Bij mij stond er "boost"rens-br schreef op maandag 23 mei 2016 @ 17:09:
[...]
Verwacht het eerlijk gezegd niet.
Lees overigens deze reactie eens: MarcelR29 in 'nieuws: OnePlus verkoopt vr-brillen voor aankondiging OnePlus 3'
[...]
Zijn er mensen die nog kunnen herinneren welke captcha ze moesten invoeren. Tot nu toe hebben we:Lijstje wordt aangevuld aan de hand van de reacties.
- Full-metal
- Snapdragon
- Vingerprint
- Amoled
- Raw? (Ruw?)
- Unibody
- Robust
- Lightning
- Smile
- Camera
- Design
- Advanced
- Comfortable
- Quiet
- Optic - Kan wijzen op OIS?
- Smarter
- Confident
- Precision
- NFC
- Secure
- 'Eis'
Ik had, als ik het me goed herinner "not-bloated" als captcha.
Maar ik moest eerst geld op PayPal zetten en daarna kon ik hem niet meer bestellen, had hem al in winkelmandje maar is blijkbaar ondertussen al uitverkocht.. zonde dit.
Maar ik moest eerst geld op PayPal zetten en daarna kon ik hem niet meer bestellen, had hem al in winkelmandje maar is blijkbaar ondertussen al uitverkocht.. zonde dit.
Prut in m'n ogen :-P verkeerd gelezen inderdaadDanny.G schreef op maandag 23 mei 2016 @ 17:48:
[...]
Dat staat er niet. Hij is het enkel nu wel gewend.
Klopt, deze heb ik inderdaad ook gehad!ApexAlpha schreef op maandag 23 mei 2016 @ 17:54:
Kun je wel van uit gaan ja.Laurence007 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 17:51:
Werkt de Loop VR met Cardboard apps?
Oh nice, dan kan ik gewoon mijn cardboard gebruiken om hem te bestellen.
Even een halfuurtje gitaarles en als je terugkomt de hele wereld vergaan en de VR brillen out of stock. I feel sad
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Verwacht je niet dat je een unieke toegangscode nodig hebt?Janpietertje89 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 18:00:
Oh nice, dan kan ik gewoon mijn cardboard gebruiken om hem te bestellen.
Hoi!
Had quad-amoled als captcha dacht ik? Weet niet meer zeker wel iets in die richting.
Hebben mensen die deze vr bril hebben gekocht wel voorrang op de mensen die het met een ander merk vr bril doen?
Hebben mensen die deze vr bril hebben gekocht wel voorrang op de mensen die het met een ander merk vr bril doen?
[ Voor 40% gewijzigd door svensonic1 op 23-05-2016 18:05 ]
Ik neem aan dat de launch in VR voor iedereen toegankelijk is en dus ook het bestellen.EWK schreef op maandag 23 mei 2016 @ 18:05:
[...]
Verwacht je niet dat je een unieke toegangscode nodig hebt?
De VR stream wordt in een app van One+ getoond, maar er zal vanzelf wel iemand met de URL komen idd. De normale stream zal sowieso wel toegankelijk zijn.jugger naut schreef op maandag 23 mei 2016 @ 18:07:
[...]
Ik neem aan dat de launch in VR voor iedereen toegankelijk is en dus ook het bestellen.
[ Voor 7% gewijzigd door mdrop op 23-05-2016 18:08 ]
ik heb nog een paar unpaid orders in mn overzicht staan dus ik denk dat er nog wel een batch aankomt
Hoe zie je dit overzicht? Ik was namelijk bijna klaar (laatste stap, paypal) en toen leek het mis te gaan namelijk, maar heb nog wel 1 item in mijn cart staan.habermas schreef op maandag 23 mei 2016 @ 18:14:
ik heb nog een paar unpaid orders in mn overzicht staan dus ik denk dat er nog wel een batch aankomt
is everything cool?
oneplus.net/nl/sales/order/historyFREAKJAM schreef op maandag 23 mei 2016 @ 18:17:
[...]
Hoe zie je dit overzicht? Ik was namelijk bijna klaar (laatste stap, paypal) en toen leek het mis te gaan namelijk, maar heb nog wel 1 item in mijn cart staan.
