Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Dazzler2120
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 13-02 10:28
Hmm ik heb the Division bij release gespeeld. Ben aan het twijfelen om het weer op te pakken, maar ben toch benieuwd of er veel veranderingen zijn/wat de belangrijkste veranderingen zijn. Hoe ervaren jullie het?

PS4 PSN: Dazzler2120

• GroeneThee
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 13-02 08:33
quote:
Dazzler2120 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 12:30:
Hmm ik heb the Division bij release gespeeld. Ben aan het twijfelen om het weer op te pakken, maar ben toch benieuwd of er veel veranderingen zijn/wat de belangrijkste veranderingen zijn. Hoe ervaren jullie het?
Same here! Heb het een aantal maanden geleden weer opgepikt en speel het met veel plezier. Tot en met dit weekend is er een Global Event bezig, dus veel meer kans op een Classified gear pice. Begin maar met lexington te farmen ;)

• Dazzler2120
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 13-02 10:28
quote:
GroeneThee schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 12:45:
[...]

Same here! Heb het een aantal maanden geleden weer opgepikt en speel het met veel plezier. Tot en met dit weekend is er een Global Event bezig, dus veel meer kans op een Classified gear pice. Begin maar met lexington te farmen ;)
Hmm, oké ben benieuwd dan. Vanavond ff download aanzetten.

PS4 PSN: Dazzler2120

• Upbeat78
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 10:08
quote:
MaTr1x schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 15:58:
We farmen aardig wat DZ samen en met deze Striker build vallen alle NPC's snel om. Alleen wat meer stamina zou wel wenselijk zijn, maar we gebruiken continu de support stations. Maar als we rogue's tegenkomen dan vallen wij weer snel om... Ik heb een Nomad setje non-classy/classy combo gemaakt, maar dan nog is het niet te doen. Vaak al dood op het moment dat ik net begonnen ben met te schieten, terwijl de rogue vrijwel ongeschonden is. Iemand wat tips?
Als een rogue je als eerste knalt, ben je het haasje. Dat denk ik.

Gisteren probeerde ik tot meermaals toe mijn gele caches te extracten. + exotic (tommy gun). Maar herhaaldelijk, door meerdere rogues neer gehaald. Meest frustrerende was dat ik met een buddy was en op een extraction punt stond te wachten. Nadat een paar anderen hun gear al had afgevoerd. Wij konden onze spullen er niet meer bij plaatsen: vol. Dus opnieuw heli geroepen. Na tijdje wachten beginnen de 2 te schieten. Voordat ik door heb wat er gebeurd, schiet ik nog wel een paar keer. Maar dood. Ik heb nog wat kunnen terug halen. Maar daarna nog een paar keer dood, 1x door npc's. En daarna weer door een rogue agent. Kon daarna niet meer terug mijn spullen halen. Moest weg. Flink balen.

Als je als eerste door rogue agents wordt aangepakt, moet je heel snel reageren of genoeg steun hebben van maten. Anders ben je kansloos.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GroeneThee
Als je "under-geared" bent, of alleen dan is het vaak niet te doen tegen een groep rogues. Dan moet je dus slimmer spelen. Zo gauw je een groep ziet komen, gewoon naar het volgende punt gaan. Ik start ook wel eens meerdere extractions om meteen door te lopen naar de volgende. Op deze wijze verschaf ik mij wat tijd. Zorg ook dat je concealed pulse gebruikt. Als je in een server zit met veel rogues en je hebt iets wat je graag wilt extracten (bv House) dan kan je ook van server switchen. Of het vroeg in de ochtend doen. Of wat tweakers roepen ter ondersteuning :9

Houd ook in de gaten waar en hoever van je postie mensen worden gedood. Ga dan niet die kant op of wachten tot ze bij jou zijn. En laatste (snelle tip) zorg dat je tas vol zit. Dan houd je altijd kans dat dat ene stuk die je graag wil behouden, alleen voor jou terug te halen is.

GroeneThee wijzigde deze reactie 30-03-2018 15:08 (20%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 16-02 00:13

Thrace Grumble

PSN: ThraceG

Als ik dit zo lees, staat me als newbie nog heel veel fun (en frustratie!) te wachten! oOo

PSN: ThraceG | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GroeneThee
quote:
Thrace Grumble schreef op zondag 1 april 2018 @ 15:45:
Als ik dit zo lees, staat me als newbie nog heel veel fun (en frustratie!) te wachten! oOo
Als newbie will ik je 1 ding aanraden... Geniet van het levelen etc naar level 30. Speel relax, geniet van de omgevingen etc.

Na je eerste karakter kan je een 2e(of 3e en 4e) snel naar level 30 brengen met behulp van anderen. Maar het zou zonde zijn als je niet geniet van wat die eerste keer je te bieden heeft. ;)

• Upbeat78
Hoe block je spelers, om te voorkomen dat je ooit in een team met ze komt?

Laatst een heel irritant persoon tegen gekomen. Die het allemaal niet goed vond, bij het bijna afronden van legendary mission het hele team eruit kickte.
Nu de GE is afgelopen, waar farmen jullie het liefste exotics en classifieds? Ik heb nu een aantal incursions op legendary gespeeld, maar dat ging snel vervelen. DZ farmen is lastig als je nog onder geared bent...

MBPr 15" late 2012 | PS4 PSN: Blijleven

• The Inquisitor
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 19:30

The Inquisitor

Greetings weaklings

quote:
GroeneThee schreef op zondag 1 april 2018 @ 19:03:
[...]

Als newbie will ik je 1 ding aanraden... Geniet van het levelen etc naar level 30. Speel relax, geniet van de omgevingen etc.

Na je eerste karakter kan je een 2e(of 3e en 4e) snel naar level 30 brengen met behulp van anderen. Maar het zou zonde zijn als je niet geniet van wat die eerste keer je te bieden heeft. ;)
Goed advies. Ik vond alles t/m lvl 30 echt gaaf, maar daarna wordt het wel een beetje saai. Er zijn natuurlijk nog wel activiteiten, en de eerste keren DZ vond ik ook erg gaaf, maar nu is het een beetje van hetzelfde. DZ: beetje killen en een paar items extracten. Repeat. Of inlichtingen verzamelen, target neerhalen, repeat.

Al met al veel plezier gehad van de game, misschien over een paar weken weer eens mee verder

Alienware M17 | iPhone 8 | iPad Air 2 | aTV 4 | aWatch s3 | Sonos | Philips Hue | Synology DS216+II | PS4 PRO & PSVR

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 12-02 13:29
quote:
GroeneThee schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 14:59:
Als je "under-geared" bent, of alleen dan is het vaak niet te doen tegen een groep rogues. Dan moet je dus slimmer spelen. Zo gauw je een groep ziet komen, gewoon naar het volgende punt gaan. Ik start ook wel eens meerdere extractions om meteen door te lopen naar de volgende. Op deze wijze verschaf ik mij wat tijd. Zorg ook dat je concealed pulse gebruikt. Als je in een server zit met veel rogues en je hebt iets wat je graag wilt extracten (bv House) dan kan je ook van server switchen. Of het vroeg in de ochtend doen. Of wat tweakers roepen ter ondersteuning :9

Houd ook in de gaten waar en hoever van je postie mensen worden gedood. Ga dan niet die kant op of wachten tot ze bij jou zijn. En laatste (snelle tip) zorg dat je tas vol zit. Dan houd je altijd kans dat dat ene stuk die je graag wil behouden, alleen voor jou terug te halen is.
Dit uit nood maandag gedaan meerdere extracties aangezet.
Uit een Boss dropte de House, met unforgiving en responsive, op een server met rogues overal.

