[OnePlus 3] Geruchten & Speculatie Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 29 Laatste
Acties:
  • 118.037 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joboy
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-01 02:17

Joboy

Ex-HWI Admin
Ruffzz schreef op maandag 23 mei 2016 @ 20:59:
Op de 1 of andere manier lijkt er 1 in mijn mandje te zitten (rood met een 1) echter als ik er 1 kijk blijkt de mand leeg te zijn :S
Yup, ik heb hetzelfde. Had er zogezegd een te pakken, achteraf kreeg ik de error dat het niet zo was :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:39
Ik krijg zojuist een mailtje met in grote rode letters 'claim your free headset now', klik je erop, out of stock...zo kan ik ook reclame maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 13:52

ulTimaS

Mayhaps

Janpietertje89 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 21:08:
Ik krijg zojuist een mailtje met in grote rode letters 'claim your free headset now', klik je erop, out of stock...zo kan ik ook reclame maken
lag :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

Pfff, duurt even, maar hebbes!

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-09 10:10
Weer beschikbaar

~edit: Nu niet meer... :>

[ Voor 54% gewijzigd door AdmiralSnipe op 23-05-2016 21:17 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
NU BESTELLEN !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 19:01
Verdomme, zat in in de checkout, krijg ik het volgende:

Sadly, some of the accessories you ordered are out of stock, and have been removed from your order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 23:05
vanaf kwart voor 4 tot half 6 geprobeerd, nooit gelukt. Nu is het opeens in 1 keer refreshen gelukt. Alle gegevens had ik al klaar staan :)
Was enkel klikken, klikken, klikken, pay pal password invullen en klikken en klaar.

[ Voor 23% gewijzigd door masterjorie op 23-05-2016 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Yes had er nu ook 1, betaald maar nu staat er alsnog You have orders which have not yet been paid.

Kreeg wel een mail met:

Thank you for your order!

You will receive a tracking number by email once your package ships. Orders are normally processed within 3 business days, excluding shipping time. You can check the status of your order by logging in at https://oneplus.net/nl/customer/account. Answers to commonly-asked questions can be found here: https://oneplus.net/nl/support.

Find your order confirmation below. Thank you again for ordering from OnePlus.

[ Voor 70% gewijzigd door Jackson6 op 23-05-2016 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joboy

Joboy

Ex-HWI Admin
Nope, hier niets ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

Jackson6 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 21:18:
Yes had er nu ook 1, betaald maar nu staat er alsnog You have orders which have not yet been paid.
Verandert vrij snel na betaling. Die van mij staat nu al op pending shipment.

Ga nu van mijn avond genieten. :P

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Jopster schreef op maandag 23 mei 2016 @ 21:20:
[...]

Verandert vrij snel na betaling. Die van mij staat nu al op pending shipment.

Ga nu van mijn avond genieten. :P
Ja hier nu ook, wat een hel was dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masterjorie
Wordt hier overigens wel bijna een slowchat, heeft weinig meer met het topic te maken. Zou beter in een apart topic passen.

offtopic: Zag jouw berichten ook al om 17:00, ben je sinds die tijd bezig geweest Jackson6? Ben heel blij dat ik verder m'n avond prima besteed heb en ook nog net even geluk gehad heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onur.b
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-02-2023
yes hier ook binnen na een paar x te refreshen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
masterjorie schreef op maandag 23 mei 2016 @ 21:24:
Wordt hier overigens wel bijna een slowchat, heeft weinig meer met het topic te maken. Zou beter in een apart topic passen.

offtopic: Zag jouw berichten ook al om 17:00, ben je sinds die tijd bezig geweest Jackson6? Ben heel blij dat ik verder m'n avond prima besteed heb en ook nog net even geluk gehad heb. :)
Nee net nog zitten refreshen met plugin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joboy

Joboy

Ex-HWI Admin
Jackson6 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 21:31:
[...]

Nee net nog zitten refreshen met plugin.
Ben ik nu ook mee bezig (al een half uur). Welke plugin heb jij gebruikt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
Joboy schreef op maandag 23 mei 2016 @ 21:32:
[...]

Ben ik nu ook mee bezig (al een half uur). Welke plugin heb jij gebruikt :9
Ik heb eerst de easy auto refresh plugin van chrome gebruikt, maar uiteindelijk is het met veel geluk en 2x F5'en gelukt. Zorg in ieder geval dat je alvast een account hebt op oneplus.net, je adres informatie invult in je account en paypal inlogt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
masterjorie schreef op maandag 23 mei 2016 @ 21:24:
Eens. Maar om nou een apart topic aan te maken, is overbodig. Aangezien dit een tijdelijke actie is. Dat betekent dat er voor een paar dagen in het eventuele Leveringen topic wordt gediscussieerd, en daarna niet meer. Er komt wel een [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen topic als de OnePlus 3 officieel aangekondigd is :).

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:03
Headset staat als order vast maar ik "mag" niet eens betalen:

Uh oh… there was an error with your payment.

