Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Jirnsum
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 18:32
quote:
Paulus07 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 23:12:
[...]

Heb me uitstekend vermaakt met de SP/solo mode. en nog steeds :)
Same dus doen!

Steam profiel UPlay JirnsumNL

• mr.hAmBurgEr
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 12-03-2018
Dank voor de snelle reacties Paulus en Jirnsum, dan ga ik hem nu kopen. Zin in!!!

• Cascade
  • Registratie: augustus 2006
  • Nu online
quote:
Dito. Zeer goed mee vermaakt. Sommige delen in de game moeten je liggen (Dark zone, maar die spanning heeft ook wel wat), sommige delen zijn lastig/ondoenlijk (Incursions), maar er is genoeg solo te doen.

• maurieske72
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 20:58
quote:
mr.hAmBurgEr schreef op maandag 12 februari 2018 @ 23:08:
Ik wil The Division nog in de Ubisoft sale halen die zometeen afloopt, maar speel eigenlijk bijna alleen solo en heb geen headset. Is de game dan nog steeds leuk en speelbaar?

Ik hoop op een snelle respons zodat ik hem mogelijk nog in de sale kan kopen (60% korting op Gold Edition *zwijmel*)
Ja gewoon doen.Ik speel altijd solo en heb er meer als 1000 uur inzitten in deze game.Vind het een heerlijke game,nog steeds.

• Bieren89
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 31-08 14:16
Ja solo is het zeker te doen. Vindt het dan zelfs beetje makkelijker dan met een groep spelen.(speel nu ongeveer een week)

En eenmaal lvl 30 komt er heelveel ineens op je af vond ik.

• LordKnox
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 20-09 10:19

LordKnox

Opperbaas.

Solo is zeker goed te doen maar ik vind de meerwaarde van een groep wel aanwezig. Niet alleen voor meer loot (want je kunt delen) of vanwege het feit dat je kunt combineren (healer met tank en dps) maar vooral vanwege de fun. Afgelopen zondag Pier93 gedaan met matchmaking. Drie randoms waaronder een Kroaat, een Pool en een Zuid Afrikaan. Vier uur lange dikke lol gehad. Iedereen wist wat die moest doen, dus farmen ging heerlijk. Iedereen deelde alles wat die niet kon gebruiken. Niemand stal snel iets wat je aan een ander wilde geven. Maar we hebben vooral veel gelachen. Domme verhalen vertellen over jezelf, grappen maken over de andere landen. Gewoon lekker relax farmen.

Ik vind de base game (alles tot aan de laatste missie) alleen maar handig als solo. Met een groep wordt het pas interessanter als je Incursions of Resistance wil gaan doen.

LordKnox wijzigde deze reactie 13-02-2018 09:59 (11%)

• Bieren89
Vanaf welk gear lvl kan je het beste de sets beginnen bijhouden? Zit nu op 274.

Iemand ook beter idee waar je een handgun kunt vinde vindt niks hoger dan 220 en nog nooit 1 uit een kist gehad :(.

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

quote:
Bieren89 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:40:
Vanaf welk gear lvl kan je het beste de sets beginnen bijhouden? Zit nu op 274.

Iemand ook beter idee waar je een handgun kunt vinde vindt niks hoger dan 220 en nog nooit 1 uit een kist gehad :(.
Als je genoeg phoenix credits hebt, kun je in Camp Clinton nu een Lightweight M4-blueprint halen. Dat is (IMHO) de beste AR van dit moment.

• Bieren89
quote:
LordKnox schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:44:
[...]

Als je genoeg phoenix credits hebt, kun je in Camp Clinton nu een Lightweight M4-blueprint halen. Dat is (IMHO) de beste AR van dit moment.
Nee heb ik nog niet :) nog maar net lvl 30gehaald eergisteren.

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 22:06
quote:
LordKnox schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 09:58:
Solo is zeker goed te doen maar ik vind de meerwaarde van een groep wel aanwezig. Niet alleen voor meer loot (want je kunt delen) of vanwege het feit dat je kunt combineren (healer met tank en dps) maar vooral vanwege de fun. Afgelopen zondag Pier93 gedaan met matchmaking. Drie randoms waaronder een Kroaat, een Pool en een Zuid Afrikaan. Vier uur lange dikke lol gehad. Iedereen wist wat die moest doen, dus farmen ging heerlijk. Iedereen deelde alles wat die niet kon gebruiken. Niemand stal snel iets wat je aan een ander wilde geven. Maar we hebben vooral veel gelachen. Domme verhalen vertellen over jezelf, grappen maken over de andere landen. Gewoon lekker relax farmen.

Ik vind de base game (alles tot aan de laatste missie) alleen maar handig als solo. Met een groep wordt het pas interessanter als je Incursions of Resistance wil gaan doen.
1 element wat ik enorm mis tov de PC versie, chat. Op console ben je aangewezen op of ingame voicechat, iemand z'n GT opzoeken en een bericht sturen, of met beetje emotes en schieten je doel duidelijk maken :P

Pier93 wordt wel steeds 'logischer' voor veel mensen, althans de tactiek om door te gaan naar ieder geval wave 10. Alleen die wave erna met die gasten die nonstop healstations neerzetten, echt goeie methode daartegen heb ik nog niet gevonden (ik speel D3 set, tank die shield gasten en zorg dat ze omdraaien :P).

Maar volgende punt waar ik nu begin tegen aan te lopen, dubbele classifieds :( Nog steeds geen set vol, maar laatste 6 pier93 runs waren exotics die ik al had en 3x classified die ik al had.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Bieren89
quote:
SinergyX schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 17:11:
[...]

1 element wat ik enorm mis tov de PC versie, chat. Op console ben je aangewezen op of ingame voicechat, iemand z'n GT opzoeken en een bericht sturen, of met beetje emotes en schieten je doel duidelijk maken :P

Pier93 wordt wel steeds 'logischer' voor veel mensen, althans de tactiek om door te gaan naar ieder geval wave 10. Alleen die wave erna met die gasten die nonstop healstations neerzetten, echt goeie methode daartegen heb ik nog niet gevonden (ik speel D3 set, tank die shield gasten en zorg dat ze omdraaien :P).

Maar volgende punt waar ik nu begin tegen aan te lopen, dubbele classifieds :( Nog steeds geen set vol, maar laatste 6 pier93 runs waren exotics die ik al had en 3x classified die ik al had.
Hoe herken je eigelijk een classified set tegenover een gwne set?

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

quote:
Bieren89 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 19:02:
[...]

Hoe herken je eigelijk een classified set tegenover een gwne set?
De classified hebben een envelop-achtig-icoon in het groene gedeelte staan.
Hieronder een voorbeeld van mijn gear set. HEt slotje geeft aan dat ik hem ge-favorite heb en dus niet kan deconstructen. Daaronder het classified-icoon.

Overigens. Ieamand zin om een Survival te spelen?

• agoNITE
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 16:36
@Nieuwe spelers. Check ook even de Rewards vendor in de Base of Operations (bij binnenkomst links). Hier kun je wat Phoenix credits en Dark Zone sleutels enzo vinden.

En in Uplay onder the Division kun je nog meer rewards unlocken.

• dabelg
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 20-09 21:47
quote:
SinergyX schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 17:11:
[...]

. Alleen die wave erna met die gasten die nonstop healstations neerzetten, echt goeie methode daartegen heb ik nog niet gevonden (ik speel D3 set, tank die shield gasten en zorg dat ze omdraaien :P).
je weet dat als je op de healingzak schiet (niet kapot schiet) de healer de zak komt repairen ? waardoor dit een easy kill is met 4 . dit is ook hoe je die ronde speelt healers respawnen heel veel wil je dus veel SHO zorg dat je zeker striker in je team hebt die al die healers snel killed voor je de 2de boss moet neerleggen

dabelg wijzigde deze reactie 15-02-2018 07:14 (17%)

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• WishmasterNL
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 21:40

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Heeft er iemand misschien een leuke build?

Ik speel nu Firecrest, Maar ik merk gewoon dat ik nog steeds weinig dmg doe en heel snel dood ben.
Ik heb dan ook niet echt de beste wapens etc, maar iets meer dmg zou leuk zijn.

Iemand misschien een build die leuke dmg doet ( hoeft niet over de top ) en wat klappen kan incasseren?
Niet dat ik na 2 hits al dood ben.

