• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Tylocke schreef op woensdag 7 december 2016 @ 14:40:
[...]

Is Megamap niet gewoon het vergroten van Stanton system? Door het vergroten kunnen ze ook meer locaties toevoegen en Quantum Fuel verbruik gaan bekijken.

Er zijn behoorlijk wat mensen op reddit die nu al lopen te klagen over het feit dat het in Cruise houden van je schip je fuel gaat kosten. Echter, niemand kan dit bevestigen en het is ook niet duidelijk van welke fuel het af gaat. Hopelijk kunnen we het over 9 dagen zelf gaan bekijken en beoordelen.
Het is bevestigd in de RTV hoor :)

-

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-12 09:53
Torrie844 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 21:00:
[...]

Het is bevestigd in de RTV hoor :)
Het is inderdaad bevestigd dat het vasthouden van Cruise fuel kost maar niet hoe veel en hoe lang je dit vol kan houden. De enige opmerking was dat sommige schepen dit langer kunnen dan anderen.

Edit: Nu ben ik trouwens geen fan van die oplossing. Het suggereert space friction en zou niet nodig moeten zijn. Alleen het versnellen naar Cruise zou m.i. fuel moeten kosten. Ik vermoed dat dit systeem weer een keer op de schop moet in de toekomst.

[ Voor 26% gewijzigd door Tylocke op 07-12-2016 22:12 ]

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-12 13:44
Tylocke schreef op woensdag 7 december 2016 @ 22:06:
[...]

Het is inderdaad bevestigd dat het vasthouden van Cruise fuel kost maar niet hoe veel en hoe lang je dit vol kan houden. De enige opmerking was dat sommige schepen dit langer kunnen dan anderen.

Edit: Nu ben ik trouwens geen fan van die oplossing. Het suggereert space friction en zou niet nodig moeten zijn. Alleen het versnellen naar Cruise zou m.i. fuel moeten kosten. Ik vermoed dat dit systeem weer een keer op de schop moet in de toekomst.
Snelheid zou je niet zonder reden mogen verliezen . Het is ook van belang dat ze de maximale snelheid in de toom houden. Dus een cap op de cruise speed kan ik ook snappen. Maar doorversnellen naar bijv. 10k/s lijkt me wel grappig. Maar dat geeft misschien andere problemen?

Mijn inziens gebruik je die fuel om op snelheid te komen en te manoeuvreren. Als t op is ben je in een gevecht niet veel meer waard. Dat maakt t spannender met t managen van die fuel.

We gaan t wel zien hoe t gaat werken.

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-10 16:19

ShockWave

Lost it somewhere

Als er daadwerkelijk fuel gebruikt wordt dan wordt het ook tijd dat de starfarer zijn werk kan gaan doen en brandstof kan verzamelen...

Star Citizen referralcode

• Case_C
Nog 2 dagen voor de Bar Citizen!

Vandaag de laatste dag dat kaartjes bescihkbaar zijn, verkoop sluit om 19:00!

70+ kaartjes verkocht onderhand :o !

Thisuren schreef op donderdag 8 december 2016 @ 13:13:
[...]

Das een mooie groep, ben echt benieuw :D

Oh, en ben ik weer :P
Je bent ook maar 2 maanden weg geweest joh :P , nog geen een patch gemist tussendoor :+ .

[ Voor 55% gewijzigd door Case_C op 08-12-2016 13:39 ]

• Thisuren
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-11 11:50
Case_C schreef op donderdag 8 december 2016 @ 11:52:

Das een mooie groep, ben echt benieuw :D

Oh, en ben ik weer :P

[...]

Je bent ook maar 2 maanden weg geweest joh :P , nog geen een patch gemist tussendoor :+ .
Haha, inderdaad. Wel nog wat gelurked tussendoor met wat grotere aankondigingen :P

[ Voor 29% gewijzigd door Thisuren op 08-12-2016 13:51 ]

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:48

75 om precies te zijn :)

En nog 1 Bierglas beschikbaar.

[ Voor 17% gewijzigd door Facerafter op 08-12-2016 18:19 ]

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Ik hoop dat ik het ga redden

• Tylocke
De nieuwe ATV

Ik hoop dat ik ook zaterdag nog kan komen. Veel ziekte en zowel ik als de geplande oppas voor de kleine zijn ziek op dit moment. Nog 2 dagen gelukkig.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Case_C
Tylocke schreef op donderdag 8 december 2016 @ 21:09:
De nieuwe ATV

[video]

Ik hoop dat ik ook zaterdag nog kan komen. Veel ziekte en zowel ik als de geplande oppas voor de kleine zijn ziek op dit moment. Nog 2 dagen gelukkig.
Hahah op 9:35 komen we langs in de AtV! :D

En hopelijk kan je komen, hoop zoveel mogelijk mensen te zien aanstaande zaterdag!

Ik hoop 't ook :) :P

[ Voor 15% gewijzigd door Case_C op 08-12-2016 21:27 ]

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op donderdag 8 december 2016 @ 21:26:
[...]

Hahah op 9:35 komen we langs in de AtV! :D
Wat vet! :9 Congratz

Kan niet wachten op 2.6!

• Bornhald
DutchWalnut schreef op donderdag 8 december 2016 @ 22:09:
[...]

Kan niet wachten op 2.63.0!
Ftfy

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

ok ok ok :) Maar die is nog niet in zicht.

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 23:08
[...]

Kan niet wachten op 2.6 3.1!
FTFY2!

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• Case_C
[...]

Kan niet wachten op 2.63.3!
FTFY3, Carrack FTW

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Oke vanaf 3.3 is het voor mij spannend :9

• Stitch!
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-12 08:13
Ik moet helaas afzeggen voor Barcitizen, zit vanwege familieverplichtingen in het zuiden. Heb dus nog een kaartje over voor de liefhebber!

• Tylocke
DutchWalnut schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:07:
[...]

Oke vanaf 3.3 is het voor mij spannend :9
Op zich hebben natuurlijk al die releases iets moois. Ik wordt zelf niet heel erg warm of koud van Star Marine maar het is wel een belangrijke stap voor SQ42. Nu is het wel zo dat 3 van mijn schepen beschikbaar komen in 2.6 dus wat dat betreft is hij wel weer interessant.

Procedural Planets in 3.0 is waar ik wel erg warm voor loop dus dat wordt sowieso tof!