Undefined index: openid

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchdude99
  • Laatst online: 13:58
Een vriend van me baalde, die zat op de US site, dus die was te laat. Maar een halfuurtje later ofzo kon hij er gelukkig nog 1 bestellen. Je moet dus gewoon geluk hebben, t was ook toevallig dat ik keek.

Galaxy Gio > Galaxy S Plus > Nexus 5 > Galaxy S7 Edge > iPhone Xs Max + Apple Watch Series 4 > iPhone 14 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resinman schreef op maandag 23 mei 2016 @ 21:38:
Headset staat als order vast maar ik "mag" niet eens betalen:

Uh oh… there was an error with your payment.

Undefined index: openid

:'(
Heb het zelfde gehad, probeer een ander apparaat, werkte bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2024
Jammer dat jullie allemaal problemen hebben.
Bij mij was het nadat ik de link zag binnen een paar minuten klaar:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator1NL
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-07 07:47
iedereen weet denk ik ook wel dat het pas 6 juni word verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Wou ook 1 bestellen maar toch maar gelaten, na de OPX ervaring kan ik niet echt warm worden van Oneplus of de hype er rond.
In December was het nog allemaal " monthly security updates en fixes '' maar tussen eind January en 6 April geen update gezien dus 3 maanden blootgestaan aan Stagefright + bekende bugs die al van eind November gereport waren op het forum.

Nu sinds 6 April weer geen update gezien, ook van Marshmallow geen spoor, laatste nieuws daarover is van eind December '' Q2 2016 ''.
Build quality heb ik niet voor te klagen voor 260 euro maar de rest, serieus wat werk aan ( en na 6 maanden zie ik daar nog geen vooruitgang in )

Ik had nooit Apple style updates verwacht, maar na hun leugens van monthly security fixes en dan 3 maanden geen enkele update ga ik toch terug naar een bekend merk als mijn OPX de geest geeft ( zelfs Samsung heeft tegenwoordig zijn update schema op orde )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Katmi schreef op maandag 23 mei 2016 @ 22:37:
Nu sinds 6 April weer geen update gezien, ook van Marshmallow geen spoor, laatste nieuws daarover is van eind December '' Q2 2016 ''.
Dan heb je het volgende gemist denk ik: https://forums.oneplus.ne...nity-build-update.447426/ ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom bestel je in godsnaam iets waarvan je nog niet eens de specifieke specificaties weet (telefoon) en ik wil eerst een toestel in mijn handen hebben c.q. testen.
Het geluid, beeldscherm etc.
Blijkbaar een soort hype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joboy

Joboy

Ex-HWI Admin
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2016 @ 22:45:
Waarom bestel je in godsnaam iets waarvan je nog niet eens de specifieke specificaties weet (telefoon) en ik wil eerst een toestel in mijn handen hebben c.q. testen.
Het is niet de telefoon die besteld is. Het is een gratis vr headset ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Bedoel je die VR bril? Want die is gratis (behalve die verzendkosten) en daarmee ga je de aankondiging kijken. Daarna is hij gewoon als VR bril te gebruiken, dus ik zie alleen voordelen.

Enige nadeel is dat ik hem niet heb kunnen bemachtigen.. ;w

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Hij had het over de OPX. Desalniettemin klopt z'n betoog niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Dat is voor een OP2, ik had het over een OPX.

Daarover was eerst gezegd MM early 2016, toen was het Q2 2016 en toen was het vage shizzle over de QUALCOMM cpu en dat ze aan het zien waren of MM wel ging komen.

Maar dat terzijde we hebben geen update gehad tussen eind Januari en 6 April, nadat ze uitdrukkelijk zeiden op OPX release dat er '' monthly security patches and general fixes '' gingen zijn, voor mij al genoeg reden voor een gevalletje '' eenmaal een OP en dan nooit meer ''
De toestellen zitten deftig in elkaar en de prijs is ok, maar softwarematig of customer interaction zit er gewoon geen vooruitgang in, altijd een boel beloftes op release en dan opeens niets meer, alleen maar hype voor het volgende toestel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• X-tiaan
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08-09 00:06
rens-br schreef op maandag 23 mei 2016 @ 17:22:
[...]

Inderdaad interessante ontdekking. Heb de lijst inmiddels aangevuld met alle reacties: rens-br in "[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie" Samengepakt zou het zoiets kunnen zijn:

Robust Full-metal Unibody Design, Snapdragon, Precision Fingerprint, Amoled, Optic Camera, Secure NFC

Kom hier alleen nog niet helemaal uit:

[...]
Naar mijn mening staat RAW voor foto's maken in RAW formaat.
Lightning voor snelladen.
EIS voor elektronic image stabilization: Soort van OIS maar dan softwarematig (en vaak slechter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Katmi schreef op maandag 23 mei 2016 @ 23:00:
Maar dat terzijde we hebben geen update gehad tussen eind Januari en 6 April.
Prima als je de OPX / Oneplus wil afzeiken, sommige argumenten van je klinken goed. Maar je kan niet doen alsof er februari geen update was.