Ik kan zelf weinig vinden op oa youtube. Want bijna alle builds gaan over classified sets. En dat heb ik gewoonweg niet.

Ook merk ik dat ik met mijn M4 erg snel door mijn ammo heen ben. Niet altijd ideaal als je weinig kan restocken. Misschien tips voor wapens? AR of evt SMG waar ik me op kan focussen?

BTO 17CL47 | i7-3610qm | Nvidia GTX680m 4GB gddr5 | 256GB Samsung 830serie SSD | 1080P scherm | 8GB 1600mhz ddr3 | win 10 Pro 64bit

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

quote:
WishmasterNL schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:46:

Ik speel nu Firecrest, Maar ik merk gewoon dat ik nog steeds weinig dmg doe en heel snel dood ben.

Iemand misschien een build die leuke dmg doet ( hoeft niet over de top ) en wat klappen kan incasseren?

Ik kan zelf weinig vinden op oa youtube. Want bijna alle builds gaan over classified sets. En dat heb ik gewoonweg niet.

Ook merk ik dat ik met mijn M4 erg snel door mijn ammo heen ben. Niet altijd ideaal als je weinig kan restocken. Misschien tips voor wapens? AR of evt SMG waar ik me op kan focussen?
Qua build zou je kunnen gaan voor Striker, Deadeye of Predators Mark.
Bij Striker bouw je extra damage op met elke hit. Deadeye weet ik zo even niet, want die gebruik ik zelf niet. Bij Predators Mark krijgt de vijand 50% bleeding als je deze 10 keer raakt zonder te switchen van target.

Qua wapens zou ik voor een lightweight M4 gaan (blueprint is nu te koop in Camp Clinton) en een MP5, zolang je nog geen exotic hebt. Wapens is natuurlijk heel erg afhankelijk van je speelstijl. Sommigen zweren bij shotguns met LMG, andere gaan voor snipers, weer anderen (de meeste denk ik) voor de AR+SMG-combo.

Als je snel door je ammo heen bent, kun je ook 2x Lone Star gebruiken. Volgens mij heeft die op die combinatie +100% ammo.

LordKnox wijzigde deze reactie 15-02-2018 11:02 (11%)

• WishmasterNL

WishmasterNL

quote:
LordKnox schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:01:
[...]

Qua build zou je kunnen gaan voor Striker, Deadeye of Predators Mark.
Bij Striker bouw je extra damage op met elke hit. Deadeye weet ik zo even niet, want die gebruik ik zelf niet. Bij Predators Mark krijgt de vijand 50% bleeding als je deze 10 keer raakt zonder te switchen van target.

Qua wapens zou ik voor een lightweight M4 gaan (blueprint is nu te koop in Camp Clinton) en een MP5, zolang je nog geen exotic hebt. Wapens is natuurlijk heel erg afhankelijk van je speelstijl. Sommigen zweren bij shotguns met LMG, andere gaan voor snipers, weer anderen (de meeste denk ik) voor de AR+SMG-combo.

Als je snel door je ammo heen bent, kun je ook 2x Lone Star gebruiken. Volgens mij heeft die op die combinatie +100% ammo.
Ik zal dan eerst eens Phoenix credits moeten gaan farmen om hem uberhaupt te kunne kopen.

Maar is Striker ook te combineren met een andere set?
Dus 4 stukjes Striker met 2 andere?

Helaas heb ik best veel set pieces, maar vooral Striker mis ik er een hoop.

BTO 17CL47 | i7-3610qm | Nvidia GTX680m 4GB gddr5 | 256GB Samsung 830serie SSD | 1080P scherm | 8GB 1600mhz ddr3 | win 10 Pro 64bit

• GroeneThee
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 20:59
quote:
WishmasterNL schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:46:

Firecrest is ook een build die leunt op een hoog Electronics waarde. Hoe hoger hoe meer damage. Dat gaat, als je het goed wilt doen, ten koste van
Firearms of Stamina.
quote:
Speel je voornamelijk PVE of ook PVP (in bijv de DZ)?
quote:
Wat is je speelstijl, maak je veel gebruik van cover? Of loop je liever naar een NPC/speler toe en probeer je alleen maar te "face-tanken"?
Want daar hangt een build voor jou van af, wat past bij je, je speelstijl en je doelen. Staar je niet blind op een bepaalde gear set of zelfs op classifieds. Maar omschrijf eens wat wat je wil, wat je speelt en welke stukken je nu al bijvoorbeeld hebt.
quote:
WishmasterNL schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:24:
[...]

Ik zal dan eerst eens Phoenix credits moeten gaan farmen om hem uberhaupt te kunne kopen.
Daily of weekly HVT missies doen. Incursions leveren ook een hoop BirdBux op. Weet niet op welk platform je speelt maar probeer anders eens met wat mensen samen te spelen als je nog niet in staat bent om dit deze week voor elkaar te krijgen. De LWM4 blueprint is zo'n beetje een must have. Als je op de PC speelt, wil ik vanavond wel even online komen en je wat helpen.
quote:
Maar is Striker ook te combineren met een andere set?
Dus 4 stukjes Striker met 2 andere?

Helaas heb ik best veel set pieces, maar vooral Striker mis ik er een hoop.
Yuurlijk ... alles is te combineren. Ben je al in het bezit van een Ninja Messenger bag?

Nog wat leesvoer :
https://www.reddit.com/r/...t_items_.2F_weapon_guides

Kijk ook hier eens:
https://division-builds.com/

GroeneThee wijzigde deze reactie 15-02-2018 12:00 (42%)

• WishmasterNL

WishmasterNL

quote:
GroeneThee schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:37:
[...]

Daily of weekly HVT missies doen. Incursions leveren ook een hoop BirdBux op. Weet niet op welk platform je speelt maar probeer anders eens met wat mensen samen te spelen als je nog niet in staat bent om dit deze week voor elkaar te krijgen. De LWM4 is zo'n beetje een must have.

[...]

Yuurlijk ... alles is te combineren. Ben je al in het bezit van een Ninja Messenger bag?

Nog wat leesvoer :
https://www.reddit.com/r/...t_items_.2F_weapon_guides

Kijk ook hier eens:
https://division-builds.com/
Ik ga me weer even verder inlezen.

Ik speel vooral PvE. Dit vind ik het leukste.
Ik heb nu ongeveer de volgende stats (uit mn hoofd):
Firepower: 230K (4984)
Toughness: 365K (4748)
Skill Power: 175K (4796)

Ik probeer wel redelijk in cover te blijven. Maar soms ook gewoon Face-to-Face als er nog 1 of 2 enemies rondlopen.

De stukken die ik nu heb weet ik niet uit mn hoofd. Dat kan ik pas eind van de middag/begin van de avond weer zien als ik inlog.

Ik denk dat het voor mij vanavond zaak word om de benodigde Phoenix Credits bij elkaar te krijgen om de blueprint LWM4 te kunnen kopen. Deze kan ik halen in Camp Clinton, right? Geen idee of ik die al vrijgespeeld heb. Volgens mij niet. Ben pas sinds maandag weer begonnen na een hele lange tijd afwezig te zijn geweest. En ben vooral in Underground gedoken.

Ik speel trouwens op de Xbox. ID: WishmasterNLD

WishmasterNL wijzigde deze reactie 15-02-2018 12:07 (33%)

• GroeneThee
quote:
WishmasterNL schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:00:
[...]

Ik ga me weer even verder inlezen.

Ik speel vooral PvE. Dit vind ik het leukste.
Ik heb nu ongeveer de volgende stats (uit mn hoofd):
Firepower: 230K
Toughness: 365K
Skill Power: 175K

Ik probeer wel redelijk in cover te blijven. Maar soms ook gewoon Face-to-Face als er nog 1 of 2 enemies rondlopen.

De stukken die ik nu heb weet ik niet uit mn hoofd. Dat kan ik pas eind van de middag/begin van de avond weer zien als ik inlog.

Ik speel trouwens op de Xbox. ID: WishmasterNLD
De waardes van Firearms, Stamina en Electronics zijn beter om te geven. Deze waarden bepalen ook of je een bepaald talent op je wapen activeert of niet. XBOX... das dan weer jammer ;)

• WishmasterNL

WishmasterNL

quote:
GroeneThee schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:06:
[...]