Maar even een <concern> hier; Star Marine, de SCM speeds en de procedural planets zijn allemaal zaken die nodig zijn voor SQ42. Nu vermoed ik dat ze achter de schermen al best ver zijn met de procedural planets maar het idee dat Dog Fighting en FPS nu pas balancing krijgen baart me wel een beetje zorgen over een tijdige release van SQ42. Met deze informatie zou ik pas op een Q4 2017 willen gokken op zijn vroegst.

En nu nog even speculeren; wat gaan we zien bij de holiday livestream? De demo van SQ42? Meer over 3.0? Zeg het maar!

• Torrie844
Tylocke schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:51:
[...]

En nu nog even speculeren; wat gaan we zien bij de holiday livestream? De demo van SQ42? Meer over 3.0? Zeg het maar!
Vertical slice SQ42 en 3.0 playtesting! :D

2.6 is voor mij net zo'n belangrijke patch als 3.0 inmiddels, gezien vision stabilisation, mega map, back-end, network culling, CATERPILLAR, Star Marine, nieuwe speeds en turrets die beter functioneren, nieuwe armor, nieuwe missions (broken starfarer!!), eerste versies van item 2.0.

Edit: Oja, voor diegene die het nog niet hadden meegekregen. CIG LA heeft backers uit LA gevraagd om Q&A te spelen voor wat er op de livestream komt. Kortom, veel backers zijn "iets" aan het testen, wat wij gaan zien. Ik verwacht niet dat dit SQ42 gaat zijn..maar denk 3.0

Edit2: Nieuwe freelancer UI in 2.6 (nieuwe build)
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2n9xTdk.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Torrie844 op 09-12-2016 11:44 ]

-

• Xzylvador
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-11 13:40
Tylocke schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:51:
[...]

Maar even een <concern> hier; Star Marine, de SCM speeds en de procedural planets zijn allemaal zaken die nodig zijn voor SQ42. Nu vermoed ik dat ze achter de schermen al best ver zijn met de procedural planets maar het idee dat Dog Fighting en FPS nu pas balancing krijgen baart me wel een beetje zorgen over een tijdige release van SQ42. Met deze informatie zou ik pas op een Q4 2017 willen gokken op zijn vroegst.
Hm, niet per se. Balancing is belangrijker in PU dan in SQ42 omdat spelers voornamelijk willen dat het spel fair is als ze zichzelf vergelijken met andere spelers. Een speler met de duurste dogfighter wil bv. niet zomaar uit de lucht geblazen worden door een beginnertje met het goedkoopste prul, omdat blijkt dat dat goedkoopste prul een veel betere dogfighter is dan de dure.
In SQ42, waar je tegenstander de computer is en alles in zekere zin geregisseerd wordt, is dit veel minder het geval. De enige balance checks die daar gemaakt moeten worden is Speler vs PC. Als daar blijkt dat een missie te eenvoudig/moeilijk is, is dit vrij eenvoudig op te sporen tijdens playtesting en op te lossen door een cijfertje hier of extra schip daar.

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018
Ik wens iedereen nog een gezellige avond morgen. Hopelijk kan ik er de volgende keer bij zijn.

• Xzylvador
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-11 13:40
Hopelijk dichter (of IN) België.
Nederlanders genoeg hier in Antwerpen, en lekker bier!

• SNAFU
I expect to see 2.6 gameplay and features, a friendly international competition, more details about an alien race, a new concept ship and details on our upcoming Holiday Promotions.

Oh, sorry, stond nog op Engels.
Ik ben benieuwd wat er van m'n voorspelling uitkomt. ;)

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• Tylocke
Xzylvador schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 18:14:
[...]

Hm, niet per se. Balancing is belangrijker in PU dan in SQ42 omdat spelers voornamelijk willen dat het spel fair is als ze zichzelf vergelijken met andere spelers. Een speler met de duurste dogfighter wil bv. niet zomaar uit de lucht geblazen worden door een beginnertje met het goedkoopste prul, omdat blijkt dat dat goedkoopste prul een veel betere dogfighter is dan de dure.
In SQ42, waar je tegenstander de computer is en alles in zekere zin geregisseerd wordt, is dit veel minder het geval. De enige balance checks die daar gemaakt moeten worden is Speler vs PC. Als daar blijkt dat een missie te eenvoudig/moeilijk is, is dit vrij eenvoudig op te sporen tijdens playtesting en op te lossen door een cijfertje hier of extra schip daar.
Je hebt wel een punt daar, misschien was balancing niet het juiste woord. Fine-tuning is misschien beter? Hoe nu de SCM speeds worden aangepast beïnvloed ook hoe je als single player SQ42 gaat ervaren. Ik vind het dan ook vreemd dat de thrust pipelines nog niet zijn aangepast. Er was ons ooit beloofd dat die output niet meteen van 0 naar 100% zou gaan maar dat dit opgebouwd moet worden. De huidige mechanics voelen wat mij betreft wat onrealistisch aan. Mijn gevoel bij Space Engineers vind ik veel fijner ook al zijn schepen dan net iets moeilijker te controleren. Afin, ik hoop gewoon dat SQ42 iets eerder dan Q4 2017 uit gaat komen maar ik vrees gewoon niet. Marketing technisch is dat ook gewoon een mooi kwartaal om te releasen en dan kan Gamescom en CitizenCon gewoon voor hype zorgen.

Ik heb zin om Vanduul overhoop te schieten, en niet in AC! })

Edit:

Nog even de nieuwste schedules van vandaag:

Star Marine:
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/4fa5yihd3ij1nr/source/Image006.png

Arena Commander:
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/ccsto1lg19wu7r/source/Image007.png

Tech/Systems:
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/h8jzsv756xrtcr/source/Image014.png

Content:
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/us2bposi7wwjfr/source/Image013.png

UI:
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/wswxg90dlienbr/source/Image012.png

Mega Map:
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/mwgpfg9rqff3ir/source/Image010.png

Volgens deze schedules kan er vandaag al de PTU komen maar het is waarschijnlijker dat hij pas dinsdag of woensdag komt. Dit ligt natuurlijk een beetje aan de blockers die er nog zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Tylocke op 09-12-2016 19:57 ]

Verwijderd

Mainly because I don't where to post this. Would one of the Admins for your Star Citizen gruop mind pm'ing

Thanks -Rumged

• IMa34
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-05-2021
Ik kan helaas ook niet meer vanavond. :/ Er is een afspraakje tussen gekomen.
Maar jullie alvast veel plezier in ieder geval!