Verder ben ik wel benieuwd naar een bron over de belofte van maandelijks updates, ik kan me dat nieuws niet herinneren.
Daarover was eerst gezegd MM early 2016, toen was het Q2 2016 en toen was het vage shizzle over de QUALCOMM cpu en dat ze aan het zien waren of MM wel ging komen.
Kan je me ook een link / bewijs geven over bovenstaand? Of ik heb onder een steen gezeten, of jij praat vage shizzle zonder onderbouwing.

[ Voor 23% gewijzigd door Chris.nl op 23-05-2016 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Chris.nl schreef op maandag 23 mei 2016 @ 22:58:
Hij had het over de OPX. Desalniettemin klopt z'n betoog niet helemaal.
Katmi schreef op maandag 23 mei 2016 @ 23:00:
Dat is voor een OP2, ik had het over een OPX.

Maar dat terzijde we hebben geen update gehad tussen eind Januari en 6 April, nadat ze uitdrukkelijk zeiden op OPX release dat er '' monthly security patches and general fixes '' gingen zijn, voor mij al genoeg reden voor een gevalletje '' eenmaal een OP en dan nooit meer ''
De toestellen zitten deftig in elkaar en de prijs is ok, maar softwarematig of customer interaction zit er gewoon geen vooruitgang in, altijd een boel beloftes op release en dan opeens niets meer, alleen maar hype voor het volgende toestel.
Oeps. Is verwarrend, om te onthouden dat de OnePlus X en de OnePlus 2 een ander softwareschema hebben. Misschien toch maar wat vroeger slapen :O.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op maandag 23 mei 2016 @ 23:09:
Oeps. Is verwarrend, om te onthouden dat de OnePlus X en de OnePlus 2 een ander softwareschema hebben. Misschien toch maar wat vroeger slapen :O.
Later uit bed is ook een optie. In slaap vallen met de OnePlus Loop VR op je hoofd binnenkort ook! Is er al een app om 3D schaapjes te tellen? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Chris.nl schreef op maandag 23 mei 2016 @ 23:19:
Later uit bed is ook een optie. In slaap vallen met de OnePlus Loop VR op je hoofd binnenkort ook! Is er al een app om 3D schaapjes te tellen? :+
Nee. Natuurfilms in Virtual Reality zijn er al wel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Chris.nl schreef op maandag 23 mei 2016 @ 23:04:
[...]

Prima als je de OPX / Oneplus wil afzeiken, sommige argumenten van je klinken goed. Maar je kan niet doen alsof er februari geen update was.

Verder ben ik wel benieuwd naar een bron over de belofte van maandelijks updates, ik kan me dat nieuws niet herinneren.

[...]

Kan je me ook een link / bewijs geven over bovenstaand? Of ik heb onder een steen gezeten, of jij praat vage shizzle zonder onderbouwing.
February was een 9MB :') hotfix voor de front cam zonder security fixes of bug fixes, die ''update'' is door veel mensen niet meegeteld als update want hopen mensen ( mij incl ) hadden geen last van de front cam bug.
Dat was enkel een 2.2.0-x update , mijn security level stond nog steeds op 1 Januari na die update en er stond letterlijk niets in de patch notes buiten de front cam bug fix.

Bron van maandelijkse security updates is kort na launch gemaakt door @Helen ( 1 van de devs ) in het 2.1.2 topic dat toen actief was, iemand vroeg erachter en ze zei '' we are determined to bring you monthly security updates and bugfixes. ''

Bron van hun Qualcomm pending ding voor MM op de OPX is een reddit AMA met @Carl een paar maanden terug, blijkbaar iets met drivers van Qualcomm voor de OPX zodat ze MM kunnen erop zetten of zo iets vaag.
Dat is ook het laatste wat is gehoord over MM voor de OPX behalve die stabiele CM versie die er ondertussen bestaat.
het 2.1.2 topic bestaat uiteraard niet meer, dus kan geen direct bewijs linken naar de uitspraak van @Helen eind November.

Anyway gaat erom dat ik van eind januari tot 6 april op security fixes heb gezeten die van 1 Januari waren, die 9mb update in Februari was alleen nuttig voor mensen met de front cam bug.

[ Voor 7% gewijzigd door Katmi op 23-05-2016 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Katmi schreef op maandag 23 mei 2016 @ 23:34:
[...]

February was een 9MB :') hotfix voor de front cam zonder security fixes of bug fixes, die ''update'' is door veel mensen niet meegeteld als update want hopen mensen ( mij incl ) hadden geen last van de front cam bug.
Dat was enkel een 2.2.0-x update , mijn security level stond nog steeds op 1 Januari na die update en er stond letterlijk niets in de patch notes buiten de front cam bug fix.

Bron van maandelijkse security updates is kort na launch gemaakt door @Helen ( 1 van de devs ) in het 2.1.2 topic dat toen actief was, iemand vroeg erachter en ze zei '' we are determined to bring you monthly security updates and bugfixes. ''

Bron van hun Qualcomm pending ding voor MM op de OPX is een reddit AMA met @Carl een paar maanden terug, blijkbaar iets met drivers van Qualcomm voor de OPX zodat ze MM kunnen erop zetten of zo iets vaag.
Dat is ook het laatste wat is gehoord over MM voor de OPX behalve die stabiele CM versie die er ondertussen bestaat.
het 2.1.2 topic bestaat uiteraard niet meer, dus kan geen direct bewijs linken naar de uitspraak van @Helen eind November.

