Vandaag zou er ook meer informatie komen over de Battlecruiser, die twee keer zo groot zou moeten zijn als een Javelin.
[ Voor 49% gewijzigd door Toonen1988 op 08-05-2026 17:08 ]
[ Voor 49% gewijzigd door Toonen1988 op 08-05-2026 17:08 ]
Hoe weet je dat?Ves schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 15:54:
Nog steeds een verrassing. Gezien meer dan een jaar elke keer de nieuwe schepen met issues werden uitgebracht die makkelijk gepatcht hadden kunnen worden voor een LIVE release. En CIG maanden lang koppig bleef met het niet te doen.
En gebruikers hier een week of soms langer mee zaten.
[ Voor 15% gewijzigd door mr_evil08 op 08-05-2026 18:13 ]
WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M
Omdat enkele issues na een paar dagen worden opgelost.
En? Betekent niet dat wij er niks over mogen zeggen. Als je ziet dat het jaar/de jaren ervoor de PTU testers heel wat issues voor een LIVE release onder de aandacht hebben kunnen brengen, zodat de Devs het hebben kunnen oplossen voor de release. Spelers weten vaak dingen op een creatieve manier te breken of ontdekken, beter dan een QA team.mr_evil08 schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 18:08:
[...]
.....
Ze waarschuwen je netjes, een alpha game is geen full release kun je daar niet tegen de-installeren en pas spelen als het uitkomt.
....
Ik vraag mij vooral af of alle mensen echt de rol kunnen pakken die ze op op zo'n groot schip krijgen toegewezen. Dus in engineering werken. Op het schip blijven als beveiliging. En dan niet eventjes, maar gewoon voor een paar uur.mvds schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 20:38:
Ik vind de hype rondom de battlecruiser best vermakelijk. Vooral die mensen die klagen dat het weer een schip gaat zijn die niet voor iedereen beschikbaar gaat zijn. Ik vraag mij af hoeveel mensen werkelijk van plan zijn om er een te kopen, aangezien de te verwachten prijs ruim boven die van de Idris zal komen te liggen, die ook al niet goedkoop te noemen is.
Ik denk dat het een schip gaat zijn die vooral voor grote orgs aantrekkelijk gaat zijn, en natuurlijk voor mensen die ECHT geld teveel hebben.