• Bornhald
Ik moet helaas ook cancelen, morgen verjaardag van mijn jongste dochter (door omstandigheden verzet ander was het nooit een probleem geweest) en er moet nog te veel voorbereiding worden gedaan :'(

• Tylocke
Ik heb gelukkig wel oppas kunnen regelen en ben er dus wel bij. Ben ondertussen in Utrecht. Het is erg druk op de weg dus ik vermoed dat er wel wat mensen later aan zullen komen.
Bornhald schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 16:15:
Ik moet helaas ook cancelen, morgen verjaardag van mijn jongste dochter (door omstandigheden verzet ander was het nooit een probleem geweest) en er moet nog te veel voorbereiding worden gedaan :'(
Jammer, had je graag ontmoet na al die potjes The Division samen.

[ Voor 52% gewijzigd door Tylocke op 10-12-2016 18:37 ]

• SNAFU
Was gezellig en goed georganiseerd!
Bedankt en dikke pluim aan allen die er aan meegeholpen hebben! d:)b

Alleen volgende Bar Citizen iedereen bij binnenkomst meteen een naamkaartje opspelden? Maakt het identificeren wel iets makkelijker. ;)

[ Voor 32% gewijzigd door SNAFU op 10-12-2016 23:48 ]

• Bornhald
Tylocke schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 18:28:
Ik heb gelukkig wel oppas kunnen regelen en ben er dus wel bij. Ben ondertussen in Utrecht. Het is erg druk op de weg dus ik vermoed dat er wel wat mensen later aan zullen komen.

[...]

Jammer, had je graag ontmoet na al die potjes The Division samen.
Had er ook graag bij geweest :(

• Tylocke
Bij deze wil ik de organisatie bedanken voor een hele geslaagde Bar Citizen!

• Torrie844
Inmiddels ook veilig thuis gekomen
Bedankt voor de mooie avond, erg vermaakt met iedereen! Er waren nog wat mensen met vragen over de vr set, die mogen altijd pm-en.

-

• Torched
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:43
Hehe, was wel grappig om mensen te zien knoeien met Elite.

Niet echt de beste demo game, maar past wel mooi in het thema.

• kipkruide
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-12 23:51
Was gezellig, jammer dat we maar 2e waren in de pubquiz 😀, gaan jullie die interviews nog ergens uploaden, want vooral de 2e was nogal slecht te verstaan van waar ik stond ?

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:48
Torrie844 schreef op zondag 11 december 2016 @ 03:07:
Inmiddels ook veilig thuis gekomen
Bedankt voor de mooie avond, erg vermaakt met iedereen! Er waren nog wat mensen met vragen over de vr set, die mogen altijd pm-en.
Nog bedankt voor de rit terug he!
kipkruide schreef op zondag 11 december 2016 @ 14:48:
Was gezellig, jammer dat we maar 2e waren in de pubquiz 😀, gaan jullie die interviews nog ergens uploaden, want vooral de 2e was nogal slecht te verstaan van waar ik stond ?
Jep!
Er zal waarschijnlijk deze week nog een mailtje rond gaan.

• SNAFU
Wij waren er zo van overtuigd dat ons team The Smart Derricks zou gaan winnen.
Maar helaas. Waarschijnlijk waren we nummer 4 dan.

• Torrie844
SNAFU schreef op zondag 11 december 2016 @ 20:47:
Wij van goonsquad waren volgens mij 4de :p

-

• Tylocke
Torrie844 schreef op zondag 11 december 2016 @ 21:08:
[...]

Wij van goonsquad waren volgens mij 4de :p
Squadron 999 was waarschijnlijk laatste. We waren met z'n 2'en en eentje van ons kon geen Nederlands :+

• Case_C
Zie ook nu pas voor het eerst de namen van de teams eens goed, zitten grappige tussen :P . Bij deze dan de volledige (op een naam na dan...) uitslag!
  1. Freelancers
  2. Wij
  3. Intergalactische pannekoek B.V.
  4. Goonsquad
  5. Space Fietspomp
  6. The Smart Derricks
  7. Team Terra
  8. Squadron 999
  9. K
  10. Team Spa
  11. Oro
  12. Dragonfly
  13. [blaadje heb ik niet meer gevonden]
  14. D Blood and Guts

Tylocke schreef op zondag 11 december 2016 @ 22:15:
[...]
Squadron 999 was waarschijnlijk laatste. We waren met z'n 2'en en eentje van ons kon geen Nederlands :+
Had dan eigenlijk nog de volgende vraag moeten toevoegen:
What brand of scotch whisky is lootable at Kareah? (Geen idee of 't scotch is...)

[ Voor 51% gewijzigd door Case_C op 11-12-2016 22:42 ]

• Thisuren
Was erg gezellig inderdaad, hele leuke tijd gehad.
SNAFU schreef op zondag 11 december 2016 @ 20:47:
Nummer 6 zelfs :'( Het was maar goed dat mobieltjes toch toegestaan waren, anders had het helemaal een drama geweest voor ons :P

• Torrie844
Thisuren schreef op zondag 11 december 2016 @ 23:21:
Was erg gezellig inderdaad, hele leuke tijd gehad.

[...]

Nummer 6 zelfs :'( Het was maar goed dat mobieltjes toch toegestaan waren, anders had het helemaal een drama geweest voor ons :P
Ja wij hadden ook een goede google verdeling :p
Case_C schreef op maandag 12 december 2016 @ 09:02:
De foto's zijn ondertussen ook op de site geplaatst :) .
http://barcitizen.nl/gallerij/

[...]

Overigens echt awesome dat je erbij was met de hele VR set, volgens mij hebben veel mensen een hele gave ervaring erbij :D .
Ja ik vond het ook echt leuk man! Hoogtepunt van de avond was toch het loeiende scooter-alarm toen die moest worden verzet >:)

[ Voor 39% gewijzigd door Torrie844 op 12-12-2016 10:15 ]

-

• Case_C
De foto's zijn ondertussen ook op de site geplaatst :) .
http://barcitizen.nl/gallerij/

Torrie844 schreef op maandag 12 december 2016 @ 08:05:
[...]

Ja wij hadden ook een goede google verdeling :p
Overigens echt awesome dat je erbij was met de hele VR set, volgens mij hebben veel mensen een hele gave ervaring erbij :D .

[ Voor 63% gewijzigd door Case_C op 12-12-2016 09:48 ]

• Tylocke
Inderdaad super van Torrie844 om zijn eigen game gear beschikbaar te stellen aan een grote groep mensen! Ik vond het erg leuk om een aantal ronden te rijden in Project Cars met een Vive op :D Al moet ik wel zeggen dat ik erg goed kan merken dat ik mijn G27 voornamelijk voor Spintires en Euro Truck Simulator heb gebruikt, mijn racecraft was redelijk waardeloos ;)

Case, er zijn wat foto's van de nieuwe armors uitgelekt, zit daar die mk 2 tussen waar je het de vorige keer over had?