Anyway gaat erom dat ik van eind januari tot 6 april op security fixes heb gezeten die van 1 Januari waren, die 9mb update in Februari was alleen nuttig voor mensen met de front cam bug.
Ok, thnx voor je reactie! Dan zal ik dat wel gemist hebben. Hoewel ik dik tevreden ben met de OPX heb je goede argumenten om voor de zekerheid van een andere fabrikant te gaan. Wellicht dat Samsung inderdaad beter is qua maandelijkse updates.

Zelf neem ik die gok bij de OP3 waarschijnlijk wel. Zulke specs voor zo'n prijs maakt het ook vast een populair XDA toestel die jaren door de community ondersteunt zal worden. Vooralsnog heb ik geen behoefte gehad om een custom ROM op de OPX te flashen, OxygenOS draait hier prima.

[ Voor 7% gewijzigd door Chris.nl op 23-05-2016 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

ComputerHoed

Electronica <3

Zeer grote kans dat je een invite code krijgt mee gestuurd als je de VR bril hebt besteld :)

Ik had hem 3 mins na aankondiging besteld.

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
ComputerHoed schreef op maandag 23 mei 2016 @ 23:55:
Zeer grote kans dat je een invite code krijgt mee gestuurd als je de VR bril hebt besteld :)

Ik had hem 3 mins na aankondiging besteld.
De invite code om weg te geven bedoel je? Immers is het zo dat je via de VR-'winkel' als eerste kunt bestellen. Je kunt die 30k VR-brillen (+ iedereen die VR gebruikt) dus zien als invites..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 13:52

ulTimaS

Mayhaps

Pimorez schreef op maandag 23 mei 2016 @ 23:59:
[...]

De invite code om weg te geven bedoel je? Immers is het zo dat je via de VR-'winkel' als eerste kunt bestellen. Je kunt die 30k VR-brillen (+ iedereen die VR gebruikt) dus zien als invites..
De VR-winkel is ook te zien met andere VR-headsets, waarschijnlijk ook gewoon zelfs zonder VR-headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik heb daarstraks zonder enig probleem die VR headset kunnen bestellen. Nu wachten op de OP3. Hopelijk een waardig opvolger van mijn OPO.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij stond er 'read'. Mijne is onderweg naar België. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28
OP3 = beste phone van het jaar voor me. :) (/fanboi booo)

Leuk voor je dat je een offline shopping ervaring liever hebt.
Met wat geluk staan ze voor je over een dikke maand wel weer in Amsterdam in een tentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
Katmi schreef op maandag 23 mei 2016 @ 23:34:
[...]Bron van maandelijkse security updates is kort na launch gemaakt door @Helen ( 1 van de devs ) in het 2.1.2 topic dat toen actief was, iemand vroeg erachter en ze zei '' we are determined to bring you monthly security updates and bugfixes. ''
Als je niet blij met een goedkope smartphone die werkt kan je er altijd zelf wat aan doen.

https://forums.oneplus.net/forums/custom-opx/

[ Voor 9% gewijzigd door anessie op 24-05-2016 03:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
anessie schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 03:00:
[...]

Als je niet blij met een goedkope smartphone die werkt kan je er altijd zelf wat aan doen.

https://forums.oneplus.net/forums/custom-opx/
Hoe veranderd dit iets aan het feit dat ze continue hun klanten bezeiken :') ?
Ik zou niet moeten zien naar custom opties als ze gewoon zouden doen wat ze net na launch hebben beloofd...

Enige wat ik verwacht zijn maandelijkse security updates zoals bv Samsung, hebben ze ook net na launch gezegd dus snap niet wat er zo moeilijk aan is.
Als je geen 3 toestellen kan onderhouden als fabrikant moet je het ook niet beloven en al helemaal niet het volgende toestel alweer naar de hemel hypen met gratis VR brillen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:17

DarkSide

theres no place like ::1

Qua updates deels wel eens. Geen id eigenlijk wat de beloften voor de OPX waren.
Maar ook bij de OPO kan het wel sneller als je het mij vraagt.
Desalniettemin werd de stagefright redelijk.opgelost. En draai ik nu MM.
Het zou mooi zijn als ze een groter team hadden om te werken aan updates.
Maar denk dat OP nog iets te klein is hiervoor.
Maar ondanks dat kijk ik wel uit naar de OP3.
Want Samsung mag nu redelijk goed zijn met updaten. Sony loopt bv ook achter. En heeft ook een tijdje geduurd voor stagefright of MM.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:47
Anonymoussaurus schreef op maandag 23 mei 2016 @ 23:20:
[...]

