Nee dit komt door dat deze onderdrukt worden door doze, als je dan je scherm eer aan zet komt alles tegelijk binnen
Verwijderd
Ik heb hetzelfde zoals je ws wel weet, heb beide apps uit Doze gehaald maar voor Gmail komt het ondanks dat idd pas binnen als je het scherm aan zet.Mrjraider schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 10:33:
Nee dit komt door dat deze onderdrukt worden door doze, als je dan je scherm eer aan zet komt alles tegelijk binnen
Bedankt voor de antwoorden, irritant dan eigenlijk als ik mijn telefoon aanzet wil ik gewoon zien wat er is binnegekomen gedurende de nacht en niet een paar minuten ineens alles op mijn bord met vertraging dus eigenlijk..............
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Verwijderd
Ik ga er vanuit dat het een bug is die hopelijk met de volgende update opgelost is.aveenhuysen schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 11:07:
Bedankt voor de antwoorden, irritant dan eigenlijk als ik mijn telefoon aanzet wil ik gewoon zien wat er is binnegekomen gedurende de nacht en niet een paar minuten ineens alles op mijn bord met vertraging dus eigenlijk..............
Weet iemand waarom ik geen notificatie's meer krijg sinds de 6.01 update? Notificatie's staan aan maar alsnog krijg ik er geen. Iemand een idee? Heb een S6.
X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400
Kijk is bij je batterij onder instellingen. Daar vind je energiebesparing voor je apps (optimalisatie noemen ze het). Bij de apps waar je notificaties van wenst te ontvangen moet je op 'Nooit' zetten.
Verwijderd
Als je beide e-mail apps dagelijks gebruikt komen ze niet eens in dat lijstje voor, bij mij niet tenminste.TereZz schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 11:28:
Kijk is bij je batterij onder instellingen. Daar vind je energiebesparing voor je apps (optimalisatie noemen ze het). Bij de apps waar je notificaties van wenst te ontvangen moet je op 'Nooit' zetten.
Het komt bij mij alleen voor met de Gmail app, van de andere mail-app krijg ik wel meldingen en ook van Whatsapp.
Heb je bij je Google account synchroniseren van Gmail wel aanstaan ? En in de Gmail app heb je ook meldingen en Gmail synchroniseren aan staan ? ik krijg namelijk gewoon constant een melding als er een mail binnen komt via Gmail.Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 11:44:
[...]
Het komt bij mij alleen voor met de Gmail app, van de andere mail-app krijg ik wel meldingen en ook van Whatsapp.
[ Voor 9% gewijzigd door DON PAPA op 25-03-2016 12:11 ]
Verwijderd
Synchroniseren staat gewoon aan en werkt ook prima overdag omdat ik de foon ieder uur wel voor iets gebruik, maar zodra ik er een tijdje niets mee gedaan heb (weet niet hoe lang) maar 's nachts bijvoorbeeld, dan krijg ik van Gmail pas een melding zodra ik 's morgens mijn scherm aanzet. En voor Gmail heb ik de Doze-functie uitgeschakeld.EJSEJS schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 11:57:
[...]
Heb je bij je Google account synchroniseren van Gmail wel aanstaan ? En in de Gmail app heb je ook meldingen en Gmail synchroniseren aan staan ? ik krijg namelijk gewoon constant een melding als er een mail binnen komt via Gmail.
En waar heb je hem uitgeschakeld ? Bij Instellingen > Batterij > Batterij verbruik > Meer > Batterijverbr. optimalis > Alle apps > Gmail uit ? Want daar staat bij mij Gmail gewoon AAN in de lijst.En ik krijg gewoon meldingen ook na een paar uur (dus bijvoorbeeld snacht's). Daarom heb ik snachts "niet storen" aan staan, want alleen dan krijg ik ze niet meer.Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 13:34:
[...]
Synchroniseren staat gewoon aan en werkt ook prima overdag omdat ik de foon ieder uur wel voor iets gebruik, maar zodra ik er een tijdje niets mee gedaan heb (weet niet hoe lang) maar 's nachts bijvoorbeeld, dan krijg ik van Gmail pas een melding zodra ik 's morgens mijn scherm aanzet. En voor Gmail heb ik de Doze-functie uitgeschakeld.
Je zou nog wel kunnen proberen, Instellingen > Applicaties > Aplicatiebeheer > Gmail > Meldingen > Ingesteld als prioriteit "aanzetten". Letop als je dit doet dan zal je ook de melding krijgen als "niet storen" aanstaat
Verwijderd
Ja, die staat bij "Apps niet geoptimaliseerd". Heb nu ter test "Ingesteld als prioriteit" aangezet, laat morgen de afloop weten.EJSEJS schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 14:38:
[...]
En waar heb je hem uitgeschakeld ? Bij Instellingen > Batterij > Batterij verbruik > Meer > Batterijverbr. optimalis > Alle apps > Gmail uit ? Want daar staat bij mij Gmail gewoon AAN in de lijst.En ik krijg gewoon meldingen ook na een paar uur (dus bijvoorbeeld snacht's). Daarom heb ik snachts "niet storen" aan staan, want alleen dan krijg ik ze niet meer.
Je zou nog wel kunnen proberen, Instellingen > Applicaties > Aplicatiebeheer > Gmail > Meldingen > Ingesteld als prioriteit "aanzetten". Letop als je dit doet dan zal je ook de melding krijgen als "niet storen" aanstaat
Ik zie wat je bedoelt inderdaad, al was het mij zelf voorheen nog nooit opgevallen. Is dit echter wel écht iets wat pas sinds de Marshmallow-update zo is en heeft het niet gewoon te maken met het AMOLED-scherm? Bij het Netflix-splashscreen is het namelijk een kleurovergang van donkergrijs naar zwart. Aangezien bij volledig zwart de pixels simpelweg uitgaan bij AMOLED-schermen, kan ik mij voorstellen dat hierdoor 'artifacts' kunnen optreden i.v.m. een niet geheel vloeiende overgang van uitstaande pixels naar donkergrijze pixels.RielN schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 08:00:
Ik wil er toch nog eens op terug komen op de slechte kleurweergave sinds marshmallow. Dit betreft color banding van zwart/grijs, alsof er tussen zwart en de lichtst mogelijk grijstint teveel afstand zit. Ook andere kleuren merk je dit aan.
