Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Maar de full-game is toch pas vanaf 21 oktober te spelen. Met Deluxe of Ultimate vanaf 18 oktober.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 22:14
Rickpm1 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:02:
[...]

Met de standard edition + premium pass kun je toch de 21e pas beginnen?
Lekker Ventje schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:16:
[...]

Klopt, tenzij je EA Access hebt. Dan mag je voor die tijd 10 uur spelen.
Nope, volgens deze site: https://www.origin.com/nl...attlefield-1-premium-pass

Met Premium Pass: vanaf 18 oktober 2016, 02:00 CET ;)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-11 20:02
Indy91 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:28:
[...]

[...]

Nope, volgens deze site: https://www.origin.com/nl...attlefield-1-premium-pass

Met Premium Pass: vanaf 18 oktober 2016, 02:00 CET ;)
https://www.battlefield.c...-play-first-trial-details

Vanaf 13 oktober dus.

Battlefield 1 is bijna uit. Het spel wordt wereldwijd uitgebracht op 21 oktober (of 18 oktober als je de Early Enlister Deluxe Edition pre-ordert). Maar de volgende kans om te spelen komt dient zich al sneller aan: EA Access- en Origin Access-leden kunnen beginnen op 13 oktober als de Play First-proefversie voor Battlefield 1 wordt uitgebracht, die leden tien uur speeltijd geeft tijdens het begin van de totale oorlog.

Er zijn vijf maps en vier modes beschikbaar, inclusief St. Quentin Scar, Amiens, Sinai Desert, Fao Fort en Suez in de modes Conquest, Rush, Operations en Domination. Je kunt ook een voorproefje krijgen van de singleplayer-campagne, met de missies Storm of Steel en Through Mud and Blood. Als je besluit om het volledige spel te kopen nadat de Play First-proefversie is geëindigd, worden je vorderingen meegenomen.

EA Access- en Origin Access-leden spelen ook content vrij als ze tussen 13 oktober en 20 oktober spelen. Je kunt een exclusieve Trench Raider Dog Tag krijgen. Daarvoor hoef je de Play First-proefversie tijdens deze periode alleen maar te starten. En als je de tien uur vóór 20 oktober helemaal vol speelt, ligt er een Battlepack voor je klaar in het volledige spel.

Na de release van de Early Enlister Deluxe Edition krijg je toegang tot de resterende maps en modes (dat wil zeggen: tenzij je alle speeltijd hebt gebruikt). EA Access- en Origin Access-leden krijgen ook 10% korting als ze besluiten om het spel op te halen! We kunnen niet wachten om je op het strijdveld te zien.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

13 oktober kan iedereen de game spelen die Origin Access heeft. Dat beperkt zich echter tot 10 uur.
Maar Deluxe is alsnog toch interessanter dan Standard + Premium Pass?
€ 80 voor Deluxe tegen € 40 + € 50 voor Standard + Premium.

[ Voor 40% gewijzigd door Rivanov op 07-10-2016 13:50 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:39

fynrd1

Fooled by Randomness

Wat ik nou nog steeds niet duidelijk heb begrepen, komt BF1 nou na release ook beschikbaar in de Origin Vault, of is het slechts die 10 uurtjes t/m 20 oktober? Slim verdienmodel trouwens, kan me best voorstellen dat er aardig wat tijdelijke abbo's worden afgesloten.

[ Voor 25% gewijzigd door fynrd1 op 07-10-2016 14:02 ]

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• Indy91
Rivanov schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:49:
13 oktober kan iedereen de game spelen die Origin Access heeft. Dat beperkt zich echter tot 10 uur.
Maar Deluxe is alsnog toch interessanter dan Standard + Premium Pass?
€ 80 voor Deluxe tegen € 40 + € 50 voor Standard + Premium.
Nope. Jullie halen wat zaakjes door elkaar.
  • Origin Access a 3,99 Euro/mnd.: 10 uur durende demo, beperkte maps te spelen vanaf 18 13 oktober. De vorderingen worden onthouden op Origin en kun je gebruiken in de full game.
  • Premium Pass a 50 Euro: 4 DLC's + Hellfighter pack + release 18 oktober i.p.v. 21 oktober.
  • Standaard (pre order): Hellfighter pack + 21 oktober releasedatum
  • Deluxe: Hellfighter, Red Baron, Lawrence of Arabia pack + release 18 oktober
  • Ultimate (=Deluxe + Premium Pass): Hellfighter, Red Baron, Lawrence of Arabia pack + release 18 oktober + 4 DLC's

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• Indy91
fynrd1 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:00:
Wat ik nou nog steeds niet duidelijk heb begrepen, komt BF1 nou na release ook beschikbaar in de Origin Vault, of is het slechts die 10 uurtjes t/m 20 oktober? Slim verdienmodel trouwens, kan me best voorstellen dat er aardig wat tijdelijke abbo's worden afgesloten.
Lijkt me dat Battlefield 1 ooit ook in de Vault komt. Ik gok ergens vlak voor de volgende release (2018/2019?) van de Battlefield franchise. Immers BF4 en BF3 zitten nu ook in de Vault.

4 Euro voor 10 uurtjes spelen vanaf 18 oktober EN 10% korting op een aankoop op Origin (bijv. BF1 Ultimate, Deluxe of Standaard)

Indy91 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:02:
[...]

• Origin Access a 3,99 Euro/mnd.: 10 uur durende demo, beperkte maps te spelen vanaf 18 13 oktober. De vorderingen worden onthouden op Origin en kun je gebruiken in de full game.
  • Premium Pass a 50 Euro: 4 DLC's + Hellfighter pack + release 18 oktober i.p.v. 21 oktober.
  • Ultimate (=Deluxe + Premium Pass): Hellfighter, Red Baron, Lawrence of Arabia pack + release 18 oktober + 4 DLC's
Toch?! ;)

• Thesulac
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-08-2024
Indy91 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 12:37:
[...]

