"Always remember to quick save" - Sun Tzu
facepalm of the year
Weet iemand of de spawn bug al gefixt is?
[ Voor 15% gewijzigd door AntiChrist7 op 11-12-2017 12:15 ]
Ja, maandje geleden hebben ze er een hotfix voor uitgebrachtAntiChrist7 schreef op maandag 11 december 2017 @ 12:14:
Weet iemand of de spawn bug al gefixt is?
https://steamcommunity.co...etail/1461843851752646164
[ Voor 15% gewijzigd door anandus op 11-12-2017 12:27 ]
Ja, buiten dat die hotfix niet werktanandus schreef op maandag 11 december 2017 @ 12:26:
[...]
Ja, maandje geleden hebben ze er een hotfix voor uitgebracht
https://steamcommunity.co...etail/1461843851752646164
https://forums.civfanatic...meant-to-fix-this.624812/
Ik had gehoopt dat er een andere update was ondertussen
Vreemd, bij mij loste de hotfix de problemen op.
Je kan YnAMP installeren, dit fixt het probleem ook, je hoeft niet een van de bijbehorende maps te gebruiken, de normale maps zijn dan ook 'gepatcht'.
Ik zou er niet op rekenen. Het was al héél uitzonderlijk dat ze deze hotfix uitbrachten (volgens mij de enige keer dat ze voor Civ 6 een hotfix uitbrachten).Ik had gehoopt dat er een andere update was ondertussen
De volgende patch is waarschijnlijk bij de release van R&F.
Ik heb wel de reviews gelezen op steam, maar daar zitten wel erg veel zeurpieten. Meeste negatieve reviews gaan over de beschikbaarbeid op de mac....terwijl dat niets zegt over de kwaliteit van de DLC zelf.
Welke landen zijn DLC zijn het waard om te kopen of is dat bijna niet te zeggen
Ik vind eigenlijk alle verschillende landen wel leuk om mee/tegen te spelen. Via Kinguin.net kun je de DLC's trouwens een stukje goedkoper vinden dan via Steam.Rody schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:37:
Ik heb civ6 weer geinstalled om te gaan spelen. Zat er over te denken om de DLC's te kopen, maar dat kost nog behoorlijk wat... Polen heb ik al vanaf de release.
Ik heb wel de reviews gelezen op steam, maar daar zitten wel erg veel zeurpieten. Meeste negatieve reviews gaan over de beschikbaarbeid op de mac....terwijl dat niets zegt over de kwaliteit van de DLC zelf.
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Elke leider heeft sterke en zwakke punten.Rody schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:37:
YouTube: Civilization VI: Rise and Fall – First Look: Netherlands
[ Voor 82% gewijzigd door Gappel op 12-12-2017 16:45 . Reden: beter ]
YES.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Ben beniwud of oudere civs wat herwerkt gaan worden
De Campus, Theater District en Industrial District krijgen een bonus als ze naast een rivier liggen. Afgaande op het filmpje weet ik niet of je +2 krijgt voor het hebben van een rivier of +1 voor elk stukje rivier aan die tegel.

Polders geven in het begin +2 food, +1 production en +0.5 housing.

Het lijkt er ook op dat elke polder naast een andere polder een extra food geeft, kijk naar het filmpje van 0:38 tot 0:40.
Ik zie dat een stukje later, elke polder nog eens een extra food geeft, wat uiteindelijk +4 food is voor een polder met een polder ernaast, en +5 voor een polder met twee polders ernaast. Dit komt waarschijnlijk doordat er een lighthouse is gebouwd (+1 food voor elke kusttegel).
Een van de eisen die ik in het filmpje heb gezien, is dat er "genoeg landtegels moeten zijn naast" het water waar je de polder wil hebben. In het filmpje zie ik geen polder naast minder dan drie landtegels, dus misschien is 3 het minimum, maar dat vind ik wel redelijk veel. Een heel nette rechtlijnige (Nederlandse) kust heeft veel kusttegels met 2 landtegels ernaast, maar weinig met 3. Ik hoop dus dat we er maar twee nodig hebben voor een polder.
Daarnaast blijven het zeetegels, want de polder is een improvement. Andere dingen (technologie, city improvements) die de productie, of food value van een zeetegel omhoog brengen, geven dat ook aan de polder.
Maar wij zijn toch Nederlanders? Wij polderden de hele zee gewoon in.RocketKoen schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 21:11:
Die 3 land tiles is om te voorkomen dat je de hele zee inpoldert. Een polder telt zelf namelijk ook weer als een land tile.