Ik heb een factory reset gedaan, en mijn scherm is recent vervangen (een defect, verticale streep). Toch zie ik de slechte kleuren nog altijd.
Zouden mensen zelf eens willen kijken:
Het beste zie ik het bij Netflix, het startscherm is een rare vlek (omdat het logo een soort grijze wolk achter zich heeft). Helemaal absurd wordt het als je Daredevil, een scéne in Seizoen 2, Episode 8, tussen 44 en 45 minuten ziet. Colorbanding all over, het ziet er slecht uit.
Alles komt het best tot zijn recht in een donkere omgeving: overdag zie je het niet, kijk bijv onder je trui. Als het donker is, kun je wél je brightness maximaal zetten, dat maakt geen verschil.
Hieronder vind je een screenshot van de telefoon van de introscene. Op een PC ziet deze afbeelding er redelijk uit, maar op de S6 heel slecht.
[afbeelding]
Dit is echter meer een wilde gok dan dat het echt een onderbouwd iets is
Ik kan een S6, paar maanden oud, kopen voor 350. Krasvrij, verder helemaal goed. 32GB, is dat genoeg voor dagelijks gebruik?
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Ligt eraan wat je er mee doetvuurtjih schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 12:05:
Ik kan een S6, paar maanden oud, kopen voor 350. Krasvrij, verder helemaal goed. 32GB, is dat genoeg voor dagelijks gebruik?
Ik zou aan een 16GB al meer dan voldoende hebben.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nee, het is echt veel slechter sinds marshmallow. De weergave in video is heel erg slecht. Er is nog een topic van de Nexus PLayer die dit heeft sinds 6.0 en ook daar meldde zich iemand met andere apparaten.4WardNL schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 16:23:
[...]
Ik zie wat je bedoelt inderdaad, al was het mij zelf voorheen nog nooit opgevallen. Is dit echter wel écht iets wat pas sinds de Marshmallow-update zo is en heeft het niet gewoon te maken met het AMOLED-scherm? Bij het Netflix-splashscreen is het namelijk een kleurovergang van donkergrijs naar zwart. Aangezien bij volledig zwart de pixels simpelweg uitgaan bij AMOLED-schermen, kan ik mij voorstellen dat hierdoor 'artifacts' kunnen optreden i.v.m. een niet geheel vloeiende overgang van uitstaande pixels naar donkergrijze pixels.
Dit is echter meer een wilde gok dan dat het echt een onderbouwd iets is![]()
Je ziet het niet goed, maar ja mij valt het nu steeds op
Hoe ziet in het donker, op redelijk hoge brightness, die scene van Daredevil eruit? Die is hier echt vies. Ik probeer een video te maken binnenkort.
[ Voor 6% gewijzigd door RielN op 26-03-2016 13:02 ]
Verwijderd
Ben benieuwd of je dat in een video duidelijk kan maken.RielN schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 13:01:
[...]
Nee, het is echt veel slechter sinds marshmallow. De weergave in video is heel erg slecht. Er is nog een topic van de Nexus PLayer die dit heeft sinds 6.0 en ook daar meldde zich iemand met andere apparaten.
Je ziet het niet goed, maar ja mij valt het nu steeds op
Hoe ziet in het donker, op redelijk hoge brightness, die scene van Daredevil eruit? Die is hier echt vies. Ik probeer een video te maken binnenkort.
Ik heb net met mijn laptopcameras foto' s gemaakt, zo ziet het er in een donkere ruimte uit als ik Netflix af speel. De resolutie is HD, verbinding is perfect. BIj veel omgevingslicht filtert dit weg, maar ik kijk veel video in bed 
Zie de grijs/paarse vlakken waar het beeld echt donker moet zijn.
ZIe ook dit issue:~
https://code.google.com/p/android/issues/detail?id=188667

[ Voor 16% gewijzigd door RielN op 26-03-2016 13:14 ]
Verwijderd
Heeft dit "Netflix beperkt resolutie/bitrate" er niet mee te maken?RielN schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 13:10:
Ik heb net met mijn laptopcameras foto' s gemaakt, zo ziet het er in een donkere ruimte uit als ik Netflix af speel. De resolutie is HD, verbinding is perfect. BIj veel omgevingslicht filtert dit weg, maar ik kijk veel video in bed
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2016 15:13 ]
Welke film is het en welke scene?(van tot min)
Ik zie het ook op Youtube... misschien in mindere mate.
Daredevil s2 e8 vanaf 44min geloof ik. Staat wat hoger ook
Ook maar even ingesteld want een email van 09.50 stond wel op de computer maar niet op mijn mobiel die een half uur geleden nog gebruikt was....erg irri dat gmail. Bij Android 5 nooit last van....EJSEJS schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 14:38:
[...]
En waar heb je hem uitgeschakeld ? Bij Instellingen > Batterij > Batterij verbruik > Meer > Batterijverbr. optimalis > Alle apps > Gmail uit ? Want daar staat bij mij Gmail gewoon AAN in de lijst.En ik krijg gewoon meldingen ook na een paar uur (dus bijvoorbeeld snacht's). Daarom heb ik snachts "niet storen" aan staan, want alleen dan krijg ik ze niet meer.
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Je vergeet het dikgedrukte deelRielN schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 08:00:
Ik wil er toch nog eens op terug komen op de slechte kleurweergave sinds marshmallow. Dit betreft color banding van zwart/grijs, alsof er tussen zwart en de lichtst mogelijk grijstint teveel afstand zit. Ook andere kleuren merk je dit aan.
Ik heb een factory reset gedaan, en mijn scherm is recent vervangen (een defect, verticale streep). Toch zie ik de slechte kleuren nog altijd.
[.......]