Dit was de meest zenuwslopende extractie ooit voor me :D

PSN: GriffX83 | Inglourious Guardians NL | Trashcan

quote:
Griffx schreef op woensdag 4 april 2018 @ 14:14:
[...]

Dit uit nood maandag gedaan meerdere extracties aangezet.
Uit een Boss dropte de House, met unforgiving en responsive, op een server met rogues overal.

Dit was de meest zenuwslopende extractie ooit voor me :D
Had me uitgenodigd, had je graag geholpen!

• Upbeat78
quote:
bbblije schreef op woensdag 4 april 2018 @ 12:46:
Nu de GE is afgelopen, waar farmen jullie het liefste exotics en classifieds? Ik heb nu een aantal incursions op legendary gespeeld, maar dat ging snel vervelen. DZ farmen is lastig als je nog onder geared bent...
Je moet boffen met de DZ. Ben door een random speler op sleeptouw genomen en met hem samen 100 division tech gefarmt. Daar werd ik uiteindelijk ook neer geknald. En mijn exotic drop kwijt geraakt. Het is niet alleen exotic en class. maar ook credits om ze te upgraden. Zonder dat wordt het ook niets.

En ik loop geregeld daily missions, van currency koop ik weer caches. In de hoop op betere gear. Blijft een loterij. Incursion heb ik nog niet gedaan. Ben al tijdje alleen aan het spelen en heb zelf geen reclaimer set.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 12-02 13:29
quote:
bbblije schreef op woensdag 4 april 2018 @ 14:32:
[...]

Had me uitgenodigd, had je graag geholpen!
Ja we zaten tussen 2 extracties in in de tunnels, dus redelijke paniek :D

PSN: GriffX83 | Inglourious Guardians NL | Trashcan

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Upbeat78
Ik lees her en der wat over dat je paarse mods moet gebruiken ipv gele mods. Hoe dan? Geel is toch 'beter'? Ik dismantle alle paarse items altijd.

Welke guns werken goed met een skills build? Wil daar ook nog wel eens mee spelen. Welke gear set leent zich goed voor flame thrower en seeker mines?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 16:20

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

quote:
Upbeat78 schreef op zondag 8 april 2018 @ 08:27:
Ik lees her en der wat over dat je paarse mods moet gebruiken ipv gele mods. Hoe dan? Geel is toch 'beter'? Ik dismantle alle paarse items altijd.

Welke guns werken goed met een skills build? Wil daar ook nog wel eens mee spelen. Welke gear set leent zich goed voor flame thrower en seeker mines?
De paarse mod die mensen gebruiken heeft +3% enemy damage. Dat is best veel en zonde om er niet een paar in je gear te stoppen.

BTO 17CL47 | i7-3610qm | Nvidia GTX680m 4GB gddr5 | 256GB Samsung 830serie SSD | 1080P scherm | 8GB 1600mhz ddr3 | win 10 Pro 64bit

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chief-BE
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 11-02 14:47
quote:
Upbeat78 schreef op zondag 8 april 2018 @ 08:27:

FireCrest uitrusting.
quote:
Griffx schreef op woensdag 4 april 2018 @ 19:05:
[...]

Ja we zaten tussen 2 extracties in in de tunnels, dus redelijke paniek :D
Je bent echt helemaal nergens als je geen classy build hebt, geen schijn van kans!

• Upbeat78
Heb onlangs eens 2 missies op legendary met exotic cache drop gespeeld. Zie dat je na 1x spelen die exotic cache niet meer krijgt? Of wordt dit na zoveel dagen gereset?

Iemand trouwens een idee wanneer er weer een GE is? Ik heb enorme behoefte aan heul veul division tech. Dit rewarding system mag echt wel anders. Er dropt een exotic pakhan met een GS van 265. En je moet hopen dat de talents passen bij je build. Die combinatie maakt het zomaar zonde om daar je division tech in te stoppen. Aan de andere kant doe je het niet, dan krijg je geen betere gear aangezien je ook niet weet wanneer er een volgende exotic dropt die wel betere talents heeft.

Grinden is niet erg, maar het lijkt soms dat je moet grinden terwijl het niet echt zinnig is.

• Endevour
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 10-02 20:25
quote:
Upbeat78 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 17:01:
Heb onlangs eens 2 missies op legendary met exotic cache drop gespeeld. Zie dat je na 1x spelen die exotic cache niet meer krijgt? Of wordt dit na zoveel dagen gereset?

Iemand trouwens een idee wanneer er weer een GE is? Ik heb enorme behoefte aan heul veul division tech. Dit rewarding system mag echt wel anders. Er dropt een exotic pakhan met een GS van 265. En je moet hopen dat de talents passen bij je build. Die combinatie maakt het zomaar zonde om daar je division tech in te stoppen. Aan de andere kant doe je het niet, dan krijg je geen betere gear aangezien je ook niet weet wanneer er een volgende exotic dropt die wel betere talents heeft.

Grinden is niet erg, maar het lijkt soms dat je moet grinden terwijl het niet echt zinnig is.
Vanaf morgen gaat de droprate van Classified en Division Tech sowieso omhoog door patch 1.8.1, ook al is er geen GE.

-> The new drop rate change of Classified and Division Tech

https://www.reddit.com/r/..._the_game_april_5th_2018/

• Upbeat78
Heb gisteren gespeeld na de update, en het looten lijkt flink verbeterd. Je kunt caches kopen met ca. 25 division tech voor 2500 phoenix credits. Het is dan wel even farmen, maar heb vaak genoeg gehad dat ik teveel phoenix credits had, dus dit is een mooie uitgave.
In Combat Caches zitten ook division tech. Heb dus door wat missies te spelen toch al zo 75 (minstens) division tech ontvangen. Zonder ook maar 1 been in DZ te zetten. Mijn gear gaat zo sneller vooruit. Division Tech is minder schaars geworden, zodat ik het makkelijker uitgeef.

Tot zover ben ik erg blij met die patch.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 12-02 09:03

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Ik had express +- 20 (DZ, craft, weekly) caches bijgehouden, en had 800-900 div tech in totaal :D

Legendary Am AP is bruuuutaaaal btw...

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

• agoNITE
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 19:20
quote:
Upbeat78 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 17:01:

Exotic caches krijg je 1x per week na het halen van een Legendary mission. Ik weet niet wanneer het reset. Ik gok elke dinsdag, maar kan een andere dag zijn
quote:
[b][message=54874781,noline]Ik heb enorme behoefte aan heul veul division tech. Dit rewarding system mag echt wel anders. Er dropt een exotic pakhan met een GS van 265. En je moet hopen dat de talents passen bij je build. Die combinatie maakt het zomaar zonde om daar je division tech in te stoppen. Aan de andere kant doe je het niet, dan krijg je geen betere gear aangezien je ook niet weet wanneer er een volgende exotic dropt die wel betere talents heeft.
Simpele regels die ik hanteer m.b.t. gear:

Als de talents/stats kloppen of er is één talent/stat die niet klopt: houden en rerollen. Met DivTech en Optimisation krijg je die naar max/God roll. In alle andere gevallen: deconstruct.