Klopt inderdaad gedeeltelijk...
  • Standard Edition + Premium Pass = 18 oktober releasedatum + 4 DLC's
  • Deluxe Edition + Premium Pass = Ultimate Edtion = 18 oktober releasedatum + 4 DLC's + Lawrence of Arabia Pack + Red Baron Pack + wat battlepacks
Dus 20 Euro prijsverschil voor de volgende content: Red Baron pack en Lawrence of Arabia pack en 5 battlepacks...
En dat klopt dan precies weer niet ;)
Standard edition kan pas 21 oktober spelen. De Deluxe en Ultimate edition kunnen wel al vanaf 18 oktober spelen (en deze zijn alleen via Origin te verkrijgen).

Edit: Hmm... Na de link gelezen te hebben ben ik er inderdaad niet zo zeker van of je dan moet wachten tot 21 oktober...

[ Voor 19% gewijzigd door Thesulac op 07-10-2016 14:11 ]

De 10 uur via Origin Access kun je ook spelen zonder de game aangeschaft te hebben. Ik ga het in ieder geval aangrijpen om te kijken hoe de game loopt op m'n PC met de GTX970. De beta liep perfect maar dat was natuurlijk een woestijn level. Ben benieuwd naar de wat vollere en drukkere maps.

• Indy91
Thesulac schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:09:
[...]
Edit: Hmm... Na de link gelezen te hebben ben ik er inderdaad niet zo zeker van of je dan moet wachten tot 21 oktober...
De link geeft inderdaad duidelijk aan: Premium Pass, releasedatum 18 oktober 02:00 CET

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:39

fynrd1

Fooled by Randomness

Rivanov schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:12:
De 10 uur via Origin Access kun je ook spelen zonder de game aangeschaft te hebben. Ik ga het in ieder geval aangrijpen om te kijken hoe de game loopt op m'n PC met de GTX970. De beta liep perfect maar dat was natuurlijk een woestijn level. Ben benieuwd naar de wat vollere en drukkere maps.
Ik had perfecte fps, tussen de 100 en 170 in wat marginaal minder is dan ik heb ik BF4. Dit op een resolutie van 2560x1080@75Hz, maar ik had continu last van microstuttering, ik heb me daar echt aan doodgeërgerd. Mijn CPU zat bijna continu op 95%, kan me niet voorstellen dat een i7 2600k@4.7GHz nou zo tekort komt. DX12 verergerde het probleem trouwens, dus vooralsnog ga ik er vanuit dat het allemaal beter draait over een goede week.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

fynrd1 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:18:
[...]

Ik had perfecte fps, tussen de 100 en 170 in wat marginaal minder is dan ik heb ik BF4. Dit op een resolutie van 2560x1080@75Hz, maar ik had continu last van microstuttering, ik heb me daar echt aan doodgeërgerd. Mijn CPU zat bijna continu op 95%, kan me niet voorstellen dat een i7 2600k@4.7GHz nou zo tekort komt. DX12 verergerde het probleem trouwens, dus vooralsnog ga ik er vanuit dat het allemaal beter draait over een goede week.
Dat was ook in de beta neem ik aan? Of had je ook al de Closed Alpha gespeeld op het wat vollere dorps level?

Indy91 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:02:
[...]

Kolere, lekker overzichtelijk weer. Welke marketeer dit verzonnen heeft, ik zou hem ontslaan. :D

Ideaal wel, dan weet de rest na de release precies wat wel en wat niet de moeite waard is. De deluxe editie bij BF4 was in elk geval overbodig. (VPN om eerder te spelen, de battlepacks bleken waardeloos en de eerste dlc betaal je dubbel voor met de season pass....

Dat is ook wel een van de betere dingen die BF4 mij gebracht heeft, de verwachtingen van elke grote game release daarna liggen erg laag en de drang om zo snel en zo vroeg mogelijk te spelen is er amper meer.

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18-11 03:21
Je kunt dus alleen nog maar servers huren bij EA... Ik vrees voor de server plugins in Battlefield 1... :S
https://www.battlefield.c...-server-for-battlefield-1

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:35

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

raiders schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 18:22:
Je kunt dus alleen nog maar servers huren bij EA... Ik vrees voor de server plugins in Battlefield 1... :S
Inderdaad, Procon kunnen we wel vergeten... En ik vrees dat kicken van lastige retards of iets simpels als een reserved slot er ook niet in gaat zitten:
On a rented server, players will be able to customize gameplay aspects like server name, map rotation, game mode, various game play settings, and more.
Gewoon wat je nu in BF4 met Official servers hebt verwacht ik, met als verschil dat je ze nu uitsluitend bij EA kunt huren...

Specs

Nu maar hopen dat de ping-counter ook daadwerkelijk gaat werken op consoles :X
Anders zitten we weer in hetzelfde schuitje als de vorige 3 games, dat je gewoon totaal niet weet welke laggy fuckers nu weer de hele server netcode om zeep helpen |:(

[ Voor 52% gewijzigd door Martinspire op 07-10-2016 20:02 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10:32
Sommige plug-ins (auto balancing bijv.) zal ik zeker niet missen. Als beste speler van een winnend team naar de overkant worden geswitcht of het uit elkaar vallen van een Squad na een ronde was verschrikkelijk op sommige servers.

YouTube

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-11 20:27

RoyK

Hobby tekenaar

Ik vind het allemaal maar verwarrend, al die verschillende uitvoeringen die je kan kopen en al die verschillende datums die voorbij komen wanneer de game te spelen is.

Begrijp ik dat je als spectator vrij kan bewegen en hier wellicht mooie opnames van kan maken?

Mijn portfolio op Instagram

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
bvk schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 19:07:
[...]

Inderdaad, Procon kunnen we wel vergeten... En ik vrees dat kicken van lastige retards of iets simpels als een reserved slot er ook niet in gaat zitten:

[...]

Gewoon wat je nu in BF4 met Official servers hebt verwacht ik, met als verschil dat je ze nu uitsluitend bij EA kunt huren...
Tja die servers van EA zullen wel via i3d lopen. Ben benieuwd hoe dit uitpakt.

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:00

Stewie!

Keen must die!