Nee. Natuurfilms in Virtual Reality zijn er al wel ;).
haha natuurfilms, noem je ze zo :P

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57
WeViE schreef op maandag 23 mei 2016 @ 18:49:
[...]
Ik had ook een keer 'Marshmallow', voor de rest veel uit het bestaande lijstje of vergeten...
Dat is goed nieuws. Dan draait er in ieder geval Marshmallow op het toestel.
X-tiaan schreef op maandag 23 mei 2016 @ 23:04:
[...]
Naar mijn mening staat RAW voor foto's maken in RAW formaat.
Lightning voor snelladen.
EIS voor elektronic image stabilization: Soort van OIS maar dan softwarematig (en vaak slechter).
Dat kan inderdaad ook nog! Maar er staat ook Optic tussen en dat zou wel weer OIS kunnen betekenen. Overigens heb ik het lijstje aangepast aan alle reacties: rens-br in "[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie"

Ik heb tot nu toe de volgende conclusies getrokken:

Smartphone:
  • Robust Comfortable Full-metal Unibody Design
  • Smooth Cooler Snapdragon
  • Precision Fingerprint
  • Vivid(helder) Amoled
  • Optic Raw Camera
  • EIS(elektronic image stabilization)
  • Secure NFC
  • Lightning(Snelladen?)
  • Not-bloated OxygenOS Marshmallow
  • Convenience (Zo snel mogelijk == Geen invites?).
  • Boost(VOOC Charge?)
  • Smile (High-end frontcamera?)
  • Quiet (Stilte mode - schakelaar net zoals op OP2/OPX?)
  • Batterylife (Lange accuduur?
Begrippen waar ik nog niks mee kan:
  • Advanced
  • Smarter
  • Confident
  • Simplicity
  • Selfie

[ Voor 11% gewijzigd door rens-br op 26-05-2016 08:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 08:30:
  • Smile
  • Advanced
  • Quiet
  • Smarter
  • Confident
  • Boost
Smile. Zou dat niet kunnen duiden op een front camera met een hogere resolutie? ;)

Boost zou immers ook op VOOC Charge kunnen duiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 08:34:
[...]
Smile. Zou dat niet kunnen duiden op een front camera met een hogere resolutie? ;)

Zou inderdaad zomaar kunnen. Voeg die eventjes toe!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiTeurmy
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-06 13:15
  • Advanced
  • Quiet
  • Smarter
  • Confident
Ik had "cooler". Dat zou dan misschien met de 820 te maken hebben :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aardappel12
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-09 20:59
Ik had "smooth". Prestaties of meer uiterlijk gerelateerd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wyhi
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-08 18:46
Ik had "Simplicity" al kan je daar weinig mee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rens-br
Aangezien de vorige 20 pagina's bijna alleen maar gaan of de bestelling van de VR gelukt is of niet, heb ik voor dat onderwerp een speciaal topic aangemaakt: [OnePlus Loop VR headset] Levertijden. Discussie over bestelling en levering van de headset kan vanaf nu daar besproken worden. Mocht de Headset inmiddels binnen zijn of wil je discussieren over eventuele functies. Die kan je dat hier kwijt: [OnePlus Loop VR headset] Ervaringen & Discussie.
NiTeurmy schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 08:40:
[...]
Ik had "cooler". Dat zou dan misschien met de 820 te maken hebben :D
aardappel12 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 08:43:
Ik had "smooth". Prestaties of meer uiterlijk gerelateerd?
Ik verwacht prestaties. Dus heb er maar 'Smooth Cooler Snapdragon' van gemaakt.
Wyhi schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 08:50:
Ik had "Simplicity" al kan je daar weinig mee.
Bedankt voor jullie reacties. Heb ze toegevoegd aan mijn post.

[ Voor 61% gewijzigd door rens-br op 24-05-2016 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Was een van de datums die rondging van de aankondiging niet 18 juni? Aangezien de VR headsets op 6 juni worden verstuurd en maximaal een week onderweg zijn, lijkt me dat ook niet eens een gekke datum.

Of was dat 28 juni? Of beide? Echt zo super veel geruchten bij de OnePlus 3, ik raak het overzicht kwijt haha.

[ Voor 22% gewijzigd door Luca op 24-05-2016 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Danny.G schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:59:
Was een van de datums die rondging van de aankondiging niet 18 juni? Aangezien de VR headsets op 6 juni worden verstuurd en maximaal een week onderweg zijn, lijkt me dat ook niet eens een gekke datum.

Of was dat 28 juni? Of beide? Echt zo super veel geruchten bij de OnePlus 3, ik raak het overzicht kwijt haha.
Ik heb zelf gegokt op een aankondiging tussen 15 en 20 juni. 6 juni + minimaal 7 dagen = 13 juni. Tel daar voor de zekerheid (niet thuis tijdens levering e.d.) een aantal dagen bij op en ik kom dan uit op 15 juni. De laatst mogelijke dag is in ieder geval op 30 juni, aangezien dan Q2 ophoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
rens-br schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:08:
[...]

