Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• AntiChrist7
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 00:32
Zouden we nog dit jaar een aankondiging krijgen voor The Division 2?

https://www.pcgamer.com/u...anding-the-division-team/

• Tijgertje
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 15-10 07:47
Heeft het überhaupt nog nut om nu nog te beginnen?

Specs: http://specs.tweak.to/18519 - PUBG: Tijgertje

• Paulus07
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
quote:
Tijgertje schreef op maandag 5 maart 2018 @ 14:31:
Als je de game voor een leuke prijs kan oppikken zeker doen :)
Singleplayer is nog steeds goed te doen en multiplayer ook nog.

http://www.aquablog.nl | Alles over aquascaping

• GroeneThee
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 16-10 12:02
quote:
Absoluut! De game is op dit moment beter dan het ooit is geweest. Dus gewoon doen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tijgertje
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 15-10 07:47
quote:
Paulus07 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 15:24:
[...]

Als je de game voor een leuke prijs kan oppikken zeker doen :)
Singleplayer is nog steeds goed te doen en multiplayer ook nog.
Ik heb het spel toen 2 jaar geleden gekocht, ook de DLC's erbij. Maar nooit echt ver mee gekomen, maar nu met een nieuwe PC en de zoektocht naar een nieuwe game leek het mij wel is tijd weer voor The Division.

Specs: http://specs.tweak.to/18519 - PUBG: Tijgertje

• Upbeat78
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 17-10 15:36
Vind het best leuk. Zeker met een stel vrienden lekker knallen. Heb het zelf met een steam sale gekocht met season pass.

Nog een vraag; als ik naar de wapens kijk zie ik op diverse plekken dps staan. In de linker van de 3 blokken en bij het wapen zelf.

Ik probeer wapens te vergelijken, maar dat is best lastig.
Ik heb nu een rifle voor scherpschieten. Die geeft mij een hogere score voor mijn rifles score (de linker blok van de 3). Terwijl een ander veel meer dmg doet per bullet.

Upbeat78 wijzigde deze reactie 06-03-2018 09:07 (91%)

• BlaSfem0n
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 17-10 13:03

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Je hebt zowel semi-auto MM rifles als bolt-action. De semi's geven altijd meer dps aan dan de bolt's maar met de bolt's kan je veel NPC's 1-shotten met headshots, met de semi's een pak minder + de recoil op de semi's. Ik dacht dat de carbon M700 zowat de beste bolt is en als semi een SVD of M1A. Ook de talents op de wapens maken een pak verschil. Nooit puur afgaan op de dps dat erbij staat. De SCAR MM rifle geeft heel hoge dps aan maar is eigenlijk vrij slecht in praktisch gebruik. Balanced talent op een MM rifle is bv. 1 van de beste om te hebben.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GroeneThee
quote:
Upbeat78 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:00:
Vind het best leuk. Zeker met een stel vrienden lekker knallen. Heb het zelf met een steam sale gekocht met season pass.

Nog een vraag; als ik naar de wapens kijk zie ik op diverse plekken dps staan. In de linker van de 3 blokken en bij het wapen zelf.

Ik probeer wapens te vergelijken, maar dat is best lastig.
Ik heb nu een rifle voor scherpschieten. Die geeft mij een hogere score voor mijn rifles score (de linker blok van de 3). Terwijl een ander veel meer dmg doet per bullet.
DPS is wel het laatste waar je naar zou moeten kijken :)

Kijk deze video's anders eens :
YouTube: The Division | Best Weapons in Patch 1.8 | In Depth Analysis

YouTube: The Division | Guide to More/Higher Damage | Additive vs Multiplicat...

YouTube: The Division | Patch 1.8 Best in Slot Gear Guide | How to Build In 1.8

En een handige sheet van de verschillende talents en met welke waarden te unlocken :
http://share.mygeekdaddy.net/TD_18_weapon_perks.png

GroeneThee wijzigde deze reactie 06-03-2018 10:00 (5%)

• Phaex
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 20:14
Nog twee dagen tot farmfest 2018 ;-)
Ik moet en zal striker classy en reclaimer classy compleet hebben dit weekend!! O-)

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

quote:
Phaex schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 12:34:
Nog twee dagen tot farmfest 2018 ;-)
Ik moet en zal striker classy en reclaimer classy compleet hebben dit weekend!! O-)
Ik mis 2 stukken lone star van het voorbije weekend :(
Nu, ik had niet veel tijd met allerlei sociale verplichtingen dus had maar iets van 12-15 caches verzameld..
Wel de Trench en Chemist mask gehaald.

BlaSfem0n wijzigde deze reactie 06-03-2018 14:06 (4%)

• GroeneThee
quote:
BlaSfem0n schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 14:06:
[...]

Ik mis 2 stukken lone star van het voorbije weekend :(
Nu, ik had niet veel tijd met allerlei sociale verplichtingen dus had maar iets van 12-15 caches verzameld..
Wel de Trench en Chemist mask gehaald.
Wel de maskers en maar 15 caches :?

Heb zelf nauwelijks gespeeld, kreeg uit cache nummer 3 een FM vest wat ik nodig had voor mijn 2e karakter. Volgend weekend ga ik een maatje helpen met hopelijk Striker en Reclaimer the bemachtigen. Als ik zelf betere stukken krijg is het ook leuk

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

de maskers ge"cheese"d in Hudson.. Voor chemist gewoon in het begin de runners gekilled en daarna doodgaan, maar de helft van de tijd ging ik al dood voor ik ze allemaal had :(.
Dan bij de boss-fight rushen op Martinez en je laten doodgaan door de extra bazen. Telt elke keer als bosskill, duurde een 40 min. en ik had em.

• LordKnox
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 17-10 16:46

LordKnox

Opperbaas.

quote:
BlaSfem0n schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 07:47:
de maskers ge"cheese"d in Hudson.. Voor chemist gewoon in het begin de runners gekilled en daarna doodgaan, maar de helft van de tijd ging ik al dood voor ik ze allemaal had :(.
Dan bij de boss-fight rushen op Martinez en je laten doodgaan door de extra bazen. Telt elke keer als bosskill, duurde een 40 min. en ik had em.
Same here. Is het leuk? Nee. Maar het levert wel gave maskers op. Waar je dan weer geen kl*te aan hebt 8)7

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

quote:
LordKnox schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 09:39:
[...]

