Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12:14
mvds schreef op maandag 1 september 2025 @ 10:22:
Als je schilden aan staan, dan kan een andere speler toch niet je cargo eraf halen?
Zowel internet en video's zeggen van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roepie88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 11:47
Geloof niet alles wat ze op het internet en in video’s zeggen.
It is dangerous out there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:58
Robinblitz schreef op maandag 1 september 2025 @ 11:48:
Ik heb mijn Super Hornet Mk. II gepakt en ben de missies gaan doen waarmee je large cargo ships moet beschermen tegen AI. Meestal zo'n 60-80 SCU voor 15 min werk. Kun je best wel goed aan elkaar chainen. Je moet alleen weel een beetje een prima fighter zijn omdat ze best wel pittig zijn als je solo bent.
Ah, ik heb gisteravond de luie methode gebruikt door die missies te doen in de 'Free Fly' Polaris. Parkeren naast het schip dat je moet beschermen en met de point defense turrets en zelf schieten vanuit de manned turret, maak je vlot gehakt van die schepen. Zelfs af en toe dat die fighters zich te pletter vliegen tegen de Polaris, waar de Polaris nu gelukkig weinig last van heeft. Dat is wel eens anders geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12:14
Ik ben normaal geen loot goblin, omdat veel loot weinig waarde hebben. De efficiency tussen inkomsten/tijd zijn gewoon slecht bij het looten. Althans voor nu, straks als we resources uit loot kunnen halen, maakt het natuurlijk een ander verhaal. Ik zie dan ook veel video's van snelle runs waarbij mensen de snelste manier lopen om alle kisten te looten in een Onyx facility.

Maar nu heb ik eindelijk een gevoel dat looten wel waard kan zijn. Maar dan niet de kisten snel afgaan en repeat. Nee, je gaat naar de laagste Onyx facility level, want daar spawnen een boel Kopion's. Dood ze allemaal en pak hun irradiated horns op, ga vervolgens met de trap een verdieping hoger, daar spawnen ook een boel Kopion's. Deze horns verkopen voor 34k per stuk in Stanton en 44k per stuk in Pyro. Per Onyx facility run, kan je makkelijk tusssen de 30 a 40 van die hoorns krijgen, wat makkelijk +1 mil aUEC is voor misschien nog geen 15 min werk.

EDIT: Schijnbaar zijn deze prijzen per SCU heb ik al van andere gehoord, wat apart is want ik heb toch echt 600k voor 18 stuks gekregen. Misschien heb ik een nieuwe bug te pakken?

[ Voor 8% gewijzigd door Toonen1988 op 02-09-2025 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:06

Ves

A gadget addicted Bounty

Hacker!

EDIT:

En de winnaar van de Ship Showdown 2955 is de RSI Polaris.

https://robertsspaceindus...and-the-winner-is/8233173
All backers will receive a commemorative Polaris-themed holographic banner at this year's Intergalactic Aerospace Expo (IAE) to honor the champion.

Additionally, your top four ships are taking home a prize as well! The Polaris, the Gladiator, the Asgard, and the Zeus ES will all receive new 2955 Best In Show paints when IAE rolls around, along with in-game manufacturer-themed posters! All backers who have these ships in their hangar at the start of Best In Show will receive the paints and posters then. You will also have an opportunity to pick up the ships with their Best in Show prizes included during IAE.

[ Voor 99% gewijzigd door Ves op 02-09-2025 19:08 ]

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Pagina: 1 ... 116 117 Laatste