Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mrjraider schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:44:
[...]
We zullen zien :) Ik wacht nog op de safty patch van 1 maart 2016. Die komt pas ergens in April als ik het zo merk :+
Wat weet jij wat ik niet weet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 14:21:
[...]

Wat weet jij wat ik niet weet? :)
Niets, maar Samsung loopt daar altijd al een maand achter, we hebben nu net MarshMellow met Security Patch 1 februari 2016 en het is maart, tegen de tijd dat we die van maart krijgen is het april :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13:37
Mrjraider schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 14:23:
[...]

Niets, maar Samsung loopt daar altijd al een maand achter, we hebben nu net MarshMellow met Security Patch 1 februari 2016 en het is maart, tegen de tijd dat we die van maart krijgen is het april :+
XEF kreeg die security update Maart al toen wij me PHN update naar MM kregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mrjraider schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 14:23:
[...]
Oh, je bedoelt die voorgenomen maandelijkse update's, het is goed bedoelt van Samsung, nu de uitvoering idd nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Tinus_ schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 14:25:
[...]

XEF kreeg die security update Maart al toen wij me PHN update naar MM kregen?
Die kreeg de eerste update na de UPGRADE wij hebben net de upgrade gehad en nog geen update. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-10 21:59
Monda schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 12:04:
[...]

Bizar zeg! Beetje eng bijna...
Heel eng :P Exploderende accu's zijn heel gevaarlijk, zeker als zoiets in je broekzak gebeurd.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-10 23:11
Opbollende accu's heb ik bij mijn Galaxies S2 en S4 ook last van gehad. Ze zijn nooit ontploft maar het feit dat dit fenomeen blijkbaar bij de S6 tóch ook weer voorkomt, baart mij zorgen...
...ik hoor graag of en hoe Samsung dit oplost dus hou ons op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Bij de S4 kon je een nieuwe accu inwisselen (wat ik ook heb gedaan)
S6 heeft geen losse accu, dus moet je je toestel inleveren ter reparatie >.<

Hopelijk is dit maar 1 gevalletje en niet een probleem voor bijna alle S6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
Eek2nd schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:10:
Bij de S4 kon je een nieuwe accu inwisselen (wat ik ook heb gedaan)
S6 heeft geen losse accu, dus moet je je toestel inleveren ter reparatie >.<

Hopelijk is dit maar 1 gevalletje en niet een probleem voor bijna alle S6
Er waren in het begin mensen die de Galaxy s6 in doos ontvingen met zo'n bol staande accu. Ik weet alleen niet of dit ook in Nederland was. Bijvoorbeeld linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Nu je het zegt, volgens mij kan ik dat nieuws vaag herinneren...
Maar als je doos uitpakt en meteen merkt is iig handiger dan dat je de telefoon al tijdje in gebruik hebt, want kan je immers meteen inruilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
Eek2nd schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:26:
Nu je het zegt, volgens mij kan ik dat nieuws vaag herinneren...
Maar als je doos uitpakt en meteen merkt is iig handiger dan dat je de telefoon al tijdje in gebruik hebt, want kan je immers meteen inruilen
Ja het in natuurlijk zwaar ^&% als het je gebeurd. Zeker als je het niet kort na aanschaf hebt. Dan moet het altijd opgestuurd worden waardoor je een flinke tijd zonder zit.

Ik hoop dat je een automatische upload maakte van je foto's en whatapp backupte naar je Google drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
_Tinus_ schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:53:
[...]

Ja het in natuurlijk zwaar ^&% als het je gebeurd. Zeker als je het niet kort na aanschaf hebt. Dan moet het altijd opgestuurd worden waardoor je een flinke tijd zonder zit.

Ik hoop dat je een automatische upload maakte van je foto's en whatapp backupte naar je Google drive.
It wasn't me (ff afkloppen 8)7 )
Maar ik upload het naar one drive (En net alle foto's over laptop gezet)
Whatsapp wel Google Drive natuurlijk.

En als je dat niet had gedaan denk ik dat je dat snel nog ff zou kunnen doen, ondanks die bolle batterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:30

D33F

Tweelingtemmer

Vandaag een update ontvangen van +- 15/16MB (g920fxxu3dpbq). De MM upgrade had ik afgelopen maand al ontvangen. Iemand enig idee wat deze update inhoudt?

