Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NoCarrier
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 13:00
quote:
maurieske72 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 13:16:
[...]

Ik denk idd dat die dan gereset is vandaag.
Weekly HVTs worden inderdaad vrijdagochtend vroeg gereset.

https://division.zone/reset-timers/

• rolandos582
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 11:15

rolandos582

Gaming addict x)

Is er een global event gaande en welke set pieces zijn de reward hiervan op het moment?

rolandos582 wijzigde deze reactie 15-06-2018 23:50 (4%)

Huidige setup I7 5960x @ 4.6Ghz - MSI X99A Godlike - 2x MSI GTX 980 @1550mhz - Main OS : Intel 750 SSD 400GB - Game OS : Samsung 850EVO 1TB - 32GB Corsair Dominator Platinum -Custom loop - CaseLabs SMA8 - Corsair RM1000I -2x ASUS RoG Swift

• BlaSfem0n
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 21-08 15:11

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

quote:
rolandos582 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 23:44:
Is er een global event gaande en welke set pieces zijn de reward hiervan op het moment?
Op dit moment niet, maar er komt er deze maand nog wel eentje normaal.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

• jantje 2
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 09-08 13:33
quote:
maurieske72 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 12:29:
Bij die Deadeye Shield moet je alle wekelijkse doelwitten binnen 1 week vermoorden staat er.Ik had gisteren de helft gedaan en dacht doe ik vandaag de rest,staat alles gewoon weer op 0 en kan ik weer opnieuw die gasten killen.Er staat toch binnen 1 week en niet 1 dag of ben ik nu gek.
Wat ik heb gelezen maakt dit niet uit en telt hij gewoon door, zolang je maar 8 weekly HVT's doet moet dit geen probleem zijn.

Alle shields binnen voor deze maand maar ik las dat er ook eentje komt met 3k commendation points, man wat is dat een bizare grind. Heb er nu 1900 volgens mij maar om er nog 1100 bij te halen moet ik echt hard gaan grinden volgens mij.

Alle andere shields zijn wel haalbaar denk ik zo, alleen dit is wel veruit de moeilijkste.

• rolandos582
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 11:15

rolandos582

Gaming addict x)

quote:
jantje 2 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 09:04:
[...]

Wat ik heb gelezen maakt dit niet uit en telt hij gewoon door, zolang je maar 8 weekly HVT's doet moet dit geen probleem zijn.

Alle shields binnen voor deze maand maar ik las dat er ook eentje komt met 3k commendation points, man wat is dat een bizare grind. Heb er nu 1900 volgens mij maar om er nog 1100 bij te halen moet ik echt hard gaan grinden volgens mij.

Alle andere shields zijn wel haalbaar denk ik zo, alleen dit is wel veruit de moeilijkste.
Het is wel zo dat de shields moeilijker word naarmate de maanden vorderen. Ik heb nu alle shields voor Juni done. Maar Juli zou weer moelijker moeten worden. Maar 3k points, pff. Dat duurt nog wel even voor mij ;w

Huidige setup I7 5960x @ 4.6Ghz - MSI X99A Godlike - 2x MSI GTX 980 @1550mhz - Main OS : Intel 750 SSD 400GB - Game OS : Samsung 850EVO 1TB - 32GB Corsair Dominator Platinum -Custom loop - CaseLabs SMA8 - Corsair RM1000I -2x ASUS RoG Swift

• Jirnsum
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 21-08 23:00
Ik zit over de 3700 commendation points dus moet lukken :)

Steam profiel UPlay JirnsumNL

• agoNITE
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 08:54
quote:
Jirnsum schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 23:54:
Ik zit over de 3700 commendation points dus moet lukken :)
Dik over de 4000 hier :p. Iemand waarmee ik samen speel zit zelfs over de 5000 (volgens mij alle commendations gehaald, behalve die waar je erg veel credits moet verzamelen in the Last Stand).

• jantje 2
quote:
agoNITE schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 09:23:
[...]

Dik over de 4000 hier :p. Iemand waarmee ik samen speel zit zelfs over de 5000 (volgens mij alle commendations gehaald, behalve die waar je erg veel credits moet verzamelen in the Last Stand).
:o :o Dat zijn er inderdaad aardig wat. Maximaal is iets van 5,3k wat ik had gelezen.

De meeste commendations zijn gewoon grind commendations, kill X, verzamel X het kost gewoon veel tijd om die te halen. Maar ook dingen die je in WT5 haast niet kan halen get X kills met grenades die geen damage doen. Dan zou je eigenlijk naar WT1 moeten om die commendations te farmen, tjah het kan maar niet echt leuk ofso.

Dan heb je nog die commendations waarbij je flawless mission X moet halen, opzich goed te doen mits je een team hebt die die missies ook willen halen want in PUGs wordt dat toch aardig lastig :+

Ik probeer er nu wel een beetje op te letten en alle enkele commendations binnen te halen, maar je wordt dan ook gedwongen bepaalde modes te spelen zoals last stand terwijl me dat gewoon niet veel kan boeien.

• tsuijker
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 11:49
Goedemiddag,

Ik speel al sinds enige tijd "weer" The Division, en ben op zoek naar mensen om samen mee te gamen. Nu heb ik mij bij meerdere discords aangesloten en via websites aangemeld maar vind tot nu toe nog weinig connectie. Ik stuitte afgelopen week op dit forum en heb mij dan ook netjes via het aanmeldformulier aangemeld. Zodra ik een aantal leden van dit forum vergelijk met de excel in googledrive en deze daarop via Uplay toe probeer toe te voegen krijg ik terug dat de usernames niet bestaan. Is dit excel zo verouderd of doe ik wat verkeerd :)

Voor eventuele toevoeging vanuit andere, Uplay account: Epic.FailureNL

• NoCarrier
Ik geloof niet dat dat formulier of die spreadsheet nog veel worden gebruikt. Veel spelers zullen ondertussen hun naam wel hebben aangepast.

Waar ben je qua level?

• tsuijker
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 11:49
Lvl 30 T5, nu bezig met classifieds te verzamelen met juiste stats. Ik speel weer een tijdje. :)

• NoCarrier
quote:
tsuijker schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:19:
Lvl 30 T5, nu bezig met classifieds te verzamelen met juiste stats. Ik speel weer een tijdje. :)
Je mag mij toevoegen: NoCarrier-NL op UPlay. Ik speel tegenwoordig niet zo vaak als ik deed, maar ik wil best af en toe een uurtje meelopen. Heb het alleen niet zo op met de Dark Zone, dus als dat helemaal je ding is kan je beter iemand anders vragen.

• M!chel
  • Registratie: december 2006
  • Niet online
quote:
NoCarrier schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:37:
[...]

Heb het alleen niet zo op met de Dark Zone
De DZ is lang zo eng niet hoor. Je kunt er dood gaan idd, maar je verliest er niks door. Je verliest alleen de spullen die je daar hebt opgepakt en apart bij je draagt. Dus niet je goeie wapens, uitrusting of geld wat je op dat moment gebruikt.

De DZ bied wel net even iets meer uitdaging dan het normale gedeelte van de stad.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• NoCarrier
quote:
M!chel schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 12:20:
[...]

De DZ is lang zo eng niet hoor. Je kunt er dood gaan idd, maar je verliest er niks door. Je verliest alleen de spullen die je daar hebt opgepakt en apart bij je draagt. Dus niet je goeie wapens, uitrusting of geld wat je op dat moment gebruikt.

De DZ bied wel net even iets meer uitdaging dan het normale gedeelte van de stad.
Ik weet hoe de Dark Zone werkt. Ben er nu letterlijk jarenlang geweest. Het is geen kwestie van "eng". Ik heb alleen geen zin om na een dag werken 's avonds dit spel nog eens urenlang hardcore in alarmfase 5 te spelen.
quote:
tsuijker schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 14:59:
Goedemiddag,

Ik speel al sinds enige tijd "weer" The Division, en ben op zoek naar mensen om samen mee te gamen. Nu heb ik mij bij meerdere discords aangesloten en via websites aangemeld maar vind tot nu toe nog weinig connectie. Ik stuitte afgelopen week op dit forum en heb mij dan ook netjes via het aanmeldformulier aangemeld. Zodra ik een aantal leden van dit forum vergelijk met de excel in googledrive en deze daarop via Uplay toe probeer toe te voegen krijg ik terug dat de usernames niet bestaan. Is dit excel zo verouderd of doe ik wat verkeerd :)

Voor eventuele toevoeging vanuit andere, Uplay account: Epic.FailureNL
*kuch* discord

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• tha_crazy
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 14:37

tha_crazy

Mafketel

quote:
tsuijker schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:19:
Mag mij ook wel toevoegen
Heb ook nog wel een inhaalslag met content te maken.
Ondertussen wel 280 gear met ninjabike build.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Ik ga vanavond weer wat landmarks in de DZ clearen :)

• maurieske72
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 12:42
1 uurtje geleden kwam er een teller in beeld van een nieuw GE over 2 dagen.Nu is deze opeens weer pleite deze teller,dus geen GE of hoe moet ik dit zien.

