Zouden we nog dit jaar een aankondiging krijgen voor The Division 2?
https://www.pcgamer.com/u...anding-the-division-team/
https://www.pcgamer.com/u...anding-the-division-team/
Als je de game voor een leuke prijs kan oppikken zeker doenTijgertje schreef op maandag 5 maart 2018 @ 14:31:
Heeft het überhaupt nog nut om nu nog te beginnen?
Absoluut! De game is op dit moment beter dan het ooit is geweest. Dus gewoon doen.Tijgertje schreef op maandag 5 maart 2018 @ 14:31:
Ik heb het spel toen 2 jaar geleden gekocht, ook de DLC's erbij. Maar nooit echt ver mee gekomen, maar nu met een nieuwe PC en de zoektocht naar een nieuwe game leek het mij wel is tijd weer voor The Division.Paulus07 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 15:24:
[...]
Als je de game voor een leuke prijs kan oppikken zeker doen
Singleplayer is nog steeds goed te doen en multiplayer ook nog.
[ Voor 91% gewijzigd door Upbeat78 op 06-03-2018 09:07 ]
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
DPS is wel het laatste waar je naar zou moeten kijkenUpbeat78 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:00:
Vind het best leuk. Zeker met een stel vrienden lekker knallen. Heb het zelf met een steam sale gekocht met season pass.
Nog een vraag; als ik naar de wapens kijk zie ik op diverse plekken dps staan. In de linker van de 3 blokken en bij het wapen zelf.
Ik probeer wapens te vergelijken, maar dat is best lastig.
Ik heb nu een rifle voor scherpschieten. Die geeft mij een hogere score voor mijn rifles score (de linker blok van de 3). Terwijl een ander veel meer dmg doet per bullet.
[ Voor 5% gewijzigd door GroeneThee op 06-03-2018 10:00 ]
Ik mis 2 stukken lone star van het voorbije weekendPhaex schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 12:34:
Nog twee dagen tot farmfest 2018 ;-)
Ik moet en zal striker classy en reclaimer classy compleet hebben dit weekend!!
[ Voor 4% gewijzigd door BlaSfem0n op 06-03-2018 14:06 ]
Wel de maskers en maar 15 cachesBlaSfem0n schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 14:06:
[...]
Ik mis 2 stukken lone star van het voorbije weekend
Nu, ik had niet veel tijd met allerlei sociale verplichtingen dus had maar iets van 12-15 caches verzameld..
Wel de Trench en Chemist mask gehaald.
Same here. Is het leuk? Nee. Maar het levert wel gave maskers op. Waar je dan weer geen kl*te aan hebtBlaSfem0n schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 07:47:
de maskers ge"cheese"d in Hudson.. Voor chemist gewoon in het begin de runners gekilled en daarna doodgaan, maar de helft van de tijd ging ik al dood voor ik ze allemaal had.
Dan bij de boss-fight rushen op Martinez en je laten doodgaan door de extra bazen. Telt elke keer als bosskill, duurde een 40 min. en ik had em.
Vind de hunter masks cooler, maar die kan je altijd halen natuurlijkLordKnox schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 09:39:
[...]
Same here. Is het leuk? Nee. Maar het levert wel gave maskers op. Waar je dan weer geen kl*te aan hebt
Ik moet de Survival nog doen. Gisteren met 2 raondoms gespeeld om de Hunters netjes 1 voor 1 te killen zodat iedereen eentje erbij kreeg. Schiet 1 iemand ze alledrie neer. Lekker dan.BlaSfem0n schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 09:46:
[...]
Vind de hunter masks cooler, maar die kan je altijd halen natuurlijk. Na deze maand wellicht wat meer Resistance spelen voor de 5 hunter kills daar.
Helemaal geweldig! Details op E3!Endevour schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 17:22:
https://gamer.nl/artikele...ndigt-the-division-2-aan/
Het is nu officieel, The Division 2! Al 2 jaar in ontwikkeling, cant wait!