Ik heb zelf gegokt op een aankondiging tussen 15 en 20 juni. 6 juni + minimaal 7 dagen = 13 juni. Tel daar voor de zekerheid (niet thuis tijdens levering e.d.) een aantal dagen bij op en ik kom dan uit op 15 juni. De laatst mogelijke dag is in ieder geval op 30 juni, aangezien dan Q2 ophoudt.
Ah, dan was die 18 juni nog niet eens heel gek. In dat geval begint het teasen eind deze week/volgende week al. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Danny.G schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:15:
[...]
Ah, dan was die 18 juni nog niet eens heel gek. In dat geval begint het teasen eind deze week/volgende week al. :)
Dat denk ik eerlijk gezegd wel ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:54
Danny.G schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:15:
[...]

Is dat niet gisteren al begonnen met het plaatsen van de Loop VR? Genoeg mensen die mis gegrepen hebben en de hype is er :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Suicyder schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:47:
[...]
Is dat niet gisteren al begonnen met het plaatsen van de Loop VR? Genoeg mensen die mis gegrepen hebben en de hype is er :P
De hype is er inderdaad wel. Maar het teasen van specificaties, wat gebeurde bij de OP2 (daar werd elke week een nieuwe specificatie onthuld), is nu nog afwezig. (Behalve dan al die Captcha woorden). Aangezien destijds met de OP2 alle (grote) tech-websites dat oppakte, kan ik me niet voorstellen dat ze dit bij de OP3 niet gaan doen.

[ Voor 17% gewijzigd door rens-br op 24-05-2016 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:34

Pierre

Van nature lui!

Was helaas te laat om er 1 te bestellen, had hem graag gehad :( gewoon voor de fun

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M-slayer
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 10:34

• Advanced
  • Quiet
  • Smarter
  • Confident
  • Simplicity
Zou Quiet niet iets te maken kunnen hebben met het mute\stil schakelaartje wat de OPX ook had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
M-slayer schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:21:
[...]

Zou Quiet niet iets te maken kunnen hebben met het mute\stil schakelaartje wat de OPX ook had?
Daar had ik nog niet over nagedacht, maar dat is inderdaad ook goed mogelijk. Zet het erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Dat is goed nieuws. Dan draait er in ieder geval Marshmallow op het toestel.
Dat was sowieso al bekend eigenlijk. De meeste tech-websites benoemen ook Android 6. Op de gelekte foto's stond bij "besturingssysteem" ook "OxygenOS 3.0".

Ik zal jouw lijstje toevoegen aan onze topic-start, zometeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:36:
[...]
Dat was sowieso al bekend eigenlijk. De meeste tech-websites benoemen ook Android 6. Op de gelekte foto's stond bij "besturingssysteem" ook "OxygenOS 3.0".
Dat klopt inderdaad. Maar het is wel fijn dat dat nu 'zeker' is. Ik was er even bang voor aangezien OxygenOS 3.0 voor de OP2 en OPX lang op zich laten wachten.
Ik zal jouw lijstje toevoegen aan onze topic-start, zometeen.
Staat er al in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Ow, verdraaid. Ik zie het nu ja. Alleen heeft die van mij er meer. Maar dat komt denk ik omdat je degene zonder betekenis achterwegen hebt gelaten. Ik verwijder het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:56:
[...]

Ow, verdraaid. Ik zie het nu ja. Alleen heeft die van mij er meer. Maar dat komt denk ik omdat je degene zonder betekenis achterwegen hebt gelaten. Ik verwijder het weer.
offtopic:
Ja ik vond dat alle captcha's toevoegen aan de OP weinig toevoegt, mensen die ze allemaal willen lezen moeten maar kijken in de post die ik gelinkt heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
rens-br schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:59:
[...]

offtopic:
Ja ik vond dat alle captcha's toevoegen aan de OP weinig toevoegt, mensen die ze allemaal willen lezen moeten maar kijken in de post die ik gelinkt heb.
Nja, in principe zijn toch alle "conclusies" van de captchas van jou een soort gok? Kun je ze net zo goed allemaal in de TS zetten, lekker overzichtelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Edzeau schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 12:49:
[...]

Nja, in principe zijn toch alle "conclusies" van de captchas van jou een soort gok? Kun je ze net zo goed allemaal in de TS zetten, lekker overzichtelijk. :)
Daar heb je inderdaad gelijk in. Zal ze dan toch maar gewoon toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Anonymoussaurus schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 08:34:
[...]

Ja of -geen idee of dit op oude OP telefoons zat- wanneer je lacht dat de telefoon een foto maakt. Nogmaals geen idee of dit iets standaard is, maar dit zat in de software schil van mijn Samsung telefoon.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Leoon. schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:38:
[...]
Ja of -geen idee of dit op oude OP telefoons zat- wanneer je lacht dat de telefoon een foto maakt.
Dat zit in ieder geval niet standaard op de OnePlus One en volgens mij ook niet op de OP2 en OPX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Klopt. Hij maakt niet automatisch een foto. Wat wel zo is, is dat hij gezichtsherkenning heeft uiteraard. Je kan ook een zogeheten "smile photo" maken met de OnePlus 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaaHeeb
  • Laatst online: 14-03 22:48
Ben benieuwd of er nog steeds volledige ondersteuning vanuit Cyanogen komt, momenteel draait mijn OPO op de nieuwste CM nightlies, welk mijn overduidend beter bevallen dan OxygenOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
needenaar25 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 15:14:
Ben benieuwd of er nog steeds volledige ondersteuning vanuit Cyanogen komt, momenteel draait mijn OPO op de nieuwste CM nightlies, welk mijn overduidend beter bevallen dan OxygenOS
Dit is al een aantal keer behandeld in het topic. OnePlus is overgestapt op OxygenOS op alle devices, dus ook voor de OnePlus 3. Het zou natuurlijk wel kunnen dat de community een CyanogenMod build voor de OP3 gaat maken. (De OP2 en X worden ook ondersteunt vanuit de community).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Japeroen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-08 15:31
http://www.phonearena.com...-front-cam-in-tow_id81437
8MP front camera confirmed (voor zover dat nog niet was). Ik weet wel niet waar die foto oorspronkelijk gepost is, ik vind enkel nieuwsberichten die het vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaaHeeb
rens-br schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 15:15:
[...]

