Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

LordKnox schreef op maandag 22 januari 2018 @ 09:22:
[...]

Wij krijgen Napalm zelfs als groep niet gecleared. 3 man sterk, gear set 280 gemiddeld. Maar het lukt gewoonweg niet om daar doorheen te komen. Zodra we op dat eindpunt zitten (vlak voor de 4 bazen) worden we van alle kanten kapot gemaakt. De bombers met hun bleeds maken je kapot en de shields krijgen we niet neer.
Ik run een solo tactician build (260 gearscore) , key is Medics 1-shotten met de BFB en seekers mins.

Met meer man gaat het om coordinatie. met meerdere mensen kan je de medic niet meer 1shotten door de scaling van hp

Volgorde van focus is medics -> grenadiers -> rest en als ej vastzit waar ik denk dat je vastzit is dat bij de ingang, vlak voor het checkpoint (survive assault)

met 4 man doen wij 2x tactician 1x deadeye of sentry en een reclaimer (meeste van ons spelen niet genoeg om classy strikers/d3fnc/sentry te hebben)

Vind zelf Napalm echt de makkelijkste zelfs.
NoCarrier schreef op maandag 22 januari 2018 @ 09:45:
[...]

En GS 280 zegt niet zo heel veel, eerlijk gezegd. Je kan van elke gear set iets anders aantrekken, met nul-komma-niks aan synergie, en toch GS 291 halen. Maar je zal nog geen deuk in een pakje boter schieten.
Hexotic of Ninjabag build :+

[ Voor 17% gewijzigd door Bokkie op 22-01-2018 10:12 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:43

Mach

[END]Avengers

Bokkie schreef op maandag 22 januari 2018 @ 07:38:
[...]

Legendaries zijn met een tac build ook goed solo te doen.

Inmiddels Napalm rond de 20 mins, Time Square en Power doe ik nog langer over op moment
Napalm en power met mijn vaste groep is prima te doen, maar napalm solo met mijn tac lukt nog niet. Loop vast bij de assault, het middenstuk. Daar ga ik altijd dood ook al zit ik op de goede plek (de Steigers). Heb de YouTube van rodscher al een paar keer bekeken maar ik krijg dus altijd een granaat op mijn kop daar :-/

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chief-BE
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 05-02-2022
Jirnsum schreef op zondag 21 januari 2018 @ 18:11:
Als er bij de nieuwe spelers mensen op PC zitten: feel free to add me :) zodat we eens een rondje kunnen lopen
Kan het zijn dat wij u vandaag gezien hebben in de DZ? je was aan het evacueren en even later liep je ons bijna omver toen jij naar de checkpoint liep vanwaar wij vandaan kwamen. :) ;)
Je zal ongetwijfeld een NL en een BE tegengekomen zijn. ;)
Indien ja, dan was het fijn om iemand tegen te komen die ook op het division forum van tweakers zijn mening/ervaring schrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:37
chief-BE schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:24:
[...]

Kan het zijn dat wij u vandaag gezien hebben in de DZ? je was aan het evacueren en even later liep je ons bijna omver toen jij naar de checkpoint liep vanwaar wij vandaan kwamen. :) ;)
Je zal ongetwijfeld een NL en een BE tegengekomen zijn. ;)
Indien ja, dan was het fijn om iemand tegen te komen die ook op het division forum van tweakers zijn mening/ervaring schrijft.
Dat zou best kunnen. Was in DZ9, had net laatste piece classy D3-FNC in een extract gehangen en was op weg naar de uitgang toen ik twee spelers met cowboy hoeden tegenkwam. Was jij een van die twee?

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Mach schreef op maandag 22 januari 2018 @ 17:46:
[...]

Napalm en power met mijn vaste groep is prima te doen, maar napalm solo met mijn tac lukt nog niet. Loop vast bij de assault, het middenstuk. Daar ga ik altijd dood ook al zit ik op de goede plek (de Steigers). Heb de YouTube van rodscher al een paar keer bekeken maar ik krijg dus altijd een granaat op mijn kop daar :-/
Daar had ik ook last van, ik heb mijn tactiek aangepast

Ga je dood voor de assault begint? of tijdens de assault
Tijdens de assault als je achter die stapel zit in dat hoekje zou je 100% safe moeten zitten

Wat ik daarvoor doe aan de andere kant van de steigers (daar waar je uiteindelijk het gebouw ingaat) zit ik niet tegen de voorkant aan, maar tegen de linkerijkant. dit geeft meer marge met grenades

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
     --------------------
     |  x x x x x x x 
     | v
     | v
     | v
     | v
     | v
     | v
     | v
     | v

Je begint wle bij de kruisjes om de 1e medic te knallen, zodra er een sniper dood is, komen de grenadiers, dan ga je bij de v'tjes zitten en kan je naar voor en achteren schuiven om de grenades te ontwijken.

Zodra grenadiers dood zijn kan je weer bij de de x'jes zitten om de 2e medic die uit de onderste deur rechts komt te pakken. daarna weer naar v voor grenades ontwijken.

Ik merk zelf dat je langs die lijn veel veiliger kan bewegen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chief-BE
Jirnsum schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:29:
[...]

Dat zou best kunnen. Was in DZ9, had net laatste piece classy D3-FNC in een extract gehangen en was op weg naar de uitgang toen ik twee spelers met cowboy hoeden tegenkwam. Was jij een van die twee?
Inderdaad, ik was de tweede. :*) de eerste had inderdaad een cowboy hoed op, ikzelf had een zwarte stads hoed op.
Tot de volgende ronde DZ. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Nu eerst ff GE :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chief-BE
Eerlijk gezegd, die GE is ons ding niet, wij hebben deze avond de open world bosses gekild, die laten ook WE credits vallen hetzelfde als in de GE-missies namelijk 150 WE, alleen in de missie drakennest kan men er 650 WE credits verdienen. Daarna zijn we in de DZ gegaan en daar hebben wij ook WE credits bijeen gesprokkeld + classy uitrustingen zonder dat wij daarvoor een WE credit hebben moeten uitgeven. :) trouwens, wij waren niet alleen, daar liepen nog spelers rond.
En de maskers dan, wel niet aan ons besteed.
Wel zullen we in de loop van de week onze WE credits wel uitgeven. :)
Al bij al, veel geluk met de GE missies. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
chief-BE schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 23:48:
[...]

Eerlijk gezegd, die GE is ons ding niet, wij hebben deze avond de open world bosses gekild, die laten ook WE credits vallen hetzelfde als in de GE-missies namelijk 150 WE, alleen in de missie drakennest kan men er 650 WE credits verdienen. Daarna zijn we in de DZ gegaan en daar hebben wij ook WE credits bijeen gesprokkeld + classy uitrustingen zonder dat wij daarvoor een WE credit hebben moeten uitgeven. :) trouwens, wij waren niet alleen, daar liepen nog spelers rond.
Ik heb na de afgelopen twee GE's ook wel genoeg van Ramos ;) Las op Twitter van iemand het advies om Hudson te spelen: daar heb je op het eind 3 bosses die allemaal GE droppen (er telt helaas maar 1 voor de boss commendation) en met mijn classy striker build vlieg ik daar doorheen op Challenging. Daarnaast alle weekly HVTs en open world bosses. DZ gisteravond even niet in geweest (en bedenk me nu dat ik ook vergeten ben de UG dailies te doen: niet handig gezien de manier waarop in UG de weekly geteld wordt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

chief-BE schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 23:48:
[...]

GE4 classy sets droppen nog niet van world bosses, alleen uit de GE caches.
wij hebben gisteren afwisselend playlist missies gedaan, lex en Hudson.

Vanavond ga ik solo Napalm farmen, met de buff moet dat in 16 mins kunnen, 1575 GE + 4x58 voor de 4 bosses

Lex en Hudson beide om en nabij 7 minuten solo/2man
Pak alleen bossloot op als er een classy tussenzit, verder is het alleen kills maken en gaan.

Lex heeft een bug bij de 2 lift (dak naar beneden) wachten met killen tot je de mission update ziet dat je de Lt. moet killen, anders bugged de missie en gaat lift niet open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach

Mach

[END]Avengers

Bokkie schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 09:15:
[...]

GE4 classy sets droppen nog niet van world bosses, alleen uit de GE caches.
wij hebben gisteren afwisselend playlist missies gedaan, lex en Hudson.

Vanavond ga ik solo Napalm farmen, met de buff moet dat in 16 mins kunnen, 1575 GE + 4x58 voor de 4 bosses

Lex en Hudson beide om en nabij 7 minuten solo/2man
Pak alleen bossloot op als er een classy tussenzit, verder is het alleen kills maken en gaan.

Lex heeft een bug bij de 2 lift (dak naar beneden) wachten met killen tot je de mission update ziet dat je de Lt. moet killen, anders bugged de missie en gaat lift niet open.
Ik ben gewoon old skill Ramos aan het grinder. Hersendood stimulerend maar kan Lexington bij a blind spelen. Die bug is wel een aandachtpuntje maar is gelukkig nog maar 1 keer gebeuren.