Kun je je voorstellen dat een tijdje terug Optimisation niet bestond en je dus altijd van je initiële roll afhankelijk was om naast de juiste stats ook nog eens de juiste hoogte van al die stats te hebben? :+

• Mach
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 19:13

Mach

Elysium Hoplite Forever

quote:
BlaSfem0n schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 08:41:
Ik had express +- 20 (DZ, craft, weekly) caches bijgehouden, en had 800-900 div tech in totaal :D

Legendary Am AP is bruuuutaaaal btw...
Amherst legendary is vet inderdaad. Gisteren met pug Groep gedaan. Ging best eenvoudig ondanks een paar keer on the floor.

DUGG

• GroeneThee
quote:
agoNITE schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 07:55:
[...]

Exotic caches krijg je 1x per week na het halen van een Legendary mission. Ik weet niet wanneer het reset. Ik gok elke dinsdag, maar kan een andere dag zijn
Dit en de incursions! Verder kan je per karakter idd 75 DT per dag pakken alleen al door de daily's te doen. Kost je gemiddeld 15-20 minuten max. Had zelf al wat daily caches "gespaard en wat weekly en zit nu op een bergje DT van 3700 stuks :9 Maar eerst even het maximum van 4K aantikken en dan maar eens kijken wat ik nog verder optimaliseer

• Upbeat78
Division tech is echt heel erg verbeterd. Echt goed. Had een supply crates en daar zit ook een flinke duit div tech. 100?

Incursions speel ik nog niet. Heb het een keer geprobeerd met random, maar dat was een drama. Niet dat ik persé goed was. Maar na wipe 20 vond ik het wel even genoeg; eerst uitvinden hoe die bazen gedood moesten worden. En mijn stats hoger krijgen.

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
[b][message=54924403,noline]Maar na wipe 20 vond ik het wel even genoeg
Ik beschouw de eerste wave/groep mobs als een DPS check. Vaak zie je in die eerste minuut al of de groep goed genoeg is of niet. Zo niet, leaven en andere groep zoeken.

Zelfde geldt voor legendaries, bv Napalm Production: niemand Reclaimer en/of mensen gaan meerdere malen dood in eerste stukje? Vergeet de rest van de missie dan alvast maar. ;)

• Butch_NL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 19-04-2018
quote:
Upbeat78 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 10:36:
Hoe block je spelers, om te voorkomen dat je ooit in een team met ze komt?

Laatst een heel irritant persoon tegen gekomen. Die het allemaal niet goed vond, bij het bijna afronden van legendary mission het hele team eruit kickte.
Via de PS4 is er optie op de console zelf om spelers te blokkeren welke je online bent tegengekomen. Die was er ook al op de PS3 trouwens.

Andere platforms zou ik niet met zekerheid durven zeggen, maar wellicht dat daar een vergelijkbare optie bestaat.

PSN ID: ConAir (geen anonieme requests s.v.p.)

• Upbeat78
Welke gun score moet je eigenlijk een beetje hebben, voordat je aan incursions moet beginnen?

Mijn gs is 283, maar zie spelers die elites uitschakelen alsof het ontbijt is. Heb nog niet het idee dat ik al zo ver ben.
quote:
Upbeat78 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 17:47:
Welke gun score moet je eigenlijk een beetje hebben, voordat je aan incursions moet beginnen?

Mijn gs is 283, maar zie spelers die elites uitschakelen alsof het ontbijt is. Heb nog niet het idee dat ik al zo ver ben.
Gearscore... maar als je dit soort vragen stelt, dan heeft het daar niets mee te maken.

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
bbblije schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 18:33:
[...]

Gearscore... maar als je dit soort vragen stelt, dan heeft het daar niets mee te maken.
True, true, maar help 'm dan in ieder geval verder. ;)

@Upbeat78 :

Gear score betekent niets, nada, noppes. De juiste combinatie van gear (en daarop stats en set bonussen), wapens (en dan met name talents) in combinatie met de primary stats, skills en talents van je character wel. Goede combo met lage gear score maakt gehakt van een slechte combo met hoge gear score. Pas als je goede build hebt moet je optimaliseren om de gear score omhoog te krijgen.

Verdiep je eerst ff in wat goede 1.8 builds (zat video's/guides van te vinden) en kijk ook ff wat je zelf lekker vindt spelen.

Ik speel zelf Classified Tactician en die is best veelzijdig als je investeert in Electronics. Wil eigenlijk nog Classified Reclaimer erbij, maar heb nog geen geluk met looten.

• NoCarrier
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 16-02 10:03
quote:
Upbeat78 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 17:47:
De truuk is zoveel mogelijk Damage to Elites op je gear items, samen met Enemy Armor Damage. In combinatie met de Destructive (+15% enemy armor damage) en Ferocious (+10% damage to Elites/Named) weapon talents en een op damage-geörienteerde gearset (Striker!), spuit je die gele Elites zo omver. Sommige spelers gaan zo ver dat ze ook nog eens 5 paarse +4% Damage to Elites mods erbij nemen. Dit is dus één van de redenen waarom gear score slechts een indicator is.

Dit is een welbekende meta. Ook bij de devs, die heel lullig hun Legendary missies volgestopt hebben met van de hitpoints-bulkende rode en paarse vijanden. Oppassen dus als je een Legendary missie gaat spelen met een build zoals hierboven. Een build die leunt op critical hits is daar iets in het voordeel.

• Upbeat78
Ik had gs niet moet noemen. Ik zocht naar een indicator om te bepalen of ik genoeg schade doe. En gs is dat niet.

MarcoStyle legde uit dat je moet zorgen om vooral veel verschillende dmg soorten hebt. Omdat dit zou vermenigvuldigen.
Mis in the division een indicator om aan te geven hoe je dps is. Ik heb op het moment geen idee hoe mijn gear het doet.
quote:
Upbeat78 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 07:23:
Ik had gs niet moet noemen. Ik zocht naar een indicator om te bepalen of ik genoeg schade doe. En gs is dat niet.

MarcoStyle legde uit dat je moet zorgen om vooral veel verschillende dmg soorten hebt. Omdat dit zou vermenigvuldigen.
Mis in the division een indicator om aan te geven hoe je dps is. Ik heb op het moment geen idee hoe mijn gear het doet.
Kijk eens in je character screen, hier staat precies welke stats van toepassing zijn met het op dat moment geselecteerde wapen. TTK is ook een goede indicator.

Hou ook rekening met het feit dat in een PVP build hele andere stats belangrijk zijn dan een PVE build. Voor PVP bijvoorbeeld heb je niet zoveel aan DTE en EAD, terwijl je die voor PVE juist wil maximaliseren.

