corset schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 10:09:
Toch maar het spel weer opgepakt. Zit nu met de volgende gear;
enhanced ACR-E lvl 20
CX-1 Scope (12x) lvl 12
Extended Magazine lvl 16
Vertical Grip - OD Green lvl 16
Loud Vent Brake lvl 19
DPS: 21430
Level 20
SOCOM Mk20 SSR lvl 25
Reflex Sight lvl 19
Muzzle Brake lvl 23
High Velocity Magazine lvl 23
DPS: 336228
Character:
Level 25
Primary Firepower: 33622 (Firearms 782)
Toughness: 18633 (Stamina 449)
Skill Power: 24210 (Electronics 807)
En heel erg te twijfelen of ik dit zo ga houden, of gewoon een nieuw character aanmaak.
Laatst gespeeld; toen was net Survival uit
Veranderd: Heb nu betere PC (kan hem op max spelen) en de season pass
Toch maar opnieuw beginnen, of verder gaan met dit..
Verder gaan, je gear boeit helemaal niets totdat je uiteindelijk world t5 ziet en daar pas gaat min/maxen en alle endgame content kan spelen. Zonde om opnieuw te beginnen.
Ik ben eergisteren ook weer begonnen met de game, had opzich wel redelijke gear en zie dat mij classified reclaimer set nog steeds werkt als een trein. Net zoals me god rolled LW M4 nog steeds het beste wapen is

Nu met optimatilastion station kan ik die ook even min/maxen en op zoek naar wat andere classified sets.
Wat is nu het hoogst haalbare qua gearscore, is dit 291? Ik heb alleen het idee dat wapens niet hoger gaan dan 283 en classified gear niet hoger dan 287, klopt dit of wat heb ik gemist de afgelopen patches?
Qua wapens zeggen de tierscore ook alleen iets over de damage en de major skill en niet zozeer welke talents volgens mij?
Ik speel voornamelijk classified striker of reclaimer maar heb wel alle sets in me stash liggen, handig om alles gewoon te verkopen en met een lege stash te beginnen om alleen maar te farmen voor classified sets?