Schijnt een goede hosting provider te zijn ;-)

• bvk

bvk

Stewie! schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 00:01:
Schijnt een goede hosting provider te zijn ;-)
Als jij inderdaad wereldwijd alle BF1 servers mag hosten: gefeliciteerd!

Alleen is het voor de communities die voorheen hun eigen custom servers konden opzetten toch wel wat minder goed nieuws... Of kunnen we toch meer instellen dan nu de (mijn) verwachting is?

Specs

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
bvk schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 11:51:
[...]

Als jij inderdaad wereldwijd alle BF1 servers mag hosten: gefeliciteerd!

Alleen is het voor de communities die voorheen hun eigen custom servers konden opzetten toch wel wat minder goed nieuws... Of kunnen we toch meer instellen dan nu de (mijn) verwachting is?
Deze dingen kun je in ieder geval instellen lijkt me

Afbeeldingslocatie: http://www.battlefieldseries.de/wp-content/uploads/2016/09/battlefield-1-server-details-1.png

Wat je nog meer kunt instellen is nu nog de vraag. Vind het persoonlijk eigenlijk wel een goede zaak dat het wat meer wordt gereguleerd door EA en DICE. Bij Battlefield 4 wordt ik af en toe om de meest vreemde redenen gekicked. Of omdat een plekje in de server is gereserveerd voor een V.I.P. van dat soort onzin.

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-11 21:30
ghighoegha schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 14:21:
[...]

Deze dingen kun je in ieder geval instellen lijkt me

[afbeelding]

Wat je nog meer kunt instellen is nu nog de vraag. Vind het persoonlijk eigenlijk wel een goede zaak dat het wat meer wordt gereguleerd door EA en DICE. Bij Battlefield 4 wordt ik af en toe om de meest vreemde redenen gekicked. Of omdat een plekje in de server is gereserveerd voor een V.I.P. van dat soort onzin.
VIP is misschien een groot woord maar onzin is het zeker niet. Als er "plaatsen" voor bepaalde mensen vrij moeten komen die bv. de server (samen) betalen/beheren/etc. kan ik mij nog wel iets voorstellen (en nee, ik huur zelf geen BF(x) server). Het is toch logisch dat deze mensen op "hun eigen" server willen spelen. Ja, het is alleen kut als net jij en/of je game maatjes dan de dupe zijn.

Als ik zelf een server opzet (heb colocation in Adam), en dus betaal, wil ik ook op mijn eigen server kunnen spelen. Dit instellen kan al vanaf de eerste gameservers en zou heel gek zijn als DICE dat weg zou laten... Is de server die je zelf betaal (eindelijk) populair kan je niet (met je vrienden) spelen want hij is vol....ik denk dat mensen dan weer snel stoppen met een (eigen) server huren.

• bvk

bvk

Wij hebben bij BuG ook gewoon reserved slots ("VIP"), dus je staat direct vooraan in de wachtrij, nog voor de premium spelers.

Alleen kicken we er niet voor, want dat is inderdaad niet fair tegenover spelers die juist lekker bezig zijn en dan zomaar random gekicked worden. En nu wacht je ook hooguit een paar minuten, er verlaat vanzelf wel een speler uit zich zelf de server om wat voor reden dan ook.

Als die server opties inderdaad allemaal instelbaar worden valt dat me nog mee, alleen krijg je waarschijnlijk alsnog gezeur over de wapens die je wel of niet toelaat. En zou je nu dus ook officieel bijvoorbeeld een pistol only server in kunnen stellen?

Specs

• ghighoegha
NINjak schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 14:56:
[...]

VIP is misschien een groot woord maar onzin is het zeker niet. Als er "plaatsen" voor bepaalde mensen vrij moeten komen die bv. de server (samen) betalen/beheren/etc. kan ik mij nog wel iets voorstellen (en nee, ik huur zelf geen BF(x) server). Het is toch logisch dat deze mensen op "hun eigen" server willen spelen. Ja, het is alleen kut als net jij en/of je game maatjes dan de dupe zijn.

Als ik zelf een server opzet (heb colocation in Adam), en dus betaal, wil ik ook op mijn eigen server kunnen spelen. Dit instellen kan al vanaf de eerste gameservers en zou heel gek zijn als DICE dat weg zou laten... Is de server die je zelf betaal (eindelijk) populair kan je niet (met je vrienden) spelen want hij is vol....ik denk dat mensen dan weer snel stoppen met een (eigen) server huren.
Begrijp best dat als je voor de server betaald dat je dan een plekje wilt. Maar heb nu af en toe het idee dat ik gewoon gekicked wordt omdat er weer wat vriendjes mee willen spelen oid. Daarnaast hebben sommige servers een hele rits aan regels van wat allemaal wel en niet mag. Heb je dat ff niet in de gaten dan heb je meteen een ban aan de broek van een admin die zich almachtig waant.

Zijn ook genoeg leuke servers te vinden hoor maar denk persoonlijk dat het niet kwaad kan als het allemaal wat overzichtelijker wordt en in een wat algemenere vorm wordt gegoten. Je moet ook begrijpen dat Dice een bepaalde beleving voor ogen heeft met battlefield 1 en als er dan allemaal servers zijn met beperkende regels die beleving een beetje te niet wordt gedaan.

Daarnaast valt er geloof ik nog genoeg aan te passen en te doen. Want denk dat er buiten wat er op de screenshot te zien valt er later nog uitgebreidere opties zullen komen voor admins.

• ghighoegha
bvk schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 15:15:
Wij hebben bij BuG ook gewoon reserved slots ("VIP"), dus je staat direct vooraan in de wachtrij, nog voor de premium spelers.

Alleen kicken we er niet voor, want dat is inderdaad niet fair tegenover spelers die juist lekker bezig zijn en dan zomaar random gekicked worden. En nu wacht je ook hooguit een paar minuten, er verlaat vanzelf wel een speler uit zich zelf de server om wat voor reden dan ook.