• Case_C
Tylocke schreef op maandag 12 december 2016 @ 10:17:
Inderdaad super van Torrie844 om zijn eigen game gear beschikbaar te stellen aan een grote groep mensen! Ik vond het erg leuk om een aantal ronden te rijden in Project Cars met een Vive op :D Al moet ik wel zeggen dat ik erg goed kan merken dat ik mijn G27 voornamelijk voor Spintires en Euro Truck Simulator heb gebruikt, mijn racecraft was redelijk waardeloos ;)

Case, er zijn wat foto's van de nieuwe armors uitgelekt, zit daar die mk 2 tussen waar je het de vorige keer over had?

Gaaf! En apart want ik zie 2x die MK2 armor, met 2 verschillende modellen. 1x met armen voor de armor, en 1x met armen naast de armor. Zijn volgens mij niet hetzelfde... Maar die met de armen naast de armor wil ik printen! Dus hij zit erin :D.

Ik zie dat de ene de oude variant is die nu ingame zit. En degene met de wat 'bredere' pose is de nieuwe. Een duidelijke verbetering in mijn ogen :) .

Dit is ook serieus een mooi stukje model-making!
https://robertsspaceindus...3D-Print-And-Custom-Paint
Afbeeldingslocatie: https://dto9r5vaiz7bu.cloudfront.net/l86547fa3d7yz/hub_large.jpg

Hij heeft 'm via Shapeways laten printen... dat kost volgens mij meer dan 1k om dat model te laten printen..... bizar maar het resultaat is fantastisch!

[ Voor 22% gewijzigd door Case_C op 12-12-2016 13:22 ]

• Tylocke
Case_C schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:18:
[...]

Gaaf! En apart want ik zie 2x die MK2 armor, met 2 verschillende modellen. 1x met armen voor de armor, en 1x met armen naast de armor. Zijn volgens mij niet hetzelfde... Maar die met de armen naast de armor wil ik printen! Dus hij zit erin :D.

Ik zie dat de ene de oude variant is die nu ingame zit. En degene met de wat 'bredere' pose is de nieuwe. Een duidelijke verbetering in mijn ogen :) .
Ga je hier trouwens een echt armor van maken als je de files hebt of wil je alleen kijken wat je er mee kan?

Dit is ook serieus een mooi stukje model-making!
https://robertsspaceindus...3D-Print-And-Custom-Paint
[afbeelding]

Hij heeft 'm via Shapeways laten printen... dat kost volgens mij meer dan 1k om dat model te laten printen..... bizar maar het resultaat is fantastisch!
Shapeways is toch wel goedkoper dan dan toch? Hij heeft een groot gedeelte in het goedkopere materiaal alleen zaken als de turrets en de grijper in de beste kwaliteit. Maar inclusief shipping en setup costs zal het vast nog wel prijzig zijn geweest.

Ik vraag me af of CIG ooit nog eens een boardgame uit SC gaat halen. En dan denk ik in de lijnen van Fantasy Flight's X-Wing boardgame:

https://www.fantasyflightgames.com/en/products/x-wing/

Ik heb het idee dat ze met dit soort dingen best veel geld zouden kunnen verdienen en dan kan ik mijn geld een keer uitgeven aan 'echte' spaceships! >:)

Edit: Ze bestaan dus al voor dat spel:

http://www.shapeways.com/...-x-wing?optionId=61343030

http://www.shapeways.com/...-x-wing?optionId=61343076

http://www.shapeways.com/...-x-wing?optionId=61343083

Lijkt me alleen niet legaal omdat de models van CIG zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Tylocke op 12-12-2016 14:31 ]

• Case_C
Tylocke schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:19:
[...]
Ga je hier trouwens een echt armor van maken als je de files hebt of wil je alleen kijken wat je er mee kan?
Eerst kijken wat ik ermee kan :P , openen zal wel lukken. En wellicht eerst een helm/arm of body-armor uitproberen. En als 't een beetje lukt ga ik gelijk voor de volle armor in ABS! Vervolgens me verdiepen in paint-jobs... want die wit-zwarte was wel veel sjieker dan de camo variant.

Dan kijken met velcro of iets dergelijks waarmee het te dragen is.
[...]
Shapeways is toch wel goedkoper dan dan toch? Hij heeft een groot gedeelte in het goedkopere materiaal alleen zaken als de turrets en de grijper in de beste kwaliteit. Maar inclusief shipping en setup costs zal het vast nog wel prijzig zijn geweest.

Ik vraag me af of CIG ooit nog eens een boardgame uit SC gaat halen. En dan denk ik in de lijnen van Fantasy Flight's X-Wing boardgame:

Ik heb het idee dat ze met dit soort dingen best veel geld zouden kunnen verdienen en dan kan ik mijn geld een keer uitgeven aan 'echte' spaceships! >:)
Lijkt me ook wel erg leuk.

Overigens vond ik het Vanduul againt Humanity kaartspel er ook heel leuk uitzien!

• Bornhald
Tylocke schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:19:
[...]

[...]

leuk spel, x-wing miniatures :) dacht er ook aan toen ik die reclaimer vanochtend op reddit zag :) zou er best in passen

• Case_C
Bornhald schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:30:
[...]
leuk spel, x-wing miniatures :) dacht er ook aan toen ik die reclaimer vanochtend op reddit zag :) zou er best in passen
Nog jammer dat je niet kon komen, heb volgens mij toch wel behoorlijk wat Tweakers gezien die avond, heb ik alleen de grootste T.net piraat gemist :'( .

Toch nog best een aantal namen: Ascary, Brandonchat, batumulia, Mattie112, Facerafter, Tylocke, Thisuren, Torrie, ReconNL, siriouz, Snafu en Shockwave

Torched en kipkruide kan ik even niet herinneren of ik jullie ook gesproken heb? En dan zal ik ongetwijfeld nog mensen gemist hebben?

• Torched
Waarschijnlijk niet, ik heb 4 mensen oid gesproken, geed idee van nicknames :P

Ik heb ook niet bepaald gestrooid met mijn nickname though.

• Tylocke
Case_C schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:46:
[...]

Nog jammer dat je niet kon komen, heb volgens mij toch wel behoorlijk wat Tweakers gezien die avond, heb ik alleen de grootste T.net piraat gemist :'( .