De waardes van Firearms, Stamina en Electronics zijn beter om te geven. Deze waarden bepalen ook of je een bepaald talent op je wapen activeert of niet. XBOX... das dan weer jammer ;)
Ik heb mijn post iets aangepast hierboven en de waardes toegevoegd.

Verder heb ik al wel wat exotic weapons. De Caduceus met Capable en Ferocious.
En de Historian. Ben de talents even kwijt.

• dabelg
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 20-09 21:47
quote:
WishmasterNL schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:09:
[...]

Ik heb mijn post iets aangepast hierboven en de waardes toegevoegd.

Verder heb ik al wel wat exotic weapons. De Caduceus met Capable en Ferocious.
En de Historian. Ben de talents even kwijt.
aan je waardes te zien wil je gaan voor een verdeling van je punten.

dit is wat ik niet zou aanraden in 1.8

ofwel combineer je firearms met stam
ofwel combineer je electronics met stam

die electronics met stam zijn support roles (reclaimer,tactician firecrest,...) zijn andere speelwijze maar daarom niet minder kills hier moet je de kills hebben van je skills (turret, seekermines, sticky,)

een goeie 6pc tactician build heb je constant skills

reclaimer is een 100% support build als ik reclaimer speel zorg ik samen met mijn cardusious exotic dat het team bijna niets voelt, grote healing zak + reviveshot & talent dat je bij revive 20% minder cooldown hebt kan je eigenlijk je team constant healen

maar ja je moet je eigenspeelstijl ontwikkelen (ik wissel veel maakt het spel wel leuker

DZ is anders dit is momenteel puur hit DMG en stam builds (striker,nomad(kan je 4 levens geven),pred)

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• WishmasterNL

WishmasterNL

quote:
dabelg schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:51:
[...]

aan je waardes te zien wil je gaan voor een verdeling van je punten.

dit is wat ik niet zou aanraden in 1.8

ofwel combineer je firearms met stam
ofwel combineer je electronics met stam

die electronics met stam zijn support roles (reclaimer,tactician firecrest,...) zijn andere speelwijze maar daarom niet minder kills hier moet je de kills hebben van je skills (turret, seekermines, sticky,)

een goeie 6pc tactician build heb je constant skills

reclaimer is een 100% support build als ik reclaimer speel zorg ik samen met mijn cardusious exotic dat het team bijna niets voelt, grote healing zak + reviveshot & talent dat je bij revive 20% minder cooldown hebt kan je eigenlijk je team constant healen

maar ja je moet je eigenspeelstijl ontwikkelen (ik wissel veel maakt het spel wel leuker

DZ is anders dit is momenteel puur hit DMG en stam builds (striker,nomad(kan je 4 levens geven),pred)
Ik heb vooral de waardes verdeeld om de talents vrij te spelen van mijn wapens. Maar ik denk dat ik meer richting een build moet waarin ik minder afhankelijk ben van skills.
Dus firearms en stamina? Maar welke set.

Ik gebruik nu de firecrest set omdat ik die als eerste compleet had.

Evt als 2e build een support build.

Edit: Ik zie net dat ik 705 Phoenix Credits heb. Betekend dat ik er nog 377 nodig heb vanavond. Geen idee of dit in redelijke tijd haalbaar is? En wat het beste te doen? Speel zelf graag Underground.

WishmasterNL wijzigde deze reactie 15-02-2018 15:05 (8%)

• GroeneThee
quote:
WishmasterNL schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:56:
[...]

Ik heb vooral de waardes verdeeld om de talents vrij te spelen van mijn wapens. Maar ik denk dat ik meer richting een build moet waarin ik minder afhankelijk ben van skills.
Dus firearms en stamina? Maar welke set.
beetje afhankelijk wat je hebt.Lees anders even de links doior die ik hierboven heb gegeven. Hier staat echt meer dan genoeg info in om zelf tot een goede build te komen en waar op te letten. Wij weten niet precies welke stukken gear je hebt, dus dat is lastig advies geven. Maar wat DaBelg zegt; als je meer richting een dps build wil dan zou ik ca 4ooo stamina doen en de rest allemaal stoppen in firearms. Electronics gewoon negeren en zelf gaan voor talenten die je kan unlocken die aanvullend zijn om je build.
Een mooi overzicht : https://i.imgur.com/PQR9dLI.png
quote:
Edit: Ik zie net dat ik 705 Phoenix Credits heb. Betekend dat ik er nog 377 nodig heb vanavond. Geen idee of dit in redelijke tijd haalbaar is? En wat het beste te doen? Speel zelf graag Underground.
Dat is prima te doen, geloof dat een incursion je al 350 phoenix creds geeft.

• WishmasterNL

WishmasterNL

quote:
GroeneThee schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 17:14:
[...]

beetje afhankelijk wat je hebt.Lees anders even de links doior die ik hierboven heb gegeven. Hier staat echt meer dan genoeg info in om zelf tot een goede build te komen en waar op te letten. Wij weten niet precies welke stukken gear je hebt, dus dat is lastig advies geven. Maar wat DaBelg zegt; als je meer richting een dps build wil dan zou ik ca 4ooo stamina doen en de rest allemaal stoppen in firearms. Electronics gewoon negeren en zelf gaan voor talenten die je kan unlocken die aanvullend zijn om je build.
Een mooi overzicht : https://i.imgur.com/PQR9dLI.png

[...]

Dat is prima te doen, geloof dat een incursion je al 350 phoenix creds geeft.
Zit nu op 1054 credits. Dus dat ga ik wel halen vandaag.
Straks nog even wat proberen qua build.

In ieder geval bedankt tot zo ver!

Edit: Zojuist de blueprint gehaald en M4's gemaakt.
De beste tot nu toe is er eentje met Destructive, Dominant en in de free slot Ferocious.
en +20% Enemy Armor Damage.

Ik hou het hier wel even bij.

WishmasterNL wijzigde deze reactie 15-02-2018 18:00 (9%)

• GroeneThee
quote:
WishmasterNL schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 17:22:
[...]

De beste tot nu toe is er eentje met Destructive, Dominant en in de free slot Ferocious.

Voor PVE dominant re-rollen (recalibreren) naar deadly. Dan heb je een prima wapen. Later zou je 'm ook kunnen optimaliseren.

GroeneThee wijzigde deze reactie 15-02-2018 18:33 (3%)

• WishmasterNL

WishmasterNL

quote:
GroeneThee schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 18:32:
[...]

Voor PVE dominant re-rollen (recalibreren) naar deadly. Dan heb je een prima wapen. Later zou je 'm ook kunnen optimaliseren.
Eerst maar eens kijken of ik deadly er op kan rollen. Daarna optimaliseren. Eventueel kan ik er nog een paar maken en hopen op de 3 talents samen. Maar ik denk dat dat veel langer gaat duren.

• GroeneThee
quote:
WishmasterNL schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 18:45:
[...]

Eerst maar eens kijken of ik deadly er op kan rollen. Daarna optimaliseren. Eventueel kan ik er nog een paar maken en hopen op de 3 talents samen. Maar ik denk dat dat veel langer gaat duren.
Tsja als RNGesus je gunstig gezind is hoeft het je niet veel tijd te kosten. :9
Maar deadly re-rollen gaat denk ik sneller al kost dat wel weer Phoenix credits.

Zijn er vanavond nog mensen (PC) online?

• chief-BE
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 04-09 20:26
quote:
GroeneThee schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 18:52:
[...]
Zijn er vanavond nog mensen (PC) online?
Jawel, chief.be en killyou.... NL, alle twee op de pc versie. ;)

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

Ik ben vanavond ook wel even online. Zal iets later zijn dan normaal (rond 21:00/22:00).

• mr.hAmBurgEr
Ik heb eerder gevraagd of ik The Division moest kopen als ik alleen maar solo speel, door snelle reacties van enkelen van jullie heb ik dit maar gedaan en ik wil hen hiervoor even ontzettend bedanken, heel veel plezier in het spel so far... grazie!!!

• Phaex
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 19-09 10:42
De game en season pass staan allemaal -60% op steam dit weekend .. handig als je bepaalde uitbreidingen nog niet moest hebben.

Indien iemand nog eens graag wilt samen spelen.. voeg me gerust toe: Phaex87 @uplay :)

• mr.hAmBurgEr
quote:
Phaex schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 10:31:
De game en season pass staan allemaal -60% op steam dit weekend .. handig als je bepaalde uitbreidingen nog niet moest hebben.