Edit: Blijkbaar de 6.0.1 update

[ Voor 18% gewijzigd door D33F op 19-03-2016 10:55 ]

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:01

TTLCrazy

Listen to Frankie

Ik weet niet of dit bekend is, maar na de verborgen instelling te hebben gezien eerder in deze draad heb ik de volgende kleur instelling gevonden:

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/8ygbxc.png
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/2i1o413.png
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/34rbnts.png
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/ne9ngg.png

Deze kan je openen via:
-widget toevoegen van Nova Launcher: activities
-kies uit de activities:Colour Adjustment: .ColorChipStart

Ik vind zelf de standaard instellingen van de s6 edge wel ok, dus ik zal dit niet veranderen, maar wellicht heeft iemand er iets aan.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:41

WCA

TTLCrazy schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 12:36:
Ik weet niet of dit bekend is, maar na de verborgen instelling te hebben gezien eerder in deze draad heb ik de volgende kleur instelling gevonden:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Deze kan je openen via:
-widget toevoegen van Nova Launcher: activities
-kies uit de activities:Colour Adjustment: .ColorChipStart

Ik vind zelf de standaard instellingen van de s6 edge wel ok, dus ik zal dit niet veranderen, maar wellicht heeft iemand er iets aan.
Dit is gewoon een instelling die je gewoon in het instellingenmenu kan vinden

Accessibility -> vision -> colour adjustment

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:01

TTLCrazy

Listen to Frankie

GreNade schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 12:41:
[...]

Dit is gewoon een instelling die je gewoon in het instellingenmenu kan vinden

Accessibility -> vision -> colour adjustment
bah, humbug, dacht dat ik wat nieuws had gevonden...

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hermankoster
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-11-2024
Ik wil met smartswitch een backup maken naar de laptop. Ik krijg steeds geen verbinding.
Heb het onder windows 10 en windows 7 geprobeerd. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin99
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:14
hermankoster schreef op zondag 20 maart 2016 @ 13:23:
Ik wil met smartswitch een backup maken naar de laptop. Ik krijg steeds geen verbinding.
Mij is het alleen gelukt nadat ik de instellingen heb gereset (na installatie MM).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
hermankoster schreef op zondag 20 maart 2016 @ 13:23:
Of eerst kleine restore doen van bijvoorbeeld bel historie. Dankzij je wel popup en kun je daarna back-uppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:20
9% batterijverbruik in de nacht (8.5u) is aan de hoge kant, toch? Uit de standaard batterystats wordt ik ook niet wijzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
is inderdaad wat veel. je kan GSM battery doctor installeren en kijken wat de meld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mrjraider schreef op maandag 21 maart 2016 @ 08:02:
is inderdaad wat veel. je kan GSM battery doctor installeren en kijken wat de meld
Ik kan die niet vinden, bedoel je misschien "GSam Battery Monitor"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 08:17:
[...]

Ik kan die niet vinden, bedoel je misschien "GSam Battery Monitor"?
Ja die, mijn telefoon heeft er doctor van gemaakt :?

Ik heb snel laden maar uitgeschakeld, ben blij dat die optie nu in de telefoon staat, het begon een beetje naar smeltend plastic te ruiken :X

[ Voor 23% gewijzigd door Mrjraider op 21-03-2016 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mrjraider schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:02:
[...]
Ja die, mijn telefoon heeft er doctor van gemaakt :?

Ik heb snel laden maar uitgeschakeld, ben blij dat die optie nu in de telefoon staat, het begon een beetje naar smeltend plastic te ruiken :X
Vanaf het moment dat ik hier over het warmte-probleem las, heb ik het een aantal keer in de gaten gehouden. Het enige dat warm wordt is de lader zelf, de kabel en stekker blijven koel en de telefoon ietsje warmer. Hier geen probleem dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:38:
[...]

Vanaf het moment dat ik hier over het warmte-probleem las, heb ik het een aantal keer in de gaten gehouden. Het enige dat warm wordt is de lader zelf, de kabel en stekker blijven koel en de telefoon ietsje warmer. Hier geen probleem dus.
Er is een draadloos lader onderweg, dus daar heb ik het iets mee opgelost :)
Echter heb ik ontdekt dat vanaf X% tot ongeveer 80/85% het laden heel snel gebeurd met de nodige warmte en vanaf daar het laden minder "snel" is en de lader dus ook, inclusief usb en kabel, kunnen afkoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6.0.1 net als update binnen. Wat is er nu weer veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:59:
Is dit een 2e 6.0.1 of kwam je van 5.1.1 af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:59:
Welke CSC heb je?
Van XEF is er al een tijd een security rollup uit die zijn meestal tussen 20 en 35 mb.
Bij Toestel-info, Software-info kun je Niv. Android-beveiligingspatch zien.

Deze is bij mijn PHN rom 1 februari 2016.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-10 14:07
Iemand bekend met de mogelijkheid dat 'Themas' toch wel belangrijke onderdelen kunnen raken in de telefoon? ik had een thema uit de thema store gebruikt (eigenlijk doe ik dit al best een tijd). Maar vorige week klopte het instellingen menu ineens niet meer bij het gebruik van een ander thema; dit was half donker terwijl het er licht (marshmellow achtig) uit had moeten zien. Bij het nogmaals toepassen of een ander thema (weet niet meer precies) rebootte de telefoon dus als een keer. Op dat moment dacht ik dat het nodig was voor het toepassen van het thema.... het verhaal gaat helaas verder...