Toch nog best een aantal namen: Ascary, Brandonchat, batumulia, Mattie112, Facerafter, Tylocke, Thisuren, Torrie, ReconNL, siriouz, Snafu en Shockwave

Torched en kipkruide kan ik even niet herinneren of ik jullie ook gesproken heb? En dan zal ik ongetwijfeld nog mensen gemist hebben?
Je was ook veel te druk met maken van foto's! ;)

Over de PTU. Zou het mogelijk zijn dat ze net als volgend jaar op 16 december gewoon de deuren van 2.6 PTU opengooien en de stabiele 2.5 versie ernaast? Dan hoeft er niemand over te werken als de PTU omvalt.

• Case_C
Torched schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:49:
Waarschijnlijk niet, ik heb 4 mensen oid gesproken, geed idee van nicknames :P

Ik heb ook niet bepaald gestrooid met mijn nickname though.
Gelukkig hebben we de foto's nog :+ , en dan ben ik diegene die er bijna niet op staat.. Want ik sta aan de andere kant van de camera. :P .
Tylocke schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:50:
[...]
Je was ook veel te druk met maken van foto's! ;)
Ja, blijft altijd lastig om even een paar geslaagde foto's te schieten. Maar volgens mij is de impressie aardig gelukt :) .
Over de PTU. Zou het mogelijk zijn dat ze net als volgend jaar op 16 december gewoon de deuren van 2.6 PTU opengooien en de stabiele 2.5 versie ernaast? Dan hoeft er niemand over te werken als de PTU omvalt.
Het is te hopen, dan kan ik lekker aan de slag met de files. :)

• Torched
Ja, mijn rug zal er redelijk vaak op staan :+

• Bornhald
Case_C schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:46:
[...]

baal ook dat ik niet langs kon komen wel leuke de mensen met wie ik iedere live stream chat te kunnen zien :) maar het was kiezen tussen hier naartoe en een boze/gestresde vrouw of niet, hoop wel dat jullie het weer een keer kunnen gaan doen en dat het dan wel lukt om te komen :)

wat is er trouwens gebeurt met het bierglas wat ik besteld had ;) hoop dat hij goed terecht komt bij iemand die er wel bij was en het kan waarderen :)

• Thisuren
Case_C schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:55:
[...]

Gelukkig hebben we de foto's nog :+ , en dan ben ik diegene die er bijna niet op staat.. Want ik sta aan de andere kant van de camera. :P .

[...]

Ja, blijft altijd lastig om even een paar geslaagde foto's te schieten. Maar volgens mij is de impressie aardig gelukt :) .
Volgens mij ook wel, zijn leuke foto's :D
[...]

Het is te hopen, dan kan ik lekker aan de slag met de files. :)
Er zijn ook verschillende non-evocaties die de build hebben gedownload en offline hebben draaien, die truc zou je toch ook kunnen gebruiken alvast?
Bornhald schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:40:
[...]

baal ook dat ik niet langs kon komen wel leuke de mensen met wie ik iedere live stream chat te kunnen zien :) maar het was kiezen tussen hier naartoe en een boze/gestresde vrouw of niet, hoop wel dat jullie het weer een keer kunnen gaan doen en dat het dan wel lukt om te komen :)

wat is er trouwens gebeurt met het bierglas wat ik besteld had ;) hoop dat hij goed terecht komt bij iemand die er wel bij was en het kan waarderen :)
Aan alle reacties van de avond te horen denk ik dat een volgende keer er wel in zit ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Thisuren op 12-12-2016 17:02 ]

• Case_C
Bornhald schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:40:
[...]
Die is volgens mij naar de MVP van de avond gegaan ;) . Iemand met een VR-set. Volgens mij zouden de overige glazen naar CIG-studio's verstuurd worden, dus wellicht zien we ze soon™ in een AtV.

Torrie844 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 08:11:
[...]
Ik ben trouwens vrijdag bij de livestream online, de meeste zullen op Discord zitten dan?
Ik ben bang dat ik die avond vroeger naar bed ga, ivm 's nachts wegrijden voor vakantie. Maarja je kan niet alles hebben :P , betekend dat ik met de Kerst toch nog wat leuke SC dingetjes kan zien :) .

Wellicht als 't niet te laat begint, maar ik verwacht dat 't wel laat kan worden. Ben wel benieuwd naar evt. beelden van de Bar Citizen.. of en waar we die gaan zien.

[ Voor 38% gewijzigd door Case_C op 13-12-2016 10:10 ]

• Torrie844
Case_C schreef op maandag 12 december 2016 @ 20:52:
[...]

Die is volgens mij naar de MVP van de avond gegaan ;) . Iemand met een VR-set. Volgens mij zouden de overige glazen naar CIG-studio's verstuurd worden, dus wellicht zien we ze soon™ in een AtV.
Yes, gekregen. Die staat erg mooi naast mijn GoT whiskey glas _/-\o_

Ik ben trouwens vrijdag bij de livestream online, de meeste zullen op Discord zitten dan?

[ Voor 11% gewijzigd door Torrie844 op 13-12-2016 08:14 ]

-

• Case_C
Héhé iets met een Starfarer en een Cat:

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/A8oSOmj1kxesE/giphy.gif

• SNAFU
Case_C schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:08:
Héhé iets met een Starfarer en een Cat:

spoiler:
En daarom heb je die parking sensors nou op de voorkant zitten.

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12 14:48
SNAFU schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:31:
[...]

En daarom heb je die parking sensors nou op de voorkant zitten.
Zodat je nog een halve seconde het dashboard, als een soort binair approval system, hoort piepen voor je je battering ram in de concurrent boort parkeert? :)

• Tylocke
En nu weet ik eindelijk wat megamap is in 2.6:

"Basically it'll let you jump directly from one game mode or map to another without having to go back to main menu in between."

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Het lijkt erop dat de Redeemer rework al een tijdje aan de gang is. Zo te zien gaan we al gauw een "flight ready" versie krijgen!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Fs5r5oE.jpg

Zo te zien kan de Redeemer Cargo+URSA rover vervoeren. Afgelopen sale heb ik een upgrade gedaan naar de Redeemer en een URSA rover nog los gekocht via reddit. Door het zien van dit ben ik blij dat ik dat heb gedaan! :9~

[ Voor 36% gewijzigd door Recon24 op 13-12-2016 21:15 ]

• Torrie844
Tylocke schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 19:57:

"Basically it'll let you jump directly from one game mode or map to another without having to go back to main menu in between."
Van Silverlightpony in reactie op mijn reddit-post :D. Dacht al dat dat stukje tekst herkenbaar was (ik ben SgtTommo op reddit, geen Torrie)

Maar klopt, klinkt erg goed!

