Na een dag zuk z2 pro te hebben ontvangen kan ik zeggen dat het een leuke toestel is. Hij is lekker snel, beeld is duidelijk en helder. Ik heb dus meteen de nieuwe rom opgezet en vervolgens heb ik alles bijna erafgegooid wat ik kon gooien behalve uhealth. GT browser kon ik niet verwijderen wel disable. In de weer app kan ik geen plaats invoeren, dan krijg ik alleen chinees te zien. Ook als ik ergens heen wil bellen via dialpad krijg ik chinees te zien onder de nummer die ik invoer. Niet storend maar chinees is overbodig voor me. Nederlands zit er niet op, ik weet niet of het ook (eenvoudig) mogelijk is om die erop te zetten?
Anders kan ik ook wel met Engels leven. Accu heeft het bijna een dag volgehouden maar ik was er ook hele tijd mee bezig met downloaden en vanalles uitproberen dus normale omstandigheden moet hij een dagje makkelijk volhouden. Ik wil nog een goede adapter bestellen. Eerder zag ik 1 van Blitzwolf qc 3.0 voorbij komen maar die is bij banggood momenteel niet verkrijgbaar dus moet ik of wachten of even verder kijken. Ook adaptertjes lijkt me wel handig van micro usb naar usb c
Anders kan ik ook wel met Engels leven. Accu heeft het bijna een dag volgehouden maar ik was er ook hele tijd mee bezig met downloaden en vanalles uitproberen dus normale omstandigheden moet hij een dagje makkelijk volhouden. Ik wil nog een goede adapter bestellen. Eerder zag ik 1 van Blitzwolf qc 3.0 voorbij komen maar die is bij banggood momenteel niet verkrijgbaar dus moet ik of wachten of even verder kijken. Ook adaptertjes lijkt me wel handig van micro usb naar usb c