Maar dit gaat wel een meesterlijke CiV worden. Je moet toch al alle steden langs rivieren bouwen vanwege housing. Alle districten langs de rivier voor +2 yield en clusteren voor een extra +1. Kan je zo high yield industrie en markt/science/cultural plaatsen in een cluster met de stad.
Housing van polders op zee zodat je langs de kust kan bouwen en je kostbare riviertegels niet voor landbouw hoeft te gebruiken. Krijg je naast veel voedsel ook nog eens productie en gold. Krijg je ook nog eens een supersterk oorlogschip.

Met Nederland kan je alles, en goed. CiV is totaal OP als je een beetje een correcte spawn hebt. Zo hoort het.
[ Voor 50% gewijzigd door DaniëlWW2 op 13-12-2017 10:33 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Aan de andere kant: Zelfs haar standbeeld heeft een paraplu.AntiChrist7 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 18:24:
en toch doet ze mij met die paraplu vooral denken aan marry Poppins.
De eilanden bij Dubai zijn nu niet echt toonbeelden van "polderen", die worden langzaamaan kleinerDaniëlWW2 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:29:
[...]
Maar wij zijn toch Nederlanders? Wij polderden de hele zee gewoon in.![]()
Aan de andere kant ben ik benieuwd of het ook tactisch gebruikt kan worden. Ik zie mezelf al een kanaal inpolderen om de tegenstander toegang tot de zee te ontzeggen
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Geen open borders kan ook gewoon.Magic schreef op woensdag 13 december 2017 @ 11:46:
[...]
De eilanden bij Dubai zijn nu niet echt toonbeelden van "polderen", die worden langzaamaan kleiner
Aan de andere kant ben ik benieuwd of het ook tactisch gebruikt kan worden. Ik zie mezelf al een kanaal inpolderen om de tegenstander toegang tot de zee te ontzeggen
Maar dat zou moeten kunnen ja. Je kan hopelijk ook van die kleine eilandjes met grondstoffen opbouwen tot grote steden. Kan je een netwerk bouwen voor je vloot.
Maar dat heeft weer diplomatieke gevolgen, het lijkt me niet dat de AI gaat denken: "Hij is een polder aan het maken om me dwars te zitten".

aan de andere kant: who am i kidding, meestal leef ik toch al op voet van oorlog met iedereen
[ Voor 13% gewijzigd door Magic op 13-12-2017 11:54 ]
Nogal ja.Magic schreef op woensdag 13 december 2017 @ 11:54:
[...]
Maar dat heeft weer diplomatieke gevolgen, het lijkt me niet dat de AI gaat denken: "Hij is een polder aan het maken om me dwars te zitten".
aan de andere kant: who am i kidding, meestal leef ik toch al op voet van oorlog met iedereen
Als de AI verveld is, dan mep je die. Het stomme is dat relaties na een oorlog vaak grotendeels resetten als je ze niet hebt afgemaakt en veel hebt veroverd.

[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 13-12-2017 12:01 ]
In Civ IV zat Deventer er wel tussen, maar in Civ III niet (Holwerd wel, en wel ten nadele van Holwerd, want WTF is Holwerd?
Tot zover mijn stedenrant
Over dat polderen, ik was even vergeten dat je die inderdaad als landtegels moet gaan zien, en dan kun je nog wel even voortborduren als je een beginnetje hebt.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Deze niet https://nl.wikipedia.org/...ina_in_wilhelminapark.JPG (wilhelmina park Utrecht), maar ik heb van mijn oma weer begrepen dat vooral de dikke jas van haar iconisch was. Trouwens gezien het filmpje ben ik er nog niet uit of het nou een parasol of een plu is met al die franjesanandus schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:35:
[...]
Aan de andere kant: Zelfs haar standbeeld heeft een paraplu.
Ik ben allang blij dat het niet weer Willem van Oranje is en dit keer een wat "moderner" (recenter?) figuur.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Ik heb geen tijd om het te kijken (dochter van 2 jaar en zoon van 2 weken, tijd is non-existent voor mij
Hoe zijn de indrukken? Veelbelovend? Teleurstellend?