• M!chel
  • Niet online
quote:
maurieske72 schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 13:33:
1 uurtje geleden kwam er een teller in beeld van een nieuw GE over 2 dagen.Nu is deze opeens weer pleite deze teller,dus geen GE of hoe moet ik dit zien.
Maandag begint de Outbreak Global Event.

Is bevestigd: https://www.altchar.com/g...nt-outbreak-date-revealed

Acties:
  • 0Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 12:42
quote:
O dus toch,thanks voor de info 👍🏻

• tha_crazy
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 14:37

tha_crazy

Mafketel

Zo, gisteren maar eens even alle collectiebles gehaald in de LZ.
Nu alleen nog de telefoongesprekken in de west-side piers.

En vanavond weer outbreak *O*
Misschien kan ik dan eindelijk 1 volle classified set krijgen :P

• Flavius
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 21-08 21:33
Tijdens de summersale dit spel aangeschaft. Ik moet zeggen dat ik het spel erg soepel vindt draaien, ondanks m'n wat oudere desktop. Ik zit nu op level 12 en ben nog maar 1x in de Dark Zone (solo) geweest, maar daar werd ik eigenlijk vrijwel direct afgemaakt door een rogue. Ik denk dat ik me eerst maar in het concept van de DZ ga verdiepen om er wat meer plezier uit te kunnen halen.

Zijn er mensen actief op Discord voor dit spel? Lijkt me leuk om met anderen te kunnen spelen.

• haarbal
  • Registratie: januari 2010
  • Nu online
Zie dat je behoorlijk wat van die global event dingen kan krijgen voor de HVT's. Helaas de weekly allemaal al gedaan.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• elbowlessgoat
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 07-07 20:05
@Flavius op discord zijn redelijk wat mensen actief ja, die ook deze game spelen (zelf gister weer eens aangezwengeld na lange tijd en mijn vrouw er doorheen aan het loodsen).

• Sjoerd001
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 19-08 17:02
Deze GE is wel lekker. Headshots maken een mooie knal. Jammer genoeg is het nu nóg rustiger in Survival. Manman... Verhoog die rewards toch eens voor PvP Survival zodat ik daar weer wat te doen heb >:)

• KaiseRRuby
  • Registratie: februari 2010
  • Nu online
Wat ik toch echt bijzonder blijf vinden:

Ik speel dit spel al sinds het begin. Heb alles meegemaakt dus qua classifieds, HE setjes, alphabridge, noem maar op. Ik maak mijn builds vrijwel altijd zoals 'het internet' het adviseert, dus CHC, CHD, al dat soort zaken zijn me niet onbekend.

Nu heb ik mijn classy striker compleet, gecombineerd met The House en Showstopper dus volgens mij nu de beste build in het spel. Gerolld op 6k stamina, verder firearms, zoals het 'hoort'.

Loop ik gisteren met drie man in DZ. 2x striker en 1x samenraapsel, maar soit. Komen we drie andere gasten tegen, wij gaan roque en toch heb ik gewoon helemaal niks te vertellen. Heb niet eens het idee dat die anderen een medkitje hoeven te poppen, terwijl wij ultie en alles nodig hebben en nog dood gaan.

Hoe kan dat nou? Is dat nou puur die skills of zie ik echt wat over het hoofd? Ik snap dat echt niet, waarom zijn anderen in de DZ zoveel beter dan ik?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 08:54
quote:
KaiseRRuby schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 13:18:
Wat ik toch echt bijzonder blijf vinden:

Ik speel dit spel al sinds het begin. Heb alles meegemaakt dus qua classifieds, HE setjes, alphabridge, noem maar op. Ik maak mijn builds vrijwel altijd zoals 'het internet' het adviseert, dus CHC, CHD, al dat soort zaken zijn me niet onbekend.

Nu heb ik mijn classy striker compleet, gecombineerd met The House en Showstopper dus volgens mij nu de beste build in het spel. Gerolld op 6k stamina, verder firearms, zoals het 'hoort'.

Loop ik gisteren met drie man in DZ. 2x striker en 1x samenraapsel, maar soit. Komen we drie andere gasten tegen, wij gaan roque en toch heb ik gewoon helemaal niks te vertellen. Heb niet eens het idee dat die anderen een medkitje hoeven te poppen, terwijl wij ultie en alles nodig hebben en nog dood gaan.

Hoe kan dat nou? Is dat nou puur die skills of zie ik echt wat over het hoofd? Ik snap dat echt niet, waarom zijn anderen in de DZ zoveel beter dan ik?
De beste build hebben is wat anders dan die ook goed kunnen gebruiken.

Daarnaast zie ik vaker spelers met een 9k Stamina build (soms 7.5k). Vergeet trouwens ook niet dat je pas echt damage doet met stacks. Zelfde geldt voor de Striker heal bonus, die doet zijn werk pas als je wat stacks hebt.

Buiten dat, soms heb je pech, soms kom je twijfelachtige spelers tegen of gewoon een groep die beter is.

agoNITE wijzigde deze reactie 05-07-2018 16:32 (3%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sjoerd001
Inderdaad, dat kan aan zoveel factoren liggen. Ik speel regelmatig met een team wat volledig op elkaar is afgestemd. Dus dan zit er een healer bij die het gevecht ontloopt, coordineert en med kits popt als het nodig is (combat medic). Er zitten 2 aanvallers bij, bv. striker of predator en er zit bv. een final measure bij met een enorme pulse zodat iedereen een erg hoge CHC heeft. Als je dan ook nog goed samenwerkt en een beetje kan richten wordt je niet snel neergelegd. Overigens is dit geen gouden combi, we spelen ook regelmatig met bv. D3 erbij, 3 aanvallers, of banshee, of Nomad (al is die een beetje generfd met de laatste update). Sleutel is dat je enigszins afstemt met elkaar. Je kan elkaar enorm versterken namelijk.

Overigens staat dit los van het feit dat ik eerder voor 9k stamina zou gaan dan 6k stamina in de samenstelling die jij noemt. 6k stamina zou opzich kunnen in het voorbeeld wat ik hierboven noem, dan ben je een echte damage build. Maar als je iets meer moet incasseren dan zou ik zeker voor 9k gaan.

• Yaz
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 12-08 08:22
Ola. Ik ben samen met een vriend van me recentelijk weer begonnen met The Div op de xbox. Gewoon door met ons charactertje, dus geen restart. Nu zijn veel van onze oude toenmalige medespelers allang gestopt en hebben geen intresse om mee te doen. Nu zijn wij dus op zoek naar een paar gezellige medespelers. Wij zijn niet zo hardcore dus gewoon voor de fun (al willen we wel alle challenges en missies doen).

Dus mocht je mee willen doen zo nu en dan, laat het me weten via een dm :)

Gamertag: YazNL

• Sjoerd001
Jammer dat je op de Xbox zit, had jullie wel wegwijs willen maken in de "nieuwe wereld" :)

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 19-08 20:33
Tijdens de E3 de trailer van the Division 2 gezien en ben daarom deel 1 gaan spelen. Tijdens de beta was er weinig aan (vond ik) maar door de aankondiging van de opvolger ben ik juist wel enthousiast geworden.

Afgelopen weekend lvl 30 aangetikt en ben met een groep Underground in geweest. Underground smaakt voor mij wel naar meer. Hopelijk krijgen we in D2 ook dit soort farmgebieden. Ben al wel erg blij met de meer open gebieden die er in D2 gaan komen. En wat meer tegenstanders in de grote boze buitenwereld is ook prettig, je loopt nu soms door meerdere straten zonder iemand tegen te komen.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Yaz
Ik vind zelf de Pier wel tof. Lekker veel npc's die ook nog eens pittig kunnen zijn (die 3 waves naast het vliegdekschip, auch….). Jammer genoeg is er verder niet heel veel te doen (we hebben nog maar 1x een van die missies gedaan maar ik zie niet echt in wat voor doel dat bied).

DZ vind ik nog steeds mwa. Qua vulling en dingen doen is dat echt het beste (landmarks schoonvegen voor loot, kisten openen voor loot, metrostelsels, hordes npc's... Gewoon allemaal heel tof. Maar die PvP, ik vind het niets. Niet dat ik PvP vervelend vind, ik vind de penalty voor sterven niet tof. Prima dat je loot dropt zodat ik dat moet gaan halen maar waarom is dat niet gewoon het eerste half uur prive? Geef mij ongeveer hetzelfde maar dan PvE en ik ben helemaal happy. Dat soort gameplay kan ik uren volhouden.

Underground was al toegevoegd vlak voordat ik stopte. Ben toch al zeker lvl 14 ;). Wat ik aan die modus maf vind is dat het feitelijk een heel ander spel is. Als je in een group zit valt deze uit elkaar als iemand van de BoO naar de underground gaat bijvoorbeeld.

