Ik speel Civ6 op mijn iPad Air 2022 met M1 processor. Gaat prima kan ik je zeggen. Die gaat het dus ook doen op jouw Mac mini.Qoine schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 15:50:
Ik heb jaren geleden deel III en IV gespeeld en door de aankondiging van VII gaat het toch weer jeuken om een van de delen te spelen.Ik denk erover om Civ VI te kopen, maar ik heb tegenwoordig alleen een Mac Mini (M2) 8GB met 256GB SSD en krijg niet helemaal duidelijk of het daar soepel op zou moeten draaien. Heeft iemand hier daar ervaring mee? Als ik bij de reviews in de App Store kijk zijn er nogal wat mensen die problemen hadden met crashes, maar het is niet duidelijk wat voor mac systeem ze hebben en of er daarna zaken via patching etc. zijn opgelost.
Via de AppStore kost VI meer dan 30 euro, via steam heb je de Anthology bundle voor 25 euro.
https://store.steampowere...d_Meiers_Civilization_VI/
Is er een reden om de game niet via Steam te kopen? Ik game de laatste jaren vooral op console dus weinig ervaring met de verschillende platformen om games op te kopen verder.
Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.