Maar post je huidige build hier eens (screenshots). En wat voor build wil je zelf eigenlijk?
quote:
Upbeat78 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 07:23:

• Upbeat78
quote:
NLxAROSA schreef op woensdag 18 april 2018 @ 08:27:
[...]

Maar post je huidige build hier eens (screenshots). En wat voor build wil je zelf eigenlijk?
't is een beetje een rommel build zo te zien.

Wat is je DTE en EAD? CHC/CHD/HSD? (Character tab, let op dit is verschillend per geselecteerd wapen). Met Assault Rifle krijg je sowieso 19-24% extra EAD. Met Showstopper krijg je wel je Striker buff snel omhoog. Welke skills en talents gebruik je?

• Upbeat78
Rommel als in de alphabridge mask en predator chest, misschien. Mijn focus is firepower en stamina op de pieces. Mods, kunnen misschien beter. Ninjabike + 3 piece striker, is wel duidelijk.
Ik heb wat pech met drops. Ik heb geen betere drops gehad dan de ab mask en p chest dan die ik nu heb. Op de barrets chest na, maar die heeft veel electronics en geen firepower. In die zin wordt ik daar ook niet wijs van.

Mijn skills die ik gebruik zijn med kit, pulse en survivor link.

Zal later een screenshot plaatsen van alle waardes.

• NoCarrier
quote:
NLxAROSA schreef op woensdag 18 april 2018 @ 22:21:
't is een beetje een rommel build zo te zien.
Valt wel mee, toch? Volgens mij wel een redelijke NinjaBike build. Je moet roeien met de riemen die je hebt. Ik zou misschien de Predator's Mark gear item omruilen voor een Nomad item voor de 15% health on kill. En op de kneepads zit een Electronics mod die niet nodig is.

De wapens zijn een beetje moeilijk te beoordelen zonder de details, maar de talents zijn inderdaad niet ideaal.

• Upbeat78
quote:
NoCarrier schreef op donderdag 19 april 2018 @ 07:42:
[...]

Valt wel mee, toch? Volgens mij wel een redelijke NinjaBike build. Je moet roeien met de riemen die je hebt. Ik zou misschien de Predator's Mark gear item omruilen voor een Nomad item voor de 15% health on kill. En op de kneepads zit een Electronics mod die niet nodig is.

De wapens zijn een beetje moeilijk te beoordelen zonder de details, maar de talents zijn inderdaad niet ideaal.
Op de kneepads electronics? Ik hoop het niet. Dat moet dan een foutje zijn geweest. Ik vermoed electronics als de pest met mijn build.

Welke talents zijn beter?

Die gele m60 wil ik nog wel vervangen, maar ook daar heb ik weinig geluk met drops. Heb wel 4 showstoppers gehad. En deze is nu maxed optimized. Heb nog 1 showstopper in mijn stash.
quote:
Upbeat78 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 10:37:
[...]

Op de kneepads electronics? Ik hoop het niet. Dat moet dan een foutje zijn geweest. Ik vermoed electronics als de pest met mijn build.

Die gele m60 wil ik nog wel vervangen, maar ook daar heb ik weinig geluk met drops. Heb wel 4 showstoppers gehad. En deze is nu maxed optimized. Heb nog 1 showstopper in mijn stash.
Rol capable er af voor responsive.

Maar lees je maar eens in; https://thedivision.wiki.fextralife.com/Weapon+Talents

• NoCarrier
quote:
[...]

Kijk maar goed naar de kneepads in je eigen screenshot, naar de icoontjes rechts van het grote groene icoon. Ik zie toch echt dat Electronics-symbool (de batterij) in het wit, wat betekent dat je er een Electronics mod in hebt zitten.

Wat betreft de weapon talents: vanwege de extra Enemy Armor Damage zou ik op zoek gaan naar een assault rifle zoals de LVOA-C of de Lightweight M4. Een G36 Enhanced of desnoods een ACR Enhanced zou ook nog kunnen. In ieder geval Destructive als één van de twee weapon talents en Ferocious als de free talent. (De derde weapon talent heet ook wel de "free talent" omdat bij deze talent niet naar de eisen wordt gekeken. Dus hier Ferocious nemen, die je normaal gesproken niet kan activeren met je FA/ST/EL verdeling zoals die nu is.)

• agoNITE
quote:
[...]

Zonder electronic mods kun je maximaal 2961 electronics hebben. Hier zit je boven, waarschijnlijk een mod met 244 electronics op je kneepads.

Welke stats heb je verder op je gear? Critical Hit Chance/Damage?

• Upbeat78
Ga wel naar die mod kijken en als dat idd electronics is eruit halen.

Zal screenshot maken van het overzicht van mijn stats.

Zou ook wel graag een m4 willen, maar heb die nog niet gehad.

Upbeat78 wijzigde deze reactie 19-04-2018 12:48 (20%)

• Upbeat78

geeft dit genoeg beeld?
Nul damage to elites en nauwelijks enemy armor damage. Daarom kosten elites zoveel moeite. Als je switcht naar een AR met destructive krijg je er zomaar max. 39% EAD bij (24 max van de AR zelf en 15 van Destructive, als je die al niet op je LMG hebt). :) CHD is ook niet echt hoog. Check ook je wapen mods ff. Zijn deze week bij de vendors redelijke mods verkrijgbaar met CHC/CHD.
quote:
11% pistol damage... heb je aandachtig gekeken naar de BIS filmpjes van MarcoStyles?

• agoNITE
quote:
bbblije schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 17:51:
[...]

11% pistol damage... heb je aandachtig gekeken naar de BIS filmpjes van MarcoStyles?
Heel eerlijk. Als je net begint en je wil gewoon een leuke PVE game spelen, is The Division best overweldigend. Vroege (voordat er Worldtiers en gearscores waren), deed ik vaak ook maar wat. Geen flauw benul van weapon talents en gear stats. Heel lang met een Reckless chest rondgelopen, want hogere DPS. Ik had geen idee dat ik ook meer damage kreeg daardoor.
Pistol damage komt van zijn gloves. Op een classified kun je wel twee stats recalibraten, dus die heb je er zo afgerold voor bijvoorbeeld Assault Rifle Damage (of als hij per sé LMG wil blijven gebruiken LMG damage).

Denk dat zijn build met een paar correcties (de hierboven genoemde tips) een stuk beter mee komt.

• Upbeat78
quote:
bbblije schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 17:51:
[...]

Ik heb gekeken en ben wát wijzer geworden. Blijf het ontzettend veel stats vinden, waar ik rekening mee moet houden.
Zou graag willen dat het wat eenvoudiger/overzichtelijker/makkelijker wordt, zonder achter de komma gedoe. Ik hoef niet de beste te zijn, maar wil wel lekker mee doen.