• jantje 2
quote:
Yaz schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 08:10:
Ik vind zelf de Pier wel tof. Lekker veel npc's die ook nog eens pittig kunnen zijn (die 3 waves naast het vliegdekschip, auch….). Jammer genoeg is er verder niet heel veel te doen (we hebben nog maar 1x een van die missies gedaan maar ik zie niet echt in wat voor doel dat bied).

DZ vind ik nog steeds mwa. Qua vulling en dingen doen is dat echt het beste (landmarks schoonvegen voor loot, kisten openen voor loot, metrostelsels, hordes npc's... Gewoon allemaal heel tof. Maar die PvP, ik vind het niets. Niet dat ik PvP vervelend vind, ik vind de penalty voor sterven niet tof. Prima dat je loot dropt zodat ik dat moet gaan halen maar waarom is dat niet gewoon het eerste half uur prive? Geef mij ongeveer hetzelfde maar dan PvE en ik ben helemaal happy. Dat soort gameplay kan ik uren volhouden.

Underground was al toegevoegd vlak voordat ik stopte. Ben toch al zeker lvl 14 ;). Wat ik aan die modus maf vind is dat het feitelijk een heel ander spel is. Als je in een group zit valt deze uit elkaar als iemand van de BoO naar de underground gaat bijvoorbeeld.
Dat is het doel van de Darkzone, een beetje risk tegen reward. Maar zo erg is het allemaal niet hoor. 95% van de loot in de DZ is momenteel toch nutteloos en alleen als je een keer een exotic of classified krijgt is het de moeite waard. Vaak als je en volle back heb dan hou je bij death ook iets van 3 items die privé zijn de overige worden public gedropped. Meeste DZ PVP gasten zijn toch al maxed gear en die zitten ook echt niet op je loot te wachten ;)

Ja Underground is een eigen instance, waarschijnlijk omdat ze anders de random generated rooms in de UG niet aan kunnen en kunnen ze zo mooi hun capaciteit van de engine better benutten. Scheelt een hoop inladen als de LZ en de DZ niet nodig is.

Ben zelf tijdje geleden ook weer begonnen wil die 3k commendation points halen voor shield en me build nog wat upgraden. Moet zeggen dat van 2k naar 3k points het nog best wel een grind is :+ Zit nu op 2,45k points en probeer wel een beetje op te spelen. Meeste doe ik wel in PUG's dus de kans dat me team mee zit helpt ook niet altijd echt. Als reclaimer healer spelen scheelt wel een hoop voor je team tough. Gisteren ook maar eens een coolheaded 204 pistol gemaakt. Echt binnen een minuut weer signature skill terug en dus continue tac links spammen is aardig effectief 8)7

• Yaz
quote:
jantje 2 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 09:56:
[...]
Dat is het doel van de Darkzone, een beetje risk tegen reward. Maar zo erg is het allemaal niet hoor.
Ik vind het absoluut niet eng. Eerder frustrerend. Het is leuk bedacht en ik weet zeker dat er mensen zijn die het helemaal geweldig vinden, ik alleen niet. Maar ik hoef maar een stuk of 7 gebieden daar te "bevrijden" en dan ben ik daar qua commendations ook weer eventjes klaar.

• Ashrah
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 19-08 13:53
@Yaz Helemaal met je eens.

@jantje 2 Daarnaast er word niet ge-pvp'd in de DZ alleen maar geganked ....... 1v1 / 1v2 np maar meer dan dat ... blegh.

Sta je rustig te extracten komt er 1 andere speler aan (np als die rogue gaat), maar zodra hij dat deed kwamen zijn 3 maatjes er ook aan ..... tja dat doe je niet ff solo

Ashrah wijzigde deze reactie 13-07-2018 13:24 (8%)

• Yaz
@Ashrah Dat er alleen geganked viel me ook op ja. Zie je 1 persoon voorbij hollen, draait om en blijft bij je in de buurt. Dan weet je zeker dat zijn 3 andere maatjes ook onderweg zijn. En als die gozer dan ook nog tussen jou en de npc's gaat staan (met de hoop dat jij rogue gaat en hij vrij kan schieten) dan weet je het zeker, die zijn niet uit op een potje echt leuk vuurgevecht..

• jantje 2
quote:
Yaz schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 14:31:
@Ashrah Dat er alleen geganked viel me ook op ja. Zie je 1 persoon voorbij hollen, draait om en blijft bij je in de buurt. Dan weet je zeker dat zijn 3 andere maatjes ook onderweg zijn. En als die gozer dan ook nog tussen jou en de npc's gaat staan (met de hoop dat jij rogue gaat en hij vrij kan schieten) dan weet je het zeker, die zijn niet uit op een potje echt leuk vuurgevecht..
Dat schieten tussen NPC's werkt niet meer :) Als je nu Rogue wilt gaan moet je Z ingedrukt houden en komt er een cirkeltje boven je hoofd zodat andere mensen kunnen zien dat je rogue gaat en je er een beetje op kan voorbereiden.

Ik kom niet zo vaak in de DZ maar als ik er kom heb ik eigenlijk maar weinig last van rogues....

• Ashrah
Dan heb ik zwaar pech, want ik heb het elke keer als ik iets wil extracten ongeacht tijdstip :p

• Yaz
quote:
jantje 2 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 14:45:
[...]
Dat schieten tussen NPC's werkt niet meer :) Als je nu Rogue wilt gaan moet je Z ingedrukt houden en komt er een cirkeltje boven je hoofd zodat andere mensen kunnen zien dat je rogue gaat en je er een beetje op kan voorbereiden.
Really? Ik zit op de xbox en kan geen Z indrukken maar het was me niet opgevallen dat hier iets aan veranderd is. Daarentegen ben ik ook niet echt iemand die rogue zal gaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• benjamin19
  • Laatst online: 07-08 07:21
Speel sinds kort weer The division. Eerder altijd op de PS4. Maar sinds kort op de PC. Ik heb nu alleen een probleem dat de matchmaking niet werkt. in de Darkzone speel ik steeds alleen tegen NPC.. En tijdens het matchmaking gebeurt er niks. Heel af en toe dat er één persoon bij komt..

iemand enig idee?

• M!chel
  • Niet online
quote:
benjamin19 schreef op zondag 22 juli 2018 @ 14:04:
Speel sinds kort weer The division. Eerder altijd op de PS4. Maar sinds kort op de PC. Ik heb nu alleen een probleem dat de matchmaking niet werkt. in de Darkzone speel ik steeds alleen tegen NPC.. En tijdens het matchmaking gebeurt er niks. Heel af en toe dat er één persoon bij komt..

iemand enig idee?
Het is niet meer zo druk in Division. En de mensen die het spelen doen dit vaak met vrienden. Dus wordt er weinig gebruik gemaakt van matchmaking.

• benjamin19
  • Laatst online: 07-08 07:21
quote:
M!chel schreef op maandag 23 juli 2018 @ 07:03:
[...]

Het is niet meer zo druk in Division. En de mensen die het spelen doen dit vaak met vrienden. Dus wordt er weinig gebruik gemaakt van matchmaking.
ah, kijk aan. klinkt ook wel logisch natuurlijk. Ik dacht dat er even weer een hype rond the division was met de aankondiging van The division 2. Valt tegen dus! Bedankt voor de info!

• jantje 2
quote:
benjamin19 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 07:53:
[...]

ah, kijk aan. klinkt ook wel logisch natuurlijk. Ik dacht dat er even weer een hype rond the division was met de aankondiging van The division 2. Valt tegen dus! Bedankt voor de info!
MM werkt prima, het enige is je moet wel in WT5 zitten maar daar ben je in principe zo. Ik MM letterlijk alles in the division en ik heb binnen no time groups. Het is vooral wel de high level content die nog veel gespeeld wordt ( Logisch de meeste mensen zijn ook al high level )

Daarnaast worden de dailies ook nog goed gespeeld dus je hebt voldoende mogelijkheden om met random teams te spelen. Alleen de Underground MM kan soms wat langer duren dan normaal, daar is het enige dat ik merk dat er wat minder spelers zijn.

The hype komt o.a. door the division 2 maar ook de laatste patch die uitgebrach was 1.8.2 dus was een combinatie. Maar er zijn nog genoeg spelers om gewoon het overgrote deel van de content te spelen.

The darkzone heeft bij mij ook altijd volle sessies maar omdat het zo groot is, kom je niet heel snel mensen tegen maar die lopen er gewoon overal rond ;)

jantje 2 wijzigde deze reactie 23-07-2018 09:35 (7%)

• Ashrah
Matchmaking werkt best, bijna hele weekend UG gespeeld, groepen zijn zo gevonden in MM (nu helpt het wel dat dat nieuwe shield er is uiteraard)

• Sjoerd001
Ja dat draagt daar heel veel aan bij natuurlijk. Hopelijk zsm een Shield op Survival :D :D

• Fraggert
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 14:15
Hey guys, na wat speurwerk voor een dikke shooter kwam ik The Division tegen d:)b

Nou heb ik toch nog een vraagje, je kunt singleplayer speler maar wandel ik dan echt alleen rond??? of heb ik NPC-teammates bij me zoals bijv. bij CoD BlackOpsIII.