Same here. Is het leuk? Nee. Maar het levert wel gave maskers op. Waar je dan weer geen kl*te aan hebt 8)7
Vind de hunter masks cooler, maar die kan je altijd halen natuurlijk :). Na deze maand wellicht wat meer Resistance spelen voor de 5 hunter kills daar.

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

quote:
BlaSfem0n schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 09:46:
[...]

Vind de hunter masks cooler, maar die kan je altijd halen natuurlijk :). Na deze maand wellicht wat meer Resistance spelen voor de 5 hunter kills daar.
Ik moet de Survival nog doen. Gisteren met 2 raondoms gespeeld om de Hunters netjes 1 voor 1 te killen zodat iedereen eentje erbij kreeg. Schiet 1 iemand ze alledrie neer. Lekker dan.

• Endevour
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 15-10 09:03
https://gamer.nl/artikele...ndigt-the-division-2-aan/

Het is nu officieel, The Division 2! Al 2 jaar in ontwikkeling, cant wait!

Dit weekend nog even full time grinden voor reclaimer en striker classified set!

• Jirnsum
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 16-10 15:47
quote:
Endevour schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 17:22:
https://gamer.nl/artikele...ndigt-the-division-2-aan/

Het is nu officieel, The Division 2! Al 2 jaar in ontwikkeling, cant wait!

Dit weekend nog even full time grinden voor reclaimer en striker classified set!
Helemaal geweldig! Details op E3!

Steam profiel UPlay JirnsumNL

• Upbeat78
@GroeneThee thanks a bunch! Die vids helpen mij enorm om wat inzicht te krijgen. Jammer dat vooral richt op pvp. Maar kom daar ook wel mee uit.

• GroeneThee
quote:
Upbeat78 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 18:25:
@GroeneThee thanks a bunch! Die vids helpen mij enorm om wat inzicht te krijgen. Jammer dat vooral richt op pvp. Maar kom daar ook wel mee uit.
No problem! En je moet het zo zien, als je een goede PVP set hebt, ga je ook easy door PVE content heen hoor.

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

Het grote verschil dat je voor PVE nodig hebt is "Enemy Armor Damage". Die is wel belangrijk in PVE. De rest maakt niet zoveel uit.

• Phaex
Arghhhh gisteren 27 superior caches geopend. Hersendode farm gedaan.
Maar nu heb ik nog maar 5 vd 6 striker armor. De meeste stukken zelfs 3-4dubbel behalve de gloves die willen maar niet droppen.

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

quote:
LordKnox schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 08:45:
Het grote verschil dat je voor PVE nodig hebt is "Enemy Armor Damage". Die is wel belangrijk in PVE. De rest maakt niet zoveel uit.
EAD doet nog "iets" in PVP, Damage to Elites natuurlijk niets. Als je probeert te gaan voor 6 stuks Clas. Striker, kan je best vooral Crit chance en damage rollen/zoeken. Blijft vrij goed voor PVE, en is het beste voor PVP.

Voor mij maakt PVP niet zoveel uit, dus roll en zoek vooral naar EAD en DTE.

• Upbeat78
Heb je in TD trouwens nog ergens een mooi stat overzicht? In WoW is er een mooi scherm die al je stats laat zien en overzichtelijk. Zo Heb je in WoW ook een pointer om makkelijk te zien als je een gear piece wijzigt wat er veranderd. Kent TD dat ook?

• NoCarrier
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 17-10 15:29
quote:
Upbeat78 schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 11:58:
Heb je in TD trouwens nog ergens een mooi stat overzicht? In WoW is er een mooi scherm die al je stats laat zien en overzichtelijk. Zo Heb je in WoW ook een pointer om makkelijk te zien als je een gear piece wijzigt wat er veranderd. Kent TD dat ook?
Ja, in je inventaris-menu, en dan de tab "Character".

• Phaex
Holy hell ... het heeft me 78 superior cashes gekost om striker compleet te krijgen.
Na de eerste 25 had ik de rest al compleet en dan 50 nodig gehad voor één item ... RNG in dit spel ...

• GroeneThee
quote:
Phaex schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:38:
Holy hell ... het heeft me 78 superior cashes gekost om striker compleet te krijgen.
Na de eerste 25 had ik de rest al compleet en dan 50 nodig gehad voor één item ... RNG in dit spel ...
Maar het gevoel als het dan toch gelukt is..... :D

• Phaex
quote:
GroeneThee schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:39:
[...]

Maar het gevoel als het dan toch gelukt is..... :D
Ja inderdaad, het gevoel als je dat item ziet poppen is za-lig
Maar eenmaal je cache 40-50-60 hebt geopend en je sommige items zelfs al 7-8x hebt zien passeren zakt de moed je wel in de schoenen om nog verder te doen :-P

• GroeneThee
quote:
Phaex schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:50:
[...]

Ja inderdaad, het gevoel als je dat item ziet poppen is za-lig
Maar eenmaal je cache 40-50-60 hebt geopend en je sommige items zelfs al 7-8x hebt zien passeren zakt de moed je wel in de schoenen om nog verder te doen :-P
Herkenbaar hoor, bij de laatste 2 GE's Heb ik 119 en 116 caches moeten openen....

• Jirnsum
quote:
LordKnox schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 09:59:
[...]

Ik moet de Survival nog doen. Gisteren met 2 raondoms gespeeld om de Hunters netjes 1 voor 1 te killen zodat iedereen eentje erbij kreeg. Schiet 1 iemand ze alledrie neer. Lekker dan.
De twee Hunter masks dit weekend binnengehaald. Ik had al tijden geen Survival meer gespeeld dus daar hing één van de twee op.

https://tweakers.net/ext/f/1ZMD7532OUKQ5B1btTYmqDMd/thumb.jpg

https://tweakers.net/ext/f/DAzIIPVQ1a3uiMIYG6PEqui9/thumb.jpg

• maurieske72
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 22:41
Hoeveel GE credits kan je nu meenemen naar het volgende GE?
Ik las ergens 10.000 klopt dat.

Edit: zie het al 10.000 idd is de max.

maurieske72 wijzigde deze reactie 11-03-2018 18:09 (18%)

• Phaex
quote:
GroeneThee schreef op zondag 11 maart 2018 @ 17:09:
[...]

Herkenbaar hoor, bij de laatste 2 GE's Heb ik 119 en 116 caches moeten openen....
Holy fuck maat..
Ik dacht dat ik het al erg had :O

• Jirnsum
Eindelijk de Flawless Underground Commendation te pakken :) Dat lukte nooit met randoms, maar werd net uitgenodigd door iemand die mensen stuk voor stuk in UG aan het uitzoeken was obv commendation score. Rustig aan er doorheen, en iedereen blij :)

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

quote:
GroeneThee schreef op zondag 11 maart 2018 @ 17:09:
[...]