Dit is al een aantal keer behandeld in het topic. OnePlus is overgestapt op OxygenOS op alle devices, dus ook voor de OnePlus 3. Het zou natuurlijk wel kunnen dat de community een CyanogenMod build voor de OP3 gaat maken. (De OP2 en X worden ook ondersteunt vanuit de community).
Uiteraard, hier doelde ik ook op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
needenaar25 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 15:46:
[...]
Uiteraard, hier doelde ik ook op ;)
Ah ok. Duidelijk! Ik was te snel met mijn conclusie / oordeel! Ben het in ieder geval wel met je eens. Ik hoop ook dat ze de OnePlus 3 gaan ondersteunen. COS/CM vind ik toch wel de beste rom die er bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bawske
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-05 17:01
zou inderdaad leuk zijn als CM weer ondersteund wordt.

ik had eigenlijk gehoopt om CM om mijn moto g 4g te zetten, maar heb nog geen release gezien.
Alleen maar nightlies en dat wil ik nu ook weer niet op mijn main device gaan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaaHeeb
rens-br schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 15:49:
[...]

Ah ok. Duidelijk! Ik was te snel met mijn conclusie / oordeel! Ben het in ieder geval wel met je eens. Ik hoop ook dat ze de OnePlus 3 gaan ondersteunen. COS/CM vind ik toch wel de beste rom die er bestaat.
Ben CM gebruiker vanaf mijn eerste Android-toestel, en wil eigenlijk niks anders meer. Ben toen overgestapt van COS naar OxygenOS, en met veel spijt na 5 dagen zonder na te denken naar CM nightlies gegaan.
Gelukkig op tijd geweest met het bestellen van de Loop, OP3 wordt besteld op de launch.

[ Voor 7% gewijzigd door MaaHeeb op 24-05-2016 16:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:53
OnePlus 3 basics: 5.5-inch 1080p, Snapdragon 820, 64GB storage, 16MP rear camera, NFC. SS from an N preview build.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CjOYwczUoAA2DWU.jpg

Bron:
https://twitter.com/evleaks/status/735099336284114945

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Razer schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 16:31:
OnePlus 3 basics: 5.5-inch 1080p, Snapdragon 820, 64GB storage, 16MP rear camera, NFC. SS from an N preview build.

[afbeelding]

Bron:
https://twitter.com/evleaks/status/735099336284114945
Zeer interessant :D. Bedankt. Lijkt me wel raar overigens. Ze hebben OxygenOS 3.0 (Android 6) nog niet eens af, en dan gaan ze al beginnen aan Android N. Maar goed, ik denk dat we OxygenOS 3.1 pas over minimaal 5-6 maanden mogen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• born4trance
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-08 22:44
Ik hoop dat de O3 een waardige opvolger wordt van de O1 (ben ook erg benieuwd wat hij gaat kosten).

[ Voor 68% gewijzigd door born4trance op 24-05-2016 16:57 ]

.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
born4trance schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 16:52:
Ik hoop dat de O3 een waardige opvolger wordt van de O1 (ben ook erg benieuwd wat hij gaat kosten)
Ze gaan uit van 270 en 330 euro :). Zie ook de topic-start voor links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• born4trance
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 16:53:
[...]

Ze gaan uit van 270 en 330 euro :). Zie ook de topic-start voor links.
Dat klinkt goed! Het Full HD paneel vind ik persoonlijk geen dealbreaker, het komt de autonomie alleen maar ten goede denk ik ;)

EDIT: Weet iemand of de O3 ook nightly updates krijgt zoals bij CyanogenMod het geval is?

[ Voor 12% gewijzigd door born4trance op 24-05-2016 16:57 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Er kwam toch een 5"en 5.5" model uit?

Sowieso is die screenshot redelijk waardeloos omdat het niks zegt over de specs. De N build is natuurlijk ook een lokkertje. Het is echt strict uitgesloten dat de OP3 Android N draait at launch en ook hoogst onwaarschijnlijk dat die eerder een update krijgt naar N dan bijvoorbeeld de Nexus serie.

