• Keyb
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 12:03
@eXtink @Harmvdw

Ik heb 10 PCBs besteld. Was economisch toch niet interessant om er maar 2 te bestellen. Dus mochten jullie er 1 willen. Ik heb net voor ~ €75 10 van die dingen besteld. Ik ben nog bezig om de rest van de BOM bij elkaar te sprokkelen. Diodes, controllers, reset switches, 4 polige jack connector enz. De controllers zijn ~ €10 per stuk. Maar dat zouden jullie ook zelf kunnen kiezen/kopen.

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-06 18:39
En vandaag weer een beetje bezig geweest met het toetsenbord.
De Huano Sakura switches waren binnen en ik was vergeten dat ik ook nog keramische keycaps in bestelling had, dus die zaten ook bij de post :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NPisiUJG5q6W04AaNowc47x0naY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZL8dXuFGoUApevOpdj4TsPg7.jpg?f=fotoalbum_large

Door de keycaps heen zie je een licht roze gloed komen, omdat de switches roze zijn, is wel een geinig effect.
De keramische toetsen zijn héél erg wennen, maar ben er tot op heden super tevreden mee!
Het dempt het geluid ook nog eens extra, dus dat voegt ook weer wat extra toe aan de type-beleving.

Voor de geinteresseerden: hier is de website van de maker vd keramische keycaps. Ik ben voor de matte versie gegaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Milo44 op 02-06-2026 20:09 ]

I, a stranger and afraid in a world I never made...

• Harmvdw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:13
Keyb schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 19:17:
@eXtink @Harmvdw

Ik heb 10 PCBs besteld. Was economisch toch niet interessant om er maar 2 te bestellen. Dus mochten jullie er 1 willen. Ik heb net voor ~ €75 10 van die dingen besteld. Ik ben nog bezig om de rest van de BOM bij elkaar te sprokkelen. Diodes, controllers, reset switches, 4 polige jack connector enz. De controllers zijn ~ €10 per stuk. Maar dat zouden jullie ook zelf kunnen kiezen/kopen.
Zou je dan een heel setje kunnen maken? O-)

• Keyb
Harmvdw schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 21:13:
[...]

Zou je dan een heel setje kunnen maken? O-)
Ik zal kijken hoe ver ik kom. Kan even duren, als alles binnen is laat ik wat horen.

• Harmvdw
Keyb schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 09:07:
[...]

Ik zal kijken hoe ver ik kom. Kan even duren, als alles binnen is laat ik wat horen.

• The GUI
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:45

The GUI

ClickOps < DevOps

@Milo44 interessant. Ik heb Cerakeys en vind ze tot op heden nog steeds erg fijn. Nou ja, mijn vrouw dan want die heeft dat bord geclaimd :+

Ik ben benieuwd naar het verschil tussen deze caps..

Volvo EX40 Ultra Twin Motor MY26 | 13,2 kWp ZZW

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-06 18:39
The GUI schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 19:21:
@Milo44 interessant. Ik heb Cerakeys en vind ze tot op heden nog steeds erg fijn. Nou ja, mijn vrouw dan want die heeft dat bord geclaimd :+

Ik ben benieuwd naar het verschil tussen deze caps..
Haha, de vrouw pikt alles in, heb ik hier ook hoor xD
Ik kwam erop via dit filmpje. De presale is net geweest en verwacht dat ze nu nieuwe aan het maken zijn.
Er komen ook zwarte sets!

I, a stranger and afraid in a world I never made...

• Arcadius
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 25-06 09:52
Probeerde neo98 te kopen bij qwertykeys - blijkt er 45 euro verzendkosten bij te komen.

toch maar niet gedaan..

• Arcadius
thanks! Dat scheelt. De pre built is er trouwens maar €212, vergeleken met alleen het bord voor €192.

Voor 20 euro meer alle caps en switches, dat lijkt bijna te mooi om waar te zijn. Ook al wil ik liever een oranje bord.

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 21:33

Maverick2001

Never look back

MatthijsBoog schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 13:30:
Lagere verzendkosten zijn in Duitsland te krijgen, maar waarschijnlijk kost het bord zelf wel meer dan.

https://monacokeys.de/products/neo98-prebuilt-98-mechanical-aluminium-keyboard-kit?variant=53725635576141
En ook nog eens een hele prettig webshop met een hele vriendelijke eigenaar.