Is het niet gewoon een slecht scherm wat je hebt gekregen NA de reparatie? Want van jou problemen mbt tot de zwartweergave etc heb ik totaal geen last met MarsMellow
Welke scherm modus heb je aanstaan ? bij Basis heb ik het ook een klein beetje (niet zo storend als wat ik bij jouw zie op de screenshots) maar bij AMOLED-bioscoop zie ik het helemaal niet.RielN schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 21:45:
Hij is gekocht, alleen problemen met opladen. Tot 85-88% ging het snel, via de snellader, maar daarna schoot het niet op. Kwestie van kapotte accu?vuurtjih schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 12:05:
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
720p versie neem ik aa n? Die ziet er gewoon goed uit. Screenshot van mx player:RielN schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 21:45:

[ Voor 21% gewijzigd door kwaazaar op 27-03-2016 14:17 ]
Ik heb zo het vermoeden dat dit zo hoort. Zie ook de grafiek in dit artikel van GSMArena, waarin de oplaadtijd staat uitgezet tegen het batterijpercentage.vuurtjih schreef op zondag 27 maart 2016 @ 13:23:
[...]
Hij is gekocht, alleen problemen met opladen. Tot 85-88% ging het snel, via de snellader, maar daarna schoot het niet op. Kwestie van kapotte accu?
De donkerblauwe, meest linker lijn, is daar de lijn van de Galaxy S6. Zoals te zien is begint het opladen snel, maar neemt de snelheid flink af naarmate de batterij meer opgeladen is.
Verwijderd
Klopt, bij mij gaat het ook zo. Het begin gaat heel erg snel maar vooral de laatste 15 tot 10 procent duren een stuk langer. Voordeel is alsnog wel dat je ontzettend snel tussendoor genoeg kan laden om weer een tijd verder te kunnen. Alleen de volle 100 procent duurt wat langer (maar alsnog stukken korter dan met mijn vorige mobiel).4WardNL schreef op zondag 27 maart 2016 @ 13:31:
[...]
Ik heb zo het vermoeden dat dit zo hoort. Zie ook de grafiek in dit artikel van GSMArena, waarin de oplaadtijd staat uitgezet tegen het batterijpercentage.
De donkerblauwe, meest linker lijn, is daar de lijn van de Galaxy S6. Zoals te zien is begint het opladen snel, maar neemt de snelheid flink af naarmate de batterij meer opgeladen is.
Zojuist mijn S6 de update gegeven naar Android 6.0.1 en sindsdien heb ik last van een dubbele vergrendeling. Ik had normaal gesproken alleen een patroon als vergrendeling, maar momenteel moet ik eerst het meldingenscherm opzij slepen, om vervolgens alsnog mijn patroon in te voeren. Ik vind dit bijzonder irritant en ik kom na flink wat zoeken op mijn telefoon en google maar niet op een oplossing. Iemand enig idee?
It's not a bug, it's a feature. Als je fingerprint unlock gebruikt kan het overigens wel op het eerste scherm al.Liquid-Man schreef op zondag 27 maart 2016 @ 19:33:
Zojuist mijn S6 de update gegeven naar Android 6.0.1 en sindsdien heb ik last van een dubbele vergrendeling. Ik had normaal gesproken alleen een patroon als vergrendeling, maar momenteel moet ik eerst het meldingenscherm opzij slepen, om vervolgens alsnog mijn patroon in te voeren. Ik vind dit bijzonder irritant en ik kom na flink wat zoeken op mijn telefoon en google maar niet op een oplossing. Iemand enig idee?
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Alle modussen.EJSEJS schreef op zondag 27 maart 2016 @ 13:07:
[...]
Welke scherm modus heb je aanstaan ? bij Basis heb ik het ook een klein beetje (niet zo storend als wat ik bij jouw zie op de screenshots) maar bij AMOLED-bioscoop zie ik het helemaal niet.
@hierboven: ik kan het 100% reproduceren bij een s6 van een vriend van mij. Let wel: in een absoluut donkere ruimte en full brightness (niet auto).
Het euvel was al voor de schermreparatie. Het nieuwe scherm lost dit niet op.
Ik kijk al zo lang netflix bestaat Netflix in het donker en pas sinds MM last van.
Heel apart dat niemand dat ziet
Screenshot heeft niet zoveel zin, het is de weergave van de donkere kleuren zelf.kwaazaar schreef op zondag 27 maart 2016 @ 13:26:
[...]
720p versie neem ik aa n? Die ziet er gewoon goed uit. Screenshot van mx player:
[afbeelding]
Een foto van je telefoon zou helpen. Maar ik zie dezelde banding op jouw screenshot op mijn scherm in het volledig donker op full brigjtness (niet auto).
Het laat iig zien dat het juist gerendered wordt. Overigens is het zwart bij mij vrijwel diep zwart, echt geen paars. Zelfs niet een klein beetje. After market schermpje gekregen bij de reparatie?RielN schreef op zondag 27 maart 2016 @ 19:57:
[...]
Screenshot heeft niet zoveel zin, het is de weergave van de donkere kleuren zelf..
Het gaat om de 'net niet zwart' delen, zwart is idd zwart. Dit was ook voor de schermvervanging. Dat heb jij geprobeerd in het pikdonker op full brightness in die scene?
Ik ga eens kijken of ik terug kan naar 5.0 zonder de garantie te verbreken.
Nog een foto met een betere telefoon van mijn scherm in het volledig donker full brightness.
Nog een foto met een betere telefoon van mijn scherm in het volledig donker full brightness.

[ Voor 26% gewijzigd door RielN op 27-03-2016 20:35 ]
Is dit bij alle films. Ik heb het niet. Zal eens een foto maken en plaatsen. Zou leuk zijn als ik dezelfde scene kan fotograferen.RielN schreef op zondag 27 maart 2016 @ 20:28:
Het gaat om de 'net niet zwart' delen, zwart is idd zwart. Dit was ook voor de schermvervanging. Dat heb jij geprobeerd in het pikdonker op full brightness in die scene?
[afbeelding]
Maar full brightness heb ik niet geprobeerd en lijkt me ook niet zinvol toch?