Aangezien het eerdere gekozen thema van de week dus niet meer lekker werkte ben ik afgelopen weekend toch weer een beetje gaan kijken naar een alternatief. Toen begon de telefoon dus al te rebooten bij het benaderen van 'Themas'. En kort daarna bleef mijn telefoon dus in reboot hangen (Samsung gloeiend met af en toe een tril etc etc). Alle toetsencombinaties geprobeerd maar ik kwam niet meer in mijn telefoon; ook niet met de veilige modus; waar die in het default thema wordt opgestart zonder 3rd party software toch?

Uiteindelijk factory reset moeten uitvoeren ! Nu werkt alles weer; maar schrik hier toch wel van. Ik vond het te toevallig dat ik met Thema's in de weer was en langzaam iets verkloot is.

Bottom line : een app of een configuratie ervan heeft iets verkloot waardoor de telefoon niet meer voorbij de gloeiende Samsung tekst kwam..

Bijkomend voordeel: had sinds 6.0 update altijd wel een keer een factory reset willen doen. Helaas wel geforceerd; alles instellen kost toch wel veel tijd. Lijk ieder geval niets kwijt te zijn; dus backup/cloud oplossingen lijken geslaagd

[ Voor 10% gewijzigd door Kappade op 21-03-2016 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Tinus_ schreef op maandag 21 maart 2016 @ 11:16:
[...]

Welke CSC heb je?
Van XEF is er al een tijd een security rollup uit die zijn meestal tussen 20 en 35 mb.
Bij Toestel-info, Software-info kun je Niv. Android-beveiligingspatch zien.

Deze is bij mijn PHN rom 1 februari 2016.
1 maart staat er

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Moet 1 maart zijn 😊
Hoe zet ik hier een afbeelding bij?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2016 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 11:07:
[...]

Is dit een 2e 6.0.1 of kwam je van 5.1.1 af?
Had 6.0 en net dus 6.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildman!
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Iemand enig idee, zonder de gehele led notifications uit te zetten, hoe je de rode knipperende led uit kan zetten als de accu onder 10% gaat op mijn S6 Edge (Android 6.0.1)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 11:25:
[...]

Moet 1 maart zijn 😊
Hoe zet ik hier een afbeelding bij?
Heb je VDF CSC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bedoel je? Blond sorry😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 11:51:
[...]

Wat bedoel je? Blond sorry😉
Geen probleem leg ik het even uit hoe je het kunt zien en daarna wat het is.

Bel op je toestel naar *#1234#.
Noteer de waarde die staat bij CSC.
In mijn geval G920FPHN3DPB2

G920F is mijn telefoon type (Galaxy s6)
PHN is de land conde van de frimware (PHN is Nederland)
3DPB2 snel vergeten :p

Samsung brengt hun telefoons in meerdere landen uit. Omdat deze landen ook eigen aanpassingen en wensen hebben zoals bijvoorbeeld noodnummer (112) en services zoals bijvoorbeeld Nl Alert en Samsung wil voorkomen dat iedereen tegelijkertijd hun firmware probeert te downloaden hebben ze hier een verdeling gemaakt. Ook zijn er nog versies van Providers bijvoorbeeld Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Hoi! Ik ga dit weekend de Galaxy S6 halen en vroeg me af of jullie voldoende hebben aan de 32GB aangezien er natuurlijk geen micro sd kaart inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
0xrubennft schreef op maandag 21 maart 2016 @ 12:55:
Hoi! Ik ga dit weekend de Galaxy S6 halen en vroeg me af of jullie voldoende hebben aan de 32GB aangezien er natuurlijk geen micro sd kaart inzit.
Ligt eraan wat je er mee wilt gaan doen. Ik heb zelf ook de 32GB versie. Ik heb ca. 5GB aan foto's en filmpjes en ca. 4,5 GB aan apps en heb nog 15 GB vrij.

Ik kijk geen films op mijn S6 dus voor mij is er ruimte genoeg. Ga je echt films kijken (opgelagen op de S6 en niet via een streamingdienst), dan kan het krap worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Ik heb aan de 64GB versie net voldoende, 't ligt er natuurlijk maar aan waar je m voor gebruikt

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
Als je zelf veel foto's maakt of films opneemt kun je kiezen voor lagere resolutie of een versie met meer gb.
Ook is het mogelijk een otg kabel of USB-stick te bestellen en hier je oude foto's heen kopiëren.
Het hangt dus echt af van je gebruik. Een filmpje van 10s is bijvoorbeeld 21mb. Telt snel op.

Ik backup mijn foto's naar onedrive en doe eens in de zoveel tijd een factory reset en restore dan alleen de foto's van het lopende jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
Gismo1979 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:09:
[...]