Dit weekend nog even full time grinden voor reclaimer en striker classified set!
Steam profiel UPlay JirnsumNL
No problem! En je moet het zo zien, als je een goede PVP set hebt, ga je ook easy door PVE content heen hoor.Upbeat78 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 18:25:
@GroeneThee thanks a bunch! Die vids helpen mij enorm om wat inzicht te krijgen. Jammer dat vooral richt op pvp. Maar kom daar ook wel mee uit.
EAD doet nog "iets" in PVP, Damage to Elites natuurlijk niets. Als je probeert te gaan voor 6 stuks Clas. Striker, kan je best vooral Crit chance en damage rollen/zoeken. Blijft vrij goed voor PVE, en is het beste voor PVP.LordKnox schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 08:45:
Het grote verschil dat je voor PVE nodig hebt is "Enemy Armor Damage". Die is wel belangrijk in PVE. De rest maakt niet zoveel uit.
Ja, in je inventaris-menu, en dan de tab "Character".Upbeat78 schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 11:58:
Heb je in TD trouwens nog ergens een mooi stat overzicht? In WoW is er een mooi scherm die al je stats laat zien en overzichtelijk. Zo Heb je in WoW ook een pointer om makkelijk te zien als je een gear piece wijzigt wat er veranderd. Kent TD dat ook?
Maar het gevoel als het dan toch gelukt is.....Phaex schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:38:
Holy hell ... het heeft me 78 superior cashes gekost om striker compleet te krijgen.
Na de eerste 25 had ik de rest al compleet en dan 50 nodig gehad voor één item ... RNG in dit spel ...
Ja inderdaad, het gevoel als je dat item ziet poppen is za-ligGroeneThee schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:39:
[...]
Maar het gevoel als het dan toch gelukt is.....
Herkenbaar hoor, bij de laatste 2 GE's Heb ik 119 en 116 caches moeten openen....Phaex schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:50:
[...]
Ja inderdaad, het gevoel als je dat item ziet poppen is za-lig
Maar eenmaal je cache 40-50-60 hebt geopend en je sommige items zelfs al 7-8x hebt zien passeren zakt de moed je wel in de schoenen om nog verder te doen :-P
De twee Hunter masks dit weekend binnengehaald. Ik had al tijden geen Survival meer gespeeld dus daar hing één van de twee op.LordKnox schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 09:59:
[...]
Ik moet de Survival nog doen. Gisteren met 2 raondoms gespeeld om de Hunters netjes 1 voor 1 te killen zodat iedereen eentje erbij kreeg. Schiet 1 iemand ze alledrie neer. Lekker dan.
[ Voor 18% gewijzigd door maurieske72 op 11-03-2018 18:09 ]
Holy fuck maat..GroeneThee schreef op zondag 11 maart 2018 @ 17:09:
[...]
Herkenbaar hoor, bij de laatste 2 GE's Heb ik 119 en 116 caches moeten openen....
Meer geluk gehad dan. Na 15 caches had ik op zaterdagmiddag men Striker compleet. Dan zondag als bonus item uit field cache men laatste reclaimer. Heb enkel sentry maar op 5/6 stuks staan.GroeneThee schreef op zondag 11 maart 2018 @ 17:09:
[...]
Herkenbaar hoor, bij de laatste 2 GE's Heb ik 119 en 116 caches moeten openen....
moest nog 1 striker hebben (kneepads) deze GE 45 cashes gehaald enkel 1 striker backpack voor de rest enkel sentry of reclaimer wat ik al 6 piece hadPhaex schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:38:
Holy hell ... het heeft me 78 superior cashes gekost om striker compleet te krijgen.
Na de eerste 25 had ik de rest al compleet en dan 50 nodig gehad voor één item ... RNG in dit spel ...
