Dus hij is weer eens de moeite om te kijken?
Iemand ook al opgevallen dat er een gedockte idris is bij dat station
Jazeker,Bornhald schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 08:09:
[...]
Iemand ook al opgevallen dat er een gedockte idris is bij dat station
[ Voor 11% gewijzigd door Case_C op 17-03-2017 08:44 ]
Behalve de Carrack welke dus niet in 3.0 zitCase_C schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 08:44:
[...]
Jazeker,
[afbeelding]
[afbeelding]
https://fat.gfycat.com/RashReflectingBuckeyebutterfly.webm
De Reclaimer ook al zover met interieur en al! Ze gaan op volle toeren op die kapitals!
http://imgur.com/a/ChAu0
[ Voor 54% gewijzigd door Bornhald op 17-03-2017 09:33 ]
De Idris is net zo af als de Javelin dus grote kans dat die al in 3.0 zit.Bornhald schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 09:14:
[...]
Behalve de Carrack welke dus niet in 3.0 zit![]()
![]()
![]()
![]()
Maar voor de rest gaan ze wel heel hard, dat komt omdat ze in geldnood zitten en alle goeden mensen weg zijn /s
maar misschien dat de Idris dan binnenkort mee komt, dan ben ik ook blij, kunnen we zoek de pirate op de idris spelenDan lever ik zowel de pirate als de idris
We're drawing closer to completion on the Drake Buccaneer, and with the few changes that have occurred over the build-out of the ship, I just wanted to clarify exactly what kit you can look forward to the ship having installed on it when it's made flight ready, along with a few of our longer-term plans with the ship.
Overall, we've retained pretty much the exact loadout-spec that was originally detailed during the concept sale, and probably the only shift involved determining which specific Missile Racks would come equipped.
Wingtips - S1 Hardpoint, stock loadout of the KBAR 9-Series Longsword (Ballistic Cannon)
Inner-Wings - S3 Hardpoint, stock loadout with the S3->S2 gimbal puck, with KLWE's CF-117 Badger installed. (Laser Repeater)
Spinal Mount - S4 Hardpoint, stock loadout with a Buccaneer-specific twin-S2 gimbal mount, with 2x GATS Tarantula-870's installed. (Ballistic Cannon)
Missile Pylons - S3 Pylon, stock loadout of the BEHR MSD-322 Missile Racks, each equipped with a pair of Rattler IR Cluster Missiles.
Now, beyond the stock kit of the ship. As apart of the Buccaneer's original concept sale, we ran a voting contest to include an additional S4 weapon that owners will be able to use with their ship, and the winning C-788 Combine ballistic cannon will be fully functional the day the ship is live, along with our other available S4 weapons, the Revenant ballistic gatling and the M6A laser cannon.
To ensure as many options as possible for both the Buccaneer and our other ships, we're also planning to introduce a S4->S3 Gimbal mount to Voyager Direct, for pilots who'd want to see just what a Mantis gatling or the Tarantula-Mk3 would perform on the spinal mount of the Buccaneer. Please note that both of these weapon mounts, while being considered as near-term options, are subject to re-evaluation and changes as we continue to solidify our weapon hardpoint loadout rules, as we strive to deliver a balanced fleet of ships for your enjoyment.
Into the post-release plans for the Buccaneer, we are going to take another pass at integrating the usable Weapon Rack for the pilot, though this would not be apart of the ships initial flight-ready setup. It may need some changes to how many weapons it would hold and its location, but when I had initially mentioned in Spectrum that it was absent on the ship, the community response reinforced that this is something cool that we want to get working on the ship.
So hopefully this gives everyone a clear idea on what kind of ship their Drake Buccaneer will be when it finally gets into your hands to fly.
[ Voor 5% gewijzigd door Case_C op 17-03-2017 10:09 ]
ik vind het wel mooi/grappig te zien hoeveel iteraties er eigenlijk overheen gaan. Als je kijkt naar de <USE> optie die we voeger hadden, de grabby hands, wat we nu hebben en het stukje wat je ziet in de gif die je post, dan zie je goed dat er best veel werk achter zo iets basaals zit.Case_C schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 09:47:
Die nieuwe interactie interface word overigens ook steeds beter. Vraag me af hoe fijn dat gaat werken.
[afbeelding]
Dan kan je 2 dingen doen.Nielsje87 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 14:01:
Wat moet ik doen om dit spel te kunnen spelen?
Het ziet er in theorie wel goed uit, maar het lijkt wel alsof het langzamer beweegt, alsof het een soort controller is binnen een bepaald beeld. M.a.w. hetzelfde als tab gebruiken wanneer je in een kist zit. Het ziet er niet erg gebruiksvriendelijk uit voor snelle actie.Case_C schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 09:47:
Die nieuwe interactie interface word overigens ook steeds beter. Vraag me af hoe fijn dat gaat werken.
[afbeelding]
Als je ingelogd bent kun je alles gewoon vinden om het te downloaden.Nielsje87 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 14:53:
Krijg ik dan automatisch een download link na aankoop?
