Ik ben dan ook geen PotatoMcWhiskey of een ander

Een doel kan zijn om de game z.s.m. te winnen, ik vind het juist leuk om door de eras heen te gaan en een beetje te freewheelen. Plan ook nooit vooraf voor welke overwinning ik ga, maar ik speel dan ook op noob level

(King)
Ik zou het zelf leuker vinden als de latere eras niet zo aanvoelen als werk maar hetzelfde plezier weten te behouden als de vroege eras waar je echt nog op onderzoek uit gaat.
Uit sommige zaken wordt gewoon te weinig gehaald.
Die bijeenkomsten met andere leaders kan ik vooraf wel invullen: er zal altijd een luxury resource gebanned worden die jij hebt, als je culture bomb wil met nieuwe districts dan krijg je die, -50% production voor military units, snellere production in de city center.
Geen idee of dat nog niveau afhankelijk is maar dit zijn steevast de uitkomsten en ik stem dus ook 1x omdat het moet maar verder verkoop ik die shit wel want wat moet ik ermee?
De interactie met andere leaders daar is zo verschrikkelijk ontbrekend dat ik het eerder een storende factor vind dan een leuk onderdeel van de game.
Amenities. Waarom bestaan die überhaupt? Je volk komt toch niet in opstand. Het levert hooguit een kleine bonus op en je kan wat druk uitoefenen op je buren maar zelfs als je er niet mee bezig bent en je hebt een Golden Age dan lukt dat nog.
Waarom spammen er nog barbarian camps in moderne eras? Wellicht een idee om dat te vervangen met een volksopstand waarbij er enemy units in je stad/steden verschijnen? Hebben die amenities wellicht ook een keer toegevoegde waarde.
Ze kunnen er echt wel meer uit halen dan er nu in zit waardoor ook de latere eras nog leuk blijven en je niet noodgedwongen maar moet zorgen op 50% van de game te winnen.
Edit: en maak GDR en rockbands optioneel (of verwijder die laatste maar helemaal
)