• Upbeat78
Heb kleine aanpassingen gemaakt. Heb nu een m4 police assault rifle. En die electronics op mijn gear eraf gehaald (suf). Die 11% pistol dmg gerold naar crit dmg. Rifles dmg mocht vandaag niet, heb 4x gerold. Wist ook niet dat je zo veel kunt rollen. Dacht dat je enkel talent kunt rerollen. Jammer..
En die m4 doet het flink beter vergeleken met de lmg.
Enige waar ik achter kwam is dat volledig optimized gear niet zonder gevolgen kunt rerollen. Da's jammer.
Maar ja, wel stukje verbetering.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• agoNITE
quote:
Upbeat78 schreef op zondag 22 april 2018 @ 22:37:
Heb kleine aanpassingen gemaakt. Heb nu een m4 police assault rifle. En die electronics op mijn gear eraf gehaald (suf). Die 11% pistol dmg gerold naar crit dmg. Rifles dmg mocht vandaag niet, heb 4x gerold. Wist ook niet dat je zo veel kunt rollen. Dacht dat je enkel talent kunt rerollen. Jammer..
En die m4 doet het flink beter vergeleken met de lmg.
Enige waar ik achter kwam is dat volledig optimized gear niet zonder gevolgen kunt rerollen. Da's jammer.
Maar ja, wel stukje verbetering.
Probeer eerst met rerollen de gear stats te krijgen die je wil gebruiken. Daarna rerollen om die stats zo dichtbij maximum te krijgen als mogelijk. Daarna pas gaan optimizen. Rerollen kost je geen divtech.

Als je de gearpieces hebt, zou je hier eens naar kunnen kijken: https://division-builds.com/build/472-vampire-ninja-striker

Zelf zou ik geen Lonestar piece gebruiken (deze geeft je alleen 100% meer ammo). Je zou een 2e Nomad piece toe kunnen voegen voor constante heal, zelfs in combat. Of 1 Final Measure piece voor extra Exotic Damage Resilience, 1 Predators Mark piece voor 10% reload speed.

Daarnaast is er deze week weer een Global Event. Als je de tijd hebt, zou ik veel GE credits farmen en proberen een 6 piece Classified Striker's set te verkrijgen.

Meer info over het huidige Global Event: https://www.reddit.com/r/...yo/global_event_blackout/

Zet deze website ook in je favorieten: http://rubenalamina.mx/the-division-weekly-vendor-reset/

Dit zijn alle items die deze week te koop zijn voor LVL30 Worldtier 5 spelers.

De website wordt elke vrijdag/zaterdag ververst met de items die te koop zijn voor 1 week (tot de volgende refresh).

agoNITE wijzigde deze reactie 25-04-2018 06:48 (9%)

Het gaat lekker met de servers vandaag. 8)7

Voordeel van servers die er iedere 5-10 minuten uitknallen is dan wel dat je heel snel div tech kan grinden. :+

• chief-BE
quote:
NLxAROSA schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 22:31:
Het gaat lekker met de servers vandaag. 8)7

[afbeelding]

Voordeel van servers die er iedere 5-10 minuten uitknallen is dan wel dat je heel snel div tech kan grinden. :+
Klopt, je krijg de ene Delta error na de andere voor uw neus geschoteld |:( stel je voor dat je tijdens een missie die ene classy item verdient die je nog nodig had en juist dan krijg men een delta...en als je dan niet snel genoeg bent om deze in uw rugzak te stoppen dan... weg classy item.
pfff...

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Ik had t gisteren na een uurtje maar opgegeven. Niks kunnen deconstructen, lege vendors, geen vijanden, en dan pats Delta error 8)7

• Jirnsum
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 09-02 20:07
Gisteren was het inderdaad een zootje, maar ik heb vanavond zonder een enkel probleem kunnen spelen dus blijkbaar hebben ze het opgelost

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Heb vandaag ook geen problemen meer gehad. Gisteren ondanks de problemen toch mijn classified Striker set weten te completeren. Nu lekker div tech grinden. :P

• agoNITE
quote:
NLxAROSA schreef op donderdag 26 april 2018 @ 22:19:
Heb vandaag ook geen problemen meer gehad. Gisteren ondanks de problemen toch mijn classified Striker set weten te completeren. Nu lekker div tech grinden. :P
Het Global Event is met een aantal dagen verlengd. Je zou dus ook voor betere gear kunnen grinden (betere stats). Scheelt je wellicht div tech grinden.
Zeker, zolang de event loopt blijf ik lekker door farmen.

Heb nu drie classified sets compleet: Tactician, AlphaBridge en Striker.

Tactician heb ik een solo build van gemaakt en helemaal gemaxt. BFB + Cluster mines. Ook in een groep handig: cluster mines doen niet veel damage maar dwingen de meeste enemies uit cover. BFB met full damage stack erachter aan doet wel damage. 8)

AlphaBridge is hilarisch. Vol DPS speccen en dan iedere paar seconden een ult proccen.

Striker heb ik ook vol DPS gespect (zijn er überhaupt ook stamina/electronics builds die werken voor Striker?). Deed gisteren een aantal Legendary missions met nog drie classified Strikers en dan wordt het wel een beetje simpel allemaal. Niks geen reclaimer nodig: prrt, prrt, prrt en alles is plat. Ging haast net zo snel als Lexington. :+

Wil eigenlijk alleen nog een FireCrest classified compleet maken (alleen nog holster nodig) en Reclaimer. Rest boeit me niet zo.

• agoNITE
quote:
NLxAROSA schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 09:21:
Zeker, zolang de event loopt blijf ik lekker door farmen.

Heb nu drie classified sets compleet: Tactician, AlphaBridge en Striker.

Tactician heb ik een solo build van gemaakt en helemaal gemaxt. BFB + Cluster mines. Ook in een groep handig: cluster mines doen niet veel damage maar dwingen de meeste enemies uit cover. BFB met full damage stack erachter aan doet wel damage. 8)

AlphaBridge is hilarisch. Vol DPS speccen en dan iedere paar seconden een ult proccen.

Striker heb ik ook vol DPS gespect (zijn er überhaupt ook stamina/electronics builds die werken voor Striker?). Deed gisteren een aantal Legendary missions met nog drie classified Strikers en dan wordt het wel een beetje simpel allemaal. Niks geen reclaimer nodig: prrt, prrt, prrt en alles is plat. Ging haast net zo snel als Lexington. :+

Wil eigenlijk alleen nog een FireCrest classified compleet maken (alleen nog holster nodig) en Reclaimer. Rest boeit me niet zo.
Striker met 6k/9k stamina is erg fijn. Speel zelf pas net met 9k stamina (ik speel vooral PVP). Bevalt erg goed! Goede heal als je stacks hoog zijn en genoeg damage.
Amherst Legendary is het nieuwe Lexington.

Supersnel, nagenoeg altijd een Hunter aan het eind met een Exotic en veel loot, waarvan regelmatig classified.

EDIT:

BOO gear vendor heeft electronics mods met 4% DTE deze week. Dantes Run heeft stamina mods met 3% DTE. Paarse mods. Zit nu op 48% DTE en 72% EAD.

Wat is max eigenlijk voor deze stats? 50 en 75?

NLxAROSA wijzigde deze reactie 28-04-2018 12:39 (40%)

• grote_oever
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 18:32
Ik zie dat the division in aanbieding is op Ubisoft storepage. Nu te koop voor 15 euro. Steal? Of komt dit bedrag vaker voorbij? Wil altijd de game een keer oppakken, maar heb nog steeds voldoende games hier liggen.