Ik speel nu Fallout 4 en loop veelal in me uppie rond zonder AI-companions in een klein team, die gasten lopen me alleen maar in de weg |:( .

Ik hoor graag of ik deze solo-knaller moet gaan pakken, het verhaal en de sfeer lijken me top _/-\o_

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wootism
  • Laatst online: 07:48

Wootism

aaibaar

@Fraggert
Je loopt in principe altijd alleen rond, bij missies kan het zijn dat je samenwerkt met een cpu-team, dit is missie afhankelijk. Daarbij kan je bij missies ook matchmaken met een andere speler zodat je de missie samen speelt.

Ik zou het absoluut een kansje geven. Heb me echt intens vermaakt met deze game. Vooral de DarkZone blijft een spannende plek waar ik ontzettend veel toffe momenten heb meegemaakt met andere spelers/teams.

• Fraggert
quote:
Wootism schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 18:32:
@Fraggert
Je loopt in principe altijd alleen rond, bij missies kan het zijn dat je samenwerkt met een cpu-team, dit is missie afhankelijk. Daarbij kan je bij missies ook matchmaken met een andere speler zodat je de missie samen speelt.

Ik zou het absoluut een kansje geven. Heb me echt intens vermaakt met deze game. Vooral de DarkZone blijft een spannende plek waar ik ontzettend veel toffe momenten heb meegemaakt met andere spelers/teams.
Ok, vet. Ik ben een beetje wat oudere jongere als herintreder uit het tijdperk van Half-life vele manen geleden :+ Werkt dat teamplay (of verwacht men dat) dan met van die headsets etc? Of communicatieloos of slechts beperkt met wat commands ofzo?

De game ziet er uit dik uit, met dit eerste deel kan ik mooi uitproberen of ik TheDivision II ook op de lijst moet zetten.

Ik Kkijk wat rond voor wat oudere games die goedkoop te krijgen zijn, alvast want........je zou het niet zeggen maarrŕrr....winterrrrr is coooooooming :P :P :P

• haarbal
  • Registratie: januari 2010
  • Nu online
quote:
Fraggert schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 17:59:
Hey guys, na wat speurwerk voor een dikke shooter kwam ik The Division tegen d:)b
The division is misschien meer rpg dan shooter. Al helpt het zeker als je goed kan mikken.

Maar goed, iig niet duur. 9 euro bij greenman, weet niet of ie ergens anders nog goedkoper is?

haarbal wijzigde deze reactie 25-07-2018 22:24 (14%)

Mechwarrior Online: Flapdrol

• WaSteiL
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 11:17
quote:
Sjoerd001 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 17:04:
Ja dat draagt daar heel veel aan bij natuurlijk. Hopelijk zsm een Shield op Survival :D :D
Dat zou in augustus gaan gebeuren:

Phoenix – August – Extract 5 items, survive for 5 hours, and kill 5 Hunters in Survival.

m.b.v datamining hebben ze ze al allemaal gevonden. Of het helemaal klopt is maar de vraag natuurlijk maar zover klopt hij nog.

https://gamerant.com/division-shield-guide-unlock/

• Fraggert
quote:
haarbal schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 22:23:
[...]

The division is misschien meer rpg dan shooter. Al helpt het zeker als je goed kan mikken.

Maar goed, iig niet duur. 9 euro bij greenman, weet niet of ie ergens anders nog goedkoper is?
Hey haarbal (wat een nick _O- )

Iets meer RPG is geen probleem, dat heeft Fallout 4 eigenlijk ook :)

Geen idee, ik heb ook geen haast, ik reken tussen de 10 en 15 euro, dat vind ik meer dan prima.

Ik ben een lijstje aan het maken met wat games die al even uit zijn en amper nog wat kosten.
Metro Redux al binnen voor amper geld maar zoek nog wat meer.

• WaSteiL
Gisteren rondje PvP survival gedaan terwijl GE Assault actief is. Dat was even wennen aangezien je ze echt moet face tanken en dat is met surival niet echt een normale actie. Gelukkig redelijk snel een shotgun, maar wegrennen bij een landmark is geen goed plan aangezien ze de NPCs alleen maar meer damage doen op afstand.

Uiteindelijk in de DZ landmarks lopen clearen op een redelijk makkelijke manier: turret om een hoekje zetten en wachten tot ze dicht bij turret staan en dan los met je shotgun vanaf korte afstand, maar wel veilig achter cover van het muurtje. 8)
Als ze op je af komen: NIET WEGRENNEN!! Maar gewoon vol erop gaan.

Uiteindelijk op een enorme domme manier alsnog dood gaan. Hunter was al kapot en was nog wat landmarks aan het clearen. Ik had nog iets van 7 minuten te gaan om te extracten en was onderweg naar extraction point. Pulse liet zien dat er nog wat NPCs in de buurt waren, dus die nog even pakken. Lekker enthousiast erin, iets te enthousiast.. 6 NPCs die niet eens zo sterk waren 3 veterans en de rest rood, maar gewoon domme actie. Kon mezelf nog reviven, maar kon niet meer wegkomen. :X :F

Toch een score van 12.198 zonder te extracten. Niet slecht.

• Ashrah
Zo Striker Classified en Sentry Classified compleet, nog 1 deeltje van reclaimer te gaan. Toch niet slecht voor iemand die pas een goeie maand speeld vind ik ^^

-edit- Reclaimer ook ^^ klaar met deze GE en net op tijd voor de vakantie ^^

Ashrah wijzigde deze reactie 03-08-2018 09:56 (20%)

• Sjoerd001
quote:
Zonde! Niet genoeg voor je weekly helaas :)

Afgelopen dagen paar keer een mooi rondje pvp survival gedaan. Wel grappig om echt op andere spelers te jagen. 2x goed gegokt bij de DZ entrance.

Deed er 1 solo. M'n standaard rondje gelopen zodat ik snel score 163 had (dus helemaal goud). Ik laat bij de ingangen vd DZ dan altijd loot liggen zodat ik kan checken wanneer en waar andere players binnenkomen. Nu zag ik dat Time Square net gecleared was, dus ik wist in welke ingang die player zou komen. Loot gecheckt, lag er nog dus hij kon elk moment komen. Na nog geen 30 sec wachten zag ik hem al aankomen met m'n pulse :)

Verscholen achter een auto bij de ingang... Hij komt binnen, loopt direct naar de loot tussen de vrachtwagens, ik pak m'n grenade, gooi direct, dus raak, hij rent weg en recht in m'n MP5 met responsive en deadly }D

Die zal wel flink overdonderd zijn geweest :)

Andere keer waren we met z'n tweeën. Was er nog 1 groep van 3 over. Wederom met loot en landmark die buiten de DZ gecleared waren goede inschatting kunnen maken. Na paar minuutjes wachten zagen we ze buiten voor de DZ zich opwarmen bij het vuurtje. Waarschijnlijk ook even moed verzamelen om met z'n 3en de DZ in te gaan. Ze kwamen binnen en lagen binnen 5 seconden :D 2 geloot en 1 over gehouden. Bleek uiteindelijk een aardige Duitser die z'n Hunter kills nodig had. Maar even geholpen, zo zijn we dan ook weer... :)

Ik kijk echt zo uit naar de Phoenix Shield, eindelijk weer volle survival lobby's :D

• WaSteiL
quote:
Sjoerd001 schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 00:12:
[...]

Zonde! Niet genoeg voor je weekly helaas :)

Afgelopen dagen paar keer een mooi rondje pvp survival gedaan. Wel grappig om echt op andere spelers te jagen. 2x goed gegokt bij de DZ entrance.

Deed er 1 solo. M'n standaard rondje gelopen zodat ik snel score 163 had (dus helemaal goud). Ik laat bij de ingangen vd DZ dan altijd loot liggen zodat ik kan checken wanneer en waar andere players binnenkomen. Nu zag ik dat Time Square net gecleared was, dus ik wist in welke ingang die player zou komen. Loot gecheckt, lag er nog dus hij kon elk moment komen. Na nog geen 30 sec wachten zag ik hem al aankomen met m'n pulse :)

Verscholen achter een auto bij de ingang... Hij komt binnen, loopt direct naar de loot tussen de vrachtwagens, ik pak m'n grenade, gooi direct, dus raak, hij rent weg en recht in m'n MP5 met responsive en deadly }D

Die zal wel flink overdonderd zijn geweest :)

Andere keer waren we met z'n tweeën. Was er nog 1 groep van 3 over. Wederom met loot en landmark die buiten de DZ gecleared waren goede inschatting kunnen maken. Na paar minuutjes wachten zagen we ze buiten voor de DZ zich opwarmen bij het vuurtje. Waarschijnlijk ook even moed verzamelen om met z'n 3en de DZ in te gaan. Ze kwamen binnen en lagen binnen 5 seconden :D 2 geloot en 1 over gehouden. Bleek uiteindelijk een aardige Duitser die z'n Hunter kills nodig had. Maar even geholpen, zo zijn we dan ook weer... :)

Ik kijk echt zo uit naar de Phoenix Shield, eindelijk weer volle survival lobby's :D
Heerlijk om te lezen, minder als het jezelf overkomt. Zo had ik pas geleden een gast die zo'n zelfde methode had alleen het deed via de safe houses. We begonnen maar met zijn 3en op een map, eentje was er al redelijk snel dood en ik deed rustig in de LZ. Die ander was al snel in de DZ en toen bleef het lang stil. Ik zag ook verder geen landmarks die gecleared werden.Dus ik had al een vermoeden dat ik de sjaak zou worden.