Ligt eraan wat je er mee wilt gaan doen. Ik heb zelf ook de 32GB versie. Ik heb ca. 5GB aan foto's en filmpjes en ca. 4,5 GB aan apps en heb nog 15 GB vrij.

Ik kijk geen films op mijn S6 dus voor mij is er ruimte genoeg. Ga je echt films kijken (opgelagen op de S6 en niet via een streamingdienst), dan kan het krap worden.
Nee maar ben wel van plan VR te gaan gebruiken, alleen weet natuurlijk niet hoeveel. Apps heb ik aardig wat nu op m'n iPhone maar al m'n foto's staan in Google Photos! Maar er is dus van de 32 GB ong 25GB over standaard zeg maar?

Eerst wou ik voor de S7 gaan, maar qua display hetzelfde als de S6 en kan deze met 1 jaar halen. Verwacht volgend jaar wel een upgrade van het scherm met een andere Gear VR dus die wil ik dan ook niet missen 8)

[ Voor 13% gewijzigd door 0xrubennft op 21-03-2016 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GreNade schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:17:
[...]
Ik heb aan de 64GB versie net voldoende, 't ligt er natuurlijk maar aan waar je m voor gebruikt
Zo zie je maar, ik zou zelfs aan 16 GB nog genoeg hebben.
Ik doe niets met audio of filmpjes, alleen af&toe een paar foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:57:
[...]

Zo zie je maar, ik zou zelfs aan 16 GB nog genoeg hebben.
Ik doe niets met audio of filmpjes, alleen af&toe een paar foto's.
Haha, ik heb mijn hele muziekcollectie lokaal op mn apparaat, en ik gebruik regelmatig plex sync om series naar mn apparaat te syncen voor in de bus. Ook heb ik nooit zin om foto's te verwijderen eigenlijk, dus die nemen ook behoorlijk ruimte in.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Tinus_ schreef op maandag 21 maart 2016 @ 12:03:
[...]

Geen probleem leg ik het even uit hoe je het kunt zien en daarna wat het is.

Bel op je toestel naar *#1234#.
Noteer de waarde die staat bij CSC.
In mijn geval G920FPHN3DPB2

G920F is mijn telefoon type (Galaxy s6)
PHN is de land conde van de frimware (PHN is Nederland)
3DPB2 snel vergeten :p

Samsung brengt hun telefoons in meerdere landen uit. Omdat deze landen ook eigen aanpassingen en wensen hebben zoals bijvoorbeeld noodnummer (112) en services zoals bijvoorbeeld Nl Alert en Samsung wil voorkomen dat iedereen tegelijkertijd hun firmware probeert te downloaden hebben ze hier een verdeling gemaakt. Ook zijn er nog versies van Providers bijvoorbeeld Vodafone.
Daar staat: G925FPHN3DPB2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GreNade schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:58:
[...]
Haha, ik heb mijn hele muziekcollectie lokaal op mn apparaat, en ik gebruik regelmatig plex sync om series naar mn apparaat te syncen voor in de bus. Ook heb ik nooit zin om foto's te verwijderen eigenlijk, dus die nemen ook behoorlijk ruimte in.
Ik loop regelmatig mijn galerij ff door en foto's waarvan ik denk "wat moet ik ermee" gooi ik weg, daarnaast maak ik er regelmatig backups van op mijn PC en ook van andere dingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr john
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-10 14:52
of je doet.
http://www.samsung.com/nl...h/ontvang-jouw-otg-kabel/
en hangt er een USB stickje aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar heb ik geen kabel voor nodig, heb een USB-stick die ik rechtstreeks in mijn foon steek. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
Oke je hebt een Galaxy S6 Edge Nederlandse versie (PHN) en hebt de nieuwe beveiligings update binnengekregen.

Wij met de s6 zullen dus nog even moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-10 16:52

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Hier red ik het met 32GB omdat ik wekelijks mijn foto's (mits ze gebackupt zijn) van de SD verwijder. Ik backup eigenlijk alles naar Google Photos.
De rest van de ruimte is in beslag genomen door email bijlagen en muziek (I love Soundcloud + SoundLoader)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:P
_Tinus_ schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:20:
[...]

Oke je hebt een Galaxy S6 Edge Nederlandse versie (PHN) en hebt de nieuwe beveiligings update binnengekregen.

Wij met de s6 zullen dus nog even moeten wachten.
:P oke duidelijk. Dankjewel voor je info🖒

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tucky2107
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 02-01 09:40
Hier ook op de Edge een systeem update. Installeren gaat via OTA. Heb de PHN versie.

PSN: Tucky2107

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:01
Dank! Heb hem ook maar aangevraagd, wie weet komt zo'n kabeltje nog van pas.

spoiler:
en gratiesch natoerlijk :+

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Laatst online: 16:20
Gsam helpt ook niet veel. Enige dat opvalt is dat Doze vrijwel nooit actief is, terwijl de telefoon vrijwel de hele dag op m'n bureau ligt.