Net full brightness maar zie geen verschil.
[ Voor 8% gewijzigd door Garret1410 op 27-03-2016 21:04 ]
Ik heb in MM nooit iets vergelijkbaars gezien. Maar kijk je in het donker op full brightness, of valt het ook op de lagere brightness erg op en was dit enkel ter illustratie?RielN schreef op zondag 27 maart 2016 @ 20:28:
[afbeelding]
Op lagere is het minder zichtbaar.
Dit is bij alle films, ook een donker concert dat ik zelf heb opgenomen.
Ik zie het zo niet, alleen als ik een foto neem dan wel een beetje maar dat heeft meer met de camera te maken.RielN schreef op zondag 27 maart 2016 @ 21:52:
Op lagere is het minder zichtbaar.

[ Voor 59% gewijzigd door Garret1410 op 27-03-2016 22:35 ]
Ik heb nu ook de update geinstalleerd, maar dat 2x unlocken is echt irritant 
Is daar al een oplossing voor?
Het is geen probleem, het is een feature. En met een fingerprint unlock kan je op beide schermen unlocken.Grolsch schreef op zondag 27 maart 2016 @ 22:59:
Ik heb nu ook de update geinstalleerd, maar dat 2x unlocken is echt irritant
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Hmm.Garret1410 schreef op zondag 27 maart 2016 @ 22:21:
[...]
Ik zie het zo niet, alleen als ik een foto neem dan wel een beetje maar dat heeft meer met de camera te maken.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan wellicht een defect aan dit apparaat, toch... Dit lijkt er goed uit te zien.
Als het alleen Netflix was zou ik zeggen dat het aan de bitrate lag maar je zegt dat het ook bij eigen concert opnames was. Lijkt me toch een vreemd probleem, misschien de GPU.RielN schreef op zondag 27 maart 2016 @ 23:55:
[...]
Hmm.
Dan wellicht een defect aan dit apparaat, toch... Dit lijkt er goed uit te zien.
Jeej, update voor XEO is aan het downloaden! Ben benieuwd!
Kan ik die"feature" ook uitschakelen dan?AllSeeyinEye schreef op zondag 27 maart 2016 @ 23:16:
[...]
Het is geen probleem, het is een feature. En met een fingerprint unlock kan je op beide schermen unlocken.
Fingerprint unlock of swipe unlock. Geen pin of pattern nemen dus.
Aangezien fingerprint niet goed werkt in mijn situatie en swipeunlock ook niet echt veilig is ben ik dus de sjaak 
Ach, het zal wel weer wennen
Ach, het zal wel weer wennen
Je kan 4 vingers scannen, hè. En als je iedere vinger geen twee keer op dezelfde positie in scant gaat unlocken bij mij in ieder geval iedere keer goed.
Verwijderd
Zoekfunctie gebruikt maar ik kom er niet uit, wie helpt me?
Ik heb een nieuwe auto gekocht, met Audi Connect. Daarbij is het mogelijk een SIM kaart in de auto te plaatsen zodat de navigatie een internetverbinding heeft, of gebruik te maken van rsap.
Ik krijg mijn Galaxy S6 alleen maar verbonden via 'ouderwets' bluetooth waarbij ik kan bellen / smsen, maar de dataverbinding delen via bluetooth wil mij niet lukken. Ik lees van alles over mogelijke oorzaken maar niets concreets, in de S6 vind ik geen mogelijkheid om bluetooth profielen te selecteren, iemand met ervaring hier?
Edit: Ik zie dat er voor mijn S6 nog een systeem update beschikbaar is, zal dit ook eerst eens proberen.
Ik heb een nieuwe auto gekocht, met Audi Connect. Daarbij is het mogelijk een SIM kaart in de auto te plaatsen zodat de navigatie een internetverbinding heeft, of gebruik te maken van rsap.
Ik krijg mijn Galaxy S6 alleen maar verbonden via 'ouderwets' bluetooth waarbij ik kan bellen / smsen, maar de dataverbinding delen via bluetooth wil mij niet lukken. Ik lees van alles over mogelijke oorzaken maar niets concreets, in de S6 vind ik geen mogelijkheid om bluetooth profielen te selecteren, iemand met ervaring hier?
Edit: Ik zie dat er voor mijn S6 nog een systeem update beschikbaar is, zal dit ook eerst eens proberen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2016 21:17 ]
Verwijderd
Hier ook een probleempje. Met mijn Galaxy 5 kon ik bluetooth aanzetten en dan op onzichtbaar. Nu met de Galaxy 6 met Android 6.0.1 kan ik deze functie nergens meer vinden. Iemand een idee ?
Update staat erop, vingerafdrukscan is zo'n 2-3 keer sneller bij mij, ook mislukt hij bijna niet meer, iets wat voorheen nog wel vaak gebeurde.
Bluetooth is al sinds Lollipop (Android 5.0 dus) standaard zichtbaar zolang het Bluetooth Instellingen scherm open staat. Als je dat scherm sluit, 'zien' andere apparaten dus jouw device niet meer via Bluetooth tenzij gepaired.Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:47:
Hier ook een probleempje. Met mijn Galaxy 5 kon ik bluetooth aanzetten en dan op onzichtbaar. Nu met de Galaxy 6 met Android 6.0.1 kan ik deze functie nergens meer vinden. Iemand een idee ?
Leuke feature dan, sinds de update kan een kennis van me zijn S6 niet meer in.AllSeeyinEye schreef op zondag 27 maart 2016 @ 23:16:
[...]
Het is geen probleem, het is een feature. En met een fingerprint unlock kan je op beide schermen unlocken.
[ Voor 10% gewijzigd door Cosmo_nl op 29-03-2016 23:27 ]
Ligt misschien aan de gebruiker?!Cosmo_nl schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 23:14:
[...]
Leuke feature dan, sinds de update kan een kennis van me zijn S6 niet meer in.
Na de update heb ik mijn wachtwoord opnieuw moeten instellen, dus vermoedelijk is hij vergeten wat hij eerder ingaf.