Ik sta in de lijst in topic start, voeg me maar toe maar CE gear verzamelen tijdens events gaat meestal vlugger soloBvanOsch schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 12:35:
Nog mensen die op de PC spelen? Ik zoek wat mensen om casual/serieus mee te spelen. Ben nu bezig Classified gear te farmen.
Ik ben zondag weer begonnen na 1,5 jaar afwezigheid. Destijds op de PS4, nu op de PC.Tijgertje schreef op maandag 5 maart 2018 @ 14:31:
Ik zit met hetzelfde probleemdabelg schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:04:
[...]
moest nog 1 striker hebben (kneepads) deze GE 45 cashes gehaald enkel 1 striker backpack voor de rest enkel sentry of reclaimer wat ik al 6 piece hadRNG is echt K*T
Op dit moment gewoon volle bak aan de slag voor de GE gaan. Het zijn dit weekend voor 4! sets CL items, waarvan 3 van de 4 sets het zeker waard zijn (Banshee niet echt goed, maar Nomad/D3/Pred zijn allen bij de beste sets ingame). Volgend weekend is het de laatste keer én komt de Tactician set aan bod. Dus je kan eventueel je GE credits (tot max 10000) opsparen voor volgend weekend.Sosua schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 14:55:
Na een jaar weer opgepakt. Zit alleen te kijken wat nu een beetje goede items zijn voor PVE. Alles is inmiddels sterk verouderd.
Nog tips? Speelde voorheen vooral tactician.
Qua damage zijn Striker's Battlegear en Predator's Mark beide leuk om mee te spelen. Vergeet hierbij echter niet de sterke heal van de Classified Striker's 6 piece bonus.BlaSfem0n schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 09:45:
[...]
Op dit moment gewoon volle bak aan de slag voor de GE gaan. Het zijn dit weekend voor 4! sets CL items, waarvan 3 van de 4 sets het zeker waard zijn (Banshee niet echt goed, maar Nomad/D3/Pred zijn allen bij de beste sets ingame). Volgend weekend is het de laatste keer én komt de Tactician set aan bod. Dus je kan eventueel je GE credits (tot max 10000) opsparen voor volgend weekend.
Voorbije weekend was het onder andere Striker en Reclaimer, waarbij Striker toch wel één van de sterkste sets is voor zowel PVP als PVE.
Als je met je tac set vroeger sticky boms spamde, die tijd is al ff achter de rug. Damage wise is het nu Striker en Predator die de boventoon halen, wil je met snipers spelen lijkt me Dead's Eye momenteel de beste. Ik speel vooral nu ofwel 9K CL Striker, of D3 (hopelijk haal ik alle D3 stukken dit weekend voor CL set). D3 met minstens 6K stam en een House SMG is best easy mode, alleen be je minder mobiel.
Showstopper dropt niet zo heel vaak (althans niet bij mijUpbeat78 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 08:37:
Heb gisteren een showstopper geloot.
The showstopper heeft een score van 265.. wat tamelijk laag is. Heeft het nut deze te upgraden? Of verkopen dismantelen? Gezien de lage score. Kost giga veel division tech.
Je kunt 1 talent wijzigen. Na wijziging gaan de andere talents op slot en kun je alleen nog dat ene slot rerollen. Het is dus wel zaak dat die andere talents dan een beetje passen bij je build(s).Upbeat78 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 13:27:
Talents kun je toch laten wijzigen bij een optimaization station.. althans een reroll doen?
NB: op classifieds kan je twee talents re-rollen.NLxAROSA schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 14:03:
[...]Je kunt 1 talent wijzigen. Na wijziging gaan de andere talents op slot en kun je alleen nog dat ene slot rerollen. Het is dus wel zaak dat die andere talents dan een beetje passen bij je build(s).