Oh ja zeker, sinds het nieuwe format er is zijn de AtV's echt wel weer de moeite waard. De informatie van de monthly reports komt nu in de AtV. Dit samen met goede beelden van dingen waar ze mee bezig zijn maakt het echt weer een goede show.Bornhald schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 08:09:
[...]
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Wel logische keuze. DX12 dwingt om te upgraden naar windows 10 terwijl Vulkan windows 7, 10 en Linux ondersteunt. Verder lijkt het kwa performance niet te verschillen. DOOM dropte ookal eerder DX12. Dus dat lijkt een aardige deceptie te worden.The Chosen One schreef op zondag 19 maart 2017 @ 15:55:
Weet niet of het in 1 van de videos is langskomen maar; http://wccftech.com/cloud-imperium-intends-support-vulkan/
No Dx 12 -> Yes Vulcan.
[ Voor 62% gewijzigd door Case_C op 21-03-2017 08:55 ]
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Laadtijden zullen dus ook beter worden met de mega-mapTylocke schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 08:11:
2.6.2 gaat richting Evocati in PTU.
https://robertsspaceindus...tu-status-evocati-testing
Voor zover ik weet zijn Megamap en TrackIR support onderdeel van de release. TrackIR zal nog niet gekoppeld zijnaan de juiste animaties zoals het draaien van het hoofd. In deze release zal alleen de camera draaien.
Jup, er zijn al verschillende filmpjes en plaatjes gevonden via de issue council.Bornhald schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 10:59:
had ik nu goed gelezen dat de buccaneer ook in die evocatie patch zit?
Gok dat die aan de beurt is zodra de Cutlass of Aurora is afgerond. En die zijn beide als het goed is gereed voor de volgende patch.Theelichtje schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 12:44:
Is er eigenlijk al meer bekend over de 300i rework? Die staat al een tijdje gepland maar vrij weinig van gehoord.
Ik hoop t! de 300i momenteel niet echt bruikbaar, op zn zachts gezegdCase_C schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 13:21:
[...]
Gok dat die aan de beurt is zodra de Cutlass of Aurora is afgerond. En die zijn beide als het goed is gereed voor de volgende patch.
Wellicht zitten die al in de 2.6.2 patch nu nu getest word?
ik baseerde me hierop, op redditCase_C schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 13:21:
[...]
Gok dat die aan de beurt is zodra de Cutlass of Aurora is afgerond. En die zijn beide als het goed is gereed voor de volgende patch.
Wellicht zitten die al in de 2.6.2 patch nu nu getest word?
[ Voor 9% gewijzigd door Bornhald op 22-03-2017 15:49 ]
Ja leuk, maar wat ik zeg gaat toch niet over de BuccaneerBornhald schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 15:48:
[...]
ik baseerde me hierop, op reddit
https://www.reddit.com/r/...eos_we_got_the_buccaneer/
waarin dus issues gereport worden over de buccaneer, en in ieder geval 1 youtube filmpje
doh.. beetje snel gelezen..Case_C schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:01:
[...]
Ja leuk, maar wat ik zeg gaat toch niet over de Buccaneer.
Ik ben benieuwd of de Cutlass rework, of Aurora rework al in 2.6.2 zit.
[ Voor 73% gewijzigd door Case_C op 23-03-2017 20:12 ]
Vanavond maar even kijken
Ziet er lekker ruig uitBornhald schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 08:49:
buccaneer plaatjes uit de ptu
http://imgur.com/a/HAfth
er staan er daan nog 26 meer
[ Voor 35% gewijzigd door Case_C op 24-03-2017 09:03 ]
zelfde hier, ik heb ook een ptu invite liggenTylocke schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 09:21:
Het was iets meer droge stof tov vorige afleveringen maar zeker interessant.
Ik heb trouwens mijn PTU invite al gehad dus hij is al door naar de volgende ronde!
vind ik ook ja, het heel goed gelukt, de "drake vibe" mee te geven. De Sabre is veel gestroomlijnder.Case_C schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 08:53:
[...]
Ziet er lekker ruig uit, maar denk dat ik liever een Sabre heb om in te vliegen
.
[ Voor 15% gewijzigd door Bornhald op 24-03-2017 11:25 ]
[ Voor 52% gewijzigd door Case_C op 25-03-2017 10:29 ]
Zo dat interview ging ook straight to the pointVerwijderd schreef op zondag 26 maart 2017 @ 12:54:
Interview met Sean Tracy en Eric Kieron Davis:
[video]
Wanneer is 4.0 er zodat ik kan minen ?Case_C schreef op maandag 27 maart 2017 @ 09:15:
Ship status updates is weer uitgebreid, vond die gif voor 3.0 ook wel heel gaaf. Geeft wel aardig weer welke schepen we kunnen verwachten.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou dat plaatje meer lezen als indicatieAjDuLion schreef op maandag 27 maart 2017 @ 13:14:
[...]