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/j1nyy2w7l00mjy2/Screenshot_20160321-184911.png?dl=1
Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/ue1u2h9a6vkf2sb/Screenshot_20160321-184535.png?dl=1
Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/45677mzqwm5tlw2/Screenshot_20160321-184757.png?dl=1

Nb: zowel sochtends als smiddags circa 45 min Waze en Flitsmeister gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Lang leve onedrive (gratis 130 GB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Naast de veiligheidsupdate voor de S6E (PHN) kreeg ik zojuist een update van 15 mb aangeboden op mijn gewone S6 ook op PHN :)

Screentjes:
De update die binnen kwam na op "Zoeken naar updates" te drukken

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/65281313/Screenshot_20160322-090503.png Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/65281313/Screenshot_20160322-090513.png

De Toestel-info > Software informatie na de update:

- Nieuwere Kernel
- Andere baseband
- Nieuwer buildnummer

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/65281313/Screenshot_20160322-091750.jpg

[ Voor 66% gewijzigd door Mrjraider op 22-03-2016 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
Thanks! Dat is een goede mogelijkheid!
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 21:07:
Lang leve onedrive (gratis 130 GB).
Ja ik heb bij Google ook nog anderhalf aar 100 GB door een Chromebook. Denk dat 32 GB dan voldoende is :+
Thanks voor alle reacties!

Verder lees ik dat de batterij van de Edge is groter is, maar dat de batterij 10 tot 20% langer meegaat, ervaren jullie dat zelf ook of is het geen significant verschil? Heb het forum hier wat doorgelezen en lees veel verschillende reacties over het batterij gebruik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mrjraider schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:05:
Naast de veiligheidsupdate voor de S6E (PHN) kreeg ik zojuist een update van 15 mb aangeboden op mijn gewone S6 ook op PHN :)
Screentjes:
De update die binnen kwam na op "Zoeken naar updates" te drukken
[afbeelding] [afbeelding]
De Toestel-info > Software informatie na de update:
- Nieuwere Kernel
- Andere baseband
- Nieuwer buildnummer
[afbeelding]
Voor zo'n kleine update vond ik het installeren en optimaliseren toch vrij lang duren, maar zal wel zo horen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Klopt, duurde erg lang, ruim een kwartier hier :o en ik heb slechts 15 eigen applicaties geinstalleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paganstars
  • Laatst online: 07-10 13:29
Ik krijg nu een sw update van grofweg 1,2 GB (s6 edge)

Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarschijnlijk de update naar MarshMellow ;) Draai je nog op Lollipop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mrjraider schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:03:
Waarschijnlijk de update naar MarshMellow ;) Draai je nog op Lollipop?
Een paar dagen terug melde "linliz40" dat hij met de Edge van 6.0 naar 6.0.1 gegaan was, dus dat kan ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:05:
[...]

Een paar dagen terug melde "linliz40" dat hij met de Edge van 6.0 naar 6.0.1 gegaan was, dus dat kan ook nog.
Huh? Er is geen 6.0 uitgegeven toch? Behalve misschien de beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:29
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:49:
[...]

Voor zo'n kleine update vond ik het installeren en optimaliseren toch vrij lang duren, maar zal wel zo horen.
Even me accu volgooien en ga toch maar een factory reset uitvoeren.
Na de update van MM heb ik toch het idee dat mijn accu veel sneller leeg gaat, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mrjraider schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:10:
[...]
Huh? Er is geen 6.0 uitgegeven toch? Behalve misschien de beta?
Heb ff op Sammobile gekeken en daar is idd ook geen 6.0 te vinden, misschien vergist "linliz40" zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, we draaien weer het laatste van het laatste :)

Ik heb van het weekend een bericht geplaatst op de Facebook pagina van SamsungMobileNL i.v.m. een erg warme kabel/lader. Ik heb reactie en krijg een nieuwe thuisgestuurd :Y Een zeer goede service wat mij betreft, ik heb het snelladen uit staan op mijn toestel omdat alles zo warm werd en ik smeltend plastic begon te ruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:32

Reley

Zoom Zoom

Ik draai nog steeds lollipop. Nog geen update gekregen. Ben benieuwd wanneer en of hij komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reley schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:57:
Ik draai nog steeds lollipop. Nog geen update gekregen. Ben benieuwd wanneer en of hij komt...
Wat is je CSC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:14