Url: https://store.ubi.com/nl/...dition=Standard%20Edition

grote_oever wijzigde deze reactie 28-04-2018 21:19 (21%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• agoNITE
quote:
NLxAROSA schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 08:57:
Amherst Legendary is het nieuwe Lexington.

Supersnel, nagenoeg altijd een Hunter aan het eind met een Exotic en veel loot, waarvan regelmatig classified.

EDIT:

BOO gear vendor heeft electronics mods met 4% DTE deze week. Dantes Run heeft stamina mods met 3% DTE. Paarse mods. Zit nu op 48% DTE en 72% EAD.

Wat is max eigenlijk voor deze stats? 50 en 75?
Op mijn PVE Classified Striker zit ik op 53% DtE/80% EAD.
Classified Striker geeft zelf ook extra EAD (3 pieces=10%/5 pieces=5%).
Zelf heb ik 5x stamina mods met 3% DtE (4% nog niet gezien).

Alle gearsets naast Striker zullen dus 15% minder EAD hebben.
Nomad en Reclaimer heb ik nu ook compleet. Nomad is leuk voor solo, maar er zijn betere sets. Reclaimer is een hele lekkere set tijdens legendaries. Tactician speel ik ook als healer, die mist dan wel immunizer en ammo, maar is wel sneller (15% extra skill haste) en krachtiger (extra skill power). Heb talents op mijn wapens voor skill cooldowns en tijdens Amherst Legendary 4-5 keer een ult triggeren is niet uitzonderlijk.

Wil toch nog wel een D3 denk ik. Moet nog twee pieces dan heb ik die ook.

Met de huidige event in combinatie van de snelheid van Amherst runnen heb je zo een bak met GE credits en Phoenix credits (waar je ook weer Classified caches van kan kopen tegenwoordig) en heb je de sets zo bij elkaar.

• agoNITE
quote:
NLxAROSA schreef op zondag 29 april 2018 @ 23:34:
Nomad en Reclaimer heb ik nu ook compleet. Nomad is leuk voor solo, maar er zijn betere sets. Reclaimer is een hele lekkere set tijdens legendaries. Tactician speel ik ook als healer, die mist dan wel immunizer en ammo, maar is wel sneller (15% extra skill haste) en krachtiger (extra skill power). Heb talents op mijn wapens voor skill cooldowns en tijdens Amherst Legendary 4-5 keer een ult triggeren is niet uitzonderlijk.

Wil toch nog wel een D3 denk ik. Moet nog twee pieces dan heb ik die ook.

Met de huidige event in combinatie van de snelheid van Amherst runnen heb je zo een bak met GE credits en Phoenix credits (waar je ook weer Classified caches van kan kopen tegenwoordig) en heb je de sets zo bij elkaar.
Mijn Nomad build zit iets onder de 6k stamina. De rest is firearms. Speelt erg leuk! Primary is een Warlord met Unforgiving en Predatory. Secondary is een LVOA-C met Prepared/Unforgiving/Deadly voor doelen op grotere afstand.

D3-FNC is erg leuk om mee te spelen. 9k stamina/120k electronics voor max shield health. Speel er vooral PVP mee, maar ook in legendaries kan ik me er mee redden (zonder DtE/EAD). Vooral de toughness boost voor je squad is super!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Northside
  • Laatst online: 05-02 23:48
quote:
NLxAROSA schreef op zondag 29 april 2018 @ 23:34:
En dan komt er straks een patch met een nieuw soort items en zijn al je sets waardeloos. Kan je weer opnieuw beginnen, welkom bij the division. :9

Ik vind het spel ook leuk hoor, alleen begrijp ik niet waarom. Mijn verstand zegt dat Unisoft me voor de gek houdt en het nutteloos is om tijd in je build te stoppen, mijn gevoel zegt dat ik nog even een half uurtje daily bosses moet lopen...

• agoNITE
quote:
Northside schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 15:30:
[...]

En dan komt er straks een patch met een nieuw soort items en zijn al je sets waardeloos. Kan je weer opnieuw beginnen, welkom bij the division. :9

Ik vind het spel ook leuk hoor, alleen begrijp ik niet waarom. Mijn verstand zegt dat Unisoft me voor de gek houdt en het nutteloos is om tijd in je build te stoppen, mijn gevoel zegt dat ik nog even een half uurtje daily bosses moet lopen...
Deel 1 krijgt geen nieuwe gearsets meer. In het verleden moest je na een update inderdaad vaak opnieuw grinden voor nieuwe gear. Maar dat hoort nou eenmaal bij een looter shooter.

• chief-BE
Het is hier stil geworden en dat wil toch iets zeggen over het huidig verloop van de division. Ikzelf speel dit spel op een laag pitje in afwachting van de nieuwe GE en wie weet zal dit de laatste GE in deel 1 worden?
Als men de laatste geruchten mag geloven zal deel 2 niet meer in New York afspelen maar mogelijk in een andere locatie?
zie,
YouTube: The Division 2 Location | The Division 2 Speculation

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
moet zeggen dat ik het enkel in de koude maanden/winter speel :P

http://www.aquablog.nl | Alles over aquascaping

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Ik heb weinig redenen om te spelen wanneer er geen event bezig is, heb alle exotics en men meeste gebruikte sets zijn volledig maxed. Bij de volgende event is het terug vol aan de bak, moet men Cl Pred set compleet hebben, slechts 1 stuk tekort :)

• GroeneThee
Speel dus nog best regelmatig. Probeer soms voor de verandering met een FC of als TAC set de DZ in te gaan en te gaan rogue hunten. Blijft lastig maar wel grappig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• agoNITE
quote:
chief-BE schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 21:11:
Het is hier stil geworden en dat wil toch iets zeggen over het huidig verloop van de division. Ikzelf speel dit spel op een laag pitje in afwachting van de nieuwe GE en wie weet zal dit de laatste GE in deel 1 worden?
Als men de laatste geruchten mag geloven zal deel 2 niet meer in New York afspelen maar mogelijk in een andere locatie?
zie,
YouTube: The Division 2 Location | The Division 2 Speculation
Er komt nog 1 nieuwe GE. Deze begint op 21 mei. Daarna worden alle GE's herhaald.

Ook zal in juni Division 1.8.2 uitgebracht moeten worden. Met weer 2 nieuwe Legendary missions en iets dat 'Shields' heet. Shields is bedoeld om het gat tussen Division 1 en 2 kleiner te maken (waarschijnlijk kun jenin Division 1 items vrijspelen die je in Division 2 kunt gebruiken).

En in juni natuurlijk de E3 met meer nieuws over deel 2.

bron: https://www.reddit.com/r/thedivision/wiki/year3roadmap

Ik speel altijd samen met iemand die deel heeft genomen aan ETF Charlie (Elite Task Force, leden van de community die samen met Massive hebben gewerkt om input voor de game te leveren). Hij mag echter geen nieuws delen ivm de NDA waar hij zich aan moet houden. Wel heeft hij door laten schemeren dat hij de keuze voor de locatie in deel 2 niet had verwacht/tegen vindt vallen (is echter zijn mening, zegt dus eigenlijk niks).