Gewoon de DZ in gaan met een groepje, levert veel meer Div Tec op. En ja, stop mods in Gear. Bijvoorbeeld een backpack met 3 mods telt als een stuk in je stash. Bewaar ook alleen classifieds en (near) max rolls van mods, bijvoorbeeld minimaal 264 van de max 267 Er is een Google docs met alle max waarden van alle items.Upbeat78 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 08:55:
Division tech.. pff dat is een klus zeg. Er dropt een hoop, maar tegelijkertijd ook zo weinig.
Ik ben al flink aan het schiften aan drops, alles onder de 275 haal ik uit elkaar. Maar begin aardig weinig ruimte te houden in mijn stash en inventory. En dat te bedenken dat ik alle gear sets ook graag wil hebben, maar vraag mij af of daar wel genoeg ruimte voor is.
Zoveel van die mods, de ene net iets beter dan de ander. Telt het trouwens mee, als je een mod in een gear item stopt?
Wat ik doe om aan division tech te komen is, door de damascus (pistool) te maken en die uitelkaar halen. Dat levert altijd 1 div tech op. Het is dus wel een hele klus, maar wel gegarandeerd div tech.
[ Voor 4% gewijzigd door GroeneThee op 18-03-2018 12:23 ]
Er zijn area's met divtech caches (zowel aan landmarks en er buiten), npc's kunnen div tech droppen, en binnenkort met de patch gaan de supply drops elks ook 100 divtech geven (landmarks clearen ook?). Alle divtech dat je te pakken krijgt, kan je ook niet kwijt geraken in de DZ door dood te gaan.Upbeat78 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 15:31:
Hoe de DZ? Erg veel looting player? Of valt het wel mee.
Ho ho.BlaSfem0n schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 13:59:
[...]en binnenkort met de patch gaan de supply drops elks ook 100 divtech geven (landmarks clearen ook?)
[ Voor 4% gewijzigd door NoCarrier op 20-03-2018 14:39 ]
Je kunt vrij snel een 'redelijke' build hebben, of zelfs meerdere. Daar is niet veel grind-werk voor nodig. Pas als je ze allemaal op max wil hebben wordt het grinden, grinden en nog eens grinden.Dhrax schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 14:04:
Qua drops gaat het vlot in het begin lijkt het, ik had na de eerste paar kills al een high-end weapon in handen. Vanavond maar eens verder onderzoeken.
039 momenteel ... maar einde vanavond hopelijk een stuk hogerUpbeat78 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 17:26:
@Dhrax wat is de gear score? Dat zegt meer over een item dan het kleurtje.
Momenteel gooi ik veel weg wat onder 278 zit. Ik kan gewoon niet meer hebben. Of het moet passen met toekomstige builds.
[ Voor 14% gewijzigd door Dhrax op 20-03-2018 22:48 ]
[ Voor 37% gewijzigd door Paulus07 op 20-03-2018 23:50 ]
Tsja. Een goede Reclaimer bij je hebben, of op z'n minst je eigen support station met Immunizer zodat je niet constant in de fik wordt gezet. Het enige, echte advies dat ik je kan geven. Voor de rest moet je geluk hebben dat je niet aan een stelletje sukkels wordt gekoppeld met de public matchmaking.Upbeat78 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 07:04:
Gisteren the dragon's nest geprobeerd met 3 randoms. Kwamen niet verder dan de eerste 4-5 eindbazen. Dit was op challenging. Mijn build; 1 ninjabike, 3 striker, 1 alpjabridge en 1 .. Ben het even kwijt. Hen showstopper op 283 en een lmg op 279.
Tips?
Een goede reclaimer is noodzakelijk voor de latere fase. Die fase bij "de 4" is vooral kwestie van samenwerken. Allemaal focussen op dezelfde baas en dan tegen de klok in het rondje afmaken (althans, doe ik het). Maar met randoms is het altijd behelpen. Ik zou adviseren om wat mensen van T.net toe te voegen of de Discord op te gaan.Upbeat78 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 07:04:
Gisteren the dragon's nest geprobeerd met 3 randoms. Kwamen niet verder dan de eerste 4-5 eindbazen. Dit was op challenging. Mijn build; 1 ninjabike, 3 striker, 1 alpjabridge en 1 .. Ben het even kwijt. Hen showstopper op 283 en een lmg op 279.