Pura Vida

• Hettic
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-06 21:44

Hettic

PSN: Hettic1

Ik ben een developer en ben aan het overwegen om een mechanische toetsenbord aan te schaffen. Ik zou graag een draadloze willen zodat ik die gemakkelijk kan gebruiken (thuis en op kantoor).

Voor mij geen toeters en bellen qua licht maar wel mooi opvallend bordje (zonder numpad).

Klopt het dat ik redelijk veilig zit met Jupiter Red?Want ik zit te denken aan keychron v1 max, maar misschien hebben anderen nog enkele tips? Mijn budget is rond 100 euro.

Mijn idee was om dit als eerste instap maar eens te proberen en dan eventueel op termijn andere caps voor uitstraling.

https://www.keychron.com/products/keychron-v1-max-qmk-via-wireless-custom-mechanical-keyboard?variant=40637899669593

Andere die ik er eigenlijk nog niet uit vind zien:

Ajazz AK820 Pro 75% (grey): https://amzn.eu/d/01rgwzHi

[ Voor 20% gewijzigd door Hettic op 09-06-2026 22:55 ]

PSN-ID: Hettic1

Het is een hotswap, dus andere switches kan altijd nog. Als je nog nooit een mechanisch bord hebt gehad zou ik stellen dat de brown en banana switches de veilige opties zijn. Die zullen qua gevoel iets meer lijken op wat je gewend bent.

• Daklem
  • Registratie: September 2002

Daklem

Nerd

De Ajazz gebruik ik voor werk. Ik heb de switches vervangen voor silent switches om collega's niet te irriteren. Fijn toetsenbord. De knop gebruik ik vrij vaak, handig.

De layout is niet mijn favoriet. Ik gebruik voor thuis de Wobkey crush 80 Pro. TKL vind ik de Fijnste layout, heerlijk geluid (niet geschikt voor kantoor imo). Maar alles is persoonlijk.

• Hettic

Hettic

Ik twijfel over Keychron v1 max en Ajazz AK820 Pro. Ik zou het ook op kantoor willen gebruiken dus niet teveel geluid bij typen zou ik wel willen. Is dan Keychron v1 max met Jupiter red mogelijk toch de betere optie van de 2? Ik vind echter de ajazz er mooier uit zien qua kleurstelling.

• Daklem
  • Registratie: September 2002

Daklem

Nerd

Voor 19 euro heb ik 110x Outemu Silent Peach V2 switches gekocht die ik in mijn Ajazz heb geplaatst. Het kost dus niet de wereld (Maar kán wel).. Ik ben ook fan van de kleurstelling van de AK820 Pro.

• Hettic

Hettic

Ah dan ga ik denk ik toch voor Ajazz AK820 Pro en mocht mijn collega’s het te luid vinden dan ga ik ook over op Silent switches.

hoe heb je het board verbonden en hoe lang gaat het ongeveer mee voordat je het moet opladen?

• Arcadius
Hettic schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 22:26:
Ah dan ga ik denk ik toch voor Ajazz AK820 Pro en mocht mijn collega’s het te luid vinden dan ga ik ook over op Silent switches.

hoe heb je het board verbonden en hoe lang gaat het ongeveer mee voordat je het moet opladen?
Kijk ook eens naar de Monsgeek borden. Zijn goed betaalbaar, maar wel zwaar aluminium. Ik vind dat prettig, maar dat is persoonlijk.

• Keyb
@Harmvdw @eXtink

Onderdelen van jlcpcb zijn al binnen. Ik krijg komende week hopelijk de laatste componenten binnen. En dan zal ik ergens wel iets vergeten zijn. Dat komt vanzelf wel als ik aan de slag ga.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pz2VgvPSleV4Sh63ZjWEV-Y7kj0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F9kXHuGqpGA1JrvAeJUW1NMH.jpg?f=fotoalbum_large

• Harmvdw
Dat ziet er goed uit :)

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Kon het niet laten de Neo65 Core Plus te kopen via Vinted voor 75 euro. Ik heb al een Neo65CU en het lag niet in de planning deze er nog bij te nemen. Toch ontzettend blij met dit toetsenbord en ik vind het ook veel fijner tov de CU versie. Toetsenbord is voorzien van KEEBSCAPE.CO X HMX SNOW switches en GMK CYL Metropolis R2 keycaps

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oOJiYAS8NkYNbzP2VwmVfFmIKPI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5LSJJ4dhr5yijfFL8y00DIad.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JFdA4Geu_34GQc-s9xgyIDqam8Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NnrOyelJFtDWzukFKope9sPo.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GeuH3MVo78So3Rj1xrSORWy_2vI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YCm25JX7zzlZrQXRLz2McGey.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bv4c81iDYwPSZ4IE37nwzuiP5xs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R8BP4Rgs6ap7yXkI1uZKA18d.jpg?f=fotoalbum_large

Pura Vida

• Pimmetjuuh
  • Registratie: September 2017
  • Nu online
Hebben mensen hier een idee hoe ik er voor kan zorgen dat mn spatiebalk verder naar beneden kan?