Als die server opties inderdaad allemaal instelbaar worden valt dat me nog mee, alleen krijg je waarschijnlijk alsnog gezeur over de wapens die je wel of niet toelaat. En zou je nu dus ook officieel bijvoorbeeld een pistol only server in kunnen stellen?
Zoals het er op die screenshot naar uit ziet kun je dat idd instellen ja.

• Uffeltje
bvk schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 15:15:

Het lijkt erop dat de instellingen er zijn, dus dat alle overige wapens uitgezet kunnen worden. :) Ik weet niet in hoeverre dat plaatje betrouwbaar is, maar het beloofd veel goeds. Dat de optie om instant vehicle respawn aan te zetten er nog in zit is trouwens belachelijk. :(

YouTube

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-11 21:30
ghighoegha schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 15:29:
[...]

Begrijp best dat als je voor de server betaald dat je dan een plekje wilt. Maar heb nu af en toe het idee dat ik gewoon gekicked wordt omdat er weer wat vriendjes mee willen spelen oid. Daarnaast hebben sommige servers een hele rits aan regels van wat allemaal wel en niet mag. Heb je dat ff niet in de gaten dan heb je meteen een ban aan de broek van een admin die zich almachtig waant.

Zijn ook genoeg leuke servers te vinden hoor maar denk persoonlijk dat het niet kwaad kan als het allemaal wat overzichtelijker wordt en in een wat algemenere vorm wordt gegoten. Je moet ook begrijpen dat Dice een bepaalde beleving voor ogen heeft met battlefield 1 en als er dan allemaal servers zijn met beperkende regels die beleving een beetje te niet wordt gedaan.

Daarnaast valt er geloof ik nog genoeg aan te passen en te doen. Want denk dat er buiten wat er op de screenshot te zien valt er later nog uitgebreidere opties zullen komen voor admins.
Helemaal mee eens dat het allemaal wel wat duidelijker kan en moet. Die vreemde regels op sommige server slaan soms echt nergens op. ;)

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
De vraag is of we weer gewoon met ProCon kunnen gaan verbinden. Als je als admin straks alleen maar "official" kunt draaien en slecht een paar standaard instellingen kan aanpassen, dan zoeken ze het maar uit,
Wat mij betreft zetten we gewoon opnieuw een BuG ESL server op in BF1, maar dan moet dice dat wel toelaten.
Echter gezien hoe ze de laatste tijd bezig zijn... Ik heb er op dit moment nog niet zo heel veel vertrouwen in.
Juist dat je allemaal verschillende servers met verschillende rules hebt, is ook een stuk BF.

• bvk

bvk

NINjak schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 15:39:
[...]

Helemaal mee eens dat het allemaal wel wat duidelijker kan en moet. Die vreemde regels op sommige server slaan soms echt nergens op. ;)
Het is gewoon belangrijk dat je de server rules goed neerzet in het welkom scherm en uiteraard ook in de omschrijving in Battlelog/serverbrowser.

Doe je dat niet als admin (of lees je niet goed als speler) dan kom je inderdaad voor vervelende verrassingen te staan als je ineens gekicked wordt zonder waarschuwing.

Maar bijvoorbeeld het verbieden van RPG's op een Locker Only server in BF4 vind ik niet zo raar, je wil toch wel een béétje balans, fun en gameplay proberen te verkrijgen als admin zijnde.

Specs

• Uffeltje
Pffft. Net met Origin wat via Paypal proberen te kopen. Staat genoeg geld op, maar nog moet ik een CC koppelen. 8)7 Wat een mafklappers daar toch ook.

YouTube

• ghighoegha
Uffeltje schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 16:11:
Pffft. Net met Origin wat via Paypal proberen te kopen. Staat genoeg geld op, maar nog moet ik een CC koppelen. 8)7 Wat een mafklappers daar toch ook.
Toevalig ea acces vanmiddag afgesloten omdat ik toch ff die 10 uurtjes mee wil pakken de 13e. Maar heb het gewoon via paypal kunnen doen zonder CC

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
ghighoegha schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 16:15:
[...]

Toevalig ea acces vanmiddag afgesloten omdat ik toch ff die 10 uurtjes mee wil pakken de 13e. Maar heb het gewoon via paypal kunnen doen zonder CC
Same, nog geen cc of rekening moeten toevoegen aan paypal om Origin acces te kopen.

• raiders
Uffeltje schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 16:11:
Ik probeer Origin access te kopen met Ideal. Dat is op een of andere manier ook niet mogelijk terwijl dat met de rest van de games wel mogelijk is... Inderdaad mafklappers :P

Best zonde want na de beta wil ik fe game toch nog even proberen of hij wel zo goed draait op mijn pc.

[ Voor 10% gewijzigd door raiders op 08-10-2016 18:09 ]

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

raiders schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 17:55:
[...]

Ik probeer Origin access te kopen met Ideal. Dat is op een of andere manier ook niet mogelijk terwijl dat met de rest van de games wel mogelijk is... Inderdaad mafklappers :P
puur logisch, het gaat om een automatisch abbo, dat gaat niet met Ideal, wel met CC of Paypal. Dus zo maf zijn ze daar nog niet bij EA

• raiders
Kenzi schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 17:57:
[...]

puur logisch, het gaat om een automatisch abbo, dat gaat niet met Ideal, wel met CC of Paypal. Dus zo maf zijn ze daar nog niet bij EA
Dan nog zou het makkelijk zijn als je het gewoon voor "x" aantal maanden kan afsluiten en het dan van te voren te betalen.

• Uffeltje
SmokingCrop schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 17:14:
[...]

Same, nog geen cc of rekening moeten toevoegen aan paypal om Origin acces te kopen.
Wut? Ik heb €10 op PayPal gezet voordat ik access voor een maandje wilde proberen. Niet alleen vanwege BF1, maar ook vanwege de andere games die in de Vault zitten. Als ik met PayPal wil betalen zie ik netjes dat het resterende saldo uitkomt op €6.01, maar als ik de aankoop wil bevestigen moet ik een CC koppelen. 8)7

Edit: schijnt dat je ook een bankrekening kunt koppelen. Handig dat ze dat ook even vermelden. :/ 't Is in ieder geval gelukt, nu even Need for Speed binnenhalen. :9

[ Voor 13% gewijzigd door Uffeltje op 08-10-2016 18:22 ]

YouTube

• alaineman
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-10 14:23
Uffeltje schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 18:03:
[...]