Meer geluk gehad dan. Na 15 caches had ik op zaterdagmiddag men Striker compleet. Dan zondag als bonus item uit field cache men laatste reclaimer. Heb enkel sentry maar op 5/6 stuks staan.
Zelfs een paar extra stuks striker gehouden zodat ik een 6K stam én 9K stam build kon maken. Denk dat ik in totaal slechts 32 caches heb verzameld. Real Life etc...
Heb wel FL no down/heal niet af kunnen krijgen, dus slechts 1 van de 3 masks zijn binnen.

• jori040
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 23:59
Zijn er nog genoeg spelers online om er nu nog mee te beginnen[PS4] ?
Op Steam zie ik dat hij nog flink gespeeld word maar op de PS4 is dan niet te checken volgens mij.

Samsung UE43KS7500 | Xbox One X | PS4 Pro | Switch

• BvanOsch
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 17-03 18:41
Nog mensen die op de PC spelen? Ik zoek wat mensen om casual/serieus mee te spelen. Ben nu bezig Classified gear te farmen.

• dabelg
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 08-10 13:28
quote:
Phaex schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:38:
moest nog 1 striker hebben (kneepads) deze GE 45 cashes gehaald enkel 1 striker backpack voor de rest enkel sentry of reclaimer wat ik al 6 piece had :( RNG is echt K*T

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

quote:
BvanOsch schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 12:35:
Nog mensen die op de PC spelen? Ik zoek wat mensen om casual/serieus mee te spelen. Ben nu bezig Classified gear te farmen.
Ik sta in de lijst in topic start, voeg me maar toe maar CE gear verzamelen tijdens events gaat meestal vlugger solo :P. Kunnen wel drops delen maar ik dacht geen spul uit de caches zelf?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 22:12
quote:
Ik ben zondag weer begonnen na 1,5 jaar afwezigheid. Destijds op de PS4, nu op de PC.
Vermaak me prima, nu al een dikke 10 uur erin zitten.

27,00 EUR momenteel op uPlay voor de Gold Edition ;)

Intel i7 4770K | MSI Z87-G45 Gaming5 | Noctua DH-15 | Kingston HyperX Savage DDR3 1866 16GB | Gigabyte GTX980Ti | BeQuiet! Straight Power10 800W | Focusrite Scarlet 2i4 | Logitech G903 | Logitech G910 Orion Spectrum | Logitech G933 Artemis Spectrum |

• Jirnsum
Vanaf vandaag GE Strike in de rerun. 'Splosions all around! :D

• Sosua
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 17-10 16:56
Na een jaar weer opgepakt. Zit alleen te kijken wat nu een beetje goede items zijn voor PVE. Alles is inmiddels sterk verouderd.

Nog tips? Speelde voorheen vooral tactician.

psn: NL-SosuA-

• Jirnsum
Ik gebruik voor PVE vooral classified striker

• chief-BE
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 22-09 11:15
quote:
dabelg schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:04:
[...]

moest nog 1 striker hebben (kneepads) deze GE 45 cashes gehaald enkel 1 striker backpack voor de rest enkel sentry of reclaimer wat ik al 6 piece had :( RNG is echt K*T
Ik zit met hetzelfde probleem :F wat bij mij het geval is, is dat ik geen classy maskers kan bemachtigen, de overige classy's zitten precies in de uitverkoop daar springt de RNG kwistig mee om.

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

quote:
Sosua schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 14:55:
Na een jaar weer opgepakt. Zit alleen te kijken wat nu een beetje goede items zijn voor PVE. Alles is inmiddels sterk verouderd.

Nog tips? Speelde voorheen vooral tactician.
Op dit moment gewoon volle bak aan de slag voor de GE gaan. Het zijn dit weekend voor 4! sets CL items, waarvan 3 van de 4 sets het zeker waard zijn (Banshee niet echt goed, maar Nomad/D3/Pred zijn allen bij de beste sets ingame). Volgend weekend is het de laatste keer én komt de Tactician set aan bod. Dus je kan eventueel je GE credits (tot max 10000) opsparen voor volgend weekend.
Voorbije weekend was het onder andere Striker en Reclaimer, waarbij Striker toch wel één van de sterkste sets is voor zowel PVP als PVE.

Als je met je tac set vroeger sticky boms spamde, die tijd is al ff achter de rug. Damage wise is het nu Striker en Predator die de boventoon halen, wil je met snipers spelen lijkt me Dead's Eye momenteel de beste. Ik speel vooral nu ofwel 9K CL Striker, of D3 (hopelijk haal ik alle D3 stukken dit weekend voor CL set). D3 met minstens 6K stam en een House SMG is best easy mode, alleen be je minder mobiel.

• agoNITE
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 21:17
quote:
BlaSfem0n schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 09:45:
[...]

Op dit moment gewoon volle bak aan de slag voor de GE gaan. Het zijn dit weekend voor 4! sets CL items, waarvan 3 van de 4 sets het zeker waard zijn (Banshee niet echt goed, maar Nomad/D3/Pred zijn allen bij de beste sets ingame). Volgend weekend is het de laatste keer én komt de Tactician set aan bod. Dus je kan eventueel je GE credits (tot max 10000) opsparen voor volgend weekend.
Voorbije weekend was het onder andere Striker en Reclaimer, waarbij Striker toch wel één van de sterkste sets is voor zowel PVP als PVE.

Als je met je tac set vroeger sticky boms spamde, die tijd is al ff achter de rug. Damage wise is het nu Striker en Predator die de boventoon halen, wil je met snipers spelen lijkt me Dead's Eye momenteel de beste. Ik speel vooral nu ofwel 9K CL Striker, of D3 (hopelijk haal ik alle D3 stukken dit weekend voor CL set). D3 met minstens 6K stam en een House SMG is best easy mode, alleen be je minder mobiel.
Qua damage zijn Striker's Battlegear en Predator's Mark beide leuk om mee te spelen. Vergeet hierbij echter niet de sterke heal van de Classified Striker's 6 piece bonus.