Ja, hij gaat weer terug (3e keer).Garret1410 schreef op maandag 28 maart 2016 @ 11:50:
[...]
Als het alleen Netflix was zou ik zeggen dat het aan de bitrate lag maar je zegt dat het ook bij eigen concert opnames was. Lijkt me toch een vreemd probleem, misschien de GPU.
Het lijkt eigenlijk alsof er een soort filter overheen ligt, alsof alles íets grijzer is en dat die vlekken veroorzaakt.
Kan het mogelijk zijn dat ik nog steeds geen update naar 6.0 heb voor mijn Galaxy S6?
Ben al een maand elke dag aan het kijken maar hij staat nog steeds op 5.1.1 terwijl zowat iedereen al weken een update heeft gehad.
Ben al een maand elke dag aan het kijken maar hij staat nog steeds op 5.1.1 terwijl zowat iedereen al weken een update heeft gehad.
Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks
Wat is je CSC code? Kan je vinden door de phone info applicatie uit de playstore te downloaden
Heb nog steeds dat de vingerscan niet herkend word en deze opnieuw ingesteld moet,
worden met de ING app, meer mensen hier last van, dit is pas gekomen na updaten van MM
worden met de ING app, meer mensen hier last van, dit is pas gekomen na updaten van MM
Ken het probleem niet (gebruik de applicatie niet) maar is het niet dat de ING app gewoon een update moet krijgen?Albert020 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 12:17:
Heb nog steeds dat de vingerscan niet herkend word en deze opnieuw ingesteld moet,
Nou die heeft 2 weken geleden wel een update gehad,Mrjraider schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 12:25:
[...]
Ken het probleem niet (gebruik de applicatie niet) maar is het niet dat de ING app gewoon een update moet krijgen?
maar het probleem is er niet mee opgelost.
Heb zelfs de ING app opnieuw geïnstalleerd,
maar blijft de vingerscan vergeten ?
Yup. Hier ook alleen bij de ING app problemen met de fingerprint
Messenger en mijn werkemail heb ik daar bij staan. Whatsapp staat helemaal niet in de lijst. Maar alsnog krijg ik geen notificaties.TereZz schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 11:28:
Wat mij wel opgevallen is, is dat als ik Messenger of Whatsapp open, het programm dan van offline switcht naar connectie maken. Oftewel het lijkt dat de progs niet connected zijn als ik ze niet open. Is er ergens een feature die het runnen van programs in de achtergrond tegenhoudt?
X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400
Verwijderd
Ah, dus dan was dat vinkje voor onzichtbaar ook van geen nutnobleone schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 14:42:
[...]
Bluetooth is al sinds Lollipop (Android 5.0 dus) standaard zichtbaar zolang het Bluetooth Instellingen scherm open staat. Als je dat scherm sluit, 'zien' andere apparaten dus jouw device niet meer via Bluetooth tenzij gepaired.
Heb al dagen de update klaar staan maar gezien alle problemen die ik hier hoor hem nog niet geinstalleerd...
Veel mensen die me ook echt aanraden om nog te wachten of is dit een geval van ''de massa bij wie alles goed gaat hoor je niks van''?
Veel mensen die me ook echt aanraden om nog te wachten of is dit een geval van ''de massa bij wie alles goed gaat hoor je niks van''?
Verwijderd
Ik ben sinds enkele weken een Samsung 6s gebruiker. Aanvankelijk was ik heel tevreden maar kom nu toch enkele hele vervelende problemen tegen. De telefoon gaat automatisch in een stand staan dat ik niet bereikbaar ben. Als ik op enig moment in de gaten heb dat het we heel rustig is met de telefoon kan ik door naar voice mail aan te bellen er weer voor zorgen dat ik bereikbaar ben. Het is me ook al twee keer overkomen dat hij automatisch naar nood oproep gaat. Ik. Kan dan niet de sim kaart ontgrendelen. Vandaag met de PUK code mijn SIM-kaart weer aan de gang gekregen
Hier geen problemen, maar heb mijn S6 dan ook pas sinds anderhalve week en bij aankoop meteen MM erop gezet. De meest recente update was bij mij een beveiligingspatch en dat heeft niets veranderd. Ik ben dus wel tevredendarkpluisje schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 21:26:
Heb al dagen de update klaar staan maar gezien alle problemen die ik hier hoor hem nog niet geinstalleerd...
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Ik ben er nu achter waarom er geen notificaties meer kwamen na de update: de Power Saving mode welke ik al gebruik sinds mijn HTC One M7, blijkt nu internet toegang van je apps op de achtergrond te blokken, als die apps geen internet toegang hebben krijgen ze natuurlijk ook geen nieuwe berichten en voila geen notificaties meer.
Weet iemand hoe ik de Power Saving mode aan kan zetten zonder dat mijn apps geen internet meer hebben? Zonder power saving mode gaat mijn batterij nu heel erg snel leeg
Weet iemand hoe ik de Power Saving mode aan kan zetten zonder dat mijn apps geen internet meer hebben? Zonder power saving mode gaat mijn batterij nu heel erg snel leeg
Zelfde hier. Helaas moet ik de telefoon binnenkort ter reparatie aanbieden vanwege een defect aan de ingang van de oordopjes. Dus dan wordt er altijd gelijk een laatste versie opgezet.darkpluisje schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 21:26:
Dat blijkt AUT te zijnMrjraider schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 11:43:
Wat is je CSC code? Kan je vinden door de phone info applicatie uit de playstore te downloaden
Zeker weten dat het geen stof-ophoping in de ingang is? Dat had ik, schrok me kapot. Na een beetje porren met een sateprikker en plakband haalde ik een halve trui uit die ingang.Ryan_ schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:34:
[...]
Zelfde hier. Helaas moet ik de telefoon binnenkort ter reparatie aanbieden vanwege een defect aan de ingang van de oordopjes. Dus dan wordt er altijd gelijk een laatste versie opgezet.
Daar ben ik inderdaad wel bang voor. Ik zag er in eerste instantie wel stof inzitten maar dat is verdwenen. Waarschijnlijk verder in het gat gaan zitten. Ben echt bang dat ik het kapot maakt wanneer ik verder por.TDCCBB schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:03:
[...]
