Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter

De Chinese fabrikant Zuk, die financiering krijgt van Lenovo, heeft zijn tweede smartphone gepresenteerd. De Zuk Z2 Pro heeft een 5,2"-scherm, kleiner dan het 5,5"-display van de Z1. Het toestel draait op een Qualcomm Snapdragon 820.

Er komen varianten met 4GB en met 6GB geheugen, schrijft Zuk op het Chinese sociale netwerk Weibo. De 4GB-variant heeft 64GB ufs-opslag, bij de 6GB-versie gaat het om 128GB. In beide gevallen draait het toestel op een quadcore-Snapdragon 820-soc met Adreno 530-gpu.

Het scherm is een oled met een resolutie van 1920x1080 pixels, met daaroverheen gebold glas, zoals op zoveel toestellen te zien is. Onder het scherm zit de vingerafdrukscanner. Op de achterkant is bovendien een hartslagmeter te vinden. Het toestel zou ook zuurstof in het bloed kunnen meten en heeft een uv-sensor aan boord.

Door de minimale bezels meet het toestel 14,5x7cm. De telefoon is 7,5mm dik en weegt 145g. In de behuizing is een 3100mAh-accu te vinden. De smartphone draait Android met daaroverheen Zui 2.0 van Zuk zelf, met de mogelijkheid te synchroniseren met Apple iCloud.

De Z2 Pro heeft een dertienmegapixelcamera van Samsung van het isocell-type, met 1,34 micron grote pixels en fasedetectie-autofocus. De frontcamera heeft 1,4 micron grote pixels en een maximale resolutie van acht megapixel.

Dit topic is bedoeld om levertijden, shops en prijzen te bespreken van de ZUK Z2 Pro. Discussie over de telefoon mag gevoerd worden in [ZUK Z2 PRO] Ervaringen en Discussie.

Terug naar Inhoudsopgave

OSAndroid 6.0.1
SkinZUI
CPUQualcomm® Snapdragon™ 820
GPUQualcomm® Adreno™ 530 GPU
RAM4 / 6 GB LPDDR4
ROM64 / 128 GB emmc 5.1
ConnectiviteitBluetooth 4.1, GPS, GLONASS, 2,4 / 5 GHz b/g/n/ac
AansluitingenUSB3.1 Type-C, 3,5mm audio aansluiting
SensorenVingerafdrukscanner, Accelerator-meter, Gyroscope, Kompas, Nabijheidssensor, Bewegingssensor, Lichtsensor, Hartslag en Zuustof sensor
Scherm5,2" full-HD Super-Amoled-scherm
CameraBack: 13MP f2.2 (met enkele Ledflitser), Front: 8MP f2.0
Accu3100mAh (Niet vervangbaar) met QC 3.1
KleurWit, Zwart
Afmetingen145 x 70 x 7,5 mm
Gewicht145 g
Prijs2299,- yuan / 2999,- yuan (Omgerekend 310/405 euro)
Release Datum31 mei
BijzonderhedenDual Nano-Sim
AccessoiresUSB-C datakabel, Oplader, Quick Guide, Garantiecertificaat, $50 game credits, Screen-protector

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.

VersieDatumAanpassingen
V1.018-07-2016Topic aangemaakt

Terug naar Inhoudsopgave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lqvd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21-06 21:02
Iemand informatie over beschikbaarheid en/of tips voor een goede winkel in Hong Kong of Guanghzou? Voor lokale pick-up dus en geen online winkels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wivern
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-04 15:02
Eindelijk een update van Oppomart.
Ze hebben de 128GB versie net in stock gekregen.
Ik heb ze net een mail gestuurd dat ik mijn bestelling wilde upgraden van de 64GB naar 128GB.

[edit 1]
Hij wordt vandaag opgestuurd. Whoehoe!

[edit 2]
Nog steeds onderweg :/

[ Voor 20% gewijzigd door Wivern op 02-08-2016 10:52 . Reden: Statusupdate ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quako
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-06 19:20
Ik heb zelf de zwarte versie binnen!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-06 13:33
Nu te krijgen voor €299

http://tiendaoferton.com/...ontent=zuk-z2-pro4gb-64gb

Heb zelf alleen geen ervaring met deze winkel.