[ Voor 30% gewijzigd door anandus op 13-12-2017 21:32 ]
[ Voor 12% gewijzigd door traibergen op 13-12-2017 21:45 ]
Verwijderd
loyalty klinkt nog beetje ingewikkelt, hoopd at die verdieping komt snel:)
(ps. ze gana in vogelvlucht eroverheen, naast de leaders krijgen dingen als goveners loyalty etc ook een verdiepings video zeidne ze)
Naast NL als CIV natuurlijk.
Goveneurs / Loyalty om zo via non militaire routes toch landje pik te doen (of ergens anders een boost aan te geven)
De golden/dark ages die mooie bonussen/straffen geven.
De uitgebreide alliances
Nu in een late game met Spanje (probeer elke CIV een keertje uit te spelen), alleen domination victory aan staan, inmiddels bijna dubbel zo krachtig als de rest, maar eigenlijk wat afwachtend totdat een ander mij de oorlog verklaard... Grootste bedreigingen momenteel zijn de barbaren die zo ineens opduiken in mijn thuis wateren met een nuclear sub...
"Mekker, blaat"
Kan hem nog steeds niet openen want niet bestaand: https://www.twitch.tv/videos/209251357anandus schreef op woensdag 13 december 2017 @ 21:31:
Heeft iemand de Rise & Fall Twitch-stream gezien?
Ik heb geen tijd om het te kijken (dochter van 2 jaar en zoon van 2 weken, tijd is non-existent voor mij).
Hoe zijn de indrukken? Veelbelovend? Teleurstellend?
Don't use mobile keyboards..Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2017 @ 15:20:
Hoop tikfouten.
[ Voor 78% gewijzigd door PcDealer op 17-12-2017 14:25 ]
Van Civ5 weet ik het niet meer, maar bij Civ4 waren de exp. packs wel fysiek verkrijgbaar. Alleen of dat nog uitmaakt? Je moet uiteindelijk toch Steam installeren voor updates (en DRM). Dus tja...traibergen schreef op woensdag 13 december 2017 @ 17:27:
Komen deze DLC's ook fysiek uit of alleen op steam?
Kan zijn dat ze eventueel een fysieke limited edition maken van het basisspel + expansion pack.
De overige DLC (die kleine dingen) zijn iig nog nooit fysiek in de winkel komen te liggen.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
(en het excuus dat ik naar een winkel moet gaan en mensen moet ontmoeten
Langs de ene kant heb ik weer zin om te spelen, langs de andere kant wacht ik liever op de expansion (en het fixen van de start bug)
Waarschijnlijk
Ik ben benieuwd.
rockhopper schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 00:07:
Sommige spellen horen gewoon naast je pc in de kast te staan (en in je steam bieb).
Naast al je cd's, en dvd's zeker? Ik heb daar de ruimte niet voor
Installeren van YnAMP fixt dat, mocht je alvast willen spelen.AntiChrist7 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 01:40:
[...] (en het fixen van de start bug)
[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 19-12-2017 01:52 ]
Ik ben offended[b]en wel ten nadele van Holwerd, want WTF is Holwerd?

Ik heb na nummer 5 geen civ meer gespeeld, maar voor de vrije dagen rondom kerst en oud/nieuw heb ik besloten wat uurtjes in civ te gaan steken.
Nee hoor, maar ik kan wel begrip opbrengen voor de aanschaf van een hardcopy/display copy van een serie waar je al lang binding mee hebt. Voor mij is dit HOMM, maar CIV komt ook wel in aanmerking. Tip om je steam bieb te vergroten, pak eens een grote hdd meeanandus schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 01:50:
[...]
offtopic:
Naast al je cd's, en dvd's zeker? Ik heb daar de ruimte niet voorVoor alledrie niet.
[...]
Om het wat meer ontopic te houden:
Ik hoop dat de expansion het een en ander fixt. Ik heb afgelopen jaar minder gespeeld dan verwacht, ook vanwege persoonlijke drukte, maar het betekend ook dat tot nu toe civ vi me minder weet te pakken. Misschien dat er met de nieuwe expansion / kerstdagen verandering in komt.
Dat is inderdaad de reden dat ik ontzettend graag een hardcopy van het uitbreidingspakket wil, civilization wil ik gewoon fysiek hebben.rockhopper schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:53:
Nee hoor, maar ik kan wel begrip opbrengen voor de aanschaf van een hardcopy/display copy van een serie waar je al lang binding mee hebt.