Wanneer is 4.0 er zodat ik kan minen ?![]()
(ok ok reclaimer mag ook)
Citizen of the StarsGreetings Citizens!
Over the weekend, we invited wave three and four to the PTU to help us test Star Citizen Alpha 2.6.2. We’ve been receiving a lot of great feedback and Issue Council reports as we move closer to the imminent release to Live.
So, what’s going on this week?
Today’s Citizens of the Stars episode features community video-maker Athagen as our Citizen Spotlight guest, and QA Tester Andrew Hernando is in the hotseat for another installment of Quantum Questions.
Subscriber’s Town Hall is back this Tuesday! This time, Turbulent sits down to talk about Spectrum, the launcher, and more. We don’t get enough opportunities to highlight the amazing contributions Turbulent provides, and are excited about the chance for them to answer your questions.
On Wednesday, Senior Gameplay Engineer Mark Abent tackles a game crash in Spectator mode for our bi-weekly show, Bugmashers! If you’re into the nitty gritty of game development, this show will be right up your alley.
Thursday’s episode of Around the ‘Verse visits our Frankfurt Studio with Brian Chambers. This show continues to be one of the hottest sources for the latest news about Star Citizen’s development, and this week is no different.
Wrapping up the week is Happy Hour Museum. Our very own Ben Lesnick is dusting off the cobwebs on Wing Commander: Privateer! These streams are a great opportunity to learn more about the history of the games that make up Star Citizen’s DNA.
With that, we’ll see you in the ‘Verse.
Tyler Witkin
AKA Zyloh
Community Manager
[ Voor 104% gewijzigd door Tylocke op 28-03-2017 23:56 ]
[ Voor 0% gewijzigd door TheRyzenDude op 31-03-2017 07:38 . Reden: typo ]
je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.
Avenger titan of freelancer zou ik zo zeggendutchinteldude schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 07:37:
Ook maar weer eens begonnen om SC te ontdekken.
Al tijd niet meer gedaan,moet er even weer inkomen wat er allemaal nieuw is.
Scheelt weer dat me beste kamaraad over the top SC speler en enthousiast is ^^![]()
Raden jullie mij nog bepaalde schepen aan voor de toekomst? Zoek meer een agile trader schip dus snel en cargo space.
ps indien intresse check mijn kamaraad zijn vids over star citizen :-) elke week een nieuw topic.
YouTube: DragonsGaming
[ Voor 8% gewijzigd door Bornhald op 31-03-2017 10:05 ]
Agile en cargo zullen niet zo heel fijn samengaan. Maar wat dat betreft kan je het beste naar de SCRUM master boven mij luisteren. Die weet vast wel iets van Agile af.dutchinteldude schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 07:37:
Ook maar weer eens begonnen om SC te ontdekken.
Al tijd niet meer gedaan,moet er even weer inkomen wat er allemaal nieuw is.
Scheelt weer dat me beste kamaraad over the top SC speler en enthousiast is ^^![]()
Raden jullie mij nog bepaalde schepen aan voor de toekomst? Zoek meer een agile trader schip dus snel en cargo space.
TackIR lijkt best goed te werkenTylocke schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:50:
Ik heb van de week een sessie opgenomen vanwege mijn test met TrackIR in PTU 2.6.2. Mochten er mensen geïnteresseerd zijn dan kunnen ze hem bekijken op youtube
[video]
Het laatste stukje (vanaf 35 mins) is wel interessant want ik heb het blijkbaar voor elkaar gekregen om een Asteroid zo hard te beuken met de Buccaneer dat hij langzaam begon te draaien.
[ Voor 24% gewijzigd door Case_C op 31-03-2017 11:59 ]
TrackIR werkt inderdaad al erg goed. Tijdens de animaties werken ze ook maar dat is alleen vervelend omdat de geforceerde animaties ook werken. Ik kan me nu voorstellen dat dit met een VR headset echt misselijkmakend kan zijn.Case_C schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:55:
[...]
TackIR lijkt best goed te werken, alleen de animaties deden nog niet mee? Maar je kijkt al wel soepel de bocht om zie ik zo.
Saitek.svenvv2 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 19:15:
nieuws: Gaminghardwarebedrijf Mad Catz vraagt faillissement aan
Was Mad Catz niet het bedrijf dat de officiële Star Citizen HOTAS op de markt ging brengen?
En nu maar hopen dat 3.0 de volgende is.Star Citizen Newsletter - The Bucc Starts Here - 2.6.2 is Live!
March 31st, 2017
Greetings Citizen.
I recently returned to the Los Angeles studio after visiting the UK and Germany offices. Before I left, I was joined in Frankfurt by members of the production team from various studios to hold an overall project evaluation. Future sprints were planned and past sprints reviewed. It was a busy, yet exciting time as all the different offices collaborated simultaneously.