• hidde212
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-06 18:08

hidde212

Free your mind...

ivo001 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:03:
Nu te krijgen voor €299

http://tiendaoferton.com/...ontent=zuk-z2-pro4gb-64gb

Heb zelf alleen geen ervaring met deze winkel.
Ze verzenden alleen naar Spanje en Portugal voor zover ik kon zien, voor zo'n prijsje inclusief importkosten had ik m wel in huis willen hebben.

...and your ass will follow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDutchmann
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 26-12-2022
Hoi hoi! Ik zit er over te denken om dit toestel aan te schaffen, alleen heb ik nog nooit zoiets bij een chinese webwinkel gekocht. Nu heb ik hierover een aantal vragen waarvan ik hoop dat jullie die kunnen beantwoorden:
- Hoe groot is de kans dat je er door de douna wordt uitgepikt? En wat is je eigen ervaring hiermee?
- Wat zijn zaken waar ik op moet letten als ik iets bij zo'n webwinkel koop?
- Hoe lang duurt het ongeveer voordat je het toestel echt thuis hebt? Er staat namelijk wel een x aantal dagen genoemd, maar daarin nemen ze niet mee hoelang het duurt voordat het toestel uit hun warehouse wordt gepakt en verscheept wordt.

Alvast bedankt voor de gedane moeite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DARKviper123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-06 22:51
Ik heb het toestel (zwart, 6GB,128GB) recentelijk gekocht via tomtop.com (tip: cashbacktotaal.nl geeft nog eens 8% korting en nog eens 3% met de kortingscode FB3OFF. Het toestel hebben ze via de 'reguliere post' verstuurd met tracking mogelijkheden. Dit ging bij mij via Deutschepost en kwam zonder enige douanekosten binnen (uiteindelijk gewoon door PostNL bezorgt). Alles bij elkaar heeft het toetstel mij €367 gekost, waarbij ik nog €29 cashback in het vooruitschiet heb bij cashbacktotaal. Neem ik dit ook mee, dan kostte het toestel mij dus slechts €338.

Ik heb het toestel nu 3 dagen en ik moet zeggen dat ik er erg content mee ben. Enige wat me opvalt is dat hij niet met elke oplader goed oplaad. Ik heb dus via aliexpress ook nog maar een QC3.0 lader besteld.

Het verzenden duurde bij mij van 12-09 tot 23-09. Zeer snelle doorlooptijd dus, 11 dagen, 9 werkdagen.

[ Voor 6% gewijzigd door DARKviper123 op 27-09-2016 14:21 ]

2170Wp Oost - 3410Wp Zuid - Growatt 5000MTL-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDutchmann
Wauw, dankjewel voor deze tip en info! Al kan ik het toestel niet aan mijn winkelwagen toevoegen op dit moment... Heb jij dit ook of ligt dat aan mij? Want er loopt nu een actie dat ie nu €370 euro is, wat een erg aantrekkelijke prijs is; zeker met cashback meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DARKviper123
Dat moet toeval zijn, nu staat hij op out-of-stock, vanmiddag toen ik bovenstaande postte was hij nog in-stock en kon je hem gewoon bestellen. Laat je trouwens niet misleiden, die actieprijs is hun 'standaard' prijs. Hij is al dagen die prijs en die afteller loopt elke dag weer opnieuw af ;). Ik had hem ook voor $413 met nog die FB3OFF korting eraf + cashback. Kom je op een zeer aantrekkelijke prijs :D

Hou anders ook http://www.kimovil.com/en/where-to-buy-zuk-z2-pro in de gaten. Via cashbacktotaal krijg je bijvoorbeeld bij aliexpress ook 7% extra korting.

• MrDutchmann
Ik keek net en nu is die wel gewoon beschikkbaar: dus inderdaad toeval haha.
En wauw... Alweer bedankt voor je scherpzinnigheid, want dat had ik echt nog niet door.

Hmm... Heb jij soms met zulke dure producten ervaring met aliexpress?