[Video: https://www.twitch.tv/videos/211162512]
Vanaf 1:15:00 komt Nederland met Wilhelmina aan bod. Bij Genghis zien we hoe de Golden Ages eruit zien, zien we een nieuw natural wonder. Onder Wilhelmina zien we de Dark Ages voorbij komen. En natuurlijk polders!
Dat is gewoon de Engelse naam. In Nederland heet het 's gravenhage.traibergen schreef op donderdag 21 december 2017 @ 11:39:
Is het niet een beetje raar dat er 'The Hague' staat in plaats van Den Haag. Of was dat in eerdere games ook zo?
Lokaal heet het De HaagRocketKoen schreef op donderdag 21 december 2017 @ 12:56:
[...]
Dat is gewoon de Engelse naam. In Nederland heet het 's gravenhage.
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Link:
Sid Meier's Civilization® VI by Aspyr Media, Inc. https://itunes.apple.com/...vi/id1235863443?l=en&mt=8
Support: Civilization VI requires iOS 11 on an iPad Air 2, iPad 2017, or any iPad Pro. 3,1 GB.The first 60 turns of the game can be played for free, but after that, players must purchase the full game for $60, which is likely to be a surprise to many who have come to expect iOS games to cost less than their PC counterparts.
Aspyr is, however, offering a limited time discount, dropping the price from $60 to $30 through January 4. Civilization VI can be downloaded from the App Store.
DLC’s komen later.
[ Voor 8% gewijzigd door ZiSE op 21-12-2017 20:26 ]
32,99 kost de game nu, 66 euro (?!!!) na de promo periode. Daar komen dan tzt de DLC’s nog bij, dat is serieus geld voor een iPad game!
Misschien moeten we er een keer van afstappen dat iPad-games goedkoop moeten zijn. Ik vind dat een game als Civilization VI die hetzelfde is als de game voor de pc best wel wat geld mag kosten. Alhoewel ik 66 euro echt teveel geld vind. Misschien is 40 euro beter.ZiSE schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:30:
32,99 kost de game nu, 66 euro (?!!!) na de promo periode. Daar komen dan tzt de DLC’s nog bij, dat is serieus geld voor een iPad game!
Dezelfde demo als PC dus?ZiSE schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:30:
In de demo start je met China, de map is elke keer exact hetzelfde.
Volgens mij net zo duur als op andere platformen, toch? Bij release op PC was-ie ook 60 euro.Ik ga er van uit dat je in de full game wel zelf de leider kunt kiezen? En dat je ook moeilijkheid kunt instellen want dat kan dus nu niet. Het speelt wel snel! Interface is 1 op 1 overgenomen van de Mac/ PC release, beetje krap op een iPad.
Edit: Normale, niet sale-prijs, is steeds 60 euro op Steam, zie ik.
[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 21-12-2017 21:37 ]
Ook geen moeite mee met prijzen die hoger liggen dan wat nu gangbaar is voor kwalitatieve content maar dit is wel een flinke stretch. Ik zit op 4 forums te lezen maar kan nergens achterhalen wat nu exact de full game inhoudt, dat was bij de Steam versie toch anderstraibergen schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:34:
[...]
Misschien moeten we er een keer van afstappen dat iPad-games goedkoop moeten zijn. Ik vind dat een game als Civilization VI die hetzelfde is als de game voor de pc best wel wat geld mag kosten. Alhoewel ik 66 euro echt teveel geld vind. Misschien is 40 euro beter.
Mja er is te dicht bij elkaar starten als in gameplay, of gewoon als bug. Het gaat me om het laatste.anandus schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:32:
@AntiChrist7 In de laatste gameplay stream werd er met klem gezegd dat de Civs nog verder uit elkaar starten, dus hopelijk heb je dan geen last meer van civs die te dicht bij elkaar starten
Check de voorlaatste post in dit topic, is van zondag:
https://forums.civfanatic...194-civ-spawn-bug.623594/
Misschien mezelf nog maar een kerstcadeautje geven...
https://mobile.twitter.co...status/943961794955153411
Graphics zien er dan een stuk strakker uit - geen idee van de performance impact.
Zoals gezegd loopt de demo heel snel maar het is volgens mij een tiny map met maar een paar civ's. Benieuw wat de performance doet bij een grotere maps size en wat verder in de game. Op de PC zijn de turns als langzaam, kan me niet voorstellen dat dit prettig gaan zijn op een iPad. Wel mooi dat het kan
[ Voor 53% gewijzigd door ZiSE op 22-12-2017 17:37 ]
Lijk me sterk denk eerder dat er functies uitgehaald zijn etc.. volgens mij staat dat op gamersnet en de eerste 60zetten krijg je gratis?