Indien iemand nog eens graag wilt samen spelen.. voeg me gerust toe: Phaex87 @uplay :)
Heb vorig weekend in de Ubisoft sale van Microsoft (Xbox one) de Gold Edition gekocht... heb dus alle uitbreidingen al :P

• Wee Man
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 17:06
Ik heb recently deze game aangeschaft en het bevalt me tot nu toe uitstekend. Mijn eerste toon is level 16 op het moment en door mijn gaming buddies de trial te laten zien heb ik hen kunnen overtuigen om het spel ook te halen. Lekker levelen en door NYC dwalen.

Vanwege de aanbieding lijkt de season pass me interessant. Heb ik er wat aan tijdens het levelen of is het endgame only?

• agoNITE
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 16:36
quote:
WishmasterNL schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 17:22:
[...]

Geen idee hoe de rest van je build er uitziet. Maar ipv Deadly, zou je Responsive kunnen rollen ipv Dominant. Als je vaak binnen 10 meter afstand van de vijand bent, is 10% damage beter dan 15% Critical Hit Damage.

15% extra Crit damage lijkt fijn, maar op een AR heb je over het algemeen een lage Crit chance.

• Jirnsum
quote:
Wee Man schreef op maandag 19 februari 2018 @ 02:41:
Ik heb recently deze game aangeschaft en het bevalt me tot nu toe uitstekend. Mijn eerste toon is level 16 op het moment en door mijn gaming buddies de trial te laten zien heb ik hen kunnen overtuigen om het spel ook te halen. Lekker levelen en door NYC dwalen.

Vanwege de aanbieding lijkt de season pass me interessant. Heb ik er wat aan tijdens het levelen of is het endgame only?
de pass doet bij mijn weten niets om je story te veranderen. ik weet eerlijk gezegd niet of je onder lvl 30 toegang hebt tot de modi die de pass toevoegt (was al lvl 30 toen die uitkwamen). Ik vind survival in ieder geval een briljante toevoeging dus zou m zeker aanraden

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

quote:
Wee Man schreef op maandag 19 februari 2018 @ 02:41:

Alleen helemaal in het begin biedt de season pass wat meerwaarde, want dan krijg je lvl4 backpacks. Maar daarna is het vooral cosmetisch of DLC buiten de story line. De survival zou je al vroeg aan kunnen beginnen, die is niet afhankelijk van je huidige level. Die speel ik momenteel vrij veel (solo helaas). Daarnaast is Resistance ontzettend handig om te farmen maar dan moet je (IMHO) wel een lvl30 goede build hebben.

• SinergyX
Van het weekend voor het eerst survival weten te halen, extraction opgestart, komen er freaking 3 hunters :/ Toch wel een grote desillusie dat ze zulke NPC's aan het einde er neerzetten.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

quote:
SinergyX schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:40:
Van het weekend voor het eerst survival weten te halen, extraction opgestart, komen er freaking 3 hunters :/ Toch wel een grote desillusie dat ze zulke NPC's aan het einde er neerzetten.
Drie? Was je met een groep van 3 mensen dan? Normaliter komt er 1 hunter per persoon op de extraction site. Had je wel filmpjes gekeken van andere mensen voordat je Survival inging. Daar kwam dit fenomeen namelijk wel naar voren. De Hunters is juist een geweldige toevoeging aan de game. De reguliere NPC's zijn veel te simpel neer te krijgen zolang je genoeg kogels hebt. De Hunters daarentegen zijn echt dodelijk en je moet tactieken gebruiken om ze neer te krijgen. Tip: Shock nades/Shock turrets.

• luckyjan
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 14:50
quote:
Jirnsum schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:03:
[...]

de pass doet bij mijn weten niets om je story te veranderen. ik weet eerlijk gezegd niet of je onder lvl 30 toegang hebt tot de modi die de pass toevoegt (was al lvl 30 toen die uitkwamen). Ik vind survival in ieder geval een briljante toevoeging dus zou m zeker aanraden
Ik speel heel veel Last Stand en daarvoor moet je ook de pass hebben (of als losse uitbreiding kopen)

Deze week een M700 Carbon sniper gun te koop bij de Meat Locker savehouse met Deadly, Prepared en Elevated en hoge stats. Die zie je niet vaak zo (eigenlijk nog nooit gezien met deze talents ;) )
Perfect voor o.a. een Deadeye build.

• NoCarrier
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 16-09 20:18
quote:
Ik heb het wel eens meegemaakt dat ik opgewacht werd door 5 hunters. Hunters die niet gedood worden blijven zitten, dus dat is het risico als je de tijd neemt in de DZ. Ik heb me toen voorgenomen om altijd even te pulsen voordat ik aan een extraction begin.

Maak het jezelf ook wat gemakkelijker door de extraction point in Bryant Park te gebruiken. Aan de rand van dat park staat een laboratorium van twee verdiepingen, en vanaf het balkon kan je de hunters goed onder vuur nemen. Het kruispunt is vrij open en een redelijk alternatief. De parkeergarage is het moeilijkst. Deze locatie is volgebouwd en onoverzichtelijk, en je loopt daar veel te veel kans op een bijl in je harses.

• Jirnsum
quote:
NoCarrier schreef op maandag 19 februari 2018 @ 10:38:
[...]

Ik heb het wel eens meegemaakt dat ik opgewacht werd door 5 hunters. Hunters die niet gedood worden blijven zitten, dus dat is het risico als je de tijd neemt in de DZ. Ik heb me toen voorgenomen om altijd even te pulsen voordat ik aan een extraction begin.

Maak het jezelf ook wat gemakkelijker door de extraction point in Bryant Park te gebruiken. Aan de rand van dat park staat een laboratorium van twee verdiepingen, en vanaf het balkon kan je de hunters goed onder vuur nemen. Het kruispunt is vrij open en een redelijk alternatief. De parkeergarage is het moeilijkst. Deze locatie is volgebouwd en onoverzichtelijk, en je loopt daar veel te veel kans op een bijl in je harses.
Het platform naast Kalkesse sports is ook een goede. Met een SVD de hunters van dak parkeergarage knallen, abseilen en bij dak oprennen dan haal je de heli net

• Glorix Jim
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 20-09 16:48
quote:
NoCarrier schreef op maandag 19 februari 2018 @ 10:38:
[...]

Parkeer garage is juist vrij eenvoudig, je extract rent naar beneden via de bouw stellage, steekt de straat over en abseil naar boven om vanaf daar met een m44 de hunter(s) uit te schakelen :)

• BlaSfem0n
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 20-09 14:01

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Survival is best leuk, maar ofwel rush je keihard naar de goede spots voor gear, ofwel speel je erg traag en moet je overal passeren in de hoop wat te vinden. Ik heb persoonlijk maar een paar keer succesvol kunnen extracten, en met die paar caches in de DZ geloot, niet echt de moeite als je het voor de gear zou willen doen.
Het is gewoonweg een gans andere ervaring.
De Underground DLC vind ik veel beter én het is een goede plek om voor gear te grinden solo. Resistance is beter voor in groep.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

• maurieske72
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 20:58
quote:
Die andere 2 hunters die erbij kwamen kan ook zijn dat er 2 gasten bij jou in de buurt waren tijdens jou extraction,je krijgt die hunters van hun ook dan en vaak gaan die 2 gasten weg zodat jij met de hunters zit opgescheept van hun ;)
Ik heb zelf al een paar keer gehad dat er geen hunter kwam tijdens mijn extraction,was wel heel easy toen.

• Wee Man
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 17:06
De level 4 backpacks zijn wel interessant voor de nieuwe toon die ik heb aangemaakt om met mijn buddies te spelen. Dat de rest van de uitbreidingen voornamelijk endgame is vind ik best, heb geen haast om daar te komen maar die korting is wel mooi meegenomen :)

• tha_crazy
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 19:47

tha_crazy

Mafketel

Zo, in de sale The Division weer eens opgepikt, maar deze keer voor de PC.
Gelijk met alle DLC erbij, 36 euro. Geen slechte deal.

Maar, er is wel gigantisch veel veranderd sinds de laaste keer dat ik speelde, toen kwam net de 2e incursion uit.
Ondertussen weer level 30, de daily's weer gedaan, maar ben nu wel even het spoor bijster hoe ik mijn gear score naar T2 ga krijgen, ik ben geen fan van de DZ, zeker solo niet, en incursions kan ik niet doen.