• JeroenBvd
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-02 13:59
Dank voor de tip, ik heb hem ook besteld. Met de kortingscode (FB3OFF) $400 exclusief cashback, dus zal wel rond de €330 uitkomen incl cashback. Ik laat het weten hoe het verloopt met het verzenden, hopelijk blijven bij mij de douanekosten ook uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas s
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 15:13
Bij Amazon.de voor 271,71 euro. Misschien is het scam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBvd
  • Laatst online: 12-02 13:59
Bij mij is de Zuk Z2 Pro van TomTop vorige week woensdag gearriveerd, duurde precies 2 weken. Gelukkig ook zonder invoerrechten, en het laatste stukje werd gewoon per PostNL bezorgd :). Geen problemen met de lader overigens, wel is het lastig dat het een volledig Chinese versie is, dus je bent even wat uurtjes kwijt met het goed installeren en instellen van de Internationale ROM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Samuel5
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 08-06 19:51
Ik heb naar aanleiding van de reacties hier ook een Zuk Z2 Pro bij Tomtop besteld. Er was op 20 oktober een aanbieding (volgens mij was het een verkeerde prijs op de website) en ik heb de telefoon voor € 289,16 besteld.
Omdat er op diverse andere sites ook nogal wat negatieve reviews te vinden waren van Tomtop was ik zeer sceptisch of ik de juiste versie (6 gb ram / 128 gb intern in de zwarte uitvoering) en geen refurbished toestel zou ontvangen. Levering ging zeer snel, op zaterdag 29 oktober werd het toestel al geleverd door PostNl (en zonder BTW en kosten :) ).
Toestel zat in de originele Zuk box en het geheel was goed verpakt. Helaas stond er wel een custom rom op en ben alles bij elkaar wel een tijdje bezig geweest om het geheel weer origineel te krijgen (uiteindelijk versie 2.3.044 st via een OTA update). De meegeleverde "Europesche" standaard lader (i.p.v. de originele snellader) ging helaas na 15 minuten laden al kapot. Dit was wat mij betreft het enige minpuntje. Heb snel maar een andere snellader en extra usb C kabels besteld. Gebruik de telefoon nu een week en ben zeer tevreden, heb alles nu weer werkend (push notifications). Batterij duur is erg goed en het toestel is zeer snel.

• Wivern
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-04 15:02
Ik heb een hekel aan TomTop. Heb er nooit iets besteld en toch spammen ze me wekelijks (en soms meer).
Zal dus niet snel iets bij hen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paddo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-06 21:15

Paddo

¿Ik hier?

https://m.fasttech.com/p/5115802

Geen slechte deal 172 euro voor de 4/64 versie

Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daytona
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-06 23:29

Daytona

Autoracen is voor watjes

Hoe kom je aan €172,- ?
Dacht dat ik met €195,- al een hele goede deal had(zwarte 4/64).

Bij fasttech stond hij zojuist op $235,95 en met coupon THANKS2016 ging er nog 15% af.

Anyway, had niet echt een nieuw mobieltje nodig, maar deze vond ik erg scherp geprijsd, en precies het formaat wat ik zocht. Maar eens kijken of/hoe hij bevalt.

*edit*
Ah, ik zie het al. fasttech gebruikt een wel heel optimistische $\€ koers. Als ik de valuta op euro's zet zijn $236,- gelijk aan €175,-
Wel jammer dat ze toch in dollars afrekenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterbas99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 21-04 12:52
Zijn er nog echt redenen om de z2 pro te nemen boven de gewone z2 als je de 4/64 versie neemt? Ik vind de camera van de pro namelijk nogal lelijk en daarom kies ik liever voor de normale z2. Ze kosten vrijwel evenveel. Maakt het niet echt uit of is het dom om niet de pro te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daytona

Daytona

Autoracen is voor watjes

Het is maar net wat je belangrijk vind.
De Pro heeft o.a. een iets groter Super Amoled scherm, een lichtsterkere lens voor de camera, UFS in plaats van eMMC geheugen, en de 800hz band voor 4g die de reguliere Z2 mist.

De Z2 heeft een grotere accu en volgens mij wat meer custom rom mogelijkheden.

Volledige vergelijking op kimovil:
http://kmv.to/vs/2BaAMp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cnsmr
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Helaas prijsfout, mijn order is geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daytona

Daytona

Autoracen is voor watjes

Die van mij ook. Lekker hoor, net een hoesje en een paar screenprotectors besteld. Nou ja, houd er tenminste een tegoedbon van $20,- aan over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hrigteri
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-04 01:52
@Pieterbas99:

Z2 lijkt geen gorillaglass te hebben, de Pro wel (Gorilla Glass 3 - sommigen beweren 4, maar dat is niet waar)
edit: Z2 standaard schijnt Gorilla Glass 3 te hebben en de Z2 Pro Gorilla Glass 4.

Z2 heeft GEEN 4G band 20 - 800MHz, de Z2 Pro heeft wel de band 20 !!

Z2 vs Z2 Pro
IPS vs Super Amoled
3500mah vs 3100mah
8,5mm vs 7,5mm
wel FM radio vs geen FM radio
5,0" vs 5,2"
standaard vs dual-LED flash

beiden lijken geen NFC te hebben
beiden hebben geen SDcard slot

[ Voor 32% gewijzigd door hrigteri op 01-12-2016 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrigteri
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-04 01:52
Z2 Pro was on back order for a while now and it just came back in stock.

http://www.banggood.com/Lenovo-ZUK-Z...p-1050713.html

Coupon: zuz2128

Not sure how much longer the coupon will be on for.
Zonet getest, werkt nog steeds: 302 euro, gratis verzending. PayPal of iDeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batje4
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-06-2024
@hrigteri: dat lijkt nu niet meer zo te zijn. De URL is dood. Enig idee hoe aan een nieuwe coupon te komen?

Het is vast wel mooi weer buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Gisteravond... nou ja... eigenlijk vanochtend :+ besteld voor € 299 bij Banggood.com inclusief coupon discount dus moet nog steeds werken.
Ik had een paar dagen geleden een e-mail erover gehad, maar ik heb hem gewoon via de search gevonden en coupon code geactiveerd :)

Eerste keer dat ik zoiets doe... wordt interessant!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rpalm
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15-02-2017
ZUK Z2 PRO 128GB, 6GB RAM, zonet besteld bij Bangood voor 298.17 euro, free shipping.
(zwarte wel niet in stock, dus via backorder: paar dagen extra leveringstermijn)

Benieuwd wanneer ik hem binnen krijg...

19 procent kortingscode zuz2128 werkt niet meer (500 times limit reached).

Gebruik code zukz2128
Ook 19 procent korting, en werkt nu wel nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Laatst online: 24-08-2024
Voor geïnteresseerde, de actie bij Banggood loopt nog steeds. Nu ook met PDM-shipping (omdat China Warehouse) waardoor je geen douanekosten hebt. € 305,- voor zowel de zwarte als de witte 6/128gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Voor anderen die bijna de hoop hebben opgegeven dat die ooit nog aankomt :

Besteld op : 7-12-2016
Aangekomen op 12-1-2017

Het is dus effe wachten, maar dan heb je ook wat :)

Nou eens kijken hoe ik de stock ROM erop krijg voor OTA updates...
Easy peasy en straks zelfs OTA naar Android 7 :*)

[ Voor 10% gewijzigd door nero355 op 21-01-2017 02:53 . Reden: w00t! I flashed a Android phone for the first time! ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Laatst online: 24-08-2024
nero355 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 19:50:
Voor anderen die bijna de hoop hebben opgegeven dat die ooit nog aankomt :

Besteld op : 7-12-2016
Aangekomen op 12-1-2017

Het is dus effe wachten, maar dan heb je ook wat :)

Nou eens kijken hoe ik de stock ROM erop krijg voor OTA updates...
Hier besteld op 06-01-17 en vandaag gesorteerd op het postkantoor in Nederland. Zal dus maandag of dinsdag wel hier zijn.

Het kan dus ook sneller. :D

Edit: beter nog, krijg nu de bevestiging dat de bezorger onderweg is. Vanmiddag dus in huis. PDM van Banggood is echt geweldig.

En binnen! Eerste indruk..... WAAUW! Wat een mooi scherm. Eindelijk weer Amoled! Werkt ook allemaal soepel, fingerprint reader is echt één van de beste/snelste die ik ooit heb gezien. Meer ervaringen later in het ervaringen topic!

[ Voor 26% gewijzigd door Hoppa! op 14-01-2017 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees Klaassen
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-06 23:09
Denk dat dit wel dé beste bang-for-the-buck GSM is sinds de Jiayu G3 dagen. Nu zo'n 150-160,- bij Banggood.com/Gearbest met kortingscodes en eventueel cashback :)

Verkeerde thread!

[ Voor 7% gewijzigd door Kees Klaassen op 27-01-2017 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dumbledore
  • Laatst online: 31-05 04:10
Zojuist de Z2 Pro 6GB RAM 128GB White besteld bij banggood met coupon code: z2pro voor €278,16 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-03 12:24

MIT

KerMIT

dumbledore schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 11:41:
Zojuist de Z2 Pro 6GB RAM 128GB White besteld bij banggood met coupon code: z2pro voor €278,16 >:)
Goeie tip. Ik zat al een tijdje op de telefoon te azen. Bij deze ook besteld met de kortingscode. Ben benieuwd!

No Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DARKviper123
Nu nog goedkoper!
Bij banggood standaard: €301.16

Gebruik vervolgens kortingscode: BGXYZ2 voor 16% extra korting: €252.97

Bestel je vervolgens ook nog via cashbacktotaal.nl dan krijg je nog eens 6% cashback bij banggood: €15

Komt hij totaal op ongeveer: €238

Doe er je voordeel mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 553994

Waar kan ik de Zuk Z2 pro 4gb het beste bestellen? Tinydeal, aliexpress, of Banggood?
Bovenstaande post van @DARKviper123 heeft een zeer goede actiecode bij Banggood, maar....

> wordt er bij Banggood een nederlandse acculader meegeleverd, of moet ik die apart bijbestellen?

> hoe zit het met de douane/belasting: is er een verzendmethode of tip om dit te voorkomen? Of moet ik dat maar gewoon voor lief nemen?

> Welke verzendmethode raden jullie aan?
Air parcel register (gratis) 7-20 werkdagen
Priority direct mail (15 cent) 7-12 werkdagen
EMS Expres Mail service (17 euro) 7-15 werkdagen

Thanks allemaal!

Extra vraagje; ik zie op Banggood de 4gb versie helemaal nergens meer staan, de 6gb wel?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 553994 op 25-03-2017 17:10 . Reden: extra vraag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dageeknerd
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-06 21:00
Jammer dat hij nergens in het zwart meer te krijgen is... zou hier wel lineageos op willen draaien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DARKviper123
Anoniem: 553994 schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 16:39:
Waar kan ik de Zuk Z2 pro 4gb het beste bestellen? Tinydeal, aliexpress, of Banggood?
Bovenstaande post van @DARKviper123 heeft een zeer goede actiecode bij Banggood, maar....

> wordt er bij Banggood een nederlandse acculader meegeleverd, of moet ik die apart bijbestellen?
Deze heb ik bijbesteld via aliexpress. Genoeg fatsoenlijke QC3.0 laders te koop voor vriendelijke prijsjes. Bestel er meteen een langere usb-c kabel bij!
> hoe zit het met de douane/belasting: is er een verzendmethode of tip om dit te voorkomen? Of moet ik dat maar gewoon voor lief nemen?
Hier moet je beetje geluk mee hebben. Je kunt niet actief kiezen voor wel/geen belasting. Word je pakketje eruit gepikt, pech. Zo niet, dan betaal je niks extra's.
> Welke verzendmethode raden jullie aan?
Air parcel register (gratis) 7-20 werkdagen
Priority direct mail (15 cent) 7-12 werkdagen
EMS Expres Mail service (17 euro) 7-15 werkdagen
Ik heb gewoon de gratis optie genomen. Deze is traceerbaar en komt redelijk snel aan. Er wordt van Priority direct mail gesuggereerd dat de kans dat deze door de douane er uitgepikt wordt kleiner is, maar deze heeft weer geen traceerfunctie. Keuze is aan jou. Zou in ieder geval geen EMS doen. Die worden generiek gezien veel vaker gescreent bij de douane.
Thanks allemaal!

Extra vraagje; ik zie op Banggood de 4gb versie helemaal nergens meer staan, de 6gb wel?
Gewoon de 6GB kopen. Deze is vrijwel gelijk in prijs en je krijgt er als bonus 64GB extra intern geheugen bij (besef je dat de ZUK z2 pro geen SD-kaart slot heeft). Nadeel is dat bij de goedkopere verkopers de zwarte versie niet leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cnsmr
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
De Zuk Z2 Pro is nu bij Banggood ook met Priority direct mail shipping te bestellen. Dit betekent dat geen douane hoeft te worden afgetikt (BG staat hiervoor garant).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dumbledore
  • Laatst online: 31-05 04:10
-knip-

[ Voor 255% gewijzigd door dumbledore op 06-04-2017 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_Tyre
  • Laatst online: 11:24
Ik heb hem net besteld bij aliexpress nadat mijn Galaxy s4 er nu echt de geest aan begint te geven. En ik de S7 of S8 te duur vindt om nieuw te kopen.

Volgens https://www.kimovil.com was hij daar nu het goedkoopst.
incl dhl verzending 296.20 $

Ben benieuwd!

12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Zonde, want deze code werkt nog steeds : DARKviper123 in "[ZUK Z2 Pro] Levertijden & Prijzen" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje|IA
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-10-2024
promo sale bij banggood, nu €271.45 tot 2 mei.

code z2pro, zukz2128 en BGXYZ2 werken niet meer.

[ Voor 80% gewijzigd door Hoedje|IA op 30-04-2017 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_Tyre
  • Laatst online: 11:24
Burning_Tyre schreef op donderdag 20 april 2017 @ 11:05:
Ik heb hem net besteld bij aliexpress nadat mijn Galaxy s4 er nu echt de geest aan begint te geven. En ik de S7 of S8 te duur vindt om nieuw te kopen.

Volgens https://www.kimovil.com was hij daar nu het goedkoopst.
incl dhl verzending 296.20 $

Ben benieuwd!
Met een week geleverd. Nog wel 47 euro douanekosten moeten aftikken. Komt totaal op +- 320 euro.
Maar moest hem snel hebben :)

12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-05 18:28
https://m.banggood.com/Le...Smartphone-p-1050713.html

Nu bij Banggood voor 270$ pro versie.

Aan de screenshots te zien is Google play as geïnstalleerd met duizend en één talen. Effe pre orderen. Hopelijk erg stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

zeg_ik_niet schreef op maandag 15 mei 2017 @ 10:33:
Aan de screenshots te zien is Google play as geïnstalleerd met duizend en één talen. Effe pre orderen. Hopelijk erg stabiel.
Dit klopt dus niet, zoals uitgelegd in het Ervaringen topic!

Ondertussen is de ZUK Z2 Pro bij Banggood.com op de laagste prijs aller tijden gekomen : € 239,48 :)

https://www.banggood.com/...Smartphone-p-1050713.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Mijn vrouw blijft helaas nog bij haar Oneplus;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
15% korting bij Banggood met deze code; 7zukz2pro :)
Komt neer op een prijs van bijna €220.

Vergeet niet priority shipping aan te vinken i.v.m mogelijke douanekosten!

Bron: Gizchina.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
zeg_ik_niet schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 23:09:
15% korting bij Banggood met deze code; 7zukz2pro :)
Komt neer op een prijs van bijna €220.

Vergeet niet priority shipping aan te vinken i.v.m mogelijke douanekosten!
Nog steeds €220.52 bij banggood als je de code "phone" gebruikt.
Die was ik vergeten maar tevreden met mijn €232.13

[ Voor 16% gewijzigd door DJMaze op 22-08-2017 02:46 ]

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
DJMaze schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 02:45:
[...]

Ik heb maar de Xiaomi Mi5s uiteindelijk besteld voor mijn vrouw. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-06 22:44
DJMaze schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 02:45:
[...]

Top thanks, ik heb hem net besteld, ter vervanging van mijn good old nexus 5. Met CashbackXL nog eens 9,60 korting. Dus voor ongeveer €211, en nog eens €12 voor PDM. Vreemd dat het wel on backorder is, shipping zal de 28ste gaan plaatsvinden. Het toestel is al wat langer op de markt dus had dit niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
wildcheese schreef op maandag 25 september 2017 @ 15:20:
Top thanks, ik heb hem net besteld, ter vervanging van mijn good old nexus 5
Veel plezier er mee! De mijne is ook ter vervanging van mijn Nexus 5.
Ondanks wat perikelen qua ROM (de internationale heeft geen Nederlandse woorden/autocorrect) vind ik het tot nu toe een fijne vervanger.

[ Voor 29% gewijzigd door DJMaze op 25-09-2017 16:07 ]

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

DJMaze schreef op maandag 25 september 2017 @ 15:54:
Ondanks wat perikelen qua ROM (de internationale heeft geen Nederlandse woorden/autocorrect) vind ik het tot nu toe een fijne vervanger.
Zit dat niet in de settings van het keyboard ?! Kan me herinneren dat ik daarmee in het begin zat te rommelen...

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-06 22:44
DJMaze schreef op maandag 25 september 2017 @ 15:54:
[...]

Veel plezier er mee! De mijne is ook ter vervanging van mijn Nexus 5.
Top thanks, wel wat off-topic hier maar ik ga hem gebruiken met swiftkey waar een NL autocorrect inzit.

Banggood heeft em gisteren al verstuurd, eerder dan verwacht. Was wel even tricky, als je direct uitcheckt met paypal 'vergeet' Banggood de PDM mee te nemen. Even cancelen en opnieuw bestellen maar is gelukt
Pagina: 1