"Sorry, OnePlus Store is now very crowded. To provide you with a smoother shopping experience, your history orders before today will be temporarily hidden, please check back again after several hours."
Mijn Paypal history zie ik helaas ook niets. Annoying
is everything cool?
Dit werd net getweet door @oneplus maar is nu weer verwijderd. Gaat hem niet meer worden vrees ik.
All Loop VR Headsets in the EU and US have been claimed! But, the Loop will support most headsets. Stay tuned for more info! #OnePlus3
All Loop VR Headsets in the EU and US have been claimed! But, the Loop will support most headsets. Stay tuned for more info! #OnePlus3
Blij om dat te horen. Ik heb nog twee Google Cardboards.
Ik heb meerdere keren het betalingsproces doorlopen (Afgekapt omdat paypal niet wou, waarschijnlijk omdat het te druk was).
Helaas staat de volgende foutmelding er bij mij (in mijn order history):
Sorry, OnePlus Store is now very crowded. To provide you with a smoother shopping experience, your history orders before today will be temporarily hidden, please check back again after several hours.
Hebben jullie deze fout ook?
OnePlus heeft op Facebook een unboxing video geplaatst. Ziet er goed uit al zeg ik het zelf.
Deze fout heb ik vanmiddag ook gehad, maar nu inmiddels is het opgelost en worden alle orders weergegeven inclusief die van de VR.tjibb schreef op maandag 23 mei 2016 @ 18:21:
[...]
Sorry, OnePlus Store is now very crowded. To provide you with a smoother shopping experience, your history orders before today will be temporarily hidden, please check back again after several hours.
Hebben jullie deze fout ook?
[ Voor 55% gewijzigd door rens-br op 23-05-2016 18:27 ]
Dashboard (om je adres etc in te vullen) doet het ook weer, dus ben er bang voor nu dat bestellen nog mogelijk is.
[ Voor 15% gewijzigd door FREAKJAM op 23-05-2016 18:25 ]
is everything cool?
Ik had hem een paar keer in mn cart maar betaling startte maar niet. Nu ook uit mijn mand verdwenen.
[ Voor 19% gewijzigd door Jackson6 op 23-05-2016 18:27 ]
Aii jammer de VR staat er niet bij mij tussen.rens-br schreef op maandag 23 mei 2016 @ 18:24:
OnePlus heeft op Facebook een unboxing video geplaatst. Ziet er goed uit al zeg ik het zelf.
[...]
Deze fout heb ik vanmiddag ook gehad, maar nu inmiddels is het opgelost en worden alle orders weergegeven inclusief die van de VR.
Ik denk dan toch dat mijn aanvragen niet door zijn gekomen
Heb je wel betaald / betaalprocedure voltooid?tjibb schreef op maandag 23 mei 2016 @ 18:29:
[...]
Aii jammer die van mij is leeg.
Ik denk dan toch dat mijn aanvragen niet door zijn gekomen
Ik kwam zelf niet verder tot "place order". Op dat moment (toen ik daar op klikte) verwachtte ik dat paypal.com geopend zou worden, maar helaas gebeurde dat niet. Er staat nog steeds een "1" hier in mijn cart, maar als ik daar nu op klik wordt gezegd dat mijn cart leeg is.
is everything cool?
Ik geef het op. Denk niet dat er nu nog een batch komt, of wel?
Galaxy Gio > Galaxy S Plus > Nexus 5 > Galaxy S7 Edge > iPhone Xs Max + Apple Watch Series 4 > iPhone 14 Pro
Verwacht dat die niet meer komt. Ze blijven die dingen niet weggeven. Misschien dat de bril in de toekomst los verkocht gaat worden in de store.Kol Nedra schreef op maandag 23 mei 2016 @ 18:42:
volgens mij uitverkocht, ik wacht nog wel even op volgende levering
Ik had ook een keer 'Marshmallow', voor de rest veel uit het bestaande lijstje of vergeten...rens-br schreef op maandag 23 mei 2016 @ 17:09:
[...]
Verwacht het eerlijk gezegd niet.
Lees overigens deze reactie eens: MarcelR29 in 'nieuws: OnePlus verkoopt vr-brillen voor aankondiging OnePlus 3'
[...]