Tot nu toe hunters faith compleet, maar die wil ik helemaal niet hebben.

Mis van tac nog de gloves geloof ik. Die wil ik nog wel graag hebben om te kijken of barret / inventive met 4 x classy tac of full classy of 5 x classy met of Barrett of inventive beter is. Ben daar nog niet over uit.

Alpha bridge en fire crest boeien me ook niet zo. Al mis ik van firecrest ook nog maar 1 stuk. AB heb ik nog maar 3 pieces van.

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mach schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 19:11:
[...]

Ik ben gewoon old skill Ramos aan het grinder. Hersendood stimulerend maar kan Lexington bij a blind spelen. Die bug is wel een aandachtpuntje maar is gelukkig nog maar 1 keer gebeuren.

Tot nu toe hunters faith compleet, maar die wil ik helemaal niet hebben.

Mis van tac nog de gloves geloof ik. Die wil ik nog wel graag hebben om te kijken of barret / inventive met 4 x classy tac of full classy of 5 x classy met of Barrett of inventive beter is. Ben daar nog niet over uit.

Alpha bridge en fire crest boeien me ook niet zo. Al mis ik van firecrest ook nog maar 1 stuk. AB heb ik nog maar 3 pieces van.
En ik wil juist HF hebben. :+ Nog weinig gespeeld, maar gisteren in ieder geval de Bug Mask weten te halen en m'n eerste classy HF (holster) uit een cache gekregen. :) Hopelijk vandaag nog tijd om Lex te farmen.

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik krijg altijd van die classified gear met bagger stats. Nu kun je dat wel weer optimaliseren, maar dan moet er weer 100-200 Div Tech in.

Ben nu beetje voor masks aan het grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Blegh. Gisteren bijna 4 uur geprobeerd om Dragons Nest te spelen met randoms. Wat een klotemissie is dat. Ik begrijp niet hoe je kunt voorkomen dat je niet doodgaat door die vuurzee. De enige optie die ik zag was om een reclaimer build te maken en dan een healer met die "barrier-protect-ding" te spelen. (ik weet de term even niet. Die skill waarmee je zaken cover-dingen je kunt laten beschermen). Maar niemand in de groep randoms had dit. Dus... als er iemand zondagavond of vanavond zin heeft om Dragons Nest te doen, ik houd me aanbevolen (Fifteen. op Uplay (Fifteen met een punt)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51
LordKnox schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:04:
Blegh. Gisteren bijna 4 uur geprobeerd om Dragons Nest te spelen met randoms. Wat een klotemissie is dat. Ik begrijp niet hoe je kunt voorkomen dat je niet doodgaat door die vuurzee. De enige optie die ik zag was om een reclaimer build te maken en dan een healer met die "barrier-protect-ding" te spelen. (ik weet de term even niet. Die skill waarmee je zaken cover-dingen je kunt laten beschermen). Maar niemand in de groep randoms had dit. Dus... als er iemand zondagavond of vanavond zin heeft om Dragons Nest te doen, ik houd me aanbevolen (Fifteen. op Uplay (Fifteen met een punt)).
Immunizer op support station, dat doet al veel wonderen.

Gisteren kwam ik in random party, we hadden er 2 met immunizer, 2 met revive op de support station, maar ook die global event dat je damage over time krijgt als mobs vlakbij zijn (vrijwel altijd), vreemd genoeg.. in 1x gedaan. Wel even een 3 man dood revive momentje en watertank droppen ging beetje fout. Verder droppen mobs heel vaak healthstims, dus rustig momentje even snel weer op gaan pakken.

We hadden meer problemen met die damage over time van event dan van de missie zelf.

Ik blijf het een voorbeeld vinden van een flut missie, nepzooi van die vuurzee, oneindig aantal mobs, dit soort waren de missies waardoor ik amper meer division speel.

Maar je krijgt er afaik 950 GE punten voor, terwijl die 2de missie van de lijst (radar iets?), waar je 3 minuten moet uithouden in constructionsite, krijg je 750, stuk interessanter om te doen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

SinergyX schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:38:
[...]

Immunizer op support station, dat doet al veel wonderen.

Gisteren kwam ik in random party, we hadden er 2 met immunizer, 2 met revive op de support station, maar ook die global event dat je damage over time krijgt als mobs vlakbij zijn (vrijwel altijd), vreemd genoeg.. in 1x gedaan. Wel even een 3 man dood revive momentje en watertank droppen ging beetje fout. Verder droppen mobs heel vaak healthstims, dus rustig momentje even snel weer op gaan pakken.

We hadden meer problemen met die damage over time van event dan van de missie zelf.

Ik blijf het een voorbeeld vinden van een flut missie, nepzooi van die vuurzee, oneindig aantal mobs, dit soort waren de missies waardoor ik amper meer division speel.

Maar je krijgt er afaik 950 GE punten voor, terwijl die 2de missie van de lijst (radar iets?), waar je 3 minuten moet uithouden in constructionsite, krijg je 750, stuk interessanter om te doen.
Ik las het later ook van die immunizer maar het werkte gisteren bij ons voor geen meter. Maar volgens mij had iedere random ook een willekeurige set aan kleding aan. Vandaar dat ik een groepje zoek die wel weten wat ze moeten doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chief-BE
LordKnox schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:04:
Je zal wel niet de enigste zijn die Drakennest een klotemissie vinden. Ook wij vinden die vuurzee overdreven.
Men kan deze missie wel tot een goed einde brengen met een team die elkaar verstaan hetzij in het Nederlands of in het Engels en inderdaad een reclaimer build is aan te raden.
Gisteren deze missie ook gedaan met drie waarvan twee die Nederlands spreken maar de derde sprak alleen Italiaans, en de missie mislukte omdat hij 1 de juiste uitrusting niet had voor Drakennest en 2 hij verstond niet wat wij wilden bedoelen, zelfs niet als één van ons het probeerde in het Engels.
Zoek eens naar de vele you-tube filmpjes over Drakennest en bij de meeste zie je meestal een team die met elkander communiceren en mekaar goed kennen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 21:20
LordKnox schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:47:
[...]

Ik las het later ook van die immunizer maar het werkte gisteren bij ons voor geen meter. Maar volgens mij had iedere random ook een willekeurige set aan kleding aan. Vandaar dat ik een groepje zoek die wel weten wat ze moeten doen ;)
Als die immunizer voor geen meter werkt dan had die persoon veel te weinig skill power. Voor die missie heb je minimaal 1 persoon nodig die een skill power build heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chief-BE
Jirnsum schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 07:50:
[...]

Ik heb na de afgelopen twee GE's ook wel genoeg van Ramos ;) Las op Twitter van iemand het advies om Hudson te spelen: daar heb je op het eind 3 bosses die allemaal GE droppen (er telt helaas maar 1 voor de boss commendation) en met mijn classy striker build vlieg ik daar doorheen op Challenging. Daarnaast alle weekly HVTs en open world bosses. DZ gisteravond even niet in geweest (en bedenk me nu dat ik ook vergeten ben de UG dailies te doen: niet handig gezien de manier waarop in UG de weekly geteld wordt)
Vandaag meerdere malen Hudson uitdagend gedaan met twee en wat blijkt? die drie bosses lieten in ons geval geen GE vallen wel wat GE credits... Dus, diegene die dat bericht op twitter heeft geplaats heeft die dag geluk gehad, ofwel begrijp ik je verkeerd. :) Niet iedereen heeft dat geluk en geluk moet je in dit spel wel hebben. ;)
Het kan misschien raar klinken, maar wij hebben wel het geluk gehad dat toch 1 open world bosses een classy liet vallen en dit over meerdere dagen. :9
Wat Ramos betreft, het word inderdaad een beetje eentonig en daarom laten wij Ramos een tijdje links liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:58
chief-BE schreef op maandag 29 januari 2018 @ 00:18:
[...]

Vandaag meerdere malen Hudson uitdagend gedaan met twee en wat blijkt? die drie bosses lieten in ons geval geen GE vallen wel wat GE credits... Dus, diegene die dat bericht op twitter heeft geplaats heeft die dag geluk gehad, ofwel begrijp ik je verkeerd. :) Niet iedereen heeft dat geluk en geluk moet je in dit spel wel hebben. ;)
Het kan misschien raar klinken, maar wij hebben wel het geluk gehad dat toch 1 open world bosses een classy liet vallen en dit over meerdere dagen. :9
Wat Ramos betreft, het word inderdaad een beetje eentonig en daarom laten wij Ramos een tijdje links liggen.
Ik heb Hudson tientallen keren gespeeld afgelopen week en daar heb ik ook geen classified zien droppen, wel GE Credits. Waar ik dan weer caches mee kocht waar ongeveer 40-50% van de tijd helemaal geen classified in zat. Totaal iets van 30-35 caches gekocht en ik heb geen set compleet kunnen krijgen, ik heb wel iets van 4 tactician vesten, 3 gloves, 4 alphabridge vesten, etc etc.. K*% RNG. Ik was er op een gegeven moment klaar mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach

Mach

[END]Avengers

WaSteiL schreef op maandag 29 januari 2018 @ 07:21:
[...]