In de DZ rondje gelopen en best wel mijn dingetje gedaan. Ik kom uit een safe house en ik zie hem meteen staan. Ik heb nog wat geprobeerd, maar mijn pvp skills zijn niet de beste en ik was ook niet in de beste staat. Ik werd nog even door hem ge-teabagged en toen was het helemaal over met de pret. ;w
Het hoort erbij en ik heb mij goed vermaakt.

• Sjoerd001
Balen! Soms is het echt spoorzoekertje spelen, safe houses zijn dan ook goede punten om te checken.

Maar het spoorzoeken is leuk! Naast alle Division tech weet ik de rest vd loot ook aardig te liggen en weet ook waar de NPCs horen te lopen. Zo probeer ik dan altijd de sporen vd spelers te vinden. Soms omdat er wat kistjes open getrokken zijn, soms omdat de NPC's er niet meer lopen... Vaak lopen spelers ook echt de meest onlogische routes, dus dat maakt het dan lastiger.

Meestal is het overigens balen dat al die spelers met bosjes neergaan en niet de DZ halen. Net ook weer een rondje gedaan, uur bezig, was er helemaal klaar voor en al een ruim kwartier aan het zoeken naar sporen bij de ingangen, gaat de laatste player down... :( Het begon zo mooi met 6 spelers... Naja toen maar ff snel gextract, tot overmaat van ramp ook nog een vervelende Hunter die me nog 2 medikits kostte :P

Oja, het recept trouwens voor geslaagde pvp: 3/2 firearms, 2/3 stamina. Stamina gear mods (stamina is belangrijker dan firearms). Gloves vaak opnieuw craften als het kan; probeer savage en/of SMG damage te krijgen. G36 (pve), MP5 (pvp). Talents liefst deadly, vicous, unforgiving of deadly. Craft je MP5 opnieuw als het kan. Weapon mods met crit hit chance en damage, groene extended mags (in 1 vd 1e safehouses in LZ), pulse en first aid. In m'n DZ speedrun probeer ik tussen de 25 en 30 Division tech te krijgen. In de LZ alleen het minimale om de DZ in te komen. Met pistol en -1 zou je in principe de DZ in kunnen. Het liefst pak ik wel net even wat spulletjes mee en craft ik ook een blauwe G36 als ik m'n maskers craft in LZ. Ik heb trouwens 5 routes die ik altijd kan lopen in LZ en 2 die ik kan lopen in DZ (boven en onder).

• WaSteiL
Door de nieuwe shield is het weer druk in Survival. Gisteren startte ik in een pvp sessie op de xbox met 11 man. Tweede rondje iets van 7 man. Dat is een stuk meer dan de afgelopen tijd waar ik vaak in mijn eentje op de map terecht kwam.

• Jirnsum
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 21-08 23:00
quote:
WaSteiL schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 11:12:
Door de nieuwe shield is het weer druk in Survival. Gisteren startte ik in een pvp sessie op de xbox met 11 man. Tweede rondje iets van 7 man. Dat is een stuk meer dan de afgelopen tijd waar ik vaak in mijn eentje op de map terecht kwam.
Wat ik hierbij wel jammer blijf vinden is dat ze in PvP spelers in hetzelfde safe house laten starten. Is meer geluk dan skill: degene die als eerste buitenstaat kan gebruik maken van de korte "freeze" die nummer 2 heeft terwijl ie naar buiten komt...

Steam profiel UPlay JirnsumNL

• Sjoerd001
Niet iedereen start in hetzelfde safehouse, maar wel een aantal. Maar inderdaad... Ik zou zeggen, max 1 per hideout, er zijn er genoeg langs de randen.

Wat tof zou zijn is 50-100 man ineens, langs de gehele rand spawnen. Ze zouden op gezette tijden bv. extra rewards (echt grote rewards, bv 5 shield caches ofzo) moeten inzetten. Dat zou lachen zijn. 50 man derin, wie kan extracten, extract met die grote reward. Dat zou heerlijk jagen worden :D :D Ik zou dan heel veel meer haatberichtjes gaan krijgen denk ik :p

• Fraggert
Ook Fraggert heeft inmiddels de "call" gehad en is opgeroepen als Agent voor The Divison *O*

Na honderden uren Fallout 4 was het wel eventjes wennen, in eerste instantie door van FPS naar TPS te gaan. De eerste uren vond ik erg moeilijk. Wat een totaal andere gamestyle, zo'n cover-based lootshooter.
Voorbij zijn de dagen dat ik een Raider-kamp inren en 15 NPC's om de beurt mijn shotgun-loop de strot induw en de trekker overhaal en, slechts licht gehavend, triomfantelijk het strijdtoneel weer verlaat.

De eerste missies liepen soms wel 15-20 keer uit op een enkeltje bodybag voor me. Geen ongelimiteerde hoeveelheid medkits en een bizar arsenaal, je hebt er maar 2 en een lullige MP5.
Het omhoogklimmen in ranks vond ik moeizaam, zowel qua level, als XP als credits.

Maar.......de aanhouder wint, inmiddels wat meer de slag te pakken en level 6 met stats rond de 2300/2000/2000. Heel langzaam merk ik dat ik de overhand kan krijgen op de NPC's.

Ook eindelijk wat meer firepower die mijn speelstijl aanstaat, van mijn zuurverdiende credits de SVB gekocht als primary en een gevonden M249 als secondary. Heb de Police M4 eerst als secondary gehad maar probeer nu even de brute kracht van de M249 uit.

ik ben hooked, wat een dikke game, sfeervol, realistisch, uitdagend, leuke missies, en extreem uitgebreid in al zijn facetten.

The Divison = d:)b

• Sjoerd001
Heel mooi! Leuk om te lezen hoe je het ervaart. Ben benieuwd of je alweer veel verder bent na een week? De lol begint pas echt na level 30 wat mij betreft. De verschillende game modi en het maken van builds is erg leuk. Op welke platform speel je?

• GroeneThee
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 19-08 15:48
Sjoerd001 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:43:
Heel mooi! Leuk om te lezen hoe je het ervaart. Ben benieuwd of je alweer veel verder bent na een week? De lol begint pas echt na level 30 wat mij betreft. De verschillende game modi en het maken van builds is erg leuk. Op welke platform speel je?
Heb ook echt wel lol gehad in het 'voorspel' , dus levelen naar 30. Had alleen niet verwacht dat ik het gedeelte erna nog zo veel uur zou spelen :o

• Fraggert
@Sjoerd001

Ik zit inmiddels op level 10 en heb wat tijd gespendeerd om gewoon de straten te verkennen i.p.v missies te draaien om de BoO te unlocken. Ik heb bijv. veel PhoneRecordings, Echo's. LockedDoors en Missing Agents gedaan en wat van die Supply-missies om wat meters te maken qua vuurgevechten.

Ik had die skills ook niet echt door hoe dat werkte, maar nuheb ik dus de Turret, naast de Pulse die ik al doorhad, om me te helpen. Met dit soort spellen ben ik snel wat overwhelmed door alle mogelijkheden. Solo vind ik het spel flink pittig, zeker nu ook steeds meer Rioters en Cleaners de straten intrekken, onderschep je net rustig een paar hufters, wordt je geflankeert door weer een andere factie.

Ik heb hard gewerkt aan mijn Agent, maar maakte met mijn gear toch nog een foutje, ik upgrade mijn Toughness en Firepower maar zag pas later dat je ook naar bijv. FireARMS en stamina moet kijken, door een setje gloves en bodyarmor te pakken en mijn ouwe meuk tot fabric te degraderen jankte mijn firearms ineens naar beneden en dat merkte ik goed zeg |:(

Inmiddels leuk kunnen experimenteren met wapens........reeds verschillende gehad maar val in elk geval steeds terug op een Assault/Marksman-combinatie. Loop nu met de G36C en een M1A.