DON PAPA

Tweaker-fan

kwaazaar schreef op maandag 21 maart 2016 @ 18:58:
Gsam helpt ook niet veel. Enige dat opvalt is dat Doze vrijwel nooit actief is, terwijl de telefoon vrijwel de hele dag op m'n bureau ligt.
Bij mij is de standby tijd juist erg goed na de update van 6.1 (zie screenshot), alleen heb ik juist het idee dat mijn batterij heel snel gaat bij screen-on. En dit kan ik niet terug leiden naar een bepaalde app, het is echt het beeldscherm wat volgens mij na de update zoveel batterij verbruikt. Ik kom nu na ongeveer 2 dagen tot hooguit 3 uur screen time (wat ik even goed niet slecht vind) en dan is mijn batterij echt schoon leeg, terwijl ik voor de update naar 6.1 een screen time van tussen de 4 a 5 uur haalde in twee dagen.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/JY4Ordm5kEeYIamhqfv3QhNh/full.jpg

Heb inmiddels ook de laatste update binnen, dus wie weet geeft die nog wat verbetering :)

[ Voor 11% gewijzigd door DON PAPA op 22-03-2016 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley

Reley

Zoom Zoom

2 verschillende...
volgens *#1234# heb ik OXX
Volgens Phone Info app heb ik XEO

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reley schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:32:
2 verschillende...
Dan kan je lang wachten op een update maar die komt dan niet, doordat je twee csc codes heb. Gewoon de phn van sammobile downloaden en flashen met Odin, even een reset erachteraan en je loopt weer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley

Reley

Zoom Zoom

Toch maar proberen dan..
iemand een fatsoenlijke mirror voor de PHN versie? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Samfirm downloaden via XDA :)
Dan invullen met je model, onder region phn en dan manual selecteren en dan invullen met gegevens van hier: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/46093047

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley

Reley

Zoom Zoom

Helaas.. zit hier achter een wazige proxy.
Geen zin om mijn data bundel op te stoken...

eens kijken of ik savonds een keer tid heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
Reley schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 12:11:
Helaas.. zit hier achter een wazige proxy.
Geen zin om mijn data bundel op te stoken...

eens kijken of ik savonds een keer tid heb ;)
Als het alleen de security update is, is deze 15mb. Afhankelijk van je databundel moet dat geen probleem zijn.
Update naar Marshmallow zal ik niet doen over 4g :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley

Reley

Zoom Zoom

het is de complete MM update... daar begin ik niet aan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05-2022

RommelD

Stargate overheerscht!

Heb na de update naar 6.01 het probleem dat geen enkele notificatie meer door komt op mijn S6 (messenger,WhatsApp,mail etc). In mijn instellingen staan de notificatie's wel aan. Iemand een idee hoe dit op te lossen? Heb al APP power saving uitgezet maar dat hielp niet :(

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley

Reley

Zoom Zoom

kan ik als ik via Odin MM erop zet eerst een backup maken met smart-switch van Lollipop en na de upgrade terugzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
Reley schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:32:
2 verschillende...
Jij hebt de CSC van Polen (XEO); OXX houd in dat dit een "Multi-CSC" is (je hebt ook toestellen met OXA bv de Duitse DBT-toestellen)

Als voor Polen (XEO) een update uitkomt, komt deze ook op jouw toestel

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Mrjraider schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:44:
[...]

Dan kan je lang wachten op een update maar die komt dan niet, doordat je twee csc codes heb. Gewoon de phn van sammobile downloaden en flashen met Odin, even een reset erachteraan en je loopt weer mee.
Hij heeft GEEN 2 CSC-codes ->

XEO geeft bij *#1234# OXX aan
DBT geeft bij *#1234# OXA aan

Dit zijn zgn "multi CSC's"; hij krijgt gewoon de updates voor Polen (XEO) OTA aangeboden ;)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley

Reley

Zoom Zoom

maar wanneer dan :'(

Afwachten dus nog maar even....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henklbr schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 08:26:
[...]

Hij heeft GEEN 2 CSC-codes ->

XEO geeft bij *#1234# OXX aan
DBT geeft bij *#1234# OXA aan

Dit zijn zgn "multi CSC's"; hij krijgt gewoon de updates voor Polen (XEO) OTA aangeboden ;)
Ik kreeg geen ota of via smart switch updates aangeboden toen bij phone info onder csc twee csc codes stonden bij active csc codes. Ik had toen sim/phn en kreeg niets, als na in de recoverymode te gaan en weer normaal te booten kreeg ik phn als active csc code en ook mijn telefoon code veranderde naar xxxxxxphn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Mrjraider schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 08:34:
[...]

