• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
Vandaag zou er ook meer informatie komen over de Battlecruiser, die twee keer zo groot zou moeten zijn als een Javelin.

[ Voor 49% gewijzigd door Toonen1988 op 08-05-2026 17:08 ]

• mr_evil08
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:13
Ves schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 15:54:
Nog steeds een verrassing. Gezien meer dan een jaar elke keer de nieuwe schepen met issues werden uitgebracht die makkelijk gepatcht hadden kunnen worden voor een LIVE release. En CIG maanden lang koppig bleef met het niet te doen.

En gebruikers hier een week of soms langer mee zaten.
Hoe weet je dat?

Ben je een dev die daaraan werkt? Hoe weet je zeker dat de èèn met de ander niet in conflict staat?

Ze waarschuwen je netjes, een alpha game is geen full release kun je daar niet tegen de-installeren en pas spelen als het uitkomt.

De zoveelste rework ben ik wel eens, maak een keer iets af of vlak voor kerst een grote wijziging doorvoeren en vervolgens kantoor sluit om ons achterlaten met een kapot spel wat pas richting februari gefixed wordt.

Laatste jaren komt daar verbetering in.

[ Voor 15% gewijzigd door mr_evil08 op 08-05-2026 18:13 ]

WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:07

Ves

A gadget addicted Bounty

Omdat enkele issues na een paar dagen worden opgelost.
Omdat er de issues niet op de known list wordt vermeld.
Omdat er Devs zijn die in comments bevestigen dat ze het over het hoofd hebben gezien, of vragen om een IC.
mr_evil08 schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 18:08:
[...]

.....

Ze waarschuwen je netjes, een alpha game is geen full release kun je daar niet tegen de-installeren en pas spelen als het uitkomt.

....
En? Betekent niet dat wij er niks over mogen zeggen. Als je ziet dat het jaar/de jaren ervoor de PTU testers heel wat issues voor een LIVE release onder de aandacht hebben kunnen brengen, zodat de Devs het hebben kunnen oplossen voor de release. Spelers weten vaak dingen op een creatieve manier te breken of ontdekken, beter dan een QA team.

En om mee te gaan in jou 'het is aan alpha, je moet niet klagen'. Dit kan impact hebben op verkoopcijfers van een schip. Of meer olie op de vuur gooien voor de doemdenkers.
Je ziet dat mensen gevoelig zijn voor een schepen waar dingen niet functioneren maar essentiële functies voor het gebruik niet werken, de MOTH is een goed voorbeeld hiervan.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:07

mvds

Totally awesome!

Ik vind de hype rondom de battlecruiser best vermakelijk. Vooral die mensen die klagen dat het weer een schip gaat zijn die niet voor iedereen beschikbaar gaat zijn. Ik vraag mij af hoeveel mensen werkelijk van plan zijn om er een te kopen, aangezien de te verwachten prijs ruim boven die van de Idris zal komen te liggen, die ook al niet goedkoop te noemen is.

Ik denk dat het een schip gaat zijn die vooral voor grote orgs aantrekkelijk gaat zijn, en natuurlijk voor mensen die ECHT geld teveel hebben.

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
Daar is die dan, de Anvil Odin.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/24uvkXWWothnFe6LNOKxA1cVeos=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2ssBo07LEqbTZxBfr7qaMovg.jpg?f=fotoalbum_large

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:07

Ves

A gadget addicted Bounty

Duikboot(je)
mvds schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 20:38:
Ik vind de hype rondom de battlecruiser best vermakelijk. Vooral die mensen die klagen dat het weer een schip gaat zijn die niet voor iedereen beschikbaar gaat zijn. Ik vraag mij af hoeveel mensen werkelijk van plan zijn om er een te kopen, aangezien de te verwachten prijs ruim boven die van de Idris zal komen te liggen, die ook al niet goedkoop te noemen is.

Ik denk dat het een schip gaat zijn die vooral voor grote orgs aantrekkelijk gaat zijn, en natuurlijk voor mensen die ECHT geld teveel hebben.
Ik vraag mij vooral af of alle mensen echt de rol kunnen pakken die ze op op zo'n groot schip krijgen toegewezen. Dus in engineering werken. Op het schip blijven als beveiliging. En dan niet eventjes, maar gewoon voor een paar uur.

Ben het met je eens dit een select groepje zal blijven. Van grote orgs die de investering doen, de content creators" die dankzij hun volgers kunnen financieren en de 'whales' die graag geld uitgeven.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Pagina: 1 ... 121 122 Laatste