Zelf speel ik nog dagelijks. Ik merk echter wel steeds vaker dat ik alles wel heb gezien. Zit vooral in de DZ met mijn vaste squad. De servers zijn momenteel erg vaak laggy, veel damage krijg je in 1x. Ook meer cheaters dan een paar weken geleden.

In de DZ speel je op een dode server met vooral solo PVE spelers, of 1 groep is Rogue met de rest van de server achter zich aan.

agoNITE wijzigde deze reactie 18-05-2018 09:26 (13%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• agoNITE
Ik weet dat de laatste post ook van mij is, toch een kleine kick. Vandaag start het laatste nieuwe Global Event: Onslaught. (hierna gaan de bestaande Global Events, inclusief de laatste 2, op herhaling.

Een paar commendations zijn bugged. Dit is bekend en zal waarschijnlijk donderdag 24 juni worden gepatched. Als gevolg hiervan wordt het event verlengd met 3 of 4 dagen wat het totaal op 10 of 11 dagen brengt.

Modifier
  • Onslaught (Global Modifier)
    Always active; Deal Burn, Bleed, and Gas effects to enemies in addition to normal damage. Reload to change the effect.
  • Savage Onslaught
    Onslaught behavior, enemies are vulnerable to one effect type and resistant to others. Agents take increased damage from resistant enemies.
  • Brutal Onslaught (Group Modifier)
    Savage Onslaught behavior, plus when two or more group members kill a vulnerable enemy within two seconds, each member can reload to gain a damage bonus for a single clip.
Classified Gear Sets
  • Classified FireCrest
  • Classified LoneStar
  • Classified Predator´s Mark
  • Classified Reclaimer

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chief-BE
Als ik mijn vriendenlijst zo overloop zie ik dat de meesten deze GE overslaan,alleen een fervente Division speler gaat door met die eindeloze herhalingen.
Ook ik speel Division nog maar een paar keren in de week en niet meer constant zoals vroeger het geval was want deze GE interesseert mij niet echt en daarom wacht ik af wat 1.8.2 zal brengen.
Op 7 juni komt de volgende State of the Game met hopelijk meer nieuws over het verdere verloop van The Division.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Dit is wel by far de simpelste GE voor de masks. Op 4 uurtjes gisteren van scratch alle 3 gehaald.
Enkel de Oni mask is mooi vind ik. Nu nog ff wat farmen voor nog 2 stuks Pred te halen en dan is die ook compleet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chief-BE
quote:
BlaSfem0n schreef op maandag 28 mei 2018 @ 11:12:
Dit is wel by far de simpelste GE voor de masks. Op 4 uurtjes gisteren van scratch alle 3 gehaald.
Enkel de Oni mask is mooi vind ik. Nu nog ff wat farmen voor nog 2 stuks Pred te halen en dan is die ook compleet.
Daar is iedereen vrij in of die wel of niet gaat voor de maskers, ikzelf en mijn team hebben geen interesse in die maskers en als er toch eentje verdiend wordt dan is dat mooi meegenomen, trouwens wij gebruiken die maskers toch niet maar nogmaals daar is iedereen vrij in ;)
Wat betreft de classy uitrustingen, ikzelf heb alleen nog handschoenen van AlfaBrigde nodig, en één teamlid een masker van Nomade, de andere twee teamleden hebben al de classy uitrustingen in hun bezit. Daarom verzamelen wij zoveel mogelijk Div-Tech om zoveel mogelijk classy uitrustingen te kunnen op te waarderen. :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Alpha heb ik 4/6, samen met Firecrest en Pred de enige niet compleet. Alpha is er wel niet bij met deze GE's. Zal wachten worden tot de andere terug voorbij komen.

• agoNITE
Gisteren zijn er een aantal video's van The Division 2 verschenen:
Trailer
Gameplay

Beta registration
Meer info op Reddit

De release date is 15 maart 2019! Maandag 11 juni om 22:00 wordt de game op de E3 aangekondigd en volgt er een persconferentie.

agoNITE wijzigde deze reactie 11-06-2018 08:57 (15%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SchieveZot
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 15-02 11:10

SchieveZot

Yamaha MT-07

dat worden 9 lange maanden wachten...

Ik heb me alvast ingeschreven voor de beta. Hopen dat ik erbij ben!

PSN: SchieveZot

• Xecuter NL
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 14-02 13:20
The Division 2 is de game waar ik naar uit kijk! Heb ontzettend veel zin in co-op de campaign weer door.

DZ heeft mij nooit kunnen bekoren, echt mogen ze eruit laten. Ik hoop echter wel dat er iets terug komt van Survival. Dat vond ik kwa sfeer echt episch en was (ookal was het kort) een hoogtepunt. Jammer dat de re-playability er niet echt was.

Blijkbaar komt er iets naar D1 waar je ook in D2 profijt van zal hebben. Genaamd SHIELDS.
Begint 14 juni.

Zijn er nog actieve spelers hier die wel eens een rondje NYC willen doen? Meeste om mij heen zijn gestopt :'(

Meteen mooi om vast een clan te vormen voor de 8-man raids wellicht O-)

Xecuter NL wijzigde deze reactie 12-06-2018 11:00 (36%)

Acties:
  • +1Henk 'm!
TD2 kopen wordt een no-brainer voor mij. Direct voor de beta ingeschreven. :)
quote:
agoNITE schreef op maandag 11 juni 2018 @ 08:44:
Gisteren zijn er een aantal video's van The Division 2 verschenen:
Trailer
Gameplay

Beta registration
Meer info op Reddit

De release date is 15 maart 2019! Maandag 11 juni om 22:00 wordt de game op de E3 aangekondigd en volgt er een persconferentie.
benieuwd hoeveel de trailer en de daadwerkelijke game op elkaar lijken .....

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• ricjuh
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 15-02 13:59

ricjuh

PSN: ricjuhNL

Shields binnenkort beschikbaar :)
quote:
Shields is a new achievement-system, that enables you to unlock rewards in The Division 2. They will add new achievements on a monthly basis, so you will have plenty to do.

Battle.net: ricjuh#2827

• agoNITE
quote:
himlims_ schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 12:56:
[...]
benieuwd hoeveel de trailer en de daadwerkelijke game op elkaar lijken .....
Hoewel er duidelijk WIP (Work In Progress) in beeld staat, geeft dit IMO een beter beeld:
Hands On | The Division 2 Gameplay & Impressions

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 19:49
quote:
ricjuh schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 13:08:
[afbeelding]

Shields binnenkort beschikbaar :)

[...]
Laat me gokken, compleet krijgen van classified set voor zo'n shield? :F

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• LordKnox
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 16-02 20:57

LordKnox

Opperbaas.

Hier het totaal plaatje.

• diknmuis
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 12:18
wat shield info, start op 14 juni (op 2.15)

diknmuis wijzigde deze reactie 12-06-2018 16:42 (3%)

iRacing Profiel

quote:
diknmuis schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 16:40:
wat shield info, start op 14 juni (op 2.15)
Thanks!