Ik ga nu weer wat missies draaien om mijn basis op orde te krijgen. d:)b

Ik zit op de PS4 en zal even wat screenshots hier neerzetten. :)
GroeneThee schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 06:39:
Heb ook echt wel lol gehad in het 'voorspel' , dus levelen naar 30. Had alleen niet verwacht dat ik het gedeelte erna nog zo veel uur zou spelen :o
daar ben ik ook heel erg benieuwd naar hoe me dat bevalt, toch eens kijken naar een headsetje straks en eens wat missies op hard herspelen middels matchmaking voor wat extra credits/XP en betere drops. *O*

Fraggert wijzigde deze reactie 17-10-2018 08:32 (14%)

• Kju
  • Registratie: december 2001
  • Nu online
@Fraggert lol je bent zeker nog niet in de dark zone geweest. :P Ik zou je aanraden om nu niet te veel tijd te steken in het opnieuw spelen van missies en optimaliseren van gear. Je kan liever nu zo snel mogelijk de story afmaken en voldoende sidemissions spelen en collectables verzamelen om je BOO en skills volledig vrij te spelen. Daarna moet je pas tijd steken in gear en zal je voldoende missies moeten grinden tot je niet meer kan.. ;)

PSN: Kjujay | Tweakscrew PS4 Gaming Community

• Fraggert
Kju schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 08:42:
@Fraggert lol je bent zeker nog niet in de dark zone geweest. :P Ik zou je aanraden om nu niet te veel tijd te steken in het opnieuw spelen van missies en optimaliseren van gear. Je kan liever nu zo snel mogelijk de story afmaken en voldoende sidemissions spelen en collectables verzamelen om je BOO en skills volledig vrij te spelen. Daarna moet je pas tijd steken in gear en zal je voldoende missies moeten grinden tot je niet meer kan.. ;)
Dat klopt :P

Ik neem je advies ter harte, eerst die BoO maar ook eens echt operationeel krijgen d:)b

Ik had al wel een mooie uitleg gevonden over de perks en talents die je daarmee vrijspeelt, ik heb dus bijv eerst die medkit-slots gedaan, met 5 ipv 2 medkits eindigde ik wat minder vaak in een bodybag.
Aan de hand daarvan kan ik even wisselen tussen missies (med, tech, security), hoewel ik al zag dat er ook missies zijn die nu toch nog veel te hoog gegrepen zijn.

• Sjoerd001
Weer leuk om je "struggles" te lezen :p Maakt me bijna nostalgisch over m'n eigen beginperiode.

Klopt inderdaad dat je nu niet teveel moeite in je gear moet steken. Gewoon zoveel mogelijk side missions doen om je 3 wings helemaal te upgraden. Missies doen, Safehouses unlocken, etc. Elke keer als je betere loot vindt equipen. De combinatie sniper en AR is PVE een goede combi ja, G36 is perfect voor PVE. Qua sniper zou ik kijken naar een M44 of M700.

Mogelijkheden zijn inderdaad overweldigend in het begin. Paar tips voor het begin:

- Voor de simpele builds is dat je Firearms en Stamina een beetje gelijk moet hebben. Electronics is niet het meest voor de hand liggend in het begin.
- Bij wapens ook letten op de 'talents' die erop zitten. Op je AR zou ik bv kijken naar 'Deadly', 'Responsive' of 'Vicous'. Daarmee doe je net ff wat meer damage.
- Let ook op de weapon mods. Als je de AR bv. moeilijk te controleren vindt, kun je 'Stability' gaan stacken. In de basis zou ik vooral gaan voor veel Critical Hit Chance gaan op je AR, aangevuld met Critical Hit Damage. Je magazijn een Extended Magazine.
- Gear mods en perfomance mods ook erop zetten. Stamina modjes en Firearms modjes (keer 5) is eigenlijk een extra gear piece qua kracht. De perfomance mods maken je Pulse of Turret bv sterker.

Ik stuur je wel even een bericht met mn PSN, help ik je wel levelen.

• Fraggert
Sjoerd001 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 10:46:
Weer leuk om je "struggles" te lezen :p Maakt me bijna nostalgisch over m'n eigen beginperiode.

Klopt inderdaad dat je nu niet teveel moeite in je gear moet steken. Gewoon zoveel mogelijk side missions doen om je 3 wings helemaal te upgraden. Missies doen, Safehouses unlocken, etc. Elke keer als je betere loot vindt equipen. De combinatie sniper en AR is PVE een goede combi ja, G36 is perfect voor PVE. Qua sniper zou ik kijken naar een M44 of M700.

Mogelijkheden zijn inderdaad overweldigend in het begin. Paar tips voor het begin:

- Voor de simpele builds is dat je Firearms en Stamina een beetje gelijk moet hebben. Electronics is niet het meest voor de hand liggend in het begin.
- Bij wapens ook letten op de 'talents' die erop zitten. Op je AR zou ik bv kijken naar 'Deadly', 'Responsive' of 'Vicous'. Daarmee doe je net ff wat meer damage.
- Let ook op de weapon mods. Als je de AR bv. moeilijk te controleren vindt, kun je 'Stability' gaan stacken. In de basis zou ik vooral gaan voor veel Critical Hit Chance gaan op je AR, aangevuld met Critical Hit Damage. Je magazijn een Extended Magazine.
- Gear mods en perfomance mods ook erop zetten. Stamina modjes en Firearms modjes (keer 5) is eigenlijk een extra gear piece qua kracht. De perfomance mods maken je Pulse of Turret bv sterker.

Ik stuur je wel even een bericht met mn PSN, help ik je wel levelen.
Leedvermaak FTW :P

Naast de G26C had ik eerst de Paratrooper SVD maar schakelde snel over op een SCAR-H, wat een monster :P ......dikke DMG.....hoge RPM en een groot magazijn maar.....toen de praktijk.....allememaggies wat een focking recoil en blooming op dat ding |:(

De M44 is king-DMG maar de M1A past beter in mijn speelstijl, ik snipe meestal in een groep eerst 1 persoon en de M1A laad sneller om meerdere treffers te landen op 1 slachtoffer of, voor de groep uiteenvlucht, snel meerdere te verwonden. Een M700 heb ik nog niet gevonden, die zal ik in de gaten houden :)

Met je laatste tips raak ik al snel wat in de war, ik weet niet hoe ik bijvoorbeeld kan stacken, doe ik dat door een muzzle en grip te kiezen die beide "stability hebben?
Als dat zo is dan, dan heb ik dat al wel een beetje in die gaten, maar heel veel mods heb ik nog niet om uit te kiezen dus het is een beetje een mengelmoesje.

Ik heb nog niet zoveel zooi gedropt gekregen denk ik, want ik weet nou niet zo precies wat gear mods en gear pieces zijn. Ik moet gewoon langzaamaan even mijn weg gaan vinden, want het spel is overweldigend in al zijn facetten _/-\o_

Het lastige is dat ik best veel dingen opzoek maar ik verzand in tutorials van lui die char's bouwen met wapens die 45.000 DMG geven en weet-ik-wat voor supergeile gele gear allemaal meeslepen.

Ik was ook, met gevaar voor lijf en leden, alvast naar een safehouse gelopen, moet ik een of andere WorldTier 1 bereiken voor ik dat ding in kan, what the fuck, ik sta toch voor de deur |:(

Maar, we houden stug vol.....eerst Faye maar eens blij maken met "onze" basis *; :+

• Sjoerd001
Stacken bedoel ik inderdaad mee dat je bv. de grip en muzzle en scope op "Stability" zet (als "Major Attribute").

De gear mods zijn hetzelfde als de weapon mods, maar die zet je dus op je Gear Pieces. Gear Mods kunnen op de volgende gear pieces: Vest, Mask, Kneepads en Backpack. Let wel, alleen op de hogere klasses (kleuren) kunnen deze mods. Ik geloof vanaf blauwe of paarse gear. Hiermee krijg je dus wat extra firearms, stamina of electronics.

De performance mods kunnen op je kneepads of backpack of holster.

• Fraggert
Ok, duidelijk, ik zal nog eens mijn hele stash in mijn inventory gooien en dan eens goed naar alle mods kijken, ik moet vooral nu even mijn fire-ARMS omhoog krikken merk ik.

Zal even screenshots posten, dat gaat wat omslachtig door ze eerst op USB te zetten en dan op de laptop uit te lezen en te posten.

Ben wel benieuwd wat jullie vinden van mijn Agent ;)

• LordKnox
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 10:00

LordKnox

Opperbaas.

Fraggert schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:54:
[...]
Maar, we houden stug vol.....eerst Faye maar eens blij maken met "onze" basis *; :+
Geef die hoop maar op. Die bitch krijg je niet tevreden. Met haar lompe been. Nog nooit gezien dat iemand twee jaar lang gips nodig heeft. Maar wel bij elke missie roepen "We have secured the area". Uhm...nee trut. IK heb de area secured.

_/-\o_ wat een game.

• Fraggert
LordKnox schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 14:18:
[...]

Geef die hoop maar op. Die bitch krijg je niet tevreden. Met haar lompe been. Nog nooit gezien dat iemand twee jaar lang gips nodig heeft. Maar wel bij elke missie roepen "We have secured the area". Uhm...nee trut. IK heb de area secured.

_/-\o_ wat een game.
:o de sloerie, en ik dacht maar dat we iets speciaals hadden, hoe ze me zo liefdevol vastgreep, toen ze bijna neerging. Dat is er vast eentje van in elk stadje een schatje in elke safehouse een Agent.
Slet. :(

zo hé, echt wel d:)b

ik begrijp nou langzamerhand wel waarom in elke tutorial het woord "grinden" gebruikt wordt.