Classified Predator's Mark heeft geen heal bonus. En met 9000 Stamina heb je nagenoeg geen skillpower voor een goede heal. Ondanks dat je 9000 stamina hebt, voel je alles behalve tanky. Zelf heb ik Predatory op mijn LVOA-C als ik met Predator's Mark speel (+35% health over 20 seconds). Daarnaast de immunizer box voor de burst heal (je skillpower is erg laag bij 9000 Stamina en de rest op Firearms).

• Upbeat78
Heb gisteren een showstopper geloot.
The showstopper heeft een score van 265.. wat tamelijk laag is. Heeft het nut deze te upgraden? Of verkopen dismantelen? Gezien de lage score. Kost giga veel division tech.
quote:
Upbeat78 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 08:37:
Heb gisteren een showstopper geloot.
The showstopper heeft een score van 265.. wat tamelijk laag is. Heeft het nut deze te upgraden? Of verkopen dismantelen? Gezien de lage score. Kost giga veel division tech.
Showstopper dropt niet zo heel vaak (althans niet bij mij :+ ). Dus als de talents kloppen zou ik 'm zeker houden. Met de Global Events valt er genoeg loot om te deconstructen en snel veel Division Tech te krijgen.

• Upbeat78
Talents kun je toch laten wijzigen bij een optimaization station.. althans een reroll doen?
quote:
Upbeat78 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 13:27:
Talents kun je toch laten wijzigen bij een optimaization station.. althans een reroll doen?
Je kunt 1 talent wijzigen. Na wijziging gaan de andere talents op slot en kun je alleen nog dat ene slot rerollen. Het is dus wel zaak dat die andere talents dan een beetje passen bij je build(s).

En dat doe je bij een recalibration station, tegen Phoenix (wapens) of gewone (gear) credits. Daarna doe je optimization bij een optimization station om de stats te maximaliseren (voor heel veel Division Tech).

Klinkt als een hoop gedoe, maar het is vergeleken met eerst vrij makkelijk nu je builds te maximaliseren. Voorheen bestonden die optimization stations niet dus zat je grotendeels vast aan wat de RNG je gunde.

• BvanOsch
D3 Classified compleet. Nu alleen nog de kneepads voor Classified Nomad en ik vind het wel prima.

• NoCarrier
quote:
NLxAROSA schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 14:03:
[...]Je kunt 1 talent wijzigen. Na wijziging gaan de andere talents op slot en kun je alleen nog dat ene slot rerollen. Het is dus wel zaak dat die andere talents dan een beetje passen bij je build(s).
NB: op classifieds kan je twee talents re-rollen.

Het duurde even voordat ik dat in de gaten had. Dit wordt je ook niet uitgelegd door het spel, hoewel dit me toch wel vrij cruciaal lijkt... :/

• Upbeat78
Division tech.. pff dat is een klus zeg. Er dropt een hoop, maar tegelijkertijd ook zo weinig.

Ik ben al flink aan het schiften aan drops, alles onder de 275 haal ik uit elkaar. Maar begin aardig weinig ruimte te houden in mijn stash en inventory. En dat te bedenken dat ik alle gear sets ook graag wil hebben, maar vraag mij af of daar wel genoeg ruimte voor is.

Zoveel van die mods, de ene net iets beter dan de ander. Telt het trouwens mee, als je een mod in een gear item stopt?

Wat ik doe om aan division tech te komen is, door de damascus (pistool) te maken en die uitelkaar halen. Dat levert altijd 1 div tech op. Het is dus wel een hele klus, maar wel gegarandeerd div tech.

• GroeneThee
quote:
Upbeat78 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 08:55:
Division tech.. pff dat is een klus zeg. Er dropt een hoop, maar tegelijkertijd ook zo weinig.

Ik ben al flink aan het schiften aan drops, alles onder de 275 haal ik uit elkaar. Maar begin aardig weinig ruimte te houden in mijn stash en inventory. En dat te bedenken dat ik alle gear sets ook graag wil hebben, maar vraag mij af of daar wel genoeg ruimte voor is.

Zoveel van die mods, de ene net iets beter dan de ander. Telt het trouwens mee, als je een mod in een gear item stopt?

Wat ik doe om aan division tech te komen is, door de damascus (pistool) te maken en die uitelkaar halen. Dat levert altijd 1 div tech op. Het is dus wel een hele klus, maar wel gegarandeerd div tech.
Gewoon de DZ in gaan met een groepje, levert veel meer Div Tec op. En ja, stop mods in Gear. Bijvoorbeeld een backpack met 3 mods telt als een stuk in je stash. Bewaar ook alleen classifieds en (near) max rolls van mods, bijvoorbeeld minimaal 264 van de max 267 Er is een Google docs met alle max waarden van alle items.
Zal straks even opzoeken.

Edit: https://docs.google.com/s...D-xarH3ZpNxPCX218/pubhtml#

GroeneThee wijzigde deze reactie 18-03-2018 12:23 (4%)

• Upbeat78
Hoe de DZ? Erg veel looting player? Of valt het wel mee.

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

quote:
Upbeat78 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 15:31:
Hoe de DZ? Erg veel looting player? Of valt het wel mee.
Er zijn area's met divtech caches (zowel aan landmarks en er buiten), npc's kunnen div tech droppen, en binnenkort met de patch gaan de supply drops elks ook 100 divtech geven (landmarks clearen ook?). Alle divtech dat je te pakken krijgt, kan je ook niet kwijt geraken in de DZ door dood te gaan.

• Dhrax
Gisteren ook level 30 aangetikt in net geen 30 uur speeltijd. Hoofdzakelijk solo gespeeld met uitzondering van wat DZ runs met een aantal random mensen.

Er veranderd veel in de game als je op max level zit, dit had ik niet verwacht. Ik heb nog een hoop te doen zag ik al wel in The Terminal.

Qua drops gaat het vlot in het begin lijkt het, ik had na de eerste paar kills al een high-end weapon in handen. Vanavond maar eens verder onderzoeken.

Hebben jullie nog tips voor een verse 30er ?

Intel i7 4770K | MSI Z87-G45 Gaming5 | Noctua DH-15 | Kingston HyperX Savage DDR3 1866 16GB | Gigabyte GTX980Ti | BeQuiet! Straight Power10 800W | Focusrite Scarlet 2i4 | Logitech G903 | Logitech G910 Orion Spectrum | Logitech G933 Artemis Spectrum |

• NoCarrier
quote:
BlaSfem0n schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 13:59:
[...]en binnenkort met de patch gaan de supply drops elks ook 100 divtech geven (landmarks clearen ook?)
Ho ho.