Of course, nothing is more exciting than 2.6.2 going live today! The Multi-Player Mega Map is finally in-game along with a host of other improvements and fixes. I want to again thank all the Evocati and PTU testers who submitted bugs over the past two weeks. Your time and dedication creates a better Star Citizen experience for everyone.
The most talked about addition in the 2.6.2 update is the Drake Buccaneer. Last month, we dedicated an ATV segment to the production of the Buccaneer, tracking it from concept to grey boxing. Part two of that feature premiered on yesterday’s ATV and followed the final stages in getting the Buccaneer flight ready. Both parts of the Ship Pipeline segment are packed with information and behind-the-scenes footage about the massively complicated pipeline that each of these ships take from idea to execution. If you haven’t seen it, you can find a link to yesterday’s ATV in the newsletter below. Also, if you’re a fan of Drake ships, we’re bringing them all back on sale this month. The Cutlass has a bit of a nefarious reputation in our lore, which may or may not be deserved, but we’ll dive into that a bit more in next week’s ATV.
-- Chris Roberts
Ik hoop echt dat het mei wordt maar ik heb een gevoel dat het later wordt. Met een beetje pech komt er toch een 2.7 aan. Nou zou dat natuurlijk niet een probleem zijn als dat een paar dingetjes uit 3.0 bevat zoals starnet ofzo.Case_C schreef op zondag 2 april 2017 @ 12:49:
[...]
Daar gaan we gewoon van uit, en het zou mooi zijn wanneer deze ergens in mei zou uitkomen
. De grotere maps lijken mij wel gereed te zijn. Alleen nog die AI die ze af moeten maken
.
[ Voor 19% gewijzigd door Tylocke op 02-04-2017 18:19 ]
Daar gaan we gewoon van uit
Tja de AI die ze nu presenteren is ook wel van behoorlijk hoog niveau. Alle parameters die het gedrag moeten bepalen, + factoren die de beschikbaarheid van NPC´s regelen.Tylocke schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 10:01:
[...]
Ik hoop echt dat het mei wordt maar ik heb een gevoel dat het later wordt. Met een beetje pech komt er toch een 2.7 aan. Nou zou dat natuurlijk niet een probleem zijn als dat een paar dingetjes uit 3.0 bevat zoals starnet ofzo.
Ik vrees gewoon dat net zoals vorig jaar de grote wachttijden tot algemene onrust, voornamelijk bij mensen die niet echt verstand hebben van innovatie binnen software ontwikkeling. Wat me wel een beetje zorgen baart is de blocker AI. Dit is namelijk niet alleen voor 3.0 van belang maar ook voor de voortgang van SQ42.
[ Voor 48% gewijzigd door Case_C op 03-04-2017 10:53 ]
Beter komen ze eerst met een schedule voor 3.0 voor de volgende concept bekend gemaakt word...Bornhald schreef op maandag 3 april 2017 @ 21:55:
Defender concept sale volgens YouTube: Star Citizen: Citizen of the Stars: Nathan Dearsley and Erris rond 5 min, ze vragen namelijk naar de originele naam.. weet eigenlijk niet wat hij daar zegt
eerst een schedule voor 2.7Case_C schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 12:32:
[...]
Beter komen ze eerst met een schedule voor 3.0 voor de volgende concept bekend gemaakt word...
[ Voor 19% gewijzigd door Bornhald op 04-04-2017 13:26 ]
Oink
Ja ik las het net
Jup, maar eerst patch 2.6.3 nogBornhald schreef op donderdag 6 april 2017 @ 09:00:
[...]
het is lang wachten geweest, maar gaan we het nog zien voor het eind van het jaar..
ik hoop van wel.
[ Voor 30% gewijzigd door Case_C op 06-04-2017 09:02 ]
het is lang wachten geweest, maar gaan we het nog zien voor het eind van het jaar..Case_C schreef op donderdag 6 april 2017 @ 08:57:
[...]
Ja ik las het net, gaat interessant worden. Gezien ze dan toch alle aspecten op een schema moeten zetten. Ben benieuwd met welke datum ze gaan komen. (Uitstel voorbehouden, en een garantie
)
Dan kunnen we gelijk zien op welke aspecten 3.0 is blijven hangen.
[ Voor 36% gewijzigd door Bornhald op 06-04-2017 09:03 ]
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
ik hoop eigenlijk dat ze met 3.0 en gewoon helemaal met SQ42 uitbatumulia schreef op donderdag 6 april 2017 @ 09:04:
Mag toch hopen van wel dat ze dit jaar met 3.0 komen. Ze mogen ook wel een paar kleine sneakpeeks geven van SQ42. Gezien de snelheid waarin dit topic de laatste weken gaat ben ik denk ik niet de enige die hier zo over denkt
[ Voor 9% gewijzigd door Bornhald op 06-04-2017 09:05 ]
Ja grappig, als er wat mis zou zijn is de Frankfurt studio de eerste waar we wat zouden kunnen zien.Bornhald schreef op donderdag 6 april 2017 @ 09:00:
edit:
gisteren is DS trouwens aardig uit zn stekker gegaan, nog niet duidelijk waarom, was wel interessant te lezen. zie hier reddit:
https://www.reddit.com/r/...eddit&utm_name=DerekSmart
eigenlijk hetzelfde als altijd, maar nu vlak achter elkaar, dus CIG heeft geen geld meer, veel mensen gaan weg bij CIG op dit moment, verschillende mensen praten met overheids instanties..