Ik kreeg geen ota of via smart switch updates aangeboden toen bij phone info onder csc twee csc codes stonden bij active csc codes. Ik had toen sim/phn en kreeg niets, als na in de recoverymode te gaan en weer normaal te booten kreeg ik phn als active csc code en ook mijn telefoon code veranderde naar xxxxxxphn.
Dat is correct: jij had een CSC miss-alignment (als ik op bv op mijn PHN Note 4 XEO firmware flash, krijg ik bij Phone Info ook te zien PHN/XEO)

Dan krijg je idd geen OTA-updates

Als hij in Phone Info alleen XEO ziet, dan is er niks aan de hand; ziet hij bv PHN/XEO, dan krijgt hij geen OTA updates

OXX & OXA bij *#1234# heeft hier niks mee te maken (je zal nooit PHN/OXX zien namelijk)

Hoop dat ik het een beetje duidelijk uitgelegd heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Is er een mogelijkheid om battery drain te checken zonder je telefoon te moeten rooten? nu al 2x een factory reset gedaan, laatste keer ook ingesteld als nieuw telefoon. Maar na het installeren van tiental apps weer een dikke drain gehad vannacht. Vanochtend maar enkele weg gedaan, waaronder Nova launcher en het grafiek ziet alweer een stuk beter uit. Alleen weet ik nog steeds niet wie de boosdoener is

Ik heb trouwens alles aanstaan (wifi, gps,bluetooth), ik hoef er geen 2 dagen mee te doen maar het is rete irritant als je 20% verliest tijdens het slapen :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vOXm9F7.png

(ps ik heb een edge plus, ik post hier omdat de plus topic stof aan het happen is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist de eerste update van Marshmallow gehad. Geen idee wat er veranderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
SYQ schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 10:31:
Is er een mogelijkheid om battery drain te checken zonder je telefoon te moeten rooten? nu al 2x een factory reset gedaan, laatste keer ook ingesteld als nieuw telefoon. Maar na het installeren van tiental apps weer een dikke drain gehad vannacht. Vanochtend maar enkele weg gedaan, waaronder Nova launcher en het grafiek ziet alweer een stuk beter uit. Alleen weet ik nog steeds niet wie de boosdoener is

Ik heb trouwens alles aanstaan (wifi, gps,bluetooth), ik hoef er geen 2 dagen mee te doen maar het is rete irritant als je 20% verliest tijdens het slapen :)

[afbeelding]

(ps ik heb een edge plus, ik post hier omdat de plus topic stof aan het happen is)
Ik las vandaag dit wat we misschien zouden kunnen proberen link.

Zelf heb ik vandaag Greenify geinstalleerd en Agressive doze ingeschakeld om te kijken of dit verschil maakt.
Zonder root kun je Aggressive doze gewoon inschakelen. De telefoon gaat dan na het scherm uitzetten in doze als je niet beweegt ipv na 1 uur.

Ik heb mijn vinger niet kunnen leggen op wat bij mij het Android OS verbruik veroorzaakt. Het heeft volgens mij met een bepaalde app welke tegen het OS blijft praten. Nu ik de Facebook app een tijdje nier gebruik lijkt het iets beter. Maar ik ben al zoveel maal teleurgesteld nadat ik dacht een oplossing gevonden te hebben dat ik niet de illusie heb dat ik dit 1,2,3 opgelost heb.

[ Voor 0% gewijzigd door _Tinus_ op 23-03-2016 10:47 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 10:42:
Zojuist de eerste update van Marshmallow gehad. Geen idee wat er veranderd is.
Security update Android. Deze zul je als Samsung de belofte waar kan maken maandelijks gaan ontvangen.

Kijk maar naar de post van Mrjraider. Bij toestel-info, Software-info staat nu bij Niv. Android-beveiligingspatch 1 maart 2016.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja klopt inderdaad, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Thanks! De tips uit de Xda post heb ik toegepast, hopelijk was dat het. Greenify bewaar ik voor later, volgens mij mis je dan vele notificaties als je toestel instant op Doze gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-10 16:52

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

SYQ schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 11:34:
Thanks! De tips uit de Xda post heb ik toegepast, hopelijk was dat het. Greenify bewaar ik voor later, volgens mij mis je dan vele notificaties als je toestel instant op Doze gaat.

[...]
Waarom zou je meer notificaties missen als Doze gelijk in gaat ten opzichte van als het na een (paar) uur in gaat?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
SYQ schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 11:34:

[...]
Als het goed is laat Doze alleen urgent berichten door dit is volgens mij alleen SMS en NLAlert. Google controleert streng op high priority misbruik (kan me voorstellen dat mail en Whatsapp wel high prio zijn en bijvoobeeld games en facebook niet). De rest wordt opgespaart voor het Idle Maintenance Window.

Hier staat doze invloed op App notificatons beschreven.
http://arc.applause.com/2...ogle-cloud-notifications/

Hier staat meer uitgelegd over Doze en de idle https://gist.github.com/ccpmark/430d4ddf3a46a02672c1
Als ik het zo lees heb ik mijn telefoon eerder geunlocked als er een Iddle Window is (1,2,4 en 6 uur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Is dat dan niet wat Doze doet? Alleen belangrijke apps nog laten functioneren, zoals de 'telefoon' en 'berichten'.