• Kju
  • Registratie: december 2001
  • Nu online
Lol de betekenis van grinden leer je wel op Lexington.. :+

PSN: Kjujay | Tweakscrew PS4 Gaming Community

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

Kju schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 14:52:
LFG AA Flawless.

• Sjoerd001
Kju schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 14:52:
Lol, eerst voor dat f*cking Barret's chest piece, vervolgens voor de GE credits. Sick shit.

• Fraggert
Hier mijn Agent :)

Zoals ik al aangaf heb ik een tijdje terug wat items uit mijn inventory ge-equipped, zowel armour als wapentuig. Mijn gehele stats aan Firepower en Toughness gingen een paar keer goed omhoog.
Pas later besefte ik me dat helaas mijn Fire-ARMS daar nogal onder geleden heeft, dat merkte ik ook goed tijdens het spelen. Ik zat zo rond de 120 en schiet nu met 73 in de kelderdivisie mee :+

Ik kreeg in de smiezen dat ik met lagere Firepower/Toughness-stats op LVL 8 snellere kills had dan nu op LVL10 met betere wapens door mijn betreurenswaardig lage firearms. Gister las ik nog: 1 point fire-arms = 30 points DMG.

Ik ga de laagste missies voor de BoO even uitzoeken en proberen. Met die missies speel ik geheid nog wat aan gear vrij (en XP en credits natuurlijk), van zowel de npc's, bosses als lootboxes.

Wat is jullie advies als me dat niet lukt?

Moet ik mods craften (ik vond een repurposed gear mod die in een mod slot van mijn backpack paste met "tech", ik wist niet dat ik ook mijn backpack kon vullen) met die fire-arms hebben? Of kan ik beter items rerollen van Tech naar Firearms?

ben benieuws naar jullie advies :)

• MaartenLu
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 12:49
Ik moet eerlijk bekennen dat ik tijdens het levelen niet heel erg bezig ben geweest met de Stats. Vaak koos ik op dat moment gewoon de beste gear en deconstructe ik de resterende items. tot level 30 heb ik alles voornamelijk in Firepower en Stamina gestoken. Tech is wel handig, maar de andere stats werkte beter om me overal doorheen te wurmen.

• ricjuh
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 13:03

ricjuh

PSN: ricjuhNL

MaartenLu schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 08:18:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik tijdens het levelen niet heel erg bezig ben geweest met de Stats. Vaak koos ik op dat moment gewoon de beste gear en deconstructe ik de resterende items. tot level 30 heb ik alles voornamelijk in Firepower en Stamina gestoken. Tech is wel handig, maar de andere stats werkte beter om me overal doorheen te wurmen.
Ik ben ook opnieuw begonnen op de PC, komende van de PS4.
Het is wel leuk om het verhaal nog een keer te spelen, maar ik merk dat je gear niet veel uit maakt in het begin. Zolang je lvl maar gelijk is aan de enemy.

Zit momenteel rond lvl 20 :P

Battle.net: ricjuh#2827

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

Fraggert schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 07:48:
Hier mijn Agent :)

[Afbeelding]

Zoals ik al aangaf heb ik een tijdje terug wat items uit mijn inventory ge-equipped, zowel armour als wapentuig. Mijn gehele stats aan Firepower en Toughness gingen een paar keer goed omhoog.
Pas later besefte ik me dat helaas mijn Fire-ARMS daar nogal onder geleden heeft, dat merkte ik ook goed tijdens het spelen. Ik zat zo rond de 120 en schiet nu met 73 in de kelderdivisie mee :+

Ik kreeg in de smiezen dat ik met lagere Firepower/Toughness-stats op LVL 8 snellere kills had dan nu op LVL10 met betere wapens door mijn betreurenswaardig lage firearms. Gister las ik nog: 1 point fire-arms = 30 points DMG.

Ik ga de laagste missies voor de BoO even uitzoeken en proberen. Met die missies speel ik geheid nog wat aan gear vrij (en XP en credits natuurlijk), van zowel de npc's, bosses als lootboxes.

Wat is jullie advies als me dat niet lukt?

Moet ik mods craften (ik vond een repurposed gear mod die in een mod slot van mijn backpack paste met "tech", ik wist niet dat ik ook mijn backpack kon vullen) met die fire-arms hebben? Of kan ik beter items rerollen van Tech naar Firearms?

ben benieuws naar jullie advies :)
Wat @MaartenLu zegt. Ik zou me niet te druk maken over craften of stats op die lage ranks. Je gaat zo ontzettend snel groeien dat het niet uitmaakt wat je maakt. Twee levels later is het weer out-dated. Volg gewoon de map zoals die is opgebouwd (je ziet bij elke regio wat de levelgrens is. Je kunt vantevoren wel dat gebied in, alleen is dat nog niet echt wenselijk. Volg gewoon de missies op, verzamel wat je kan, en speel gewoon lekker het verhaal uit. Pas vanaf level 30 zou ik gaan kijken naar craften en verzamelen. Nu gewoon equipen wat de beste stats bieden, de rest verkopen/dismantelen. En lekker plezier hebben.

• Sjoerd001
Ik heb 3 characters geleveld, wil binnenkort een 4e gaan doen. Ik doe dit vanwege 2 redenen:
  1. Ik heb alle classified sets compleet, maar je kan maar 6 loudouts per character opslaan. Dus je hebt minimaal 3 characters nodig om alle sets te kunnen opslaan. Ik heb daarnaast ook nog wat hybrid builds, een pred/banshee en pred/alphabridge. Wil ook de ruimte hebben om wat te kunnen spelen met builds.
  2. Ik heb een character op level 29 zitten. Dat is heel leuk en puur om daarmee de DZ in te gaan. Dan geen grote groepen zoals bij level 30 en allerlei exotische builds (nomad, pred, etc). Gewoon lekker oldskool. Er is voor de PS4 een hele community met mensen die allemaal een 29 character hebben. Dat is echt hardcore PVP. Veel respect ook naar elkaar, dus constant 1 vs 1 battles terwijl anderen toekijken en afwachten op "hun beurt".
Dus sja heb het verhaal nu wel een aantal keer doorlopen _/-\o_

@Fraggert Build is inderdaad niet helemaal in balans. Zelf vind ik het het lekkerst spelen met 3x stamina en 2x firearms (plus je holster). Je vuurkracht krijg je dus ook omhoog door veel crit hit chance en damage te stacken en de juiste talenten op je AR en Sniper. Maar met groene items zou ik me daar eigenlijk niet al te druk om maken, gewoon knallen en proberen die gear pieces op 2/3 verhouding te hebben. Bij paarse items wordt het iets meer knutselen.

• Fraggert
okay, guys, bedankt voor jullie adviezen, dat waardeer ik zeer _/-\o_

ik ga de missies draaien en met een schuin oog ga ik mijn fire-arms/firepower in de gaten houden (en waar makkelijk mogelijk even opkrikken) om de boel wat meer te balanceren, ik voelde inderdaad al dat mijn fire-arms en stamina wat (te ver) uit elkaar lagen.

i'll keep ya posted d:)b

edit:

Gister Broadway Emporium gedaan, holy shit, wat een pittig rondje. Ik werdt 2 keer naar de eeuwige jachtvelden gestuurd, éénmaal door zo'n hoodie met een bijl....i know....amateur |:( ..... en éénmaal door die vieze vette Kosinkski.

3de rondje Mission accomplished, van 10 naar level 11, en gelukkig had ik die Canine-perk unlocked anders had ik bijna een zwikje gear gemist, blue armor, een Police M4 en SCAR-L, beide betere specs dan mijn G36C.

De G36C ligt weer gestript in de stash en heb nu 'n SCAR-L (flink meer DMG dan mijn beste M4, wel meer recoil dus even aanzien nog) met wat mods en de M1A geflipt voor de M44 ondanks diens lage firerate en magsize. Samen met firearms terug op 100 moet ik dat flink gaan merken aan vuurkracht.

En Faye was weer heel blij......langzaam verwezenlijk ik haar droom.....Base-je, boompje, beestje ^)

Next stop: de Napalm Production Site d:)b

Fraggert wijzigde deze reactie 19-10-2018 13:49 (67%)

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Nu online
Global event was weer bezig, dus dacht laten we nog wat classified zoeken, Striker set compleet maken.

1,5 uur rush&restart gedaan, 4 boxes voor de striker, krijg je &$#*(#$ 4x een striker-mask.

Bestaat werkelijk alles uit deze game uit compleet nutteloze RNG?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Titus
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 13:42
SinergyX schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:01:
Global event was weer bezig, dus dacht laten we nog wat classified zoeken, Striker set compleet maken.

1,5 uur rush&restart gedaan, 4 boxes voor de striker, krijg je &$#*(#$ 4x een striker-mask.

Bestaat werkelijk alles uit deze game uit compleet nutteloze RNG?
Same here, ook de mask indd. Probeer nu ook al even de holster te fixen.