natuurlijk zonder bewijs, want DS "weet dingen"
Tweet 13:
a LOT of info that's still being researched, vetted and corroborated. apparently nobody wants to go to jail after this. blog in progress 13
Ach, vorig jaar zouden ze ook een gedeelte van SQ42 laten zien tijdens de SC con, dat is toen ook op het laastste moment niet gebeurd.Bornhald schreef op donderdag 6 april 2017 @ 09:04:
[...]
ik hoop eigenlijk dat ze met 3.0 en gewoon helemaal met SQ42 uit
het was toch vorig jaar al bijna klaar...
maar ze zullen wel weer afstemmen op events, dus verwacht 3.0 pas op zn vroegst rond gamescom
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Dat is ook de voornaamste reden dat ik dit jaar SQ42 verwachtbatumulia schreef op donderdag 6 april 2017 @ 09:23:
[...]
Ach, vorig jaar zouden ze ook een gedeelte van SQ42 laten zien tijdens de SC con, dat is toen ook op het laastste moment niet gebeurd.
het is onderhand wel een van de voornaamste redenen waarom ik op 3.0 wacht. Initieel natuurlijk dat het smoke en mirrors zijn. maar wanneer iedereen het heeft. och.. de popcorn die ik dan zal eten.. het zal glorieus worden...Case_C schreef op donderdag 6 april 2017 @ 09:23:
[...]
Ja grappig, als er wat mis zou zijn is de Frankfurt studio de eerste waar we wat zouden kunnen zien.
Dat alien schip zal waarschijnlijk dat kleinere Banu schip zijn.21:50 "we’ve got three ships in near term. One is from an alien race, one is purely, purely military, and another is a larger civilian ship. That is the end of [wave 5]. We are kicking off, actually tomorrow morning, the ones for the latter half of the year, which are going to be much more focused on civilian roles. Miners, Scavengers, that sort of thing. So if you are interested in the dedicated military ships, in the next three months, that’s your window. If you are interested in dedicated civilian ships, after that."
12:40 "Certainly there will be some more mining ships, but I can’t promise the size or the company yet."
[ Voor 16% gewijzigd door Case_C op 06-04-2017 10:44 ]
Ah dus nu officiële bevestiging van de schepen waarvan eerder deze week al geruchten rond gingenCase_C schreef op donderdag 6 april 2017 @ 10:40:
Wat betreft aankomende schepen: (Uit Bensday volgens mij)
[...]
Dat alien schip zal waarschijnlijk dat kleinere Banu schip zijn.
De military zal of de BattleCruiser zijn, gaat me benieuwen of die groter of kleiner is dan een Javelin? Of 't is iets anders... maar die BC vind ik wel interessant.
Het 3e schip is dan de kleinere variant op de 890Jump.
[ Voor 12% gewijzigd door Bornhald op 06-04-2017 22:35 ]
Gaaf dat 't werkt op die laptopMetaalhoofd schreef op donderdag 6 april 2017 @ 10:55:
nieuwe werklaptop gekregen (waar ik ook privé gebruik van mag maken (binnen redelijke grenzen)), waar een Radeon R7 M360 in zit (spel draait niet op hd graphics van mijn privé laptop (dedicated gpu is kapot)).
Het spel draait wel redelijk op lage settings en op hd-ready resolutie.
Eerste indruk: beetje overweldigend hoe het allemaal precies werkt, maar ziet er mooi uit.
Op discord is vast wel iemand te vinden die het een en ander uit wil leggenIn de eerste 5 minuten had iemand al mijn Mustang Alpha gejat en mij doodgeschoten
uiteraard kon ik die weer oproepen mbv een request, maar snap nog niet precies hoe de Universe werkt.
De hoeveelheid REC die je momenteel kan verdienen is niet echt de moeite. Tijd dat ze dat weer buffen, want zoals het nu is het bijna niet te doen een schip bij elkaar te verdienen.Vervolgens maar gaan racen, hoop crashes als ik snel probeer te gaan en heb moeite met de lange tracks, eindig altijd laatste, maar het verdient wel aardig gezien de tijdsinvestering.
Battle Royale/Vanduul Swarm word ik ook beter in (zeker na installeren van bulldog repeaters), maar het valt me tegen hoeveel REC het verdient. net een uur Vanduul Swarm gespeeld (met een andere) en zelf zo'n 20 van de 100 schepen neergeschoten, maar slechts 166 REC verdient...
