeken. Maar is het hele spel dan eigenlijk dus ook als single player ervaring te doen?
Ik heb het spel grotendeels als single player gespeeld. Een paar keer in de DZ in een groep gezeten, maar ook dat hoeft niet. Alle content behalve de incursions en de legendary missies kan je ook heel goed alleen doen.Qpido80 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:10:
Maar is het hele spel dan eigenlijk dus ook als single player ervaring te doen?
Ik vind alleen de handgeschreven notities soms moeilijk te lezen. En je moet het boek regelmatig op de kop of op de zijkant houden.Qpido80 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:34:
Ik heb ook dat boek besteld. New York Collapse. Dat is wel een van de gaafste dingen die ik ooit gezien heb. Wauw!
Nee de hoofdmissies gaan tot lvl 30 geloof ikLordKnox schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 08:44:
[...]
Je hebt de hoofdmissies gedaan lijkt me dan. Doe ook zeker de kleinere missies. Ga in je HQ naar dat missiebord toe en dan zie je allemaal nieuwe missies voorbij komen. Verzamel wat meer van de collectibles. Loop gewoon eens rond op de map en vecht tegen alles dat je ziet. Op LVL14 al naar het rechterdeel gaan is veel te snel IMHO.
PSN: Kidjuh
[ Voor 84% gewijzigd door Jirnsum op 21-01-2018 18:13 ]
Uit de filmpjes die ik zag lijkt het me een soort mmorpg maar in tps stijl?
Ik ben op zoek naar een nieuwe shooter en twijfel nog aan deze game.
Legendaries zijn met een tac build ook goed solo te doen.Northside schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:43:
[...]
Ik heb het spel grotendeels als single player gespeeld. Een paar keer in de DZ in een groep gezeten, maar ook dat hoeft niet. Alle content behalve de incursions en de legendary missies kan je ook heel goed alleen doen.
Inmiddels Napalm rond de 20 mins, Time Square en Power doe ik nog langer over op moment
Wij krijgen Napalm zelfs als groep niet gecleared. 3 man sterk, gear set 280 gemiddeld. Maar het lukt gewoonweg niet om daar doorheen te komen. Zodra we op dat eindpunt zitten (vlak voor de 4 bazen) worden we van alle kanten kapot gemaakt. De bombers met hun bleeds maken je kapot en de shields krijgen we niet neer.Bokkie schreef op maandag 22 januari 2018 @ 07:38:
[...]
Legendaries zijn met een tac build ook goed solo te doen.
Inmiddels Napalm rond de 20 mins, Time Square en Power doe ik nog langer over op moment
Crowd control is het toverwoord.LordKnox schreef op maandag 22 januari 2018 @ 09:22:
[...]
Wij krijgen Napalm zelfs als groep niet gecleared. 3 man sterk, gear set 280 gemiddeld. Maar het lukt gewoonweg niet om daar doorheen te komen. Zodra we op dat eindpunt zitten (vlak voor de 4 bazen) worden we van alle kanten kapot gemaakt. De bombers met hun bleeds maken je kapot en de shields krijgen we niet neer.
Ik weet dat elke jandoedel graag een eigen kistje meeneemt en opblaast voor die 33% heal, maar in dit geval werken crowd control skills een stuk beter, zoals de flash sticky, de tear gas seeker en de flame turret.
En GS 280 zegt niet zo heel veel, eerlijk gezegd. Je kan van elke gear set iets anders aantrekken, met nul-komma-niks aan synergie, en toch GS 291 halen. Maar je zal nog geen deuk in een pakje boter schieten.
Dit topic is voor The Division deel 1 (uit 2016). Het grote The Division 2 (uit 2019) topic vindt je hier
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen.
Tweakers zijn van nature behulpzaam en staan sterker in een groep(+300 agents). Om deel uit te maken van deze groep elite-Tweakers-agents, dien je het aanmeldformulier in te vullen. Bezoek vervolgens ons safehouse [#1] [#2] (via discord) voor hulp, slowchat, RA en vormen van party.