-

• Tylocke
Torrie844 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 21:29:
[...]

Van Silverlightpony in reactie op mijn reddit-post :D. Dacht al dat dat stukje tekst herkenbaar was (ik ben SgtTommo op reddit, geen Torrie)

Maar klopt, klinkt erg goed!
Oh ja nou weet ik het weer, dat had je zaterdag inderdaad gezegd! Grappig zo :)

• Case_C
Blijkbaar zit er in de lore weer een nieuw schip verwerkt?

https://www.reddit.com/r/...ddit&utm_name=starcitizen

Wellicht een hint voor vrijdag?
JOHN HUXLEY: Sure things have gotten a little out of hand, but to talk about canceling the rally’s just crazy. It’s an institution. This is a classic case of a few bad filters poisoning the air. No reason to scuttle the whole thing. People think that riding a Dragonfly or a Nox means partying hard, but that’s just wrong. It’s about being who you are, you know? I’ve made some of my best friends here. Even met two of my wives. The problem is there’s just too many credits floating around now. Used to be about the ride. Now it’s about the stuff.

Tylocke schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 19:57:

Die beschrijving heb ik ook vaker voorbij horen komen, maar hoe dat in de praktijk werkt is nog redelijk onduidelijk :P . Waarschijnlijk gaan we ingame in de PU dus sim-pods zien lijkt me?

Dat is overigens ook een aardige player-sink, gezien je daardoor vaker hebt dat spelers uit een server gaan. Wanneer ze naar een Star Marine game gaan.

[ Voor 26% gewijzigd door Case_C op 14-12-2016 09:12 ]

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-12 11:29
Weet iemand of er voor 2.6 ook nog een openbare PTU beschikbaar komt? Of blijft dat voor deze release beperkt tot invite-based waves?

Weten we trouwens al precies wat het betekent als ze 16-12 denken klaar te zijn met deze versie? Als er een defintieve build moet worden gemaakt en klaar moet worden gezet voor het downloaden door alle clients kan het toch zomaar zijn dat het pas maandag is voordat we ermee aan de slag kunnen lijkt mij.

Er is toch nergens gezegd dat we 16-12 kunnen gaan downloaden als alles volgens planning gaat, of wel?

• Bornhald
MeanGreen schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:55:
Weet iemand of er voor 2.6 ook nog een openbare PTU beschikbaar komt? Of blijft dat voor deze release beperkt tot invite-based waves?

Weten we trouwens al precies wat het betekent als ze 16-12 denken klaar te zijn met deze versie? Als er een defintieve build moet worden gemaakt en klaar moet worden gezet voor het downloaden door alle clients kan het toch zomaar zijn dat het pas maandag is voordat we ermee aan de slag kunnen lijkt mij.

Er is toch nergens gezegd dat we 16-12 kunnen gaan downloaden als alles volgens planning gaat, of wel?
de standaard gang van zaken is voor zover ik weet:
evocati test --> grootste bugs eruit halen
PTU test --> veel bug reports krijgen om overige kleinere bugs te kunnen vastzetten en eruit halen
PU --> MVP en op naar de volgende release

houdt er rekening mee dat de planning schuift aan de hand van de bugs die ze vinden en waarvan ze vinden dat hij goed genoeg is voordat de build doorschuift naar de volgende groep. Dus vandaag de 16e betekend niet dat je het de 16e ook gaat hebben. Daarnaast komt de 16e astroneer in early access dus moet dat toch eerst gaan doen

Verwijderd

Topicstarter
MeanGreen schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:55:

Ja er zou wel een openbare PTU komen. In de planning staat dat de start range van de openbare PTU 9-12 tot 14-12 is:
https://robertsspaceindus...t25or/source/Image004.png

Als er vandaag dus niks komt zou ik er wel rekening mee houden dat 16-12 niet gehaald wordt. Maar in het verleden is wel gebleken dat na een openbare PTU vaak wel heel snel de live versie komt.

• Tylocke
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:43:
[...]

Ja er zou wel een openbare PTU komen. In de planning staat dat de start range van de openbare PTU 9-12 tot 14-12 is:
https://robertsspaceindus...t25or/source/Image004.png

Als er vandaag dus niks komt zou ik er wel rekening mee houden dat 16-12 niet gehaald wordt. Maar in het verleden is wel gebleken dat na een openbare PTU vaak wel heel snel de live versie komt.
Ik verwacht dat ze vrijdag hoe dan ook 2.6 naar PTU doen en de deuren voor iedereen open zetten. Het ergste dat kan gebeuren is dat de PTU servers omdonderen.

Dit hebben ze ook met 2.0 gedaan, ook al zat daar iets meer testwerk in van backers.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02:40
Tylocke schreef op woensdag 14 december 2016 @ 19:29:
[...]

Ik verwacht dat ze vrijdag hoe dan ook 2.6 naar PTU doen en de deuren voor iedereen open zetten. Het ergste dat kan gebeuren is dat de PTU servers omdonderen.

Dit hebben ze ook met 2.0 gedaan, ook al zat daar iets meer testwerk in van backers.
Ik verwacht dat het, helaas, nog wel zeker een week duurt voordat iedereen aan het spelen is..

Kan iig niet wachten om Star Marine te spelen 8)

[EDIT]
400+ members, nice.

• Case_C
Nopheros schreef op woensdag 14 december 2016 @ 19:54:
[...]
Ik verwacht dat het, helaas, nog wel zeker een week duurt voordat iedereen aan het spelen is..

Kan iig niet wachten om Star Marine te spelen 8)
Wellicht morgen naar de PTU, gisteren hadden ze nog 1 blocker, dus de kans is wel aanwezig dat PTU gaat lukken. En dan kan 't voglende week wellicht naar live :) .
[EDIT]
400+ members, nice.
Ja blijkbaar zitten er toch veel Citizens op Tweakers :P , ik denk dat we de 500 ook makkelijk moeten halen voor release :+ .

• Nopheros
Ja blijkbaar zitten er toch veel Citizens op Tweakers :P , ik denk dat we de 500 ook makkelijk moeten halen voor release :+ .
Inderdaad een stuk meer dan ik dacht. Wij (Vikings) zitten nog maar op 160+ members. Ik hoop dat ik weinig mede-tweakers ga tegen komen in de PU!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-12 09:48
Nopheros schreef op donderdag 15 december 2016 @ 12:33:
[...]