Volgens mij gaat alleen de supply drop die uit de season pass komt 100 DivTech bevatten. Dat is dus de supply drop die tweewekelijks komt en ergens in de Light Zone valt.

Uit de patch notes:
Season Pass Supply Drops now award 100 Division Tech.

NoCarrier wijzigde deze reactie 20-03-2018 14:39 (4%)

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Hmm, dan was het toch in ieder geval de dropchance voor CL die verhoogd werd om de DZ suplly drops aantrekkelijker te maken, de boss die mee spawnt dropt betere loot dan de chest zelf op dit moment...

quote:
Dhrax schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 14:04:
Qua drops gaat het vlot in het begin lijkt het, ik had na de eerste paar kills al een high-end weapon in handen. Vanavond maar eens verder onderzoeken.
Je kunt vrij snel een 'redelijke' build hebben, of zelfs meerdere. Daar is niet veel grind-werk voor nodig. Pas als je ze allemaal op max wil hebben wordt het grinden, grinden en nog eens grinden.

• Upbeat78
@Dhrax wat is de gear score? Dat zegt meer over een item dan het kleurtje.
Momenteel gooi ik veel weg wat onder 278 zit. Ik kan gewoon niet meer hebben. Of het moet passen met toekomstige builds.

• Dhrax
quote:
Upbeat78 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 17:26:
@Dhrax wat is de gear score? Dat zegt meer over een item dan het kleurtje.
Momenteel gooi ik veel weg wat onder 278 zit. Ik kan gewoon niet meer hebben. Of het moet passen met toekomstige builds.
039 momenteel ... maar einde vanavond hopelijk een stuk hoger :)

*edit* uiteindelijk op 156 gekomen vanavond.

Dhrax wijzigde deze reactie 20-03-2018 22:48 (14%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
Voor de mensen die de season pass nog zoeken. Ubisoft heeft spring sale en pass is nu € 12,00

https://store.ubi.com/nl/...316728b46b6.html#start=10

Paulus07 wijzigde deze reactie 20-03-2018 23:50 (37%)

http://www.aquablog.nl | Alles over aquascaping

• Upbeat78
Gisteren the dragon's nest geprobeerd met 3 randoms. Kwamen niet verder dan de eerste 4-5 eindbazen. Dit was op challenging. Mijn build; 1 ninjabike, 3 striker, 1 alpjabridge en 1 .. Ben het even kwijt. Hen showstopper op 283 en een lmg op 279.
Tips?

• NoCarrier
quote:
Upbeat78 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 07:04:
Gisteren the dragon's nest geprobeerd met 3 randoms. Kwamen niet verder dan de eerste 4-5 eindbazen. Dit was op challenging. Mijn build; 1 ninjabike, 3 striker, 1 alpjabridge en 1 .. Ben het even kwijt. Hen showstopper op 283 en een lmg op 279.
Tips?
Tsja. Een goede Reclaimer bij je hebben, of op z'n minst je eigen support station met Immunizer zodat je niet constant in de fik wordt gezet. Het enige, echte advies dat ik je kan geven. Voor de rest moet je geluk hebben dat je niet aan een stelletje sukkels wordt gekoppeld met de public matchmaking.

Kan wel een keertje meedoen met je, als je op PC speelt. Ik ben NoCarrier-NL op UPlay.

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

quote:
Upbeat78 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 07:04:
Tips?
Een goede reclaimer is noodzakelijk voor de latere fase. Die fase bij "de 4" is vooral kwestie van samenwerken. Allemaal focussen op dezelfde baas en dan tegen de klok in het rondje afmaken (althans, doe ik het). Maar met randoms is het altijd behelpen. Ik zou adviseren om wat mensen van T.net toe te voegen of de Discord op te gaan.

• BvanOsch
Voor mensen die op PC spelen: Je kunt mij toevoegen op Uplay: X1NL
Ik speel voornamelijk D3 en Nomad. D3 volledig classified.

• Team-RiNo
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 15-10 15:42
quote:
Dhrax schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 14:04:
Gisteren ook level 30 aangetikt in net geen 30 uur speeltijd. Hoofdzakelijk solo gespeeld met uitzondering van wat DZ runs met een aantal random mensen.

Er veranderd veel in de game als je op max level zit, dit had ik niet verwacht. Ik heb nog een hoop te doen zag ik al wel in The Terminal.

Hebben jullie nog tips voor een verse 30er ?
Ik ben zelf een verse 30er en in 1 avond van ~100 gearscore naar 250+ te gaan door de intel items zoals echo's ect te collecten. Per 3-4 items krijg je een chest (door de xp) waar high end items uit komen, dan zodra je gearscore het toe laat een hogere map tier instellen en verder gaan. Ik zat binnen een paar uur in tier 5.

• Dhrax
quote:
Team-RiNo schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 15:37:
[...]

Ik ben zelf een verse 30er en in 1 avond van ~100 gearscore naar 250+ te gaan door de intel items zoals echo's ect te collecten. Per 3-4 items krijg je een chest (door de xp) waar high end items uit komen, dan zodra je gearscore het toe laat een hogere map tier instellen en verder gaan. Ik zat binnen een paar uur in tier 5.
Goede tip, thanks ;)

Season pass maar aangeschaft na het zien van Skill-up zn review. Heb nog een GS 260 met DZ lvl 92, maar ik bakte hard toen ik het spel weer eens opstartte... Dus vanavond begin ik vers! Alles weer eventjes leren en ditmaal alle intel etc verzamelen. Ben benieuwd of ik het jaar vol ga maken! Apart ook dat er expliciet staat vermeld dat de season pass maar 1 jaar content geeft... lijkt me niet dat na dat naar de DLC’s niet meer speelbaar zijn toch? Reddit was er ook verdeeld over... kan hier iemand van ervaring spreken?

MBPr 15" late 2012 | PS4 PSN: Blijleven

• GroeneThee
quote:
bbblije schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 17:24:
Season pass maar aangeschaft na het zien van Skill-up zn review. Heb nog een GS 260 met DZ lvl 92, maar ik bakte hard toen ik het spel weer eens opstartte... Dus vanavond begin ik vers! Alles weer eventjes leren en ditmaal alle intel etc verzamelen. Ben benieuwd of ik het jaar vol ga maken! Apart ook dat er expliciet staat vermeld dat de season pass maar 1 jaar content geeft... lijkt me niet dat na dat naar de DLC’s niet meer speelbaar zijn toch? Reddit was er ook verdeeld over... kan hier iemand van ervaring spreken?
Heb de season pass along zolang hij er is. Alles is nog steeds volledig speelbaar.