Zijn er mensen die nog kunnen herinneren welke captcha ze moesten invoeren. Tot nu toe hebben we:Lijstje wordt aangevuld aan de hand van de reacties.
- Full-metal
- Snapdragon
- Vingerprint
- Amoled
- Raw? (Ruw?)
- Unibody
- Robust
- Lightning
- Smile
- Camera
- Design
- Advanced
- Comfortable
- Quiet
- Smarter
- Confident
- Precision
- NFC
- Secure
- 'Eis'
- Boost
Ik had smartphone btw.
NIet echt een "onthulling"
NIet echt een "onthulling"
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
darn it, zo druk gehad vandaag dat ik helemaal niet heb kunnen kijken. Compleet de VR gein gemist
Misschien zit er wel een code bij die vr bril waarmee je de op3 kan bestellen. Of je kan hem bestellen met account waarmee je die vr headset hebt bestelt ben wel benieuwd hoe ze die mensen voorrang gaan geven.
Is al aangegeven: https://twitter.com/getpeid/status/734773245166002176reinierkramer schreef op maandag 23 mei 2016 @ 19:16:
Misschien zit er wel een code bij die vr bril waarmee je de op3 kan bestellen. Of je kan hem bestellen met account waarmee je die vr headset hebt bestelt ben wel benieuwd hoe ze die mensen voorrang gaan geven.
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Ik heb helemaal geen mailtje gehad over die bril. Kan ook nergens iets van 'email voorkeuren' vinden.
Ik heb ook geen mailtje gehad hoor. En heb al een tijd een OP account en verschillende dingen besteld.Lunaticc schreef op maandag 23 mei 2016 @ 19:20:
Ik heb helemaal geen mailtje gehad over die bril. Kan ook nergens iets van 'email voorkeuren' vinden.
Volgens mij is het ook alleen via SM gedeeld.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik ben nog steeds een het F5'en, maar waarom weet ik eigenlijk niet. Twee kansen gehad, maar de eerste keer zat ik per ongeluk op de Belgische URL, en de 2de keer ging de checkout via paypal mis (pagina werd niet geopend).
is everything cool?
Mijn 3 extra orders uit /be zijn nu uit mijn history, rond 19u vrijgegeven denk ik, blijven F5 duwen voor de belgen kan eventueel nog wat opleveren.
Heb momenteel nog steeds een niet betaalde order staan, leek mij dat je er maar 1 per persoon kon bestellen, maar blijkbaar kan je er dus toch meerdere bestellen.
Ja oké maar hoe controleren zij dan dat je dat bekijkt met een one plus vr bril en niet met een andere. Zodat jij hem alsnog eerder kan kopen als mensen zonder vr brilP1nGu1n schreef op maandag 23 mei 2016 @ 19:17:
[...]
Is al aangegeven: https://twitter.com/getpeid/status/734773245166002176
Ik blijf het gewoon in de gaten houden
aanhouder wint (heel misschien hahah)
Dat controleren ze niet, dat is juist wat de tweet zegt. "it supports all headsets, not just Loop VR."reinierkramer schreef op maandag 23 mei 2016 @ 19:40:
[...]
Ja oké maar hoe controleren zij dan dat je dat bekijkt met een one plus vr bril en niet met een andere. Zodat jij hem alsnog eerder kan kopen als mensen zonder vr bril
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Kanonnen. Ik ben ook eventjes niet op Tweakers
. Ik heb heel wat gemist nu ik even 2 uurtjes niet op Tweakers ben gaan zitten. 8 pagina's met reacties erbij. Dat wordt even reageren
. Alhoewel ik nu zie dat het best meevalt
. De meeste zijn "het kan weer" reacties. Ik ben blij dat degene die er nog een wilde, er tóch nog een hebben kunnen bemachtigen! 
.
Ik word wel nieuwsgierig nu er staat "NFC"
. Tóch een leuke toevoeging natuurlijk..
.
. Ik raad je aan dit ook te doen. Zo voorkom je heel veel stress en irritaties
.
Dus als ik het goed begrijp, kan je degene met "pending payment" eruit knallen? Want daar heb ik er een stuk of 10 in mijn history... sorry jongens! Ik hoop dat ik wat mensen blij kan maken, mits je hem kan cancelen (goed kijken dat ik niet de verkeerde cancel
).