Wut? Ik heb €10 op PayPal gezet voordat ik access voor een maandje wilde proberen. Niet alleen vanwege BF1, maar ook vanwege de andere games die in de Vault zitten. Als ik met PayPal wil betalen zie ik netjes dat het resterende saldo uitkomt op €6.01, maar als ik de aankoop wil bevestigen moet ik een CC koppelen. 8)7

Edit: schijnt dat je ook een bankrekening kunt koppelen. Handig dat ze dat ook even vermelden. :/ 't Is in ieder geval gelukt, nu even Need for Speed binnenhalen. :9
Altijd gezellig die foutcode dat je een cc moet toevoegen. Ze hebben alleen je gegevens nodig en dat kan idd ook met een bankrekening, maar dat vermelden ze nergens. Veel frustraties heeft dat opgeleverd.

• Lekker Ventje
Ik had al EA Acces maar kreeg vanwege de preorder een code voor een maand EA Acces. Wist ik niets van maar wellicht omdat ik de game digitaal aangeschaft heb.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-11 10:38

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Nog 2 weekjes!!!
ga geen EA/Origin access rommel doen, wacht wel wat langer.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Nog 3 daagjes en dan 10 uur in de game stoppen, zin in!

Om er ook maar ff een nutteloos en vooral nietszeggend bericht uit te gooien

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-11 09:47
bvk schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 15:56:
[...]

Maar bijvoorbeeld het verbieden van RPG's op een Locker Only server in BF4 vind ik niet zo raar, je wil toch wel een béétje balans, fun en gameplay proberen te verkrijgen als admin zijnde.
Dit ja. Er zijn imho maar twee goede regels in BF4 op de servers. Limiet aan snipers (of wapens) en no explosives op locker.
Ik heb op servers gezeten waar het totaal onduidelijk was wat wel en niet kon. Smoke verbieden op Rush (en dus totaal geen kans onder dekking bij een MCOM te komen), of bipods verbieden. Mortar verbieden, maar geen sniperlimit, derhalve niet de campende snipers effectief kunnen uitschakelen. Zet dan een limiet ook op mortar. Etc etc. Zelfs al een gekickt omdat ik staff-shell op de tank had of groot kaliber munitie op de AA. }:O

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-11 22:40
Kenzi schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 17:57:
[...]

Dat kan wel hoor.
Hoe dacht je anders dat mensen in Nederland online abonnementen afsluiten? Maar weinig mensen hebben een CC.

De eerste betaling doe je dan via iDeal, om je identiteit en bankrekening te bevestigen. De volgende gaan via automatische incasso.

TheS4ndm4n#1919

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:47
Hoe laat unlockt die 10uur die je kan spelen met EA Access in Nederland ? Is dat gewoon op woensdag/donderdag nacht om 00:00 uur ? Of zit daar ook nog weer verschil in per land/regio ?

XBL: MRE Inc

• Bajan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-07 23:34
Beetje jammer dat EA acces niet voor de Ps4 is. Een paar euro om 10 uur te spelen, heb ik er zelf wel voor over. Heb vorige week een weekje vakantie geboekt. Kom ik er later achter wij 21 oktober vertrekken. NEEEEE. :F :F

• raiders
Bajan schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:24:
Beetje jammer dat EA acces niet voor de Ps4 is. Een paar euro om 10 uur te spelen, heb ik er zelf wel voor over. Heb vorige week een weekje vakantie geboekt. Kom ik er later achter wij 21 oktober vertrekken. NEEEEE. :F :F
Vervelend hoor z'n weekje vakantie :P

• Lekker Ventje
MRE-Inc schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:21:
Hoe laat unlockt die 10uur die je kan spelen met EA Access in Nederland ? Is dat gewoon op woensdag/donderdag nacht om 00:00 uur ? Of zit daar ook nog weer verschil in per land/regio ?
Pas om 21:00 helaas.

• CHKYBSTRD
  • Laatst online: 18-11 13:50
Scavy schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 08:59:
Nog 3 daagjes en dan 10 uur in de game stoppen, zin in!

Om er ook maar ff een nutteloos en vooral nietszeggend bericht uit te gooien
Ik ben toch even benieuwd en te lui om het op te zoeken maaaaaaar ik heb de ultimate edition besteld en kan ik dan ook gebruik van die 10 uur pre-gameplay?

Stay hungry, stay foolish!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:42

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

RBN026 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:44:
[...]

Ik ben toch even benieuwd en te lui om het op te zoeken maaaaaaar ik heb de ultimate edition besteld en kan ik dan ook gebruik van die 10 uur pre-gameplay?
Als ik het goed heb begrepen, heb je EA Access daarvoor nodig. Dus als je daar een abo op hebt, dan kan het.

Steam/Discord: Flimovic

• CHKYBSTRD
  • Laatst online: 18-11 13:50
Flimovic schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 16:16:
[...]

Als ik het goed heb begrepen, heb je EA Access daarvoor nodig. Dus als je daar een abo op hebt, dan kan het.
Ja dat begrijp ik er ook uit, wel bijzonder dat ik €129 betaal voor de ultimate edition en dan als nog EA Acces moet hebben om hier gebruik van te willen maken. Erg jammer weer EA, ik kan die paar dagen wel wachten dat is het probleem niet maar het voelt dan toch een beetje genaaid!

Stay hungry, stay foolish!

• Flimovic

Flimovic

RBN026 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 16:25:
[...]