• Jirnsum
quote:
GroeneThee schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 18:26:
[...]

Heb de season pass along zolang hij er is. Alles is nog steeds volledig speelbaar.
Dit: en je krijgt nog steeds de Season Pass supply drops: daar zit momenteel alleen maar meuk in die ik niet gebruik, maar komt met 1.8.1 ook divtech uit dus dan zijn ze weer nuttig :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bonswah85
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 01:37

Bonswah85

Koffie!

quote:
bbblije schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 17:24:
Ik denk dat ze bedoelen dat deze season pass (what's in a name :P) alleen toegang geeft tot de DLC uit season1.
Mocht er dus ooit nog (betaalde) DLC uitkomen in season2, dan valt dit niet onder je huidige season1 pass

“I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.” ― J.R.R. Tolkien, The Fellowship of the Ring

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Maar aangezien Div 2 aangekondigd is, zal er waarschijnlijk geen DLC meer uitkomen voor Div 1.
Of Div 2 moet nog lang op zich laten wachten..

quote:
BlaSfem0n schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 07:44:
Maar aangezien Div 2 aangekondigd is, zal er waarschijnlijk geen DLC meer uitkomen voor Div 1.
Of Div 2 moet nog lang op zich laten wachten..
Verschillende game shops (waaronder game mania) hebben al een preorder, met release in 2018. Apart! Gezien de “aankondiging” pas op de E3 is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

quote:
bbblije schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:05:
[...]

Verschillende game shops (waaronder game mania) hebben al een preorder, met release in 2018. Apart! Gezien de “aankondiging” pas op de E3 is.
Meh, waarschijnlijk gewoon placeholders. Of een actie om alvast een boel pre-orders te krijgen. Niemand weet de releasedatum want die zal pas in juni (E3) aangekondigd worden. En dat zal dan gelekt worden 4 dagen voor de E3.
quote:
LordKnox schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:28:
[...]

Meh, waarschijnlijk gewoon placeholders. Of een actie om alvast een boel pre-orders te krijgen. Niemand weet de releasedatum want die zal pas in juni (E3) aangekondigd worden. En dat zal dan gelekt worden 4 dagen voor de E3.
Gelukkig kunnen we 17 mei al wel naar Deadpool ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Upbeat78
Dit is trouwens een handig linkje:
http://rubenalamina.mx/the-division-weekly-vendor-reset/

Er staat ook een datum in wanneer deze voor het laatst is aangepast. Op elke vrijdag is er een vendor update, en wat er dan per vendor verkocht wordt kun je terug vinen in bovenstaand linkje.

edit: linkje springt nu meteen naar hoofdpagina ipv exotics hoofdstuk.

Upbeat78 wijzigde deze reactie 23-03-2018 16:32 (12%)

• WishmasterNL
  • Registratie: november 2005

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Momenteel speel ik met striker in combinatie met alphabridge en een ninjabike.

Echter heb ik echt een slechte aim waardoor ik niet zo veel aan mijn striker heb.

Misschien een idee voor een andere set?
Tactician? Ik speel voornamelijk PvE.

Heb een hoop pieces in mn stash zitten, dus nagenoeg alle sets wel compleet. Helaas niet alles classified.

BTO 17CL47 | i7-3610qm | Nvidia GTX680m 4GB gddr5 | 256GB Samsung 830serie SSD | 1080P scherm | 8GB 1600mhz ddr3 | win 10 Pro 64bit

quote:
WishmasterNL schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 16:33:
Echter heb ik echt een slechte aim waardoor ik niet zo veel aan mijn striker heb.

Tactician speel ik ook in PVE, veelzijdige class. Gebruik 'm met seeker mines en BFB. Om je buff te laden moet je wel shots landen, maar dat mogen ook bodyshots zijn. Seeker mines zijn ideaal om vijanden uit cover te drijven en de BFB doet lekker veel damage.

• Upbeat78
quote:
WishmasterNL schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 16:33:
Momenteel speel ik met striker in combinatie met alphabridge en een ninjabike.

Heb een hoop pieces in mn stash zitten, dus nagenoeg alle sets wel compleet. Helaas niet alles classified.
Ik heb vrijwel dezelfde build als jij. Als je moeite hebt met mikken, blijft altijd lastig.

Ik heb een showstopper voor short range en een LMG voor de mid range. Zelf heb ik niet zo'n voorliefde voor shotguns, maar werken verdomd goed met striker. Elke pellet/korrel die eruit komt telt mee in de buff. Dus op korte afstand vreet je die elites op. Misschien dat dat helpt?

Schieten op moving targets is ook erg lastig. Doe het enkel als ze naar mij toe of van mij af lopen. Naar links of rechts vind ik veelal zonde van ammo. Zeker als ze achter objecten langs rennen. Dan wacht ik even tot ze weer stil staan.

Sowieso zie ik veel (goed uitgeruste) spelers close-range knallen, met SMG of shotgun. Je bent dan ook veel beter in staat om op de weakspots te schieten van sommige npc's. Moet je je ook goed positioneren (flanken), want om recht op een boss afrennen... :X

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 21:58

Mach

Elysium Hoplite Forever

Was ff klaar met de end game grind dus deze week mijn 2e alt geleveld naar 30. Was weer leuk om te doen. En een stuk makkelijker dan de eerste keer omdat je voldoende funds hebt om per level direct de beste gear te kopen. En je kent de main missies inside out :)

Bijkomend voordeel. Op het 2e karakter heb ik nu de classy sets gezet die ik zelden tot niet speel. Zoals d3f, pred, hunters faith, fire crest en alpha bridge.

Blijft mijn stash en main karakter lekker opgeruimd voor mijn classies Nomad, Striker, dead eye en tactician.

DUGG

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jirnsum
Dat was lachen vanavond in Survival. In de eerste 5 minuten een jankend NL jochie dat met piepstem over zijn mic aan het klagen was tegen zijn maatje dat "er een galbak" in "zijn huis" zat toen we toevallig in hetzelfde huis terechtkwamen. Zo mooi als je dan 20 minuten later in je feed ziet dat ie kansloos door een Hunter is afgemaakt :P Bij extract twee Italianen gerevived die de Hunters nog niet helemaal aankonden. Mooie run weer :)

Acties:
  • +1Henk 'm!
Wauw wat is dit spel moeilijk! Ik heb al twee characters op 30 met mijn main DZ lvl 92, maar na maanden niet te hebben gespeeld is het zo wennen aan de controls en AI. Met een nieuwe character de missies op hard spelen is mega uitdagend! Recoil lijkt ook heel anders dan voorheen. Om mn 3e character naar 30 te krijgen wordt een hoop gescheld zo ;) maar dan leer ik uiteindelijk wel weer hoe het moet :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jirnsum
Tot mijn stomme verbazing kwam ik vanavond alweer in een GE terecht. Deze week nog een keer kort in de rerun

• WishmasterNL
  • Registratie: november 2005

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Is er eigenlijk een overzicht van welke sets je krijgt per Global Event?