Ik heb Hudson tientallen keren gespeeld afgelopen week en daar heb ik ook geen classified zien droppen, wel GE Credits. Waar ik dan weer caches mee kocht waar ongeveer 40-50% van de tijd helemaal geen classified in zat. Totaal iets van 30-35 caches gekocht en ik heb geen set compleet kunnen krijgen, ik heb wel iets van 4 tactician vesten, 3 gloves, 4 alphabridge vesten, etc etc.. K*% RNG. Ik was er op een gegeven moment klaar mee..
Na 67 GE Superior caches heb ik eindelijk mijn Clas Tac set compleet. Niet dat ik hem ga gebruiken (blijf bij 4 x class Tac met barrets/inventive of misschien 5 class Tac), maar miste van vanaf het begin de kneepads, dus dat werd een obsessie.

Had Hunters Faith al vrij snel compleet en mis van Firecrest en Alpha Bridge nog 1 stuk.

Ik weet niet of ik mij vanavond er nog toe kan zetten.

Al vind ik Hudsons een stuk lekkerder spelen dat Free Ramos.

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:58
Ik ben ook zeker meer fan van Hudson, met de juiste randoms (en anders doe je het gewoon een paar keer voor) ram je er als een malle doorheen. Ik vind vooral het gebrek (en daardoor dus het voordeel) aan de liften een echt voordeel.
Maar ik ben er door die enorm slechte RNG wel even klaar mee. Vorige keren niet zo'n last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
950GE voor een incursion?

Wow, voor een Legendary Napalm Construction Site of Times Square Relay krijg je al 1575. :P En daar ros je zo doorheen tenzij je echt een heel slecht team hebt.

Heb de afgelopen dagen een beetje gewisseld tussen Lexi, Napalm en Times Square. Shitload aan gear (lees: mats :P) en GE credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
35 boxes, geen House, geen D3, allemaal omgegooid naar materials. Kan het spel weer uit tot de volgende GE.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

SinergyX schreef op maandag 29 januari 2018 @ 09:15:
35 boxes, geen House, geen D3, allemaal omgegooid naar materials. Kan het spel weer uit tot de volgende GE.
D3 kwam niet uit boxes deze GE he,
Deze ge was alleen, Hunter, tactician, Alpha en Firecrest.

allemaal ook redelijk underwhelming eignelijk

Alleen hunters faith ben ik benieuwd naar, maar testen tijdens GE is nogal crap ivm de modifier die alles vertekend.

Classy Tactician is wel leuk voor de hogere mainstats, maar verder blijf ik toch 3 set runnen met Barrets, inventive en rehabilitated de 6 set is veel te veel gedoe

[ Voor 28% gewijzigd door Bokkie op 29-01-2018 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Godsamme.. ik ben nu al 15 caches verder, maar nog steeds niet de laatste set item voor classy HF. :( Moet alleen de kneepads nog.

Wel classy tactician compleet, maar die gebruik ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Bokkie schreef op maandag 29 januari 2018 @ 09:43:

D3 kwam niet uit boxes deze GE he,
Deze ge was alleen, Hunter, tactician, Alpha en Firecrest.

allemaal ook redelijk underwhelming eignelijk

Alleen hunters faith ben ik benieuwd naar, maar testen tijdens GE is nogal crap ivm de modifier die alles vertekend.

Classy Tactician is wel leuk voor de hogere mainstats, maar verder blijf ik toch 3 set runnen met Barrets, inventive en rehabilitated de 6 set is veel te veel gedoe
D3 heb ik gedaan vanuit named (en paar keer DZ named, maar daar werd ik door anderen continue afgeschoten), maar zelfs vanuit die 35 boxes gewoon geen volledige set kunnen halen, dus je hebt niets aan classified gear zonder er 6 te hebben (die backback werkt niet op 6set). Of dropte heel die D3 gewoon niet tijdens GE? Ik heb er geen enkele gevonden, maar ook The House niet gevonden, terwijl die wel stond als drop uit GE box.

Maar van deze sets vond ik alleen Firecrest wel interessant, kwam er bij Hunter's achter dat als je zo'n gast op z'n shield raakt, dat ook wordt gerekend als 'mis'. Liever volgende keer Sentry/Predator/D3 of Striker :P

Ik run met backpack, D3 (4set), lonestar (1x voor 100% ammo) en Tactician (1x voor 30% acc). Al denk ik toch die tac in te ruilen voor Hunter's voor die 20% range.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 29-01-2018 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoCarrier
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-05-2021
Ktenolix schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:10:
Godsamme.. ik ben nu al 15 caches verder, maar nog steeds niet de laatste set item voor classy HF. :( Moet alleen de kneepads nog.

Wel classy tactician compleet, maar die gebruik ik niet.
Tsja, die RNG... Er valt echt geen peil op te trekken. Ik heb na bijna 50 caches alleen Hunter's Faith compleet. Voor de andere sets mis ik nog steeds één of twee dingen. Maar ik heb wel 7 Hunter's Faith backpacks gekregen van het spel, en 5 backpacks voor FireCrest.

gg Massive :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach

Mach

[END]Avengers

Bokkie schreef op maandag 29 januari 2018 @ 09:43:
[...]

Heb vanmiddag voor de eerste keer Warrengate Legendary Solo volbracht, met een 5p class Tac / Inventive.
Was hangen en wurgen (ken de map niet goed genoeg) maar wel leuk :D

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zal alleen nu weer wennen worden zonder die dmg buff van GE, die liep toch aardig lekker op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:25
Gisteren solo Police Station lopen farmen om de maskers binnen te halen, best wel lollig in mijn classy Nomad build.

Dragons Nest is echt 1 van de meest simpele missies die er is. Stapte gisteren trouwens in een verkeerde groep in, zonder na te denken. Allemaal gear score 285+ maar werden twee keer gewiped doordat ze geen immunizer hadden, als een kip zonder kop rond gingen lopen en niet snapten dat je op die knoppen moet drukken. Leukste is dan ook dat de grootste prutsers zo heel demonstratief gaan leaven terwijl zij het slechtste waren. Die andere knaap er ook uit gegooid, met matchmaking nieuwe er bij waarvan 1 reclaimer en dan is het echt heel simpel. Gewoon achter dat kistje gaan zitten meteen in het begin, immunizer, clearen, wachten, knoppen met survival link, wachten, clearen, immunizer, etc.

Probleem is een beetje dat ik met mijn classy Nomad echt fluitend door PvE loop, bijvoorbeeld in de Underground ben ik vrijwel altijd de last man standing maar in PvP doe ik veel te weinig damage. Ben al tijden op zoek naar mijn laatste piece voor classy Predator of Striker, maar helaas. Heb nog geen enkel (!) classy stuk gekregen van World Bosses of Incursions of Underground.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Als ik dit zo lees denk ik maar één ding: Ik heb een lange weg te gaan! Gister avond The Division toch maar aangeschaft :). Inmiddels ben ik lvl12 en gaat het vrij lekker. Heb die Joe Fierro mission (o.i.d., in elk geval die cleaner napalm factory gozer) afgemaakt en het zelfde geldt voor Times Square. Deze is weer aangesloten. Daar zat een sneaky sniper maar het is gelukt.

Communicatie en elkaar helpen is idd een handige bijkomstigheid, ook al op lagere levels.

Mocht er iemand op (mijn niveau) willen gamen: PatrickNL88 is mn uPlay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier meer mensen die groene en rode knipperende vlekken in beeld krijgen als DX12 is ingeschakeld?
Ik heb een GTX 1070 kaart.
Het is voor zover ik weet een bekend probleem maar ik had gehoopt dat met de nieuwe Nvidia drivers 390.77 het probleem toch wel verholpen zou zijn....niet dus! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
chief-BE schreef op maandag 29 januari 2018 @ 00:18:
[...]

Ik bedoelde GE credits uiteraard ;) 38 per keer

Zit inmiddels op 50 superior caches, en nog niets compleet 8)7 . Tac nog Backpack, Hunter nog Body Armor, Alpha nog Body Armor en Mask, en Firecrest nog Holster. Naast de PRed Body Armor en Knee Pads, Final Measure Knee PAds, en Lone Star Holster.

EDIT: en bij cache 51

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/304fNAsm54fXAtFWGoQ4pI1Q/thumb.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Jirnsum op 29-01-2018 21:33 . Reden: Hunter compleet! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chief-BE
Jirnsum schreef op maandag 29 januari 2018 @ 21:27:
[...]