Ik zat te denken aan een fysiek visitekaartje wat er bij zit. Gewoon van papier.
Toen ik de headset bestelde viel mij dit inderdaad ook op. Vond het wel grappig en geniaal. Vond het al zo apart. Ik kan me niet veel meer herinneren van die woorden. Wat ik nog wel weet is "OxygenOS", maar ik denk dat dat voor zich spreekt onderhandrens-br schreef op maandag 23 mei 2016 @ 17:09:
- Full-metal
- Snapdragon
- Vingerprint
- Amoled
- Raw? (Ruw?)
- Unibody
- Robust
- Lightning
- Smile
- Camera
- Design
- Advanced
- Comfortable
- Quiet
- Smarter
- Confident
- Precision
- NFC
- Secure
- 'Eis'
- Boost
Ik word wel nieuwsgierig nu er staat "NFC"
Sterker nog, de OnePlus 2 heeft optische stabilisatierens-br schreef op maandag 23 mei 2016 @ 17:23:
[...]
Waarom niet? Dit wordt vaker toegepast in smartphones, het principe bestaat dus gewoon.
Klopt, maar als je de VR headset hebt gekocht, dan kan je de OnePlus 3 eerder bemachtigen dan de personen die geen OnePlus VR headset hebben gekocht.
Heb je ook bevestingsmailtjes gekregen? 1 van PayPal, en 1 van OnePlus?tomdg schreef op maandag 23 mei 2016 @ 17:51:
Nou het geluk was toch een beetje aan m'n zijde, had de hoop eigenlijk al opgegeven, maar zie ineens dat ik nog een pagina open had staan in Chrome waar ik mijn orders kon zien.
Echter wanneer ik op pay now drukte kreeg ik weer de error. Toen link adres gekopieerd en geopent in Internet Explorer en vervolgens betaald met PayPal, dus als het goed is klopt het nu.
Staat wel bij : We will dispatch your order within 2 business days. Wanneer ik echter voorgaande berichten lees lijkt me niet dat dat gaat gebeuren.
Maar dit maakt mijn dag toch weer wat beter!
Denk je? Dan ben ik bang dat de telefoon juist duurder wordt. De winkeliers/webshops moeten er immers ook winst op maken. En ik denk niet dat OnePlus aan "bulkinkopen" doet. Dat heeft dus alleen maar nadelen voor ons. Als ze het invite-systeem afschaffen, vind ik het gescheten.DarkSide schreef op maandag 23 mei 2016 @ 17:52:
En liefst dat hij ook gewoon in winkels komt. Maar dat is wishfull thinking
Ik was hier ook bang voor, maar toen zag ik dat ik mijn ING account gekoppeld had aan m'n PayPal rekeningApexAlpha schreef op maandag 23 mei 2016 @ 17:54:
Je kon er niet meerdere tegelijk bestellen, maar misschien wel 1 per keer? Geen idee.tomdg schreef op maandag 23 mei 2016 @ 19:31:
Heb momenteel nog steeds een niet betaalde order staan, leek mij dat je er maar 1 per persoon kon bestellen, maar blijkbaar kan je er dus toch meerdere bestellen.
Dus als ik het goed begrijp, kan je degene met "pending payment" eruit knallen? Want daar heb ik er een stuk of 10 in mijn history... sorry jongens! Ik hoop dat ik wat mensen blij kan maken, mits je hem kan cancelen (goed kijken dat ik niet de verkeerde cancel

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Maak mij eens blij aub! 
edit:
JAAAAAAAAAAAAAAAA, of pure toeval of het heeft geholpen!
edit:
JAAAAAAAAAAAAAAAA, of pure toeval of het heeft geholpen!
Order successful
Please hold on, we’re redirecting you to the payment portal.
[ Voor 82% gewijzigd door FREAKJAM op 23-05-2016 19:51 ]
is everything cool?
Heb er net een te pakken gekregen! Pure toeval..
Just do it.
Vond nergens die optie, stond alleen dat niet betaalde er over 3 uurtjes uit volgen.AnonymousWP schreef op maandag 23 mei 2016 @:
Dus als ik het goed begrijp, kan je degene met "pending payment" eruit knallen? Want daar heb ik er een stuk of 10 in mijn history... sorry jongens! Ik hoop dat ik wat mensen blij kan maken, mits je hem kan cancelen (goed kijken dat ik niet de verkeerde cancel).