Inderdaad een stuk meer dan ik dacht. Wij (Vikings) zitten nog maar op 160+ members. Ik hoop dat ik weinig mede-tweakers ga tegen komen in de PU!
Ach is altijd leuk om met een paar een missie te doen :)

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• Torrie844
Nieuwe UI van de laatste build (15-12-2016)

-

• Tylocke
Eerste episode van fanmade film Combined Arms

Ik vond het wel aardig maar er zitten wel wat dingetjes in die me storen.

• Nopheros
batumulia schreef op donderdag 15 december 2016 @ 16:40:
[...]

Ach is altijd leuk om met een paar een missie te doen :)
Heb je toch wel enkele idris's voor nodig denk ik zo >:)

Inmiddels ook een Javelin in de groep, echter vraag ik me af hoe bruikbaar zo'n schip zal zijn.

• Case_C
Nopheros schreef op donderdag 15 december 2016 @ 22:08:
[...]
Heb je toch wel enkele idris's voor nodig denk ik zo >:)

Inmiddels ook een Javelin in de groep, echter vraag ik me af hoe bruikbaar zo'n schip zal zijn.
Gezien een Javelin in eerste instantie zonder uitrusting komt.. zal het in eerste instantie niet zo heel bruikbaar zijn. Verder is het natuurlijk meer een area-of-denial schip. Weinig kans dat je lastig gevallen word wanneer dat schip in de buurt is. Dan kan iedereen in je org lekker z'n gang gaan met hetgeen ze willen doen. (Tot een andere org hoort dat ergens een Javelin te halen valt :P )

Torrie844 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 09:45:
[...]

Zaalvoetbal in een Javelin ;)

Ik ben toch wel benieuwd naar vanavond!!!
[afbeelding]
De hangar van de idris is groter, maar dan heb je wel 't probleem als iemand de bal door de hangar door schiet... Ik probeer vanavond nog even te kijken, wie weet op Discord.

[ Voor 25% gewijzigd door Case_C op 16-12-2016 09:47 ]

• Torrie844
Case_C schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 09:36:
[...]

Gezien een Javelin in eerste instantie zonder uitrusting komt.. zal het in eerste instantie niet zo heel bruikbaar zijn. Verder is het natuurlijk meer een area-of-denial schip. Weinig kans dat je lastig gevallen word wanneer dat schip in de buurt is. Dan kan iedereen in je org lekker z'n gang gaan met hetgeen ze willen doen. (Tot een andere org hoort dat ergens een Javelin te halen valt :P )

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CzwcQMQUUAAw8R9.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Torrie844 op 16-12-2016 09:45 ]

-

• Bornhald
Torrie844 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 09:45:
[...]

[afbeelding]
zie ik dat nu goed, hebben ze een deal met disney gemaakt waardoor ze darth vader in de hangar kunnen laten rondlopen?

• Nopheros
Hmm heb me er niet echt in verdiept, maar Javelin zonder uitrusting.. Dat gaat prijzig worden. En dan hebben we het nog niet eens over brandstof voor dat ding.

Zeker ook zin in vanaaf maar Star Marine kunnen we wel vergeten, 16-12 gaat 't niet worden. In iedergeval niet voor iedereen.

• Torrie844
Bornhald schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 09:59:
[...]

zie ik dat nu goed, hebben ze een deal met disney gemaakt waardoor ze darth vader in de hangar kunnen laten rondlopen?
Ja lijkt verdomd veel op Darth vader met een cape :P - wellicht een homage aan de livestream op de release dag van Rogue one.

Daarbij is die drill commander (links achter en rechts voor op t scherm) ook wel bizar :p

-

• Bornhald
Torrie844 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 10:02:
[...]

Ja lijkt verdomd veel op Darth vader met een cape :P - wellicht een homage aan de livestream op de release dag van Rogue one.

Daarbij is die drill commander (links achter en rechts voor op t scherm) ook wel bizar :p
zouden ze weer een "leer vliegen" stukje erin maken. Ben ook benieuwd wat het is. Ziet er zeker goed uit
Case_C schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 09:36:
[...]

behalve dan een paar polarissen die gemaakt zijn om andere caps uit te schakelen :D

en daarnaast kan de javelin maar op 1 plek tegelijk zijn, dus je "lokt" hem naar positie x met een schijn aanval en valt vervolgens positie y aan met de daadwerkelijke vloot :)

[ Voor 46% gewijzigd door Bornhald op 16-12-2016 10:07 ]

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 10:05:
[...]
behalve dan een paar polarissen die gemaakt zijn om andere caps uit te schakelen :D

en daarnaast kan de javelin maar op 1 plek tegelijk zijn, dus je "lokt" hem naar positie x met een schijn aanval en valt vervolgens positie y aan met de daadwerkelijke vloot :)
Een beetje scouten kan an sich ook geen kwaad ;) . Dat zou dergelijke fouten moeten voorkomen.

Bornhald schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 11:05:
[...]
iemand met een militaire of historische achtergrond kan je precies uitleggen hoe dit in theorie werkt en historische voorbeelden geven. Een mooi voorbeeld van het omgekeerde was de D-day. Waarbij het nazi regime er vanuit ging dat de landingen in Normandië de afleiding waren en dat de geallieerde ergens anders zouden oversteken :)
De Nazi's hadden destijds hun recon ook niet meer op orde ;) . En konden niet meer inschatten wat
Ook Sun Tzu heeft wat mooie beschrijvingen over hoe en wat.

maar het idee is dat de scout het idee krijgen dat je op links wordt aangevallen, daar reageert je verdediging op, en vervolgens vind de daadwerkelijke aanval op rechts plaats. Wanneer de spil van je verdediging op links staat heb je dus een issue op rechts. Afhankelijk van het doel kan de aanval dan slagen voordat je assets redployed zijn :)

maar tot op heden is het allemaal theory crafting. Maar ik ga er wel even vanuit dat iedereen scouts zal inzetten in een dergelijk "gevecht"
Maar die tactieken zullen zeker gaan werken. En gaan hangen op de kwaliteit en hoeveelheid van je scouts :) .

[ Voor 56% gewijzigd door Case_C op 16-12-2016 11:15 ]

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 10:25:
[...]