Ik kan geen lijstje vinden.

BTO 17CL47 | i7-3610qm | Nvidia GTX680m 4GB gddr5 | 256GB Samsung 830serie SSD | 1080P scherm | 8GB 1600mhz ddr3 | win 10 Pro 64bit

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GroeneThee
quote:
WishmasterNL schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 11:06:
Is er eigenlijk een overzicht van welke sets je krijgt per Global Event?

Ik kan geen lijstje vinden.
https://www.reddit.com/r/...872p6w/global_event_week/

• Upbeat78
Blijf een beetje in rondjes lopen.. continue dailies, GE's, soms even door de DZ.. maar mijn gear wordt niet echt beter. Div Tech is uiterst spaarzaam, dus alles upgraden gaat traag. En dan heb je nog de veule verschillende items.
Heb het idee, dat dat met WoW stukken eenvoudiger was om al die loot overzichtelijk te houden. Ik vind dat echt een nadeel in the division. Ik vind het heel lastig om de betere items eruit te vissen. Als je die al tegen komt. Zoveel drops van onder de 280.

En dan de enorme hoeveelheid Division tech die je nodig hebt om het te upgraden.
Grinden vind ik niet zo erg, zo lang het spel er maar leuk genoeg voor is. Ik duizel van het gebrek aan overzicht.
Om te zwijgen over de diversiteit aan currencies, waar je meestal ook niet de betere loot van kunt kopen.
Wat moet je er mee? Of snap ik het gewoon niet?
quote:
Upbeat78 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 14:03:
Blijf een beetje in rondjes lopen.. continue dailies, GE's, soms even door de DZ.. maar mijn gear wordt niet echt beter. Div Tech is uiterst spaarzaam, dus alles upgraden gaat traag. En dan heb je nog de veule verschillende items.
Heb het idee, dat dat met WoW stukken eenvoudiger was om al die loot overzichtelijk te houden. Ik vind dat echt een nadeel in the division. Ik vind het heel lastig om de betere items eruit te vissen. Als je die al tegen komt. Zoveel drops van onder de 280.

En dan de enorme hoeveelheid Division tech die je nodig hebt om het te upgraden.
Grinden vind ik niet zo erg, zo lang het spel er maar leuk genoeg voor is. Ik duizel van het gebrek aan overzicht.
Om te zwijgen over de diversiteit aan currencies, waar je meestal ook niet de betere loot van kunt kopen.
Wat moet je er mee? Of snap ik het gewoon niet?
Was al een probleem bij de release. Spel boeit tot je op een plateau komt, dan moet het echt leuk blijven door samen te spelen. Gelukkig hadden we toen der tijd vaste groepen Tweakers, maar helaas is iedereen over gestapt naar wat nieuws. Ik ben, omdat ik het spel nog een kans wil geven, afgelopen week opnieuw begonnen. Het spel blijft prachtig, maar de kracht zit hem toch in coop!

• Upbeat78
Ik vermaak mij nog wel hoor. Maar krijg steeds meer een gevoel van een loterij bij die caches die droppen. Zo weinig kans op een exotic.
Misschien leren ze ervan en wordt het looten beter in the division 2.

Wat goed werkte bij wow is dat je met genoeg credits een stapje vooruit kan qua gear. En als je boft dropt die hele speciale voor joiw class/role. Je weet hoe lang je nog moet grinden voordat je weer beter wordt. Dat lijkt in the division op 1 grote hoop gegooit: hopen dat je cache of drops je exotic valt. Zonder dat je makkelijk ziet wat je net even sterker maakt.

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:48
quote:
Upbeat78 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 16:37:
Ik vermaak mij nog wel hoor. Maar krijg steeds meer een gevoel van een loterij bij die caches die droppen. Zo weinig kans op een exotic.
Misschien leren ze ervan en wordt het looten beter in the division 2.

Wat goed werkte bij wow is dat je met genoeg credits een stapje vooruit kan qua gear. En als je boft dropt die hele speciale voor joiw class/role. Je weet hoe lang je nog moet grinden voordat je weer beter wordt. Dat lijkt in the division op 1 grote hoop gegooit: hopen dat je cache of drops je exotic valt. Zonder dat je makkelijk ziet wat je net even sterker maakt.
Het is echt RNG op RNG op RNG, eerst het geluk dat je al een classified/exotic krijgt, vervolgens welke set/type het gaat worden en in geval dat je die al hebt, welke stats erop zitten die mogelijk beter zijn.

Ergste geval loop je ze alle 3 door, heb je nog niets. En naarmate je verder komt in een classified set (mijn hoogste is nu 4 items), des de kleiner de kans dat je nog je laatste item weet te halen, met nog de extreme variant dat tijdens GE er maar een selectie van classified sets dropt. Ik moet zelfs nog mijn non-classified compleet zien te krijgen, laat staan daar nog een set met redelijke stats van te hebben.

Bij Diablo 3 hebben ze ook een smart-loot systeem, buiten dat er een 'forced' legendary drop systeem in zit, zorgt het dropsysteem er ook voor dat het in lijn van je gear zit, en niet iets compleet randoms van een andere class.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Upbeat78
Als ik dat zo lees mag ik blij zijn met mijn ninjabag. Daarmee heb ik in elk geval iets 'compleet.

• WaSteiL
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 17-10 15:24
Ik had gisteren RNGesus aan mijn kant. Ik had striker classified al compleet, maar ik had ergens een foutje gemaakt en mijn backpack vervangen door predator en mijn striker classified backpack omgezet in fabric.. heel erg handig..

Dus gisteren even boss rondje LZ gelopen, 2 caches gekocht en 1e cache had meteen mijn backpack en ook nog wel met goede roll..

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

quote:
WaSteiL schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 08:03:
Ik had gisteren RNGesus aan mijn kant. Ik had striker classified al compleet, maar ik had ergens een foutje gemaakt en mijn backpack vervangen door predator en mijn striker classified backpack omgezet in fabric.. heel erg handig..