Heb dit al met meerdere keycap sets gehad, ook andere profilesAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J1W88cU2E9wYBvao_Tg_j43mdrs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oPClxzKzpMvssA9Z0oygferY.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door Pimmetjuuh op 17-06-2026 16:56 ]

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Pimmetjuuh schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 16:55:
Hebben mensen hier een idee hoe ik er voor kan zorgen dat mn spatiebalk verder naar beneden kan?

Heb dit al met meerdere keycap sets gehad, ook andere profiles[Afbeelding]
Het is op zich wel normaal dat de spatiebalk wat hoger zit. Dus op zich niet heel erg gek. Op de foto lijkt het verschil wel heel groot maar misschien komt het door de hoek van de foto.

Pura Vida

• Pimmetjuuh
  • Nu online
Maverick2001 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 17:46:
[...]

Het is op zich wel normaal dat de spatiebalk wat hoger zit. Dus op zich niet heel erg gek. Op de foto lijkt het verschil wel heel groot maar misschien komt het door de hoek van de foto.
Deze foto is ongeveer vanuit mijn normale positieAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qdQ6xRl7rcS8YYBY75rZJZ4tYy0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w0quPgj3w477iSgkeMts7V0o.jpg?f=fotoalbum_large

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Pimmetjuuh schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 17:51:
[...]

Deze foto is ongeveer vanuit mijn normale positie[Afbeelding]
Mmm dat lijkt nog steeds nog steeds te hoog. Zitten de stabilizers er wel goed in? Als je de spatie indrukt gaat het dan wel goed qua registratie? Dit is niet zoals het hoort.

Pura Vida

• Pimmetjuuh
  • Nu online
Spatie werkt gewoon, stabs zijn plate mounted ik zal straks even een foto maken zonder spatiebalk

• Pimmetjuuh
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9IGBDQFSpBVqAns3ML8fUaObLqQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TBmw6IxNYwtzORhDboysvpwJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jZVe8JGNtywHM-0HokST_yO7bT8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TYFkNrP7ItZPdAepcUv761J3.jpg?f=fotoalbum_large

• Pimmetjuuh
  • Nu online
Note: t zijn keycaps van aliexpress, dus misschien dat dat ook wat zegt over de kwaliteit

Dit is met een andere spatiebalkAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hKfX2glT6LMwmkv_aIXtzdn_dRk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TCdFlzvVAzQkMMjwv1DLqNz4.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 69% gewijzigd door Pimmetjuuh op 17-06-2026 19:17 ]

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Dat ziet er al een stuk beter uit! Dan heb je misschien pech met de Ali exemplaren.

Pura Vida

• Pimmetjuuh
  • Nu online
Helaas! Ik vind ze in t echt ook niet zo mooi als op de foto (surprise) dus ik ga sowieso proberen ze te retourneren.

Dan nog irriteer ik me aan die spleet onder de spatiebalk, enig idee hoe ik dat kan verminderen? Zonder te bruteforcen en die stokjes aan de binnenkant van de keycap waar je de switch in doet een stukje af te schuren 🤡

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Pimmetjuuh schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:01:
Helaas! Ik vind ze in t echt ook niet zo mooi als op de foto (surprise) dus ik ga sowieso proberen ze te retourneren.

Dan nog irriteer ik me aan die spleet onder de spatiebalk, enig idee hoe ik dat kan verminderen? Zonder te bruteforcen en die stokjes aan de binnenkant van de keycap waar je de switch in doet een stukje af te schuren 🤡
Ik ben al een tijdje gestopt met keycaps kopen via Ali. Investeer liever in mooie sets (niks ten nadele van mensen die keycaps kopen via bijv. Ali Expres.

Ik zou ze zeker retourneren.

Het bijschuren van de keycaps.. dat lijkt me tricky. Je loopt wel het risico dat de keycap niet goed meer blijft zitten. Zou het zelf niet zo snel doen.