[ Voor 4% gewijzigd door Case_C op 06-04-2017 22:49 ]
Ik vind hem echt mooi, de nieuwe cutlass, zo mooi dat ik het niet eens erg vind dat je nog een keer die screenshot geplaatst hebtCase_C schreef op donderdag 6 april 2017 @ 22:43:
AtV is ook weer online. Dit maal Austin Studio + een update van Turbulent
[video]
Leuk ook hoe ze het stukje van de Cutlass soort van in de lore verwerken.
Oh en hij word inderdaad groter!
[afbeelding]
Citizencon wil ik wel naar toe. Gamescom event leek me ook wel interessant maar aangezien ze allebei in Duitsland zijn kies ik liever voor Citizencon.Facerafter schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 15:42:
Zijn er hier mensen geïnteresseerd om met een groep naar CitizenCon in Frankfurt te gaan?
Als er genoeg interesse is moeten we even kijken of we iets kunnen organiseren want ik verwacht dat de kaart verkoop er al snel aan zit te komen..
[ Voor 8% gewijzigd door Tylocke op 08-04-2017 16:16 ]
[ Voor 89% gewijzigd door Metaalhoofd op 08-04-2017 22:40 ]
Wat voor meerwaarde biedt een concert ?Metaalhoofd schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 22:28:
Wat is citizencon?
Edit: ik, even gegoogled. Het is dus een soort privé feestje vanuit RSI/CIG waar ze wat dingen laten zien.
Maar waarom zou ik extra geld betalen om een glimp te zien van iets wat ik toch een keer te zien ga krijgen als het spel uitkomt (alleen dan beter).
Wat voor meerwaarde biedt citizencon verder?
Daar heb je wel een puntFacerafter schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 22:53:
[...]
Wat voor meerwaarde biedt een concert ?
Gewoon om het gezellig met elkaar te hebben, eventueel met de devs praten, biertje drinken. En daarnaast worden er ook vaak nog wat SC goodies uitgedeeld
Je hoeft ook niet mee te gaan... vraag alleen of er interesse is om in een groep te gaan.
Als je echt niet meer geld wilt uitgeven dan zou ik het eigenlijk ook niet doen. Jouw Titan voldoet eigenlijk al aan heel veel van je eisen. De tigerstreik kan je evt vervangen door andere wapens met REC te kopen.Metaalhoofd schreef op woensdag 12 april 2017 @ 10:37:
Ik heb wat advies nodig.
Ik heb geen zin om honderden euro's te investeren in dit spel, dat doe ik liever in een goede laptop, maar zou graag wel een goede uitgangspositie willen hebben voor de speelstijl die ik voor ogen heb, namelijk een mengeling van:
- Bounty hunting
- high value/risk cargo hauling (en/of smuggling)
- andere combat zaken (laten inhuren als escort/militia oid)
- misschien een beetje exploration (of eigenlijk scavenging (tussen wrakken op zoek naar bruikbare handelswaar))
Dus eigenlijk beetje Bobba Fett achtig
Aangezien ik beperkt in mijn tijd ben, zoek ik een schip wat een goede basis is om al dat soort dingen mee te doen, ingame credits te verdienen, zodat ik tzt een 2e (dedicated) fighter ernaast kan kopen voor pure combat zaken of bijv een grotere freighter voor trading.
Dus ik zoek een combat-waardig (solo-flyable) schip met voldoende cargo ruimte om nog een beetje lucratieve trading te doen, zonder dat ik eerst nog een tijdlang moet grinden om ingame credits te verdienen om zo'n schip te kunnen kopen, want die tijd heb ik eigenlijk niet (zo'n 4-5 uur per week)
Momenteel heb ik een Avenger Titan (na upgrade van Mustang-alpha package), maar vraag me af of het geschikt genoeg is (beetje weinig cargo) en ben niet zo weg van de teigerstreik.
Ik zit een beetje te denken aan een Cutlass Black, maar misschien is dat net weer een stapje te ver richting freighter en misschien minder geschikt voor de meer combat-missies (al zou ik obv de beschrijving wel verwachten dat hij daarvoor geschikt zou zijn)
[ Voor 3% gewijzigd door Tylocke op 12-04-2017 10:52 ]
Voor mezelf heb ik nog zo'n € 50,- ruimte in mijn SC budget (voor evt upgrade naar Cutlass (of Freelancer als ik dat zou willen)), maar ook niet echt meer (dus geen Cutlass naast mijn Avenger oid)Tylocke schreef op woensdag 12 april 2017 @ 10:44:
[...]
Als je echt niet meer geld wilt uitgeven dan zou ik het eigenlijk ook niet doen. Jouw Titan voldoet eigenlijk al aan heel veel van je eisen. De tigerstreik kan je evt vervangen door andere wapens met REC te kopen.
Mijn advies zou op dit moment gewoon je geld te bewaren voor hardware, daar kan je ook meer mee doen dan alleen SC. Uiteindelijk kan je gewoon ingame gaan sparen voor een groter schip zoals een Freelancer of Cutlass. Die laatste krijgt trouwens nog een rework waarin hij best wel wat groter gaat worden.