• BarryS
  • Laatst online: 12:08
Vraagje. Ik heb nu echt al bijna een jaar dat FreeSync niet werkt in deze game. Hebben jullie hier ook last van?

AMD Ryzen 7 2700x - 32 GB DDR4 3200 MHz C14 G.Skill Ripjaws V - MSI x470 Gaming Pro Carbon - Sapphire Pulse Radeon RX Vega 56 - Samsung 850 EVO 1TB - Samsung 830 256GB - Seagate Barracuda 2TB - Noctua NH-D15 - RM850x - Fractal Design Define R5 - LG 34UM68

• GroeneThee
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 19-08 15:48
BarryS schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:02:
Vraagje. Ik heb nu echt al bijna een jaar dat FreeSync niet werkt in deze game. Hebben jullie hier ook last van?
Freesync heeft volgens mij niets met de game te maken maar meer met je settings? Welke instellingen gebruik je binnen Windows, AMD en in de game?

• BarryS
  • Laatst online: 12:08
GroeneThee schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:11:
[...]

Freesync heeft volgens mij niets met de game te maken maar meer met je settings? Welke instellingen gebruik je binnen Windows, AMD en in de game?
FreeSync werkt bij mij op alle games behalve The Division.

FreeSync op monitor staat aan. Windows monitor refresh rate staat op de FreeSync refresh rate van mijn monitor (75Hz). En FreeSync staat enabled in the AMD drivers onder de display settings. Die geeft ook netjes de FreeSync range weer 40Hz-75Hz.

Het ligt dus wel degelijk aan de game vermoed ik. Zeker omdat het in al mijn andere games wel naar behoren functioneert.

In de game heb ik staan: Full screen, V-Sync ON, 75 Hz. (En ja voor FreeSync moet Vsync aan staan. AMD schakelt Vsync alleen in wanneer de FPS boven of onder de FreeSync range van de monitor komt. Anders krijg je tearing buiten die refresh rate.

AMD Ryzen 7 2700x - 32 GB DDR4 3200 MHz C14 G.Skill Ripjaws V - MSI x470 Gaming Pro Carbon - Sapphire Pulse Radeon RX Vega 56 - Samsung 850 EVO 1TB - Samsung 830 256GB - Seagate Barracuda 2TB - Noctua NH-D15 - RM850x - Fractal Design Define R5 - LG 34UM68

• SinergyX
  • Nu online
Titus schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:02:
[...]

Same here, ook de mask indd. Probeer nu ook al even de holster te fixen.
Lees nu wel veel gezeur over glitchers, die bij die 2de missie (waar je die olietank moet dumpen) van parties wisselen om continue direct reward te krijgen, maar met zo'n RNG vind ik het niet eens zo'n slecht idee.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• luckyjan
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 23:40
SinergyX schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:06:
[...]

Lees nu wel veel gezeur over glitchers, die bij die 2de missie (waar je die olietank moet dumpen) van parties wisselen om continue direct reward te krijgen, maar met zo'n RNG vind ik het niet eens zo'n slecht idee.
Die RNG zorgt er natuurlijk wel voor dat je blijft spelen om net dat ene stuk gear erbij te krijgen. Als je het dan eenmaal hebt krijg je een kick. Dat is het hele principe van een looter/shooter.
Ik heb nu echt alles in deze game en dan verdwijnt ook het plezier om nog mee te doen met missies of events.
Speel bijna alleen nog maar Last Stand met mijn Deadeye classified build.

• SinergyX
  • Nu online
luckyjan schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:12:
[...]

Die RNG zorgt er natuurlijk wel voor dat je blijft spelen om net dat ene stuk gear erbij te krijgen. Als je het dan eenmaal hebt krijg je een kick. Dat is het hele principe van een looter/shooter.
Ik heb nu echt alles in deze game en dan verdwijnt ook het plezier om nog mee te doen met missies of events.
Speel bijna alleen nog maar Last Stand met mijn Deadeye classified build.
Een kick? Neuh, totaal niet meer. Meer een ' werd $*$# eens tijd', de RNG op RNG is echt compleet doorgeslagen in deze game. Spel gaat nu ook weer op de plank tot volgende GE, dan ram ik er weer wat snelle missies doorheen en ben ik weer klaar. Rest van het spel boeit me al maanden niet meer.

• Fraggert
Zo, updateje :)

Paar nachten aan het knokken geweest maar heb eindelijk wat mooi spul vergaard :P

Flink wat missies gedraaid en bodybags gevuld (ja, ook die van mijzelf redelijk frequent :+ ).
Ben wat vaker supply-runs (electronics, fabrics, weaponparts) gaan doen en alles wat ik tegenkom dat ruikt naar rioter, cleaner of ander addergebroed gaat richting subway morque ;)

De loot-items verkoop ik vrijwel meteen door en ben toch bezig geweest met craften en modden, dat is best nog wel leuk en prima te doen doordat ik mijn supplies regelmatig aanvul.

De Napalm site-missie vond ik echt baggerlastig, het stuk waarbij ik de grote tank moet laten klappen, en vergde een flink aantal pogingen. Daar frustreert het opnieuw moeten doen niet zo, maar meer het ontbreken van een save-game optie ipv die checkpoints. De Power-missie op het plein lukte warempel in 1 keer *O* .

Netx stop....Amherst Appartments d:)b

• Sjoerd001
Nice build! Het wordt langzaamaan paars zo te zien. Dan nog naar geel, dan turquoise (en rood), dan classified :)

Amherst heb je vast al gehaald, die is niet zo moeilijk. Meestal deed ik die met missies farmen. Je kan namelijk zonder NPC's te killen doorrennen op de meeste momenten. Dan heb je hem gedaan in een paar minuten per keer.

Invite me een keer als je goede gear nodig hebt, sowieso op level 30, want dan kan ik je helpen farmen als je een bepaalde build wilt.

Sjoerd001 wijzigde deze reactie 13-11-2018 15:40 (12%)

• SinergyX
  • Nu online
•26/11/18 - 03/12/18: GE Onslaught
•10/12/18 - 17/12/18: GE Blackout

Komende 2 global events, blackout hopelijk nog een keer met dezelfde sets, kan ik alsnog poging doen die compleet te krijgen.

• chief-BE
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 12-08 18:19
SinergyX schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:18:
[...]

Rest van het spel boeit me al maanden niet meer.
Klopt, ook wij doen alleen nog maar de GE.
Nog even geduld tot de tweede versie die in maart 2019 eraan komt. ;)

• SinergyX
  • Nu online
Zou vanaf vandaag weer een GE zijn, maar beetje jammer van de sets.

Edit.. is die nu net voorbij? :(
•Start: November 19th, 08:00 AM UTC
•End: November 26th, 08:00 AM UTC

Terwijl eerder stond
•26/11/18 - 03/12/18: GE Onslaught

SinergyX wijzigde deze reactie 27-11-2018 13:31 (58%)

• Upbeat78
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 13-08 15:05
Een jaar geleden veel plezier aan dit spel gehad. Heb gisteravond even gespeeld en zag dat er al pre-release achievements inzitten die je in the division 2 kunt gebruiken. Zijn er verder nog wijzigingen/veranderingen na 1e kwartaal 2018?

• Sjoerd001
Upbeat78 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:28:
Een jaar geleden veel plezier aan dit spel gehad. Heb gisteravond even gespeeld en zag dat er al pre-release achievements inzitten die je in the division 2 kunt gebruiken. Zijn er verder nog wijzigingen/veranderingen na 1e kwartaal 2018?
https://forums.ubi.com/fo...CTD_PatchNotes&order=desc

Zie de 3 patch notes van 1.8 doornemen (bovenste 3 topics dus).

• SinergyX
  • Nu online
Global event is weer bezig, deze keer Outbreak
•Start: Thursday, December 6th, 08:00 AM UTC
•End: Thursday, December 13th, 08:00 AM UTC

•Classified DeadEye
•Classified LoneStar
•Classified Final Measure

Weinig interessants in die sets, dus laten we rustig voorbij gaan :P

• reddevil
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 13-08 08:18
Lonestar is leuk man... lekker rushen en blijven doorrennen ;) Final Measure nog de gloves nodig, maar ik ook 3 keer dezelfde gekregen (geloof backpack)... bah

• Upbeat78
Ik snap er niet veel van: ik wil Underground spelen. Maar dat lukt niet. Het spel zegt dat: You must complete the end is NY operation. Al mijn missies heb ik wel gespeeld. Waar moet ik dit vinden om te enablen?

https://i.imgur.com/PWL2eHH.jpg

• SinergyX
  • Nu online
The end is NY is volgens mij de intro missie van Underground, niet een world missie.

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

Ben je wel al volledig level 30? Ik dacht dat UG pas op lvl 30 beschikbaar was.

• Upbeat78
Ben zeker al lvl 30. Ben al een tijdje bezig :)

Maar hoe kan ik de underground verder activeren.
Pagina: 1 ... 44 45 46 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Laptops

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True