Retro-active, dus met een beetje geluk heb je ze zo gelijk allemaal compleet. :+

• Jirnsum
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 09-02 20:07
Ik ben positief :) over zowel Shields als deel 2. Ziet er weer mooi uit :)

Steam profiel UPlay JirnsumNL

• corset
  • Laatst online: 12:35
Toch maar het spel weer opgepakt. Zit nu met de volgende gear;

enhanced ACR-E lvl 20

CX-1 Scope (12x) lvl 12
Extended Magazine lvl 16
Vertical Grip - OD Green lvl 16
Loud Vent Brake lvl 19

DPS: 21430
Level 20

SOCOM Mk20 SSR lvl 25
Reflex Sight lvl 19
Muzzle Brake lvl 23
High Velocity Magazine lvl 23

DPS: 336228

Character:

Level 25
Primary Firepower: 33622 (Firearms 782)
Toughness: 18633 (Stamina 449)
Skill Power: 24210 (Electronics 807)

En heel erg te twijfelen of ik dit zo ga houden, of gewoon een nieuw character aanmaak.

Laatst gespeeld; toen was net Survival uit
Veranderd: Heb nu betere PC (kan hem op max spelen) en de season pass

Toch maar opnieuw beginnen, of verder gaan met dit..

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• ricjuh
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 15-02 13:59

ricjuh

PSN: ricjuhNL

Ik heb hem opnieuw gekocht voor PC.

Van PS4 overgestapt op PC, maar damn de graphics zijn echt veel beter :9~

Ook leuk om het verhaal nog een keer opnieuw te doorlopen.

Battle.net: ricjuh#2827

Acties:
  • +1Henk 'm!

• chief-BE
quote:
Xecuter NL schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:45:
The Division 2 is de game waar ik naar uit kijk! Heb ontzettend veel zin in co-op de campaign weer door.

DZ heeft mij nooit kunnen bekoren, echt mogen ze eruit laten. Ik hoop echter wel dat er iets terug komt van Survival. Dat vond ik kwa sfeer echt episch en was (ookal was het kort) een hoogtepunt. Jammer dat de re-playability er niet echt was.

Blijkbaar komt er iets naar D1 waar je ook in D2 profijt van zal hebben. Genaamd SHIELDS.
Begint 14 juni.

Zijn er nog actieve spelers hier die wel eens een rondje NYC willen doen? Meeste om mij heen zijn gestopt :'(

Meteen mooi om vast een clan te vormen voor de 8-man raids wellicht O-)
Ook mijn team zijn geen DZ-fans en toch komt deze terug in de nieuwe Division2 8)7
Wat betreft een rondje NYC ben je bij ons welkom. Je moet wel even de DZ in om daar de dagelijkse opdrachten uit te voeren, eens die voldaan zijn gaan wij er direct uit. ;)

• colorsone
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 14-02 09:25
DZ is het beste van het hele spel, als je met een goed team bent en zelf sterk bent. Als je alleen afgeknalt wordt is er idd niks aan 😝

• jantje 2
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 14-02 14:48
quote:
corset schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 10:09:
Toch maar het spel weer opgepakt. Zit nu met de volgende gear;

enhanced ACR-E lvl 20

CX-1 Scope (12x) lvl 12
Extended Magazine lvl 16
Vertical Grip - OD Green lvl 16
Loud Vent Brake lvl 19

DPS: 21430
Level 20

SOCOM Mk20 SSR lvl 25
Reflex Sight lvl 19
Muzzle Brake lvl 23
High Velocity Magazine lvl 23

DPS: 336228

Character:

Level 25
Primary Firepower: 33622 (Firearms 782)
Toughness: 18633 (Stamina 449)
Skill Power: 24210 (Electronics 807)

En heel erg te twijfelen of ik dit zo ga houden, of gewoon een nieuw character aanmaak.

Laatst gespeeld; toen was net Survival uit
Veranderd: Heb nu betere PC (kan hem op max spelen) en de season pass

Toch maar opnieuw beginnen, of verder gaan met dit..
Verder gaan, je gear boeit helemaal niets totdat je uiteindelijk world t5 ziet en daar pas gaat min/maxen en alle endgame content kan spelen. Zonde om opnieuw te beginnen.

Ik ben eergisteren ook weer begonnen met de game, had opzich wel redelijke gear en zie dat mij classified reclaimer set nog steeds werkt als een trein. Net zoals me god rolled LW M4 nog steeds het beste wapen is :+ Nu met optimatilastion station kan ik die ook even min/maxen en op zoek naar wat andere classified sets.

Wat is nu het hoogst haalbare qua gearscore, is dit 291? Ik heb alleen het idee dat wapens niet hoger gaan dan 283 en classified gear niet hoger dan 287, klopt dit of wat heb ik gemist de afgelopen patches?

Qua wapens zeggen de tierscore ook alleen iets over de damage en de major skill en niet zozeer welke talents volgens mij?

Ik speel voornamelijk classified striker of reclaimer maar heb wel alle sets in me stash liggen, handig om alles gewoon te verkopen en met een lege stash te beginnen om alleen maar te farmen voor classified sets?

• NoCarrier
quote:
jantje 2 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 10:56:
[...]
Wat is nu het hoogst haalbare qua gearscore, is dit 291? Ik heb alleen het idee dat wapens niet hoger gaan dan 283 en classified gear niet hoger dan 287, klopt dit of wat heb ik gemist de afgelopen patches?
286 voor wapens; 293 voor gear set items (geloof ik). Het gemiddelde van 291 is inderdaad het hoogst haalbare.
quote:
Qua wapens zeggen de tierscore ook alleen iets over de damage en de major skill en niet zozeer welke talents volgens mij?
Voor de gear score van wapens wordt inderdaad alleen naar de damage gekeken. Weapon talents worden niet meegenomen in die score.

• agoNITE
Max character gearscore is 291.

286 voor wapens en niet-classified gear. 293 voor classified gear behalve de holster, die is max 295.

• maurieske72
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 19:46
Bij die Deadeye Shield moet je alle wekelijkse doelwitten binnen 1 week vermoorden staat er.Ik had gisteren de helft gedaan en dacht doe ik vandaag de rest,staat alles gewoon weer op 0 en kan ik weer opnieuw die gasten killen.Er staat toch binnen 1 week en niet 1 dag of ben ik nu gek.

• diknmuis
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 12:18
quote:
maurieske72 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 12:29:
Bij die Deadeye Shield moet je alle wekelijkse doelwitten binnen 1 week vermoorden staat er.Ik had gisteren de helft gedaan en dacht doe ik vandaag de rest,staat alles gewoon weer op 0 en kan ik weer opnieuw die gasten killen.Er staat toch binnen 1 week en niet 1 dag of ben ik nu gek.
je hebt er die dagelijks resetten en die wekelijks resetten
heb zelf nog niet opgestart sinds die nieuwe patch maar die shields/commendations kun je ook ergens zien via je inventory/hud

iRacing Profiel

• maurieske72
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 19:46
quote:
diknmuis schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 12:49:
[...]
je hebt er die dagelijks resetten en die wekelijks resetten
heb zelf nog niet opgestart sinds die nieuwe patch maar die shields/commendations kun je ook ergens zien via je inventory/hud
Ik denk idd dat die dan gereset is vandaag.
Pagina: 1 ... 44 45 46 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True