Fijn dat je zelf zo overtuigd bent, dat mag, maar laat mensen zelf lekker kiezen of ze wel/geen DAB+ willen hebben. Mijn vriendin hoort het verschil niet, luistert misschien weinig radio en wil er niet voor betalen. Nou, prima toch? Ze betaalt wel voor een panorama dak en standverwarming, opties die jij waarschijnlijk niet hebt. Bovendien zat ze echt aan de grens van haar leasebudget en wilde ze geen eigen bijdrage, dus dan moet je sowieso keuzes maken, ook met de 'kleine' opties.JB schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 18:14:
[...]
Nee dan zou ik ook geen DAB aanvinken inderdaad
Lekker boeiend, iedereen kan zelf de keuze maken. Jij beredeneert het vanuit jezelf (schijt aan het buitenland, fijnste optie die je hebt, etc.) maar besef dat de wensenlijst en het nut van persoon tot persoon verschilt. En zoals door meerdere inmiddels aangeven zijn de ervaringen niet bij iedereen zo positief. Bij mij werkte het redelijk, maar zoals gezegd in centrum Utrecht, stukken snelweg, bij de grens, België etc. gewoon helemaal niet. Dus als er een prijskaartje aanhangt van €500,- zou ik niet weten of ik het zelf aan zou klikken atm.. (voor €100 waarschijnlijk wel).
[ Voor 8% gewijzigd door remzor op 10-10-2017 19:05 ]