Tips?
Ik ben zelf een verse 30er en in 1 avond van ~100 gearscore naar 250+ te gaan door de intel items zoals echo's ect te collecten. Per 3-4 items krijg je een chest (door de xp) waar high end items uit komen, dan zodra je gearscore het toe laat een hogere map tier instellen en verder gaan. Ik zat binnen een paar uur in tier 5.Dhrax schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 14:04:
Gisteren ook level 30 aangetikt in net geen 30 uur speeltijd. Hoofdzakelijk solo gespeeld met uitzondering van wat DZ runs met een aantal random mensen.
Er veranderd veel in de game als je op max level zit, dit had ik niet verwacht. Ik heb nog een hoop te doen zag ik al wel in The Terminal.
Qua drops gaat het vlot in het begin lijkt het, ik had na de eerste paar kills al een high-end weapon in handen. Vanavond maar eens verder onderzoeken.
Hebben jullie nog tips voor een verse 30er ?
5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D
Goede tip, thanksTeam-RiNo schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 15:37:
[...]
Ik ben zelf een verse 30er en in 1 avond van ~100 gearscore naar 250+ te gaan door de intel items zoals echo's ect te collecten. Per 3-4 items krijg je een chest (door de xp) waar high end items uit komen, dan zodra je gearscore het toe laat een hogere map tier instellen en verder gaan. Ik zat binnen een paar uur in tier 5.
Heb de season pass along zolang hij er is. Alles is nog steeds volledig speelbaar.bbblije schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 17:24:
Season pass maar aangeschaft na het zien van Skill-up zn review. Heb nog een GS 260 met DZ lvl 92, maar ik bakte hard toen ik het spel weer eens opstartte... Dus vanavond begin ik vers! Alles weer eventjes leren en ditmaal alle intel etc verzamelen. Ben benieuwd of ik het jaar vol ga maken! Apart ook dat er expliciet staat vermeld dat de season pass maar 1 jaar content geeft... lijkt me niet dat na dat naar de DLC’s niet meer speelbaar zijn toch? Reddit was er ook verdeeld over... kan hier iemand van ervaring spreken?
Dit: en je krijgt nog steeds de Season Pass supply drops: daar zit momenteel alleen maar meuk in die ik niet gebruik, maar komt met 1.8.1 ook divtech uit dus dan zijn ze weer nuttigGroeneThee schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 18:26:
[...]
Heb de season pass along zolang hij er is. Alles is nog steeds volledig speelbaar.
Verwijderd
Ik denk dat ze bedoelen dat deze season pass (what's in a namebbblije schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 17:24:
Season pass maar aangeschaft na het zien van Skill-up zn review. Heb nog een GS 260 met DZ lvl 92, maar ik bakte hard toen ik het spel weer eens opstartte... Dus vanavond begin ik vers! Alles weer eventjes leren en ditmaal alle intel etc verzamelen. Ben benieuwd of ik het jaar vol ga maken! Apart ook dat er expliciet staat vermeld dat de season pass maar 1 jaar content geeft... lijkt me niet dat na dat naar de DLC’s niet meer speelbaar zijn toch? Reddit was er ook verdeeld over... kan hier iemand van ervaring spreken?
Verschillende game shops (waaronder game mania) hebben al een preorder, met release in 2018. Apart! Gezien de “aankondiging” pas op de E3 is.BlaSfem0n schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 07:44:
Maar aangezien Div 2 aangekondigd is, zal er waarschijnlijk geen DLC meer uitkomen voor Div 1.
Of Div 2 moet nog lang op zich laten wachten..