Ik bedoelde GE credits uiteraard ;) 38 per keer

Zit inmiddels op 50 superior caches, en nog niets compleet 8)7 . Tac nog Backpack, Hunter nog Body Armor, Alpha nog Body Armor en Mask, en Firecrest nog Holster. Naast de PRed Body Armor en Knee Pads, Final Measure Knee PAds, en Lone Star Holster.

EDIT: en bij cache 51

[afbeelding]
Welkom bij de grote club van spelers die tijdens deze GE maar 1 volledige classy-set konden bemachtigen
Nu deze bijna is afgelopen zijn wij toch een beetje teleurgesteld in deze GE :'( Volgens onze mening klopt er toch iets niet met die supior caches... Wij bedoelen daarmee als men zo caches aankoopt met uw GE-credits, dan mag je toch verwachten dat er classy uitrustingen uit de bus komen en niet zo van 3 kopen waar dan in vele gevallen maar 1 classy te voorschijn komt en als je pech heb komt er zelfs geen classy uit de bus... :?
Je heb daarvoor wel 7 dagen alles gegeven om tot dit pover resultaat te komen. Niet verwonderd dat er ondertussen weer tal van division-spelers de game weer hebben verlaten want ook in onze vriendenlijst zijn er spelers die vroegtijdig hebben afgehaakt.
Kijk maar even naar deze video.
YouTube: Why Is Everyone LEAVING The Division... Again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chief-BE schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 00:51:
[...]

Welkom bij de grote club van spelers die tijdens deze GE maar 1 volledige classy-set konden bemachtigen
Nu deze bijna is afgelopen zijn wij toch een beetje teleurgesteld in deze GE :'( Volgens onze mening klopt er toch iets niet met die supior caches... Wij bedoelen daarmee als men zo caches aankoopt met uw GE-credits, dan mag je toch verwachten dat er classy uitrustingen uit de bus komen en niet zo van 3 kopen waar dan in vele gevallen maar 1 classy te voorschijn komt en als je pech heb komt er zelfs geen classy uit de bus... :?
Je heb daarvoor wel 7 dagen alles gegeven om tot dit pover resultaat te komen. Niet verwonderd dat er ondertussen weer tal van division-spelers de game weer hebben verlaten want ook in onze vriendenlijst zijn er spelers die vroegtijdig hebben afgehaakt.
Kijk maar even naar deze video.
YouTube: Why Is Everyone LEAVING The Division... Again?
Ugh. Ik begrijp nu wel dat mensen het spel hierom zouden verlaten. Ik heb deze GE zoveel mogelijk lexington gefarmed, tussen het normale leven (werk + kind) door. Uiteindelijk 59 superior caches weten te kopen. Mijn doel deze GE (mijn eerste GE) was om Hunter's Faith minimaal te krijgen. Maskers boeiden niet echt (heb er wel twee uiteindelijk), maar die classy HF is perfect voor mij.

Na 59 caches mis ik nog steeds classified Hunter's Faith kneepads. Allerlaatste cache dat ik opende kreeg ik nog een kopschop na, doordat RNG mij een normale Hunter's Faith kneepads gaf.. :(
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Ol1go0l.jpg

Echt.. wat de neuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
53 caches geopend. Classified AlphaBridge, Hunters Faith en Tactician compleet.

HF gebruik ik niet dus die heb ik in de shredder gedaan. AB is prima voor solo, maar in een team heb je er niet zoveel aan tenzij je precies een kill timet op het moment dat je een bepaalde ult nodig hebt. Die Tactician set is heerlijk, zelfs redelijk OP en dan heb ik 'm nog niet eens echt geoptimaliseerd, maar wat meer middle of the road zegmaar (speel veel sole en met pubs dus helemaal vol in electronics vind ik een beetje tricky).

Wil alleen nog een paar knappe builds voor PVP en DZ.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

NLxAROSA schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 07:44:
53 caches geopend. Classified AlphaBridge, Hunters Faith en Tactician compleet.

HF gebruik ik niet dus die heb ik in de shredder gedaan. AB is prima voor solo, maar in een team heb je er niet zoveel aan tenzij je precies een kill timet op het moment dat je een bepaalde ult nodig hebt. Die Tactician set is heerlijk, zelfs redelijk OP en dan heb ik 'm nog niet eens echt geoptimaliseerd, maar wat meer middle of the road zegmaar (speel veel sole en met pubs dus helemaal vol in electronics vind ik een beetje tricky).

Wil alleen nog een paar knappe builds voor PVP en DZ.
Solo full ELE is de bom, 204 wapen met predatory erop, = altijd full eahlth is altijd inventive bonus Als je geen barrets hebt, gewoon vigorous erbij en altijd overheal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:25
Tijdens vorige event 11 caches geopend, full classified Nomad.. Dit event interesseerde me niet zo, weinig leuke builds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-09 10:45

Luukwa

o/

Gisteren begonnen coop met mijn broer, is er ergens een lijst met tips en tricks? Want nu doen we maar wat eigenlijk..

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

Ik wil vanavond wat Incursions spelen met een groepje die wat meer ervaring heeft. Iemand die interesse heeft? Ik heb nu een Reclaimer build met 9000 elec maar kan geen goede groep vinden om een incursion te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoCarrier
NoCarrier schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:19:
[...]

Tsja, die RNG... Er valt echt geen peil op te trekken. Ik heb na bijna 50 caches alleen Hunter's Faith compleet. Voor de andere sets mis ik nog steeds één of twee dingen. Maar ik heb wel 7 Hunter's Faith backpacks gekregen van het spel, en 5 backpacks voor FireCrest.

gg Massive :(
Hoppa, Hunter's Faith backpack numero 8 uit de GE reward cache.

Volgens mij wordt ik getrolld door het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chief-BE
Luukwa schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:47:
Gisteren begonnen coop met mijn broer, is er ergens een lijst met tips en tricks? Want nu doen we maar wat eigenlijk..
You-Tube is een goede bron met tips & tricks + gearsets voor the division, maar vermits jullie pas begonnen bent moet je het vooral gaan zoeken naar video's die al ouder zijn, bv 1 à 2 jaar terug.
Belangrijkste is het hoofdverhaal eens je die heb voltooid dan ben je al goed op weg.
Succes. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chief-BE
Ktenolix schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 07:30:
[...]

Ugh. Ik begrijp nu wel dat mensen het spel hierom zouden verlaten. Ik heb deze GE zoveel mogelijk lexington gefarmed, tussen het normale leven (werk + kind) door. Uiteindelijk 59 superior caches weten te kopen. Mijn doel deze GE (mijn eerste GE) was om Hunter's Faith minimaal te krijgen. Maskers boeiden niet echt (heb er wel twee uiteindelijk), maar die classy HF is perfect voor mij.

Na 59 caches mis ik nog steeds classified Hunter's Faith kneepads. Allerlaatste cache dat ik opende kreeg ik nog een kopschop na, doordat RNG mij een normale Hunter's Faith kneepads gaf.. :(
[afbeelding]

Echt.. wat de neuk?
Je kan alsnog classy uitrusting verkrijgen in de west-pier, zoals het vliegdekschip, pier93 en in de krachtcentrale maar ook in de missies zoals het neerhalen van de drones, vind en schakel uit ,shd terminal beschermen enz.
Deze avond hebben wij een classy uitusting verkregen door het neerhalen van de koerier-drones en bij het killen van de drie bosses.
Hoop doet leven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Mach schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:36:
[...]

Heb vanmiddag voor de eerste keer Warrengate Legendary Solo volbracht, met een 5p class Tac / Inventive.
Was hangen en wurgen (ken de map niet goed genoeg) maar wel leuk :D
Erg leuke missie om solo te spelen IMO. Zelf afgelopen week ook voor het eerst solo gespeeld. 4x Classified Tactician/Barrett's Chestpiece/Relentless backpack (3% damage by skills returned as health).

Cluster seekers/BFB, 1x down gegaan door een stomme fout (uit cover gaan werkt af en toe slecht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
chief-BE schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 00:20:
[...]

Je kan alsnog classy uitrusting verkrijgen in de west-pier, zoals het vliegdekschip, pier93 en in de krachtcentrale maar ook in de missies zoals het neerhalen van de drones, vind en schakel uit ,shd terminal beschermen enz.
Deze avond hebben wij een classy uitusting verkregen door het neerhalen van de koerier-drones en bij het killen van de drie bosses.
Hoop doet leven. :)
Ben echt deze game aan het beu geraken ivm die RNG drops. maat van mij heeft op 8 weken 6 classified sets samen ,ik nog geen 4 (waarvan er 3 tijdens global event, en omdat hij zijn dubbels dropt voor mij ) spelen altijd samen . frustrerend gewoon. overal lees je 57% kans dat je classy of exotic krijgt in resistance. spelen nu al 3 weken resistance hij krijg 1 classy op 2 keer spelen ik nog nooit classy gehad in resistance wel soms exotic..