HVT's ga ik zo eens uitproberen in ieder geval (en moet nog even de laatste wings upgraden)

• GroeneThee
quote:
tha_crazy schreef op maandag 19 februari 2018 @ 19:33:
Zo, in de sale The Division weer eens opgepikt, maar deze keer voor de PC.
Gelijk met alle DLC erbij, 36 euro. Geen slechte deal.

Maar, er is wel gigantisch veel veranderd sinds de laaste keer dat ik speelde, toen kwam net de 2e incursion uit.
Ondertussen weer level 30, de daily's weer gedaan, maar ben nu wel even het spoor bijster hoe ik mijn gear score naar T2 ga krijgen, ik ben geen fan van de DZ, zeker solo niet, en incursions kan ik niet doen.

HVT's ga ik zo eens uitproberen in ieder geval (en moet nog even de laatste wings upgraden)
Voeg mij anders maar een keer toe, loop je gewoon een avondje mee. Vaak zijn de classifieds al in het bezit dus dan krijg je die van de rest. Dan gaat het best snel :)

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

quote:
GroeneThee schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:24:
[...]

Voeg mij anders maar een keer toe, loop je gewoon een avondje mee. Vaak zijn de classifieds al in het bezit dus dan krijg je die van de rest. Dan gaat het best snel :)
Zal ik vanavond eens even doen :)
gisteren nog wel even solo de underground verkend, tot ik ineens een invite kreeg van een andere groep 270+ ilvl
Toen ging het ineens hard met mijn gear en zit nu zelf rond de 250 _O-

Ook al even solo Carrier gedaan, dat was ook wel erg leuk :P

tha_crazy wijzigde deze reactie 20-02-2018 09:23 (6%)

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

quote:
tha_crazy schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:22:
[...]

gisteren nog wel even solo de underground verkend, tot ik ineens een invite kreeg van een andere groep 270+ ilvl
Toen ging het ineens hard met mijn gear en zit nu zelf rond de 250 _O-

Ook al even solo Carrier gedaan, dat was ook wel erg leuk :P
Als je wil farmen, zouden we samen Resistance kunnen doen. Dat is (IMHO) de makkelijkste route naar goede gear. Voeg me maar toe op UPlay: Fifteen. (met de punt erachter dus ;))

• Phaex
quote:
LordKnox schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:35:
[...]

Als je wil farmen, zouden we samen Resistance kunnen doen. Dat is (IMHO) de makkelijkste route naar goede gear. Voeg me maar toe op UPlay: Fifteen. (met de punt erachter dus ;))
Mag ik ook meedoen? :P
Ik zit wel nog maar op world tier 4, mijn gear is nog niet zo goed.

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

quote:
Phaex schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:40:
[...]

Mag ik ook meedoen? :P
Ik zit wel nog maar op world tier 4, mijn gear is nog niet zo goed.
The more the merrier, toch? :*)

Gisteren overigens weer een dom Survival-momentje. Ik was een beetje aan het stoeien met het opnemen van gameplay. Daar gebruik ik nu OBS voor maar die zorgt voor framedrops op de drukke momenten. Meestal als er meerdere NPC's op mij schieten. Dus toen ik de DZ inging had ik al mijn medkits gebruikt. Tijdens het roamen kwam ik enkele fatties tegen Idie flamers waarvan je de zijtasjes moet knallen) waaronder een named enemy. Ik kon ze naar een specifieke plek toelokken om ze daarna vanaf een hoger gelegen platform neer te schieten. Totdat de named enemy als laatste overbleef en deze besloot granaatjes te gaan gooien. De eerste drie kon ik nog aan maar bij de vierde was het alweer gedaan. 45 minuten gespeeld, geen extraction. Ik vind de Survival heerlijk. Je moet veel beter na gaan denken over je loot en hoe je vijanden aan wil. In de Resistance of UG loop ik ze soms straal voorbij omdat ik OP ben t.o.v. van hen. Maar in Survival is dat gewoonweg geen optie.

LordKnox wijzigde deze reactie 20-02-2018 10:53 (66%)

• 637806
  • Registratie: september 2019
  • Niet online
Ik zou dit game terug willen oppikken. Maar heb nog steeds de oldschool versie van bij release.

Is er ergens een up to speed guide ? :(
Ik heb gespeeld ten tijde van toen de DZ nog bagger was.. ( laat ons zeggen 2 jaar misschien zelfs als 2,5 jaar geleden... )

edit: gevonden :)

https://docs.google.com/d...GqCM_6BUkYxjUWlxYcak/edit

https://www.reddit.com/r/...ew_and_returning_players/

Is het main channel discord of TS ? Ik zal vanavond wel even online zijn :)

637806 wijzigde deze reactie 20-02-2018 11:35 (35%)

• Paulus07
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
In het weekend denk weer de game verder spelen. Perfecte weer er dan voor :P https://www.ed.nl/binnenl...skoud-10-graden~ae4defb0/

http://www.aquablog.nl | Alles over aquascaping

• GroeneThee
quote:
H3LLY schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:20:
Ik zou dit game terug willen oppikken. Maar heb nog steeds de oldschool versie van bij release.

Is het main channel discord of TS ? Ik zal vanavond wel even online zijn :)
quote:
LordKnox schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:44:
[...]

quote:
[...]

Voeg me maar toe op UPlay: Fifteen. (met de punt erachter dus ;))
quote:
tha_crazy schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:22:
[...]

We kunnen dan discord weer gaan bevolken, zie onderaan de pagina. d:)b

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

quote:
GroeneThee schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:49:
[...]

[...]

[...]

[...]

We kunnen dan discord weer gaan bevolken, zie onderaan de pagina. d:)b
Kan m'n vriendin weer klagen dat ik mn mond niet houd tijdens het gamen :P
quote:
[...]

Zal ik vanavond ook even doen :)

• 637806
  • Niet online
discord link 2 is broken :(

• Korkss
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 20:40
Wauw...
ik heb deze game vanaf release flink gespeeld, ondanks de vele bugs en glitches etc toen nog. Daardoor ook afgehaakt, maar zie nu hier dat het nog steeds gespeeld wordt!
Hoe is het nu met de game gesteld? Darkzone al verbeterd? En heeft het nog nut om weer te beginnen? Zal dan wel ziek achterlopen.
Vond deze game altijd wel leuk, alleen door de glitches, bugs en fouten werd het haast onspeelbaar toen.

Acer predator XB271HU - i7 7700k -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• Whisky
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 20-09 15:58
quote:
Korkss schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 17:10:
Wauw...
ik heb deze game vanaf release flink gespeeld, ondanks de vele bugs en glitches etc toen nog. Daardoor ook afgehaakt, maar zie nu hier dat het nog steeds gespeeld wordt!
Hoe is het nu met de game gesteld? Darkzone al verbeterd? En heeft het nog nut om weer te beginnen? Zal dan wel ziek achterlopen.
Vond deze game altijd wel leuk, alleen door de glitches, bugs en fouten werd het haast onspeelbaar toen.
Ik precies hetzelfde! Vanaf release met een groep veel gespeeld op de PS4. Echter na een jaar stof te hebben gehapt maar ingeleverd bij Game Mania. Maar nu krijg ik toch weer zin om het weer op te pakken.

Wat kan ik het beste doen? los kopen (disc 17 euro) en dan de DLC er bij kopen? of een complete edition aanschaffen? Ik las ook ergens dat de DLC gratis was, klopt dit?

Freedom for everyone..

• Paulus07
  • Niet online
quote:
Whisky schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 08:30:
[...]

Ik precies hetzelfde! Vanaf release met een groep veel gespeeld op de PS4. Echter na een jaar stof te hebben gehapt maar ingeleverd bij Game Mania. Maar nu krijg ik toch weer zin om het weer op te pakken.

Wat kan ik het beste doen? los kopen (disc 17 euro) en dan de DLC er bij kopen? of een complete edition aanschaffen? Ik las ook ergens dat de DLC gratis was, klopt dit?
Voor de ps4? anders 2e hands een optie?

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

quote:
[...]

De extra inhoud van patch 1.8 (WSP map + resistance?) is gratis, Last Stand (PVP modus), Underground (Diablo style rifts) en Survival (DayZ achtig) zijn betaalde DLC's.Ik dacht buiten de eerste incursion (de raids in Division) dat je ook bepaalde DLC's nodig had. Maar de DLC's zijn niet nodig om goede gear te krijgen en/of alle sets in het spel.

• SinergyX
Gisteren even nog wat phonecalls en incidentreports gaan opzoeken, blijft gewoon jammer dat ze nooit iets nuttigs met hele open wereld hebben gedaan. Alles is instanced based of je loopt je kleine rondje voor een named boss, hadden ze imho toch meer mee moeten doen.

• NoCarrier
quote:
SinergyX schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:44:
Gisteren even nog wat phonecalls en incidentreports gaan opzoeken, blijft gewoon jammer dat ze nooit iets nuttigs met hele open wereld hebben gedaan. Alles is instanced based of je loopt je kleine rondje voor een named boss, hadden ze imho toch meer mee moeten doen.
Inderdaad. Hoe graag ik The Division ook speel, persoonlijk vind ik het spel iets teveel looter shooter en te weinig RPG.

Ik had zó graag een combinatie gezien van The Division en State of Decay (zonder de zombies, uiteraard). Zoiets had prima een DLC kunnen zijn, om te spelen na de campaign: het kiezen van een safehouse om te organiseren en uit te bouwen, het zoeken naar proviand, het recruteren van de juiste mensen om je te helpen, je safehouse beschermen tegen overvallers, moeilijke ethische kwesties oplossen, een paar NPCs met een eigen korte verhaallijn... en als je safehouse eenmaal goed loopt, toegewezen worden aan een andere safehouse om opnieuw te beginnen.

Ik had zoiets liever gehad als Last Stand. Hoeveel PvP-modi heeft het spel nodig? We hebben nu Last Stand, Skirmish, en natuurlijk de DZ, en zo goed is PVP in The Division nou ook weer niet.

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

Is er iemand hier die zijn gameplay van Division opneemt? Ik heb wat problemen met recorden en hoop dat iemand mij kan ondersteunen hiermee.

• Phaex
quote:
LordKnox schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:44:
[...]

Gisteren overigens weer een dom Survival-momentje. Ik was een beetje aan het stoeien met het opnemen van gameplay. Daar gebruik ik nu OBS voor maar die zorgt voor framedrops op de drukke momenten. Meestal als er meerdere NPC's op mij schieten. Dus toen ik de DZ inging had ik al mijn medkits gebruikt. Tijdens het roamen kwam ik enkele fatties tegen Idie flamers waarvan je de zijtasjes moet knallen) waaronder een named enemy. Ik kon ze naar een specifieke plek toelokken om ze daarna vanaf een hoger gelegen platform neer te schieten. Totdat de named enemy als laatste overbleef en deze besloot granaatjes te gaan gooien. De eerste drie kon ik nog aan maar bij de vierde was het alweer gedaan. 45 minuten gespeeld, geen extraction. Ik vind de Survival heerlijk. Je moet veel beter na gaan denken over je loot en hoe je vijanden aan wil. In de Resistance of UG loop ik ze soms straal voorbij omdat ik OP ben t.o.v. van hen. Maar in Survival is dat gewoonweg geen optie.
Ok heb je toegevoegd. Vanavond kan ik lekker lang spelen als jullie ook tijd hebben ;-)

• 637806
  • Niet online
ik zal eerst even moeten gearen vrees ik.

Kan iemand discord link 2 repairen ? :(

• GroeneThee
quote:
H3LLY schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 14:30:
ik zal eerst even moeten gearen vrees ik.

Kan iemand discord link 2 repairen ? :(
Waarom de eerste niet gebruiken?
quote:
Phaex schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 14:14:
[...]

Ok heb je toegevoegd. Vanavond kan ik lekker lang spelen als jullie ook tijd hebben ;-)
Ben er vanavond ook. Schat vanaf 20.30.

GroeneThee wijzigde deze reactie 21-02-2018 16:31 (43%)

• chief-BE
quote:
SinergyX schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:44:
Klopt, wij (team) hebben er ook over gebabbeld over het feit dat ze met de open wereld niets nuttig mee doen en met geen vernieuwingen komen. Voor mensen die nu begonnen zijn met het spel is het natuurlijk ok, maar voor spelers die al langer dit spel spelen word het stilaan een verveling om steeds dezelfde missies te spelen en te gaan jagen op open world bosses. ik wil maar zeggen dat er geen spanning meer is in de open wereld, hetzelfde met de wekelijkse en de dagelijkse opdrachten, dat zijn ook altijd dezelfde en meestal op dezelfde locaties.
Men kan alleen maar hopen dat toekomst gericht voor de open wereld met vernieuwingen komen.
Wie over twee weken terug de State of The Game heeft gevolgd zal ongetwijfeld de grafiek gezien hebben waarin men kon zien dat bij het verschijnen van 1.7.1 een hoge piek vertoonde en bij 1.8 in dalende lijn.
Nu maar hopen dat ze daar ook iets aan gaan doen, maar ja wat doe je dan met de cronus max (PS4), de glitches en legenda 1.7 die momenteel de plak zwaaien in de DZ en Last Stand.

• KaiseRRuby
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 20-09 20:02
Vind er nog maar weinig aan inderdaad, in de Dark Zone word je sowieso gekillt door classy Strikers en een beetje Carrier farmen voor de zoveelste classified die ik allang heb of niet nodig heb is ook niks meer aan.

• Pat-Juh
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 20-09 18:28

Pat-Juh

Patrick

quote:
[...]

Ik geloof dat Ps4 games voor €10,00 tweedehands rond gaan als je zoekt. Dan de season-pass halen en je hebt alles... Sowieso heb je patch 1.8 stuff wel geloof ik maar niet alle DLC's...

• Jirnsum
Vanavond voor het eerst sinds lange tijd weer eens de mogelijkheid een blok tijd te reserveren voor survival. Dat blijft toch echt super :) tot mijn stomme verbazing zelfs een puntenrecord :)

• Phaex
quote:
GroeneThee schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:29:
[...]

Waarom de eerste niet gebruiken?

[...]

Ben er vanavond ook. Schat vanaf 20.30.
Wat is je accountnaam? Dan voeg ik je toe aan friends.

Wat is volgens jullie de beste manier om als undergeared persoon zo snel mogelijk naar WT5 + class sets verzamelen te bereiken?
Ik zit nu net onder gear grens van WT5 maar ik doe héél willekeurige activiteiten en vind geen efficiëntie. Toen ik het spel bij launch speelde was ik een 'dikke heer' en nu voel ik me helemaal verloren en zwaar underpowered.

• NoCarrier
quote:
Phaex schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 10:55:
[...]Wat is volgens jullie de beste manier om als undergeared persoon zo snel mogelijk naar WT5 + class sets verzamelen te bereiken?
Het snelste is om iemand die al in WT5 zit te vragen om een rondje LZ named bosses met je te doen, of een aantal HVTs of zo. In principe zijn alle activiteiten geschikt, want de high-ends en gear set items vliegen je overal om de oren.

De classifieds (6-delige gear set items) zijn momenteel wat lastiger te vinden. Het zijn voornamelijk de named bosses die ze laten vallen, hoewel je ze ook af en toe kan vinden in field proficiency caches, of de grote kisten in de DZ of Underground. (Of de rewards chest in Resistance, uiteraard.)

Wel even opletten als je dat mintgroene kleurtje ziet, want classifieds hebben dezelfde kleur en alleen een map-icoontje extra, achter de naam. Vraag me niet waarom Massive niet gekozen heeft voor een andere kleur...

• Phaex
quote:
NoCarrier schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 13:03:
[...]

Het snelste is om iemand die al in WT5 zit te vragen om een rondje LZ named bosses met je te doen, of een aantal HVTs of zo. In principe zijn alle activiteiten geschikt, want de high-ends en gear set items vliegen je overal om de oren.
Is het trouwens zo dat world named bosses niet spawnen als je niet alle missions van die area hebt gedaan? Ik dacht dit ergens gelezen te hebben..

• NoCarrier
quote:
Phaex schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:19:
[...]

Is het trouwens zo dat world named bosses niet spawnen als je niet alle missions van die area hebt gedaan? Ik dacht dit ergens gelezen te hebben..
Zal best. Daarom ook de WT5 spelers "joinen" i.p.v. uitnodigen, zodat jij in hun WT5 wereld terecht komt en niet andersom.