Zeker weten dat het geen stof-ophoping in de ingang is? Dat had ik, schrok me kapot. Na een beetje porren met een sateprikker en plakband haalde ik een halve trui uit die ingang.
Ook al geprobeerd met een bus pers-lucht, zonder resultaat helaas. Kan er ook moeilijk in kijken.
Sate prikker heb ik nog niet geprobeerd
Vervelend.
Niet dat ik het verwacht had, maar nu ben ik toch zeker niet de enige mens in de wereld die nog geen update heeft gehad
Nee ik zag het niet zitten, ik voelde alleen dat mijn headphone jack niet helemaal gepakt werd. Die duidelijke klik wanneer je een plug erin doet was bij mij ineens weg.
Ik heb uiteindelijk wat tape om een sate prikker gedaan en daarmee de stof eruit getrokken. Wel van dat tape gepakt wat niet extreem plakt en geen lijmresten achterlaat, anders is het weer vragen om problemen.
Had hetzelfde met mijn Nexus 5 een tijdje terug, ik heb de prop eruit gekregen met een opgevouwen paperclip. Geen plakband oid gebruikt
If you want to be the best, you need to work with the best :)
TDCCBB schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 15:20:
[...]
Ik heb uiteindelijk wat tape om een sate prikker gedaan en daarmee de stof eruit getrokken. Wel van dat tape gepakt wat niet extreem plakt en geen lijmresten achterlaat, anders is het weer vragen om problemen.
Helden! Kwam inderdaad een bonk stof uit. Werkt weer perfect. Kan ik eindelijk weer fatsoenlijke muziek beluisteren in de auto.Maardiweb schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 16:48:
Had hetzelfde met mijn Nexus 5 een tijdje terug, ik heb de prop eruit gekregen met een opgevouwen paperclip. Geen plakband oid gebruikt
Een tandenstoker gebruikt

Voor de update naar MM kon ik met de standaard mail app van Samsung mailtjes verwijderen door ze naar rechts te swipen. Ze werden dan uit de maillijst van de telefoon gehaald.
Dit werkt nu niet meer. Als ik nu naar rechts swipe over een binnen gekomen mail, dan krijg ik wat opties (verplaatsen, herinnering instellen, ongelezen en antwoorden).
Hoe kan ik het weer zo instellen dat deze acie de mail gewoon weer verwijdert?
Dit werkt nu niet meer. Als ik nu naar rechts swipe over een binnen gekomen mail, dan krijg ik wat opties (verplaatsen, herinnering instellen, ongelezen en antwoorden).
De andere kant op swipen (dus naar links). Krijg je dan ook de optie ongedaan maken te zien?red1 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 23:52:
Voor de update naar MM kon ik met de standaard mail app van Samsung mailtjes verwijderen door ze naar rechts te swipen. Ze werden dan uit de maillijst van de telefoon gehaald.
Zo simpel kan het dus zijn. Naar links swipen verwijdert hij dus wel (met ongedaan maken optie). Bedankt!Dumpling schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 00:23:
[...]
De andere kant op swipen (dus naar links). Krijg je dan ook de optie ongedaan maken te zien?
Verwijderd
Eindelijk na vele oplossingen heb ik voor mij wel de oplossing gevonden betreffende de mail die niet binnenkwam bij gmail als ik de schermbeveiliging aan heb. Ik heb bij Gmail > Linksboven de drie streepjes > instellingen > bij de accounts (xxxxxxx@gmail.com) > het type inbox op Prioriteitsbox gezet. Nu komen alle mails gelijk binnen met melding. Kan dus met alle gmail accounts. De andere soort account worden per zoveel minuten binnengehaald. Hoop dat dit niet al ergens als oplossing stond 
RommelD schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 15:48:
[...]
Messenger en mijn werkemail heb ik daar bij staan. Whatsapp staat helemaal niet in de lijst. Maar alsnog krijg ik geen notificaties.
Wat mij wel opgevallen is, is dat als ik Messenger of Whatsapp open, het programm dan van offline switcht naar connectie maken. Oftewel het lijkt dat de progs niet connected zijn als ik ze niet open. Is er ergens een feature die het runnen van programs in de achtergrond tegenhoudt?
Verwijderd
Ik heb zo'n samsung draadloos fast charge ding gekocht, maar nu blijkt deze helemaal niet fast te laden met de S6 (edge) nog iemand problemen hiermee? Of werkt ie alleen met de S7!!!
Werkt alleen met de s7, de s6 ondersteunt geen draadloos snelladen.
Verwijderd
Ok, thanks!Mrjraider schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 07:25:
Werkt alleen met de s7, de s6 ondersteunt geen draadloos snelladen.
Misschien een vraag die al tig keer voorbij is gekomen, maar de reviews zijn continu op bepaalde momenten genomen, waardoor je geen eerlijk beeld krijgt. Vaak zie je S6 vs. iPhone 6 van een jaar geleden of S7 vs. iPhone 6s van nu, maar nergens lijken er reviews te zijn die de lage prijs van de S6 vandaag de dag in ogenschouw nemen.
Ik ben namelijk in de markt voor een nieuwe telefoon en ben altijd iPhone gebruiker geweest (nog steeds), maar omwille van de prijs ben ik nu aan het overwegen de Galaxy S6 te kopen. Reden:
- iPhone SE 64 GB = € 589
- iPhone 6 64 GB = € 694
- iPhone 6s 64 GB = € 735
- Galaxy S6 32 GB = € 419
- Galaxy S7 32 GB = € 669
Kortom: de S6 is gewoon bijzonder goed geprijsd. Daarnaast vind ik het uitmuntende scherm en de supercamera met 4K en OIS de meest aantrekkelijke features.
Wat ik echter lastig tot niet kan vinden is hoe dit toestel zich vandaag de dag verhoudt tot de S7, iPhone 6 en iPhone 6s, ook gezien de prijs die toch minstens € 250 scheelt met de andere 3. Is de S6 nog wel een toptoestel te noemen of is hij inmiddels hopeloos verouderd als je hem vergelijkt met een S7 of 6s?