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoCarrier
dabelg schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:01:
[...]

Ben echt deze game aan het beu geraken ivm die RNG drops. maat van mij heeft op 8 weken 6 classified sets samen ,ik nog geen 4 (waarvan er 3 tijdens global event, en omdat hij zijn dubbels dropt voor mij ) spelen altijd samen . frustrerend gewoon. overal lees je 57% kans dat je classy of exotic krijgt in resistance. spelen nu al 3 weken resistance hij krijg 1 classy op 2 keer spelen ik nog nooit classy gehad in resistance wel soms exotic..
Na 3 weken Resistance spelen nog geen één classified gehad? Weet je wel dat het een echte kist ("Resistance Reward") is die ergens staat in het speelveld? Die je opent met de credits die je verzamelt? Ik heb het dus niet over die caches die je krijgt als je 5 niveaus overleeft in Resistance. Mijn ervaring is dat die 57% best kan kloppen. Er komen regelmatig classifieds uit die kist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
NoCarrier schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:27:
[...]

Na 3 weken Resistance spelen nog geen één classified gehad? Weet je wel dat het een echte kist ("Resistance Reward") is die ergens staat in het speelveld? Die je opent met de credits die je verzamelt? Ik heb het dus niet over die caches die je krijgt als je 5 niveaus overleeft in Resistance. Mijn ervaring is dat die 57% best kan kloppen. Er komen regelmatig classifieds uit die kist.
lol ja dat weet ik dat het die kist is die in storage bay 02 zit of links vanachter bij carier na 100 keer spelen weet ik het vanbuiten :p. en ja mijn maat pakt daar ook altijd classy's maar ik dus niet. die random shit van ubisoft is best wel heeeeeel random

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

chief-BE schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 00:08:
[...]

You-Tube is een goede bron met tips & tricks + gearsets voor the division, maar vermits jullie pas begonnen bent moet je het vooral gaan zoeken naar video's die al ouder zijn, bv 1 à 2 jaar terug.
Belangrijkste is het hoofdverhaal eens je die heb voltooid dan ben je al goed op weg.
Succes. ;)
Thanks! Moet goedkomen, tot nu toe erg veel plezier in 't spel! We zijn er wel achter dat we op hard moeten spelen, anders zit er echt geen uitdaging in.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TOMEKKKKK
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-07 08:44
Toch maar weer eens dit topic gaan lezen. Spel in begin heel erg veel gespeeld, voornamelijk alleen. Een van beste spelen die ik ooit gespeeld heb, totdat ik minder tijd er voor had en de updates etc ook niet elke keer goed waren.

Nu ik dit lees met de nieuwe patches kriebelt het toch weer, echter heb ik door geboorte van een zoon niet zo heel veel tijd meer.. Nu is mijn vraag aan jullie of het nog interessant is om te gaan spelen als je niet zoveel tijd er voor hebt, of is het echt alleen leuk als je er veel tijd in stopt en zo een mooie build kan opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chief-BE
dabelg schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:01:
[...]

Daar kan ik goed inkomen dat het frustrerend werkt. Zo speel ik ook meestal met twee (vast team) en meestal had 1 van ons een classy terwijl de andere niets krijgt. 8)7
Daarom beginnen wij ons af te vragen waarom een team niet allemaal een classy kan bemachtigen, je speelt tenslotte toch samen hetzij met twee, drie of vier personen.
Momenteel bezit ik een volledige geheime banshee set en mijn team maat een volledige geheime eenzame ster uitrusting, de overige sets zijn niet compleet.
Als ik zo kan zien in diverse You-Tube video's zijn er die alles volledig hebben, dus vermoeden wij dat die mannen al hun vrije tijd besteden aan de game, ik durf nog verder gaan door te zeggen dat er bij zijn die dag en nacht met de game bezig zijn alhoewel ik dat toch een stap te ver vind. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chief-BE
TOMEKKKKK schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:41:
Toch maar weer eens dit topic gaan lezen. Spel in begin heel erg veel gespeeld, voornamelijk alleen. Een van beste spelen die ik ooit gespeeld heb, totdat ik minder tijd er voor had en de updates etc ook niet elke keer goed waren.

Nu ik dit lees met de nieuwe patches kriebelt het toch weer, echter heb ik door geboorte van een zoon niet zo heel veel tijd meer.. Nu is mijn vraag aan jullie of het nog interessant is om te gaan spelen als je niet zoveel tijd er voor hebt, of is het echt alleen leuk als je er veel tijd in stopt en zo een mooie build kan opzetten.
Eerst een dikke proficiat voor het geboorte van uw zoon. ;)
Nu wat betreft of het nog interessant is om The Division te spelen zou ik zeggen speel het als het u uitkomt en op uw eigen tempo, voorlopig is uw zoon belangrijker. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu is mijn vraag aan jullie of het nog interessant is om te gaan spelen als je niet zoveel tijd er voor hebt, of is het echt alleen leuk als je er veel tijd in stopt en zo een mooie build kan opzetten.
Ben zelf ook na enige maanden weer gaan spelen. Mijn oude build was niet top, maar kon best nog wel meekomen.

Mooie van The Division is dat zelfs als je maar 5 minuten per dag hebt je nog wel een World Boss of twee kan doen. Of wat target intel verzamelen. Als je een kwartiertje hebt een Daily HVT (of een speedrun Lexington), half uurtje een Weekly HVT, etc. Progressie gaat dan niet zo snel als wanneer je meer speelt uiteraard, maar je kan altijd wel iets doen en wat loot bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

chief-BE schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:19:
[...]

Daar kan ik goed inkomen dat het frustrerend werkt. Zo speel ik ook meestal met twee (vast team) en meestal had 1 van ons een classy terwijl de andere niets krijgt. 8)7
Daarom beginnen wij ons af te vragen waarom een team niet allemaal een classy kan bemachtigen, je speelt tenslotte toch samen hetzij met twee, drie of vier personen.
Momenteel bezit ik een volledige geheime banshee set en mijn team maat een volledige geheime eenzame ster uitrusting, de overige sets zijn niet compleet.
Als ik zo kan zien in diverse You-Tube video's zijn er die alles volledig hebben, dus vermoeden wij dat die mannen al hun vrije tijd besteden aan de game, ik durf nog verder gaan door te zeggen dat er bij zijn die dag en nacht met de game bezig zijn alhoewel ik dat toch een stap te ver vind. :*)
Afhankelijk van welke videos je bekijkt op YT heb je er ook veel met set info van de PTR
Paar personen inderdaad ie fulltiem streamen/gamen en daarmee hun centjes in de maand binnenhalen.

Gelukt moet er ook zijn, maat van mij had met paar chests al 3 van de 4 sets compleet in GE4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TOMEKKKKK
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-07 08:44
NLxAROSA schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:30:
[...]

Ben zelf ook na enige maanden weer gaan spelen. Mijn oude build was niet top, maar kon best nog wel meekomen.

Mooie van The Division is dat zelfs als je maar 5 minuten per dag hebt je nog wel een World Boss of twee kan doen. Of wat target intel verzamelen. Als je een kwartiertje hebt een Daily HVT (of een speedrun Lexington), half uurtje een Weekly HVT, etc. Progressie gaat dan niet zo snel als wanneer je meer speelt uiteraard, maar je kan altijd wel iets doen en wat loot bemachtigen.
Ah oke thnx. Ik was bang dat het misschien beetje zinloos was omdat de progressie vies tegenvalt als je zo weinig speelt. Aangezien ik het persoonlijk echt vet spel vindt klinkt bovenstaand wel als een goede optie. Misschien in de toekomst wel weer wat meer tijd en dan toch al weer verder dan op dit moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
TOMEKKKKK schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:53:
[...]

Ah oke thnx. Ik was bang dat het misschien beetje zinloos was omdat de progressie vies tegenvalt als je zo weinig speelt. Aangezien ik het persoonlijk echt vet spel vindt klinkt bovenstaand wel als een goede optie. Misschien in de toekomst wel weer wat meer tijd en dan toch al weer verder dan op dit moment :)
Het is niet zozeer algemene progressie, het zit in de RNG van classified zut, daar heb je of mazzel of niet. Je kan geluk met 2 drops hebben en meteen je gear hebben, of je kan er 100+ doen en nooit wat krijgen wat je nodig hebt.

Je komt dan ook bij een punt dat alles wat dropt compleet nutteloos wordt, standaard omgooien naar materials, 1x in de hoop op een exotic, of doorgaan tot je weer 50 division tech hebt om een item weer wat te upgraden.

Nu GE voorbij is, gaat de game voor mij weer uit tot er een nieuwe GE is, het is qua tijd het niet meer waard die laatste 3 items te zien krijgen (uit een pool van 50+ items).