Een beetje scouten kan an sich ook geen kwaad ;) . Dat zou dergelijke fouten moeten voorkomen.
iemand met een militaire of historische achtergrond kan je precies uitleggen hoe dit in theorie werkt en historische voorbeelden geven. Een mooi voorbeeld van het omgekeerde was de D-day. Waarbij het nazi regime er vanuit ging dat de landingen in Normandië de afleiding waren en dat de geallieerde ergens anders zouden oversteken :)

Ook Sun Tzu heeft wat mooie beschrijvingen over hoe en wat.

maar het idee is dat de scout het idee krijgen dat je op links wordt aangevallen, daar reageert je verdediging op, en vervolgens vind de daadwerkelijke aanval op rechts plaats. Wanneer de spil van je verdediging op links staat heb je dus een issue op rechts. Afhankelijk van het doel kan de aanval dan slagen voordat je assets redployed zijn :)

maar tot op heden is het allemaal theory crafting. Maar ik ga er wel even vanuit dat iedereen scouts zal inzetten in een dergelijk "gevecht"

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-12 11:29
In World of Tanks komt dit ook regelmatig voor bij wedstrijden. Je krijgt dan ook een heel leuk psychologisch spelletje. Team A verdedigt, Team B is aan het scouten. Van team B laat een klein groepje zich zien op de ene flank en trekt zich daarna terug.
De vraag is dan: Is dat de fake aanval en moet je als team A juist focussen en verplaatsen naar de andere flank, of is dat juist de bedoeling van Team B, en wachten ze om vervolgens toch de flank aan te vallen waar ze zich het eerst lieten zien?

Natuurlijk gaan de meeste battles eerder "ALLEMAAL LINKSAF", omdat full force een flank aanvallen in principe ook goed werkt, omdat daar nooit alle vijandige units staan opgesteld.

Heerlijk :9

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-10 16:19

ShockWave

Lost it somewhere

Dan is de Hornet Tracker met een piloot die weet wat hij doet een hele goede asset voor de org, zie het als de awacs van star citizen om een stuk ruimte uit te kammen.

Star Citizen referralcode

• Torrie844
https://robertsspaceindus...637-Monthly-Studio-Report

Yay

Updates: Relay gaf net aan dat er wrs een PTU 2.6 komt dit weekend
Updates: Geen SQ42 voor de livestream
"After all the effort we expended for CitizenCon, we didn’t want to spend additional developer time polishing intermediate solutions if it wasn’t going towards the final product."
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/82210263440306176/259395251062439937/Misc-Razer-Murray-Ringz-Paint-V5.png

[ Voor 79% gewijzigd door Torrie844 op 16-12-2016 20:04 ]

-

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 26-12 06:52

JanAd

Wind’s howling

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• Nopheros
Balen, geen Star Marine lijkt het.

[EDIT]
Aim date verplaatst naar 22-12.

[ Voor 42% gewijzigd door Nopheros op 16-12-2016 21:21 ]

• Tylocke
Holy crap wat een prijs voor die MISC Razor.

En wat plaatjes uit de monthly report:

http://imgur.com/a/LQ3vk

[ Voor 44% gewijzigd door Tylocke op 16-12-2016 20:55 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Die Vanduul ship was awesome! Hyped!

Ps, Sorry dat ik er niet bij kon zijn in Utrecht! Ik kon mijn vriendin niet achter laten met een huilende baby (ziek).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/661znylccX37QRp32eKupd5M/full.jpg
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 22:46:
[...]

Was wel 1 klein hoogtepuntje in een verder waardeloze stream.
Ik hoorde in het begin gefluister toen Ben in beeld kwam over de syncproblemen (aldus Robert). En ook nog eens een blablabla. Dat kan echt niet.,, :/

[ Voor 61% gewijzigd door DutchWalnut op 16-12-2016 22:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
DutchWalnut schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 22:42:
Die Vanduul ship was awesome! Hyped!

Ps, Sorry dat ik er niet bij kon zijn in Utrecht! Ik kon mijn vriendin niet achter laten met een huilende baby (ziek).

[afbeelding]

• Nopheros
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 22:46:
[...]

Van de 2:45 uur vond ik alleen de laatste 10 min waard om te kijken...

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-12 09:48
Lijkt het mij misschien handiger dat ze voortaan wat minder livestreams doen en alleen echt als ze redelijk wat te laten zien hebben?

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Verwijderd

Topicstarter
2.6 is naar de public ptu!
2.6.0i - 488815 is now open to Wave 1 Testers & RSI Subscribers!
css
Patch Notes
PTU Site
<https://ptu.cloudimperiumgames.com/comm-link//15644-Star-Citizen-Alpha-260i>
Spectrum
<https://ptu.cloudimperiumgames.com/spectrum/community/SC/forum/1/thread/star-citizen-alpha-2-6-0i>

Major Known Issues
Major known issues are listed in the patch notes on the PTU Site & Spectrum.

css
Feedback
We will be collecting feedback from dedicated feedback posts on the PTU Website.
#2-6-0-comm-link-directory

css
Issue-Council:
Please be sure to use the correct section of the PTU Issue-Council.
Star Citizen
<https://ptu.cloudimperiumgames.com/community/issue-council/star-citizen>

Star Marine
<https://ptu.cloudimperiumgames.com/community/issue-council/star-marine>

css
Playtests
NO CURRENT TESTS

For the duration of this PTU we will be using Spectrum and not Discord for our communications
https://ptu.cloudimperiumgames.com/spectrum/

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tP6CHDGSzREQbe56S65BDObm/full.jpg

:P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qw2AdalhwR8AikCirNIRugLX/full.jpg

:o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/BpK2kKWReQhNN5L51Ww23gjb/full.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door DutchWalnut op 17-12-2016 10:34 ]

• Bornhald
batumulia schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 01:14:
Lijkt het mij misschien handiger dat ze voortaan wat minder livestreams doen en alleen echt als ze redelijk wat te laten zien hebben?
of in ieder geval niet zo vlak na elkaar... livestream was iig ruk. niks nieuws
las het, eerste wave PTU heeft het nu ook als het goed is..

edit:
zie net dat ik nog geen mailtje gehad heb, maar wel al mn ptu account aan kon zetten en kon downloaden

[ Voor 9% gewijzigd door Bornhald op 17-12-2016 10:34 ]

• SNAFU
Livestream was jammer ja en soms had ik het gevoel dat m'n tenen niet krommer konden...maar Discord was gezellig dus dat dan weer wel.

• Coennos
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-05 09:04
Wat had die uitzending een amateuristische uitstraling gisteren,ik zou me dood schamen.
Spel met budget 120 mil...

• Bornhald
Coennos schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 11:03:
Wat had die uitzending een amateuristische uitstraling gisteren,ik zou me dood schamen.
Spel met budget 120 138 mil...
FTFY
en de stream wordt betaald door subscribers, dus gaat daar niet vanaf

• SNAFU
Korte impressie van de livestream, met alle hoogtepunten. ;)
[YouTube: https://youtu.be/l6UpYsOwlGY]

Pagina: 1 ... 41 ... 119 Laatste