Ja dat begrijp ik er ook uit, wel bijzonder dat ik €129 betaal voor de ultimate edition en dan als nog EA Acces moet hebben om hier gebruik van te willen maken. Erg jammer weer EA, ik kan die paar dagen wel wachten dat is het probleem niet maar het voelt dan toch een beetje genaaid!
Hier precies hetzelfde... Aan de andere kant, je had ook eerst EA Access kunnen bestellen, dan had je 10% korting gekregen op je aanschaf en vervolgens EA Access weer opzeggen. Dan had het uit gekund. Ik kende dit trucje helaas niet voordat ik de Ultimate Edition kocht :-(

• raiders
Eigenlijk is de deal best goed! Met Origin Access (€4,00) krijg ik een hoop games om te spelen, 10 uur trial voor Battlefield 1 en 10% korting op Origin. (Dus je bespaart al 6 euro op de standaard editie!).

[ Voor 72% gewijzigd door raiders op 10-10-2016 17:42 ]

Verwijderd

Voor de mensen die Battlefield 1 nog willen pre orderen: op Wehkamp.nl is het spel in de aanbieding voor 52 euro maar door de kortingscode Herfst krijg je nog 7.50 euro korting. Spel kost nu dus incl verzendkosten 46.50 euro. Succes!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11 13:03

ErA

Kan iemand me even helpen:

Ik wil graag Battlefield 1 + alle toekomstige uitbreidingen en benodigdheden.

Ik hoef geen gadgets of wat dan ook. Ik wil gewoon het noodzakelijke om te kunnen blijven spelen zonder ooit nog de portemonnee te trekken.

Wat koop ik dan? De ultimate? of?

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-11 12:58
ErA schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 18:23:

Ik hoef geen gadgets of wat dan ook. Ik wil gewoon het noodzakelijke om te kunnen blijven spelen zonder ooit nog de portemonnee te trekken.

Dan kun je het beste de ultimate kopen of een losse key voor BF 1 standard + key voor premium pass.

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-11 20:10
Losse key + premium pass is een stuk goedkoper wanneer je dit op een key site koopt. Dat zou moeten lukken voor +/- 90 euro.

De ultimate betaal je 130, of 117 voor met 10% korting (Origin access). 27 euro verschil bind ik best veel voor wat extra skins en 3 dagen eerder spelen.

• SmokingCrop
  • Niet online
ErA schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 18:23:

Nu BF1 (standard edition) in een online key shop kopen en later een premium pass in een online key shop kopen wanneer de eerste dlc uitkomt welke je moet aanschaffen. (maart 2017)

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
Ook maar even EA acces gedaan anders duurt het wachten te lang tot 18 oktober. Kun je over die proef versie gewoon die andere normale versie installeren of moet je die proef versie eerst verwijderen ? En je voortgang gaat mee toch ?

[Battle.net: Forsaken#22243]

• SmokingCrop
  • Niet online
Intelcorei7 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 19:37:
Ook maar even EA acces gedaan anders duurt het wachten te lang tot 18 oktober. Kun je over die proef versie gewoon die andere normale versie installeren of moet je die proef versie eerst verwijderen ? En je voortgang gaat mee toch ?
Bij Fifa 17 Trial kon ik gewoon overstappen op de full game (na een kleine patch?). De voortgang gaat inderdaad mee.

• Lekker Ventje
Intelcorei7 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 19:37:
Ik heb vorige week BF1 al binnen gehengeld op de XBO (ruim 40GB), je hebt enkel beperkt toegang tot de game. Al verwacht ik dat je met 5 maps MP die 10 uur wel door kunt komen. Je hebt dus geen demo maar speelt een deel van de werkelijke game. En bij de release unlockt de volledige game.

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-11 13:53

beuker19

Killerbeuker is so OP

Nou ik neem alleen EA acces om te kijken of ik BF1 wel of niet ga kopen.
Ik ben heel erg bang dat door het beperkte wapen arsenaal en geen Assault/Carbine wapens dat ik de game gewoon niet lang genoeg leuk ga vinden.
Daarnaast heb ik gewoon een hekel aan Snipers(ook nog eens leuk om te spelen) en DMR's en aangezien de game vol zit met dit soort wapen vrees ik het ergste.

Nu ben ik wel blij dat we geen UCAV en dat soort onzin hadden maar toch moet Dice er weer Armored treinen en Zeppelins in doen :'( WHY!!!!!!!!!!

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:23
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 18:00:
Voor de mensen die Battlefield 1 nog willen pre orderen: op Wehkamp.nl is het spel in de aanbieding voor 52 euro maar door de kortingscode Herfst krijg je nog 7.50 euro korting. Spel kost nu dus incl verzendkosten 46.50 euro. Succes!
En nu na korting 42,45 :9 eventueel nog iets lager te krijgen door bv shopkorting.

• ghighoegha
Nieuwe teaser

Wat denken jullie trouwens van operations? Ben heel erg benieuwd hoe dat gaat uitpakken

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-11 23:14
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 18:00:
Ooit BF3 via Wehkamp besteld. 1 groot drama! Uiteindelijk na 3 of 4 dagen maar gekocht bij een ToysXL winkel. Daarna nooit meer preorder bij zo'n bedrijf gedaan.

Als je (zoals ik inmiddels) niets geeft om een hoesje kun je het spel bijv. bij. CDKeys voor 39,79 euro kopen.
Vette teaser trouwens! Krijg een beetje een MOHAA en BF3 Seine gevoel terug. Gaaf!

[ Voor 17% gewijzigd door PuckStar op 11-10-2016 11:50 ]

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-11 20:10
Is al duidelijk of de standaard uitvoering (b.v. CDKeys) + premium ook 3 dagen eerder toegang geeft tot de game? Dit zou ik namelijk het liefst doen, in plaats van veel te veel voor weinig extra's betalen in de deluxe of ultimate editie.

• ghighoegha
Dat is niet het geval. De versie die toegang verleend op de 18e is alleen via origin te koop bij mijn weten
beuker19 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 21:16:
Nu ben ik wel blij dat we geen UCAV en dat soort onzin hadden maar toch moet Dice er weer Armored treinen en Zeppelins in doen :'( WHY!!!!!!!!!!
Omdat het werkt. De afgelopen 3 of 4 pagina's in dit topic zijn vrijwel uitsluitend posts waarin om het hardst ge-preorderd lijkt te worden terwijl we helemaal niets nieuws hebben gezien sinds de beta.