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 31-01-2018 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:03
Ik zag net op YouTube een filmpje van iemand die in de GE die gewone caches (900 pnt) opende en van de 10 caches zaten er 5 exotic items in.Ik dacht dat die alleen in die superior caches konden zitten.Die gast had meer exotic items dan ik in 68 superior caches.Heb ik wel de 4 classified gear sets compleet maar toch raar dat er ook exotics in die gewone caches zaten,en de kans blijkbaar nog groter was dan bij die superior caches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb zelf ook weinig tijd om te spelen (heb ook een kleine thuis), maar ik vermaak me toch altijd wel in dat ene uurtje of twee dat ik dan speel. Ook al speel ik solo. Ik ben altijd nog wel op zoek om mijn build te optimizen, dus ga dan op bepaalde plekken farmen voor divtech, classified of gewoon een beetje voor de lol nieuwe modus uitproberen.

Ik moet nu bijvoorbeeld gaan farmen voor een classified Hunter's Faith kneepads, maar gezien mijn luck gaat dat nog wel ff duren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:30
Mooi om te zien dat dit topic nog leeft :D

Zelf de laatste weken behoorlijk wat gespeeld, ook de GE toch weer lopen knallen en soms tot later doorgegaan dan eigenlijk het idee was.
Uiteindelijk uit mijn een na laatste cache de "missing piece" gekregen om zodoende alle 4 de sets compleet te hebben. Dacht in eerste instantie dat de sets wat "underwhelming" waren maar wilde ze toch uiteindelijk hebben :9 Had al meteen de Firecrest buildd gemaakt en dat is behoorlijk oppassen met die exploderende NPC's. Gisteren ook de Alpha Bridge in elkaar gezet en dat is best leuk om te spelen. Weliswaar wat minder effectief in een groep maar solo erg leuk en goed voor de afwisseling. Zo zie ik de sets van deze GE sowieso, het zijn geen super sets in vergelijking met 6pc Nomad, Striker of Predator maar ter afwisseling erg fijn.

Grootste uitdaging nu is om de stash op te schonen. Lijk altijd veel te veel te bewaren 8)7
Luukwa schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:47:
Ik zelf kijk ook vaak op reddit, kijk anders hier eens. Zijn ook veel goede guides te vinden voor nieuwe en terugkerende spelers. https://www.reddit.com/r/...t_items_.2F_weapon_guides

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

GroeneThee schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:15:
Mooi om te zien dat dit topic nog leeft :D

Zelf de laatste weken behoorlijk wat gespeeld, ook de GE toch weer lopen knallen en soms tot later doorgegaan dan eigenlijk het idee was.
Uiteindelijk uit mijn een na laatste cache de "missing piece" gekregen om zodoende alle 4 de sets compleet te hebben. Dacht in eerste instantie dat de sets wat "underwhelming" waren maar wilde ze toch uiteindelijk hebben :9 Had al meteen de Firecrest buildd gemaakt en dat is behoorlijk oppassen met die exploderende NPC's. Gisteren ook de Alpha Bridge in elkaar gezet en dat is best leuk om te spelen. Weliswaar wat minder effectief in een groep maar solo erg leuk en goed voor de afwisseling. Zo zie ik de sets van deze GE sowieso, het zijn geen super sets in vergelijking met 6pc Nomad, Striker of Predator maar ter afwisseling erg fijn.

Grootste uitdaging nu is om de stash op te schonen. Lijk altijd veel te veel te bewaren 8)7

[...]

Ik zelf kijk ook vaak op reddit, kijk anders hier eens. Zijn ook veel goede guides te vinden voor nieuwe en terugkerende spelers. https://www.reddit.com/r/...t_items_.2F_weapon_guides
Thanks! Bijna level 10 en moet zeggen dat we ons PRIMA vermaken!

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
maurieske72 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 17:01:
Ik zag net op YouTube een filmpje van iemand die in de GE die gewone caches (900 pnt) opende en van de 10 caches zaten er 5 exotic items in.Ik dacht dat die alleen in die superior caches konden zitten.Die gast had meer exotic items dan ik in 68 superior caches.Heb ik wel de 4 classified gear sets compleet maar toch raar dat er ook exotics in die gewone caches zaten,en de kans blijkbaar nog groter was dan bij die superior caches.
https://www.reddit.com/r/...es_have_higher_chance_at/
De kans op exotic was op de 900 box veel hoger vanwege de bonus lootdrop, daar haalde hij z'n exotics vandaan.

Kwam er helaas te laat achter, maar ik had uit 4 boxes nog 2 exotics gehaald (marksman en assault rifle).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
SinergyX schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:46:
[...]

De kans op exotic was op de 900 box veel hoger vanwege de bonus lootdrop, daar haalde hij z'n exotics vandaan.

Kwam er helaas te laat achter, maar ik had uit 4 boxes nog 2 exotics gehaald (marksman en assault rifle).
Tsja om eerlijk te zijn is van de exotics alleen de House echt de moeite waard. Misschien ook de Urban MDR icm bijvoorbeeld Sentry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

GroeneThee schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 12:02:
[...]

Tsja om eerlijk te zijn is van de exotics alleen de House echt de moeite waard. Misschien ook de Urban MDR icm bijvoorbeeld Sentry.
Big Alejandro >> House/MDR > rest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Bokkie schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 12:07:
[...]

Big Alejandro >> House/MDR > rest :)
MG5 > Big Alejandro. Zowel qua Burst als Sustained damage.

Heb op mijn Lonestar build zowel 2x de MG5 als 2x de Big Alejandro. Qua geluid en rpm vind ik de BA lekkerder, maar de MG5 combo is stabieler en accurater.

Edit (link toegevoegd)
YouTube: The Division | Best Weapons in Patch 1.8 | In Depth Analysis

[ Voor 42% gewijzigd door GroeneThee op 01-02-2018 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

GroeneThee schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 12:09:
[...]

MG5 > Big Alejandro. Zowel qua Burst als Sustained damage.

Heb op mijn Lonestar build zowel 2x de MG5 als 2x de Big Alejandro. Qua geluid en rpm vind ik de BA lekkerder, maar de MG5 combo is stabieler en accurater.

Edit (link toegevoegd)
YouTube: The Division | Best Weapons in Patch 1.8 | In Depth Analysis
Ging over exotics :)

maar met lonestar run ik ook 2x MG5 ja afhankelijk van de activiteit, als je veel in dekking kan/moet blijven pak il iever big al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Je hebt gelijk :D

Dan nog geef ik de voorkeur aan de House ipv de BA. Al hangt dat wel samen met welke build je hebt en je speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:03
SinergyX schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:46:
[...]

Maar dat stond er wel niet bij dat er een kans was op een Exotic item in die 900 ge caches,daarom kocht ik die ook nooit. 8)7 Bij die superior caches stond het erbij dat de kans er was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
maurieske72 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 14:38:
[...]

Maar dat stond er wel niet bij dat er een kans was op een Exotic item in die 900 ge caches,daarom kocht ik die ook nooit. 8)7 Bij die superior caches stond het erbij dat de kans er was.
Same here, alles gespendeerd aan de superior caches..... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
Hoe is de matchmaking op de ps4? Gemakkelijk groepen tevinden?

En hoe is het nebie frendly de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Bieren89 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 23:30:

geen idee op de PS4 maar er zijn voldoende mensen die je vooruit willen helpen. In het eerder genoemde Reddit topic heb je zelfs speciale acties/momenten daarvoor. Georganiseerd door de spelers zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChopTheWood
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 09:04
Bieren89 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 23:30:

Ik ben een aantal weken geleden begonnen op de PS4. Bij sommige verhaalmissies (level 1 -30) duurt het wel even voor je een match vindt, volgens mij komt dat doordat de meeste spelers in WT5 zitten (de endgame).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jirnsum
Na bijna twee jaar vanmiddag DZ level 99 bereikt. Zegt iets over het feit dat ik daar voor Rogue 2.0 gewoon de lol niet van in zag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
West Side Piers is toch wel mijn favoriete PVE gebied nu, zeker solo. Overal enemies, bakken met loot, leuke missies en challenges. Eigenlijk is het gewoon een kleine PVE DZ. Enige nadeel is dat ik zou willen dat een groter gedeelte van de map hetzelfde was, het is nu redelijk beperkt allemaal dus je raakt snel uitgekeken. Als ze dit op de rest van de map zouden toepassen (en de huidige content daar dan ook houden) dan was het wat mij betreft helemaal af. :)

EDIT: nog een tip: als je in de Underground Hunters tegenkomt en je verslaat ze, dan kun je door van leader te wisselen nog een keer Hunters krijgen. Dus max 4x per single phase OP. :)

[ Voor 16% gewijzigd door NLxAROSA op 04-02-2018 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Ik blijf vandaag maar weer even uit de DZ geloof ik met die Alphabridge ongein. Hopen dat ze dat morgen inderdaad opgelost hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

Jirnsum schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:19:
Ik blijf vandaag maar weer even uit de DZ geloof ik met die Alphabridge ongein. Hopen dat ze dat morgen inderdaad opgelost hebben
Ik heb even de thread gelezen maar kon niet zien wat er precies gebeurd in de DZ? Hoe wordt de AB misbruikt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
LordKnox schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:19:
[...]