Edit: de Avenger heeft trouwens een mooie bounty hunter variant. Als het goed is kan je die upgrade gewoon ingame gaan verkrijgen en equippen als je op die type missies gaat.
Ah duidelijk. Ik denk dat de nieuwe Cutlass dan best geschikt gaat zijn. Bornhald had eerder al terecht aangegeven dat de Cutlass mogelijk in prijs omhoog zal gaan. In dat geval is het misschien interessant om alvast een gladius > cutlass ship upgrade te kopen (€ 11,67) en te wachten tot de nieuwe Cutlass uitkomt. Mocht hij bevallen koop je er een Avenger Titan > Gladius erbij en je hebt een Cutlass. Mocht hij niet bevallen dan kan je altijd alsnog een Freelancer kopen.Metaalhoofd schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:03:
[...]
Voor mezelf heb ik nog zo'n € 50,- ruimte in mijn SC budget (voor evt upgrade naar Cutlass (of Freelancer als ik dat zou willen)), maar ook niet echt meer (dus geen Cutlass naast mijn Avenger oid)
Bounty hunten is iets wat ik erbij wil doen, maar niet enkel dat (vandaar dat ik niet de Stalker heb), mijzelf kennende wil ik na wat intensieve combat sessies ook gewoon even een poosje cargo haulen en dan denk ik dat de Avenger weer wat te krap is qua laadruimte en betekent dat ik ontzettend veel heen en weer moet vliegen om een beetje marge te krijgen.
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
ik zou de €50 lekker ergens anders aan uitgevenMetaalhoofd schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:03:
[...]
Voor mezelf heb ik nog zo'n € 50,- ruimte in mijn SC budget (voor evt upgrade naar Cutlass (of Freelancer als ik dat zou willen)), maar ook niet echt meer (dus geen Cutlass naast mijn Avenger oid)
Bounty hunten is iets wat ik erbij wil doen, maar niet enkel dat (vandaar dat ik niet de Stalker heb), mijzelf kennende wil ik na wat intensieve combat sessies ook gewoon even een poosje cargo haulen en dan denk ik dat de Avenger weer wat te krap is qua laadruimte en betekent dat ik ontzettend veel heen en weer moet vliegen om een beetje marge te krijgen.
Maar waarom zou ik dan een Gladius > Cutlass upgrade kopen en tzt een Avenger Titan > Gladius en de beide upgrades effectueren. Dan kan ik toch net zo goed de Avenger Titan > Cutlass upgrade doen en hem activeren als de nieuwe Cutlass er is?Tylocke schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:18:
[...]
Ah duidelijk. Ik denk dat de nieuwe Cutlass dan best geschikt gaat zijn. Bornhald had eerder al terecht aangegeven dat de Cutlass mogelijk in prijs omhoog zal gaan. In dat geval is het misschien interessant om alvast een gladius > cutlass ship upgrade te kopen (€ 11,67) en te wachten tot de nieuwe Cutlass uitkomt. Mocht hij bevallen koop je er een Avenger Titan > Gladius erbij en je hebt een Cutlass. Mocht hij niet bevallen dan kan je altijd alsnog een Freelancer kopen.
Ik vermoed wel dat de Cutlass iets beter gaat zijn in combat en de Freelancer iets beter in Cargo. Maar ja, aangezien we dit nog niet kunnen testen is het allemaal gissenJe uiteindelijke beslissing kan je gewoon uitstellen zolang je die upgrade hebt liggen.
[ Voor 4% gewijzigd door Metaalhoofd op 12-04-2017 15:37 ]
Klopt, precies om dat laatste! Dat had ik iets beter kunnen verwoorden. In een tegenvallende situatie moet je misschien iets anders doen met je 10 dollar tegoed. Zelf door schade en schande geleerd om mijn upgrades zo klein mogelijk te bewaren zodat ik altijd nog kan switchen. Heb zelf nog 3 schepen die ik wil upgraden naar iets anders maar ik weet niet wat.Metaalhoofd schreef op woensdag 12 april 2017 @ 15:33:
[...]
Maar waarom zou ik dan een Gladius > Cutlass upgrade kopen en tzt een Avenger Titan > Gladius en de beide upgrades effectueren. Dan kan ik toch net zo goed de Avenger Titan > Cutlass upgrade doen en hem activeren als de nieuwe Cutlass er is?
Edit: of je bedoelt het als voorinvestering. Mocht het tegenvallen verlies ik dan slechts 11,67 ipv 55?