Pura Vida

Als de hele voorste rand te hoog is naar jouw mening, dan is het simpelweg tijd voor een ander toetsenbord waarbij de rand wat hoger is. Als het alleen de spatie is, vermoed ik dat de stabs het probleem zijn. Je zou de stabs eens eruit kunnen halen en kijken of het probleem er dan nog steeds is. Niet echt bruikbaar, maar dan weet je in ieder geval waar het aan ligt. De switches zijn hetzelfde, dus als het zonder stab wel goed is, is het de stab, anders is het de keycap.

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:21
Pimmetjuuh schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 19:15:
Note: t zijn keycaps van aliexpress, dus misschien dat dat ook wat zegt over de kwaliteit

Dit is met een andere spatiebalk[Afbeelding]
Ik denk dat je het niet hard genoeg hebt aangedrukt, soms moet je aan beide kanten effe goed kracht zetten.

• Pimmetjuuh
  • Nu online
RoaDHouse schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:39:
[...]

Ik denk dat je het niet hard genoeg hebt aangedrukt, soms moet je aan beide kanten effe goed kracht zetten.
Aandrukken was inderdaad mn eerste gedachte, bij sommige switches voelde ik de keycap toen inderdaad nog n klein stukje door schieten, bij de spatiebalk helaas niet.

@MatthijsBoog zonder stabs zit ie ongeveer op de zelfde hoogte, dus lijkt t niet te helpen. Heb het ook zonder switch geprobeerd, maar dan valt ie gewoon naar beneden, had ik kunnen verwachten :D

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Pimmetjuuh schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 07:10:
[...]

Aandrukken was inderdaad mn eerste gedachte, bij sommige switches voelde ik de keycap toen inderdaad nog n klein stukje door schieten, bij de spatiebalk helaas niet.

@MatthijsBoog zonder stabs zit ie ongeveer op de zelfde hoogte, dus lijkt t niet te helpen. Heb het ook zonder switch geprobeerd, maar dan valt ie gewoon naar beneden, had ik kunnen verwachten :D
Dan zijn het toch de stabs.. misschien een ander setje bestellen (ook zoals al genoemd in een reactie in combinatie met een lage rand).

Pura Vida

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-06 16:12
Ik ben op zoek naar een nieuw toetsenbord met numpad. Ik heb net de Monsgeek M2 V5 ontvangen die aan alle eisen leek te voldoen, maar ik vind hem toch wel erg lomp overkomen. Dit komt (is mijn aanname) door de batterij die er in zit en dus de mogelijkheid om 'm wireless te gebruiken. Dat hoeft van mij echter niet en bedraad is helemaal prima.

Zijn er vergelijkbare toetsenborden die ook beschikken over een aluminium case, VIA, Gasket-mounted
en die ook hot-swappable zijn?

• Cebby
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Ik zou eerder verwachten dat de alu case het gros van het gewicht is, heb je de batterij al eens eruit gehaald?

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

luuj schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 10:56:
Ik ben op zoek naar een nieuw toetsenbord met numpad. Ik heb net de Monsgeek M2 V5 ontvangen die aan alle eisen leek te voldoen, maar ik vind hem toch wel erg lomp overkomen. Dit komt (is mijn aanname) door de batterij die er in zit en dus de mogelijkheid om 'm wireless te gebruiken. Dat hoeft van mij echter niet en bedraad is helemaal prima.

Zijn er vergelijkbare toetsenborden die ook beschikken over een aluminium case, VIA, Gasket-mounted
en die ook hot-swappable zijn?
Ik denk dat de batterij niet een probleem hoeft te zijn, ik heb er een aantal met een batterij (terwijl ik altijd bedraad gebruik), maar dat heeft niet echt impact op de vorm. Misschien is de Monsgeek gewoon echt een lomp toetsenbord.

Ik zou zelf gaan voor een Neo98. Neo heeft uitstekende toetsenborden (ik heb er 3).
https://monacokeys.de/products/neo98-98-mechanical-aluminium-custom-keyboard-kit

Deze voldoet denk ik aan al jouw wensen. Er zit wel een batterij in maar die hoef je uiteraard niet te gebruiken :)

Pura Vida

• Cebby
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
We hebben t natuurlijk inderdaad ook wel over bijna full size aluminium toetsenborden, misschien is dat inherent lomp? Die van mij zijn niet zo groot :p

+1 voor de Neo als alternatief in ieder geval. Goede optie!

• Arcadius
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tz8SJ323s4k6TlmD-0nNB8e7DQ8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yzmIAQv0aQritbSvOMRPM5ri.jpg?f=fotoalbum_large Vandaag mijn Neo98 in elkaar gezet. Daaronder mijn Monsgeek M2 V5.