Dus gisteren even boss rondje LZ gelopen, 2 caches gekocht en 1e cache had meteen mijn backpack en ook nog wel met goede roll..
"Lock" de gear die je wilt houden ;)

Voor de rest is het vrij makkelijk gear krijgen in TD, vind ik. Enkel niet snel nuttige gear. Maar CL items zijn altijd goed als je dat stuk nog niet hebt, je hebt namelijk nog altijd de Recalibration, en bij CL gear kan je 2 stats wijzigen.

Nu heb ik bijna alle CL sets compleet, men D3-FNC en Striker 9K builds bijna max optimised, wil eigenlijk enkel nog men Pred set compleet krijgen en een Bullfrog.

• WaSteiL
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 17-10 15:24
quote:
BlaSfem0n schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 08:41:
[...]

"Lock" de gear die je wilt houden ;)

Voor de rest is het vrij makkelijk gear krijgen in TD, vind ik. Enkel niet snel nuttige gear. Maar CL items zijn altijd goed als je dat stuk nog niet hebt, je hebt namelijk nog altijd de Recalibration, en bij CL gear kan je 2 stats wijzigen.

Nu heb ik bijna alle CL sets compleet, men D3-FNC en Striker 9K builds bijna max optimised, wil eigenlijk enkel nog men Pred set compleet krijgen en een Bullfrog.
Dat was het rare, ik had hem ook gelocked, maar was wel als een malle aan het opruimen. Ik had al mijn classified gear gelocked en in het verwijder proces van die is er ook eentje van een loadout per ongeluk gedaan, dus het was een opstapeling van fouten achter elkaar.. 8)7 :X

• speek1984
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 16-10 15:23
Ik heb The Division op de PS4 nog best veel gespeeld, nog voordat de DLC packs uit kwamen. Uiteindelijk de PS4 verkocht voor een XBO.

Gisteren dankzij de lente aanbiedingen toch weer aangeschaft en binnenkort weer lekker beginnen. Persoonlijk is het een van mijn favoriete games :-)

• Thrace Grumble
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 19:20

Thrace Grumble

PSN: ThraceG

Gisteren ook weer opnieuw begonnen met een nieuw char voor the Division op PS4, nadat ik de game even kort had gespeeld rond launch. Toch wel erg leuk! Voornamelijk overgehaald door alle enthousiaste 1.8 verhalen :)

PSN: ThraceG | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029

• MaTr1x
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 06-10 22:00
Eind vorig jaar ook weer begonnen samen met een vriend. Ik had na de launch al een lvl 30 maar vlak erna eigenlijk gestopt (iets met WoW en Legion...)

Nu dus opnieuw begonnen met een nieuwe char en nu een 283 Striker build met de Ninja bag/Barret chest en de Bullfrog. 400/370/120 met 17% crit chance en 104% crit dmg (450 dps met minder crit). Doet aardig wat dmg zo. Nog alleen de classy Striker chest nodig om de 6 piece set bonus eens te proberen.

We farmen aardig wat DZ samen en met deze Striker build vallen alle NPC's snel om. Alleen wat meer stamina zou wel wenselijk zijn, maar we gebruiken continu de support stations. Maar als we rogue's tegenkomen dan vallen wij weer snel om... Ik heb een Nomad setje non-classy/classy combo gemaakt, maar dan nog is het niet te doen. Vaak al dood op het moment dat ik net begonnen ben met te schieten, terwijl de rogue vrijwel ongeschonden is. Iemand wat tips?

π

• speek1984
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 16-10 15:23
quote:
MaTr1x schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 15:58:
Eind vorig jaar ook weer begonnen samen met een vriend. Ik had na de launch al een lvl 30 maar vlak erna eigenlijk gestopt (iets met WoW en Legion...)

Nu dus opnieuw begonnen met een nieuwe char en nu een 283 Striker build met de Ninja bag/Barret chest en de Bullfrog. 400/370/120 met 17% crit chance en 104% crit dmg (450 dps met minder crit). Doet aardig wat dmg zo. Nog alleen de classy Striker chest nodig om de 6 piece set bonus eens te proberen.

We farmen aardig wat DZ samen en met deze Striker build vallen alle NPC's snel om. Alleen wat meer stamina zou wel wenselijk zijn, maar we gebruiken continu de support stations. Maar als we rogue's tegenkomen dan vallen wij weer snel om... Ik heb een Nomad setje non-classy/classy combo gemaakt, maar dan nog is het niet te doen. Vaak al dood op het moment dat ik net begonnen ben met te schieten, terwijl de rogue vrijwel ongeschonden is. Iemand wat tips?
Op welk platform speel je? Toevallig ook Xbox?
Sorry, heb overigens geen tips voor je. Lang geleden dat ik het gespeeld heb alweer :)

• MaTr1x
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 06-10 22:00
quote:
speek1984 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 16:31:

Op welk platform speel je? Toevallig ook Xbox?
Sorry, heb overigens geen tips voor je. Lang geleden dat ik het gespeeld heb alweer :)
Ik speel het op pc.

π

• agoNITE
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 21:17
quote:
WaSteiL schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 08:45:
[...]

Dat was het rare, ik had hem ook gelocked, maar was wel als een malle aan het opruimen. Ik had al mijn classified gear gelocked en in het verwijder proces van die is er ook eentje van een loadout per ongeluk gedaan, dus het was een opstapeling van fouten achter elkaar.. 8)7 :X
Erg vreemd, locked gear kun je met geen mogelijkheid deconstructen. Weet je zeker dat je gear gelocked was? Iets in een loadout opslaan betekent namelijk niet dat je gear is gelocked.

Om gear te locken, moet je op de PC de tab knop indrukken tot je gear van een slotje is voorzien.
Ik begin ook weer aardig op dreef te raken, maar je ziet alweer dat er een meta is rondom striker/sentry gear om fatsoenlijke dps te doen. Ik heb nu twee avonden Lexington gefarmed en deze build in elkaar gezet. Met de GE CQB perk vallen ze met bosjes, maar vanavond zal dat wel anders zijn :( Meer stats in FA rollen? Dit is overigens zonder DPS inflatie door accuracy en reload speed. Clean mods, headshot, crit en capaciteit.

bbblije wijzigde deze reactie 30-03-2018 10:51 (10%)

Pagina: 1 ... 43 ... 46 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Google

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True