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Heb nu zelf eens een D3 set build genomen met 2 SMG (Navy MP5 met fero/destr en voorlopig een PP19) met over 6k stam, en vind het dikke fun! Nooit in cover moeten en alles face-tanken, tragere kills en het gaat wat minder snel, maar zelfs hunter of dergelijke geen probleem, die kunnen je zelfs niet meer 1-shot melee killen.
Zit met deze set/build nu op ~6K FA, 6.1K Stam en ~3K Elec.

• Upbeat78
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 13-08 15:05
Ben 1 weken bezig in The Division. En zit op lvl 27. Ben door een paar vrienden op sleeptouw genomen, wat vooral betekende dat ik dekking zocht en zij alles kapot knalde.
Vind het tot zover wel een gaaf spel. Leuker dan R6. Vooral omdat als je samen speelt doodgaan niet meteen game-over is.
Vind het ook nog leuk omdat je later ook nog kan tweaken met je gear. Ben overigens erg benieuwd naar de DZ. Ben ik nog niet aan toe. De map zit nog vol genoeg met allerlei missies.
Het spel lijkt voor mij op Warface: icebreaker, maar dan beter en uitgebreider.

Speelde hiervoor veel GTA 5, wat op zich een leuk spel is. Maar die laadtijden zijn echt een ramp. Zeker als ik zie hoe soepel dit The Division dit doet. Kon bij Gta5 standaard een aantal minuten wachten tot ik door kan. Een treurige mechaniek in het verder gave spel.

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

quote:
Upbeat78 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:52:
Ben 1 weken bezig in The Division. En zit op lvl 27. Ben door een paar vrienden op sleeptouw genomen, wat vooral betekende dat ik dekking zocht en zij alles kapot knalde.
Vind het tot zover wel een gaaf spel. Leuker dan R6. Vooral omdat als je samen speelt doodgaan niet meteen game-over is.
Vind het ook nog leuk omdat je later ook nog kan tweaken met je gear. Ben overigens erg benieuwd naar de DZ. Ben ik nog niet aan toe. De map zit nog vol genoeg met allerlei missies.
Het spel lijkt voor mij op Warface: icebreaker, maar dan beter en uitgebreider.

Speelde hiervoor veel GTA 5, wat op zich een leuk spel is. Maar die laadtijden zijn echt een ramp. Zeker als ik zie hoe soepel dit The Division dit doet. Kon bij Gta5 standaard een aantal minuten wachten tot ik door kan. Een treurige mechaniek in het verder gave spel.
Dat is wel jammer hoor, want je mist een groot deel van de lore. Juist die eerste 30 levels zijn het leukst om zelf te doen. Daarna is powerlevel/farmen wel handiger met een groep.

• Jirnsum
Vanavond een briljante survival run: ik startte helemaal ik Zuid-Oost en in 10 minuten tijd was ik last man standing. Dat had ik nog niet eerder meegemaakt

• Upbeat78
Vind het zelf niet zo heel jammer, om de verhaallijn te missen. Bij GTA5 heb ik de story mode ook nauwelijks gespeeld. Vind de vrijheid in het spel leuk genoeg.
En ik denk dat als een spel goed in elkaar zit, dat je de verhaallijn ook mee krijgt. Dat herken ik bij WoW in elk geval (WotLK). Bij het ene spel moet je daar meer moeite doen dan voor een ander spel. Ik heb een hekel aan het volgen van een verhaal (verplicht). Soms wil ik meteen actie en de andere keer vind ik het wel leuk/interessant om een stuk mee te krijgen. Voor mij het moet gewoon tijdens het spelen goed te volgen en mee te krijgen zijn. Zo werkt het voor mij althans.

Gisteren met mijn level 30 met wat vrienden een run gedaan over de South Pier. Aardig wat groene drops :P Flinke boost in mijn gear.

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Gisteren een beetje vervelen in de DZ (even nog snel de weekly 50 rikers afmaken)
Dropt er ineens de big Alejandro :9~ van een named boss

Maar toen moest ik die ook nog extracten natuurlijk, daarvoor ook al 2 extractions gedaan met wat gear, niet echt nodig maar leuk voor de heb (lees, mats) en die gingen zonder problemen.

Dus zag het al gebeuren dat deze wel mis zou gaan, maar niets was minder waar.
Het was compleet uitgestorven in de DZ, dus kon lekker veilig extracten *O* *O*
Nog nog een 2e hebben :P

• Upbeat78
Welke builds/rollen heb je in The Division eigenlijk? Vraag mij bijvoorbeeld af hoe tanken in zijn werk gaat. DPS en Healen daar kan ik nog wel wat in vinden.. maar gaat tanken ook nog echt om kunnen incasseren en close-combat. Hoe?

• SinergyX
quote:
Upbeat78 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:14:
Welke builds/rollen heb je in The Division eigenlijk? Vraag mij bijvoorbeeld af hoe tanken in zijn werk gaat. DPS en Healen daar kan ik nog wel wat in vinden.. maar gaat tanken ook nog echt om kunnen incasseren en close-combat. Hoe?
Echt een trinity heb je niet, maar de D3 set bijvoorbeeld (met extra agro) is wel beetje het tanken. Daar kan je tot 99% van de mobs probleemloos tanken.

Helemaal optimaal is het niet, als je 3 van die melee gasten op je krijgt, kan je nagenoeg niets meer (nonstop knockback/interupt). En jammer alleen dat de game regelmatig glitched als ze te dicht op je zitten en dwars door je shield schieten.

Ben weer gestopt, na tientallen pier's te hebben gedaan, of dubbele classified (of banshee)/exotics, of normale green's, geen zin meer moeite te doen voor ooit een classified set bij elkaar te krijgen. Wacht wel weer op een GE, tot die tijd mag het weer wat stof gaan verzamelen.

• chief-BE
quote:
tha_crazy schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:11:
Gisteren een beetje vervelen in de DZ (even nog snel de weekly 50 rikers afmaken)
Het is overal een beetje vervelen niet alleen in de DZ, Ik bedoel maar dat de spanning weg is...en wat betreft de classy uitrustingen is het armoe troef maar er is hoop, kijk maar eens naar de onderliggende link en nu maar hopen dat ze daar snel mee voor de dag komen want ik krijg zo de indruk dat er meer en meer spelers deze game even links laten liggen vandaar dat men momenteel nog weinig spelers tegenkomen in de DZ buiten wat hardleerse rouge's die er gewoon op uit zijn om kapingen te doen.
YouTube: The Division | STATE OF THE GAME | 22/02/2018 | YEAR 3 | AWESOME NEW...

Volgens deze video zou nu dit weekend een nieuwe GE starten.

YouTube: THE DIVISION - NEW GLOBAL EVENT RELEASE DATE & MORE! (SURPRISE G...

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Gisteren omdat het reset was geweest, de DZ binnen om de weekly voor een stuk al in orde te brengen. Kwam goed uit dat de daily DZ 10 LMB was, en de weekly zowel voor LZ als DZ 50 LMB. 3 vliegen in 1 klap :p. Eerst droppen er softbow kneepads en een beetje later the house (279 met destructive)! Zonder problemen kunnen extracten. Nu loop ik overal maar ineens met men D3 set rond, samen met the house bijna niet neer te krijgen en toch nog vrij goede damage :D

• Endevour
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 23-07 10:34
Season 1 - Outbreak 01-03-2018

Start: 01.03.2018 12:00
End: 05.03.2018 08:00

Season 2 - Assault 08-03-2018

Start: 08.03.2018 12:00
End: 12.03.2018 08:00

Season 3 - Strike 15-03-2018

Start: 15.03.2018 12:00
End: 19.03.2018 08:00

Season 4 - Ambush 22-03-2018

Start: 22.03.2018 12:00
End: 26.03.2018 08:00

Season 1 - LONE STAR, FINAL MEASURE, DEAD EYE Start: 01.03.2018 12:00 End: 05.03.2018 08:00

Season 2 - STRIKER, SENTRY, RECLAIMER Start: 08.03.2018 12:00 End: 12.03.2018 08:00

Season 3 -PREDATOR, DEFENSE, BANSHEE, NOMAD Start: 15.03.2018 12:00 End: 19.03.2018 08:00

Season 4 - TACTICIAN, ALPHA BRIDGE, FIRECREST, HUNTERS Start: 22.03.2018 12:00 End: 26.03.2018 08:00

• GroeneThee
quote:
Endevour schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 10:11:
Season 1 - Outbreak 01-03-2018

Start: 01.03.2018 12:00
End: 05.03.2018 08:00

Season 2 - Assault 08-03-2018

Start: 08.03.2018 12:00
End: 12.03.2018 08:00

Season 3 - Strike 15-03-2018

Start: 15.03.2018 12:00
End: 19.03.2018 08:00

Season 4 - Ambush 22-03-2018

Start: 22.03.2018 12:00
End: 26.03.2018 08:00

Season 1 - LONE STAR, FINAL MEASURE, DEAD EYE Start: 01.03.2018 12:00 End: 05.03.2018 08:00

Season 2 - STRIKER, SENTRY, RECLAIMER Start: 08.03.2018 12:00 End: 12.03.2018 08:00

Season 3 -PREDATOR, DEFENSE, BANSHEE, NOMAD Start: 15.03.2018 12:00 End: 19.03.2018 08:00

Season 4 - TACTICIAN, ALPHA BRIDGE, FIRECREST, HUNTERS Start: 22.03.2018 12:00 End: 26.03.2018 08:00
Heb deze info in de post op Reddit ook gezien vanochtend maar dit is verre van bevestigd!