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Arcadius schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 19:42:
[Afbeelding] Vandaag mijn Neo98 in elkaar gezet. Daaronder mijn Monsgeek M2 V5.
Ziet er goed uit de neo! Dat numerieke deel ziet er (net als de F toetsen) veel beter uit.

Blij mee?

Pura Vida

• Pimmetjuuh
  • Nu online
Ik heb ook een monsgeek, zou je voor mij een foto kunnen maken van het "vooraanzicht" zoals bij mijn foto's een paar posts terug? Ik zat ook naar de m2 v5 te kijken namelijk en ik ben benieuwd of die voorste rij daar ook een gleuf heeft.

Nu schiet me wel te binnen dat ik nog kan checken met de keycaps die ik er bij gekregen heb of het aan het toetsenbord ligt of toch inderdaad mn keycaps

• Arcadius
Ik zal morgen even betere foto’s maken (deze buiten foto’s zijn wat matig).

De Neo98 is wat strakker, minder rgb lichtjes en heb het ook zelf in elkaar gezet. Direct een probleem: ik ben een schroefje verloren in het bord. En die rammelt als je verplaatst. Ook moet ik de stabs nog smeren. Het moet sowieso weer open.

iemand tips waarmee ik het kan smeren? Iets dat misschien bij doe-het-zelf zaak of HEMA te koop is?

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Dat ga je niet vinden bij de HEMA.

https://amzn.eu/d/09CWwOg0

Zou wel even op YouTube een tutorial bekijken zodat het in 1 keer goed gaat. Anders moet je weer alles uit elkaar halen.

Pura Vida

Mocht je echt iets bij een fysieke winkel willen halen, siliconenvet werkt ook wel voor de stab wire.

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-06 16:12
Thanks! Dat ziet er ook wel uit als een mooi board met wat minder dikke randen. Heb je toevallig ook een foto van het zijaanzicht van beide?

• Arcadius
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-5sVW3mKR8fAcyjndW9BEd6JZOI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/kqhyrZDkPmzS67UldGZg1km9.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UhQjePe9Y1htwJyCpIkcchdz4W0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/bSLX60hcwwgBSOEO0NKdKB3x.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yO0kCv_ygEntEH8adUlIvCJ4WFs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HtgO2BYraj7vcpFvFsUPoSrS.jpg?f=fotoalbum_largeBetere fotos en van de zijkant en voorkant. Ben er zeker blij mee - het is in korte tijd mijn daily driver geworden.

• vincent0s
  • Laatst online: 25-06 10:50
In verband met het herinrichten van mijn werkplek ben ik in de wereld van mechanische toetsenborden gedoken. Van oorsprong kom ik van een standaard Logitech‑toetsenbord. Via RTINGS (https://www.rtings.com/keyboard/reviews/best/mechanical) werd ik gestuurd naar NuPhy, dat op dat moment ook nog eens in de aanbieding was op hun eigen website.

Ik heb een bestelling geplaatst en kreeg een track‑and‑trace, maar het pakket bleef erg lang klaarliggen voor de koerier. Toen ben ik maar eens online gaan googelen, en ja, helaas blijkt dit op dit moment een groot probleem te zijn vanwege nieuwe warenhuizen in China. Na veel gedoe om mijn geld terug te krijgen, ben ik opnieuw begonnen.

Ik ben nu van plan om bij een Nederlandse keten of helaas toch bij Amazon te bestellen voor snellere levering en betere (retour) service.

Nu heb ik mijn pijlen gericht op Keychron (100 euro max) met brown switches (rood kan evt ook nog):De bovenstaande prijzen lijken scherp, maar nu lees ik online weer dat er veel kwaliteitsproblemen zijn met Keychron‑toetsenborden. Doe ik er goed aan om 1 van de 2 als mijn eerste mechanische toetsenbord aan te schaffen, of kan ik beter naar een ander merk kijken? Mocht iemand met de K of V serie positieve ervaringen hebben dan hoor ik het graag - ik ben er nog niet helemaal over uit behalve dat de V serie waarschijnlijk leid tot minder typ fouten ivm de standaard toetsenindeling).

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:23

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Mijn keychron v10 doet het al een jaar of 3 prima bij intensief, minimaal 4 lange dagen per week, gebruik. Ik moest mijn review opzoeken om te weten hoe lang ik hem al heb. Ik moet hem wel weer eens schoonmaken.

I have usernames older than you.

Pagina: 1 ... 162 163 Laatste