Meh, waarschijnlijk gewoon placeholders. Of een actie om alvast een boel pre-orders te krijgen. Niemand weet de releasedatum want die zal pas in juni (E3) aangekondigd worden. En dat zal dan gelekt worden 4 dagen voor de E3.bbblije schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:05:
[...]
Verschillende game shops (waaronder game mania) hebben al een preorder, met release in 2018. Apart! Gezien de “aankondiging” pas op de E3 is.
Gelukkig kunnen we 17 mei al wel naar DeadpoolLordKnox schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:28:
[...]
Meh, waarschijnlijk gewoon placeholders. Of een actie om alvast een boel pre-orders te krijgen. Niemand weet de releasedatum want die zal pas in juni (E3) aangekondigd worden. En dat zal dan gelekt worden 4 dagen voor de E3.
[ Voor 12% gewijzigd door Upbeat78 op 23-03-2018 16:32 ]
Tactician speel ik ook in PVE, veelzijdige class. Gebruik 'm met seeker mines en BFB. Om je buff te laden moet je wel shots landen, maar dat mogen ook bodyshots zijn. Seeker mines zijn ideaal om vijanden uit cover te drijven en de BFB doet lekker veel damage.WishmasterNL schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 16:33:
Echter heb ik echt een slechte aim waardoor ik niet zo veel aan mijn striker heb.
Misschien een idee voor een andere set?
Tactician? Ik speel voornamelijk PvE.
Ik heb vrijwel dezelfde build als jij. Als je moeite hebt met mikken, blijft altijd lastig.WishmasterNL schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 16:33:
Momenteel speel ik met striker in combinatie met alphabridge en een ninjabike.
Echter heb ik echt een slechte aim waardoor ik niet zo veel aan mijn striker heb.
Misschien een idee voor een andere set?
Tactician? Ik speel voornamelijk PvE.
Heb een hoop pieces in mn stash zitten, dus nagenoeg alle sets wel compleet. Helaas niet alles classified.
DUGG
https://www.reddit.com/r/...872p6w/global_event_week/WishmasterNL schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 11:06:
Is er eigenlijk een overzicht van welke sets je krijgt per Global Event?
Ik kan geen lijstje vinden.
Was al een probleem bij de release. Spel boeit tot je op een plateau komt, dan moet het echt leuk blijven door samen te spelen. Gelukkig hadden we toen der tijd vaste groepen Tweakers, maar helaas is iedereen over gestapt naar wat nieuws. Ik ben, omdat ik het spel nog een kans wil geven, afgelopen week opnieuw begonnen. Het spel blijft prachtig, maar de kracht zit hem toch in coop!Upbeat78 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 14:03:
Blijf een beetje in rondjes lopen.. continue dailies, GE's, soms even door de DZ.. maar mijn gear wordt niet echt beter. Div Tech is uiterst spaarzaam, dus alles upgraden gaat traag. En dan heb je nog de veule verschillende items.
Heb het idee, dat dat met WoW stukken eenvoudiger was om al die loot overzichtelijk te houden. Ik vind dat echt een nadeel in the division. Ik vind het heel lastig om de betere items eruit te vissen. Als je die al tegen komt. Zoveel drops van onder de 280.
En dan de enorme hoeveelheid Division tech die je nodig hebt om het te upgraden.
Grinden vind ik niet zo erg, zo lang het spel er maar leuk genoeg voor is. Ik duizel van het gebrek aan overzicht.
Om te zwijgen over de diversiteit aan currencies, waar je meestal ook niet de betere loot van kunt kopen.
Wat moet je er mee? Of snap ik het gewoon niet?
Het is echt RNG op RNG op RNG, eerst het geluk dat je al een classified/exotic krijgt, vervolgens welke set/type het gaat worden en in geval dat je die al hebt, welke stats erop zitten die mogelijk beter zijn.Upbeat78 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 16:37:
Ik vermaak mij nog wel hoor. Maar krijg steeds meer een gevoel van een loterij bij die caches die droppen. Zo weinig kans op een exotic.