(Mijn 3 extra's waren rond 16u).
FREAKJAM schreef op maandag 23 mei 2016 @ 19:48:
Maak mij eens blij aub!
edit:
JAAAAAAAAAAAAAAAA
[...]
Rednas_N schreef op maandag 23 mei 2016 @ 19:49:
Heb er net een te pakken gekregen! Pure toeval..
Leuk om te horen! Mooi zo! Nu zit ik net te kijken bij "My Orders". Alleen de OnePlus 2 en VR headset staan er nog injugger naut schreef op maandag 23 mei 2016 @ 19:52:
Ik heb hem net besteld!

Bij "My Addresses" staat wel 6 keer mijn adres gegevens!
Eens even kijken
[ Voor 9% gewijzigd door Anonymoussaurus op 23-05-2016 19:52 ]
Ik heb hem net ook nog kunnen bestellen!
Heb er net nog eentje weten te bestellen.
Het kan dus nog steeds.
[ Voor 21% gewijzigd door Frietsaus op 23-05-2016 19:52 ]
Heb er net nog maar een besteld voor de baas. Het is dus nog zeker mogelijk!
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
OMG jaaaaa. ik krijg dit:
Payment processed successfully!
Heb ik m dan?
Heb ik m dan?
Galaxy Gio > Galaxy S Plus > Nexus 5 > Galaxy S7 Edge > iPhone Xs Max + Apple Watch Series 4 > iPhone 14 Pro
Nu staan er 2 orders in mijn pagina, 1 betaald en 1 ordernummer hoger niet betaald.. Werkt toch nog niet geweldig die site, ik heb geen knopjes gespammed of iets
Op het forum (https://forums.oneplus.ne...opping-experience.447425/) staat dat er maar 30k exemplaren zijn. Ik ben eigenlijk verbaasd dat je nog altijd kan bestellen, maar ik ben blij voor zij die er nu nog eentje vast krijgen
.
Ik ben alvast blij met dit topic, zonder deze te volgen had ik het waarschijnlijk los gemist. De thread gaat sneller dan andere nieuws sites gecombineerd
. Thanks aan iedereen om ons op de hoogte te houden.
Ik ben alvast blij met dit topic, zonder deze te volgen had ik het waarschijnlijk los gemist. De thread gaat sneller dan andere nieuws sites gecombineerd
YepDutchdude99 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 19:55:
OMG jaaaaa. ik krijg dit:
Heb ik m dan?
Dat kan kloppen. Had ik ook. Maakt niet uit. Wordt automatisch door OnePlus verwijdert, degene die je niet hebt betaalt. Dan kan je weer iemand anders blij makenjugger naut schreef op maandag 23 mei 2016 @ 19:56:
Nu staan er 2 orders in mijn pagina, 1 betaald en 1 ordernummer hoger niet betaald.. Werkt toch nog niet geweldig die site, ik heb geen knopjes gespammed of iets
venqwish schreef op maandag 23 mei 2016 @ 19:57:
Op het forum (https://forums.oneplus.ne...opping-experience.447425/) staat dat er maar 30k exemplaren zijn. Ik ben eigenlijk verbaasd dat je nog altijd kan bestellen, maar ik ben blij voor zij die er nu nog eentje vast krijgen.
Ik ben alvast blij met dit topic, zonder deze te volgen had ik het waarschijnlijk los gemist. De thread gaat sneller dan andere nieuws sites gecombineerd. Thanks aan iedereen om ons op de hoogte te houden.

Vanmiddag drie kwartier zitten F5'en zonder succes. Nu toch gelukt.
Dacht dat hij weer bleef hangen dus ook in een andere browser geprobeerd. Nu heb ik er per ongeluk 2 besteld gaan ze er dan 1 annuleren of kan het gewoon?