[ Voor 80% gewijzigd door Tigerblood op 24-05-2016 17:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dest1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-04-2022
Tigerblood schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 17:15:
Er kwam toch een 5"en 5.5" model uit?
dat zijn slechts geruchten. het is nog niet bekend of er meerdere modellen komen of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derekboy2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21-03 00:01
dest1 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 17:16:
[...]

dat zijn slechts geruchten. het is nog niet bekend of er meerdere modellen komen of niet
Bijna alle specs zijn geruchten. Er is nog niks bevestigd

Wie hardloopt ziet het niet en wie zacht loopt denkt er niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
Bwah zoveel benchmarks van de A3000 dat we wel kunnen stellen dat het een SD820 wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:17

DarkSide

theres no place like ::1

anessie schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 17:46:
Bwah zoveel benchmarks van de A3000 dat we wel kunnen stellen dat het een SD820 wordt.
Zou ook niet weten wat het anders moet worden.
Een 810 is oud. Een 825 is er nog niet.
Er zal geen A9 of exquinox inkomen.
En mediatek levert naar mijn idee nog geen highend soc.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jugger naut
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 15:20
Ik hoop echt dat er alsnog een 5-inch model uitkomt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
jugger naut schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 18:57:
De hele site light eruit, krijg dezelfde errors bij het bekijken van de storen
De volgende keer mag dat in dit topic :) : [OnePlus Loop VR headset] Levertijden

[ Voor 12% gewijzigd door Anonymoussaurus op 24-05-2016 19:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Inmiddels lijkt vastgesteld dat de hierboven geplaatste screenshot fake is. In de comments op XDA:
This screenshot is fake on many levels, I needn't to even comprehend it, weird that the XDA Portal team didn't pick up on it - from incorrect menu layout, to inclusion of nonexistent features in the screenshot, incorrect kernel version (should be 3.18 from CAF), 2 spaces in kernel string, Oxygen version which would be 4.0.0 following the OnePlus' release schemes, incorrect compile date - OnePlus does builds weekly, so the date is off by one day etc.

There's even more things I can nit pick here, but the screenshot is just fake. It looks like a OnePlus 2 running OxygenOS 2 on Lollipop with a custom compiled kernel from source and a small prop edit.
Why is the kernel still 3.10 even though SD820s uses 3.18 kernels weird.... Either that or this screenshot seems fake
De guerilla marketing van OnePlus begint wel een beetje van de rails te raken zo... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-tiaan
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08-09 00:06
Overigens, een redelijk betrouwbare bron maakt specs bekend met een screenshot als bewijs:

OnePlus 3 basics: 5.5-inch 1080p, Snapdragon 820, 64GB storage, 16MP rear camera, NFC.

Bron:
http://m.pocketnow.com/2016/05/24/oneplus-3-specs-leak

Overigens is de front camera hoogstwaarschijnlijk een 8MP variant:

http://m.pocketnow.com/20...acing-camera-confirmation

[ Voor 46% gewijzigd door X-tiaan op 24-05-2016 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

X-tiaan schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 22:57:
Overigens, een redelijk betrouwbare bron maakt specs bekend met een screenshot als bewijs:

OnePlus 3 basics: 5.5-inch 1080p, Snapdragon 820, 64GB storage, 16MP rear camera, NFC.

Bron:
http://m.pocketnow.com/2016/05/24/oneplus-3-specs-leak

Overigens is de front camera hoogstwaarschijnlijk een 8MP variant:

http://m.pocketnow.com/20...acing-camera-confirmation
En dat verhaal wordt in de post boven je ontkracht... Nog even afwachten dus.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Sandyman538 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 23:21:
En dat verhaal wordt in de post boven je ontkracht... Nog even afwachten dus.
Je bent in de war denk ik :P. De front camera is de 'selfie' camera. De rear camera is de camera op de achterkant van het toestel.

Dit is trouwens de originele bron waar het vandaan komt: http://www.gizchina.com/2...u-posts-selfie-oneplus-3/

[ Voor 16% gewijzigd door Anonymoussaurus op 25-05-2016 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
Reddit/twitter/oneplus.net gerucht launch day 14 juni, 7 dagen na VR verzenddatum.

http://i.imgur.com/dRueN47.png

[ Voor 28% gewijzigd door anessie op 25-05-2016 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• born4trance

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-09 20:14
Hopelijk microsd en dual sim....dan zou het makkelijk zijn voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
anessie schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 00:04:
Reddit/twitter/oneplus.net gerucht launch day 14 juni, 7 dagen na VR verzenddatum.

http://i.imgur.com/dRueN47.png
Dat lijkt me erg aan de vroege kant. Standard shipping duurt ongeveer 7 dagen, ik verwacht dat het langer duurt vanwege de grote hoeveelheid orders en dan heb je ook nog altijd van die zaken als 'niet thuis' etc.
Pagina: 1 ... 11 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de OnePlus 3, en dus niet over andere producten van OnePlus.
Berichten over de Loop VR mogen hier: [OnePlus Loop VR headset] Levertijden.
Berichten over Levertijden & Prijzen mogen hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.

Wat we niet willen; smaltalk/quickchat over het bestel proces! We gaan tevens geen inkoopacties opzetten.