Ik ben namelijk in de markt voor een nieuwe telefoon en ben altijd iPhone gebruiker geweest (nog steeds), maar omwille van de prijs ben ik nu aan het overwegen de Galaxy S6 te kopen. Reden:
- iPhone 6 64 GB = € 694
Kortom: de S6 is gewoon bijzonder goed geprijsd. Daarnaast vind ik het uitmuntende scherm en de supercamera met 4K en OIS de meest aantrekkelijke features.
Wat ik echter lastig tot niet kan vinden is hoe dit toestel zich vandaag de dag verhoudt tot de S7, iPhone 6 en iPhone 6s, ook gezien de prijs die toch minstens € 250 scheelt met de andere 3. Is de S6 nog wel een toptoestel te noemen of is hij inmiddels hopeloos verouderd als je hem vergelijkt met een S7 of 6s?
[ Voor 8% gewijzigd door MooDyBLueS op 03-04-2016 19:32 ]
Ik heb nu vanaf Januari een S6. Ik ben er super blij mee maar ik krijg maar niet de update naar Android 6.0. Ik heb dit topic even gelezen en mijn CVC code gevonden. Mijn CVC is AUT. Ik zou graag die update willen krijgen, ik check nu elke dag handmatig voor updates haha.
Hier zou die bij moeten gaan staan als de update wordt gereleased voor AUTSkaffapiraat schreef op maandag 04 april 2016 @ 07:49:
Ik heb nu vanaf Januari een S6. Ik ben er super blij mee maar ik krijg maar niet de update naar Android 6.0. Ik heb dit topic even gelezen en mijn CVC code gevonden. Mijn CVC is AUT. Ik zou graag die update willen krijgen, ik check nu elke dag handmatig voor updates haha.
http://www.sammobile.com/firmwares/database/SM-G920F/AUT/
Je kan ook de PHN versie downloaden (Nederlands) en die met Odin flashen, je moet wel een reset nadien uitvoeren maar dan zit je net als iedereen op MM
Ik zou zeggen, lees de reviews van de S7 hier op Tweakers en bij de buren op Hardware.info. Daarin wordt de S7 vergeleken met de S6.MooDyBLueS schreef op zondag 03 april 2016 @ 19:31:
Misschien een vraag die al tig keer voorbij is gekomen, maar de reviews zijn continu op bepaalde momenten genomen, waardoor je geen eerlijk beeld krijgt. Vaak zie je S6 vs. iPhone 6 van een jaar geleden of S7 vs. iPhone 6s van nu, maar nergens lijken er reviews te zijn die de lage prijs van de S6 vandaag de dag in ogenschouw nemen.
- iPhone 6 64 GB = € 694
Persoonlijk denk ik dat je met de S6 weinig mist t.o.v. de S7. Tuurlijk, de S7 heeft nog snellere hardware, micro SD-slot (alleen een voordeel als je dit ook nodig hebt), waterdicht etc. Maar de S6 is ook al een erg compleet toestel met een mooi scherm, goede camera en vlotte hardware. En de S6 is op dit moment een stuk goedkoper. Al denk ik dat er binnenkort ook cash-back acties komen op de S7.
Volgens mij zijn naast de bovengenoemde punten voornamelijk de camera en de batterij beter. De keuze is heel persoonlijk en hangt er ook vanaf hoe je, je telefoon gebruikt. Sommige personen zouden zelfs met een s3 perfect uit de voeten kunnenPatrickPR schreef op maandag 04 april 2016 @ 09:34:
[...]
Ik zou zeggen, lees de reviews van de S7 hier op Tweakers en bij de buren op Hardware.info. Daarin wordt de S7 vergeleken met de S6.
Persoonlijk denk ik dat je met de S6 weinig mist t.o.v. de S7. Tuurlijk, de S7 heeft nog snellere hardware, micro SD-slot (alleen een voordeel als je dit ook nodig hebt), waterdicht etc. Maar de S6 is ook al een erg compleet toestel met een mooi scherm, goede camera en vlotte hardware. En de S6 is op dit moment een stuk goedkoper. Al denk ik dat er binnenkort ook cash-back acties komen op de S7.
Zo'n cashback actie is altijd interessant, maar tevens dé reden waarom ik nu geen € 650+ voor een S7 neer ga leggen. Als er zekerheid is dat er op korte termijn een actie komt, waar je € 75-100 terugkrijgt, dan zou ik nog wel willen wachten, maar anders wordt het mij toch te duur.PatrickPR schreef op maandag 04 april 2016 @ 09:34:
[...]
Ik zou zeggen, lees de reviews van de S7 hier op Tweakers en bij de buren op Hardware.info. Daarin wordt de S7 vergeleken met de S6.
True that. Al loop ik nu ook nog enigszins tevreden met een iPhone 5 rond. Bijna even oud, maar dat is een ander verhaal._Tinus_ schreef op maandag 04 april 2016 @ 11:22:
[...]
Volgens mij zijn naast de bovengenoemde punten voornamelijk de camera en de batterij beter. De keuze is heel persoonlijk en hangt er ook vanaf hoe je, je telefoon gebruikt. Sommige personen zouden zelfs met een s3 perfect uit de voeten kunnen. Maar ik gok dat die niet hier op Tweakers zitten
Wat een drama die update. Vooral het openen van schermen is nu een vertraging van seconden in gekomen die ik eerder niet had.
Zodra de telefoon uit z'n garantie is gaat de standaard Samsung rotzooi eraf. Wat een drama zeg.
Zodra de telefoon uit z'n garantie is gaat de standaard Samsung rotzooi eraf. Wat een drama zeg.
Wat altijd wordt aangeraden na een MAJOR-update (wat het in dit geval is "Android 5.x.x -> 6.x.x", is om je toestel te resetten (en dan het liefst GEEN back-ups terug plaatsen, maar beginnen zoals "uit de doos"):theHoff schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:41:
Wat een drama die update. Vooral het openen van schermen is nu een vertraging van seconden in gekomen die ik eerder niet had.
dan zul je zien, dat je deze problemen niet meer hebt!
