Ik heb dan niet de luxe om op dit moment zelf te mogen kiezen, maar ik heb gelukkig wel een beetje inspraak gehad voor mijn volgende lease auto. Het ging er vooral om dat de auto groter moest zijn. Ik kom van een Volvo C30 2.0 R-Edition en gisteren heb ik mijn Skoda Octavia Combi 1.4 TSI Greentech Elegance Businessline mogen ophalen
Hij rijdt echt heerlijk, trekt nog redelijk vlot op ook. En die ruimte! Man, wat een verschil met de Volvo. Je kan gewoon alles in de kofferbak flikkeren. Tal van opties en gewoon een genot om mee te rijden. In het begin was de audio gewoon super slecht, totdat ik vandaag met de equalizer aan de slag ging en frappant wist het ding er een volle bas en heldere audio te laten klinken.
Wat kleine minpuntjes:
- Rechter speaker (tweeter) trilt bij een nummer met volle bas. Of die nou niet goed bevestigd zit ofzo, maar het is lichtelijk irritant.
- Aan de rechterkant van het voorraam/neus hoor je bij hoge snelheden de wind heel erg. Geen idee waarom ik dat specifiek op die plek hoor
- Het remmen voelt niet vloeiend, maar hakkelig/hobbelig, Maakt niet uit in welke versnelling ik zit. Iemand enig idee wat dat kan zijn?