Misschien leren ze ervan en wordt het looten beter in the division 2.
Wat goed werkte bij wow is dat je met genoeg credits een stapje vooruit kan qua gear. En als je boft dropt die hele speciale voor joiw class/role. Je weet hoe lang je nog moet grinden voordat je weer beter wordt. Dat lijkt in the division op 1 grote hoop gegooit: hopen dat je cache of drops je exotic valt. Zonder dat je makkelijk ziet wat je net even sterker maakt.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
"Lock" de gear die je wilt houdenWaSteiL schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 08:03:
Ik had gisteren RNGesus aan mijn kant. Ik had striker classified al compleet, maar ik had ergens een foutje gemaakt en mijn backpack vervangen door predator en mijn striker classified backpack omgezet in fabric.. heel erg handig..
Dus gisteren even boss rondje LZ gelopen, 2 caches gekocht en 1e cache had meteen mijn backpack en ook nog wel met goede roll..
Dat was het rare, ik had hem ook gelocked, maar was wel als een malle aan het opruimen. Ik had al mijn classified gear gelocked en in het verwijder proces van die is er ook eentje van een loadout per ongeluk gedaan, dus het was een opstapeling van fouten achter elkaar..BlaSfem0n schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 08:41:
[...]
"Lock" de gear die je wilt houden
Voor de rest is het vrij makkelijk gear krijgen in TD, vind ik. Enkel niet snel nuttige gear. Maar CL items zijn altijd goed als je dat stuk nog niet hebt, je hebt namelijk nog altijd de Recalibration, en bij CL gear kan je 2 stats wijzigen.
Nu heb ik bijna alle CL sets compleet, men D3-FNC en Striker 9K builds bijna max optimised, wil eigenlijk enkel nog men Pred set compleet krijgen en een Bullfrog.
"It's about time you showed up Fox!"
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Op welk platform speel je? Toevallig ook Xbox?MaTr1x schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 15:58:
Eind vorig jaar ook weer begonnen samen met een vriend. Ik had na de launch al een lvl 30 maar vlak erna eigenlijk gestopt (iets met WoW en Legion...)
Nu dus opnieuw begonnen met een nieuwe char en nu een 283 Striker build met de Ninja bag/Barret chest en de Bullfrog. 400/370/120 met 17% crit chance en 104% crit dmg (450 dps met minder crit). Doet aardig wat dmg zo. Nog alleen de classy Striker chest nodig om de 6 piece set bonus eens te proberen.
We farmen aardig wat DZ samen en met deze Striker build vallen alle NPC's snel om. Alleen wat meer stamina zou wel wenselijk zijn, maar we gebruiken continu de support stations. Maar als we rogue's tegenkomen dan vallen wij weer snel om... Ik heb een Nomad setje non-classy/classy combo gemaakt, maar dan nog is het niet te doen. Vaak al dood op het moment dat ik net begonnen ben met te schieten, terwijl de rogue vrijwel ongeschonden is. Iemand wat tips?
"It's about time you showed up Fox!"
Ik speel het op pc.speek1984 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 16:31:
Op welk platform speel je? Toevallig ook Xbox?
Sorry, heb overigens geen tips voor je. Lang geleden dat ik het gespeeld heb alweer
Erg vreemd, locked gear kun je met geen mogelijkheid deconstructen. Weet je zeker dat je gear gelocked was? Iets in een loadout opslaan betekent namelijk niet dat je gear is gelocked.WaSteiL schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 08:45:
[...]
Dat was het rare, ik had hem ook gelocked, maar was wel als een malle aan het opruimen. Ik had al mijn classified gear gelocked en in het verwijder proces van die is er ook eentje van een loadout per ongeluk gedaan, dus het was een opstapeling van fouten achter elkaar..![]()
[ Voor 10% gewijzigd door bbblije op 30-03-2018 10:51 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq