WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

• Keyb
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 19:06
@eXtink @Harmvdw

Ik heb 10 PCBs besteld. Was economisch toch niet interessant om er maar 2 te bestellen. Dus mochten jullie er 1 willen. Ik heb net voor ~ €75 10 van die dingen besteld. Ik ben nog bezig om de rest van de BOM bij elkaar te sprokkelen. Diodes, controllers, reset switches, 4 polige jack connector enz. De controllers zijn ~ €10 per stuk. Maar dat zouden jullie ook zelf kunnen kiezen/kopen.

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-06 21:44
En vandaag weer een beetje bezig geweest met het toetsenbord.
De Huano Sakura switches waren binnen en ik was vergeten dat ik ook nog keramische keycaps in bestelling had, dus die zaten ook bij de post :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NPisiUJG5q6W04AaNowc47x0naY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZL8dXuFGoUApevOpdj4TsPg7.jpg?f=fotoalbum_large

Door de keycaps heen zie je een licht roze gloed komen, omdat de switches roze zijn, is wel een geinig effect.
De keramische toetsen zijn héél erg wennen, maar ben er tot op heden super tevreden mee!
Het dempt het geluid ook nog eens extra, dus dat voegt ook weer wat extra toe aan de type-beleving.

Voor de geinteresseerden: hier is de website van de maker vd keramische keycaps. Ik ben voor de matte versie gegaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Milo44 op 02-06-2026 20:09 ]

I, a stranger and afraid in a world I never made...

• Harmvdw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:17
Keyb schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 19:17:
@eXtink @Harmvdw

Ik heb 10 PCBs besteld. Was economisch toch niet interessant om er maar 2 te bestellen. Dus mochten jullie er 1 willen. Ik heb net voor ~ €75 10 van die dingen besteld. Ik ben nog bezig om de rest van de BOM bij elkaar te sprokkelen. Diodes, controllers, reset switches, 4 polige jack connector enz. De controllers zijn ~ €10 per stuk. Maar dat zouden jullie ook zelf kunnen kiezen/kopen.
Zou je dan een heel setje kunnen maken? O-)

• Keyb
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 19:06
Harmvdw schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 21:13:
[...]

Zou je dan een heel setje kunnen maken? O-)
Ik zal kijken hoe ver ik kom. Kan even duren, als alles binnen is laat ik wat horen.

• Harmvdw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:17
Keyb schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 09:07:
[...]

Ik zal kijken hoe ver ik kom. Kan even duren, als alles binnen is laat ik wat horen.

• The GUI
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:22

The GUI

ClickOps < DevOps

@Milo44 interessant. Ik heb Cerakeys en vind ze tot op heden nog steeds erg fijn. Nou ja, mijn vrouw dan want die heeft dat bord geclaimd :+

Ik ben benieuwd naar het verschil tussen deze caps..

Volvo EX40 Ultra Twin Motor MY26 | 13,2 kWp ZZW

Pagina: 1 ... 162 163 Laatste