De community vraagt met de portemonnee en DICE draait.

[ Voor 5% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 11-10-2016 12:01 ]

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
PuckStar schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:48:
[...]

Ooit BF3 via Wehkamp besteld. 1 groot drama! Uiteindelijk na 3 of 4 dagen maar gekocht bij een ToysXL winkel. Daarna nooit meer preorder bij zo'n bedrijf gedaan.
Dat is al lang niet meer, als je op tijd besteld heb je hem altijd op de release dag. De afgelopen drie jaar bijna al mijn PS4 games daar gepre-orderd (omdat ze vaak met de dag aanbieding en een € 7,50 kortingscode rond de € 44,50/46,50 uitkomen) en altijd op de release dag geleverd.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-11 22:11

flessuh

Set sail for fail!

beuker19 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 21:16:

Beide hebben toch wel behoorlijke counters met vliegtuigen en AA guns voor de zeppelin en tanks/ AT infanterie en landmijnen tegen de armored trein..

De UCAV had gewoon geen counter behalve dom geluk :+

Daarnaast was de beta overigens geen heel goed beeld van class balance aangezien lang niet alle wapens geunlockt waren, wat je toch beperkt in je goede bereik.

https://www.dutchsolarboat.com

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-11 23:14
Jumpman schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:09:
[...]

Dat is al lang niet meer, als je op tijd besteld heb je hem altijd op de release dag. De afgelopen drie jaar bijna al mijn PS4 games daar gepre-orderd (omdat ze vaak met de dag aanbieding en een € 7,50 kortingscode rond de € 44,50/46,50 uitkomen) en altijd op de release dag geleverd.
Dan heb je geluk gehad.
Ik zal je zeggen wat er mis ging (en ik had al maanden van te voren besteld en betaald):
Bezorging op mijn werk (wat altijd goed gaat want er is altijd een receptioniste).

"Dinsdag (releasedag) stond er dat het pakketje was geweigerd. Nou ikzelf en de receptie hebben niemand gezien! Dus erg vreemd.
Woensdag gebeld en ze zouden contact met me opnemen.
Donderdag nog helemaal niets gehoord (en ook geen bezorger gezien) dus ik heb weer gebeld.
Zeggen ze dat het pakket weer is geweigerd (!?) en dus is teruggegaan.
En het is zover teruggegaan (leverancier?) dat ze het niet meer opnieuw kunnen sturen! WTF?
En het spel is uitverkocht.
Ik zeg: ja maar je hebt wat niet is bezorgd nu toch daar liggen? Daar heb ik toch voor betaald?
Nee dat is dus helemaal teruggegaan naar de leverancier ofzo. Kon alleen mijn geld terug krijgen, of langer wachten."

Ik had dus niets en Wehkamp hielp mij erg slecht (ik moest er telkens achteraan, en maar zeggen dat ze geen contact kunnen hebben met de bezorgers etc.). Spel was bij hun uitverkocht dus daar kreeg ik het voorlopig sowieso niet.
Vandaar toen maar naar de toysxl gelopen, maar spelen vanaf release dag zat er toen dus niet in.
Erg slecht noem ik dat.

Vandaar dat ik zoiets nooit meer op die manier bestel.

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-11 15:28
Ik heb het zojuist maar ge-preordered via de Xbox store zelf. €62.99 (10% korting door EA Access) en ik kan dan ook nog eens al op de 18e spelen wanneer ik vakantie heb :P

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-10 09:01

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Tja, wetende hoe de laatste releases gingen van BF (vooral 4) zou ik niet de gok wagen 4 euro te betalen voor 10 uur voorpret, kan mij nog goed de crashende servers herinneren, alle progressie na een map die verdwenen etc. En nee, deze problemen waren er niet met de beta ronde;)

Ik kijk de kat nog wel even uit de boom, te vaak m'n vingers gebrand aan deze serie;(,
hoewel de game er echt wel stoer uitziet, en de setting tof is moet ik ook nog even zien hoe de battlefront versimpeling hierin door druppelt.

ut=life

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:00:
[...]

Omdat het werkt. De afgelopen 3 of 4 pagina's in dit topic zijn vrijwel uitsluitend posts waarin om het hardst ge-preorderd lijkt te worden terwijl we helemaal niets nieuws hebben gezien sinds de beta.

De community vraagt met de portemonnee en DICE draait.
Zo lijkt het wel inderdaad. Iedereen roept altijd maanden van de te voeren absoluut niet te gaan pre-orderen en als het dan bijna zover is.....

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:33

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

De code Herfst werkt niet bij bij op de Wehkamp site, dan word ie maar iets van 41-42e dat is toch wel een leuke aanbieding, iemand het zojuist nog succesvol besteld, melding: Deze waardeboncode is niet geldig.

Nevermind, herfst zonder Hoofdletter werkt prima :O

[ Voor 13% gewijzigd door SAiN ONeZ op 11-10-2016 14:49 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:24
Ik heb gisteren de Xbox One versie nog bij Wehkamp besteld met de kortingscode "herfst" voor €45,-.

Precies, herfst dus.

[ Voor 13% gewijzigd door dubbeldekkert op 11-10-2016 15:09 ]

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-11 12:58
Fonta schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:39:
[...]

Zo lijkt het wel inderdaad. Iedereen roept altijd maanden van de te voeren absoluut niet te gaan pre-orderen en als het dan bijna zover is.....
Betrap ik mezelf ook op maar ik vond de beta geweldig spelen en heb op basis daarvan gepre-ordered. Vanaf overmorgen maar even 10 uur 'inknallen' : ).

• WWooDs
  • Laatst online: 28-02 12:21
Afgelopen week besteld via wehkamp met die herst code. Hoop wel dat ze hem dan ook brengen en dat ik niet het gedoe heb wat puckStar had. vindt het hebben van een hard-copy wel fijn. Met deze korting is het net iets duurder dan via een keyshop online.