Ik heb zelf geen game pc of laptop dus zou voor mij dit ideaal zijn, maar ben bang dat het misschien een flop is op de ipads
Als je op gamersnet kijk dan zie je dat je voor zetten betaal.
Eerste 60zetten zijn gratis, maar daarna moet je de zetten betalen..
Makkelijker als ze zeggen betaal 40e en je heb fullgame...
Ps en natuurlijk zal graphics niet gelijk zijn met de pc versie, maar is de ipad dan zo krachtig voor zulke grote games ... mijn laptop bj2016 krijg z’n game echt niet fatsoenlijk draaiend.
I3 5005u met hd graphics 4000.
[ Voor 33% gewijzigd door fevo-1190 op 23-12-2017 10:22 ]
Je betaalt eenmalig, daarna heb je de hele game (exclusief eventuele DLC die gaat komen). De eerste 60 zetten mag je proberen. als je dan verder wil spelen moet je gewoon de game kopen.fevo-1190 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 10:18:
Oke en hoe werk het dan met zetten?
Als je op gamersnet kijk dan zie je dat je voor zetten betaal.
Eerste 60zetten zijn gratis, maar daarna moet je de zetten betalen..
Makkelijker als ze zeggen betaal 40e en je heb fullgame...
Ps en natuurlijk zal graphics niet gelijk zijn met de pc versie, maar is de ipad dan zo krachtig voor zulke grote games ... mijn laptop bj2016 krijg z’n game echt niet fatsoenlijk draaiend.
I3 5005u met hd graphics 4000.
Ik ben wel benieuwd naar de performance in de endgame. M'n i5 heeft er soms al moeite mee, geen idee hoe een ipad dat gaat trekken.
Daar ben ik ook benieuwd naar. Ik zag dit voorbij komen op civfanatics:Magic schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 10:29:
[...]
Ik ben wel benieuwd naar de performance in de endgame. M'n i5 heeft er soms al moeite mee, geen idee hoe een ipad dat gaat trekken.
Currently at turn 161 in my first game standard map size with 8 civs, and the turn times have started to lengthen. Currently taking 15-20 seconds as opposed to near instant at the start of the game when there were hardly any units/cities to process.
Ben vooral benieuwd of je ook de volle mep moet betalen als je bijvoorbeeld de PC game al hebt.anandus schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:34:
[...]
Dezelfde demo als PC dus?
[...]
Volgens mij net zo duur als op andere platformen, toch? Bij release op PC was-ie ook 60 euro.
Edit: Normale, niet sale-prijs, is steeds 60 euro op Steam, zie ik.
Overigens speelde ik regelmatig Civ5 op mijn iPad met een desktopstream appje, wat prima ging:)
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ja.Bossie schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 21:36:
[...]
Ben vooral benieuwd of je ook de volle mep moet betalen als je bijvoorbeeld de PC game al hebt.
India... agian
[ Voor 60% gewijzigd door Gappel op 27-12-2017 16:02 ]
RUN, run for your life.
Verwijderd
Ach, hier wacht ik nog op de Fall Patch voor de Mac... dus zal me niet te snel te rijk rekenen bij Firaxis/2kVerwijderd schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 07:17:
de spawnbug komt rond de tijd van de expansion volgens mij. in hun test versies lijkt die gefixt twe zijn
De scenario's vind ik vaak bij Civ ondergewaardeerd. Zowel Civ 5 als Civ 6 hebben hele leuke scenario's die er een nét ander spel van maken om te spelenAntiChrist7 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 18:03:
In afwachting van de spawn bug fix ben ik wat de scnearios aan het doen, ik vind die historische settings wel leuk. Alexander was enorm lastig, en Path to nirvana was wel leuk. Oorlog voeren met religious units zonder echt te veroveren. Ga hierna Jadwiga's Legacy eens proberen
Jadwiga's Legacy lijkt bugged bij mij.... Ik start en zie de hele map.....anandus schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 18:58:
[...]
De scenario's vind ik vaak bij Civ ondergewaardeerd. Zowel Civ 5 als Civ 6 hebben hele leuke scenario's die er een nét ander spel van maken om te spelen
Dat hoort zoAntiChrist7 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:57:
[...]
Jadwiga's Legacy lijkt bugged bij mij.... Ik start en zie de hele map.....