Ik heb even de thread gelezen maar kon niet zien wat er precies gebeurd in de DZ? Hoe wordt de AB misbruikt dan?
Je kan bijna alle wapen talenten unlocken. Zag een video die ik niet zo snel terug kan vinden waarbij een gast echt een rij aan talenten geactiveerd had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

GroeneThee schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:23:
[...]

Je kan bijna alle wapen talenten unlocken. Zag een video die ik niet zo snel terug kan vinden waarbij een gast echt een rij aan talenten geactiveerd had.
Ah ja, nu zie ik het. Glitch: YouTube: Alphabridge 6 piece classified bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Die inderdaad. Ging helemaal nergens over. Daarom wat runs in UG gedaan met clubje randoms die op een bepaald moment alledrie down gingen door Hunters. Lachen als je daar dan toch levend uit komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chief-BE
Jirnsum schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 11:43:
Die inderdaad. Ging helemaal nergens over. Daarom wat runs in UG gedaan met clubje randoms die op een bepaald moment alledrie down gingen door Hunters. Lachen als je daar dan toch levend uit komt :)
Tja, een glitch hier en een bug daar, het zal er nooit uit gaan maar men kan zich wel gaan afvragen hoe ze dat ontdekt hebben en maar goed ook dat ze dat ook melden. Meestal gebeuren de meeste glitches bij de console-spelers en vooral op de PS4. Ik heb het zelf in het verleden mogen ervaren.
Heeft er iemand weet van dat deze alpha-brigde glicht ook bij de pc-versie ( toetsenbord + muis) voorkomt? ik in ieder geval niet....want ik bezit niet over de volledige classy alpha-brigde.
Ikzelf speel de The Division zowel met de PS4 pro alsook met de pc-versie, maar de laatste tijd laat ik de PS4 links liggen omdat ik vind dat de pc-versie iets prettiger speelt, dat is mijn mening. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Ik zou zelf nooit kunnen wennen aan schietspellen icm een controller. Ben zelf old school toetsenbord muis speler al sinds doom 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
GroeneThee schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:46:
Ik zou zelf nooit kunnen wennen aan schietspellen icm een controller. Ben zelf old school toetsenbord muis speler al sinds doom 1
Aim assist doet wonderen, al is het iets moeilijker met een AR of LMG, is het best goed weg te spelen.

GTA 5 ben ik wel over gegaan naar PC, al mis ik daar toch het racen met controller, bij Division had ik gewoon geen zin weer opnieuw te beginnen en RNG tegen je te hebben om ooit classified gear te krijgen.

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 06-02-2018 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
RNGesus kan inderdaad een bitch zijn. Maar je zal nooit altijd pech hebben. Waar ik mij de laatste 2 GE's suf heb moeten grinden om de sets die ik wilde compleet te krijgen kreeg ik gisteren in 1 potje Resistance de 2 stukken die ik nog miste van eerdere sets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
GroeneThee schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:40:
RNGesus kan inderdaad een bitch zijn. Maar je zal nooit altijd pech hebben. Waar ik mij de laatste 2 GE's suf heb moeten grinden om de sets die ik wilde compleet te krijgen kreeg ik gisteren in 1 potje Resistance de 2 stukken die ik nog miste van eerdere sets.
Ik ben enkel op zoek naar de D3 set, hou nu wel bij wat ik nog meer heb, maar de andere sets boeien mij niet zo. Maar ik heb serieus nog geen enkel (niet classified of normaal) D3 item gehad en heb al behoorlijk wat groene drops gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
SinergyX schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:57:
[...]

Ik ben enkel op zoek naar de D3 set, hou nu wel bij wat ik nog meer heb, maar de andere sets boeien mij niet zo. Maar ik heb serieus nog geen enkel (niet classified of normaal) D3 item gehad en heb al behoorlijk wat groene drops gehad.
Ik heb D3 tijdens de betreffende GE compleet gekregen maar gebruik m alleen maar bij de Lost Signal Incursion. Verder vind ik die schilden alleen maar rete-irritant. Als je teammates die hebben lopen ze continu door je vuurlinie waardoor de effectiviteit van het team als geheel m.i. achteruit gaat. Loop daarom vooral met mijn classy Striker, Nomad en Reclaimer builds. Nog steeds 1 Tac,. 2 Pred, 1 Final Measure, 1 Lone Star, 1 Alpha en 1 Firecrest nodig. De rest is binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Jirnsum schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 18:42:
[...]

Ik heb D3 tijdens de betreffende GE compleet gekregen maar gebruik m alleen maar bij de Lost Signal Incursion. Verder vind ik die schilden alleen maar rete-irritant. Als je teammates die hebben lopen ze continu door je vuurlinie waardoor de effectiviteit van het team als geheel m.i. achteruit gaat.
Tsja als er geen communicatie is in een team dan is het "geheel" sowieso niets waard. Als Schildspeler kan je juist enorm waardevol zijn in een team, voor zowel PVE en PVP. Dat je je dan ook bewust moet zijn van vuurlinies van elkaar spreekt voorzich.
Loop daarom vooral met mijn classy Striker, Nomad en Reclaimer builds. Nog steeds 1 Tac,. 2 Pred, 1 Final Measure, 1 Lone Star, 1 Alpha en 1 Firecrest nodig. De rest is binnen.
Moet wel zeggen dat ik 'm voornamelijk ook alleen gebruik voor Lost Signal en af en toe om eens wat anders te spelen dan Striker, Nomad, Predator of Reclaimer. In dat opzicht is AlphaBridge, Firecrest en tactician ook leuk. Juist voor die verandering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Jirnsum schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 18:42:
[...]

Ik heb D3 tijdens de betreffende GE compleet gekregen maar gebruik m alleen maar bij de Lost Signal Incursion. Verder vind ik die schilden alleen maar rete-irritant. Als je teammates die hebben lopen ze continu door je vuurlinie waardoor de effectiviteit van het team als geheel m.i. achteruit gaat. Loop daarom vooral met mijn classy Striker, Nomad en Reclaimer builds. Nog steeds 1 Tac,. 2 Pred, 1 Final Measure, 1 Lone Star, 1 Alpha en 1 Firecrest nodig. De rest is binnen.
Eigenlijk enige set die ik echt leuk vind, het maakt qua gameplay een veel groter verschil dan veel andere sets (goed, heb toch geen enkele classified).

Tact authority vond ik wel even grappig om mee te spelen, ook omdat het anders speelt dan normaal.

Maar aangezien ik toch geen class set compleet heb, maakt het verder weinig uit of die andere nu beter of minder zijn, vind het wel handig om als decoy/tank te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Ik liep net een cheater tegen het lijf in de DZ die one-shotte door muren heen. Ik zie dat ie gisteren youtube al gehaald heeft:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=GiR4CGgjJd8]

Ik liep overigens met ene "Wegdekstreepje". Benieuwd of dat ook nog een Tweaker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chief-BE
Jirnsum schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:14:
Ik liep net een cheater tegen het lijf in de DZ die one-shotte door muren heen. Ik zie dat ie gisteren youtube al gehaald heeft:

[video]

[video]

Ik liep overigens met ene "Wegdekstreepje". Benieuwd of dat ook nog een Tweaker is.
Daar gaan we weer met die verdomde cheaters. :F zulke personen verzieken niet alleen de DZ. maar ook de game op zich.
Het is daarom wel spijtig dat er geen oproepen worden gedaan via de sociale media om de DZ een tijdje niet meer te betreden maar dat is niet haalbaar.
Nu maar hopen dat de makers maatregelen gaan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Heb sinds oktober zeker 1 keer en misschien 2 x een cheater in de DZ tegen gekomen. In weet ik niet hoeveel uur. Dat ze er iets aan moeten doen ja, maar er zelf niet meer komen lijkt mij wat ver gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
Ok gistere lvl 30 gehaald. :)

Ondertussen ook al lvl 192 met gear.

Gistere wel gemerkt dat die pvp met points pakke je geen kans maakt tege hogere spelers :(.

Ondergrondse missies zijn ook wel tof. :p

Zeker veel beter dan zen release 2j gelede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:15

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Na heel lang het spel niet meer aangeraakt te hebben besloten om weer te gaan spelen.
Ik hoor veel goede verhalen dat er meer te doen is.

Na vol goede moed ingelogd te hebben heb ik eigenlijk geen idee wat ik moet gaan doen. Er is te veel veranderd.