Wel noopt mij dit wederom om weer eens kritisch door mijn stash en dergelijke te gaan. Deze zit inmiddels weer behoorlijk vol. Want met zo'n GE loopt het weer over.

https://www.reddit.com/r/...vle/upcoming_ge_schedule/

EDIT : Link toegevoegd.

GroeneThee wijzigde deze reactie 28-02-2018 10:47 (6%)

• SinergyX
Geen D3, kan ik die ook weer skippen :)

• 637806
  • Niet online
Kan je zomaar de resistance in ? Even gewoon TPen naar Pier 93 of dien je hiervoor prequests te doen ? Ik vind ze gewoon nergens ?

ben nu al 20 in de underground. Blijf bezig met het kleine aantal uurtjes dat ik kan spelen.
Ga voor een tech build in PVE en in PVP ga ik wel striker :)

637806 wijzigde deze reactie 28-02-2018 12:58 (37%)

• NoCarrier
quote:
H3LLY schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:54:
Kan je zomaar de resistance in ? Even gewoon TPen naar Pier 93 of dien je hiervoor prequests te doen ? Ik vind ze gewoon nergens ?
Je moet level 30 zijn om WSP activiteiten (inclusief Resistance) te kunnen doen. Misschien dat iemand van level 30 je op sleeptouw kan nemen in Resistance, maar ik zie daar niet zo snel het voordeel van in.

• 637806
  • Niet online
quote:
NoCarrier schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 15:23:
[...]

Je moet level 30 zijn om WSP activiteiten (inclusief Resistance) te kunnen doen. Misschien dat iemand van level 30 je op sleeptouw kan nemen in Resistance, maar ik zie daar niet zo snel het voordeel van in.
ik ben al 30 hoor. Ben nu men weg aan het banen in de underground maar ik verstond niet waarom ik nergens pier93 zag.. misschien moet ik zelf eens te voet verkennen straks

• NoCarrier
quote:
H3LLY schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 15:26:
[...]

ik ben al 30 hoor. Ben nu men weg aan het banen in de underground maar ik verstond niet waarom ik nergens pier93 zag.. misschien moet ik zelf eens te voet verkennen straks
Ja, ik geloof dat je de Resistance-locaties inderdaad eerst te voet moet ontdekken, net als alle andere locaties in het spel.

• Jirnsum
quote:
NoCarrier schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 15:57:
[...]

Ja, ik geloof dat je de Resistance-locaties inderdaad eerst te voet moet ontdekken, net als alle andere locaties in het spel.
Correct!

• 637806
  • Niet online
OK thanks.
Gisteren even gedaan.

Maar ik krijg enkel low item level drops van WSP etc. (allemaal tussen 260 & 270 ) heb alles al op 280.

Is het dan niet best dat ik underground blijf grinden ?

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

quote:
H3LLY schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 08:28:
OK thanks.
Gisteren even gedaan.

Maar ik krijg enkel low item level drops van WSP etc. (allemaal tussen 260 & 270 ) heb alles al op 280.

Is het dan niet best dat ik underground blijf grinden ?
De drops zullen zijn van de gewone LZ map binnen WSP. De Resistance modus moet je starten op 1 van de 3 Res punten (Pier/Carrier/House). Op WorldLevel 5 krijg je uit de cashes in Res 57% kans classifieds. Op WL1 kan je het wel solo doen maar beter geen caches nemen, en neemt veel tijd in beslag. Meestal met groep op WL5 tot de 10de Wave gaan en dan de cache nemen en resetten. Voor solo gear grinden is volgens mij persoonlijk Underground nog altijd het beste. En gisteren en eergisteren leek het wel of ze de kans op exotics overal hebben verhoogd, eerst na 1-2 uurtjes DZ een House en Bow kneepads, gisteren in Underground een Devil, een Midas en een Pakhan...

• Upbeat78
Hoe werkt dat nu precies upgraden in dit spel? Je hebt recalibration en optimization stations. Ik heb wat groene gear, zoals Nomad etc en veel geld guns. Gisteren 1 exotic in een cache. Enkel die scoort beduidend lager dan mijn gele guns. Is het zin vol om die te gaan upgraden of beter hopen op een betere drop.

Dan is er de gear score. Die zeggen mij nog echt weinig. Ik kijk vooral naar de stats van gear. Maar wat zegt gear score eigenlijk?

Ik ben dus lvl30 en probeer beetje bij beetje betere dps te doen. Maar zie nog niet hoe ik dit voor elkaar krijg.

De voorkeur voor 1 gear set heb ik ook nog niet. Ik gebruik een sniper om te openen en als ik flink afstand heb. Of als ik precies moet mikken als een npc probeert te schuilen.
Daarnaast gebruik een een lmg of een smg. Afhankelijk welke sterker is voor burst dmg. Bijv wanneer veel melee npcs chargen.
Hand gun gebruik ik echt nooit. Hooguit voor vallen die ik wil laten ontploffen als ik solo loop.
Ik wil vooral goede dps doen. Skills ben ik ook nog niet uit.. zoveel keuze :)

Wat tips zijn welkom..

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

Recal doe je vooral als je een hele goede drop hebt waarbij je 1 ability (is dat het woord?) wil aanpassen? Je wilt bijvoorbeeld Health On Kill in plaats van SMG Damage op een tasje hebben (geen idee of dat kan, meer als voorbeeld). Of je wilt een Striker-set met Firearms in plaats van Electronics. Dan is het een goede manier om te recalibraten. Anders zou ik die vooral links laten liggen.

Je optimalization-station gebruik ik persoonlijk niet zo snel. Het kost belachelijk veel Div Tech (50 per keer). Ik gebruik deze alleen als ik een heel goed item heb die ik nog meer verbeterd wil hebben (285 -
> 290 bijvoorbeeld). Maar ik ga geen items van 260 proberen te boosten naar 280. Dan wacht ik wel tot ze opnieuw droppen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Met wat filters blijft het er nog steeds tof uitzien (ook zonder filters overigens)

"The Division" by Berduu, on Flickr

Meer screens: https://www.flickr.com/ph.../albums/72157663383131549

• Endevour
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 23-07 10:34
Super mooie screenshots! ik blijf het echt 1 van de tofste games vinden die ik heb gespeeld kwa sfeer en hoe het eruit ziet, het spel heeft echt zoveel potentie, ben blij dat ze het spel niet opgegeven hebben en door hebben ontwikkeld.

• SinergyX
quote:
Endevour schreef op maandag 5 maart 2018 @ 10:17:
Super mooie screenshots! ik blijf het echt 1 van de tofste games vinden die ik heb gespeeld kwa sfeer en hoe het eruit ziet, het spel heeft echt zoveel potentie, ben blij dat ze het spel niet opgegeven hebben en door hebben ontwikkeld.
En zo kwamen ze met alle pracht en praal op een simpele instanced based based shooter waar je 99% van de tijd of in underground, of vaste plekken zijn, of deadzone is, en de overige 80% van de map je op een blauwe maandag doorheen rent als je named bosses hunt.

Nee, de game had gigantisch veel potentie, ze hebben krap 10% ervan gebruikt.

Pagina: 1 ... 42 ... 46 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True