Even snel inlezen wat doze precies inhoudt

@Tinus tnx, even lezen

[ Voor 7% gewijzigd door SYQ op 23-03-2016 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odinrage
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 06-02 13:36
Ik heb ook vanmorgen de 15mb update doorgevoerd op mijn s6, hierna werd na het invoeren van mijn simcode en vingerafdruk een wachtwoord voor opslag van de vingerafdruk geplaatst. Hiervoor had ik alleen maar de mogelijkheid cijfers in te voeren terwijl dit een wachtwoord betreft.
Na een factory reset had ik de mogelijkheid om opnieuw een pincode, wachtwoord of patroon te kiezen Nu maar gekozen voor een pincode.
Meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paganstars
  • Laatst online: 07-10 13:29
Ik heb nu dus 6.0.1, maar om eerlijk te zijn merk ik niet veel verschil tov lollipop. Enige wat minder is geworden is geheugen gebruik (lollipop meestal rond de 85% nu nog maar <70%). Batterij duur nog niet echt naar gekeken.

Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

nou, hopelijk gaat het vannacht stukken. De grafiek ziet er iig super uit. Ondertussen Nova Launcher weer geinstalleerd, gelukkig ligt het daar niet aan

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ccOjuaU.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanSnEAky
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 15:00
iBood heeft vandaag een interessante deal: https://www.ibood.com/nl/...l-bij-telfort-mobiel.html
Ik zit nu te twijfelen om mijn S6 edge te vervangen door de 'gewone' S7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-10 21:31
Ik wil er toch nog eens op terug komen op de slechte kleurweergave sinds marshmallow. Dit betreft color banding van zwart/grijs, alsof er tussen zwart en de lichtst mogelijk grijstint teveel afstand zit. Ook andere kleuren merk je dit aan.

Ik heb een factory reset gedaan, en mijn scherm is recent vervangen (een defect, verticale streep). Toch zie ik de slechte kleuren nog altijd.

Zouden mensen zelf eens willen kijken:
Het beste zie ik het bij Netflix, het startscherm is een rare vlek (omdat het logo een soort grijze wolk achter zich heeft). Helemaal absurd wordt het als je Daredevil, een scéne in Seizoen 2, Episode 8, tussen 44 en 45 minuten ziet. Colorbanding all over, het ziet er slecht uit.

Alles komt het best tot zijn recht in een donkere omgeving: overdag zie je het niet, kijk bijv onder je trui. Als het donker is, kun je wél je brightness maximaal zetten, dat maakt geen verschil.

Hieronder vind je een screenshot van de telefoon van de introscene. Op een PC ziet deze afbeelding er redelijk uit, maar op de S6 heel slecht.
Andere color gradient

[ Voor 13% gewijzigd door RielN op 24-03-2016 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
  • Nu online
SYQ schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 15:58:
nou, hopelijk gaat het vannacht stukken. De grafiek ziet er iig super uit. Ondertussen Nova Launcher weer geinstalleerd, gelukkig ligt het daar niet aan

[afbeelding]
Ik zit met net hetzelfde.
Zaken gewijzigd sinds kort: de grotere dpi, installatie nova launcher, tunein radio.
Heb jij ook toevallig die grotere dpi ingeschakeld?

PSN: extreme8eight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Nee niks gedaan met DPI. Wat bij mij waarschijnlijk heeft geholpen is het uitschakelen van "Scherm uitgeschakeld laten" en "Scherm modus ingesteld op Amoled display", beide te vinden onder settings - display.

Vanmorgen stond de accu op 98%, ik ben dus helemaal blij :)

Wat je nou zou kunnen proberen is waar Tinus mee kwam, nml Greenify installeren en aggresive doze mode inschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
  • Nu online
SYQ schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 09:13:
[...]

Nee niks gedaan met DPI. Wat bij mij waarschijnlijk heeft geholpen is het uitschakelen van "Scherm uitgeschakeld laten" en "Scherm modus ingesteld op Amoled display", beide te vinden onder settings - display.

Vanmorgen stond de accu op 98%, ik ben dus helemaal blij :)

Wat je nou zou kunnen proberen is waar Tinus mee kwam, nml Greenify installeren en aggresive doze mode inschakelen.
Ok bedankt zal ik even proberen. Amoled Bioscoop of foto? Bioscoop lijkt mij meer te gaan naar de betere kleuren van Aanpasbaar display.

PSN: extreme8eight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:50
Gisteren kreeg ik de update naar 6.0.1 binnen.

Normaal krijg ik om 00.20 elke dag een email van watch2day en nu kreeg ik hem pas binnen een half uur nadat ik mijn telefoon vanmorgen aanzette. Om 23.45 uur mijn telefoon weggelegd met gewoon alles aan (wifi, data, sync etc etc) Is dat ook een gevolg van Doze.....
Als je ´s morgens je telefoon aanzet moet je toch al die email zien in je notificaties???

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Pagina: 1 ... 9 ... 31 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support
- Accessoires: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom ROM's: [Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's