Dacht dat hij weer bleef hangen dus ook in een andere browser geprobeerd. Nu heb ik er per ongeluk 2 besteld gaan ze er dan 1 annuleren of kan het gewoon?
https://oneplus.net/nl/sales/order/historyRickvdT schreef op maandag 23 mei 2016 @ 20:03:
Vanmiddag drie kwartier zitten F5'en zonder succes. Nu toch gelukt.![]()
Hier kun je zien welke je hebt betaald, de niet betaalde wordt geannuleerd
Had mijn mail nog niet gecheckt, maar heb er 2 besteld en daar bevestigingsmails van OnePlus van gehad, echter niet van PayPal, maar daar is het bedrag wel afgeschreven.Anonymoussaurus schreef op maandag 23 mei 2016 @ 19:47:
Heb je ook bevestingsmailtjes gekregen? 1 van PayPal, en 1 van OnePlus?
Had er dus nog 1 open staan, en deze is net gecanceld (Zoals op de site ook stond, 3 uur nadat ik deze bestelling geplaatst)
Er is 2x 6.90 afgeschreven en er staan 2 orders op "Pending Shipment". Er is dus een restrictie van 1 per order en niet 1 per klant? Zou leuk zijn, kan er zeker iemand blij mee maken.jugger naut schreef op maandag 23 mei 2016 @ 20:04:
[...]
https://oneplus.net/nl/sales/order/history
Hier kun je zien welke je hebt betaald, de niet betaalde wordt geannuleerd
Ik heb er 1 kunnen bestellen en nu is alles uitverkocht. Maar ik had er na bestellen 2 in my orders staan, 1 betaald en 1 niet betaald.
Ik heb de andere maar gecanceld, kan ik er nog iemand mee blij maken.
Ik heb de andere maar gecanceld, kan ik er nog iemand mee blij maken.
Is het zo dat als iemand cancelled uit Nederland, dat dan enkel mensen uit NL die ene annulatie kunnen bestellen?
Of ook uit andere landen?
Ik kon die tweede order niet betalen (404), anders had ik die besteld voor een vriend van mij. Ik vermoed dan ook dat die tweede orders buggy zijn en geen voorraad voorstellen.
Maar wat moet je ermee?
4.320WP | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS-W
toch maar even 20x f5 en toch nog gelukt
Die VR bril is steeds mondjesmaat beschikbaar, waarschijnlijk idd onbetaalde orders die weer vrijgegeven worden. Heb er net nog één kunnen bestellen.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
YES gelukt!! 3 minuten geleden F5 gedrukt en heb er 1 besteld
via inernet explorer Edge
[ Voor 16% gewijzigd door Kol Nedra op 23-05-2016 20:28 ]
nothing stops this train
Ha, heb er een te pakken. Reeds betaald, maar de website zegt nog van niet als ik bij mijn orders kijk. Denk dat het zo wel goed komt.
Oh, en besteld via m'n smartphone.
Oh, en besteld via m'n smartphone.
[ Voor 13% gewijzigd door S_Chief op 23-05-2016 20:32 ]
Ik hoop dat er nog wat van die brillen komen. Dat bestellen schijnt met elke bril te kunnen, dus daarvoor gebruik ik wel mijn Cardboard, maar ik heb wel interesse bij een goedkoop ding dat ook fatsoenlijk op je kop past.
Heb hetzelfde, nu gelukkig wel bevestiging via email gekregen van OnePlus!S_Chief schreef op maandag 23 mei 2016 @ 20:32:
Ha, heb er een te pakken. Reeds betaald, maar de website zegt nog van niet als ik bij mijn orders kijk. Denk dat het zo wel goed komt.
Mijn dubbele order is inmiddels gecanceld, dus daardoor komen er toch extra brillen vrij.
Net ook nog één te pakken gekregen voor een kennis, had hij er op hetzelfde moment ook een gekocht...
Annuleren of verkopen aan een Tweaker tegen die tijd? Twijfel...
Annuleren of verkopen aan een Tweaker tegen die tijd? Twijfel...
[ Voor 27% gewijzigd door P1nGu1n op 23-05-2016 20:36 ]
Ik denk gewoon voor wereldwijd. Het zijn immers allemaal dezelfde VR brillen.Gines schreef op maandag 23 mei 2016 @ 20:21:
Is het zo dat als iemand cancelled uit Nederland, dat dan enkel mensen uit NL die ene annulatie kunnen bestellen?