Ook wat youtube filmpjes bekeken en het word me nog steeds niet helemaal duidelijk.

Kan iemand mij op weg helpen met wat tips om snel weer fatsoenlijk mee te kunnen draaien?
Ik probeer eerst maar eens een set bij elkaar te krijgen. Mogelijk de Striker set. Maar hoe kom ik hier ook alweer aan? Anders ga ik doelloos vijanden slopen.

Mensen die mij kunnen vertellen wat ik op mn to-do-list kan zetten op dagelijke of wekelijkse basis?

En evt tips over een start build voordat ik een set compleet heb?

Ik zit trouwens al wel in world tier 5 na wat gear en wapens gekocht te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroeneThee
WishmasterNL schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:38:
Na heel lang het spel niet meer aangeraakt te hebben besloten om weer te gaan spelen.
Ik hoor veel goede verhalen dat er meer te doen is.

Na vol goede moed ingelogd te hebben heb ik eigenlijk geen idee wat ik moet gaan doen. Er is te veel veranderd.

Ook wat youtube filmpjes bekeken en het word me nog steeds niet helemaal duidelijk.

Kan iemand mij op weg helpen met wat tips om snel weer fatsoenlijk mee te kunnen draaien?
Ik probeer eerst maar eens een set bij elkaar te krijgen. Mogelijk de Striker set. Maar hoe kom ik hier ook alweer aan? Anders ga ik doelloos vijanden slopen.

Mensen die mij kunnen vertellen wat ik op mn to-do-list kan zetten op dagelijke of wekelijkse basis?

En evt tips over een start build voordat ik een set compleet heb?

Ik zit trouwens al wel in world tier 5 na wat gear en wapens gekocht te hebben.
Even snel :
https://www.reddit.com/r/..._to_division_and_im_lost/
Notable ARs:

Lightweight M4. Best AR currently. Be sure to buy a blueprint, so you can craft an ideal gun anytime.

ACR. DPS is lower than M4, but superior handling makes it very easy to use.

Bullfrog. Exotic AR with very powerful talent. May be even more powerful than M4 at point blank, but weird handling makes it hard to use at medium-long distances.

Urban MDR. On paper this gun is the most powerful AR in the game. But it's semi-auto, so it's much less relaible than other ones. The best weapon for Sentry and Firecrest builds.

Warlord. Burst DPS is not very high, but damage resistance while shooting can be very good.

Caduseus. Not a very good AR by itself, but a decent support weapon for Electronics build.

Notable SMGs:

The House. The SMG. Evenbody's wet dream since 1.8 release. Highest DPS among all SMGs and in some cases highest DPS among all weapon.

MP5. Next best thing for those who are not lucky enough to obtain The House. MP7, AUG and Vector are close, but all three are crippled by low mag size.

Notable MMRs:

SVD. Best fast-firing MMR. On paper if has lower DPS than other MMRs, but it has very good handling, so you'd able to shoot very fast with it.

Devil and Heel. Most powerful semi-auto MMRs. Devil is better as normal (headshot-focused) MMR, Heel is better with Deadeye build. Handling is worse than SVD, but better than SCARs.

M700 Carbon. The best bolt-action MMR. Not much of a choice here.

Notable LMGs:

Big Alejandro. Overall best LMG that can be good with pretty much any build. Especially Lone Star.

MG5. Best non-exotic LMG. Again, Lone Star is recommended for it's reload speed is horrible.

Pakhan. Good LMG for PvE. Especially for solo. Doesn't require Lone Star to be effective.

Notable shotguns:

Showstopper. The only full-auto shotgun. Can a very good weapon by itself and can be excellent weapon to get Striker/Tactician stacks.

SASG-12. If you do not have Showstopper, use this. Be sure to look for Black Market or Tactical modification, regular SASG-12 lack underbarrel.

Notable sidearms:

Any fast-firing pistol with Coolheaded talent. Preferably someting with 15+ bullets in magazine and magazine mod slot.
Mods are easy. First of all: minor bonuses should all be damage-boosting one. Handling bonuses are worth using only if they are major ones, minor handling bonuses are simply too tiny. Best minor bonuses (in order of importance):

Scopes & Barrels: CHC+3.5% -> CHD+4% -> HSD+6%

Underbarrels: CHD+4% (others are pretty irrelevant)

Magazines: CHC+3.5% -> ROF+6.3% -> CHD+4%

For major bonuses you'd usually want the same CHC, CHD and HSD, but it's good to have others: range is good for Shotguns, accuracy is good for LMGs and MMRs, stability is good for everything, reaload speed is not so important, but okay for PvE.
check ook deze guides even :

https://www.reddit.com/r/...ch_what_you_need_to_know/

https://www.reddit.com/r/...t_items_.2F_weapon_guides

Er is nu ook de LWM4- blue print te koop. Absoluut deze week scoren dat gaat je een hoop opleveren!

Voor de rest gewoon de content spelen die je leuk vindt, samen in een groep of gewoon solo. Mijn ervaring is dat resistance spelen tot wave 15 oid je zeker elke run een paar classified gears stukken geeft. Maar door RNG kan het voor iedereen verschillend zijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Vergeet de open world bosses niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
12 exotics later, nog steeds geen House :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:15

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

GroeneThee schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:55:
[...]

Even snel :
https://www.reddit.com/r/..._to_division_and_im_lost/

[...]

check ook deze guides even :

https://www.reddit.com/r/...ch_what_you_need_to_know/

https://www.reddit.com/r/...t_items_.2F_weapon_guides

Er is nu ook de LWM4- blue print te koop. Absoluut deze week scoren dat gaat je een hoop opleveren!

Voor de rest gewoon de content spelen die je leuk vindt, samen in een groep of gewoon solo. Mijn ervaring is dat resistance spelen tot wave 15 oid je zeker elke run een paar classified gears stukken geeft. Maar door RNG kan het voor iedereen verschillend zijn :'(
Genoeg leesvoer, bedankt!
Ik ga het eens doornemen.

Als iemand zin heeft om wat samen te runnen, add me op xbox: WishmasterNLD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jirnsum
SinergyX schreef op maandag 12 februari 2018 @ 13:10:
12 exotics later, nog steeds geen House :(
12 en nu al je geduld kwijt? ;) Kan nog wel even duren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Jirnsum schreef op maandag 12 februari 2018 @ 15:31:
[...]

12 en nu al je geduld kwijt? ;) Kan nog wel even duren ;)
Van de ~80 runs inmiddels :/
Had van het weekend nog een group op Pier93 wat echt perfect ging, gewoon alles verzamelen tot wave 10 met maximale tijd op boss en scan, daarna alles dumpen in die case. Maar gewoon nonstop normal gear of gele zut, slechts 2x classified.

M'n stand tot heden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/coaNW1ghmo2pffS1tzEYCvCA/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chief-BE
Jirnsum schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:58:
Vergeet de open world bosses niet
Klopt, deze laten af en toe ook classy uitrusting en of exotisch vallen, maar meestal zijn het classy die men reeds al in bezit heeft zoals bij ons het geval is. ;) Maar het kan voor iedereen verschillend zijn zoals hier eerder is gemeld.
In ons geval zoeken wij classy maskers en die zijn precies zeldzaam, maar vroeg of laat gaan wij ze wel tegenkomen. :)
Even nu iets anders, ik heb een You-Tube video van MarcoStyle bekeken waar hij zijn visie heeft op de toekomst van The Division.

YouTube: The Division | Year 3 DLC or The Division 2? My Expectations & P...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.hAmBurgEr
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 24-08-2024
Ik wil The Division nog in de Ubisoft sale halen die zometeen afloopt, maar speel eigenlijk bijna alleen solo en heb geen headset. Is de game dan nog steeds leuk en speelbaar?

Ik hoop op een snelle respons zodat ik hem mogelijk nog in de sale kan kopen (60% korting op Gold Edition *zwijmel*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
mr.hAmBurgEr schreef op maandag 12 februari 2018 @ 23:08:
Ik wil The Division nog in de Ubisoft sale halen die zometeen afloopt, maar speel eigenlijk bijna alleen solo en heb geen headset. Is de game dan nog steeds leuk en speelbaar?

Ik hoop op een snelle respons zodat ik hem mogelijk nog in de sale kan kopen (60% korting op Gold Edition *zwijmel*)
Heb me uitstekend vermaakt met de SP/solo mode. en nog steeds :)
Pagina: 1 ... 41 ... 47 Laatste

Let op:
Dit topic is voor The Division deel 1 (uit 2016). Het grote The Division 2 (uit 2019) topic vindt je hier

Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen.

Tweakers zijn van nature behulpzaam en staan sterker in een groep(+300 agents). Om deel uit te maken van deze groep elite-Tweakers-agents, dien je het aanmeldformulier in te vullen. Bezoek vervolgens ons safehouse [#1] [#2] (via discord) voor hulp, slowchat, RA en vormen van party.