Nee echt vanaf het begin, waar je ook de settlers van de citystates enzo ziet. Heb een lets play gekeken op youtube en is niet hetzelfde
je krijgt ook direct boosts voor ze te ontdekken, dus het klopt niet
Ik weet niet welke Let's Play je hebt gezien, maar het klopt dat je een groot deel van de kaart en de units/steden van je allies en de city states die je moet verdedigen ziet.AntiChrist7 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:38:
[...]
Nee echt vanaf het begin, waar je ook de settlers van de citystates enzo ziet. Heb een lets play gekeken op youtube en is niet hetzelfde
Zo zou het eruit moeten zien:

[ Voor 17% gewijzigd door AntiChrist7 op 02-01-2018 22:12 ]
Welkom bij de cluboverdoseh schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:32:
Heb gisteren Civ VI aangeschaft. Heb 0 ervaring met de Civ games, dus rustig de tutorial gestart. Helaas nog niet af kunnen ronden na een uurtje, en ik kwam erachter dat je je turorial progress niet op kan slaan. Vanvond dus even opnieuw de tutorial starten. Maar dat is niet erg, zoveel informatie, zoveel mogelijkheden...
Uiteindelijk ben ik maar een normaal spel gestart. Door het spel gewoon te spelen leer je het uiteindelijk het beste. Er komt inderdaad wel veel op je af. Zeker als je geen ervaring hebt met dit soort spellen.
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
Dat betekent dat je dit spel, en die DLC, voor $12 (€10,50 ofzo?) kan krijgen, plus de zeven andere spellen die je verder nog gaat krijgen in de bundle
Nb. Als je abonnement wil, vergeet niet te annuleren na je eerste maand
PS. Statue of Liberty
[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 05-01-2018 19:21 ]
Volgens mij moet je annuleren als je geen abonnement wil.anandus schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 19:20:
Nb. Als je abonnement wil, vergeet niet te annuleren na je eerste maand
PS. Statue of Liberty
Hahaha, inderdaad, woordje vergetenSempy schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 22:07:
[...]
Volgens mij moet je annuleren als je geen abonnement wil.
Eerste impressie na een paar uurtjes klikken: Voelt goed. Het is weer even wennen aan die dingen die net anders zijn maar heb wel het vertrouwde civ gevoel. De citybuilding ben ik nog niet over uit of ik het beter vind of slechts anders.
sudo apt-get rekt
Yups. En dan krijg je de eerste vrijdag van februari nog een berg games bijPainkillA schreef op maandag 8 januari 2018 @ 21:55:
ik kan dus bij humble montly 12 euro betalen en dan krijg ik een steam key? vervolgens deactiveer ik mijn abbonement?
Morgen weer een First Look.
Zo te zien kijken ze bij Firaxis ook Wie Is De Mol

Ik was ook versteld dat dit mogelijk was! Ik ga het vanmiddag uitproberen.PainkillA schreef op maandag 8 januari 2018 @ 21:55:
ik kan dus bij humble montly 12 euro betalen en dan krijg ik een steam key? vervolgens deactiveer ik mijn abbonement?
Yes:anandus schreef op maandag 8 januari 2018 @ 23:09:
[...]
Yups. En dan krijg je de eerste vrijdag van februari nog een berg games bij
Morgen weer een First Look.
Zo te zien kijken ze bij Firaxis ook Wie Is De Mol
spoiler:Waarschijnlijk Georgië
YouTube: Civilization VI: Rise and Fall – First Look: Georgia \[Internat...
Nee geen Stalin, net zo gestoord als Hitler en die willen we ook niet in een game. Oke behalve die paar duizend Hitler Duitsland mods die er zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door AntiChrist7 op 12-01-2018 01:49 ]
Komt uit de stream van gisteren, heb het niet zo nauw gevolgd wat er precies aan de hand was.AntiChrist7 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 01:49:
wat heeft er fat mary poppins zo boos gekregen?
Maar ik vond het wel leuk om Wilhelmina zo te zien
Wilhelmina is gewoon boos omdat je haar Fat Mary Poppins noemt.AntiChrist7 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 01:49:
wat heeft er fat mary poppins zo boos gekregen?
Do, or do not. There is no try. - Master Yoda
ik heb grotendeels bekeken. en er was ook een nieuwe wonder: The eye of the Sahara
Productie en endgame science.
Ik heb Rise en fall al geperoreerd op Steam en kan niet wachten