Heh bah, ik keek 5 min geleden en toen ging het nog, log ik in, zijn ze out of stock
Zojuist 1 besteld , F5'en heeft toch gewerkt
Ik nog niet, maar ik heb wel een screenshot waarop "payment processed successfully" staat, daarnaast ook een mail van PayPal.Trubo schreef op maandag 23 mei 2016 @ 20:33:
[...]
Heb hetzelfde, nu gelukkig wel bevestiging via email gekregen van OnePlus!
Edit: en nu ook bevestigd door OnePlus. Eens kijken of mijn enorme telefoon past.
[ Voor 12% gewijzigd door S_Chief op 23-05-2016 20:37 ]
Ook nog 1 weten te regelen voor mijn vriendin, kunnen we ook beiden straks de OnePlus 3 bestellen.
is everything cool?
En nu ook verwerkt in mijn orders :-)S_Chief schreef op maandag 23 mei 2016 @ 20:36:
[...]
Ik nog niet, maar ik heb wel een screenshot waarop "payment processed successfully" staat, daarnaast ook een mail van PayPal.
Heb er 1 in mijn mandje staan, maar kan alleen maar naar US verschepen??
Hier bestellen: https://oneplus.net/nl/oneplus-loop-vrJopster schreef op maandag 23 mei 2016 @ 20:38:
Heb er 1 in mijn mandje staan, maar kan alleen maar naar US verschepen??
Ja, ben weer opnieuw bezig 
Hope op het beste...
Hope op het beste...
Wel beetje prutserig. Krijg ik een leuke mail waarin staat dat ik een gratis vr headset krijg, is deze out of stock. Gevalletje i-net sneller dan mail
Zowel in Chrome als Edge geprobeerd maar ik kap er nu echt mee, na half uur refreshen heb ik er geen zin meer in.
De aanhouder wint. Ze zijn officieel al uitverkocht, maar heel soms komen er nog een aantal vrij wanneer mensen de betaling binnen 3 uur niet voltooien. Kwestie van geluk hebben dus.Jackson6 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 20:43:
Zowel in Chrome als Edge geprobeerd maar ik kap er nu echt mee, na half uur refreshen heb ik er geen zin meer in.
is everything cool?
ik zou maar niet zeggen hoe ik het deedJackson6 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 20:43:
Lekker wezen douchen, daarna naar beneden toe sloffen naar de pc en totaal 5x refreshed en BINGO
nothing stops this train
Had trouwens nog een captcha die niet in het lijstje voorkomt, namelijk crystalline
Ik ben helemaal geen captcha tegengekomen...
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Gewoon binnen een paar uur nog eens proberen.
Ik keek om 20:30 en ik kon er nog een in m'n mand steken. Echter bij het uitchecken gaf ie de melding dat hetgeen ik wou bestellen niet meer op voorraad was. Wordt gewoon wachten tot er weer een paar mensen niet betaald hebben of zelf geannuleerd hebben...
Ik keek om 20:30 en ik kon er nog een in m'n mand steken. Echter bij het uitchecken gaf ie de melding dat hetgeen ik wou bestellen niet meer op voorraad was. Wordt gewoon wachten tot er weer een paar mensen niet betaald hebben of zelf geannuleerd hebben...
Ik was behoorlijk chagrijnig maar net een kunnen bestellen dus mijn dag is goed

[ Voor 3% gewijzigd door deregtx op 23-05-2016 20:56 ]
Op de 1 of andere manier lijkt er 1 in mijn mandje te zitten (rood met een 1) echter als ik er in kijk blijkt de mand leeg te zijn
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat over de OnePlus 3, en dus niet over andere producten van OnePlus.
Berichten over de Loop VR mogen hier: [OnePlus Loop VR headset] Levertijden.
Berichten over Levertijden & Prijzen mogen hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.
Wat we niet willen; smaltalk/quickchat over het bestel proces! We gaan tevens geen inkoopacties opzetten.
Dit topic gaat over de OnePlus 3, en dus niet over andere producten van OnePlus.
Berichten over de Loop VR mogen hier: [OnePlus Loop VR headset] Levertijden.
Berichten over Levertijden & Prijzen mogen hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.
Wat we niet willen; smaltalk/quickchat over het bestel proces! We gaan tevens geen inkoopacties opzetten.