Nu wachten tot de 21e en dan hele weekend knallen met mijn nieuwe setup :-)
Lang geleden dat ik battlefield gespeeld heb, afgelopen tijd overwatch gedaan en nog steeds.

• catwheel18
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-04-2023

• Uffeltje
Fonta schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:39:
[...]

Ligt eraan wat het moment is waarop men dat zegt. Zelf zei ik het ook, maar dat was voordat ik de Alpha en Beta heb kunnen spelen. Na het spelen van de Beta heb ik besloten om de pre-order te plaatsen, want toen wist ik pas echt wat ik van de game mocht verwachten. Velen hebben bij de eerste trailer al een pre-order geplaatst, wat in de ogen van velen van ons minder slim is. :)

YouTube

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:33

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

^^ with Uffeltje ;)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Uffeltje schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 17:30:
[...]

Ligt eraan wat het moment is waarop men dat zegt. Zelf zei ik het ook, maar dat was voordat ik de Alpha en Beta heb kunnen spelen. Na het spelen van de Beta heb ik besloten om de pre-order te plaatsen, want toen wist ik pas echt wat ik van de game mocht verwachten. Velen hebben bij de eerste trailer al een pre-order geplaatst, wat in de ogen van velen van ons minder slim is. :)
LOL

Het is in mijn ogen precies hetzelfde want laten we eerlijk zijn als ik op de dag zelf de game bestel heb ik hem ook direct.
pre-orderen langer dan 3 dagen van te voren is gewoon nutteloos....punt, daarbij zegt een beta ook niet zoveel want dat heeft BF4 wel bewezen.

Al denk ik dat ik na de 10u speeltijd(EA acces) de game wel ga kopen want dan heb ik niet voor niets een nieuwe monitor en videokaart gekocht.

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-10 20:40
Ik heb alleen niet de Deluxe versie op één van de betere gamekey sites kunnen vinden, dat is wel jammer. Dan had ik 'm nog wel gekocht voor een schappelijke prijs. Ik ga nu maar gewoon voor de standaard editie, dan maar een paar dagen langer wachten tot ik kan spelen :P

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:24
beuker19 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 17:58:
[...]

LOL

Het is in mijn ogen precies hetzelfde want laten we eerlijk zijn als ik op de dag zelf de game bestel heb ik hem ook direct.
pre-orderen langer dan 3 dagen van te voren is gewoon nutteloos....punt, daarbij zegt een beta ook niet zoveel want dat heeft BF4 wel bewezen.
:')
Al denk ik dat ik na de 10u speeltijd(EA acces) de game wel ga kopen want dan heb ik niet voor niets een nieuwe monitor en videokaart gekocht.
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wNrMMLR.png

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Nou als je denkt dat ik een upgraden heb gedaan voor BF1 heb je het mis maar een gtx580 en 1680x1050 kan echt niet meer dat hebben de The Witcher 3 en GTA V al wel bewezen.
En laten we eerlijk zijn als het op graphics aan komt is BF1 zeker een pareltje al koop je daar verder weinig voor.

[ Voor 12% gewijzigd door beuker19 op 11-10-2016 18:32 ]

• Bajan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-07 23:34
Als de boel straks online gaat bij EA op de beloofde datums, zou het dan ook echt precies om 0:00 speelbaar zijn? Dan kan ik vast een nachtdienst reserveren.

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Bajan schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 19:16:
Als de boel straks online gaat bij EA op de beloofde datums, zou het dan ook echt precies om 0:00 speelbaar zijn? Dan kan ik vast een nachtdienst reserveren.
Ga er maar vanuit van niet.
Dice gooit van pas vaak s'middags rond een uur of 2 alles los.

• Lekker Ventje
Ik neem op de 23ste vrij, dan kan ik normaal gesproken de hele dag spelen in plaats van te wachten op de servers.
Ben blij dat ik al 10 uur voor de release kan spelen maar ik vrees dat het wel wat auw gaat doen als die 10 uur voorbij zijn :)

• Intelcorei7
Iemand enig idee hoelaat 13 oktober die Trial via origin live gaat ?

• Lekker Ventje
Intelcorei7 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 20:07:
Iemand enig idee hoelaat 13 oktober die Trial via origin live gaat ?
Zoals het er naar uitziet pas om 21:00 omdat ze de tijd van Los Angeles aanhouden vanwege de DICE vestiging aldaar. Dat is wat ik ergens op, ik meen, reddit las.

• Intelcorei7
Lekker Ventje schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 22:21:
[...]

Zoals het er naar uitziet pas om 21:00 omdat ze de tijd van Los Angeles aanhouden vanwege de DICE vestiging aldaar. Dat is wat ik ergens op, ik meen, reddit las.
Lekker belachelijk is de dag al bijna om

• To easy
  • Laatst online: 07-11 23:08
Denk gewoon morgen nacht 1 over 12 toch?

• ghighoegha
To easy schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 02:00:
Denk gewoon morgen nacht 1 over 12 toch?
Dit is geloof ik nog nooit voorgekomen

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-11 09:47
Intelcorei7 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 22:39:
[...]

Lekker belachelijk is de dag al bijna om
In LA niet. }:O

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Dinsdag 18 okt om 12u onze tijd release van de early enlister versie mannen!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-11 22:28
Donnie schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 09:03:
Dinsdag 18 okt om 12u onze tijd release van de early enlister versie mannen!
Bedoel je 0.00 uur of 12.00 uur?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• To easy
  • Laatst online: 07-11 23:08
ghighoegha schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 08:11:
[...]

Dit is geloof ik nog nooit voorgekomen
O ik bedoelde dat je dan de proefversie kan downloaden en 10 uur lang kan spelen O-)

• Intelcorei7
Hoop niet om 21:00 uur , waarom denken ze alleen aan dat volk in LA. En wij maar wachten :(

• Flimovic

Flimovic

Intelcorei7 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:33:
Hoop niet om 21:00 uur , waarom denken ze alleen aan dat volk in LA. En wij maar wachten :(
Omdat daar hun hoofdkantoor staat. Dat is toch logisch?

Pagina: 1 ... 45 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.