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Als ze dan ook een mechanisme maken om mijn wifi keys uit te lezen zonder root en ervoor zorgen dat mijn foto's wel te restoren zijn in de juiste volgorde.henklbr schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:05:
[...]
Wat altijd wordt aangeraden na een MAJOR-update (wat het in dit geval is "Android 5.x.x -> 6.x.x", is om je toestel te resetten (en dan het liefst GEEN back-ups terug plaatsen, maar beginnen zoals "uit de doos"):
dan zul je zien, dat je deze problemen niet meer hebt!
Heb mijn toestel al meerdere keren gefactory reset na Marshmallow maar dat *piep* Android OS blijft veel CPU innemen of bepaalde applicaties bijven hangen waardoor er meer verbruik is. Een dag doorkomen op een batterij lading wordt steeds meer een uitdaging. Hoger dan 2 uur on screen krijg ik niet voor elkaar.
Het slechtste is een lege batterij binnen 1 dag met minder dan een uur schermtijd.
Ondertussen gebruik ik een aantal applicatie niet meer. Heb Facebook vervangen door te controleren via de webpagina en kill de applicaties welke problemen geven na elk gebruik.
[ Voor 9% gewijzigd door _Tinus_ op 04-04-2016 16:18 ]
Wifi passwords worden indien gewenst aan je Google account gekoppeld. Foto's is een kwestie van ctrl+c en ctrl+v_Tinus_ schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:15:
Als ze dan ook een mechanisme maken om mijn wifi keys uit te lezen zonder root en ervoor zorgen dat mijn foto's wel te restoren zijn in de juiste volgorde.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dan is het niet terug zonder backupRichh schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:18:
[...]
Wifi passwords worden indien gewenst aan je Google account gekoppeld. Foto's is een kwestie van ctrl+c en ctrl+v
Nu al enige tijd een redelijk tevreden gebruiker van 6.0.1. op een normale S6, maar notificaties lijken vaak niet of maar deels door te komen. Voornamelijk storend voor apps als Google Calander en Microsoft Outlook. Bij 5.1.1. heb ik hier nooit last van gehad en voor zover ik kan zien zijn mijn instellingen hetzelfde.
Context:
+ Schone installatie/start bij update naar 6.0.1.
+ Via de batterij tap onder "energiebesparing app's" staat energiebesparing voor de betreffende apps uit.
+ "Do not disturb"/"Niet storen" en eventuele spaarstanden staan uit
Google helpt mij nog niet veel verder. Wie herkent dit probleem en/of heeft de oplossing?
Context:
+ Via de batterij tap onder "energiebesparing app's" staat energiebesparing voor de betreffende apps uit.
Google helpt mij nog niet veel verder. Wie herkent dit probleem en/of heeft de oplossing?
[ Voor 9% gewijzigd door PixellBox op 04-04-2016 16:43 ]
Dat *insert scheldwoord* Android OS is een wakelock probleem van Android zelf, ik heb het na 8 resets nog steeds_Tinus_ schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:15:
[...]
Als ze dan ook een mechanisme maken om mijn wifi keys uit te lezen zonder root en ervoor zorgen dat mijn foto's wel te restoren zijn in de juiste volgorde.
Heb mijn toestel al meerdere keren gefactory reset na Marshmallow maar dat *piep* Android OS blijft veel CPU innemen of bepaalde applicaties bijven hangen waardoor er meer verbruik is. Een dag doorkomen op een batterij lading wordt steeds meer een uitdaging. Hoger dan 2 uur on screen krijg ik niet voor elkaar.
Het slechtste is een lege batterij binnen 1 dag met minder dan een uur schermtijd.
Ondertussen gebruik ik een aantal applicatie niet meer. Heb Facebook vervangen door te controleren via de webpagina en kill de applicaties welke problemen geven na elk gebruik.
Dat is Doze denk ik, zeker als je je toestel lange tijd laat liggen. Kan je weinig aan doen behalve bij de instellingen > batterij > verbruik > meer > batterijverb. optimalis. > Apps niet geoptimaliseerd/Alle apps en daar dan even de spelen met instellingenPixellBox schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:39:
Nu al enige tijd een redelijk tevreden gebruiker van 6.0.1. op een normale S6, maar notificaties lijken vaak niet of maar deels door te komen. Voornamelijk storend voor apps als Google Calander en Microsoft Outlook. Bij 5.1.1. heb ik hier nooit last van gehad en voor zover ik kan zien zijn mijn instellingen hetzelfde.
Context:
Super bedankt (ik had een vermoede dat het aan doze lag). Wist echter niet dat dit ook per app uit te zetten was en dat dit onder "meer" bij "batterijverbruik" stond. Zojuist enkele keren getest en lijkt te werken (mogelijk omdat ik de app's net heb gebruikt). Anders ben ik morgen weer terug in het topic.Mrjraider schreef op maandag 04 april 2016 @ 17:08:
Dat is Doze denk ik, zeker als je je toestel lange tijd laat liggen. Kan je weinig aan doen behalve bij de instellingen > batterij > verbruik > meer > batterijverb. optimalis. > Apps niet geoptimaliseerd/Alle apps en daar dan even de spelen met instellingen
Ik vind de werking van Doze eerlijk gezegd echt waardeloos. Mijn batterij gaat niet langer mee dan met 5.1 en heb te vaak apps die niet meer refreshed. Je zou verwachten dat Doze snapt dat een weer app toch echt een refresh nodig heeft. Wat is jullie ervaring?
Doze.... euhm... Geen idee wat ik hiervan moet vinden, red met een accu lading, net als op 5.1 niet meer dan 3 uur SoT en 19 uur gebruik. Ik doe er weinig bijzonder mee, gisteren was een drukke dag waarbij mijn toestel niet veel gebruikt werd maar eenmaal muziek aan in de sportschool ging het hard met de procenten..
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support
- Accessoires: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom ROM's: [Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support
- Accessoires: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom ROM's: [Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's