[ Voor 31% gewijzigd door Case_C op 14-04-2017 11:04 ]
Ik vraag me af waarom je je excuseert, het is je goed recht om dat te doen en geen reden om sorry te zeggen vind ik! En ik heb er ook aan zitten denken.acotone777 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 17:24:
Sorry Jongens, heb het opgegeven met Star Citizen en een refund aangevraagd en gekregen
https://www.reddit.com/r/starcitizen_refunds/
Heel netjes gegaan binnen 3/4 dagen, mocht SQ42 dit jaar nog uitkomen begin ik gewoon opnieuw met een nieuw account/email adress en een simpele Freelancer
Had er gewoon veels te veel geld ingestopt maar alles netjes terug gekregen
ik wil de idris nu onderhand gewoon eens in game zien, dat ik er zelf op kan rond hobbelen, Er kunnen ongeveer net zo veel schepen in als in mn hangar, dus waarom niet gewoon als extra hangar optie voor de mensen die er 1 hebben...Case_C schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 00:04:
Lastig verhaal, kan heel goed snappen dat wanneer je teveel hebt uitgegeven je liever voor minder in zee was gegaan.
Maar dat hele refund verhaal kan nog wel eens vervelend gaan worden, zeker met die personages rond die subreddit. Verwacht dan ook binnen korte tijd weer een aantal 'doem'-berichten die het vertrouwen in het project geen goed doen.
Mja tijd dat ze dan maar eens 3.0 / SQ42 launchen dan.
En de AtV, met een beter kijkje op de Javelin Destroyer.
[video]
Die internals van de Hull C ziet er ook goed uit, verwacht dat we die ook wel gaan zien in 3.0
.
[ Voor 4% gewijzigd door Bornhald op 14-04-2017 10:05 ]
Achteraf vind ik het wel goed dat ze van deze modules zijn afgestapt. Het zijn allemaal tijdelijke oplossingen om ons bezig te houden. De uiteindelijke game heeft meet baat bij de goede core systemen zoals netwerk etc. Ik Ben toch meer voor de 3.0 aanpak. Her duurt wel lang maarja.Bornhald schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 10:04:
[...]
ik wil de idris nu onderhand gewoon eens in game zien, dat ik er zelf op kan rond hobbelen, Er kunnen ongeveer net zo veel schepen in als in mn hangar, dus waarom niet gewoon als extra hangar optie voor de mensen die er 1 hebben...
en voeg dan meteen de optie toe om mensen uit te nodigen in je hangar en de fps module capture the idris .. als ze dan toch bezig zijn
Ze laten in ieder geval wel de iteraties die ze doorlopen goed zien. Maar daarvoor moet je de content wel bekijkenVerwijderd schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 13:40:
[...]
Achteraf vind ik het wel goed dat ze van deze modules zijn afgestapt. Het zijn allemaal tijdelijke oplossingen om ons bezig te houden. De uiteindelijke game heeft meet baat bij de goede core systemen zoals netwerk etc. Ik Ben toch meer voor de 3.0 aanpak. Her duurt wel lang maarja.
Aan de andere kant heb ik ook niet veel geld in een idris gestopt. Anders zou ik hem took wel in een hangar willen hebben nu.
Daar gaat het inderdaad wel mis bij veel mensen die een refund vragen.Case_C schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 13:48:
[...]
Ze laten in ieder geval wel de iteraties die ze doorlopen goed zien. Maar daarvoor moet je de content wel bekijken, en dat is nogal een karwij.
Vanuit de meeste agile methoden heb je aan het eind van iedere iterative een potential shippable product. Dus zouden ze iedere iterative een release moeten kunnen doen zonder game Breaking hugs, als je dan kijkt wat we krijgen en hoe vaak we iets krijgen, dan vind ik het niet zo super hoe ze omgaan met iteratesCase_C schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 13:48:
[...]
Ze laten in ieder geval wel de iteraties die ze doorlopen goed zien. Maar daarvoor moet je de content wel bekijken, en dat is nogal een karwij.
Een vreemd moment zou vlak voor de 3.0 release zijn. Zonder de schedule gezien te hebben kan er niks zinnigs over worden gezegd, soort van Schrodingers release schedule, release is morgen en nooit tegelijk, totdat je het release schedule weetVerwijderd schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 13:52:
[...]
Daar gaat het inderdaad wel mis bij veel mensen die een refund vragen.Sowieso een vreemd moment voor een refund met de 3.0 schedule dichtbij.
Precies, en het geld wat ze refunden is wordt betaald door nieuwe kopers. Want je gaat me niet vertellen dat als ik mijn aurora refund dat dat exact mijn euro's waren. Die zijn allang uitgegeven.Metaalhoofd schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 14:04:
Aan de ene kant snap ik wel dat het marketing model van CIG mensen verleid om teveel geld uit te geven aan pixels, en dan is een refund natuurlijk wel erg fijn (ik wou dat ik Refunds kon krijgen van World of Tanks, dat jaren lang nog op een 0.x versie zat).
Aan de andere kant vind ik het ook wel vreemd, want die mensen hebben wel al jaren lang de Alpha kunnen spelen en daar vast wel ook vele uurtjes plezier uit gehaald (en frustratie, maar dat is met elk spel) en dan vind ik het wel weer een beetje raar dat mensen toch 100% refund krijgen als ze het spel op een gegeven moment zat zijn.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq